[PC/PS2/X360] Pro Evolution Soccer 6

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 10.633 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er nog interesse voor een complete kitserver + o-text, e-text, o-sound, e-sound en een optionfile?

Mijn kitserver is compleet met alle shirtjes en sponsers van oa Bundesliga, Liga 1, Premier league en Other. Verder heb ik Stadions toegevoegd, oa De ArenA met normaal gras ipv cirkels.

Ook heb ik 620 verschillende ballen, facepacks, CL reclameborden, Vlaggenpack, Supportersounds, 999999999 pespoints enz.

Meld het even als er interesse is dan zet ik hem vanavond online :D

Edit: ik denk dat ie rond een uur of negen vanavond wel online is 8)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 15-11-2006 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 15 november 2006 @ 12:13:
Is er nog interrese voor een complete kitserver + o-text, e-text, o-sound, e-sound en een optionfile?

Mijn kitserver is compleet met alle shirtjes en sponsers van oa Bundesliga, Liga 1, Premier league en Other. Verder heb ik Stadions toegevoegd, oa De ArenA met normaal gras ipv cirkels.

Ook heb ik 620 verschillende ballen, facepacks, CL reclameborden, Vlaggenpack, Supportersounds, 999999999 pespoints enz.

Meld het even als er interrese is dan zet ik hem vanavond online :D
Zou geweldig zijn als je die online zou willen zetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klinkt leuk, maar online gamen gaat dan niet meer door neem ik aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je tegenstander dezelfde kits heeft zouden die moeten werken, maar de stadions en sounds werken denk ik online niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dear KONAMI,

Why is it so hard to play Pro Evolution Soccer 6 online? On both Xbox 360 and Playstation 2 it is virtually impossible to set up an online game. Is it a joke? Do you hate Europeans? Do you even care one iota about our enjoyment of the game? Seriously, since PES4 the online mode has been a shoddy experience and you have done almost nothing to improve it in 2 years. Even offline, the so-called "next-gen" version on the 360 is a disgrace. No edit mode, less stadiums, less options, sluggish gameplay. Do you think we are going to sit back and accept this kind of laziness? Your game still plays better than the others (at least on the PS2 and PC) but your refusal to address major online issues, simple gameplay flaws and your ignorance of the importance of licensed teams and decent commentary is grinding us down.

Konami, the fans have supported you through the years, but you are now taking us for granted. You think we will accept any half-baked product that you throw at us, but we will not. Slowly but surely you are turning us against you and we are losing faith.

Please remember who you are making this game for. No, not the men in suits. For us. The fans.

Yours sincerely,

PESMoves.com
lol 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-12-2024

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

Als jij een kitserver draait werkt dit volgens mij ook online. Alleen je tegenstander ziet dan niet de kits die jij hebt natuurlijk :) Ik heb iig interesse in de Premier League kits :D

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaViDoViTsCh
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-04 20:11

DaViDoViTsCh

Frans-Nederlandse Duitser

Is er nog interesse voor een complete kitserver + o-text, e-text, o-sound, e-sound en een optionfile?

HIERO! *O*

Ici kann uw Werbung staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

Ik en een vriend hebben samen PES6 voor de 360 gehaald. Speelde altijd samen vrij veel PES5 (ook nog op de 360) dus dit leek een logische stap. Alleen werd ik al een beetje bang dat het niks was toen ik hier alle negatieve meningen hoorde. Toch maar eringestopt vorige week zaterdag. Één wedstrijd later lag de game alweer in de kast. Onze mening:

- Trage gameplay
- Laffe schoten
- Goede scheids!
- Aardige graphics

Maar toch zat het niet lekker om een gloednieuw spel uit zo'n goede serie in de kast te dumpen. PES5 lag namelijk ook al direct in de kast met de argumenten dat het een traag spel was. Afgelopen zaterdag dus nog een poging gedaan! En ja...we zijn over :D De verhoogde mate van realisme is eigenlijk toch wel leuk. Sjah, Eto schiet dan wel niet meer de keeper met bal en al het net door, maar alle bewegingen e.d. zijn dan wel weer bruut. Qua snelheid valt het eigenlijk ook nog wel mee. En het aantal onverwachte momenten is alleen nog maar toegenomen :)

Nu ligt PES5 dus in de kast ;)

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janklp
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21:04

janklp

FortyTwo Capital

Ik heb pes 6 ook op de xbox 360 gespeeld bij een vriend van me. Heb hem zelf op de pc. Vond het heerlijk spelen, stukken beter dan op de pc. Niet dat het op de pc slecht is, integendeel, maar op een console heeft het gewoon allemaal net dat beetje extra.

Mooi graphics, goede gameplay, lekker realisme. Jammer dat ik geen geldput heb want anders had hier al wel een xbox 360 met pes 6 erop gestaan.

Heb btw ook wel interesse in die option file :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lochtejans
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 20:44

Would be nice :P

Verwijderd

sorry, ik wou hem gisteravond online zetten maar ik miste nog een paar stadions en reclameborden.
Ik ben ze nu aan het toevoegen (op mn stage :D :P).

Ik zet hem vanavond online

Verwijderd

http://www.youtube.com/watch?v=JxqrqVTF2vo

Lekkere PES6 skills. Alhoewel de tegenstander geen moer doet. Zal wel op 1 ster spelen..

http://www.youtube.com/watch?v=3SNXBPTWykY

ook errûg lekker.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2006 14:10 ]

• MintyDoerak
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-09 23:54
voor een potje op de xbox360, voeg me maartoe.

GamerTag: RaceLover66

• lochtejans
Verwijderd schreef op donderdag 16 november 2006 @ 12:35:
sorry, ik wou hem gisteravond online zetten maar ik miste nog een paar stadions en reclameborden.
Ik ben ze nu aan het toevoegen (op mn stage :D :P).

Ik zet hem vanavond online
Nice :9

Ik ben benieuwd ;)

• DaViDoViTsCh

DaViDoViTsCh

* DaViDoViTsCh ook! *O*

Verwijderd

Hier is de optionfile, de kitserver is nog aan het uploaden dus die komt zo http://www.megaupload.com/?d=XAYDQROG

De AFS bestanden (0_text, 0_sound, e_text en e_sound) zet ik niet online want die zijn bij elkaar 1,4 gig dus dat is een beetje lang uploaden en downloaden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey
  • Laatst online: 01-12-2024

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

Speelt iemand dit spel ook al onder Vista en kan confirmen dat dit werkt?

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wanneer komt de kitserver eraan? Ik wacht met smart er op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had gister de XBOX 360 versie, en de PC versie in 1 kamer en het valt me dus ontzettend op dat de xbox 360 een hele andere engine (in mijn ogen dan) gebruikt voor de game.
De PC game ziet er bijna exact zoals de PES 5 versie uit.

Weet iemand hier iets meer van, want ik vind de xbox 360 versie er een stuk smoother uit zien (en nee, dit ligt volgens mij niet aan mijn computer, want die trekt het wel, zie specs desnoods :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBBvB
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 24-02-2020
ik wacht ook met smart op die kitserver. is die nog steeds aan het uploaden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freestyler87
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13-09 13:08
Voor de mensen die de kitserver met bijna alles willen hebben:
http://www.soccergaming.tv/showthread.php?t=139144

en op dat forum staat ook nog meer patches

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpaceAce
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13-09 06:14
Zijn hier nog meer mensen die problemen hebben online?

Ik speel op de PC. Door de menu's van het online gedeelte is het allemaal goed. De eerste helft van een potje gaat ook nog goed, maar bijna altijd in de tweede helft krijg ik ontzettende LAG en kan ik niet meer goed spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WouterHelm schreef op zondag 19 november 2006 @ 11:09:

Ik speel op de PC. Door de menu's van het online gedeelte is het allemaal goed. De eerste helft van een potje gaat ook nog goed, maar bijna altijd in de tweede helft krijg ik ontzettende LAG en kan ik niet meer goed spelen.
Volgens mij word de 2de helft gehost door de tegenstander als ik me niet vergis...
Maar het kan toch niet zo zijn dat alle tegenstanders een slechte internetverbinding hebben? :?
Zou ook wel graag willen weten of dit beter is als in PES5.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2006 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freestyler87
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13-09 13:08
WouterHelm schreef op zondag 19 november 2006 @ 11:09:

Ik heb het ook regelmatig, maar ik heb dan ook veel problemen met connecten naar anderen. Als ik een quick match doe dan is het scherm zwart en dan is het, kan niet connecten. De keer daarop gaat alles gewoon goed :? . Heb nu al meer disconnects als wedstrijden.
De poort op de router staat open en zelfs met firewall uit blijf ik het houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regeneration
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Ik heb dit spel nu ook een paar dagen voor de PC en daarbij valt me twee negatieve punten op tedens het spelen (naast dat het weer een zeer goed spel is :) ).

En die zijn:
Ik wilt dat mijn SB niet mee naar voren komen. Daarom heb ik ze bij "attack" een pijl naar achteren gegeven (= dus richting het doel). Echter ze komen toch heel vaak altijd mee naar voren en als ik de bal dan verlies staat er bij de counter-attack een of twee man minder achter (dar is ook de reden dat ik niet wil dat de SB mee komen naar voren). Ook heb ik de "defence" op high gezet en dat gaat ook niet. :(

Dan is er nog iets: ik zie soms dat mijn LB op de rechterkant staat te dekken en andersom. :? Waarom staat hij niet gewoon op zijn plaats?

Ik zou graag willen weten wat ik hier (mogelijk) tegen kan doen. Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-08 19:28

amahusu

taking over the world!

punt 1: verander sb in cb, ze blijven dan op de flanken maar gaan niet mee naar voren
punt 2: zet "switch sides" uit in je tactics

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaViDoViTsCh

DaViDoViTsCh

Wazig, met die optionfile heb ik geen 99999999 pespoints... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Hoe zit het op het moment met het online gedeelte op de 360?
Ik ben vooral geinteresseerd om tegen vrienden online te spelen.....is dat een beetje te doen? Of is het beter om gewoon pro evo 5 voor de xbox te halen (is backwards compatible)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die punten zitten in de 0_text file en die kna ik helaas niet online zetten omdat die bijna 1,4 gig is en die kitserver moet ik ff opnieuw uploaden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan geen potje normaal winnen zonder dat je tegenstander er mee kapt omdat ie niet tegen z;n verlies kan... :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Requiem19
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23:31
PES6 is m'n eerste voetbalgame sinds, ja ik schaam me diep, Fifa 97 voor de megadrive. Ik moet zeggen, er is een hoop veranderd in die tijd ;). Het is duidelijk nog even wennen voor me. Soms speel ik best lekker en win ik met 2-0, 3-0, maar soms kom ik er ook gewoon absoluut niet aan de pas. In de EK finale tegen Italie, met NL, op de middelste moeilijkheidsgraad kon ik echt niet van ze winnen. Pas na 6 x proberen won ik door een lucky penalty.

Wat ik me dus afvraag is of er goede sites zijn waarop staat hoe je jezelf kan verbeteren in PES. Ik ben al een beetje bezig met alle trucjes en mogelijkheden van de handleiding, maar ik mis iets van een soort trainingroute die je kan afleggen om steeds beter te worden. Voor m'n gevoel sta ik namelijk de laatste week best wel stil qua vooruitgang en blijf ik een beetje hangen in m'n huidige niveau. Dus als er mensen zijn met goede sites, tips, zijn ze erg welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpaceAce
Requiem19 schreef op maandag 20 november 2006 @ 10:17:
Wat ik me dus afvraag is of er goede sites zijn waarop staat hoe je jezelf kan verbeteren in PES. Ik ben al een beetje bezig met alle trucjes en mogelijkheden van de handleiding, maar ik mis iets van een soort trainingroute die je kan afleggen om steeds beter te worden. Voor m'n gevoel sta ik namelijk de laatste week best wel stil qua vooruitgang en blijf ik een beetje hangen in m'n huidige niveau. Dus als er mensen zijn met goede sites, tips, zijn ze erg welkom.
Check the Piggyback eens. Ik heb hem hier besteld.

Een must voor iemand verder wil met dit spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@snappie heb ik ook erg veel last van... ik stond gisteren met 6-1 voor in de rust moest die eikel hem uitzetten en het potje daarna stond ik met 2-1 voor en toen disconecte mn tegenstander ook weer :(

Hier is de kitserver:

Part 1 http://www.uploadhub.net/...ebaf4a2329f46369d81a207db
Part 2 http://www.uploadhub.net/...25e744734b908297cf7b3cda7
Part 3 http://www.uploadhub.net/...45f8adfce6a1ba3efbe376aa1
Part 4 http://www.uploadhub.net/...845c60fe36ad17a9c58ce1f8c

En hier is nog een extra ballenserver met 620 ballen:
http://www.pescorner.de/downloads/getfile.php?fileID=148

met de page up en page down knoppen kun je switchen tussen stadions en ballen
met de V en de B knop kun je wisselen van bal en met de 7, 8, 9 en de 0 kun je switchen van stadion

Verder heb ik de Stadiumserver beperkt to de engelse stadions omdat hij anders teveel ruimte in beslag zou nemen
Veel speelplezier :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoodlum77
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 02-07 10:18
In het begin was ik, net als vele, nogal sceptisch over het spel, maar nu ben ik weer net zo verslaafd als bij PES5.
Inmiddels D2 op xboxlive.

Enige minpunt is de verbinding heb al 8!!!! disconnects omdat het spel blijft hangen.

Verder helemaal top. Heb ook de expet guide aangeschaft dat geeft je ook een hoop inzicht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar kan je die expert guide kopen? ik bestel hem liever niet via amazon, ik koop hem liever in de winkel

Ik heb trouwens gelezen dat de Superpatch 1.0 onderweg is _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kun je die piggyback niet ergens in Nederland kopen? Ik heb geen creditcard 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoodlum77
Ik heb hem bij de Free Record Shop in Alkmaar gehaald, 14,95

Ik geloof dart MEdiamarkt het normaal ook heeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Door die guide ga je echt niet beter spelen hoor, je gaat beter spelen door te spelen. Gewoon zelf ervaring etc opdoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoodlum77
Persoonlijk vind ik dat ik door het lezen van de guide meer uit PES haal dan voordat ik de guide had. HEt geeft je meer inzicht in de mogelijkheden bij bewegingen, passes, corners vrije trappen etc, maar belangrijker imo is de uitleg over strategieen en hoe deze te gebruiken.

Wanneer je de guide alleen maar op je xbox legt ga je inderdaad niet beter spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eduardtee
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 30-06 10:03
Hoodlum77 schreef op maandag 20 november 2006 @ 12:57:
Persoonlijk vind ik dat ik door het lezen van de guide meer uit PES haal dan voordat ik de guide had. HEt geeft je meer inzicht in de mogelijkheden bij bewegingen, passes, corners vrije trappen etc, maar belangrijker imo is de uitleg over strategieen en hoe deze te gebruiken.

Wanneer je de guide alleen maar op je xbox legt ga je inderdaad niet beter spelen
Vind ik ook. Het maakt je iets bewuster van wat je aan het doen bent en wat de werking is van hetgeen wat je doet. Je wordt inderdaad niet beter als je niet speelt, maar door telkens een bepaald onderdeel uit de guide te lezen en vervolgens uit te proberen in het spel, kan je telkens beter worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gratis_vodka
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 13:32

gratis_vodka

If you love it - shoot it!

het is gewoon een heel handig naslagwerkje met informatie over bijv. tactieken. Zo ben ik me nu eens echt gaan verdiepen in de opstelling, puur omdat het zo duidelijk wordt uitgelegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is ie btw engels of nederlands?
Bestaat er eigenlijk wel een nederlandse versie.. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 20 november 2006 @ 10:38:
@snappie heb ik ook erg veel last van... ik stond gisteren met 6-1 voor in de rust moest die eikel hem uitzetten en het potje daarna stond ik met 2-1 voor en toen disconecte mn tegenstander ook weer :(

Hier is de kitserver:

Part 1 http://www.uploadhub.net/...ebaf4a2329f46369d81a207db
Part 2 http://www.uploadhub.net/...25e744734b908297cf7b3cda7
Part 3 http://www.uploadhub.net/...45f8adfce6a1ba3efbe376aa1
Part 4 http://www.uploadhub.net/...845c60fe36ad17a9c58ce1f8c

En hier is nog een extra ballenserver met 620 ballen:
http://www.pescorner.de/downloads/getfile.php?fileID=148

met de page up en page down knoppen kun je switchen tussen stadions en ballen
met de V en de B knop kun je wisselen van bal en met de 7, 8, 9 en de 0 kun je switchen van stadion

Verder heb ik de Stadiumserver beperkt to de engelse stadions omdat hij anders teveel ruimte in beslag zou nemen
Veel speelplezier :*)
Mijn dank voor de 620 ballen, ik neem aan dat de folder "balls" in de kitserver folder moet?
Beetje overkill zoveel ballen maar ik was opzoek naar de Arrow II yellow/purple en die zit er vast wel tussen. :P

Only fools are enslaved by time and space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kardox
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 03-07 00:17
hallo
ik wil voor eerst online spelen met pro evo 6 (pc), kiez ik network, komt een scherm met mijn registration code en daar onder pasword, maar ik weet geen pasword, weet iemand wat dat betekent en hoe moet ik aan die pasword komen. mijn spel is paar uurtjes oud heb vandaag gekocht in winkel met registration code.
alvast bedankt
gr, kardox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LoneRanger schreef op maandag 20 november 2006 @ 17:21:
[...]

Mijn dank voor de 620 ballen, ik neem aan dat de folder "balls" in de kitserver folder moet?
Beetje overkill zoveel ballen maar ik was opzoek naar de Arrow II yellow/purple en die zit er vast wel tussen. :P
yup
kardox schreef op maandag 20 november 2006 @ 17:57:
hallo
ik wil voor eerst online spelen met pro evo 6 (pc), kiez ik network, komt een scherm met mijn registration code en daar onder pasword, maar ik weet geen pasword, weet iemand wat dat betekent en hoe moet ik aan die pasword komen. mijn spel is paar uurtjes oud heb vandaag gekocht in winkel met registration code.
alvast bedankt
gr, kardox
je moet je registreren op konami.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kardox
kan iemand mij aub link van registratie bij konami geven? en is het registereren gratis ?
en als je wilt online spelen met (pc), is dat ook gratis of moet je betalen of zo ...
gr, kardox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:46

PromoX

Flying solo

kardox schreef op maandag 20 november 2006 @ 19:15:
kan iemand mij aub link van registratie bij konami geven? en is het registereren gratis ?
en als je wilt online spelen met (pc), is dat ook gratis of moet je betalen of zo ...
https://pes6web.winning-eleven.net/pes6ec/reguser/

En met de pc is het gratis.

And I'm the only one and I walk alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regeneration
  • Niet online
amahusu schreef op zondag 19 november 2006 @ 19:27:
punt 1: verander sb in cb, ze blijven dan op de flanken maar gaan niet mee naar voren
Thanks, ik zal het eens proberen. :)
Verwijderd schreef op maandag 20 november 2006 @ 11:25:
Waar kan je die expert guide kopen? ik bestel hem liever niet via amazon, ik koop hem liever in de winkel

Ik heb trouwens gelezen dat de Superpatch 1.0 onderweg is _/-\o_
Dat wil ik ook. ;)
Hoodlum77 schreef op maandag 20 november 2006 @ 12:46:
Ik heb hem bij de Free Record Shop in Alkmaar gehaald, 14,95

Ik geloof dart MEdiamarkt het normaal ook heeft
Ok, bedankt.
Verwijderd schreef op maandag 20 november 2006 @ 16:51:
En dat is het laatste dat ik ook wil weten. :) Iemand die het kan vertellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kardox
hi
na dat je scoort bij pro evo 6 als die popetje gaat feeste beeld word dan langzaam bij mij is dat ook bij andere of komt door my pc zoja, hoe komt het, alvast bedankt
.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eduardtee
Verwijderd schreef op maandag 20 november 2006 @ 16:51:
Er bestaat geen Nederlandse versie. Het is volledig Engels.
De DVD die erbij zit, heeft een Engels menu, maar heeft verder weinig tot geen tekst. Het interview met Seabass dat erop zit, is volledig in het Japans met Engelse ondertiteling. Bij mij liep dit echter vast en kon ik het interview niet eens afkijken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Okey ty

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12-09 10:41
kardox schreef op maandag 20 november 2006 @ 23:08:
hi
na dat je scoort bij pro evo 6 als die popetje gaat feeste beeld word dan langzaam bij mij is dat ook bij andere of komt door my pc zoja, hoe komt het, alvast bedankt
.
Ligt waarschijnlijk aan je pc, maar ga eerst even een taalcursus Nederlands volgen voor je post s.v.p. }:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lool idd die zin sloeg egt nergens op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

kardox schreef op maandag 20 november 2006 @ 23:08:
hi
.
"Hoi. Nadat ik heb gescoord gaan al mijn spelers staan feesten maar het beeld wordt dan langzaam bij mij. Hebben anderen ook last van dit probleem? of komt het door mijn PC, zo ja weet iemand waarom dat gebeurt en hoe ik dat kan oplossen?"

:) (niet om de betweter uit te hangen hoor maar om je te helpen).

Zelf zou ik niet weten waardoor dat gebeurt.. ik skip die scenes altijd.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de mensen die last hebben van 'tearing' op de pc. Dus alsof er een mes even je scherm in 2'en deeld. Dit heeft te maken met je vsync functie, en zit hem vooral bij de ATi kaarten. Even Vsync aanzetten in je beeldscherm opties, aangezien dit geen mogelijkheid is in de PES opties.

Als het goed is moet dit het probleem verhelpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kardox
speciaal voor Nippletwister Hennequin
even voor duidelijkheid als je geen antwoord hebt op een vraag hoef je ook niet reageren, en niet met stomme opmerkingen komen, ik spreek voldoende nederlands voor iemand die pas 3 jaar in nederland woont. nogmaals reageer niet als je geen antwoord hebt op mijn vraag en hou je stomme opmerking voor je. wankers

[ Voor 4% gewijzigd door kardox op 21-11-2006 22:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaViDoViTsCh

DaViDoViTsCh

Schelden is ook weer overbodig...
Maar kardox, misschien kun je dat verhelpen mbv lodmixer in de kitserver, daar wat instellingen veranderen en misschien dat het wat vloeiender gaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Je kan die scenes gewoon skippen door op spatie te drukken :), zolang het voetbal maar lekker snel gaat toch :).

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaViDoViTsCh

DaViDoViTsCh

Ja ok, maar sommigen wellen ook die scenes ertussendoor zien... Ik heb me eigen poppetje gemaakt bij PES5 toendertijd en die leek sprekend, toen vond ik het ook wel tof om dat te kijken... Nu bij PES6 krijg ik em niet goed lijkend helaas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kardox schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 21:58:
speciaal voor Nippletwister Hennequin
even voor duidelijkheid als je geen antwoord hebt op een vraag hoef je ook niet reageren, en niet met stomme opmerkingen komen, ik spreek voldoende nederlands voor iemand die pas 3 jaar in nederland woont
kardox schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 21:58:
reageer niet als je geen antwoord hebt op een vraag en hou je stomme opmerking voor je. wankers
lol :P

Dr is trouwens een Champions League patch uit...
Die kan je hier vinden: http://www.gamingaccess.c..._id=6013&language=english

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2006 10:01 ]

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 00:24
Eindelijk, de patch voor de 360 is er sinds gisteren.. Hele vooruitgang, het speelt heel goed nu online.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Verwijderd

M@cer schreef op donderdag 23 november 2006 @ 10:40:
Eindelijk, de patch voor de 360 is er sinds gisteren.. Hele vooruitgang, het speelt heel goed nu online.
Wat voor patch? Is dat ook voor PC? Goed spelen online? :p

• M@cer
Nee alleen voor de 360. De PC patch was er al langer volgens mij.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

• kardox
hi
ik heb uefa champions league geinstaleert op mijn pc voor pro evo 6 , maar ik krijg volgende fout bij starten, AFS file not found.
en is er ook een dkzstudio programma in engels of nl,zoja waar kan ik die dl, want ik heb in france en ik versta niks van.
tnx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chi3F
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10-06-2023

Chi3F

Hax

kardox schreef op donderdag 23 november 2006 @ 22:24:
hi
ik heb uefa champions league geinstaleert op mijn pc voor pro evo 6 , maar ik krijg volgende fout bij starten, AFS file not found.
en is er ook een dkzstudio programma in engels of nl,zoja waar kan ik die dl, want ik heb in france en ik versta niks van.
tnx
Bij die link die gegeven is staat een handleiding hoe je alles precies moet installeren en waar je dat progje kan downloaden, als je doet wat daar staat werkt het prima.
Mij is het prima gelukt iig, alleen m'n controls zijn verneukt als ik dat Pes 6 CL ding opstart, hoop dat ik dat ergens kan fixen :P

PSN: Arienix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kap denk ik lekker met dat online PES6-en.
Ongelovelijk wat een lag je hebt. Meestal win ik in de eerste helft en probeer ik de 2de helft heel defensief te spelen en te counteren want de lag is gewoon te erg in 9 v/d 10 gevallen als iemand anders host.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoodlum77
Patch gedaan, gaat inderdaad wel beter. Maar ik heb nu wel vaak dat een game helemaal freezed. En dan is het de vraag wie disconnect??? ik heb inmiddels 12!! disconnects opgelopen echt heel waardeloos.

momenteel staat de xbox al 8 uur aan in een freeze scherm, omdat die snuiter aan de andere zijde ook niet wil disconecten. heheh kijken wie het het langst volhoudt. Ik stond 2-0 voor is het wel zo fair dat hij verbreekt. Doe ik tenminste wel altijd, bij achterstand tijdens freeze mag de andere partij de punten hebben van me.

Anyway het is wel een waardeloze situatie continue lags en zelfs freeze-ups

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• neeroeter
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12-09 05:50
Nou, hier mijn duit in het zakje...

Ik speel 'm nu een paar weken, niet online maar gewoon een masterleague. Ik vind 'm dus wel weer sterk verbeterd: pes5 vond ik nogal gescripted maar dat is nu weer een stuk minder. Meer vrijheid , meer klutsballen, meer foutjes, dat maakt het voor mij wel weer leuker.

Passes vanaf de zijkant zijn lastiger om uit te scoren, hoewel je wingers er makkelijker langskomen dan in 5. Vrije trappen zijn erg moeiljk nu om uit te scoren, is me nog niet gelukt.

Ik heb met ajax in de tweede divisie een x met 8-1 gewonnen, maar ook gewoon een paar x verloren, variatie is er dus...ben nu gepromoveerd ;)

Alles op de moeiljkste instellingen, gewoon doorgegaan vanuit pes5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoodlum77 schreef op vrijdag 24 november 2006 @ 10:14:
Patch gedaan, gaat inderdaad wel beter. Maar ik heb nu wel vaak dat een game helemaal freezed. En dan is het de vraag wie disconnect??? ik heb inmiddels 12!! disconnects opgelopen echt heel waardeloos.

momenteel staat de xbox al 8 uur aan in een freeze scherm, omdat die snuiter aan de andere zijde ook niet wil disconecten. heheh kijken wie het het langst volhoudt. Ik stond 2-0 voor is het wel zo fair dat hij verbreekt. Doe ik tenminste wel altijd, bij achterstand tijdens freeze mag de andere partij de punten hebben van me.

Anyway het is wel een waardeloze situatie continue lags en zelfs freeze-ups
Ik heb het ook geprobeerd on-line, maar dat is gewoon neit te doen, waardeloos :(. Het is maar goed dat ik ook nog FIFA 07 voor de X-BOX 360 heb gekocht. O-) Ik vind het zowiezo een schande van Konami en EA om snelle onafgemaakte footies op de X-BOX 360 te gooien. Voor Konami is dat het on-line gebeuren, maar ook bepaalde opties die in andere versies wel zitten en voor EA is dat het aantal competities flink naar beneden is gehaald, bah eigenlijk zijn wij hier met zijn allen gek om voor zo,n produkt dik te betalen en dan bedoel ik voornamelijk mensen met een X-BOX 360. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 08:29
Iemand die online durft tegen mij? X360

Gamertag = RastafariMan

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mtlife
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-10-2024
Hej, ik zit eraan te denken om ook dit spel aan te schaffen. Maar ik weet niet wat t nou allemaal is met die patches en onzin, bij fifa 07 is gewoon alles in 1x klaar (inclusief juiste namen). Als ik het goed begrijp dan heb je hier k_patch, kitserver, balls, stadiums, chants en publiek enzo :). En wat is ppf o matic, en hoe apply ik die patches? Want ik wil wel gewoon met chelsea en eventueel de bundesliga kunnen spelen.

Na een paar uur googlen, en ff dit topic door gesearched krijg geen echt duidelijke indruk meer. Is er meer een site ofzo waar alle patches op staan en hoe ik ze moet toepassen? (of iig de juiste richtlijnen.. :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deruxian
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online

Deruxian

p4 2.8 1024mb, 6800 gt

Als het goed is krijg ik binnekort een Rumlepad II gamepad. Deze heb ik voornamelijk gekocht om voetbalgames mee te kunnen spelen. Nu heb ik Fifa 07. Heel mooi spel hoor daar niet van, maar in de Bart Smit speelde ik een keer Pes 5 en was meteen verkocht. De 'feel' van dat spel was gewoon fenomenaal.
Nu wil ik graag PES gaan spelen, alleen ik zit te twijfelen tussen editie 5 en 6. In de review van Pc Gameplay las ik dat deeltje 6 minder vernieuwend was en ietwat minder realistisch t.o.v deeltje 5.

Dus welk deel kan ik het beste kopen, deel 5 of 6?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SYQ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

SYQ

download beide, speel ze verrot en oordeel zelf. koop daarna de versie die jou het meest aanspreekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regeneration
  • Niet online
amahusu schreef op zondag 19 november 2006 @ 19:27:
Het werkt! Heel erg bedankt, punt 2 had ik al niet maar punt 1 werk goed! :D
Verwijderd schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 16:08:
Voor de mensen die last hebben van 'tearing' op de pc. Dus alsof er een mes even je scherm in 2'en deeld. Dit heeft te maken met je vsync functie, en zit hem vooral bij de ATi kaarten. Even Vsync aanzetten in je beeldscherm opties, aangezien dit geen mogelijkheid is in de PES opties.

Als het goed is moet dit het probleem verhelpen.
Ook bedankt! Ik had ook last van tearing. (heb een nVidia) maar nu niet meer, sinds ik Vsync aan heb gezet. :D

Nu heb ik nog een vraag. Heb heb weer een 'probleempje' met PES:
Zowat elke bal die uit de lucht kom verlies ik het duel. En de tegenstander pakt heel vaak moeiteloos de bal uit de lucht en legt hem dood op zijn voet... Ook die paar keer dat ik het luchtduel win kan ik de bal moeilijk controlleren en wordt hij weer vaak afgepakt. Ik speel (zowat) altijd met een goede team tegen een minder goede team.
Mijn vraag dus. Hoe kan je meer luchtduel winnen en daarna de bal goed ondercontrolle houden. Zijn daat knoppen(combinaties) voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand waar je Ajax chants (spreekkoren) of andere eredivisie chants kan downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

De afgelopen dagen ben ookik te grazen genomen door het online PES6 virus. Begin een echte addict te worden geloof ik. Ik heb even een vraag. Weet één van jullie hoe mijn tegenstanders zo ontzettend veel druk uit kunnen oefenen wanneer ik de bal heb, terwijl mij dat echt voor geen meter lukt?! Ik hoop dat dit ergens een instelling is en dat het niet ligt aan mijn genrekkige game skills :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

normaliter is dat tijdens het spelen op leftshoulder button + B indrukken. op de X360 tenminste :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel op de PC, maar daar zal het dan wel iets vergelijkbaars zijn. Ga in ieder geval een poging wagen. Thanks!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpaceAce
Weet iemand hoe ik mijn probleem met mijn vleugel spelers kan oplossen. Ik speel meestal met een 4-3-3 formatie. Als ik dan met een back met de bal opkom ren ik mijn vleugelspeler meestal voorbij. Deze blijft dan als een kip zonder kop iets voorbij de middenlijn staan. Ik had graag gezien dat deze dan de diepte in gaat als ik daar met mijn back kom aanstormen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eduardtee
Deruxian schreef op zaterdag 25 november 2006 @ 15:05:
Als het goed is krijg ik binnekort een Rumlepad II gamepad. Deze heb ik voornamelijk gekocht om voetbalgames mee te kunnen spelen. Nu heb ik Fifa 07. Heel mooi spel hoor daar niet van, maar in de Bart Smit speelde ik een keer Pes 5 en was meteen verkocht. De 'feel' van dat spel was gewoon fenomenaal.
Nu wil ik graag PES gaan spelen, alleen ik zit te twijfelen tussen editie 5 en 6. In de review van Pc Gameplay las ik dat deeltje 6 minder vernieuwend was en ietwat minder realistisch t.o.v deeltje 5.

Dus welk deel kan ik het beste kopen, deel 5 of 6?
Als ik jou was, zou ik altijd voor de nieuwere versie gaan. PES6 vind ik zelf beter spelen dan PES5. Elke nieuwe versie vind ik tot nu toe een verbetering geweest over de algehele linie. Tuurlijk zitten er altijd dingen bij die wat minder zijn dan in de vorige versie, maar over het algemeen is ie beter.
Daarnaast, als je online wilt gaan om te spelen, wordt altijd de nieuwere versie meer gespeeld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Deel 6 is echt een hele vooruitgang, maar dit merk je pas na verloop van tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mtlife
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-10-2024
mtlife schreef op zaterdag 25 november 2006 @ 12:38:
Hej, ik zit eraan te denken om ook dit spel aan te schaffen. Maar ik weet niet wat t nou allemaal is met die patches en onzin, bij fifa 07 is gewoon alles in 1x klaar (inclusief juiste namen). Als ik het goed begrijp dan heb je hier k_patch, kitserver, balls, stadiums, chants en publiek enzo :). En wat is ppf o matic, en hoe apply ik die patches? Want ik wil wel gewoon met chelsea en eventueel de bundesliga kunnen spelen.

Na een paar uur googlen, en ff dit topic door gesearched krijg geen echt duidelijke indruk meer. Is er meer een site ofzo waar alle patches op staan en hoe ik ze moet toepassen? (of iig de juiste richtlijnen.. :P)
niemand een site met alle patches?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe zit het met de 360 versie?
Is deze ook te patchen e.d.? En dan bedoel ik niet de online verbeterings patch. Maar shirts en team namen e.d.

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2006 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ratsja
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-09-2023

ratsja

bi polair

Wat ik vreemd vind is dat je je tactiek welke je gebruikt in de master league elke keer moet saven voor als je online gaat.
Elke keer wanneer ik de xbox 360 opstart, moet ik naar de master league om mijn taktiek te saven via stock exchange.
En als ik dan een team gekozen heb moet ik hem handmatig selecteren i.p.v. auto load.
Of doe ik iets verkeerd ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@mtlife: hier zijn een paar sites voor je, download als eerste een kitserver. daar kan je van alles in importeren

www.pescorner.de
http://pes.socceraccess.com/
www.wevolution.org
http://www.evo-web.co.uk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gratis_vodka
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 13:32

gratis_vodka

If you love it - shoot it!

't blijft een topspel, maar ik snap van mezelf niet waarom ik de ene keer de (AI) tegenstander helemaal zoek speel en de volgende keer compleet overlopen wordt....zal de vorm van de dag wel zijn ofzo :P

mocht iemand overigens nog een PC versie willen: ik heb dankzij een foutje van de online gamesboer 2 exemplaren ontvangen; 1tje is dus geheel nieuw en overbodig. Mocht iemand die willen overnemen laat 't hier dan even weten, voor 21 eurootjes incl. verzending mag 'ie weg. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
gratis_vodka schreef op maandag 27 november 2006 @ 15:02:
't blijft een topspel, maar ik snap van mezelf niet waarom ik de ene keer de (AI) tegenstander helemaal zoek speel en de volgende keer compleet overlopen wordt....zal de vorm van de dag wel zijn ofzo :P
Komt a) omdat je constant genaaid wordt door de AI omdat ie alleen maar A is en niet I. En b), het scheelt ook heel erg wat de stand is heb ik het idee. Bij 0-0 kun je ze (ik tenminste) goed onder druk houden, maar zodra je achter komt wordt het opeens een stuk lastiger om kansjes/kansen te creeeren, omdat de AI dan verdedigender gaat spelen, en omdat ikzelf dan mezelf meer ga pushen om te scoren, wat meestal averechts werkt :+. Als je zelf echter voorkomt, is het eigenlijk gewoon een zaak van lekker rustig uitspelen omdat de AI zo rond het uur opeens erg aanvallend wordt, waardoor jezelf lekker kunt counteren. :P

Waar blijven trouwens de doelpunten? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lochtejans
gratis_vodka schreef op maandag 27 november 2006 @ 15:02:
mocht iemand overigens nog een PC versie willen: ik heb dankzij een foutje van de online gamesboer 2 exemplaren ontvangen; 1tje is dus geheel nieuw en overbodig. Mocht iemand die willen overnemen laat 't hier dan even weten, voor 21 eurootjes incl. verzending mag 'ie weg. :)
Ik zoek nog een orginele versie om online te spelen. Ik neem aan dat de cd-key nog niet gebruikt is om een gebruikersnaam en password aan te vragen bij Konami? Mocht dat nog niet zo zijn dan heb ik wel interesse. 21 euro inclusief was het toch? Check m'n profiel voor mijn email. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regeneration
  • Niet online
WouterHelm schreef op maandag 27 november 2006 @ 09:17:
Weet iemand hoe ik mijn probleem met mijn vleugel spelers kan oplossen. Ik speel meestal met een 4-3-3 formatie. Als ik dan met een back met de bal opkom ren ik mijn vleugelspeler meestal voorbij. Deze blijft dan als een kip zonder kop iets voorbij de middenlijn staan. Ik had graag gezien dat deze dan de diepte in gaat als ik daar met mijn back kom aanstormen.
Probeer eens bij "Manual settings", dan "Individual", dan je vleugelspelers selecteren en dan "attack" dan pijl naar voren. (Of heb je dat al geprobeert?).

En heeft nog iemand antwoord op mijn vraag op de vorige pagina:

" Nu heb ik nog een vraag. Heb heb weer een 'probleempje' met PES:
Zowat elke bal die uit de lucht kom verlies ik het duel. En de tegenstander pakt heel vaak moeiteloos de bal uit de lucht en legt hem dood op zijn voet... Ook die paar keer dat ik het luchtduel win kan ik de bal moeilijk controlleren en wordt hij weer vaak afgepakt. Ik speel (zowat) altijd met een goede team tegen een minder goede team.
Mijn vraag dus. Hoe kan je meer luchtduel winnen en daarna de bal goed ondercontrolle houden. Zijn daat knoppen(combinaties) voor? "

[ Voor 32% gewijzigd door Regeneration op 27-11-2006 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12-09 19:39
Je kan tijdens dat de bal in de lucht is, je mannetje positioneren met R2 (op de ps2 dat is). Zo kan je dus voor je tegenstander gaan staan, of hem simpelweg weg duwen (met een sterke speler).
Rammen op X (passen) wil ook nog wel eens helpen, hoewel het timen van je actie bij deze versie nog belangrijker is geworden...

[ Voor 14% gewijzigd door Sluuz op 27-11-2006 19:12 ]

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 08:29
henkyyyyyyy schreef op zaterdag 25 november 2006 @ 12:37:
Iemand die online durft tegen mij? X360

Gamertag = RastafariMan
Niemand die durft :)

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sluuz schreef op maandag 27 november 2006 @ 19:12:
Je kan tijdens dat de bal in de lucht is, je mannetje positioneren met R2 (op de ps2 dat is). Zo kan je dus voor je tegenstander gaan staan, of hem simpelweg weg duwen (met een sterke speler).
Rammen op X (passen) wil ook nog wel eens helpen, hoewel het timen van je actie bij deze versie nog belangrijker is geworden...
Bij mij helpt het drukken op de steekpaasknop (driehoekje volgens mij). Die duels win je altijd, met passen heb ik minder succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Voeg me maar toe Macer NL. Als je meer tegenstand zoekt kijk ook eens in mijn sig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regeneration
  • Niet online
Sluuz schreef op maandag 27 november 2006 @ 19:12:
Verwijderd schreef op maandag 27 november 2006 @ 22:55:
[...]

Bij mij helpt het drukken op de steekpaasknop (driehoekje volgens mij). Die duels win je altijd, met passen heb ik minder succes.
Bedankt ik zal eens (verder) proberen. En volgens mij is inderdaad timming belangrijk.
Heb ook geprobeert met R1 indrukken of ingedrukt houden, dan scherm je de bal af voor je tegenstander. Weet echter niet zeker of dat werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siemed
  • Laatst online: 12-09 12:23
Wat ik nog het meeste mis in PES6 op de Xbox360 is de coop functie voor on-line spelen. Is die met de patch terug gekomen? Ik speel nu maar weer PES5, omdat deze dat wel heeft. Tevens heeft PES5 de mogelijkheid om de tegenstander meteen weer uit te dagen na een verloren potje. Ook dit was verdwenen in PES6. Is dit al terug?

Thanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

op de pc allebei wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoodlum77
siemed schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 16:23:
Wat ik nog het meeste mis in PES6 op de Xbox360 is de coop functie voor on-line spelen. Is die met de patch terug gekomen? Ik speel nu maar weer PES5, omdat deze dat wel heeft. Tevens heeft PES5 de mogelijkheid om de tegenstander meteen weer uit te dagen na een verloren potje. Ook dit was verdwenen in PES6. Is dit al terug?

Thanks.
Met de patch is dit niet teruggekomen, ik mis beide opties enorm vind het echt een gemis. Vaak wil ik nog revanche nemen op iemand >:)

[ Voor 13% gewijzigd door Hoodlum77 op 28-11-2006 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Echt belachelijk man!
Dit kan niet anders dan dat dit expres is gedaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
*kuch.. bullshit*..Jammer dat ik geen XBox heb want had mij
gelijk aangesloten bij je en uitgedaagd. Speel nl. PS2 op topplayer en doe
het goed. :*)
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.