A great thought in a small mind is a dangerous thing
iedereen was super gefocussed, we zijn redelijk casual, dus het is lastig om genoeg mensen online te krijgen.hulkie schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 10:44:
[...]
Dat is echt wel een goede prestatie! Gefeliciteerd! Als jullie iets meer mensen mee kunnen krijgen weet ik zeker dat je tot aan de flamepacks zo op farm krijgt...
maar met wat geplan moet het wel lukken, en ander wanneer TBC uitkomt, met 25 lvl 70 moet het zeker lukken.
de loot is leuk, maar ik wil raggy toch echt wel graag een paar keer gezien hebben.
gister zag ik bij ons op de AH fireball rank 12, voor 120gold buyout.
ik heb hem gelijk gekocht, en voor 800g terug geplaatst, maar hoe zit het nu met TBC, ga je dan elke keer 1 rank hoger dan iedereen, of heb je gewoon pech?
mocht hij niet verkopen, zet ik hem nog 1 keer voor 400 a 500g op de AH, zoniet dan gebruik ik hem lekker zelf.
Meer dmg is altijd mooi
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
Eerst met lv17 lock. Ging aardig met voidwalker als tank, ik als healer en hij als fear en dps.
Na foutje 5 man op je dak en dus kaput.
Toen kwam er een lv12 warrior en lv12 shaman bij.
Toen ging het alleen maar minder, warrior bleef maar chargen en wegrennen, waardoor we teveel mobs kregen en hij steeds buiten healrange kwam. Tevens deed hij need op cloth items. Toen hij daarop aangesproken werd reageerde hij erg kinderachtig. Flinke schop gegeven.
Uiteindelijk met lv17 druid, lv17 shaman en een lv12 hunter de boel gecleared.
Ging netjes, shaman als tank, hunter als puller en dps, ik als healer.
Iedereen wist wat ie moest doen, en dan gaat het vlotjes.
Alleen niks leuks gevallen.
Het enige dat ik guilds kan aanraden (maar dat zal vast wel gebeuren) zodra je 1 binding hebt. Meteen mats gaan farmen! Wij hadden alle mats zo bij elkaar (op de elementium ore's na, die hebben we kunnen lenen van Epixplx omdat we nog geen geluk hebben gehad in BWL wat ore's betreft).
Ook al heb je pas 1 binding, dropt de 2de, kun je meteen de ore's regelen en na MC Thunderaan plat gaan leggen
Thunderaan is echt piss easy trouwens
Was grappig, het item dropte de eerste keer niet van Thunderaan, dus moesten we hem nog een 2de keer omleggen
screen: *click* (ik sta links achteraan /flex
een mooie sceeny wij waren te traag(zwaard despawnde)*click*. Ik sta vooraan(met thunderfury)addictive schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 11:24:
Over Thunderfury's en Hands of Ragnaros... het zijn legendary items! Dus niet de bedoeling dat iedereen (en zn zus) ermee rondloopt natuurlijk
Het enige dat ik guilds kan aanraden (maar dat zal vast wel gebeuren) zodra je 1 binding hebt. Meteen mats gaan farmen! Wij hadden alle mats zo bij elkaar (op de elementium ore's na, die hebben we kunnen lenen van Epixplx omdat we nog geen geluk hebben gehad in BWL wat ore's betreft).
Ook al heb je pas 1 binding, dropt de 2de, kun je meteen de ore's regelen en na MC Thunderaan plat gaan leggen
Thunderaan is echt piss easy trouwensTanken + nuken, niets aan. Hadden ze wel wat moeilijker mogen maken
Was grappig, het item dropte de eerste keer niet van Thunderaan, dus moesten we hem nog een 2de keer omleggen
screen: *click* (ik sta links achteraan /flex)
Zelfde bij ons, 1 TF en HoR, en we hebben 2 bindings. Magoed MC is er de afgelopen 4 maanden haast niet van gekomen dus we rekenden al niet meer op nog een TF...RaseriaN schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 10:28:
[...]
Dropkans niet een drophoeveelheid.
Elke kill heb je een kans om zon ding te krijgen, en als je niet het geluk hebt dan krijg je hem niet.
Legendary's zijn leuk maar daar houdt het, imho dan ook mee op.
Wij hebben ook maar 1 complete TF en HoR en 1 Left Binding en we raiden nu toch al vrij lang (MC/BWL/AQ leeg en Naxx mee bezig).
Helaas is sinds vorige week de guild uit elkaar gevallen waardoor we zo'n 20-30 actieve raiders overhouden dus ik denk dat ik maar ga PvPen tot TBC
Bnet pindle#2913
Meerdere mobs tegelijk lukt wel hoor, afhankelijk van het level uiteraard. Als je een paar levels Armour en Stamina op je pet gooit kan hij wel wat klappen verdragen, zeker als je 'm tussendoor even healt. Je kan ook een ranged Stun leren waardoor je weer wat extra tijd krijgt en niet in melee moet gaan. Zoals eerder gezegd helpt het ook om je pet de kans te geven deftig wat aggro op te bouwen. Dat hoort allemaal bij het leerproces :-).Herr Stuhl schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 13:47:
Afgelopen vrijdag heb ik wow aangeschaft. Mijn hunter levelt al redelijk (20), alhoewel ik een nieuw character ga aanmaken met een andere class. Dit vanwege het in mijn ogen grote nadeel van de hunter dat deze slecht is in meer dan 1 mob tegelijk te bevechten, dit betekend voor mij vaak het einde omdat ik gedwongen wordt tot melee combat
. Uitraard zijn er later skills omdat te voorkomen zoals feign death en kan ik win clip en scare beast gebruiken om te vluchten
.
It's still magic even if you know how it's done. (Terry Pratchett, A Hat Full of Sky)
ik kan met mn pet lvl 36 (ikzelf 36 of 37) met redelijk gemak 2 mobs van lvl 39 aan.. zorg dat je pet beide aggro houd, en dan nuke je de mob welke je pet de meeste aggro op heb. is die mob bijna dood, dan stuur je je pet op mob 2, en jij killt mob 1, dan sloop je mob 2.HellPunk schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 11:47:
[...]
Meerdere mobs tegelijk lukt wel hoor, afhankelijk van het level uiteraard. Als je een paar levels Armour en Stamina op je pet gooit kan hij wel wat klappen verdragen, zeker als je 'm tussendoor even healt. Je kan ook een ranged Stun leren waardoor je weer wat extra tijd krijgt en niet in melee moet gaan. Zoals eerder gezegd helpt het ook om je pet de kans te geven deftig wat aggro op te bouwen. Dat hoort allemaal bij het leerproces :-).
ben btw wel full BM specced
Sinds ik WoW speel op mijn nieuwe pc,
- amd3500+
- 1gig (2 plakjes) dual channel
- Asus a8n-sli mobo
- Asus 7600 videoplank
heb ik problemen in WoW. In IF crashed wow regelmatig. Het eerste gevecht in BWL geeft ook vaak problemen (de laatste keer dat ik er was ging probleemloos voor de eerste keer). Dit kan een harde error zijn die wow meteen afsluit. (critical error, memory could not be read (#132)) Het gebeurt ook regelmatig dat de mensen om me heen stil staan, rondjes lopen, of gewoon rechtdoor blijven lopen op mijn scherm. Een soort van freeze dus. Ik kan niet meer chatten, traden spells casten etc. Ik kan alleen nog maar WoW via windows afsluiten en opnieuw opstarten. ZG, AQ20, MC en AQ40 hebben tot nu toe nog nooit voor errors gezorgd.
Nu heb ik gelezen dat het aan je memory kan liggen. Maar na 10 uur non stop memtest 86+ te draaien zijn geen fouten gevonden. Videosettings downgraden heeft ook geen nut. Ik gebruik naast CTraidassist, titanbar en SCT geen bijzondere addons, dus daar zal het ook niet aan liggen.
Ik zit eraan te denken mijn geheugenreepjes op a1 en a2 te zetten ipv op a1 en b1. Dan heb ik geen dual channel meer, maar als t werkt ben ik al lang tevreden. Heeft iemand nog meer tips/ ideeen om dit probleem op te lossen?
Bedankt!
Drivers downgraden/upgraden. iig ATI heeft wel eens problemen met bepaalde shaders ofzo die in bepaalde gebieden gebruikt worden.hulkie schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 11:54:
Even een vraag die al vaker is gesteld op dit forum en de verschillende blizzard fora. Misschien dat er mensen zijn die een 'alternatieve' oplossing hebben.
- amd3500+
- Asus a8n-sli mobo
- Asus 7600 videoplank
heb ik problemen in WoW. In IF crashed wow regelmatig. Het eerste gevecht in BWL geeft ook vaak problemen (de laatste keer dat ik er was ging probleemloos voor de eerste keer). Dit kan een harde error zijn die wow meteen afsluit. (critical error, memory could not be read (#132)) Het gebeurt ook regelmatig dat de mensen om me heen stil staan, rondjes lopen, of gewoon rechtdoor blijven lopen op mijn scherm. Een soort van freeze dus. Ik kan niet meer chatten, traden spells casten etc. Ik kan alleen nog maar WoW via windows afsluiten en opnieuw opstarten. ZG, AQ20, MC en AQ40 hebben tot nu toe nog nooit voor errors gezorgd.
Nu heb ik gelezen dat het aan je memory kan liggen. Maar na 10 uur non stop memtest 86+ te draaien zijn geen fouten gevonden. Videosettings downgraden heeft ook geen nut. Ik gebruik naast CTraidassist, titanbar en SCT geen bijzondere addons, dus daar zal het ook niet aan liggen.
Ik zit eraan te denken mijn geheugenreepjes op a1 en a2 te zetten ipv op a1 en b1. Dan heb ik geen dual channel meer, maar als t werkt ben ik al lang tevreden. Heeft iemand nog meer tips/ ideeen om dit probleem op te lossen?
Bedankt!
met bepaalde drivers liep het spel altijd vast in searing george, (nou ja met 2x alt tab werkte het weer).
Ik zat naar een laptopje te kijken, zo lang ik er nog maar wow op kan spelen.
Zou dat hierop kunnen? Of is die 64MB videogeheugen een beetje krap?
Ter informatie, Ik heb 1.5 jaar lang mijn wow braaf gespeeld op een P4 3.0Ghz, 1gb mem, radeon9500 128mb, nu een X1600 pro 512mb. Ga ik er dan in performance erg veel op achteruit? (uitgaande van de R9500)Processor: Intel® Pentium® M Centrino (Dothan) 1.60 Ghz, 2MB On-Die L2 Cache
Geheugen Intern: 1GB (1024 MB) (2 x Kingston 512MB DDR)
Videokaart: ATI Mobility Radeon 9700 PRO
Harde schijf: WD 60GB 5400 RPM !
DVD brander: 8X DVD+/-RW Dual Layer
Netwerk: Integrated WiFi ( Intel Centrino) (2200 B/G) / 100Mbit LAN / Modem
Scherm: 15.4\" WXGA (1280x800)
Poorten: Parallel,TV-Out, Mic en Line-Out,4 x USB 2.0, Firewire, VGA, Modem en LAN
Overige: Ingeboude Card-reader (SD/MMC/MS/MS PRO), PCMCIA 2.1, IR-115.2Kbps IrDA,
Hebben wij ook een aantal weken gehad op Skullcrusher..DarkShadow schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 12:26:
wij hebben de laatste tijd altijd connection problemen op razorgore, is echt niet meer grappig, elke week wipes omdat meer dan 10 man ineens offline gaan... We hebben geen idee hoe het komt (mods disabled etc), we hadden er ook nooit last van en razor is al 6 maanden ofzo op farm. Maargoed, zorgt voor een kutstemming en een slecht begin is vaak een slechte raid overall.
Er was ook bijna niet meer te raiden, en daarom zijn de top guilds ook vertrokken naar nieuwe realms.
(Blizzard vond 't niet erg denk ik, 8 guilds * 50+ man * 20€ voor transfer = € € € € €,...)
Maar na de hardware upgrades die we hebben gekregen is het probleem eigenlijk over.
Geen klachten meer tegenwoordig.
Verwijderd
Zou inderdaad kunnen draaien maar wel met veel systemlag in de steden in BGs. Grinden zal prima gaan.Lord_aragorn schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 12:00:
Als het het dan toch over hardware hebben :
Ik zat naar een laptopje te kijken, zo lang ik er nog maar wow op kan spelen.
Zou dat hierop kunnen? Of is die 64MB videogeheugen een beetje krap?
[...]
Ter informatie, Ik heb 1.5 jaar lang mijn wow braaf gespeeld op een P4 3.0Ghz, 1gb mem, radeon9500 128mb, nu een X1600 pro 512mb. Ga ik er dan in performance erg veel op achteruit? (uitgaande van de R9500)
Ik merkte bij mijn oude systeem dat de 512MB geheugen vooral veel lag veroorzaakte in IF, waar veer chars rondhuppelen. Na een upgrade naar 1gig had ik daar nauwelijks meer last van. Maar daar gaat die 64MB Grafisch dus ook zeuren in dit geval, omdat er in die noteboek wel 1gig geheugen zit?!Verwijderd schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 12:41:
[...]
Zou inderdaad kunnen draaien maar wel met veel systemlag in de steden in BGs. Grinden zal prima gaan.
("Kunnen draaien" klinkt vrij mager trouwens .. kak
[ Voor 10% gewijzigd door Lord_aragorn op 27-10-2006 12:48 ]
Heb je overclocked? Zo ja; terugschroeven naar stock speeds.hulkie schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 11:54:
Even een vraag die al vaker is gesteld op dit forum en de verschillende blizzard fora. Misschien dat er mensen zijn die een 'alternatieve' oplossing hebben.
- amd3500+
- Asus a8n-sli mobo
- Asus 7600 videoplank
...
Heeft iemand nog meer tips/ ideeen om dit probleem op te lossen?
Bedankt!
Indien niet: Check je moederbord op niet goed vast zittende onderdelen, check op lekkende condensatoren (dan staan die bol en soms zit er zelfs opgedroogde vloeistof op of onder)
Bij mij was het overclock, bij m'n vriendin lekkende condensatoren (maar zij kon het spel zelfs maar 5 minuten spelen zonder crash)
Verwijderd
Ik heb hier een computer staan die draait op 1GB intern geheugen en een 64mb kaart, draait vrij goed. Alleen in de steden zoals IF en in BG dus wat meer lag. Met een aantal mods (die waarschijnlijk in het interne geheugen draaien?) krijg ook de videokaart het wat moeilijker. Krijg je van die lelijke balken in beeld en gaat schokken. Als minimum om wow 'soepel' te laten draaien zou ik dus een 128mb videokaart nemen, ook hoger als de ATi 9800 XT en met 1024mb intern geheugen.Lord_aragorn schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 12:47:
[...]
Ik merkte bij mijn oude systeem dat de 512MB geheugen vooral veel lag veroorzaakte in IF, waar veer chars rondhuppelen. Na een upgrade naar 1gig had ik daar nauwelijks meer last van. Maar daar gaat die 64MB Grafisch dus ook zeuren in dit geval, omdat er in die noteboek wel 1gig geheugen zit?!
("Kunnen draaien" klinkt vrij mager trouwens .. kak)
Zelf draai ik WoW volledig open met een 3800+ processor 1536 mb intern geheugen en een X1600 XT kaart 256 mb. Draait werkelijk perfect met de alle grafische opties open en AA op x6. 1280 x 1024. Super scherp beeld op TFT en vloeiend spelen. Shaders in het spel maken WoW zoveel mooier.
Er zijn een aantal nieuwe servers bijgekomen de laatste tijd maar die zijn al aardig vol. Zou dus kunnen dat deze vol zitten omdat dat transfer realms zijn en ik heb niet al te veel zin in een nieuwe server met bijna alleen maar end game guilds. Enige voorwaarde is dat het een PvE-server moet zijn. Wat is nu de beste server om op te starten?
jep, alleen probeer nu nog maar eens mensen te recruitenLord_aragorn schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 12:41:
[...]
Hebben wij ook een aantal weken gehad op Skullcrusher..
Er was ook bijna niet meer te raiden, en daarom zijn de top guilds ook vertrokken naar nieuwe realms.
(Blizzard vond 't niet erg denk ik, 8 guilds * 50+ man * 20€ voor transfer = € € € € €,...)
Maar na de hardware upgrades die we hebben gekregen is het probleem eigenlijk over.
Geen klachten meer tegenwoordig.
ik speel op skullcrusher(horde). Maar recruiten van warriors bv is echt dramatisch, we hebben MC mensen die mee gaan naar NAXX met sommige full might, en beter is (bijna) niet aan te komen.

blup
Ik heb als lvl 55 mage de meeste lol in BG. Het idee dat ik lvl 60 tegenstanders overhoop mag schieten is super leuk. Maar een full crit hit van 1500 tegen een buffed warrior is amper een millimeter van hun health bar. Die level range is inderdaad redelijk FU.eendje schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 13:21:
kheb weer eens een bg gedaan sinds lange tijd.. av... maar wat een kansloze boel is dat zeg... welke idoot heeft bedacht dat lvl 51-60 een gebalanceerde lvlrange is... zit ik daar als lvl56 tegen de epics aan te "vechten"
Snel doorlevelen is dan ook maar mijn motto. Ik kom er nu voor de fun en om een paar rewards vrij te spelen.
blup
Ten eerste bedankt voor je reactie! Ik heb alles gewoon op stock speeds draaien. Heb zelfs al geprobeerd mijn geheugen te downgraden, maar dat haalde ook niks uit.Thardus schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 12:55:
[...]
Heb je overclocked? Zo ja; terugschroeven naar stock speeds.
Indien niet: Check je moederbord op niet goed vast zittende onderdelen, check op lekkende condensatoren (dan staan die bol en soms zit er zelfs opgedroogde vloeistof op of onder)
Bij mij was het overclock, bij m'n vriendin lekkende condensatoren (maar zij kon het spel zelfs maar 5 minuten spelen zonder crash)
Ik zal mijn moederboard nog even goed onder de loep nemen. Floppydrive kabel zat ook al verkeerd om toen ik hem kreeg waardoor die het dus niet deed. Beetje slordig!
Het viel mij juist enorm mee in hoeverre ik level 60ers flink kon lastigvallen als shadow priest. Dots en fear, echt wel aardig. Totdat een tier 2 hunter een multishowtshot-autoshot op je uitvoert terwijl je in zijn ice trap staat. Verwachten dat je als level 56 warrior of rogue een full tier 2 shaman in elkaar kan batsen is natuurlijk complete onzin. Verder heb je wel gelijk dat 51-59 een beter bracket was geweest.eendje schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 13:21:
kheb weer eens een bg gedaan sinds lange tijd.. av... maar wat een kansloze boel is dat zeg... welke idoot heeft bedacht dat lvl 51-60 een gebalanceerde lvlrange is... zit ik daar als lvl56 tegen de epics aan te "vechten"
Paling Terran & Shaman
blup
De oplossing (of workaround eigenlijk) is vrij simpel: iedereen die problemen heeft (bij ons zijn het altijd dezelfden, incl mezelf) laat je uitloggen op het moment dat je klaarstaat (links om het hoekje voor ons). Dus naar binnen lopen, buffen, links om het hoekje gaan staan, en alle probleemgevallen loggen dan uit. Wij roepen dan gewoon op Ventrilo "pull in 20 sec", loggen in, en over het algemeen gaat het dan allemaal wel redelijk. Nog wel laggy voor een boel mensen maar da's beter dan crashes of D/C's.DarkShadow schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 12:26:
wij hebben de laatste tijd altijd connection problemen op razorgore, is echt niet meer grappig, elke week wipes omdat meer dan 10 man ineens offline gaan... We hebben geen idee hoe het komt (mods disabled etc), we hadden er ook nooit last van en razor is al 6 maanden ofzo op farm. Maargoed, zorgt voor een kutstemming en een slecht begin is vaak een slechte raid overall.
Bnet pindle#2913
Uiteraard, met de BM-tree maak je van elke pet een echte tank, hoewel er in de andere trees ook wel handige dingen zitten om te levellen. Na level 50 krijgt je pet ook meer moeite om de aggro te houden, maar tegen dan kun je zelf ook wel een paar klappen verdragen (mail ipv leather op lvl40 en betere stats).BootVluchteling schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 11:49:
[...]
ik kan met mn pet lvl 36 (ikzelf 36 of 37) met redelijk gemak 2 mobs van lvl 39 aan.. zorg dat je pet beide aggro houd, en dan nuke je de mob welke je pet de meeste aggro op heb. is die mob bijna dood, dan stuur je je pet op mob 2, en jij killt mob 1, dan sloop je mob 2.
ben btw wel full BM specced
It's still magic even if you know how it's done. (Terry Pratchett, A Hat Full of Sky)
Had/heb hetzelfde in BWL. Nooit ergens problemen, enkele keer wat lag in IF maar daar blijft het bij. BWL daarentegen is altijd een probleem. Meer dan 3k ms latency is geen uitzondering, regelmatig DC's en/of vastlopers. Werd er echt gek van, vooral afgelopen woensdag.hulkie schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 11:54:
- amd3500+
- Asus a8n-sli mobo
- Asus 7600 videoplank
Bedankt!
Hoop dat mijn NVidia kaartje snel gefixed is als dat het probleem mocht zijn.
Zometeen als ik thuiskom eens installeren, en ik ben erg benieuwd!
De errors die ik krijg hebben denk ik niks met lag te maken. Heb tijdens crashes nooit een hoge latency gezien.Hooli-gan schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 14:18:
[...]
Had/heb hetzelfde in BWL. Nooit ergens problemen, enkele keer wat lag in IF maar daar blijft het bij. BWL daarentegen is altijd een probleem. Meer dan 3k ms latency is geen uitzondering, regelmatig DC's en/of vastlopers.
Ik verwacht dat hij AV bedoelt, daar kan dat dus wel. WSG en AB zijn level based, maar AV kan vanaf level 52 ofzoiets.eendje schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 13:42:
ik was in de veronderstelling dat lvl60 hun eigen bg's hadden... blijkbaar heb ik het dus fout
@Barfieldmv
Dat maakt echt niet zoveel uit als je dadelijk level 60 bent. Ik heb zelf 5/8 Netherwind... en voor de rest AQ40 items. Schiet ik full crit (met trinkets) misschien net 2x zo hard. Warriors hebben gewoon zeer veel HP, maar in een duel zul je ze zeker wel verslaan
Denk er ook aan dat als jij level 60 word om die (waarschijnlijk volle t2) warrior te kunnen doden, je een grote teleurstelling te w8en staat. Je zult misschien ipv 1500 2000 critte, dan hakt die warrior met zijn resterende 4-5k health er nog steeds vrolijk op los!
I don't have a clue..

-- edit --
@eendje:
Ja ik ben Druid, dat is ook de reden dat ik Leatherworkinggekozen heb. Ik vraag me alleen af hoeveel gold ik er nog in moet stoppen voor ik eindelijk Leatherworkingzo hoog heb, dat ik nuttige armor kan maken.

Welke profs hebben de level 60's hier eigenlijk? Aan de ene kant kan ik me voorstellen dat je voor jezelf niets meer aan Leatherworking, Tailoring etc hebt. Je hebt tenslotte Tier1, Tier2, etc... Maar je kan alles natuurlijk ook weer verkopen op de AH. Ik vind het erg lastig allemaal.
[ Voor 54% gewijzigd door OkkE op 27-10-2006 15:56 ]
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
blup
hmm jah op mijn mage heb ik 310 skinning weg gedaan voor enchantingOkkE schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 15:45:
Gister weer eens mijn Leatherworking omhoog gewerkt naar 110. Koste me weer 6 gold in totaal... Nu zit ik er toch over te denken om mijn Leatherworking weg te doen, en Herbalism te gaan (heb al Skinning op 250). Ik vind het alleen zo'n zonde om die 110 skill weg te gooien.![]()
Meer mensen met dit dilemma?
en mijn rogue heeft nu weer skinning.
ik word anders flink hard geownd door de meeste mages met mn warrior. Als ik crits om mn oren krijg van rond de 2k gaat het toch wel erg hard zeker als ze pom hebben dan doen die 2 dikke hits toch flink wat dmg.Dionisos schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 15:12:
[...]
Ik verwacht dat hij AV bedoelt, daar kan dat dus wel. WSG en AB zijn level based, maar AV kan vanaf level 52 ofzoiets.
@Barfieldmv
Dat maakt echt niet zoveel uit als je dadelijk level 60 bent. Ik heb zelf 5/8 Netherwind... en voor de rest AQ40 items. Schiet ik full crit (met trinkets) misschien net 2x zo hard. Warriors hebben gewoon zeer veel HP, maar in een duel zul je ze zeker wel verslaan
Denk er ook aan dat als jij level 60 word om die (waarschijnlijk volle t2) warrior te kunnen doden, je een grote teleurstelling te w8en staat. Je zult misschien ipv 1500 2000 critte, dan hakt die warrior met zijn resterende 4-5k health er nog steeds vrolijk op los!
100% zeker dumpen het maken word alleen maar duurder en er zijn genoeg mensen die kunnen maken wat jij zou willen. Als je echt bijzonderen dingen wilt maken moet je er heeeel veel geld inpompen (wat je niet eens terug verdient). Ik ben nu nog steeds blacksmith en heb wel een paar rare plans maar ik heb ze amper nog nooit gebruikt.OkkE schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 15:45:
Gister weer eens mijn Leatherworking omhoog gewerkt naar 110. Koste me weer 6 gold in totaal... Nu zit ik er toch over te denken om mijn Leatherworking weg te doen, en Herbalism te gaan (heb al Skinning op 250). Ik vind het alleen zo'n zonde om die 110 skill weg te gooien.![]()
[ Voor 27% gewijzigd door MantaMania op 27-10-2006 15:55 ]
110 is niet echt een hoog level, en de ervaring leert dat je meestal niet echt bijzondere dingen maakt met een profession als leatherworking/ tailoring. De meeste items die echt goed zijn kan je toch niet craften. Herbalism is een money maker op hoger level, en erg handig om te hebben als je moet gaan grinden voor pots ed.OkkE schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 15:45:
Ik heb zelf 300 tailoring op mn priest, maar dat gebruik ik amper het enige wat ik zo nu en dan maak zijn tasjes voor alts van guildies. Zit er aan te denken (dis)enchanting te nemen, eerst nog maar even iets meer epix vervangen voor het rendabel wordt.
Mmmja.. dat idee had ik dus zelf ook al.
Zoals ik al in mijn --edit-- zei; wat heb je nog aan zulke profs. op level 60? Volgens mij heb je dan alleen aan de gathering-profs nog iets. Ja of Enchanting, aangezien je die greens mooi kunt Dischanten.
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.
blup
Verwijderd
maanden op farm, dat is echt niks als je weet dat er guilds mc een jaar-anderhalf jaar farmen en er 1 of miss 2 hebben. Heeft niks met geluk te maken, gewoon heel erg random maar wel hoe meer kills, hoe groter je kans. Paar maanden mc stelt echt niet veel voor.Mystic_X schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 10:57:
Zucht geen Thunderfury of hand of ragnaros in de guild.
We hebben MC al maanden en maanden op farm BWL ook al op farm maar de binding van baron dropt maar niet en we hebben maar 2 bindings van garr gehad.
Echt geluk hebben we niet.
wees blij dat het de datakabel is.. toen ik mn WC inbouwde (tijdje terug) had ik de stroomkabel scheef erop gezet.. resultaat:hulkie schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 13:44:
[...]
Ten eerste bedankt voor je reactie! Ik heb alles gewoon op stock speeds draaien. Heb zelfs al geprobeerd mijn geheugen te downgraden, maar dat haalde ook niks uit.
Ik zal mijn moederboard nog even goed onder de loep nemen. Floppydrive kabel zat ook al verkeerd om toen ik hem kreeg waardoor die het dus niet deed. Beetje slordig!
-kapotte SPLINTERNIEUWE voeding
-kapotte HDD met schoolspullen die niet gebackupt waren
-kapotte FDD (rook kwam eruit

-videokaart overleed ook korte tijd later
wij hadden Thunderaan twee keer moeten doen, en dus ook moeten wachten totdat het eerste zwaard weer despawndeKevinp schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 11:28:
[...]
een mooie sceeny wij waren te traag(zwaard despawnde)*click*. Ik sta vooraan(met thunderfury)
Je screen doet het hier niet trouwens

blup
Ik doe sinds april 2005 MC met mijn guild en had op 25 september dit jaar eindelijk mijn Thunderfury compleet, we zijn inmiddels bij The Four Horsemen in naxx. Het heeft ongeveer een jaar geduurd voordat we uberhaupt bindings gezien hebben, toen opeens 3 op rij van geddon en een half jaar daarna 2 op rij van Garr. Nu 2 tanks in de raid met ThunderfuryVerwijderd schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 16:13:
[...]
maanden op farm, dat is echt niks als je weet dat er guilds mc een jaar-anderhalf jaar farmen en er 1 of miss 2 hebben. Heeft niks met geluk te maken, gewoon heel erg random maar wel hoe meer kills, hoe groter je kans. Paar maanden mc stelt echt niet veel voor.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
de rest wil maar niet droppen, we hebben ruim een jaar MC gedaan en zonder TF red je alles ook goed genoeg.
we hebben nu toevallig tank aangenomen die em wel heeft en je merkt het verschil wel, maar verders is het niet zo UBER dat we nu farm runs MC gaan doen
Battle.net Spud#2543
Dus een bewegende hoofd animatie.
En toch wil ik hem nog steeds, kom mee naar MC imba huntardTepelStreeltje schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 19:42:
Wij hebben 3 of 4 linker bindings...
de rest wil maar niet droppen, we hebben ruim een jaar MC gedaan en zonder TF red je alles ook goed genoeg.
we hebben nu toevallig tank aangenomen die em wel heeft en je merkt het verschil wel, maar verders is het niet zo UBER dat we nu farm runs MC gaan doen
Ik had nadat ik de binding van garr kreeg alle mats verzameld ervoor, die 100 arcanite liggen nu onder een dikke laag stof ><
Naja, dan maar widow's remorse uit naxx halen als faerlina is wat anders dan FrR shoulders dropped

Was tegen de tank die hem had aan eht duelen en dat ding proct echt te vaak
Hoe goed het wapen in raids is moeten we nog uitvissen, ben benieuwd!
Oh, en http://thottbot.com/?i=36898 droppte op garr en gelemag. Zovaak dropt ie normaal gesproken niet : )
Verwijderd
http://www.worldofwarcraf...0000000000000000000000000
Valt hier nog wat van te maken? of is het nu al verprutst?
Ik speel op een pvp server, dus pvp vind ik wel belangrijk
-edit-
Hoe ziet deze build eruit?
http://www.worldofwarcraf...0000000055000002000000000
En moet ik ook alvast rekening houden met de talents van BC, of komt er met BC een talent reset?
[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 28-10-2006 08:59 ]
cool als je zover bent dat bindings naar alts kunnenImdaMned schreef op zaterdag 28 oktober 2006 @ 01:20:
Vandaag in een volkomen nub MC run (golemag down, daarna opgegeven) de 6e garr binding gekregen (raiden sinds augustus 2005) ging naar een rogue alt : )
Oh, en http://thottbot.com/?i=36898 droppte op garr en gelemag. Zovaak dropt ie normaal gesproken niet : )
Arathi Highlands
Mage quest (Dustwallow Marsh)
Stormwind City
4 quests in totaal
dan nog 3 quests in gnomeregan (2 groen, 1 gele)
waar kan ik gele/oranje quests vinden voor mn level?

shimmering flats in thousand needles, desolace, hinterlands, stranglethorn vale, paar quests afmaken in ashenvale en duskwood, vooral de followups van levle 32Thrilled schreef op zaterdag 28 oktober 2006 @ 02:35:
mmm best wel kut nu, lvl 31 mage, heb alleen nog maar vuurrode quests in mijn log staan, in:
Arathi Highlands
Stormwind City
4 quests in totaal
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
Verwijderd
http://www.wow-europe.com/en/info/basics/regionlevels.htmlThrilled schreef op zaterdag 28 oktober 2006 @ 02:35:
mmm best wel kut nu, lvl 31 mage, heb alleen nog maar vuurrode quests in mijn log staan, in:
Arathi Highlands
Stormwind City
4 quests in totaal
AMG, holycorn, jij ook hier?HolyCorn schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 21:44:
[...]
En toch wil ik hem nog steeds, kom mee naar MC imba huntard
Ik had nadat ik de binding van garr kreeg alle mats verzameld ervoor, die 100 arcanite liggen nu onder een dikke laag stof ><
Naja, dan maar widow's remorse uit naxx halen als faerlina is wat anders dan FrR shoulders dropped
Anyway, 3 of 4 dezelfde bindings hebben zuigt sowieso, en om nou farm runs te gaan doen is ook weer niet echt zinvol(misschien droppen ze nooit meer). Widows remorse is zeker een leuk alternatief.
Bij ons gaat Noth volgende week down, beetje goede combo tussen dps adds en dps noth vinden en dan is het makkelijk te doen.
Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character
Verwijderd
Die Hunt quest in ashenveel waarbij je die vogel panther en beer moet afmaken is 10k xp in totaal ofzo. Zeker de moeite waard.ye-roon schreef op zaterdag 28 oktober 2006 @ 08:50:
[...]
shimmering flats in thousand needles, desolace, hinterlands, stranglethorn vale, paar quests afmaken in ashenvale en duskwood, vooral de followups van levle 32
Shimmering flats zijn ook een paar makkelijke snelle Q's. Leiden je uiteindelijk ook naar Booty Bay in STV. Als je PVP server doet zou ik proberen STV als laatst te gaan doen, want daar zul je vaak moeten PVP'en. Is leuker als je wat meer levels hebt als je daarheen gaat anders rolt iedereen over je heen --edit-- iig wel als je druid bent

Ben gister weer beetje AV gaan doen met mn alt en van 0/12000 naar Revered gegaaneendje schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 17:24:
damn... 4x av gedaan en niet 1x gewonnen.. wat een prutsersalliance bubbleboys zijn imba! nerf them!
Alliance winnen veel vaker, alleen hebben wij altijd meer honor vanwege al die bunkers en officieren enzo.
hij is allianceVerwijderd schreef op zaterdag 28 oktober 2006 @ 13:45:
[...]
Die Hunt quest in ashenveel waarbij je die vogel panther en beer moet afmaken is 10k xp in totaal ofzo. Zeker de moeite waard.
Shimmering flats zijn ook een paar makkelijke snelle Q's. Leiden je uiteindelijk ook naar Booty Bay in STV. Als je PVP server doet zou ik proberen STV als laatst te gaan doen, want daar zul je vaak moeten PVP'en. Is leuker als je wat meer levels hebt als je daarheen gaat anders rolt iedereen over je heen --edit-- iig wel als je druid bent
Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383
Ik ben atm met mijn lock full destro specced gegaan (wel met Demonic Embrace uit demon.) om eens te zien hoe dat nu is geworden. Helaas nog niet kunnen testen, dat komt zometeen wel als alle visite weg is
Ik begin er iig weer zin in te krijgen zeg ^^
C2D 6600, 275 GTX Windows 7
Ik kan videos ook niet goed afspelen als ik WoW heb draaien. Vraagt zeker veel geheugenjoostve schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 19:34:
In warcraft kan zo lekker alttabben, ik heb alleen een probleempje dat als ik wow op de achtergrond heb geen video's kan afspelen, nouja hij laat geen beeld zien. ik denk zelf dat het een overlay probleem is maar ik heb eigenlijk geen idee hoe dit nu op te lossen, anders moet ik er maar even een topic voor starten. want alttabben doe ik nogal vaak met wow omdat je best veel momenten hebt dat je moet wachten.
Verwijderd
ik ontdekte zonet dat dit ook bij mij 't geval isjoostve schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 19:34:
In warcraft kan zo lekker alttabben, ik heb alleen een probleempje dat als ik wow op de achtergrond heb geen video's kan afspelen, nouja hij laat geen beeld zien. ik denk zelf dat het een overlay probleem is maar ik heb eigenlijk geen idee hoe dit nu op te lossen, anders moet ik er maar even een topic voor starten. want alttabben doe ik nogal vaak met wow omdat je best veel momenten hebt dat je moet wachten.
waar precies? video settings van windows of warcraft?cls schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 20:45:
Ligt aan je video settings, druk maar eens op default in dat menutje en probeer het dan nog eens
ik heb het al, bedankt
eens kijken welke video instelling daar nou verantwoordelijk voor is
[ Voor 15% gewijzigd door joostve op 29-10-2006 21:09 ]
C2D 6600, 275 GTX Windows 7
Verwijderd
Schijnt dat veel meer fansite een zooi keys hebben gehad dus vraag me af of er nog meer van deze acties zijn of komen.
Vriend van me heeft er ééntje. Heb zojuist m'n IG-mailbox gechekt (800 berichten, kuuuut) maar daar stond nix in. Terwijl er zo mooi @insidegamer achter stond en ik WoW een ruime 9 heb gegevenHidde schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 23:23:
Zijn er veel keys ook gewoon random naar subscribers gestuurd?
Trouwens iemand enig idee of ik ergens die Burning Crusade install ergens vandaan kan trekken? Heb zojuist die vriend van me overtuigd dat ik op zijn account ook mag spelen, maar moet wel ergens die install vinden
[ Voor 21% gewijzigd door Snappie88 op 29-10-2006 23:35 ]
Surfin' paradise!
Lol ik heb ook nog mijn @insidegamer.nl... Werkt nog steeds.Snappie88 schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 23:30:
[...]
Vriend van me heeft er ééntje. Heb zojuist m'n IG-mailbox gechekt (800 berichten, kuuuut) maar daar stond nix in. Terwijl er zo mooi @insidegamer achter stond en ik WoW een ruime 9 heb gegevenOndankbare honden zijn het!!
Trouwens iemand enig idee of ik ergens die Burning Crusade install ergens vandaan kan trekken? Heb zojuist die vriend van me overtuigd dat ik op zijn account ook mag spelen, maar moet wel ergens die install vinden
Ben nu aan het hopen op fansites voor een keytje.
[ Voor 4% gewijzigd door Hidde op 29-10-2006 23:46 ]
nou ja phase 1 was goed te doen. toen kwam phase2 waar we uiteindelijk wiptte.
deep breath ziet er heel erg cool uit
maar met nog wat healers moet dit zeker lukken
OMG, chrno comes back?Jaguar645 schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 18:01:
Wat is die poort GROOT trouwens als je net de outlands instapten dan gelijk al die demons voor je neus die zitten te vechten ^^
Ik ben atm met mijn lock full destro specced gegaan (wel met Demonic Embrace uit demon.) om eens te zien hoe dat nu is geworden. Helaas nog niet kunnen testen, dat komt zometeen wel als alle visite weg is![]()
Ik begin er iig weer zin in te krijgen zeg ^^
serieus hoor, waarom lees je niet eerst wat in dit draadje of tikt Burning crusade in op google voor het antwoord?Idifix schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 00:04:
iedereen speelt zeker burning crusade of is die nog niet uit?
Nee wij spelen allemaal nog geen TBC aangezien hij uitgesteld is tot 27 januari ofzo. En hij zou sowieso pas gereleased worden in November..
Oh noes.. No more TreinTijden :(
Vandaag overigens m'n eerste alt gemaakt. Wolfshade, een Dwarf Hunter op Stormrage. Ik moet alleen nog even een beetje goede combinatie vinden van alt/main spelen. Ik heb al tijd te weinig voor m'n main als het is, hoewel een compleet andere tactiek in feite ook wel leuk is.
Signature
Verwijderd

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 30-10-2006 00:28 ]
ben een NE hunter, met als pet een lvl 13 beer. vooral gekozen omdat deze pet iets makkelijk te managen is kwa voer (hij eet alles
maar ik kan nog niet echt beslissen wat ik met mijn talent points ga doen. heeft iemand een mooie guide daarvoor? ik wil me vooral richten op mijn ranged weapon.
zit nu bij de weg op Darkshore, heb bijna alle quests gedaan op Teldrassil.
This is the Way.
Verwijderd

Level 13 BE Hunter at the moment.
Verwijderd schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 01:35:
Er hangt echt een magische sfeer in en rondom Silvermoon City. Blood Elves zijn vet!
[afbeelding]
Level 13 BE Hunter at the moment.
Edit je bericht eens en druk dan even op het 'Check images' knopje. Dat verknoeit de layout niet zo.
Signature
ik heb nu mn hunter op 38 gekregen. grote hoop op nieuwe vette skills maar ik moet blijkbaar tot 40 wachten.. kreeg een nieuwe AotH en een nieuwe wingclip...Thrilled schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 08:28:
Mmm lekker getraind van het weekend, ik zei afgelopen donderdag hier dat ik hoopte de 34 aan te tikken. Gisteravond gestopt op lvl 35Loop voor op schema..kheb ook per ongeluk mijn Mount al gekocht
maar goed, nu nog mn ridinglessen (waar kan je die leren?) nog 5 levels.. vanavond proberen 36 te dingen.. we zien wel waar het schip strand

[ Voor 3% gewijzigd door Exitium op 30-10-2006 09:14 ]
Max 9.3k health fully buffed dus hebben wij besloten om het toch te proberen met warlocks zodat we meer dps hebben en de fight sneller down krijgen. Het gene wat bij ons nog het meeste mis lijkt te gaan is toch de tank switches. DPS houd zichzelf wel inleven en pakt altijd eerst de bugs, het switchen is gewoon moeilijk

Verwijderd
skeram ging goed,
satura was rotzooi(2 warriors lieten de adds steeds te dicht bij elkaar komen)
En het mooiste moet nog komen
die warrior had veel tier2, chrom bulwark tier2.5 shoulders en tier 3 bracers(wat al verdacht was aangezien hij op de vraag of hij die van razuvious had gekregen "ja" antwoorde(die droppen van anub)).
dus wij naar fankriss, en nou ja hij moest spinnen tanken, en dan nog op de makkelijste spawn hole dicht bij. Hij wist niet waar de spawn holes waren, of hoe hij het moest doen. Nou ja we wilde fankriss toch killen dus maar uitgelecht. Maar ging een keer gruwelijk mis, en de tweede keer maar 5 warriors, en ging ik dood(als tank van spiders). We zijn toen maar gestopt, en we hebben nu maar weer een warrior minder in de guild.
ik weet niet hoe het bij andere guilds/servers gaat, maar op onze server kan je tier3 hebben, maar dan zeker wordt van je verwacht dat je de fights kent, als dat niet zo is zoek maar een MC guild om te leren spelen.
\o/ ik ben nu iig wel veel BC aan het spelen
Tijdens full kom ik wel als "casual" terug, ik heb namelijk ook een baan waar ik aan moet denken
[ Voor 23% gewijzigd door Jaguar645 op 30-10-2006 09:40 ]
Ach, met 1 hoofdbaan en 2 bijbaantje + avondstudie kan je nog meekomen bij die slackers van blackraven hoor : ) Wel tof als je weer terug komt : )Jaguar645 schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 09:39:
[...]
\o/ ik ben nu iig wel veel BC aan het spelen
Tijdens full kom ik wel als "casual" terug, ik heb namelijk ook een baan waar ik aan moet denken
Razorgore -- 2e try neer
Vael -- 5e try neer
Broodlord -- 1e try neer
Inmiddels was het 22:30, dus zijn we gestopt met de raid.
Vanavond met de sterkste raid (maandag is altijd de beste groep) Firemaw proberen neer te krijgen, ik heb er vertrrouwen in, vorige week hadden we hem al tot 17%, dus de tactics die we gebruiken werken wel.
(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!
Wij spelen door tot 23:00 en dat loopt meestal uit tot 23:15 of 23:30
Wel grappig om te zien dat tegenwoordig de broodlord zo verschrikkelijk makkelijk is
In het begin met zijn 8k Mortal strikes en geen threat meters was die toch stukken moelijker

en waar kan ik mn ridingskill kopen?
Normaal gesproken gaan wij ook wel langer door, maar als we de kamer hadden gecleared + mobs in de room van Firemaw hadden gekilled dan was het al na 11 uur geweest dus dan hadden we maar 1 try kunnen doen. Daarom maar gestopt.Wiebbe schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 09:58:
wow, das vroeg stoppen
Wij spelen door tot 23:00 en dat loopt meestal uit tot 23:15 of 23:30
Wel grappig om te zien dat tegenwoordig de broodlord zo verschrikkelijk makkelijk is
In het begin met zijn 8k Mortal strikes en geen threat meters was die toch stukken moelijker
En Broodlord is inderdaad erg simpel, als je als groep maar goed weet dat je niet moet overnuken en je een paar goede tanks hebt. Wij zijn er maar 1 keer gewiped (3 weken geleden, 3 tries) en dat kwam door overnuken. Als Broodlord eenmaal aan de wandel gaat is het over.
(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!
Ja je kan meerdere paarden kopen (neem aan dat je human bent, dus?) Maar daar heb je geen zak aan want je kan er toch maar op eentje rijden.Thrilled schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 10:00:
Ik heb gisteravond dus per ongeluk een mount gekocht, en ik zie dat er verschillende paarden zijn (voor lvl 40).. kan je meerdere paarden kopen tegelijk? En welke zijn er allemaal voor lvl 40 (geen rank 3 in pvp, wel honored met IF en SW)
en waar kan ik mn ridingskill kopen?
Ridingskill kun je meestal kopen bij een NPC die naast de NPC staat waar je je paard koopt.
Music is not just a sound, it's a way of living.
Wat is nou b.v. goed voor een Shaman??
Is het ook mogelijk om b.v. je Talents te resetten? Volgens mij heb ik die compleet verneukt!
Iemand een goed voorbeeld??
[ Voor 37% gewijzigd door Pedr0 op 30-10-2006 10:13 ]
Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112
talents zijn weer wat anders als stats.Pedr0 schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 10:09:
Kan iemand mij uitleggen hoe het nu zit met Stamina, Intelect enzo?
Is het ook mogelijk om b.v. je Talents te resetten? Volgens mij heb ik die compleet verneukt!
je talents kan je resetten bij de shaman trainer, kost je wel 1g dacht ik, en dat wordt steeds verdubbelt, tot een max van 50g.
en de stats zijn dingen als Stamina, intellect.
1 stamina is 10 health, en altijd leuk om te hebben.
intellect zorgt voor een grotere mana pool, maar ook een grotere kans om te critten met spells.
spirit zorgt voor regen van Heath en Mana.
ik ben zelf een caster type, dus van de anderen weet ik niet heel veel.
agility weet ik nog wel zorgt voor meer armor en kans om te critten met melee.
welke stats je kiest hangt van jezelf af, vooral bij shamans die kunnen alle kanten op. hangt helemaal van je talent indeling af
succes
resetten can altijd bij de trainer zelfPedr0 schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 10:09:
Kan iemand mij uitleggen hoe het nu zit met Stamina, Intelect enzo?
Aandachtspunt, als je veel lag hebt in bepaalde gebieden is het niet raadzaam om daar opnieuw je talents te gaan verdelen. Door lag can je wel eens voor verrassingen komen te staan.
Elke reset kost je wel meer gold, tot een max van 50G als je ongeveer 8x hebt ge-respecced
WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)
Dit topic is gesloten.
Geen one-liners!
Geen onzinnig offtopic geblaat!