Het Grote iPod Shuffle 2nd Generation Topic

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 12.365 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• P.Naber
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 31-07-2023
Ook heeft het rechter oortje nu opstart problemen bij de shuffle. Ben bang dat die shuffle niet echt naar behoren funtioneert...

Edit:

Zijn blijkbaar meer mensen met hetzelfde probleem. Bij een vervangende shuffle hadden ze nog steeds hetzelfde probleem:
http://discussions.apple....essageID=3490504&#3490504

Ook heb ik btw firmware 1.0.1

Hoe is jullie ervaring met de achtergrond ruis bij de shuffle ? Bij mij stoort het echt, zelfs als ik muziek aan het luisteren ben.....

[ Voor 66% gewijzigd door P.Naber op 16-11-2006 18:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-09-2024
heeft iemand een idee of de shuffle eigenlijk "waterproof" is?

Partners: AV-Solutio | Mutrox | B&W | Trinnov

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37526

Alle ipods zijn spatwater bestendig, dus ik gok de shuffle ook :)

Anoniem: 198296

Ik heb vandaag een iPod Shuffle 2nd gen aangeschaft.
Ik heb dus iTunes 7.02 geinstalleerd en daarna mijn iPod.
Als ik iTunes dan aan doe dan krijg ik een foutmelding over dat m'n iPod beschadigt is en dat ik hem moet herstellen. Als ik dat dan doe krijg ik zo'n ladings balkje maar die komt geen milimeter vooruit.. hij blijft volgens mij hangen..

Iemand die mij kan helpen??

alvast bedankt.

grtn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
beste oplossing voor mij was om iTunes te installeren op andere pc en daar mee te connecten. Met mijn laptop doet ie raar, hoe het komt weet ik niet precies!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:24

nnk

Spreek uit: en en kaa

Ik heb 2 vraagjes over mijn 2nd Gen Shuffle:

1) Wat doet de nieuwe firmware 1.02? Ik kan nergens vinden wat de veranderingen zijn ten opzichte van 1.01. En als ik deze installeer moet al mijn muziek er dan weer opnieuw opgezet worden?

2) Hoe laad ik de iPod op op vakantie als ik geen USB poort tot mijn beschikking heb? Ik heb al een AC->USB adapter aangeschaft (van een Rio Carbon), maar het oplaadlampje van de Shuffle gaat niet aan. Of zou hij toch opladen? Of zijn er betere (liefst niet te duur!) oplossingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuxie
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 17:25

Tuxie

En WeL nU!

Waarom moet ik per se mijn pc aan hebben staan om die iPod op te laden? Of hoeft dat niet ? (lijkt me niet, mijn telefoon trekt ook stroom van de USB als de PC uit staat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De kerstman heeft mij zeer blij gemaakt :D

Mooi apparaatje! Werkte niet gelijk helemaal goed, maar ik luister nu vrolijk naar mijn liedjes. Ook jammer dat ik gelijk een software update moest draaien, maar och, het werkt nu :)

/edit: Dat volume knalt mijn oren nog eens kapot, echt tien keer beter dan mijn iPod 5G :o :o

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 37526 op 24-12-2006 20:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gelijk al een aantal problemen ermee:
-Het bovenste LEDje is niet in staat rood te worden
-In iTunes beheer ik de muziek handmatig, maar hoe kan ik nu een bepaald nummer helemaal boven in de lijst zetten?
-Als ik hem tijdens het spelen pauzeer en weer aan zet, dan moet hij volgende het instructiekaartje twee seconde branden, maar dat gaat hier veel sneller.
-Er zit een paar mm speling op de dock

Is dat normaal?

Edit
Nog twee problemen:
-De uitknop heeft lag
-Als ik hem aanzet gaat hij niet op hetzelfde volume verder

Verder heb ik mijn o zo mooie dock inmiddels ontmaagd met een paar diepe krassen, maar ja, dat heb je altijd met Apple producten :)

[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 37526 op 25-12-2006 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 69767

Topicstarter
Anoniem: 37526 schreef op maandag 25 december 2006 @ 00:35:
Gelijk al een aantal problemen ermee:
-Het bovenste LEDje is niet in staat rood te worden
-In iTunes beheer ik de muziek handmatig, maar hoe kan ik nu een bepaald nummer helemaal boven in de lijst zetten?
-Als ik hem tijdens het spelen pauzeer en weer aan zet, dan moet hij volgende het instructiekaartje twee seconde branden, maar dat gaat hier veel sneller.
-Er zit een paar mm speling op de dock

Is dat normaal?

Edit
Nog twee problemen:
-De uitknop heeft lag
-Als ik hem aanzet gaat hij niet op hetzelfde volume verder

Verder heb ik mijn o zo mooie dock inmiddels ontmaagd met een paar diepe krassen, maar ja, dat heb je altijd met Apple producten :)
Heb ik geen last van gehad :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verder nog wat puntjes waar ik last van heb:
-Soms komt de muziek niet gelijk op, maar begint het volume laag en gaat het telkens harder.
-Als ik het volume verhoog en direct verlaag pakt hij de knop soms niet helemaal goed.

Heeft hier écht niemand last van??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marc68
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 20:20
nee niet echt, ik zou je ipod door apple eens na laten kijken

marc68

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34708

Speelt dat ding ook MP4-audio? Heb weinig zin alle Dance Department podcast te gaan converteren :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34708 schreef op woensdag 27 december 2006 @ 17:22:
Speelt dat ding ook MP4-audio? Heb weinig zin alle Dance Department podcast te gaan converteren :|
Volgens mij kunnen er niet eens podcasts op, dus ik zou haast zeggen van niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37526 schreef op woensdag 27 december 2006 @ 18:12:
[...]

Volgens mij kunnen er niet eens podcasts op, dus ik zou haast zeggen van niet :)
In de topstart staat o.a.:
Audio-ondersteuning: MP3 (8 tot 320 Kbps), MP3 VBR, AAC (8 tot 320 Kbps), Protected AAC (van iTunes Store, M4A, M4B, M4P), Audible (2, 3 en 4), WAV en AIFF
De podcasts van Dance Department hebben een M4A extentie? Zou dan moeten werken toch? (heb wel een podcast voor je die je zou kunnen testen :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carfreak02
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-05 15:28
Podcasts kunnen erop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik zie anders nergens een vinkje podcasts te kunnen syncen? Dit heb ik wel bij mijn iPod video, maar bij de shuffle is het menu wat eh... kleiner :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megajr
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 03-12-2024
Mss een kleine kick maar er is nu wel een nieuwe Apple gebruiker onder ons :*) en die is zeer tevreden over Apple. Ik heb gister een Shuffle gekocht en inmiddels al een paar uur geluisterd en het eerste dat mij opvalt is dat de oordopjes fijn zitten(i.v.g met mijn eerdere mp3 speler standaard doppen) en dat het geluid echt lekker en helder klinkt(ik hoor gitaar stukken die ik anders nooit hoorde) en dat hij er super strak uit ziet. Dan ga je syncen met je PC(Ik gebruikte al iTunes :> ) en nadat je hem in je superstrakke dock hebt gezet krijg je de melding van Windows dat je een iPod hebt aangesloten en dan kun je er gewoon muziek op gooien het werkt gewoon in een woord: super het is echt gewoon op je gevoel en alles werkt helemaal goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Werkte hij bij jou wel in 1 keer? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megajr
Na de software update werkte het gewoon lekker hoor ^^ bij jou niet dan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Megajr schreef op zondag 14 januari 2007 @ 11:06:
[...]

Na de software update werkte het gewoon lekker hoor ^^ bij jou niet dan ?
Ik moest ook software update doen, wat ik nogal vreemd vond :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megajr
Anoniem: 37526 schreef op zondag 14 januari 2007 @ 14:53:
[...]

Ik moest ook software update doen, wat ik nogal vreemd vond :)
Zo raar is dat niet. Kleine foutjes uit de software halen(er achter komen ten tijde dat die dingen in vrachtwagen belanden :P ) en dat verbeteren en v1.01 is geboren dus zo raar is het niet hoor

Edit:zo lijkt het op slowchat als je verder wilt blaten dan PM je maar :)

[ Voor 9% gewijzigd door Megajr op 14-01-2007 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wat ik gewoon jammer vind is dat ik het gevoel krijg dat ik een verouderd apparaat in handen heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:42
Anoniem: 37526 schreef op zondag 14 januari 2007 @ 17:38:
Wat ik gewoon jammer vind is dat ik het gevoel krijg dat ik een verouderd apparaat in handen heb :)
Is dat niet een beetje overdreven. Je kunt het ook omdraaien: wees blij dat er een softwareupdate is ;)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megajr
Anoniem: 37526 schreef op zondag 14 januari 2007 @ 17:38:
Hardware is niet verouderd maar software wel. je kijkt ook niet raar als je bijv. voor Windows(of Mac OS X we zitten namelijk in Apple Talk :P ) een patch voor moet instaleren wrom dan wel met andere hardware ?

Edit:
@Hoedje: het mooiste is natuurlijk als er geen update's nodig zijn :)

[ Voor 8% gewijzigd door Megajr op 14-01-2007 18:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik bedoel meer dat deze specifieke iPod al zo lang in de winkel ligt weg te stoffen dat er ondertussen al een software-update voor beschikbaar is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megajr
Anoniem: 37526 schreef op zondag 14 januari 2007 @ 18:27:
Ik bedoel meer dat deze specifieke iPod al zo lang in de winkel ligt weg te stoffen dat er ondertussen al een software-update voor beschikbaar is :)
Die twee minuten dat die update je kost is echt erg of niet :P
Dit is mijn 1e iPod(zullen er vast wel meer volgen want het bevalt prima :) ) dus ik weet niet hoe het zit met de rest maar: als je een computer koopt dan kijk je toch ook niet raar op dat je update's moet instaleren waarom dan wel bij een iPod ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het zijn niet de twee minuten, ik vind het gewoon een naar gevoel dat ik een apparaat heb gekocht dat al een maand of wat in de winkel ligt, aangezien ik gewoon het nieuwste van het nieuwste wil.

Had ik met mijn Macbook ook, helemaal nieuw, en dan toch weer 400mb aan updates moeten downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carfreak02
Anoniem: 37526 schreef op woensdag 27 december 2006 @ 21:30:
[...]

Ik zie anders nergens een vinkje podcasts te kunnen syncen? Dit heb ik wel bij mijn iPod video, maar bij de shuffle is het menu wat eh... kleiner :P
Toch kunnen ze erop ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eswip
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23-06-2024
Anoniem: 37526 schreef op zondag 14 januari 2007 @ 19:03:
Het zijn niet de twee minuten, ik vind het gewoon een naar gevoel dat ik een apparaat heb gekocht dat al een maand of wat in de winkel ligt, aangezien ik gewoon het nieuwste van het nieuwste wil.

Had ik met mijn Macbook ook, helemaal nieuw, en dan toch weer 400mb aan updates moeten downloaden.
Updates zitten nooit al standaard in een iPod lijkt me... evenals met een OS.. Je krijgt gewoon de schijf van OSX 10.4, niet 10.4.4 of wat dan ook.. dan moeten ze elke keer nieuwe schijfjes branden.. niet echt heel handig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megajr
Eswip schreef op zondag 14 januari 2007 @ 19:54:
[...]

Updates zitten nooit al standaard in een iPod lijkt me... evenals met een OS.. Je krijgt gewoon de schijf van OSX 10.4, niet 10.4.4 of wat dan ook.. dan moeten ze elke keer nieuwe schijfjes branden.. niet echt heel handig..
Dank je :) dat is precies wat ik wou zeggen(behalve dat van OS X omdat ik zelf nog een Windows/Linux gebruiker ben) daar naast ga ik ook even spelen met podcasts omdat ik dat ook wel eens leuk vind en mijn iPod niet volkomt zonder er compleet zinloze onzin op te zetten ervaring met podcasts post ik later wel :)

Edit: als je iPod nog standaard is dan wil die nog iets harder :P via iTunes->iPod van .... -> Instellingen en dan maximaal geluid beperken en dan helemaal naar rechts slepen :P

[ Voor 12% gewijzigd door Megajr op 14-01-2007 22:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Weet je zeker dat dit m4a bestanden zijn en geen mp3 podcasts?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carfreak02
Jup .. de "echte"

Gewoon in de iTunes map , je podcasts selecteren en slepen naar de Shuffle in iTunes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87302

Hier kun je voor 25 euro een ipod shuffle bestellen! en je krijgt er nog een gratis ING classic card bij ook!

https://www.ingcard.nl/pu.../main/Welkom+bij+ING+Card

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-03 14:29

sjaakaq

It might get loud

Anoniem: 87302 schreef op maandag 22 januari 2007 @ 19:20:
Hier kun je voor 25 euro een ipod shuffle bestellen! en je krijgt er nog een gratis ING classic card bij ook!

Net geprobeerd...je moet minimaal een maandinkomen van €1250,- hebben dus dat haal ik niet :P Daarover liegen lijkt me ook niet bevorderlijk als je ooit nog eens een hypotheek wil ofzo voor de mensen die dit van plan waren :)

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

leokennis schreef op maandag 22 januari 2007 @ 19:29:
[...]

Net geprobeerd...je moet minimaal een maandinkomen van €1250,- hebben dus dat haal ik niet :P Daarover liegen lijkt me ook niet bevorderlijk als je ooit nog eens een hypotheek wil ofzo voor de mensen die dit van plan waren :)
heb er net een besteld, mooie actie voor 25 euro! jammer dat ik die schijtcredit card erbij krijg, maar die zeg ik over 8 maanden op en dan bedank ik ze omdat ik em toch te weinig gebruik.

Marketing, I love it :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq

sjaakaq

It might get loud

Anoniem: 87302 schreef op maandag 22 januari 2007 @ 21:41:
[...]

heb er net een besteld, mooie actie voor 25 euro! jammer dat ik die schijtcredit card erbij krijg, maar die zeg ik over 8 maanden op en dan bedank ik ze omdat ik em toch te weinig gebruik.

Marketing, I love it :)
Dus je hebt een minimuminkomen van minsten €1250,- opgegeven. Ik kan me niet voorstellen dat ze dat niet controleren bij je bank of bij de BKR...dus als jij maandelijks niet vast €1250,- binnenkrijgt wijzen ze je hoogstwaarschijnlijk gewoon af :) Maar goed: als het je lukt, veel plezier ermee ;)

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeOS
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21:11
leokennis schreef op maandag 22 januari 2007 @ 23:02:
[...]

Dus je hebt een minimuminkomen van minsten €1250,- opgegeven. Ik kan me niet voorstellen dat ze dat niet controleren bij je bank of bij de BKR...dus als jij maandelijks niet vast €1250,- binnenkrijgt wijzen ze je hoogstwaarschijnlijk gewoon af :) Maar goed: als het je lukt, veel plezier ermee ;)
Mwoa minimum loon vanaf 23 is al 1.300,80 bruto (bruto is dus niet wat je binnenkrijgt, das netto). Dus denk dat er nog wel redelijk veel mensen voor in aanmerking komen hoor.

Repeat after me: I Will Use Google Before Asking Stupid Questions

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq

sjaakaq

It might get loud

Nou ja...als het je lukt een Shuffle te bemachtigen, zet het hier neer :) Ik bedoel; je krijgt inderdaad voor 25 euro een shuffle...

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 26-04 10:25
Mijn iAudio X5 mp3speler is zijn puf kwijt, de batterij houd het niet één dag meer vol. Ik ben daarom opzoek naar een andere mp3 speler en de iPod shuffle g2 heeft op het eerste gezicht wel wat ik wil. Ik heb het dingetje in mijn handen gehad en heb reviews gelezen. Ik hoop echter nog wat antwoorden op mijn vragen te vinden, maar de reviews hebben het hier niet over.

Ik zit erg veel te ''zappen", dit is ook mijn grootste probleem geweest met die X5, dat ding is daar zeker 2 keer zo snel leeg door (het is een harde schijf speler). In hoeverre beinvloed het de levensduur van de shuffle als je ongeveer elke 2 minuten het volgende nummer kiest? Reviews hebben het alleen over "als je er niet aanzit".

Ik heb voor mijn X5 een iPod G4 gehad, deze is alleen de zelfde week nog terug gegaan naar de winkel. De voornaamste reden was dat het volume beperkt was. Ik heb hier al dingen gelezen over dat de shuffle best veel power heeft, maar is dit echt zo? Ik zou graag zien dat ik met 50%-75% volume van het apparaat voldoende heb om in de bus met veel omgevingslawaai niets meer te horen van de omgeving. Met die iPod G4 heb ik tooltjes gebruikt om de mp3tjes zelf 'harder' te maken, maar dit resulteerde in krakend geluid en een nieuw demo-model voor de mediamarkt. Dit wil ik dus niet weer.

Dank U :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Van de accuduur, sja, ik skip ook telkens, maar ik kan er zo een volle dag tegenaan. En wat het geluidsvolume betreft: Mijn iPod shuffle gaat gevoelsmatig harder dan mijn iPod 5G.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 23891

BlackMage schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 00:04:
Mijn iAudio X5 mp3speler is zijn puf kwijt, de batterij houd het niet één dag meer vol. Ik ben daarom opzoek naar een andere mp3 speler en de iPod shuffle g2 heeft op het eerste gezicht wel wat ik wil. Ik heb het dingetje in mijn handen gehad en heb reviews gelezen. Ik hoop echter nog wat antwoorden op mijn vragen te vinden, maar de reviews hebben het hier niet over.

Ik zit erg veel te ''zappen", dit is ook mijn grootste probleem geweest met die X5, dat ding is daar zeker 2 keer zo snel leeg door (het is een harde schijf speler). In hoeverre beinvloed het de levensduur van de shuffle als je ongeveer elke 2 minuten het volgende nummer kiest? Reviews hebben het alleen over "als je er niet aanzit".

Ik heb voor mijn X5 een iPod G4 gehad, deze is alleen de zelfde week nog terug gegaan naar de winkel. De voornaamste reden was dat het volume beperkt was. Ik heb hier al dingen gelezen over dat de shuffle best veel power heeft, maar is dit echt zo? Ik zou graag zien dat ik met 50%-75% volume van het apparaat voldoende heb om in de bus met veel omgevingslawaai niets meer te horen van de omgeving. Met die iPod G4 heb ik tooltjes gebruikt om de mp3tjes zelf 'harder' te maken, maar dit resulteerde in krakend geluid en een nieuw demo-model voor de mediamarkt. Dit wil ik dus niet weer.

Dank U :)
Waarom luister je eigenlijk nog muziek wanneer je geen nummer afluistert. Of zorg dat je MP3 speler over beter geselecteerde nummers beschikt. Zo'n speler is ook om naar muziek te luisteren en daar wordt bij een review ook vanuit gegaan. Maar goed daar zul je wel een reden voor hebben.

Het volume verder verhogen betekent eigenlijk dat je gehoor niet al te best meer is. Tenminste ik kan niet naar mijn iPod (4G) luisteren met het volume op maximaal met normale dopjes. Wat je beter kunt doen om omgevingsgeluid te dempen is in-ears oordopjes nemen. Deze isoleren het omgevingsgeluid en daardoor hoef je de speler veel minder hard te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackMage
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 26-04 10:25
Anoniem: 23891 schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 18:56:
[...]

Waarom luister je eigenlijk nog muziek wanneer je geen nummer afluistert. Of zorg dat je MP3 speler over beter geselecteerde nummers beschikt. Zo'n speler is ook om naar muziek te luisteren en daar wordt bij een review ook vanuit gegaan. Maar goed daar zul je wel een reden voor hebben.

Het volume verder verhogen betekent eigenlijk dat je gehoor niet al te best meer is. Tenminste ik kan niet naar mijn iPod (4G) luisteren met het volume op maximaal met normale dopjes. Wat je beter kunt doen om omgevingsgeluid te dempen is in-ears oordopjes nemen. Deze isoleren het omgevingsgeluid en daardoor hoef je de speler veel minder hard te zetten.
Ik heb niet gezegt dat ik nooit nummers afluister. Ik wil gewoon weten wat het doet met de speelduur van de speler als ik het wel zou doen. Het komt regelmatig voor dat een nummer aan het einde een tijd stil is, of dat ik het nog eens wil horen. Of zelfs dat er een nummer komt waar ik dan even geen zin in heb. Omdat je om mijn vraag te beantwoorden meer informatie nodig hebt als dit, heb ik die 2 minuten gezegt.

Ik gebruik al in-ear oordopjes, niet alleen om het omgevingsgeluid zoveel mogelijk te dempen, maar ook om ervoor te zorgen dat mensen die naast mij zitten in de bus er zo min mogelijk last van hebben. Ik weet dat die sennheiser mx400 dingen niet de beste zijn die er te krijgen zijn, maar anderen die de geluidskwaliteit en duurzaamheid van deze oordopjes overtreffen zijn al snel een factor 5 duurder, en dat heb ik er niet voor over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 23891

Ik denk dat flash geheugen minder snel last heeft van het skippen van een nummer. Bij een harde schijf kost het nu eenmaal meer accu om deze een bewerking te laten doen. Bovendien is flash ook sneller en kost dus minder energie. Maar ik heb er geen ervaring mee.

Wanneer je echt Sennheiser MX400 dopjes hebt dan heb je geen in-ear dopjes.
MX-400
Afbeeldingslocatie: http://www.iriver.eu.com/fileadmin/uploads/images/319x358_earphone.jpg

In-ear (CX-300)
Afbeeldingslocatie: http://www.sennheiser.nl/nl/icm_nl.nsf/resources/CX_300_black_410.jpg/$File/CX_300_black_410.jpg
In-ear zijn over het algemeen wel iets duurder maar zijn vanaf €30 te koop. De Creative EP-630 bv. deze wordt hier op GOT aangeraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eswip
Nu kleurtjes! En ook de nieuwe oordopjes..

Afbeeldingslocatie: http://a248.e.akamai.net/7/248/2041/1196/store.apple.com/Catalog/US/Images/cp_top_shuffle_070130.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Om maar even te crossposten: De zilveren blijft de mooiste, en de iPod oordopjes neem ik gelukkig niet serieus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:00

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Mijn vrouw werd helemaal gek... ze heeft gelijk maar de roze besteld... echt apple dit doen jullie goed!!! :) ... Nu nog de iMac en MacBook ook in andere kleurtjes (net als de g3 toen de tijd) zou ook leuk zijn!

Waren jullie trouwens op de hoogte van aktie van Microsoft dat als je een iMac en Office:MAC aanschaft dat je dan gratis een Ipod Shuffle opgestuurd krijgt? De aktie loopt tot en met vandaag.. gelijk maar even ingevuld en opgestuurd. (www.applepremiumresellers.nl)

[ Voor 38% gewijzigd door Falcon op 31-01-2007 09:52 ]

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 201524

Falcon schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 09:50:
Waren jullie trouwens op de hoogte van aktie van Microsoft dat als je een iMac en Office:MAC aanschaft dat je dan gratis een Ipod Shuffle opgestuurd krijgt? De aktie loopt tot en met vandaag.. gelijk maar even ingevuld en opgestuurd. (www.applepremiumresellers.nl)
Best gefopt... Office pro kost 13,75 op surfspot... als je er dan zelf een shuffle erbij koopt dan heb je nog geld over ook 8)

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 201524 op 31-01-2007 10:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:00

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Ach weet je ik heb het zelf niet betaald :)

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaguarxj16
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19:33
Anoniem: 201524 schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 10:00:
[...]

Best gefopt... Office pro kost 13,75 op surfspot... als je er dan zelf een shuffle erbij koopt dan heb je nog geld over ook 8)
Offtopic: office pro vind ik voor 47,50 op surfspot, waar staat ie voor 13,75?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 71569

jaguarxj16 schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 10:49:
[...]

Offtopic: office pro vind ik voor 47,50 op surfspot, waar staat ie voor 13,75?
De prijs is afhankelijk van je onderwijsinstelling ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mykene
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 06-05 10:33
er zijn onderhand al nieuwe kleurtjes binnen gekomen. kijk maar in de apple store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eswip
rubenverboon schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 16:43:
er zijn onderhand al nieuwe kleurtjes binnen gekomen. kijk maar in de apple store
Je kan ook een paar posts terug kijken in het topic..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vihaio
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 05-05 20:34
Wel leuk een oranje, daar zullen ze vast veel van verkopen rond het ek.
betekend wel dat er geen zwarte is, die er ook wel leuk uit zou zien

en wie weet komt er nog een rode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 03-04 23:48
INGcard geeft de Shuffle nu overigens gratis weg: https://www.ingcard.nl/pu.../main/Welkom+bij+ING+Card

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeOS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
Inderdaad bijna weekend....:
Anoniem: 87302 schreef op maandag 22 januari 2007 @ 19:20:

[ Voor 29% gewijzigd door Schweino op 23-02-2007 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeOS
Schweino schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 13:03:
Inderdaad bijna weekend....:
[...]
[...]
Tjah is net hoe je het leest he. De creditcard kost namelijk 25 euro per jaar :) . Dus als je het je alleen om de mp3 speler te doen is.....kost deze je inderdaad 25 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 210182

Net mijn eerste ipod binnen, de shuffle en ik heb twee kleine, misschien simpele, vragen:

- Het opladen van een Ipod shuffle gebeurt dat ook tijdens de standbystand/slaapstand/sluimerstand van een computer? Bij de mac schijnt dit niet zo te zijn.

- Als de shuffle opgeladen is en blijft in de dock, slecht voor de ipod? een beetje een domme vraag op het eerste gezicht, maar toch benieuwd naar het antwoord.

bvd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eswip
Anoniem: 210182 schreef op zaterdag 24 februari 2007 @ 23:50:
Net mijn eerste ipod binnen, de shuffle en ik heb twee kleine, misschien simpele, vragen:

- Het opladen van een Ipod shuffle gebeurt dat ook tijdens de standbystand/slaapstand/sluimerstand van een computer? Bij de mac schijnt dit niet zo te zijn.

- Als de shuffle opgeladen is en blijft in de dock, slecht voor de ipod? een beetje een domme vraag op het eerste gezicht, maar toch benieuwd naar het antwoord.

bvd
Vraag 1 zou ik niet weten.. zou je eens moeten testen.

Vraag 2 is geen probleem.. Ik heb een iPod 3G (een jaar of 3 oud) en die staat vaak genoeg hele dagen in in een dock.. niks geen problemen mee..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
DeOS schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 13:08:
[...]

Tjah is net hoe je het leest he. De creditcard kost namelijk 25 euro per jaar :) . Dus als je het je alleen om de mp3 speler te doen is.....kost deze je inderdaad 25 euro.
Je hebt gelijk, ik heb denk ik de kleine lettertjes niet goed gelezen 8)7 Ik dacht det de creditcard namelijk ook gratis was het 1e jaar....

Even een andere vraag: welke Ipod managers gebruiken jullie zoal? Gewoon Itunes of ook andere varianten zoals Winamp of Floola? Ik ben zelf namelijk niet zo kapot van Itunes....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimave
  • Laatst online: 22:39
Ik zag vorige week dat de Shuffle bij de Mediamarkt (tenminste hier in Groningen) maar 73 euro is. Da's weer bijna 7 euro dan bij Apple zelf. :) Ik ben nog steeds aan het denken of ik hem wel of niet zal kopen. Hij is wel errug handig. Handiger dan mijn iPod (4de generatie) of mijn telefoon.

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

rimave schreef op maandag 26 februari 2007 @ 18:26:
Ik zag vorige week dat de Shuffle bij de Mediamarkt (tenminste hier in Groningen) maar 73 euro is. Da's weer bijna 7 euro dan bij Apple zelf. :) Ik ben nog steeds aan het denken of ik hem wel of niet zal kopen. Hij is wel errug handig. Handiger dan mijn iPod (4de generatie) of mijn telefoon.
Misschien is het wel de "oude" tweede generatie shuffle. Die heeft minder goede oordopjes, en is er alleen maar in het zilver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimave
Anoniem: 37526 schreef op maandag 26 februari 2007 @ 19:07:
[...]

Misschien is het wel de "oude" tweede generatie shuffle. Die heeft minder goede oordopjes, en is er alleen maar in het zilver.
Mhh... volgens mij stond het ook bij de overige kleuren.
Mediamarkt is met Apple's wel vaker goedkoper dan Apple zelf. Zo ook met de normale iPod.

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megajr
Anoniem: 37526 schreef op maandag 26 februari 2007 @ 19:07:
[...]

Heb de zilveren bij de MM voor 77 euro gehaald dus het is best mogelijk dat hij nu 73 kost i.v.m met de nieuwe kleuren. Denk zelf dat de kleurtjes even duur zijn omdat anders geen hond een kleurtje haalt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rimave
Zo, ik heb er net 1-tje opgehaald, een blauwe. Ik moest er lang over nadenken, maar ik heb er toch maar een gehaald. Ze zijn inderdaad allemaal 73 euro en er zitten nieuwe oordopjes bij.

Even een foto van de Shuffle naast z'n grote broer, de 4th generation iPod 20Gb:

Afbeeldingslocatie: http://aycu02.webshots.com/image/12761/2001602323180178909_rs.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendulum
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 02-05 13:26
Wil een extra mp3 erbij en twijfel nog tussen shuffle of Nano... Wat is het handigste? Mis je dat scherm nou echt heel erg? Het is voor gewoon gebruik, dus niet om te sporten enzo.
kan iemand mij vertellen of toetsen licht geven in het donker? De nano doet dit wel en is wel praktisch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Speed-Searcher schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 21:58:
Wil een extra mp3 erbij en twijfel nog tussen shuffle of Nano... Wat is het handigste? Mis je dat scherm nou echt heel erg? Het is voor gewoon gebruik, dus niet om te sporten enzo.
kan iemand mij vertellen of toetsen licht geven in het donker? De nano doet dit wel en is wel praktisch :)
Zowel de nano als de shuffle hebben geen toetsen die oplichten in het donker :)

Voor de rest moet je kijken hoe je nu je muziek luistert. Wil je toch af en toe een keuze hebben, dan moet je een nano hebben. Staat de muziek altijd op shuffle, dan maakt het niet uit. Daarnaast moet je kijken hoe vaak je van muziek wilt veranderen. Op de shuffle ben je daar waarschijnlijk vaker mee bezig dan met de nano.

Voordeel van de shuffle is dat ie een stuk minder kwetsbaar is dan de nano. Er zit geen schermpje op wat kan breken of krassen.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 22039

ik heb een probleempje/uitdaging met mijn shuffle :+

Hij speelt alleen 1 cd af? :? Ik heb meerdere cd's eropgezet, maar 't lijkt alsof hij in een 'loop' zit? :?

Ik heb 'm op normale modus gezet, shuffle modus. Nummers vooruit, nummers achteruit.....maar ik kom niet tot de andere nummers die ook op mijn Ipod staan?

Heeft iemand dit eerder gehad? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendulum
Als het goed is komt mijn oranje er morgen aan :> !
Zal wat pics posten, want heb nog geen oranje gezien. Iemand nog tips om alles aan de gang te krijgen? Ik gebruik al best lang iTunes, maar nog nooit een iPod gehad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beta
  • Niet online
Anoniem: 22039 schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 11:11:
ik heb een probleempje/uitdaging met mijn shuffle :+

Hij speelt alleen 1 cd af? :? Ik heb meerdere cd's eropgezet, maar 't lijkt alsof hij in een 'loop' zit? :?

Ik heb 'm op normale modus gezet, shuffle modus. Nummers vooruit, nummers achteruit.....maar ik kom niet tot de andere nummers die ook op mijn Ipod staan?

Heeft iemand dit eerder gehad? :?
Welk formaat hebben je liedjes? Dus .mp3 enzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Afbeeldingslocatie: http://www.blogsmithmedia.com/www.engadget.com/media/2007/03/le-clip.jpg

I love the chinese :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendulum
Kansloos... Kun je gaan patsen met je namaak shuffle ;)
Ik vond het nogal iritand dat alle nummers op alf.bet volgorde stonden, maar had geen idee hoe je dit kon veranderen.. wist niet dat je in iTunes gewoon in je lijst met nrs bovenaan op artiest kon klikken :P

Zo kun je dus alle volgordes aanpassen! Slim... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JunkieXP
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 06-05 14:25

JunkieXP

Missing the BB10 Flow =)!

Waar heb je die besteld en wat heb je ervoor betaald, geef me eventueel een DM. TY

Desktop: Wacom Intuos Pro | Logitech Z2300
Gadgets: iPhone 13 Mini
Earcandy: Sony WH1000XM3 & Beats Pro

Het Algemene Screen-Protector Topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
DealExtreme verkoopt ze, leverbaar in 2 modellen:

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.2300

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.2128

Allebei 23 dollar.

[ Voor 6% gewijzigd door Schweino op 01-04-2007 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 182864

Haha ik vind die Chinese dingen echt lelijk :X

Kheb hier een echte Shuffle, bevalt me erg goed. Je luisterd heel anders naar muziek dan met een normale iPod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 146068

Speelduur van maar liefst 2 uur ! 8)7 Wow ! Geef mij maar een echte shuffle !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• STIMPPYYY
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:31
Lol dacht dat dit apparaat alleen radio was van Apple maar opvolger van Shuffle, triest. Wat een miezerig apparaatje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
Jep, echte Chinese namaak, de kwaliteit zal er ook wel naar zijn......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W.Wonderland
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 21-04 23:14
Vorige week mijn iPod Shuffle binnengekregen, ziet er te gek uit.
Echter hij doet helemaal niets.
Getest aan 3 verschillende PC’s met USB poorten, Laptop USB poorten, Powered Hub USB poorten, Powered Monitor USB poorten, Adapter (USB lichtnet adapter) (230V naar USB)

In geen enkel geval gaat er ook maar één van de aanwezige status lampjes branden.
Niet als hij in de dock zit maar ook niet los.
Ook overal geprobeerd met ITunes 7.1.1.5 maar de IPod wordt niet gezien.

Iemand nog tips of is dit een typisch geval van een DOA, en moet ik hem terugsturen?

edit: gaat er altijd een status lampje branden indien je hem aan het opladen bent, onafhankelijk van de stand van de schakelaars??

[ Voor 10% gewijzigd door W.Wonderland op 04-04-2007 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eswip
brailroad schreef op woensdag 04 april 2007 @ 12:48:
Vorige week mijn iPod Shuffle binnengekregen, ziet er te gek uit.
Echter hij doet helemaal niets.
Getest aan 3 verschillende PC’s met USB poorten, Laptop USB poorten, Powered Hub USB poorten, Powered Monitor USB poorten, Adapter (USB lichtnet adapter) (230V naar USB)

In geen enkel geval gaat er ook maar één van de aanwezige status lampjes branden.
Niet als hij in de dock zit maar ook niet los.
Ook overal geprobeerd met ITunes 7.1.1.5 maar de IPod wordt niet gezien.

Iemand nog tips of is dit een typisch geval van een DOA, en moet ik hem terugsturen?
Lijkt me DOA.. je kan Apple ff bellen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kromme
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07-05 12:33

kromme

Doe hubs slaag in het koffer..

DeOS schreef op vrijdag 23 februari 2007 @ 13:08:
[...]

Kaart is binnen alleen de shuffle nog...
Heeft iemand zo'n scripje zodat hij asl usb word herkent en ik niet itunes moet installeren

Keep it calm...en lek mig de zuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vihaio
  • Laatst online: 05-05 20:34
Dat hij als usb word herkent kan je gewoon instellen.
voor iTunes zijn er nog wel alternatieven, maar volgens mij is er niet zoiets dat je helemaal geen programma nodig hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kromme
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07-05 12:33

kromme

Doe hubs slaag in het koffer..

master007 schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 11:44:
Dat hij als usb word herkent kan je gewoon instellen.
voor iTunes zijn er nog wel alternatieven, maar volgens mij is er niet zoiets dat je helemaal geen programma nodig hebt
Een maat van me heeft ooit zo'n scripje gehad.Dan hoefde je geen itunes te gebruiken maar kon je hem benaderen als usb stick

Keep it calm...en lek mig de zuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 21:35
Wie kan mij vertelen hoe ik kan checken of de accu vol zit? Volgens de reference card moet er iets van een battery-check-knop opzitten? Ik kan hem niet vinden namelijk.

En als ik de shuffle in het docking-stationnetje zet, dan blijft het ledje continu oranje knipperen, niet groen ofzo. Dit houdt toch in dat de shuffle niet uit z'n docking mag? Wat doe ik hieraan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaassouffle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:30

kaassouffle

Medewerker v/d Maand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
Zo zeg, ik zit toch te kloten met het aansluiten van de shuffle op m'n computer! (Windows XP). Ik wil geen Itunes gebruiken, maar het liefst iets van YamiPOD of (liever nog) Winamp met de Ipod library plugin. Echter, als ik de ipod (of deze nu aan of uitstaat, wat is eigenlijk de bedoeling???) in het dock zet, dan wordt er wel een USB-schijf herkend van 1 gb, maar beide programma's herkennen het niet als een ipod en ik kan er dus geen muziek op zetten.

Als ik itunes installeer, dan wordt de shuffle wel gezien. Hieruit concludeer ik dan ook dat de shuffle niet defect is. Ik heb echter ook geprobeerd om met de iPodResetUtility de shuffle te resetten. Dit is gelukt, maar nog steeds geen resultaat in Winamp :( Iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eswip
smeerbartje schreef op donderdag 12 april 2007 @ 17:25:
Zo zeg, ik zit toch te kloten met het aansluiten van de shuffle op m'n computer! (Windows XP). Ik wil geen Itunes gebruiken, maar het liefst iets van YamiPOD of (liever nog) Winamp met de Ipod library plugin. Echter, als ik de ipod (of deze nu aan of uitstaat, wat is eigenlijk de bedoeling???) in het dock zet, dan wordt er wel een USB-schijf herkend van 1 gb, maar beide programma's herkennen het niet als een ipod en ik kan er dus geen muziek op zetten.

Als ik itunes installeer, dan wordt de shuffle wel gezien. Hieruit concludeer ik dan ook dat de shuffle niet defect is. Ik heb echter ook geprobeerd om met de iPodResetUtility de shuffle te resetten. Dit is gelukt, maar nog steeds geen resultaat in Winamp :( Iemand tips?
Toch maar iTunes gebruiken? Ik snap niet waarom mensen er zo'n hekel aan hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
Ik vind het erg vervelend dat iTunes standaard bepaalde services in het geheugen laadt. Als deze uitgezet kunnen worden, dan vind ik het geen probleem om itunes te gebruiken. Maargoed, dit is eigenlijk niet mijn vraag he :).

Ik wil graag Winamp gebruiken en lees overal dat Winamp Library gewoon goed werkt met de shuffle. Waarschijnlijk doe ik iets verkeerd ofzo. Hebben jullie je shuffle UIT of AAN staan als je 'm op de dock zet?

[ Voor 0% gewijzigd door smeerbartje op 12-04-2007 17:43 . Reden: Puntje vergeten... ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaassouffle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:30

kaassouffle

Medewerker v/d Maand

is er geen handleiding/faq/website bij die winamp plug-in? raadpleeg die anders... aan de iPod ligt het iig niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
kaassouffle schreef op donderdag 12 april 2007 @ 18:00:
is er geen handleiding/faq/website bij die winamp plug-in? raadpleeg die anders... aan de iPod ligt het iig niet...
He dank je voor je reactie! Ik heb inderdaad even gekeken op de support-fora van Winamp en het schijnt dus aan iTunes te liggen. Zelfs NA deinstallatie van iTunes werkt de plugin niet meer. Stomstomstom...

Maargoed, voor de Shuffle-gebruikers hier die ook geen zin hebben in iTunes, bekijk deze thread.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
Voor de mensen die nog op zoek zijn naar een praktische koptelefoon: klik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 147233

Ik heb sinds kort de ipod shuffle en heb geprobeerd om via iTunes (7.1.1.5) er mp3-tjes op te zetten. Krijg alleen steeds deze melding:

"De iPod kan niet worden gesynchroniseerd. Er kan niet van de schijf worden gelezen of naar de schijf worden geschreven"

Heb geen idee wat hier aan te doen, iemand suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jonniii
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 10-01 19:15
Kan iemand bevestigen dat je bij die ING actie echt alleen maar 25 knaken voor de Shuffle kwijt bent. Ik kan zelf geen andere kleine lettertjes vinden, maar het is natuurlijk goed mogelijk dat er nog allemaal kosten e.d. bij gaan komen zo gauw je die kaart binnen hebt. }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

rb338 schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 22:26:
Of gewoon playlists: houd 'next' even ingedrukt om naar de volgende playlist te gaan.
Is dit zeker!? Dan bestel ik 'n 1st generation :) (omdat ik de 2nd generation werkelijk oerlelijk vind)

[ Voor 17% gewijzigd door CLB op 03-06-2007 22:48 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Ja ikzelf heb ongeveer 1,5 maand geleden twee creditcards genomen, dus ook twee ipods gekregen ( via bol.com ) want die regelen dat. Je betaald het 1e jaar 25 euro bijdragen, en krijgt de ipod gratis. Dus als je alles binnenhebt, meteen een opzegbriefje naar ING. En je betaald het tweede jaar niks omdat je geen creditcard meer hebt.

Leg je creditcard in een la, en gebruik hem nooit dan blijven de kosten 25 euro.
Let wel, je moet meer dan 800 euro verdienen geloof ik, dat is het minimum.

*** Hoe krijg ik mijn mp3's sneller op mijn ipod, 1GB verversen duurt een eeuwigheid ? ***

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

1GB duurt ongeveer 5 minuten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Oke, hij is al ongeveer een uurtje bezig & moet nog 100 liedjes ?
Ik heb gewoon me mp3 op de Harde Schijf staan.
Deze sleep ik in ITunes. Daarna Selecteer ik in ITunes alle liedjes en sleep die naar de IPod.
Dan begint ie, en duurt het super lang...

Ik gebruik die docking-station, heb laptop zie sig, en zit gewoon in de usb 2.0.

Doe ik iets verkeerd, of misschien foute instellingen ergens ?

[ Voor 8% gewijzigd door NeoMe op 04-06-2007 23:30 ]

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
Kan iemand mij de firmware sturen van de Shuffle 2nd Gen. Ik heb al geprobeer met die Reset Utility Tool zodat ie de firmware update naar 1.0.2 maar dit wil maar niet werken!

Kleurcode van de shuffle: groen - oranje - oranje - groen - oranje - oranje!!

Iemand die me kan helpen ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
Die reset-util zou netjes de laatste firmware erop moeten zetten. Die zit namelijk in de reset-util ingebakken. Werkt de reset wel?
Pagina: 1 2 3 Laatste