Het Grote World of Warcraft topic - Deel 91 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste
Acties:
  • 6.241 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

Thrilled schreef op donderdag 02 november 2006 @ 10:51:
omg ik kijk net in de OP en zie dat de guild die ik vorige week heb gejoined hier in staat :D Dutch Inc.. zeer goede guild op Turalyon , gisteren SM gecleared met 2 high levels.. echt top :D
heb jij dutch inc gejoined? vraag me af hoe je dat hebt gedaan want eigenlijk hebben we een leden stop en dan nog laten we alleen maar lvl 60's joinen van de class die we nog nodig hebben.
pyrofielo schreef op donderdag 02 november 2006 @ 11:03:
[...]

Inderdaad. duizenden warriors in greens en blues die dolgraag ff in tier 1 en 2 gestoken willen worden en het probleem niet zien waarom wij dat niet ff doen voor hun.
Gister nog gewhispered door zo´n warrior echt alleen maar groene rommel en zooi en hoopte toch nog wel een kans te maken.
Het maakt natuurlijk wel een verschill of je greens en blues heb of gewoon een degelijke tankset heb weten te bemachtigen. Denk hierbij aan stockade pauldrons in combinatie met ench thorium gear die je gewoon kan kopen. Ook zijn er op ED PuG MC runs die worden georganiseerd door Spirit Odyssey waar je gratis gear kan verkrijgen en PuG Onyxia ZG AQ20 zijn onderhand ook orde van de dag en nog vaak succesvol ook.
precies waarom begrijpen mensen dat niet he dat je ze op lvl 60 ziet lopen met lvl 50 green en 40 blue zonder ook maar een beetje moeite te doen voor serieuze gear omdat ze toch zoiets hebben van ik word toch wel vol in de epics gestoken.
Gelukkig zijn er nog wel serieuze mensen als ik bij ons wat alt warriors zie die netjes eerst idd stockade / thorium gear halen daarna nog diverse instances farmen voor redelijke gear.

[ Voor 55% gewijzigd door MantaMania op 02-11-2006 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-08 10:49
MantaMania schreef op donderdag 02 november 2006 @ 11:46:
precies waarom begrijpen mensen dat niet he dat je ze op lvl 60 ziet lopen met lvl 50 green en 40 blue zonder ook maar een beetje moeite te doen voor serieuze gear omdat ze toch zoiets hebben van ik word toch wel vol in de epics gestoken.
We hadden pas een apply van een warrior in like 25% greens en rest blues. Toppunt was een lvl 29 groene boog. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflcakes
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15-09 22:13
Thrilled schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 14:24:
[...]

ik weet niet of je het nu op de persoon in je quote hebt gericht of ook op mij, maar goed, hieronder als nog mijn 2 centjes..

Ik vind sowieso dat als jij persee je account wilt delen, dan moet je dat lekker doen. Ik zou het zelf niet kunnen, en ik denk niet veel mensen. Het is verder geen off-topic aangezien Blizzard er in zijn ToA ook een kopje heeft staan over Account Sharing...

Je hoeft niet geïrriteerd te worden, het blijft een ieder zn mening, vind het knap van je dat je het zo volhoud maar mij niet gezien.. ;)
Ik heb ook nog iets te melden over account sharing.

Ikzelf en een 4 tal maten van me spelen ook WOW. Wij spelen regelmatig op elkaars char . Bijvoorbeeld als ik aan het werk ben dan speelt een maat van mijn soms om mijn char wat rond te kloten:) . Het is voor mijn geen probleem aangezien we goed met elkaar communiceren wanneer wie erop zit en dergelijke :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

roflcakes schreef op donderdag 02 november 2006 @ 12:09:
[...]

Ik heb ook nog iets te melden over account sharing.

Ikzelf en een 4 tal maten van me spelen ook WOW. Wij spelen regelmatig op elkaars char . Bijvoorbeeld als ik aan het werk ben dan speelt een maat van mijn soms om mijn char wat rond te kloten:) . Het is voor mijn geen probleem aangezien we goed met elkaar communiceren wanneer wie erop zit en dergelijke :).
ja, als je elkaar kent en vertrouwt is dat goed mogelijk. Ik ken ook de logins van rl vrienden en zij die van mij, maar aan iemand in-game zelf heb ik nog nooit men acc info gegeven. Je weet maar nooit wa ze willen uitsteken. En als ik het zou doen, dan zou ik de moment ze uitloggen, het paswoord terug veranderen :-)

@mantamania: op welk realm zitten jullie? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resistance_NL
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 13:51
Ik zat net even de starttopic te bekijken (hoewel die er momenteel wat cricky uitziet) en bij de lijst van Nederlandse guilds miste ik er nog eentje:

Diabolic Dutchment op Bladefist.

Overigens ben ik benieuwd naar de mening van anderen. Ik heb (misschien toevallig) vaak meegemaakt dat Nederlandse spelers zich veel asocialer gedragen dan spelers uit andere landen, met uitzondering van Schotten Maar serieus, het lijkt af en toe wel alsof de Nederlandse community op de servers waarop ik gespeeld heb, Bladefist en Dunemaul, vrijwel volledig bestaat uit pubers met hormonale problemen. Enkele voorbeelden van onacceptabel gedrag (naar mijn mening), zijn; Nederlands praten in de publieke kanalen (trade, general, etc), Nederlands schreeuwen in de grote steden en dan voornamelijk elkaar uitschelden, Arrogantie in groepen.

Natuurlijk zijn er genoeg fatsoenlijke Nederlandse spelers te vinden, maar ik vind het, relatief gezien, toch erg gesteld met onze spelers. Ik vraag me af hoe andere mensen hierover denken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Resistance_NL schreef op donderdag 02 november 2006 @ 12:40:
Overigens ben ik benieuwd naar de mening van anderen. Ik heb (misschien toevallig) vaak meegemaakt dat Nederlandse spelers zich veel asocialer gedragen dan spelers uit andere landen, met uitzondering van Schotten Maar serieus, het lijkt af en toe wel alsof de Nederlandse community op de servers waarop ik gespeeld heb, Bladefist en Dunemaul, vrijwel volledig bestaat uit pubers met hormonale problemen. Enkele voorbeelden van onacceptabel gedrag (naar mijn mening), zijn; Nederlands praten in de publieke kanalen (trade, general, etc), Nederlands schreeuwen in de grote steden en dan voornamelijk elkaar uitschelden, Arrogantie in groepen.

Natuurlijk zijn er genoeg fatsoenlijke Nederlandse spelers te vinden, maar ik vind het, relatief gezien, toch erg gesteld met onze spelers. Ik vraag me af hoe andere mensen hierover denken.
Begin eens een char op een van de Russische servers... de maffia is er zelfs niets tegen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 18-09 15:34
Ik zat net even de starttopic te bekijken (hoewel die er momenteel wat cricky uitziet) en bij de lijst van Nederlandse guilds miste ik er nog eentje:

Ik denk eerder dat nederlandse woorden je meer opvallen omdat dat je taal is. Als je goed zou opletten zie je ook genoeg hongaars / spaans / portugees / skandy etc. Bloodscalp werd vroeger bijv. hunscalp genoemd omdat het barste van de hongaren die ook alleen hongaars spraken. Trollbane heet een beetje dutchbane. Btw, sinds wanneer spreek jij meerdere talen en weet jij dat de zweden gewoon met elkaar aan het praten zijn ipv elkaar aan het uitschelden zijn?

btw. je weet dat je geen Engels hooeft te spreken in /2 /lfg /y etc ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-08-2024
MantaMania schreef op donderdag 02 november 2006 @ 11:46:
[...]

heb jij dutch inc gejoined? vraag me af hoe je dat hebt gedaan want eigenlijk hebben we een leden stop en dan nog laten we alleen maar lvl 60's joinen van de class die we nog nodig hebben.

[...]

Gelukkig zijn er nog wel serieuze mensen als ik bij ons wat alt warriors zie die netjes eerst idd stockade / thorium gear halen daarna nog diverse instances farmen voor redelijke gear.
oh nee, Dutch Epic heb ik gejoined, lijkt op elkaar :') excuus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:07

NoTimeRemains

I know

gisteren begonnen op een nieuwee server omdat een paar vrienden van me daar ook spelen. ging lekker :)
na 3,5 uur spelen bijna level 11 (NE, Hunter). dat ging wel lekker, eigk alleen maar quests opgelost. wel met de guide erbij van wow.alakazam, dual monitor icm een coordinaten addon.
nu nog maar een paar quests op Teldrassil en dan op naar Darkshore en dan hoop ik morgen toch wel level 20 aan te tikken. dat zou wel mooi zijn :)

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Verwijderd schreef op donderdag 02 november 2006 @ 12:15:
[...]

@mantamania: op welk realm zitten jullie? :)
met mn main chars zit ik op turalyon, in mijn ogen een goeie server alleen bwl is nog wel eens wat laggy maar daar hebben meer servers last van geloof ik.
De sfeer op de server (alliance) vind ik wel goed, ik heb ook 2 chars op sunstrider (horde) en ik vind dat echt een klote server continue in general elkaar afzeiken en wat je ook in trade past tis altijd te duur, misschien ligt het er ook aan dat op turalyon mn main zit en dat veel mensen die kennen en op sunstrider helemaal niet.
Thrilled schreef op donderdag 02 november 2006 @ 12:53:
[...]

oh nee, Dutch Epic heb ik gejoined, lijkt op elkaar :') excuus
klein verschil in naam maar in guild een wereld van verschil. Maar voor iemand die nog niet high end raid is denk ik dutch epic leuker als dutch inc.

er staat ook hoe je je guild kan opgeven voor in de starttopic en dat is niet door dat hier te tikken.
Je moet de ts een mail sturen en wat meer info geven.

[ Voor 38% gewijzigd door MantaMania op 02-11-2006 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07:16
Masch schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 08:28:
Gisteravond een ontzettend goede raid gehad :D

Firemaw neer na 3 tries (eerste down)
Ebonroc neer na 2 tries (eerste encounter)
Frlamegore op 49% na 2 tries (eerste encounter)

Ebonroc is echt te makkelijk, zonder enige moeite ging hij neer. Bij Flamegore hadden we nog maar 3 hunters/ 35 raidmembers over dus kwam hij te vaak in frenzy. Maar ik heb het gevoel dat we hem vanavond ook wel neer kunnen krijgen. Overigens wel veel doden (net geen wipes) tijdens de trash, dat is wel even wat anders als firelords en molten giants :D
met 3 hunters kan je perfect tranqen, ze moeten gewoon concentreren en direct tranqen, zo simpel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
DrProctor schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 13:40:
Yay afgelopen paar weken zijn we uit onze dip geraakt en hebben we weer nieuwe members gerecruit en zijn we weer aan et wipen begonnen. Vorige week ANub dood naar 2 tries eergister faerlina dood naar 4 tries en gister ouro down :D

Gaat wel lekker. Ik heb bovendien Deathdealer boots nog even wete te bemachtigen. Ik vraag me alleen af wat beter is voor mn huidige spec. Met Deathdealer boots heb ik meer crit maar 1% minder hit en net wat minder AP. Alleen ik heb al 19% hit nu of iets in die richting. Dus kan ik vast wel 1% hit opofferen voor 1% crit, of niet soms?

(Check mn profile voor mn andere items en mn talentspec)

BTW om even wat toe te voegen aan die SS discussie. Ik gebruik in verschillende encounters nog SS. Simpelweg omdat het minder energy kost dan mn backstabs waardoor ik sneller SnD kan poppen. De DPS boost die SnD geeft helpt mij erg goed bij bosses waar je op je agro moet letten bij bijvoorbeeld Ouro. Daar gebruik ik SS ipv BS om ervoor te zorgen dat ik geen agro krijg maar toch genoeg cp's heb om SnD up te houden. Voor combat spec is SnD echt heerlijk vanwege de hoge white dmg. In molten core gebruikte ik af en toe ook nog wel eens SS ipv BS omdat sommige mobs gewoon bijna niet te backstabben waren. Dan kan je beter je energy voor SS gebruiken dan nergens voor.

Maar over het algemeen ben ik het met RaseriaN eens, alleen SS gebruiken wanneer je of niet veel agro mag trekken en SS wil gebruiken voor veel CPs. Of omdat je niet achter je target kan komen en dus met SS meer dmg doet.
netjes, wij gisteren ook weer een lekkere raid gehad en op dinsdag razuvious one shot. Maar nu al een tijdje geen progressie, dinsdag flink gewiped op anub (iets van 6/7 wipes) en nauwelijks progressie, elke keer gaat het fout doordat teveel mensen gewoon dood gaan, heel irritant. Dus ik maak me toch nog een beetje zorgen, wipen is ok, maar we moeten toch wel enige optimalisatie hebben aangezien we niet ongelimiteerd geld hebben. Hoe moeilijk is faerlina btw? En hoe lang deed je erover om ouro down te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masch
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18-09 18:26
DarkShadow schreef op donderdag 02 november 2006 @ 13:52:
[...]

met 3 hunters kan je perfect tranqen, ze moeten gewoon concentreren en direct tranqen, zo simpel
Wij hebben hem inmiddels neer, maar ik ben het niet met je eens hier. Wij hebben hem uiteindelijk neergekregen met 5 hunters, waarvan 3 hunters een roulatie gebruikten en 2 hunters voor back-up waren. Het probleem is dat je tranqshot ook kunt missen en dat er een cooldown van 20 seconden opzit. Tel daar bij op dat Flamegor om de 6 seconden in frenzy komt en je kunt mijn inziens niet voorkomen dat Flamegor soms in frenzy blijft voor een aantal seconden. Dit is voor een guild als de onze ('beginnende BWL guild') gelijk dodelijk.

(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pyrofielo
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Masch schreef op donderdag 02 november 2006 @ 14:04:
[...]
Wij hebben hem inmiddels neer, maar ik ben het niet met je eens hier. Wij hebben hem uiteindelijk neergekregen met 5 hunters, waarvan 3 hunters een roulatie gebruikten en 2 hunters voor back-up waren. Het probleem is dat je tranqshot ook kunt missen en dat er een cooldown van 20 seconden opzit. Tel daar bij op dat Flamegor om de 6 seconden in frenzy komt en je kunt mijn inziens niet voorkomen dat Flamegor soms in frenzy blijft voor een aantal seconden. Dit is voor een guild als de onze ('beginnende BWL guild') gelijk dodelijk.
6 seconde? volgens mij toch wel 10 hoor. Maar ik ben het met je eens dat 3 hunters toch wel krap aan is. Wij zorgen altijd wel dat we voor flamegor 4 hunters hebben desnoods een alt die ff komt tranqen.

Astennu lvl 110 Warrior - Bethesda lvl 104 Warlock - Ezrah lvl 110 Druid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MantaMania schreef op donderdag 02 november 2006 @ 13:36:
[...]

met mn main chars zit ik op turalyon, in mijn ogen een goeie server alleen bwl is nog wel eens wat laggy maar daar hebben meer servers last van geloof ik.
De sfeer op de server (alliance) vind ik wel goed, ik heb ook 2 chars op sunstrider (horde) en ik vind dat echt een klote server continue in general elkaar afzeiken en wat je ook in trade past tis altijd te duur, misschien ligt het er ook aan dat op turalyon mn main zit en dat veel mensen die kennen en op sunstrider helemaal niet.
Mja, mijn server is gewoon verziekt tbh. Maar 1 guild in naxxramas & 2 in AQ40, de rest is nog maar net aan BWL begonnen....Mentaliteit zuigt er langs alle kanten en dan zwijg ik nog maar over de activity. Enkel de topguild slaagt erin om 40 members online te krijgen 's avonds :? Kan je je vast al inbeelden hoe leuk dat is. Dit is mede ook de rede dat ik op zoek ben naar een nieuwe realm om naar te transferren, kan ik eindelijk terug actief gaan raiden :( Langs horde kant is het nog erger.
Er zijn er een paar alliances die gewoon wonen in ogrimmar :/ En ja, ik zit er ook veel :p

Het is wel vaker zo dat je de mentaliteit leuker vindt op de server waar je iedereen kent, maar na een tijdje beginnen ze toch allemaal te vertrekken. Zeker nu je gewoon kan transferren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
DrProctor schreef op woensdag 01 november 2006 @ 11:28:
[...]

mja ik vind sword rogues niet echt zo super, ze leveren minder dmg output dan dagger rogues in de meeste raids. Onze dagger rogues outdpsen altijd de sword rogues, alleen op trash die overal heen vliegt kan het wel eens anders zijn. Ik zit er alleen wel aan te dneken om voor swords of maces te gaan vanwege TBC. Een dagger rogue lvld 2 keer zo traag als een sword rogue. Omdat een dagger rogue altijd stuns e.d. moet gebruiken om achter een target te komen voor een backstab
lol bij ons is het eigenlijk alleen maar sword rogues in de top dps charts. Onze top dps rogue doet ongeveer 1.5 keer de dmg van iedere andere willekeurige speler, alleen mages kunnen in de buurt komen. Maarja, hij is dan ook gewoon echt goed (wel een enorme eikel soms maar een geweldige speler). Als rogue in een raid moet je gewoon full pve spec gaan en zoveel mogelijk +hit krijgen en dan een mixture van bloodfang/deathdealer dragen om zoveel mogelijk +hit te krijgen (en natuurlijke losse epics zoals boots of the shadowflame). Misschien voor pvp niet geweldig maar ownage in pve.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:54

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Verwijderd schreef op donderdag 02 november 2006 @ 14:20:
[...]

Mja, mijn server is gewoon verziekt tbh. Maar 1 guild in naxxramas & 2 in AQ40, de rest is nog maar net aan BWL begonnen....Mentaliteit zuigt er langs alle kanten en dan zwijg ik nog maar over de activity. Enkel de topguild slaagt erin om 40 members online te krijgen 's avonds :?
Ik zou zo'n server juist stoer vinden.... In het land der blinden...

Als je een semi hardcore group bent ben je op een server als Magtheridon echt een groepje noobs. Op zo'n server behoor je dan tot de besten. Je kunt zeggen wat je wil, maar rondlopen in ruim betere gear dan andere spelers in BGs is stiekem toch echt wel leuk. Leuker dan een van de velen te zijn in T2/T3 gear.

Op Defias Brotherhood zat ik in de beste Horde guild en wij waren niet eens zo goed. Raiden wel 5x in de week, maar veel progress zat er niet in en meestal lukte het maar om 3 dagen een raid vol te krijgen. Aan Alliance kant was het wat meer hardcore (daar zijn 3 guilds al ver in Naxx, terwijl in Horde nog niemand Naxx in is), dus dat was wel jammer in BGs.

[ Voor 18% gewijzigd door FunkyTrip op 02-11-2006 14:27 ]

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-09 10:55
DarkShadow schreef op donderdag 02 november 2006 @ 14:22:
[...]

lol bij ons is het eigenlijk alleen maar sword rogues in de top dps charts. Onze top dps rogue doet ongeveer 1.5 keer de dmg van iedere andere willekeurige speler, alleen mages kunnen in de buurt komen. Maarja, hij is dan ook gewoon echt goed (wel een enorme eikel soms maar een geweldige speler). Als rogue in een raid moet je gewoon full pve spec gaan en zoveel mogelijk +hit krijgen en dan een mixture van bloodfang/deathdealer dragen om zoveel mogelijk +hit te krijgen (en natuurlijke losse epics zoals boots of the shadowflame). Misschien voor pvp niet geweldig maar ownage in pve.
je moet dan wel aan die gear kunnen komen.

wij hebben al een beetje eht TBC syndroom, altijd zijn er voldoende mensen online, todat alles gecleared it en we progress moetn maken :S

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
Masch schreef op donderdag 02 november 2006 @ 14:04:
[...]
nee een seconde moet echt wel kunnen, die tijd verlies je al wel met de totale reactietijd van 3 hunters. Maar vertel de hunters maar gewoon dat ze +8/9 procent hit moeten krijgen voor tranq bosses, dan missen ze nooit meer. bij +8 ongeveer 0,1 procent kans dat ze missen, bij +9 nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
Kevinp schreef op donderdag 02 november 2006 @ 14:26:
[...]

je moet dan wel aan die gear kunnen komen.

wij hebben al een beetje eht TBC syndroom, altijd zijn er voldoende mensen online, todat alles gecleared it en we progress moetn maken :S
ja bekent probleem, wij ook, maar gewoon zwaar recruiten op alle classes en dan kom je er vanzelf wel overheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Verwijderd schreef op donderdag 02 november 2006 @ 14:20:
[...]

Mja, mijn server is gewoon verziekt tbh. Maar 1 guild in naxxramas & 2 in AQ40, de rest is nog maar net aan BWL begonnen....Mentaliteit zuigt er langs alle kanten en dan zwijg ik nog maar over de activity. Enkel de topguild slaagt erin om 40 members online te krijgen 's avonds :? Kan je je vast al inbeelden hoe leuk dat is. Dit is mede ook de rede dat ik op zoek ben naar een nieuwe realm om naar te transferren, kan ik eindelijk terug actief gaan raiden :( Langs horde kant is het nog erger.
Er zijn er een paar alliances die gewoon wonen in ogrimmar :/ En ja, ik zit er ook veel :p

Het is wel vaker zo dat je de mentaliteit leuker vindt op de server waar je iedereen kent, maar na een tijdje beginnen ze toch allemaal te vertrekken. Zeker nu je gewoon kan transferren.
wij hebben iets van 4 guilds in naxxramas (top guild heeft net de paardjes neer) aan de alliance kant ik denk 2 a 3 aan de horde kant dan nog een paar guild en dan nog een stuk of 7 guilds totaal in aq40. Wij hebben zelf nefarian pas voor de eerste keer neer dus wij zijn nog niet zo ver maar we zijn ook pas heel laat gestart met serieus raiden.
De harde kern zijn bijna allemaal mensen die al lang bij elkaar zijn en zijn gebleven toen de guild half splitsten dus ik heb wel vertrouwen erin dat dat allemaal goed blijft gaan.
Ik ben wel heel benieuwd hoe het gaat met TBC aan de ene kant lijkt het me te gek om met een man of 35 a 40 verder te gaan (dus de harde kern) dan weet ik zeker dat we een hele goeie "elite" groep hebben maar dan moeten we dus wel mensen "achterlaten" wat wel erg lastig is.
DarkShadow schreef op donderdag 02 november 2006 @ 14:43:
[...]

nee een seconde moet echt wel kunnen, die tijd verlies je al wel met de totale reactietijd van 3 hunters. Maar vertel de hunters maar gewoon dat ze +8/9 procent hit moeten krijgen voor tranq bosses, dan missen ze nooit meer. bij +8 ongeveer 0,1 procent kans dat ze missen, bij +9 nooit.
als je voor het eerst die boss doet is 3 wel heeel weinig hoor, als je idd 9% hit hebt en iedereen weet wat te doen is het geen probleem maar dat is bij een beginnende guild dus niet.

[ Voor 14% gewijzigd door MantaMania op 02-11-2006 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Laatst online: 20:18
Even een kleine update. Afgelopen dinsdag hebben we de 3 bugs neergekregen. Dit was de 2de avond dat we ze probeerde uit te roeien. Ik had eerste andere dingen te doen, maar toen ik online kwam om even te checken hoe t ging met 'the boys' werd ik meteen gevraagd om te loggen naar mn priest. De dames hadden de hele avond gewhiped op de 3 bugs en de baas die daarna komt. Het was tijd voor een finale poging. En met succes! Leuk gevecht, en ook echt zeer goed te doen als mama eindelijk dood is. Gister is als het goed is BWL gecleared, dus zondag kunnen we weer een poging wagen in AQ40. Vanavond eerst MC! Kan ik eindelijk mn rogue is even echt testen met dagger dagger. Ik heb gister even snel een semi pug naar ZG gelead. Toch even tot en met broodlord alles in 1 keer neergekregen zonder whipes. In die raid kwam ik naast t leaden zonder TS/ trilo toch nog hoog op de dps list. Ik merk dat daggerrogues bij bossfights absoluut superieur zijn. Bij trash is het alleen een stuk beter opletten als je nog een beetje dmg wilt doen. Als je trouwens snel dood wilt: slice n dice aan, bladeflurry, adrinaline rush en maar backstabs spammen! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De belangrijkste reden voor mij om nooit een DUtch-only guild te joinen, zo verschrikkelijk veel pubertjes en kinderachtige mensen die er (over het algemeen) in zo'n guild zitten, dus ik deel je mening helemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DarkShadow schreef op donderdag 02 november 2006 @ 14:44:
[...]

ja bekent probleem, wij ook, maar gewoon zwaar recruiten op alle classes en dan kom je er vanzelf wel overheen.
Vind ik persoonlijk een slecht idee, vooral met de low-pop instances in TBC. het feit dat alle instances maar max 25 mans zijn, gaat ervoor zorge dat guilds zwaar gaan veranderen hoor. Wat moet je met 40 man online als je maar met 25 in een instance kan. IN het begin gaat dit nog niet een groot probleem zijn, want van die 40 online gaan er waarschijnlijk toch 30 eerder willen levellen en daar beter gear vinden, dan whipen/progress maken/voorbegestreefde items farmen.
Je hoort nu al veel verhalen van guilds die langzaam stoppen met raiden vanwege TBC, kijk maar naar nihilum (oke, de beta heeft er veel mee te maken).
Het gevolg is natuurlijk dat als je zwaar gaat beginnen recruten, dat je in TBC met een zware overschot aan members gaat zitten en uiteindelijk gaan het de best gegearde mensen zijn die altijd mee gaan op raid.
Men vorige guild had beslist om alle members te kicken die onder de 90% attendance hadden om zich voor te bereiden op TBC, ze zijn nu wel gedisband vanwege het reschedulen van de release date.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2006 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwienO
  • Laatst online: 12-09 19:12
Verwijderd schreef op donderdag 02 november 2006 @ 14:52:
[...]

Vind ik persoonlijk een slecht idee, vooral met de low-pop instances in TBC. het feit dat alle instances maar max 25 mans zijn, gaat ervoor zorge dat guilds zwaar gaan veranderen hoor. Wat moet je met 40 man online als je maar met 25 in een instance kan. IN het begin gaat dit nog niet een groot probleem zijn, want van die 40 online gaan er waarschijnlijk toch 30 eerder willen levellen en daar beter gear vinden, dan whipen/progress maken/voorbegestreefde items farmen.
Je hoort nu al veel verhalen van guilds die langzaam stoppen met raiden vanwege TBC, kijk maar naar nihilum (oke, de beta heeft er veel mee te maken).
Het gevolg is natuurlijk dat als je zwaar gaat beginnen recruten, dat je in TBC met een zware overschot aan members gaat zitten en uiteindelijk gaan het de best gegearde mensen zijn die altijd mee gaan op raid.
Men vorige guild had beslist om alle members te kicken die onder de 90% attendance hadden om zich voor te bereiden op TBC, ze zijn nu wel gedisband vanwege het reschedulen van de release date.
Of je neemt er 20 man bij zodat je cker 2 raids hebt dat is ook wel weer een nadeel maar wij gaan dat eerst proberen

Ook dinsdag voor het eerst met onze guild ZG gedaan :). De kern zit al aardig vol met tier 1 en 2 maar daar waren er maar 5 van mee en de rest een beetje bleu en greenys. Even zonder te wipen tot aan hakkar gekomen en hakkar meteen op 1% :) jammer dat het niet lukte maar wel cool om gewoon voor het eerst naar ZG te gaan met onze eigen guild en dan meteen zon progressie te maken. Vandaag ff proberen of we MC tot aan raggie clear krijgen. Gathering of Dudes (Alliance guild on Drakt'hul)

ErwienO <Gathering of Dudes> - 80 Dwarf Warrior - Ragnaros (EU)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ErwienO schreef op donderdag 02 november 2006 @ 15:03:
[...]

Of je neemt er 20 man bij zodat je cker 2 raids hebt dat is ook wel weer een nadeel maar wij gaan dat eerst proberen

Ook dinsdag voor het eerst met onze guild ZG gedaan :). De kern zit al aardig vol met tier 1 en 2 maar daar waren er maar 5 van mee en de rest een beetje bleu en greenys. Even zonder te wipen tot aan hakkar gekomen en hakkar meteen op 1% :) jammer dat het niet lukte maar wel cool om gewoon voor het eerst naar ZG te gaan met onze eigen guild en dan meteen zon progressie te maken. Vandaag ff proberen of we MC tot aan raggie clear krijgen. Gathering of Dudes (Alliance guild on Drakt'hul)
Gz op je ZG raid :-)
Het feit dat je nog 20 mensen meeneemt is op zich een goede oplossing, maar gaat niet lang duren. Het feit dat je dan 2 raids gaat maken, gaat ervoor zorgen dat er een onderverdeling komt in de guild. Bepaalde mensen gaan dit dan ook als een wedstrijd zien om als eerste instance A te clearen enzo.
Wat weer gaat lijden tot allerlei pochwerk en discussies. Als je met een hechte groep hebt van 40-50 mensen is het een super goed idee, maar waar in wow vindt je dat nog tegenwoordig? Imo een slecht idee :)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2006 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]
Dat is pas stom }:O
Ik zou op dit ogenblik nog niet te veel kijken naar TBC, als je nu af en toe te weinig members hebt om aan 40 man te komen dan zou ik zeker niet stoppen met recruiten. TBC zal zowiezo veel veranderen, of je nu weinig of veel members hebt. Er zal veel verloop zijn tussen de guildes onderling en er zullen veel nieuwe ontstaan. Iets wat voor Horde kant zeker niet slecht zal zijn aangezien het merendeel van de servers aan Horde kant problemen heeft met te lage populatie. Hopelijk brengen de bloodelves daar wat verandering in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05:35

JSchut

.....

Ik zou graag jullie mening willen hebben... vorrnaamlijk van guild masters...

Momenteel zit ik in een guild die zon 3 maanden geleden is opgezet.... inmiddels zijn we bij 8e baas MC beland in onze eerste run naar MC. (Aantal ervaren mensen in de guild ook). Ik ben samen met iemand anders guild master, Hij is de officele guild master omdat hij de guild toen opgezet heeft.

Nu het probleem wat mijn inziens gewoon niet klopt. Deze persoon wil alle banken onderhouden. De website onderhouden. Alle raids waar hij in zit leiden, omdat ie vind dat ie daar het beste voor is.... Hij vind het best al ik zou leiden maar dan als hij er niet is...

Persoonlijk vind ik dit egoistisch en vind ik het totaal niet fair....Ik vind als je beide guildmaster bent dat je het samen moet doen en niet alles in je eentje moet doen. Wat is jullie mening hierover?

Ik sta namelijk op het punt er uit te stappen...

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 02 november 2006 @ 15:11:
[...]

Dat is pas stom }:O
Ik zou op dit ogenblik nog niet te veel kijken naar TBC, als je nu af en toe te weinig members hebt om aan 40 man te komen dan zou ik zeker niet stoppen met recruiten. TBC zal zowiezo veel veranderen, of je nu weinig of veel members hebt. Er zal veel verloop zijn tussen de guildes onderling en er zullen veel nieuwe ontstaan. Iets wat voor Horde kant zeker niet slecht zal zijn aangezien het merendeel van de servers aan Horde kant problemen heeft met te lage populatie. Hopelijk brengen de bloodelves daar wat verandering in.
Vond ik imo een slecht idee en 2 dagen nadat ze grote kuis hadden gezegd was het persbericht er dat TBC werd uitgesteld naar januari :*) i kek irl O-)
het verschil in horde en alliance vindt ik persoonlijk is gemakkelijk uit te leggen. Aan horde kant zitten meer volwassen mensen, wat vaak ook gepaard gaat met veel oudere mensen. Terwijl je aan alliance nog veel kiddies tegenkomt. De mentaliteit is hier ook merkbaar, vind ik. Heb ondertussen toch al wat server gepasseerd en overal viel me dat toch wel op. En net omdat wow vooral gespeeld wordt door jongeren is dan in deze redenering logisch dat er meer alliance is dan horde. Als je deze stelling niet wilt geloven, dan steek ik het gewoon op de lelijkheid van de horde characters (alhoewel... gnome males/dorfs }:O )

@jschut: als fulltime guildmaster is het echt wel moeilijk om alles zelf te doen. Het gemakkelijkste is gewoon om 1 vast iemand nog aan te stellen als raidleader. Zodoende kan de gm zich bezig houden met zijn klasse, dkp,.... het is wel redelijk egoistisch van hem, maar je kan het ook wijten aan een groot gebrek aan vertrouwen in zijn members :)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2006 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

idd dat gevoel krijg ik heel erg.... en een aantal officers met mij....
We hebben het hem een aantal keer geprobeerd uit te leggen maar hij doet alles zonder enig overleg.

[ Voor 31% gewijzigd door JSchut op 03-11-2006 09:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

Ik heb zelf ook altijd alles zelf willen doen en zo weinig mogelijk uit handen geven, maar zo werkt het nou eenmaal niet...

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

Het probleem is nu een beetje hij zegt dat ie erg moe is en dat al het werk een tweede baan voor hem word en dat het hem sloopt..... maar dan nog wil ie alles zelf doen....

En hij doet alles zonder overleg... dat is het geen dat mij het meeste dwars zit....
Net als gister.... we stelden voor eens 2 raids tregelijkertijd te doen voor een reset night...
Dus een AQ en ZG run tegelijk.... toen was de reactie... "NO! The day this guild runs 2 raids at the same time I will disband the guild!"..... beetje zielig imo

Maar goed jullie zijn het dus wel met me eens... :)

[ Voor 33% gewijzigd door JSchut op 02-11-2006 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JSchut schreef op donderdag 02 november 2006 @ 15:33:
Het probleem is nu een beetje hij zegt dat ie erg moe is en dat al het werk een tweede baan voor hem word en dat het hem sloopt..... maar dan nog wil ie alles zelf doen....

En hij doet alles zonder overleg... dat is het geen dat mij het meeste dwars zit....
Net als gister.... we stelden voor eens 2 raids tregelijkertijd te doen voor een reset night...
Dus een AQ en ZG run tegelijk.... toen was de reactie... "NO! The day this guild runs 2 raids at the same time I will disband the guild!"..... beetje zielig imo

Maar goed jullie zijn het dus wel met me eens... :)
zeg hem gewoon da hij zelf de problemen zoekt. als hij alles zelf wil doen, dan gaat hij problemen blijven hebben en naarmate jullie meer progress maken, gaat hij het zwaarder en zwaarder krijgen. En als hij na 2 dagen ni luistert, leave je gewoon met grote groep en begin je zelf een nieuwe guild :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16-09 20:00
Verwijderd schreef op donderdag 02 november 2006 @ 15:16:
[...]
het verschil in horde en alliance vindt ik persoonlijk is gemakkelijk uit te leggen. Aan horde kant zitten meer volwassen mensen, wat vaak ook gepaard gaat met veel oudere mensen. Terwijl je aan alliance nog veel kiddies tegenkomt.
Dit is natuurlijk onzin :) . By ons zijn het juist de horde wat een stel kleuters zijn, op 1 guild na dan.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

Verwijderd schreef op donderdag 02 november 2006 @ 15:44:
[...]

zeg hem gewoon da hij zelf de problemen zoekt. als hij alles zelf wil doen, dan gaat hij problemen blijven hebben en naarmate jullie meer progress maken, gaat hij het zwaarder en zwaarder krijgen. En als hij na 2 dagen ni luistert, leave je gewoon met grote groep en begin je zelf een nieuwe guild :)
We hebben het al vaker aangehaald... Maar hij luisted toch niet.... Vanavond gaan er een aantal leaven... ik vind het erg jammer want opzich zat er echt veel progress in.... maarja tijd voor wat nieuws weer...

Ik weet niet of ik een nieuwe guild ga maken.... moet ik weer van 0 af beginnen

[ Voor 6% gewijzigd door JSchut op 02-11-2006 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:46

Seraphin

Meep?

Woei.. endgame content is in zicht :P

Nu halverwege de 55 met mn druid, en een redelijke vaste groep mensen met wie ik veel instance runs doe (altijd dezelfde priest & mage, tank wisselt tussen 3 personen & 1 random dps).

Sinds deze week ook member in een guild die dit weekend zn eerste MC run gaat doen (heeft tot nu toe alleen ZG en AQ20 raids gedaan). Moet voor mij toch haalbaar zijn om in 1 à 2 weken zover te zijn dat ik mee kan naar MC toch? :)

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JeanLucPicard schreef op donderdag 02 november 2006 @ 15:49:
[...]

Dit is natuurlijk onzin :) . By ons zijn het juist de horde wat een stel kleuters zijn, op 1 guild na dan.
tuurlijk, het is ook maar mijn persoonlijke opvatting & ervaring he.
En anders wijs ik naar onderstaande quote :)
Verwijderd schreef op donderdag 02 november 2006 @ 15:16:
[...]
Als je deze stelling niet wilt geloven, dan steek ik het gewoon op de lelijkheid van de horde characters (alhoewel... gnome males/dorfs }:O )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.P.
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-08 20:22
Iets zelf kunnen regelen is het allermakkelijkste, vandaar dat ik ook graag officer/GM of RL ben. Zeker als je merkt dat je het goed kunt, tempo hoog houden en progressie maken. Vanwege een 'overwerkte' GM bij ons (die alles zelf wilde regelen) ben ik het een paar weken geleden geworden. De eerste acties: class-officers maken, geen gezeur van recruits aan m'n kop, iemand de site laten opzetten (2 redenen, hij had er meer verstand van en het scheelt een hoop tijd). Iemand aanwijzen om DKP op te zetten en bij te houden. Een Raid-Leader (ikzelf dan) aanwijzen en een paar mensen die standaard Master-Looter zijn. Gevolg is dat je zelf tijd overhoudt om gewoon te spelen (een beetje dan).
Het grote probleem van jezelf teveel laten doen is dat je zelf dingen gaat beslissen, terwijl als je regematig naar anderen luistert (speel WoW met 5 RL vrienden) merk je dat je ALTIJD eenzijdig denkt op sommige punten (met equipen van tanks, uitdelen van craftables). Vriendjes politiek is dodelijk voor een gezellig gilde.
Als RL heb je een bepaald soort iemand nodig, ik dacht graag dat ik de enige was die het zo goed kon, maar helaas, als ik er een avondje niet bij ben krijgen ze ook alles neer. Met nieuwe encounters ben ik er wel vaak bij (daar zorg ik dan wel weer voor :)) Maar onmisbaar is niemand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:59

Nitai

Live the life you love.

Tsja, tis wel een opvatting die ik vaker gelezen heb :P

Maar serieus, waarom wilt men iedereen altijd in hokjes stoppen? Als je Horde speelt prima, als je Alliance speelt ook goed? Als m'n vrienden niet Alliance waren, dan had ik denk ik ook Horde gerolled. Of dat iets zegt over m'n gedrag...eh tsja.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JeanLucPicard schreef op donderdag 02 november 2006 @ 15:49:
[...]

Neem aan dat je hier spreadsheets van hebt en een uitgebreid onderzoek in hebt gesteld naar de gemiddelde leeftijd en de emotionele status en gedragspatronen van de meerderheid van de spelers van beide kanten?

Ongenuanceerde, generaliserende onzin!

Overigens deze week Kel'Thuzad down, beetje teleurstellend na geweldige gevechten als 4h en Saph maargoed, we hebben het gecleared en kunnen we eindelijk lekker veel daagjes vrij nemen en makkelijke epics looten!
Wat doen andere guilds die KT down hebben tegenwoordig?
2x Naxx, 1x AQ40, 1x BWL (Met buyers) ofzo?
Kan me voorstellen dat een aantal mensen dan afkickverschijnselen krijgen.. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

bij ons is het weer net 1 grote burocratische zooi ;) We hebben een 40 mans raid leider, backup 40 mans, 2 x een 20 mans leider, recruit officier, communication officier, raidbank, potbank, masterlooter, guildmaster en dan nog wat algemene officiers.
Verwijderd schreef op donderdag 02 november 2006 @ 14:51:
[...]

De belangrijkste reden voor mij om nooit een DUtch-only guild te joinen, zo verschrikkelijk veel pubertjes en kinderachtige mensen die er (over het algemeen) in zo'n guild zitten, dus ik deel je mening helemaal.
wat een onzin dat is toch maar net hoe je recruit en wat je instelling is?
Wij zijn een goeie serieuze guild en bij ons zitten er echt neit veel pubertjes en kinderachtige mensen bij. Dus gelijk een nl guild veroordelen is niet helemaal terecht omdat je toevallig een paar van die pubers kent die een nederlandse guild hebben opgericht.
Er zijn waarschijnlijk netzoveel jonge spelers van andere landen als nederlands. Als ik kijk naar de top guild valt het me altijd op dat er ontzettend veel nederlanders bij zitten dus waarschijnlijk zijn wel ook gewoon uber ;)
Als we al die top nederlanders bij elkaar zouden zetten zouden we echt geweldig zijn.

[ Voor 66% gewijzigd door MantaMania op 02-11-2006 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 21:41

Wiebbe

<none />

Verwijderd schreef op donderdag 02 november 2006 @ 16:03:
[...]

Neem aan dat je hier spreadsheets van hebt en een uitgebreid onderzoek in hebt gesteld naar de gemiddelde leeftijd en de emotionele status en gedragspatronen van de meerderheid van de spelers van beide kanten?

Overigens deze week Kel'Thuzad down, beetje teleurstellend na geweldige gevechten als 4h en Saph maargoed, we hebben het gecleared en kunnen we eindelijk lekker veel daagjes vrij nemen en makkelijke epics looten!
Euhm, hij probeerd toch juist te zeggen dat het juist NIET zo is dat alleen alliance kleuters zijn? De enige opmerking die ik altijd zie rond drijven is dat alliance = kiddies en horde = pro. Alliance heeft het inderdaad makkelijker, maar toen ik mijn paladin rollde 1 1/2 jaar geleden ofzo wist ik nog niet dat alliance het makkelijker had.. en toendertijd (zonder greater blessings) waren de paladin buffs echt niet zo goed als totems :P

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18-09 18:40

vhal

ಠ_ಠ

weet er iemand toevallig wat de maximale +hit chance cap is voor hunters? Momenteel ik zit met mijn raidinggear op +9% (inclusief talents uit de surv tree), maar ik vroeg me af hoeveel %hit je nodig heb voor lv63 elite trash in BWL om niet te missen? Tijdens het tranqen van flamegor miste ik eigenlijk nooit. (ik gebruik een tranqmod hiervoor welke me informeert of ik mis of raak schiet en hoe andere hunters ervoor staan)
Heb het eea al geprobeerd uit te zoeken op wowwiki, maar daar werd ik ook niet veel wijzer uit. Schijnbaar heb je zowieso 5% kans op misses bij een gelijkwaardig level mob (bron: wowwiki)

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masch
MantaMania schreef op donderdag 02 november 2006 @ 16:05:
bij ons is het weer net 1 grote burocratische zooi ;) We hebben een 40 mans raid leider, backup 40 mans, 2 x een 20 mans leider, recruit officier, communication officier, raidbank, potbank, masterlooter, guildmaster en dan nog wat algemen officiers.
Wij doen het met deze structuur.
1x GM
1x 2e GM (samen met GM de guild opgezet)
6x officer

De 2 GM's beheren de bank en de regels (wel in overleg met de officers) en de officers doen het raidleaden, recruiten, DKP, website, etc. Wel zie je dat de ene officer beter is in raidleaden en de ander beter in 'ruzies' oplossen. Ik doe bijvoorbeeld vooral veel raidleading en dkp en met recruiting hou ik me helemaal niet bezig. Vriendjespolitiek is idd erg gevaarlijk, maar onbewust gebeurd het vaak toch, hoe erg je het toch probeerd te voorkomen. Ik heb zelf bv. een hekel aan een paar mensen (pubers) in onze guild (ouwehoeren over vent tijdens tactics, lullen in raidchat tijdens bidden), dus als het even kan neem ik ze dan ook niet mee >:) ik wil namelijk niet baasje spelen als ik een raid lead en dat moet wel met die personen. Gelukkig denken de rest van de officers en de guild er wel hetzelfde over.

(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]Overigens deze week Kel'Thuzad down, beetje teleurstellend na geweldige gevechten als 4h en Saph maargoed, we hebben het gecleared en kunnen we eindelijk lekker veel daagjes vrij nemen en makkelijke epics looten!
Ben gestopt met rogue & overgestapt naar men mage terug. De rest van de guild doet niets meer, buiten 1x per week naxx wat maar 1 dag in beslag neemt, voor de rest spelen ze allemaal beta.

KT is toch wel een minder gevecht als je vergelijkt met 4HM. Maar uiteindelijk vind ik de totaal instance wel de moeite, vanwege de grote uitgebreidheid in gevechten. Enkel de MC fights vind ik wa minder, maar ja... Ik had meer genot van de tactische fights dan van de resistance based encounters imo.

@deadsy33 : als ik me niet vergis is de max +hit die je kan krijgen +19 :unsure:

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2006 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
[...]

Ja, dat probeerde ik juist duidelijk te maken, dat zulke opmerkingen gewoon nergens op slaan :P . Je kan nooit zeggen die en die kant heeft meer volwassen mensen, misschien is het zo op je eigen server, maar dat wil nog niets zeggen over iemand anders zijn server.

En na anderhalf jaar op een server spelen, weet je wel een beetje hoe spelers op jouw server in elkaar steken, daar heb je geen gigantisch onderzoek voor nodig :p .

[ Voor 11% gewijzigd door pica op 02-11-2006 16:30 ]

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik volg deze topic natuurlijk al een tijdje en heb er al veel van kunnen leren en ik ga er ook nog zeker veel van leren.

Alleen is mijn lust op te spelen wel wat gedaald moet ik zeggen. Ik ben afgelopen zaterdag uit mijn guild gezet omdat ik openlijk de misstanden van de officers discusieerde op onze forum en ik tijdens een ZG raid een van de officers op zijn teentjes getrapt heb. Ik was de RL van deze raid en de officer was aan het slacken zoals gewoonlijk, nadat ik er wat van gezegt heb ik hij uit de raid gestapt en later die avond was ik uit de guild gezet. Doordat ik veel actief was binnen de guild heeft die vele members raar doen kijken, nu is het zo dat die officer er maar een topic over heeft gemaakt en maar allemaal leugens is gaan vertellen.

Nu speel ik dus niet meer op mijn hunter en ben ik maar begonnen om mijn druid verder te lvlen, en ik kijk wel wat BC mij brengt. Alleen moet ik wel toegeven ik mis wel de gezelligheid van een guild.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
JSchut schreef op donderdag 02 november 2006 @ 15:15:

...
Lijkt me duidelijk. Meteen leaven die guild! Met zo iemand als guildleader is de toekomst van je guild toch niet zeker. Als jij als mede guildleader en de andere officers er zo over denken zou je daar nieteens over na moeten denken imho.

Ik ben zelf officer van de Flying Dutchmen, wij hebben 1 GM een stuk of 4 officers en classleaders, werkt prima. We hebben dan ook wel veel ervaring met dit soort zaken. Ik zit al vanaf het begin in FD-NL, dat is 7 (!) jaar lang, we zijn ooit begonnen met Tiberian Sun en supporten nu ongeveer 8 games. WoW begint de andere games wel ontzettend te overschaduwen.

De GM is 1 van de webmasters, de officers hebben allemaal verschillende guildbanks in beheer. Eén van de officers is onze vaste raidleader. Daarnaast zijn er een stuk of 4 mensen die het ook kunnen t/m BWL. De 20 men instances worden door iedereen die er zin in heeft en een beetje aanleg gelead. We proberen wel de RL te ontlasten door grind instances af en toe door anderen te laten leaden. Het masterlooten/ inviten/ minen/ skinnen door andere mensen te laten doen. Werkt gewoon top, heeft hij minder aan zn hoofd, kan hij ook nog leuk spelen. Alleen de eeuwige whispers naar raidleaders zijn zwaar vervelend (weet ik ondertussen uit ervaring).

Moraal van t verhaal, t gaat om de fun, en als je een guild echt soepel wilt laten lopen heb je meerdere mensen nodig. In je uppie red je het niet. Leaven dus, en zelf een relaxtere guild opzetten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
[...]

helemaal niet, ik vind het een slecht idee om nu te stoppen met raiden :P. Als ik een ding heb geleerd van gm zijn is dat je altijd moet recruiten en nooit een moment rust zal hebben :P.

In TBC zien we wel weer, eerst veel plezier beleven met het levellen en op lvl70 bekijken we wel hoe we het gaan doen. Dan wordt het hele attendency verhaal pas interessant. Zoals je zelf al zegt, die guild die zich 'voorbereidde' komt nu van een koude kermis terug. Uberhaupt belachelijk dat je een 90% attendency eist van je members.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DarkShadow schreef op donderdag 02 november 2006 @ 16:41:
[...]

helemaal niet, ik vind het een slecht idee om nu te stoppen met raiden :P. Als ik een ding heb geleerd van gm zijn is dat je altijd moet recruiten en nooit een moment rust zal hebben :P.

In TBC zien we wel weer, eerst veel plezier beleven met het levellen en op lvl70 bekijken we wel hoe we het gaan doen. Dan wordt het hele attendency verhaal pas interessant. Zoals je zelf al zegt, die guild die zich 'voorbereidde' komt nu van een koude kermis terug. Uberhaupt belachelijk dat je een 90% attendency eist van je members.
Ik denk dat je nog verbaasd zou zijn als je ziet hoe hard mensen beginnen te minderen nu ze ontdekt hebben dat ze in de expansion quest rewards gaan krijgen die gelijk/beter zijn aan BWL gear....
Als guilds willen blijven recruten is dat hun keuze, maar in TBC gaan die guilds dan moete afslanken en dan loop je het risico dat je beste spelers eerst vertrekken en je met de "slechter geëquipte" spelers blijft zitten.
Een raid attendance van 90% eisen kan begrijpelijk zijn in bepaalde situaties, zeker als je wedijvert voor bepaalde roem tegenover andere guilds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwienO
DarkShadow schreef op donderdag 02 november 2006 @ 16:41:
[...]
Zoals je zelf al zegt, die guild die zich 'voorbereidde' komt nu van een koude kermis terug.
Na dat valt wel mee hoor :). 3 weken geleden zijn we met IRL friends uit een guild gestapt en Gathering of Dudes begonnen echt in 2 weken tijd hebben we nu 60 lvl 60's bij elkaar :) echt IMBA. Vandaag dus eerste mc raid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwienO
Verwijderd schreef op donderdag 02 november 2006 @ 16:49:
[...]
beste spelers eerst vertrekken en je met de "slechter geëquipte" spelers blijft zitten.
Dat gaat mee vallen so ie so omdat je op lvl 61 al green's vind die beter zijn dan alle tier items dus eiegenlijk begint met TBC alles opnieuw WoW word gereset met de expansion en we beginnen allemaal weer vanaf 0, alleen je skills heb je dan nog voordeel mee om wat sneller te lvlen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
Verwijderd schreef op donderdag 02 november 2006 @ 16:49:
[...]

...en dan loop je het risico dat je beste spelers eerst vertrekken en je met de "slechter geëquipte" spelers blijft zitten.
Je legt hier de link tussen skills en equipment. Geheel onterrecht als je t mij vraagt:
skill > gear

Weigerde laatst nog een warrior in een Zg raidje met 4 wrath kwijlserrar etc etc. omdat t een irri ventje is zonder skills. Doe mij dan maar iemand met skills en misschien 3 items Might.

Natuurlijk helpt gear wel, en heb je ook een bepaalde gear nodig om progressie te kunnen maken in hogere instances, maar nog steeds: skill > gear.
ErwienO schreef op donderdag 02 november 2006 @ 16:51:
[...]

Na dat valt wel mee hoor :). 3 weken geleden zijn we met IRL friends uit een guild gestapt en Gathering of Dudes begonnen echt in 2 weken tijd hebben we nu 60 lvl 60's bij elkaar :) echt IMBA. Vandaag dus eerste mc raid.
Ik heb vaak gezien dat dit soort guilds heel erg snel mensen bij elkaar vinden, ik heb helaas net zo vaak gezien dat deze guilds binnen no time niet meer bestaan. Hoop echt dat jullie het wel voor elkaar krijgen, maar t is niet makkelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
Zei bliz niet dat je met tier3 tot lvl 70 nog wel vooruit kon?

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qck
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 21:12

Qck

Bazinga

JeanLucPicard schreef op donderdag 02 november 2006 @ 17:13:
Zei bliz niet dat je met tier3 tot lvl 70 nog wel vooruit kon?
Volgens mij zei blizzard dat je een noob was als je als lvl 70 char nog met tier3 rondliep, maar dat weet ik niet zeker.

Music is not just a sound, it's a way of living.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-09 15:48

RMB

Nee, geen right mouse button!

Ik heb sinds 2 weken een enorm probleem, ik kan inloggen en dergelijke, ik kom ook in het spel.. ik kan rondlopen, anderen zien mij ook.. maar ik kan verder NIETS! Hij entered de chatchanels niet en ik kan niets kopen/aanvallen En dergelijke.. Heel irritant, ik kan dus niet meer spelen :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18-09 12:09
RMB schreef op donderdag 02 november 2006 @ 18:21:
Ik heb sinds 2 weken een enorm probleem, ik kan inloggen en dergelijke, ik kom ook in het spel.. ik kan rondlopen, anderen zien mij ook.. maar ik kan verder NIETS! Hij entered de chatchanels niet en ik kan niets kopen/aanvallen En dergelijke.. Heel irritant, ik kan dus niet meer spelen :S
heb je al geprobeerd al je addons uit te schakelen.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-09 15:48

RMB

Nee, geen right mouse button!

Herinstall zelfs al geprobeert :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, zou er dan toch een Nederlander werken in Blizzard's designteam?

Afbeeldingslocatie: http://i138.photobucket.com/albums/q267/Zseek/regulkut.jpg

Hint: spreek die naam even in t Nederlands uit ;)
Gennis schreef op donderdag 02 november 2006 @ 18:08:
[...]

Volgens mij zei blizzard dat je een noob was als je als lvl 70 char nog met tier3 rondliep, maar dat weet ik niet zeker.
Min of meer wel. Ik heb al diverse 5-man blue drops die beter zijn dan m'n huidige zooi, ik moet er alleen lvl 70 voor zijn ;)

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2006 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-08 10:49
Wij zijn een goeie serieuze guild en bij ons zitten er echt neit veel pubertjes en kinderachtige mensen bij.
*cough* Tranzity *cough*

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-09 14:29
Verwijderd schreef op donderdag 02 november 2006 @ 19:54:

Min of meer wel. Ik heb al diverse 5-man blue drops die beter zijn dan m'n huidige zooi, ik moet er alleen lvl 70 voor zijn ;)
en gasp, voor het levelen zijn naxx items dan toch beter dan BWL/AQ items ^^

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 20:06
ImdaMned schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 15:23:
[...]

Ik heb het over unbuffed. Geen CoE / nightfall / overige spelldmg enhancers.

Gewoon je standaard raid buffs van druids / shammies / pallies / priests. Dan crit je met 358 spelldmg idd vaak rond de 1800/1900. Dit is dus geen 2k+
Met grinden heb ik over de 2k gecrit hoor, en dus gewoon met mijn eigen mage buffs. mijn record staat op 22xx.

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-09 11:37

Ace

Happy Happy Joy Joy

DNS/Domein probleempjes aan mijn kant, vandaar dat de startpost images niet gehost worden atm.

Ik stuur ze voor het weekend nog door aan degene ze op t.net kan hosten.

Niet dat jullie denken dat ik ze zomaar offline heb gehaald :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M1lamb3r schreef op donderdag 02 november 2006 @ 20:53:
[...]

en gasp, voor het levelen zijn naxx items dan toch beter dan BWL/AQ items ^^
voor healers niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 18-09 15:34
Visgek24 schreef op donderdag 02 november 2006 @ 21:08:
[...]

Met grinden heb ik over de 2k gecrit hoor, en dus gewoon met mijn eigen mage buffs. mijn record staat op 22xx.
Arcane power erbij dan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even m'n nieuwe 2-hander showen :) Fuck Might of Menethil!

Afbeeldingslocatie: http://i138.photobucket.com/albums/q267/Zseek/lolsize.jpg

Heeft nog wat scaling issues maar de /suggest is al in de bus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Over de TS die raar doet in FF2, sommige plaatjes doen het niet meer, waardoor automatisch de alt-text wordt genomen van de plaatjes, op GoT standaard de feitelijke URL van het plaatje. :) Dit zorgt dus voor de verneukte layout. ;)

Ik heb overigens de images van Ace ontvangen, en we_are_borg geDM'ed, dus het zou binnen no-time gefixed moeten zijn. :)

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirreke
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 13-12-2021

Mirreke

Winter Time

Momenteel zit ik in een guild die zon 3 maanden geleden is opgezet.... inmiddels zijn we bij 8e baas MC beland in onze eerste run naar MC. (Aantal ervaren mensen in de guild ook). Ik ben samen met iemand anders guild master, Hij is de officele guild master omdat hij de guild toen opgezet heeft.

Nu het probleem wat mijn inziens gewoon niet klopt. Deze persoon wil alle banken onderhouden. De website onderhouden. Alle raids waar hij in zit leiden, omdat ie vind dat ie daar het beste voor is.... Hij vind het best al ik zou leiden maar dan als hij er niet is...

Persoonlijk vind ik dit egoistisch en vind ik het totaal niet fair....Ik vind als je beide guildmaster bent dat je het samen moet doen en niet alles in je eentje moet doen. Wat is jullie mening hierover?

Ik kan je een tip geven: NOOIT alle banken e.d. door 1 persoon laten beheren, mocht die persoon dan uit de guild stappen of de guild disbanden dan ben je alles kwijt en weet je ook niet wat er in de banken zit zodat je het eventueel terug zou kunnen (laten) halen.

Een ander probleem is dat je ook ziek kan worden van te veel wow... Als je alles maar zelf wilt blijven doen dan is dat net als in RL een tijdje vol te houden maar ook in game kun je er een BU van krijgen.

Hebben jullie in de guild geen officers/commanders/classleaders? Bij ons in de guild hebben we het e.e.a. aardig verdeelt over een aantal commanders dat belast is met recruiten en bijhouden van "ledenadministratie", classleaders die er mede met de officers voor zorgen dat iedereen het in de guild naar zijn/haar zin heeft en een GL die het overzicht bewaard en zich vooral met het raiden bezighoudt.

Nu hebben wij ook een alliance met KtoA (Key to Annihaliton (moeilijke naam ^^) waardoor we veel, echt heel veel samenwerken met hen. Vooral omdat het overgrote deel van onzer beide guilds gewoon mensen zijn met een baan, sommige zelfs pa of ma zijn van een kleine koter en het spel voor de fun spelen, houden we het leuk door mensen actief in dingen te betrekken.

Ik zou zeggen praat er eens over met je mede GL en eventueel met andere officers in de guild, want het moet wel een spelletje blijven voor de fun!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rochette
  • Laatst online: 07-05-2022
Mirreke schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 08:27:
[...]

Ik kan je een tip geven: NOOIT alle banken e.d. door 1 persoon laten beheren, mocht die persoon dan uit de guild stappen of de guild disbanden dan ben je alles kwijt en weet je ook niet wat er in de banken zit zodat je het eventueel terug zou kunnen (laten) halen.

Een ander probleem is dat je ook ziek kan worden van te veel wow... Als je alles maar zelf wilt blijven doen dan is dat net als in RL een tijdje vol te houden maar ook in game kun je er een BU van krijgen.

Hebben jullie in de guild geen officers/commanders/classleaders? Bij ons in de guild hebben we het e.e.a. aardig verdeelt over een aantal commanders dat belast is met recruiten en bijhouden van "ledenadministratie", classleaders die er mede met de officers voor zorgen dat iedereen het in de guild naar zijn/haar zin heeft en een GL die het overzicht bewaard en zich vooral met het raiden bezighoudt.

Ik zou zeggen praat er eens over met je mede GL en eventueel met andere officers in de guild, want het moet wel een spelletje blijven voor de fun!
Mmm Al die officers, commanders, Guildmasters ...
Ik vraag mij af wanneer we de eerste Chearleaders in de game kunnen vinden
>:)

A dead heealer can't heal you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Laatst online: 18-09 17:51

BioHazard

*\o/*

Ok, ik heb hier het internet voor afgezocht en niks kunnen vinden het hoop dat iemand hier me kan helpen.

Klik voor hier een plaatje

Wat is er gebruikt om de dikke balk waar de chat windows en combatlog instaat, te skinnen? Het heeft een soort van gradient skin met balkjes in het midden. Ik zou zo graag willen weten wat er hier gebruikt is en zou ook blij zijn als iemand me ermee kan helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-07 13:40
Ik ben ook druk bezig met voorbereiding op BC... maar niet met gear maar met gold en gems farmen.
Moet natuurlijk wel genoeg gold hebben voor een flying mount..

Als een lvl68 blue beter is that KT gear dan ga ik me niet druk maken over loot op dit moment. Gold grinden, veel nuttiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BioHazard schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 08:54:
Ok, ik heb hier het internet voor afgezocht en niks kunnen vinden het hoop dat iemand hier me kan helpen.

Wat is er gebruikt om de dikke balk waar de chat windows en combatlog instaat, te skinnen? Het heeft een soort van gradient skin met balkjes in het midden. Ik zou zo graag willen weten wat er hier gebruikt is en zou ook blij zijn als iemand me ermee kan helpen.
http://www.wowace.com/wiki/OSkin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qck
  • Laatst online: 21:12

Qck

Bazinga

Ik denk Discord Art (www.discordmods.com)

Ik heb een nieuwe UI gemaakt, watcha think?
Normaal: http://img158.imageshack.us/img158/4760/ui1bk9.jpg
Control ingedrukt : http://img119.imageshack.us/img119/7901/ui1oy8.jpg

Music is not just a sound, it's a way of living.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
Gister was het dan eindelijk zo ver. Mn nieuwe dagger dagger build kon getest worden in MC. Ik moet zeggen dat het in het begin nogal tegenviel bij de trash, je kan gewoon lastig achter die surgers komen en combo points worden langzaam opgebouwd. Ook ben je veel afhankelijker van de crits als bij sword spec. Op de bosses daatentegen is het super! Ik ben uiteindelijk 4de geindigd op de dps lijst, al zat de top 10 erg dicht bij elkaar. En heb nog een corehoundtooth geloot ook. Kortom, felstriker kan ook weer weg! Heb toch liever stats dan een chance on hit die ontzettend imba is maar toch maar wel even moet proccen. En niet te vergeten de extra 6 dps.

Het was sowieso een super goede run. Ondanks dat er best veel alts mee waren hebben we MC gecleared in 2 uur 19 minuten. Een nieuw record! En voor de eerste keer Raggie neer voor de sons! Omdat het zo snel ging hadden we besloten om 2 extra dkp te geven als hij snel neerging om een extra stimulans te geven aan de raid. Het idee was dat we daarna Nef nog even konden pakken in het half uur dat over was. Die was namelijk de dag ervoor door tijdsnood blijven staan.

Eenmaal bij Nef iedereen gechecked op de cloak. We beginnen t gevecht, blijkt dat de 2 MT's door hun itemrack, per ongeluk, 1 seconde voor t gevecht allebei hun ony cloak uit hebben gedaan. Resultaat 1 warrior die staat te aoe taunten op de adds met een cloak. 2 tanks in full tanking gear zonder cloak, de andere warriors met hun dmg setje aan. --> WHIPE

Een triest einde voor een ontzettend leuke en snelle raid. Dan zondag maar even naar Nef toe voor we weer AQ40 in duiken.

Ik heb nog even mijn build bekeken. Hij komt overeen met de builds die jullie gepost hebben op 1 ding na, en dat zit hem in SnD. Die heb ik niet improved, maar in de linker skill gestopt in hetzelfde rijtje, 60 % kans op restoring 1 combopoint@ finishing move.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masch
Misschien leuk om te zien voor jullie; een van onze members heeft onze 1e Razorgore kill opgenomen; http://www.youtube.com/watch?v=Ec_AonyIGR4

(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Laatst online: 18-09 17:51

BioHazard

*\o/*

Oskin heb ik dus al, maar krijg het dus NIET voor elkaar om de viewport te skinnen, die is gewoon pikzwart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzity
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Wij zijn een goeie serieuze guild en bij ons zitten er echt neit veel pubertjes en kinderachtige mensen bij. Dus gelijk een nl guild veroordelen is niet helemaal terecht omdat je toevallig een paar van die pubers kent die een nederlandse guild hebben opgericht.
Er zijn waarschijnlijk netzoveel jonge spelers van andere landen als nederlands. Als ik kijk naar de top guild valt het me altijd op dat er ontzettend veel nederlanders bij zitten dus waarschijnlijk zijn wel ook gewoon uber ;)
Als we al die top nederlanders bij elkaar zouden zetten zouden we echt geweldig zijn.
In elk guild zitten pubers en kinderachtige mensen, NL of niet NL. Ikzelf heb bewust een nederlands guild gekozen, makkelijker communiceren, geen spraakverwarring. Helaas hebben we wel wat last van te veel democratie, lijkt afentoe wel de 2e kamer daar. :P
Ja :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirreke

Mirreke

Winter Time

Tranzity schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 09:47:
[...]

In elk guild zitten pubers en kinderachtige mensen, NL of niet NL. Ikzelf heb bewust een nederlands guild gekozen, makkelijker communiceren, geen spraakverwarring. Helaas hebben we wel wat last van te veel democratie, lijkt afentoe wel de 2e kamer daar. :P

[...]

Ja :D
Ik hoop ergens dat Blizz misschien toch eens het idee op vat omeen aantal NL servers op te starten :) Als je dat zo toch allemaal leest en hoort zijn er toch heel wat nederlanders die het spelletje spelen, lijkt me leuk om de optie te hebben om ook op een ALL NL server te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resistance_NL

Hmm, dat is een erg mooie UI. De unitframes zijn die van xPerl? En welke mod zorgt voor die mooie buffs met timer (rechts bovenin)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
  • Laatst online: 02-09 15:54
Mirreke schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 09:51:
[...]

Ik hoop ergens dat Blizz misschien toch eens het idee op vat omeen aantal NL servers op te starten :) Als je dat zo toch allemaal leest en hoort zijn er toch heel wat nederlanders die het spelletje spelen, lijkt me leuk om de optie te hebben om ook op een ALL NL server te spelen.
Dan maken ze ALLES in't NEderlands (wapens, spells, ...) en is er geen NEderlanders en al helemaal geen Belg niemeer die daarheen verhuist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzity
  • Niet online
Mirreke schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 09:51:
Dat gaat ook wel weer wat ver.
Dat je in een NL guild zit, wil niet zeggen dat je overal nederlands moet gaan praten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey mensen, ik ben bezig met m'n eerste char, hij is nu lvl 30 dwarf warrior. Maar ben ik dus meestal de tank enzo, maar hoe krijg ik aggro op mij? Ik kan wel challenging shout doen maar die heeft een 10 minuten cooldown en na een paar seconden vallen ze alweer iemand anders aan. In defensive stance heb je ook zoiets alleen ik kan even niet op de naam komen, maar die werkt zowieso niet zo goed, het is zo’n oranje tekentje.

En hoe besteed ik m’n talent points goed? Want ik zier er heel veel onzin bijstaan voor bv 1 extra rage point. En dan nog iets, ik gebruik een 2 handed axe, maar ik heb ook gehoord dat ik met tanken beter een schiel d en one handed kan gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dotramses
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16-03-2021
Resistance_NL schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 09:51:
[...]

Hmm, dat is een erg mooie UI. De unitframes zijn die van xPerl? En welke mod zorgt voor die mooie buffs met timer (rechts bovenin)
Dat is photekui die je weer hier kan vinden http://www.curse-gaming.c...s-4558-1-photekui-55.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resistance_NL
Ik denk dat je het best eens goed kunt lezen op internet... Het Internet ontploft bijna door alle tacktieken en spelmechanieken die beschreven zijn.

Als je gewoon op de sites van de startpost kijkt, dan moet je meer dan genoeg artikelen vinden over hoe je de aggro moet controleren (je 'threat' maximaliseren).

Om je toch even op weg te helpen:
http://www.freewarcraftguides.com/warrior_guide_threat.php
http://www.gotwarcraft.com/guides/classguides/warrior.php
http://www.realpoor.com/H..._tank_in_WoW__t33601.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-07 13:40
Masch schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 09:27:
Misschien leuk om te zien voor jullie; een van onze members heeft onze 1e Razorgore kill opgenomen; http://www.youtube.com/watch?v=Ec_AonyIGR4
Grats!
Damn, wat heeft die hunter zijn scherm vol staan met nutteloze info... hij heeft nauwelijks iets over om te zien joh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirreke

Mirreke

Winter Time

poohbeer schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 09:51:
[...]

Dan maken ze ALLES in't NEderlands (wapens, spells, ...) en is er geen NEderlanders en al helemaal geen Belg niemeer die daarheen verhuist.
Misschien wel als er de optie van char-transfer wordt opengesteld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

Mirreke schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 08:27:
[...]

Nu hebben wij ook een alliance met KtoA (Key to Annihaliton (moeilijke naam ^^) waardoor we veel, echt heel veel samenwerken met hen. Vooral omdat het overgrote deel van onzer beide guilds gewoon mensen zijn met een baan, sommige zelfs pa of ma zijn van een kleine koter en het spel voor de fun spelen, houden we het leuk door mensen actief in dingen te betrekken.

Ik had hem gister een mail gestuurd dat ik de guild uit zou gaan en had verteld waar ik het niet mee eens was.... Toen ik thuis kwam en ilogde was ik redelijk verbaasd over een aantal dingen en hij wilde me graag spreken op TS....
Hij heeft deze keer dus wel geluisterd.... En het was al voordat ik de bewuste mail had verstuurd.

Enigste wat me inderdaad nog dwars zit zijn al de guildbanken op 1 persoon.... Hij heeft daar een apart wow account voor...

Maar goed alles waar we het over gehad hebben heeft ie nu aangepast en qua leiding veranderd er ook een hoop. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Resistance_NL schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 10:06:
[...]

Ik denk dat je het best eens goed kunt lezen op internet... Het Internet ontploft bijna door alle tacktieken en spelmechanieken die beschreven zijn.

Als je gewoon op de sites van de startpost kijkt, dan moet je meer dan genoeg artikelen vinden over hoe je de aggro moet controleren (je 'threat' maximaliseren).

Om je toch even op weg te helpen:
http://www.freewarcraftguides.com/warrior_guide_threat.php
http://www.gotwarcraft.com/guides/classguides/warrior.php
http://www.realpoor.com/H..._tank_in_WoW__t33601.html
Ok bedankt, de openingspost open ik niet want dan kom ik straks weer in de top 10 van internetverbruik hier op me stageplek :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:28

Phydomir

Dennis

Gisteren eindelijk weer eens een goed BWl raid gehad. Laatste tijd veel te weinig members die er voor op kwamen dagen (en dan wel naar MC komen). Eigenlijk was het een MC raid maar gingen lekker naar BWL, nadat onyxia even was gedaan.

Waren rond 9 uur in BWL en om 23:45hadden we de trash voor Ebonrac gecleared.
Razorgore in 2 tries (normaal wipen we hier zeer regelmatig vaker, klote gevecht)
Vael in 2 tries (1e was 4%)
Broodlord in 1 try (nog nooit op gewiped en zonder flasks _/-\o_ )
Firemaw in 1 try

Er lekker voor de guild spirit. Nu kunnen we tot woensdag verder werken. Zal me niets verbazen als dinsdag Neffy wipe dag word.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resistance_NL
Dat is de gehele UI toch? Dus alles bij elkaar... ik ben echter op zoek naar die twee losse elementen. Ik neem aan dat ik dan

Elkano's Buff Bar - /ekb --> buff timers
ag_UnitFrames - /aguf --> unit frames

moet hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
Verwijderd schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 10:00:
Hey mensen, ik ben bezig met m'n eerste char, hij is nu lvl 30 dwarf warrior. Maar ben ik dus meestal de tank enzo, maar hoe krijg ik aggro op mij? Ik kan wel challenging shout doen maar die heeft een 10 minuten cooldown en na een paar seconden vallen ze alweer iemand anders aan. In defensive stance heb je ook zoiets alleen ik kan even niet op de naam komen, maar die werkt zowieso niet zo goed, het is zo’n oranje tekentje.

En hoe besteed ik m’n talent points goed? Want ik zier er heel veel onzin bijstaan voor bv 1 extra rage point. En dan nog iets, ik gebruik een 2 handed axe, maar ik heb ook gehoord dat ik met tanken beter een schiel d en one handed kan gebruiken?
Om het even heel simpel te houden en jou een berg internetverkeer te sparen:
Als je aggro wilt hebben werkt sunder armor erg goed (defensive stance). Het is daarnaast inderdaad erg handig om te tanken met een 1 hander en een shield. Hierdoor krijg je meer armor en meer block. Dan kan je meer klappen hebben, en heeft de healer een minder zware taak om jou in leven te houden. Om effectief te kunnen tanken heb je voor zover ik weet niet meer dan 15 punten in protection nodig. Daarnaast is het om te levellen erg handig om meer richting de damage kant van je warrior te speccen. Fury of Arms dus. Op lagere levels werkt arms in combinatie met een 2 hander meestal beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
deadsy33 schreef op donderdag 02 november 2006 @ 16:14:
weet er iemand toevallig wat de maximale +hit chance cap is voor hunters? Momenteel ik zit met mijn raidinggear op +9% (inclusief talents uit de surv tree), maar ik vroeg me af hoeveel %hit je nodig heb voor lv63 elite trash in BWL om niet te missen? Tijdens het tranqen van flamegor miste ik eigenlijk nooit. (ik gebruik een tranqmod hiervoor welke me informeert of ik mis of raak schiet en hoe andere hunters ervoor staan)
Heb het eea al geprobeerd uit te zoeken op wowwiki, maar daar werd ik ook niet veel wijzer uit. Schijnbaar heb je zowieso 5% kans op misses bij een gelijkwaardig level mob (bron: wowwiki)
met 9% mis je nooit meer, je zit op je cap :)
(8% heeft nog een kleine kans, eigenlijk al verwaarloosbaar)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow

Ik heb voor ongeveer een jaar lang mijn guild geleid naar twin emps en dat werd steeds meer een one man show, in eerste instantie leidde iemand anders onze raids, maar nadat hij transferde nam ik dat ook over. Dat heb ik volgehouden totdat we bij huhuran een erg goede nieuwe recruit kregen en die heeft het langzaam van mij overgenomen van daar. Inmiddels leid ik zelden raids en om eerlijk te zijn vind ik dat een stuk beter, ik kan het vrij goed (vind de ander toch beter btw) maar je burned out als gm zijnde. Daarom heb ik samen met mn officers een tijdje terug een stap terug genomen en de taken weer herverdeelt. Nu hebben we dkp officer (die werkelijk alles daarvoor doet), raidleader, recruiting officer, en nog wat officers voor moeilijke beslissingen zodat we als een council kunnen beslissing (7 man zodat je altijd een meerderheid hebt). Ik ben nu eigenlijk overal backup voor, manusje van alles. Moet wel zeggen dat dit inhoud dat ik nog steeds een flinke workload heb, maar de guild is er een stuk beter van geworden. Uiteindelijk iets van 10 mensen weggegaan die het niet beviel dat ik de 'macht' verloor omdat dat meer risico voor hun inhield, maar we hebben er betere recruits voor terug gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
ErwienO schreef op donderdag 02 november 2006 @ 16:55:
[...]

Dat gaat mee vallen so ie so omdat je op lvl 61 al green's vind die beter zijn dan alle tier items dus eiegenlijk begint met TBC alles opnieuw WoW word gereset met de expansion en we beginnen allemaal weer vanaf 0, alleen je skills heb je dan nog voordeel mee om wat sneller te lvlen
dat is zulke dikke bullshit, link er maar een. Ik zie de eerste levels dus absoluut geen betere blues laat staan greens. De meeste blues zijn best goed, veel sta, veel attackpower, maar vaak zit er geen hit of crit bij. En dat maakt ze toch echt wel slechter dan tier2/3. De meeste spelers dragen op lvl68 het meeste van hun gear nog. Het gaat je dus wel degelijk helpen met lvlen. Als lvl60 hunter kon ik al heel gemakkelijk lvl67 mobs soloen (gingen neer binnen 20 seconden met mij op meer dan 80% health). Ik ben meest tier2 beetje tier3 en goede AQ items.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
QuarK schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 09:07:
Ik ben ook druk bezig met voorbereiding op BC... maar niet met gear maar met gold en gems farmen.
Moet natuurlijk wel genoeg gold hebben voor een flying mount..

Als een lvl68 blue beter is that KT gear dan ga ik me niet druk maken over loot op dit moment. Gold grinden, veel nuttiger.
je gaat veel gold krijgen met het lvlen naar lvl70. Veel greens verkoop je voor 3/4 goud en veel questrewards geven veel goud. Ik had binnen 2 uurtjes lvlen meer dan 40 goud bij elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-09 10:55
DarkShadow schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 10:48:
[...]

dat is zulke dikke bullshit, link er maar een. Ik zie de eerste levels dus absoluut geen betere blues laat staan greens. De meeste blues zijn best goed, veel sta, veel attackpower, maar vaak zit er geen hit of crit bij. En dat maakt ze toch echt wel slechter dan tier2/3. De meeste spelers dragen op lvl68 het meeste van hun gear nog. Het gaat je dus wel degelijk helpen met lvlen. Als lvl60 hunter kon ik al heel gemakkelijk lvl67 mobs soloen (gingen neer binnen 20 seconden met mij op meer dan 80% health). Ik ben meest tier2 beetje tier3 en goede AQ items.
gelijk, maar stel dat hij gelijk heeft.

dan vind je een nieuw mooi stukje armor, boots ofzo, maar wat doe je met dei andere 8. Voordat je alles gereplaced hebt ben je zo weer een aantal lvl's verder.

Tier 2 gaat mee tot ongeveer lvl 65(lees wel dat zou van lvl 1 t/m lvl 30 in de huidige versie zijn). Daarna vind je betere items. Je zal dus rond lvl 68 met 3 nieuwe blues rondlopen en 5/8 tier 2(mits je full tier 2 hebt). Dan verzamel je nog wat nieuwe items tot lvl 70. dus je hebt op lvl 70 hoogst waarschijnlijk nog steeds wat tier 2 aan.

dan ga je weer instances farmen om de nieuwe set te verzamelen. en vervang je al het voorgaande gevonden gear(dus ook de al vervangende blue's).

Verder zitten vaak op blues geen defense(iig neit lvler lvl) en op greens helemaal niet. Dan kan het veel sta hebben, maar iets wat crit haalt die extra sta zo weer weg.
DarkShadow schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 10:30:
[...]

met 9% mis je nooit meer, je zit op je cap :)
(8% heeft nog een kleine kans, eigenlijk al verwaarloosbaar)
niet geheel waar ;). Je hebt altijd de kans om te missen zelfs met 100+ hit. Als +9 de cap is dan is de kans met +9 hit dat je mist net zo groot als met + 100 hit dat dan weer wel ;)

[ Voor 11% gewijzigd door Kevinp op 03-11-2006 11:08 ]

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
naja het punt is dus, hij heeft geen gelijk, greens vervangen tier2/3 helemaal niet :P. Als ze de xp rewards nog gaan halveren gaat het een behoorlijk tijdje duren totdat je al je gear vervangen hebt. En dat gaat alleen maar langzamer als je nog rond loopt in lvl60 greens bij wijze van spreken. De meeste naxx gear (voor hunters iig) is gewoon nog erg goed tot lvl70.

maar je hebt gelijk: mensen denken dat ze op dat 1 ineens 8 greens vinden om hun gear mee te vervangen, dat is dus echt niet waar. De eerste goede reward die je kan krijgen is een quest reward waar je dan een gehele instance eerst voor moet clearen. Niet moeilijk ofzo, de rewards zijn absoluut erg goed, prachtige blues, maar ik trek bv. mn DS gloves er niet voor uit.

over hit: met 9% mis je volgens mij 0,01% van de keren. Kan het voor je nachecken met recap :P
Het is iig niet de 1% kans waar iedereen het eerst over had.

[ Voor 26% gewijzigd door DarkShadow op 03-11-2006 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Laatst online: 06:52
Daar komt bij dat sets bonussen geven, die quest rewards niet. Kan dus goed zijn dat ondanks dat een reward vet goed is, de set+bonussen samen nog steeds beter zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
Ik vind al die voorbereiding op TBC van iedereen maar grote onzin. Guilds die mensen afstoten/ recruiten, mensen die gold gaan farmen voor de flying mount, raiders die niet meer raiden omdat ze toch wel betere items zullen vinden op level 62.... Het gaat toch om de fun? Je bent als guild geen grote multinational die risico analyses moet maken en lange termijn planningen nodig heeft. Het is en blijft een spelletje, en ja, ik heb ook zin in TBC, maar tot ik hem thuis heb liggen ga ik lekker door met het huidige WoW spelen.

PS. TBC is nu uitgesteld tot januari, wie zegt dat het niet nog een keer wordt uitgesteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-09 10:12
BioHazard schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 09:34:
[...]

Oskin heb ik dus al, maar krijg het dus NIET voor elkaar om de viewport te skinnen, die is gewoon pikzwart.
Voor zover ik het weet is dat niet de viewport, maar het topframe / bottomframe. Dit is gewoon een balk over je UI heen en die kan je wel skinnen. Met /oskin cp backdrop kan je dan een kleur instellen (moet behoorlijk donker zijn wil het niet lelijk worden imo).
Pagina: 1 ... 8 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Geen slow-chat!
Geen one-liners!
Geen onzinnig offtopic geblaat!