[PC/PS2/X360] Pro Evolution Soccer 6

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 10.629 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerNL
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12-08 09:17

JerNL

I said goodday!

On_E schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 12:32:
[...]

''oh noes the game is too hard for me and my 60-hour job, i will keep on playing PES5''

Samenvattend.
maar dat het moeilijk is is toch niet slecht?

valt mij wel op dat als iemand de bal niet heeft dat je hem ongeneerd neer kan maaien :S

nothing :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10:09

On_E

Housemusic

JerNL schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 12:36:
[...]

maar dat het moeilijk is is toch niet slecht?

valt mij wel op dat als iemand de bal niet heeft dat je hem ongeneerd neer kan maaien :S
Eurogamer vind het te moeilijk, zo komt die review iig op mij over.

k vind het zelf juist heerlijk dat alles nog moeilijker is, dus het zal persoonlijk zijn.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerNL

JerNL

I said goodday!

het is wel lastig om goed op het doel te schieten... je schiet snel over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-09 13:48
Live werkt wel met friends uit je friendlist.. Heb al 15 wedstrijden online gespeeld.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-09 22:27

Sagat

Is pappa x2!

On_E schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 12:41:
[...]
Eurogamer vind het te moeilijk, zo komt die review iig op mij over.
k vind het zelf juist heerlijk dat alles nog moeilijker is, dus het zal persoonlijk zijn.
Ben het niet helemaal met je eens.

That doesn't mean it's always hard to carve out attacking manoeuvres, though - it's just that the dynamic now favours the defence even more than it has in the past, meaning newbies won't be murdered quite as badly as they perhaps once would have, but may find it even more of a tall order to break out of defence and score. It's an odd dynamic, because although the scorelines might be lower than before (and therefore the humiliation lessened) the barrier to entry for newcomers seems higher than ever unless you're content to play the beginner or amateur AI.

Ze geven (imho ;) ) aan dat het spel juist defensiever is geworden. En dat het wel realistisch is maar daardoor ook nogal taai.
Misschien op de volgende manier te vergelijken: ghost recon en quake.
GR is duidelijk veel realistischer maar of het daardoor leuker is? Dat is iets wat ieder voor zich moet beslissen.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masch
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12-09 22:21
Ik heb het spel op de XBOX360 gekocht en ben er wel blij mee, mijn op en aanmerkingen na een paar uurtjes spelen:

+ animaties
+ snelheid is realistisch
+ AI
+ licenties

- Editmogelijkheden op de XBOX360 zijn minimaal.
- Schokkerigheid als je Live aan hebt staan
- Scoren is ontzettend moeilijk (heel veel wedstrijden (bijna alle) eindigen bij mij in 0-0)

Al met al een mooi spel, maar nog steeds niet het ultieme voetbalspel. Wel stukken beter dan Fifa imo. Ik zou hem een 8 geven.

(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJH
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-07 00:54

DJH

Verwijderd schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 12:01:
Heb 'm net gehaald voor de PC. Het lijkt mij juist wat trager te gaan allemaal, scoren en tegendoelpunten incasseren is ook erg makkelijk geworden. Op regular ga ik de rust in met 2-2, terwijl in PES5 met 3 sterren dat vaak een doelpuntje was. Het lijkt wel of elk afstandschot er in gaat of wordt teruggekaatst door de keeper en er vervolgens in de rebound in wordt getikt.
Ik krijg juist zeer zelden een tegengoal. 1x in de 10 wedstrijden ongeveer. Daarintegen scoor ik zelf ook niet vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerNL

JerNL

I said goodday!

Sagat schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 13:33:
[...]

Ze geven (imho ;) ) aan dat het spel juist defensiever is geworden. En dat het wel realistisch is maar daardoor ook nogal taai.
Misschien op de volgende manier te vergelijken: ghost recon en quake.
GR is duidelijk veel realistischer maar of het daardoor leuker is? Dat is iets wat ieder voor zich moet beslissen.
ik denk dat dat een correcte vergelijking is dan... maar oefening baart kunst en dat moet je er voorover hebben denk ik dan maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerNL

JerNL

I said goodday!

Ik heb hem toch net ook maar even gelezen..
en ik denk dat het de spijker op z'n kop slaat bij dit spel..
Gameplay is moeiljk/realistisch maar op grahics en extra's komt het zwaar te kort. NEXT GEN WAREN ZE EVEN VERGETEN!!!
Als ik dan hoor wat er allemaal op de PS2 versie zit dan baal ik toch wel!!!!

[ Voor 6% gewijzigd door JerNL op 27-10-2006 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gelukkie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 06:28
Ik probeer om online te gaan spelen, maar zodra ik een speler naam moet kiezen gaat het fout. Ik heb echt de meest gekke namen geprobeerd maar elke keer krijg ik de melding: already in use! Meer mensen hier last van? Ik speel het op de pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sweeet eindelijk high resolution (1900*1440), en wat betreft die tearing daar had ik veel last van met mijn x800 ati, maar bij nvidia geen problemen _/-\o_

hurry up play.com

iemand al in widescreen gespeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander H
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-09 18:16
Na de review van Eurogamer gelezen te hebben, denk ik dat ik toch maar ga voor de ps2 versie ipv de 360 versie. (nog goedkoper ook :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WallieBTY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12-09 18:37
Ik probeer om online te gaan spelen, maar zodra ik een speler naam moet kiezen gaat het fout. Ik heb echt de meest gekke namen geprobeerd maar elke keer krijg ik de melding: already in use! Meer mensen hier last van? Ik speel het op de pc.
Je moet je key in hoofdletters invoeren, dan zal het wel werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Hi, Charisteas speelt al bij Feyenoord in PES. Dat is iig up to date.

Ik heb hem uit mijn team gehaald ;)

EDIT

Eh, ben ik nou gek? Kan ik niet sprinten met de bal?

[ Voor 23% gewijzigd door PWM op 27-10-2006 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor diegenen die het nog niet wisten XBOX360 versie is € 44 bij MM ... :)
Heb 'm gisteravond gehaald, nu alleen mijn defecte console nog retour :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJH
  • Laatst online: 13-07 00:54

DJH

PWM schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 14:43:

EDIT

Cocu, Van Bommel en Van Nistelrooy spelen nog wel bij het NL elftal :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lister_Storm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 24-01-2022
Hier in ons studentenhuis zijn we fanatieke PES-spelers, zowel op pc als de ps2. Gisteren de 1e 8 potjes op de ps2 gespeeld en 1 ding valt vooral op: Verdedigen met de X (korte pass) is niet meer effectief. De makkelijkste manier om te scoren is gewoon flink solo'en, 3 man voorbij en op doel rammen. Keepers zijn ook een stuk slechter. Bij PES5 hadden we redelijk normale uitslagen waar 3 of 4 goals per wedstrijd normaal waren (we spelen een kwartier). Bij PES6 hebben we nog geen wedstrijd met minder dan 6 goals gehad, en meestal tikken we er tegen de 10 in (1 vs. 1). Ik vind dit echt jammer, het mooie aan PES (en het grootste manco aan FIFA) waren toch de realistische uitslagen en het echte voetbalgevoel.. dat ene goaltje maken. Nu lijkt het vooralsnog meer op basketbal.

Hopelijk weet de PC-versie mij aangenamer te verrassen.

Heusinkveld Engineering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11-09 19:59

Turfschipper

Hup NAC

Ik heb wat vraagjes:

- hoe zit het met de snelheid van de spelers zelf?

Als je tegen PC speelt, en je rent met Martins alleen op de goal af, word je dan nog steeds ingehaald door een veel langszamere speler?

- hoe is de scheids vergeleken bij PES5?

[ Voor 5% gewijzigd door Turfschipper op 27-10-2006 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crzyhiphopazn
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10-09 15:11

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

Masch schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 13:40:
Ik heb het spel op de XBOX360 gekocht en ben er wel blij mee, mijn op en aanmerkingen na een paar uurtjes spelen:

+ animaties
+ snelheid is realistisch
+ AI
+ licenties

- Editmogelijkheden op de XBOX360 zijn minimaal.
- Schokkerigheid als je Live aan hebt staan
- Scoren is ontzettend moeilijk (heel veel wedstrijden (bijna alle) eindigen bij mij in 0-0)

Al met al een mooi spel, maar nog steeds niet het ultieme voetbalspel. Wel stukken beter dan Fifa imo. Ik zou hem een 8 geven.
Volgens mij heb je nog nooit PES op de PS2 gespeeld. De 360 versie is REEEEEETTTTTTEEEEE traag vergeleken met PES6 op de PS2.
Ik vind PES6 op de PS2 sneller aanvoelen. Op de 360 lijkt het alsof ik in slow mode speel. 8)7

* Op de 360 versie heb ik niet het gevoel dat er snelheid in het spel zit.
* Ook kloppen veel acties neit bij bepaalde camera standpunten.

het lijkt wel alsof er teveel code is weggelaten bij de 360 versie. Fifa voor de 360 is in sommige opzichten beter dan PES

* grafisch
* sound

gameplay vind ik bij beide spellen evengoed.

[ Voor 16% gewijzigd door crzyhiphopazn op 27-10-2006 15:56 ]

https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerNL

JerNL

I said goodday!

44 EURO BIJ DE MEDIA MARKT NEEEEEEEEE.. net eergister voor 65 euro gekocht :( :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroontje
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-09 18:15

Kroontje

...

Verwijderd schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 14:48:
Welke Mediamarkt? Ik heb hem gisteren gehaald in Zwolle en heb daar €59,99 voor betaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerNL

JerNL

I said goodday!

je wilt toch voetballen met PES? en dan kies je feyenoord? :)

:P :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gelukkie
Het is eindelijk gelukt om online te spelen, eerst wat afgeslagd omdat ik de controlls niet goed kreeg 8)7 maar nu de controls eenmaal goed staan lukt het wel:)
Maar ik heb alleen op de 1180 resolutie geen tearing, op 1280x1024 is het erg (nvidia 6600GT).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kroontje schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 15:54:
[...]

Welke Mediamarkt? Ik heb hem gisteren gehaald in Zwolle en heb daar €59,99 voor betaald.
Sorry, had de plaats er bij moeten zetten, Alkmaar. Volgens mij kan iedere Mediamarkt eigen prijzen bepalen ( behalve bij landelijke acties ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

AzN_cRzY schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 15:46:
[...]

Volgens mij heb je nog nooit PES op de PS2 gespeeld. De 360 versie is REEEEEETTTTTTEEEEE traag vergeleken met PES6 op de PS2.
Ik vind PES6 op de PS2 sneller aanvoelen. Op de 360 lijkt het alsof ik in slow mode speel. 8)7

* Op de 360 versie heb ik niet het gevoel dat er snelheid in het spel zit.
* Ook kloppen veel acties neit bij bepaalde camera standpunten.

het lijkt wel alsof er teveel code is weggelaten bij de 360 versie. Fifa voor de 360 is in sommige opzichten beter dan PES
:?

Ik weet niet welk spel jij speelt, maar de 360 versie gaat hier prima. Hij is absoluut niet trager dan de PS2 versie. Dit kan overigens zo lijken doordat de 360 versie daadwerkelijk breedbeeld is, waardoor je iets de ervaring van snelheid mist.

Hij loopt hier meer dan prima.
JerNL schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 15:59:
[...]

je wilt toch voetballen met PES? en dan kies je feyenoord? :)

:P :9
Het ging ook niet best, maar ik heb net Charisteas terugverkocht aan Ajax, en nu gaat het weer prima :P

[ Voor 14% gewijzigd door PWM op 27-10-2006 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerNL

JerNL

I said goodday!

Het ging ook niet best, maar ik heb net Charisteas terugverkocht aan Ajax, en nu gaat het weer prima :P
met dat soort dingen merk je dat het niet echt is... wij hoeven die griek niet meer :P :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Ik word wel gek van de overtredingen, of het gebrek er aan.

Ik ben nu aan mijn 10de wedstrijd toe. Er zijn nog 0 (nul) overtredingen tegen mij gemaakt. Aan de andere kant bij mij, is elke duw, elke sliding op de bal, alles, een overtreding :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JerNL schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 16:45:
[...]

met dat soort dingen merk je dat het niet echt is... wij hoeven die griek niet meer :P :P
Ik kan me nog een tijdje terug herinneren dat er een club uit Amsterdam ook wat problemen had, en ook een wat dubieus aan- en verkoopbeleid. Maar ja , tis toch maar een spelletje, zeker dit >:) ....

Misschien is het een ideetje als jullie een potje tegen elkaar spelen ( hangt van platform af natuurlijk ) ?

Maar even serieus: je zou dan wat meer manager-achtige zaken in het spelletje willen doen, en dus bijvoorbeeld Hattrick-achtige taferelen kan krijgen, waarbij je nieuwe spelers kan 'pullen' , je friendlies tegen online-spelers speelt, de ranking en de training dus ook invloed heeft op de sterkte van je team en dus de uitkomst van de wedstrijden. Dan wordt alleen het spel heel anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkvE
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-01 17:16

Moet je eens sprinten met een andere speler dan Van Hooijdonk of Charisteas :')

Vormkracht10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Wauw :?

Ik werd net buitenspel gegeven. Op mijn eigen helft :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerNL

JerNL

I said goodday!

PWM schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 17:01:
Ik word wel gek van de overtredingen, of het gebrek er aan.

Ik ben nu aan mijn 10de wedstrijd toe. Er zijn nog 0 (nul) overtredingen tegen mij gemaakt. Aan de andere kant bij mij, is elke duw, elke sliding op de bal, alles, een overtreding :(
PC of 360?

ik merk steeds meer dat je iedereen op de 360 mag onderuit maaien als de speler maar net de bal heeft kunnen pasen :S is toch ook vaag...???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerNL

JerNL

I said goodday!

PWM schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 17:33:
Wauw :?

Ik werd net buitenspel gegeven. Op mijn eigen helft :?
ken je die regel niet?

8)7 8)7

Misschien heeft er ook een vrouw bij konami aan mee gewerkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracul
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-07 14:24

Dracul

Ooh yeah!

Voor de liefhebbers PESFan Editor 6 is uit:

http://www.purplehaze.eclipse.co.uk/editor.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gelukkie
Duurd het bij jullie ook allemaal zo onzettend lang om in te loggen voor het online spelen? Eerst duurd het redelijk lang voordat ik ingelogd ben, dan duurt het lang voordat ik de player data zie en vervolgens duurd het weer lang als ik 1 player data gekozen heb :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
stalscu schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 15:42:
Ik heb wat vraagjes:

- hoe zit het met de snelheid van de spelers zelf?

Als je tegen PC speelt, en je rent met Martins alleen op de goal af, word je dan nog steeds ingehaald door een veel langszamere speler?

- hoe is de scheids vergeleken bij PES5?
Ik vroeg me al af wanneer je die vraag ging stellen. :P
Volgens mij is het nog hetzelfde, niet echt opgelet.
Maar als je nu afentoe R2 indrukt terwijl je sprint dan speel je de bal een meter of 10 vooruit en ben je dus een stuk sneller dan sprinten met de bal alleen R1.
Niet dat dat nieuw is maar het werkt vaak wel om een verdediger af te schudden.

De scheids is wel gefixed, minder streng en geeft zowaar kaarten.
Concequent zijn ze niet maar mss heeft dat te maken met de afstand en hoek waar ze staan tijdens de overtreding.
Buitenspel is ook niet meer vertraagt.

Ik ben er achter gekomen dat je aanvallende en verdedigende functies appart kunt configureren op je controller.
Zal wel niet nieuw zijn maar is mss wel nuttig om te noemen.

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Laatst online: 28-05 22:00
Verwijderd schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 14:48:
wow, da's een koopje. In Utrecht kost ie €54,- en ik heb em voor €59.99 besteld by play.com en nog steeds niet binnen |:(

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZieMaar!
  • Laatst online: 09:21

ZieMaar!

Moderator General Chat
Wat ik ook erg vet is het snel nemen van een snelle vrije trap.

Verder gaat het spel me steeds beter af, maar het is wel echt wennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ^^0nMe
  • Laatst online: 09-09 11:40

^^0nMe

Got Babana's?

Enkele dingen die mij zijn opgevallen (PS2 versie):
CPU op 3* KAN best pittig zijn, het is iig wel een hoger niveau dan bv bij PES5. En dan met name omdat de CPU nu veel meer op bbz kan spelen en een stuk beter uitverdedigt(niet elke keer de lange bal naar voren of steeds de tribunes in). Ook vind ik dat kwaliteitsverschillen beter tot de uitdrukking komen, je merkt heel duidelijk of je tegen Frankrijk speelt of tegen RBC. :P
Verder moet je ook heel scherp blijven tegen snelle spitsen, als ze eenmaal erlangs zijn, dan kun je ze nog maar net bijhouden, de cpu zoekt ook best vaak een mannetje op. Vice versa is het ook heerlijk om met een Henry in de ruimtes te duiken, als je met R2 de bal voor je uit speelt en goed langs een verdediger hebt getimed, dan zien ze tot de goal alleen maar je hielen verder de horizon in verdwijnen. >:)
Paar mindere aanpassingen vind ik persoonlijk dat je met R2 ingedrukt niet meer sprint, je moet nu voor sidesteppen eerst gewoon lopen zonder een knop in te drukken en pas vlak voor de actie R2 indrukken. Dit maakt het spelletje weer wat lastiger, maar ik vind nu dat dribbelen ook wat minder vloeiend gaat. Dat je geen kaart krijgt als je iemand doorzaagt net nadat hij de bal heeft weggetrapt lijkt meer op een bug. In PES 5 werd dan ook eerst de voordeelregel toegepast en zelfs tot een halve minuut later alsnog geel getrokken. Nu lijkt de scheids de overtreding al snel te zijn vergeten en trekt hij alleen geel als de tegenstander bijna direct na de overtreding de bal verliest.

D3-Monk
What ears hear, what eyes see, the mind believes. | Being with these two messed up people, things could get ugly.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb besloten om toch ook maar PES6 te kopen. Kijken wat de verschillen zijn met FIFA07. En ja, die heb ik ook legaal O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ZieMaar! schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 20:02:
Wat ik ook erg vet is het snel nemen van een snelle vrije trap.

Verder gaat het spel me steeds beter af, maar het is wel echt wennen.
Jep, same here :)

Verdedigen ging mij echt heel slecht af in het begin, krijg ik ook steeds meer onder de knie. Ik loop gewoon wat naar mijn eiegn 16 toen terwijl ik de x knop ingedrukt hou. Verder verlies ik niet steeds meer :P Ben op de dag van aankoop meteen begonnen met Ajax in de eredivisie, sta na de helft gespeeld te hebben op 16 :+ Ik zie deze ronde maar als een training ronde :+ :P

En over de snelheid: Als je het spel voor de eerste, tweede keer speelt merk je er veel van, maar na twee wedstrijden merk ik het eig niet meer, vind het wel goed spelen met deze snelheid :)

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2006 21:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
als je met R2 de bal voor je uit speelt en goed langs een verdediger hebt getimed, dan zien ze tot de goal alleen maar je hielen verder de horizon in verdwijnen.
Roberto Carlos doet het voor. 8)

http://www.megaupload.com/nl/?d=30WOWFVR [4.5mb]

Echt lekker, je maakt de aktie en ziet hem lukken, voorzetje of schieten? >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-09 13:48
Het is lastig, maar PES moet je spelen zoals voetbal in het echt gaat, en dat is ook niet snel en elke minuut een 100% kans. Maar tikken net zolang tot je een vrije man hebt.

Vooral veer 1-2 tjes proberen, want daarmee kan je mensen vrij voor de keeper zetten. Dan ook nog rekening houden of de speler links of rechts is (dit is veel gevoeliger dan in PES5) en hopen op een doelpunt.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-08 19:28

amahusu

taking over the world!

grrrrrrr..

de server ligt er al bijna de hele dag af voor de ps2, overbelast. Beetje amateuristisch van konami dat ze geen rekening hebben gehouden met zoveel online spelers

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, ben nog niet echt tevreden over de gameplay enzo. Controle verwisseld opeens naar een ander mannetje, en de graphics vind ik niet echt vooruit gegaan zijn. Verlies met beginner met 0-2 van heracles :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maargoed, denk dat ik het even moet wennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Gezien je de edit button nog niet gevonden hebt verbaast het me niks, wennen dus. O-) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-12-2024

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

Ik speel op het hoogste niveau en dat speelt voor mij veel fijner dan de lagere, omdat het de PC minder lompe dingen doet zeg maar :)

Ik vind de gameplay zeker niet achteruit gegaan. Aannames zijn soepeler, passen kan je beter richten, schieten is moeilijker en het speelt lekker :)

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07:24

janklp

FortyTwo Capital

Ik heb met pes 6 een probleempje op de pc. Hetzelfde probleem was ook al aan de hand met Pes 5, ik dacht dat het wel over zou zijn met de komst van een nieuwe pc. Niet dus. Als ik schiet dan krijg ik altijd een heel lullig zacht balletje ipv een lekker schot. Midden voor de goal sta ik dan vrij, schiet ik volle bak en krijg je een soort zacht stifje. Hier had ik vroeger totaal geen last van op de pc, ik heb het op de een andere pc geprobeerd en die heeft er ook last van. Vrienden van me hebben het dan ook weer niet.

Wat doe ik verkeerd met de instellingen van mijn Pc/toetsenbord? Heeft iemand hier tips voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Januszjes schreef op zaterdag 28 oktober 2006 @ 01:18:
Ik heb met pes 6 een probleempje op de pc. Hetzelfde probleem was ook al aan de hand met Pes 5, ik dacht dat het wel over zou zijn met de komst van een nieuwe pc. Niet dus. Als ik schiet dan krijg ik altijd een heel lullig zacht balletje ipv een lekker schot. Midden voor de goal sta ik dan vrij, schiet ik volle bak en krijg je een soort zacht stifje. Hier had ik vroeger totaal geen last van op de pc, ik heb het op de een andere pc geprobeerd en die heeft er ook last van. Vrienden van me hebben het dan ook weer niet.

Wat doe ik verkeerd met de instellingen van mijn Pc/toetsenbord? Heeft iemand hier tips voor?
Schiet je niet perongeluk met een lob-toets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 07:24

janklp

FortyTwo Capital

Verwijderd schreef op zaterdag 28 oktober 2006 @ 01:22:
[...]

Schiet je niet perongeluk met een lob-toets?
Nee, want penalties en dergelijke gaan wel gewoon goed. Het is ook niet echt een lob maar gewoon een heel zacht balletje. Ik gebruik de O toets om te schieten.

Herhaalsnelheden van het toetsenbord ook reeds geprobeerd. Heel apart dit, snap er niets van.

[ Voor 12% gewijzigd door janklp op 28-10-2006 01:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperKneus
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 13:41
Ik probeer nu al een tijd online een game te zoeken maar ik krijg steeds

Match does not exsist

of

Failed to connect

Heeft iemand een idee hoe dat komt? Of probeer ik gewoon op een on chistelijke tijd te spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JerNL schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 18:13:
[...]

ken je die regel niet?

8)7 8)7

Misschien heeft er ook een vrouw bij konami aan mee gewerkt :)
Dit vind ik nou echt humor! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ
  • Laatst online: 13-02-2023

DenniZ

Warrior - Warlock

Zijn er hier mensen met een ATi X1600 videokaart die het spel spelen?

Een vriend van me heeft hem ook gekocht maar krijgt het spel niet aan de praat, bij de KONAMI helpdesk zeggen ze dat de nieuwere ati kaarten (nog) niet ondersteund worden 8)7

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anathema
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 24-08 10:47
Nee, niet hier. Dit topic is niet bedoelt voor problemen of technische vragen :)

[ Voor 88% gewijzigd door Crash op 28-10-2006 13:58 ]

anathema

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Instatic
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14-10-2023

Instatic

To Be Or Not To Be

Dat wennen aan pes6 valt wel mee hoor :) 1ste wedstrijd 2-1 , 2e wedstrijd 3-0 op 5 "5 sterren"

That Is The Question

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09:55

Phydomir

Dennis

SuperKneus schreef op zaterdag 28 oktober 2006 @ 01:32:
Ik probeer nu al een tijd online een game te zoeken maar ik krijg steeds

Match does not exsist

of

Failed to connect

Heeft iemand een idee hoe dat komt? Of probeer ik gewoon op een on chistelijke tijd te spelen
Ik heb hetzelfde probleem (xbox360). Iemand die weet waar dat aan ligt?

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dit topic is niet bedoelt voor persoonlijke verkoop ;)

[ Voor 86% gewijzigd door Crash op 28-10-2006 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Ik heb em ook! ps2 versie. Gisteren 1 potje gespeeld tegen een voetbal hater errr niet voetbal fan, en daarna een potje coop met deze persoon. Default moeilijkheidsgraad.

Mijn bevindigen:
Schieten is inderdaad anders dan met 5, echter mijn eerstje potje scoorde ik dus vanaf de 16, en daarna van nog verder +- een meters 20...afstandschoten willen dus nog best wel lukken.
Koppen is nog steeds pittig (nooit goed gekunt, soms gaan ze er schitterend in en vaak vreselijk over en/of naast) en penalties schieten lijkt ook nog steeds een beetje random te zijn.
De scheids lijkt idd minder streng te zijn op overtredingen op spelers zonder bal, volgens mij maar een keer een vrije trap tegen gekregen terwijl ik het toch wel een keer of 6-7 flikte...

Coop ging ook erg goed, nadat ik mijn maat had gemeld dat tackels op de bal niet direct rood opleverden ipv tackels van achteren ;) Helaas uiteindelijk op penalties verloren. Maar het was goed te doen.

Vanmiddag nog maar een paar potjes spelen.

Oh en wat betreft die griek......mijn twee afstand shoten waren dacht ik met Hofs. Terwijl mijn pes5 afscheidswedstrijd Feyenoord - Twente in 4-1 eindigde met 4x een scorende Dirkie 'Koud' _/-\o_
3x raden wat mijn eerste aankoop word met de ML :*)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Sagat schreef op zaterdag 28 oktober 2006 @ 12:59:

Oh en wat betreft die griek......mijn twee afstand shoten waren dacht ik met Hofs. Terwijl mijn pes5 afscheidswedstrijd Feyenoord - Twente in 4-1 eindigde met 4x een scorende Dirkie 'Koud' _/-\o_
3x raden wat mijn eerste aankoop word met de ML :*)
Pff, Dirk is lastig te krijgen, heb het ook al geprobeerd. Heb wel Van Persie in de selectie, en Charisteas verkocht aan Ajax :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik wil al de hele dag online spelen maar het lukt me niet.
als ik voorbij mijn passwoord ben moet ik ff wachten en dan krijg ik te lezen error.

de registratie ging goed zonder fout dus wat kan het zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er zijn problemen met de server geven ze ook aan bij het inloggen.

Ze zijn bezig met te kijken wat er aan de hand is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

PWM schreef op zaterdag 28 oktober 2006 @ 14:52:
[...]
Pff, Dirk is lastig te krijgen, heb het ook al geprobeerd. Heb wel Van Persie in de selectie, en Charisteas verkocht aan Ajax :)
Ja....idd, topspitsen halen was altijd al moeilijk met de masterleague, ben trouwens maar begonnen met de de nederlandse competitie op professional om even aan het spel te wennen. Damn....het is toch weer vrij pittig (lees 3 nederlagen op rij :( ).

offtopic:
Oh misschien nog een tip voor je, het viel me op dat Leonard niet bij de selectie zat, die maar even toegevoegd, hij is niet al te goed (tis net echt), maar een extra linksback kan geen kwaad in de diverse competities :)
En AZ heeft zijn overwinning moeten bekopen met het kwijtraken van Mathijssen, jammer dat HSV er trouwens niet meer inzit

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey,

Ik heb PES6 nu ook eindelijk geinstalleerd(PC dus), alleen heb geen joystick, dus vorgfe me af hoe je controls kunt instellen voor toetsenbord, lukt namelijk niet echt. Wat is bijvoorbeeld passen met het toetsenbord want die kan ik echt neit vinden, en veranderen weet ik niet hoe.

BVD,
Yass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:22

Smoonshine

Feyenoord!!

Kijk eens onder je programma's->Konami->Pro Evo->Settings.

Lijkt me dat je daar wel iets van je gading moet kunnen vinden.

En de autorun van je dvdtje moet ook genoeg zijn om de settings te vinden.

[ Voor 23% gewijzigd door Smoonshine op 28-10-2006 18:47 ]

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Super bedankt moonshine!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Kank fifa07 eindelijk de prullebak in gooien:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Niet online
Het volgende plukte ik uit de readme.htm file op de dvd:

6) Controls

Default Keyboard Controls

UP up arrow
DOWN down arrow
LEFT left arrow
RIGHT right arrow
LONG PASS D
SHORT PASS X
THROUGH PASS W
SHOOT A
CURSOR CHANGE Q
DASH E
STRATEGY/ATT/DEF Z
SPECIAL CONTROLS C
PAUSE space bar
HELP* F1

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weltmeister
  • Laatst online: 10-03-2022
Wat een geouwehoer al 2 dagen heb nog geen enkele keer online kunnen spelen. Eerst zeggen ze dat het is opgelost.. en vervolgens krijg je weer een melding dat er weer problemen zijn.. 8)7

Op de konami site kan je volgens mij nergens zien wat er gaande is en hoe lang het nog duren gaat.. Ik wil zooooooo graag tegen mijn vrienden spelen aan de andere kant van het land!!!

Verder is het zeker weer een verbetering tov pes5. Zaken lopen echt vloeiend.. veel moeiere acties mogelijk. Een flying kick op een cross waarbij je de bal met een lob over de keeper werkt is echt prachtig om te zien! Heb ik met pes5 nooit gezien in ieder geval.

Voor de mensen die moeite hebben met het plaatsen van de bal binnen de palen:
Als je na het schieten R2 indruk zal de bal beter worden geplaatst. Schot is dan wel net iets zachter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeff[NL]
  • Laatst online: 31-12-2023
damnit sjeize spel zeg... ( pc ) heb nu 5 potjes gespeeld op normal met Ajax tegen Willem II en heb geeneen keer gewonnen laat staan gescoord...... :(
ik speel gewoon met een PS2 joypad en toch speelt het nog niet lekker.....

duels met dit spel zoveel mogelijk vermijden want je verliest ze geheid. Hoe goed je speler ook is.

[ Voor 18% gewijzigd door Jeff[NL] op 28-10-2006 21:56 ]

Diagnose Specialist Ford

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het spel gaat mij juist enorm makkelijk af, op het een na hoogste niveau win ik nog met 2-0, 3-0. Duels gaan me ook makkelijk af, gewoon er langs sprinten. Had juist met PES5 het idee dat nooit iets lukte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weltmeister
De International Challange mode is echt super! Hierin kan je zelf keer op keer je selectie van het bv. het Nederlands elftal bepalen. Ben je in ieder geval niet meer afhankelijk van de 2e rangs van Basten selectie. Ik hoop dat je ook met een aangepaste national Manschaft online kan spelen.. anders heb je nog niet aan dat door B-spelers gedomineerde Nederlands elftal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slayer007
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 27-05 19:17
Verwijderd schreef op zaterdag 28 oktober 2006 @ 16:05:
Er zijn problemen met de server geven ze ook aan bij het inloggen.

Ze zijn bezig met te kijken wat er aan de hand is
Laten we hopen dat het probleem snel is opgelost. Probeer al 2 dagen online te komen, maar het lukt nog steeds niet.....zucht.....

Spel is super!! Het is wel even wennen, maar gelukkig ook wat moeilijker en dat maakt het leuker. De mogelijkheden van online zijn gelukkig uitgebreid. Met meerdere personen in 1 team tegen een ander. Dat is toch gaaf! Nu nog wachten op de toernooien!

( een tevreden PS2 gebruiker ) _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Weltmeister schreef op zaterdag 28 oktober 2006 @ 23:26:
De International Challange mode is echt super! Hierin kan je zelf keer op keer je selectie van het bv. het Nederlands elftal bepalen. Ben je in ieder geval niet meer afhankelijk van de 2e rangs van Basten selectie. Ik hoop dat je ook met een aangepaste national Manschaft online kan spelen.. anders heb je nog niet aan dat door B-spelers gedomineerde Nederlands elftal.
Je kan toch gewoon zelf de selecties aanpassen via register player? Ik heb pes 5 altijd aangepast aan wat van basten per wedstrijd voor selectie gemaakt had tot en met het wk 2006, en als je heel fanatiek bent kun je spelers die je dan nog mist alsnog zelf creeren (of in mijn geval overtypen van het internet :X )
Nu van register player gebruikt gemaakt om Leonard, Tiendali en Saidi toe te voegen aan Feyenoord.. leuker kunnen we het niet maken.......nou ja makkelijker maken deze 3 het ook niet echt hoewel Saidi wel in mijn basis staat nu.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weltmeister
Sagat schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 00:43:
[...]

Je kan toch gewoon zelf de selecties aanpassen via register player? Ik heb pes 5 altijd aangepast aan wat van basten per wedstrijd voor selectie gemaakt had tot en met het wk 2006, en als je heel fanatiek bent kun je spelers die je dan nog mist alsnog zelf creeren (of in mijn geval overtypen van het internet :X )
Nu van register player gebruikt gemaakt om Leonard, Tiendali en Saidi toe te voegen aan Feyenoord.. leuker kunnen we het niet maken.......nou ja makkelijker maken deze 3 het ook niet echt hoewel Saidi wel in mijn basis staat nu.
Dat weet ik wel, maar het is leuk dat je dat nu heel makkelijk per wedstrijd kan doen in het toerooi zelf.
Ik probeerde verder aan te geven dat ik hoop dat je in de online modus ook met een flexibele selectie kan spelen. Kan me goed voorstellen dat dat zou kunnen, aangezien je dit jaar eindelijk eens met je masterleague team online kan.
Verder lijken mij de ingebakken online cups en leagues erg gaaf! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ
  • Laatst online: 13-02-2023

DenniZ

Warrior - Warlock

LODMixer voor PES6 is ook al uit :)

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DenniZ schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 09:53:
LODMixer voor PES6 is ook al uit :)
Waar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwnc
  • Laatst online: 10:34
Iemand enig idee waar ik in omg. Amsterdam de piggy back guide kan vinden?

Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weltmeister
Lodmixer (an application that allows you to change game´s level of detail), maar wat heb je er concreet aan eigenlijk? Kan je beter zoomen ofzo?

Beetje jammer dat het spel nog steeds directX 8 based is, terwijl directX 9 al bijna 2 jaar de standaard is. Voordeel is wel dat er meer mensen kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZieMaar!
  • Laatst online: 09:21

ZieMaar!

Moderator General Chat
nwnc schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 10:45:
Iemand enig idee waar ik in omg. Amsterdam de piggy back guide kan vinden?
De mijne van PES5 komt van de free record shop.

Wellicht ook mediamarkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine

Smoonshine

Feyenoord!!

Weltmeister schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 11:10:
Lodmixer (an application that allows you to change game´s level of detail), maar wat heb je er concreet aan eigenlijk? Kan je beter zoomen ofzo?

Beetje jammer dat het spel nog steeds directX 8 based is, terwijl directX 9 al bijna 2 jaar de standaard is. Voordeel is wel dat er meer mensen kunnen spelen.
Je kunt het detailniveau per situatie aanpassen. Standaard verdwijnt bijvoorbeeld het publiek in de gewone voetbalcamera. Van een afstandje worden er kleinere textures gebruikt, enz. Met LODmixer kun je dat soort dingen aanpassen. Dus dat je in elke situatie publiek hebt, altijd de beste textures gebruikt enz. Ideaal! Nu nog de kitserver.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand de link geven naar de LODmixer voor PES 6, ik kan hem niet vinden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine

Smoonshine

Feyenoord!!

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwnc
  • Laatst online: 10:34
ZieMaar! schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 11:30:
[...]

De mijne van PES5 komt van de free record shop.

Wellicht ook mediamarkt?
Ik had PES6 bij de MM gekocht maar toen niet gedacht aan de guide. Later dus bij de FRS geweest maar die hadden m niet.

Heb het maar via Amazon.co.uk besteld

Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trasos
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Is dat deze niet?

Edit:
Laat maar, is wel het PES6 bestand maar het werkt nog niet...

[ Voor 13% gewijzigd door Trasos op 29-10-2006 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weltmeister
Wat heeft konami een ongelovelijke bagger server neergezet zeg! Ik heb alleen vanmorgen vroeg 3 potjes online kunnen spelen, ik kom er echt niet op die #@$#@$ server. Is met pes5 nooit een probleem geweest. Komt het doordat PES nu crossplatform te spelen is ofzo?

Iemand een idee? Zo vol waren die servers nou ook weer niet. Ongeveer 750 man online, dat is ps2 en pc samen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb PES6 voor de PC gisteren bij de FRS gekocht, maar nu wil ik online en dan vraagt die om een password. Hoe kom ik aan een password om online te spelen?

Edit: never mind heb het al gevonden. :P

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2006 18:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Weltmeister
Verwijderd schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 18:27:
Ik heb PES6 voor de PC gisteren bij de FRS gekocht, maar nu wil ik online en dan vraagt die om een password. Hoe kom ik aan een password om online te spelen?

Edit: never mind heb het al gevonden. :P
En kom je al online?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slayer007
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 27-05 19:17
Ik probeer vanaf donderdag al online te komen.... denk je dat het lukt??? :'( :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een profiel voor online aangemaakt, dan zie ik dat ik 500 pnt hebben en in Division 3A zit geloof ik. Maar het connecten daarna duurde een eeuwigheid, toen ben ik maar offline gaan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eMKa
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Ik moet even dit mededelen voor de andere aanwezige xbox360 gebruikers. Ik speel PES al vanaf ISS op de snes en deze versie is absoluut niet slecht. De PS2 versie kan wat beter zijn en wat meer opties hebben, maar grafisch gezien is de 360 versie daarin de koploper. Hoe dan ook PES6 valt mij absoluut niet tegen op de 360, ik vind het zelfs een goed spel en beter dan PES5. Ik heb hem btw bij Dynabyte vandaan met 10% korting(klantenkaart), dan kom je op 56,69EURO.

Intel Core i7 950 - Asus Sabertooth X58 - Asus GTX690 - BenQ XL2420T | Wallpapers | Flash Games

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvanCade
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06-09 21:01
Ik heb PES6 op de XBOX360 voor € 54,99 gekocht. De game vond ik in het begin slecht! Maar nu ik het steeds meer speel merk je dat realisme het doel is geweest. Een aanval MOET in dit deel over vele schijven gaan. Gewoon langslopen lukt alleen met een mooie beweging (marseille 360 is hier enorm goed voor).

Ik ben ook blij dat ze het scoren moeilijker hebben gemaakt. Ik stoorde me bij PES5 namelijk enorm aan de hoge uitslagen, zelfs op 6-sterren niveau.

Keepers zijn slimmer, al is een cornerbal niet meer (snel) te vangen zoals dit bij deel 5 wel het geval was. Vele mensen zeggen ook dat de keepers 1op1 90% verliezen, maar dit is niet waar. Als je bijvoorbeeld Van der Sar of Cech hebt, dan win je die zelfs vaker dan je ze verliest. Ook is het een kwestie van optijd uit je doel komen.

Ik vind het verdedigen wel erg moeilijk. Een beetje te moeilijk zelfs. Met name omdat je hele team geen positiespel kent! Als je niet oppast zitten je aanvallers achterin en je verdedigers voorin.

Gelukkig merk je met PES6 wél heel goed of een speler goed is of niet. Kan hij slecht koppen, dan verlies je vrijwel alle duels.

Al met al is het wederom de beste footiegame met realisme als beste kenmerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Ja! Dat vie mij ook al op. Bij een opbouw van de tegenpartij staan met name de aanvallers en middenvelders erg raar opgesteld. Ik loop altijd achter de tegenstander met bal aan i.p.v. dat ik hem opvang in de zone, wat met PES5 zo goed ging. Ook de bal afpakken is dik 2 keer zo moeilijk als bij PES5. Desondanks ga ik het speel steeds meer waarderen. Enige wat me toch tegenvalt is de controller. de PS2 controller speelde echt fijner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AvanCade schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 23:17:
Al met al is het wederom de beste footiegame met realisme als beste kenmerk.
Dat is helaas ook het enige punt waarop PES het wint...er zit eigenlijk helemaal geen vooruitgang meer in. Een beetje de gameplay tweaken en klaar is het volgende deel en cashen maar. En dat terwijl de concurrent een grote stap vooruit heeft gemaakt (mijn mening).

Laten we eerlijk zijn. Als je alle andere elementen, zoals: graphics, sound, interface, opties, competities en teams, sfeer, online play en zelfs ook sommige gameplay elementen uit FIFA 2007 zou combineren met de realistische elementen uit de PES 6 gameplay, ja dan heb je een echt complete voetbalgame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Laatst online: 12-09 19:57
Smoonshine schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 13:22:
[...]

Je kunt het detailniveau per situatie aanpassen. Standaard verdwijnt bijvoorbeeld het publiek in de gewone voetbalcamera. Van een afstandje worden er kleinere textures gebruikt, enz. Met LODmixer kun je dat soort dingen aanpassen. Dus dat je in elke situatie publiek hebt, altijd de beste textures gebruikt enz. Ideaal! Nu nog de kitserver.
wat kan je precies met de kitserver?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvdM
  • Laatst online: 12-09 06:10

JvdM

<---->

een 2tal bugs in de PS2 versie:

#1:
Bij een eigen doelpunt van de tegenstander, komt er de doelpunten maker (in dit geval dus van de tegenpartijn) niet in het lijstje voor als je op Pauze drukt.

#2:
Als je bij een vrije trap achter de man gaat staan die m neemt, als deze dan begint met zijn aanloop kan je de bal afpakken nog voordat de vrije schop nemer hem heeft aangeraakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 13:41
Eerste seizoen ML erop zitten (Feyenoord).
Ik ben eerste gewonnen, maar had een redelijk lastige start.

Tijdens de eerste transferperiode heb ik aangetrokken:
- Djibril Cisse
- Pedretti

Met Cisse in de spits had ik eindelijk een spits die snelheid heeft en een goed neusje voor de goal.

Nu heb ik aan het eind van het seizoen aangetrokken:
- Kuyt (Liverpool... welcome home!!!)
- Serginho (AC Milan, transfervrij, mooi voor de LB positie)
- Aissati (PSV, toekomst)
- Messi (was zowaar transfervrij)
- Mendez (PSV)

Had nog graag een extra verdediger willen kopen, maar geen geld meer plus geen geschikte kandidaat gevonden.

Verders bevalt PES6 mij prima! Eindelijk laat de scheids redelijk wat doorgaan.
Hier een optelsom van de plussen en de minnen:
+ Betere grafics
+ Realistischere bewegingen
+ Snelheid is wel degelijk een pluspunt (in tegenstelling tot PES5)
+ Betere scheids
+ Slimmere spelers
+ Keeper heeft niet alles klemvast >:)
+ Steekpass en lobjes werken weer!!

- 1 op 1 scoren is verdomd lastig
- scoren uberhaupt is lastig, bijna alles door het midden of hoog over (zelfs vanaf een paar meter)
- oud commentaar.
- Tegenstander is wel altijd verdomde snel met kappen draaien en sprinten.
- Veel gefrummel rond de 16, lijkt wel of computer soms meer dan 11 spelers heeft.
- ALS de scheids fluit, dan heb ik wel redelijk vaak een prent.
- moet al die clubnamen wijzigen in de premierleague ;)
- pass over lange afstand is vaak te kort....

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine

Smoonshine

Feyenoord!!

dangerpaki schreef op maandag 30 oktober 2006 @ 07:45:
[...]

wat kan je precies met de kitserver?
Dat is een programmaatje om de tenues van de verschillende teams te managen. Zo kun je dus voor elk team de originele tenues in het spel krijgen. Ook kun je eigen gemaakte tenues in het spel zetten om bijvoorbeeld je ML team een wat mooier eigen tintje te geven.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crzyhiphopazn
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 10-09 15:11

crzyhiphopazn

Knowledge = Power

PWM schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 16:37:
[...]

:?

Ik weet niet welk spel jij speelt, maar de 360 versie gaat hier prima. Hij is absoluut niet trager dan de PS2 versie. Dit kan overigens zo lijken doordat de 360 versie daadwerkelijk breedbeeld is, waardoor je iets de ervaring van snelheid mist.

Hij loopt hier meer dan prima.

[...]

Ik speel Pro al jaren op een Breedbeeld en ik kan je zeggen dat de PS2 veeel sneller oogt dan de 360.

https://tweakers.net/gallery/96378/inventaris/?inv_id=1241403 || GT= cRzYHipHopAzN || Battle.net ta6g ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zal PES6 ooit nog op de gewone xbox komen >?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommilio
  • Laatst online: 03-01-2023
Ik heb pes6 (xbox360) sinds gister gekocht voor 52,- bij mm rdam. Terwijl op het doosje 54,95 stond maar goed :P Ik vind het toch leuk spel en in mijn ogen duidelijk beter dan fifa....heb de demo gespeeld maar was er niet kapot van. Moet alleen ook nog snel die piggyback guide kopen want 90% van de mogelijkheden die weet je nu nog niet...maar ondanks dat speelt het ook leuk weg :)
Heb 1 potje online kunnen doen tot nu toe en die was helaas niet ranked maar gewoon player game...via quick start. Maar tot nu toe wil dat ook niet meer lukken helaas....verder toch een aanrader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er zijn nieuwe option files beschikbaar:)

Met alle teanmanen en teams geupdate.

http://soccer.gamez.nl/drupal/node/5657
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.