Het Grote World of Warcraft topic - Deel 91 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste
Acties:
  • 6.239 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18-09 12:09
pyrofielo schreef op woensdag 01 november 2006 @ 01:14:
En toen ging onze MT weg.

Das toch wel behoorlijk klote, hij had net full wrath en dat schild van chromaggus (die die gewoon netjes verdiend had daar gaat het niet om), maja zijn nu dus wel onze beste tank kwijt.
Moeten nu maar ff zien hoe we dat gaan doen aangezien de rest van de tanks nog niet zo heel goed gegeared zijn.

Ik hoop niet dat het nu verder achteruitgaat met de guild. Tijdje terug was onze raidleader al gestopt met spelen.
astennu, wie was die warrior..? naam? ik heb er nog een 5/8 valor warrior lopen die dolgraag een beetje instances doorloopt.. tanken kan ik wel aardig, maar mn equip is natuurlijk likmnvestje..

heb je plek voor me..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-08-2024
Damn.. gisteren op mn stage Jame's Alliance Leveling Guide ontdekt.. en doorgenomen op stage... thuis uitgeprint, wow opgestart, en in 1 avondje van lvl 36 naar 37,5 .. vind ik toch vrij snel vergeleken met normale avonden...Gisteravond ook voor het eerst naar Scarlet Monastery geweest... gloves en necklace geloot..rest was pally gear geloof ik..
Duurde vrij lang en we hebben hem niet eens helemaal gedaan.. cathedral geloof ik alleen, met die boss die geressed wordt door een vrouwtje... waren beide lvl 42 elite en ik met mn lvl 37 had alleen maar resists of absorbs.... ik was de sheeper op dat moment.. mja wel flinke slok exp, vanavond wil ik een group zoeken die hem volledig doet.. of zijn er hier mensen die me erdoor heen willen trekken?
Hoeft niet persee lvl 60, het gaat me om de exp...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18:40

vhal

ಠ_ಠ

pyrofielo schreef op woensdag 01 november 2006 @ 01:14:
En toen ging onze MT weg.

Das toch wel behoorlijk klote, hij had net full wrath en dat schild van chromaggus (die die gewoon netjes verdiend had daar gaat het niet om), maja zijn nu dus wel onze beste tank kwijt.
Moeten nu maar ff zien hoe we dat gaan doen aangezien de rest van de tanks nog niet zo heel goed gegeared zijn.

Ik hoop niet dat het nu verder achteruitgaat met de guild. Tijdje terug was onze raidleader al gestopt met spelen.
hmz, sinds dat Hallfeit (jullie raidleader) weg is heb ik het idee dat Madhouse een beetje bergafwaarts gaat. :( Jullie hebben tenslotte Nef down. Hopelijk komen jullie er weer bovenop :)
Wie was jullie MT eigenlijk?

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
deadsy33 schreef op woensdag 01 november 2006 @ 09:01:
[...]

hmz, sinds dat Hallfeit (jullie raidleader) weg is heb ik het idee dat Madhouse een beetje bergafwaarts gaat. :( Jullie hebben tenslotte Nef down. Hopelijk komen jullie er weer bovenop :)
hihi hallfeit.. wat heb ik daar een ruzie mee gehad.. die gast vond zichzelf wel aardig wat.. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
deadsy33 schreef op woensdag 01 november 2006 @ 08:28:

Maargoed, iets voor mij. Hoe vaak gebruiken jullie de Hourglasssand om de Bronze debuff te curen? Ik merk dat het wel te doen is om verder te spelen met deze bronze debuff. Ok, je stunned af en toe, maar in principe hoeft het niet dodelijk te zijn als je een beetje oplet. Wel als je stunned en een ignite flesh op je dak krijgt ;)
Ik als priest krijg er 5. En de bedoeling is ook dat ik ze gebruik. Je hebt er niets aan dat je te zuinig ben en daardoor geen zand gebruik samen met wat andere priests, zal je altijd zijn dat op het moment dat er 3 priests gestunned zijn er een breath komt met daarachteraan een crit.
Dat noemd men verkeerde zuinigheid.

Belangrijkste mensen die zand nodig hebben :
MT
OT (ivm timelaps)
Hunters (je wilt niet dat hij contstant enraged is)
Healers (priests/druids)

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
BootVluchteling schreef op woensdag 01 november 2006 @ 09:05:
[...]

hihi hallfeit.. wat heb ik daar een ruzie mee gehad.. die gast vond zichzelf wel aardig wat.. :X
met dat soort mensen krijg je inderdaad snel ruzie.. gisteren ook toen ik naar SM ging met mn group.. was er een lvl 38 priest die had blijkbaar een lvl 60 human mage.. zat continue te zeggen van: my frostmage wont have any problems with these..i got 6% crit, 300 spelldamge blablabla

na onze zoveelste whipe zei hij: ok thats it! im logging my mage, inv (naam)..
even later zat ie in onze group en hij zat in IF.. serieus..de hele rit dat hij naar ons toe moest komen was het niks anders dan zijn gelul over hoeveel goede epics wel niet had, hoeveel goud hij zo snel had verdiend enzo... argh.. na een paar stille hints van "Uhm does something smell in here??" heb ik hem maar genegeerd.. maar zwaar irritant zulke mensen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-08 10:49
We kozen voor een rogue die de hendel bediende die tegelijker tijd werd gesummoned door een warlock. Scheelt je weer een SS, gedoe om je gear weer aan te trekken en het werkt prima zo.
Na een tijdje werden de 2 attacks bekend.
Zie dat je Alliance bent. Wat daar heel goed werkt is een pala om te pullen, bubble ftw. Rogue met sprint werkt ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 21:41

Wiebbe

<none />

gisteravond weer een BWL run gehad. Afgelopen zondag hebben we tot Ebonroc gecleared zodat we nu alle tijd hadden voor Flamegor (1e keer) plus eventueel Chromaggus. Flamegor was een aanfluiting eerste klas. Wat is hij ontzettend makkelijk zeg, niet normaal meer. In mijn ogen viel het allemaal een beetje tegen. Het enige wat spannend was was het tranqen. Maar dat is dan ook echt alles. (voor hunters dan he).
Ja inderdaad, firemaw is de enige c**ck block in Firemaw na de broodlord (die tegenwoordig met 2 vingers in je neus is te doen ;p) Flamegor hadden wij ook de eeste of tweede keer al down zonder problemen, beetje tranqen en poef :P
Dus op naar Chromaggus :) De wyrmguard pack was wel even pittig (we hadden 3 stunners), maar na een whipe gingen ze toch neer :)
hehe, je weet wel dat ze ALTIJD allemaal stunnen he? :P 3x green affliction moet ik toegeven heb ik nog nooit gezien maar ik zeker kut :P

Die green affliction komt er dan nog eens bovenop die de MT stunned en volgens mij ook zen aggro removed :P

Je kan het best wel makkelijk opvangen met 6 tanks (druids of warriors) waarbij de Offtanks ver van de maintanks staan te wachten om te taunten. Daarna kijk je wat elke draak heeft en past de MT's daar opsaan.. Bijv bij Blue kan 1 MT het makkelijk zelf, maar bij green dus niet :P.
Voor Chromaggus hadden we een uur uitleg van een officer. Ik moet zeggen dat zijn toewijding voor dit soort dingen behoorlijk groot is. Aangezien het voor ons de eerste keer was dat we bij Chromaggus waren, was het wel nodig om alles, maar dan ook echt alles uit te leggen.
Om eerlijk te zijn vind ik dat nogal tijd wastend, Chromaggus is een redelijk simpele fight waar een aantal dingen moeten worden uigelegd. Ik ben zelf raidleader geweest waar ik alles van Lucrifon -> The Twins heb uitgelegd, en meestal besteeds ik 5/10 minuten aan een fight en laat mensen dan gewoon een keer whipen.

Whipen is zo krachtig bij de meeste events omdat 50% van de mensen te lui zijn om tactics te lezen, en om een video te kijken. Ik leg het altijd detailed uit, daarna een quick summary en gaan met die banaan. We whipen, maar je leert zooooooveeel meer van een whipe dan van 1 uur uitleg..
Zo gezegd, zo gedaan en onze eerste poging begon. We kozen voor een rogue die de hendel bediende die tegelijker tijd werd gesummoned door een warlock. Scheelt je weer een SS, gedoe om je gear weer aan te trekken en het werkt prima zo.
true, zo kan het natuurlijk ook :P Je kan ook gewoon een hunter de pull laten doen en feign death :P Want als de rogue in combat komt is het gg voor de rogue en mis je 1 dpser :P
Na een tijdje werden de 2 attacks bekend.

Ignite Flesh + Time Lapse :D :+

Best grappig voor een eerste try/attempt. Het was allemaal erg nieuw en we kwamen tot 88%. Onze tweede poging ging een stuk beter, iedereen wist wel wat ie kon verwachten en we kwamen tot 55%. Helaas door een klein foutje werd het een whipe. Maargoed, inmiddels was het 23.30 en we hadden nog tijd voor 1 poging. En onze 3e poging strande op 27% :D
IMHO niet slecht voor een eerste poging met deze 2 attacks...volgende week gaat ie vast wel neer. :) (hoop ik)
Hehe, om eerlijk te zijn, Time lapse is tegenwoordig de makkelijkste, Ignite flash is wel dergelijk heel pittig, vergt veel van je healers om op te houden :( Wat wij doen is als volgt, 1 tank in +/- 200 FR, tweede tank in full Stamina gear, aan de hand van welke abilities Chrommie heeft tanked 1 van de 2, meestal beginnen we gewoon met fiull stamina en kunnen eventueel switchen if nodig :P
Maargoed, iets voor mij. Hoe vaak gebruiken jullie de Hourglasssand om de Bronze debuff te curen? Ik merk dat het wel te doen is om verder te spelen met deze bronze debuff. Ok, je stunned af en toe, maar in principe hoeft het niet dodelijk te zijn als je een beetje oplet. Wel als je stunned en een ignite flesh op je dak krijgt ;)
tja, als je bossmods gebruikt dan is het redelijk simpel, 10 seconden is meer dan genoeg tijd om weg te komen. Wij gebruiken bigwigs, waar je dus een tijd balk ziet lopen, maar dat is eigelijk slechter dan handig :P

De rogue's blijven echt hangen tot 2 seconden en gaan dan rennen voor max dps (dus vaak een dode rogue of 2 :P)

Maaruh, dat sand gaat naar de hunters, de healers en de MT. Voor de healers is het heel belangrijk dat die Fire curse zo snel mogelijk weg gaat dus die moeten wat sand hebben..

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:29
Gisteren even naar sfk geweest met mijn lv26 druid.
Tevens, lv25 rogue, lv28 hutner, lv24 warrior en lv 21 priest mee.

Na een paar kamers disconnect de hunter en komt niet meer online.
Ok, jammer, maar geen probleem.

Zijn we bijna bij arugal, begint die warrior in eens te zeuren dat ie weg moet omdat zijn moeder aan de trap staat te schreeuwen. |:(

Ik heb daar zo'n hekel aan, kleine kinderen in mijn groep. Het zat er ook al in, want hij luisterde al nooit naar advies en trok steeds veel teveel mobs tegelijk aan, waardoor ik en de rogue onnodig veel pots etc moesten verbruiken. Wat is er nou zo moeilijk aan om te wachten to de rogue er 1 gesapped heeft?

Tsja, daar sta je dan met drie man, met alleen arugal te gaan. /g Help -> en een lv 60 mage kwam arugal even voor ons afmaken, zodat we iig niet nog een keer naar binnen hoefden :9

Wat doen jullie hieraan, vragen jullie vantevoren hoe oud iemand is voordat hij in de pug mag?
Of is het gewoon toeval dat het bij mij altijd kinderen blijken te zijn die de tactieken niet snappen en wegmoeten als mama roept?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe

Wiebbe

<none />

tja, ik denk dat dat helaas het gevolg is van low level PUGs :P

Je bent "redelijk" makkelijker level 20-30 en daar zitten dus ook de jongere spelers in. Ik speel eigelijk alleen met guild members en hun alts dus dat probleem heb ik niet, maar ik kick iemand op ze skill niet ze leeftijd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
FireAge schreef op woensdag 01 november 2006 @ 09:21:

Zijn we bijna bij arugal, begint die warrior in eens te zeuren dat ie weg moet omdat zijn moeder aan de trap staat te schreeuwen. |:(

Ik heb daar zo'n hekel aan, kleine kinderen in mijn groep. Het zat er ook al in, want hij luisterde al nooit naar advies en trok steeds veel teveel mobs tegelijk aan, waardoor ik en de rogue onnodig veel pots etc moesten verbruiken. Wat is er nou zo moeilijk aan om te wachten to de rogue er 1 gesapped heeft?

Tsja, daar sta je dan met drie man, met alleen arugal te gaan. /g Help -> en een lv 60 mage kwam arugal even voor ons afmaken, zodat we iig niet nog een keer naar binnen hoefden :9

Wat doen jullie hieraan, vragen jullie vantevoren hoe oud iemand is voordat hij in de pug mag?
Of is het gewoon toeval dat het bij mij altijd kinderen blijken te zijn die de tactieken niet snappen en wegmoeten als mama roept?
das pech hebben.. ik mag dan wel 22 zijn, maar als moeders roept dat ik moet eten, móet ik toch echt eten.. :P

je moet het gewoon treffen.. merk je al snel aan de namen van spelers (niet altijd) maar een naam als ipwnhorde ofzo is redelijk duidelijk..

waar ík me aan erger, zijn 60 newbies die de SM groupen ganken.. (horde pakken alliance) die undercity zit er vlakbij, en zij zien het als uitgesproken kans om in full tier 2 lvl 40's te one-shotten..

/sigh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-07 13:40
Waarom doen jullie zo moeilijk bij Chromaggus? Het allermakkelijkste is een rogue-lever pull.
De rogue pulled de lever, vanisht daar waar hij staat (of even stukje naar achter in het hoekje) en blijft daar staan.
Chrom ziet die rogue nooit, je kan gewoon achter Chrom aanhobbelen als hij voor de groep gaat.

Probeer maar, in al onze pulls gaat dit perfect. Gewoon blijven staan, niet sprinten oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled

:D Hoe herkenbaar.. ik ga sowieso geen instance in als ik weet dat ik binnen een uur ofzo moet eten.. die dingen kunnen uitlopen en ik moet zeker weten dat ik er de tijd voor heb... niks vervelender dan een group die uitelkaar valt omdat mama roept...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xavier
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
heb eerder in dit topic verteld dat ik uit oude guild ben gestapt en met vrienden een guild ben begonnen met Nederlanders only.
Gisteren voor de 4de keer ZG gedaan. Eerste 3 keer waren we met 14-15man en lukte ons om de eerste 3 bosses down te krijgen.
Maar gisteren hadden we een volle raid! Eindelijk een keer genoeg healing.
Eerste 3 bosses neer zonder enige whipe. Dus wij waren al blij. Had verwacht dat boss 4 niet down zou gaan, maar die ging in 1x down...
Uiteindelijk stonden we dus om half 12 voor hakkar..... Geen enkele whipe gehad. Alleen toen moesten er wat mensen weg en hadden we er nog maar 17man.
Eerste try was even whipen om te leren wat hij doet. 2de try kregen we hem op focking 1%!! maar toen ging hij op enraged :(
Daarna zijn we gestopt. Mensen kregen rode items (repair voortaan even voor een raid AUB) en mensen werden moe. Morgen een nieuwe try of misschien wel MC als we wat hulp van andere mensen krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-09 10:55
ignite flesh is lastig, je zou de MT op pogingen eventueel zo'n 150 fr kunnen laten gebruiken wat wel degelijk redelijk wat scheelt.

Time lapse = makkelijk, assign 1 warrior(eventueel 2) en 2 healers die OOS blijven(eventueel met rotatie voor agro). Gewoon ook agro laten spammen en OOS laten staan, dan richting gate lopen(in ons geval staan we op de ramp).

het probleem is soms domme mensen, die ook bij ignite flesh niet OOS lopen, en dus de healers veel te veel werk laten doen.

laatste keer(woensdag denk ik), hadden we alleen nog de OT over op 5% dus hebben we hem zo hard mogelijk genuked, dat ging echt net goed, want we hadden geen mana meer over door domme mages rouges hunters, en zelfs healers.

Gister 52 man online(maar 64 in de guild ofzo). Moesten nog fankris en huhuran doen om naar de twins te komen, maar toen huhuran down was moest "ineens" iedereen weg. En zijn we gemiddeld een keer per mob gewiped, na de 3e zijn we maar gestopt(iig 2x large obsidian shard).

Wat zijn sommige mensen dom, meteor + tunderclap, alle paperbags die dan naar binnen rennen, tja euh clap .... halve raid dood ipv dat ze nu gewoon doen wat gevraagd word(dat is tanks bij elkaar voor meteor + cloties bij elkaar voor dmg + fear + meteor.

Binnekort maar eens wat dmg gear gaan hale voor TBC.

MT van een guild is slecht maar kan door omstandigheden zo lopen. Ik zat voor de zomer in een guild en wat daar ook MT, maar die raiden niet meer dus ben ik naar een andere guild gegaan. De GM heeft het goed opgepakt en is opnieuw begonnen, wel weer met whipen op luci(we hadden ragna neer), maar nu hebben ze hem weer neer.

zelf heb ik nu een guild waarin de meeste inmiddels 5/8 wrath zijn, en ik en twee anderen zijn inmiddels full wrath. Dus wij kunnen wel wat hebben. Al heb ik TF, maar crap shield(drillborrer). En TF op razuvious is 20% minder attackspeed en dat is altijd leuk.

[ Voor 19% gewijzigd door Kevinp op 01-11-2006 09:45 ]

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ej, WoW'ers :P.

Ik zit met een klein dillema. Ik zit op de PvE server Aerie Peak en heb een 37 Undead Rogue. Nou zit ik me af te vragen of ik nou voor dagger / dagger zal gaan, of dagger / sword of sword / sword. Op dit moment heb ik in mijn main hand Tigerbane, en in me off Sword of Omen. Nu heb ik de quest geactiveerd ''Bring the End'', waarbij je dus als reward krijgt ''Vanquisher's Sword''.

Nu vraag ik me af, zal ik Vanquisher's Sword in main hand gaan dragen en me Sword of Omen in offhand, of zal ik toch maar met dagger verdergaan? Zo kan ik nog Ambush en Backstab doen. Ik wil dat eigenlijk wel, 2 swords. Maar nou zegt een maat van me (43 Undead Rogue), dat een rogue zonder dagger slecht is. Nou vind ik dat zelf niet echt waar, want inplaats van Backstab en Ambush heb je dan altijd nog Garrote en ook nog Cheap Shot.

Dus mijn vraag: Zou ik mijn Tigerbane vervangen door Vanquisher's Sword? Zodat ik een Sword build heb? Of zal ik het advies van mijn maat opvolgen en gewoon een dagger houden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

bras schreef op woensdag 01 november 2006 @ 08:29:
[...]

En daarom ben ik zo blij dat, in onze club, elke tank wordt opgeleid om alles te kunnen tanken. Dit kost soms wat extra (her)leren van encounters, maar er ontstaan zo geen excessieve ego's die zodra ze vertrekken een groot gat achter laten in een raid groep. Je hoort te vaak verhalen over raid groepen, die een halve instance terugval zien door zo'n vertrek.
Ook de gear is daardoor redelijk eerlijk verdeeld.

Dit betekent wel dat elke tank tassen vol heeft met resistance gear (nature, shadow, fire)
precies dat doen wij dus ook we hebben wel 1 iemand die meestal main tank is maar we proberen het wel aftewisselen en zeker ook met gear gebruiken we gewoon dkp en dus geen voorkeur dus iedere tank is bij ons ongeveer gelijk gegeared (meer attendance is meer gear uiteraard). Dan nog is het wel balen als de tank met de hoogste attendance zou weg gaan. Maar oke bepaalde mensen spelen natuurlijk wel een sleutel rol in de raid als die weg gaan kan dat behoorlijk zuur zijn.
Toen wij net in bwl bezig waren hebben we een paar slechte raid weken erbij gehad en toen zijn er een stuk of 10 van de core raiders opgestapt dat voel je wel. Nu een paar maanden later zijn we 2 x zo sterk terug en hebben we zelf nefarian down.
Masch schreef op woensdag 01 november 2006 @ 08:41:
Wij hadden gisteren ook weer een leuk raid dagje :D

Eerst om 19:00 uur naar Onyxia gegaan (stond al gescheduled), waarna we met de buff van haar naar BWL gingen om Flamegor te downen. De eerste try ging de MT down door te weinig healing (67%), daarna was de hunter tranq shot roulatie niet goed, waardoor een aantal healers down gingen (19%). De derde try was flawless, met maar 2 doden. Dus deze week ontzettende progress gemaakt in BWL; Firemaw, Ebonroc en Flamegor dood in een week :D :D

Daarna nog even een paar tries gedaan op Chromaggus (na 2 wipes op die 3 mobs, stuns & nature, arcane, shadow mobs... Heel moeilijk die mobs, zelfs harder imo dan die 3 bazen ervoor). Beste try op Chromaggus was 72%, we hebben de tactics nog niet onder de knie. We hadden Incinerate en Time Lapse, dus dat maakte het niet gemakkelijk. Maar goed, de hele raid moet maar eens de tactics gaan lezen, zodat we de volgende keer beter prepared zijn.
grats hoor jullie gaan lekker. Chromaggus is time laps voor de eerste keer misschien wel lastiger omdat de hele raid verschillende dingen moet doen wat nog wel eens verwarrend werkt.
Maar dat komt wel goed zo moelijk is chromaggus uiteindelijk niet zolang iedereen maar blijft opletten.
Nefarian is nog wel ff pittig maar als je een beetje geluk hebt met kleuren is die ook goed te doen hoor.

[ Voor 35% gewijzigd door MantaMania op 01-11-2006 09:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand anders problemen met het downloaden van de patch voor TBC? Mijn updater blijft staan op 99% en da's niet de bedoeling natuurlijk. Een mirror zou hemels zijn, anders maar even kijken of 'ie vanavond, als ik thuis kom, klaar is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Laatst online: 16:28
Masch schreef op woensdag 01 november 2006 @ 08:41:
Wij hadden gisteren ook weer een leuk raid dagje :D

Eerst om 19:00 uur naar Onyxia gegaan (stond al gescheduled), waarna we met de buff van haar naar BWL gingen om Flamegor te downen. De eerste try ging de MT down door te weinig healing (67%), daarna was de hunter tranq shot roulatie niet goed, waardoor een aantal healers down gingen (19%). De derde try was flawless, met maar 2 doden. Dus deze week ontzettende progress gemaakt in BWL; Firemaw, Ebonroc en Flamegor dood in een week :D :D

Daarna nog even een paar tries gedaan op Chromaggus (na 2 wipes op die 3 mobs, stuns & nature, arcane, shadow mobs... Heel moeilijk die mobs, zelfs harder imo dan die 3 bazen ervoor). Beste try op Chromaggus was 72%, we hebben de tactics nog niet onder de knie. We hadden Incinerate en Time Lapse, dus dat maakte het niet gemakkelijk. Maar goed, de hele raid moet maar eens de tactics gaan lezen, zodat we de volgende keer beter prepared zijn.
Timelapse in de combo maakt het (tegenwoordig) juist eenvoudiger. Raid heeft meer tijd voor dps. Maar iedereen moet wel doen wat ie moet doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thrilled schreef op woensdag 01 november 2006 @ 08:57:
Damn.. gisteren op mn stage Jame's Alliance Leveling Guide ontdekt.. en doorgenomen op stage... thuis uitgeprint, wow opgestart, en in 1 avondje van lvl 36 naar 37,5 .. vind ik toch vrij snel vergeleken met normale avonden...Gisteravond ook voor het eerst naar Scarlet Monastery geweest... gloves en necklace geloot..rest was pally gear geloof ik..
Duurde vrij lang en we hebben hem niet eens helemaal gedaan.. cathedral geloof ik alleen, met die boss die geressed wordt door een vrouwtje... waren beide lvl 42 elite en ik met mn lvl 37 had alleen maar resists of absorbs.... ik was de sheeper op dat moment.. mja wel flinke slok exp, vanavond wil ik een group zoeken die hem volledig doet.. of zijn er hier mensen die me erdoor heen willen trekken?
Hoeft niet persee lvl 60, het gaat me om de exp...
Ik heb met 3 guldies van lvl 39, ik op 41 druid. 3 runs van ~30 mins op cath gedaan. Hij's best makkelijk hoor. Shaman wou de 2 hander hebben. Dropt daar ook kleine +heal items. Met een Mage, Shaman, Druid (healer) en Warrior ros je er zo doorheen. Gewoon buiten zoveel mogelijk mobs ontwijken en door het water gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 01 november 2006 @ 09:40:
Ej, WoW'ers :P.

Ik zit met een klein dillema. Ik zit op de PvE server Aerie Peak en heb een 37 Undead Rogue. Nou zit ik me af te vragen of ik nou voor dagger / dagger zal gaan, of dagger / sword of sword / sword. Op dit moment heb ik in mijn main hand Tigerbane, en in me off Sword of Omen. Nu heb ik de quest geactiveerd ''Bring the End'', waarbij je dus als reward krijgt ''Vanquisher's Sword''.

Nu vraag ik me af, zal ik Vanquisher's Sword in main hand gaan dragen en me Sword of Omen in offhand, of zal ik toch maar met dagger verdergaan? Zo kan ik nog Ambush en Backstab doen. Ik wil dat eigenlijk wel, 2 swords. Maar nou zegt een maat van me (43 Undead Rogue), dat een rogue zonder dagger slecht is. Nou vind ik dat zelf niet echt waar, want inplaats van Backstab en Ambush heb je dan altijd nog Garrote en ook nog Cheap Shot.

Dus mijn vraag: Zou ik mijn Tigerbane vervangen door Vanquisher's Sword? Zodat ik een Sword build heb? Of zal ik het advies van mijn maat opvolgen en gewoon een dagger houden?
Ik heb zelf ook een rogue, lvl 60. Uit ervaring kan ik zeggen dat dagger gaat om 'yellow' damage, dus skill damage met backstab en dergelijke. Met swords is dit anders, je kan je volledig gaan focussen op AP en hoge SS. Stunlocking is hierbij de taktiek ipv dikke openers. De zwaarden die je via je quests nu krijgt zijn erg goed om te DW-en dus ik raad je aan om dit te doen.

Ook raad ik aan om hier een build voor te nemen die op stun duration en SS damage gericht is. Combat/Subtlety waarschijnlijk met de 5% crit uit Assassination.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2006 10:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18:40

vhal

ಠ_ಠ

Wiebbe schreef op woensdag 01 november 2006 @ 09:18:

hehe, je weet wel dat ze ALTIJD allemaal stunnen he? :P 3x green affliction moet ik toegeven heb ik nog nooit gezien maar ik zeker kut :P

Die green affliction komt er dan nog eens bovenop die de MT stunned en volgens mij ook zen aggro removed :P

Je kan het best wel makkelijk opvangen met 6 tanks (druids of warriors) waarbij de Offtanks ver van de maintanks staan te wachten om te taunten. Daarna kijk je wat elke draak heeft en past de MT's daar opsaan.. Bijv bij Blue kan 1 MT het makkelijk zelf, maar bij green dus niet :P.
Jah, dat is zo. maar we hadden inderdaad 3 x green, of 2x. weet het niet helemaal zeker. Want de MT had aggro, werd gestunned en de mob ging vervolgens doodleuk naar een andere raidmember. Normaal gesproken blijft hij toch bij de MT?

Om eerlijk te zijn vind ik dat nogal tijd wastend, Chromaggus is een redelijk simpele fight waar een aantal dingen moeten worden uigelegd. Ik ben zelf raidleader geweest waar ik alles van Lucrifon -> The Twins heb uitgelegd, en meestal besteeds ik 5/10 minuten aan een fight en laat mensen dan gewoon een keer whipen.

Whipen is zo krachtig bij de meeste events omdat 50% van de mensen te lui zijn om tactics te lezen, en om een video te kijken. Ik leg het altijd detailed uit, daarna een quick summary en gaan met die banaan. We whipen, maar je leert zooooooveeel meer van een whipe dan van 1 uur uitleg..
Mja, ik begrijp je. Op den duur was het toch wel langdradig en ging ik maar even alt-tabben naar firefox. Ik deel je mening dat menig member te 'lui' is om een tactics door te lezen. Oefening baart kunst :)
true, zo kan het natuurlijk ook :P Je kan ook gewoon een hunter de pull laten doen en feign death :P Want als de rogue in combat komt is het gg voor de rogue en mis je 1 dpser :P
FD kan resisten met als gevolg een dode hunter. Dat risico wil ik niet nemen.
Alleen voor de level gebruiken we de summon methode. Voor de overige attempts gebruiken we gewoon een pet-pull.

Hehe, om eerlijk te zijn, Time lapse is tegenwoordig de makkelijkste, Ignite flash is wel dergelijk heel pittig, vergt veel van je healers om op te houden :( Wat wij doen is als volgt, 1 tank in +/- 200 FR, tweede tank in full Stamina gear, aan de hand van welke abilities Chrommie heeft tanked 1 van de 2, meestal beginnen we gewoon met fiull stamina en kunnen eventueel switchen if nodig :P
Mag ik vragen hoe Time Lapse vroeger was?

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masch
  • Laatst online: 18:26
MantaMania schreef op woensdag 01 november 2006 @ 09:43:
[...]

precies dat doen wij dus ook we hebben wel 1 iemand die meestal main tank is maar we proberen het wel aftewisselen en zeker ook met gear gebruiken we gewoon dkp en dus geen voorkeur dus iedere tank is bij ons ongeveer gelijk gegeared (meer attendance is meer gear uiteraard). Dan nog is het wel balen als de tank met de hoogste attendance zou weg gaan. Maar oke bepaalde mensen spelen natuurlijk wel een sleutel rol in de raid als die weg gaan kan dat behoorlijk zuur zijn.
Toen wij net in bwl bezig waren hebben we een paar slechte raid weken erbij gehad en toen zijn er een stuk of 10 van de core raiders opgestapt dat voel je wel. Nu een paar maanden later zijn we 2 x zo sterk terug en hebben we zelf nefarian down.
Wij hebben ook 1 keer een MT + ong. 8 core players verloren en dat was ook een huge fallback (van start BWL, naar wipen bij Geddon), maar wij zijn nu ook goed teruggekomen en we zijn nu volop in progress in BWL. Wij hebben nu afgesproken niemand meer voorrang te geven op bepaalde gear, dus de tanks lopen nu ongeveer gelijk qua gear. Duurt wel wat langer, maar je loopt wat minder risico.
grats hoor jullie gaan lekker. Chromaggus is time laps voor de eerste keer misschien wel lastiger omdat de hele raid verschillende dingen moet doen wat nog wel eens verwarrend werkt.
Maar dat komt wel goed zo moelijk is chromaggus uiteindelijk niet zolang iedereen maar blijft opletten.
Nefarian is nog wel ff pittig maar als je een beetje geluk hebt met kleuren is die ook goed te doen hoor.
We gaan inderdaad lekker. Gisteren na de raid even gekeken hoe snel onze progress was; blijkt dat we in 5 weken van Razorgore naar Flamegor zijn gegaan. Dat is volgens mij redelijk snel. Chromaggus was nu nog even wipen en leren (heb weinig uitleg gegeven, want het was al laat), dat is volgens mij het beste om snel een encounter te leren. Ben benieuwd of we nu volgende week serieus kunnen gaan proberen op Chromaggus, de overige bazen zijn natuurlijk nog niet op farm.

(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 01 november 2006 @ 10:14:
[...]

Ik heb zelf ook een rogue, lvl 60. Uit ervaring kan ik zeggen dat dagger gaat om 'yellow' damage, dus skill damage met backstab en dergelijke. Met swords is dit anders, je kan je volledig gaan focussen op AP en hoge SS. Stunlocking is hierbij de taktiek ipv dikke openers. De zwaarden die je via je quests nu krijgt zijn erg goed om te DW-en dus ik raad je aan om dit te doen.

Ook raad ik aan om hier een build voor te nemen die op stun duration en SS damage gericht is. Combat/Subtlety waarschijnlijk met de 5% crit uit Assassination.
idd, ik heb malice al helemaal vol. ik ga nu verder in de combat tree voor Adrenaline Rush. En nog wat in de subtlety tree. Thx voor advies :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:07

NoTimeRemains

I know

alweer een stomme vraag van deze wow noob... (lvl 17 NE Hunter)
ik wil graag een one-handed axe als wapen hebben, als ik binnekort lvl 20 ben wil ik deze graag dual wielden (axe/axe, axe/dagger, dagger/dagger). maar ik kan standaard geen axe dragen. ik neem aan dat ik dan naar een weapon master moet gaan, maar in Darnassus kan ik dit niet leren. waar moet ik zijn dan?

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perox
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 24-11-2024

Perox

Meestal niet

Het is normaal dat mensen in een pug opeens weg moeten, blijkbaar gelden daar vreemde normen, ligt niet aan leeftijd alleen hoor. Wat betreft leeftijd moet je effe mats hebben, er zijn er ook genoeg van een jaar of 14 die gewoon wel begrijpen hoe het spel werkt. Gisteren met mijn alt priest met 2 shamens en 1 rogue WC ingeweest, dus met maar 4 man, ging perfect, en op het einde bleek iedereen (behalve mijn oude zelf dus) zo rond de 15 jaar oud. Ik moest er wel even van gniffelen.. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HIValicious schreef op woensdag 01 november 2006 @ 10:34:
ik wil graag een one-handed axe als wapen hebben, als ik binnekort lvl 20 ben wil ik deze graag dual wielden (axe/axe, axe/dagger, dagger/dagger). maar ik kan standaard geen axe dragen. ik neem aan dat ik dan naar een weapon master moet gaan, maar in Darnassus kan ik dit niet leren. waar moet ik zijn dan?
Ironforge

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NG
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

NG

bzzzzt.

In Stormwind zit die volgens mij(tegenover Auction House)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Je kan aan de weaponmaster in Darnassus vragen wat de andere weaponsmasters je kunnen leren. Welke precies one handed axes leert weet ik zo niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiMMieJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-09 11:54

TiMMieJ

PSN: Orixez

Masch schreef op woensdag 01 november 2006 @ 10:24:
We gaan inderdaad lekker. Gisteren na de raid even gekeken hoe snel onze progress was; blijkt dat we in 5 weken van Razorgore naar Flamegor zijn gegaan. Dat is volgens mij redelijk snel. Chromaggus was nu nog even wipen en leren (heb weinig uitleg gegeven, want het was al laat), dat is volgens mij het beste om snel een encounter te leren. Ben benieuwd of we nu volgende week serieus kunnen gaan proberen op Chromaggus, de overige bazen zijn natuurlijk nog niet op farm.
Wij hebben ook hetzelfde ongeveer meegemaakt nu. We zijn 2 weken terug echt begonnen met Razorgore en hebben gisteren Firemaw down gekregen. Het vervelendste is gewoon het Vael gevecht wat onberekenbaar is. Firemaw hebben we zelfs met 33 man gedownd wat voor ons wel een goede motivator was. Vanavond is het weer rustig maar vanaf volgende week gaat Flamegor en misschien Ebonroc ook wel neer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masch
  • Laatst online: 18:26
TiMMieJ schreef op woensdag 01 november 2006 @ 10:47:
[...]

Wij hebben ook hetzelfde ongeveer meegemaakt nu. We zijn 2 weken terug echt begonnen met Razorgore en hebben gisteren Firemaw down gekregen. Het vervelendste is gewoon het Vael gevecht wat onberekenbaar is. Firemaw hebben we zelfs met 33 man gedownd wat voor ons wel een goede motivator was. Vanavond is het weer rustig maar vanaf volgende week gaat Flamegor en misschien Ebonroc ook wel neer.
De progress in BWL lijkt inderdaad sneller te gaan dan de progress in MC. Wij hebben bij geen enkele baas tot nu toe meer dan 2 wipeavonden gehad, terwijl we in MC echt een stop hadden bij Geddon (ivm fire resistance van tanks/ raid) en die tunnel daarna.

En ik denk dat jullie Ebonroc en Flamegor ook snel neer zullen hebben; in mijn ogen waren ze een stuk simpeler dan Firemaw.

(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 20:18
poohbeer schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 13:56:
[...]
Anyway, onze specs liggen aardig dicht bij elkaar en de vraagsteller heeft beide meningen. Moet ie zelf maar beslissen. :P Laat je't ons wel weten? ;)
Hey hey, natuurlijk laat ik het jullie weten. Ik zal morgenavond in MC is testen of ik met imp SnD lang genoeg SnD up kan houden om tussendoor een evisc erop te knallen. Zal best moeilijk gaan, 5 *60 energy, dan SnD, dan weer 4 *60 voor evisc, dan weer 4*60 energy voor vernieuwende SnD. Wie weet werkt t met Adrinaline rush aan :)

Greetz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-09 15:48
Gisteren hebben we voor het eerst Nefarian mogen zien en spreken. Wat een klotegevecht is dat. Wij hadden Blue/Red. Na vele tries ( 5 of 6 ) hadden we eindelijk deze spawns onder controlle en kwamen we in phase 2 terecht. Echter dat hebben we niet lang volgehouden omdat er teveel van die spawns in leven blijven op het moment dat nefarian ' land '.

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NG schreef op woensdag 01 november 2006 @ 10:37:
[...]

In Stormwind zit die volgens mij(tegenover Auction House)
Deze leert je geen one-handed axes. Die in IF wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

ik zit op de helft van mijn 14 dagen trial, en denk er sterk over na om toch maar het spel te gaan kopen. Ik begin namelijk verslaafd te raken aan de (in mijn ogen) oneindige quests!!

Ik ben zelf nu een level 15 Tauren Warrior, en ik merk op dat ik weinig (tauren) warriors zie. Wel zo nu en dan een orc, maar dat is het eigenlijk wel.
Heeft dit een speciale reden? Want ik krijg het idee dat een warrior op zichzelf een redelijk eenzame speler is, die het volgens mij beter in een groep doet.
Ik zie namelijk lagere klasse druids, makkelijker beesten doden dan ik dat zelf doe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M617573
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23:38
ik ben sinds vorige week weer terug in de wereld die warcraft heet. Heb een 3 maanden break gehad. Moet zeggen, bevalt wel weer aardig. Ga me deze keer niet zo verslaafd gedragen ( lees : voor raids afspraken afzeggen) : probeer het netjes te houden.

Helaas mis ik wel de gezelligheid van een guild. Heb een lvl 60 Druid, met een aantal MC epics, niets spannends. Kan lekker healen, maar draag ook tankend mijn steentje bij.

Heeft er een gezellige guild nog een plekkie vrij voor een druid? Zit momenteel op Dunemaul, ben ben bereid om te verhuizen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 04-08 21:37
hulkie schreef op woensdag 01 november 2006 @ 10:57:
[...]

Hey hey, natuurlijk laat ik het jullie weten. Ik zal morgenavond in MC is testen of ik met imp SnD lang genoeg SnD up kan houden om tussendoor een evisc erop te knallen. Zal best moeilijk gaan, 5 *60 energy, dan SnD, dan weer 4 *60 voor evisc, dan weer 4*60 energy voor vernieuwende SnD. Wie weet werkt t met Adrinaline rush aan :)

Greetz
als je alleen backstabs gebruikt kan je precies 5 SnD ophouden. Je houdt daarbij geen energy voor eviscerate over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb raiden atm even op een laag pitje gezet, omdat ik even een tijdje niet hele avonden "vast" wil zitten aan m'n computer. Op zich wel jammer, aangezien we (Blackraven) nu samen met Exomna Naxx ingaan. In beide guilds zitten een berg pro's en wat nubs, nu kunnen we dus mooi de pro's van beide guilds meenemen (maandag scheen het erg goed te gaan) en het bovendien gezellig is. Maar ik heb besloten om m'n sociale leven wat op te vijzelen en dan kun je weinig anders dan stoppen met raiden :P Voordeel is dat nu we met 2 guilds samenwerken mijn opkomst ook even niet van "levensbelang" is voor het raiden.

Anyways, als gevolg hiervan heb ik meer tijd om m'n druid te spelen, is m'n eerste alt sinds retail uit kwam (op m'n hunter heb ik dus echt niets meer nodig buiten AQ40/Naxx), en I'm loving it :) Healen is echt heel leuk, jij (en ik moet zeggen: hoe goed je aggro vrij gehouden wordt) maakt veel meer het verschil tussen wipen en niet wipen. Loop als ik aan het healen ben wel in bijna full cloth gear, aangezien er echt vrijwel geen goeie leather healing items droppen, maar als het goed is krijg ik toch geen damage, dus #care.

Heb tussen lvl 30 en 40 veel lopen pvpen, en op de hogere levels veel SM gedaan. Vanaf lvl 41 (dat was zaterdag) ben ik alle quests in STV maar eens gaan bijwerken, een keer Uldaman ingeweest en een paar keer ZF gedaan met guildies. Maandag een maraudon run op lvl 44 waarin ik met 5 blues (die ik allemaal nog niet aan kon :X) en 2 goeie greens naar huis ging.

Gisteren was helemaal apart. Loop lekker wat beasts te grinden in Tanaris (die rennen tenminste niet weg op low hp, unlike die wastewander rogues/warlocks), krijg ik om 22:30 een whisper of ik zin heb in een ZF run. Ik vraag of ze "ready to go" zijn, en dat was zo. Dus invite en richting ZF gaan. Iedereen was er binnen een minuut, behalve de priest die was nog in arathi. Anyways, wij beginnen met trash clearen en ging allemaal wel lekker. Wel de mage moeten vertellen dat hij toch maar eens moest sheepen, aangezien ik elke pull m'n volledige mana balk leeg moest healen, maar met 1 sheep bleef ik telkens met 80% mana over (spirit gear ftw). Net voor de eerste baas komt de priest erbij, en net erna gaat hij "brb, getting a pizza". Vervolgens zien we hem de hele avond niet meer terug. Dus stairs event toch maar gestart met z'n 4en (warrior, rogue, mage en ik) met de instelling "wipe = call it a night", en het ging verbazend goed allemaal. En dat terwijl de hoogste party member lvl 47 was. Drop was een lvl 44 headpiece met 20 shadow damage...die heb ik maar gedisenchant (jammer voor de priest :P).

Aan het einde van het stairs event nog 45 gedinged, levelen gaat nu even lekker soepel dus.

Voor wie dit verhaal te lang was, bottomline is dat ik nu vooral m'n alt speel en dat healen leuk is :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barfieldmv
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-08 21:37
DrProctor schreef op woensdag 01 november 2006 @ 11:14:
[...]
als je alleen backstabs gebruikt kan je precies 5 SnD ophouden. Je houdt daarbij geen energy voor eviscerate over
Als ik jullie zo hoor krijg ik zin om zelf ook een rogue aan te maken. Mijn mage is nu lvl 55 en heeft altijd veel single target damage gedaan(3-4 shots en dan maar weer drinken). Maar een rogue lijkt me leuker, lekker gevechten die langer duren dan 4 casts en minder downtime.

Nog tips of linkjes voor een beginnende rogue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Laatst online: 16:28
Qoriox schreef op woensdag 01 november 2006 @ 11:13:
ik ben sinds vorige week weer terug in de wereld die warcraft heet. Heb een 3 maanden break gehad. Moet zeggen, bevalt wel weer aardig. Ga me deze keer niet zo verslaafd gedragen ( lees : voor raids afspraken afzeggen) : probeer het netjes te houden.

Helaas mis ik wel de gezelligheid van een guild. Heb een lvl 60 Druid, met een aantal MC epics, niets spannends. Kan lekker healen, maar draag ook tankend mijn steentje bij.

Heeft er een gezellige guild nog een plekkie vrij voor een druid? Zit momenteel op Dunemaul, ben ben bereid om te verhuizen!
Odins Fury misschien wat voor je.

Casual Raiding guild op Runetotem met vrij veel nederlanders (ongeveer 50%) verder veel engelsen en scandinaviers. Momenteel bij Nefarian.

Odins Fury forum

Je kunt application op het forum kwijt, maar we zijn vrij kieskeurig :) (willen wel mensen die in de guild passen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Webgnome schreef op woensdag 01 november 2006 @ 10:58:
Gisteren hebben we voor het eerst Nefarian mogen zien en spreken. Wat een klotegevecht is dat. Wij hadden Blue/Red. Na vele tries ( 5 of 6 ) hadden we eindelijk deze spawns onder controlle en kwamen we in phase 2 terecht. Echter dat hebben we niet lang volgehouden omdat er teveel van die spawns in leven blijven op het moment dat nefarian ' land '.
Nef is redelijk lastig inderdaad, maar op zich toch redelijk te doen..
Wat wij meestal gebruiken om zoveel mogelijk neer te krijgen is alle casters op de troon van nef, rogues en pala's op de trap en warriors beneden om alles op te vangen..

casters AoE'n alles neer zeg maar en rogue's vangen de beestjes op die aan de aandacht van tanks ontsnappen en brengen ze naar beneden..
Kan zijn dat tanks op een gegeven moment controle verliezen en dan laten we locks zoveel mogelijk fearen zodat zo min mogelijk op cloth genuked wordt..

Meestal houden we zo'n 5-6 beestjes over voordat nef land..
MT + 4/5 healers naar nef, de rest maakt alles netjes af en gaat dan naar nef.

werkt perfect vaak

btw, sword rogues ftw :).. 5p S&D (imp) = tijd genoeg om 5 punten op te bouwen (met ss ofc) en dan 2-3 punten op te bouwen voor weer een nieuwe S&D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pyrofielo
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
deadsy33 schreef op woensdag 01 november 2006 @ 09:01:
[...]

Onze MT was Oniliquid (nu dus naar SO) en hij had de taken van Hallfeit zeg maar overgenomen. Nu wordt ik de nieuwe MT maar nu missen we dus wel een full wrath warrior wat ons waarschijnlijk toch wel problemen gaat geven bij bijvoorbeeld broodlord en de drakes waar je meer dan 1 goed ge-equipte tank nodig heb.

Sorry Tomvdburg met een valor warrior schieten we niet zoveel op.

Astennu lvl 110 Warrior - Bethesda lvl 104 Warlock - Ezrah lvl 110 Druid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

Masch schreef op woensdag 01 november 2006 @ 10:55:
[...]

De progress in BWL lijkt inderdaad sneller te gaan dan de progress in MC. Wij hebben bij geen enkele baas tot nu toe meer dan 2 wipeavonden gehad, terwijl we in MC echt een stop hadden bij Geddon (ivm fire resistance van tanks/ raid) en die tunnel daarna.

En ik denk dat jullie Ebonroc en Flamegor ook snel neer zullen hebben; in mijn ogen waren ze een stuk simpeler dan Firemaw.
dat idee had ik ook al op razorgore en veal na bij ons dan de eerste keer dat wel bwl deden na dat de groep is weggegaan zijn razor en veal een stuk sneller gegaan.
In mc hadden we niet echt heel veel problemen met de bosses maar meer dat we veel te langzaam waren en nog wel eens wipten op domme trash pulls.
Ebonroc kan ook nog wel eens een beetje lastig zijn vond ik maar flamegore is echt een lachtertje dat ze dat een boss noemen ;) misschien als je erg weinig hunters mee hebt is ie lastig maar anders.
Ik riep ook de hele tijd in de guild mensen denk nou niet dat we meteen alles op farm hebben als je ze 1 keer gekilled hebt, maar eigenlijk is het wel zo als je eenmaal die draken / chromaggus hebt gekilled kan je het gelijk wel farm noemen want je kent de taktiek en dat is eigenlijk alles. De laatste run ging super snel tot mensen wat overmoedig werden bij chromaggus (net te lang blijven staan / te langzaam decursen waardoor er 2 x iemand een minion werd) dan is het wel einde verhaal maar de keer erna ging ie weer perfect neer. Alleen nefarian staat nog niet op farm die is pas 1 x down dus daar zal het vast nog wel een keer lastig worden.
pyrofielo schreef op woensdag 01 november 2006 @ 11:23:
[...]

Onze MT was Oniliquid (nu dus naar SO) en hij had de taken van Hallfeit zeg maar overgenomen. Nu wordt ik de nieuwe MT maar nu missen we dus wel een full wrath warrior wat ons waarschijnlijk toch wel problemen gaat geven bij bijvoorbeeld broodlord en de drakes waar je meer dan 1 goed ge-equipte tank nodig heb.

Sorry Tomvdburg met een valor warrior schieten we niet zoveel op.
bij broodlord en de draken kan je toch ook wel met een full might (met evt flask bij broodlord) komen.
Toe we bij broodlord waren hadden denk ik de tanks die op hem zaten iets van 3 wrath en de rest might met een flask dat was best goed te doen. En voordeel is die flask heb je dan ook nog bij de drakes ;)

[ Voor 19% gewijzigd door MantaMania op 01-11-2006 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 04-08 21:37
Verwijderd schreef op woensdag 01 november 2006 @ 11:23:
[...]

Nef is redelijk lastig inderdaad, maar op zich toch redelijk te doen..
Wat wij meestal gebruiken om zoveel mogelijk neer te krijgen is alle casters op de troon van nef, rogues en pala's op de trap en warriors beneden om alles op te vangen..

casters AoE'n alles neer zeg maar en rogue's vangen de beestjes op die aan de aandacht van tanks ontsnappen en brengen ze naar beneden..
Kan zijn dat tanks op een gegeven moment controle verliezen en dan laten we locks zoveel mogelijk fearen zodat zo min mogelijk op cloth genuked wordt..

Meestal houden we zo'n 5-6 beestjes over voordat nef land..
MT + 4/5 healers naar nef, de rest maakt alles netjes af en gaat dan naar nef.

werkt perfect vaak

btw, sword rogues ftw :).. 5p S&D (imp) = tijd genoeg om 5 punten op te bouwen (met ss ofc) en dan 2-3 punten op te bouwen voor weer een nieuwe S&D
mja ik vind sword rogues niet echt zo super, ze leveren minder dmg output dan dagger rogues in de meeste raids. Onze dagger rogues outdpsen altijd de sword rogues, alleen op trash die overal heen vliegt kan het wel eens anders zijn. Ik zit er alleen wel aan te dneken om voor swords of maces te gaan vanwege TBC. Een dagger rogue lvld 2 keer zo traag als een sword rogue. Omdat een dagger rogue altijd stuns e.d. moet gebruiken om achter een target te komen voor een backstab

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DrProctor schreef op woensdag 01 november 2006 @ 11:28:
[...]

mja ik vind sword rogues niet echt zo super, ze leveren minder dmg output dan dagger rogues in de meeste raids. Onze dagger rogues outdpsen altijd de sword rogues, alleen op trash die overal heen vliegt kan het wel eens anders zijn. Ik zit er alleen wel aan te dneken om voor swords of maces te gaan vanwege TBC. Een dagger rogue lvld 2 keer zo traag als een sword rogue. Omdat een dagger rogue altijd stuns e.d. moet gebruiken om achter een target te komen voor een backstab
bij ons is het meestal redelijk gelijk.. CL is altijd #1, maar daarachter wisselt het vaak een beetje qua output.. is maar net wie er zin heeft om te concentreren en vol dps te gooien zonder aggro :D
qua gear zijn we allemaal ook redelijk gelijk, helmpjes van twins enzo.. daggers met pb en swords meeste met qiraj ripper (mh's dan).. het is volgens mij meer persoonlijke voorkeur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16-09 11:34

RaseriaN

So much choices..

DrProctor schreef op woensdag 01 november 2006 @ 11:28:
Ligt totaal aan de speler, en dat durf ik zeker te zeggen ;)
Ik ben de enige Sword Rogue in de guild (we hebben vooral Daggers, dus heb bijna alleen recht op de andere loot :P) maar ik doe toch echt wel de meeste damage en DPS.

Ook al spreken we met zn alle af om compleet los te gaan, ik kom 99% van de tijd dik boven aan te staan (Vael buiten gesloten, dit gevecht is pro voor een Dagger rogue).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 01 november 2006 @ 11:11:
Hallo,

ik zit op de helft van mijn 14 dagen trial, en denk er sterk over na om toch maar het spel te gaan kopen. Ik begin namelijk verslaafd te raken aan de (in mijn ogen) oneindige quests!!

Ik ben zelf nu een level 15 Tauren Warrior, en ik merk op dat ik weinig (tauren) warriors zie. Wel zo nu en dan een orc, maar dat is het eigenlijk wel.
Heeft dit een speciale reden? Want ik krijg het idee dat een warrior op zichzelf een redelijk eenzame speler is, die het volgens mij beter in een groep doet.
Ik zie namelijk lagere klasse druids, makkelijker beesten doden dan ik dat zelf doe.
Een druid kan zichzelf healen, maar heeft aanzienlijk minder damage output dan andere klassen. In cat form komt er wel wat leuke damage uit, maar gaat heel snel dood. Iedere groep heeft later een warrior nodig (of een druid in Bear, maar die hebben toch wat meer moeite met agro houden). Met bandagen speel je ongeveer op zelfde manier als een druid van jouw level. Die moet ook uit zn vorm komen om te healen. En met gewone klappen met een wapen schiet een druid heel weinig op. :P.

Iedereen speelt in het begin alleen en later in een groep. In het begin heb je nog weinig skills om mee te werken met elkaar. Je kunt zelfs al aan Wailing Caverns gaan beginnen als je rond de lvl 18 bent, of de Dead Mines.

Daarna Shadowfang Keep in Silverpine Forest als je rond de lvl 22 bent, Gnomeregan / Razorfen Kraul rond de 28-32 volgens mij en Scarlet monestary rond de lvl 34-42.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-09 21:06

PromWarMachine

Forsaken Archer

In de tijd dat jij dit typte hadden we van Razorgore tot Nefarian kunnen doen!

... of had jij iets nuttigs kunnen doen op je werk :P

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M617573
Bosmonster schreef op woensdag 01 november 2006 @ 11:22:
[...]

Odins Fury misschien wat voor je.

Casual Raiding guild op Runetotem met vrij veel nederlanders (ongeveer 50%) verder veel engelsen en scandinaviers. Momenteel bij Nefarian.

Odins Fury forum

Je kunt application op het forum kwijt, maar we zijn vrij kieskeurig :) (willen wel mensen die in de guild passen)
Lijkt me een erg aardige groep mensen! Heb een app ingevuld! Dank voor de link!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een tijd geleden veel WoW gespeeld.

Nu wilde ik het weer installeren om verder te spelen. Bij de installatie werkte mijn cd 3 niet. Daarom heb ik het spel gedownload.
Als ik nu wil inloggen met mijn account, krijg ik een error dat deze niet bestaat.
Volgens mij is het probleem dat ik een europese account heb en een amerikaanse versie van het spel heb geinstalleerd.
Kan ik dit omzetten? Of moet ik alles opnieuw installeren? Of ligt het ergens anders aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bleh, nu Kel Thuzad down is stoppen een hoop oude guildies die er vanaf het begin bij waren :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HolyCorn
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 01 november 2006 @ 11:58:

Nu wilde ik het weer installeren om verder te spelen. Bij de installatie werkte mijn cd 3 niet. Daarom heb ik het spel gedownload.
Als ik nu wil inloggen met mijn account, krijg ik een error dat deze niet bestaat.
Volgens mij is het probleem dat ik een europese account heb en een amerikaanse versie van het spel heb geinstalleerd.
Kan ik dit omzetten? Of moet ik alles opnieuw installeren? Of ligt het ergens anders aan?
Zet in het bestandje realmlist.wtf
code:
1
set realmlist eu.logon.worldofwarcraft.com
Dan zou je op de EU realms moeten kunnen inloggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rashann
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 02-09 17:28

Rashann

Zoek de hond...

PromWarMachine schreef op woensdag 01 november 2006 @ 11:51:
[...]

In de tijd dat jij dit typte hadden we van Razorgore tot Nefarian kunnen doen!

... of had jij iets nuttigs kunnen doen op je werk :P
Prom, BWL staat voor vanavond, samen met MC :P dus niet slacken vanavond en gewoon mee komen DPS doen :)

En Eya, volgens mij zijn er meer mensen die nu steeds meer inzien dat het healen eigenlijk leuker is dan ze gedacht hebben, er zijn nu al een man of 4 die denken aan het wisselen naar een priest/druid/shaman bij TBC. Ach, ik denk niet dat ik ooit naar m'n hunter als main wil, misschien ooit nog terug naar de shaman healslet, maar dat zien we straks wel (we hebben nu toch teveel shamans :X )

Ik moet je wel ff waarschuwen: Druid in raids is minder leuk dan in 5 mans groepen (stomme Gravehard met z'n 'A more powerfull spell' grmbl! :P).

If nothing is written below, I was the last to reply...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HolyCorn schreef op woensdag 01 november 2006 @ 12:13:
[...]

Zet in het bestandje realmlist.wtf
code:
1
set realmlist eu.logon.worldofwarcraft.com
Dan zou je op de EU realms moeten kunnen inloggen.
Ok, dit lijkt te werken,
maar nu krijg ik de melding dat ik de verkeerde versie heb omdat ik een amerikaanse patch heb.
Kan ik de UK patch ergens downloaden dat ik die eroverheen zet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 18-09 15:34
deadsy33 schreef op woensdag 01 november 2006 @ 10:24:

[...]

Time lapse gaf vroeger een aggro reductie. Wat je dus op een gegeven moment kreeg was dat chrommy van MT naar OT1 naar MT naar OT1 naar OT2 naar MT naar OT3 liep etc etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M617573
Verwijderd schreef op woensdag 01 november 2006 @ 11:58:

Ik had hetzelfde probleem. Ik heb gewoon de trail van WOW gedownload! Dat is de volledige EU client versie :D

http://teaser.wow-europe.com/index.html

Gewoon even registreren, en downloaden maar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RainManX schreef op woensdag 01 november 2006 @ 12:14:
[...]

Prom, BWL staat voor vanavond, samen met MC :P dus niet slacken vanavond en gewoon mee komen DPS doen :)

En Eya, volgens mij zijn er meer mensen die nu steeds meer inzien dat het healen eigenlijk leuker is dan ze gedacht hebben, er zijn nu al een man of 4 die denken aan het wisselen naar een priest/druid/shaman bij TBC. Ach, ik denk niet dat ik ooit naar m'n hunter als main wil, misschien ooit nog terug naar de shaman healslet, maar dat zien we straks wel (we hebben nu toch teveel shamans :X )

Ik moet je wel ff waarschuwen: Druid in raids is minder leuk dan in 5 mans groepen (stomme Gravehard met z'n 'A more powerfull spell' grmbl! :P).
Ik vond healen vanaf het begin al leuk, alleen m'n hunter is gewoon net iets leuker :+ Maar daar zit ik nu al 2 jaar op, dus dat heb ik wel gezien. Ook zou ik iets meer direct bij willen dragen aan het verschil tussen wipe en leven, of aan het verminderen van het aantal deaths tijdens trash wegens slackende healing :P

Verder zal ik voorlopig in raids met name healing touch spammen, aangezien mijn mana pool nog niet zo imba is, dus grave mag lekker rejuvs spammen van mij. En sowieso zullen m'n eerste raids wel AQ20, ZQ en MC zijn, zoveel druids gaan daar nou ook niet naar mee :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe

Wiebbe

<none />

deadsy33 schreef op woensdag 01 november 2006 @ 10:24:
Jah, dat is zo. maar we hadden inderdaad 3 x green, of 2x. weet het niet helemaal zeker. Want de MT had aggro, werd gestunned en de mob ging vervolgens doodleuk naar een andere raidmember. Normaal gesproken blijft hij toch bij de MT?
Twee keer green is en zal altijd vervelend blijven, wat je wel kan doen is gewoon 3/4 living action potions mee nemen. Tank zijn dan langere tijd immune voor stuns en blijven aggro houden. Bij elke andere broodcolor blijft hij inderdaad bij de MT, green is echt de meest vervelende. Wat een optie is om gewoon snel een groene te killen want ze resetten van kleur als je er 1 dood maakt, hopen dat het dan geen groene is.
Mja, ik begrijp je. Op den duur was het toch wel langdradig en ging ik maar even alt-tabben naar firefox. Ik deel je mening dat menig member te 'lui' is om een tactics door te lezen. Oefening baart kunst :)
Ja joh, mensen gaan zich echt vervelen, zeker de gene die zich hebben voorbereid, dat haalt het moraal en de focus omlaag :P
FD kan resisten met als gevolg een dode hunter. Dat risico wil ik niet nemen.
Alleen voor de level gebruiken we de summon methode. Voor de overige attempts gebruiken we gewoon een pet-pull.
pin me er niet op vast maar FD kan volgens mij niet resisten als er nog geen aggro is, hij komt naar binnen rennen en pakt pas als die de kamer in is de dichtbij zijnde target. Maar de rogue zou natuurlijk ook nog kunne vanishen als hij in combat raakt, dus op zich werkt een summon ook erg goed.
Tuurlijk, Timelapse was vroeger een Additive multiplier, dat wil zeggen dat je aggro door timelapse x0.2 werd gedaan ofzo. Hierdoor pakte hij de OT die niet in LOS staat. Het vervelende hiervan was dat het steeds minder aggro werd op de MT, hij begon bijv met 20.000, daarna werd het 15.000, dan 10.000 daarna 5000.. je snapt wat er gebeurd na verloop van tijd. Het lag aan de skill van je tank, hoeveel aggro hij eruit kon pompen in die tijd maar na 5/6 Timelapses switched aggro compleet naar je Offtank. Hierdoor kreeg je dus een andere Maintank en moesten de tanks van plaatst verwisselen. Combineer dit met Ignite flesh en je healers moeten echt goed gaan switchen want anders was je OT ook nog eens dood.

tegenwoordig valt hij wel steeds de OT aan, maar schakeld hij altijd weer terug naar de MT, wat klein verschil, maar door de randomheid van de MT switch was het bij Timelapse echt 100% opletten.

Tijdens de "fix" van aggro, dat alle multiplicative werd (ofzoiets ;)) word het niet meer pernament geremoved, erg funny :P

[ Voor 3% gewijzigd door Wiebbe op 01-11-2006 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Qoriox schreef op woensdag 01 november 2006 @ 12:35:
[...]

Ik had hetzelfde probleem. Ik heb gewoon de trail van WOW gedownload! Dat is de volledige EU client versie :D

http://teaser.wow-europe.com/index.html

Gewoon even registreren, en downloaden maar!
Dit is helemaal perfect, bedankt!
Even 2 uurtjes wachten en dan kijken of het werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

W00t gisteren Razuvious down, nu is het niet de moeilijkste boss, dat zal ik nooit claimen, maar toch lekker om hem op de 2e dag na 5 tries plat te krijgen met maar 2 deaths. (2 rogues die toen n MC brak ff moesten "tanken" ;) ) Eindelijk eindelijk weer ns een first kill voor de guild, C'Thun begint langzaam z'n tol te eisen heb ik t gevoel en dit helpt toch weer lekker mee.
Loot was de plate DPS belt en Druid/Hunter/Pala boots die ik, met n persoonlijk record aan dkp spending :o gewonnen heb. _/-\o_ Gelukkig heb ik genoeg dkp want dit hakt er wel ff in maarja, deze boots zijn gewoon super voor n full healing pala wat ik als sinds jaar en dag ben. :9~ Alleen jammer dat we als guild die quest [Echoes of War] nog niet afgemaakt hadden, nog ff wachten op m'n boots dus... |:( Gisteren wel al de ontbrekende Gargoyles gepakt na de Razu kill maar zaterdag zullen we op z'n vroegst richting Abomination wing gaan voor de questmobs aldaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pyrofielo
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 01 november 2006 @ 18:54:
W00t gisteren Razuvious down, nu is het niet de moeilijkste boss, dat zal ik nooit claimen, maar toch lekker om hem op de 2e dag na 5 tries plat te krijgen met maar 2 deaths. (2 rogues die toen n MC brak ff moesten "tanken" ;) ) Eindelijk eindelijk weer ns een first kill voor de guild, C'Thun begint langzaam z'n tol te eisen heb ik t gevoel en dit helpt toch weer lekker mee.
Loot was de plate DPS belt en Druid/Hunter/Pala boots die ik, met n persoonlijk record aan dkp spending :o gewonnen heb. _/-\o_ Gelukkig heb ik genoeg dkp want dit hakt er wel ff in maarja, deze boots zijn gewoon super voor n full healing pala wat ik als sinds jaar en dag ben. :9~ Alleen jammer dat we als guild die quest [Echoes of War] nog niet afgemaakt hadden, nog ff wachten op m'n boots dus... |:( Gisteren wel al de ontbrekende Gargoyles gepakt na de Razu kill maar zaterdag zullen we op z'n vroegst richting Abomination wing gaan voor de questmobs aldaar.
gratz met de kill!

hehe wij zijn met 10 man naxx in gegaan om die quest te doen en geloof het of niet maar we zijn toch nog best een eind gekomen. Gargoyles enzo gaat natuurlijk niet maar die oozes en undead zooi dat ging wel gewoon 2 shacklen 1 tanken en 2 oozes laten kiten. hebben nog best wat packs kunnen pullen zonder een gargoyle te krijgen.

Later toen meer mensen attuned waren hebben we ook razuvious geprobeerd en zijn tot 53% gekomen. Wij hadden een beetje problemen met stervende understudies ik denk dat het een beetje met positioning te maken had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DefLite
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17-09 22:41

DefLite

Why so serious?

ff offtopic
want de TS word bij mij helemaal uitgerekt met mozilla firefox 2 (bij IE doet die het wel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-09 14:29
Wiebbe schreef op woensdag 01 november 2006 @ 12:53:
[...]

Tijdens de "fix" van aggro, dat alle multiplicative werd (ofzoiets ;)) word het niet meer pernament geremoved, erg funny :P
het was net iets anders, de truck met timelapse is dat het uit 2 delen bestaat, de stun en de aggro remover, het probleem zat bij de aggro remove spell, die bestond uit een begin en een eind cast.

Als je de hele timelapse resist was er niets aan de hand, aangezien de aggro remover er dan ook niet gecast word. Als je hem echter niet resiste had je een kans dat je een van de 2 aggro remove spells resiste. Als je het begin (aggro removen) resiste was er niets aan de hand, echter als je het 2e deel resist (aggro terug geven) krijg je dus de aggro niet terug.

Zo kon je dus al na de eerste timelapse als MT de aggro kwijt raken.

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
Mmm net level 38 gedinged, ik wil nu mn talents gaan resetten en optimaal indelen .. ik zit erg te twijfelen.. aangezien PoM in combinatie met Pyroblast me vet lijkt, maar ice block en ice barrier lijken me ook gaaf.. ik weet het niet .... kan iemand me overtuigen welke trees ik moet nemen... kheb nu alle points in Fire trouwens...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vold
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22-01 23:04
Thrilled schreef op woensdag 01 november 2006 @ 23:26:
Mmm net level 38 gedinged, ik wil nu mn talents gaan resetten en optimaal indelen .. ik zit erg te twijfelen.. aangezien PoM in combinatie met Pyroblast me vet lijkt, maar ice block en ice barrier lijken me ook gaaf.. ik weet het niet .... kan iemand me overtuigen welke trees ik moet nemen... kheb nu alle points in Fire trouwens...
Ik ben nu net level 46 en ik heb 33 punten in fire (combustion ftw), en 3 in ice (6%hit), nu zit ik alleen wel te twijfelen wat nu, of ik in arcane misschien wat puntjes gooi, of toch verder ga met frost.. Clearcasting is ook wel erg leuk altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clush
  • Laatst online: 02:25

Clush

Do as I say...

TS is stuque.

... not as I do.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:47
Little_captain schreef op woensdag 01 november 2006 @ 19:25:
ff offtopic
want de TS word bij mij helemaal uitgerekt met mozilla firefox 2 (bij IE doet die het wel)
Idd met FF2 is de TS verneukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SdR
  • Laatst online: 17-09 14:02

SdR

Gisteren mijn eerste RAID meegemaakt. We zijn met een man of 6 Death Mines in gegaan,.,. Was wel heel gaat om dit voor de eerste keer te doen.

Gelijk een hoop nieuwe vrienden gemaakt!

Inmiddels Lvl 15 Warrior

[ Voor 7% gewijzigd door SdR op 02-11-2006 08:30 ]

Don't Speak, Just Think

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
SdR schreef op donderdag 02 november 2006 @ 08:30:
Gisteren mijn eerste RAID meegemaakt. We zijn met een man of 6 Death Mines in gegaan,.,. Was wel heel gaat om dit voor de eerste keer te doen.

Gelijk een hoop nieuwe vrienden gemaakt!

Inmiddels Lvl 15 Warrior
Dead Mines? ;)

Je eerste "instance" is inderdaad heel leuk, ik was een tauren druid en ging Ragefire Chasm binnen... gewoon dat gevoel dat dat hele gebied voor jou is, afgesloten van de rest.. gaaf.. daarnaast vind ik RFC erg mooi opgezet.. gisteren Scarlet Monastery gecleared.. ik wil nu naar Badlands, en daar stond een npc genaamd "Martek the Exiled" .. volgens een leveling guide moet ik daar een quest inleveren. Die had ik niet, dus ik keek op Thottbot.. was het een followup van een gastje in Shimmering Flats in 1k needles.. ik daar naartoe.. dat ventje wat die quests gaf stond er wel, maar hij gaf maar 1 andere quest , had niks met die chain te maken. De quest heet ook Martek the Exiled.. hoe kan het dat ik deze quest niet kan nemen? Iemand anders die dezelfde guide volgt heeft die quest wel gewoon...

en nur einmal:
Thrilled schreef op woensdag 01 november 2006 @ 23:26:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
SdR schreef op donderdag 02 november 2006 @ 08:30:
Gisteren mijn eerste RAID meegemaakt. We zijn met een man of 6 deadmines...
_O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17:11

Osxy

Holy crap on a cracker

Het gebeurd redelijk vaak dat questen gebuged zijn (kijk maar naar de onyxia quest lijn in de SW keep). Is weinig aan te doen, soms lost het zich zelf op soms niet en dan is de enige oplossing een GM ticket aanmaken.

Ik zelf ga ook lekker door het echte raiden komt toch wel echt dichtbij, gister 53 gedingt. Dus gelijk 2e gedeelte van mijn devout set aan. Ben momenteel ook vrij veel AV aan doen, een aanrader als je 51 word, gelijk AV in want de quests die je kan doen voor de AV leveren veel XP op. Ik heb door AV's te doen (stuk of 3) een flink deel van mijn lvl 51 kunnen doen en een mooie wand over gehouden. (64 DPS frost damage Wand tot level 58 de wand met meeste DPS en + frost damage dus eigenlijk een mage wand maar voor mij ook een prima damage deal wand.)

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
tis zonde, lach hem niet uit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SdR

SdR

Thrilled schreef op donderdag 02 november 2006 @ 08:51:
[...]

Voor alles een eerste keer toch..! :P
En level 15 is niet slecht als je weet dat ik goed en wel 3 avonden heb gespeeld!

[ Voor 17% gewijzigd door SdR op 02-11-2006 09:00 ]

Don't Speak, Just Think

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
SdR schreef op donderdag 02 november 2006 @ 08:59:
[...]

Voor alles een eerste keer toch..!
daarom, verbeteren is beter dan uitlachen toch? Ik zal in de komende 20 levels ook veel nieuwe dingen leren waar ik vast wel om uitgelachen zou worden...

in jou geval is het alleen:

Death Mines > The Deadmines
Raid > Instance
6 man > 5 man

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M617573
Ok, ik weet het, het is hier al duizenden malen besproken, maar nu ben ik er zelf bij betrokken, dus gooi ik het nog een keer in de groep.

Op aanraden van Bosmonster heb ik een apply gedaan bij Odins Fury op Runetotem. Prima guild, lekker casual, lijkt helemaal perfect voor mij. But.... het is op een PvE realm. Speel nu op Dunemaul, en das PvP.

Mijn vraag: ga ik nu echt dingen missen. Dus het ganken? Of is PvE net zo " alive" als een PvP server?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SdR

SdR

Thrilled schreef op donderdag 02 november 2006 @ 09:00:
[...]

daarom, verbeteren is beter dan uitlachen toch? Ik zal in de komende 20 levels ook veel nieuwe dingen leren waar ik vast wel om uitgelachen zou worden...

Raid > Instance
6 man > 5 man
Om de een of andere manier voel ik me nu wel erg... (dom... ) O-) _/-\o_

Don't Speak, Just Think

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
Qoriox schreef op donderdag 02 november 2006 @ 09:00:
Ok, ik weet het, het is hier al duizenden malen besproken, maar nu ben ik er zelf bij betrokken, dus gooi ik het nog een keer in de groep.

Op aanraden van Bosmonster heb ik een apply gedaan bij Odins Fury op Runetotem. Prima guild, lekker casual, lijkt helemaal perfect voor mij. But.... het is op een PvE realm. Speel nu op Dunemaul, en das PvP.

Mijn vraag: ga ik nu echt dingen missen. Dus het ganken? Of is PvE net zo " alive" als een PvP server?
de spanning is natuurlijk wel weg.. klein voorbeeldje:

gisteren mijn eerste DK gemaakt :') ik liep richting 1k needles en zag daar een questgiver staan voor de horde.. lvl 18 ofzo, dus ik one-hit hem.. pvp tagged aan natuurlijk.. komt er een lvl 40 hunter aan.. gelijk die spanningn van: wat gaat ie doen? Nja hij killde me natuurlijk... als ik pvp aan heb staan dan is het zoveel spannender, zeker omdat ik nu in contested area's kom.. heb ik er wel een beetje spijt van dat ik een pve server ben begonnen.. maar tis ook wel makkelijk om dagen te questen zonder dat er horde op je rug zit...your choice!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M617573
Thrilled schreef op donderdag 02 november 2006 @ 09:02:
[...]

de spanning is natuurlijk wel weg.. klein voorbeeldje:

gisteren mijn eerste DK gemaakt :') ik liep richting 1k needles en zag daar een questgiver staan voor de horde.. lvl 18 ofzo, dus ik one-hit hem.. pvp tagged aan natuurlijk.. komt er een lvl 40 hunter aan.. gelijk die spanningn van: wat gaat ie doen? Nja hij killde me natuurlijk... als ik pvp aan heb staan dan is het zoveel spannender, zeker omdat ik nu in contested area's kom.. heb ik er wel een beetje spijt van dat ik een pve server ben begonnen.. maar tis ook wel makkelijk om dagen te questen zonder dat er horde op je rug zit...your choice!
Die spanning is er inderdaad. Verschil in mijn situatie is, dat ik mjin LVL 60 druid ga verhuizen. Wil er eigenlijk alleen maar mee raiden en leuke dingen doen. Naast het feit dat je niet meer geganked kan worden ( of kan ganken ) is er toch eigenlijk geen verschil?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
Qoriox schreef op donderdag 02 november 2006 @ 09:12:
[...]

Die spanning is er inderdaad. Verschil in mijn situatie is, dat ik mjin LVL 60 druid ga verhuizen. Wil er eigenlijk alleen maar mee raiden en leuke dingen doen. Naast het feit dat je niet meer geganked kan worden ( of kan ganken ) is er toch eigenlijk geen verschil?
Nja volgens mij speelt honor een veel minder grote rol in PvE .. ganken is inderdaad niet meer van toepassing.. tenzij je pvp tagged bent..en de ander ook, maar lowbies hebben het vaak uit staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Thrilled schreef op donderdag 02 november 2006 @ 08:51:
[...]

SdR schreef op donderdag 02 november 2006 @ 08:59:
[...]

Voor alles een eerste keer toch..! :P
En level 15 is niet slecht als je weet dat ik goed en wel 3 avonden heb gespeeld!
Thrilled schreef op donderdag 02 november 2006 @ 09:00:
[...]

Raid > Instance
6 man > 5 man
Ah joh, ik wil je niet uitlachen, ik vond hem alleen wel erg grappig omdat we hier hele dag babbellen over giants, draken en whatever killen op level 60 raids en er opeens iemand het heeft over een level 15-20 raid.

Maar was niet bedoeld om je uit te lachen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
BootVluchteling schreef op woensdag 01 november 2006 @ 08:55:
[...]

astennu, wie was die warrior..? naam? ik heb er nog een 5/8 valor warrior lopen die dolgraag een beetje instances doorloopt.. tanken kan ik wel aardig, maar mn equip is natuurlijk likmnvestje..

heb je plek voor me..?
Met Valor kun je natuurlijk never nooit niet een BWL equipped MT vervangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kaap schreef op donderdag 02 november 2006 @ 09:16:
[...]

lol, overduidelijk. Probeer eerst wat andere gear te krijgen, vraag of een guild je wil helpen met bepaalde items te verkrijgen. Wat ze ook wel s doen is andere mensen met een end-game instance guild laten meedoen, en ze die items laten kopen. goed voor de guildbank, maar ook goed voor die andere speler uiteraard. Het enige nadeel is dat je dan weer ff moet sparen qua gold voor het volgende item. Maar ach, je moet wat he. Zelf ben ik ook hard bezig een hunter 60 te maken, ben nu bijna lvl 55 en heb 2/8 beaststalker, moet beter he 8)7 :)
suc6 met je warrior en tankingskills btw!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
je weet dat je the deadmines kan raiden met max 10 man?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Laatst online: 18-09 10:55
Er is een manier om ganken op een PvP server te voorkomen

de beste van de server zijn:

sinds dat onze beste guild weg is is het ganken veel erger. Maar toch merk ik dat gear duidelijk mensen afhoud. Tier2 shoulders en TF, en eigenlijk niemand meer die mij zomaar aanvalt(sporadisch een rogue die denkt dat hij mij aan kan :O 8)7 ).

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuffel
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 18:51

Snuffel

Vroem!

M1lamb3r schreef op donderdag 02 november 2006 @ 09:43:
[...]

Hoe? Wist het niet en wil wel eens weten hoe dat in zijn werk gaat :)

You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21:44
Wat zij op dit mometn de kosten om het te kunnen spelen?

Nu zie ik dat mijn collega, die dus ook WoW wil gaan spelen via zijn visa over de €60,- moet betalen voor 6 maande? Dit klopt toch niet?

Was het niet ongeveer €11,- in de 6 maanden??

Ik hoor het wel! :-)

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
Kaap schreef op donderdag 02 november 2006 @ 09:16:
[...]

volledig duidelijk, ik wil em ook niet vervangen, ik wil puur raiden met mn warrior, om zo langszamerhand wél in BWL mee te kunnen.. ik heb genoeg ervaring in MC, alleen geen equip eruit :(
Pedr0 schreef op donderdag 02 november 2006 @ 10:09:
Wat zij op dit mometn de kosten om het te kunnen spelen?

Nu zie ik dat mijn collega, die dus ook WoW wil gaan spelen via zijn visa over de €60,- moet betalen voor 6 maande? Dit klopt toch niet?

Was het niet ongeveer €11,- in de 6 maanden??

Ik hoor het wel! :-)
12 euro per maand, of iets van 60 voor 6 maanden idd hoor..

[ Voor 36% gewijzigd door BootVluchteling op 02-11-2006 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasgrif
  • Laatst online: 27-08 20:56
M1lamb3r schreef op donderdag 02 november 2006 @ 09:43:
[...]

Dit kan al een aantal patches niet meer, alle normale instances zijn max 5 man, behalve lbrs en ubrs, die zijn 10 man.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

UBRS is gemaakt voor 10 man, LBRS voor 5. De enige reden dat je LBRS dus nog met 10 man kan doen is dat dit feitelijke dezelfde instance is. Het voordeel is wel dat wij nu mensen zodra ze 54/55 worden mee nemen op raids door LBRS om alle groene items te vervangen :)

Snelste manier om goedkoop aan goede 55+ gear te komen. Dropt echt leuk spul in LBRS voor dat level.

Gisteren na 5 pogingen wilde Omok eindelijk dat ik zijn gem kreeg. Gelukkig met een groep van mijn oude en mn nieuwe guild. Dus niemand had er bezwaar tegen om te passen. Vanavond even mijn UBRS sleutel ophalen. Ben benieuwd die draak MC-en ziet er leuk uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Weapon enchant

Ik heb er nog eens over zitten denken, en ik heb besloten dat ik als level 37 Druid mijn Staff wil laten enchanten. Waarom? Eigenlijk puur en alleen voor de looks, het ziet er leuk uit. :) Vandaar dat ik eens ben gaan zoeken, en kwam ik op deze Glowchart pagina. Onderaan staan alle kleuren en wat deze inhouden.

Nu dacht ik, als ik dan toch een enchant neem, waarom dan niet gelijk 1 waar ik nog iets aan heb. :) Maar daar zit 't probleem.. Ik weet niet zo goed welke ik moet nemen. Vandaar dat ik jullie hulp even wil inschakelen. Dit zijn mijn keuzes, welke van deze zouden jullie mij aanraden voor mijn Staff:

Blauw - Impact: Permanently enchant a Two-handed Melee Weapon to do X additional points of damage.
Oranje - Fiery Weapon: Permanently enchant a melee weapon to often strike for 40 additional fire damage.
Geel - Spirit: Permanently enchant a Two-Handed Melee Weapon to add X to Spirit.
Geel - Intellect: Permanently enchant a Two-Handed Melee Weapon to add X to intellect.
Wit - Icy Chill:Permanently enchant a melee weapon to often chill the target reducing their movement and attack speed.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16-09 11:34

RaseriaN

So much choices..

BootVluchteling schreef op donderdag 02 november 2006 @ 10:11:
volledig duidelijk, ik wil em ook niet vervangen, ik wil puur raiden met mn warrior, om zo langszamerhand wél in BWL mee te kunnen.. ik heb genoeg ervaring in MC, alleen geen equip eruit
Bij ons zouden ze dan heel makkelijk zijn (ik zie dit als een alt bij ons).
Farm je FR en je (in jouw geval Defence) gear en ga dan pas applyen en verwacht niet dat je je gear zomaar krijgt aangereikt. Trouwens, geen een guild zal zomaar een Valor Warrioretje in Might/Wrath gaan steken omdat hij geen betere gear 'heeft'.

Ik heb nu met mijn eigen LvL59 Warrior al 51 defence met goede items en dat alleen door instances runnen. Als je je beetje inzet heb je dat zo bij elkaar en vind je met geluk nog FR gear. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
sebasgrif schreef op donderdag 02 november 2006 @ 10:14:
[...]

Dit kan al een aantal patches niet meer, alle normale instances zijn max 5 man, behalve lbrs en ubrs, die zijn 10 man.
bijna goed, alleen Scholo/Strat en BRD zijn 5 man gemaakt.

http://wow-europe.com/en/info/basics/worlddungeons.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 18-09 15:34
Kevinp schreef op donderdag 02 november 2006 @ 10:01:

sinds dat onze beste guild weg is is het ganken veel erger. Maar toch merk ik dat gear duidelijk mensen afhoud. Tier2 shoulders en TF, en eigenlijk niemand meer die mij zomaar aanvalt(sporadisch een rogue die denkt dat hij mij aan kan :O 8)7 ).
Het is mogelijk om als tier 2 warrior + TF keihard gepwnd te worden door een rogue hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
omg ik kijk net in de OP en zie dat de guild die ik vorige week heb gejoined hier in staat :D Dutch Inc.. zeer goede guild op Turalyon , gisteren SM gecleared met 2 high levels.. echt top :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-09 10:12
OkkE schreef op donderdag 02 november 2006 @ 10:34:
Weapon enchant

Ik heb er nog eens over zitten denken, en ik heb besloten dat ik als level 37 Druid mijn Staff wil laten enchanten. Waarom? Eigenlijk puur en alleen voor de looks, het ziet er leuk uit. :) Vandaar dat ik eens ben gaan zoeken, en kwam ik op deze Glowchart pagina. Onderaan staan alle kleuren en wat deze inhouden.

Nu dacht ik, als ik dan toch een enchant neem, waarom dan niet gelijk 1 waar ik nog iets aan heb. :) Maar daar zit 't probleem.. Ik weet niet zo goed welke ik moet nemen. Vandaar dat ik jullie hulp even wil inschakelen. Dit zijn mijn keuzes, welke van deze zouden jullie mij aanraden voor mijn Staff:

Blauw - Impact: Permanently enchant a Two-handed Melee Weapon to do X additional points of damage.
Oranje - Fiery Weapon: Permanently enchant a melee weapon to often strike for 40 additional fire damage.
Geel - Spirit: Permanently enchant a Two-Handed Melee Weapon to add X to Spirit.
Geel - Intellect: Permanently enchant a Two-Handed Melee Weapon to add X to intellect.
Wit - Icy Chill:Permanently enchant a melee weapon to often chill the target reducing their movement and attack speed.
Een druid slaat niet met zijn staff, dus aan impact, fiery en icy chill heb je niets. Op dat level zou ik zelf voor intellect gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Niet online
Kevinp schreef op donderdag 02 november 2006 @ 10:01:

Merk wel dat 't idd scheelt op welke char ik speel... als ik op m'n pala speel komen hordes van alle kanten achter me aan om me te ganken, terwijl wanneer ik met m'n warlock speel de horde ineens heel aardig is met zwaaien etc of maar gewoon wegrennen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Snuffel schreef op donderdag 02 november 2006 @ 10:09:
[...]

Hoe? Wist het niet en wil wel eens weten hoe dat in zijn werk gaat :)
Wel eigenlijk is het vrij simpel. Je begint een groep, drukt op "o", gaat naar het tabblad raid. Daar zit vervolgens een button "convert to raid". Je maakt dan van je groep een raidgroep waar maximaal 40 mensen in kunnen. Let wel, er mogen maximaal 10 mensen tegelijk Deadmines in dus het heeft geen zin je raidgroep groter dan 10 man te maken. Let er ook op dat in een raidgroup (omdat dat veel makkelijker is doordat je veel meer mensen hebt) quests en dergelijke niet uitgevoerd kunnen worden. Alleen als er (raid) achter je quest staat kan dat wel, maar dat zal je bij de deadmines niet meemaken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pyrofielo
  • Niet online
RaseriaN schreef op donderdag 02 november 2006 @ 10:34:
[...]

Bij ons zouden ze dan heel makkelijk zijn (ik zie dit als een alt bij ons).
Farm je FR en je (in jouw geval Defence) gear en ga dan pas applyen en verwacht niet dat je je gear zomaar krijgt aangereikt. Trouwens, geen een guild zal zomaar een Valor Warrioretje in Might/Wrath gaan steken omdat hij geen betere gear 'heeft'.

Ik heb nu met mijn eigen LvL59 Warrior al 51 defence met goede items en dat alleen door instances runnen. Als je je beetje inzet heb je dat zo bij elkaar en vind je met geluk nog FR gear. ;)
Inderdaad. duizenden warriors in greens en blues die dolgraag ff in tier 1 en 2 gestoken willen worden en het probleem niet zien waarom wij dat niet ff doen voor hun.
Gister nog gewhispered door zo´n warrior echt alleen maar groene rommel en zooi en hoopte toch nog wel een kans te maken.
Het maakt natuurlijk wel een verschill of je greens en blues heb of gewoon een degelijke tankset heb weten te bemachtigen. Denk hierbij aan stockade pauldrons in combinatie met ench thorium gear die je gewoon kan kopen. Ook zijn er op ED PuG MC runs die worden georganiseerd door Spirit Odyssey waar je gratis gear kan verkrijgen en PuG Onyxia ZG AQ20 zijn onderhand ook orde van de dag en nog vaak succesvol ook.

ondertussen heeft een rogue zijn warrior alt getransfered en die zat behoorlijk in de epics dus nu maar ff kijken hoe het gaat in het warrior kamp.
ImdaMned schreef op donderdag 02 november 2006 @ 10:44:
[...]

Het is mogelijk om als tier 2 warrior + TF keihard gepwnd te worden door een rogue hoor :)
hmm nou heb ik nog niet met naxx rogues ge-dueled maar tot bwl rogues win ik eigelijk nog wel makkelijk hoor met mijn prot spec. Ik heb geen Thunderdury wel een edge of chaos >:)

[ Voor 11% gewijzigd door pyrofielo op 02-11-2006 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
pyrofielo schreef op donderdag 02 november 2006 @ 11:03:
[...]

Inderdaad. duizenden warriors in greens en blues die dolgraag ff in tier 1 en 2 gestoken willen worden en het probleem niet zien waarom wij dat niet ff doen voor hun.
Gister nog gewhispered door zo´n warrior echt alleen maar groene rommel en zooi en hoopte toch nog wel een kans te maken.
Het maakt natuurlijk wel een verschill of je greens en blues heb of gewoon een degelijke tankset heb weten te bemachtigen. Denk hierbij aan stockade pauldrons in combinatie met ench thorium gear die je gewoon kan kopen. Ook zijn er op ED PuG MC runs die worden georganiseerd door Spirit Odyssey waar je gratis gear kan verkrijgen en PuG Onyxia ZG AQ20 zijn onderhand ook orde van de dag en nog vaak succesvol ook.

ondertussen heeft een rogue zijn warrior alt getransfered en die zat behoorlijk in de epics dus nu maar ff kijken hoe het gaat in het warrior kamp.
Sja, toen ik naar Magtheridon was gemigrate ben ik daar ook wel even verbaasd over geweest. AQ20/ZG/MC/Ony pickups zijn er elke dag wel te vinden en vaak nog met succes ook. Een fantastische ontwikkeling - betere gear is nu dus niet alleen voorbehouden aan de raiders maar ook aan de minder dedicated speler. Dat maakt de gap tussen die twee groepen een stuk kleiner en komt het niveau van de gehele server alleen maar ten goede :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Thijs schreef op donderdag 02 november 2006 @ 10:58:
[...]

Een druid slaat niet met zijn staff, dus aan impact, fiery en icy chill heb je niets. Op dat level zou ik zelf voor intellect gaan.
In princiepe is het ook sowieso bullshit om een enchant te nemen. Aangezien ik meestal toch in Catform (thnx eendje :)) rondloop. Maar als ik al in Casterform ben, zal het meestal om te healen zijn, denk inderdaad dat ik dan het beste voor Intellect kan gaan. Thnx!

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Geen slow-chat!
Geen one-liners!
Geen onzinnig offtopic geblaat!