Het Grote iPod Shuffle 2nd Generation Topic

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 12.386 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megajr
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 03-12-2024
Anoniem: 37526 schreef op maandag 26 februari 2007 @ 19:07:
[...]

Misschien is het wel de "oude" tweede generatie shuffle. Die heeft minder goede oordopjes, en is er alleen maar in het zilver.
Heb de zilveren bij de MM voor 77 euro gehaald dus het is best mogelijk dat hij nu 73 kost i.v.m met de nieuwe kleuren. Denk zelf dat de kleurtjes even duur zijn omdat anders geen hond een kleurtje haalt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimave
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22-06 09:54
Zo, ik heb er net 1-tje opgehaald, een blauwe. Ik moest er lang over nadenken, maar ik heb er toch maar een gehaald. Ze zijn inderdaad allemaal 73 euro en er zitten nieuwe oordopjes bij.

Even een foto van de Shuffle naast z'n grote broer, de 4th generation iPod 20Gb:

Afbeeldingslocatie: http://aycu02.webshots.com/image/12761/2001602323180178909_rs.jpg

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendulum
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16-06 17:43
Wil een extra mp3 erbij en twijfel nog tussen shuffle of Nano... Wat is het handigste? Mis je dat scherm nou echt heel erg? Het is voor gewoon gebruik, dus niet om te sporten enzo.
kan iemand mij vertellen of toetsen licht geven in het donker? De nano doet dit wel en is wel praktisch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Speed-Searcher schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 21:58:
Wil een extra mp3 erbij en twijfel nog tussen shuffle of Nano... Wat is het handigste? Mis je dat scherm nou echt heel erg? Het is voor gewoon gebruik, dus niet om te sporten enzo.
kan iemand mij vertellen of toetsen licht geven in het donker? De nano doet dit wel en is wel praktisch :)
Zowel de nano als de shuffle hebben geen toetsen die oplichten in het donker :)

Voor de rest moet je kijken hoe je nu je muziek luistert. Wil je toch af en toe een keuze hebben, dan moet je een nano hebben. Staat de muziek altijd op shuffle, dan maakt het niet uit. Daarnaast moet je kijken hoe vaak je van muziek wilt veranderen. Op de shuffle ben je daar waarschijnlijk vaker mee bezig dan met de nano.

Voordeel van de shuffle is dat ie een stuk minder kwetsbaar is dan de nano. Er zit geen schermpje op wat kan breken of krassen.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 22039

ik heb een probleempje/uitdaging met mijn shuffle :+

Hij speelt alleen 1 cd af? :? Ik heb meerdere cd's eropgezet, maar 't lijkt alsof hij in een 'loop' zit? :?

Ik heb 'm op normale modus gezet, shuffle modus. Nummers vooruit, nummers achteruit.....maar ik kom niet tot de andere nummers die ook op mijn Ipod staan?

Heeft iemand dit eerder gehad? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendulum
Als het goed is komt mijn oranje er morgen aan :> !
Zal wat pics posten, want heb nog geen oranje gezien. Iemand nog tips om alles aan de gang te krijgen? Ik gebruik al best lang iTunes, maar nog nooit een iPod gehad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beta
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
Anoniem: 22039 schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 11:11:
ik heb een probleempje/uitdaging met mijn shuffle :+

Hij speelt alleen 1 cd af? :? Ik heb meerdere cd's eropgezet, maar 't lijkt alsof hij in een 'loop' zit? :?

Ik heb 'm op normale modus gezet, shuffle modus. Nummers vooruit, nummers achteruit.....maar ik kom niet tot de andere nummers die ook op mijn Ipod staan?

Heeft iemand dit eerder gehad? :?
Welk formaat hebben je liedjes? Dus .mp3 enzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87302

Afbeeldingslocatie: http://www.blogsmithmedia.com/www.engadget.com/media/2007/03/le-clip.jpg

I love the chinese :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendulum
Kansloos... Kun je gaan patsen met je namaak shuffle ;)
Ik vond het nogal iritand dat alle nummers op alf.bet volgorde stonden, maar had geen idee hoe je dit kon veranderen.. wist niet dat je in iTunes gewoon in je lijst met nrs bovenaan op artiest kon klikken :P

Zo kun je dus alle volgordes aanpassen! Slim... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkieXP
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 23-06 13:35

JunkieXP

Missing the BB10 Flow =)!

Waar heb je die besteld en wat heb je ervoor betaald, geef me eventueel een DM. TY

Desktop: Wacom Intuos Pro | Logitech Z2300
Gadgets: iPhone 13 Mini
Earcandy: Sony WH1000XM3 & Beats Pro

Het Algemene Screen-Protector Topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23-06 10:08
DealExtreme verkoopt ze, leverbaar in 2 modellen:

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.2300

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.2128

Allebei 23 dollar.

[ Voor 6% gewijzigd door Schweino op 01-04-2007 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 182864

Haha ik vind die Chinese dingen echt lelijk :X

Kheb hier een echte Shuffle, bevalt me erg goed. Je luisterd heel anders naar muziek dan met een normale iPod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 146068

Speelduur van maar liefst 2 uur ! 8)7 Wow ! Geef mij maar een echte shuffle !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STIMPPYYY
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14:15
Lol dacht dat dit apparaat alleen radio was van Apple maar opvolger van Shuffle, triest. Wat een miezerig apparaatje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
Jep, echte Chinese namaak, de kwaliteit zal er ook wel naar zijn......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W.Wonderland
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 14-06 21:40
Vorige week mijn iPod Shuffle binnengekregen, ziet er te gek uit.
Echter hij doet helemaal niets.
Getest aan 3 verschillende PC’s met USB poorten, Laptop USB poorten, Powered Hub USB poorten, Powered Monitor USB poorten, Adapter (USB lichtnet adapter) (230V naar USB)

In geen enkel geval gaat er ook maar één van de aanwezige status lampjes branden.
Niet als hij in de dock zit maar ook niet los.
Ook overal geprobeerd met ITunes 7.1.1.5 maar de IPod wordt niet gezien.

Iemand nog tips of is dit een typisch geval van een DOA, en moet ik hem terugsturen?

edit: gaat er altijd een status lampje branden indien je hem aan het opladen bent, onafhankelijk van de stand van de schakelaars??

[ Voor 10% gewijzigd door W.Wonderland op 04-04-2007 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eswip
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23-06-2024
brailroad schreef op woensdag 04 april 2007 @ 12:48:
Vorige week mijn iPod Shuffle binnengekregen, ziet er te gek uit.
Echter hij doet helemaal niets.
Getest aan 3 verschillende PC’s met USB poorten, Laptop USB poorten, Powered Hub USB poorten, Powered Monitor USB poorten, Adapter (USB lichtnet adapter) (230V naar USB)

In geen enkel geval gaat er ook maar één van de aanwezige status lampjes branden.
Niet als hij in de dock zit maar ook niet los.
Ook overal geprobeerd met ITunes 7.1.1.5 maar de IPod wordt niet gezien.

Iemand nog tips of is dit een typisch geval van een DOA, en moet ik hem terugsturen?
Lijkt me DOA.. je kan Apple ff bellen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kromme
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15:43

kromme

Doe hubs slaag in het koffer..

DeOS schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 13:08:
[...]

Tjah is net hoe je het leest he. De creditcard kost namelijk 25 euro per jaar :) . Dus als je het je alleen om de mp3 speler te doen is.....kost deze je inderdaad 25 euro.
Kaart is binnen alleen de shuffle nog...
Heeft iemand zo'n scripje zodat hij asl usb word herkent en ik niet itunes moet installeren

Keep it calm...en lek mig de zuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vihaio
  • Laatst online: 23-06 16:44
Dat hij als usb word herkent kan je gewoon instellen.
voor iTunes zijn er nog wel alternatieven, maar volgens mij is er niet zoiets dat je helemaal geen programma nodig hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kromme
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15:43

kromme

Doe hubs slaag in het koffer..

master007 schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 11:44:
Dat hij als usb word herkent kan je gewoon instellen.
voor iTunes zijn er nog wel alternatieven, maar volgens mij is er niet zoiets dat je helemaal geen programma nodig hebt
Een maat van me heeft ooit zo'n scripje gehad.Dan hoefde je geen itunes te gebruiken maar kon je hem benaderen als usb stick

Keep it calm...en lek mig de zuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 14:33
Wie kan mij vertelen hoe ik kan checken of de accu vol zit? Volgens de reference card moet er iets van een battery-check-knop opzitten? Ik kan hem niet vinden namelijk.

En als ik de shuffle in het docking-stationnetje zet, dan blijft het ledje continu oranje knipperen, niet groen ofzo. Dit houdt toch in dat de shuffle niet uit z'n docking mag? Wat doe ik hieraan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaassouffle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-06 12:04

kaassouffle

Medewerker v/d Maand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
Zo zeg, ik zit toch te kloten met het aansluiten van de shuffle op m'n computer! (Windows XP). Ik wil geen Itunes gebruiken, maar het liefst iets van YamiPOD of (liever nog) Winamp met de Ipod library plugin. Echter, als ik de ipod (of deze nu aan of uitstaat, wat is eigenlijk de bedoeling???) in het dock zet, dan wordt er wel een USB-schijf herkend van 1 gb, maar beide programma's herkennen het niet als een ipod en ik kan er dus geen muziek op zetten.

Als ik itunes installeer, dan wordt de shuffle wel gezien. Hieruit concludeer ik dan ook dat de shuffle niet defect is. Ik heb echter ook geprobeerd om met de iPodResetUtility de shuffle te resetten. Dit is gelukt, maar nog steeds geen resultaat in Winamp :( Iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eswip
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23-06-2024
smeerbartje schreef op donderdag 12 april 2007 @ 17:25:
Zo zeg, ik zit toch te kloten met het aansluiten van de shuffle op m'n computer! (Windows XP). Ik wil geen Itunes gebruiken, maar het liefst iets van YamiPOD of (liever nog) Winamp met de Ipod library plugin. Echter, als ik de ipod (of deze nu aan of uitstaat, wat is eigenlijk de bedoeling???) in het dock zet, dan wordt er wel een USB-schijf herkend van 1 gb, maar beide programma's herkennen het niet als een ipod en ik kan er dus geen muziek op zetten.

Als ik itunes installeer, dan wordt de shuffle wel gezien. Hieruit concludeer ik dan ook dat de shuffle niet defect is. Ik heb echter ook geprobeerd om met de iPodResetUtility de shuffle te resetten. Dit is gelukt, maar nog steeds geen resultaat in Winamp :( Iemand tips?
Toch maar iTunes gebruiken? Ik snap niet waarom mensen er zo'n hekel aan hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
Ik vind het erg vervelend dat iTunes standaard bepaalde services in het geheugen laadt. Als deze uitgezet kunnen worden, dan vind ik het geen probleem om itunes te gebruiken. Maargoed, dit is eigenlijk niet mijn vraag he :).

Ik wil graag Winamp gebruiken en lees overal dat Winamp Library gewoon goed werkt met de shuffle. Waarschijnlijk doe ik iets verkeerd ofzo. Hebben jullie je shuffle UIT of AAN staan als je 'm op de dock zet?

[ Voor 0% gewijzigd door smeerbartje op 12-04-2007 17:43 . Reden: Puntje vergeten... ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaassouffle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-06 12:04

kaassouffle

Medewerker v/d Maand

is er geen handleiding/faq/website bij die winamp plug-in? raadpleeg die anders... aan de iPod ligt het iig niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
kaassouffle schreef op donderdag 12 april 2007 @ 18:00:
is er geen handleiding/faq/website bij die winamp plug-in? raadpleeg die anders... aan de iPod ligt het iig niet...
He dank je voor je reactie! Ik heb inderdaad even gekeken op de support-fora van Winamp en het schijnt dus aan iTunes te liggen. Zelfs NA deinstallatie van iTunes werkt de plugin niet meer. Stomstomstom...

Maargoed, voor de Shuffle-gebruikers hier die ook geen zin hebben in iTunes, bekijk deze thread.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
Voor de mensen die nog op zoek zijn naar een praktische koptelefoon: klik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 147233

Ik heb sinds kort de ipod shuffle en heb geprobeerd om via iTunes (7.1.1.5) er mp3-tjes op te zetten. Krijg alleen steeds deze melding:

"De iPod kan niet worden gesynchroniseerd. Er kan niet van de schijf worden gelezen of naar de schijf worden geschreven"

Heb geen idee wat hier aan te doen, iemand suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jonniii
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 10-01 19:15
Kan iemand bevestigen dat je bij die ING actie echt alleen maar 25 knaken voor de Shuffle kwijt bent. Ik kan zelf geen andere kleine lettertjes vinden, maar het is natuurlijk goed mogelijk dat er nog allemaal kosten e.d. bij gaan komen zo gauw je die kaart binnen hebt. }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

rb338 schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 22:26:
Of gewoon playlists: houd 'next' even ingedrukt om naar de volgende playlist te gaan.
Is dit zeker!? Dan bestel ik 'n 1st generation :) (omdat ik de 2nd generation werkelijk oerlelijk vind)

[ Voor 17% gewijzigd door CLB op 03-06-2007 22:48 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Ja ikzelf heb ongeveer 1,5 maand geleden twee creditcards genomen, dus ook twee ipods gekregen ( via bol.com ) want die regelen dat. Je betaald het 1e jaar 25 euro bijdragen, en krijgt de ipod gratis. Dus als je alles binnenhebt, meteen een opzegbriefje naar ING. En je betaald het tweede jaar niks omdat je geen creditcard meer hebt.

Leg je creditcard in een la, en gebruik hem nooit dan blijven de kosten 25 euro.
Let wel, je moet meer dan 800 euro verdienen geloof ik, dat is het minimum.

*** Hoe krijg ik mijn mp3's sneller op mijn ipod, 1GB verversen duurt een eeuwigheid ? ***

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37526

1GB duurt ongeveer 5 minuten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Oke, hij is al ongeveer een uurtje bezig & moet nog 100 liedjes ?
Ik heb gewoon me mp3 op de Harde Schijf staan.
Deze sleep ik in ITunes. Daarna Selecteer ik in ITunes alle liedjes en sleep die naar de IPod.
Dan begint ie, en duurt het super lang...

Ik gebruik die docking-station, heb laptop zie sig, en zit gewoon in de usb 2.0.

Doe ik iets verkeerd, of misschien foute instellingen ergens ?

[ Voor 8% gewijzigd door NeoMe op 04-06-2007 23:30 ]

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-09-2024
Kan iemand mij de firmware sturen van de Shuffle 2nd Gen. Ik heb al geprobeer met die Reset Utility Tool zodat ie de firmware update naar 1.0.2 maar dit wil maar niet werken!

Kleurcode van de shuffle: groen - oranje - oranje - groen - oranje - oranje!!

Iemand die me kan helpen ...

Partners: AV-Solutio | Mutrox | B&W | Trinnov

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
Die reset-util zou netjes de laatste firmware erop moeten zetten. Die zit namelijk in de reset-util ingebakken. Werkt de reset wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
ja reset werkt maar de firmware wil ie er niet opzetten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Eindelijk is die leverbaar in het zwart....
Afbeeldingslocatie: http://www.journaldugeek.com/images/2007_06/fake_ipodshuffle_1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.journaldugeek.com/images/2007_06/fake_ipodshuffle_2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.journaldugeek.com/images/2007_06/fake_ipodshuffle_3.jpg
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megajr
@davidgilmour:

Is die echt ? Want die ziet er wel heel lief uit :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubbel Fristie
  • Laatst online: 08:04
Ik heb nu zelf ook een mooie suffle mogen ontvangen (zilver).

Alleen nu krijg ik het niet voor elkaar om mijn nummer handmatig te beheren. Word er een beetje moe van als ik liedjes uit me bibliotheek verwijderen ze dan automatisch van me iPod verwijderd worden :(

Ik heb deze link al gevonden:
http://docs.info.apple.co...TunesMac/7.0/nl/2580.html

Maar daar word ik ook niet echt wijzer van :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megajr
Dubbel Fristie schreef op zondag 24 juni 2007 @ 12:00:
Alleen nu krijg ik het niet voor elkaar om mijn nummer handmatig te beheren. Word er een beetje moe van als ik liedjes uit me bibliotheek verwijderen ze dan automatisch van me iPod verwijderd worden :(
Dat hoort bij iTunes , je gaat het niet anders krijgen tenzij je een ander programma gaat gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubbel Fristie
  • Laatst online: 08:04
Megajr schreef op zondag 24 juni 2007 @ 12:14:
[...]

Dat hoort bij iTunes , je gaat het niet anders krijgen tenzij je een ander programma gaat gebruiken
Dat is lekker dan, want nu zit een beetje met een rare contructie.

Ik kan een Winamp plugin gebruiken, MAAAR.... als ik me iPod in iTunes moet uitwerpen om hem op te laden dan synchroniseert hij nog steeds me iPod leeg :?

En ik heb nog een vraagje, kan ik me iPod gewoon opladen met zo'n 220 > USB adapter ?
Wel handig om te weten als ik dalijk een maand zonder pc op vakantie ga :P

[ Voor 17% gewijzigd door Dubbel Fristie op 24-06-2007 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 31180

Zag ik vorige week zondag ook al in Pedreguer, Spanje op een bazaar voor € 35,- 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megajr
Dubbel Fristie schreef op zondag 24 juni 2007 @ 12:49:
[...]

Dat is lekker dan, want nu zit een beetje met een rare contructie.

Ik kan een Winamp plugin gebruiken, MAAAR.... als ik me iPod in iTunes moet uitwerpen om hem op te laden dan synchroniseert hij nog steeds me iPod leeg :?
Als je die Winamp plugin gebruikt dan hoef je iTunes helemaal niet te starten volgens mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Megajr schreef op zondag 24 juni 2007 @ 11:44:
@davidgilmour:

Is die echt ? Want die ziet er wel heel lief uit :>
Lees eens goed de tekst op plaatje 3, waar die assombled is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megajr
Anoniem: 87302 schreef op maandag 25 juni 2007 @ 22:17:
[...]

Lees eens goed de tekst op plaatje 3, waar die assombled is...
Shit :( verkeerd gekeken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

:)

Ik heb een semi OT vraagje. Ik heb bij ibood dit ding gekocht maar daar zit een onhandige USB kabel bij. De kabel nl veel te lang en te dik. Kabel is voor data transfer en opladen.

Afbeeldingslocatie: http://www.ibood.com/site/pics/products/other/b03Large.jpg
Is de USB kabel van de iPod Shuffle ook hiervoor bruikbaar (hij wordt eveneens opgeladen via de koptelefooningang). En waar zijn die te koop van een third party?

[ Voor 25% gewijzigd door Anoniem: 87302 op 27-06-2007 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beta
  • Niet online
edit: ik heb niks gezegd :/

[ Voor 17% gewijzigd door Beta op 27-06-2007 19:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87302 schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 18:59:
[...]

Ik heb een semi OT vraagje. Ik heb bij ibood dit ding gekocht maar daar zit een onhandige USB kabel bij. De kabel nl veel te lang en te dik. Kabel is voor data transfer en opladen.

[afbeelding]
Is de USB kabel van de iPod Shuffle ook hiervoor bruikbaar (hij wordt eveneens opgeladen via de koptelefooningang). En waar zijn die te koop van een third party?
De iPod shuffle heeft geen kabel, maar een dock. En dat gaat denk ik niet passen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
  • Laatst online: 19-06 22:35
Anoniem: 87302 schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 18:59:
[...]

[afbeelding]
op ebay zijn er diverse 3,5mm --> usb converters te koop. Ik zocht namelijk ook nog naar zo'n klein verloop plugje zodat ik mijn shuffle op school kon gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

kenny89 schreef op woensdag 27 juni 2007 @ 22:32:
[...]

op ebay zijn er diverse 3,5mm --> usb converters te koop. Ik zocht namelijk ook nog naar zo'n klein verloop plugje zodat ik mijn shuffle op school kon gebruiken.
En met zo een plug + kabel kan ik dus data transferren + opladen toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elgringo
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-06 10:25
Kan de shuffle ook als usb flashkey gebruikt worden. Dus zonder software wel de mp3 spelen benaderen (ook onder windows dus).

Aangezien ik geen flash usb mp3speler + usb key wil hebben, 1gb hiervoor zat is en de shuffle mooi is. (kabel van 4polig 3,5jack naar usb heb ik schema's van dus die maak ik zelf)

if broken it is, fix it you should

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MickyHendrix
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 19-06 19:47
elgringo schreef op donderdag 05 juli 2007 @ 18:10:
Kan de shuffle ook als usb flashkey gebruikt worden. Dus zonder software wel de mp3 spelen benaderen (ook onder windows dus).

Aangezien ik geen flash usb mp3speler + usb key wil hebben, 1gb hiervoor zat is en de shuffle mooi is. (kabel van 4polig 3,5jack naar usb heb ik schema's van dus die maak ik zelf)
Jip, je kan instellen in iTunes hoeveel mb's je vrij wil maken voor data.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Heb IPod nu al drie maanden, maar las laatst dat het vullen van de IPod met 1 GB maar een paar minuten duurt ? Als ik de liedjes uit mijn ITunes selecteer en naar de IPod sleep, komt er te staan: Bestanden op Ipod bijwerken. Dit gaat ongeveer evensnel als mijn oma die counterstriked.

Het duurt gewoon meerdere uren om de IPod te vullen, doe ik iets verkeerd of zijn er meer mensen met die probleem. IPod zit in USB 2.0 en is samen met ITunes up-to-date. IPod zit gewoon in het bijgeleverde standaardje.

Heb inmiddels het probleem ondekt, optie 'Nummers met hogere bitrate omzetten naar 128-kbps ACC.

[ Voor 9% gewijzigd door NeoMe op 07-07-2007 19:12 . Reden: Oplossing ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• elgringo
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22-06 10:25
Als het lampje oranje knippert mag je hem volgens de handleiding er niet uithalen, maar laad hij dan wel bij?
Als je hem in een usb poort drukt zonder itunes blijft oranje knipperen, terwijl ik alleen mijn batterij vol wil ;)

if broken it is, fix it you should

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zr40
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

Zr40

Moderator General Chat

heeft native IPv6

Ja, hij laadt ook op terwijl hij gemount is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 132042

Dag Apple liefhebbers :p

Ben er naar gaan kijken en gewoon als mp3 speler om erbij te hebben vindt ik hem toch wat te prijzig (nee?) .

Dus heb ik gekozen voor de Zen Stone, 37 euro vond ik het toch een deftige koop. en hij werkt semi met itunes :p

xyus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Je kunt dat beter melden in [Flash] Creative Zen Stone (Plus) dan hier. Mensen die dit topic opzoeken zijn meer benieuwd naar ervaringen dan dat ze willen weten dat jij 'm te prijzig vond en daarom maar een Zen Stone hebt gekocht :)

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37864

Post, om de balans te herstellen, in het Zen Stone topic dat je een shuffle hebt gekocht omdat je de stone echt te lelijk vond :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMarcie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15:26

MrMarcie

CFMoto 650MT

Ik heb al hier gezocht en op internet maar ik kom er niet uit en ben nu toch redelijk boos.

Sinds ik een nieuwe PC met Vista heb wordt mijn iPod niet meer kerkend. Dus ik zie hem ook niet in de Finder. Als ik 'm inplug krijg ik de mededeling dat er een niet herkend USB apparaat is aangesloten. Ik kan 'm dus ook niet benadenren met de RESETSOFTWARE. Op andere PC's dezelfde problemen.

Hoe kan ik dat ding nu herkenbaar maken??? Ik wordt er helemaal leip van. Resetten e.d. werken allemaal niet. M.a.w. ik heb nu een ONBRUIKBAAR apparaat. Het enige wta ie doet op mijn XP machientje (andere pc) is opladen. Dus ik kan oneindig mijn selectie die er nu opstaat horen. Maar die ben ik nu wel zat na al een aantal maanden gehannes.

Als iemand de oplossing heeft, graag.

For sale | "Goodbyes are only for those who love with their eyes. Because for those who love with heart and soul there is no such thing as separation" Rumi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
Is er overigens al een een oplossing voor het probleem dat de shuffle niet wil opladen op een computer waar geen Itunes op is geïnstalleerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zr40
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

Zr40

Moderator General Chat

heeft native IPv6

Bedoel je dat het ledje oranje knippert? Dat betekent dat de computer het filesystem gemount heeft, dus dat er dataverlies kan optreden als je hem op dat moment eruit haalt.

Aangezien er slechts één ledje is om statussen weer te geven, zijn er prioriteiten. Zo heeft de mountindicatie een hogere prioriteit dan de batterijstatusindicatie. Dit betekent niet dat hij niet oplaadt!

Om het zeker te weten, kan je het natuurlijk proberen. Sluit hem alleen aan op de computer zonder iTunes. Heeft hij na enkele weken gebruik nog steeds lading? Dan laadt hij wel op. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emiel74
  • Laatst online: 14:26
Schweino schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 08:05:
Is er overigens al een een oplossing voor het probleem dat de shuffle niet wil opladen op een computer waar geen Itunes op is geïnstalleerd?
Het opladen van de Ipod op een computer zonder Itunes lukt bij mij gewoon....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-06 23:54
Ik ben al een tijdje in bezit van deze leuke speler maar het feit dat je bij een ingeschakelde pc moet zijn voor het opladen leek mij erg lastig.

Ik heb daarom op kerst een adapter gekregen met een usb aansluiting om de ipod dus op te laden zonder pc, maar het probleem is: Het werkt niet :(
Het oranje lampje gaat een paar keer knipperen en dan niets meer. Ook een iPod nano wil niet opladen. De adapter zelf is goed want andere usb apparatuur (verlichte muismat) werkt prima.

De vraag is nu: Waarom werkt dit niet? Apple verkoopt zelf ook van die adapters en daarvan kan je natuurlijk vanuit gaan dat deze wel goed de iPods zullen opladen. Wat is er anders? Zit er een soort usb-host in die adapter van apple ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emiel74
Welke USB lader heb je dan precies?

Ik heb de Artwizz en die werkt als een tierelier (Zowel op m'n Ipod shuffle als op m'n Ipod touch)

Afbeeldingslocatie: http://www.dixons.nl/images/dixons/products/7090011A.gif

[ Voor 20% gewijzigd door emiel74 op 25-12-2007 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
Ik heb een lader van Ricatech, die jij laat zien was ook aanwezig in die winkel maar was wat (paar euro) duurder. Naja in ieder geval weet ik dus dat het wel mogelijk is (niet dat de ipods een signaal verwachten anders dan alleen de spanning op de usb poort).

Ik hoop dat het bonnetje nog te vinden is :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emiel74
Lijkt me ook een gevalletje retour winkel en nieuwe in ontvangst nemen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ej gangsters :)

Van mijn oma heb ik een shuffle gekregen ^^
vind em zo mooi

pics!

Afbeeldingslocatie: http://www.bartdevos.be/duncan/iPod%20Box%20Close-Up%20Resize.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.bartdevos.be/duncan/ipod%20shuffle%20backside%20resize.jpg

is er geen 3rd gen thread?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Is het de 3rd gen dan? Afaik is het de 2nd gen in een andere kleur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja hangt er maar af hoe je hebt bekijkt hé :)

Hoe vind je de fotos ^^?

xyus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
BlackMage schreef op dinsdag 25 december 2007 @ 18:26:
Ik heb een lader van Ricatech, die jij laat zien was ook aanwezig in die winkel maar was wat (paar euro) duurder. Naja in ieder geval weet ik dus dat het wel mogelijk is (niet dat de ipods een signaal verwachten anders dan alleen de spanning op de usb poort).

Ik hoop dat het bonnetje nog te vinden is :D
De oude adapter heeft inmiddels zijn weg terug naar de winkel gevonden, en inderdaad: die artwizz werkt prima. Bedankt voor de informatie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vihaio
  • Laatst online: 23-06 16:44
De Shuffle kost nu nog maar 45 euro en er komt een 2 gb versie, die gaat 65 euro kosten. Lijkt me een reactie op andere kleine, goedkope spelers(creative zen stone).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-03 14:29

sjaakaq

It might get loud

Maar in de store is de 1GB nog 79 euro :S

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doekje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22-06 22:15
NL Store is altijd later ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11-06 09:01
De NL store doet het nu niet bij mij... Ze komen er dus op te staan. Apart trouwens dat Apple aankondigt dat er binnenkort een 2GB versie komt, normaal maken ze dat niet van te voren bekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSchop
  • Laatst online: 28-07-2015

DaSchop

Hallo, ik ben Bastiaan

Dag lieve Tweakerts.

nu de shuffle zo goedkoop is geworden kan ik hem niet meer laten liggen. Vooral niet na de volgende briljante ingeving:

Ik ben van plan hem vooral als audiobook speler te gaan gebruiken, op de volgende manier:

audiobook mp3s > 1 lange mp3 (kan hij dat aan, mp3s van 15 uur?) met "remember position" en en "skip when shuffling" aan.

en daarnaast wat podcasts met dezelfde opties en de rest aan muziek die wel wordt geshuffled.

Lijkt me een top idee, moet alleen niet perongeluk op "rewind" drukken als ik op 10 uur into het boek zit. Misschien toch maar een aantal losse bestanden gebruiken dan.

---

Maar dan deel 2 van mijn plan, waar ik voornamelijk een vraagje over heb:

ik heb de volgende koptelefoon:
http://www.gigasales.nl/images/ce21ac33d9%5B1%5D.jpg
(Reloop RH3500 pro ltd.)

Nou is de audiokabel aangesloten met een standaard stereo 3.5 inch plugje, en een speciaal "locking" mechanisme wat het gaatje waar de plug in gaat nogal klein maakt. Het toeval wil dat het uiteinde van een standaard iPod koptelefoon precies in dat gaatje past, door de smalle behuizing. Dus het plan is om die op een cm of 15 af te knippen en een nieuw 3.5mm plugje aan de andere kant te maken, om vervolgens de shuffle aan de koptelefoon te clippen (of met klitteband/elastiek/whatever) en zo een draadloze oplossing te maken.

Maar het mooiste zou natuurlijk zijn als ik ergens een wit 3.5mm(male) <> 3.5mm(male) kabeltje kon vinden van rond de 15cm en met smalle plugjes. Heeft iemand misschien een idee waar ik zoiets zou kunnen vinden?

Ik ben benieuwd of ze morgen bij de mediamarkt de nieuwe prijs al hebben doorgevoerd.

>> Bastiaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickvdB
  • Laatst online: 22-04-2023
Hoelang duurt 't nog voordat de nieuwe Shuffle verkrijgbaar is ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSchop

DaSchop

Hallo, ik ben Bastiaan

"later deze maand" is de officiele uitspraak geloof ik.Nog maximaal een dikke week dus.

>> Bastiaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 142917

Wat is eigenlijk de ervaring met vastlopers? Ik ben van plan om een nano te kopen met de price drop maar heb al vaak gehoord over vastlopers en resets :s

• sjaakaq

sjaakaq

It might get loud

Cross-post maar hopelijk mag het een keer. Ik koop een shuffle, denk: ha, lekker klein. Krijg je dit...

Afbeeldingslocatie: http://i29.tinypic.com/16k3wir.jpg

:+

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSchop

DaSchop

Hallo, ik ben Bastiaan

Kan iemand die openingspost even updaten trouwens? Hij is erg out of date inmiddels, al gaat het alleen maar om de prijs en toevoeging van 2gig model.

>> Bastiaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSchop

DaSchop

Hallo, ik ben Bastiaan

leokennis: ja, ik ken het probleem.

Mijn oplossing (inclusief nieuwe rode iPod!):

Afbeeldingslocatie: http://83.149.84.164/~eqekeler/shuffle_640.jpg

Kabeltje is in elkaar geklust van een oude standaard iPod dopjes (draadje is gebroken bij de aansluiting, wat je ziet is een stukje krimpkous om het een beetje af te laten sluiten). Aan de andere kant een los plugje gesoldeerd en de iPod clipt met zijn eigen clipje precies op de koptelefoon. Ik ben in ieder geval erg blij met mijn nieuwe setup.

Iemand een 30gig iPod video kopen misschien? :P

Anyway, voor versie 2.0 ga ik denk ik een andere ipod koptelefoon waarvan het stekkertje nog heel is los knippen en een witte jackplug gebruiken (deze is zwart en wit geverft, maar een beetje schraal, wat je gelukkig niet ziet in de overbelichte foto). Misschien zelfs een iets compactere versie, als ze die hebben.

>> Bastiaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebradenkip
  • Laatst online: 09-06 10:15
DaSchop schreef op zaterdag 23 februari 2008 @ 22:36:
leokennis: ja, ik ken het probleem.

Mijn oplossing (inclusief nieuwe rode iPod!):

[afbeelding]

Kabeltje is in elkaar geklust van een oude standaard iPod dopjes (draadje is gebroken bij de aansluiting, wat je ziet is een stukje krimpkous om het een beetje af te laten sluiten). Aan de andere kant een los plugje gesoldeerd en de iPod clipt met zijn eigen clipje precies op de koptelefoon. Ik ben in ieder geval erg blij met mijn nieuwe setup.

Iemand een 30gig iPod video kopen misschien? :P

Anyway, voor versie 2.0 ga ik denk ik een andere ipod koptelefoon waarvan het stekkertje nog heel is los knippen en een witte jackplug gebruiken (deze is zwart en wit geverft, maar een beetje schraal, wat je gelukkig niet ziet in de overbelichte foto). Misschien zelfs een iets compactere versie, als ze die hebben.
Je zou ook een verloopstukje voor een iPhone kunnen scoren en die aan je koptelefoon klussen.
Afbeeldingslocatie: http://www.iheadphones.co.uk/images/fitz-wht.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSchop

DaSchop

Hallo, ik ben Bastiaan

Mja, ik zou er twee van die door kunnen knippen en aan elkaar solderen maar ze vragen 8 pond(!!) voor die verloopstukjes... Inclusief shipping zou het kabeltje dan bijna meer kosten dan de hele iPod..

Ik heb nog een paar oude iPod koptelefoons dus ik zit er aan te denken om gewoon die stekkertjes te gebruiken. Die dingen hebben toch nooit echt goed geluid gegeven en ik kan er altijd nog zo'n DIY plug aanzetten als op de foto hierboven.

Of iemand moet een beter idee hebben, een website waar ze witte en mogelijk compacte stekkertjes verkopen ofzo.

>> Bastiaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickvdB
  • Laatst online: 22-04-2023
Hoelang is de kabel van de shuffle oordopjes eigenlijk ? ik overweeg een aanschaf, maar vraag me af of deze lang genoeg is om op mijn broekzak te klemmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSchop

DaSchop

Hallo, ik ben Bastiaan

Ja, je broekzak haalt hij wel, afhankelijk van je lengte en hoe laag je je broek draagt. Maar het moet wel lukken over het algemeen.

>> Bastiaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 253398

Ik denk er over om een shuffle aan te schaffen. Ben al in het bezit van een 30gig video, maar door de harde schijf is die nou niet echt geschikt om mee te sporten. En nu met die prijsverlaging is het wel aantrekkelijk om een 1gb exemplaar aan te schaffen.

Mijn vraag aan jullie is: Kan ik die shuffle zonder problemen beheren naast mijn huidige ipod?

Alles wat ik uit de search kreeg was btw niet echt relevant of erg verouderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik neem aan dat je iTunes gebruikt? Dan kan ik je verklappen dat dat prima gaat!

Anoniem: 142917

leokennis schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 21:41:
Cross-post maar hopelijk mag het een keer. Ik koop een shuffle, denk: ha, lekker klein. Krijg je dit...

[afbeelding]

:+
Wat vind je van die headphones btw, ik heb ze ook en vind ze geniaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq

sjaakaq

It might get loud

De numme een feature vind ik dat je ze rustig vijf uur op kan hebben zonder dat ze irritant of warm gaan zitten. Tel op het geluid en de strakke prijs et voilà.

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSchop

DaSchop

Hallo, ik ben Bastiaan

Heeft iemand misschien een oplossing voor de "feature" dat de Shuffle niet automatisch podcasts kan toevoegen zoals dat bij alle andere iPods wel kan? Op mijn video kan ik zeggen "update alle neuwe afleveringen van podcasts x, y en z als ik mijn iPod aan sluit" maar de shuffle negeert zelfs podcasts in de playlist die ik bij autofill heb ingesteld.

Ik kan wel met de hand nieuwe afleveringen naar mijn shuffle slepen, en die worden vervolgens ook netjes verwijderd als ik ze uit de itunes library haal maar het zou toch net wat mooier zijn als het automatisch kon...

>> Bastiaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
  • Laatst online: 11-06 09:01
De beginpost mag wel eens geupdate worden ;)

Ik heb er nu ook een, voor tijdens het sporten! Voor mijn verjaardag gehad van mijn broertje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• randysem
  • Laatst online: 24-03 04:04
Ik heb zowel de 1 GB versie als de 2 GB versie gebruikt. Nadat ik mijn eerste 1 GB ik een trui heb meegewassen (ze zijn trouwens niet waterdicht) heb ik een nieuwe 2 GB gekocht. Heeft iemand het idee dat de batterij van de 2 GB versie minder presteert dan die van de 1 GB versie? Ik heb geen metingen gedaan, maar dit is wel mijn gevoel erbij.

Verder een prima apparaatje. Anders had ik hem niet een tweede keer aangeschaft. Enige nadeel is, vind ik, dat je verplicht wordt Itunes te gebruiken. Maar ja dat is Apple.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
randysem schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 11:55:
Ik heb zowel de 1 GB versie als de 2 GB versie gebruikt. Nadat ik mijn eerste 1 GB ik een trui heb meegewassen (ze zijn trouwens niet waterdicht) heb ik een nieuwe 2 GB gekocht. Heeft iemand het idee dat de batterij van de 2 GB versie minder presteert dan die van de 1 GB versie? Ik heb geen metingen gedaan, maar dit is wel mijn gevoel erbij.

Verder een prima apparaatje. Anders had ik hem niet een tweede keer aangeschaft. Enige nadeel is, vind ik, dat je verplicht wordt Itunes te gebruiken. Maar ja dat is Apple.
Wie zegt dat je iTunes nodig hebt. Ik wil het gewoon niet installeren en ik krijg ook alle muziek op mijn shuffle. Installeer winamp en stuur het door naar je Shuffle en klaar is kees!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe

NeoMe

#Addict

Ding kost nu nog maar 39,-
Daarmee is het de goedkoopste IPOD, ik vind hem ideaal en gebruik hem bijna elke dag...ben er super blij mee, simpel en goede kwaliteit.

Draag hem trouwens altijd op mijn lijf, dus onder mijn kleding...en klip hem vast aan me broek of onderkant van me t-shirt...dan zie je alleen de ipod zelf en draadjes bij je oren.

[ Voor 35% gewijzigd door NeoMe op 28-05-2008 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MickyHendrix
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 19-06 19:47
Heeft iemand hier ervaring mee?
Afbeeldingslocatie: http://h4xr.org/gqih
Ik zou willen weten of deze "onder" het dunne Apple keyboard past.
Hij lijkt me nèt te kort, misschien heeft hier iemand ervaring, anders eens een APR bezoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

randysem schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 11:55:
Dat laatste is inderdaad jammer. Bij de shuffle had het prima gekund, dat je de bestanden via Verkenner erheen sleept. ID3-tags zijn niet van belang. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waster
  • Laatst online: 14-04 17:49
Ik heb een probleem met de shuffle :'(
Ik heb er net een gekocht maar er zit alleen een usb oplader bij. Hoe kan ik hem dan zonder computer opladen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeOS
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17:56

Repeat after me: I Will Use Google Before Asking Stupid Questions

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 257404

Ik heb hem nu ook, die shuffle. En wat een prachtig apparaatje. Prima ding om mee te gaan sporten. En de geluidskwaliteit is ook goed. Weer een tevreden mens :9 .
Pagina: 1 2 3 Laatste