Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112
En die ridingskills kosten na de nieuwe patch iets van 80G begreep ik van de week van een guildie.Gennis schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 10:05:
[...]
Ja je kan meerdere paarden kopen (neem aan dat je human bent, dus?) Maar daar heb je geen zak aan want je kan er toch maar op eentje rijden.
Ridingskill kun je meestal kopen bij een NPC die naast de NPC staat waar je je paard koopt.
- Het jammere is dat ik nu eindelijk na een weekend heerlijk pvpen exalted wordt met AV... en dus een epic mount kan kopen voor 10G maar dat die ridingskill iets van 700G gaat wezen, weet iemand me daar iets over te vertellen?
- Ben op dit moment rank 6 en hoop woensdag rank 8 te zijn.
- En weet iemand toevallig een site waarop je kan zien wat je zo'n beetje aan honor nodig hebt om een rank omhoog te gaan?

We zouden een guildrun doen in ST, om wat guildies bij te levelen.
Nu viel om sociale redenen onze MT uit. Dus uit LFG een lvl 60 Warrior geplukt...
Gevolg: 4x over een compleet zinloze wipe omdat hij zonodig opmoest schieten...
Leuk als je healer geen mana meer heeft en om een mana break vraagt

Dit is echt de laatste keer dat ik PuG instances doe

Zoooo dat lucht op
Hopelijk vanavond m'n Beasts Deck verkocht en dus een leuk zakcentje erbij.
Ik zit alleen nog te twijfelen om m'n mining te droppen en iets te gaan doen in enchanting, wil er alleen nog ff goed over nadenken
"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."
jup ik ben human, ik denk dat ik een black stallion koop.. kan je mounts ook weer verkopen?Gennis schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 10:05:
[...]
Ja je kan meerdere paarden kopen (neem aan dat je human bent, dus?) Maar daar heb je geen zak aan want je kan er toch maar op eentje rijden.
Ridingskill kun je meestal kopen bij een NPC die naast de NPC staat waar je je paard koopt.
Nee, mounts kan je NIET meer verkopen. Je kan ze wel weggooien om bagspace te creeren.Thrilled schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 10:24:
[...]
jup ik ben human, ik denk dat ik een black stallion koop.. kan je mounts ook weer verkopen?
Mwoah, paar weken terug wilden we de laatste mobs voor Broodlord pullen, alleen kwam Broodlord zelf ook mee. Tanks erop om aggro te krijgen en 'm terug naar z'n plek te halen, wij naar onze posities (deur van lab) en daar eerst AoE op alle draakjes, daarna Broodlord neergehaald. Gebeurt daar ook nog wel eens dat één van onze locks aggro pakt, die wordt dan geoneshotted en Broodlord gaat dan terug naar de MT. ^^Masch schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 10:03:
[...]
En Broodlord is inderdaad erg simpel, als je als groep maar goed weet dat je niet moet overnuken en je een paar goede tanks hebt. Wij zijn er maar 1 keer gewiped (3 weken geleden, 3 tries) en dat kwam door overnuken. Als Broodlord eenmaal aan de wandel gaat is het over.
Als een van je clothbags aggro pakt, moet je net zo lang schreeuwen op Vent totdat ze naar de tankpositie lopen. Bij ons helpt dat beter, en een clothie minder is op dat gevecht totaal niet erg (l2getaggroreductionskillsExitium schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 10:36:
[...]
Mwoah, paar weken terug wilden we de laatste mobs voor Broodlord pullen, alleen kwam Broodlord zelf ook mee. Tanks erop om aggro te krijgen en 'm terug naar z'n plek te halen, wij naar onze posities (deur van lab) en daar eerst AoE op alle draakjes, daarna Broodlord neergehaald. Gebeurt daar ook nog wel eens dat één van onze locks aggro pakt, die wordt dan geoneshotted en Broodlord gaat dan terug naar de MT. ^^
Inderdaad, dat is de enige manier om op zo'n moment een wipe te voorkomen. Bij onze eerste wipes gebeurde dit echter veel te vroeg in het gevecht, waarna het niet meer goed kwam. Gisteren was onze beste warlock ook aan de beurt, maar hij liep gelijk naar de tank, kreeg een klap, ging dood en we konden de laatste 5% af maken.RaseriaN schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 10:40:
[...]
Als een van je clothbags aggro pakt, moet je net zo lang schreeuwen op Vent totdat ze naar de tankpositie lopen. Bij ons helpt dat beter, en een clothie minder is op dat gevecht totaal niet erg (l2getaggroreductionskills)
(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!
Zaterdag MC clear, ZG clear, AQ20 alleen laatste boss nog over.
Zondag Onyxia clear, BWL 4 bosses neer.
=)
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
Pas 1 echte oefen-ronde gehad op twins, kwamen maar tot 70% en daarna naar naxx, en werd het still in AQ40. Onze MT besloot te vertrekken vanwege geen progressie, en zoals altijd bracht het zo een focus teweeg dat we voor de twins gingen.
Eerste try 19%, twins enraged, raid dood in 10s
tweede try, twins down in 13:30
Daarna naar C'thun, tuurlijk mensen die geen tactics lezen, staan in deur, boem 400k naturedamage, snelste raidwhipe raidwhipe ooit. Maar in 3 tries op 57% in P1.
1 van de mooiste gevechten tot nu toe
Mooie race tot nu toe, 8 raidgroepen voorbij twins, pas 3 hebben C'thun neer, laten we hopen dat wij nummer 4 worden

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)
Maar het vage is, volgens de strats zijn de Black Drakonids resistant to Fire and Shadow, maar wat locks deden toch Rain of Fire op ze, en die deden ook gewoon normale dmg ? (270 per tick)
Zijn ze gedeeltelijk resistant ofzo of is er iets veranderd aan die Black Drakonids ?
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Verwijderd
Wat jij nodig hebt is een druid tank! Tank met innervate voor de healerchromeeh schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 10:22:
Grrrr frustatie al om gister avond
We zouden een guildrun doen in ST, om wat guildies bij te levelen.
Nu viel om sociale redenen onze MT uit. Dus uit LFG een lvl 60 Warrior geplukt...
Gevolg: 4x over een compleet zinloze wipe omdat hij zonodig opmoest schieten...
Leuk als je healer geen mana meer heeft en om een mana break vraagt
Dit is echt de laatste keer dat ik PuG instances doe![]()
Zoooo dat lucht op
Oeh, dat lukte ons ook, maar dan 536M damage:sabriel schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 11:00:
Daarna naar C'thun, tuurlijk mensen die geen tactics lezen, staan in deur, boem 400k naturedamage, snelste raidwhipe raidwhipe ooit.
Wel een goede les geweest dat je niet in of vlak voor de deuropening moet gaan staan (verder C'thun tot 46% in fase 1, veel dingen die allemaal goed moeten gaan zeg: positioning, eyes afmaken, bewegen naar de andere kant
[ Voor 11% gewijzigd door bras op 30-10-2006 11:17 ]
"When you find yourself in the company of a halfling and an ill-tempered Dragon, remember, you do not have to outrun the Dragon...you just have to outrun the halfling."
ik wordt een beetje suf van al die links maar eh.... welke website heeft nu echt goede instance guides? meeste die ik vind laten een beetje de map zien en that's itbras schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 11:10:
[...]
Oeh, dat lukte ons ook, maar dan 536M damage:
[afbeelding]
Wel een goede les geweest (verder C'thun tot 46% in fase 1, veel dingen die allemaal goed moeten gaan zeg)
blup
Verwijderd
Ik kan me niet herrinneren dat de Black Drakonids resistant waren tegen Fire, ik dacht dat dat alleen de rode waren. Maar zelfs dan, ik heb als mage ook ervaren dat mobs die extreem resistant zijn tegen Ice, nog steeds de volle damage en het slow-effect krijgen als ze door Blizzard (ice aoe) heenkomen. Misschien heeft dit iets te maken met het aoe-effect ipv targetted effect ofzo.On_E schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 11:01:
We stonden gisteravond laat weer voor Nefarian, bleken we red/black te hebben, niet echt leuk…
Maar het vage is, volgens de strats zijn de Black Drakonids resistant to Fire and Shadow, maar wat locks deden toch Rain of Fire op ze, en die deden ook gewoon normale dmg ? (270 per tick)
Zijn ze gedeeltelijk resistant ofzo of is er iets veranderd aan die Black Drakonids ?
http://snippy.ceejbot.com/wiki/show/world_of_warcraftYokidrink schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 11:16:
[...]
ik wordt een beetje suf van al die links maar eh.... welke website heeft nu echt goede instance guides? meeste die ik vind laten een beetje de map zien en that's it
blup
bras schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 11:10:
[...]
Oeh, dat lukte ons ook, maar dan 536M damage:
[afbeelding]
Wel een goede les geweest dat je niet in of vlak voor de deuropening moet gaan staan (verder C'thun tot 46% in fase 1, veel dingen die allemaal goed moeten gaan zeg: positioning, eyes afmaken, bewegen naar de andere kant)

Veel ruimte houden bij entry (tijdje terug was die bugged, 10 seconden gewoon geen beams oid)
Leuke fight tbh, goed scripted en vraagt veel van de raid en individueel.
Waarom zou je hem verkopen? Ik heb 2 tijgers, zwart en wit. Zo kan ik de kleur van mijn mout aanpassen bij de dress kleur.Thrilled schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 10:24:
[...]
jup ik ben human, ik denk dat ik een black stallion koop.. kan je mounts ook weer verkopen?
En wel stoer hoor, aan komen rijden met een witte mount en weg rijden op een donkere.
De meeste snappen er niets van. Ik heb wel lol van die 9 gold
A dead heealer can't heal you.
Verwijderd
wowwikiYokidrink schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 11:16:
[...]
ik wordt een beetje suf van al die links maar eh.... welke website heeft nu echt goede instance guides? meeste die ik vind laten een beetje de map zien en that's it
Er zijn 3 soorten 18 slot bags, eentje van onyxia, eentje gecraft met tailoring en eentje van een argent dawn quest.Thrilled schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 11:30:
[...]
ja ok maar ik heb nu 4x 16 slots (zijn er nog grotere?) bags... en ik zit regelmatig al met volle zakken, als ik dan even alle paarden ga kopen? liever niet
[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2006 11:33 ]
Blue heeft redelijk wat resistance tegen frost
Black heeft een beetje resistance tegen fire (en wat shadow dacht ik)
ja ok maar ik heb nu 4x 16 slots (zijn er nog grotere?) bags... en ik zit regelmatig al met volle zakken, als ik dan even alle paarden ga kopen? liever nietRochette schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 11:26:
[...]
Waarom zou je hem verkopen? Ik heb 2 tijgers, zwart en wit. Zo kan ik de kleur van mijn mout aanpassen bij de dress kleur.
En wel stoer hoor, aan komen rijden met een witte mount en weg rijden op een donkere.
De meeste snappen er niets van. Ik heb wel lol van die 9 gold
Hmm dus we kunnen de locks gewoon laten AoEen in de Black corner ipv ze te laten DOTen in de Red corner…ImdaMned schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 11:29:
Rood heeft redelijk wat resistance tegen fire
Blue heeft redelijk wat resistance tegen frost
Black heeft een beetje resistance tegen fire (en wat shadow dacht ik)
* Het schijnt een hele gezellige internationale community te zijn.
* Het leven is in Parijs wel duurder dan in NL, maar je krijgt veel korting overal.
* Je maakt lange werkdagen (tot 10 uur regelmatig) met een kleine anderhalf uur pauze totaal
* Je hebt mogelijkheden om carriere binnen Blizz te maken.
* Je salaris is ong. 1500 euro netto per maand.
Dus als je WoW gek bent, nog niet weet wat je met je toekomst aanmoet is het wellicht best een leuk baantje om voor een jaar/twee jaar te doen. Soort sabbatical.
[ Voor 12% gewijzigd door FunkyTrip op 30-10-2006 11:36 ]
Dit dus.
black is volgens de innersanctum taktiek slightly resistant tegen fire toch en volgens de wowwiki gewoon full maar wij hebben ze gisteren ook gewoon ge aoeed.On_E schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 11:01:
We stonden gisteravond laat weer voor Nefarian, bleken we red/black te hebben, niet echt leuk…
En voor het eerst Nefarian DOWN we waren allemaal flink gebuffed ik zat rond de 11000 als tank dat was toch wel erg lekker. Maar was echt een perfecte try was onze 3e avond op nef in totaal iets van 7 tries en nu bijna vlekkeloos neer op de eerste try van de avond, alleen aan het eind pakte de mt een keer fear en daarna nog een keer polymorph waardoor die op het laatste stukje even verkeerd stond.
Daarna nog naar outdoor bosses gekeken en emeriss was up maar wat een klote boss is dat na 2 tries kwam er helaas ook een andere guild die hem wel in 1 keer neer kregen.
ja onyxia en de panter bos droppen 18 slots bags. Maar ook die raken vol(ik kan het weten heb d'r 4)Thrilled schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 11:30:
[...]
ja ok maar ik heb nu 4x 16 slots (zijn er nog grotere?) bags... en ik zit regelmatig al met volle zakken, als ik dan even alle paarden ga kopen? liever niet
btw nog een keer mijn vraag
wat doen jullie met in guilds met duidelijke e-bayers, dus goede gear, maar 0 knowledge, of skill
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
Verwijderd
Say NO to ebayersKevinp schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 11:41:
[...]
ja onyxia en de panter bos droppen 18 slots bags. Maar ook die raken vol(ik kan het weten heb d'r 4)
wat doen jullie met in guilds met duidelijke e-bayers, dus goede gear, maar 0 knowledge, of skill
wij gebruiken single targeting en een rogue of hunter voor te assisten telkens, dit om de mana consumptie laag te houden, de dps is toch hoog genoeg voor die snel te killen :-)MantaMania schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 11:33:
[...]
black is volgens de innersanctum taktiek slightly resistant tegen fire toch en volgens de wowwiki gewoon full maar wij hebben ze gisteren ook gewoon ge aoeed.
.
[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2006 11:51 ]
kicken wat moet je met dat soort figuren zeker als ze er om liegen. Als het een lvl 60 is en die heeft een andere class erbij gekocht en zegt het duidelijk en gaat ook zelf "oefenen" vind ik het geen probleem.Kevinp schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 11:41:
[...]
ja onyxia en de panter bos droppen 18 slots bags. Maar ook die raken vol(ik kan het weten heb d'r 4)
Tot nu toe ben ik nog maar weinig gekochte accounts tegen gekomen zijn die ook maar een beetje skill hebben. Wel grappig dat we nu steeds meer mensen hebben die op alts mee gaan naar mc ipv met de main en die hebben dan toch wel voor sommige stukjes wat uitleg nodig das ook wel leuk.
Alvast bedankt!
It's still magic even if you know how it's done. (Terry Pratchett, A Hat Full of Sky)
Zo uit mijn hoofd (zit nu op stage):HellPunk schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 11:54:
Ik heb onlangs Discord Action Bars geïnstalleerd samen met de Charcoal UI ter vervanging van m'n vorige UI. Alles ziet er nu uit zoals ik het wil, behalve de portraits van de party members: die zijn namelijk veel te groot - als iemand wat gebufft is komt het portrait bijna tot halverwege het scherm! Ik heb al Discord Frame Modifier draaien, maar ook hiermee krijg ik de portraits niet kleiner. Iemand nog een goeie tip? Ik denk dat het wel moet kunnen, maar dat ik dit op de verkeerde plek probeer in te stellen...
Alvast bedankt!
/duf -> Party -> portrait -> 'scale' of ( -> special -> 'size' (height + width) ) verlagen dan zijn ze als het goed is kleiner
edit:http://www.discordmods.com/cgi-bin/page.pl?mod=DUF&page=readme#4.11
[ Voor 4% gewijzigd door Qck op 30-10-2006 12:00 ]
Music is not just a sound, it's a way of living.
Hoeveel kills moet je hebben om b.v. Prived Scout te worden etc.?
Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112
Yup, want tijdens het levelen van je char leer je veel over de do's en don'ts van je class...
Daar hoort ook je 'plaats' binnen een group bij, want elke instance / raid is zowel afhankelijk van communicatie, als van de ervaring van de spelers.
Je hoeft mij echt geen andere lvl 60 class te doen, ik kan er zo 1..2..3.. niet mee overweg...
Het kost tijd om een 'nieuwe' class te leren kennen, met een gekochte char een (raid)instance inrennen gaat ondanks prachtig glimmende gear echt niet werken.
"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."
Verwijderd
Zoek even op http://www.wowwiki.com naar "pvp rank" oid, is sneller als dat iemand het hier in 20 regels uit gaat leggen.Pedr0 schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 12:02:
Hoezit het met de PvP ranks...
Hoeveel kills moet je hebben om b.v. Prived Scout te worden etc.?
Direct Debit vind ik persoonlijk het gemakkelijkste, het is gewoon automatische incasso, het enige wat je hoeft te doen is je bankrekening nummer invullen.Idifix schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 12:10:
is aan het aan te raden om via Pay-pal te betalen. Ik zit namelijk te denken om ook WoW te gaan spelen maar ik heb geen idee met welke manier ik het moet betalen (paypal of gamecards) ik ga vandaag sowieso eerst even een trial versie halen en dan zie ik wel verder.
Hmm ikzelf doe nooit iets via automatische incasso omdat ik graag alles in de gaten wil houden van hoeveel ik nog heb zodat ik nooit in geld nood kom. Is er geen soort van Ideal optie?Verwijderd schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 12:13:
[...]
[...]
Direct Debit vind ik persoonlijk het gemakkelijkste, het is gewoon automatische incasso, het enige wat je hoeft te doen is je bankrekening nummer invullen.
http://www.wow-inner-sanc...fault.aspx?ForumGroupID=7Yokidrink schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 11:16:
[...]
Verwijderd
klopt als een bus, en dan neem je als officer een priest met 4-9 tier 3 binnen, blijkt dat die tijdens vael fight (bwl) holy nova gebruikt -.- dank u voor de aggrochromeeh schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 12:13:
[...]
Yup, want tijdens het levelen van je char leer je veel over de do's en don'ts van je class...
Daar hoort ook je 'plaats' binnen een group bij, want elke instance / raid is zowel afhankelijk van communicatie, als van de ervaring van de spelers.
Je hoeft mij echt geen andere lvl 60 class te doen, ik kan er zo 1..2..3.. niet mee overweg...
Het kost tijd om een 'nieuwe' class te leren kennen, met een gekochte char een (raid)instance inrennen gaat ondanks prachtig glimmende gear echt niet werken.
Ik ben principieel zelfs tegen powerlvl'e. Dit omdat je echt wel je tijd moet nemen om te lvl'en. Als je als een wilde door het spel gaat rushe, dan ga je wel snel 60 zijn, maar minder weten van je klasse dan wanneer je rustig de tijd hebt genomen om te levellen
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2006 12:26 ]
Verwijderd
beste guides die ik ken: http://www.curse-gaming.com/en/wow/raids.htmlYokidrink schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 11:16:
[...]
Als je als first healer van de MT's dient en je gaat holy nova beginnen spamme van bij het begin waardoor je dan ook nog vael gaat dmg'en... gl & bbyeVerwijderd schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 12:29:
De laatste keer dat ik mee was naar Vael, had Holy nova geen threat.
[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2006 12:30 ]
de dmg en healing van holy nova geeft geen threatVerwijderd schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 12:29:
Als je als first healer van de MT's dient en je gaat holy nova beginnen spamme van bij het begin waardoor je dan ook nog vael gaat dmg'en... gl & bbye
btw eeen priest als first healer van de mt bij veal?? hoeveel priests had je dan wel niet mee?
[ Voor 13% gewijzigd door MantaMania op 30-10-2006 12:33 ]
Verwijderd
Inderdaad, gisteren zat ik in een groep met MT2 t/m 4, enige knopje wat ik aanraak is holy nova VANAF het begin.MantaMania schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 12:32:
[...]
de dmg en healing van holy nova geeft geen threat
Verwijderd
7.. het was een lucky day tegenover de normale 2-3MantaMania schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 12:32:
[...]
de dmg en healing van holy nova geeft geen threat
btw eeen priest als first healer van de mt bij veal?? hoeveel priests had je dan wel niet mee?
en ik zal is zien of ik die screenshots nog vind op guild site
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2006 12:35 ]
http://leftoversraiding.org/eve/forums/a/frm/f/77010864
Intel Core 2 Duo E8500 | Asus P5Q-E | 4GB PC8500 OCZ Platinum | Club3D Radeon 4870 1GB OC | Samsung SyncMaster 225B
Zou WoW wel op mijn syteem draaien?
Ik heb een Acer Aspire 3020 notebook en daar zit dit in:
Amd sempron proccesor 2800+
ATI mobility RADEON X600 PCI express/64MB VRAM
512 MB DDR RAM
Mij zegt dit allemaal niks hoor maar jullie hebben er vast wel een beetje verstand van.
De reden dat ik dit vraag is omdat ik zeker wil zijn dat het spel het doet en dat ik hem straks niet voor niks aanschaf want dat zou zonde zijn.
Verwijderd
Hij zal het wel doen alleen zul je in de grote steden (orgrimmar en dergelijken) redelijk wat framelag hebben, zo ook in graphic heavy fights zoals thaddius in naxxramas, maar daar zou ik me geen zorgen over maken als je net begint.Idifix schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 12:57:
nog een vraagje (ja ik ben lastig)
Zou WoW wel op mijn syteem draaien?
Ik heb een Acer Aspire 3020 notebook en daar zit dit in:
Amd sempron proccesor 2800+
ATI mobility RADEON X600 PCI express/64MB VRAM
512 MB DDR RAM
Mij zegt dit allemaal niks hoor maar jullie hebben er vast wel een beetje verstand van.
De reden dat ik dit vraag is omdat ik zeker wil zijn dat het spel het doet en dat ik hem straks niet voor niks aanschaf want dat zou zonde zijn.
Denk dat vooral die 512mb weinig is. Wow neemt bij mij soms 350-400mb in beslag. Je frames per seconde zullen zelfs op lage resolutie niet echt hoog zijn (denk aan een fps of 8-15 in questgebieden)
Dit dus.
Wat ik wel mooi vind is dat , zodra de hardware niet voldoet aan de eisen je bij de install een popup krijgt: WoW cant be installed on this computer because of hardware requirements, of iets dergelijks, zeer netjes en kom je niet voor verrassingen te staan na die lange install..
Ik bekijk eerst ff men banksaldo en daarna naar de stadThrilled schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 13:09:
mijn vriendin heeft een mb ram geheugen (van 400 nogwat.. heel vaag getal) .. videokaartje van 64 mb en daar draait hij gewoon op (niet perfect natuurlijk) en ze hapert af en toe in de grote steden, maar het is dus te doen.
Wat ik wel mooi vind is dat , zodra de hardware niet voldoet aan de eisen je bij de install een popup krijgt: WoW cant be installed on this computer because of hardware requirements, of iets dergelijks, zeer netjes en kom je niet voor verrassingen te staan na die lange install..
Vergeet niet de panterbag, is ook 18-slot.Verwijderd schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 11:27:
[...]
wowwiki
[...]
Er zijn 3 soorten 18 slot bags, eentje van onyxia, eentje gecraft met tailoring en eentje van een argent dawn quest.
Panter-boss in ZG
WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)
Grats nog ja, had al iets opgevangen. Wie zijn er gelukkig geworden qua drops?MantaMania schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 11:33:
[...]
En voor het eerst Nefarian DOWN we waren allemaal flink gebuffed ik zat rond de 11000 als tank dat was toch wel erg lekker. Maar was echt een perfecte try was onze 3e avond op nef in totaal iets van 7 tries en nu bijna vlekkeloos neer op de eerste try van de avond, alleen aan het eind pakte de mt een keer fear en daarna nog een keer polymorph waardoor die op het laatste stukje even verkeerd stond.
Hmm volgens mij gebruikt een priest in Exomna tijdens Vael dus ook holy nova. 4fun, jij doet dat toch wel eensVerwijderd schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 12:25:
[...]
klopt als een bus, en dan neem je als officer een priest met 4-9 tier 3 binnen, blijkt dat die tijdens vael fight (bwl) holy nova gebruikt -.- dank u voor de aggro
EDIT: hij had zelf al gereageerd:
Verwijderd schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 12:29:
De laatste keer dat ik mee was naar Vael, had Holy nova geen threat.
[ Voor 20% gewijzigd door JeroenNietDoen op 30-10-2006 13:44 ]
Staat zo op de thottbot site, dus.. lijkt me sterk dat je daar dan aggro mee kan trekkenCauses an explosion of holy light around the caster, causing 28 to 32 Holy damage to all enemy targets within 10 yards and healing all party members within 10 yards for 52 to 60. These effects cause no threat.
Dit is rank1, rank6 doet meer damage/healing natuurlijk
[ Voor 9% gewijzigd door RaseriaN op 30-10-2006 13:50 ]
Ik spam altijd non stop holy nova...Door holy nova te spammen hoeft mn groep amper fr aan te trekken en hou ik voldoende tijd over om andere healers en tanks bij te flashen. Heb ook nog nooit aggro gepakt.Verwijderd schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 12:25:
[...]
klopt als een bus, en dan neem je als officer een priest met 4-9 tier 3 binnen, blijkt dat die tijdens vael fight (bwl) holy nova gebruikt -.- dank u voor de aggro
Wel kreeg een andere priest steeds aggro toen we veal nog moesten leren. We dachten slim te zijn door de hunterpets erbij te halen voor t kleine beetje extra dps (whipede vaak op 1 %). Die doen dus ook mee met healing aggro
31 is wat je (nu) nodig hebt om de beste talent uit een bepaalde tree te bereiken. Dan stop je de rest ergens anders.Thrilled schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 14:11:
even vraagje over de talents, van lvl 10 t/m 60 kan je 51 talent points besteden, correct? Ik zie wel eens een 31/20 build geloof ik, weet niet precies wat jullie allemaal zeggen maar als ik naar mn Fire tree kijk bij mn mage kom ik ruim boven de 31 punten.. mis ik iets?
Je hoeft niet alle punten in fire te zetten.Thrilled schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 14:11:
even vraagje over de talents, van lvl 10 t/m 60 kan je 51 talent points besteden, correct? Ik zie wel eens een 31/20 build geloof ik, weet niet precies wat jullie allemaal zeggen maar als ik naar mn Fire tree kijk bij mn mage kom ik ruim boven de 31 punten.. mis ik iets?
Je kunt bijvoorbeeld alleen de PvP fire items nemen, zodat je 20 puntne overhoud voor de arcane tree. Heel veel mensen hebben zo'n soort build (ik heb bv 15 arcane/ 36 frost). Kijk maar eens in de mage forums op de wow site, daar zie je wel heel veel van dat soort builds.
Mijn mening; experimenteer met de talents en kijk wat je persoonlijk het fijnste vindt spelen.
Gisteren trouwens mijn Netherwind Boots ontvangen, ik zit nu op meer dan +400dmg
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!
Hoogste, niet beste.johnnyv.nl schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 14:13:
[...]
31 is wat je (nu) nodig hebt om de beste talent uit een bepaalde tree te bereiken. Dan stop je de rest ergens anders.
holy nova trekt dus geen threat. ik gebruik het ook bij Vael. Ik sta altijd tussen de rogues.hulkie schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 14:02:
[...]
niet 5 man die holy nova spam ontvangen, maar 9. Iets te veel van het goede, en niet bij te houden voor de tanks..
en in strat gebruik ik het wel vaak op de groepen met skellies. Je trekt geen threat.
als je tanks geen aggro kunnen houden op vael doen ze óf iets fout, óf je moet ze ff een paar seconden extra threatbuilding geven.
[ Voor 13% gewijzigd door 1Mark op 30-10-2006 14:26 ]
Unbuffed red je 2k+ crit nooit met 400 spelldmg : PMasch schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 14:19:
[...]
Gisteren trouwens mijn Netherwind Boots ontvangen, ik zit nu op meer dan +400dmgCrits altijd dik boven de 2000, dat is echt ontzettend lekker. Ook farmen gaat stukken sneller zo.
p.s. als er genoeg mages zijn in de guild met winter's chill, spec eens naar 28 punten in arcane (3% extra dmg + 3% extra crit) stop 5 punten in die talent dat je 10% meer mana krijgt en 15% mana regen tijdens casten. Frost kant uiteraard wel de extra dmg talents, mana besparing + cold snap + ice block.
Nog beter voor grinden en je krijgt die 10% extra crit met frost spells toch wel mee van de andere frost mages. 't klinkt een beetje als dmg leechen bij de rest, maar 't werkt erg fijn imo.
Verwijderd
IIG na 2x warlock tanks te hebben gebruikt en daarna naar warrior alone over te zijn gegaan (ik be de tank) ging het na dat de 2e keer proberen uitermate goed (sinds het nog oefenen was met de rotatie etc.) De DpS op de twins was laag, alle bug's werden uitermate goed verwijderd en ze waren 25% toen de twins enraged waren.
Morgen avond gaan we het echt werk doen nu de rogue's warrior weten hoe ver ze het kunnen pushenn met aggro, en de mage's warlock nuy ook weten op die van de andere twin. Dus hopelijk gaat het lukken (zodat ik ook een nieuwe shield kan krijgen
P.S. Iemand van Chromaggus hiero ?
Que? mijn mage heeft +358 spell dmg en ik crit ook vaak boven de 2k hoor, of net eronder (1800/1900) gebeurd vrij regelmatig. ik heb een frost build (49 punten in frost, zijn op het moment in BWL/MC bezig).ImdaMned schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 14:26:
[...]
Unbuffed red je 2k+ crit nooit met 400 spelldmg : P
p.s. als er genoeg mages zijn in de guild met winter's chill, spec eens naar 28 punten in arcane (3% extra dmg + 3% extra crit) stop 5 punten in die talent dat je 10% meer mana krijgt en 15% mana regen tijdens casten. Frost kant uiteraard wel de extra dmg talents, mana besparing + cold snap + ice block.
Nog beter voor grinden en je krijgt die 10% extra crit met frost spells toch wel mee van de andere frost mages. 't klinkt een beetje als dmg leechen bij de rest, maar 't werkt erg fijn imo.
Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME
Account heb ik ook al aangemaakt nu ff wachten tot ik kan spelen... WTF installation failed
Verwijderd
Waarschijnlijk hadden de warlocks CoE op de black/red draakjes gegooid, doe je namelijk gewoon normale dmg.On_E schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 11:01:
En iemand schreef alle bosses in AQ40 down op 1e try (op Twins na)? Lijkt me heel sterk, maar als het zo is, grats.
ik dacht hillbilly en solarflare met de robes en de rest weet ik niet precies meer was allemaal caster troep dus das niet zo intressantExitium schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 13:13:
[...]
Grats nog ja, had al iets opgevangen. Wie zijn er gelukkig geworden qua drops?Wat had je allemaal voor extra buffs naast een flask om aan 11k te komen? Onze twee tanks zaten gisteren met gear en flask net niet aan de 10k, denk dat wat extra's ons wel van pas zou komen.
Naast een flask had ik food buff (dit keer die appeltjes van hellowien feest, normaal tender wolf steak), black rumsey rum, elixer of fortitude, blasted lands sta drankje, zul gurub buff, uiteraard kings, pof, bloodpact, gotw. En dan kwamen ze later nog met die chimeara chops aan zetten maar die had ik dus niet anders was er nog 100 hp bij gekomen
Dan had ik ook nog die zg stamina drank kunnen halen maar die was ik vergeten.
Had met last stand net geen 15k health ook leuk om te zien daar heb ik maar ff een screen van gemaakt.
Waar zitten jullie nu dan?
sommige dingen is ook niet echt veel verschil inderdaad maar alles bij elkaar tikt het wel aan.Thrilled schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 14:45:
oja gelijk ff iets anders, in de builds of bepaalde items hebben ze het wel eens over 2% verbetering van bepaalde skill... dat is toch f*cking weinig??? 2% klinkt echt als niks... op de 100% genomen is het dus 100 aanvallen en dan heb je 2 x een crit? (om even een 2% crit kans als voorbeeld te nemen)
Daarbij zijn sommige skills 2% per punt dus als je 5 punten erin stopt heb je 10% dus 1 op de 10 hit een crit das toch wel veel dan. Als jij verschillende items hebt met 2% crit dan kan je uit eindelijk wel 40% crit halen bv das toch best veel dan.
Zo werkt het ook met health points 7 stamina is 70 health dat lijkt weinig als je al 6000 hebt maar alle kleine beetjes is één grote hoop samen
[ Voor 29% gewijzigd door MantaMania op 30-10-2006 14:56 ]
250HP, Dirge's Kicking Chimeara Chops geven 25 StaminaMantaMania schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 14:52:
En dan kwamen ze later nog met die chimeara chops aan zetten maar die had ik dus niet anders was er nog 100 hp bij gekomen
En 27 STA met Kings, dus zelfs 270 in de Alliance gevallen.
Verwijderd
Ik bedoelde die runVerwijderd schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 14:52:
[...]
Waarschijnlijk hadden de warlocks CoE op de black/red draakjes gegooid, doe je namelijk gewoon normale dmg.
En iemand schreef alle bosses in AQ40 down op 1e try (op Twins na)? Lijkt me heel sterk, maar als het zo is, grats.
Volgens mij stacked dat allemaal niet, maar weet niet zekerRaseriaN schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 15:03:
[...]
250HP, Dirge's Kicking Chimeara Chops geven 25 Stamina
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2006 15:07 ]
Verwijderd
Dat met een Blasted Lands buff en een Zandalar Pot + Flask.
Yummie op 12k buffed =) (bijna 18K met Last stand + Lifegiving gem
(Gister dus Twins wipe night
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2006 15:14 ]
ik had dus al een appeltje en die is 15 stamina dus dan is het verschil met die chops nog maar 100 hpRaseriaN schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 15:03:
[...]
250HP, Dirge's Kicking Chimeara Chops geven 25 Stamina
@ baasie volgens mij stacked het wel allemaal want het is gewoon extra stamina.
drink buff overwrite toch die alcohol buff van dm?Verwijderd schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 15:13:
1 food buff, 1 drinkbuff en een DM alcohol buff
Dat met een Blasted Lands buff en een Zandalar Pot + Flask.
Yummie op 12k buffed =) (bijna 18K met Last stand + Lifegiving gem)
(Gister dus Twins wipe night)
Die kings buff van dm zou helemaal leuk zijn erbij
[ Voor 43% gewijzigd door MantaMania op 30-10-2006 15:21 ]
Verwijderd
Ik dacht dat zeg maar class buff's is een slot, maar daarnaast kan je nog food buff hebben maar neit een pot met stamina en strenght (komt alleen de strenght erbij) maar kan me vergissen natuurlijkMantaMania schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 15:19:
[...]
ik had dus al een appeltje en die is 15 stamina dus dan is het verschil met die chops nog maar 100 hpwel goed lezen he.
@ baasie volgens mij stacked het wel allemaal want het is gewoon extra stamina.
[...]
drink buff overwrite toch die alcohol buff van dm?
Die kings buff van dm zou helemaal leuk zijn erbij
Ik heb het over unbuffed. Geen CoE / nightfall / overige spelldmg enhancers.Visgek24 schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 14:37:
[...]
Que? mijn mage heeft +358 spell dmg en ik crit ook vaak boven de 2k hoor, of net eronder (1800/1900) gebeurd vrij regelmatig. ik heb een frost build (49 punten in frost, zijn op het moment in BWL/MC bezig).
Gewoon je standaard raid buffs van druids / shammies / pallies / priests. Dan crit je met 358 spelldmg idd vaak rond de 1800/1900. Dit is dus geen 2k+
Wie had het over unbuffed?ImdaMned schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 15:23:
[...]
Ik heb het over unbuffed. Geen CoE / nightfall / overige spelldmg enhancers.
Gewoon je standaard raid buffs van druids / shammies / pallies / priests. Dan crit je met 358 spelldmg idd vaak rond de 1800/1900. Dit is dus geen 2k+
Trouwens, wat wel grappig is is de onderstaande combinatie die ik wel eens heb gehad in een raid:
- ZHC trinket aan
- Power Infusion van priest
- Arcane elixer (niet de greater, die is me te duur voor nieuwe bazen)
- Frost power elixer (waar is overigens de recipe daarvoor te verkrijgen??)
- Wizard oil
- full buffed
2953 fb crit is nu mijn record
Alleen bij Vael (BA) en die trash voor Firemaw heb ik hoger gehaald, maar dat telt niet.
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!
als je nu zelf ook nog arcane infusion hebt!! (zo heet dat toch bij een mage?)Masch schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 15:28:
[...]
Wie had het over unbuffed?
Trouwens, wat wel grappig is is de onderstaande combinatie die ik wel eens heb gehad in een raid:
- ZHC trinket aan
- Power Infusion van priest
- Arcane elixer (niet de greater, die is me te duur voor nieuwe bazen)
- Frost power elixer (waar is overigens de recipe daarvoor te verkrijgen??)
- Wizard oil
- full buffed
2953 fb crit is nu mijn record
Alleen bij Vael (BA) en die trash voor Firemaw heb ik hoger gehaald, maar dat telt niet.
Het hoeft dus niet 31/20 te zijn. Het is jou keuze
A dead heealer can't heal you.
Arcane power (30% meer dmg, en mana costs) stacked helaas niet meer met power infusion sinds patch 1.11 of 1.12. Was voorheen zelfs 35% extra dmg ipv 30MantaMania schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 15:31:
[...]
als je nu zelf ook nog arcane infusion hebt!! (zo heet dat toch bij een mage?)
http://www.worldofwarcraft.com/info/classes/index.html
als je naar de warlock uitleg gaat staat er bij Type: Debuffer een verborgen tekst achter Debuffer.. blizzard = pro warlocks?
Is al zo oud als de weg naar RomeThrilled schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 16:28:
Even van de wow fora geplukt, vond het wel grappig:
http://www.worldofwarcraft.com/info/classes/index.html
als je naar de warlock uitleg gaat staat er bij Type: Debuffer een verborgen tekst achter Debuffer.. blizzard = pro warlocks?
oh op de wow boards was het vandaag gepost, nothing said then
Verwijderd
Op die manier blijven we BWL doen voor de laatste dingen mensen nog willen hebben en is wat anders dan elke dag naxx
Sterker nog, dat wordt nagenoeg onmogelijk. Een paar pagina's geleden was er een discussie op gang waar ik graag op in had gesprongen(gelijk hebben is altijd leuk
Er is al vaak genoeg wat door de mods van gezegd, maar ik ben er zeker van overtuigd dat wij het ook zonder hen kunnen, laat het dan ook zien ook. Kan je geen fatsoenlijke discussies voeren(en ja, dat kan zonder flamen!) blijf dan gewoon weg met je one-liners, want het is godsgruwelijk irritant om er overheen te lezen.
En nee, nogmaals, ik wil geen wanabee mod zijn met deze post, maar jullie lijken nergens om te geven,zelfs waarschuwingen lezen jullie toch niet.
Magoed:
Playerclassbuffs stacken altijd met foodbuffs..Verwijderd schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 15:04:
Volgens mij stacked dat allemaal niet, maar weet niet zeker
Naar mijn weten kan je: Playerbuffs, 1 dergelijke +stat foodbuff, agipots/dmgpots, en tijdelijke enchants naast elkaar gebruiken, de grootste wordt natuurlijk gebruikt.
Dus voor een mage is het mogelijk om: Greater arcane elixir, flask of supreme power, elixir of greater fire power en de brilliant wizard oil te gebruiken naast elkaar. Wat je toch brengt op ~ +230 spelldmg... Zelfde geldt voor melee, al weet ik dan weer niet wat ze gebruiken,
Maar playerbuffs stacken altijd met pots/food, anders zouden die foodbuffs dus helemaal niet in het spel zitten. Je buffed toch altijd..
Nog een vraagje over een build waar ik gruwelijk aan zit te twijfelen als mage. Eén van dit:
- 2 punten in arcane meditation(10% manaregen while casting) en 3 in elemental precision(6% hit)
OF
- 3 punten in arcane meditation(15% manaregen while casting) en 2 in elemental precision(4% hit)
Dus, wat is beter, 5%manaregen of +2 hit? De meeste zeggen +2hit, wat me dan brengt op 14% hit, en denk ook wel dat 2% hit beter is als die manaregen, maar weet het niet zeker... Any thoughts?
De build die ik dan zou gaan pakken is:
http://www.wow-europe.com...2303305100300000000000000
Maarja, dat laatste puntje...
Dus...

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character
vind zowiezo elke melding over " die down blabla broodlord effe gefarmd blabla of dat je met je twinks eindelijk dit en dat blauwe level 29 wapen hebt" topic vervuilers. Who fuckin cares. Zeg dat lekker op MSN tegen je vrienden. Ik lees in deze topics liever over BC spoilers, class discussies en bosstactics. Maar goed, flame maar raak op deze post.jarnotjuh schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 17:08:
Mensen, die waarschuwing onderaan het topic staat er niet voor niets.. Ik zie echt veel te veel slowchat en oneliners. Ga nu eens bij jezelf na hoe irritant dat is als je een topicdiscussie probeer te volgen.
Een leuk lang blog-achtig verhaal vind ik dan wel weer interessant
[ Voor 4% gewijzigd door FunkyTrip op 30-10-2006 17:23 ]
Dit dus.
Verwijderd
( endgame raid guild in naxx )

blup
Ik weet niet hoe jij discussies voert, laten we zeggen in het dagelijkse leven? Gaat dat ook met 1 zin, en dat de ander dan daar weer 1 zin op terugzegt? Komop, het kan toch allemaal wel wat uitgebreider, of is het dan ineens teveel typwerk?eendje schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 17:24:
ik ben het er niet mee eens dat het slowchat is.. ik vind het gewoon een lopende discussie over van alles en nog wat. 2 weken geleden was het hier bijv. ook weer zo dood na een slowchat "Waarschuwing" er werd opeens helemaal niet meer gepost
@Nealz22
Yep, dat is ook een beetje waar ik naar toe wil, een build die zeer goed is voor highend raiding. Zoals je zegt is het een endgame raidingguild. Als ik nu gevechten in nax zie met een 5-10min duratie, en als ik dan vol fireballs moet gaan spammen... Dat haal ik nooit met mijn huidige build, way too short on mana.
Dan weet ik niet wat voor een items die mages gebruiken, maar ik zit met NW/AQ40/2FF pieces nu op 8 hit, zonder talents.. Zal er op FF wel een stuk minder hit zitten waar ik eigelijk niet blij mee ben.
@funkytrip, waarom zou ik op je post flamen? Ik geef toe dat dat kill dit zerg dat posts wat irritant begint te worden. Over je punt van TBC content, liever niet. Spoilen is ook al zoiets..
[ Voor 6% gewijzigd door enira op 30-10-2006 17:49 ]
Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character
Twin Emps, zijn we al weer even op bezig. Tanks hebben ondanks 10k raidbuffed en flasked nog wel eens moeite om in leven te blijven tegen Vek'nilash. Die kan nogal aardig hard slaan, vandaar. Tegenwoordig laten we alles tanken door twee warriors, alleen physical damage en de casters ruimen alle bugs op. Morgenavond weer zien hoe het loopt.MantaMania schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 14:52:
[...]
ik dacht hillbilly en solarflare met de robes en de rest weet ik niet precies meer was allemaal caster troep dus das niet zo intressant
Naast een flask had ik food buff (dit keer die appeltjes van hellowien feest, normaal tender wolf steak), black rumsey rum, elixer of fortitude, blasted lands sta drankje, zul gurub buff, uiteraard kings, pof, bloodpact, gotw. En dan kwamen ze later nog met die chimeara chops aan zetten maar die had ik dus niet anders was er nog 100 hp bij gekomen
Dan had ik ook nog die zg stamina drank kunnen halen maar die was ik vergeten.
Had met last stand net geen 15k health ook leuk om te zien daar heb ik maar ff een screen van gemaakt.
Waar zitten jullie nu dan?
Ik zou heel graag willen verhuizen naar een PvE realm (zit nu op een PvP), maar 3 chars verhuizen zou mij 60 euro kosten en dat heb ik er niet voor over.
Ik ben het zo beu om altijd mijn warrior en/of shadow priest in de buurt te moeten parkeren van een quest area omdat de andere faction mij toch weer zo nodig moet verhinderen om te questen. Zo zat ik bv. onlangs met mijn mage in STV, en daar liep een warrior rond met een askhandi en die was effectief bezig met het blokkeren van lowbies. Ik kan natuurlijk wraak nemen met mijn priest, maar daarmee schiet mijn mage niets op. En ook mijn 60 warrior werd gisteren gewoon gecorpsecamped in silithus door 2 spelers van de andere factie, lekker stoer.
Nu kan je natuurlijk argumenteren dat ik dan maar niet op een PvP server moest begonnen zijn, maar toen ik het spel pas had ben ik op deze realm begonnen omdat mijn vrienden er op zaten. Ook had ik geen flauw gedacht waar die 'PvP' tag echt voor stond. Zo zijn er nog mensen denk ik.
Clowns to the left of me, Jokers to the right
Ik heb een keer op de Ah een blue pattern voor tailoring gezien: een zgn. Bottomless Bag.Kevinp schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 11:41:
[...]
Bij mijn weten was dat een 20 slots bag(?)
Weet iemand daar het fijne van? Heb dat pattern (schreeuwend duur natuurlijk) daarna en ervoor nooit meer gezien.
/Edit.\Sry, kon het natuurlijk OOK zelf opzoeken. Het is een 18-slots bag
[ Voor 6% gewijzigd door Tao op 30-10-2006 20:07 ]
Verwijderd
iemand?Verwijderd schreef op zaterdag 28 oktober 2006 @ 02:01:
Ik heb een rogue van lvl 28 en momenteel heb ik de taltenpunten zo verdeeld:
http://www.worldofwarcraf...0000000000000000000000000
Valt hier nog wat van te maken? of is het nu al verprutst?
Ik speel op een pvp server, dus pvp vind ik wel belangrijk
-edit-
Hoe ziet deze build eruit?
http://www.worldofwarcraf...0000000055000002000000000
En moet ik ook alvast rekening houden met de talents van BC, of komt er met BC een talent reset?
Waar je uiteindelijk voor kiest is 3 extra mana regen (bij 250 spi) vs +2 to hit. Dit is 900 mana in een gevecht van 10 minuten als je continu door zou casten. Maar aangezien je vast oom raakt in het gevecht cast je toch niet meer en heeft die extra mana regen tijdens casten geen nut meer.jarnotjuh schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 17:08:
whine verhaal ; )
[...]
mana regen vs hit verhaal
Dus...
Dit +2 to hit zal dan uiteindelijk beter zijn op bosses. Bij lvl 62 mobs of lager heb je weer minder aan je + hit omdat je daar genoeg aan +10 to hit hebt. Maar lvl 62 = trash = care.
Geen blastwave is wel heel erg pve spec : P (single target ftw?)
[ Voor 4% gewijzigd door ImdaMned op 31-10-2006 00:25 ]
Verwijderd

Wel grappig dat ik als BoE epics and blues priest mee moest/mocht omdat ik de enige dwarf was
[ Voor 15% gewijzigd door witchdoc op 31-10-2006 00:51 ]
Verwijderd
[ Voor 30% gewijzigd door pasta op 31-10-2006 03:14 ]
Signature
Schandalig imo, lern2stancedance lolpoohbeer schreef op dinsdag 31 oktober 2006 @ 00:47:
Nef met brons en rood.. nieuw record: 4% ZO close.
Wel grappig dat ik als BoE epics and blues priest mee moest/mocht omdat ik de enige dwarf wasFearward ftw!
Nefarian voor alliance is fokking makkelijiker dan onyxia.
[edit] niet je gear of wat dan ook schandalig, maar gewoon, fearward op zichzelf
[ Voor 8% gewijzigd door ErA op 31-10-2006 05:32 ]
Dit topic is gesloten.
Geen one-liners!
Geen onzinnig offtopic geblaat!