Ik heb fifa 2007 een week gespeeld, en nu PES6.. ik was een trouwe PES5 speler, en vond het echt geweldig! als ik nu kijk naar pes6 vind ik het wel een hele verbetering maar de volgende dingen iriteren me mateloos:
- als een pass geeft staat de ontvanger altijd als een debiel stil...
- kijk is naar de spelers als je en goalkick neemt, je lacht je kapot
- hoe doen ze het toch, ben je lekker aan het countere, staan ze alweer met ze 6e op de 16 te wachten!
wat idd een pluspunt is is dat de scheids minder snel fluit en dat alle animaties beter lopen enz. daarintegen vind ik de graphics wel verbeterd maar niet echt je van het. Ik speel op breedbeeld wat wel een leuke toevoeging is aan de gameplay!
wat ik ook beetje vaag vind, maar dat zal ongetwijfeld aan mijn PES skills liggen:P als ik op amateur speel win ik meestal met 3-0/5-0 en op regular krijg ik altijd in de eerste 20 min. een goal tegn en word het meestal 2-1 in de laatste minuut.
ik vind dat fifa07 meer vooruitgang heft geboekt dan PES
- als een pass geeft staat de ontvanger altijd als een debiel stil...
- kijk is naar de spelers als je en goalkick neemt, je lacht je kapot
- hoe doen ze het toch, ben je lekker aan het countere, staan ze alweer met ze 6e op de 16 te wachten!
wat idd een pluspunt is is dat de scheids minder snel fluit en dat alle animaties beter lopen enz. daarintegen vind ik de graphics wel verbeterd maar niet echt je van het. Ik speel op breedbeeld wat wel een leuke toevoeging is aan de gameplay!
wat ik ook beetje vaag vind, maar dat zal ongetwijfeld aan mijn PES skills liggen:P als ik op amateur speel win ik meestal met 3-0/5-0 en op regular krijg ik altijd in de eerste 20 min. een goal tegn en word het meestal 2-1 in de laatste minuut.
ik vind dat fifa07 meer vooruitgang heft geboekt dan PES