[PC/PS2/X360] Pro Evolution Soccer 6

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 10.634 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ratsja
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-09-2023

ratsja

bi polair

Wat ik vaak tegenkom online (XBOX360) is dat de tegenstander oneindig veel jaagt (worden ook niet moe die spelers), hierdoor raak ik vaak de bal kwijt.
Bij de aanval gaan hun spitsen dribbelen (dit doen ze makkelijk en zeer snel, wederom de hele wedstrijd door, ze worden niet moe) om zo door de verdediging heen te lopen als het ware.
Het lijkt niet eens op voetbal.
Veelal gebruiken ze Barcelona of Arsenal.
Ik ben niet helemaal een debiele PES'er.
Op de pc (pes 5) won ik ongeveer 43 % van de wedstrijden (plusminus 350 gespeeld).
Is er iets wat ik verkeerd doe?
Maar wat gewoon stom is is dat de tegenstander niet moe wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M@cer schreef op maandag 27 november 2006 @ 11:03:
Deel 6 is echt een hele vooruitgang, maar dit merk je pas na verloop van tijd.
Ik moet zeggen dat ik PES 6 en dat zal ook wel voor de voorgaande delen gelden een erg leuke footie vind. :) In de eerste plaats is mij op gevallen dat het spel veel realistiser oogt dan FIFA 07.
Het probleem bij FIFA vind ik, is dat de middenvelders niet in het strafschop gebied penetreren als ze niet in balbezit zijn, tenminste die middenvelders die een aanvallender rol hebben. Ik erger mij dan ook kapot aan, want ik kan dan die bal aan niemand kwijt omdat de spitsen zwaar gedekt worden door de CPU verdedeging van de tegen partij. Het is een PES veel makkelijker om een vrije man te vinden dan in FIFA.. Dat wil natuurlijk niet zeggen dat die zo vrij staat als een vogeltje en het balletje er zo even in trapt. Bij FIFA moet je eerst een heel bos verdedigers als middenvelders uit spelen om tot een kans te komen. Ik krijg dan ook meer voldoening om een spelletje voetbal te spelen met PES dit omdat het voetbal overkomt zoals ik het op TV en bij mij op de amateur vereniging zie. Tuurlijk er zal heus nog wel het een en ander aan mankeren, voordat het op het echte spelletje gaat lijken, maar bij PES heb ik het idee dat je voetballen kan zo als het in het echt ook gebeurt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:24
Verwijderd schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 17:13:
[...]

*kuch.. bullshit*..Jammer dat ik geen XBox heb want had mij
gelijk aangesloten bij je en uitgedaagd. Speel nl. PS2 op topplayer en doe
het goed. :*)
Online en offline zijn toch heel verschillend hoor. Gisteren 3 potjes tegen hem gespeeld met de uitslagen 1-1, 0-1 en 1-0.

Het was best lastig omdat ik vrij moeilijk in mijn eigen spel kwam met snel overspelen. Door het korte spel van RastafariMan kreeg ik geen grip op de wedstrijd. Had ook al een week niet gespeeld (GOW).
Vooral het doelpunt van mij in de 3e wedstrijd was een beauty. Shev gaf voor vanaf de linkerkant en Drogba schiet de bal er met een enorme volley in. :9

[ Voor 3% gewijzigd door M@cer op 29-11-2006 07:48 ]

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-09 23:01

Smarron

The bend

[xbox360]
Iemand last van haperingen tijdens een potje voetbal? Het lijkt alleen te zijn als er veel spelers in beeld zijn. Met een PC wil ik dat nog wel accepteren, maar een console mag dit niet hebben (alhoewel de 360 ook stiekem gewoon een PC is, maar goed). Dit is niet met xbox live, maar gewoon met single player. Ik speel met de wide-camera angle, dus een wat hogere en verdere positie van de camera waardoor er meer spelers tegelijk in beeld zijn. Ik het het overigens nog niet getest met de gewone camera, maar die vind ik al niet fijn.

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 08:29
M@cer schreef op woensdag 29 november 2006 @ 07:48:
[...]

Online en offline zijn toch heel verschillend hoor. Gisteren 3 potjes tegen hem gespeeld met de uitslagen 1-1, 0-1 en 1-0.

Het was best lastig omdat ik vrij moeilijk in mijn eigen spel kwam met snel overspelen. Door het korte spel van RastafariMan kreeg ik geen grip op de wedstrijd. Had ook al een week niet gespeeld (GOW).
Vooral het doelpunt van mij in de 3e wedstrijd was een beauty. Shev gaf voor vanaf de linkerkant en Drogba schiet de bal er met een enorme volley in. :9
Idd dat was zeker een beauty! :9~
Waren 3 leuke potjes en het niveau ligt lekker dicht bij elkaar.

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 11:59

Royz

Kleurenblind!!

Smarron schreef op woensdag 29 november 2006 @ 08:13:
[xbox360]
Iemand last van haperingen tijdens een potje voetbal? Het lijkt alleen te zijn als er veel spelers in beeld zijn. Met een PC wil ik dat nog wel accepteren, maar een console mag dit niet hebben (alhoewel de 360 ook stiekem gewoon een PC is, maar goed). Dit is niet met xbox live, maar gewoon met single player. Ik speel met de wide-camera angle, dus een wat hogere en verdere positie van de camera waardoor er meer spelers tegelijk in beeld zijn. Ik het het overigens nog niet getest met de gewone camera, maar die vind ik al niet fijn.
Ja, heb ik ook... wel vreemd en ik vind het ook niet kunnen maar goed...

Gisteren voor het eerst PES gespeeld, erg stoer! Uiteraard verloren, maar ik heb 5/6 wedstrijden genomen om mezelf op te leiden en daarna een winning streak neer te zetten :+

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Smarron schreef op woensdag 29 november 2006 @ 08:13:
[xbox360]
Nee, het is mij nog niet op gevallen haperingen tijdens het spelen op de 360. Ik zal er eens op letten vanavond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-09 23:01

Smarron

The bend

Het is af en toe gewoon een dikke slow motion. Het voordeel hiervan is dat je meer tijd hebt om wat te kunnen doen aka bullet-time. :z

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Dikke slowmotion is me ook niet opgevallen. Af en toe een klein beetje bij het uittrappen van de keeper, vrije trappen en corners.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
M@cer schreef op woensdag 29 november 2006 @ 07:48:
Ik weet heus wel wat het verschil tusen online spelen en tegen de computer is hoor.
Ik heb in het verleden zelfs meegedaan met landelijke voorrondes van FIFA
football games.Durf iig als ik een Xbox heb wel de strijd met je aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Ik kan niet wachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaViDoViTsCh
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-04 20:11

DaViDoViTsCh

Frans-Nederlandse Duitser

Ik kon het niet terugvinden in het topic, maar ik was op zoek naar 9999999 pespoints. Die zaten een een bestand die ergens te downloaden was, maar welke?
Wil namelijk een nieuwe ML beginnen met de classic players en alles erop en eraan en alles unlocked zodat ik een mooie start kan maken...

Edit:
Never mind, heb een trainer gevonden...

Edit 2:
Ik heb hier alles unlocked, spelers, classic teams, etc, maar nu het volgende: de namen kloppen niet! Is daar een option file voor?

[ Voor 55% gewijzigd door DaViDoViTsCh op 29-11-2006 17:41 ]

Ici kann uw Werbung staan

• lochtejans
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 20:44
Zojuist m'n eerste potjes online gespeeld (PC). 2x verloren en 1x gewonnen in de laatste minuut door een echte Ruud van Nistelrooy doelpunt :P
Online is stukken leuker om te spelen maar het valt nog niet mee voor deze noob :+

Als er nog meer noobs zijn dan speel ik daar graag een keer tegen ;)
Mijn nick is Lochtejans_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kardox
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 03-07 00:17
3 vragen 8)7 over pes6 op laptop,
als ik online spel is kwaliteit veel minder dan als ik gewoon tegen computer spel, besturing is heel slecht als ik online spel, hoe komt dat en ligt het aan mijn laptop of verbinding of watever.
en weet ook iemand hoe je paar mooie dribbels kan maken.
en als laaste vraag, ik heb uefa champions league patch geinstalleert, maar niet alle teams zijn beschikbaar altans ze zijn wel beschikbaar maar onzichtbaar en zonder namen. is er een manier om die andere teams ook weer zichtbaar te maken! of een andere patch moet downloaden of zo....
dankje
|:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaViDoViTsCh

DaViDoViTsCh

@ Hennequin:
Ik krijg die trainer maar niet aan de praat met jouw optionfile, weet jij misschien hoe dat komt? Heb je iets speciaals gedaan ermee? :P
Best wazig namelijk...

Edit:
Wederom: never mind. Je moet eerst je kitserver uitschakelen...

En om terug te komen op me vorige post: bij Hennequin's optionfile kloppen alle namen, ook die van het NL classic team...

Mijn dank hiervoor Hennequin! d:)b

[ Voor 40% gewijzigd door DaViDoViTsCh op 01-12-2006 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kardox
:) 3 vragen over pes6 op laptop,
als ik online spel is kwaliteit veel minder dan als ik gewoon tegen computer spel, besturing is heel slecht als ik online spel, hoe komt dat en ligt het aan mijn laptop of verbinding of watever.
en weet ook iemand hoe je paar mooie dribbels kan maken.
en als laaste vraag, ik heb uefa champions league patch geinstalleert, maar niet alle teams zijn beschikbaar altans ze zijn wel beschikbaar maar onzichtbaar en zonder namen. is er een manier om die andere teams ook weer zichtbaar te maken! of een andere patch moet downloaden of zo....
dankje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaViDoViTsCh

DaViDoViTsCh

Anders post je 2x precies hetzelfde kardox, beetje zinloos. Iets meer geduld hebben en er komt vast wel antwoord op je vraag. Zelf heb ik geen antwoorden op je vragen.
Behalve de dribbels dan :P Beetje pielen met L1 en de rechterthumbstick (ik gebruik een Logitech Dual Action gamepad) ik weet niet waar jij mee speelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Wat ik wel heel wazig vindt aan de game is dat er zo snel kaarten worden gegeven, het gebeurt soms dat ik na 1 min al rood krijg voor een vrij simpele overtreding. Of zomaar 2 x geel achter elkaar.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik moet zeggen dat de scheidsrechters vrij mild zijn in dit spel als ik het vergelijk met FIFA 07 zijn de scheidsrechter daar toch een stuk strenger, maar misschien kan ik het mis hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBBvB
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 24-02-2020
ik heb zojuist pes 6 voor de xbox 360 gekocht en nu wil ik jullie gamertags ;) dus kom maar op...

[ Voor 7% gewijzigd door McBBvB op 02-12-2006 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regeneration
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Ja ik heb weer een "probleem/vraag" die ik graag beantwoord/opgelost wil hebben. :9

En dat is het volgende:
Ben met de Master League begonnen en wat me gelijk opval (verschil met PES 4 heb pes 5 niet gehad) is dat je spelers zo snel moe worden met een "Regulate condition". Ik bedoel: in de "echte" voetbal wereld trainen spelers toch ook en dan worden ze toch ook niet na een training en een wedstrijd moe? De spelers die een basissplaats hebben spelen toch ook een seizoen vol zonder te "zeuren" dat ze moe (=fatigue) zijn?
De oplossing voor PES 4 was simpel je zette gewoon de "accumulated fatigue" (ofzoiets) uit en daar had je dan geen last van. (als ik me goed herinner want pes 4 is kapot gegaan bij mij...) Echter bij PES 6 kan je die niet uitzetten!
Ik weet ook wel dat je gewoon geen "Regulate condition" kan doen, maar ik heb 11 man die ik graag wil opleiding en geen anderen. Dus die moeten wel in een goede vorm zijn als ik een wedstrijd begin. De rest is "reserve": als er iemand geblesseerd raakt tijdens de wedstrijd of geschort is.

Iemand die hetzelfde vind en/of een oplossing heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaViDoViTsCh

DaViDoViTsCh

Ik heb er ook mee te kampen, en baal daar ook van.
Zelf denk ik dat het de bedoeling is dat je daardoor meer met je spelers wisselt. Denk dat geen enkel team in real life élke keer dezelfde opstelling heeft, er is altijd wel iemand voor iemand anders...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Wat ik ook vrij matig vindt is het dat spelers lucht dekken ipv kort op de man. En dat ze geen bal fatsoenlijk kunnen aannemen. Iemand als Messi (barca) zou een bal wel goed moeten kunnen aannemen maar de bal springt vrij vaak van zijn voet.

Oh ja, ze komen ook niet voor hun man, dus als de bal gespeeld worden blijven ze er maar achter staan ipv er voor te komen en de bal te pakken.

[ Voor 23% gewijzigd door MrVegeta op 02-12-2006 16:41 ]

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regeneration
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
DaViDoViTsCh schreef op zaterdag 02 december 2006 @ 15:55:
Ik heb er ook mee te kampen, en baal daar ook van.
Zelf denk ik dat het de bedoeling is dat je daardoor meer met je spelers wisselt.
Tja dat zou ik dan ook niet echt blij van worden...
Denk dat geen enkel team in real life élke keer dezelfde opstelling heeft, er is altijd wel iemand voor iemand anders...
Ja, ok. Het is niet altijd elke keer hetzelfde maar vaak heb je spelers die vrijwel altijd spelen.

MrVegeta schreef op zaterdag 02 december 2006 @ 16:41:
Wat ik ook vrij matig vindt is het dat spelers lucht dekken ipv kort op de man.
Heb je al geprobeerd bij Individuals jouw spelers met die van de tegenstander te "marken"? Verder als spelers een ster hebben bij "Marking" kunnen ze beter bij hun man blijven.
En dat ze geen bal fatsoenlijk kunnen aannemen. Iemand als Messi (barca) zou een bal wel goed moeten kunnen aannemen maar de bal springt vrij vaak van zijn voet.
Ligt aan de "Technique" die de speler heeft enerzijds en anderszijdes hoe je de bal aanneemt (denk ik). Bijv. zijn er tegenstanders in de buurt. Ook helpt het wel eens bij mij om R1 of R2 in te drukken zonder iets daar bij, dan stopt de speler namelijk. R2 draait de speler (eventueel) ook naar het doel van de tegenpartij.
Oh ja, ze komen ook niet voor hun man, dus als de bal gespeeld worden blijven ze er maar achter staan ipv er voor te komen en de bal te pakken.
Dat ligt misschien aan je "gameplan", misschien moet je dan eentje op "Pressure" stellen en dat gebruiken tijdens de wedstijds maar daar kunnen je spelers wel sneller van moe worden denk ik. En of dit echt helpt weet ik niet echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neeroeter
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12-09 05:50
Nou ja zeg, in mijn 3e seizoen met ajax in de ML meteen al kampioen met de zwaarste instellingen. Is me vreemd genoeg met pes5 nooit gelukt.

Martins, Rooney en Babel voorin, Park en Sneijder erachter en Mitea en rosales op de flanken. Stam en Costacurta in de dekking en gaan met die banaan. Vooral Rooney was een goede aankoop.

ik heb eindelijk de stiftjes onder de knie en scoor veel uit corners. Krijfg zo ook de meeste goals tegen, uit corners.

Eig. doe ik niets met de instellingen, gebruik zo slim mogelijk r1 om een middenvelder naar voren te sturen, en maak veel 1-2tjes.

Mijn conclusie: pes6 is een stukkie simpeler dan pes5. Nou ja, nu maar eens online proberen....

Blijft mooi spel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sgimi
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15-08 10:16
Net vanaaf van de goede sint PES6 voor de Xbox360 gekregen. En vanavond meteen gamen dus. Ben niet echt 'van huis uit' een pes speler, eigenlijk altijd FIFA gespeeld en ik moet zeggen: het valt niet mee (kwa moeilijkheidsgraag). Net de felbegeerde Reebok cup gewonnen op amateur niveau en dan heb ik genoeg moeite met teams als Milan en Real (ik speelde zelf met Ajax). Als iemand het eens tegen mij op wil nemen (of gewoon met flinke cijfers wil winnen): Sgimi is de naam. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Starky
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-06 15:02
Ik heb het spel ook net binnen voor de 360, ik wordt alleen helemaal gek :( dat alle schoten hoog over gaan, ik kan in de handleiding ook niks vinden hoe ik mijn shot kan drukken. Heeft iemand een idee.

ASUS P4C800 DELUXE, 1024 , x120GB WD 7200, Radeon 9500, 2 maal Dell TFT 20 inch, Sony DVD+RW, LiteOn 32

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:15
Beter aanleggen, kort tikken op vierkantje, betere spits hebben. Qua controls is er niets aan, het komt op skill neer :)

In de ML heb ik wel last van het feit dat veel spelers van de betere clubs pertinent weigeren om in aanmerking te komen voor een transfer (nul sterretjes). Lijkt me logisch als ik in divisie 2 speel, maar ook na het winnen van divisie 1 verandert hier niets aan. Ik heb de transfer settings op medium staan.

[ Voor 56% gewijzigd door Dr. Strangelove op 03-12-2006 16:24 ]

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neeroeter
Als je maar genoeg poen ervoor over hebt...

Probeer het eens met spelers uit korea, presteren altijd goed...

Het enige wat ik oofline vervelend vind, is dat je soms echt genaaid wordt door de computer. Een kwart of halve final championsleaugue mag je soms gewoon niet winnen. De computer lukt alles, en bij mij Rooney of Babel missen opeens voor open doel.
Ligt niet aan mijn skills maar gewoon ad AI, die is soms ingesteld op "naaien die ploeg"...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Haha dat zou gaaf zijn! soms denk ik ook wel dat de scheids voor de CPU is :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Starky schreef op zondag 03 december 2006 @ 13:46:
Ik heb het spel ook net binnen voor de 360, ik wordt alleen helemaal gek :( dat alle schoten hoog over gaan, ik kan in de handleiding ook niks vinden hoe ik mijn shot kan drukken. Heeft iemand een idee.
Dit hadden we allemaal in het begin.. Geloof me, na verloop van tijd gaat het echt stukken beter... Je moet even de feeling krijgen al blijf je altijd wel over schieten (net als in het echt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M@cer schreef op maandag 04 december 2006 @ 08:23:
[...]
Dit hadden we allemaal in het begin.. Geloof me, na verloop van tijd gaat het echt stukken beter... Je moet even de feeling krijgen al blijf je altijd wel over schieten (net als in het echt).
Inderdaad, dat wilde ik net zeggen. Lees mijn replies maar eens eerder in dit topic, helemaal gek werd ik van het spel.

Nu durf ik te zeggen dat ik heel moeilijk te verslaan ben en vrij veel win.
Oefening baart kunst. Maak een formatie waar je je prettig bij voelt en oefen daar veel mee zodat je precies weet waar je spelers lopen en waar de gaten kunnen liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaViDoViTsCh schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 14:42:
@ Hennequin:
Ik krijg die trainer maar niet aan de praat met jouw optionfile, weet jij misschien hoe dat komt? Heb je iets speciaals gedaan ermee? :P
Best wazig namelijk...

Edit:
Wederom: never mind. Je moet eerst je kitserver uitschakelen...

En om terug te komen op me vorige post: bij Hennequin's optionfile kloppen alle namen, ook die van het NL classic team...

Mijn dank hiervoor Hennequin! d:)b
graag gedaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neeroeter
Tsja, ik speel niet altijd met dezelfde opstelling, maar wel altijd in hetzelfde systeem. Als ik wel eens switch, kan ik acuut mijn spelers niet meer vinden.

Vrije trappen zijn trouwens wel een stukkie moeilijker geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Starky schreef op zondag 03 december 2006 @ 13:46:
Ah valt wel mee hoor. In het begin schoot ik ook alle ballen het stadion uit. Nu maak ik gewoon fantastische goals. En regelmatig schiet ik ze nog over of naast. Gebeurt bij de spitsen in het echt ook, dat ze dotten van kansen missen die er eigenlijk in moeten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een beetje zitten oefenen op de vrije trappen en zo komen ook wel mooi terecht maar die keeper heeft echt alles.

Ik krul de bal prachtig met vicente over de muur en hij pakt hem gewoon. Het is me pas 1 keer gelukt om te scoren uit een vrije trap en die was verrasend genoeg in de hoek waar de keeper stond :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Keepers doen hele lompe dingen in PES6... meest simpele ballen stompen ze precies voor de voeten van een tegenspeler enzo..

Goals waar je niets aan kunt doen.. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:49

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Verwijderd schreef op maandag 04 december 2006 @ 14:47:
Keepers doen hele lompe dingen in PES6... meest simpele ballen stompen ze precies voor de voeten van een tegenspeler enzo..

Klopt, maar ik vind de keeper wel realistischer gedragen dan in PES5. De bal loslaten bijvoorbeeld is een zeer interessant punt geworden om uit te scoren :)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

Iemand nog tips voor voorzetten vanaf de flank? In Pes5 lukte me dit prima, maar met enkel of dubbel rondje, zelfs met richting komen ze altijd op de rand van de 16 of op het hoofd van de tegenstander (of zelfs compleet over de 16 heen). In de buurt van mijn spelers komen ze iig niet meer.

[edit] At onderbuurman, dat doe ik al, al sinds pes2 eigenlijk.

[ Voor 10% gewijzigd door MeNTaL_TO op 04-12-2006 20:27 ]

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertJ
  • Laatst online: 23-08 23:57
Ik doe altijd vlak voor dat ik voorzet mn sprintknop uit, zodat je niet meer in volle sprint hoeft te voorzetten. Wat soms ook nog wel wil helpen is niet die bal met een 90 graden hoek voorzetten, dus je speler een beetje meer richting de goal laten lopen (vanaf de zijkant) en dan voorzetten. Timing is uiteraard ook belangrijk :)

Life is what you make of it. Always has been, always will be.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo allemaal,

Ik heb sindskort ivm met andere spellen een controller gekocht, maar als ik met FIFA op de controller speel, kan ik helemaal geen schijnbeweingen doen. Wie van jullie speelt op de PC met een controller, en weet hoe dat moet, of is dat onmogelijk.

BVD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Lol ik kan ook helemaal geen man uitspelen. Maar ik doe het op een keyboard, erg lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Overigens nu even over PES 6

Ik heb vanaf PES 3 met toetsenbord gespeelt, nu speel ik met Controller, maar ik kan er niet aan wennen vooral dat lopen met de linker stick. Went dat echt? Ik speel met PSV en ik sta 8e in de 2e divisie en ik speel op regular. Wie heeft eerst ook toetsenbord gespeelt, en toen controller, went zoiets echt of.. ligt dat aan mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Wat is een goede controller voor dit soort games? (liefs draadloos).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:49

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

MrVegeta schreef op maandag 04 december 2006 @ 19:39:
Logitech heeft een leuke draadloze PS2 controller. Die moet ook op USB te vinden zijn (dacht ik).

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lochtejans
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 20:44
Ik gebruik de XBOX360 controller op de PC. Die bevalt we ook wel goed ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertJ
  • Laatst online: 23-08 23:57
Logitech Rumblepad2 hiero. bevalt me prima. Is gewoon een ps2 controller eigenlijk.

Life is what you make of it. Always has been, always will be.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrVegeta schreef op maandag 04 december 2006 @ 19:39:
Koop een XBOX 360 Controller, die liggen goed in de hand en spelen erg lekker :) Ik speel er zelf ook mee op de PC naast de XBOX 360 natuurlijk :P

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2006 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 04 december 2006 @ 14:47:

Ach dat geld niet alleen voor PES 6, maar ook voor FIFA 07 wat betreft de keepers. Ik maak regelmatig mee in FIFA dat keepers de bal slecht verwerken, ik zelf heb het idee dat de AI van de keepers in PES 6 toch beter verzorgt is. Tenminste ik heb vaak kansen gekregen in PES 6 dat eigenlijk de bal er in had gemoeten en dan maakt die keeper op eens een wereld redding of je hebt de hele wedstrijd dat de keeper van de tegen partij zelfs de onmogelijkste ballen houd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

Verwijderd schreef op maandag 04 december 2006 @ 21:48:
[...]

Ach dat geld niet alleen voor PES 6, maar ook voor FIFA 07 wat betreft de keepers. Ik maak regelmatig mee in FIFA dat keepers de bal slecht verwerken, ik zelf heb het idee dat de AI van de keepers in PES 6 toch beter verzorgt is. Tenminste ik heb vaak kansen gekregen in PES 6 dat eigenlijk de bal er in had gemoeten en dan maakt die keeper op eens een wereld redding of je hebt de hele wedstrijd dat de keeper van de tegen partij zelfs de onmogelijkste ballen houd.
Gebeurt ook in het echt, kan me een Nederland - Belgie herinneren waar de bal er gewoon niet inwilde een een uitstekend keepende Preud'Homme (om nog maar te zwijgen over Rusland- Nederland 1988 waar Dasaev onklopbaar leek (gelukkig in de finale lukte het wel).

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaViDoViTsCh

DaViDoViTsCh

@ Bertuz87:
Voor je probleem met Fifa moet je niet hier zijn...

Ik snap ook niet helemaal wrom je Fifa én PES6 tegelijk speelt... Voor mij is het een feit dat PES beter is... *O*
Ben altijd pro-fifa geweest, maar eigenlijk met de komst van PES4 op de PC, was ik na een potje meteen verkocht! (hoewel fifa 2004 wel beter was dan de vorige versies) maar goed, genoeg hierover. Het is niet mijn bedoeling om hier een discussie over uit te lokken, iedereen heeft toch z'n mening en blijft daarbij...

Over de gamepads:
zelf speel ik met een Logitech Dual Action gamepad, speelt wel ok, maar ik vind alles wel redelijk traag reageren... Zou stiekem graag overstappen de XBOX360-controller, die ligt soieso ook lekkerder in de hand, maar ben benieuwd of hier ook bugs aan zitten en of deze normaal reageert en niet een paar ms erna...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBBvB
  • Laatst online: 24-02-2020
ik speelde net online stond 1-0 voor disconnect iemand. komt dan in beeld dat ik heb gewonnen. staat er daarna dat die gefailed heeft met mijn profiel up te daten. blijkt uiteindelijk dat PES mij heeft aangewezen als disconnecter en verlies ik 3-0...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperMan
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

HyperMan

Calvin's alter ego !

DaViDoViTsCh schreef op maandag 04 december 2006 @ 22:29:

Over de gamepads:
zelf speel ik met een Logitech Dual Action gamepad, speelt wel ok, maar ik vind alles wel redelijk traag reageren... Zou stiekem graag overstappen de XBOX360-controller, die ligt soieso ook lekkerder in de hand, maar ben benieuwd of hier ook bugs aan zitten en of deze normaal reageert en niet een paar ms erna...
Hoe zit dat precies met die vertraging? Merk je dat pas als je met een betere gespeeld hebt?
Ik heb een Logitech Rumplepad, zon Ps2 kopie, en die bevalt opzich prima, maar sneller is natuurlijk altijd beter.

Trouwens, hoe lopen de mensen? met de analoge stick, of met de pijltjes (als je kan kiezen)

Hier komt iets hips te staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaViDoViTsCh

DaViDoViTsCh

Nou, als er iemand een tackle maakt en je eigenlijk op tijd op de knop drukt om em te ontwijken, reageert je mannetje net te laat en ben je de bal alsnog kwijt.
Die Dual Action van me is ook zo'n PS2-look-a-like-ding, maar ik vind die thumbsticks te losjes en reageren niet echt optimaal (evenals bij de PS2) De XBOX-controller is wat stugger dat vind ik zelf wel fijner, het enige waar ik beniewd naar ben is of die dus of ie ook zo reageert zoals ik beschrijf met de mijne...
Afbeeldingslocatie: http://www.dimensionplus.nl/pc/boxes/00291.jpg
Ik kan met de 4puntsdruktoets spelen en met de thumbstick, maar zelf speel ik met de eerste want ook de plaatsing van de thumbstick vind ik bij de XBOX-controller fijner, anders zit ik met zo'n kromme duim half naar beneden (heb nogal grote handen namelijk).

[ Voor 20% gewijzigd door DaViDoViTsCh op 05-12-2006 00:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook die Dual Action gamepad, maar speel altijd met 4-punts knop.

Om nog even op die keepers terug te komen. Gisteren werd ik drie wedstrijden op rij zwaar genaaid door de keeper en dat was alles behalve realistisch! 2 keer een bal van de zijkant, nee geen voorzet gewoon een pass over de grond, laat ie tegen z'n lichaam stuiteren en rolt zo voor de voeten van de tegenstander.

Naja ik kan elke situatie, naast 2 penalty wel beschrijven maar heeft geen zin. Daarnaast had ie in alle 3 de wedstrijden een uittrap van lik me vessie. Alles ging over de zijlijn heen |:(

Het mag dan ook geen wonder heten dat ik alle drie de wedstrijden verloor (mede door de keeper) nadat ik in Division 1 ben gekomen (online). Vorige keer dat ik in Division 1 kwam had ik precies hetzelfde. ALLES mislukte en ik zat snel weer in Division 3A...vervolgens ging alles weer superlekker en nu dus weer in 1.

Kan bijgeloof zijn, maar het is wel erg frapant. Misschien bevestigd dit wel een beetje wat ik altijd al heb vermoed bij PES: onverklaarbare resultaten met voorbedachte rade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo´n vermoeden heb ik ook wel eens,
Ik heb af en toe echt het gevoel dat ik gewoon niet mag winnen van ze.

Maar voorderest superspel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark-
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 05-09 08:22
WAAROM is het niet mogelijk om op de x360 met 2 (fysiek in de huiskamer)
of meer man online te spelen (??!!!!!)

Wat een gemiste kans is dit zeg, op de PS2/PC is dit wel mogelijk volgens mij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13-09 08:20
Iemand die eind van de middag een potje pro 6 wil spelen over Live! . Mijn gamertag = "vdpoort" add me maar.

ik ben wel ok, ik zit op D2 niveau. :X (ranked)
MaCk- schreef op woensdag 06 december 2006 @ 09:51:

ja dit vroeg ik me ook al af... heel erg jammer :(

[ Voor 54% gewijzigd door BlowFish op 06-12-2006 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
MaCk- schreef op woensdag 06 december 2006 @ 09:51:

Ze hebben grote delen van deze versie helemaal van het begin af aan opgebouwd, aangezien deze versie gelijk in de winkels moest liggen als de PS2 versie moesten er dingen geschrapt worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan niet in een lobby komen? Wel inloggen en een server kiezen.

Meer mensen daar last van op het moment?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yep ik heb daar al de hele dag last van :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de PC versie maar ik kan niet in een PS2 server komen ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het verholpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand al online gespeeld met PES6 op de psp?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan nog steeds geen lobby's joinen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

op pesfan hoor ik mensen opperen dat er iets mis is met de authenticatie van je player file.
Als je een nieuwe user aanmaakt dan kan je vaak wel..maar ja, daar gaan je stats, je buddies en je ranking :X

Konami is echt te kansloos aan het worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

true maja moet maar he :(
wil toch spelen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sgimi
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15-08 10:16
Nog mensen in voor een potje online? Ik s#ck wel, big time ook nog... online 1 keer gelijk gespeeld, 2 keer verloren. Vind er echt geen hol aan zo. Anyways: Sgimi is mijn gamertag...

Hoe zit het trouwens met die ranking? Zie BlowFish roepen dat hij op D2 niveau zit...hoe is die ranking opgebouwd???

Edit: net weer 7-0 klop gehad online, plus nog een keer 3-0 achter binnen 25 minuten en toen ben ik voor mijn eerste disconnect gegaan. Wanneer wordt je nou eens gekoppeld aan mensen van hetzelfde niveau???? Zo haak ik echt af in het online gebeuren...

[ Voor 29% gewijzigd door Sgimi op 07-12-2006 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kun je toch zelf zoeken? Gewoon in de gamer list kijken of iemand ook slecht is.. (of goed.)

Ik heb nog steeds veel problemen. Gisteren een nieuw profile aangemaakt (ja dan kun je wel weer online spelen) maar wordt elke keer gedisconnect bij rust. Konami is echt belachelijk bezig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracul
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-07 14:24

Dracul

Ooh yeah!

Om nog even terug te komen op de keepers in PES6. Wat mij vooral opvalt is het feit dat keepers schoten in de korte hoek slecht verwerken. Een gedeelte verdwijnt via het lichaam van de keeper in het goal wat in de praktijk heel weinig gebeurt en wat dus qua proporties in dit spel zeer onrealistisch is.

Andere schoten in de korte hoek worden zo slecht verwerkt door de keeper dat de bal voor de goal langs rolt waarbij je een vergrote kans hebt op intikkertjes. Is ook totaal niet realistisch. Ik ben zelf altijd linksbuiten geweest en op het moment dat ik de zestien in ging en schoot in de korte hoek dan parreert de keeper dat 9 van de 10 keer door de bal langs de voor hem rechter paal en voor mij linker paal over de achterlijn te tikken of hij heeft hem gewoon klem vast. De korte hoek is gewoon voor de keeper normaal gesproken.

Iets anders wat me opvalt is dat keepers zich vaak niet strekken tijdens een duik naar de bal.
Vooral als ballen wat hoger op het doel worden geschoten zie je vaak ballen langs de keeper de goal in gaan of door de omhoog gestoken armen terwijl als de keeper zich gestrekt had de bal een makkelijke prooi was geweest.

Beetjes een gemiste kans en ik heb het idee dat vooral het korte hoek gebeuren in PES6 slechter is dan in PES5. Daar staat tegenover dat in PES6 andere acties van de keeper weer beter of realistischer zijn.

In FIFA is het nog slechter uitgewerkt en vind ik het voetbal soms net een reboundsport zoals
ijshockey en basketbal waarbij rebounds gewoon essentieel zijn. Doodzonde.

[ Voor 5% gewijzigd door Dracul op 08-12-2006 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jongens ik kan al 3 dagen niet online spelen met mijn 2 playerfiles:( enkel met 1tje.
ik hoop dat konami dit snel oplost, is echt te gek voor worden.

weet iemand hoe je een playerfile wist en een nieuwe maakt trouwens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-08 15:08
http://www.soccergaming.t...php?t=138574&page=1&pp=15

Face/Hair/Kit/HD-Kit/Stadium/Ball server 6.3 is uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kardox
hoe installeer je die nieuw kitserver6.3, en kent iemand een goede programma waarmee ik tijdens spelen het beeld kan mee opnemen op pes 6 (pc).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 14:34:
jongens ik kan al 3 dagen niet online spelen met mijn 2 playerfiles:( enkel met 1tje.
ik hoop dat konami dit snel oplost, is echt te gek voor worden.

weet iemand hoe je een playerfile wist en een nieuwe maakt trouwens?
Ja, dat is perfect geregeld door Konami: je kan geen playerfiles wissen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaViDoViTsCh

DaViDoViTsCh

kardox schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 15:18:
hoe installeer je die nieuw kitserver6.3, en kent iemand een goede programma waarmee ik tijdens spelen het beeld kan mee opnemen op pes 6 (pc).
Jonge jij hebt me toch altijd van die *** vragen zeg... Verdiep je eens in de materie voordat je van die vragen stelt... gebruik de search eens voor de gein... ingame video opnemen en voor de kitserver werkt die hetzelfde als de anderen hè...
:'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
buiten dat er gewoon een manual in het pakket zit... luie donders bestaan er toch ook hey?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kardox
We verwachten van mensen hier toch een iets hoger niveau. Als je niet normaal kan reageren, post dan niet.

[ Voor 87% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2006 18:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d0s
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 04:23

d0s

sssst

Weet iemand of het mogelijk is om met 2 toetsenborden te spelen op 1 pc ??

Nu worden beide toetsenborden als hetzelfde apparaat herkend zeg maar..

Is dit mogelijk door middel van een plugin oid ?

Heb er al op gegoogled maar geen resultaat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de mensen die nog niet kunnen inloggen met hun problematische useraccount:

Firstly you should know that this problem is related with the users who are member of some groups or group leaders.

Step1:
Login with your problematic profile.

Step2:
Normally u can't join to any of the rooms.But there is a exceptional room which is located in Italian/Polish Server--->Italian Common Friendly/01

Step3:
Withdraw from the group u are a member of or if u a group leader disband your group.

bron: pesfan.com

Ik heb het zelf nog niet geprobeerd maar schijnt bij veel mensen te werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Werkt bij mij!

Dus iedereen die niet in een lobby kan komen doe het op bovenstaande manier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben ik de enige die dit spel nog speelt haha? En die blij is met deze oplossing..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Absoluut niet de enige die het speelt hoor ;) Ik speel het alleen vrijwel nooit alleen, altijd tegen maten/broer hier thuis. Ik heb iets van 50 extra faces van spelers uit de eredivisie erin (zelf en niet zelfgemaakten) en dat maakt het een behoorlijk stuk leuker moet ik zeggen :)

• Wou T
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 26-03-2022

Wou T

En gaan...

Ik wil PES 6 spelen tegen een vriend, 1 iemand op het toetsenbord en 1 iemand met de joystick. Ik krijg dit alleen niet ingesteld. Als ik naar dat settings bestandje ga en ik ga naar Keyboard, dan kan ik daar toetsenbord niet meer selecteren. Ik kan wel bij player 1 t/m 8 mijn joystick selecteren.

Als ik dan het spel ga spelen dan kan ik niet met twee players 1 joystick 1 toetsenbord spelen.

Weet iemand hoe je dit op kan lossen?

Intel Core 2 Duo E6600 2.4ghz, Asrock Conroexfire-eSata2, Antec Lifestyle Sonata II, Kingston 4gb DDR2-533, Jetway 8800GT 512mb, Seagate Barracuda 7200.10 250gb Sata2, NEC 16x Dual-layer, Samsung TFT 730BF, Logitech X-540 5.1, Creative Audigy SE 7.1

• Chi3F
  • Laatst online: 10-06-2023

Chi3F

Hax

Wou T schreef op donderdag 14 december 2006 @ 09:45:
Ik wil PES 6 spelen tegen een vriend, 1 iemand op het toetsenbord en 1 iemand met de joystick. Ik krijg dit alleen niet ingesteld. Als ik naar dat settings bestandje ga en ik ga naar Keyboard, dan kan ik daar toetsenbord niet meer selecteren. Ik kan wel bij player 1 t/m 8 mijn joystick selecteren.

Als ik dan het spel ga spelen dan kan ik niet met twee players 1 joystick 1 toetsenbord spelen.

Weet iemand hoe je dit op kan lossen?
Ik had hetzelfde probleem op m'n broertjes computer.
Na wat geklooid te hebben werkte het, volgens mij had ik toen de controller onder player 2 ipv player 1 ingesteld.
En bij keyboard hoef je in principe niets te selecteren toch? Bij mij stond iig keyboard in het grijs (dus niet veranderbaar). Ik kon alleen veranderen welke player de joystick had.

PSN: Arienix

Verwijderd

Als je op transfervrije spelers wilt zoeken, moet je dan kijken bij "select by openess to negotiation" ? want daar moet ik evengoed nog betalen?

• K-Jay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01:15

K-Jay

Klaas Jan

Verwijderd schreef op donderdag 14 december 2006 @ 11:16:
Als je op transfervrije spelers wilt zoeken, moet je dan kijken bij "select by openess to negotiation" ? want daar moet ik evengoed nog betalen?
Verwijderd in "\[PC/PS2/X360] Pro Evolution Soccer 6" :)

Beter remmen=sneller racen: loadcellmod

Verwijderd

hey ik heb een vraagje hoe kan je je favorite spelers kiezen en dan een team van maken.
maar ik wil dan wel met dit team online kunnen spelen .

Verwijderd

WIj wilden gister Pes op de 360 gaan spelen, een toernooi van 4 man.
Ieder had zijn eigen joystick, en wou daarmee ook spelen. Maar op de een of andere manier lijkt dat nergens ingesteld te kunnen worden.
Dus constant speelt iedereen op joystick 1 & 2.

Weet iemand hier een trucje voor?

Verwijderd

I know had ik ook gevonden, maar daar wordt ik eigenlijk niet wijzer van, zo kan ik geen tranfervrij (lees gratis) spelers overnemen.

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 14 december 2006 @ 11:57:
[...]

I know had ik ook gevonden, maar daar wordt ik eigenlijk niet wijzer van, zo kan ik geen tranfervrij (lees gratis) spelers overnemen.
Search by group, en dan kijken in de groups Newcomers en Unaffiliated (oid). Deze 2 groups staan naast elkaar, kan niet missen.

• HyperMan
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

HyperMan

Calvin's alter ego !

Chi3F schreef op donderdag 14 december 2006 @ 10:48:
[...]

Na wat geklooid te hebben werkte het, volgens mij had ik toen de controller onder player 2 ipv player 1 ingesteld.
En bij keyboard hoef je in principe niets te selecteren toch? Bij mij stond iig keyboard in het grijs (dus niet veranderbaar). Ik kon alleen veranderen welke player de joystick had.
Ik speel het nu ook zo als ik wil multiplayeren, maar als ik gewoon in mn eentje met mn gamepad wil moet ik bij player 1 weer de gamepad instellen, vrij vervelend. Iemand oplossing?

Hier komt iets hips te staan

• Wou T
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 26-03-2022

Wou T

En gaan...

Chi3F schreef op donderdag 14 december 2006 @ 10:48:
[...]

Bij mij staat keyboard ook in het grijs. En dan stel ik de controller in bij player 2. Maar hoe kan ik dan in het spel zorgen dat ik met tweeën kan spelen? Ik neem aan dat dat moet bij 'player settings' na voor exhibition ofzo gekozen te hebben. Maar bij mij is er maar 1 balkje gebruikt en helemaal links daarvan staat een plaatje van een joystick/controller. Als ik een balkje daaronder wil gebruiken voor mij toetsenbord, kan ik alleen kiezen voor de mogelijkheid dat ik samen met de computer speel ofzoiets. Hoe moet dit dan?

Intel Core 2 Duo E6600 2.4ghz, Asrock Conroexfire-eSata2, Antec Lifestyle Sonata II, Kingston 4gb DDR2-533, Jetway 8800GT 512mb, Seagate Barracuda 7200.10 250gb Sata2, NEC 16x Dual-layer, Samsung TFT 730BF, Logitech X-540 5.1, Creative Audigy SE 7.1

Verwijderd

Ik ben er uit. Dit spel naait je waar je bij staat.

Gisterenavond: al het geluk van de wereld
Net 3 wedstrijden online gespeeld: werkelijk waar 6 (!!!!) eigen doelpunten van mijn keeper en 20 schoten op de paal of lat van mij. Passes die opeens helemaal niet in de goede richting worden gegeven of veel te slap. (kan me niet voorstellen dat ik dat anders doe dan normaal / gisterenavond bijvoorbeeld)

Tis echt om fokking agressief van te worden. Ik raak het spel ook niet meer aan vanavond, want je bent kansloos!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-12-2024

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

Snappie probeer is met R2 te schieten in de 16.

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mja..tis niet dat ik niet kan scoren...

mijn stats zeggen genoeg qua win/loss verhouding. Het frustrerende is dat je niet in de hand hebt of je wint of verliest. Door toedoen van het spel kun je veel beter zijn en toch verliezen. Lijkt wel of dat ingebouwd is.En als je eenmaal gefrustreerd bent dan kun je maar beter helemaal stoppen want dan lukt er niets meer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat gebeurt er als je met R2 schiet ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chi3F
  • Laatst online: 10-06-2023

Chi3F

Hax

Wou T schreef op donderdag 14 december 2006 @ 12:14:
[...]

Bij mij staat keyboard ook in het grijs. En dan stel ik de controller in bij player 2. Maar hoe kan ik dan in het spel zorgen dat ik met tweeën kan spelen? Ik neem aan dat dat moet bij 'player settings' na voor exhibition ofzo gekozen te hebben. Maar bij mij is er maar 1 balkje gebruikt en helemaal links daarvan staat een plaatje van een joystick/controller. Als ik een balkje daaronder wil gebruiken voor mij toetsenbord, kan ik alleen kiezen voor de mogelijkheid dat ik samen met de computer speel ofzoiets. Hoe moet dit dan?
Ik had precies hetzelfde als jij toen de controller onder player 1 stond...
Toen ik hem op player 2 had gezet werkte het wel prima, dan kan je met het pookje op je gamepad gewoon kiezen welk team je wilt. Waarom het bij jou nog steeds niet werkt weet ik niet....

PSN: Arienix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 09:14:
wat gebeurt er als je met R2 schiet ???
Dan activeer je de magische krachten van je spelers, en is de kans op een super gekke goal een stukje groter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 11:59

Royz

Kleurenblind!!

Verwijderd schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 09:35:
[...]

Dan activeer je de magische krachten van je spelers, en is de kans op een super gekke goal een stukje groter.
Ben je serieus of wat? Welke knop is R2 dan?

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12-09 21:19
Mensen voeg mij toe op xbox live (360) voor pro. Tag = Pacinoallstars ik speel nu een weekje vrijwel elke dag met name in de avond.

Hoe moet ik met r2 schieten? ingedrukt houden en dan schieten of eerst schieten dan r2????
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.