Het Grote World of Warcraft topic - Deel 91 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste
Acties:
  • 6.238 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:47
Exitium schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 20:41:
Ik ben op zoek naar boeken over de lore, heeft iemand hier meer informatie over? (titels, waar bestellen, etc) :)
Op de Blizzard market site staan ze allemaal. http://www.blizzard.com/market.shtml
Der zijn een hele hoop boeken te krijgen, afhankelijk van welk gedeelte van de lore je boeit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirreke
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 13-12-2021

Mirreke

Winter Time

MantaMania schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 11:46:
[...]

kicken wat moet je met dat soort figuren zeker als ze er om liegen. Als het een lvl 60 is en die heeft een andere class erbij gekocht en zegt het duidelijk en gaat ook zelf "oefenen" vind ik het geen probleem.
Tot nu toe ben ik nog maar weinig gekochte accounts tegen gekomen zijn die ook maar een beetje skill hebben. Wel grappig dat we nu steeds meer mensen hebben die op alts mee gaan naar mc ipv met de main en die hebben dan toch wel voor sommige stukjes wat uitleg nodig das ook wel leuk.
Wij hebben bij ons in de guild zo een figuur gehad, waar we eerst al onze twijfels over hadden, een gozer met 3x lvl 60 die bijvoorbeeld niet wist hoe in BRD te komen en dat soort geintjes... Maar goed bleek uiteindelijk na wat oefenen een goede speler te zijn en bovenal sociaal, dus gelaten voor wat het is. En een 2 weken geleden komt een van zijn chars online, wij wisten dat hij was opgenomen in het ziekenhuis en zeiden dus zoiets van heey man goed je weer te zien alles goed met je, beetje opgeknapt? Komt er reactie: ik ben niet de echte ***, dus aangezien ik op dat moment de enige officer online was vroeg ik hem dan ook of hij soms broertje/neefje/vriend ofzo was, krijg ik in een wisp dat ie de chars heeft gekocht cq geruild voor zijn lvl 60 char op een andere server. We hebben het even aangekeken en na onderling overleg besloten hem te kicken, op het moment dat we dat wilden doen was hij zelf al bezig de chars te verwijderen uit onze guild. Denk dat ie zelf wel begrepen had dat wij niet zo blij zijn met zulke mensen.
Onze guildpolicy is dan ook duidelijk in soortgelijke gevallen wordt er niet meer overlegd maar zodra we achter zoiets, dan is het /gkick :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masch
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18:26
Gisteravond een ontzettend goede raid gehad :D

Firemaw neer na 3 tries (eerste down)
Ebonroc neer na 2 tries (eerste encounter)
Frlamegore op 49% na 2 tries (eerste encounter)

Ebonroc is echt te makkelijk, zonder enige moeite ging hij neer. Bij Flamegore hadden we nog maar 3 hunters/ 35 raidmembers over dus kwam hij te vaak in frenzy. Maar ik heb het gevoel dat we hem vanavond ook wel neer kunnen krijgen. Overigens wel veel doden (net geen wipes) tijdens de trash, dat is wel even wat anders als firelords en molten giants :D

(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Nealz22
Yep, dat is ook een beetje waar ik naar toe wil, een build die zeer goed is voor highend raiding. Zoals je zegt is het een endgame raidingguild. Als ik nu gevechten in nax zie met een 5-10min duratie, en als ik dan vol fireballs moet gaan spammen... Dat haal ik nooit met mijn huidige build, way too short on mana. :D
Dan weet ik niet wat voor een items die mages gebruiken, maar ik zit met NW/AQ40/2FF pieces nu op 8 hit, zonder talents.. Zal er op FF wel een stuk minder hit zitten waar ik eigelijk niet blij mee ben. :) Ik merk wel dat FF dan wel meer voor fire is, omdat die -magical resistance niet voor frost werkt. Je kan immers hitten of resisten, een halve hit/resist is bij frost gewoonweg niet mogelijk. Daarom prefereer ik ook fire > frost. :D
Als ik jou gear zo zie als ik lekker voor die mana regen gaan, je hebt al aardig wat hit , dus een beetje mana is nooit weg , trouwens die is 1 van de mages in onze guild die altijd wel aardig bovenaan staat http://ctprofiles.net/547441 , mischien heb je daar iets aan

Ik ben nu zelf een beetje bezig om wat dmg gear te krijgen voor mn priest ( ben nu 21/30/0 specced ) ... zat er aan te denken om die tier2.5 uit aq40 proberen te krijgen + bwl epics ( firemaw belt , bracers en offhand van nef ) midnight haze uit naxx heb ik al :) .. iemand nog wat advies.. of iemand die zn gear kan posten die een pve shadow specced priest is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekje
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online

Koekje

GoT-lurker

poohbeer schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 00:47:
:'( Nef met brons en rood.. nieuw record: 4% ZO close.
Wel grappig dat ik als BoE epics and blues priest mee moest/mocht omdat ik de enige dwarf was :*) Fearward ftw!
Haha! Ik had ook zoiets, een endgame guild had een Paladin nodig, ik geef me dus op zit ik er direct in met een zooitje blues en maar een paar epics. De rest van de paladins loopt allemaal rond in judgement en lawbringer. ik ga mee en pak alle restjes up :P was anders toch gede'd.

Ik had wel geluk dat een paar mensen in de guild me kenden en zeiden dat ik een goede speler was oid.

Mijn oude guild dus verlaten en deze gejoined :) Ik kwam vandaag nog even mijn oude guild helpen in zg first hakkar kill! :D

There are 10 types of people in this world. Those who understand binary, and another 9 who don't give a s**t.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kapoen schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 20:05:
Weet iemand of er iets gaat veranderen aan de prijzen van een realm transfer? Ik meende iets gelezen te hebben in die richting ooit eens </vage modus>

Ik zou heel graag willen verhuizen naar een PvE realm (zit nu op een PvP), maar 3 chars verhuizen zou mij 60 euro kosten en dat heb ik er niet voor over.

Ik ben het zo beu om altijd mijn warrior en/of shadow priest in de buurt te moeten parkeren van een quest area omdat de andere faction mij toch weer zo nodig moet verhinderen om te questen. Zo zat ik bv. onlangs met mijn mage in STV, en daar liep een warrior rond met een askhandi en die was effectief bezig met het blokkeren van lowbies. Ik kan natuurlijk wraak nemen met mijn priest, maar daarmee schiet mijn mage niets op. En ook mijn 60 warrior werd gisteren gewoon gecorpsecamped in silithus door 2 spelers van de andere factie, lekker stoer.

Nu kan je natuurlijk argumenteren dat ik dan maar niet op een PvP server moest begonnen zijn, maar toen ik het spel pas had ben ik op deze realm begonnen omdat mijn vrienden er op zaten. Ook had ik geen flauw gedacht waar die 'PvP' tag echt voor stond. Zo zijn er nog mensen denk ik.
Eerlijk gezegd heb ik altijd op een PvE realm gespeeld. We vonden het altijd jammer omdat World PvP voor ons niet mogelijk was. Nou heb ik het niet over ganken maar over de echte world PvP events. Omdat onze hele guild daarin wel geïntereseerd was hebben besloten om allemaal te rerollen op een PvP realm. Op dit moment zijn we allemaal nog rustig aan het levellen en qua ganken valt het nog wel mee. In 30 levels misschien 1 keer gebackstabbed door een Hordie. Het belangrijkste vinden wij nog altijd de melige guildchat en de fun die wij uit het spel halen. Onze guild ziet het raiden gewoonweg als gear verzamelen. En PvP om deze gear te gebruiken. En dit miste we op onze vorige realm. Je hebt de gear....en dan? WSG blijft ook niet altijd leuk.

EDIT: Met name de hunters hadden het hier moeilijk mee. Deze kwamen voor niet in aanmerking voor groepen of raids en neigde al snel naar PvP. Wat op dat moment eigenlijk alleen AV was. We zijn ook echt van plan om World PvP events te organiseren. Geen 'standaard' Orgrimmar raid maar een ook voor de Horde bekende plaats waar een levensgroot gevecht zal plaatsvinden. We hebben dit al eens in het klein gedaan en dit was gewoon ontzettend leuk.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2006 09:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 02-09 15:54
ErA schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 05:29:
[...]

Schandalig imo, lern2stancedance lol

Nefarian voor alliance is fokking makkelijiker dan onyxia.

[edit] niet je gear of wat dan ook schandalig, maar gewoon, fearward op zichzelf :P
*zucht* will of the forsaken (ok, iets te lange CD).. totem of tremor..
vooral een totempje daar zal toch echt net zo makkelijk zijn hoor..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gewoon stancedancen. Zelfs als ik een fearward op me krijg steeds. (en ze missen er altijd wel een keer, zit je daar lekker uit je neus te eten met je voeten op je buro en je draadloze muisje op je been je sunder button te spammen... :+ )
Maakt het gevecht gewoon zoveel leuker.

Gister trouwens textbook BWL run gedaan. Alles 1st try down zonder moeite en lekker snel.
(en nog steeds geen Wrath gloves :'( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

poohbeer schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 09:14:
[...]

Standaard bullshit van alliance altijd, tremor is afschuwelijk, daar kun je niet op vertrouwen, op fear ward wel. Tremor Totem ticked elke 5 seconden, als je een beetje pech hebt dan word je raid dus geshadowflamed. Echter, is het natuurlijk geen probleem, want zoals gewoonlijk moet je als horde gewoon net iets meer nadenken.

Dus je zet aan de achterkant van nef 2 warriors in def stance die zoveel threat als mogelijk maken, en wanneer je berserker rage op cooldown is, neemt de MT de fear en gaat hij naar een van de offtanks die berserker rage niet op cooldown heeft. Will of the forsaken is alleen voor undeads, en aangezien tanks in een ideale positie taurens zijn, en dps warriors orcs zijn, zie ik dat dus ook niet als een echte optie. Niet dat ik klaag ik bedoel, nef/onyxia zijn ook als horde makkelijk, maar kom dan alsjeblieft niet aan met je "tremor totem is net zo makkelijk".. als je er niets vanaf weet.
Verwijderd schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 09:20:
Gister trouwens textbook BWL run gedaan. Alles 1st try down zonder moeite en lekker snel.
Gauntlets of Steadfast Might (of zoiets, de AQ40 gloves ;) ) zijn toch vele malen beter!

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 31-10-2006 09:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-09 10:55
poohbeer schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 09:14:
[...]

euh nee, echt niet.

Totem die werkt = geluk want die puls is elke 5 seconden.
we moeten dus dan 2 totems up hebben de hele tijd.
En wil of the forsaken :s. Meeste tanks zijn Tauren, en dps'ers Orcs. Wil of the forsaken is om een foutje goed te maken niet betrouwbaar.

op nef kan je bv een keer fear breaken als hij <30 sec feared.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 16-09 11:34

RaseriaN

So much choices..

Verwijderd schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 09:34:
Standaard bullshit van alliance altijd, tremor is afschuwelijk, daar kun je niet op vertrouwen, op fear ward wel. Tremor Totem ticked elke 5 seconden, als je een beetje pech hebt dan word je raid dus geshadowflamed. Echter, is het natuurlijk geen probleem, want zoals gewoonlijk moet je als horde gewoon net iets meer nadenken.

Dus je zet aan de achterkant van nef 2 warriors in def stance die zoveel threat als mogelijk maken, en wanneer je berserker rage op cooldown is, neemt de MT de fear en gaat hij naar een van de offtanks die berserker rage niet op cooldown heeft. Will of the forsaken is alleen voor undeads, en aangezien tanks in een ideale positie taurens zijn, en dps warriors orcs zijn, zie ik dat dus ook niet als een echte optie. Niet dat ik klaag ik bedoel, nef/onyxia zijn ook als horde makkelijk, maar kom dan alsjeblieft niet aan met je "tremor totem is net zo makkelijk".. als je er niets vanaf weet.
Klopt, FearWard is imbalanced maar gelukkig heeft al jullie gewhine geholpen want in de uitbreiding krijgen de BE Priests ook FearWard, zijn we daar ook weer vanaf ;)

Trouwens.. krijgen wij dan ook Dranei Shamans met Poison Resistance Totems zodat wij encounters zoals Viscidus ook wat makkelijker kunnen doen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

Masch schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 08:28:
Gisteravond een ontzettend goede raid gehad :D

Firemaw neer na 3 tries (eerste down)
Ebonroc neer na 2 tries (eerste encounter)
Frlamegore op 49% na 2 tries (eerste encounter)

Ebonroc is echt te makkelijk, zonder enige moeite ging hij neer. Bij Flamegore hadden we nog maar 3 hunters/ 35 raidmembers over dus kwam hij te vaak in frenzy. Maar ik heb het gevoel dat we hem vanavond ook wel neer kunnen krijgen. Overigens wel veel doden (net geen wipes) tijdens de trash, dat is wel even wat anders als firelords en molten giants :D
zo leuk om jullie progress te horen wij lopen net een paar weken voor dus das erg leuk.
Maar bijna chromaggus als daar de tactiek goed gaat is het ook een eitje eigenlijk zolang iedereen maar 100% blijft decursen/disspellen en 2 groepen healing op de main tank.
Flamegore vind ik eigenlijk de makkelijkste van het stel (mits je natuurlijk die frenzy onder controle houdt). Als je die netjes houdt kan je hem zo ontzettend snel neer krijgen, heerlijk dat iedereen gewoon los kan gaan omdat de main tank daar echt nooit die wing buffet hoeft te krijgen.
De trash is inderdaad heel erg lastig vooral die grote met die lastige stuns, wij hebben altijd een paar backup tanks iets verder staan die ze dan weer op pakken maar ze blijven lastig. Heb ook wel eens gehoord dat guilds er 1 kiten door een hunter naar de suppresion room, dat hebben we 3 x geprobeerd maar is niet echt een succes omdat ze redelijk snel zijn en mensen altijd zo handig zijn om die hunter toch nog net een heal ofzo te geven ;)
[...]

!
altijd het zelfde gezeur dat alliance easy mode is net alsof iedere guild 25 dwarf priests heeft.
Wij doen onyxia bijna altijd zonder dwarf omdat we er maar 1 hebben. Dan is een totem toch beter als niets ;) zeker ook omdat je meerdere totems hebt en dus meerdere mensen vrij van fear.
Nefarian en onyxia fearen in het begin ook vaker als 30 sec dus dan kan je ook niet snel genoeg fearwarden.
Daarbij hoor ik eigenlijk nooit iemand klagen over de nature totems van shamans, als je het dan toch hebt over overpowered ;)

[ Voor 36% gewijzigd door MantaMania op 31-10-2006 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand nog een goede tip qua leveling, zit namelijk nogal erg vast op dit moment.

Zowel met m'n Mage alswel met m'n Warrior blijf ik hangen op level 56, en dat terwijl beide gewoon nog 150% rested zijn.

Zou het soms verstandiger zijn om instances in te gaan, en welke dan?
Solo XP grinden is erg traag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Verwijderd schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 09:42:
Iemand nog een goede tip qua leveling, zit namelijk nogal erg vast op dit moment.

Zowel met m'n Mage alswel met m'n Warrior blijf ik hangen op level 56, en dat terwijl beide gewoon nog 150% rested zijn.

Zou het soms verstandiger zijn om instances in te gaan, en welke dan?
Solo XP grinden is erg traag.
instances zijn erg leuk dus die moet je zeker gaan doen begin met brd en als je iets omhoog gaat ga je lekker ubrs strat scholo doen. Werk je gelijk aan je gear.
Op dat level zijn de grote prequests ook vaak erg lekker qua xp.
Begin vast met de pre voor onyxia en doe die quests in plaguelands met die ketels ik kan niet op de naam komen maar die xp is ook erg lekker. Doe die lord fordinger (zoiets) quest line leuke rewards en lekker veel xp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 20:18
Verwijderd schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 09:20:
Gewoon stancedancen. Zelfs als ik een fearward op me krijg steeds. (en ze missen er altijd wel een keer, zit je daar lekker uit je neus te eten met je voeten op je buro en je draadloze muisje op je been je sunder button te spammen... :+ )
Maakt het gevecht gewoon zoveel leuker.

Wat is een textbook BWL run? En het verschil tussen wel en geen fearward is inderdaad groot. Van de week hebben we Nef ook zonder dwarf neergehaald, kostte toch wel even 1 whipe. Dat was geloof ik de 4de whipe ooit op Nef. Kan me voorstellen dat stancedance sowieso wel handig is. Fearward zit ook wel is op cooldown, en die kleine dwerg met zijn cloth gaat natuurlijk zo neer als je een beetje pech hebt.

Op mn rogue heb ik dit weekend die AQ sacrificial dagger gewonnen 48,nogiets dps 1,8 speed 15 stamina 20 ap. Ik ben dus maar gerespecced naar dagger dagger 15/31/5 build met een felstriker in mn offhand. Ik merk dat ik solo helemaal niks klaarspeel omdat de speed simpelweg te hoog is, je amper achter mobs kan komen en mn openingsmoves niet super vaak critten. Hiervoor had ik een 20/31/0 build met kroll in main en felstriker in offhand. Daarmee kwam ik in MC runs als ik echt mn best deed top-5 dps.
Ik vraag me af of dagger dagger in raids wel goed werkt of dat ik toch gewoon beter voor een slome mainhand kan gaan. PvP boeit me niet zo heel erg veel...

Iemand suggesties? Het eerste zwaard in MC dat dropped is voor mij, we gaan er donderdag weer doorheen, dus ik heb nog even de tijd om te kijken wat ik nou moet doen. Het enige doel dat ik heb op mn rogue is de damage meter ownen in pve.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

hulkie schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 09:45:
Op mn rogue heb ik dit weekend die AQ sacrificial dagger gewonnen 48,nogiets dps 1,8 speed 15 stamina 20 ap. Ik ben dus maar gerespecced naar dagger dagger 15/31/5 build met een felstriker in mn offhand. Ik merk dat ik solo helemaal niks klaarspeel omdat de speed simpelweg te hoog is, je amper achter mobs kan komen en mn openingsmoves niet super vaak critten. Hiervoor had ik een 20/31/0 build met kroll in main en felstriker in offhand. Daarmee kwam ik in MC runs als ik echt mn best deed top-5 dps.
Ik vraag me af of dagger dagger in raids wel goed werkt of dat ik toch gewoon beter voor een slome mainhand kan gaan. PvP boeit me niet zo heel erg veel...

Iemand suggesties? Het eerste zwaard in MC dat dropped is voor mij, we gaan er donderdag weer doorheen, dus ik heb nog even de tijd om te kijken wat ik nou moet doen. Het enige doel dat ik heb op mn rogue is de damage meter ownen in pve.
Combat Dagger is spec is met gelijke gear beter dan Combat Swords.
Ik denk alleen dat je de verkeerde tactieken gebruikt tijdens raids waardoor je lager uitkomt op de DamageMeters.

Zorg dat je minstens 3/3 Imp SnD hebt en deze ten alle tijde up hebt op je Dagger Rogue (je hebt 3/3 imp SnD nodig anders heb je te weinig tijd om genoeg CP's te generen voor een 5CP SnD).

Sowieso is de damagerange niet verkeerd en is de speed inderdaad wel hoog maar dat werkt in dit geval in je voordeel omdat de multiplier 1.7 is. (Normalization heeft voor gezorgt dat je met een vaste waarde je damage word berekend ipv de weapon speed waardoor je met snellere wapens meer damage doet en met tragere wat minder, deze nerf was voor Barman Shanker en Arcanite Reaper).

Dus, post je spec eens, en blijf SnD uphouden en achter een mob komen is even wennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yellow|A
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

Yellow|A

Allotaja of rock and rollah

Textbook. Volgens het boekje zoals het hoort. Vrij vertaald ;)

Op level 56 kun je prima beginnen met BRD en de attunements. Zowel Onyixia als MC hebben wat tripjes naar BRD nodig en in een party krijg je best wel wat XP denk ik. Anders kun je of silithus quests gaan doen, of wat plaguelands plezier.

|{ brrr }] |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdmeijer
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 30-04-2021
MantaMania schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 09:40:
altijd het zelfde gezeur dat alliance easy mode is net alsof iedere guild 25 dwarf priests heeft.
Wij doen onyxia bijna altijd zonder dwarf omdat we er maar 1 hebben. Dan is een totem toch beter als niets ;) zeker ook omdat je meerdere totems hebt en dus meerdere mensen vrij van fear.
Nefarian en onyxia fearen in het begin ook vaker als 30 sec dus dan kan je ook niet snel genoeg fearwarden.
Daarbij hoor ik eigenlijk nooit iemand klagen over de nature totems van shamans, als je het dan toch hebt over overpowered ;)
Het is natuurlijk geen gezeur. Het is een duidelijk voordeel wat Alliance heeeft (gehad) met de encounters van Onyxia en Nefarian, niet de minste encounters in het spel. Natuurlijk heb je gelijk over de aanwezigheid van een dwarf priest, en ben ik blij dat de BEs straks ook fearward krijgen. En ja, een totem is inderdaad beter dan niets. Feit is dat de totem pulst. Dat betekent dat een MT ALTIJD wordt gefeared, Nef of Ony dus naar een ongefearde, hoog in zijn aggro lijst kijkt (bij Nef is dat vaak een lock als de OT niet oplet) en dus van positie verandert. Dat maakt het gevecht een stuk dynamischer dan een Fearward waarbij de MT niet eens gefeared wordt en dus gewoon blijft staan. En met alle respect, een gevecht waarin een bossmob regelmatig van positie verandert (al is het van MT naar OT met gevaar voor een tail swipe), is een lastiger gevecht dan een statisch gevecht. Dat Horde dit zo vaak benadrukt komt misschien over als gezeur, maar in elke situatie waarin iemand denkt benadeeld te worden, wordt het vaak gezeur. Technisch gezien is Fearward een nogal veel betere oplossing voor fearende bossmobs dan Tremor Totem. Gelukkig zijn er redelijk wat andere oplossingen, zoals stance dancen en slim gebruik van OTs.

De Nature Protection Totem van een shaman is maar zinnig in 1 gevecht voor mij tot nu toe en dat is bij Huhuran. Het geeft je net iets meer opties om de meatwall op 315 NR te krijgen, maar met wat hunters lukt dat ook prima. Verder is de Poison Cleansing Totem wel erg goed, het scheelt gewoon als je in 1 puls bij 5 man de poison verwijdert zonder er naar om te hoeven kijken (en ze wel in range staan).

En om je laatste quote fijn aan te vallen: Ik hoor bij Alliance ook niemand klagen over de paladin blessings. Over 10 weken zijn we in elk geval van deze discussie af.

Paling Terran & Shaman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gauntlets of Steadfast Might (of zoiets, de AQ40 gloves ;) ) zijn toch vele malen beter!
Weet ik, staan ook op mn need list.. maar wil mn T2 gewoon compleet hebben.
Might heb ik ook nooit compleet gekregen (4/8 :o) door andere (betere) items.
Ga voor 5 Wrath en dan de Gloves(Sartura), Shoulders(Frankriss) en Belt(Twins) uit AQ40.
Shoulders heb ik, en hopelijk volgende week onze eerste Twins kill. Sta boven aan DKP dus een ninja/yoink op de belt 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja daggers zijn ok in PVE :). Ik heb zelf voor een ietwat hybrid build gekozen (seal fate daggers) zodat ik ook in PvP nog wat klaarspeel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Routed
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-05 09:31
jarnotjuh schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 17:48:
[...]

Ik weet niet hoe jij discussies voert, laten we zeggen in het dagelijkse leven? Gaat dat ook met 1 zin, en dat de ander dan daar weer 1 zin op terugzegt? Komop, het kan toch allemaal wel wat uitgebreider, of is het dan ineens teveel typwerk?

@Nealz22
Yep, dat is ook een beetje waar ik naar toe wil, een build die zeer goed is voor highend raiding. Zoals je zegt is het een endgame raidingguild. Als ik nu gevechten in nax zie met een 5-10min duratie, en als ik dan vol fireballs moet gaan spammen... Dat haal ik nooit met mijn huidige build, way too short on mana. :D
Dan weet ik niet wat voor een items die mages gebruiken, maar ik zit met NW/AQ40/2FF pieces nu op 8 hit, zonder talents.. Zal er op FF wel een stuk minder hit zitten waar ik eigelijk niet blij mee ben. :) Ik merk wel dat FF dan wel meer voor fire is, omdat die -magical resistance niet voor frost werkt. Je kan immers hitten of resisten, een halve hit/resist is bij frost gewoonweg niet mogelijk. Daarom prefereer ik ook fire > frost. :D

@funkytrip, waarom zou ik op je post flamen? Ik geef toe dat dat kill dit zerg dat posts wat irritant begint te worden. Over je punt van TBC content, liever niet. Spoilen is ook al zoiets.. :)
hehe jarno, consumables zijn je vriend, ik ga nooit meer de deur uit zonder mageblood potion.

mageblood, mana pots, ruby's, genoeg spirit ivm evocation (eventueel op een apart wapen (dancing silver+spi buff is hier uitstekend voor, ben nu ook in de qline bezig)) en maybe wat felwood consumables zorgen dat ik de winter iig wel doorkom.

magoe, vanavond staat bij ons Noth op het programma, vorige week wat tries gedaan en dat ging steeds beter, dus tijd voor weer een FK.

AQ40 progress gaat ook de goede kant op, was het eerst nog op een avond t/m huhuran is het nu t/m twins dus maybe morge bij cthun spieken..
Al zitten we dan niet meer bij de top5 qua allience guilds op onze server, we hebben atm loads of fun en doen dingen lekker in ons eigen tempo..

Slash Care
Mementô

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resistance_NL
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 13:51
Hallo,

Een vraag waarop ik het antwoord tot op heden nog niet op heb kunnen vinden. Ik deel/speel samen met mijn broer (tje :) ) een account. Nu speel ik vanaf een andere locatie en ook het liefst met een andere ui en buttonverdeling.

Probleem is echter, dat wanneer ik een button verschuif... deze button ook bij hem verschoven wordt. Om het simpel te zeggen, als ik 'Hunter's Mark' vanaf 2 naar 4 verschuif, dan is dat bij hem ook het geval.

Nu ben ik met flexbar aan het spelen, wat ten koste van zijn (standaard)ui gaat. Is er een manier waarop ik kan veranderen, zonder dat het aan zijn kant ook verandert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:07

NoTimeRemains

I know

ik heb een addon gedownload, hoe moet ik deze 'installeren'

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HIValicious schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 10:39:
ik heb een addon gedownload, hoe moet ik deze 'installeren'
Simpelweg uitpakken naar je World of Warcraft map, dus "..\World of Warcraft\Interface\AddOns\" en daarna het spel starten en de mod aanvinken in het Character Login screen. (Linkonder staat een knop om mods te beheren. Let erop dat deze aangevinkt staat en niet out-of-date is, anders kun je een vinkje zetten bij "Load out of date addons". Nu laad de mod zich bij het inloggen op je character.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 00:07

NoTimeRemains

I know

heel erg bedankt :)

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Live Support ftw :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barfieldmv
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-08 21:37
Doe mij maar lieve support, das veel leuker.
Of beter nog, ehm, nee laat maar.

Addons altijd in de interface/addons map.
Er zijn er een aantal met auto installer (auctioneer)
De mod om ingame fonts te veranderen moet in andere mapjes geplaatst worden, zeker een aanrader als je met modden gaat beginnen.

[ Voor 41% gewijzigd door barfieldmv op 31-10-2006 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Resistance_NL schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 10:31:
Hallo,

Een vraag waarop ik het antwoord tot op heden nog niet op heb kunnen vinden. Ik deel/speel samen met mijn broer (tje :) ) een account. Nu speel ik vanaf een andere locatie en ook het liefst met een andere ui en buttonverdeling.

Probleem is echter, dat wanneer ik een button verschuif... deze button ook bij hem verschoven wordt. Om het simpel te zeggen, als ik 'Hunter's Mark' vanaf 2 naar 4 verschuif, dan is dat bij hem ook het geval.

Nu ben ik met flexbar aan het spelen, wat ten koste van zijn (standaard)ui gaat. Is er een manier waarop ik kan veranderen, zonder dat het aan zijn kant ook verandert?
Ja dit is mogelijk, en ja dit is ook lastig. Ik je WTF folder vind je je gebruikersmappen van je account. De instellingen worden daar apart opgeslagen. Nu kun je die instellingen simpelweg kopieren en vervangen zoals jij die wilt hebben. Door jouw persoonlijke instellingen in te stellen en deze in te zippen, en ook die van je broertje, kun je simpelweg het pakket extracten voor de persoon die op dat moment speelt en daarna weer terugzetten via de andere zip van je broertje. Dit is dus ook de keybinds. Ik weet het verder niet uit mijn hoofd (zit op werk) maar het kan wel. Misschien dat de profielen in de WDB folder staan, maar ik dacht in WTF.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
RaseriaN schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 10:00:
Combat Dagger is spec is met gelijke gear beter dan Combat Swords.
Ik denk alleen dat je de verkeerde tactieken gebruikt tijdens raids waardoor je lager uitkomt op de DamageMeters.

Zorg dat je minstens 3/3 Imp SnD hebt en deze ten alle tijde up hebt op je Dagger Rogue (je hebt 3/3 imp SnD nodig anders heb je te weinig tijd om genoeg CP's te generen voor een 5CP SnD).

Dus, post je spec eens, en blijf SnD uphouden en achter een mob komen is even wennen.
Ik neem aan dat SnD slice n dice is. Een fantastische skill, helemaal in combinatie met blade flurry als fellstriker procced. Weet niet zeker of ik de imp SnD in mn build heb zitten. Kan vanaf mn stage niet bij sites die te maken hebben met games, dus moet mn build even uit mn hoofd doen.

15/31/5:
15: 5% crit, 25 energy restore kans, kan op 20 energy restore bij finishing move.
31: imp sinister 2/2, degene die daar rechts van staat 3/3, 2% meer dps, blade flury, Adrinalin rush, dual wield specialisation 5/5, dagger spec 5/5, weaponskill 2/2, dodge 5/5, parry 2/5. Denk dat ik SnD niet improved heb als ik er zo over nadenk.
5: 30% meer dmg van achteren.

Ik weet dat SnD belangrijker wordt naarmate je hogere dps wapens krijgt. Evisc rank 9 is leuk, maar als ie niet crit doet ie amper dmg in vergelijking met een high dps slome mainhand ss.

Maar als ik het goed begrijp is SnD en nonstop backstabben de tactiek als dagger dagger rogue? Ik moet nog een instance in met mn nieuwe dagger, dus ik weet niet hoe ik t doe op de dmglijst. Ben wel erg benieuwd!
.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
RaseriaN schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 09:38:
[...]

Klopt, FearWard is imbalanced maar gelukkig heeft al jullie gewhine geholpen want in de uitbreiding krijgen de BE Priests ook FearWard, zijn we daar ook weer vanaf ;)

Trouwens.. krijgen wij dan ook Dranei Shamans met Poison Resistance Totems zodat wij encounters zoals Viscidus ook wat makkelijker kunnen doen ?
Euhm.. 't zijn net de Dranei die er fear ward bijkrijgen volgens onze guild lore/beta/whatever addict. Klopt dit niet? Leek mij ook al erg sterk maar als alliance zou'k het helemaal niet erg vinden. :P Graag linkjes naar bevestigingen ofzo.

En tremor totem is dan enkel rot als ie op minder dan 5 secs voor een fear nog effe die totem omver damaged.. gebeurt dat zo vaak dan? Sorry als'k wat betweterig overkwam maar dat gezeur over fearward altijd leek me wat overdreven met de in mijn (blijkbaar foute) mening net zo goeie tremor totems

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resistance_NL
Ja dit is mogelijk, en ja dit is ook lastig. Ik je WTF folder vind je je gebruikersmappen van je account. De instellingen worden daar apart opgeslagen. Nu kun je die instellingen simpelweg kopieren en vervangen zoals jij die wilt hebben. Door jouw persoonlijke instellingen in te stellen en deze in te zippen, en ook die van je broertje, kun je simpelweg het pakket extracten voor de persoon die op dat moment speelt en daarna weer terugzetten via de andere zip van je broertje. Dit is dus ook de keybinds. Ik weet het verder niet uit mijn hoofd (zit op werk) maar het kan wel. Misschien dat de profielen in de WDB folder staan, maar ik dacht in WTF.
Ja, dit had ik zelf ook al in gedachten gehad. Echter, dit kost veel teveel moeite. Ik zoek iets wat ik een keer moet instellen, waarna het niet meer veranderd hoeft te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

mdmeijer schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 10:07:
[...]

Het is natuurlijk geen gezeur. Het is een duidelijk voordeel wat Alliance heeeft (gehad) met de encounters van Onyxia en Nefarian, niet de minste encounters in het spel. Natuurlijk heb je gelijk over de aanwezigheid van een dwarf priest, en ben ik blij dat de BEs straks ook fearward krijgen. En ja, een totem is inderdaad beter dan niets. Feit is dat de totem pulst. Dat betekent dat een MT ALTIJD wordt gefeared, Nef of Ony dus naar een ongefearde, hoog in zijn aggro lijst kijkt (bij Nef is dat vaak een lock als de OT niet oplet) en dus van positie verandert. Dat maakt het gevecht een stuk dynamischer dan een Fearward waarbij de MT niet eens gefeared wordt en dus gewoon blijft staan. En met alle respect, een gevecht waarin een bossmob regelmatig van positie verandert (al is het van MT naar OT met gevaar voor een tail swipe), is een lastiger gevecht dan een statisch gevecht. Dat Horde dit zo vaak benadrukt komt misschien over als gezeur, maar in elke situatie waarin iemand denkt benadeeld te worden, wordt het vaak gezeur. Technisch gezien is Fearward een nogal veel betere oplossing voor fearende bossmobs dan Tremor Totem. Gelukkig zijn er redelijk wat andere oplossingen, zoals stance dancen en slim gebruik van OTs.

De Nature Protection Totem van een shaman is maar zinnig in 1 gevecht voor mij tot nu toe en dat is bij Huhuran. Het geeft je net iets meer opties om de meatwall op 315 NR te krijgen, maar met wat hunters lukt dat ook prima. Verder is de Poison Cleansing Totem wel erg goed, het scheelt gewoon als je in 1 puls bij 5 man de poison verwijdert zonder er naar om te hoeven kijken (en ze wel in range staan).

En om je laatste quote fijn aan te vallen: Ik hoor bij Alliance ook niemand klagen over de paladin blessings. Over 10 weken zijn we in elk geval van deze discussie af.
mooi verhaal en inderdaad een van positie veranderende onyxia en nefarian is inderdaad lastig, maar om het nogmaals te zeggen het is natuurlijk niet zo dat alle alliance priest dwarf zijn integen stelling zelf er zijn maar weinig dwarfs ;) Wij hebben er vaak genoeg geen 1 dus.
De blessings van paladins komen ook erg vaak naarvoren om alliance easy mode aan te halen ;)
Over totems hoor ik bijzonder weinig terwijl het toch ook in sommige situaties erg handig is jij noemt alleen huhuran maar bij de outdoor dragons lijken ze me toch ook erg handig en wat je zelf al zegt die poison cleansing klinkt ook wel lekker ook bij chromaggus denk ik?
Earthbind in sommige situaties bv razorgore ;)
Maar oke zo krijgen we die eindeloze discussie weer en idd over een tijdje is het gelukkig allemaal over. Kijken hoe snel de paladins en shamans naar de 70 kunnen levelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17-09 15:36

Valkyre

Kitesurf FTW!

Resistance_NL schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 11:09:
[...]

Ja, dit had ik zelf ook al in gedachten gehad. Echter, dit kost veel teveel moeite. Ik zoek iets wat ik een keer moet instellen, waarna het niet meer veranderd hoeft te worden.
volgens mij kan het dan niet.
wellicht een batch file maken oid.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
hulkie schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 11:03:
[...]

Ik neem aan dat SnD slice n dice is. Een fantastische skill, helemaal in combinatie met blade flurry als fellstriker procced. Weet niet zeker of ik de imp SnD in mn build heb zitten. Kan vanaf mn stage niet bij sites die te maken hebben met games, dus moet mn build even uit mn hoofd doen.

15/31/5:

Ik weet dat SnD belangrijker wordt naarmate je hogere dps wapens krijgt. Evisc rank 9 is leuk, maar als ie niet crit doet ie amper dmg in vergelijking met een high dps slome mainhand ss.

Maar als ik het goed begrijp is SnD en nonstop backstabben de tactiek als dagger dagger rogue? Ik moet nog een instance in met mn nieuwe dagger, dus ik weet niet hoe ik t doe op de dmglijst. Ben wel erg benieuwd!
.
SnD is slice 'n Dice inderdaad.
Als dagger rogue zou je op bosses zeker en op mobs waar mogelijk altijd moeten backstabben. Je hebt er gewoon meer aan in vgl met sinister strikes.

Specswise.. is 15/31/5 subliem volgens mij.. maar je hebt nog veel mogelijke variaties binnen die getallen. http://www.wowhead.com/?talent=ibxc0xZMeV00Ez0roV is volgens mij de beste dagger rogue PvE build. Ik zou dolgraag nog een puntje extra in imp evisc kunnen stoppen maja, 't kan niet :D (ik ben sword rogue btw dus heb dit probleem niet aangezien ik niks uit subtlety nodig heb.)

Even voluit:
Level 60 Rogue (15/31/5)

Assassination (15 points)
Improved Eviscerate - Rank 2/3
Increases the damage done by your Eviscerate ability by 10%.

Malice - Rank 5/5
Increases your critical strike chance by 5%.

Improved Slice and Dice - Rank 3/3
Increases the duration of your Slice and Dice ability by 45%.

Lethality - Rank 5/5
Increases the critical strike damage bonus of your Sinister Strike, Gouge, Backstab, Ghostly Strike, and Hemorrhage abilites by 30%.
Combat (31 points)
Improved Sinister Strike - Rank 2/2
Reduces the Energy cost of your Sinister Strike ability by 5.

Lightning Reflexes - Rank 5/5
Increases your Dodge chance by 5%.

Improved Backstab - Rank 3/3
Increases the critical strike chance of your Backstab ability by 30%.

Precision - Rank 5/5
Increases your chance to hit with melee weapons by 5%.

Dagger Specialization - Rank 5/5
Increases your chance to get a critical strike with Daggers by 5%.

Dual Wield Specialization - Rank 5/5
Increases the damage done by your offhand weapon by 50%.

Blade Flurry - Rank 1/1
Increases your attack speed by 20%. In addition, attacks strike an additional nearby opponent. Lasts 15 sec.

Weapon Expertise - Rank 2/2
Increases your skill with Swords, Fist, and Daggers by 5.

Aggression - Rank 2/3
Increases the damage of your Sinister Strike and Eviscerate abilities by 4%.

Adrenaline Rush - Rank 1/1
Increases your Energy regeneration rate by 100% for 15 sec.
Subtlety (5 points)
Opportunity - Rank 5/5
Increases the damage dealt when striking from behind with your Backstab, Garrote, or Ambush abilities by 20%.

[ Voor 2% gewijzigd door witchdoc op 31-10-2006 11:42 . Reden: oops, imp backstab vergeten :o ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15:34
MantaMania schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 11:12:
[...]

mooi verhaal en inderdaad een van positie veranderende onyxia en nefarian is inderdaad lastig, maar om het nogmaals te zeggen het is natuurlijk niet zo dat alle alliance priest dwarf zijn integen stelling zelf er zijn maar weinig dwarfs ;) Wij hebben er vaak genoeg geen 1 dus.
De blessings van paladins komen ook erg vaak naarvoren om alliance easy mode aan te halen ;)
Over totems hoor ik bijzonder weinig terwijl het toch ook in sommige situaties erg handig is jij noemt alleen huhuran maar bij de outdoor dragons lijken ze me toch ook erg handig en wat je zelf al zegt die poison cleansing klinkt ook wel lekker ook bij chromaggus denk ik?
Earthbind in sommige situaties bv razorgore ;)
Maar oke zo krijgen we die eindeloze discussie weer en idd over een tijdje is het gelukkig allemaal over. Kijken hoe snel de paladins en shamans naar de 70 kunnen levelen.
;) 's detected !

Bij chromaggus heb je dan weer pallies die alles kunnen cleansen : ) Earthbind bij razorgore is een leuk extraatje maar daar is toch alles singel target, zelfde geld voor drakonids bij nefarian.

Ow, p.s. shammie call bij nefarian sucked. krijgt ie opeens windfury / healing streams / en fire nova totems. Oh, en shammies zijn gelijk oom : )

Al met al denk ik dat allience een klein voordeel heeft als je alle encounters bekijkt met als uitschieters de fear encounters en een beetje de endurance fights (extra mana regen) vs de poison encounters. Viscidus schijnt voor alliance semi onmogelijk te zijn.

Fear ward had btw net zo goed een een undead priest racial kunnen zijn ipv dwarf priest racial.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:23
poohbeer schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 00:47:
Wel grappig dat ik als BoE epics and blues priest mee moest/mocht omdat ik de enige dwarf was :*) Fearward ftw!
kek, zie het eerder als lack of skills vanwege het niet kunnen stancedancen van de warriors :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15:34
Helox-in-a-box schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 11:37:
[...]

kek, zie het eerder als lack of skills vanwege het niet kunnen stancedancen van de warriors :P
Mwah, ik denk dat elke zichzelf respecterend guild er alles aan zal doen om een encounter zo easy mogelijk te maken. Als horde dwarf priests kon mindcontrollen om dan bij nef / ony fear ward te plaatsen dan zouden ze het niet nalaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

poohbeer schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 11:20:
Assassination (15 points)
Improved Eviscerate - Rank 2/3
Increases the damage done by your Eviscerate ability by 10%.

Aggression - Rank 2/3
Increases the damage of your Sinister Strike and Eviscerate abilities by 4%.
Errr... juistem, 4 verloren talent points in 2 talents die je totaal niet gebruikt in een Combat Dagger spec. Sowieso, je hebt al je CP's nodig om SnD running te houden en increased damage met Sinister Strike? Right, die talent gebruik je niet in PvE als Combat Dagger rogue.

Leuk geprobeerd, maar niet helemaal correct ;)
Helox-in-a-box schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 11:37:
Hahaha, kek, hahaha errr :/
Right, wij hebben dus een 3 a 4 tal Warriors die dus wel gewoon kunnen stance-dancen als Alliance zijnde en die dus ook gewoon dat doen als er geen Dwarf Priest aanwezig is.

Maar zoals ImdaMned al aangeeft, waarom niet gebruiken als je het ter beschikking hebt? :)

[ Voor 27% gewijzigd door RaseriaN op 31-10-2006 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-09 10:12
ImdaMned schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 11:28:
[...]

;) 's detected !

Bij chromaggus heb je dan weer pallies die alles kunnen cleansen : ) Earthbind bij razorgore is een leuk extraatje maar daar is toch alles singel target, zelfde geld voor drakonids bij nefarian.

Ow, p.s. shammie call bij nefarian sucked. krijgt ie opeens windfury / healing streams / en fire nova totems. Oh, en shammies zijn gelijk oom : )

Al met al denk ik dat allience een klein voordeel heeft als je alle encounters bekijkt met als uitschieters de fear encounters en een beetje de endurance fights (extra mana regen) vs de poison encounters. Viscidus schijnt voor alliance semi onmogelijk te zijn.

Fear ward had btw net zo goed een een undead priest racial kunnen zijn ipv dwarf priest racial.
idd... bij ons op de server geen enkele alliance guild die Viscidus down heeft hoor, wel de top horde guilds. Blijkbaar is die totem nogal game-breaking voor dat gevecht (wij hebben nooit de moeite genomen Viscidus te proberen), dus daar gaat de enige frikkin goede druid relic. ;(

En wat MantaMania zegt, Fear Ward is zeker wel easy, maar het komt zelden voor dat we een dwarf priest mee hebben. We hebben er zelf eentje in de guild en die is niet erg actief. Gelukkig hebben we altijd nog mijn alt voor als we lui zijn bij Nef. :x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hulkie
@ Poohbear en Raerian: Bedankt voor de tips, zal vanavond als ik thuis ben is kijken of ik mn build kan optimaliseren :) Leuk om toch nog dingen te kunnen leren en andere points of view te zien.

@ raserian, sommige points die pooh noemt zijn misshcien wel nodig om op de 31 te komen. al kan je natuurlijk ook voor parry en disarm gaan. Iets dat ik in mn vorige build wel had. Is zeker handig in solo grinden. 10 energy voor een extra hit die hard crit! In instances heb je er als je goed speelt alleen echt helemaal niks aan! KTM ftw, zullen we maar zeggen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Hey, wat denken jullie dat 't beste is om te lvl'en qua wapens / talents als rogue zijnde?

gewoon daggers pakken en beginnen met punten te stoppen in combat?

zit met m'n rogue ff op een dood punt (lvl 20 en crap wapens) en wilde em weer ff wat leven in blazen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
RaseriaN schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 11:48:
[...]

Errr... juistem, 4 verloren talent points in 2 talents die je totaal niet gebruikt in een Combat Dagger spec. Sowieso, je hebt al je CP's nodig om SnD running te houden en increased damage met Sinister Strike? Right, die talent gebruik je niet in PvE als Combat Dagger rogue.

Leuk geprobeerd, maar niet helemaal correct ;)
kijk, dan kan best zijn, maar zeg dan effe wat het wel zou moeten zijn en waarom.. daar hebben we veel meer aan. 'k Wil graag lezen wat jij zou doen dus.

imp. ss. was bij mij een filler.. en aangezien onze dagger rogues beweren nog aardig vaak SS te gebruiken bij thrash...
Waar zou jij het instoppen dan? imp gouge? Dat zie'k nu eens geen enkele rogue gebruiken in PvE eigenlijk. Deflection? sjah, parry moet je agro voor hebben, niet? Of wou je Aggresion dumpen? Verlies je ook je evisc dmg mee.

Aub.. zeg eens wat de ideale combat dagger spec is volgens jou.

PS: als je avatar 'waarheidsgetrouw' is... waarom CTS in je OH? Verlies je geen dps door tragere poison procs? En waarom geen dagger daar die ook van je extra 5% crit geniet van je daggerspec?

[ Voor 8% gewijzigd door witchdoc op 31-10-2006 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-08 10:49
poohbeer schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 11:07:
[...]

En tremor totem is dan enkel rot als ie op minder dan 5 secs voor een fear nog effe die totem omver damaged.. gebeurt dat zo vaak dan? Sorry als'k wat betweterig overkwam maar dat gezeur over fearward altijd leek me wat overdreven met de in mijn (blijkbaar foute) mening net zo goeie tremor totems
Nee. Tremor Totem pulsed elke vijf sec, dat wil zeggen dat 'ie als 'ie gecast wordt na vijf sec fear effects weghaalt, na tien sec weer, na vijftien weer, etc. Als je tank dus na zes sec gefeared wordt, duurt het vier sec voor Tremor Totem z'n werk doet en loopt Nef dus vrij rond. Horde moet daar dus stancedancen. (wat wij ook meestal doen, hebben like tien priests in de guild waarvan één dwarf die zelden mee kan raiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

ImdaMned schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 11:28:
[...]

;) 's detected !

daar moet ik je dan wel gelijk in geven denk ik, heb nog nooit met horde high end geraid maar ik denk idd dat pallies net iets beter zijn voor pve.
Tremor totems zijn inderdaad niet echt geweldig wat ik ervan weet van pvp (37 shaman) soms word ik gefeared en ben ik volgens mij al out of range voor dat ie pulsed ;), tremor is denk ik wel leuk dat je dps weer sneller terug is op de boss.
En fear ward had idd aan beide zijdes moeten zijn of bv een langere cooldown, daarbij had ik wotf ook wel op mn human gewild ;)
Maar zoals je van de meeste leest zijn er toch weinig dwarf priests, ik heb zelf een 60 dwarf priest alt maar ik speel liever op mn warrior dat is ook mn main dus dan maar zonder.
In eerste instantie baalde ik dat ik human heb gekozen en die diplomacy leek me nutteloos maar als je ziet dat heel veel dingen nu gaan om rep grinden vind ik die 10% extra echt geweldig.

[ Voor 13% gewijzigd door MantaMania op 31-10-2006 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stealth2000
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-01 10:55
Hallo,

Kijk bij het keybinding scherm even goed in de rechterbovenhoek, daar staat afaik een onopvallend vinkje om de keybinds per character op te slaan ipv 1 config voor alle chars.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebasgrif
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-08 20:56
Hallo,

Gaat het hier om 1 en hetzelfde char, of om 2 chars op 1 account? Als het om 1 char gaat, dan gaat het niet, dan zal je toch allebei aan een eigen char moeten, is ook leuker lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Routed
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-05 09:31
sebasgrif schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 12:47:
[...]

Gaat het hier om 1 en hetzelfde char, of om 2 chars op 1 account? Als het om 1 char gaat, dan gaat het niet, dan zal je toch allebei aan een eigen char moeten, is ook leuker lijkt mij.
dat is per char, je kan je buttons nml pas instellen als je ingelogd ben met je character.
en dit zelfde vinkje vind je ook bij je addons als bv jij het leuk vind om met addons te spelen en je broer het hardcore wil doen en zonder addons spelen.

Wat je ook kan doen is bv Discord action bars gaan gebruiken en dan 2 profielen maken, en balken indelen.
Dan log je de volgende keer in, doet /dab>misc>load profile en klaar.

Slash Care
Mementô

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Een andere mogelijkheid is het gebruik maken van andere 'pages' als je broertje. Via DAB (Discord Action Bars) kun je een andere page instellen voor jouw abilities. Het voordeel hiervan is dat dit alleen aan jouw kant hoeft. Je veranderd via DAB je page naar bijvoorbeeld 12, zet daar ja abilities neer en gebruik deze. Bij je broertje zal dit automatisch page 1 blijven, dus deze kun je gewoon laten staan zoals die staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resistance_NL
@^^

Dit begint erop te lijken en dat is eigenlijk wat ik ook min of meer bedoel... Is deze mogelijkheid ook in flexbar ingebouwd?

Dit betekend waarschijnlijk wel dat je minder bars tot je beschikking hebt? Aangezien mijn broertje standaard al ongeveer 60 buttons gebruikt, houd ik er dus ook maar 60 over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
  • Laatst online: 24-08-2024
pfft wat een gedoe, ga naar de winkel en koop wow voor 20 euro en je hoeft nergens rekening mee te houden :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

poohbeer schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 12:01:
kijk, dan kan best zijn, maar zeg dan effe wat het wel zou moeten zijn en waarom.. daar hebben we veel meer aan. 'k Wil graag lezen wat jij zou doen dus.

imp. ss. was bij mij een filler.. en aangezien onze dagger rogues beweren nog aardig vaak SS te gebruiken bij thrash...
Waar zou jij het instoppen dan? imp gouge? Dat zie'k nu eens geen enkele rogue gebruiken in PvE eigenlijk. Deflection? sjah, parry moet je agro voor hebben, niet? Of wou je Aggresion dumpen? Verlies je ook je evisc dmg mee.

Aub.. zeg eens wat de ideale combat dagger spec is volgens jou.
Goed, als build zou ik http://www.wowhead.com/?talent=f0xfoLZhfV0rEz0boV nemen.
Ja er zitten wat PvP orientated items in (Imp Gouge is verrekte handig maar je kan ook 5/5 Lighting Reflexes nemen). In de Assassination tree heb ik voor Murder gekozen voor meer damage. Hier kan je ook de 2 punten in Ruthlessness steken zodat je kans hebt op 1 CP bij een Finisher (zorgt voor wat flexibility in een Combat Dagger build).

Imp sprint is een filler/PvP talent, sowieso is snares breken handig, ook in PvE ;)

Jullie dagger rogues gebruiken SS in PvE? Right, dan gimp je je damage wel heel erg veel.
Gewoon nutteloos en gewoon niet doen, daggers hebben een te lage speed en te lage damage range om een goede SS hit neer te zetten, pak dan 20e meer en crit dan ff 10x hoger dan je ss hit ;)

Btw, Parry is ook handig, MC heeft nog niet echt 360 graden cleaves, maar in BWL en AQ en Naxx, heeft een lucky parry op een 360 cleave van een trash mob me toch vaak geredt.
PS: als je avatar 'waarheidsgetrouw' is... waarom CTS in je OH? Verlies je geen dps door tragere poison procs? En waarom geen dagger daar die ook van je extra 5% crit geniet van je daggerspec?
Die was waarheidsgetrouw, tot zekere hoogte. Toen wij nog BWL deden was dit mijn PvE gear en aangezien Claw of the Black Drake alleen maar Main Hand was, en CTS een One Hand is, was de keuze snel gemaakt ;)

Btw, vergeten te zeggen, Fist Spec heeft ook een 5% critchance net zoals de Dagger Spec.

@Thrilled, kun je ook je sterke one-liners voor je houden? Er staat bij het posten van een post vermeld om het ontopic te houden etc. Hij vraagt om een oplossing geen 'smart-ass' opmerking over een nieuwe WoW aanschaffen.

[ Voor 6% gewijzigd door RaseriaN op 31-10-2006 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
RaseriaN schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 13:25:
[...]

@Thrilled, kun je ook je sterke one-liners voor je houden? Er staat bij het posten van een post vermeld om het ontopic te houden etc. Hij vraagt om een oplossing geen 'smart-ass' opmerking over een nieuwe WoW aanschaffen.
smart ass opmerking? Ik snap sowieso niet dat mensen een account kunnen delen.. vroeg of laat raakt de één meer verslaafd dan de ander en wil vaker spelen .. de ander laat dat niet toe... en volgens mij gaat het hier om 1 char, er komt sowieso gezeik van...het is dan toch veel slimmer om een eigen versie van het spel te kopen zodat je lekker los kan gaan op je eigen account? Nu moet je volgens mij rekening houden met je broer(tje) in alles wat je doet...

stel je koopt nieuwe gear, maar de ander vind het slechter/lelijker en wilde liever iets anders kopen...
(indien het niet 1 poppetje is voor 2 mensen , ignore most of the above :P )
er komt gewoon gezeik van ... ik weet niet hoelang jullie het al zo doen, maar aangezien je niet zo thuis bent in de mods enzo neem ik aan dat je niet zo hoog bent.. maar als je hoger /sterker /rijker wordt en waarschijnlijk ook verslaafder dan komt er gewoon gezeik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barfieldmv
Thrilled schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 13:31:
[...]

smart ass opmerking? Ik snap sowieso niet dat mensen een account kunnen delen.. vroeg of laat raakt de één meer verslaafd dan de ander en wil vaker spelen .. de ander laat dat niet toe... en volgens mij gaat het hier om 1 char, er komt sowieso gezeik van...het is dan toch veel slimmer om een eigen versie van het spel te kopen zodat je lekker los kan gaan op je eigen account? Nu moet je volgens mij rekening houden met je broer(tje) in alles wat je doet...

stel je koopt nieuwe gear, maar de ander vind het slechter/lelijker en wilde liever iets anders kopen...
er komt gewoon gezeik van ... ik weet niet hoelang jullie het al zo doen, maar aangezien je niet zo thuis bent in de mods enzo neem ik aan dat je niet zo hoog bent.. maar als je hoger /sterker /rijker wordt en waarschijnlijk ook verslaafder dan komt er gewoon gezeik...
Ik ben het helemaal met je eens, account delen is al zo goed als onmogelijk, laat staan character sharing, tenzij jullie met zijn tweeen als een gek aan het honor farmen zijn, zsm allebei een accountje regelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 04-08 21:37
Yay afgelopen paar weken zijn we uit onze dip geraakt en hebben we weer nieuwe members gerecruit en zijn we weer aan et wipen begonnen. Vorige week ANub dood naar 2 tries eergister faerlina dood naar 4 tries en gister ouro down :D

Gaat wel lekker. Ik heb bovendien Deathdealer boots nog even wete te bemachtigen. Ik vraag me alleen af wat beter is voor mn huidige spec. Met Deathdealer boots heb ik meer crit maar 1% minder hit en net wat minder AP. Alleen ik heb al 19% hit nu of iets in die richting. Dus kan ik vast wel 1% hit opofferen voor 1% crit, of niet soms?

(Check mn profile voor mn andere items en mn talentspec)

BTW om even wat toe te voegen aan die SS discussie. Ik gebruik in verschillende encounters nog SS. Simpelweg omdat het minder energy kost dan mn backstabs waardoor ik sneller SnD kan poppen. De DPS boost die SnD geeft helpt mij erg goed bij bosses waar je op je agro moet letten bij bijvoorbeeld Ouro. Daar gebruik ik SS ipv BS om ervoor te zorgen dat ik geen agro krijg maar toch genoeg cp's heb om SnD up te houden. Voor combat spec is SnD echt heerlijk vanwege de hoge white dmg. In molten core gebruikte ik af en toe ook nog wel eens SS ipv BS omdat sommige mobs gewoon bijna niet te backstabben waren. Dan kan je beter je energy voor SS gebruiken dan nergens voor.

Maar over het algemeen ben ik het met RaseriaN eens, alleen SS gebruiken wanneer je of niet veel agro mag trekken en SS wil gebruiken voor veel CPs. Of omdat je niet achter je target kan komen en dus met SS meer dmg doet.

[ Voor 41% gewijzigd door Proqzor op 31-10-2006 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RaseriaN schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 09:38:
[...]

Nope

Bloed Elfjes krijgen Touch of Weakness (lol) and een Consume Magic skill. Draenei priests krijgen OOK Fearward, en een Symbol of Hope spell. Maar gelukkig kwam daar Blizzard "we zullen minder nadruk op Fear-based encounters leggen!".

Maw Horde warriors zullen ook in TBC meer skilled zijn ;)

linkjes:
http://www.worldofraids.com/forum/viewtopic.php?t=746 (Draenei Priest racials)
http://www.peterdorsi.com...d-draenei-priest-racials/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

DrProctor schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 13:40:
Gaat wel lekker. Ik heb bovendien Deathdealer boots nog even wete te bemachtigen. Ik vraag me alleen af wat beter is voor mn huidige spec. Met Deathdealer boots heb ik meer crit maar 1% minder hit en net wat minder AP. Alleen ik heb al 19% hit nu of iets in die richting. Dus kan ik vast wel 1% hit opofferen voor 1% crit, of niet soms?
19% hit is toch best lekker moet ik zeggen, ik zou gewoon DeathDealer Boots pakken ipv. de Boots of the Shadow Flame.

Weinig zin om hoge hit te hebben en weinig crit of weinig hit te hebben met veel crit ;)
Balance is the key met Rogue's heb ik gemerkt :Y)
Verwijderd schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 13:42:
Nope

Bloed Elfjes krijgen Touch of Weakness (lol) and een Consume Magic skill. Draenei priests krijgen OOK Fearward, en een Symbol of Hope spell. Maar gelukkig kwam daar Blizzard "we zullen minder nadruk op Fear-based encounters leggen!".

Maw Horde warriors zullen ook in TBC meer skilled zijn ;)

linkjes:
http://www.worldofraids.com/forum/viewtopic.php?t=746 (Draenei Priest racials)
http://www.peterdorsi.com...d-draenei-priest-racials/
Ah ok, fout geinformeerd dus. Nouja moet eerlijk bekennen dat ik nog niet echt into TBC ben.
Toch wel leuke statement van Blizzard dat ze minder nadruk op Fear Based encounters gaan geven.

(En we weten allemaal dat Blizzard zich aan zn uitspraken houdt! :P)

[ Voor 37% gewijzigd door RaseriaN op 31-10-2006 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
RaseriaN schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 13:43:
(En we weten allemaal dat Blizzard zich aan zn uitspraken houdt! :P)
Sarcasm FTW :P :D

Gisteravond trouwens lvl 36 gedinged, mn mounts heb ik al, komt echt al dichtbij lvl 40 :D (tevens hoogste char ooit..) vind het nog steeds snel gaan.. ik heb bijna geen momenten waarvan ik denk: jezus, nog zoveel bubbles... :O lekker questen, bijna nooit grinden, en 9 vd 10x kan ik nog 2 of 3 levels hoger aan ook...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzity
  • Niet online
barfieldmv schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 13:37:
[...]
Ik ben het helemaal met je eens, account delen is al zo goed als onmogelijk, laat staan character sharing, tenzij jullie met zijn tweeen als een gek aan het honor farmen zijn, zsm allebei een accountje regelen.
Oneens, goede afspraken maken en het werkt vanzelf (ook lootwise). Groot voordeel is niet meer complete weekenden zitten raiden, terwijl toch de char wordt bespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
RaseriaN schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 13:25:
[...]

Goed, als build zou ik http://www.wowhead.com/?talent=f0xfoLZhfV0rEz0boV nemen.
Ja er zitten wat PvP orientated items in (Imp Gouge is verrekte handig maar je kan ook 5/5 Lighting Reflexes nemen). In de Assassination tree heb ik voor Murder gekozen voor meer damage. Hier kan je ook de 2 punten in Ruthlessness steken zodat je kans hebt op 1 CP bij een Finisher (zorgt voor wat flexibility in een Combat Dagger build).

Imp sprint is een filler/PvP talent, sowieso is snares breken handig, ook in PvE ;)

Jullie dagger rogues gebruiken SS in PvE? Right, dan gimp je je damage wel heel erg veel.
Gewoon nutteloos en gewoon niet doen, daggers hebben een te lage speed en te lage damage range om een goede SS hit neer te zetten, pak dan 20e meer en crit dan ff 10x hoger dan je ss hit ;)

Btw, Parry is ook handig, MC heeft nog niet echt 360 graden cleaves, maar in BWL en AQ en Naxx, heeft een lucky parry op een 360 cleave van een trash mob me toch vaak geredt.

[...]

Die was waarheidsgetrouw, tot zekere hoogte. Toen wij nog BWL deden was dit mijn PvE gear en aangezien Claw of the Black Drake alleen maar Main Hand was, en CTS een One Hand is, was de keuze snel gemaakt ;)

Btw, vergeten te zeggen, Fist Spec heeft ook een 5% critchance net zoals de Dagger Spec.
Sorry, maar dan vind ik mijn spec voor PvE toch beter hoor. Ook een daggerrogue zal normaal gezien evisc gebruiken (5cp SnD, gevolgt door 5cp evisc, dan weer 5cp SnD etc. lijkt mij beste). Imp evisc en aggression zijn volgens mij dus zeker bruikbaar voor een dagger spec.
Imp gouge is quasi waardeloos in PvE.. misschien een spelinterruptje maar verder zijn je teammates er toch te hard op aan't meppen om iets stunned te houden. Dan heb je meer aan dodge imo.
Als je SS echt nooit gebruikt dan kan je die points inderdaad net zo goed in sprint steken maar lijkt me sterk dat jij op trash altijd de moeite doet om achter je target te geraken.
Relentless Strikes zou'k opgeven voor 6% extra dmg van crits (Lethality) maar 't is inderdaad discusieerbaar.

Je opmerking over fistspec klopt, maar ik snap niet helemaal wat ze terzake doet.. hij wield daggers toch?

Anyway, onze specs liggen aardig dicht bij elkaar en de vraagsteller heeft beide meningen. Moet ie zelf maar beslissen. :P Laat je't ons wel weten? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resistance_NL
Hoe kun je nu voor iemand anders praten? Ben er een beetje geïrriteerd door. Ik hou er namelijk niet echt van dat er voor mij gedacht/gesproken wordt. Misschien dat het voor jou onmogelijk is om een karakter te delen, dat hoeft echter nog niet te zeggen dat ditzelfde voor mij ook onmogelijk is.

Je praat hier zonder enige voorkennis, uitgesloten jouw eigen ervaring, over en geeft op basis van geen (geldige) reden een advies. Ik zal ook niet garanderen dat het goed gaat, maar ben in ieder geval van plan om het een kans te geven, zoals we nu al 1 jaar doen. Nooit problemen gehad.

Bovendien is mijn ervaring dat ik altijd dingen succesvol heb kunnen delen met mijn broertje, of dit nu knikkers, soldaatjes, lego, of wat dan ook was. Dus praat aub voor jezelf en niet voor een ander.

Erger nog is dat dit volledig offtopic is.

Edit:
Om het nog een beetje offtopic te houden, ik kan natuurlijk ook een setup maken, met alles erop en eraan die mijn broertje ook wilt gebruiken. Moet ik (wanneer ik klaar ben) dan alleen de interface directory naar zijn pc kopiëren? Of ook nog andere folders...

[ Voor 11% gewijzigd door Resistance_NL op 31-10-2006 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

poohbeer schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 13:56:
Sorry, maar dan vind ik mijn spec voor PvE toch beter hoor. Ook een daggerrogue zal normaal gezien evisc gebruiken (5cp SnD, gevolgt door 5cp evisc, dan weer 5cp SnD etc. lijkt mij beste).
Nee, 5CP SnD is meer DPS/Damage dan een 5CP Eviscrate. Is berekend en nee, ik ga het niet voorrekenen ;) Dit is bewezen en staat allemaal op de WoW-Forums.
Imp evisc en aggression zijn volgens mij dus zeker bruikbaar voor een dagger spec.
Imp gouge is quasi waardeloos in PvE.. misschien een spelinterruptje maar verder zijn je teammates
er toch te hard op aan't meppen om iets stunned te houden. Dan heb je meer aan dodge imo.
Zoals ik al zei, dit is een discutabel punt en geniet de voorkeur van degene die speelt. Ik weet wel dat ik Imp. Gouge nooit kwijt zou willen voor 3% meer Dodge.
Als je SS echt nooit gebruikt dan kan je die points inderdaad net zo goed in sprint steken maar lijkt me sterk dat jij op trash altijd de moeite doet om achter je target te geraken.
Weet niet of jarnotjuh het nog weet, maar toen ik nog Dagger was stond ik letterlijk altijd op de allerlaatste pixel van de rand om toch achter een mob/boss te komen.
Het is iets wat je m.i. leert door veel te spelen en gewoon jezelf te willen pushen naar de hoogste damage mogelijk
Anyway, onze specs liggen aardig dicht bij elkaar en de vraagsteller heeft beide meningen. Moet ie zelf maar beslissen. :P Laat je't ons wel weten? ;)
Onze spec liggen redelijk bij elkaar, maar je kan zoveel meer Damage doen als je dus die Imp Evi en Agression beter indeelt en niet meer Eviscrate met je CP's maar gebruikt voor SnD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
Resistance_NL schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 14:13:
[...]

Hoe kun je nu voor iemand anders praten? Ben er een beetje geïrriteerd door. Ik hou er namelijk niet echt van dat er voor mij gedacht/gesproken wordt. Misschien dat het voor jou onmogelijk is om een karakter te delen, dat hoeft echter nog niet te zeggen dat ditzelfde voor mij ook onmogelijk is.

Je praat hier zonder enige voorkennis, uitgesloten jouw eigen ervaring, over en geeft op basis van geen (geldige) reden een advies. Ik zal ook niet garanderen dat het goed gaat, maar ben in ieder geval van plan om het een kans te geven, zoals we nu al 1 jaar doen. Nooit problemen gehad.

Bovendien is mijn ervaring dat ik altijd dingen succesvol heb kunnen delen met mijn broertje, of dit nu knikkers, soldaatjes, lego, of wat dan ook was. Dus praat aub voor jezelf en niet voor een ander.

Erger nog is dat dit volledig offtopic is.

Edit:
Om het nog een beetje offtopic te houden, ik kan natuurlijk ook een setup maken, met alles erop en eraan die mijn broertje ook wilt gebruiken. Moet ik (wanneer ik klaar ben) dan alleen de interface directory naar zijn pc kopiëren? Of ook nog andere folders...
ik weet niet of je het nu op de persoon in je quote hebt gericht of ook op mij, maar goed, hieronder als nog mijn 2 centjes..

Ik vind sowieso dat als jij persee je account wilt delen, dan moet je dat lekker doen. Ik zou het zelf niet kunnen, en ik denk niet veel mensen. Het is verder geen off-topic aangezien Blizzard er in zijn ToA ook een kopje heeft staan over Account Sharing...

Je hoeft niet geïrriteerd te worden, het blijft een ieder zn mening, vind het knap van je dat je het zo volhoud maar mij niet gezien.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Tranzity schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 13:55:
[...]

Oneens, goede afspraken maken en het werkt vanzelf (ook lootwise). Groot voordeel is niet meer complete weekenden zitten raiden, terwijl toch de char wordt bespeeld.
cheater in de meeste guilds word het niet geaccepteerd als de char door meerdere mensen word bespeelt omdat toch iedereen anders speelt.
Gelukkig voor jou heb je een aardige raidleider en speelt je broertje erg goed (eigenlijk beter dan die rare dps freak). Maar idd in sommige situaties kan het heel goed (zoals bij jullie) en in sommige situaties totaal niet zie een aantal andere in de guild.
Thrilled schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 14:24:
[...]

ik weet niet of je het nu op de persoon in je quote hebt gericht of ook op mij, maar goed, hieronder als nog mijn 2 centjes..

Ik vind sowieso dat als jij persee je account wilt delen, dan moet je dat lekker doen. Ik zou het zelf niet kunnen, en ik denk niet veel mensen. Het is verder geen off-topic aangezien Blizzard er in zijn ToA ook een kopje heeft staan over Account Sharing...

Je hoeft niet geïrriteerd te worden, het blijft een ieder zn mening, vind het knap van je dat je het zo volhoud maar mij niet gezien.. ;)
Waarschijnlijk bedoelt blizzard met account sharing iets anders als dat je samen met je broertje 1 char deelt. Maar meer dat je in de guild of met een aantal vrienden een account deelt.

[ Voor 38% gewijzigd door MantaMania op 31-10-2006 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
MantaMania schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 14:26:
[...]
Waarschijnlijk bedoelt blizzard met account sharing iets anders als dat je samen met je broertje 1 char deelt. Maar meer dat je in de guild of met een aantal vrienden een account deelt.
Blizzard:
Keep your account information secret.
Account sharing is against our TOU. All too frequently, scamming and account hacking can be attributed to sharing an account. While you may develop strong online friends and ties, any time you share your information with another person, the security of your account is seriously compromised.
;)

bron: http://www.blizzard.com/support/wowgm/?id=agm01726p

lijkt me toch hetzelfde als wat er hier gebeurd...

[ Voor 21% gewijzigd door Thrilled op 31-10-2006 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
RaseriaN schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 14:14:
[...]

Nee, 5CP SnD is meer DPS/Damage dan een 5CP Eviscrate. Is berekend en nee, ik ga het niet voorrekenen ;) Dit is bewezen en staat allemaal op de WoW-Forums.
Zal toch echt afhangen van de wapens die je gebruikt lijkt me, zeker nu AP ook wordt meegerekend in een evisc. Vroeger zeker.. toen schaalde evisc niet mee, maar geldt het nu nog steeds?
Ik ben een swordrogue en kan dat scenario ophouden trouwens dus ik verlies helemaal geen SnD.. misschien dat't voor een daggerrogue wat moet worden aangepast inderdaad.

Anyway.. mijn SWORD spec.. ga binnenkort lichtjes respeccen en heb volgende spec in gedachten: http://www.wowhead.com/?talent=fhxcogZMxVobVzxfo Hier nog commantaar/kritiek op?

Assassination (19 points)
Improved Eviscerate - Rank 3/3
Increases the damage done by your Eviscerate ability by 15%.

Malice - Rank 5/5
Increases your critical strike chance by 5%.

Improved Slice and Dice - Rank 3/3
Increases the duration of your Slice and Dice ability by 45%.

Relentless Strikes - Rank 1/1
Your finishing moves have a 20% chance per combo point to restore 25 Energy.

Lethality - Rank 5/5
Increases the critical strike damage bonus of your Sinister Strike, Gouge, Backstab, Ghostly Strike, and Hemorrhage abilites by 30%.

Vile Poisons - Rank 2/5
Increases the damage dealt by your poisons by 6% and gives your poisons an additional 16% chance to resist dispel effects.
Combat (32 points)
Improved Sinister Strike - Rank 2/2
Reduces the Energy cost of your Sinister Strike ability by 5.

Lightning Reflexes - Rank 5/5
Increases your Dodge chance by 5%.

Precision - Rank 5/5
Increases your chance to hit with melee weapons by 5%.

Endurance - Rank 1/2
Reduces the cooldown of your Sprint and Evasion abilities by 45 sec.

Improved Sprint - Rank 2/2
Gives a 100% chance to remove all movement impairing effects when you activate your Sprint ability.

Dual Wield Specialization - Rank 5/5
Increases the damage done by your offhand weapon by 50%.

Blade Flurry - Rank 1/1
Increases your attack speed by 20%. In addition, attacks strike an additional nearby opponent. Lasts 15 sec.

Sword Specialization - Rank 5/5
Gives you a 5% chance to get an extra attack on the same target after dealing damage with your Sword.

Weapon Expertise - Rank 2/2
Increases your skill with Swords, Fist, and Daggers by 5.

Aggression - Rank 3/3
Increases the damage of your Sinister Strike and Eviscerate abilities by 6%.

Adrenaline Rush - Rank 1/1
Increases your Energy regeneration rate by 100% for 15 sec.
Subtlety (0 points)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helox-in-a-box
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:23
[...]
ik kan natuurlijk ook een setup maken, met alles erop en eraan die mijn broertje ook wilt gebruiken. Moet ik (wanneer ik klaar ben) dan alleen de interface directory naar zijn pc kopiëren? Of ook nog andere folders...
wat je dus ook kan doen met Discord Action Bars, is alle spells op alle bars zetten en dan per bar de actions instellen.

bv standaard staat op slot 1, 2, 3 bv spell1 spell2 spell3.

jij koppelt ze dan aan bar1 slot3, slot2, slot1 en je broertje assigned ze dan aan slot1,2,3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barfieldmv
Aja
Edit:
Een gedeelte van de bar-setup word op de servers van Blizzard bewaard, daarom zal de andere speler zien dat er zaken veranderen.

Oplossingen zijn om de standaard interface niet aan te passen maar er omheen te werken.
Je kan bijv. op bar 6 items plaatsen en ervoor zorgen dat jij die te zien krijgt, via verschillende mods kan je vast ook een heel eind komen.

Sommige mods zoals DAB maken het je vast niet makkelijker maar succes met het modden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resistance_NL
@thrilled

Ik had het meer in het algemeen over mensen die voor een ander denken. Dat slaat ook op jouw terug inderdaad.
Hier heb ik geen problemen mee, een nuttige suggestie. En je laat duidelijk merken dat het jouw mening is.
Dit vind ik echter nergens op slaan en ik heb zo het gevoel dat het echt op mij gericht is. Aangezien de je- en jullie-vorm gehanteerd wordt.

En dan de inhoud. Je gaat er A. vanuit dat ik het spel nog niet zolang speel, dit terwijl het een feit is dat ik WoW vanaf de beta af aan gespeeld heb. Deze aanname maak je op een andere aanname, namelijk dat ik volgens jou niet zo thuis ben in mods... omdat ik nu toevallig een probleem ben tegen gekomen met betrekking tot flexbar. Een probleem waar ik overigens nog geen duidelijk (voor mij) passend antwoord op gekregen heb. Vervolgens volgt vanuit het jouw aanname dat ik niet thuis ben in mods, de aanname dat ik waarschijnlijk niet zo 'hoog' ben.. dit terwijl ik al 2 level 60's heb gehad, waarmee ik aardig verslaafd ben geweest en alle instances geraid heb.Bovendien speel ik nu dus samen met mijn broertje en het karakter wat we spelen heeft level 60 lange tijd geleden gehaald.

Misschien dat hieruit te lezen valt wat mijn probleem is, iets wat ik ook al eerder geschets heb. Mensen maken aannames op basis van hun eigen ervaring, terwijl die niet universeel toepasbaar zijn, of in dit geval tot 2 maal toe zelfs volledig onzinnig zijn. En dat is nu het probleem wat ik had. Ik voel me daardoor aangevallen, terwijl dat makkelijk voorkomen kan worden door het in ieder geval weer te geven als een mening, in plaats van een opsomming van 'feiten'. Waarschijnlijk zal ik als antwoord wel krijgen dat ik prikkelbaar ben, maar dan ben ik bang dat de essentie je gewoon ontgaat.

Over de legaliteit van de kwestie:

Over de legaliteit van de kwestie:
Strikt volgens de regels zal het misschien niet toegelaten zijn wat we doen, ik denk voornamelijk omdat we een oneerlijk voordeel kunnen krijgen op andere spelers. Echter, wanneer Blizzard enigzins schappelijk is, lijkt me dat onze situatie wel onder een gedoogebeleid zou kunnen vallen.

mede doordat:
All too frequently, scamming and account hacking can be attributed to sharing an account. While you may develop strong online friends and ties, any time you share your information with another person, the security of your account is seriously compromised
dit niet van toepassing lijkt te zijn en bovendien:
The bottom line is that we want World of Warcraft to be a fun and safe environment for all players.
edit:
@bovenstaande posters

Bedankt voor de hulp, ik zou het met Discord ook wel voor elkaar krijgen, sterker nog... dat heb ik een tijd gebruikt, maar ik ben nu met Flexbar aan het werken en ik zou niet weten hoe ik het daarmee zou oplossen. Ik ga in ieder geval nog even vrolijk verder met modde(re)n.

[ Voor 3% gewijzigd door Resistance_NL op 31-10-2006 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-08 10:49
MantaMania schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 14:26:
[...]

cheater in de meeste guilds word het niet geaccepteerd als de char door meerdere mensen word bespeelt omdat toch iedereen anders speelt.
Gelukkig voor jou heb je een aardige raidleider en speelt je broertje erg goed (eigenlijk beter dan die rare dps freak). Maar idd in sommige situaties kan het heel goed (zoals bij jullie) en in sommige situaties totaal niet zie een aantal andere in de guild.
LOL! :D Broertje zal er wel van balen dat Tranz geen punten meer in Holy heeft denk ik zo. (of heb je inmiddels alweer gerespecced? ;))

Een vriend heeft lange tijd een account gedeeld met z'n vriendin, maar die zijn een tijdje terug overgegaan naar twee accounts, wat ze veel beter bevalt. Lijkt mij nogal irritant om niet te kunnen spelen omdat de ander bezig is en dat soort dingen. Gelukkig heb ik er zelf niet mee te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Thrilled schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 14:30:
[...]

Blizzard:
Keep your account information secret.
Account sharing is against our TOU. All too frequently, scamming and account hacking can be attributed to sharing an account. While you may develop strong online friends and ties, any time you share your information with another person, the security of your account is seriously compromised.

[...]

;)

bron: http://www.blizzard.com/support/wowgm/?id=agm01726p

lijkt me toch hetzelfde als wat er hier gebeurd...
precies hier staat het zelfs dat ze het bedoelen op online friends, er staat dus niks over familie thuis.
Zou oook een beetje apart zijn he als ze je waarschuwen dat je je familie thuis niet kan vertrouwen.
Exitium schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 15:44:
[...]

LOL! :D Broertje zal er wel van balen dat Tranz geen punten meer in Holy heeft denk ik zo. (of heb je inmiddels alweer gerespecced? ;))

Een vriend heeft lange tijd een account gedeeld met z'n vriendin, maar die zijn een tijdje terug overgegaan naar twee accounts, wat ze veel beter bevalt. Lijkt mij nogal irritant om niet te kunnen spelen omdat de ander bezig is en dat soort dingen. Gelukkig heb ik er zelf niet mee te maken.
het lijkt me ook niks mn account delen met mn vrouw ze heeft wel een char op mijn account maar mag alleen spelen als ik niet wil anders moet ze toch echt wijken. Ik heb aangeboden er nog 1 te kopen maar dat hoefde niet dan moet ze ook maar de gevolgen accepteren.

[ Voor 33% gewijzigd door MantaMania op 31-10-2006 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiMMieJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-09 11:54

TiMMieJ

PSN: Orixez

Wij hebben gister voor het eerst de Broodlord gedownd na 2 tries (Guild eXperience op Khadgar).
Daarna nog Firemaw geprobeerd maar de tanks konden niet overeind blijven waardoor wij constant op ongeveer 85% whipen. Hopelijk gaat dat snel beter! Jullie nog tips hiervoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

TiMMieJ schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 17:06:
Wij hebben gister voor het eerst de Broodlord gedownd na 2 tries (Guild eXperience op Khadgar).
Daarna nog Firemaw geprobeerd maar de tanks konden niet overeind blijven waardoor wij constant op ongeveer 85% whipen. Hopelijk gaat dat snel beter! Jullie nog tips hiervoor?
full fire gear waardoor je tank zoveel mogelijk van die flame debuffs resist, en alleen de main tank blijft continue in line of sight van hem staan en die moet dus 315 fr gear hebben zodat die debuffs niet blijven stacken als ie er een paar resist. De off tank laten wij om de 10 debuffs wisselen met een andere off tank. Beide dus dus de hele fight niks dan taunten en bij 10 debuffs weg rennen naar de out of sight spot om door de andere te vervangen worden.
Als de warning shadowflame komt zowieso shielden en je kan proberen een greater heal te timen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:31
Ben zelf een rogue begonnen.. En als melee/rogue noob vraag ik me nou af.. Waarom zou je als pvp rogue swords speccen? Of zelfs PvE.. Want je hebt daggers nodig voor bijv backstab en ambush en ik zie niet zo een talent/skill waarbij je alleen swords kan/moet gebruiken? Ook heb ik tijdens het raiden op mijn warlock nooit echt een verschil gezien in DPS tussen daggers en swords... Er zal vast wel iemand een antwoord op mijn vraag kunnen geven :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Laatst online: 18-09 09:42
MantaMania schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 17:11:
[...]

full fire gear waardoor je tank zoveel mogelijk van die flame debuffs resist, en alleen de main tank blijft continue in line of sight van hem staan en die moet dus 315 fr gear hebben zodat die debuffs niet blijven stacken als ie er een paar resist. De off tank laten wij om de 10 debuffs wisselen met een andere off tank. Beide dus dus de hele fight niks dan taunten en bij 10 debuffs weg rennen naar de out of sight spot om door de andere te vervangen worden.
Als de warning shadowflame komt zowieso shielden en je kan proberen een greater heal te timen.
Jup kwestie van goede coordinatie tussen MT en 2 offtanks, uitgaande van het feit dat de resists het probleem niet zijn. Ventrilo is erg handig, laat de MT het in het begin allemaal coordineren, als 1 van de offtanks' taunt geresist wordt, hem meteen laten roepen dat de andere OT moet taunten. Met goede communicatie moet je em binnen een paar tries plat kunnen krijgen ;)
cls schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 17:20:
Ben zelf een rogue begonnen.. En als melee/rogue noob vraag ik me nou af.. Waarom zou je als pvp rogue swords speccen? Of zelfs PvE.. Want je hebt daggers nodig voor bijv backstab en ambush en ik zie niet zo een talent/skill waarbij je alleen swords kan/moet gebruiken? Ook heb ik tijdens het raiden op mijn warlock nooit echt een verschil gezien in DPS tussen daggers en swords... Er zal vast wel iemand een antwoord op mijn vraag kunnen geven :Y
Sword/mace/fist: Sinister Strike/Hemorrage
Daggers: Backstab/Ambush

Verschil... mwah. Combat dagger rogues doen in endgame PvE iets meer dps, maar worden op trash mobs weggeblazen door combat sword/mace/fist spec rogues. Al bij al maakt het niet gek veel uit, de speelwijze is gewoon anders, probeer het en kies wat je leuk vindt.
Om snel te lvlen overigens, combat sword/mace SS spamming > all.

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idifix
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 25-05-2024
ik heb een beetje een probleem ik ben van een afgrond gevallen vlakbij donahaar en ik kan niet meer bij men lichaam en ben als spirit ook die afgrond afgegaan en kan dus niet meer naar boven komen iemand een idee wat ik moet doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Idifix schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 18:24:
ik heb een beetje een probleem ik ben van een afgrond gevallen vlakbij donahaar en ik kan niet meer bij men lichaam en ben als spirit ook die afgrond afgegaan en kan dus niet meer naar boven komen iemand een idee wat ik moet doen?
Help request, staat iets tussen voor als je vast zit. Mischien helpt dat je verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20
je zou een gm kunnen vragen :)

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idifix
ik ben maar opnieuw begonnen ik was nog maar lvl 6 dus geen ramp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Idifix schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 18:57:
ik ben maar opnieuw begonnen ik was nog maar lvl 6 dus geen ramp
Je had via Rutheran village -> Darnasuss omhoog kunnen komen, ik heb prescies hetzelfde gehad, op mijn level 60 that is, maar ach level 6, begin inderdaad maar opnieuw

Ik had het zelfs 2 keer, mijne eerste char wou naar Kalmidor komen, maar wist niks af van de portal in Darnasus, ik bleef maar zoeken naar dat dorp tot ik viel =P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idifix
Verwijderd schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 19:07:
[...]

Je had via Rutheran village -> Darnasuss omhoog kunnen komen, ik heb prescies hetzelfde gehad, op mijn level 60 that is, maar ach level 6, begin inderdaad maar opnieuw

Ik had het zelfs 2 keer, mijne eerste char wou naar Kalmidor komen, maar wist niks af van de portal in Darnasus, ik bleef maar zoeken naar dat dorp tot ik viel =P
idd daar was ik ook wel achter maar toen bleek dat mijn lichaam op een richel lag en toen ik de 2e keer in sprong miste ik die richel en dacht toen van 'flikker maar op begin wel opnieuw :P '

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiMMieJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-09 11:54

TiMMieJ

PSN: Orixez

Firemaw is net down bij ons met 33 man is het makkelijk te doen.
Beter overzicht op de aggro lijst voor de mensen die er nu waren.
Hiervoor waren er nog mensen die geen aggro control hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KreKkeR241
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 17:56

KreKkeR241

11101001010

-dubbel-

[ Voor 98% gewijzigd door KreKkeR241 op 31-10-2006 22:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KreKkeR241
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 17:56

KreKkeR241

11101001010

MantaMania schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 15:47:
[...]

precies hier staat het zelfs dat ze het bedoelen op online friends, er staat dus niks over familie thuis.
Zou oook een beetje apart zijn he als ze je waarschuwen dat je je familie thuis niet kan vertrouwen.

[...]

het lijkt me ook niks mn account delen met mn vrouw ze heeft wel een char op mijn account maar mag alleen spelen als ik niet wil anders moet ze toch echt wijken. Ik heb aangeboden er nog 1 te kopen maar dat hoefde niet dan moet ze ook maar de gevolgen accepteren.
Tja, even los van of het goed/slecht/belachelijk/onterecht is, ze zeggen het toch echt:
In case you establish an Account for your child, you understand and accept that, it is your responsibility as the legal guardian to determine whether World of Warcraft is appropriate for your child. You may not share the Account with anyone, except that if you are a parent or guardian, you may permit one (1) minor child to use the Account when not in use by you. You are liable for all uses of the Account. Notwithstanding anything to the contrary herein, you acknowledge and agree that you shall have no ownership or other property interest in the Account.

http://www.wow-europe.com/en/legal/termsofuse.html
What is a compromised account?

An account is compromised when the account name and password is known by a person other than the account owner. Even sharing the account with a friend or family member will mean that it is compromised.

http://faq.wow-europe.com/en/article.php?id=1059
GIVING OUT ACCOUNT INFORMATION -- TO *ANYONE*

Sadly, our support teams take a considerable number of inquiries from people who have lost their account solely because they at one time shared their password to a friend, spouse (or ex-spouse), roommate, relative, etc, and then had their account stolen, items sold, and characters deleted by that individual.

Most of the small-scale account thefts (those not done by a widespread hack or scam) take place because the individual *gives out* their own information to someone they believed they could trust.

This is not to say players should inherently start distrusting their friends, but your password is supposed to be yours and YOURS alone... this is part of why our Terms of Use specifically forbid sharing your login information.

http://www.blizzard.com/support/wowgm/?id=agm01889p
Sterker nog, ik kwam wel eens op een pagina van Blizzard waar ze enkele voorbeelden gaven, waaronder het voorbeeld van een account delen onder gezinsleden, wat volgens hun dus niet mocht. Kan deze pagina helaas momenteel even niet terugvinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-07 13:40
Is het mogelijk op raid frame mods (zoals PerfectRaid) ook te gebruiken in 5man parties? Dat zou het healen zoveel makkelijker maken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pyrofielo
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
En toen ging onze MT weg.

Das toch wel behoorlijk klote, hij had net full wrath en dat schild van chromaggus (die die gewoon netjes verdiend had daar gaat het niet om), maja zijn nu dus wel onze beste tank kwijt.
Moeten nu maar ff zien hoe we dat gaan doen aangezien de rest van de tanks nog niet zo heel goed gegeared zijn.

Ik hoop niet dat het nu verder achteruitgaat met de guild. Tijdje terug was onze raidleader al gestopt met spelen.

Astennu lvl 110 Warrior - Bethesda lvl 104 Warlock - Ezrah lvl 110 Druid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-05 19:48
pyrofielo schreef op woensdag 01 november 2006 @ 01:14:

Das toch wel behoorlijk klote, hij had net full wrath en dat schild van chromaggus (die die gewoon netjes verdiend had daar gaat het niet om), maja zijn nu dus wel onze beste tank kwijt.
Moeten nu maar ff zien hoe we dat gaan doen aangezien de rest van de tanks nog niet zo heel goed gegeared zijn.

Ik hoop niet dat het nu verder achteruitgaat met de guild. Tijdje terug was onze raidleader al gestopt met spelen.
mentalblock zal waarschijnlijk het ergste zijn. Dus dat de guild down is dat de MT weg is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:41

Anders word jij de nieuwe MT? Aan je profile te zien ben je meer dan behoorlijk equipped om BWL te tanken :)

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen

Waar ken ik dat van, full wrath, allerlei jewelry, die bulwark, een thunderfury, en toen ging die naar de beste guild op de server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taenadar
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15:50
KreKkeR241 schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 22:28:
[...]
Tja, even los van of het goed/slecht/belachelijk/onterecht is, ze zeggen het toch echt:

[...]

[...]

[...]

Sterker nog, ik kwam wel eens op een pagina van Blizzard waar ze enkele voorbeelden gaven, waaronder het voorbeeld van een account delen onder gezinsleden, wat volgens hun dus niet mocht. Kan deze pagina helaas momenteel even niet terugvinden.
Ik ben 1 x aangesproken door een GM die tegen mij zei dat er iemand anders op mijn account speelde. Hij vertelde dat dit niet veilig was. Maar verder heeft hij hier niks tegen gedaan. Dit is al een hele tijd terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18-09 13:16

chromeeh

the Gnome

Gister avond eerste baas (Venoxis) down in ZG :*)
Dat voelde erg lekker, zeker omdat tie doen ging in de eerste try :)
Vanavond nog maar weer een poging op Jeklik... :X

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt het dat met burning crusade een free talent reset komt??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:31
Verwijderd schreef op woensdag 01 november 2006 @ 07:48:
Ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Eerder nog. De nieuwe content patch komt al voordat TBC uitkomt en daarmee ook al de nieuwe talents. En krijgen we dan al een reset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke thanks... en hoe werkt dat precies?
IK heb nog nooit een talent reset gedaan.

En de eerste keer een talent reset kost 1 gold geloof ik.

Maar als we nou van blizzard een talent reset krijgen, en daarna wil ik nog een keer resetten.

Kost het dan gewoon 1 gold of meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sallin
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Je zegt het zelf al, een free talent reset. Het kost daarna dus net zo veel als het voor de free reset kostte.

This too shall pass
Debian | VirtualBox (W7), Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, maar je kan het ook zo zien:

Free, dat blizzard de 1 gold zeg maar betaald ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
Je kan nog altijd ressen bij de spirithealer, vooral in lagere levels nog wel raadzaam.
Vanaf lvl10 gaat krijg je een 10min debuff, en gaat al je gear naar 25% durability (alle gear, dus ook in je backpacks, lvl60's met veel epics zal je dus geen spirithealer meer zien pakken)

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18:40

vhal

ಠ_ಠ

gisteravond weer een BWL run gehad. Afgelopen zondag hebben we tot Ebonroc gecleared zodat we nu alle tijd hadden voor Flamegor (1e keer) plus eventueel Chromaggus. Flamegor was een aanfluiting eerste klas. Wat is hij ontzettend makkelijk zeg, niet normaal meer. In mijn ogen viel het allemaal een beetje tegen. Het enige wat spannend was was het tranqen. Maar dat is dan ook echt alles. (voor hunters dan he).

Dus op naar Chromaggus :) De wyrmguard pack was wel even pittig (we hadden 3 stunners), maar na een whipe gingen ze toch neer :)
Voor Chromaggus hadden we een uur uitleg van een officer. Ik moet zeggen dat zijn toewijding voor dit soort dingen behoorlijk groot is. Aangezien het voor ons de eerste keer was dat we bij Chromaggus waren, was het wel nodig om alles, maar dan ook echt alles uit te leggen. Zo gezegd, zo gedaan en onze eerste poging begon. We kozen voor een rogue die de hendel bediende die tegelijker tijd werd gesummoned door een warlock. Scheelt je weer een SS, gedoe om je gear weer aan te trekken en het werkt prima zo.
Na een tijdje werden de 2 attacks bekend.

Ignite Flesh + Time Lapse :D :+

Best grappig voor een eerste try/attempt. Het was allemaal erg nieuw en we kwamen tot 88%. Onze tweede poging ging een stuk beter, iedereen wist wel wat ie kon verwachten en we kwamen tot 55%. Helaas door een klein foutje werd het een whipe. Maargoed, inmiddels was het 23.30 en we hadden nog tijd voor 1 poging. En onze 3e poging strande op 27% :D
IMHO niet slecht voor een eerste poging met deze 2 attacks...volgende week gaat ie vast wel neer. :) (hoop ik)

Maargoed, iets voor mij. Hoe vaak gebruiken jullie de Hourglasssand om de Bronze debuff te curen? Ik merk dat het wel te doen is om verder te spelen met deze bronze debuff. Ok, je stunned af en toe, maar in principe hoeft het niet dodelijk te zijn als je een beetje oplet. Wel als je stunned en een ignite flesh op je dak krijgt ;)

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bras
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-06 15:56

En daarom ben ik zo blij dat, in onze club, elke tank wordt opgeleid om alles te kunnen tanken. Dit kost soms wat extra (her)leren van encounters, maar er ontstaan zo geen excessieve ego's die zodra ze vertrekken een groot gat achter laten in een raid groep. Je hoort te vaak verhalen over raid groepen, die een halve instance terugval zien door zo'n vertrek.
Ook de gear is daardoor redelijk eerlijk verdeeld.

Dit betekent wel dat elke tank tassen vol heeft met resistance gear (nature, shadow, fire)

[ Voor 4% gewijzigd door bras op 01-11-2006 08:40 ]

"When you find yourself in the company of a halfling and an ill-tempered Dragon, remember, you do not have to outrun the Dragon...you just have to outrun the halfling."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masch
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18:26
Wij hadden gisteren ook weer een leuk raid dagje :D

Eerst om 19:00 uur naar Onyxia gegaan (stond al gescheduled), waarna we met de buff van haar naar BWL gingen om Flamegor te downen. De eerste try ging de MT down door te weinig healing (67%), daarna was de hunter tranq shot roulatie niet goed, waardoor een aantal healers down gingen (19%). De derde try was flawless, met maar 2 doden. Dus deze week ontzettende progress gemaakt in BWL; Firemaw, Ebonroc en Flamegor dood in een week :D :D

Daarna nog even een paar tries gedaan op Chromaggus (na 2 wipes op die 3 mobs, stuns & nature, arcane, shadow mobs... Heel moeilijk die mobs, zelfs harder imo dan die 3 bazen ervoor). Beste try op Chromaggus was 72%, we hebben de tactics nog niet onder de knie. We hadden Incinerate en Time Lapse, dus dat maakte het niet gemakkelijk. Maar goed, de hele raid moet maar eens de tactics gaan lezen, zodat we de volgende keer beter prepared zijn.

(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Geen slow-chat!
Geen one-liners!
Geen onzinnig offtopic geblaat!