[PC/PS2/X360] Pro Evolution Soccer 6

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 10.424 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 153621

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://xs308.xs.to/xs308/06426/B000FNIH6Q.02._SS500_SCLZZZZZZZ_V61358722_.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.gamer.nl/images/content/Jaap_van_Nes/200609/1157221426_1_3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.gamer.nl/images/content/Jaap_van_Nes/200609/1157221426_4_3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.gamer.nl/images/content/Jaap_van_Nes/200605/1147607590_7_2.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.gamer.nl/images/content/Jaap_van_Nes/200605/1147607590_2_2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.gamer.nl/images/content/Jaap_van_Nes/200605/1147607590_3_2.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.gamer.nl/images/content/Jaap_van_Nes/200605/1147607590_4_2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.gamer.nl/images/content/Jaap_van_Nes/200605/1147607590_5_2.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.gamer.nl/images/content/Jaap_van_Nes/200605/1147607590_0_2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.gamer.nl/images/content/Jaap_van_Nes/200605/1147607590_6_2.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.gamer.nl/images/content/Jaap_van_Nes/200605/1147607590_1_2.jpg
© Gamer NL

Vanaf 26 oktober 20006 overal te koop voor de PC/XBox en PS2 versie.
prijs-indicatie: € 42,90 & € 59,95

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 10456

Ik heb hem op de 360, moet zeggen dat ik de eerste paar wedstrijden wel even moesten wennen. De gameplay is iets trager geworden lijkt het, maar nu gaat het alweer stukken beter :)

Eindelijk PES voor de 360 _0_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:36
Anoniem: 10456 schreef op zaterdag 21 oktober 2006 @ 18:14:
Ik heb hem op de 360, moet zeggen dat ik de eerste paar wedstrijden wel even moesten wennen. De gameplay is iets trager geworden lijkt het, maar nu gaat het alweer stukken beter :)

Waar gekocht dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 138723

Kan idd niet :D
Warezzzz ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 162476

Jij kan waarschijnlijk niet online meer. En vind je dat de gfx veel beter zijn dan op de ps2 ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZieMaar!
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18:54

ZieMaar!

Moderator General Chat
De mijne staat pre-ordered bij Play.com, a € 26,99 (das dan de pc versie). Uiteraard dit jaar ook weer de guide bestelt, die is vrijdag verzonden.

Wat ik wel vaag vind, is dat er nergens een demo te vinden is. Of heb ik niet goed genoeg gezocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracul
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-05-2024

Dracul

Ooh yeah!

Ben benieuwd hoe Konami dit jaar de ability's van een speler gedurende een seizoen heeft uitgewerkt. Vorig jaar kon een speler de ene wedstrijd zwaar in vorm zijn en een rood pijltje omhoog hebben en de volgende wedstrijd kon hij al een grijs pijltje naar beneden hebben wat menig PES-gamer irriteerde. Dat spelers gedurende een seizoen eens 2 tot 3 keer in vorm of uit vorm zijn gedurende een periode van drie weken of iets dergelijks lijkt me realistisch maar iedere week flucturerend is iets te veel van het goede. Ook zouden maar een beperkt aantal ability's aangetast moeten worden want in of uit vorm je gaat echt niet harder of zachter sprinten om maar een voorbeeld te noemen.

Jammer dat er geen demo is dit jaar alhoewel de demo van vorig jaar qua gameplay en AI absoluut geen afspiegeling was van de volledige versie.

Nog een paar daagjes en we weten het al heb ik gelezen dat de pc versie iets later zou komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Vanaf 26 oktober 20006 overal te koop voor de PC/XBox en PS2 versie.
prijs-indicatie: € 42,90 & € 59,95
Nog 18000 jaartjes wachten dus. :+

Ik hoor ook steeds meer geruchten dat er helemaal geen demo komt.

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:28

Zit er voor de NL divisie ook een managermode in :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19:57
Tja, een demo 4 dagen voor de release nog uitgeven? Lijkt mij stug.
Ik heb deze al uitvoerig op de PS2 gespeelt en ik vind het wel weer de moeite waard om deze aan te schaffen!

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi Geub
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Jedi Geub

huh!?

----- foutje ----

[ Voor 101% gewijzigd door Jedi Geub op 23-10-2006 10:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi Geub
  • Niet online

Jedi Geub

huh!?

Anoniem: 162476 schreef op zaterdag 21 oktober 2006 @ 23:48:
[...]

Jij kan waarschijnlijk niet online meer. En vind je dat de gfx veel beter zijn dan op de ps2 ??
Niet proberen te praten over dingen waar je klaarblijkelijk niet echt veel over weet.

Ik heb hem ook op de 360 gespeeld en hij is top. Ik moet wel heel erg wennen want het schieten is echt moeilijker geworden. Koppen is helemaal nieuw lijkt het want ik heb pas met 1 kopbal gescoord...
Verder zien de GFX er redelijk uit. Altijd beter dan de PS2 want de resolutie is veel hoger (op een HD TV dan...). Publiek is wel 3d wat wel gaaf is maar het is geen nieuw GFX wonder ofzo maar dat wordt ook niet van PES verwacht.
Bal reageerd ook realistischer op een botsing van spelers en diepte passes door de lucht kunnen eindelijk weer!!!

Top game!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
Jedi Geub schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 10:01:
[...]

Niet proberen te praten over dingen waar je klaarblijkelijk niet echt veel over weet.

Ik heb hem ook op de 360 gespeeld en hij is top. Ik moet wel heel erg wennen want het schieten is echt moeilijker geworden. Koppen is helemaal nieuw lijkt het want ik heb pas met 1 kopbal gescoord...
Verder zien de GFX er redelijk uit. Altijd beter dan de PS2 want de resolutie is veel hoger (op een HD TV dan...). Publiek is wel 3d wat wel gaaf is maar het is geen nieuw GFX wonder ofzo maar dat wordt ook niet van PES verwacht.
Bal reageerd ook realistischer op een botsing van spelers en diepte passes door de lucht kunnen eindelijk weer!!!

Top game!
Waar hebbie em vandaan ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi Geub
  • Niet online

Jedi Geub

huh!?

Leer eens lezen, er staat dat ik hem gespeeld heb en niet dat ik hem heb.... :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jij kan waarschijnlijk niet online meer.
8)7
En vind je dat de gfx veel beter zijn dan op de ps2 ??
XBOX360 graphics > ps2 graphics, maar dat lijkt me duidelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masch
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 02-05 22:44
Ik ben echt benieuwd naar dit spel. Wordt mijn 2e game op mijn Xbox360 (na TopSpin 2) en ik hoop dat ik er veel plezier aan blijf beleven. Is de ML hetzelfde gebleven als in deel 5?

(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
Jedi Geub schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 11:09:
[...]

Leer eens lezen, er staat dat ik hem gespeeld heb en niet dat ik hem heb.... :O
ja misschien wist je waar diegene hem vandaan had, waarbij je hebt gespeeld. Sorry hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Masch schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 11:48:
Ik ben echt benieuwd naar dit spel. Wordt mijn 2e game op mijn Xbox360 (na TopSpin 2) en ik hoop dat ik er veel plezier aan blijf beleven. Is de ML hetzelfde gebleven als in deel 5?
Jep is hetzelfde :) Ik weet zeker dat je (als je tenminste van voetbal houd) hier veel uurtjes plezier aan gaat beleven _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 122793

[...]

Top game!
Mja, kon bij pes5 ook hoor, dieptepassen door de lucht ;)

Maar ben beniewd, ik ga hem eerst ff "testen" en dan kijk ik wel of ik hem koop. Met pes5 iig genoeg fun gehad
_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi Geub
  • Niet online

Jedi Geub

huh!?

Ja maar nu gaat het een stuk makkelijker en precieser. Mooiste is nog wel de AI van je medespelers die is eindelijk wat beter want ohohoh wat ergerde ik me daar soms aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

* PWM werd net door lokale gameboer gebeld :)

Hij ligt nu klaar voor me. Enige probleem: Ik ben erg ziek op dit moment, en kan echt de deur niet uit. :X Dinnetje werkt tot 18.00.

Misschien maar eens mijn moeder bellen of ze zin heeft om hem op te halen :)

EDIT

360 versie BTW.

[ Voor 6% gewijzigd door PWM op 23-10-2006 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
PWM schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 15:22:
* PWM werd net door lokale gameboer gebeld :)

Hij ligt nu klaar voor me. Enige probleem: Ik ben erg ziek op dit moment, en kan echt de deur niet uit. :X Dinnetje werkt tot 18.00.

Misschien maar eens mijn moeder bellen of ze zin heeft om hem op te halen :)

EDIT

360 versie BTW.
Welke gameboer? :)
Hebbe :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 19:05
heb m al een tijdje terug via BOL besteld voor 50 euro's (PS2 versie).
Status staat nog steeds op: verwerken....

Had misschien wel een beetje hoop dat hij wat eerder zou komen dan donderdag...kan natuurlijk nog...hoop hoop!

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 50624

Bij play.com staat hij inmiddels op leverbaar :) Best veel kans dus dat hij morgen/woensdag al te koop is, afhankelijk van wanneer wie vracht ontvangt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Tom
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 19-04 11:59
Voor de mensen die hem al hebben:

Is de scheidsrechter nu al aangepast? Want dat was echt verschrikkelijk in PES5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 157979

Waar hebben jullie Pes6 nu dan al vandaag?? (voor de X360)??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Laatst online: 23:31

Smarron

The bend

Ga em ook halen. Is de enige reden voor de aanschaf van een 360 tot nu toe. Heb hem vandaag gekocht, dus ben nog erg nieuw!

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 162476

[...]

Wat ben jij arrogant zeg, hoe weet je nou dat ik klaarblijkelijk niet veel over weet ?
Ik weet wel dat je op dit moment met de all-pes6 versie nog wel online kan, maar als je 360 hebt gemod, loop je risico dat je na een update van MS gebanned kan worden.
Als hij hem op een of andere manier origineel heeft kunnen bemachtigen, dan mijn excuses. Maar ik had het ook niet tegen jou, dus je hoeft je niet meteen aangesproken te voelen.

Top game!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi Geub
  • Niet online

Jedi Geub

huh!?

Je hoeft je xbox niet te modden om hem te kunnen spelen. Firmware doet wonderen. En aangezien MS dit voorlopig niet tegen gaat houden tsja, dan is er niks aan de hand. Mocht het zo zijn dat het niet meer werkt, gewoon oude firmware terug en er kan weer online gespeeld worden. Niet dat ik dit met mijn xbox heb gedaan want zoals ik al zei ik heb hem gespeeld. Meer niet.

ik weet niet of dit op dit forum mag, maar op www.xbox-scene.com staat een zeer uitgebreide uitleg en is niet illegaal imo. Anders hoor ik het graag admin :)

Zo nu je wel weet waar je over praat sluit ik af met:

ik vind je niet stom hoor, we zijn nog steeds vriendjes. Just get your facts right. ;)

[ Voor 24% gewijzigd door Jedi Geub op 24-10-2006 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvdM
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 23:02

JvdM

<---->

heb m ook binnen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrummie
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 02-05 13:35

Scrummie

Think different

Waar besteld? Ik bij Bol.com en heb ook de stiekeme hoop dat hij voor donderdag mijn 360 in kan.

Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20:05
Ik ook zojuist gebeld, ga hem nu ophalen bij foregames Tilburg. :) ik houd jullie up-to-date.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gratis_vodka
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 21-04 11:24

gratis_vodka

If you love it - shoot it!

wat de pc versie betreft: ik zie 'm staan bij play.com release 27 okt. maar elders weer begin november. Iemand enig idee wat 't nu gaat worden?

Anyway, ga deze zeker in huis halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 8733

Wat zijn eigenlijk de systeemeisen voor de PC ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DialOut
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 19-04 08:03
ik vind het jammer dat er geen demo is (komt?) zou graag weten of hij beter is als fifa 07. [Voor xbox 360]
Ik heb PES5 op de 'normale' xbox helemaal grijs gespeelt, vond fifa 06 daar minder op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
Heeft iemand em in omg. utrecht al? Of weet iemand waar te krijgen?
Het gaat om de x360 versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51474

Ik heb net de PC versie (2 stuks) gehaald bij de Bart Smit in Maastricht! Ze waren daar al in ruime mate aanwezig in het assortiment. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvdM

JvdM

<---->

Scrummie schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 11:45:
[...]

Waar besteld? Ik bij Bol.com en heb ook de stiekeme hoop dat hij voor donderdag mijn 360 in kan.
nergens besteld, gewoon gekocht bij de FRS in haarlem :*) .

Hij is echt supervet, vind vooral de online mode sterk verbeterd, eigenlijk de hele gameplay is lekkerder.

Ook vet dat je heel sne leen vrije schop kan nemen, :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

JvdM schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 13:57:
[...]

nergens besteld, gewoon gekocht bij de FRS in haarlem :*) .

Hij is echt supervet, vind vooral de online mode sterk verbeterd, eigenlijk de hele gameplay is lekkerder.

Ook vet dat je heel sne leen vrije schop kan nemen, :9
Dat is ook wel een goede. Snelle vrije trappen kon je nooit nemen in eerdere versies :).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
Net ff gehaald bij Bart Smit Utrecht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20:05
Om te beginnen: ik ben altijd een fifa aanhanger geweest. Zo vind PES er inferieur uit zien t.o.v fifa qua graphics. Maar uiteraard de gameplay is ook van belang nu heb ik beiden world cup versies van Fifa gekocht voor de xbox 360 en bleek beiden keren dat er totaal geen diepgang was.

Vandaar deze x toch PES gepakt ipv van Fifa07 (welke er overigens schitterend uitziet). Na het spel te hebben opgestart had ik al gauw het gevoel dat ik beter Fifa had kunnen nemen, maar hier kwam snel verandering in. Nu ik PES een 2 uur heb gespeeld en de features ff heb bekeken blijkt er veel diepgang in te zitten en dat doet me deugd.

Zo zitten alle belangrijke eredivisie clubs in de game (stuk of 13) en alle namen kloppen nog ook, zelfs charisteas zit bij feyenoord en kluivert speelt bij PSV. (hier was fifa07 Pc net te laat voor). :)

Ook qua graphics vind ik de styl eigenlijk erg goed,het geeft me een beetje een Sims2 gevoel als ik de voetballers van dichtbij zie. nix mis mee. Geen rare shaders die het er plastic uit laten zien scherpe textures en 3d publiek !

tot zo ver een goede keus denk dat ik hier wel wat langer mee zoet ben dan met Fifa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gratis_vodka

gratis_vodka

By the way, hoe duur is 'ie daar?

Bij Play.com is 'ie 'in stock' voor PC. Heb 'm besteld samen met de guide erbij. En nu maar wachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 36727

ik snap echt niet dat mensen fifa07 er beter uit vinden zien dan pes6. Heb beide games op de ps2 gespeeld en de gfx van fifa07 zijn echt te lelijk voor woorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:28
Anoniem: 36727 schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 14:48:
ik snap echt niet dat mensen fifa07 er beter uit vinden zien dan pes6. Heb beide games op de ps2 gespeeld en de gfx van fifa07 zijn echt te lelijk voor woorden.
Hij heeft het dan ook over de Xbox 360 varianten van PES 6 en Fifa 2007, niet die antieke PS2.

[ Voor 15% gewijzigd door JeroenNietDoen op 24-10-2006 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Ga hem vanmiddag ook ophalen, zojuist gebeld dat ie voor me klaar ligt. Overigens, ik vond de demo van Fifa '07 erg meevallen kwa gameplay. Het haalt het nog lang niet met PES maar ze zijn zeker wel op de goed weg. De graphics en sfx van Fifa 07 vind ik op de 360 overigens wel erg fraai. Denk niet dat PES6 daaraan kan tippen. Aan de andere kant heeft PES wel ontelbaar veel oog voor details in haar graphics. Dus op hun eigen manier zijn die graphics ook erg sterk.

Grootste gewenningspunt gaat denk ik toch de switch van PS2 controller naar 360 controller worden en het feit dat de 360-versie breedbeeld ondersteund. Dus een groter speelveld in beeld en kleinere spelers :) Ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracul
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-05-2024

Dracul

Ooh yeah!

Anoniem: 51474 schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 13:35:
Ik heb net de PC versie (2 stuks) gehaald bij de Bart Smit in Maastricht! Ze waren daar al in ruime mate aanwezig in het assortiment. :)
Bedankt voor de tip. Was na mijn werk al bij Nedgame, Dynabyte en de FRS geweest maar die hadden de pc-versie nog niet. Bart Smit bleek hem hier (Apeldoorn) echter ook goed op voorraad te hebben. Trouwens de PS2 en Xbox 360 versies ook.

Kan nog zijn dat ik hem morgen ruil voor de PS2-versie want zit ieder jaar altijd te twijfelen tussen de pc en ps2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gratis_vodka

gratis_vodka

wat kost de pc versie nou normaliter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Tom
gratis_vodka schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 15:04:
€40,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bij de Bart Smit was het €39,95, valt mee aangezien ik al dacht al iets van 45 tot 50 euro ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 16963

Iemand die hem al heeft voor de PSP? Speel de vorige versie nog dagelijks en ben wel benieuwd of de nieuwe versie veel beter is.

In het verleden heb ik nog weleens gehad dat ik een nieuwe versie echt niet veel fijner vond als de vorige versie.

**Ik zie nu net dat de psp versie uitgesteld is, nog maar even wachten dan :) **

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 16963 op 24-10-2006 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Tom
Weet iemand waar ik me kan registreren om online te spelen op de PC? Ik kan het niet meer vinden en in de handleiding staat het ook niet :)

En waar ik nu de resolutie van PES kan veranderen? Want dat is ook veranderd, beide op de PC. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13:45

janklp

FortyTwo Capital

Op deze game wacht ik reeds een halfjaar, heerlijk dat Pes deze week uit is. Heb de review in de Power Unlimited gelezen en het begon meteen weer te kriebelen. spel werd beoordeeld met een 9,4.

Grote verbeteringen aldus PU:
- verbeterde AI
- veranderd schietsysteem
- diepteballen veel beter uitgewerkt
- nieuw realistischer kopsysteem
- veel beter uitgwerkte duels

Paar daagjes wachten, even "testen" of die goed doet (vorige Pes werkte het toetsenbord niet goed mee) en dan kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvdM

JvdM

<---->

vind wel de replays van een doelpunt heel raar op de PS2, als je in de sneeuw speelt dan zijn replays gewoon op een zonnig grasveld :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Iemand de 360 versie al gespot?

Ik zag hem hier in a'dam-noord alleen liggen bij de frs, maar dat waren de pc en ps2 versies :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tom G schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 15:38:
Weet iemand waar ik me kan registreren om online te spelen op de PC? Ik kan het niet meer vinden en in de handleiding staat het ook niet :)
Online registratie alhier: https://pes6web.winning-eleven.net/pes6ec/reguser/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Il Ljama
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-02-2023

Il Ljama

Spits ya in the face!

mooi. het enige wat ik jammer vind is dat we weer op Wolf moeten wachten met zijn patch. Hoe zijn de benamingen vergeleken met vorige versies?

It's better to remain silent and be thought a fool, than to speak out and remove all doubt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13:45

janklp

FortyTwo Capital

Il Ljama schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 16:12:
mooi. het enige wat ik jammer vind is dat we weer op Wolf moeten wachten met zijn patch. Hoe zijn de benamingen vergeleken met vorige versies?
Wolf maakt niet de namen patch dacht ik. Wolf maakt jaarlijks de superpatch, maar dat zal nog wel even duren voordat die af is. De hoeveelheid werk die daar in zit wil ik me niet voorstellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 187375

Anoniem: 50624 schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 16:03:
Iemand de 360 versie al gespot?

Ik zag hem hier in a'dam-noord alleen liggen bij de frs, maar dat waren de pc en ps2 versies :/
Ik heb hem net gekocht bij de Bart Smit in Zoetermeer. Bij de gameshop een paar deuren verder, kon die elke moment binnen komen.

Ik had hem in me pauze gehaald en ik moet tot 5 uur werken ;(. Nog een half uurtje :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Elke Replay zaak heeft hem intussen ook ruim op voorraad. Zojuist opgepikt, om half 6 naar huis sjeezen en gametime!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChefChocolateball
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-04 22:08
Overal liggen ook PS2 versies te koop lees ik, maareuh PES was toch 360 Exclusive eerstkomende maanden? Of is dat nieuws alweer achterhaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ChefChocolateball schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 16:40:
Overal liggen ook PS2 versies te koop lees ik, maareuh PES was toch 360 Exclusive eerstkomende maanden? Of is dat nieuws alweer achterhaald?
Ja, dat viel me ook op. Ik heb nergens gelezen dat die andere versies vandaag zouden komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 66717

Hoe duur is die bij de FRS? 40 of 35 euro? Anders bestel ik hem gewoon bij BOL voor 35 euro, speel hem toch waarschijnlijk vandaag nog niet. Of zullen ze hem ergens bij een Mediamarkt hebben voor weinig? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d0s
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23:20

d0s

sssst

En hoe bevalt ie bij de mensen die m al hebben ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

ChefChocolateball schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 16:40:
Next-Gen Exclusive :)

Voor de "oude" consoles is hij wel gewoon verkrijgbaar.

[ Voor 32% gewijzigd door PWM op 24-10-2006 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d0s

d0s

sssst

Opvallend trouwens.. niet vaak meegemaakt dat een game in de winkel lag alvorens hij al via de minder legale wegen te krijgen was (nforce staat ie nog niet op, op usenet ook niet)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZieMaar!
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18:54

ZieMaar!

Moderator General Chat
Als je een paar dagen geduld hebt dan zelf een eindje onder de €30. Oa play.com en cd-wow.

Of jij dat wachten die besparing waard vindt, is natuurlijk de vraag :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 36727

d0s schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 17:34:
Opvallend trouwens.. niet vaak meegemaakt dat een game in de winkel lag alvorens hij al via de minder legale wegen te krijgen was (nforce staat ie nog niet op, op usenet ook niet)..
nforce en usenet zijn achterhaald ;)

ps2 versie was er 2 weken en 360 versie is dit weekend geloof ik gerls'ed in de "scene"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d0s

d0s

sssst

Jah klopt, maar de ps2 versie was een franse versie.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 23:12
Anoniem: 36727 schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 18:08:
[...]

nforce en usenet zijn achterhaald ;)

ps2 versie was er 2 weken en 360 versie is dit weekend geloof ik gerls'ed in de "scene"
Staat ook gewoon op nforce hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d0s

d0s

sssst

De pc en ps2 versies niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
Je geeft het zelf aan, PS2 is frans en pc is gewoon nog niet uit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ulti23
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 02-05 14:07

Ulti23

Quality Time

Zijn er al mensen die online kunnen met de originele game? Heb hem vandaag gekocht voor 39,95 bij de bart smit in rosmalen. Maar ik wil registreren, zegt ie doodleuk, registration key already in use...

Zal er wel aan liggen dat het nog niet de 26e is dan...

I pitty the fools who took my game-station.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Laatst online: 22-12-2024
Nou ben net langs de MM in Utrecht geweest: geen PES6 (360) :|

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Ulti23 schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 19:28:
Zijn er al mensen die online kunnen met de originele game? Heb hem vandaag gekocht voor 39,95 bij de bart smit in rosmalen. Maar ik wil registreren, zegt ie doodleuk, registration key already in use...

Lijkt me vreemd :?

Ik heb meestal mijn spellen voor release (ik let altijd goed op :) ), en heb nooit problemen met registreren. In dit geval weet ik het niet, aangezien ik hem op de 360 heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svajax
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 06-04-2022
BAH BAH BAH en nog eens BAH

Ik heb lang moeten wachten op dit spel, heb het al 2 maanden geleden gepreordert bij zuiderpark-computers, en hij komt op de releasedate in huis. Maar dat is de 26e. Als ik had geweten dat hij nu al in verscheidene zaken ligt, zou ik zeker weten mijn order nooit hebben geplaatst. Die 5 euro die ik ermee bespaar maakt me niks uit, ik zou het nu gewoon 2 dagen eerder kunnen spelen!! nu moet ik nog 1 avond, 1 dag en 1 ochtend wachten.
Ook is er nergens een torrent van de pcversie te downen, ik wil echt een testen. BAAAH.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Il Ljama
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-02-2023

Il Ljama

Spits ya in the face!

Januszjes schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 16:15:
[...]
Wolf maakt niet de namen patch dacht ik. Wolf maakt jaarlijks de superpatch, maar dat zal nog wel even duren voordat die af is. De hoeveelheid werk die daar in zit wil ik me niet voorstellen.
Ja, sorrie, waren twee verschillende dingen. Ik mis bij een nieuwe versie altijd meteen de Wolfpatch :9~ . Daarnaast zijn de namen voor een aangepaste Optionfile bagger. Is dat nu ook zo of valt het mee?

It's better to remain silent and be thought a fool, than to speak out and remove all doubt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Zojuist de 360 versie een uurtje zitten spelen. Wat opvalt zijn de superscherpe graphics vergeleken met mijn vorige PS2 versie. Op zoch niet zo raar natuurlijk :P Daarnaast is de spelsnelheid wat lager, wat juist goed is. Dit verhoogt het realisme. Ik speel nu op professional (4 sterren) en het is verekkes moeilijk om te scoren. De kans dat je hoge uitslagen krijgt is bij dit spel nog minder als PES5. Ben alvast de ML begonnen met NAC uiteraard ;) Online nog proberen te spelen maar dan zoekt ie eindeloos naar een opponent :? Duurde mij te lang, dus maar weer verder met de ML.

Wat ook fijn is, is dat je nu veel meer veld in beeld hebt dankzij widescreen ondersteuning. Het publiek is er t.o.v. PES5 best op vooruit gegaan. Zijn u 3d models. Als je dicht bij de 16 komt veert het publiek op, gaaf gedaan. Ook wat meer geroep van de spelers in het veld en langs de zijlijn. Leuk detail.

Enig nadeel is dat ik nog niet echt blij ben met die 360 controller. De PS2 controller was gewoon gemaakt voor PES, zo perfect en fijn speelde dat. Het voelt nog heel onwennig.

Al met al is het een mooie PES, had alleen wel wat meer verwacht kwa graphics en animaties en geluiden. Nog steeds die stomme midi riedeltjes van de PS2, een 360 onwaardig :(

Wat dat betreft was ik toch wel onder de indruk van Fifa 07. Uiteraard niet de gameplay maar wel hoe het ingepakt is. Erg mooie graphics, prachtig gezang vanaf de tribunes en een erg mooie soundtrack. Wellicht dat dit in de volgende PES meer die kant op gaat, ik hoop het :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
welke complete competities zitten nu in de game? Sowieso dus de nederlandse?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 152913

Ulti23 schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 19:28:

Ik weet niet of je al geprobeerd hebt om de registration key in hoofdletters in te tikken? Had dit aan het begin ook .Maar daarna hoofdletters gebruikt en toen ging hij wel.

De servers werken wel maar zijn nog in testfase tot de 26ste

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 60602

Anoniem: 152913 schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 22:03:
[...]

En waar haal je deze wijsheid vandaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ulti23

Ulti23

Quality Time

Anoniem: 60602 schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 22:18:
[...]

En waar haal je deze wijsheid vandaan?
Dat zegt de game als je in wil loggen via het online spelen gedeelte.
Ik weet niet of je al geprobeerd hebt om de registration key in hoofdletters in te tikken? Had dit aan het begin ook .Maar daarna hoofdletters gebruikt en toen ging hij wel.

U hebt helemaal gelijk, nu is het wel gelukt :)

[ Voor 38% gewijzigd door Ulti23 op 24-10-2006 22:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 194385

even een vraag, je kan ook met 4 man in 1 matchroom gaan zitten, maar kan je dan ook met 2 tegen 2 spelen? Dat ik dus bijvoorbeeld samen met iemand uit een ander land in 1 team zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpg97
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-04 16:45
Hmmm heb net de game een paar uur gespeeld, en het stelt enigszins teleur. Of dat nu ligt aan het feit dat ik geen HD tv heb ( wel een beamer :Y) ) of niet dat weet ik niet.
Grafisch ok, niet meer dan dat. De spelers lijken op zombies.

Qua besturing veel te traag :'(
Ik heb ook de PS2 versie en die speelt vele malen lekkerder.

Konami, ik voel me bestolen :(

oh ja ik heb het over de xbox 360 versie.

[ Voor 5% gewijzigd door jpg97 op 24-10-2006 22:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
kazuka schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 20:38:
Zojuist de 360 versie een uurtje zitten spelen.
Ik had gelezen dat je geen goals kan saven in de gelekte versie? Is de uiteindelijke versie ook zo? En kan je transfers doen?

hopelijk zitten deze basis dingen er wel in, anders ben ik zwaar teleurgesteld nog voordat ik het kan spelen (play.com heeft em net op de post gedaan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpg97
Terryb47 schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 22:37:
[...]

Ik had gelezen dat je geen goals kan saven in de gelekte versie? Is de uiteindelijke versie ook zo? En kan je transfers doen?

hopelijk zitten deze basis dingen er wel in, anders ben ik zwaar teleurgesteld nog voordat ik het kan spelen (play.com heeft em net op de post gedaan)
Nope, je kunt geen goals saven. Transfers weet ik niet. Je kunt spelers minimaal wijzigen ( naam en stats, that's it - Ik wilde Koné voorzien van een blond kapsel maar dat ging dus niet :( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander H
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 30-04 22:58
jpg97 schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 22:37:Qua besturing veel te traag :'(
Ik heb ook de PS2 versie en die speelt vele malen lekkerder.

Konami, ik voel me bestolen :(

oh ja ik heb het over de xbox 360 versie.
Ze zijn toch allebei hetzelfde qua gameplay, of verschilt dat per console? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
jpg97 schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 22:39:
[...]

Nope, je kunt geen goals saven. Transfers weet ik niet. Je kunt spelers minimaal wijzigen ( naam en stats, that's it - Ik wilde Koné voorzien van een blond kapsel maar dat ging dus niet :( )
doh! en voor de mensen die de PS2 versie hebben, kunnen die wel gewoon editen en goals saven? Ik snap echt niet dat ze zulke basis opties hebben weggelaten. Konami was zeker in tijdsnood, kan niet anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ulti23

Ulti23

Quality Time

Ik vind de game wel moeilijker dan PES5. Verdedigers zitten er veel korter op en ik heb nog geen goal gescoord, na 4 wedstrijden gespeeld te hebben. Wel dikke kansen gehad! Denk dat ik maar eens ga beginnen met trainen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpg97
Sander H schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 23:13:
[...]

Ze zijn toch allebei hetzelfde qua gameplay, of verschilt dat per console? :?
was dat maar waar!

De x360 versie is echt crap.

Ik ruil hem morgen voor FIFA 2007, en het verbaasd me dat ik dit zeg.. ik speel al PES sinds de PSX toen het nog international superstar soccer pro heette.

Deel 5 vond ik al minder ( wel beter dan FIFA ) maar dit is echt te zielig voor woorden. Konami kan mij m'n rug op :(

zo, dat moest er ff uit :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DialOut
nu weet ik het zeker, ik koop PES6 [360] wel bij de media markt, daar kan ik hem tenminste nog ruilen voor fifa 07, mocht het nodig zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mediamarkt ruilt alleen als het spel nog in het folie zit volgens mij. Kan je hem beter bij Bart Smit of FRS halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DialOut
Anoniem: 50624 schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 00:35:
Mediamarkt ruilt alleen als het spel nog in het folie zit volgens mij. Kan je hem beter bij Bart Smit of FRS halen.
heb ik geen last van gehad toen ik de vorige x mijn spel ging ruilen bij de MM, ik zei gewoon dat die t niet deed...
Kan altijd eens kijken bij de BS of FRS

[ Voor 6% gewijzigd door DialOut op 25-10-2006 00:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gratis_vodka

gratis_vodka

nou, m'n Play.com order wordt vandaag denk ik wel verzonden. Nog een paar daagjes wachten nog. Is op zich niet erg, want ik moet met PES5 nog even m'n huidige master league competitie afmaken...ik sta 2e en de topper tegen de nr 1 staat binnenkort op het programma ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 25534

Konami heeft met pes 6, zoals ik kan lezen, en eigenlijk van te voren al had begrepen, niet ingespeeld op de nextgen markt.
En... dat maakt eigenlijk ook niet uit, want daardoor wordt Pes7 alleen maar gekker! :)

Besef wel dat WinningEleven 10 al een hele tijd in het land van de rijzende zon lag.
Vraag me af wat ze precies allemaal veranderen eerdat hij hier uit komt.

Maargoed, Pes7 wordt het kwa graphics echt wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eduardtee
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 24-04 16:25
Gisterenmiddag kreeg ik een telefoontje van een vriend van me, dat ie uit was (de PS2-versie). Rond 15.00 heb ik de MediaMarkt in A'dam gebeld met de vraag of ze 'm al hadden. Ze gaven aan dat het redelijk hard ging, maar dat ze er toch nog wel zo'n 40 hadden. Voor de zekerheid heb ik toen toch maar telefonisch gereserveerd...
Om 20.30 was ik in de MediaMarkt en jawel hoor: ALLES was al uitverkocht! 'k Was blij dat ik 'm nog had gereserveerd :)

AI
Maar het is weer een leuk spel! De AI is echt een stuk beter geworden! Ik speel nu op regular (equivalent van 3 sterren, denk ik) en de AI verdedigt echt een stuk beter! Daarnaast zijn ze nu een stuk minder voorspelbaar in de aanval! Bij Pro Evo 5 ging alles via de vleugels, keer op keer. Nu gebruikt de AI ook alle opties die ze tot haar beschikking heeft (step-overs, shot/pass-fakes, body-fakes) en gaat ook vaak genoeg door het centrum of via afstandsschoten! Het maakt het spelen tegen de AI een stuk leuker!
De passing-game is in ieder geval een stuk moeilijker geworden, maar tegelijkertijd ook een stuk essentieler!
De keepers zijn ook een stuk realistischer geworden. Reddingen zijn nu een stuk realistischer in die zin dat er veel meer ballen los worden gelaten dan in PES5. Daar waar in PES5 kopballen meestal of klemvast werden gegrepen ofwel over werden getikt kan het spel nu vaak genoeg doorgaan doordat de ball in play blijft.

Play Modes
Wat ook best dope is (bij de PS2-versie, ik weet niet of het ook in andere versies zit), is de 'Random Teams' mode of zoiets.

Hierbij het je de mogelijkheid om 4 teams te selecteren, bijv. Arsenal, Barca, Real Madrid en Inter. Vervolgens stelt het spel vanuit al deze spelers een team samen. Je kan dan (door op vierkantje te drukken) de selectie opnieuw laten genereren door de PS2, als je niet blij bent met de initiele selectie (bijv. doordat de 2e keeper van Madrid op goal staat in plaats van Lehmann).
Als je dan 1 vs. 1 tegen een vriend van je speelt, heb je beiden een lekker sterk team! :) Best leuke optie!

Ze hadden het in mijn optiek nog beter kunnen maken door mensen een eigen elftal te laten samenstellen binnen bijv. 5 minuten, dus dat mensen niet oneindig gaan zitten twijfelen, maar dat je zelf gewoon heel snel 22 spelers moet kiezen en daarmee je droomelftal hebt! Maar goed, wie weet komt dat in een volgende versie.

Gameplay
Verder is het spel heel dope, maar wel heel lastig t.o.v. PES5.
Schieten is nu veel en veel moeilijker geworden, vind ik. Ik heb het niveau teruggebracht naar regular, omdat professional niet te doen was voor mij Ik heb gelukkig al wel wat goaltjes gemaakt (3-2 gewonnen na 0-2 down). Schoten gaan nu veel minder snel op goal als je bijv. een beetje uit balans bent of in een verkeerde schiethouding staat, terwijl dit bij PES5 een stuk gemakkelijker was (iets te gemakkelijk in mijn optiek).

Ik heb op de passing-game nog niet zoveel opmerkingen. Het bevalt in ieder geval wel en doet denken aan PES5.

Dribbelen: dit is redelijk ingrijpend gewijzigd. Het rennen met R2 is verwijderd. In plaats daarvan heb je een beetje een trage dribbel (trager dan gewoon lopen met de bal). Rennen gaat via R1. Wil je sneller rennen, dan tap je met je kruisje in de richting waarin je loopt.
Verder is de sidestep niet meer de default gebleven. Als je deze wilt doen, moet je dit met R2 doen net zoals in PES3 en PES4.

Opmerkelijk: zodra de keeper de bal had in PES5, kon je je spelers niet meer besturen. Nu kan je dit echter wel! Je kan dus beter jagen en druk zetten!
Zodra er echter een achterbal is geweest en de keeper de bal zal uittrappen, staan alle mede-spelers rond de middencirkel. Ik vind dit vrij hinderlijk omdat ik ervan hou om direct druk te zetten op de verdedigers en fouten te veroorzaken.

Het druk zetten door een medespeler werkt een stuk minder effectief (op de PS via vierkantje). Spelers die je dan op een tegenstander laat afgaan reageren ten eerste een stuk trager op het drukken op de knop. Daarnaast zijn ze EN niet zo effectief qua verstoren EN zijn ze ook eerder geneigd om hard te tackelen. Robhino had hierdoor mijn primeur voor een gele kaart :)

Vrije trappen zijn weer een stuk moeilijker geworden. Dit was in PES4 helaas ook het geval. Maar in PES3 en 5 was ik redelijk heer en meester ;) Maar het is wel een stuk realistischer op deze manier!

Nieuwe moves
Teveel om op te noemen. Er zijn nu veel meer verschillende bal-aannames bijgekomen. Zo is er eentje (ik kan 'm zelf nog niet uitvoeren, maar heb het wel gelezen), waarbij de speler de bal aanneemt en direct een beetje de lucht in tikt, zodat je direct een schot kan lossen of een voorzet kan geven. Daarnaast is er ook een aanname van een stilstaande speler die de bal dan net een klein beetje vooruit tikt, zodat ie uit stand een schot kan lossen.

Verder heb ik de Piggyback guide van Pro Evo 6 gekocht (die game-shop onder de V&D in Rotterdam-Centrum, 15 euro) en er zijn echt tal van moves bijgekomen die je niet zelf 1-2-3 ontdekt! Deze staan volgens mij ook wel in het boekje dat bij het spel komt, maar in de Piggyback guide vind je veel meer uitleg en achtergrond-informatie. Best leuk om te lezen. Daarnaast krijg je er ook een DVD bij waarbij wordt laten zien hoe de moves werken!
Ik kan het echt heel erg aanraden om deze te kopen.Dit geldt voor zowel gevorderden als beginners.

Het is al met al weer een game waar ik me lekker op kan stukbijten!

[ Voor 42% gewijzigd door eduardtee op 25-10-2006 09:35 . Reden: ff wat toevoegingen gedaan. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 126470

wel erg jammer dat ie niet meer op de gewone xbox uitkomt :'( ... zit er ook niet meer in denk ik he?
Moet ik dan nu toch noodgedwongen de overstap maken naar fifa 2007?
Ik kan altijd nog PES6 voor mijn DS kopen, maar of dat nu ideaal is.... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpg97
Ja op de PS2 is ie echt super!
Maar de XBOX360 versie daarentegen :{w

Alsjeblieft zeg, wat een aanfluiting. Afstandsschoten kun je amper doen, passen gaat echt voor geen meter, poppen reageren traag...

Nope, deze ga ik straks ruilen voor FIFA dan maar.. bij gebrek aan beter :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gratis_vodka

gratis_vodka

oei dat klinkt weer alsof het genieten gaat worden :P

hopelijk is de PC versie een beetje ok als ik die 360 verhalen zo lees. In div. previews heb ik echter gelezen dat 't met de PC versie ook wel goed zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 25534

Ik zie dat Pes6 bij de bartsmit webshop op bestelling 39,95 kost.
Het rare is alleen dat ik nergens een release datum kan vinden (behalve die op de SP welke zegt dat hij morgen uit is).

Zelfs op frs is er weinig over te vinden.
Hmm....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

XBOX 360 versie

Mijn eerste indruk was, wat een lelijk spel! Dit komt natuurlijk omdat ik de demo van Fifa 2007 heb gespeeld en dat ziet er gewoon schitterend mooi uit. Verder was het spel veel trager en lukte het schieten voor geen meter. Op dat moment dacht ik...Ok! morgen ruilen.

Na wat meer potjes te spelen en het boekje door gelezen te hebben, merk je gewoon dat PES veel meer vrijheid heeft. PES heeft zo verschrikkelijk veel mogelijkheden, tactisch en technisch gezien dat ze gewoon een 'strategy guide' uitbrengen. Fifa heeft veel afgekeken van PES5, dat merkte ik bij het spelen van de demo, maar zelf kunnen ze qua gameplay niets verzinnen en PES verzint er vrolijk op los.

De verbetering die me opvielen:
- kopsysteem verbeterd
- AI intelligenter
- schietsysteem is verbeterd
- balbehandeling is beter
- scheids minder streng (PES5 was het een ramp)
- je kan vrijtrappen snel nemen
- veel competities
- meeste clubs hebben de echte namen
- echte speler namen

Wat PES ook al in de voorgaande versies had, is dat wanneer je per ongeluk op de schietknop drukt dat je dan gewoon kan cancellen, zodat je niet die bal een peer naar voren geeft en volgens mij is die nog niet mogelijk bij fifa.

Kortom voor de grafische liefhebbers, die een wat beperkte gameplay(wel beter als voorgaande versies) willen en tijdelijk minder competities moet je voor Fifa gaan. Voor de echte voetballers onder ons, die genoegen nemen met de graphics, maar een betere gameplay willen moet je PES6 nemen.
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.