Het Grote World of Warcraft topic - Deel 91 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 6.093 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 29-05 11:01

Snappie88

Mr. Hollywood

BioHazard schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 08:54:
Ok, ik heb hier het internet voor afgezocht en niks kunnen vinden het hoop dat iemand hier me kan helpen.

Klik voor hier een plaatje

Wat is er gebruikt om de dikke balk waar de chat windows en combatlog instaat, te skinnen? Het heeft een soort van gradient skin met balkjes in het midden. Ik zou zo graag willen weten wat er hier gebruikt is en zou ook blij zijn als iemand me ermee kan helpen.
Hmm, lijkt een beetje op de UI die ik op dit moment gebrui, NezUI :)

Afbeeldingslocatie: http://fpmedia.insidegamer.nl/userfotos/4833.jpg

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Kaap schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 11:22:
Daar komt bij dat sets bonussen geven, die quest rewards niet. Kan dus goed zijn dat ondanks dat een reward vet goed is, de set+bonussen samen nog steeds beter zijn.
Ik ben bij level 61/62 quests items tegengekomen die betere stats hadden dan tier 1 + de setbonussen, en dan per item.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dotramses
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16-03-2021
Resistance_NL schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 10:19:
[...]

Dat is de gehele UI toch? Dus alles bij elkaar... ik ben echter op zoek naar die twee losse elementen. Ik neem aan dat ik dan

Elkano's Buff Bar - /ekb --> buff timers
ag_UnitFrames - /aguf --> unit frames

moet hebben?
Ja dat zijn ze ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resistance_NL
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 29-04 10:13
Nog een vraagje, hoe krijg je de portraits aangevinkt in unitframes? Kan er op het internet ook niets over vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• razoon
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 05-06 20:55

razoon

"Keep on keeping on"

Ik heb een misschien simpel vraagje, maar ik kom er niet uit.

Ik heb een 3-button Logitech mouse. Hoe kan ik die derde button (aan de zijkant) gebruiken in WoW?
Is dat sowieso mogelijk?

Keybindings ziet deze button niet..

[ Voor 9% gewijzigd door razoon op 03-11-2006 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:41

Phydomir

Dennis

Ik heb in mijn logitech software die knop gebind aan een toets. Daarna in WoW die toets weer aan een actie gebind en toen werkte het. (Ik gebruik een G5)

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dotramses
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16-03-2021
Resistance_NL schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 13:57:
[...]

Nog een vraagje, hoe krijg je de portraits aangevinkt in unitframes? Kan er op het internet ook niets over vinden...
Weet het niet zo uit mn hoofd zit nu op stage maar ik geloof ergens onder /aguf config

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12:43
razoon schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 14:13:
Ik heb een misschien simpel vraagje, maar ik kom er niet uit.

Ik heb een 3-button Logitech mouse. Hoe kan ik die derde button (aan de zijkant) gebruiken in WoW?
Is dat sowieso mogelijk?

Keybindings ziet deze button niet..
De brakke logitech mouseware eraf gooien, dan kun je gewoon button3/4/5 binden in spellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 151736

Kaap schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 14:37:
[...]

De brakke logitech mouseware eraf gooien, dan kun je gewoon button3/4/5 binden in spellen.
gewoon die zijknop ook een functie geven binnen windows. Dan kan je die in wow ook een functie geven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 40189

Even een vraagje,

Gisteren was het gilde waar ik bij ben bij Neferian. Op een gegeven moment in phase 2 waren al onze rogues helaas dood. Kun je dan nog steeds een rogue call krijgen ?

Moet ook nog ff klagen over het blizzard loot systeem. Even stoom afblazen. We hebben Neferian al sinds eind mei op 'farm' staan, met een klein dipje in de zomervakantie. Echter in 5 maanden tijd is er pas 1 robe of transcendence gedropped en absoluut geen enkele Netherwind chestpiece.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-04 06:47

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Anoniem: 151736 schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 14:46:
[...]

gewoon die zijknop ook een functie geven binnen windows. Dan kan je die in wow ook een functie geven
Ik heb 7 functies toegewezen aan me muis, ik heb een G5, ideaal, ik kan alles besturen met muis en toetsenbord tegelijk. Dit alles gewoon via de logitech mouseware.

JPL-Racing --- iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-06 15:21
Anoniem: 40189 schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 15:06:
Even een vraagje,

Gisteren was het gilde waar ik bij ben bij Neferian. Op een gegeven moment in phase 2 waren al onze rogues helaas dood. Kun je dan nog steeds een rogue call krijgen ?

Moet ook nog ff klagen over het blizzard loot systeem. Even stoom afblazen. We hebben Neferian al sinds eind mei op 'farm' staan, met een klein dipje in de zomervakantie. Echter in 5 maanden tijd is er pas 1 robe of transcendence gedropped en absoluut geen enkele Netherwind chestpiece.
jep je kan dan nog rogue call krijgen(graag zelfs :))

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 5646

Rogue class call is altijd zo verholpen ;-)

"Rogue class call! - Do not turn him"
hoppa, 180 graden draaien.. shadowflame.. en een stapeltje dooie rogues O-)
En dan heel onschuldig hem direct weer op zn normale plek zetten ;)

Was een keer een geintje, ik zei eens dat ik totaal geen moeite heb tegen een Rogue 1-on-1, pff ik kan jullie alle 5 tegelijk wel aan. (5 rogues in de raid).
(de exacte uitspraak was: I can kill all 5 of you at the same time)
Nou, uitdaging stond... alleen niet gezegd voor wanneer...
Tijdens Nef had ik dus gewonnen :+

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 5646 op 03-11-2006 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
Anoniem: 5646 schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 16:13:

Was een keer een geintje, ik zei eens dat ik totaal geen moeite heb tegen een Rogue 1-on-1, pff ik kan jullie alle 5 tegelijk wel aan. (5 rogues in de raid).
hmm dat moet ik ook eens proberen, liefst als hij <20% is en de zerg al over is :P(is wat veiliger)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 02-06 11:54

RaseriaN

So much choices..

Zon grapje zou bij mij echt niet goed vallen tbh :/

Weet wel zeker dat je daar nog flink gezeik mee zou krijgen bij ons.
Dus in de vorm van -DKP of de repairs betalen voor de mensen die je even voor gein plat legt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10:49
Kek, bij ons hebben ze ook eens een druid doodgeheald voor de lol. :P

En volgens mij kan je geen class call krijgen als de hele class dood is, maar dat durf ik niet met 100% zekerheid te zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:03

NoTimeRemains

I know

vraagje ik ben op een nieuwe server begonnen. maar kan ik de items wat ik bij mijn char op de ene server heb doorsturen/geven aan de nieuwe?

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 06-06 12:00
Anoniem: 5646 schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 16:13:

hihi geweldig! :P

gisteren met een HEERLIJKE party door SM gegaan.. vind de laatste tijd steeds meer goeie party's.. 36 warrior was het laagste.. iedereen wist wat hij moest doen, en deed wat hij moest doen..

ik was de leader van de group, en markte de persoon die gesheept moest worden, de rest nuken we vol.. soms hadden we toch ineens aggro van 5 mobs, en 1 gesheept, 2 myrmdons ofzo (die hoge dps gasten) en ging toch aardig lekker. ben retro specced, maar soms moest ik toch ff bijspringen met healen.. JoW en JoL zijn heerlijk op sommige momenten.. uiteindelijk liet herod "Ravager" droppen. nu heb ik die met een +7 dmg enchant *O* O+

paar dagen geleden zelfs SM armory doorlopen met een pet als tank (broken tooth), hunter was volledig BM, dus armor genoeg, mijn pally armor buff erbij (devotion aura) zonder een wipe er doorheen gekomen.. feral druid als healer, en ik als backup healer.. nog weinig zo genoten.. hihi briljant!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Masch schreef op donderdag 02 november 2006 @ 14:04:
[...]
Wij hebben hem inmiddels neer, maar ik ben het niet met je eens hier. Wij hebben hem uiteindelijk neergekregen met 5 hunters, waarvan 3 hunters een roulatie gebruikten en 2 hunters voor back-up waren. Het probleem is dat je tranqshot ook kunt missen en dat er een cooldown van 20 seconden opzit. Tel daar bij op dat Flamegor om de 6 seconden in frenzy komt en je kunt mijn inziens niet voorkomen dat Flamegor soms in frenzy blijft voor een aantal seconden. Dit is voor een guild als de onze ('beginnende BWL guild') gelijk dodelijk.
Als je dat nu echt zo lastig vind dan kan je 'm ook gewoon killen waar je Firemaw killt. Wel de raid excat positioneren zoals je dat ook bij firemaw doet. Als ie dan enraged staan iig je healers out of line of sight, DPS kan evt ook snel oolos rennen. Pretty much easy mode dan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MysticSnake
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 24-06-2023
Thijs schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 16:38:
Kek, bij ons hebben ze ook eens een druid doodgeheald voor de lol. :P

En volgens mij kan je geen class call krijgen als de hele class dood is, maar dat durf ik niet met 100% zekerheid te zeggen.
Wat ik me afvraag. Stel dat je als druid op level 20 nooit de cat-form ability hebt gekocht, wat gebeurt er dan als er een druid-classcall komt bij Nefarian?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McPoowl
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 06-06 16:14
HIValicious schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 16:41:
vraagje ik ben op een nieuwe server begonnen. maar kan ik de items wat ik bij mijn char op de ene server heb doorsturen/geven aan de nieuwe?
Neen dat kan niet, alleen van de zelfde servers, maar niet van server A naar server B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MysticSnake
Even een vraagje,

Wij hebben hetzelfde probleem. In 3 maanden tijd slechts 1 Stormrage Chestguards, 1 Robes of Transendence en 7 Dragonstalker Breastplates...
Netherwind Belt en Netherwind Gloves hebben we ook nog nooit gehad.
Maar ja, wat doe je eraan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pyrofielo
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
MysticSnake schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 17:02:
[...]

Wat ik me afvraag. Stel dat je als druid op level 20 nooit de cat-form ability hebt gekocht, wat gebeurt er dan als er een druid-classcall komt bij Nefarian?
hmm warriors krijgen een losse debuff die berzerking heet dus ik denk dat je dat niet kan ontlopen door je berzerker stance niet te halen (niet verstandig ook daar niet van). Ik weet niet of druids ook zon losse debuff krijgen maar ik denk niet dat je het kan ontlopen.

Astennu lvl 110 Warrior - Bethesda lvl 104 Warlock - Ezrah lvl 110 Druid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06-06 20:11
wij nog nooit stormrage, nu ruim 4 maanden op farm. Tja wat doe je er aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
pyrofielo schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 17:14:
[...]

hmm warriors krijgen een losse debuff die berzerking heet dus ik denk dat je dat niet kan ontlopen door je berzerker stance niet te halen (niet verstandig ook daar niet van). Ik weet niet of druids ook zon losse debuff krijgen maar ik denk niet dat je het kan ontlopen.
Dan ga je alsnog in catform. Is al eens getest en hat maakt geen enkel verschil. Zelfde voor mages/locks/warriors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-10-2024
DarkShadow schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 17:15:
wij nog nooit stormrage, nu ruim 4 maanden op farm. Tja wat doe je er aan.
ik heb 9 maanden MC geraid t/m Domo en nooit Corehound tooth zien droppen :)

beat that ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resistance_NL
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 29-04 10:13
DrProctor schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 18:38:
[...]

beat that ;p
Oke... Ik vond en kreeg Corehound Tooth de eerste keer dat ik in MC was... heb ik je nu verslagen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15:12

On_E

Housemusic

DrProctor schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 18:38:
[...]

beat that ;p
14 maanden MC en nooit Finkle's Lava Dredger.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Locutes
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22-03-2023

Locutes

Serve the Borg Collective

Damn gave ui :9~

Hoe heb je dat voor mekaar gekregen?

We are the Borg,
The existence as you know it is over,
We will add your biological and technological distinctiveness to our own

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-08-2024
Hallo, ik ben even een nieuwe install aan het doen op een andere pc van WoW.. maar als hij zodra klaar is met installeren zal die ubergrote patch erop moeten.. maar goed, is er een patch die alles in 1 heeft? ik kijk nu op http://www.wowwiki.com/Patch_mirrors maar kheb geen idee welke ik moet downloaden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Niet online
Thrilled schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 20:46:
Hallo, ik ben even een nieuwe install aan het doen op een andere pc van WoW.. maar als hij zodra klaar is met installeren zal die ubergrote patch erop moeten.. maar goed, is er een patch die alles in 1 heeft? ik kijk nu op http://www.wowwiki.com/Patch_mirrors maar kheb geen idee welke ik moet downloaden...
dan kijk je bij 1.x → 1.12.0 :P

ftp://ftp.snt.utwente.nl/...WoW-1.12.0-enGB-patch.exe

lijkt me de beste (is lekker snel)...

graag gedaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

On_E schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 18:50:
[...]

14 maanden MC en nooit Finkle's Lava Dredger.
MC 2 maanden op farm en een stuk of 6 lava dredgers :P

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekje
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online

Koekje

GoT-lurker

http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=19402 Werd automagisch aan dps-warriors gegeven voor iets meer dat het minimum bod ipv paladins. Wat vinden jullie hiervan, bij onze guild staat guildprogression voorop. Maar om deze aan een blue geared Warrior te geven omdat paladins toch alleen healen..

Wat vinden jullie hiervan?

There are 10 types of people in this world. Those who understand binary, and another 9 who don't give a s**t.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermometer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14:40

Thermometer

Whoop Whoop!

Koekje schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 22:00:
http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=19402 Werd automagisch aan dps-warriors gegeven voor iets meer dat het minimum bod ipv paladins. Wat vinden jullie hiervan, bij onze guild staat guildprogression voorop. Maar om deze aan een blue geared Warrior te geven omdat paladins toch alleen healen..

zoals je zelf zegt, staat guild progression voorop, dus is het een beetje nutteloos om dit aan paladins te geven, terwijl ze toch holy specced in de raid zijn. Een blue geared warrior, kan dit heel goed gebruiken, maar wel raar dat een blue geared warrior met jullie BWL mee doet dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 108648

Koekje schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 22:00:

het dropt niet eens bij horde, dus is het volgens blizz puur pala crap. imo is het niet eens zo goed voor warriors dus om 2 redenen al raar dat die het krijgt en ook wil hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekje
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online

Koekje

GoT-lurker

Sander1991 schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 23:00:
[...]

zoals je zelf zegt, staat guild progression voorop, dus is het een beetje nutteloos om dit aan paladins te geven, terwijl ze toch holy specced in de raid zijn. Een blue geared warrior, kan dit heel goed gebruiken, maar wel raar dat een blue geared warrior met jullie BWL mee doet dan.
Geen idee, misschien een alt.

Erg jammer ik had ze graag op mijn pala gewild voor meer dkp dan de warrior er voor gaf. Maarja ik heb een heal-knopje. Trouwens aan mijn classleader gevraagd wat die er van vond, die zei ook dat het meer paladin georienteerde legplates waren. maarja die heeft dat maar snel weer terug genomen na kritiek van de guildmaster. :P Ik ga dan maar voor de judgement leggings ofzo :).

There are 10 types of people in this world. Those who understand binary, and another 9 who don't give a s**t.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 195581

Ik heb jullie advies nodig over het volgende:

Ik speel nu al een tijdje WoW en heb ook een lvl 60 hunter met 4/8 tier1 en 1/8 tier2. Nu ben ik 1.5 week geleden uit de guild gezet doordat ik openlijk de mismanagement van de officers besprak (konden ze niet waarderen en dag guild). Om heel eerlijke te zijn ben ik flauw om met een hunter te spelen en heb een lvl 43 druid wat ik aan het levelen ben. Alleen mis ik toch de fun van een guild, nu is het zo dat vrienden van me een guild gaan beginnen wanneer BC uitkomt. Dus wat zouden jullie doen in dit geval: een eigen guild beginnen en hiermee de organisatie op orde brengen voor BC, wachten op de guild van vrienden of een guild joinen (low lvl guild)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Laatst online: 12:49

Bezulba

Formerly known as Eendje

:D

eergister gedingt, gister gevraagd voor een raidguild, 30 minuten laten stond ik in MC tegen Rag aan te kijken, met wel 42FR :D :D :D en ik was niet eens als eerste dood ;)

(helft van de raid was al weg, en ze zouden er toch mee kappen maar mensen wilden rag graag zien)

toch aardig van ze dat ik meemocht :P

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Anoniem: 195581 schreef op zaterdag 04 november 2006 @ 09:31:
Ik heb jullie advies nodig over het volgende:

Ik speel nu al een tijdje WoW en heb ook een lvl 60 hunter met 4/8 tier1 en 1/8 tier2. Nu ben ik 1.5 week geleden uit de guild gezet doordat ik openlijk de mismanagement van de officers besprak (konden ze niet waarderen en dag guild). Om heel eerlijke te zijn ben ik flauw om met een hunter te spelen en heb een lvl 43 druid wat ik aan het levelen ben. Alleen mis ik toch de fun van een guild, nu is het zo dat vrienden van me een guild gaan beginnen wanneer BC uitkomt. Dus wat zouden jullie doen in dit geval: een eigen guild beginnen en hiermee de organisatie op orde brengen voor BC, wachten op de guild van vrienden of een guild joinen (low lvl guild)
Als je de tijd wil stoppen in een eigen guild is het opzich wel een idee. Maar vergis je niet. Als je een beetje raid guild wilt beginnen gaat er echt heel veel tijd in zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Dat heet kansberekening :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-BRAIN
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-04 20:09
ben al is aan de gang geweest met discord maar het is me nooit gelukt om iets moois te maken.

heeft er iemand een nl readme of uitleg >:)

is toch iets makelijker overheen te lezen dan engels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowmeister
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-03 23:31

Crowmeister

Stop!.... Continue

De enige US Horde guild die Naxx gecleared heeft is voor 80-90% gebanned
Ze hadden geen zin in de trash voor C'thun dus hebben ze de platforms na Skeram weggehaald voor een patch:

http://forums.worldofwarc...ml?topicId=43834450&sid=1

http://forums.worldofwarc...ml?topicId=43425267&sid=1

Filmpje van de exploit (niet van hun denk ik)
http://video.google.com/v...&q=Aq+quest+Exploit&hl=en

Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 06-06 13:49
Crowmeister schreef op zaterdag 04 november 2006 @ 12:42:
De enige US Horde guild die Naxx gecleared heeft is voor 80-90% gebanned
Ze hadden geen zin in de trash voor C'thun dus hebben ze de platforms na Skeram weggehaald voor een patch:

http://forums.worldofwarc...ml?topicId=43834450&sid=1

http://forums.worldofwarc...ml?topicId=43425267&sid=1

Filmpje van de exploit (niet van hun denk ik)
http://video.google.com/v...&q=Aq+quest+Exploit&hl=en
/2 WTS [RETARDS]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Laatst online: 04-06 16:46
Horde wint AV in 3 minuut 40 sec ofzo :P Vette muziek ook :)

http://www.warcraftmovies.com/movieview.php?id=30523

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 29-05 11:01

Snappie88

Mr. Hollywood

Hmja dan ben je gewoon dom natuurlijk. Vriend van me heeft diezelfde exploit ook op z'n PC staan, en heb hem al gewaarschuwd, maar niet luisteren natuurlijk. Eigen schuld, dikke bult.

Wel schijnt dat er ook mensen van die guild zijn gebanned die niet in die raid zaten, en waarschijnlijk ook niet die exploids hebben gebruikt, vind dat Blizzard wel voorzichtig moet zijn met wie ze bannen. Je kan makkelijk zien wie er in die raid zat, en ze zullen ook wel het specefieke programma kunnen tracken, lijkt mij.

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Laatst online: 12:49

Bezulba

Formerly known as Eendje

als je als guild een exploit gebruikt, lijkt het me sterk dat niet al je members daaraan meedoen.. en ook al zou je er niet aan meegedaan hebben, je wist het wel, maar toch deed je er nixs tegen....

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
damn.. bizar van die horde guild.. hoelang zijn ze gebanned..? niet perm lijkt me toch..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Niet online
BootVluchteling schreef op zaterdag 04 november 2006 @ 15:09:
damn.. bizar van die horde guild.. hoelang zijn ze gebanned..? niet perm lijkt me toch..?
mag hopen van wel... zooooo triest, cheaten :O :{

ze hebben 't risico genomen en zijn nu gepakt... dan moeten ze nu niet gaan huilen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Perm.

Maar die ene zegt ook nog iets anders, dat alle gebande chars ook hun models hadden veranderd. Dat is ook reden voor een permban.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Niet online
johnnyv.nl schreef op zaterdag 04 november 2006 @ 15:22:
[...]

Perm.

Maar die ene zegt ook nog iets anders, dat alle gebande chars ook hun models hadden veranderd. Dat is ook reden voor een permban.
Mja, volgens mij was dat meer een smoes... zo van: "We zijn gebanned omdat we andere charmodels gebruikten..." terwijl ze dus gepakt zijn voor 't gebruiken van een "wallhack" om c'thun trash niet te hoeven doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Miura-
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11:49
perm 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 154640

Wow vandaag ff opgepikt, best rlx dat het nu 20 euri kost + 2 weken drbij gratis als je voordat je je CDKEY registreert nog ff een trail account aanmaakt en vanuit daar je account upgraded

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
sodeju..! die zullen balen dan.. true, het is verdiend, maar dan nog. grote kans dat je 100 dagen /played kwijtben..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Niet online
BootVluchteling schreef op zaterdag 04 november 2006 @ 16:12:
[...]

sodeju..! die zullen balen dan.. true, het is verdiend, maar dan nog. grote kans dat je 100 dagen /played kwijtben..
ach 100 dagen /played is nix :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 179926

Is er ondertussen misschien al een mod dat je het spel single player kan doen ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 195581

Phydomir schreef op zaterdag 04 november 2006 @ 11:32:
[...]

Als je de tijd wil stoppen in een eigen guild is het opzich wel een idee. Maar vergis je niet. Als je een beetje raid guild wilt beginnen gaat er echt heel veel tijd in zitten.
Ach kijk nog wel ff wat ik doe, laat ik mijn druid maar eerst naar lvl60 krijgen en dan kan ik natuurlijk altijd nog wel weer kijken. In ieder geval bedankt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 29-05 19:55

dommerick

is domm

Anoniem: 179926 schreef op zaterdag 04 november 2006 @ 16:25:
Is er ondertussen misschien al een mod dat je het spel single player kan doen ??
:D :'( :D 8)7

neej is er niet :)

[ Voor 4% gewijzigd door dommerick op 04-11-2006 16:34 ]

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wel ergens gepland ofzo ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idifix
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 25-05-2024
Ik heb een vraagje.

Hoe kan ik mijn Gnome zover krijgen dat ie een axe wil gaan dragen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Hoe bedoel je single-player? In feite hoef je namelijk tijdens je levelling helemaal geen gebruik te maken van parties, raids, guilds of whatever. ;)

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12:43
eendje schreef op zaterdag 04 november 2006 @ 14:33:
en ook al zou je er niet aan meegedaan hebben, je wist het wel, maar toch deed je er nixs tegen....
Jij geeft ook iedereen aan die door rood rijdt of over de stoep fietst of tegen een muurtje plast. Wordt ik nou ook gebanned omdat ik goldfarmers zie farmen en ik report ze niet aan?

Wat een typisch geval van de Orde van de GoT-moraalridders zeg, jezus :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Niet online
Kaap schreef op zaterdag 04 november 2006 @ 16:40:
[...]
Jij geeft ook iedereen aan die door rood rijdt of over de stoep fietst of tegen een muurtje plast. Wordt ik nou ook gebanned omdat ik goldfarmers zie farmen en ik report ze niet aan?

Wat een typisch geval van de Orde van de GoT-moraalridders zeg, jezus :z
wel typisch dat jij weer over goldfarmers begint ;) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

pasta schreef op zaterdag 04 november 2006 @ 16:40:
Hoe bedoel je single-player? In feite hoef je namelijk tijdens je levelling helemaal geen gebruik te maken van parties, raids, guilds of whatever. ;)
Ja, dat bedoel ik dus... Dat je het gewoon Single Player kan spelen, maar dan ook zonder te verbinden met een server (dus als je zeg maar geen internet op pc hebt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-04 12:41
Anoniem: 179926 schreef op zaterdag 04 november 2006 @ 16:57:
[...]

Ja, dat bedoel ik dus... Dat je het gewoon Single Player kan spelen, maar dan ook zonder te verbinden met een server (dus als je zeg maar geen internet op pc hebt).
Err, het is een MMORPG... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Anoniem: 179926 schreef op zaterdag 04 november 2006 @ 16:57:
[...]

Ja, dat bestaat al een aantal jaren. Het heet Warcraft 3....

Je kan het het begrip MMORPG op 2 manieren niet begrijpen:
1) je bent dom (of zoals [GM]Dave zegt: retarded)
2) je bent de engelse taal niet machtig

Indien het punt 2 is heb ik hierbij een handige link: http://nl.wikipedia.org/wiki/MMORPG

[ Voor 8% gewijzigd door ImdaMned op 04-11-2006 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ImdaMned schreef op zaterdag 04 november 2006 @ 17:16:
[...]

Ja, dat bestaat al een aantal jaren. Het heet Warcraft 3....

Je kan het het begrip MMORPG op 2 manieren niet begrijpen:
1) je bent dom (of zoals [GM]Dave zegt: retarded)
2) je bent de engelse taal niet machtig

Indien het punt 2 is heb ik hierbij een handige link: http://nl.wikipedia.org/wiki/MMORPG
Ja, dat snap ik allemaal wel. Maar het zou toch misschien kunnen dat iemand een mod zou maken waardoor het zo kan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Anoniem: 179926 schreef op zaterdag 04 november 2006 @ 17:44:
[...]

Ja, dat snap ik allemaal wel. Maar het zou toch misschien kunnen dat iemand een mod zou maken waardoor het zo kan...
nofi joris, maar laat die discussie maar achterwege.. hij is toch nutteloos.. mensen spelen dit spel voor het MMO gedeelte (massive multiplayer ONLINE)

dit menselijke aspect maakt het juist zo aantrekkelijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12:17
Idifix schreef op zaterdag 04 november 2006 @ 16:38:
Ik heb een vraagje.

Hoe kan ik mijn Gnome zover krijgen dat ie een axe wil gaan dragen?
Welke klasse is je gnome? Niet elke klasse kan een axe dragen.
Bij gnomes kunnen alleen warriors een axe equippen. De skill die nodig is voor de
verscheidene wapens die je kan dragen kan je kopen in de hoofdsteden bij de gepaste trainer.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HolyCorn
  • Niet online
BootVluchteling schreef op zaterdag 04 november 2006 @ 17:45:
[...]

nofi joris, maar laat die discussie maar achterwege.. hij is toch nutteloos.. mensen spelen dit spel voor het MMO gedeelte (massive multiplayer ONLINE)

dit menselijke aspect maakt het juist zo aantrekkelijk..
offtopic:
Nah, mensen spelen het voor de epiex :p

Ontopic: Ik lach me kapot over die gebande horde guild, zo terecht >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n0isH
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 07-04 21:59
Hoe kom ik snel aan 840 bone fragments? (zonder ze te kopen ^^)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idifix
Kapoen schreef op zaterdag 04 november 2006 @ 19:04:
[...]

Welke klasse is je gnome? Niet elke klasse kan een axe dragen.
Bij gnomes kunnen alleen warriors een axe equippen. De skill die nodig is voor de
verscheidene wapens die je kan dragen kan je kopen in de hoofdsteden bij de gepaste trainer.
Ah cool thnx voor de info.
Ja mijn Gnome is een warrior:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
n0isH schreef op zaterdag 04 november 2006 @ 19:17:
Hoe kom ik snel aan 840 bone fragments? (zonder ze te kopen ^^)
l2thottbot : http://www.thottbot.com/?i=53493;sort=dropcount

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ubernerd
  • Laatst online: 28-05 19:04

Sweex vind ik klinken als de tekstuele weergave van het fijnknijpen van een jong vogeltje... zoals je het in tekenfilms hoort dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yori1989
  • Laatst online: 10:35
hallo,

Ik word er net uit gegooid vervelend.
Alonsus doet het nu niet. Is dit ivm onderhoud ? ik kan nergens iets vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LocalJoost
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20-05 12:39

LocalJoost

plaatje hieronder

Staat nergens aangekondigd dus :(

Ik word er ook net uitgeknikkerd :(

☻/ Trotse papa van Thijs en Bas :)
/▌Beesjes haal je uit het asiel, heb ik uit betrouwbare bron :)
/ \ BOB :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yori1989
LocalJoost schreef op zaterdag 04 november 2006 @ 23:00:
Staat nergens aangekondigd dus :(

Ik word er ook net uitgeknikkerd :(
Loopt al een treadje op WoW forums...

http://forums.wow-europe....d=80838553&sid=1&pageNo=2

vaag.. zou alonsus in een keer opgehouden zijn met bestaan ?? lijkt me stug hij is er pas 4 weken

The following World of Warcraft realms are currently unavailable:

Kor'gall
Darkspear
Lightbringer
Alonsus
Darkmoon Faire

We are working to resolve this as soon as possible. Thank you for your understanding.

[ Voor 22% gewijzigd door yori1989 op 04-11-2006 23:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LocalJoost
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20-05 12:39

LocalJoost

plaatje hieronder

yori1989 schreef op zaterdag 04 november 2006 @ 23:01:
[...]

Loopt al een treadje op WoW forums...

http://forums.wow-europe....d=80838553&sid=1&pageNo=2

vaag.. zou alonsus in een keer opgehouden zijn met bestaan ?? lijkt me stug hij is er pas 4 weken
Draadje reeds gevonden, had het forum aldaar al even doorgebladerd, maar er staat nergens iets over bekend..

Lijkt me dat er een server plat gegaan is (of meerdere.. stroomuitval of zo?)

☻/ Trotse papa van Thijs en Bas :)
/▌Beesjes haal je uit het asiel, heb ik uit betrouwbare bron :)
/ \ BOB :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idifix
Darkspear ligt er dus ook uit dat word dus niet spelen :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MysticSnake
Anoniem: 179926 schreef op zaterdag 04 november 2006 @ 16:25:
Het kan aan mij liggen, maar ik snap deze vraag totaal niet.
Hoe zie je dat dan voor je? Dat je alleen quest, grind, vecht,etc. want dat kan allemaal. Of dat je het spel kunt spelen zonder online te zijn?
Of dat je het spel kan spelen op zo een manier dat je alleen bent op een realm? Zodat je lekker alleen rondhangt in Ironforge/Orgrimarr, alleen je eigen berichten leest in de general-chat, je steeds je eigen items aantreft in het Auction House, je elke Battleground wint .... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117852

MysticSnake schreef op zondag 05 november 2006 @ 03:53:
[...]
je steeds je eigen items aantreft in het Auction House
En ze dan nog niet eens kunt kopen ook. :+ Maar serieus, zonder andere spelers zou WoW toch wel een hele lege ervaring worden. Het beste aan WoW is nou net de grote community van spelers op elke server, zonder deze spelers zou WoW na lvl60 echt heel snel "af" zijn voor mij persoonlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Anoniem: 179926 schreef op zaterdag 04 november 2006 @ 17:44:
[...]

Die mod heet dan een server, want dat is wat het spel nodig heeft en dat is waar alle interactie en gamelogica is opgeslagen. Iemand zou dus de complete architectuur van Blizzard na moeten bouwen (wat ook nog eens illegaal is).

kort antwoord: kan niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Weet iemand een mirror voor de beta patch "WoW-2.0.0-enGB-patch.exe" ? Om een of andere reden kapt die er altijd mee na op 354/356MB :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Bosmonster schreef op zondag 05 november 2006 @ 12:48:
Weet iemand een mirror voor de beta patch "WoW-2.0.0-enGB-patch.exe" ? Om een of andere reden kapt die er altijd mee na op 354/356MB :(
heb je die wow-wiki geprobeert..? (Van de FP?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
BootVluchteling schreef op zondag 05 november 2006 @ 13:01:
[...]
heb je die wow-wiki geprobeert..? (Van de FP?)
Daar staan geen beta patches helaas.

Heb inmiddels een mirror verkregen (http://files.seventhflight.com/files.php?cat=11)

[ Voor 55% gewijzigd door Bosmonster op 05-11-2006 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
bestaat er een mod, vergelijkbaar als Necrosis voor warlocks, voor paladins..? met de blessings etc..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Niet online
BootVluchteling schreef op zondag 05 november 2006 @ 13:58:
bestaat er een mod, vergelijkbaar als Necrosis voor warlocks, voor paladins..? met de blessings etc..?
HolyHope

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vold
  • Laatst online: 22-01 23:04
Is dat shadowstep niet veel te IMBA? Net als die cloak trouwens.. :? Je bent zo vrij machteloos als mage of caster in het algemeen. (shadow step is gewoon een ranged attack bijna)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Er zit ook maar een 20s cd op shadowstep, ben benieuwd hoe je nu ooit nog als bijv. mage een rogue kan mollen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
johnnyv.nl schreef op zondag 05 november 2006 @ 14:50:
Er zit ook maar een 20s cd op shadowstep, ben benieuwd hoe je nu ooit nog als bijv. mage een rogue kan mollen.
Door hem te dotten?

Ook denk ik niet dat rogues het prettig vinden om 4500 crits tegen hun te krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
ImdaMned schreef op zondag 05 november 2006 @ 18:04:
[...]

Door hem te dotten?

Ook denk ik niet dat rogues het prettig vinden om 4500 crits tegen hun te krijgen
En kijk nu nog eens naar cloak of shadows en zeg of DoT's nog zin hebben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• we_are_borg
  • Laatst online: 24-05 22:46

we_are_borg

You will Comply

Topicstarter
ImdaMned schreef op zondag 05 november 2006 @ 18:04:
[...]

Door hem te dotten?

En welke DoT moet een mage dan gebruiken een mage is geen warlock onze DoT's die we hebben komen van normale spells af.

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yori1989
Hey,

Ik zie nu net een Prepaid kaart voor 17 euro ? voor 60 dagen >?

Zijn de prijzen omlaag gegaan ??
Gr,
Yori

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114195

we_are_borg schreef op zondag 05 november 2006 @ 18:33:
[...]

En welke DoT moet een mage dan gebruiken een mage is geen warlock onze DoT's die we hebben komen van normale spells af.
Tis me toch wat, die arme mages. 5 miljoen abilities om melee chars oneindig te kiten en dan hebben ze bij Blizzard het LEF om rogues een aardige counter als 41 pt talent te geven in een verder redelijk waardeloze tree waardoor ze bijna geen andere goeie daggerskills kunnen pakken, zoals Lethality.

Om te huilen, maar geen zorgen, dat doen mages al genoeg doorgaans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 61797

johnnyv.nl schreef op zondag 05 november 2006 @ 14:50:
Och, ik denk persoonlijk dat het voordat BC uitkomt vast nog wel generfed gaat worden. Dit aangezien elke class wel zal gaan huilen bij blizzard. :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-10-2024
wat zonesteek al zei. Shadowstep zal zich in de subtlety tree bevinden. Deze tree zuigt voor PvE dmg. En wordt bovendien door de meeste raiding guilds gezien als een "no-go". Oftewel de kans dat je ooit iemand met shadowstep tegen gaat komen is zeer gering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114195

Sta ik een potje ogres te grinden, staat er ineens dit naast me:

Afbeeldingslocatie: http://i138.photobucket.com/albums/q267/Zseek/mjuffy.jpg

Lvl 66 Draenei Hunter, hahah. Die Elekk is echt geweldig als mount ;p We hebben ook een lvl 61 Blood Elf Pally in de guild maar dit vond ik toch wel speciaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
nou blizzard is echt goed in mobs ontwikkelen zeg, hele goede avond gehad op anub, maar wel de beste try gehad waarbij anub op 50% in evade ging.

ticked gemaakt, en ze zeiden ja we kunnen er niks aan doen, en jullie ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vold
  • Laatst online: 22-01 23:04
Bij mij verdwijnt de hele tijd mijn combat window, hoe kan je die weer terug krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online

Osxy

Holy crap on a cracker

Damn ik houd van mijn char. Vandaag 55 gehaald, 2 keer UBRS gedaan en gelijk mijn Devout mantle gekregen :) Nu heb ik dus al 4/8 Devout :)

En al attuned bij ony op lvl 55 xD Echt grappig.

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Niet online
Vold schreef op zondag 05 november 2006 @ 23:15:
Bij mij verdwijnt de hele tijd mijn combat window, hoe kan je die weer terug krijgen?
Gebruik je Nurfed combatlog?

Zo ja, is een bekende bug, los je op door bij Interface Options > Advanced Options het vinkje bij "Auto-join Guild Recruitment Channel" weg te halen :)
Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Geen slow-chat!
Geen one-liners!
Geen onzinnig offtopic geblaat!