Toon posts:

[PC/PS2/X360] Pro Evolution Soccer 6

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 10.673 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaViDoViTsCh
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 21-09 17:18

DaViDoViTsCh

Frans-Nederlandse Duitser

amahusu schreef op maandag 29 januari 2007 @ 19:38:
hmm, ik ben erover aan het denken om pes6 ook voor de pc te halen alleen is mn systeem een beetje oud.

Kan ik met een xp2100, 1gig ram en een gf4 ti4200 enigzins soepel spelen of raden jullie me dat af? (Wil wel op minstens 1024x768 kunnen spelen)
Moet te doen zijn... ik speel met mijn specs op 1280x800, alles op medium ingesteld en in lodmixer ook... Loopt perfect... Alleen geen FSAA & ANISO ingesteld...

Ici kann uw Werbung staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -whodini-
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-07-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 11:28:
Dan krijg je alleen een andere speler. Maar blijft dezelfde persoon de vrije trap nemen.
hmmmm dus het is niet mogelijk?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 30-09 21:33
-whodini- schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 12:24:
[...]

Kan je niet gewoon de speler als free kick taker instellen voordat je met de wedstrijd begint?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -whodini-
Nippletwister schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 12:43:
[...]

Kan je niet gewoon de speler als free kick taker instellen voordat je met de wedstrijd begint?
Het gaat hier om een 2 tegen 2 spel dus ik speel met een maat samen via internet tegen twee andere spelers.
Als hij wordt neergehaald dan moet hij de vrije trap nemen maar dan wil ik die nemen in plaats van mijn maat. Het gaat niet om welke speler hem neemt maar welk persoon.
Hoop dat het wat duidelijker is :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninc
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 25-09 20:43
hoe gaat dat online eigenlijk? Als je wilt wisselen kan je het spel zo onderbreken of moet je wachten tot het spel eerst stilligt??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-whodini- schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 12:24:
[...]
Volgens mij is dat niet mogelijk nee.

---

Als je wilt wisselen online dan druk je "start". Zodra het spel is stilgelegd door bijv. een overtreding (behalve bij een doelpunt) kun je je formation settings in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-08 19:28

amahusu

taking over the world!

Hier stond een vraag over de netwerkinstellingen voor de ps2, als je me denkt te kunnen helpen, kijk dan even hier: [PS2] PES6 netwerk probleem

[ Voor 87% gewijzigd door amahusu op 01-02-2007 18:57 ]

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jzoin2
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 04-06 18:13
hoe is deze game op de ps2 icm met een lcd tv

ben van plan om een samsung lcd le27s71b te halen
icm composite kabeltje

maar volgens mij ondersteunt pes 6 geen progessive scan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey mensen, ik heb 2 vraagjes: hoe kun je een omhaal maken? en hoe kun je met je gezicht naar voren de bal naar achter halen? :S

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 02-02-2007 23:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaViDoViTsCh

DaViDoViTsCh

Verwijderd schreef op vrijdag 02 februari 2007 @ 23:16:
hey mensen, ik heb 2 vraagjes: hoe kun je een omhaal maken? en hoe kun je met je gezicht naar voren de bal naar achter halen? :S
Goed timen en 2x op schieten (zo is ie mij 2x gelukt)
Ik neem aan dat je bedoelt stilstaan en stapje achteruit en met je voet de bal meenemen? Ik meen dat je daar R2 voor moet gebruiken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Nu online
Hoe doen mensen die exploit op xbox 360?

Ik zie opeens heel vaak een fluitje en dan crashed het spel beeld bevriest. Echter blijf ik dan gewoon net zolang wachten totdat die andere gast eerder weg gaat. Echt hatelijk man van die lamers, heb hem wel is een dag aan laten staan puur om die lamer te jennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ninc
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 25-09 20:43
Vraagt de PC versie van PES 6 veel van de cd/dvd? Daar bedoel ik mee of hij veel moet laden van de cd.

Mijn laptop maakt wat veel lawaai als je van de cd iets moet laden.

Kan iemand me dat vertellen of pes 6 veel de cd vraagt?

[ Voor 22% gewijzigd door ninc op 03-02-2007 19:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaViDoViTsCh schreef op zaterdag 03 februari 2007 @ 00:15:
[...]

Goed timen en 2x op schieten (zo is ie mij 2x gelukt)
Ik neem aan dat je bedoelt stilstaan en stapje achteruit en met je voet de bal meenemen? Ik meen dat je daar R2 voor moet gebruiken...
Okee, thnx, ik snap dat stapje achteruit..Alleen die omhaal niet zo, want weet iemand welke spelers het kunnen en hoe je de bal aangespeeld moet krijgen: hoog of laag? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -whodini-
ninc schreef op zaterdag 03 februari 2007 @ 19:34:
Vraagt de PC versie van PES 6 veel van de cd/dvd? Daar bedoel ik mee of hij veel moet laden van de cd.

Mijn laptop maakt wat veel lawaai als je van de cd iets moet laden.

Kan iemand me dat vertellen of pes 6 veel de cd vraagt?
Waarom doe je niet een nodvd erin.
Dat is het eerste wat ik zoek op internet om niet steeds dvd erin eruit.
Wil hierbij geen discussie beginnen over nietdvd is alleen als tip bedoeld aangezien je hem legaal heb

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roeleboelie
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 18-01-2024
Ik heb de superpatch ook geinstalleerd, alleen werken bij mij de Duitse clubs niet. Het spelt loopt dan vast en keert terug naar windows-menu. Iemand hetzelfde probleem of een oplossing? Ook kreeg ik in eerste instantie standaar het stadio San Paolo in Napoli ook al selecteerde ik een ander stadion. Ik heb de map van San Paolo verwijderd, nu gaat het wel prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sl1200
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-04 16:08

sl1200

Tweakotine-pleisters te koop?

Jongens, hebben jullie uberhaupt ooit een superpatch gehad die probleemloos werkte? Bij mij zorgde zo'n patch (bv. van Wolf), ongeachte de PES versie die ik in het verleden gebruikte, voor lock-ups, crashes, etc. Niet altijd, ook niet consistent op een bepaald punt in het spel, maar wel regelmatig. Zonder patch werkte de boel probleemloos.

Kortom, het ziet er leuk uit, zo'n patch, maar de ellende die IK althans meemaak weegt niet op.

[ Voor 4% gewijzigd door sl1200 op 05-02-2007 11:09 ]

Specs: GamePC HTPC Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roeleboelie
sl1200 schreef op maandag 05 februari 2007 @ 11:09:
Jongens, hebben jullie uberhaupt ooit een superpatch gehad die probleemloos werkte? Bij mij zorgde zo'n patch (bv. van Wolf), ongeachte de PES versie die ik in het verleden gebruikte, voor lock-ups, crashes, etc. Niet altijd, ook niet consistent op een bepaald punt in het spel, maar wel regelmatig. Zonder patch werkte de boel probleemloos.

Kortom, het ziet er leuk uit, zo'n patch, maar de ellende die IK althans meemaak weegt niet op.
nee, ben ik met je eens. Maar ben benieuwd of meerdere mensen problemen hebben met de Duitse clubs. Op zo'n manier kun je nog niet een lekkere europese campagne beginnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Komt er een patch met upgedate transfers op de xbox 360?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaViDoViTsCh

DaViDoViTsCh

Verwijderd schreef op zondag 04 februari 2007 @ 17:28:
[...]

Okee, thnx, ik snap dat stapje achteruit..Alleen die omhaal niet zo, want weet iemand welke spelers het kunnen en hoe je de bal aangespeeld moet krijgen: hoog of laag? :?
Natuurlijk hoog aangespeeld krijgen (vanuit de flanken bijvoorbeeld)
Spelers die het kunnen: Henry, en die braziliaan met de grote tanden, Ronaldo de dikke bever en de rest weet ik niet. Met hun is het me wel vaker gelukt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iedereen kan het. Je moet alleen goed timen en mazzel hebben hé.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb eigenlijk een prangende vraag, wat is de manier om in een 1vs1 met de doelman te scoren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09:58
Wat verdomde frustrerend kan deze game toch zijn. Net echt 4 keer met controller door de kamer gegooid. Klote-Utrecht met zn $%$^#$ geluksgoaltjes. Echt belachelijk, 3 kansen, 3 doelpunten. Alle ballen op het middenveld pakken ze en alle afvallende ballen zijn voor hun. Echt momenten dat ik het schijfje in de magnetron wil stoppen.

AAAAAARRGGGH!!!

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 29-09 17:30

PromoX

Flying solo

Verwijderd schreef op zondag 11 februari 2007 @ 22:32:
Ik heb eigenlijk een prangende vraag, wat is de manier om in een 1vs1 met de doelman te scoren?
Lobje, om de keeper heen lopen, schijnbeweging, of de bal 'gewoon' langs de keeper schieten :P.

De bal langs de keeper schieten of om de keeper lopen vind ik meestal het gemakkelijkst. Een schijnbeweging is wat moeilijk te timen en lobjes gaan bij mij meestal of te zacht of veel te hard.

And I'm the only one and I walk alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kardox
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 03-07 00:17
is die winter transer patch voor pc al uit ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
Ik word af en toe toch echt gek van een aantal kanten van deze game:
- Spelers die, wanneer je in de diepte passed, naast de bal blijven lopen ookal geef je richting naar de bal toe. Natuurlijk loopt de tegenstander wel naar de bal
- Passes die naar compleet andere spelers gaan dan naar waarvoor bedoeld. Meestal met foute afloop: ik druk omhoog + pass, dan zit ik er niet op te wachten dat de bal naar de speler achter mij gaat die door 2 man gedekt staat.
- slechte ploegen die perioden in de wedstrijd NIKS fout kunnen doen. Echt om gek van te worden!

Maar het "mannetje loopt niet naar de bal toe" gedoe vind ik nog het vervelendst. Natuurlijk heb je de optie met r2 en l2 ofzo, maar dat werkt echt nooit.

Flickr PSN ID= cheironnl

• HyperMan
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

HyperMan

Calvin's alter ego !

cheiron schreef op woensdag 21 februari 2007 @ 23:26:
Ik word af en toe toch echt gek van een aantal kanten van deze game:
- Spelers die, wanneer je in de diepte passed, naast de bal blijven lopen ookal geef je richting naar de bal toe. Natuurlijk loopt de tegenstander wel naar de bal
- Passes die naar compleet andere spelers gaan dan naar waarvoor bedoeld. Meestal met foute afloop: ik druk omhoog + pass, dan zit ik er niet op te wachten dat de bal naar de speler achter mij gaat die door 2 man gedekt staat.
- slechte ploegen die perioden in de wedstrijd NIKS fout kunnen doen. Echt om gek van te worden!

Maar het "mannetje loopt niet naar de bal toe" gedoe vind ik nog het vervelendst. Natuurlijk heb je de optie met r2 en l2 ofzo, maar dat werkt echt nooit.
Dat is 1e is idd zeer frusterend maar wel op te lossen, nml met supercancel ( R1 + R2 ingedrukt houden). Hiermee moet wel je wel ff oefenen, het duurt bv ff voor het mannetje reageert, en je moet natuurlijk vrij precies sturen. Maar als je het eenmaal kunt ben je echt veel sterker. Zeker als je met 2 spitsen speelt, en via de flanken zo snel mogelijk de buitenste spits aanspeelt. Ook scheelt het als je ML speelt met develop players; na een tijdje zijn je spelers wat sneller en slimmer

2: ook weer zeer frusterend, niet al te veel aan te doen, anders dan wedstrijden spelen, want dan leer je toch wel dat sommige passes grote kans hebben verkeerd uit te komen. Ook kun je je opstelling (vooral de loop acties bij Induvidual -> Attack) veranderen, zodat er niet te 2 spelers te dicht bij elkaar staan, of onlogische loopacties maken. Je kan ook af en toe manual passes geven met rechter analoge stick, zie button settings

3: Tja vroeger had ik veel erger het idee dat de computer van te voren al de uitslag (bijna) vast heeft staan. Vergeet niet dat 1 vd leukste dingen aan het voetbal zijn dat de beste niet altijd wint. Dit is natuurlijk vrij moeilijk toe te passen in een game. Ik heb gewoon auto-save (met auto-lose als je wedstrijd niet uitspeelt of je pc vastloopt) aangezet en me voorgenomen me er niet al te druk om te maken. Werkt prima

Kortom: meer spelen en je focussen op de dingen die juist goed gaan, of minder slecht :P

SuperCancel is trouwens echt heel nuttig, in veel situaties, bv ballen die uitgaan, waar je speler toch doodleuk achteraan gaat, of het cancellen van een wilde trap.

Laatste opmerking: De Strategy Guide van Piggyback is z'n geld (maar 14 euro bij FRS oid, 150 blz + dvd) dubbel en dwars waard.

[ Voor 4% gewijzigd door HyperMan op 22-02-2007 00:05 ]

Hier komt iets hips te staan

• HyperMan
  • Niet online

HyperMan

Calvin's alter ego !

cheiron schreef op zondag 11 februari 2007 @ 22:46:
Wat verdomde frustrerend kan deze game toch zijn. Net echt 4 keer met controller door de kamer gegooid. Klote-Utrecht met zn $%$^#$ geluksgoaltjes. Echt belachelijk, 3 kansen, 3 doelpunten. Alle ballen op het middenveld pakken ze en alle afvallende ballen zijn voor hun. Echt momenten dat ik het schijfje in de magnetron wil stoppen.

AAAAAARRGGGH!!!
Zeeer frustrerend. Ik ga toch es goed nadenken hoe dit op te lossen, al hoewel ik er de laatste tijd minder last van heb. Het ligt vooral aan de opstelling van de tegenstander denk ik. Es kijken of het vaak dezelfde speler van de tegenstander is die de bal pakt, als dat zo is, ga ik kijken of ik die kan marken met mn DMF (onze Sjonnie H. met marking-special ;) )

Verder proberen niet met schot-op-doel knop de bal weg te koppen door het midden, maar bv met pass

• cheiron
Bedankt voor de tips. Dat supercancel lijkt niet te reageren. Zelfs in de training kreeg ik dat niet voor elkaar. Iemand had het er ook over dat je op het moment dat een speler de verkeerde kant op loopt je L2 kon doen om zodat je hem handmatig kunt laten rennen. Ook dat krijg ik niet voor elkaar. Vreemd, want de knoppen reageren wel (attack-defence wijzigen werkt wel).

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Komt er een update voor de xbox 360 met bijgewerkte transfers??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 24 februari 2007 @ 16:15:
Komt er een update voor de xbox 360 met bijgewerkte transfers??
Ik heb het gevoel van niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperMan
  • Niet online

HyperMan

Calvin's alter ego !

cheiron schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 11:46:
[...]
Bedankt voor de tips. Dat supercancel lijkt niet te reageren. Zelfs in de training kreeg ik dat niet voor elkaar. Iemand had het er ook over dat je op het moment dat een speler de verkeerde kant op loopt je L2 kon doen om zodat je hem handmatig kunt laten rennen. Ook dat krijg ik niet voor elkaar. Vreemd, want de knoppen reageren wel (attack-defence wijzigen werkt wel).
Je moet toch echt beter lezen :)

Met R1 + R2 (dus beide indrukken en ingedrukt houden) krijg je ten allen tijden handmatige besturing over je mannetje, duurt ff ( ~0,5 sec) voor je em onder controle krijgt. Als de bal in de lucht is, en je wilt een lucht-duel aangaan, hoef je alleen R2 te gebruiken om je mannetje handmatig te sturen. L2 gebruik je inderdaad voor attack-defence, maarja links is geen rechts, iig in mijn universum niet. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regeneration
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Ik had twee vraagjes. Weet niet of het al gesteld is (heb wel de search gebruikt).

Zo nu en dan maakt een keeper een reding. De door de computer gestuurde keeper kan dan soms langer de bal vasthouden dan ik. Dit in verband met wachten tot de spelers weer in positie staan en/of om tijd te rekken >:) als ik krap voorsta. Ik weet dat er een 6 seconden regel is, maar dat haal ik bij lange na niet. Ik zou dus graag weten wat je moet doen zodat je "langer" de bal kan vasthouden.
En dan bedoel ik met "langer": langer dan dat de keeper de bal heeft gepakt, 2 stappen loopt, twee keer met de bal stuitert en dan al de bal wegschiet. De computer gestuurde keeper van de tegenpartij kan dan vaak gewoon 5 of 6 keer stuiteren (wat erg op me zenuwen werkt als ik net met 1 doelpunt verschil achter sta...).

Dan dit, ook betrekking hebbend op de keepers. Ik heb een paar keer gehad dat een verdediger de doeltrap schiet. Gebeurt ook wel eens in het echt. Echter ik zou willen weten of je dat handmatig ook kan regelen en als het kan wat je daarbij dan moet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je eerste vraag kan ik niet beantwoorden, is mij ook nog nooit opgevallen.

De speler de doeltrap laten nemen kan door "Set piece taker" in het menu te kiezen nadat je "Start" hebt gedrukt tijdens offline games, of "Select" hebt gedruk tijdens online games. Vrij nutteloos though..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperMan
  • Niet online

HyperMan

Calvin's alter ego !

Verwijderd schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 15:10:

De speler de doeltrap laten nemen kan door "Set piece taker" in het menu te kiezen nadat je "Start" hebt gedrukt tijdens offline games, of "Select" hebt gedruk tijdens online games. Vrij nutteloos though..
Idd, behalve als je Sinoeh (of hoe die AZ keeper ook heet) op het doel hebt staan :D

Ik heb keeper van tegenstander ook nooit zien tijd rekken (maar sta ook niet zo heel vaak op achterstand ;) )

Denk niet dat je zelf meer dan 6 seconden kan rekken, aangezien de klok gewoon loopt als je bal vangt en daarna gaat uittrappen/gooien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regeneration
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 15:10:

Niet heel nuttig nee, maar vroeg me wel af. ^^

Hé bedankt voor jullie snelle reactie. Over mijn eerste vraag heb ik zelf misschien een antwoord bedacht: Je speelt natuurlijk niet echt 90 minuten. (Ik heb het op 10 minuten per wedstrijd gezet) dus loopt de tijd ook sneller.

En die tweede. Als ik een doeltrap heb kan ik de optie "Set piece taker" niet kiezen?

[ Voor 41% gewijzigd door Regeneration op 28-02-2007 18:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Je kunt als keeper de bal toch loslaten, dus dat ie hem voor z'n voeten laat vallen? Dan kun je net zolang wachten tot de tegenstander je komt opjagen en alsnog de bal wegtrappen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regeneration
  • Niet online
kazuka schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 18:01:
Je kunt als keeper de bal toch loslaten, dus dat ie hem voor z'n voeten laat vallen? Dan kun je net zolang wachten tot de tegenstander je komt opjagen en alsnog de bal wegtrappen :)
Ja... dat wist ik wel, mare het was juist mijn "frustratie" waarom de pc gestuurde keeper het wel langer kan vasthouden. Maar acht eigenlijk zijn het twee nutteloze vragen... :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10:24

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

HyperMan schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 17:20:
[...]

Idd, behalve als je Sinoeh (of hoe die AZ keeper ook heet) op het doel hebt staan :D

Ik heb keeper van tegenstander ook nooit zien tijd rekken (maar sta ook niet zo heel vaak op achterstand ;) )

Denk niet dat je zelf meer dan 6 seconden kan rekken, aangezien de klok gewoon loopt als je bal vangt en daarna gaat uittrappen/gooien
Ik trap nooit een lange bal met de keeper. Altijd kort op een verdediger, anders ben ik um meteen kwijt.

Gister trouwens 3-2 gewonnen met Barca van Nederland (prof).

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperMan
  • Niet online

HyperMan

Calvin's alter ego !

MrVegeta schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 19:07:
[...]

Ik trap nooit een lange bal met de keeper. Altijd kort op een verdediger, anders ben ik um meteen kwijt.

Gister trouwens 3-2 gewonnen met Barca van Nederland (prof).
Same, kopduels tijdens een aanval verlies ik ook supervaak. Verdedigend haast nooit, maar is natuurlijk ook veel makkelijker, vooral met spelers als Alex, Kompany (supertip vd week :P) en Matthieu; allemaal 1m90-1m95.

Heb trouwens met een bijna default SC Heerenveen op prof in de oefenwedstrijden 2x gewonnen en 1x gelijk gespeeld tegen Bayern Munchen, ook wel grappig, vooral als je dan als middenmoter in D2 eindigt :o. Ben nu hard op weg 1e of 2e in D1 te winnen, en sta ook goed in de CL groep, dus ga eind van het seizoen maar es overstappen op hoogste nivo. Zit daar nog veel verschil in?

Sowieso heb ik het idee dat oefen-, beker- en europese wedstrijden vaak makkelijker zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Professional is alleen maar leuker om te spelen dan de onderliggende niveaus. Heb bij PES6 eigenlijk nauwelijks seizoenen gespeeld omdat het altijd hetzelfde is.
Ben alleen online bezig, dus als iemand eens een potje wil spelen (vanavond rond 19.00u bijvoorbeeld) dan hou ik me aanbevolen.

W: 202
D: 35
L: 83
Rating: 630 ofzo (schandalig hoeveel punten je verliest bij een verloren wedstrijd en hoe weinig je er wint als je wint)

naam: KJH-Ajax

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Met een default NAC Breda word ik ook kampioen, mits development aanstaat, op het hoogste niveau. Spelers als Leonardo, Diba en Stam worden na een paar seizoenen steeds beter waardoor ik makkelijk mee kan draaien bovenin. Alleen de CL wedstrijden tegen Inter ofzo wil ik nog wel eens verliezen.

Op een gegeven moment heb je de a.i. gewoon door en is het gewoon een kwestie van gecontreerd spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roeleboelie
is er iemand die weet hoe ik een champions league of zo kan spelen? ik vind die Konami cup of reebok cup gewoon waardeloos. Je kunt daar namelijk niet eerst een groepsfase en later pas een knockout ronde doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
roeleboelie schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 15:28:
is er iemand die weet hoe ik een champions league of zo kan spelen? ik vind die Konami cup of reebok cup gewoon waardeloos. Je kunt daar namelijk niet eerst een groepsfase en later pas een knockout ronde doen.
Gewoon een Master League starten en het zover schoppen dat je in de WEFA kunt gaan spelen.
Komt op hetzelfde neer en je komt er ook wel de betere teams tegen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een zielige bende op XBOXLIVE met al die mensen die alleen maar met Brazilie durven te spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan nog kan je ze verslaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe krijg je zo makkelijk en zo snel mogelijk alle transfers up to date?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaViDoViTsCh

DaViDoViTsCh

Verwijderd schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 20:40:
Hoe krijg je zo makkelijk en zo snel mogelijk alle transfers up to date?
Hoe bedoel je? Voor welk platform? Ikzelf bijvoorbeeld heb een bewerkte optionfile voor de PC... Nieuwe transfers van 2006-2007, maar ik weet niet wanneer de volgende transferperiode is (of al is geweest)
Zo ja, is daar een optionfile van? >:)

[ Voor 36% gewijzigd door DaViDoViTsCh op 08-03-2007 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaViDoViTsCh schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 21:22:
[...]

Hoe bedoel je? Voor welk platform? Ikzelf bijvoorbeeld heb een bewerkte optionfile voor de PC... Nieuwe transfers van 2006-2007, maar ik weet niet wanneer de volgende transferperiode is (of al is geweest)
Zo ja, is daar een optionfile van? >:)
Sorry. Voor de pc! Zo'n optionfile moet ik dus ook hebben! Of is dat niet legaal om daar naar te vragen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaViDoViTsCh

DaViDoViTsCh

Hier de optionfile die je zoekt... Alle namen kloppen, ook die van de classic teams.

Had je eigenlijk ook met de search kunnen vinden... :)

[ Voor 24% gewijzigd door DaViDoViTsCh op 09-03-2007 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Ik speel al een aardig tijdje Master League en kom de laatste tijd heel vaak namen tegen van spelers die al gestopt zijn ( Leboeuf, Neeskens, Van Hanegem, Cruijff :( ) , niet echt realistisch dus...

Is er een mogelijkheid om te voorkomen dat deze gasten gekocht worden door andere clubs in de ML? In vorige versies kon je dit gewoon uitschakelen maar in PES 6 heb ik de optie nog nergens kunnen vinden.

Ik speel hem op PS2 en heb de option file geupdate via een maxdrive. Als ik hem alsnog update en dan niet de classic teams koop kan het niet meer gebeuren lijkt me :?

[ Voor 17% gewijzigd door Vlassie1980 op 12-03-2007 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperMan
  • Niet online

HyperMan

Calvin's alter ego !

Nippletwister schreef op maandag 12 maart 2007 @ 15:56:
Ik speel al een aardig tijdje Master League en kom de laatste tijd heel vaak namen tegen van spelers die al gestopt zijn ( Leboeuf, Neeskens, Van Hanegem, Cruijff :( ) , niet echt realistisch dus...

Is er een mogelijkheid om te voorkomen dat deze gasten gekocht worden door andere clubs in de ML? In vorige versies kon je dit gewoon uitschakelen maar in PES 6 heb ik de optie nog nergens kunnen vinden.

Ik speel hem op PS2 en heb de option file geupdate via een maxdrive. Als ik hem alsnog update en dan niet de classic teams koop kan het niet meer gebeuren lijkt me :?
Antwoord is wel in dit topic te vinden, maar je geeft eigenlijk zelf het antwoord al: je zult een nieuwe ML moeten beginnen, waarin je de optie uitzet dat er klassieke teams mee mogen doen, weet de exacte naam niet, maar staat wel bij options.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roeleboelie
weet iemand of het mogelijk is om de moeilijkheidsgraad te wijzigen in de ML? volgens het spel moet dit kunnen ( als je ML opstart), maar ik kan het niet wijzigen. Of kan dit alleen na een seizoen?
ben nu te goed eigenlijk en wil een stapje hoger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vraagje heb al lopen te zoeken maar kan het niet vinden.

Ik wil graag via internet met samen met iemand spelen in 1 team via 1 playstation dit kon in pes5 door de start/select knop in te drukken als je de opstelling ging maken maar hoe moet dit bij pes6? Ik kan het nergens vinden :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperMan
  • Niet online

HyperMan

Calvin's alter ego !

roeleboelie schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 17:51:
weet iemand of het mogelijk is om de moeilijkheidsgraad te wijzigen in de ML? volgens het spel moet dit kunnen ( als je ML opstart), maar ik kan het niet wijzigen. Of kan dit alleen na een seizoen?
ben nu te goed eigenlijk en wil een stapje hoger
Kan alleen na het seizoen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperMan
  • Niet online

HyperMan

Calvin's alter ego !

Tijd voor een quasi-schopje :)

Speel het sinds een paar dagen ook online, zeer vermakelijk. Begin het nu redelijk door te krijgen, snap alleen niet waarom ik vaak de 2e helft lag of slowmotion heb, terwijl de 1e helft prima gaat. Host ik em de 1e helft en de andere de 2e oid? Of wordt het gewoon op een server van KONAMI gehost?

Ook vreemd dat ik nooit wat zie bij match results bij view data

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Nu online
Verwijderd schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 12:01:
Wat een zielige bende op XBOXLIVE met al die mensen die alleen maar met Brazilie durven te spelen
Brazilie zuigt. De verdediging van hun is om te huilen. Roberto carlos denkt dat die een spits is, het is 1 en al gatenkaas.

Het enige team dat online nep is Inter Milaan. Die honden bij Konami hebben Adriano imbalanced stats gegeven voor zijn kunnen, puur om het feit dat die alleen op het doosje staat O-)

Adriano was de slechtste speler van 2006 notabene :X

Anyway terry of ferdinand aggresive op Adriano will do the job, maar toch is het lomp als iemand vanaf 35 meter met Adriano in de kruising schiet :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Hoe kan je binnen de XBOX versie je formaties opslaan? Elke keer als ik wat veranderd heb lijkt alles weer op standaard te staan. Het boekje is ook erg onduidelijk hierover.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX

PromoX

Flying solo

HyperMan schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 20:40:
Tijd voor een quasi-schopje :)

Speel het sinds een paar dagen ook online, zeer vermakelijk. Begin het nu redelijk door te krijgen, snap alleen niet waarom ik vaak de 2e helft lag of slowmotion heb, terwijl de 1e helft prima gaat. Host ik em de 1e helft en de andere de 2e oid? Of wordt het gewoon op een server van KONAMI gehost?
De ene helft host je inderdaad zelf en de andere je tegenstander. Zelf heb ik zelden problemen wat de verbinding betreft; soms is er iets vertraging maar blijft het goed speelbaar. Een enkele tref ik iemand die bewust gaat laggen :X.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
Pfff, ik ben overnieuw begonnen met de ML met AC Milan op Regular. Ik had in mijn vorige ML per ongeluk de optie retired players nog aanstaan en dat vond ik niet echt realistisch...

1e seizoen 4e geworden en de beker van de 2e divisie gewonnen. Ik heb nu 3 nieuwe spelers gekocht: Aghahowa, Kerzhakov ( aanvallers ) en Mathieu ( SB ). Deze spelers zijn toch heel wat beter als de default spelers maar opeens lijkt het totale evenwicht uit mijn elftal weg :?
Gaat echt veel slechter als met die standaard spelers.

Ben in de eerste ronde al uit de beker geknikkerd en sta nu 6e in de 2de divisie. Daar wordt ik niet echt vrolijk van... Hopelijk kan ik toch nog ergens een goede verdediger strikken.

Iemand verder nog tips voor het spelen met de ML met default players? Spelers huren lijkt me opzich wel een optie maar dan ben je ze aan het eind van het seizoen weer kwijt, schiet niet erg op imho.

[ Voor 12% gewijzigd door Vlassie1980 op 21-03-2007 23:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperMan
  • Niet online

HyperMan

Calvin's alter ego !

Is er trouwens al een GoT group online oid? Want de group search werkt niet (player search trouwens ook niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lochtejans
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 30-09 20:41
HyperMan schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 23:39:
Is er trouwens al een GoT group online oid? Want de group search werkt niet (player search trouwens ook niet)
Dat lijkt me ook wel leuk. Ik speel nu vaak in de german room (PC). Ik kom daar maar weinig nederlanders tegen, laat staan GoT' ers :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX

PromoX

Flying solo

Als ik speel, zit ik over het algemeen ook in één van de German rooms, maar dan met de naam 'arjan.nl'.

Speel de laatste tijd trouwens ook veel mee in de competities, tot nu toe met weinig succes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperMan
  • Niet online

HyperMan

Calvin's alter ego !

Ik wil best zon group maken, maar is dat per server, dus alleen op bv de duitse, of voor alle?

Heeft het trouwens een rede om op de duitse te spelen ipv de engelse?
Ik kom trouwens wel relatief weinig engels-sprekende mensen tegen op de engelse server.

Ik heet trouwens Marius of anders WimmieTEST.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX

PromoX

Flying solo

Een groep werkt voor het hele spel, dus alle servers. Op zich heb je er niet zo heel veel aan vind ik; wel kun je in het menu zien wie van de groupmembers online is en in welke room ze zitten. En in 2vs2 wedstrijden tegen andere groepen, kun je punten halen voor je groep. 2vs2 vind ik trouwens sowieso wel leuk om te doen, vooral als de samenwerking een beetje goed is.

Dat ik meestal op de Duitse server zit komt vooral omdat ik verwacht daar de minste verbindingsproblemen te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperMan
  • Niet online

HyperMan

Calvin's alter ego !

Ah ok, ik zal es een GoT groep op gaan richten dan.

Had op de engelse server iets van 1 op de 7~10 wedstrijden last van lag. Zit nu op de duitse, kijken of het daar beter is.

2vs2 is idd leuk, alleen niet als je teammate steeds probeert door het poppetje van de tegenstander te lopen, maar de meeste keren dat ik 2vs2 deed ging het prima, en vaak is het ook best leerzaam.

Jammer dat ik nog steeds zo slecht ben in verdedigen. Tegen de CPU kon ik het op het laatst prima (alles gewonnen op hoogste difficulty) maar nu loop ik steeds achter de feiten aan.
Zijn er nog mensen met tips, guides, of mooie youtube filmpjes oid waarin goed verdedigd wordt?

EDIT: Heb een group gemaakt genaamd: GoT
Hopelijk kunnen jullie em vinden, want de search werkt niet

[ Voor 7% gewijzigd door HyperMan op 22-03-2007 21:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lochtejans
Ik heb de GoT group gevonden maar ik kan hem niet joinen. Werkt dat alleen met een invite?

Mijn gebruikersnaam luidt als volgt: Lochtejans_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperMan
  • Niet online

HyperMan

Calvin's alter ego !

Ik zal es kijken. Net 5 potjes 2vs2 gedaan, das wel leuk, vooral omdat je zo leuk vrij kan lopen als je niet aan bal bent, mooie 1-2-tjes maken, en vooral de keeper lekker uitspelen tijdens een snelle counter etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX

PromoX

Flying solo

Op dit moment kun je enkel zelf mensen toevoegen aan de groep. Je moet de groep op Recruiting zetten, dan kan iemand anders zichzelf pas toevoegen (deze moet je dan vervolgens nog goedkeuren geloof ik).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Nu online
Gunner schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 22:20:
Hoe kan je binnen de XBOX versie je formaties opslaan? Elke keer als ik wat veranderd heb lijkt alles weer op standaard te staan. Het boekje is ook erg onduidelijk hierover.
Je moet gewoon jeformatie maken en dan verolgens copy formation doen en dan beneden een leeg slot selecteren. Vervolgens save je hem daarna nog eens.

Als je online gaat moet je hem eerst in single player loaden, want je kan om de één of andere reden niet je formatie loaden online |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sl1200

sl1200

DaViDoViTsCh schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 12:07:
Hier de optionfile die je zoekt... Alle namen kloppen, ook die van de classic teams.

Had je eigenlijk ook met de search kunnen vinden... :)
Allereerst bedankt voor de file!

Ik heb die nu een paar weken gebruikt, maar ik krijg me toch rare commentaries tijdens en na de wedstrijden :D
Verlies ik een spel, begint een van die commentators te roepen:"They did it! They are the champions of Italy!" of...tijdens het spel dat cannavaro de bal krijgt en de commentator zegt:"Here's Ronaldinho"

Voor de rest kloppen de resultaten en punten in de leagues wel. Namen zijn up-to-date, maar ik zie nog steeds Zidane bij Real Madrid :?

Volgens mij klopt er hier en daar iets niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sl1200 schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 21:33:
[...]

Allereerst bedankt voor de file!

Ik heb die nu een paar weken gebruikt, maar ik krijg me toch rare commentaries tijdens en na de wedstrijden :D
Verlies ik een spel, begint een van die commentators te roepen:"They did it! They are the champions of Italy!" of...tijdens het spel dat cannavaro de bal krijgt en de commentator zegt:"Here's Ronaldinho"

Voor de rest kloppen de resultaten en punten in de leagues wel. Namen zijn up-to-date, maar ik zie nog steeds Zidane bij Real Madrid :?

Volgens mij klopt er hier en daar iets niet :)
Heb ik ook last van! In de 70ste minuut: 'And we approach the final five minutes' :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Naresh
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 30-09-2020
Ik heb pes6 gisteren gehaald voor de 360. Wel een toffe game. Ik moet nog wel
effe wennen aan de besturing en schieten enzo.

Heeft iemand trouwens een overzicht met trucjes die kan doen op de 360 ?

360 BLOG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

SYQ

is het nou zo moeilijk om via xbox360 online te spelen tegen iemand uit je friends lijstje??
invite game is helemaal grijs, nat policy staat bij mij open

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veritas
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 29-09 22:21

Veritas

concedo nulli

Is niet moeilijk hoor.

XBOX Live -> Player Game -> Create Match. Klik dan bij 'Play against friends' op YES. Klik vervolgens op de xbox menuknop in het midden van je controller en klik op de naam van de friend tegen wie je wil spelen. Klik vervolgens 'Invite to game' en spelen maar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-06 12:21
Ik heb het probleem (onder Vista) dat mijn monitor gewoon op standby gaat terwijl ik aan het spelen ben. Als dat gebreurt dan tik ik even tegen mijn muis en dan kan ik weer verder spelen.

Iemand ervaring hiermee... ???

Ik heb ook een leuke computer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Niet online

SYQ

Ill-Skillz schreef op maandag 26 maart 2007 @ 10:40:
Is niet moeilijk hoor.

XBOX Live -> Player Game -> Create Match. Klik dan bij 'Play against friends' op YES. Klik vervolgens op de xbox menuknop in het midden van je controller en klik op de naam van de friend tegen wie je wil spelen. Klik vervolgens 'Invite to game' en spelen maar!
nou nou, zo simpel grrrr :X
vanavond ff proberen, bedankt igg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Laatst online: 18-09 09:56

Royz

Kleurenblind!!

Is niet moeilijk hoor.

Klopt inderdaad. Maar is het ook mogelijk om met zijn 2en te spelen online met elkaar tegen iemand anders? Volgens mij kan dat op de PS2 wel maar niet op de xbox360?

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperMan
  • Niet online

HyperMan

Calvin's alter ego !

PromoX schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 19:07:
Op dit moment kun je enkel zelf mensen toevoegen aan de groep. Je moet de groep op Recruiting zetten, dan kan iemand anders zichzelf pas toevoegen (deze moet je dan vervolgens nog goedkeuren geloof ik).
Was ik vergeten :(

Staat al een paar dagen op recruiting, dus ik zou zeggen: Komt allen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX

PromoX

Flying solo

HyperMan schreef op maandag 26 maart 2007 @ 15:55:
[...]

Hmm ja...ik had me inmiddels ook aangemeld; die moet je nog ergens in het menu goedkeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lochtejans
HyperMan schreef op maandag 26 maart 2007 @ 15:55:
[...]

Done :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperMan
  • Niet online

HyperMan

Calvin's alter ego !

Het vreemde is dat nog niks zie bij bv application list, terwijl hij toch echt op recruiting staat. Ook PromoX zie ik niet. Hebben we het wel over dezelfde group? Naam: GoT, members: 1, comment: Komt u maar!

Stuur anders es een msg naar mn account: WimmieTEST

[ Voor 7% gewijzigd door HyperMan op 27-03-2007 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX

PromoX

Flying solo

Die van mij staat nog steeds op 'Appying to join GoT', dus je moet ergens een lijstje hebben van mensen die zich aangemeld hebben en die zitten te wachten op goedkeuring.

Edit: iemand die nog een nieuw deeltje wil aanmaken?

[ Voor 14% gewijzigd door PromoX op 27-03-2007 18:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperMan
  • Niet online

HyperMan

Calvin's alter ego !

PromoX schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 17:56:
Die van mij staat nog steeds op 'Appying to join GoT', dus je moet ergens een lijstje hebben van mensen die zich aangemeld hebben en die zitten te wachten op goedkeuring.

Dat lijstje heb ik ook, alleen er staat steeds niemand in, heb met andere player-file van mn account ook die group gesearched en gejoined, maar ook die ziet ie niet. Ik zie ws iets over het hoofd, maar ik weet alleen niet wat, want heb alle opties al nagelopen.

Iemand anders mag wel een group oprichten. Als ie ook GoT moet heten, moet je het ff zeggen, dan disband ik deze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Gunner schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 12:11:
Ik sinds een paar weken een XBOX met PES6.

Nu is de gebruikers handleiding wel zo onduidelijk dat ik geen idee heb hoe ik een wedstrijd kan spelen tegen iemand dit in mijn vrienden lijst staat. Hoe werkt dit eigenlijk?
Ik heb dit een tijdje geleden gevraagd, en toen via het forum van PESLIVE m'n antwoord gevonden. Helaas is daar intern wat gebeurd waardoor m'n antwoord weg is.

Ik ben het ook weer vergeten, maar hoe doe je dit ook alweer?

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Laatst online: 18-09 09:56

Royz

Kleurenblind!!

Gunner schreef op woensdag 28 maart 2007 @ 11:25:
[...]

Ik heb dit een tijdje geleden gevraagd, en toen via het forum van PESLIVE m'n antwoord gevonden. Helaas is daar intern wat gebeurd waardoor m'n antwoord weg is.

Ik ben het ook weer vergeten, maar hoe doe je dit ook alweer?
Is niet moeilijk hoor.

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperMan
  • Niet online

HyperMan

Calvin's alter ego !

Mensen inviten voor de GoT-group lukt wel vanuit een match-room, dus als mensen willen joinen moeten ze kijken of ik online ben (wimmieTEST) en mn room ff joinen oid. Ga nu ff spelen en vanavond vast ook wel.

edit: misschien ter overvloede, maar ik zit meestal op de duitse, en anders op de engelse server, kweenie of dat uit maakt bij player search

edit2: Weet iemand hoe het zit als je tegenstander een disconnect krijgt, of als er iig een disconnect optreedt? Dacht dat je dan een win zou krijgen, iig als je zelf niet disconnect. Maar stond net met 1-0 voor, toen er opeens connection to other play lost stond, terwijl mn internet gewoon up was. Keek daarna bij mn profile en toen stond er als winning streak 0, dus heb volgens mij mn laatste partij niet als win bijgeschreven gekregen. Beetje lame :(
Als dat view match results gewoon es zou werken, zou je iig wat meer kunnen zien.

[ Voor 68% gewijzigd door HyperMan op 29-03-2007 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is een gelijkspel geworden. Komt door die geweldige servers die jou game afkappen..en die van hem ook..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperMan
  • Niet online

HyperMan

Calvin's alter ego !

Verwijderd schreef op dinsdag 03 april 2007 @ 14:19:
Dat is een gelijkspel geworden. Komt door die geweldige servers die jou game afkappen..en die van hem ook..
Ok, heb gelukkig de laatste tijd amper last. En als iemand 3-0 achter staat, en hij zn netwerk-stekker eruit trekt, heeft ie dan wel een loss aan z'n broek?

Als er nog mensen lid willen worden van de GoT-group, msg me dan even!

Als laatste nog een free-kick guide die ik jullie niet wil onthouden: http://www.pesgaming.com/showthread.php?t=47712

Krijg daarmee veel vaker de bal over de muur en onder de lat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gratis_vodka
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 30-09 20:47

gratis_vodka

If you love it - shoot it!

Tranzy schreef op maandag 26 maart 2007 @ 11:39:
Ik heb het probleem (onder Vista) dat mijn monitor gewoon op standby gaat terwijl ik aan het spelen ben. Als dat gebreurt dan tik ik even tegen mijn muis en dan kan ik weer verder spelen.

Iemand ervaring hiermee... ???
yep, ik ook :)

Hierdoor een potje verloren zelfs; toen ik weer beeld had lag 'ie erin aan de andere kant ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperMan
  • Niet online

HyperMan

Calvin's alter ego !

gratis_vodka schreef op woensdag 04 april 2007 @ 14:47:
[...]

yep, ik ook :)

Hierdoor een potje verloren zelfs; toen ik weer beeld had lag 'ie erin aan de andere kant ;)
Heb zelf geen Vista (overweeg het wel, werkt PES met de 64bit editie?). Het enige dat ik me kan bedenken is de standby-tijd op minimaal 15 minuten zetten, en bv voor de wedstrijd en in de rust even alt tab doen, en iets in windows doen, het lijkt me dat die timer dan reset.

Ohja en wou dit nog even met jullie delen: Keepertje keepertje toch!

En als jullie zelf nog mooie goals/acties gemaakt hebben, post ze dan hier 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sl1200

sl1200

HyperMan schreef op woensdag 04 april 2007 @ 15:06:
[...]

Heb zelf geen Vista (overweeg het wel, werkt PES met de 64bit editie?).
...
Bij mij werkt PES6 icm Vista 64-bit probleemloos!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11:40
HyperMan schreef op woensdag 04 april 2007 @ 15:06:
[...]Ohja en wou dit nog even met jullie delen: Keepertje keepertje toch!

En als jullie zelf nog mooie goals/acties gemaakt hebben, post ze dan hier 8)
Heb er zelf ook 2 op Youtube staan.
Franck Ribery & Sylvain Wiltord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperMan
  • Niet online

HyperMan

Calvin's alter ego !

Lekker hoor, vooral die 2e, die nog ff lekker stuitert voor ie em keihard de verre hoek in ramt.

Had gister ook nog ff een beauty gemaakt:

Babel a la Bergkamp

Wel jammer dat je geen replays kan saven van een online-wedstrijd, eigenlijk zou gewoon de hele wedstrijd als replay moeten opnemen, kan je tenminste je eigen wedstrijd nog beetje analyseren; Heb nu wel fraps aanstaan, om de replays te kunnen capturen (kan alleen dan, want hou maar 20 fps over)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regeneration
  • Niet online
PromoX schreef op dinsdag 27 maart 2007 @ 17:56:
[...]
Ik zou best een niew deeltje willen beginnen... beter gezegt ik wil het proberen, want het zou dan m'n eerste startpost zijn.

Als jullie het goed vinden probeer ik hem vanavond nog online te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX

PromoX

Flying solo

Van mij mag je. Ik ga ervanuit dat er niemand anders mee bezig is. Maak er wat moois van :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regeneration
  • Niet online
Ik had het idee om de topic om te veranderen in "[multi]Algemeen PES nieuws en discussie topic", want Konami zal vast nog een tijdje doorgaan met jaarlijks een nieuwe PES versie uit te brengen. Dus door de topic iets te veranderen richt je niet alleen op het huidige PES deel maar ook op de volgende deel/delen of is dat juist niet de bedoeling?

Edit: Ik hou het toch maar op "[multi]Pro Evolution Soccer 6 deel 2"

Edit 2: Eerste beginnersfout: denken dat je een startpost in een paar uurtjes kan maken. :P Hij is nog niet helemaal klaar maar komt toch zo online.

[ Voor 24% gewijzigd door Regeneration op 08-04-2007 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX

PromoX

Flying solo

De kans is groter dat de discussies over de verschillende delen wat meer door elkaar gaan lopen, maar aangezien er niet zo heel veel gepost wordt in de PES topics lijkt me dat niet zo'n probleem. En bij een nieuwe PES gaat het toch al snel nog enkel over die versie.

Misschien kun je het nog 's vragen aan een mod?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regeneration
  • Niet online
PromoX schreef op zondag 08 april 2007 @ 11:19:
De kans is groter dat de discussies over de verschillende delen wat meer door elkaar gaan lopen, maar aangezien er niet zo heel veel gepost wordt in de PES topics lijkt me dat niet zo'n probleem. En bij een nieuwe PES gaat het toch al snel nog enkel over die versie.

Misschien kun je het nog 's vragen aan een mod?
Dat het door elkaar gaat lopen had ik ook al gedacht daarom het ik het maar bij PES 6 gelaten waar nog ruimte is voor een nieuws voor het een (mogelijk) nieuw deel van PES. Misschien kunnen we dit introduceren in deel 3 van dit topic (mocht die ooit komen).

Het nieuw deel is inmiddels online. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX

PromoX

Flying solo

Ziet er helemaal niet verkeerd uit :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!