heb je die wow-wiki geprobeert..? (Van de FP?)Bosmonster schreef op zondag 05 november 2006 @ 12:48:
Weet iemand een mirror voor de beta patch "WoW-2.0.0-enGB-patch.exe" ? Om een of andere reden kapt die er altijd mee na op 354/356MB
Daar staan geen beta patches helaas.BootVluchteling schreef op zondag 05 november 2006 @ 13:01:
[...]
heb je die wow-wiki geprobeert..? (Van de FP?)
Heb inmiddels een mirror verkregen (http://files.seventhflight.com/files.php?cat=11)
[ Voor 55% gewijzigd door Bosmonster op 05-11-2006 13:14 ]
bestaat er een mod, vergelijkbaar als Necrosis voor warlocks, voor paladins..? met de blessings etc..?
HolyHopeBootVluchteling schreef op zondag 05 november 2006 @ 13:58:
bestaat er een mod, vergelijkbaar als Necrosis voor warlocks, voor paladins..? met de blessings etc..?
Is dat shadowstep niet veel te IMBA? Net als die cloak trouwens..Ubernerd schreef op zaterdag 04 november 2006 @ 21:00:
Nieuwe patchnotes : http://www.worldofraids.c...s=0&postorder=asc&start=0
http://worldofraids.free.fr/bc/patch/shadowstep1.jpg
http://worldofraids.free.fr/bc/patch/cloakofshadow.jpg
![]()
En shadowstep in actie: http://video.google.com/v...712547&q=shadowstep&hl=en
* Ubernerd speelt overigens al bijna 2 maand geen wow meer
Er zit ook maar een 20s cd op shadowstep, ben benieuwd hoe je nu ooit nog als bijv. mage een rogue kan mollen.
Door hem te dotten?johnnyv.nl schreef op zondag 05 november 2006 @ 14:50:
Er zit ook maar een 20s cd op shadowstep, ben benieuwd hoe je nu ooit nog als bijv. mage een rogue kan mollen.
Ook denk ik niet dat rogues het prettig vinden om 4500 crits tegen hun te krijgen
En kijk nu nog eens naar cloak of shadows en zeg of DoT's nog zin hebbenImdaMned schreef op zondag 05 november 2006 @ 18:04:
[...]
Door hem te dotten?
Ook denk ik niet dat rogues het prettig vinden om 4500 crits tegen hun te krijgen
En welke DoT moet een mage dan gebruiken een mage is geen warlock onze DoT's die we hebben komen van normale spells af.ImdaMned schreef op zondag 05 november 2006 @ 18:04:
[...]
Door hem te dotten?
You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.
Hey,
Ik zie nu net een Prepaid kaart voor 17 euro ? voor 60 dagen >?
Zijn de prijzen omlaag gegaan ??
Gr,
Yori
Gr,
Yori
Anoniem: 114195
Tis me toch wat, die arme mages. 5 miljoen abilities om melee chars oneindig te kiten en dan hebben ze bij Blizzard het LEF om rogues een aardige counter als 41 pt talent te geven in een verder redelijk waardeloze tree waardoor ze bijna geen andere goeie daggerskills kunnen pakken, zoals Lethality.we_are_borg schreef op zondag 05 november 2006 @ 18:33:
[...]
En welke DoT moet een mage dan gebruiken een mage is geen warlock onze DoT's die we hebben komen van normale spells af.
Om te huilen, maar geen zorgen, dat doen mages al genoeg doorgaans.
Anoniem: 61797
Och, ik denk persoonlijk dat het voordat BC uitkomt vast nog wel generfed gaat worden. Dit aangezien elke class wel zal gaan huilen bij blizzard.johnnyv.nl schreef op zondag 05 november 2006 @ 14:50:
wat zonesteek al zei. Shadowstep zal zich in de subtlety tree bevinden. Deze tree zuigt voor PvE dmg. En wordt bovendien door de meeste raiding guilds gezien als een "no-go". Oftewel de kans dat je ooit iemand met shadowstep tegen gaat komen is zeer gering.
Anoniem: 114195
Sta ik een potje ogres te grinden, staat er ineens dit naast me:

Lvl 66 Draenei Hunter, hahah. Die Elekk is echt geweldig als mount ;p We hebben ook een lvl 61 Blood Elf Pally in de guild maar dit vond ik toch wel speciaal.

Lvl 66 Draenei Hunter, hahah. Die Elekk is echt geweldig als mount ;p We hebben ook een lvl 61 Blood Elf Pally in de guild maar dit vond ik toch wel speciaal.
nou blizzard is echt goed in mobs ontwikkelen zeg, hele goede avond gehad op anub, maar wel de beste try gehad waarbij anub op 50% in evade ging.
ticked gemaakt, en ze zeiden ja we kunnen er niks aan doen, en jullie ook niet.
ticked gemaakt, en ze zeiden ja we kunnen er niks aan doen, en jullie ook niet.
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
Bij mij verdwijnt de hele tijd mijn combat window, hoe kan je die weer terug krijgen?
Damn ik houd van mijn char. Vandaag 55 gehaald, 2 keer UBRS gedaan en gelijk mijn Devout mantle gekregen
Nu heb ik dus al 4/8 Devout
En al attuned bij ony op lvl 55 xD Echt grappig.
En al attuned bij ony op lvl 55 xD Echt grappig.
"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."
Gebruik je Nurfed combatlog?Vold schreef op zondag 05 november 2006 @ 23:15:
Bij mij verdwijnt de hele tijd mijn combat window, hoe kan je die weer terug krijgen?
Zo ja, is een bekende bug, los je op door bij Interface Options > Advanced Options het vinkje bij "Auto-join Guild Recruitment Channel" weg te halen
Ik weet niet of het mag maar toch wilde ik het hier posten.
Gezocht: End-game Guild
Mijn level 60 paladin zoekt een guild op welke server dan ook, ik ben bereid om over te stappen.
De paladin staat geparkeerd op twisting nether, op deze server is de alliance heel erg slecht. Er zijn maar 2 echt goeie guild maar die willen 90% raid attendency, ik kan 3 a 4 avonden per week raiden.
Ik heb veel raid ervaring tot en met huhuran. Alle MC, BWL en Onxyia encounters heb ik zovaak gedaan dat ik ze kan dromen. Ik zoek dus een guild die redelijk gevorderd is in AQ40 of Naxx. Mijn gear en build kan je bekijken via onderstaande link
http://wow.allakhazam.com/profile.html?696587
Natuurlijk ga ik BC kopen maar dat spreekt voor zich
Dus als iemand nog een paladin zoekt... Mijn email staat wel in mijn profiel.
Mijn level 60 paladin zoekt een guild op welke server dan ook, ik ben bereid om over te stappen.
De paladin staat geparkeerd op twisting nether, op deze server is de alliance heel erg slecht. Er zijn maar 2 echt goeie guild maar die willen 90% raid attendency, ik kan 3 a 4 avonden per week raiden.
Ik heb veel raid ervaring tot en met huhuran. Alle MC, BWL en Onxyia encounters heb ik zovaak gedaan dat ik ze kan dromen. Ik zoek dus een guild die redelijk gevorderd is in AQ40 of Naxx. Mijn gear en build kan je bekijken via onderstaande link
Natuurlijk ga ik BC kopen maar dat spreekt voor zich
huh? lvl 66 draenei alAnoniem: 114195 schreef op zondag 05 november 2006 @ 22:43:
[afbeelding]
waar heb je dat gezien?yori1989 schreef op zondag 05 november 2006 @ 21:34:
Hey,
Gr,
Yori
Ik geloof dat wij nog wel een paladin zoeken, maak maar een topicje in ons recruitment forum: http://www.denial-guild.comLoev schreef op zondag 05 november 2006 @ 23:42:
Natuurlijk ga ik BC kopen maar dat spreekt voor zichDus als iemand nog een paladin zoekt... Mijn email staat wel in mijn profiel.
Net Dreadnaught Pauldrons geloot van Patchwerk, staan echt pro op een dwarf
Wij zoeken ook nog een pala, maar nemen iemand eerst een paar keer mee voor 'ie een trial krijgt. Gaat dus niet echt werken denk ik. 
Vanaaf weer avondje wipen op de Emps. Heeft me een dikke 20g gekost aan repairs, maar wel een beste try van 35% ofzo. (met nog wat healing) Gaat binnen een paar weken dus wel plat.
Vanaaf weer avondje wipen op de Emps. Heeft me een dikke 20g gekost aan repairs, maar wel een beste try van 35% ofzo. (met nog wat healing) Gaat binnen een paar weken dus wel plat.

die cloak of shadows is dus waardeloos, breekt geen sheep, geen fear, niks breekt ie zoway. Totaal waardeloos en ERG goed dat ze die hebben weggehaald als 41 point talent.Bosmonster schreef op zondag 05 november 2006 @ 18:06:
[...]
En kijk nu nog eens naar cloak of shadows en zeg of DoT's nog zin hebben
http://video.google.nl/videoplay?docid=-6331745585799895241
He, een server-genootAnoniem: 114195 schreef op zondag 05 november 2006 @ 22:43:
[afbeelding]
Zou je kunnen zeggen / nakijken of je nog rep met facties kan krijgen (de nieuwe factie's iig) door runecloth in te leveren ? Of moet je dan wat anders inleveren ?
301SQN
Welke unit frames gebruik jijAnoniem: 114195 schreef op zondag 05 november 2006 @ 22:43:
[afbeelding]
altijd als wij twins gaan moeten "magisch" gaan.Exitium schreef op maandag 06 november 2006 @ 00:39:
Wij zoeken ook nog een pala, maar nemen iemand eerst een paar keer mee voor 'ie een trial krijgt. Gaat dus niet echt werken denk ik.
Gister naar anub gegaan, en nu dat iedereen ziet dat die niet zo moeilijk is (38% beste try, en 50% en evaded(naar 100%)). Hopelijk gaat hij vandaag plat
wel flinke guild bank sponsoring trouwens iedereen geflasked of supreme power of titans(ja we hadden zelfs een priets met titans lopen omdat hij op MT healing stond).
verder hadden we een keer pech, we waren zo snel weer terug, dat hij bij de engage al een oude crypt guard liet ontploffen
[ Voor 7% gewijzigd door Kevinp op 06-11-2006 08:42 ]
Das een beetje overkill, je kan de hele spider wing clearen met alleen een flask of titans op de MT
//edit
een tip voor die evade bug, mt moet nooit te dicht bij die gates onder en boven staan.
//edit
een tip voor die evade bug, mt moet nooit te dicht bij die gates onder en boven staan.
Kevinp schreef op maandag 06 november 2006 @ 08:20:
[...]
altijd als wij twins gaan moeten "magisch" gaan.
Gister naar anub gegaan, en nu dat iedereen ziet dat die niet zo moeilijk is (38% beste try, en 50% en evaded(naar 100%)). Hopelijk gaat hij vandaag plat.
wel flinke guild bank sponsoring trouwens iedereen geflasked of supreme power of titans(ja we hadden zelfs een priets met titans lopen omdat hij op MT healing stond).
verder hadden we een keer pech, we waren zo snel weer terug, dat hij bij de engage al een oude crypt guard liet ontploffen.
[ Voor 6% gewijzigd door rico_fxp op 06-11-2006 08:50 ]
Woa , van het weekend lvl 40 gedinged, alles is zo veel vetter met een mount.. 5 minuten na mn ding al een whisper voor Uldaman.. kregen we niet helemaal gecleared dus vanavond wil ik nog een keer...echt super vet... de hogere instances die je continue in /LFG ziet komen nu binnen hand bereik... het spel wordt echt super
Wij hebben gisteren een redelijke raid gedraaid. Razorgore ging in een keer neer, Vael lag na 4 keer op zijn gat en Bloodlord ging de 2e keer neer. Wel ontzettend rottig als je bij bloodlord neergaat, moet je die hele depression room weer opnieuw doen...
Vanavond kijken of we de drie dragons voor de 2e keer neer kunnen krijgen en dan gaan we maar eens proberen of we Chromaggus neer kunnen krijgen, maar dat verwacht ik eigenlijk nog niet.
Vanavond kijken of we de drie dragons voor de 2e keer neer kunnen krijgen en dan gaan we maar eens proberen of we Chromaggus neer kunnen krijgen, maar dat verwacht ik eigenlijk nog niet.
(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!
Trouwens, je email staat niet in je profiel dus wordt lastig mailen naarje ;-)Loev schreef op zondag 05 november 2006 @ 23:42:
Natuurlijk ga ik BC kopen maar dat spreekt voor zichDus als iemand nog een paladin zoekt... Mijn email staat wel in mijn profiel.
Wij zoeken zelf ook nog Paladins, en als je wilt kun je applyen op ons forum.
Wij hebben AQ40 gedaan incl. C'thun en zijn nu aan het oefenen op Ouro, wat redelijk goed gaat.
Nu is het gewoon zaak om die tactics goed erin gestampt te krijgen bij mensen
Andere guilds, hebben jullie nog opvallende tips voor Ouro ?
Wij maken nu gebruik van de Y-opstelling (MT / OT + Intercepters / Healers/DPS) en dat gaat redelijk goed tot nu toe.
Ps. eindelijk mn Warrior alt op 60 gezet, heeft lang geduurt maar ik heb gewoon rustig aan gedaan en veel instances gedaan ivm. tanking skills en tanking gear
[ Voor 21% gewijzigd door RaseriaN op 06-11-2006 09:27 ]
je hebt waarschijnlijk helemaal gelijk, maar aangezien we dit keer echt 100% tries wilde hebben hebben we 2/3 tries gedaan zonder flasks, en daarna iedereen geflasked. Als iemand daarvoor wil farmen, of de guild bank het kan betalen, waarom niet?rico_fxp schreef op maandag 06 november 2006 @ 08:49:
Das een beetje overkill, je kan de hele spider wing clearen met alleen een flask of titans op de MT
//edit
[...]
bloodlord deden we ook altijd met 3 flasks for de beste warriors, maar nu helemaal zonder.
persoonlijk vind ik chromaggus een van de makkelijkste fights, en zeker makkelijker dan razorgore en veal.Masch schreef op maandag 06 november 2006 @ 09:12:
Wij hebben gisteren een redelijke raid gedraaid. Razorgore ging in een keer neer, Vael lag na 4 keer op zijn gat en Bloodlord ging de 2e keer neer. Wel ontzettend rottig als je bij bloodlord neergaat, moet je die hele depression room weer opnieuw doen...
het is gewoon elke 30 seconden in en uit LoS lopen(ga er even vanuit dat je geen timelapse hebt). en de warrior een shield geven tijdens de breaths(of iets ervoor). dan kan je hem constand op 75% hp hebben.
alleen hunters en warriors sand geven als je weinig sand hebt.
[ Voor 41% gewijzigd door Kevinp op 06-11-2006 09:31 ]
Eindelijk, na maanden BWL te raiden, ben ik eindelijk van mijn felheart gloves af...ik heb de Ebony Flame Gloves geloot. Werd nog bijna outbid ook, maarja ze zijn aardig goed en daar wil ik dan ook wel voor betalen. Ik zit nu op +510 Shadow Damage, erg leuk al zeg ik het zelf. 
Jammer dat het raiden bij ons in de guild niet zo lekker gaat, steeds 1-2 raids die per week worden afgezegd omdat er niemand komt... best jammer, maar volgens mij hebben meer guilds hier last van. Pre-TBC syndroom ofzo ^_^. Ik hoop alleen dat het wel weer goed komt, raiden is toch wel het leukst in deze game imho.
Jammer dat het raiden bij ons in de guild niet zo lekker gaat, steeds 1-2 raids die per week worden afgezegd omdat er niemand komt... best jammer, maar volgens mij hebben meer guilds hier last van. Pre-TBC syndroom ofzo ^_^. Ik hoop alleen dat het wel weer goed komt, raiden is toch wel het leukst in deze game imho.
[ Voor 4% gewijzigd door Qck op 06-11-2006 09:32 ]
Music is not just a sound, it's a way of living.
Leuk om weer te lezen hoe het met de GoT spelers is gegaan de afgelopen dagen.
Wij zijn gisteravond ook weer volop aan het raiden geweest. Eerst even Nef gepakt die nog steeds stond van afgelopen woensdag. Easy kill, ook zonder dwarf priest is hij erg goed te doen inderdaad.
Daarna meteen door naar AQ40 om wat progressie te boeken. De eerste baas ging wederom in 1 try neer, die staat nu dus wel op farm. Daarna door naar Vem en Co. Dit blijft een lastig gevecht, als je Yauj in bedwang kunt houden is het goed te doen, maar je hebt wel een echt goede pull nodig. Na 3 a 4 reset's kregen we ze weer down, en dit keer ook gewoon echt goede drops! Priest shoulders met mega goede stats, de volgende keer zijn ze voor mij, en dps warrior boots. Daarna door naar Battleguard Satura.
Vorige week had de guild al een avondje gewhiped op deze whirlwind fanaten. Gister ging het een stuk beter. Eerste try 0 guards neer, tweede try 1tje. Toen ineens alle 3. Helaas werd het tijd om te stoppen. We raiden namelijk altijd max 3 uur per avond. De laatste try moest het gaan worden, helaas ging de dps te snel dood omdat ze te dicht op elkaar stonden, toen we Satura op 37 % hadden waren de 10 minuten om. B bye raid! Maaarrr, ik weet zeker dat we dinsdag een kill kunnen maken. De sleutel in dit gevecht is spreiding en het besef dat je weg moet lopen als een guard whirlwinding achter je aan komt! Het blijft leuk om nieuwe encounters te leren. De drops in AQ zijn vaak niet ontzettend goed, maar de gevechten zijn echt 10 keer zo interessant als BWL/ MC.
BWL viel me echt een beetje tegen kwa moeilijkheidsgraad. De drops daarentegen zijn echt een stuk beter als die in MC
Wij zijn gisteravond ook weer volop aan het raiden geweest. Eerst even Nef gepakt die nog steeds stond van afgelopen woensdag. Easy kill, ook zonder dwarf priest is hij erg goed te doen inderdaad.
Daarna meteen door naar AQ40 om wat progressie te boeken. De eerste baas ging wederom in 1 try neer, die staat nu dus wel op farm. Daarna door naar Vem en Co. Dit blijft een lastig gevecht, als je Yauj in bedwang kunt houden is het goed te doen, maar je hebt wel een echt goede pull nodig. Na 3 a 4 reset's kregen we ze weer down, en dit keer ook gewoon echt goede drops! Priest shoulders met mega goede stats, de volgende keer zijn ze voor mij, en dps warrior boots. Daarna door naar Battleguard Satura.
Vorige week had de guild al een avondje gewhiped op deze whirlwind fanaten. Gister ging het een stuk beter. Eerste try 0 guards neer, tweede try 1tje. Toen ineens alle 3. Helaas werd het tijd om te stoppen. We raiden namelijk altijd max 3 uur per avond. De laatste try moest het gaan worden, helaas ging de dps te snel dood omdat ze te dicht op elkaar stonden, toen we Satura op 37 % hadden waren de 10 minuten om. B bye raid! Maaarrr, ik weet zeker dat we dinsdag een kill kunnen maken. De sleutel in dit gevecht is spreiding en het besef dat je weg moet lopen als een guard whirlwinding achter je aan komt! Het blijft leuk om nieuwe encounters te leren. De drops in AQ zijn vaak niet ontzettend goed, maar de gevechten zijn echt 10 keer zo interessant als BWL/ MC.
BWL viel me echt een beetje tegen kwa moeilijkheidsgraad. De drops daarentegen zijn echt een stuk beter als die in MC
chromaggus is zoals hierboven gezegt word niet echt moeilijk.Masch schreef op maandag 06 november 2006 @ 09:12:
Zolang je behoorlijk wat healing op je mt hebt en iedereen 100% gefocussed is op disspellen is het echt een eitje.
Wij hebben gisteren de hele avond gewiped op nefarian met red en blue wat een rot kleuren zijn dat maar de laatste try van de avond ging die toch neer met maar 4 doden wat een heerlijk gevoel is dat zeg om hem neer te krijgen met die rot kleuren.
Nu maar eens gaan kijken in aq40.
Wij hebben gisteren voor het eerst in BWL op 1 avond 4 bosses neer gekregen.Masch schreef op maandag 06 november 2006 @ 09:12:
Razorgore 2 tries
Vael 1st try
Broodlord 1st try
Firemaw 2 tries
Ook wij maken op Khadgar een enorme progress en morgen gaan Ebonroc en Flamegor ook wel neer. Heel misschien gaat zelfs Chrommie neer.
skeram is makkelijk in aq40 zoals al vaak voorbij gekomen is. Je zal wel een paar keer whipen en blizzard heeft weer eens een idioot lage spawn timer op de trash zitten.
dan kom je bij statura of vem uit. Bijde zal je niet vaak op whipen als je hem door hebt, maar ik vind het wel rot gevechten om te leren. Yauj gewoon met 2 warriors die precies weten wat ze moeten doen, en een backup in de raid. vem met backup in raid en een die hem tankt(kan bij gebrek aan warriors dezelde zijn.
als je kri neer hebt kan je haast niet meer whipen imho tenzij kri in het midden van de raid dood gaat.
Dan heb je de dynamische gevechten t/m twins wel weer gehad hoor in AQ en worden ze weer standaard. tank nuke gevechten.
fankris is gear test van warriors imho. en kijken of je dps kan assisten op die spawns.
huhuran is tot 30% een soort van ebonroc alleen dan zonder taunt. je moet switchen, en dan FULL nuke. waarbij alliance het makkelijk kunnen beinvloeden door wat palys blessings te doen.
wat mij opvalt is dat guilds zo "bang" zijn voro chrom, dat heeft geen enkele rede
BWL is gewoon erg lastig in het begin.
moeilijkheidsgraad bosses is denk ik iets zoals dit(moeilijk bovenaan)
razorgore (vaak gewiped, maar niet met huidige guild was merge van mensen dei tot chrom kende)
nefarian (na 1 whipe dag down)
vaelestrasz (zie razorgore, maar 1% whipes komen nog steeds voor)
chromaggus (binnen eerste avond neer)
firemaw (fr fight en wat geluk nodig met taunts zeker in het begin)
flamegor (als pull fout is kan het zomaar een whipe zijn)
ebonroc (gewoon taunten, we kunnen deze fight eeuwig doen, en onze healers zijn niet uber gegeared)
bloodlord (nog nooit gewhiped vorige week bijna (mages gignen agro pullen)).
dan kom je bij statura of vem uit. Bijde zal je niet vaak op whipen als je hem door hebt, maar ik vind het wel rot gevechten om te leren. Yauj gewoon met 2 warriors die precies weten wat ze moeten doen, en een backup in de raid. vem met backup in raid en een die hem tankt(kan bij gebrek aan warriors dezelde zijn.
als je kri neer hebt kan je haast niet meer whipen imho tenzij kri in het midden van de raid dood gaat.
Dan heb je de dynamische gevechten t/m twins wel weer gehad hoor in AQ en worden ze weer standaard. tank nuke gevechten.
fankris is gear test van warriors imho. en kijken of je dps kan assisten op die spawns.
huhuran is tot 30% een soort van ebonroc alleen dan zonder taunt. je moet switchen, en dan FULL nuke. waarbij alliance het makkelijk kunnen beinvloeden door wat palys blessings te doen.
wat mij opvalt is dat guilds zo "bang" zijn voro chrom, dat heeft geen enkele rede
BWL is gewoon erg lastig in het begin.
moeilijkheidsgraad bosses is denk ik iets zoals dit(moeilijk bovenaan)
razorgore (vaak gewiped, maar niet met huidige guild was merge van mensen dei tot chrom kende)
nefarian (na 1 whipe dag down)
vaelestrasz (zie razorgore, maar 1% whipes komen nog steeds voor)
chromaggus (binnen eerste avond neer)
firemaw (fr fight en wat geluk nodig met taunts zeker in het begin)
flamegor (als pull fout is kan het zomaar een whipe zijn)
ebonroc (gewoon taunten, we kunnen deze fight eeuwig doen, en onze healers zijn niet uber gegeared)
bloodlord (nog nooit gewhiped vorige week bijna (mages gignen agro pullen)).
[ Voor 27% gewijzigd door Kevinp op 06-11-2006 10:22 ]
@kevinp
We hebben erg veel mensen met Naxx ervaring op andere servers, die zijn er allemaal van overtuigd dat we satura en fankriss dinsdag vrij makkelijk neer zullen krijgen. Daarna begint het echte whipefest heb ik me laten vertellen. Geloof dat je bij Huhuran voor t eerst behoorlijke NR nodig hebt. Daar moet ik dan maar eens aan gaan werken. Ik vraag me alleen af in hoeverre je jezelf moet gimpen. Vanaf Huhuran worden de drops ook een heel stuk fijner! Ach we worden elke week sterker, er is nog zat gear te halen in BWL, nog bijna geen shards daar. Kortom, elke week met meer whipe ervaring en betere gear AQ40 in.
Wat ooit is begon als NL fun guild wordt toch steeds meer een hardcore raiding guild, we raiden nu al 4 avonden per week 3 uur per avond. Best veel als je het mij vraagt!
We hebben erg veel mensen met Naxx ervaring op andere servers, die zijn er allemaal van overtuigd dat we satura en fankriss dinsdag vrij makkelijk neer zullen krijgen. Daarna begint het echte whipefest heb ik me laten vertellen. Geloof dat je bij Huhuran voor t eerst behoorlijke NR nodig hebt. Daar moet ik dan maar eens aan gaan werken. Ik vraag me alleen af in hoeverre je jezelf moet gimpen. Vanaf Huhuran worden de drops ook een heel stuk fijner! Ach we worden elke week sterker, er is nog zat gear te halen in BWL, nog bijna geen shards daar. Kortom, elke week met meer whipe ervaring en betere gear AQ40 in.
Wat ooit is begon als NL fun guild wordt toch steeds meer een hardcore raiding guild, we raiden nu al 4 avonden per week 3 uur per avond. Best veel als je het mij vraagt!
wij hebben de beste druid van de server (oude vriend en kwam van de beste guild van de server).hulkie schreef op maandag 06 november 2006 @ 10:28:
@kevinp
en ik weet niet wat je bent, maar ik gebruik als een van de twee MT's ful wrath, en voor de rest NR zooi, dan kom ik op 200 buffed uit.
de rest van het meat shield is full gimped (200 ub nr). Twins heb ik nog geen ervaring mee want zoals gezegd zodra we daar aan komen moet ineens iedereen weg.
gister is ook gezegd dat het heel simpel is qua flasks, als we als guild MC in gaat zaterdag dan hebben we voldoende geld met epic buyers en BoE epics om iedereen van flasks te voorzien voor nieuwe encounters
[ Voor 7% gewijzigd door Kevinp op 06-11-2006 10:54 ]
et gevecht is redelijk simpel. Alle ranged aan de kant waarbij je binnenkomt en de melee aan de andere kant. Je moet je tanks agro late bouwen voordat je je melee (rogues) in laat gaan zodat de tanks agro krijgen van elkaar als ze gesandblast worden. Je ranged moet je op max range zetten en volluit laten nuken. Zodra ouro submerged moet je versprijden en net voordat hij weer boven komt iedereen naar het midden laten gaan. Zo zorg je ervoor dat ouro altijd in het midden blijft spawnen en je geen problemen krijgt met dat je maintank healers worden gesandblast en je vervolgens wiped. Rogues moeten zelf op hun agro letten (oftewel feint spam en vanish als hij bovenblijft bij een possible submerge). Mages warlocks en hunters kunnen het hele gevecht blijven nuken. Ze moeten alleen wel buiten range van sandblast gaan. Zodra Ouro in berserk gaat moet je gewoon alles uit de kast halen wat betreft dps. Keihard nuken, daar komt het op neer. Zorg er wel voor dat iedereen wat verspreidt staat want onder 20% doet hij random burrows. Rogues kunnen in deze fase ook nuken, laat ze wel evasion gebruiken als ze agro krijgen ofzo ;pRaseriaN schreef op maandag 06 november 2006 @ 09:22:
[...]
Trouwens, je email staat niet in je profiel dus wordt lastig mailen naarje ;-)
Wij zoeken zelf ook nog Paladins, en als je wilt kun je applyen op ons forum.
Wij hebben AQ40 gedaan incl. C'thun en zijn nu aan het oefenen op Ouro, wat redelijk goed gaat.
Nu is het gewoon zaak om die tactics goed erin gestampt te krijgen bij mensen
Andere guilds, hebben jullie nog opvallende tips voor Ouro ?
Wij maken nu gebruik van de Y-opstelling (MT / OT + Intercepters / Healers/DPS) en dat gaat redelijk goed tot nu toe.
Ps. eindelijk mn Warrior alt op 60 gezet, heeft lang geduurt maar ik heb gewoon rustig aan gedaan en veel instances gedaan ivm. tanking skills en tanking gearGelukkig bijna klaar met de item's, hoewel een potje UBRS en Strat Baron en DM North altijd leuk blijft!
bij ons precies het zelfde volgens mij als je eenmaal de smaak te pakken hebt gaat het redelijk vanzelf. Wij raiden nu 2 x 4 uur en 1 x 3 uur en dan de rest van de week altijd wel iets met 20 man en nu gaan we nog een 3 uurs raid avond extra inplannen.hulkie schreef op maandag 06 november 2006 @ 10:28:
Huhuran is easy als je voldoende NR hebt. Laat je rogues gewoon 250 Unbuffed halen, is makkelijk te doen als je ze een weekje geeft moeten ze het wel voor elkaar hebben (kijk in mijn profile in mn signature als je wilt zien welke NR items ze kunnen halen).hulkie schreef op maandag 06 november 2006 @ 10:28:
@kevinp
Wij hadden eerst allemaal mensen met 200 unbuffed in de wall staan en toen ging het nog wel stroef met de kills. Maar zodra echt iedereen rond de 250 unbuffed zat was et easy as pie. Tegenwoordig is hij zo makkelijk dat we niet eens meer tankswitches hoeven te doen ;p
Maar goed. Het belangrijkste aan het gevecht is nog altijd de NR, als iedereen in de wall 250 unbuffed heeft en de priests en andere wallhealers de mensen in de wall levend houden dan moet hij echt geen probleem zijn.
Ik ben zelf priest, en hoef dus niet in de meatwall, ben vaak wel MT healer dus een beetje NR zou handig kunnen zijn. Denk dat ik binnenkort die Nr shoulders laat maken. Heb verder ook wel wat NR spullen liggen. Maar als de healing in de laatste 30 % zwaar is zal het niet zo handig zijn om de healers te gimpen.
MC met kopers zie ik voorlopig nog niet gebeuren. Zat alts die ge equiped moeten worden, zoals bijvoorbeeld mijn rogueje!
MC met kopers zie ik voorlopig nog niet gebeuren. Zat alts die ge equiped moeten worden, zoals bijvoorbeeld mijn rogueje!
wat mij wel opvalt is dat 16 mensen die in de shield kunnen staan echt fijn is, dan heb je een kleine ruimte voor foutjes.DrProctor schreef op maandag 06 november 2006 @ 11:07:
[...]
Huhuran is easy als je voldoende NR hebt. Laat je rogues gewoon 250 Unbuffed halen, is makkelijk te doen als je ze een weekje geeft moeten ze het wel voor elkaar hebben (kijk in mijn profile in mn signature als je wilt zien welke NR items ze kunnen halen).
Wij hadden eerst allemaal mensen met 200 unbuffed in de wall staan en toen ging het nog wel stroef met de kills. Maar zodra echt iedereen rond de 250 unbuffed zat was et easy as pie. Tegenwoordig is hij zo makkelijk dat we niet eens meer tankswitches hoeven te doen ;p
Maar goed. Het belangrijkste aan het gevecht is nog altijd de NR, als iedereen in de wall 250 unbuffed heeft en de priests en andere wallhealers de mensen in de wall levend houden dan moet hij echt geen probleem zijn.
ik heb zelf zo'n 300 nr buffed, maar weet niet hoe rogues/hunters zijn. Ik denk dat we ons voorlopig willen focussen op anub + spider wing.
wat is nu belangrijker alts die dan verder nooit raiden, of potiosn voor iedereen die progress algemeen helpen.hulkie schreef op maandag 06 november 2006 @ 11:12:
Ik ben zelf priest, en hoef dus niet in de meatwall, ben vaak wel MT healer dus een beetje NR zou handig kunnen zijn. Denk dat ik binnenkort die Nr shoulders laat maken. Heb verder ook wel wat NR spullen liggen. Maar als de healing in de laatste 30 % zwaar is zal het niet zo handig zijn om de healers te gimpen.
en ja ik geloof dat healing op 30% spam POH is voor een priest
wij gebruiken 5 groepen met 2 healers en 3 meatshield en die moet dan up gehouden worden, maar weet niet precies hoe het gebeurd. Maar jezelf gimpen als healer is niet slim
[ Voor 29% gewijzigd door Kevinp op 06-11-2006 11:23 ]
volgens mij als je 15+ mensne in de wall hebt dan hoef je je priests helemaal gene NR laten gebruiken. Sterker nog, als je dit doet dan nerf je de healing en die is juist erg belangrijk bij deze fighthulkie schreef op maandag 06 november 2006 @ 11:12:
Idd, ik (dwarf priest) was al begonnen om extra NR gear te halen maar dat hoefde niet van de guild. Vind ik wel fijn zoDrProctor schreef op maandag 06 november 2006 @ 11:23:
[...]
volgens mij als je 15+ mensne in de wall hebt dan hoef je je priests helemaal gene NR laten gebruiken. Sterker nog, als je dit doet dan nerf je de healing en die is juist erg belangrijk bij deze fight
Bloemen scheiden het gras in de tuin.
Anoniem: 151736
robes of the triumviratehulkie schreef op maandag 06 november 2006 @ 11:12:
2x heart of noxxion
gaea's cloak
The Calling pants
+ alle enchants
En zo heb je al direct rond de 100Nr zonder je gear echt te gimpen.
Gister trouwens ook voor het eerst Arathi Basin(s?) gedaan.. ik vind het wel veel leuker dan WSG, maar als je op een gegeven moment achter staat geef ik al gauw de moed op.. ik heb het potje maar even uitgehouden om die reward te krijgen maar goed.. ik moet winnen anders vind ik er niks aan... machtig mooi dat je ook gewoon met je mount kan spelen in de battlegrounds... ten aanval met 10 man op paarden, afstormend op de vijand.. schitterend!
Whitedragon, kijk eens op www.denial-guild.com voor een nederlandstalige guild die Naxx momenteel voor 7/15 af heeftAnoniem: 151736 schreef op maandag 06 november 2006 @ 12:06:
[...]
robes of the triumvirate
2x heart of noxxion
gaea's cloak
The Calling pants
+ alle enchants
en jij noemt 2x heart of noxxion niet gimpen.Anoniem: 151736 schreef op maandag 06 november 2006 @ 12:06:
[...]
robes of the triumvirate
2x heart of noxxion
gaea's cloak
The Calling pants
+ alle enchants
Je gimpt met NR en FR gear altijd. TOV T1 valt het wel mee, maar ToV T2 wel heel erg.
hehe het is nog veel leuker als je ook een epic mount hebt!Thrilled schreef op maandag 06 november 2006 @ 12:37:
Gister trouwens ook voor het eerst Arathi Basin(s?) gedaan.. ik vind het wel veel leuker dan WSG, maar als je op een gegeven moment achter staat geef ik al gauw de moed op.. ik heb het potje maar even uitgehouden om die reward te krijgen maar goed.. ik moet winnen anders vind ik er niks aan... machtig mooi dat je ook gewoon met je mount kan spelen in de battlegrounds... ten aanval met 10 man op paarden, afstormend op de vijand.. schitterend!
mages kunnen dan van LM naar BS slowfallen, dead from above
laat ik nou net een mage zijn (A)Gohan-san schreef op maandag 06 november 2006 @ 12:45:
[...]
hehe het is nog veel leuker als je ook een epic mount hebt!
mages kunnen dan van LM naar BS slowfallen, dead from above
Gister inderdaad gedaan, sprong een undead mage van een klif af, dacht te ontsnappen, ik erachteraan , geweldig zulke dingen
Dat noem ik wel gimpen hoor. 2x trinket slot weg en je cloak slot weg, die pants is ook niet echt geweldig uber. Ik doe dat gevecht altijd zonder NR als healer. Echt compleet useless, net zoals fire res dragen bij Ragnaros. Misschien als je echt goed NR spul hebt (zoals Staff of Rampant Growth), dat je dat wilt gebruiken om die ene poison bolt die je kan krijgen te resisten. Verder is het gewoon een healing gevecht. Wij gebruiken iets meer dan 15 mensen met NR omdat er toch altijd wel een paar doodgaan. Priests PoH spammen gewoon bij 30% en de druids en palas doen de MTs voornamelijk (maar ook wel raidhealing waar nodig).Anoniem: 151736 schreef op maandag 06 november 2006 @ 12:06:
[...]
robes of the triumvirate
2x heart of noxxion
gaea's cloak
The Calling pants
+ alle enchants
je kan maar beter wel beginnen met NR halen want voor Viscidus heb je rond de 150 unbufed nodig denk ikErycius schreef op maandag 06 november 2006 @ 11:34:
[...]
Idd, ik (dwarf priest) was al begonnen om extra NR gear te halen maar dat hoefde niet van de guild. Vind ik wel fijn zo
Graag! Giev Idol of Health!ImdaMned schreef op maandag 06 november 2006 @ 13:54:
Alsof alliance viscidus gaat doen : P
Argh! Wilde de hele zondag WOW spelen, is mijn verbinding door XS4ALL beperkt, door een Trojan op een van de pc's binnen ons netwerk.
Hopelijk snel weer opgelost...

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
Dat zijn wij dus wel van plan ja. We zijn wel niet het beste guild op onze server, maar we gaan wel erg hard vooruit in de instances! Sinds we zonder alliances raiden (we hebben er 2 gehad, de eerste waren wij de kleine partij die vooral warriors en priests leverde, bij de tweede waren wij met gemiddeld 30 members mee de grote partij) hebben we MC in 2 avonden gecleared. Voor BWL hadden we 3 avonden nodig. Met de alliance waren we nog maar tot firemaw gekomen.ImdaMned schreef op maandag 06 november 2006 @ 13:54:
Alsof alliance viscidus gaat doen : P
Nu zijn we 4 avonden in AQ40 bezig geweest en Satura gaat aanstaande dinsdag waarschijnlijk wel neer. Viscidus is nog niet neergehaald door alliance op Dragonblight, dat is dus wel iets waar eer aan te behalen valt. Verder in Naxx zullen we toch niet komen dan sommige andere guilds, daar zijn we niet hardcore genoeg voor, en de gear is simpelweg nog niet daar...
Viscidus here we come!
lol heeft alliance geen qiraji femur ofzo? das de beste 1 hand pre naxx. Bovendien is die + de twins offhand stukken beter dan SotSf. En niet te vergeten, viscidus geeft 2 gratis bindings ;p
daar had ik ook last van bij Hetnet. Mn pa kon niks op zn lappie en ik kon zelf geen websites meer bezoeken op mn PCOkkE schreef op maandag 06 november 2006 @ 14:14:
Argh! Wilde de hele zondag WOW spelen, is mijn verbinding door XS4ALL beperkt, door een Trojan op een van de pc's binnen ons netwerk.Hopelijk snel weer opgelost...
Wat zijn jullie ideën trouwens over FR in MC als healer? Ik ben nu 58 met mn druid en ben aan het orienteren op FR gear: heb nu volcanic leggings & volcanic breastplate, krijg binnenkort misschien Onyxia Scale Cloak via een bevriende speler.
Vraag waar ik alleen mee zit is in hoeverre ik me als healer moet gimpen om FR te krijgen.
Andere vraag waar ik mee zit is wat handiger is: veel int of regeneration rate. Ik heb 2 ringen en een necklace met 5mana/5sec, maar daar zit verder geen intellect op; hier vraag ik me dus af hoe handig het is +/- 22 int op te offeren (van andere ringen / necklace) voor 15 mana / 5 sec. Qua regen is 5mana/5sec gelijk aan 10 spi voor druids, met als voordeel dat het continue is, maar ik vraag me dus af hoe groot mijn mana pool moet zijn om mee te kunnen komen met healen.
Iemand ideeën?
Vraag waar ik alleen mee zit is in hoeverre ik me als healer moet gimpen om FR te krijgen.
Andere vraag waar ik mee zit is wat handiger is: veel int of regeneration rate. Ik heb 2 ringen en een necklace met 5mana/5sec, maar daar zit verder geen intellect op; hier vraag ik me dus af hoe handig het is +/- 22 int op te offeren (van andere ringen / necklace) voor 15 mana / 5 sec. Qua regen is 5mana/5sec gelijk aan 10 spi voor druids, met als voordeel dat het continue is, maar ik vraag me dus af hoe groot mijn mana pool moet zijn om mee te kunnen komen met healen.
Iemand ideeën?
Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.
Wij gaan met m'n guild tot Ragnaros en ik heb iets van 40FR unbuffed, dus maak je niet al teveel zorgen.
(Met m'n druid by the way)
(Met m'n druid by the way)
[ Voor 12% gewijzigd door pagani op 06-11-2006 14:41 ]
maak je neit te veel zorgen idd. Je gaat binnekort weer opnieuw moeten lvl'en in TBC, waardoor het farmen voor die zooi onnuttig is, op onze server blijkt nu echt een BWL run te komen, veel guilds die het clearen, en echt pas sinds kort. Ze zullen de voorsprong op ons nooit meer inhalen, omdat die simpel weg niet de gear kunnen krijgen om veel in AQ40 te doen.(ja in mijn ogen is fankriss echt een gear check voor iig 3 warriors). Verder is huhuran zelfs met veel nr lastig.Seraphin schreef op maandag 06 november 2006 @ 14:39:
Wat zijn jullie ideën trouwens over FR in MC als healer? Ik ben nu 58 met mn druid en ben aan het orienteren op FR gear: heb nu volcanic leggings & volcanic breastplate, krijg binnenkort misschien Onyxia Scale Cloak via een bevriende speler.
Iemand ideeën?
Fire res is alleen handig bij die lava packs, maar zelfs die kunnen een debuff met -100 FR doen oid, dus daar gebruik ik het ook nooit. Volcanic set is verschrikkelijk voor druids, lekker laten zitten. Die ring die je kan krijgen van de MC-quest series, Royal Seal, wat tier1 items, die helm van Gyth uit UBRS... dat is fatsoenlijke FR spul voor als je net begint.Seraphin schreef op maandag 06 november 2006 @ 14:39:
Iemand ideeën?
En 15 mp5... tja, als je 22 int (=330 mana) wilt regennen heb je dat er na (330/15)*5 = 110 seconden eruit. Oftewel, bij elke boss fight heb je veel meer aan die regen dan aan een wat grotere manapool.
Ik vind het toch wel makkelijk om gebuffed zo rond de 100 + fr te zitten als healer. Heb zelf een priest en speel vaak met 100 - 110 FR bij de flamepacks. Ook tijdens raggie is het echt wel handig om behoorlijke FR te hebben. Uit ervaring kan ik je vertellen dat je met een raid die gemiddeld onder de 100 fr zit toch wel behoorlijke problemen zult hebben bij de flamepacks. De eerste 5(?) bosses in MC kan je helemaal zonder FR pakken. 100 FR buffed is niet echt moeilijk bij elkaar te sprokkelen. De meeste tier 1 items hebben wel wat fr. Daarnaast kan je je shoulders enchanchten, een ony scalecloak kopen er er 15 FR opzetten (wel wat duur, maar 1 items met 31 fr). Je DiM quest reward is vaak goed en heeft 10 FR. Voor de casters onder ons is er een wand die in BRD dropped met 10 FR. Ook de ward of elements blijft een relatief goed item voor resistances, al gimp je jezelf hier wel behoorlijk mee. Het kan als healer met minder, maar hier vertraag je je raid behoorlijk mee.
onyxia scale cloak kopen haal dan ff snel die 20 fr cloak uit ubrs van die eerst boss die is easy te halen.
Tegen de tijd dat je de onyxia scale cloak nodig hebt kan je hem vast wel van je guild krijgen.
Tegen de tijd dat je de onyxia scale cloak nodig hebt kan je hem vast wel van je guild krijgen.
Kunnen Warrior Gnome's een gun gebruiken? Want ik heb niet echt zin om steeds naar mannekes toe te lopen om ze bij een groep weg te kunnen lokken zo kan ik ze een keer beschieten en dan komen ze wel naar mij toe
elke warrior kan toch een bow/gun gebruiken?Idifix schreef op maandag 06 november 2006 @ 15:14:
Kunnen Warrior Gnome's een gun gebruiken? Want ik heb niet echt zin om steeds naar mannekes toe te lopen om ze bij een groep weg te kunnen lokken zo kan ik ze een keer beschieten en dan komen ze wel naar mij toe
Ja, dat kunnen ze! Lijkt me in sommige situaties inderdaad handig om ze in kleine groepjes naar jou te laten komen in plaats van ze allemaal boos te maken.Idifix schreef op maandag 06 november 2006 @ 15:14:
thx voor de info, ik zal idd doorgaan met de 5m/5s gear voor bossfights, volgens mij heb ik dan zowiezo nog een mana pool van 5k, dus kan er wel een paar heals uitpersen. FR zal ik dan voornamelijk met enchants doen ipv helemaal gimpen
(wel die 20 fr / onyxia cloak dus)
Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.
Tcoh maar weer een vraag....
Heb net level 44 gedinged dit weekend met mijn priest, en heb tailoring op 250+ weten te brengen.
Ben nu naarstig op zoek naar zaken waarmee ik lekker kan grinden. Hinterlands is een leuke plek om voorlopig weer even vooruit te kunnen (denk ik). Ben wel op zoek naar nieuwe patronen voor tailoring, en naar een goede set cloth om mee te solo-en.
Is er een set waarmee je je (shadow)damage omhoog kan brengen?
En waar kan ik nieuwe patronen krijgen?
En Felcloth: waar te verkrijgen als je aan het solo-en bent? Ik ben wel geinteresseerd in Mooncloth maken, maar moet wel weten waar ik dit 'makkelijk' kan krijgen.
En vanwaar deze vragen? Heb het idee dat ik een beetje 'vast' zit qua levellen op alle fronten, vandaar dat ik inspiratie zoek.
Dat guildies levelen in SM heb ik ondertussen wel gehad
Heb net level 44 gedinged dit weekend met mijn priest, en heb tailoring op 250+ weten te brengen.
Ben nu naarstig op zoek naar zaken waarmee ik lekker kan grinden. Hinterlands is een leuke plek om voorlopig weer even vooruit te kunnen (denk ik). Ben wel op zoek naar nieuwe patronen voor tailoring, en naar een goede set cloth om mee te solo-en.
En Felcloth: waar te verkrijgen als je aan het solo-en bent? Ik ben wel geinteresseerd in Mooncloth maken, maar moet wel weten waar ik dit 'makkelijk' kan krijgen.
En vanwaar deze vragen? Heb het idee dat ik een beetje 'vast' zit qua levellen op alle fronten, vandaar dat ik inspiratie zoek.
You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...
http://www.wow-europe.com/en/info/classes/warrior.html check "Allowable weapons"Idifix schreef op maandag 06 november 2006 @ 15:14:
Lazy ppl

Volgens mij kan je nog wel ff door in STV en/of Tanaris.Snuffel schreef op maandag 06 november 2006 @ 15:23:
Wat betreft felcloth, dat kan je grinden in Felwood maar ik ben bang dat je daar nog even te laag level voor bent.
[ Voor 56% gewijzigd door Bulligan op 06-11-2006 15:26 ]
STV is klaar, daar heb ik weinig meer te zoeken....
Tanaris is inderdaad ook nog een optie
Tanaris is inderdaad ook nog een optie
You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...
Datzelfde probleem had ik ook tegen lvl 45 (hoor het ook van anderen).Snuffel schreef op maandag 06 november 2006 @ 15:23:
Heb net level 44 gedinged dit weekend met mijn priest,
Wat ik een prettige oplossing vind (met name als je geen IMBA solo-PVE char bent zoals hunter), is met een min-of-meer vaste groep instances doen.
Op 44 kun je Uldaman doen in Badlands (kun je ook goed elementals grinden), Feralas vond ik tegenvallen. RFD is denk ik alweer te laag voor 44, vanaf 46 kun je naar ZF in Tanaris, 48 Maraudon.
Grindspots zoals ik al aangaf Badlands, of Tanaris. Geen idee waar je tailoring spul kan grinden, heb ik geen eraring mee.
hunter is juist bij uitstek dé class voor solo PVESeraphin schreef op maandag 06 november 2006 @ 15:29:
[...]
Datzelfde probleem had ik ook tegen lvl 45 (hoor het ook van anderen).
Wat ik een prettige oplossing vind (met name als je geen IMBA solo-PVE char bent zoals hunter), is met een min-of-meer vaste groep instances doen.

Felwood (Snuffel schreef op maandag 06 november 2006 @ 15:23:
Vandaar ook dat de zin "als jij geen IMBA solo-PVE class bent zoals Hunter" impliceert dat een hunter een zeer goede class is om solo PVE te grinden. Als hulpmiddel bij de grammatice kun je denkbeeldig aan de zin toevoegen "... zoals hunter dat wel is."addictive schreef op maandag 06 november 2006 @ 15:30:
[...]
hunter is juist bij uitstek dé class voor solo PVE
je tailoring skill is eigenlijk iets te hoog voor je level om zelf cloth the grinden. Felcloth dropt in felwood maar ik denk dat 44 nog wel iets te laag is.Snuffel schreef op maandag 06 november 2006 @ 15:23:
Nieuwe patronen kan je van de auction house kopen, en ik denk dat je beter wat drops van instances kan gebruiken want zoveel +shadowdmg gear is er denk ik nog niet te maken
ik las het als "wanneer je geen imba PVE solo class bent; bijvoorbeeld een hunter". Vond het al raarSeraphin schreef op maandag 06 november 2006 @ 15:35:
[...]
Vandaar ook dat de zin "als jij geen IMBA solo-PVE class bent zoals Hunter" impliceert dat een hunter een zeer goede class is om solo PVE te grinden. Als hulpmiddel bij de grammatice kun je denkbeeldig aan de zin toevoegen "... zoals hunter dat wel is."
Gister http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=17067 geloot voor m'n druid. Weet het, niet echt een druid item, maar niemand anders wou hem hebben. En heeft betere stats dan m'n hoodoo stick.
De fire items die erg makkelijk te krijgen zijn, zijn mijn inziens de onderstaande;
- Ony neck (+15fr); quest reward (laatste stap ony chain)
- Ony Scale Cloack (+16fr, met enchant +31); elke zichzelf respecterende guild maakt deze voor zijn members voor een klein bedrag
- MC ring (+15fr); quest reward (4 bazen in MC neerleggen)
- DM Trinket (+15fr); quest reward
Hier heb je al 76fr te pakken, iets wat met random items + enchants al snel naar de 100 gaat. Om dan nog verder te gaan kun je gaan denken aan craftable items zoals flarecore voor de casters. Ikzelf zit nu op 202fr, als ik alles aantrek, wat ik bijna nooit doe overigens. Zie voor al mijn FR items de link in mijn sig.
- Ony neck (+15fr); quest reward (laatste stap ony chain)
- Ony Scale Cloack (+16fr, met enchant +31); elke zichzelf respecterende guild maakt deze voor zijn members voor een klein bedrag
- MC ring (+15fr); quest reward (4 bazen in MC neerleggen)
- DM Trinket (+15fr); quest reward
Hier heb je al 76fr te pakken, iets wat met random items + enchants al snel naar de 100 gaat. Om dan nog verder te gaan kun je gaan denken aan craftable items zoals flarecore voor de casters. Ikzelf zit nu op 202fr, als ik alles aantrek, wat ik bijna nooit doe overigens. Zie voor al mijn FR items de link in mijn sig.
(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!
Anoniem: 136453
Persoonlijk vind ik op dat level de naga's naast feathermoon stronghold erg fijn om te grinden. Deze hebben ook het bijkomende voordeel dat ze (weliswaar heel af en toe) golden pearls droppen.Snuffel schreef op maandag 06 november 2006 @ 15:23:
Ben zelf inmiddels bijna helemaal gestopt met WoW door tijdgebrek. Speel alleen nog heel af en toe met mijn, nu, lvl 28 warrior en af en toe een 5man met mijn priest. Merk wel dat je met een priest redelijk bedeeld met epics echt de grootst mogelijke idioten nog wel in leven kan houden in een 5man. Af en toe pik ik zo nog eens wat damage gear mee voor straks in TBC (mocht ik dan wel de tijd/zin hebben om weer te gaan spelen)
Addictive: ja nu ik het teruglees kun je het inderdaad op 2 manieren lezen 
Masch: thnx, dat is idd een mooie mix van FR met behoud van capabilities.
Masch: thnx, dat is idd een mooie mix van FR met behoud van capabilities.
De link heeft vast al aker hier gestaan:Snuffel schreef op maandag 06 november 2006 @ 15:23:
http://wow-pro.com/node/601
Maar werkt prima, deze guide
A dead heealer can't heal you.
imo de beste guide dat ik kenRochette schreef op maandag 06 november 2006 @ 15:45:
[...]
De link heeft vast al aker hier gestaan:
http://wow-pro.com/node/601
Maar werkt prima, deze guide
Wat ik zelf altijd wel een lekkere plekken vind om te grinden rond dat leven:
- elementals in badlands zuidwesten van de map
- ogres in tanaris, droppen veel cloth en respawnen erg snel
- pirates in tanaris zouden evt ook kunnen, maar die roepen te vaak hun vriendjes om je gezellig samen af te maken en met corpserunnen verdien je geen XP
Patterns voor tailoring zou ik gewoon kopen van AH als je die echt graag wilt hebben, de patterns die je eventueel nog eens gaat gebruiken vind je toch pas in hoge instances, dus behalve je lijstje items die je kan craften compleet krijgen heb je er niet zo gek veel aan (Ik spaar alle patterns zelf ook nog steeds, al doe ik er nooit iets mee).
- elementals in badlands zuidwesten van de map
- ogres in tanaris, droppen veel cloth en respawnen erg snel
- pirates in tanaris zouden evt ook kunnen, maar die roepen te vaak hun vriendjes om je gezellig samen af te maken en met corpserunnen verdien je geen XP
Patterns voor tailoring zou ik gewoon kopen van AH als je die echt graag wilt hebben, de patterns die je eventueel nog eens gaat gebruiken vind je toch pas in hoge instances, dus behalve je lijstje items die je kan craften compleet krijgen heb je er niet zo gek veel aan (Ik spaar alle patterns zelf ook nog steeds, al doe ik er nooit iets mee).
WoWtijgers en -tijgerinnen.
Ik ben gisteren tot het lumineuze idee gekomen om mijn Firemage voor de verandering weer eens te respeccen naar frost. Buiten de 10G wat me dit heeft gekost heb ik eigenlijk een vraagje over de build.
Het schijnt een zgn " cookiecutter-build " te zijn. Wat houdt dit precies in?
En dan ten tweede, is het uberhaupt een btje een goede build met het oog op de BRD-runs (en verder) die we nu regelmatig doen?
Ik heb gekozen voor deze PVE-build vanwege de omschrijving die de creator heeft meegegeven en welke mij wel aansprak :
Ik ben gisteren tot het lumineuze idee gekomen om mijn Firemage voor de verandering weer eens te respeccen naar frost. Buiten de 10G wat me dit heeft gekost heb ik eigenlijk een vraagje over de build.
Het schijnt een zgn " cookiecutter-build " te zijn. Wat houdt dit precies in?
En dan ten tweede, is het uberhaupt een btje een goede build met het oog op de BRD-runs (en verder) die we nu regelmatig doen?
Ik heb gekozen voor deze PVE-build vanwege de omschrijving die de creator heeft meegegeven en welke mij wel aansprak :
Ik ben nu lvl56 (bijna57) en heb dus nog 4 talentpunten te spenderen. Dit wil ik volgens de bovengenoemde build doen. Of heeft een andere verdeling de voorkeur en waarom?Focus
A cookie-cutter build. Focussed on single-target frost damage, this is a PvE build and it is expected that some other mages in your guild have specced for the winter's chill talent. It has everything you need in raids. A nice mana pool and mana regeneration, 30% Aggro reduction, and high range for bosses such as Ragnaros.
Common Variants
Points in Magic Attunement and/or Improved Mana Shield instead of Arcane Resilience and Arcane Mind
5/5 Improved Arcane Missiles Instead of 2/2 Subtely and 3/5 Arcane Focus
5/5 Improved Arcane Missiles instead of 5/5 Magic Absorbtion
Points in Elemental Precision instead of Improved CoC and Improved Frost Nova
"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"
welke build heb je momenteel? wat wil je gaan doen op lvl 60? hoe speel je het liefst? snel of traag?
In de build die jij post zitten toch wel enkele gaten die ik persoonlijk toch wel fout vind.
Arcane resilence is een nutteloos talent. Het enige waarom je hier een punt zou insteken is als je 5 punten in arcane mind steekt, en zelfs dan zou ik er 2 keer over nadenken.
In de frost tree moet je ZEKER elemental precision hebben, deze talent is echt uitzonderlijk goed en mag je niet links laten liggen. En als je dan toch een frostmage wil worden, moet je shatter er ook bijnemen
In de build die jij post zitten toch wel enkele gaten die ik persoonlijk toch wel fout vind.
Arcane resilence is een nutteloos talent. Het enige waarom je hier een punt zou insteken is als je 5 punten in arcane mind steekt, en zelfs dan zou ik er 2 keer over nadenken.
In de frost tree moet je ZEKER elemental precision hebben, deze talent is echt uitzonderlijk goed en mag je niet links laten liggen. En als je dan toch een frostmage wil worden, moet je shatter er ook bijnemen
[ Voor 70% gewijzigd door Anoniem: 151736 op 06-11-2006 16:18 ]
Een cookie cutter is een gebaksvormpje. Een cookie cutter build is dus een voorgevormde (uitgekauwde?) build die je zonder verder nadenken kunt gebruiken voor hetgeen je ermee wil doen (dus een cookie cutter PVE build, of een cookie cutter PVP build).
dies ook niet skinbaar, er zit geen standaard skin op dus die wordt ook niet door oskin vervangen.BioHazard schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 09:34:
[...]
Oskin heb ik dus al, maar krijg het dus NIET voor elkaar om de viewport te skinnen, die is gewoon pikzwart.
Oplossing is zelf art erop gooien met bv Discord Art.
Voor meer Oskin vragen (of andere ace2 addons): zie wowace.com
Hier is het oskin topic.
http://www.wowace.com/forums/index.php?topic=2034.0
Thnx voor de gedetailleerde uitleg. Echter heb ik nog nooit met een frostbuild gespeeld.welke build heb je momenteel? wat wil je gaan doen op lvl 60? hoe speel je het liefst? snel of traag?
Ben eik altijd Fire geweest.
Nu begrijp ik best dat er hier en daar wat gaten zullen zijn, maar ik denk dat ze niet wilden bezuinigen op de Arcanetree en daarom hebben geprobeerd om de frost zo aantrekkelijk mogelijk ter maken met de middelen die over zijn gebleven.
Ik speel voornamelijk met een groepje makkers en 9 vd 10 keer gaan we dan een instance in. Nu zijn we zover dat we tegen de eindbaas van BRD aanzitten te hikken (commander oid?).
Anyways, ik ben dus tot het besluit te respeccen gekomen omdat ik gewoon merkte dat ik in BRD (en wellicht in de toekomst in meer instances) gewoon niet genoeg heb aan mijn fireskills.
Bij de mobs die ik wél aankan heb ik iedere keer het gezeik dat ik vrij snel aggro trek (outdamage mijn lvl58+ makkers @ ease).
Ik heb de build tot op heden nog niet kunnen testen in BRD, maar wat ik tot op heden heb ervaren issie aardig.
De reden waarom ik mijn vraag hier stel is omdat hier erg veel vergevorderde spelers zitten met erg veel verstand van vanalles wat met WoW te maken heeft. Om te voorkomen dat ik mischien die laatste 4 puntjes "vergooi" volgens mijn build heb ik dus liever wat feedback over het restant.
Voor alle duidelijkheid, ik heb dus eerst de frost tree gevuld en met het restant aantal punten de Arcane. Heb nu dus nog in principe 1 punt in Arcane Mind te spenderen en 3 in Arcane Instability.
"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"
fire build: high dmg output, mana consuming & threat generatingRaDKiLL schreef op maandag 06 november 2006 @ 16:42:
[...]
Thnx voor de gedetailleerde uitleg. Echter heb ik nog nooit met een frostbuild gespeeld.
Ben eik altijd Fire geweest.
Nu begrijp ik best dat er hier en daar wat gaten zullen zijn, maar ik denk dat ze niet wilden bezuinigen op de Arcanetree en daarom hebben geprobeerd om de frost zo aantrekkelijk mogelijk ter maken met de middelen die over zijn gebleven.
Ik speel voornamelijk met een groepje makkers en 9 vd 10 keer gaan we dan een instance in. Nu zijn we zover dat we tegen de eindbaas van BRD aanzitten te hikken (commander oid?).
Anyways, ik ben dus tot het besluit te respeccen gekomen omdat ik gewoon merkte dat ik in BRD (en wellicht in de toekomst in meer instances) gewoon niet genoeg heb aan mijn fireskills.
Bij de mobs die ik wél aankan heb ik iedere keer het gezeik dat ik vrij snel aggro trek (outdamage mijn lvl58+ makkers @ ease).
Ik heb de build tot op heden nog niet kunnen testen in BRD, maar wat ik tot op heden heb ervaren issie aardig.
De reden waarom ik mijn vraag hier stel is omdat hier erg veel vergevorderde spelers zitten met erg veel verstand van vanalles wat met WoW te maken heeft. Om te voorkomen dat ik mischien die laatste 4 puntjes "vergooi" volgens mijn build heb ik dus liever wat feedback over het restant.
Voor alle duidelijkheid, ik heb dus eerst de frost tree gevuld en met het restant aantal punten de Arcane. Heb nu dus nog in principe 1 punt in Arcane Mind te spenderen en 3 in Arcane Instability.
frost build: lower dmg output, fight control, low mana usage.
als je gaat kijken naar pre-raiding build, ben je het beste af met een overwegende frost build. Maar zou dan eerder naar de 20-0-31 vorm gaan ipv de mixed build. Dit omdat je dan icebarrier hebt en dan kan je ook nog een degelijke dmg output halen met frost. Pom in arcane is pretty useless als je pyroblast niet hebt, waarbij pom toch het nuttigste talent is. Dit is natuurlijk naar je eigen keuze.
Als je veel in group speelt en je dient als ondersteunende klasse, dan kan je best voor elemental build gaan wel. zo kan je de snare effects van frost combineren met de high dmg output van fire. Als je dan aggro trekt kan je nog altijd iceblock gebruiken. De elemental build heeft dan natuurlijk ook als voordeel dat alles solo nog heel gemakkelijk blijft.
Je hebt momenteel nog 4 punten over. Gebruik hiervan 3 voor Elemental Precision (frost) & het laatste ben je vrij
Maw: een veelgebruikt en voor zijn doel altijd efficient zijnde talentbuild.Seraphin schreef op maandag 06 november 2006 @ 16:20:
Een cookie cutter is een gebaksvormpje. Een cookie cutter build is dus een voorgevormde (uitgekauwde?) build die je zonder verder nadenken kunt gebruiken voor hetgeen je ermee wil doen (dus een cookie cutter PVE build, of een cookie cutter PVP build).
Bnet pindle#2913
Eigenlijk wel. Ik wilde zelf het woord efficient niet gebruiken omdat de efficientie van een talent build IMO zeer sterk afhangt van je eigen speelwijze.porn* schreef op maandag 06 november 2006 @ 17:13:
[...]
Maw: een veelgebruikt en voor zijn doel altijd efficient zijnde talentbuild.
Nieuw topic gemaakt Het Grote World of Warcraft topic - Deel 92
You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.
verd*mme ik word echt helemaal gek, wow hapert als de ziekte.. geen overdreven happeringen maar af en toe kleine schokjes... tijdens het lopen/vechten doet het gewoon pijn aan mn ogen.. het is geen lag, het ligt aan mijn pc...gemiddelde fps is 21 ofzo... maximum zo rond de 28 gok ik... ik snap er geen reet van (weet ook niet of die waardes goed/slecht zijn) heb mn pc al afgezocht naar spyware, maar niks boeiends kunnen vinden... als ik wow opstart, inlog, character screen, speelt ie allemaal super gladjes.. maar ingame doet het echt pijn aan mn ogen... geen momenten dat ie hangt, maar gewoon miniscule haperingen, waardoor hij niet soepel loopt (zit nu in de badlands, dus komt niet omdat ik in een stad zit ofzo...)
AMD Athlon 2600+
Nvidia GeForce 6800 GS/XT 256mb
1024mb ram
en alles op mn pc is ook gewoon soepel, net dat minpuntje bij wow, maar ik word er gek van!!! iemand een idee?
AMD Athlon 2600+
Nvidia GeForce 6800 GS/XT 256mb
1024mb ram
en alles op mn pc is ook gewoon soepel, net dat minpuntje bij wow, maar ik word er gek van!!! iemand een idee?
explainz plzNOxie schreef op maandag 06 november 2006 @ 19:57:
Hertz, vertical sync?
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Dit topic is gesloten.
Let op:
Geen slow-chat!
Geen one-liners!
Geen onzinnig offtopic geblaat!
Geen one-liners!
Geen onzinnig offtopic geblaat!