[PC/PS2/X360] Pro Evolution Soccer 6

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 10.627 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19:49
War raar dat men de PS2 versie zoveel beter vind, anyway, dat betekend zeker niet dat de x360 versie slecht is. Ik als leek zijnde op het gebied van PES ben toch echt aan het genieten van deze game. Speelt zo veel beter dan Fifa 07' imo. PES geeft je veel meer controlle over de bal, bij fifa moet je steeds wachten tot een speler de animatie af maakte erder je weer wat kan doen, komt erg houterig op mij over, en bovendien is het veel te makkelijk. Pes daarentegen vereist enigsinds skill en goed opletten. maja what do i know ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eduardtee
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 30-06 10:03
Ik kan mij niet voorstellen dat de 360-versie zoveel slechter is dan de PS2-versie.
Zelf speel ik op de PS2 en ben helemaal gewend aan die controller. Deze versie zal mij dan ook het meest bevallen. Maar degenen die alleen een 360-versie hebben, zullen (gok ik) met name die versie beter vinden.

Of zijn er PS2 en XBox 360 eigenaren die een groot verschil merken in de twee versies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkS
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:31

HenkS

Da_king alias HenkS

Wat ik wel zelf erg belangrijk vind, en waar ik erg weinig over lees zijn de online game mogelijkheden op de xbox360

Bij de laatste fifa versie, kon je enkel tegen 1 iemand spelen, zonder echt een competitie met vrienden op te zetten. dus bijvoorbeeld een poul of afvalsysteem.

Weet iemand hoe dat zit bij fifa2007?

maar ik heb al helemaal geen idee over de online mogelijkheden van PES6 ? Wat zijn hier de mogelijkheden bij

tnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpg97
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-09 14:36
Ik heb beide versies van PES6 ( dus PS2 en X360 ) en het is een wereld van verschil.

Op de PS2 speelt ie echt heerlijk, je hebt talloze extra opties in training, editten en speelmodi en dat is bij de X360 versie niet aanwezig.

Ook de spelers zien er op de PS2 raar genoeg veel beter uit dan op de X360 versie.

En dan heb ik het nog niet over de gameplay! Xbox 360 speelt voor geen meter, passes zijn weer net zo slecht ( zo niet slechter ) als in PES5, en schieten lukt voor geen meter.

Als je ook per ongeluk 2 x op de pass-knop drukt, dan passt het tweede mannetje ook gewoon door :S.

Detail vind ik dat het commentaar e.d. gewoon een 1-op-1 kopie is van PES5. Zeer matig dus.

Sorry, op de PS2 is het echt een vet spel, op de X360 een flop imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eduardtee
jpg97 schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 10:05:
Ik heb beide versies van PES6 ( dus PS2 en X360 ) en het is een wereld van verschil.

Op de PS2 speelt ie echt heerlijk, je hebt talloze extra opties in training, editten en speelmodi en dat is bij de X360 versie niet aanwezig.

Ook de spelers zien er op de PS2 raar genoeg veel beter uit dan op de X360 versie.

En dan heb ik het nog niet over de gameplay! Xbox 360 speelt voor geen meter, passes zijn weer net zo slecht ( zo niet slechter ) als in PES5, en schieten lukt voor geen meter.

Als je ook per ongeluk 2 x op de pass-knop drukt, dan passt het tweede mannetje ook gewoon door :S.

Detail vind ik dat het commentaar e.d. gewoon een 1-op-1 kopie is van PES5. Zeer matig dus.

Sorry, op de PS2 is het echt een vet spel, op de X360 een flop imho.
Wat vreemd joh! Ik had gedacht dat alle console-versies precies hetzelfde zouden zijn qua keuze uit spelmodi.
Dat het spel wat anders loopt, kan ik mij wel voorstellen. maar goed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Vreemd, dacht namelijk ergens gelezen te hebben dat PES6 in eerste instantie voor de 360 ontwikkeld was en daarvandaar geport is naar de PS2 en PC :? Ik moet wel zeggen dat PES6 op de 360 heel anders aanvoelt als PES5 op de PS2 bijv. maar ik heb nog niet kunnen vergelijken met PES6 op de PS2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpg97
kazuka schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 10:19:
Vreemd, dacht namelijk ergens gelezen te hebben dat PES6 in eerste instantie voor de 360 ontwikkeld was en daarvandaar geport is naar de PS2 en PC :? Ik moet wel zeggen dat PES6 op de 360 heel anders aanvoelt als PES5 op de PS2 bijv. maar ik heb nog niet kunnen vergelijken met PES6 op de PS2.
Echt de PS2 versie is gewoon echt heel goed!
Daarom vind ik het ook zo lullig om te constateren dat de XBOX versie zo "afgeraffeld" aanvoelt.

Echt niet verwacht en de teleurstelling is dan ook groot.
Ik kan me voorstellen dat Konami zich meer richt op de PS2 en in de toekomst ook de PS3 versies, maar kom dan niet met zo'n gedrocht van een game aanzetten... beter goed geport dan slecht ontwikkeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21:59
Bedankt voor alle reviews, toch maar voor fifa gegaan, bevalt me eigenlijk wel heel goed die demo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpg97
mobygo76 schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 10:46:
Bedankt voor alle reviews, toch maar voor fifa gegaan, bevalt me eigenlijk wel heel goed die demo.
Ik ruil hem straks ook :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calitomnication
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-03 08:21

Calitomnication

Dream Of Calitomnication

Hmm, het word er zo niet makkelijker op gemaakt. Ben al lang aan het twijfelen tussen PES6 en FIFA2007. Ik heb laatst de demo van '07 van marketplace getrokken en deze valt me een beetje tegen eigenlijk. Sommige dingen zijn niet mooi afgewerkt. Maar na het lezen van enige negatieve reacties over PES6 begin ik weer te twijfelen.
Maar ik denk dat ik zometeen toch naar het centrum koets en PES6 voor de 360 ga proberen.

Garmin Forerunner 245 | hardlopen ftw! | Voeg me toe op Gamin Connect of Strava
tips voor New York

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolk
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Toch stel ik mezelf 1 vraag... Zit er netwerk support in (en dan heb ik het wel over LAN, en niet over internet play). PES5 ging alleen via internet, en dat was best jammer. Op onze jaarlijke LAN party moesten we terug naar PES4 voor netwerk, terwijl we allemaal PES5 spelers waren .

Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga PES 6 PC Versie bestellen bij play.com voor 27 euri.. zijn er nog mensen zonder creditcard waarvoor ik mee moet bestellen? Kan het via play.com laten droppen bij mensen thuis.

http://www.play.com/Games...97/-/Product.html?cur=258

evt interesse mailen dondj at xs4all punt nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HenkS schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 09:57:
Wat ik wel zelf erg belangrijk vind, en waar ik erg weinig over lees zijn de online game mogelijkheden op de xbox360

Bij de laatste fifa versie, kon je enkel tegen 1 iemand spelen, zonder echt een competitie met vrienden op te zetten. dus bijvoorbeeld een poul of afvalsysteem.

Weet iemand hoe dat zit bij fifa2007?

maar ik heb al helemaal geen idee over de online mogelijkheden van PES6 ? Wat zijn hier de mogelijkheden bij

tnx
Van de online modus kan ik alleen maar vertellen dat je net als FIFA ranked matches en friendlies hebt (leagues ben ik niet tegen gekomen). Ik heb totaal geen last heb gehad van lag, dit was wel bij de FIFA versies van 2006. Het enige wat me opviel bij een corner of uittrap van de keeper dat hij hapert, maar zodra de bal gespeelt is gaat hij weer lekker soepel.

Wat ik wel een verbetering vind ten opzichte van FIFA is dat als je een friendly speelt en de wedstrijd is afgelopen, dat je dan niet weer helemaal naar het menu gegooid wordt. Je hebt gewoon de keuze om met dezelfde teams verder te spelen of andere teams kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eduardtee
Ik hoor dat je met de online modus tegen PC_spelers kan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpg97
eduardtee schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 12:41:
Ik hoor dat je met de online modus tegen PC_spelers kan!
Met de PS2 versie wel :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calitomnication

Calitomnication

Dream Of Calitomnication

Zoo, heb net PES6 gekocht. Lag ergens in een mandje op de toonbank, nog niet in het schap. Dus Calitomnication pakt op aanraden wij collega de hoes uit het mandje en loopt naar de kassa. Kassa miep vraagt zich af of deze niet morgen wordt gerealeased.. Calitomnicatino + collega's geven aan dat dit toch echt vandaag was. :P
Zo, om 17.00 naar huis en dan lekker PESsen.. ben benieuwd.

tips voor New York

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja dat las ik ook ja maar hoe werkt dit dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrummie
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 29-08 11:46

Scrummie

Think different

Zo, heb hem nu ook voor de 360. Na al die negatieve troep hier op 't forum was ik ineens niet meer blij toen ik hem kreeg. Eerste indruk was ook mede dankzij de negatievelingen hier op 't forum niet echt goed. Het voelde niet goed, alles was anders in 5 en ik dacht dat ik het niets aan zou vinden. Toch doorgezet en ik vind het steeds leuker worden. Dit word gewoon weer een PES die constant in mijn xbox 360 lade te vinden zal zijn hoor..

Misschien ligt het aan mij, omdat ik een niet echt veel eisende PES speler ben, maar gewoon lekker wil ballen.

Seizoenskaarthouder Feyenoord - Vak T

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Scrummie schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 13:54:
Zo, heb hem nu ook voor de 360. Na al die negatieve troep hier op 't forum was ik ineens niet meer blij toen ik hem kreeg. Eerste indruk was ook mede dankzij de negatievelingen hier op 't forum niet echt goed. Het voelde niet goed, alles was anders in 5 en ik dacht dat ik het niets aan zou vinden. Toch doorgezet en ik vind het steeds leuker worden. Dit word gewoon weer een PES die constant in mijn xbox 360 lade te vinden zal zijn hoor..

Misschien ligt het aan mij, omdat ik een niet echt veel eisende PES speler ben, maar gewoon lekker wil ballen.
Ik moest ook erg wennen de 1e potjes. Vooral omdat ik voorheen op de PS2 speelde. Toch denk ik dat het spel me steeds beter zal bevallen. Ik wil alleen nog een keer vergelijken met de PS2 versie. Aantal mensen hier roepen dat die veel beter speelt. Beter kan natuurlijk ook 'anders' zijn, zoals je gewend was met de vorige PES delen. Anders hoeft in mjin beleving dan niet meteen ook beter te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stickyfish
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-09 16:33

stickyfish

Don't fuck with Limbo's

Calitomnication schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 13:25:
Zoo, heb net PES6 gekocht. Lag ergens in een mandje op de toonbank, nog niet in het schap. Dus Calitomnication pakt op aanraden wij collega de hoes uit het mandje en loopt naar de kassa. Kassa miep vraagt zich af of deze niet morgen wordt gerealeased.. Calitomnicatino + collega's geven aan dat dit toch echt vandaag was. :P
Zo, om 17.00 naar huis en dan lekker PESsen.. ben benieuwd.
Geen dank hoor Calitomnication :P
Ik denk niet dat je er spijt van gaat krijgen.
Ik speel nu al een tijdje Winning Elven en die bevalt erg goed :)
Zeker met de patch zodat deze volledig engelstalig is.
Alhoewel FIFA op de PSP mij totaal niet tegenvalt.

"Computers aren’t the thing. They’re the thing that gets us to the thing" - Joe MacMillan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricost
  • Laatst online: 18-07 15:39

ricost

Veur altiéd eine Venlonaer

Winning Eleven met de schreeuwende jappen commentator _/-\o_

PES6 op de X360 bevalt me goed, ben benieuwd dadelijk naar de PSP release. Ik vond Fifa'07 voor de PSP ook verassend aardig.

Straks aan de euverkant van de nach door wach de veurjaorszon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier ligt ie nog steeds alleen bij de FRS, ik weiger echter €65 voor een spel te betalen....

Dan maar wachten op dixons ed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-06 12:21
Ik heb de PC versie net binnen... zo even testen.

Ik heb ook een leuke computer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kazuka schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 20:38:
Enig nadeel is dat ik nog niet echt blij ben met die 360 controller. De PS2 controller was gewoon gemaakt voor PES, zo perfect en fijn speelde dat. Het voelt nog heel onwennig.
Vreesde ik ook. Kwam er geen andere controller op de markt speciaal voor zo'n spellen ? Dat staat dan ook al hoog op mijn verlanglijstje.

Hier in Vlaanderen zijn we een dag later echter het zal maar morgen zijn als ik mijn xbox 360 versie kan oppikken. Can't wait 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
:w Vandaag waren in alle Free Recordshops van Amsterdam en Rotterdam PES6
voor de PS2 uitverkocht. }:|

[ Voor 73% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2006 05:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gijsh
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 14:42
Ik heb hem voor de ps2, en hij speelt imo echt lekker. Ik was de pc versie (van 5) gewend, maar dit speelt zoveel lekkerder!
Goed spel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwnc
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 00:29
Heb de x360 versie gehaald. Is best wat wennen. De schouderknoppen en de triggers zijn volgens mij met elkaar omgewisseld. Ook is het zeer lastig geworden om te dribbelen met de bal zonder dat je binnen de korste keren van de bal wordt gespeeld. Volgens mij zeiden mensen dit ook toen PES5 net uit kwam.. De CPU probeert verschillende manieren om een kans te creeeren ipv steeds over de vleugels, zoals eerder aangegeven. Op drie sterren heb ik twee wedstrijden gespeeld waarvan 1tje 0-1 verloren en de andere gelijk.

Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03:23

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Zijn er ook al mensen met een PC versie aanwezig? Ik wil wel weten wat zij er van vinden voordat ik het ga aanschaffen.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PC versie ga ik morgen of overmorgen halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
Krijg een beetje de indruk dat er ook wel wat "xbox haters" reageren op de x360 versie... Playstation bezitters hebben soms welleens de neiging om de xbox af te kraken. Om nou te zeggen dat PES6 voor de 360 bar slecht is vind ik onzin, t speelt gewoon goed naar mijn mening en het oogt afgewerkt naar mijn mening geen slecht geporte game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 22:37

janklp

FortyTwo Capital

BlowFish schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 21:05:
Krijg een beetje de indruk dat er ook wel wat "xbox haters" reageren op de x360 versie... Playstation bezitters hebben soms welleens de neiging om de xbox af te kraken. Om nou te zeggen dat PES6 voor de 360 bar slecht is vind ik onzin, t speelt gewoon goed naar mijn mening en het oogt afgewerkt naar mijn mening geen slecht geporte game.
offtopic:
Alain :w

Dat blijft toch de strijd. Maar hopelijk hebben de mensen die hier een mening geven wel op beide consoles de game gespeeld. Helaas zijn er nog geen test versies uit, ik wil toch eerst even testen of Pes 6 grafisch een beetje relaxed draait op mn asus a6va alvorens ik het spel in de winkel koop. Hopelijk morgen dan maar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/1f960aa417055d96f635fdc36bc6e335/full.jpg

Het valt ook allemaal wel mee ;)

Volgens mij maar 2 reviews maar goed :+

[ Voor 32% gewijzigd door PWM op 25-10-2006 21:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het niet zo dat er toch diverse engines zijn ? Ik ben voor 80% zeker van wel, hence het verschil in modussen tussen de PC/PS2 en Xbox 360 versies !?

Soit ga toch voor de xbox 360 versie kwestie van de widescreen optie.

EDIT: http://en.wikipedia.org/w...er#Pro_Evolution_Soccer_6

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2006 21:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BlowFish schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 21:05:
Ik ben het volkomen met je eens.
Ik heb vandaag de Xbox360 versie gekocht voor mijn zoon en ik vind het een erg mooie game.
Het ziet er erg goed uit, haarscherpe textures en de animaties van de spelers zijn erg realistisch.
Het speelt wel heel anders dan PES5, mijn zoon zei dat ie weer opnieuw voetbal moet leren spelen. :)
Ik moet er wel bij zeggen dat hier gegamed word op een 32 inch HD-TV, dus hoe het eruit ziet op een gewone TV weet ik dus niet.
Al met al een zeer goede game voor de Xbox360 en ongetwijfeld ook voor de ander systemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
Januszjes schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 21:22:
[...]

offtopic:
Alain :w

Dat blijft toch de strijd. Maar hopelijk hebben de mensen die hier een mening geven wel op beide consoles de game gespeeld. Helaas zijn er nog geen test versies uit, ik wil toch eerst even testen of Pes 6 grafisch een beetje relaxed draait op mn asus a6va alvorens ik het spel in de winkel koop. Hopelijk morgen dan maar :)
offtopic:
das waar Jan jij bent ook PES fan :w kom een x spelen op mijn 360 zal ik je ff inmaken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-12-2024

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

De PC versie is ook beschikbaar in bepaalde kringen :) IIG aantal bugs eruit (wel rood voor overtreding van achter, niet hinderlijk buitenspel etc :))

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d0s
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11-09 14:59

d0s

sssst

Tering wat speelt pes6(pc) anders dan pes5 en pes4.. lijkt wel een geheel nieuw spel ..

scheids is wel sterk verbeterd :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincent17
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 09:24
Iemand al online kunnen spelen met de xbox360 ?? Voorlopig lukt het mij alleen om tegen me buddies te spelen, maar connecten naar een public game lukt voor geen meter.

Ook heb ik een vertraging van button reactie online. Druk ik op passen, dan doet ie toch nog niet ff een stapje alvorens te gaan passen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Vincent17 schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 08:36:
Iemand al online kunnen spelen met de xbox360 ?? Voorlopig lukt het mij alleen om tegen me buddies te spelen, maar connecten naar een public game lukt voor geen meter.

Ook heb ik een vertraging van button reactie online. Druk ik op passen, dan doet ie toch nog niet ff een stapje alvorens te gaan passen.
Heb ook nog niet online kunnen spelen. Bij een quick match zoekt ie eeuwig naar een opponent. Bij een custom match zie ik wel opponents maar als ik er dan 1 selecteer zegt ie zoiets als: gameroom does not exist anymore.

Kortom, werkt nog net zo bagger als bij PES5 op de xbox :(

Daarentegen gaat het in de master league voetballend wel steeds beter, alleen scoren blijft verektes moeilijk. Speel op Professional, 5 wedstrijden gespeeld, 2 x gewonnen met 1-0, 2 x 0-0 en 1x 1-0 verloren. Proberen in de 1e negotiation period een goede striker te vinden, met Tamerus en Rigters breek ik echt geen potten voorin :P Daarentegen zijn Leonardo en Diba wel watervlugge wingers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gratis_vodka
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 12-09 15:13

gratis_vodka

If you love it - shoot it!

kan niet wachten de pc versie te spelen..hij is onderweg zo meldde Play.com mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calitomnication

Calitomnication

Dream Of Calitomnication

Na een aantal negatieve reacties op PES6 360 versie, hier eens een positieve.
Gisteren heb ik PES6 gehaald en deze bij thuiskomst meteen in de Xbox gemikt. De eerste indruk van mij was inderdaad dat de spelers zich ietwat houterig over het veld bewegen. Het speelt in het begin iets trager en copleet anders dan FIFA. Na een paar potjes spelen valt het op dat je spel steeds soepeler loopt. Voorzetten van de zijkanten, steekballen, schoten van buiten de 16m. Het mooie aan PES6 is dat, in tegenstelling tot FIFA, niet iedere doorgebroken speler gaat scoren. Heb gisteren tegen een vriend gespeeld. Met FIFA was hij geen partij, maar met PES waren het moeilijk behaalde overwinningen. Rebounds voor beide doelen en regelmatig en scrimage of redding van keeper.
Het ietwat houterig bewegen van spelers zie je er na 3 potjes niet meer aan af. Dit wordt tenietgedaan door geweldige reflexen van de keepers. Het simpele detail van het draaien van de bal, wapperende hoekvlag en een scheids- + grensrechter die, ook in tegenstelling tot fifa, echt onderdeel zijn van het spel.
Je levert een beetje in qua grafisch vermogen en de interface e.d oogt heel arcade achtig, maar krijgt er veel speelplezier en gameplay voor terug.

tips voor New York

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Die laatste 2 regels vatten het spel inderdaad wel goed samen ja. Toch vind ik het vreemd dat een aantal mensen roepen dat de PS2 versie zo anders speelt als de 360 versie. Het is toch hetzelfde spel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander H
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 18:16
Ik snap het ook niet meer 8)7 Heb al veel forums gelezen over het verschil tussen 360 en ps2, weet niet welke ik nou moet nemen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtapotheker
  • Laatst online: 19:14
* Nachtapotheker heeft PES 6 voor de 360 na wat spelen als zeer aardig bevonden.

Allereerst was ik teleurgesteld, het speelde niet fijn etc.
Maar nu na 2 dagen spelen is het inderdaad een blijver geworden. Het is even wennen, maar dan heb je ook wat. Het is er in ieder geval wel realistischer geworden en doordat het trager is heb je meer tijd om na te denken wat te doen.
Tactieken die ik in PES5 gebruikte werken hier toch minder goed uit, je moet weer helemaal opnieuw beginnen maar dat houdt het leuk :)

Weten jullie of je ook via Xbox live updates kan downloaden van transfers? Want sommige transfers zijn niet verwerkt op een of andere vage reden. En andere transfers die later gebeurd zijn wel erg vaag :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:06

On_E

Housemusic

Calitomnication schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 10:01:
Je levert een beetje in qua grafisch vermogen en de interface e.d oogt heel arcade achtig, maar krijgt er veel speelplezier en gameplay voor terug.
Als ik de graphics van de demo van Fifa 2007 vergelijk met de full versie van PES6, moet ik toch echt bekennen dat ik PES6 mooier vind.

Alles ziet er natuurlijker uit dan het plastic-gehalte van Fifa 2007, en de animaties in PES zijn van een compleet andere wereld in vergelijking met Fifa (in het voordeel van PES dus)

Verder is het wennen qua gameplay, maar merk je echt dat je beter wordt per wedstrijd die je speelt, en is de voldoening van een goal geweldig !

Voor wat betreft het verschil tussen de PS2 en 360 versies, ik dacht gelezen te hebben dat de 360 versie een compleet nieuwe match-engine heeft met betere AI, en het daarom dus anders speelt dan de PS2 versie. (maar dus absoluut niet slecht is ofzo !!)

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-08 19:28

amahusu

taking over the world!

ps2 versie gister binnen gekregen en sindsdien bijna nonstop online gespeeld, wat een wereldgame! Online gaat echt soepel, heb nog niet echt lag gehad.

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Voor ik echt ga spelen ga ik eerst de komende weken relaxed alles updaten zoals
schoeisel,stadions etc... voor de PS2 Ik speel pas graag als alles up to date is.
En als dat lang duurt, so what... des te leuker dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
BELANGRIJK !! voor iedereen met de melding dat hun key al in gebruik is
PC versie

Belde gister avond naar de helpdesk omdat ik een melding kreeg dat mijn key al in gebruik zou zijn volgens de registratie website van Konami. De beste man vertelde mij dat dat op te lossen was door of/en het volgende te doen:

Router in DMZ 8)7
Firewall uit op PC 8)7
Antivirus uit op PC 8)7

Ik kreeg de beste man niet echt uitgelegd dat dit onmogelijk de oorzaak van mijn probleem was . |:(

Gelukkig was de verbinding "per ongeluk" verbroken aan zijn kant en was ik weer op mezelf aangewezen om het probleem op te lossen.

De oplossing:

*kuch* *kuch*.... CABS gebruiken :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gratis_vodka

gratis_vodka

Taxi nemen i.p.v....?

;)

[ Voor 14% gewijzigd door gratis_vodka op 26-10-2006 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als sommige wat verder gekeken hadden zagen ze dit ook al op pagina 4 van dit topic staan:))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
Verwijderd schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 13:23:
Als sommige wat verder gekeken hadden zagen ze dit ook al op pagina 4 van dit topic staan:))
lol ... had me 10 minuten frustratie gescheeld gisteravond...

*sacrastic mode*
he ...Ik heb een geweldig idee !!!!!!! ... misschien kunnen we dit aan het begin van deze Topic zetten zodat iedereen het gelijk kan zien!! ???
*sacrastic mode*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en welke resoluties zijn beschikbaar voor pc en moet je je monitor weer op 60hz zetten ipv 85hz ?
vroeger was het maximum 1280*1024 (laag op een 22"crt) :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Net mijn eerste twee potjes gespeeld (op PC):
Wel allebei de partijen met 1-0 verloren in de laatste 5 minuten :(. Dit was trouwens op Professional.

Pluspunten:
- Grafisch nog beter dan PES5.
- Snelle vrije trappen.
- Keeper laat meer ballen los en beweegt realistischer (hij kan nu ook met de bal over de achterlijn vallen :)).
- Scheidsrechter fluit niet voor elk wissewasje.
- Eindelijk grensrechters :).
- AI is 10x beter en realistischer (ze doen vaker trucjes en gaan ook meer door het midden).
- De kleine details: Ik zag bijvoorbeeld Henry de bal omhoog wippen en in zijn armen nemen toen de eerste helft afgelopen was.

Minpunten:
- Koppen is pittiger in 16 meter.
- Nog geen goal hebben kunnen scoren :P.
- De snelheid vond ik in PES5 precies goed. Nu is het iets te langzaam.

De minpunten zijn grotendeels gewenning dus daar moet je je niet zoveel van aantrekken ;). Maar dit spel is wel weer een pareltje :). Net nu je denkt dat het bijna niet beter kan.
Verwijderd schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 13:40:
en welke resoluties zijn beschikbaar voor pc en moet je je monitor weer op 60hz zetten ipv 85hz ?
vroeger was het maximum 1280*1024 (laag op een 22"crt) :(
Het maximum is idd weer: 1280x1024.

[ Voor 14% gewijzigd door Jerry op 26-10-2006 14:01 ]

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ
  • Laatst online: 13-02-2023

DenniZ

Warrior - Warlock

Ik heb hem net ook opgepikt!

2vs2 online mode dat lijkt me helemaal geweldig :D:D:D

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calitomnication

Calitomnication

Dream Of Calitomnication

On_E schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 12:04:
[...]

Als ik de graphics van de demo van Fifa 2007 vergelijk met de full versie van PES6, moet ik toch echt bekennen dat ik PES6 mooier vind.

Alles ziet er natuurlijker uit dan het plastic-gehalte van Fifa 2007, en de animaties in PES zijn van een compleet andere wereld in vergelijking met Fifa (in het voordeel van PES dus)

Verder is het wennen qua gameplay, maar merk je echt dat je beter wordt per wedstrijd die je speelt, en is de voldoening van een goal geweldig !

Voor wat betreft het verschil tussen de PS2 en 360 versies, ik dacht gelezen te hebben dat de 360 versie een compleet nieuwe match-engine heeft met betere AI, en het daarom dus anders speelt dan de PS2 versie. (maar dus absoluut niet slecht is ofzo !!)
Hier kan ik je deels gelijk in geven. Ik moet inderdaad toegeven dat de replay functie van PES6 vele malen beter is dan FIFA. Het grote voordeel van PES6 en FIFA is het kleurgebruik. PES kijkt rustiger, kleuren zijn beter te onderscheiden en speelt veel rustiger.

tips voor New York

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Erg vet dat hij uit is, alleen kan iemand mij vertellen over sounds etc. of dat beter is? En..

Kan er iemand zo lief zijn om screens te posten van de PC versie?

:)

namens iedereen die nog 1 dag moet wachten op de game i.v.m. verzenden.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 26-10-2006 14:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jammer van die resolutie
pes 6 op 1900*1440 zou te zalig zijn :)

wss next gen versie, dus maw volgend jaar dan maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svajax
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 06-04-2022
Morgen krijg ik hem dan einndddddelijk (hoop ik) Zuiderpark-computers zou hem vandaag verzenden.
Dan ben ik kkblij! ik heb hem btw al wel een paar uur bij een vriend op de ps2 gespeeld, en het was tof, moest alleen nog wel heel erg wennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZieMaar!
  • Laatst online: 12-09 14:34

ZieMaar!

Moderator General Chat
Ik heb de pc versie inmiddels een paar potjes gespeeld. Sound/graphics lijken me hetzelfde als PES5, maar mijn pc is niet echt state of the art, dus wellicht dat er op betere systemen wat meer verschil in zit.

Volgens de piggyback guide kun je in de Master League met je eigen team bepaalde online competities gaan spelen (als ik het zo snel goed gezien heb). Als dat zo is, lijkt me dat erg vet.

Het voetballen zelf is wel anders. De bewegingen zijn vloeiender, een mannetje uitkappen is nog weer lastiger geworden en koppen volgens mij ook. Wat me wel opvalt is dat medespelers soms erg mooi gaten in duiken. Bij counterattacks wordt het veld, indien nodig, ook erg goed breed gehouden, en bij balverlies wordt het speelveld weer mooi klein.

De eerste indruk is erg goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
:w even wat praktijkervaringen van het PS2 front:

Pluspunten:

- Spel is heeft zijn 'snelheid' weer terug ivg PES5 waar e.e.a niet vooruit leek te branden
en je als speler het gevoel had dat de computer alles voor je deed.
- Grafisch ziet het er weer prima uit.
- edit mogelijkheden weer volop aanwezig: van stadions tot vlaggen&logo's,spelers etc..
- Alle spelers zien er waarheidsgetrouw uit vanaf het begin zodat je eigenlijk weinig hoeft
aan te passen. Zelfs het schoeisel is passend bij de club's sponsor.
- Grappige is dat de in het echt gestrafte Italiaanse clubs zoals Juventus e.d. nu ingedeeld
zijn bij 'other league's' waar je Kopenhagen,Celtic,Galatassaray,Bayern Munchen e.d.vindt.
- Het befaamde Ajax-systeem van 4-3-3 bijna altijd garant staat voor succes simpelweg
omdat voorzetten vanaf de zijkant,mits goed aangegeven, bijna altijd een goal opleveren,
meer dan wanneer je middels steekpasjes via de 16 meter wilt scoren.
- Praktisch alle grote/befaamde clubs van afgelopen seizoen al of niet met echte naam zijn
opgesteld met bijbehorende spelers.
- Kick mogelijkheden: dribbels e.d. zijn oneindig bij het instellen netzo als het juichen na een goal.
- Camera view is beter dan FIFA waar je zelfs in de meest close-up stand spelers krijgt die
er tenminste als spelers opstaan ipv als mieren. ik speel graag zo realistisch
mogelijk d.w.z close-up en zonder radar

Mindere Punten:

- Het aantal stadions is beperkt gehouden of zitten in de unlock want daar waar verrassend je
verrassend veel Japanse stadions aantreft mis je bijvoorbeeld het het nieuwe stadion van
Arsenal of Celtic Park etc... Ook het nieuwe stadion van Bayern
Munchen zit er niet in. Welke dan wel:
- stadion van Santiago de Chili,Bombonera,ArenA,Kuip,Parc des Princes,ST James,Anfield,
Velodrome,Westfalen,Berlin Olympia,Nou Camp,Mestala Valencia,Rasunda
Stockholm,Vodacom Zuid-Afrika,Olympic Seoel.San Siro,Della Alpi etc.
- Bij het minste geringste beweegt je speler als je per ongeluk je toetsen aanraakt.
Dus als je denkt een schot te kunnen bijsturen: NIET DOEN! want je bal gaat naast.

Dat was het zo 1,2,3. Ik post wel als ik op meer kom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calitomnication

Calitomnication

Dream Of Calitomnication

Vreemd om te zien dat San Siro niet in de PS2 versie zit. In de 360 versie is San Siro gewoon te kiezen als stadion. Het aanbod van stadions in de 360 versie is wel beperkter dan de PS2.
Wat ik me ook afvraag is of de gele indicator, welke bij een hoge bal op het veld verschijnt, uit is te schakelen. Het heeft wel ietss, maar ziet er net iets té uit. Of is deze toevallig gekoppeld aan de radar ?

tips voor New York

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gelukkie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:11
Ik heb hem nu ook op de pc. Vind het zelf wel lekker spelen, alleen wel wat minpunten:
de 1280x1024 resolutie werkt nog steeds niet zonder tearing!
Niet alle clubs kloppen kwa spelers (die al een tijd bekent zijn).
Ik mis toch wat teams.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 14:37:
jammer van die resolutie
pes 6 op 1900*1440 zou te zalig zijn :)

wss next gen versie, dus maw volgend jaar dan maar
Als je het over de pc versie hebt, die resolutie is mogelijk.
Sterker nog de hoogste is 2048x1536.

Wat een waanzinnig spel trouwens, ik heb gewoon continue gespeeld sinds 14:00. _/-\o_
Tot kippevel aan toe, echt alle minpunten zijn eruit. [deel 4+5]
De pluspunten zijn legio, van animaties tot spelplezier, eindelijk weer voetbal sinds Pes3.
[Inzaggi die lucht-viool speelt na een doelpunt of Gomez die zich helemaal strekt en met 1 arm nog net de bal naast weet te tikken.]

Er is 1 nadeel vind ik, de sliding knop is gecombineerd met de schietknop.
Wie dat bedacht heeft moeten ze echt ontslaan daar bij Konami.
Behalve onodig opnieuw wennen leverd het me veel rode kaarten op. :(
"Pressure" is nu gecombineerd met passing. 8)7

De AI is heerlijk en gebruikt nu eindelijk ook truckjes en is minder voorspelbaar.

Toppertje deze game!! d:)b :Y

Wbt de snelheid, die is volgens mij nog hetzelfde als het vorige deel.

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJH
  • Laatst online: 13-07 00:54

DJH

Ik heb de eerste irritante bug helaas ontdekt. Ik ben bezig met een ML en bij de 7e wedstijd ofzo, als het pauze is, blijft het scherm zwart. Dit is al 2 keer bij dezelfde wedstijd gebeurd, dus ben bang dat het ook blijft en dat die ML helaas niet verder kan worden gespeeld :(

(pc versie)

Verder top!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerNL
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12-08 09:17

JerNL

I said goodday!

Ik heb al een paar keer in dit topic voorbij zien komen dat via XBOX LIVE je niet kan connecten of dat hij geen tegenstanders vindt of dat als je probeerd te connecten dat die gene "alweer weg is" (game room no longer exists).

Mijn vraag is:
ligt dit aan de 360? ik neem toch aan dat ze dit HEEEL snel gaan fixen?
was dit op de normale xbox ook al zo kl*te?

ik baal hier wel van! ik ben een ECHTE PES fan (altijd op de PS2 gespeeld), maar 1 van de grote voordelen van op de 360 spelen was toch wel de online feature.

Heeft iemand wat meer info over dit probleem? eventuele manieren om het toch te laten werken?

Gr. Jer(NL)

nothing :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ

DenniZ

Warrior - Warlock

Ok vanmiddag gehaald bij de Bart Smit, net mijn eerste potje gespeeld :)

Barcelona - Inter, 2-1 gewonnen ik was Barca.
Spel lijkt veel sneller te gaan, integendeel tot wat ik overal lees. Scheids laat meer doorspelen wat het spel ten goede komt. Scoren is moeilijker, passen gaat veel beter, je kan nu prachtig strakke passes geven. Van afstand schieten is nog beter, kheb met Ronaldinho een schitterende afstandspegel gemaakt.

Kreeg in mijn 1e wedstrijd wel 3 rode kaarten :o maar toch heb ik gewonnen.
Nu ga ik me eens storten op het online gebeuren.
Ik lees ook overal dat mensen moeite hebben met scoren, niet opletten dat zijn gewoon n00bs :>

edit:
En ik kan nu 1600x1200 spelen _/-\o_

[ Voor 3% gewijzigd door DenniZ op 26-10-2006 19:29 ]

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb em net gehaald, zal zodadelijk zeggen wat ik er van vind!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

DenniZ schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 19:28:
Ok vanmiddag gehaald bij de Bart Smit, net mijn eerste potje gespeeld :)

Barcelona - Inter, 2-1 gewonnen ik was Barca.
Spel lijkt veel sneller te gaan, integendeel tot wat ik overal lees. Scheids laat meer doorspelen wat het spel ten goede komt. Scoren is moeilijker, passen gaat veel beter, je kan nu prachtig strakke passes geven. Van afstand schieten is nog beter, kheb met Ronaldinho een schitterende afstandspegel gemaakt.

Kreeg in mijn 1e wedstrijd wel 3 rode kaarten :o maar toch heb ik gewonnen.
Nu ga ik me eens storten op het online gebeuren.
Ik lees ook overal dat mensen moeite hebben met scoren, niet opletten dat zijn gewoon n00bs :>

edit:
En ik kan nu 1600x1200 spelen _/-\o_
Welk niveau?

Ik heb nu een paar potjes op Regular (3 sterren) gespeeld en daar scoor ik weer te simpel :X. Dan win ik weer met 3-0, 4-0... Maar op Professional (4 sterren) krijg ik er geen bal in :(.
Grrrr... Moet meer oefenen.

En over de resolutie, blijkbaar neemt ie de maximale resolutie die je monitor aankan over ;).

[ Voor 4% gewijzigd door Jerry op 26-10-2006 19:41 ]

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJH
  • Laatst online: 13-07 00:54

DJH

Ik ben al bezig met een ML. Op 3 sterren geloof ik. Inmiddels al 12 potjes gespeeld. 0 tegengoals :S Eindigt vaak 0-0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoLiMiTSoLDieR
  • Laatst online: 27-05 00:30
Pro 6 net gekocht, zeer vermakelijke game!
Ik kan alleen niet online komen,
Ik krijg maar steeds connection lost.
Ligt dit aan mij, of zijn de servers plat ofzo?
Heb me zelf al geregistreerd op konami,
maar blijf connection lost krijgen zodra ik op mijn account klik.
5739 UDP poort heb ik ook al opengezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slayer007
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 27-05 19:17
NoLiMiTSoLDieR schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 21:45:
Pro 6 net gekocht, zeer vermakelijke game!
Ik kan alleen niet online komen,
Ik krijg maar steeds connection lost.
Ligt dit aan mij, of zijn de servers plat ofzo?
Heb me zelf al geregistreerd op konami,
maar blijf connection lost krijgen zodra ik op mijn account klik.
5739 UDP poort heb ik ook al opengezet.
Volgens mij zijn ze bezig met de server. Ik kom er ook niet op. Ben de hele avond al aan het proberen. Denk niet dat het aan je verbindingen ligt, want ze zijn er `helaas` nog mee bezig....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoLiMiTSoLDieR
  • Laatst online: 27-05 00:30
Oke bedankt,
ik kreeg nu ook een message bij het inloggen dat ze bezig waren.
Dat kreeg ik net niet te zien.
Ma goed het ligt dus niet aan mij.

Dan maar even ML spelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HADES2001
  • Niet online
net PES gedaan op de 360 3 wedstrijden eerste voetbal game in tijden
het spel voelt erg lekker aan alleen irriteer ik me mateloos aan de grote verschillen in de difficulity settings als ik hem op beginner zet is er gewoon geen tegenstand ik loop met de rechtsactervelder zo naar het doel toe en scoor net met 8-0 gewonnen Ajax-Utrecht nu de moeilijksheidgraad op amateur gezet en ik speel gelijk tegen exelsior 0-0
en het feit dat huntelaar met enorm blond haar rondloopt kom op mensen dat haar moet lichtbruin/bruin zijn :(
Perez lijkt nog meer op huntelaar (zat ook steeds te kijkken van WTF huntelaar je bent spits rot op van de zeilijn.

maarja zoals ik al zei al ongeveer 7 jaar geen voetbal meer gespeelt alleen maar gekeken vanaf de tribunes dus ik hoop dat het snel een beetje aanleert zodat ik online een kans maak

aangezien hier ook spelers zijn van vorige delen ligt de moeilijksheidsgraat aan mij of is het zo slecht afgestelt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EcK0
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 25-12-2024
krijg vandaag te horen dat ik pes 6 pas dinsdag krijg omdat er niet genog exemplaren waren geleverd.

ik heb het bij xboxhome bestel nu moet ik nog langer wachten voor dat ik het kan spelen grrrr. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-12-2024

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

Besteld op play.com voor €27 :)

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZieMaar!
  • Laatst online: 12-09 14:34

ZieMaar!

Moderator General Chat
Over de moeilijkheidsgraad: volgens mij is hij idd wat pittiger. Ik speel nu nog even op regular, maar op dit moment vind ik dat lastiger dan 3 sterren bij PES5.

Maar ja, je moet ook weer opnieuw leren wat handig is, qua tactiek en veldbezetting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:49

Smoonshine

Feyenoord!!

Gisteren ook de PC versie gekocht. Grafisch komt het in mijn ogen toch echt niet in de buurt van Fifa 07. Dat ziet er gewoon allemaal een stuk strakker uit. Het publiek is bij PES op sommige momenten niet eens aanwezig, maar gewoon een plat vlak. Dat hoort toch niet meer nodig te zijn. Hopen dat die LOD mixer voor PES6 snel beschikbaar is. Dan is dat publiek probleem iig snel verholpen. Ook een Kitserver zou erg makkelijk zijn, dan gebruik ik gewoon de oude PES5 tenues, totdat er nieuwe beschikbaar zijn.

De gameplay is wel echt geweldig. Iets sneller dan PES5, maar ik heb wel het gevoel veel meer controle over de spelers te hebben. Bij PES5 vond ik de balaanname maar waardeloos eigenlijk. Kwa gameplay voelt PES6 wat meer richting PES3, wat in mijn ogen ook de beste PES tot nu toe was. Het schieten moet ik nog wel onder de knie krijgen. Ik heb geloof ik in de paar wedstrijden die ik gespeeld heb nog maar 3 of 4 keer echt op doel geschoten. De rest ging hoog over :)

Alleen krijg ik mijn geluid in Vista nog niet voor elkaar. Nu wil het lager zetten van de hardware acceleratie wel eens helpen, maar dat kan dus niet in Vista. Nou ja, vanmiddag maar terug naar XP dan en dan lekker genieten!

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:27

Sagat

Is pappa x2!

Ik ga em hopelijk vanmiddag halen, mocht ie dan uitverkocht zijn dan krijgt play een bestelling van me..
Omdat ik het editen zeer belangrijk vind (met name spelersnamen, transfer mogelijkheid en club namen) ga ik voor de ps2 versie.

Maar klopt het nu dat de duitse competitie er uit gehaald is?
Ik vind het niet echt een groot gemis, (speel eigenlijk voornamelijk nederlands, engelse of de masterleague competities) maar wel vreemd, je zou zeggen dat ze juist meer competities in plaats van minder zouden doen?

Verder vind ik het nog steeds vaag dat de x-box 360 versie, minder uitgebreids is dan de ps2 versie. Ik weet niet goed of Konami wel andere grote games richting de x-box 360 gebracht heeft, maar je zou bijna denken dat Konami zijn landgenootje Sony matst. Hopelijk komen er nog wat patches/gamecontent/verbetering door via xbl. Dan koop ik de game als nog wel. Maar dan wel voor een budget prijs, ik moet zeggen dat ik 65 eur ook nog steeds erg veel vind. (of in mijn geval 350,-- ofzo omdat er dan ook een 360 bij moet ;) )

(de pc is voor mij geen optie omdat ik graag makkelijk 2 speler spelen met gelijkwaardige joypads speel, maar ik ga em wanneer mijn pc weer een beetje up-to-date is zeker testen)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:49

Smoonshine

Feyenoord!!

De duitse competitie is er idd uit. Ik heb nog niet gekeken of er uberhaupt Duitse clubs aanwezig zijn. Er zijn gelukkig wel 3 "overige" competities, dus er is voor patch makers wel ruimte om hem alsnog toe te voegen. Ik hoop wel op een snelle patch. Al die verzonnen teams vind ik eigenlijk maar niks :X

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerNL

JerNL

I said goodday!

iemand eigenlijk enig idee of ze voor de 360 ook updates gaan uitbrengen via xbox live??

xbox live issue verhelpen.
update van spelers etc..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ

DenniZ

Warrior - Warlock

Ik hoor dat de servers online zijn, kan iemand een korte review van het online gebeuren geven? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroontje
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18:15

Kroontje

...

Ik heb sinds gisteren PES6 voor de 360, maar ik mis de trainingsopties die wel in PES5 voor de XBOX zaten. Zo kon je oneindig veel oefenen met bijvoorbeeld 1-2'tjes, voorzetten e.d. en het werd ook uitgelegd en je kreeg een voorbeeld.

En wanneer ik met bijv. Ajax een voorzet geef vanaf de zijlijn, geef de B-button (crossball) een klein tikje, komt de bal altijd bij de andere vleugelaanvaller en nooit bij de spits? :? Doe ik gewoon iets verkeerd?

[ Voor 5% gewijzigd door Kroontje op 27-10-2006 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:27

Sagat

Is pappa x2!

Smoonshine schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 09:51:
De duitse competitie is er idd uit. Ik heb nog niet gekeken of er uberhaupt Duitse clubs aanwezig zijn. Er zijn gelukkig wel 3 "overige" competities, dus er is voor patch makers wel ruimte om hem alsnog toe te voegen. Ik hoop wel op een snelle patch. Al die verzonnen teams vind ik eigenlijk maar niks :X
Het eeuwige probleem van PES, het spel is zo goed dat je de fouten vergeeft, maar het blijft irritant om te moeten editen. Met verzonnen teams neem ik aan dat je bestaande teams bedoeld die een verkeerde naam hebben? Voorbeeldje: Ik hoef echt geen schotse competitie, maar vind het wel grappig om Rangers, Celtic en wellicht Hearts te hebben :)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerNL

JerNL

I said goodday!

Kroontje schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 10:16:
Ik heb sinds gisteren PES6 voor de 360, maar ik mis de trainingsopties die wel in PES5 voor de XBOX zaten. Zo kon je oneindig veel oefenen met bijvoorbeeld 1-2'tjes, voorzetten e.d. en het werd ook uitgelegd en je kreeg een voorbeeld.

En wanneer ik met bijv. Ajax een voorzet geef vanaf de zijlijn, geef de B-button (crossball) een klein tikje, komt de bal altijd bij de andere vleugelaanvaller en nooit bij de spits? :? Doe ik gewoon iets verkeerd?
ik heb ook vaak dat mijn voorzetten te ver gaan. volgens mij heeft dat ook te maken met de speler die de voorzet geeft. als ie rent is hij minder scher met pasen. probeer eerst maar te stoppen met rennen of minder hard rennen en dan voorzet geven

Kan jij online spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gelukkie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:11
Net toen mijn wedstrijd afgelopen vast kreeg ik ook zwart beeld en reageerde pes niet meer :? Ik las een stukje terug ook al over een zelfde probleem (pc versie).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik moet kiezen tussen de PS2 en de PC versie, wat is de verstandige keuze?

Mijn pc is niet echt een top game pc, dus ik moet in 800x600 draaien.
Voordeel is wel dat updaten van club- en spelersnamen makkelijker is op de pc versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-09 13:48
Heerlijk spel, in het begin was het weer wennen maar na een wedstrijd of 20 begint het weer echt aan te voelen als PES...

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroontje

Kroontje

...

JerNL schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 10:24:
[...]

ik heb ook vaak dat mijn voorzetten te ver gaan. volgens mij heeft dat ook te maken met de speler die de voorzet geeft. als ie rent is hij minder scher met pasen. probeer eerst maar te stoppen met rennen of minder hard rennen en dan voorzet geven

Kan jij online spelen?
Aha, thanks! Zal het vanavond eens proberen. :)

Speel nog niet online, eerst maar eens beter zien te worden voordat ik wordt afgeslacht ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerNL

JerNL

I said goodday!

Kroontje schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 10:48:
[...]
Aha, thanks! Zal het vanavond eens proberen. :)

Speel nog niet online, eerst maar eens beter zien te worden voordat ik wordt afgeslacht ;)
probleem is dat je niet kan connecten... tot nu toe niemand gehoord die online kan spelen via live :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ

DenniZ

Warrior - Warlock

Kroontje schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 10:16:

Probeer eens 2x kort, 3x kort kan ook voor een lage crossbal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan toch ook leagues maken? Zo ja, komt er een GoT league?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerNL

JerNL

I said goodday!

DenniZ schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 11:00:
[...]

ja dat zowiezo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JerNL schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 10:57:
[...]

probleem is dat je niet kan connecten... tot nu toe niemand gehoord die online kan spelen via live :(
Mijn zoon heeft al diverse keren online gespeeld.
Ruim 6000 mensen zijn al online geweest met PES6 op Xboxlive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroontje

Kroontje

...

DenniZ schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 11:00:
[...]

Super, vanavond eens zien of we nu wel een goede voorzet op Huntelaar kunnen geven ;)

Iemand een idee waarom die uitgebreidere trainings mogelijkheden verdwenen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb 'm net gehaald voor de PC. Het lijkt mij juist wat trager te gaan allemaal, scoren en tegendoelpunten incasseren is ook erg makkelijk geworden. Op regular ga ik de rust in met 2-2, terwijl in PES5 met 3 sterren dat vaak een doelpuntje was. Het lijkt wel of elk afstandschot er in gaat of wordt teruggekaatst door de keeper en er vervolgens in de rebound in wordt getikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gratis_vodka

gratis_vodka

review op Eurogamer is online. Men is niet bepaald positief om het zo maar te zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerNL

JerNL

I said goodday!

Verwijderd schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 11:57:
[...]

Mijn zoon heeft al diverse keren online gespeeld.
Ruim 6000 mensen zijn al online geweest met PES6 op Xboxlive.
Oke.. goed om te horen dat het mensen wel lukt! geeft hoop voor de toekomst :)

maar helemaal geen problemen met connecten?

iemand anders ervaring hiermee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerNL

JerNL

I said goodday!

gratis_vodka schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 12:10:
review op Eurogamer is online. Men is niet bepaald positief om het zo maar te zeggen.
linkje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-K
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Jay-K

1337 Bhagwag

Weet iemand of de Expert Guide al ergens te halen is in NL?

Before me there were many, after me there will be none

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Laatst online: 22:06

On_E

Housemusic

gratis_vodka schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 12:10:
''oh noes the game is too hard for me and my 60-hour job, i will keep on playing PES5''

Samenvattend.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.