heb jij dutch inc gejoined? vraag me af hoe je dat hebt gedaan want eigenlijk hebben we een leden stop en dan nog laten we alleen maar lvl 60's joinen van de class die we nog nodig hebben.Thrilled schreef op donderdag 02 november 2006 @ 10:51:
omg ik kijk net in de OP en zie dat de guild die ik vorige week heb gejoined hier in staatDutch Inc.. zeer goede guild op Turalyon , gisteren SM gecleared met 2 high levels.. echt top
precies waarom begrijpen mensen dat niet he dat je ze op lvl 60 ziet lopen met lvl 50 green en 40 blue zonder ook maar een beetje moeite te doen voor serieuze gear omdat ze toch zoiets hebben van ik word toch wel vol in de epics gestoken.pyrofielo schreef op donderdag 02 november 2006 @ 11:03:
[...]
Inderdaad. duizenden warriors in greens en blues die dolgraag ff in tier 1 en 2 gestoken willen worden en het probleem niet zien waarom wij dat niet ff doen voor hun.
Gister nog gewhispered door zo´n warrior echt alleen maar groene rommel en zooi en hoopte toch nog wel een kans te maken.
Het maakt natuurlijk wel een verschill of je greens en blues heb of gewoon een degelijke tankset heb weten te bemachtigen. Denk hierbij aan stockade pauldrons in combinatie met ench thorium gear die je gewoon kan kopen. Ook zijn er op ED PuG MC runs die worden georganiseerd door Spirit Odyssey waar je gratis gear kan verkrijgen en PuG Onyxia ZG AQ20 zijn onderhand ook orde van de dag en nog vaak succesvol ook.
Gelukkig zijn er nog wel serieuze mensen als ik bij ons wat alt warriors zie die netjes eerst idd stockade / thorium gear halen daarna nog diverse instances farmen voor redelijke gear.
[ Voor 55% gewijzigd door MantaMania op 02-11-2006 11:52 ]