Hier komt iets hips te staan
Verwijderd
Nou dan ga je toch fijn fifa spelen, probleem opgelostVerwijderd schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 11:31:
gister voor het eerst PES gespeeld op de PC. Wat een klote besturing zeg, alles staat ook nog eens aangeduid zoals op de PS2 controller.. Ook gameplay vind ik niet heel veel beter dan Fifa07??
(msi k7tpro r, straks aopen ak79).
duron 1.2ghz, 256 / 512mb (al naar gelang de willekeurigheid van het mobo)
geforce fx5500 128mb
soundblaster live!1024
ow en kan wine onder linux hem aan?
Speel het maar eens een week, dan zul je denk ik anders praten. Toen ik voor het eerst PES speelde vond ik het ook bout, maar na een weekje wilde ik geen Fifa meer. Ik denk dat veel mensen die zo ervaren hebben.snoipoip schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 11:44:
Vraagje, is het mogelijk om Winning Eleven X tegen PES6 op de Xbox360 te spelen? Of moet het persé allebei PES6 of WE 10 zijn.
Je CPU is nogal de bottleneck.arjoderoon schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 13:36:
op wat voor systemen spelen de pc versie spelers hier? want mijn systeem is niet echt up to date en volgens de minimum systeemeisen kan ik hem niet spelen.
(msi k7tpro r, straks aopen ak79).
duron 1.2ghz, 256 / 512mb (al naar gelang de willekeurigheid van het mobo)
geforce fx5500 128mb
soundblaster live!1024
ow en kan wine onder linux hem aan?
Maar bij m'n ma werkte het nog best redelijk op een XP 1800 + geforce 2 (!!)
Ben toen ook systeemeisen wezen zoeken, maar nergens te vinden, maar dat boeit dus niet echt.
Volgens mij vind snoipoip dat ook gewoon hoorWouterHelm schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 14:34:
[...]
Speel het maar eens een week, dan zul je denk ik anders praten. Toen ik voor het eerst PES speelde vond ik het ook bout, maar na een weekje wilde ik geen Fifa meer. Ik denk dat veel mensen die zo ervaren hebben.
[ Voor 46% gewijzigd door HyperMan op 15-12-2006 15:21 ]
Verwijderd
Moet het perse tijdens het metertje? Want ik druk hem altijd in voordat ik schiet.HyperMan schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 11:21:
Als je R2 indrukt tijdens de meter te zien is, doe je een geplaatst schot, natuurlijk werkt dit niet als je de hele meter vol hebt, dan schiet je sowieso te hard.
Default blanke hetero
Langer laden, niets van gemerkt eigenlijk.Verwijderd schreef op zaterdag 16 december 2006 @ 01:22:
Iemand gemerkt dat PRo 6 op de PSP meer loading time heeft dan met Pro 5, plus je hebt vaker dat her scherm donker is (black screen) ingame.
Met je blackscreen ingame snap ik niet wat je bedoeld, ik merk iig niet dat er geladen word tijdens het spel (alleen kort bij een wissel). Het valt me wel op dat er een flinke vertraging ontstaat als de scheids af fluit, zowel bij de eerste - als bij de tweede helft.
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Heb even het grote boek erbij gepakt, en het moet tijdens het metertje, anders doe je alleen langzamer dribbelenEbayzo schreef op zaterdag 16 december 2006 @ 09:38:
[...]
Moet het perse tijdens het metertje? Want ik druk hem altijd in voordat ik schiet.
Nou, ik snap zijn punt eigenlijk wel. Op de PC (met keyboard ga ik even van uit) is dit nauwelijks goed te spelen. Daarnaast vind ik de gameplay "te ver doorgetrokken". Een knop in moeten drukken + richting zodat een mannetje naar de bal loopt, dat gaat mij eerlijk gezegd een beetje ver voor een voetbalspelletjeHyperMan schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 11:46:
[...]
Nou dan ga je toch fijn fifa spelen, probleem opgelost
Flickr PSN ID= cheironnl
r2 schot werkt als volgt:
schietknop ingedrukt houden en r2 pas indrukken net voordat je de bal raakt, dan plaats je em dus met de binnenkant. Eerder r2 indrukken of ingedrukt houden heeft absoluut geen enkel effect.
Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet
haha, my thoughts exactly. Tis gewoon zo overduidelijk dat de computer je naait om de zoveel tijd. Daarom ben ik ook flink geminderd met online spelen omdat het te frustrerend werd.Verwijderd schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 09:09:
mja..tis niet dat ik niet kan scoren...
mijn stats zeggen genoeg qua win/loss verhouding. Het frustrerende is dat je niet in de hand hebt of je wint of verliest. Door toedoen van het spel kun je veel beter zijn en toch verliezen. Lijkt wel of dat ingebouwd is.En als je eenmaal gefrustreerd bent dan kun je maar beter helemaal stoppen want dan lukt er niets meer..
voorbeeldje: Ik speel in div1 met 640 punten. Tot vorige week speelde ik bijna elke avond wel 2 of 3 potjes en bewust tegen mensen met minstens 575 punten. Van de week paar potjes gewonnen tot ik naar een andere lobby ging waar niet zoveel mensen waren die 1v1 wilde doen. Enfin, uiteindelijk maar tegen een gast gespeeld met 485 punten oid, staat die gast met 2-0 voor bij rust. Kan gebeuren, ik had een stuk of 2 of 3 100% kansen gemist maar soms heb je gewoon je dagje niet. 2e helft dan maar goedmaken. 2e helft precies hetzelfde verhaal, allemaal rommelpassjes en diepe ballen langs de zijlijn die altijd normaal aankomen maar nu gewoon 3x achter elkaar over de zijlijn lopen. Weer 4 kansen 1op1 op de keeper en weer allemaal naast of tegen de keeper aan. Ik natuurlijk pissig omdat ik gewoon bijna 20 punten verloor in 1 klap tegen een speler die ik normaal wel met 2 doelpunten verschil ofzo zou verslaan.
Naja, tijd voor een goedmaak potje dan, 1v1 tegen een gozer met 500 punten ofzo, weer een tegenstander waar ik normaal geen moeite mee heb en serieus, exact hetzelfde spelbeeld. Ik 90 minuten lang in de aanval maar telkens komt de eindpass niet aan of ik schiet naast of tegen de keep. Gozer krijgt 1 kans uit een voorzet en wint het kopduel met messi van hyypia en carragher

Ik natuurlijk ondertussen m'n joypad al herhaaldelijk tegen de tafel gemept
Naja, al m'n frustraties opzij geschoven en dan nog maar 1 pot. En zoals ik eigenlijk wel had kunnen verwachten verloor ik weer nadat m'n tegenstander zn enige schot op goal het doel in zag gaan 1 minuut voor tijd en in de extra tijd de winnende maakt uit een penalty (die overigens veroorzaakt werd door een sliding van een AI gestuurd mannetje).

dus bijna 40 punten verloren in 3 potjes, das echt niet te geloven frustrerend, helemaal als je weet dat je er zelf niks aan kunt doen..
naja, je zult begrijpen, toen vlogen de meubelstukken door de kamer

En voordat iedereen gaat roepen "jah je had gewoon pech" of "moet je maar beter leren afmaken", das dus onzin, ik scoor juist altijd heel makkelijk en de potjes die ik daarvoor speelde won ik wel gewoon makkelijk, alleen het is dan wel heeeeel toevallig dat je dan ineenkeer 3 potjes achterelkaar verliest op exact dezelfde wijze tegen tegenstanders die allemaal ruim 100 punten minder hebben dan jezelf...
Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet
Ici kann uw Werbung staan
Verwijderd
Ik krijg af en toe gewoon een black screen waar waarschijnlijk een animatie had moeten zijn. Had bevoorbeeld dat ik quickstart deed and er gewoon een black screen kwam en ik circa 5 to 8 seconden moest wachten voordat ik weer beeld had.MeNTaL_TO schreef op zaterdag 16 december 2006 @ 10:21:
[...]
Langer laden, niets van gemerkt eigenlijk.
Met je blackscreen ingame snap ik niet wat je bedoeld, ik merk iig niet dat er geladen word tijdens het spel (alleen kort bij een wissel). Het valt me wel op dat er een flinke vertraging ontstaat als de scheids af fluit, zowel bij de eerste - als bij de tweede helft.
Het laden van PSP menu naar game duurt zeker 2 minuten bij mij. Zelfde geldt ongeveer om van PES mode menu naar game te gaan. Ik zal het nog testen bij iemand anders zijn PSP.
Verwijderd
idd dat is het hele probleem, heb geen controller, daarmee zal het misschien ook makkelijker te spelen zijn, met keyboard is het een hel! Daarnaast vind ik het ook vreemd dat op de PC versie alles met playstation symbolen word aangeduid zoals het driehoekje en vierkantje etc.cheiron schreef op zaterdag 16 december 2006 @ 13:38:
[...]
Nou, ik snap zijn punt eigenlijk wel. Op de PC (met keyboard ga ik even van uit) is dit nauwelijks goed te spelen. Daarnaast vind ik de gameplay "te ver doorgetrokken". Een knop in moeten drukken + richting zodat een mannetje naar de bal loopt, dat gaat mij eerlijk gezegd een beetje ver voor een voetbalspelletje
Het is idd een PS2 rip, met enigzins vervelende interface, en niet echt moderne save-load opties etc. Gelukkig ondersteund het wel bv een resolutie van 1920x1200 dus je hoort mij verder niet echt klagen. Gameplay >> graphics, zeker bij zoiets als een voetbal spel.Metalbuster schreef op woensdag 20 december 2006 @ 14:21:
Ja dat is voor mij de reden om het spel niet te kopen, ik heb gisteren de demo geprobeerd en het is volgens mij gewoon een PS2 rip voor de pc. En met die controllers kan je zo niet weten welke knop je nu moet hebben om bijvoorbeeld te schieten, want bij option staat hoekje of iets dergelijks.
Ik begrijp je probleem mbt controller niet helemaal, ze gebruiken idd de PS2 symbolen, maar die zijn veel duidelijker dan bv de hele tijd <through-pass button> te moeten lezen. Ik heb zelf logitech PS2 kloon-controller, dus ik heb nergens last van, maar mn huisgenoot speelt met toetsenbord, en die veegt me toch vaak van de mat af. Volgens mij ben je binnen een dag gewend aan je keyboard of je niet-ps2 controller. En als je er echt niet uitkomt moet je die Strategy guide van Piggyback (150 blz, 15 euro, enorme aanrader) kopen, daarin worden voor alle platforms tot in den treuren uitgelegd wat de controls zijn.
Kortom: er zitten wat nadeeltjes aan het feit dat het een PS2 rip is, maar die nadelen worden meer dan ruimschoots gecompenseerd door de enorme diepgang en rijkdom van het spel.
Nog korter
[ Voor 7% gewijzigd door Hansvd op 21-12-2006 09:20 ]
Verwijderd
Precies! Gelukkig word ik niet helemaal gek dus..amahusu schreef op zaterdag 16 december 2006 @ 14:35:
[...]
haha, my thoughts exactly. Tis gewoon zo overduidelijk dat de computer je naait om de zoveel tijd. Daarom ben ik ook flink geminderd met online spelen omdat het te frustrerend werd.
voorbeeldje:
Niemand?Hansvd schreef op donderdag 21 december 2006 @ 09:19:
Hoe kan ik mijn pinguin pak aandoen met een team? Ik had het eindelijk vrijgespeeld, en toen wist ik niet hoe ik het moest aandoen! (ik speel op de PC)
Intel Core 2 Duo E6600 2.4ghz, Asrock Conroexfire-eSata2, Antec Lifestyle Sonata II, Kingston 4gb DDR2-533, Jetway 8800GT 512mb, Seagate Barracuda 7200.10 250gb Sata2, NEC 16x Dual-layer, Samsung TFT 730BF, Logitech X-540 5.1, Creative Audigy SE 7.1
Okay, ik mis enkele buttons, waardoor ik het mezelf wat moeilijker maak, staat tegenover dat mn duim nu niet meer telkens weg glijd van dat pokke stikkie, of dat ik denk "rechts" in te drukken, maar ik zit er net boven, waardoor ik de verkeerde kant op ren.
Elk nadeel heeft z'n voordeel, en om kansen te creeren moet je het toch ook hebben van goede teamplay en timing, ipv alleen 1 of ander fancy trucje welke dan net niet goed lukt met het toetsenbord.
Ik vind het prima spelen.
Ik kies zelfs toetsenbord voor mn joypad.
Het is alleen jammer dat je de analoge niet kan gebruiken.
Geen piroetjes, manual passes enz.
Waar ik me mateloos aan irriteer,
Zijn die laggende spelers en disconnecters online.
Waar spelen jullie nederlanders meestal?
Ik kom ze maar zelden tegen =(
Ik zal zo even een replay online gooien,
Een goal vanaf het middenveld met Scholes
[ Voor 4% gewijzigd door NoLiMiTSoLDieR op 22-12-2006 17:18 ]
Verwijderd
Wat zitten er ongelovelijk veel fouten in dat spel en onrealistische acties.
Verwijderd
Ik ben van plan om van mijn 'Master League-ploeg' een 'Manchester United All Star-ploeg' te maken...
Ik heb dus mooi de kits gemaakt en ik heb ook al een paar recente spelers gekocht(Scholes, C.Ronaldo en later ook nog Van Nistelrooy, Rooney...). Ook heb ik Andy Cole gekocht, deze is nog 18 jaar(was beschikbaar bij 'Future Potenial'), is hier een speciale methode voor? Hoe moet ik dus bijvoorbeeld aan een 'jonge' Scholes of Neville of Yorke komen? (Eerst wachten op pensioen en dan enige jaren wachten?)
Ten tweede zou ik ook nog echte 'Classics' kopen(Keane, Irwin en Smeichel), deze heb ik vrijgekocht in de Pes-Shop, maar ze verschijnen niet in mijn tranfermarkt... Moet ik nu even wachten(bijvoorbeeld to de 'Negociations') of is het onmogelijk?
Alvast Bedankt!
P.S.: ik vond niets op Google, Gamefaqs of met de search...
Volgens mij verschijnen die 'reborn' spelers niet allemaal tegelijk, maar na elk seizoen een paar, dat zou ook veel leuker en realistischer; kortom wachten op de rest dus. Ik zie ze hier iig nog niet allemaal, maar dat komt vanzelf wel lijkt me.Verwijderd schreef op maandag 25 december 2006 @ 12:39:
Even een vraagje...
Ik ben van plan om van mijn 'Master League-ploeg' een 'Manchester United All Star-ploeg' te maken...
Ik heb dus mooi de kits gemaakt en ik heb ook al een paar recente spelers gekocht(Scholes, C.Ronaldo en later ook nog Van Nistelrooy, Rooney...). Ook heb ik Andy Cole gekocht, deze is nog 18 jaar(was beschikbaar bij 'Future Potenial'), is hier een speciale methode voor? Hoe moet ik dus bijvoorbeeld aan een 'jonge' Scholes of Neville of Yorke komen? (Eerst wachten op pensioen en dan enige jaren wachten?)
Ten tweede zou ik ook nog echte 'Classics' kopen(Keane, Irwin en Smeichel), deze heb ik vrijgekocht in de Pes-Shop, maar ze verschijnen niet in mijn tranfermarkt... Moet ik nu even wachten(bijvoorbeeld to de 'Negociations') of is het onmogelijk?
Alvast Bedankt!
P.S.: ik vond niets op Google, Gamefaqs of met de search...
Die classics staan bij (uit m'n hoofd) Search by group, dan paar keer R1 (of R2) tot je 4 van die zwart witte rechthoeken ziet, en dan non-afiliated kiezen. Maar denk er goed over of je die allemaal wil (kan je aan/uitzetten bij het createn van een nieuwe ML), want je 'overspoelt' de markt een beetje met erg goede spelers, iig bij Classic Nederlands elftal is dat het geval, en bij Brazil enzo vast ook. Maar er gaat ook weer niks boven lekkere kromme ballen trappen met Van Hanegem. Helaas hebben de andere teams bv een Van Basten en die wil wel es scoren
Verwijderd
Iemand raad? Of moet ik een nieuwe Master League beginnen?(wat wel zeer verveelend zou zijn...)
Ohja idd, vergeten bij te vermelden dat ik ze eerst had gekocht en toen ML gestart heb.DaViDoViTsCh schreef op woensdag 27 december 2006 @ 22:33:
Yepz, nieuwe ML beginnen helaas...
Nog iets waarom wint de computergestuurde tegenstander altijd met een paar kansen die ze bijna altijd 100% benutten.
Om nog even over het verdedigen te hebben. Waarom kan de tegenstander vaak een half veld aflopen terwijl ik niet eens twee meter kan lopen(!) en dan al op een tegenstander stuit. En als ik dan probeer te verdedigen: op het goede moment de pass-knop indrukken, lukt het niet omdat ze niet dichtbij genoeg komen. Ze rennen me altijd voorbij.
En de corners dan hoe moet ik daar tegen verdedigen. Vaak krijg ik daar juist de tegendoelpunten van. Het lijkt wel random wel of niet erin gaan.
Kortom heeft iemand tips voor mij voor het spelen tegen de computergestuurde "Top player". Overigens lukt het me wel vaker te winnen van Top player als ik met een (veel) beter team speel dan de computer, maar het moet toch ook mogelijk zijn om met een iets zwakker team te spelen en toch te winnen: dat gebeurt toch ook wel eens in het echt. Dat zou ik graag ook in PES6 willen zien.
Verdedigen komt meer aan op het afsluiten van passingsmogelijkheden en het uitoefenen van druk dan op het timen van het afpakken bij een passerende speler. Ik voer de druk meestal op door een andere speler op degene met de bal af te sturen zodat ik zelf kan positioneren hoe ik de passes wil onderscheppen.
Verder kan ik m.b.v. de radar en getimede dieptepasses door de lucht (driehoek + R1) vaak wel wat loopruimte creeren. Ik gebruik gewone pass eigenlijk bijna nooit, alleen als de aangespeelde speler echt vastgezet wordt.
Een goede manier om ruimte te krijgen is ook het sprinten met R1 en daarbij R2 ook indrukken en iets van koers te veranderen. De speler zal dan de bal veel verder spelen en dus veel beter drijven dan met gewoon R1. (uiteraard oppassen voor andere verdedigers en uitkomende keeps). Ruimte krijg je niet door hard te lopen maar door onverwachts te versnellen.
Daarnaast is mijn ervaring dat je met 3 middenvelders vaak overlopen wordt of net geen aanspeelpunt hebt. Met 4 middenvelders gaat het namelijk al een stuk beter. Ook een goede DMC is belangrijk, deze kan veel aanvallen van de tegenpartij opvangen nog voordat ze bij je 16 komen.
Voorin is snelhied het gevaarlijkste wapen, zorg dat je rappe spelers hebt en je zou voldoende scoringskansen moeten krijgen. Zorg ook dat je niet te verdedigend ingesteld staat, anders kom je zelden bij het doel van je tegenpartij in de buurt. Althans, dat is mijn ervaring op de X360 op Top Player niveau.
Flickr PSN ID= cheironnl
Hoe je spelers tijdens een corner mee naar voren krijg doe je als volgt, er zijn meerdere manieren:cheiron schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 17:24:
Ik heb al even gezocht in dit topic, maar kan het niet vinden: kan iemand mij vertellen hoe ik kan aangeven dat ik mijn lange verdedigers mee wil hebben bij een corner?
Manier 1. Je moet ervoor zorgen dat je "attack/defence"-balk op rood staat, (door L2 ingedrukt houden en dan 1x of meerdere keren R1 te drukken). Dan komt er mogelijk een verdediger mee naar voren, dat licht namelijk aan je opstelling. En de computer kiest (volgens mij) automatisch welke verdediger mee naar voren komt (en dat is meestal de langste en best koppende speler). Bij deze manier moet je even op je verdediger wachten.
Manier 2. Zorg voordat de bal over de doellijn is dat je "attack/defence"-balk op rood staat, hierbij staan de spelers gelijk al in positie. (Waaronder mogelijk een verdediger.)
Manier 3. Wissel van de speler die de corner neemt, maar voordat je dat doet zet de "attack/defence"-balk op rood. De spelers staan dan in positie. Wissel naar wens terug naar de vorige speler.
Hou wel in gedachte dat als de tegenstander uitbreekt na de corner je een counter kan krijgen. (Tip: zet dan je "attack/defence"-balk weer op groen of blauw.)
Overigens word ik echt helemaal debiel van de potjes waarin de tegenstander ALLE afvallende ballen heeft, en bijna elke (halve) kans maakt. Een schot van 25 meter? Tuurlijk gaan er drie in, 1 vanuit een hoge bal van de keep, geen probleem.
Maar als ik een bal pass lopen mn mannetjes vrolijk de verkeerde kant op, pas wanneer ik controle krijg gaat hij richting de bal: TE LAAT.
Echt vreselijk frustrerend.
Flickr PSN ID= cheironnl
Verwijderd
Begin me op de PSP anders aardig te ergeren aan een aantal dingen (cpu is altijd sneller dan ik, met en zonder bal (ook als ik versnel), de klutsballen zijn altijd voor de cpu en mijn grootste irritaties, zij doen passjes die bij mij nooit aankomen en omdat de psp een cpu probleempje lijkt te hebben reageert ie altijd te lang op de schietknop.Verwijderd schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 14:08:
Ik vind het onrealistisch hoe vaak er op de lat geschoten wordt. Dit is relatief gezien echt teveel. Er gaan zowat meer schoten tegen de lat dan dat ze over gaan. Dit geldt voor vrije trappen, danwel afstandschoten. Maar dat neemt niet weg dat het een heerlijk spel is
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Volgens mij wordt je dan gewoon steeds beter, ik had ze vroeger vaak over, nu vaker op de lat of gewoon erin.Verwijderd schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 14:08:
Ik vind het onrealistisch hoe vaak er op de lat geschoten wordt. Dit is relatief gezien echt teveel. Er gaan zowat meer schoten tegen de lat dan dat ze over gaan. Dit geldt voor vrije trappen, danwel afstandschoten. Maar dat neemt niet weg dat het een heerlijk spel is
Over de laatste drie "Condition", "Weak foot acc." en "Weak foot freq." kan ik me wel wat voorstellen. Je "Condition" ligt gewoon vast. Ook ga je niet plotseling meer met je weak foot schieten. Maar je kan wel meer accuraat zijn in je weak foot, maar veel beter zal dat niet zijn. Goed maar dan de twee andere: "Keeper skills" en "Team Work". De tweede kan je nog over discussiëren, maar de eerste mag toch echt wel iets omhoog als je in goede conditie bent. Ik bedoel dan natuurlijk bij de keepers. Dat zou toch kunnen? Waarom staat deze ability dan niet bij die tabel op blz. 81. (Of staat hij alleen bij mij niet, wat me zeer onwaarschijnlijk lijkt).
Zoals je waarschijnlijk gemerkt heb is dit niet echt een vraag wat goed te beantwoorden valt behalve door Konami zelf. Misschien gaat de keeper skills wel omhoog (en de enkele/de andere ability's ook) alleen is dat niet in de tabel opgenomen daar piggybacks. Maar ja, ik wilde dit wel even kwijt.
Dat is mij ook niet echt duidelijk. En het is me ook niet duidelijk wat er gebeurt als een stat van bv 94 met bv 12-14% stijgt, zeker gezien het feit dat het effect van een toename van stat-punten boven de 95 veel sterker is dan onder de 95, maw een Cruijff met een roodje pijltje zou dus niet echt veel beter zijn dan met een groen pijltje.Ofzoiets schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 17:27:
Heb weer een vraag, deze keer betrekking op de "Player Condition". Ik heb de PiggyBack's guide weten te kopen. En op pagian 81 staat wat voor invloed de conditie heeft op de speler. Een tabel van vele waarde voor mij (ik vind het namelijk erg nuttig om te weten.) Echter het "stopt" na Mentality. Dus de volgende stats gaan niet omhoog als je in goede conditie bent: "Keeper skills", "Team Work", "Condition", "Weak foot acc." en "Weak foot freq.", volgens de tabel.
Over de laatste drie "Condition", "Weak foot acc." en "Weak foot freq." kan ik me wel wat voorstellen. Je "Condition" ligt gewoon vast. Ook ga je niet plotseling meer met je weak foot schieten. Maar je kan wel meer accuraat zijn in je weak foot, maar veel beter zal dat niet zijn. Goed maar dan de twee andere: "Keeper skills" en "Team Work". De tweede kan je nog over discussiëren, maar de eerste mag toch echt wel iets omhoog als je in goede conditie bent. Ik bedoel dan natuurlijk bij de keepers. Dat zou toch kunnen? Waarom staat deze ability dan niet bij die tabel op blz. 81. (Of staat hij alleen bij mij niet, wat me zeer onwaarschijnlijk lijkt).
Zoals je waarschijnlijk gemerkt heb is dit niet echt een vraag wat goed te beantwoorden valt behalve door Konami zelf. Misschien gaat de keeper skills wel omhoog (en de enkele/de andere ability's ook) alleen is dat niet in de tabel opgenomen daar piggybacks. Maar ja, ik wilde dit wel even kwijt.
Wel zou je heel vaak kunnen checken wat er bij auto-sort gebeurt bij je opstelling, want soms vervangt ie een zeer goede speler met een groen pijltje door een (veel) mindere speler met een groen pijltje, ook keepers.
Kan iemand trouwens kort vertellen wat er in de guide staat over het spelen met semi-fixed cursor, want dan doen spelers die je niet bestuurt volgens mij veel meer automatisch, oftewel lekker toekijken en winnen zonder zelf iets te doen. En wat zijn ook al weer die extra controls bij (semi) fixed cursor, zoals paas vragen?
It's Evolution Baby!
Ja, precies. Krijg die speler dan een ability (of meerdere) die boven de 99 uitkomt. Maar ja, ik moet denk ik niet al te veel op cijfertjes letten en gewoon spelen.HyperMan schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 19:20:
[...]
Dat is mij ook niet echt duidelijk. En het is me ook niet duidelijk wat er gebeurt als een stat van bv 94 met bv 12-14% stijgt, zeker gezien het feit dat het effect van een toename van stat-punten boven de 95 veel sterker is dan onder de 95, maw een Cruijff met een roodje pijltje zou dus niet echt veel beter zijn dan met een groen pijltje.
Bedankt voor de tip, zal er wat meer op letten.Wel zou je heel vaak kunnen checken wat er bij auto-sort gebeurt bij je opstelling, want soms vervangt ie een zeer goede speler met een groen pijltje door een (veel) mindere speler met een groen pijltje, ook keepers.
Ik heb de guide, maar ik mag eigenlijk niet doorvertellen wat er in de guide staat... Maar goed, omdat je het zo aardig vraag (Kan iemand trouwens kort vertellen wat er in de guide staat over het spelen met semi-fixed cursor, want dan doen spelers die je niet bestuurt volgens mij veel meer automatisch, oftewel lekker toekijken en winnen zonder zelf iets te doen. En wat zijn ook al weer die extra controls bij (semi) fixed cursor, zoals paas vragen?
Bij "Fix" kan je een paas vragen door op R2 te drukken echter ik weet niet of het ook voor deze semi-fixed geldt.
Kijk hier even rond, misschien dat je daar wat vindt. Ik heb een patch met de goede namen ergens gedownload vorige jaar al maar ben de site vergeten.Punaisebal schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 23:10:
Komt er dit jaar geen patch zodat die namen van engelse teams enzo veranderd worden naar hoe het echt hoort?
[ Voor 13% gewijzigd door Regeneration op 04-01-2007 14:17 ]
R2 dus, thnxOfzoiets schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 14:11:
Ik heb de guide, maar ik mag eigenlijk niet doorvertellen wat er in de guide staat... Maar goed, omdat je het zo aardig vraag (), Er staat niet heel veel over semi-fixes in de guide: Er staat dat het een nieuwe feature is in PES 6. Verder bestuur de computer de (door jouw gekozen) speler behalve als je de "Change player button" drukt dan neem jij de controler over van die ene speler. Om he vraag te beantwoorden: ja, je kan dus lekker achteroverzitten. (Trouwens dit was ook alles wat in de instuctieboekje wat je bij het spel kreeg ook stond... dus weet niet of je er veel aan hebt.)
Bij "Fix" kan je een paas vragen door op R2 te drukken echter ik weet niet of het ook voor deze semi-fixed geldt.
Heb zelf die guide ook he, alleen niet hier bij m'n ma liggen, waarom dacht je dat ik die dingen (half) wist
Net ook es voor het eerst met meer dan 3 goals gewonnen, nml 6
Misschien nog een tip voor mensen die een beetje gefrustreerd zijn/vast zitten. Ga es een tijdje met een andee (beter) team/formatie spelen. Eerst veel 4-3-3 gespeeld met Ajax en Oranje. Nu speel ik 4-2-2-2 met bv Brazilie, en begin meteen een stuk creatiever te spelen.
In FIFA kan je namelijk alle beschikbare spelers direct selecteren voor een zelf aan te maken team.
P.S. Ergens nog een goede tutorial/guide/tips&tricks ONLINE???
Ik had al zo'n vermoeden...HyperMan schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 16:11:
[...]
R2 dus, thnx
Heb zelf die guide ook he, alleen niet hier bij m'n ma liggen, waarom dacht je dat ik die dingen (half) wist![]()
[...]
Bij PES 6 heb ik het zo gedaan: Ga bij de edit mode alle jouw gewenste (goede) spelers naar jouw gewenste club toevoegen. Start een Master Leauge met die club. Sla het op. Zet alles spelers weer goed in de edit mode. En je kan bij een "match" met je dream team spelen.sl1200 schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 01:04:
Is het mogelijk in dit spel om een eigen "DreamTeam" samen te stellen? Kan dit alleen via de Master League waarbij je langdurig je team moet verbeteren en spelers aankopen?
In FIFA kan je namelijk alle beschikbare spelers direct selecteren voor een zelf aan te maken team.
Ook kan je hierdoor je master leauge met super goede spelers beginnen.
Kijk eens op GameFaqs?P.S. Ergens nog een goede tutorial/guide/tips&tricks ONLINE???
Verwijderd
Als je boven de 575 uit komt (zit nu op 605) dan gaan er echt superveel punten af als je een keer verliest.
Speelde gisteren tegen een gast die 3 wedstrijden had gewoon van de 3 die ie gespeeld had. Goede speler dus. Verloor ik met 1-0 uit een corner.
Gaan er 23 punten vanaf!! Terwijl als ik een keertje win van iemand met dezelfde ranking als mij dan krijg ik er maar 8 punten bij

Verdomde lastig om hoge punten te blijven houden dus.
Verwijderd
tijdens spelen met pro evo 6 blijft het beeld hangen/langzaam, wanneer de bal in de ruimte van keeper komt, dus binnen 16 meter, ik spel op laptop. help me plzzz!, ik heb geforce2 go videokaart en 256 ram. en mijn xp werkt correct.
[ Voor 21% gewijzigd door kardox op 07-01-2007 03:08 ]
Verwijderd
Verwijderd schreef op zondag 07 januari 2007 @ 01:17:
Zijn er hier mensen die me kunnen helpen bij het configuren van mijn xbox 360 controller for windows. Ik heb deze controller gekocht maar krijg die niet goed aan de praat bij pro evolution soccer 6.
eigenlijk geef je het antwoord zelf alkardox schreef op zondag 07 januari 2007 @ 02:41:
ik heb geforce2 go videokaart
Verwijderd
edit: ze komen als draw op je profiel.
[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 07-01-2007 19:40 ]
Wat jammer zeg, of weet iemand hier of je daar wat aan kan doen.
Verwijderd
Elke wedstrijd die je niet start vanuit je room wordt een draw. Dat zijn wedstrijden zoals "Play again with same teams" en "Play again with different teams".Verwijderd schreef op zondag 07 januari 2007 @ 14:21:
is het normaal dat een overwinning niet op je profiel komt na een wedstrijd (on-line)?
edit: ze komen als draw op je profiel.
Altijd terug naar je room dus.
Check diz out!!!HyperMan schreef op maandag 08 januari 2007 @ 13:10:
Hmm ik zie net dat de PC versie helemaal geen extra veld laat zien in een breedbeeld resolutie, het beeld wordt gewoon opgerekt naar links en rechts
Wat jammer zeg, of weet iemand hier of je daar wat aan kan doen.
Het zou moeten helpen
The menus will not be changed they will look stretch as well as in game screens. But when playing it will be true wide mode . Lots more FOV.
[ Voor 62% gewijzigd door sl1200 op 08-01-2007 16:41 ]
Verwijderd
wat is dat voor zever, winst is toch winst?Verwijderd schreef op maandag 08 januari 2007 @ 13:14:
[...]
Elke wedstrijd die je niet start vanuit je room wordt een draw. Dat zijn wedstrijden zoals "Play again with same teams" en "Play again with different teams".
Heldsl1200 schreef op maandag 08 januari 2007 @ 16:34:
[...]
Check diz out!!!
Het zou moeten helpen
[...]
Al lopen zoeken of ik een config file oid kon editen, maar dat schoot niet op.
Speelt echt veel fijner, ballen diep komen veel beter aan nu enzo

Merk je nu ook dat de corners beter gaan? Van de 4 mogelijke corners die er op een veld staan, heb ik bij 2 ervan het volgende probleem: als de tegenpartij de corner neemt en hun speler nog moet gaan schieten, zie ik een aantal van mijn eigen spelers die voor het doel staan niet, omdat ze buiten FOV vallen. Op dat moment heb je namelijk een andere cameraview die door de computer wordt automatisch wordt aangenomen. Dat is erg vervelend, want wanneer de corner eenmaal is genomen en de cameraview verandert, merk ik dat een aantal van mijn spelers die voor het doel staan niet goed zijn opgesteld. Met als gevolg een tegendoelpunt.
Is dit echt iets wat ik alleen met mijn breedbeeldscherm heb of hebben jullie dat ook? Ik geloof dat de cameraview tijdens de corners in PES5 altijd doorliep t/m de tweede paal.
[ Voor 3% gewijzigd door sl1200 op 09-01-2007 10:01 ]
Verwijderd
Don't blame me, blame KONAMI..Verwijderd schreef op maandag 08 januari 2007 @ 16:36:
[...]
wat is dat voor zever, winst is toch winst?
Ik zal nog es voor je kijken straks, maar ik heb niet echt heel veel problemen met de camera bij corners.sl1200 schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 10:00:
knippie
Is dit echt iets wat ik alleen met mijn breedbeeldscherm heb of hebben jullie dat ook? Ik geloof dat de cameraview tijdens de corners in PES5 altijd doorliep t/m de tweede paal.
Misschien is dit handig om je spelers goed op te stellen:
Ofzoiets schreef op zaterdag 30 december 2006 @ 13:34:
[...]
Hoe je spelers tijdens een corner mee naar voren krijg doe je als volgt, er zijn meerdere manieren:
Manier 1. Je moet ervoor zorgen dat je "attack/defence"-balk op rood staat, (door L2 ingedrukt houden en dan 1x of meerdere keren R1 te drukken). Dan komt er mogelijk een verdediger mee naar voren, dat licht namelijk aan je opstelling. En de computer kiest (volgens mij) automatisch welke verdediger mee naar voren komt (en dat is meestal de langste en best koppende speler). Bij deze manier moet je even op je verdediger wachten.
Manier 2. Zorg voordat de bal over de doellijn is dat je "attack/defence"-balk op rood staat, hierbij staan de spelers gelijk al in positie. (Waaronder mogelijk een verdediger.)
Manier 3. Wissel van de speler die de corner neemt, maar voordat je dat doet zet de "attack/defence"-balk op rood. De spelers staan dan in positie. Wissel naar wens terug naar de vorige speler.
Hou wel in gedachte dat als de tegenstander uitbreekt na de corner je een counter kan krijgen. (Tip: zet dan je "attack/defence"-balk weer op groen of blauw.)
Nu is de gebruikers handleiding wel zo onduidelijk dat ik geen idee heb hoe ik een wedstrijd kan spelen tegen iemand dit in mijn vrienden lijst staat. Hoe werkt dit eigenlijk?
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
das onzin, althans voor de ps2 versie..Verwijderd schreef op maandag 08 januari 2007 @ 13:14:
[...]
Elke wedstrijd die je niet start vanuit je room wordt een draw. Dat zijn wedstrijden zoals "Play again with same teams" en "Play again with different teams".
een wedstrijd gewonnen na penalties wordt wel als draw geteld, voor de rest is winst gewoon winst
Verwijderd
Knap dat jij dat onzin vind en de rest van de wereld niet. Op PC althans.amahusu schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 17:18:
[...]
das onzin, althans voor de ps2 versie..
een wedstrijd gewonnen na penalties wordt wel als draw geteld, voor de rest is winst gewoon winst
het enige wat ik open heb staan als ik speel is PES verder niks. als ik netstat doe zie ook alleen maar de verbinding van pes staan. is mijn verbinding gewoon brak ofzo ik heb chello classic.
de connection test van speedtest geeft 440.0 Conn/min
de ping test van speedtest geeft 32.0ms
[ Voor 15% gewijzigd door Instatic op 10-01-2007 18:10 ]
That Is The Question
Het is verholpen met die hack!sl1200 schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 10:00:
...
Merk je nu ook dat de corners beter gaan? Van de 4 mogelijke corners die er op een veld staan, heb ik bij 2 ervan het volgende probleem: als de tegenpartij de corner neemt en hun speler nog moet gaan schieten, zie ik een aantal van mijn eigen spelers die voor het doel staan niet, omdat ze buiten FOV vallen. Op dat moment heb je namelijk een andere cameraview die door de computer wordt automatisch wordt aangenomen. Dat is erg vervelend, want wanneer de corner eenmaal is genomen en de cameraview verandert, merk ik dat een aantal van mijn spelers die voor het doel staan niet goed zijn opgesteld. Met als gevolg een tegendoelpunt.
Verwijderd
Wireless internet?rataplan2 schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 18:08:
Mensen klagen bij mij dat ze lag hebben als ik tegen ze speel wat kan ik hier aan doen?
het enige wat ik open heb staan als ik speel is PES verder niks. als ik netstat doe zie ook alleen maar de verbinding van pes staan. is mijn verbinding gewoon brak ofzo ik heb chello classic.
de connection test van speedtest geeft 440.0 Conn/min
de ping test van speedtest geeft 32.0ms
chello classic
That Is The Question
That Is The Question
Verwijderd
Verwijderd
sorry, komt slecht over maar het was echt wel op konami bedoelt hoor.
Ik heb nog een vraagje: hoe kan je de FPS verhogen? bij mij blijft die steken op 60 en alles settings staan al op high. Dit heeft als gevolg dat ik soms een versnelling in het spel heb als ik speel.
ik heb 2 joysticks die werken allebei keurig, maar tijdens opstarten van game kan ik maar met een joystick werken.
help plz
Bekend verhaal, echt super irritant en triest!Verwijderd schreef op zaterdag 13 januari 2007 @ 20:41:
Ik ging net effe een toernooitje doen online, eerste wedstrijd met Arsenal tegen Brazilië... Kom 1-0 achter, daarna krijg ik heel veel kansen en maak ik de 1-1. Een paar minuten later maak ik ook de 2-1. Dus ik denk te gaan winnen, ongeveer 87 minuten gespeeld, loop ik met Henry voorbij de laatste verdediger, druk op schieten en toen stond het beeld stil... Een minuut gewacht en toen kwam het schermpje "Connection to players lost" of iets dergelijks, dus ik denk gewoon een overwinning erbij te hebben, ga ik kijken geen overwinning... Zegt die gast hele tijd bij de chat "HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA".... Deze vuile $%@$#@ vern##ken zo'n spel gewoon
uhm...
Welke? Staan ze goed ingesteld in je 'settings' in je PES6-map? En met multi bedoel je dus met z'n 2 op de PC tegen elkaar en niet online?kardox schreef op maandag 22 januari 2007 @ 19:24:
hoe kan ik met 2 controllers multi spelen op laptop met pes 6.
ik heb 2 joysticks die werken allebei keurig, maar tijdens opstarten van game kan ik maar met een joystick werken.
help plz
http://www.youtube.com/watch?v=EdXOLQs3d1o
Op de 360 online tegen een engelsman.. Had nog geen kans gehad en toen dit.
[ Voor 18% gewijzigd door M@cer op 23-01-2007 07:37 ]
Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl
...MAAR, als je alle spelers weer terugzet, zijn wel de default opstellingen van gebruikte teams veranderd. Dus bijv. bij Arsenal: je haalt Henry weg om hem in je DreamTeam te gebruiken en je zet hem later terug, maar hij wordt niet meer standaard geselecteerdOfzoiets schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 14:42:
[...]
Bij PES 6 heb ik het zo gedaan: Ga bij de edit mode alle jouw gewenste (goede) spelers naar jouw gewenste club toevoegen. Start een Master Leauge met die club. Sla het op. Zet alles spelers weer goed in de edit mode. En je kan bij een "match" met je dream team spelen.(Bedoelde je het zo?)
Ook kan je hierdoor je master leauge met super goede spelers beginnen.
[...]
2e probleem is dat een DreamTeam die uit allemaal sterspelers bestaat, heel veel salaris kost om te onderhouden. Ook al win je ieder duel tijdens de ML, dan nog besluiten sommige spelers te willen vertrekken. (Of is dit sowieso altijd het geval?)
Verwijderd
Hoe kan je beetje vlot scoren? Ja ik weet dat je moet mikken en zeker niet te hard trappen, maar toch scoor ik mss 1 op 30 kansen.
Verwijderd
eigenlijk alleen te gebruiken met 1 op 1 met de keeper.
Nogal zeldzame move, aangezien je meestal niet voldoende ruimte hebt, doordat de verdedigers met mach2 in komen vliegen. Maar als het lukt, is het wel zeer bevredigend.Verwijderd schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 00:48:
op de ps2 , vierkantje en dan snel kruisje erachteraan..schijnbeweging waar je de keeper mee uitspeelt..
eigenlijk alleen te gebruiken met 1 op 1 met de keeper.
dat is juist m'n meest gebruikte move, niet alleen om de keeper uit te spelen maar ook om mannetjes uit te spelen. Vooral bij online potjes werkt dit goedMiles Teg schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 11:04:
[...]
Nogal zeldzame move, aangezien je meestal niet voldoende ruimte hebt, doordat de verdedigers met mach2 in komen vliegen. Maar als het lukt, is het wel zeer bevredigend.
ik heb trouwens nog wel een tip voor mensen die moeilijk scoren uit een 1-op-1 situatie. Als je een hoek hebt gekozen, laat dan de richtingstoets los als je je schietknop los laat, als je em vasthoud gaat ie namelijk in veel gevallen naast.
Het is erg belangrijk dat je speler goed de ruimte om uit te halen heeft, op z'n goede been staat, en de bal voor z'n goede voet heeft en niet met bv zn rug naar het doel staat.Verwijderd schreef op dinsdag 23 januari 2007 @ 21:44:
ik heb een prangende vraag.
Hoe kan je beetje vlot scoren? Ja ik weet dat je moet mikken en zeker niet te hard trappen, maar toch scoor ik mss 1 op 30 kansen.
De schijnbeweging van schrnz kan je ook prima net in of buiten de 16 gebruiken, om bv langs 1 mannetje te gaan, of ruimte maken voor je schot.
Verder gewoon blijven proberen, het gaat vanzelf veel beter, en als je niet kan wachten: ga es met een top fit Braziliaans elftal spelen, Adriano, Ronaldo en Ronaldinho scoren echt veel makkelijker
Daar zal het verschil zitten, ik speel alleen ML. Verdediger eruit lopen lukt dan vaak niet, plus dat ik die schijnbeweging regelmatig verneuk, waardoor ik 'm nog minder gebruik.amahusu schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 12:20:
[...]
dat is juist m'n meest gebruikte move, niet alleen om de keeper uit te spelen maar ook om mannetjes uit te spelen. Vooral bij online potjes werkt dit goed
ik heb trouwens nog wel een tip voor mensen die moeilijk scoren uit een 1-op-1 situatie. Als je een hoek hebt gekozen, laat dan de richtingstoets los als je je schietknop los laat, als je em vasthoud gaat ie namelijk in veel gevallen naast.
Wat wel zuigt is dat ik tegenwoordig geen enkele lob meer kan scoren. Vroegah ging ie zeer regelmatig fraai over de keeper heen, tegenwoordig plukt de keeper 'm eenvoudig uit de lucht.
Verwijderd
Dan moet je em wat moeilijker zetten. Spelers die je inhalen terwijl ze veel minder snel dan jou horen te zijn komen alleen voor op 1 en 2 en een beetje op 3 sterren.Miles Teg schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 13:06:
[...]
Daar zal het verschil zitten, ik speel alleen ML. Verdediger eruit lopen lukt dan vaak niet, plus dat ik die schijnbeweging regelmatig verneuk, waardoor ik 'm nog minder gebruik.
Verwijderd
Verwijderd
Daarnaast door te disconnecten motiveer je die gasten juist om zoiets te doen. Heette ie toevallig B_K_R? Of iets in die strekking.
Gare gasten heb je toch. Heeft ook niets meer met skill te maken bij hun.
En hoezo is dat sportief om Feyenoord te kiezen?

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2007 17:02 ]
Verwijderd
Hij had wel een naam met alleen maar hoofdletters, was geen B_K_R. Er staat op de server info ook een bericht over een toernooi ofzo waar je je voor kan kwalificeren, weet iemand iets meer daar over? Ik heb daar niks over kunnen vinden.Verwijderd schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 17:00:
Op de server info staat nu een bericht over het cheaten dat geconstateerd is. Mensen die de database aangepast hebben en alle speler overal op 99 stats hebben gezet.
Daarnaast door te disconnecten motiveer je die gasten juist om zoiets te doen. Heette ie toevallig B_K_R? Of iets in die strekking.
Gare gasten heb je toch. Heeft ook niets meer met skill te maken bij hun.
En hoezo is dat sportief om Feyenoord te kiezen?(j/k
)
Verwijderd
Ja maar dat je disconnect vind ik ook niet juist..Verwijderd schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 15:30:
Gister een potje tegen iemand die 800x had gewonnen 400x verloren en nog iets van 200x gelijk ofzo. Hij gaat met zijn pad naar Ajax Amsterdam, dus ik doe sportief en ga naar Feyenoord. Verandert hij hem in de laatste 2 seconde naar Brazilie, gelukkig verwachtte ik al zoiets dus ik kon nog net op Barca uitkomen. Te triest voor woorden, en dat zette hij ook door in zijn wedstrijd. Ik was beter maar hij komt op 1-0 voorsprong met nog 30 minuten te gaan, gaat ie hele tijd bal acterin rondspelen, waardoor het bijna onmogelijk was om die te onderscheppen. Na 5 minuutjes jagen had ik het wel gezien, eerst ff uitgescholdenen daarna disconnect. Trieste bedoeling. Ik vraag me ook af hoe sommige gasten stats als 100 keer gewonnen, 8 keer verloren kunnen hebben. Naar mijn mening onmogelijk, zonder gebruik te maken van laggen/disconnecten/tijdrekken.
Het is niet verboden om de bal in je team te houden en rond te spelen..
Uitschelden en disconnecters zijn er al genoeg op het netwerk , jammer dat je je tot hun verlaagd.
Verwijderd
3Als je dan nog verliest met 1 doelpunt verschil is het om helemaal de muren van op te kruipen.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 24-01-2007 22:32 ]
Verwijderd
Jongen ik irriteer me mateloos aan dit soort mannetjes het begon al met op het laatst proberen brazil te kiezen om je tegenstander te naaien. Als hij dan ook nog de hele tweede helft de bal achterin rond gaat spelen heb ik wel iets beters te doen met me tijd. Disconnect dus, en jammer dat je je tot hun verlaagd vind ik een erg lage opmerking. Het boeit mij niks wat mijn score is en ik heb evenvaak verloren als gewonnen, ik verspeel gewoon geen tijd aan dat soort gastjes.Verwijderd schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 19:46:
[...]
Ja maar dat je disconnect vind ik ook niet juist..
Het is niet verboden om de bal in je team te houden en rond te spelen..
Uitschelden en disconnecters zijn er al genoeg op het netwerk , jammer dat je je tot hun verlaagd.
Verwijderd
Haha, maak je niet zo druk.
Lag is te voorkomen door geen mensen te spelen die minder dan 2 bars hebben. (Of je room Room Nederland of NL oid te noemen. Zo zie je nog is wat nederlanders)
Het veld over lopen met de bal is niet zo moeilijk als de verdediger je niet goed aanpakt. It's all about skill and practise. En hoe je met je speler loopt, welke bewegingen je maakt etc. en natuurlijk ook z'n balance rating.
De arbitrage geeft bijna nooit rood online, behalve voor een doorgebroken speler. Offline krijg je super snel rood. Verder vind ik de scheidsrechters wel goed, maar twijfel ik vaak over de buitenspel.
Ik heb zoveel frustraties gehad met dit spel in het begin,. Nu een stuk minder (misschien omdat ik na heel veel wedstrijden eindelijk bijna alles win) door veel te oefenen EN met 1 formatie te spelen waarvan je door en door weet wanneer je spelers waar lopen. Oefenen dus.
Toch blijf ik er bij dat PES6 achterliggende configs/scripts heeft runnen die er voor zorgen dat 1 ploeg zwaar bevoordeeld wordt. (Bijv. thuisspelende ploeg of speler met lagere rating of team met minder sterren.)
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 25-01-2007 10:41 ]
Verwijderd
PES natuurlijk! Maar het is afhankelijk van wat je wil.
Wil je een snelle gameplay en minder realisme dan is FIFA een goede optie. Wil je echter tactisch en realistisch voetbal zien met een wat minder snelle gameplay en moeilijkere controls dan is PES een geschikte uitdaging. Realism is the key
Volgens mij had ik ook tegen hem gespeeld. Hij speelde idd Brazilie. Zijn truucje was dribbelen tot binnen 16 m en laatste moment pass. Ik verloor 3-0 ofzo en zat echt dom uit te lachen en dingen roepen die alleen een kind van 7 jaar kan roepen.Verwijderd schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 15:30:
Gister een potje tegen iemand die 800x had gewonnen 400x verloren en nog iets van 200x gelijk ofzo. Hij gaat met zijn pad naar Ajax Amsterdam, dus ik doe sportief en ga naar Feyenoord. Verandert hij hem in de laatste 2 seconde naar Brazilie, gelukkig verwachtte ik al zoiets dus ik kon nog net op Barca uitkomen. Te triest voor woorden, en dat zette hij ook door in zijn wedstrijd. Ik was beter maar hij komt op 1-0 voorsprong met nog 30 minuten te gaan, gaat ie hele tijd bal acterin rondspelen, waardoor het bijna onmogelijk was om die te onderscheppen. Na 5 minuutjes jagen had ik het wel gezien, eerst ff uitgescholdenen daarna disconnect. Trieste bedoeling. Ik vraag me ook af hoe sommige gasten stats als 100 keer gewonnen, 8 keer verloren kunnen hebben. Naar mijn mening onmogelijk, zonder gebruik te maken van laggen/disconnecten/tijdrekken.
Lucky Goldstar
Komt me allemaal heel erg bekend voor. Heb precies hetzelfde gehad. Wat een kleuter. Als me zoiets gebeurd dan laat ik hem lekker gewoon z'n gang gaan en doe ik niets. Ik geen lol hij ook niet.DJkim schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 09:45:
[...]
Volgens mij had ik ook tegen hem gespeeld. Hij speelde idd Brazilie. Zijn truucje was dribbelen tot binnen 16 m en laatste moment pass. Ik verloor 3-0 ofzo en zat echt dom uit te lachen en dingen roepen die alleen een kind van 7 jaar kan roepen.
"Computers aren’t the thing. They’re the thing that gets us to the thing" - Joe MacMillan
Dit topic is gesloten.