[PC/PS2/X360] Pro Evolution Soccer 6

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 10.632 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het steeds makkelijker worden zodra je gewend bent kun je juist heel goed schieten en koppen in PES6.

btw, voor de mensen die ML spelen een klein trucje voor het aankopen van spelers. Ga iets hoger zitten dan hun huidige salaris en iets hoger dan de aankoopsom (hoeft niet eens veel te zijn). Sla het spel op en ga naar de volgende week. Als het een "breakdown" is moet je even je ML-game opnieuw laden (er dus helemaal uit naar mode menu en opnieuw laden) en weer op "go to next week doen". Grote kans dat het nu een succesvolle transfer wordt. Zo niet, dan duurt het hoogstens 5 keer voordat de speler wel komt. Gegarandeerd dat je de speler krijgt!

Beetje valsspelen maar ach..op een legitieme manier ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Slechte graphics/gameplay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Graphics kan je over discussieren

Gameplay lijkt me eerder een gebrek aan skills.

Geef het even tijd. Toen ik PES er 2 weken geleden voor het eerst instopte vond ik het ook niets. Aangezien ik ziek was, en niks anders kon, toch maar doorgespeeld, en PES is imho *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-02-2023

DenniZ

Warrior - Warlock

Alle servers zitten vol :(

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat ik jammer vind is dat we nog steeds niet tegen ps2 gebruikers kunnen spelen, en dat is wel beloofd.

en we kunnen niet de match results bekijken,das ook jammer.(alleen van groep wedstrijden)

ik hoop dat er een oplossing komt voor deze 2 problemen.

de servers werken prima, nu nu dit nog heren van konami:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Idd, tis wel erg druk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jonamolenaar
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-01-2024
Ik ben een fanatieke pes6 speler. Vindt het spel wederom er goed. Vooral de ingooi is verbetert. Ik speel het spel op dit moment met de logitech rumblePad 2 bevalt me goed. Mijn oom speelde pes5 met de xbox 360 controller. Mijn vraag: Is er hier iemand die pes6 met de xbox 360 controller speelt. Zo ja wat zijn de ervaringen? Zit er aan te denken om die namelijk te kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZieMaar!
  • Laatst online: 20:29

ZieMaar!

Moderator General Chat
Ik begin ook steeds meer fun te krijgen, maar heb dit keer mijn twijfels bij de moeilijkheidsgraad...

Ik speel de Franse League, met Olympique Lyon, op Top Player (zeg maar vijf sterren), en sta bovenaan. Slechts een keer verloren en erg weinig goals tegen. Het scoren is wel erg lastig, maar meestal is 1 doelpunt wel voldoende.

Het verschil tussen Pro en Top Player is niet erg groot, vind ik. Natuurlijk weet ik wel dat ik ook met mindere teams kampioen kan gaan proberen te worden etcetera, maar een spel dat ik pas twee weken heb, hoort op dit moment volgens mij nog wel wat meer uitdaging te bieden.

Online is nu goed. Wel vaag systeem met die matchrooms, maar 't werkt nu wel lekker.

De controls zijn btw juist perfect (ik speel dan wel met een controller). Ze zijn vziw ook volledig zelf in te stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stickyfish
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-09 16:33

stickyfish

Don't fuck with Limbo's

Gisteren maar weer online zitten spelen. Tot grote frustratie op sommige momenten >:).
Wat ik echter wel merkte is dat de laatste 2 potjes tegen dezelfde tegenstander veel "sneller" speelde. Bij de andere potjes heb ik niet het idee dat ik last van lag heb, maar op de een of andere manier kon ik nu sneller reageren, schieten en verdedigen. Niet dat het heeft geholpen :). Hebben hier meer mensen ervaring mee? Ik speel op de PS2 en heb een @home abo.

"Computers aren’t the thing. They’re the thing that gets us to the thing" - Joe MacMillan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-09 13:48
jonamolenaar schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 23:36:
Ik ben een fanatieke pes6 speler. Vindt het spel wederom er goed. Vooral de ingooi is verbetert. Ik speel het spel op dit moment met de logitech rumblePad 2 bevalt me goed. Mijn oom speelde pes5 met de xbox 360 controller. Mijn vraag: Is er hier iemand die pes6 met de xbox 360 controller speelt. Zo ja wat zijn de ervaringen? Zit er aan te denken om die namelijk te kopen
Waarschijnlijk de mensen die met een Xbox 360 spelen ;)

Ik vind het een geweldige controller, veel beter dan de PS2 controller (daar krijg ik kramp van), maar het is hoofdzakelijk een kwestie van smaak.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Ik vind de 360 controller een stuk minder als de ps2 eerlijk gezegd. Met name de vierpuntsdruktoets mis ik toch op de een of andere manier. Heb wel eens dat ik een bal wil passen naar een medespeler maar dan of naar een andere speler passed of helemaal nergens heen.

Wat ik echter nog storender vind is dat ik nergens kan vinden hoe ik de player selection gevoeligheid kan aanpassen. Bij de PS2 kon je tijdens de match op start drukken en bij player settings het aantal streepjes aanpassen of eventueel zelfs op fix zetten, zodat je met een vaste speler speelt.

Bij de 360 erger ik er me er aan dat de computer zelf te snel een andere en vaak verkeerde speler selecteert. Enig idee of dit uberhaupt is aan te passen? Kon het zo snel niet terugvinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJkim
  • Laatst online: 02-03-2024

DJkim

Tweak met mate!!! :)

Graphic tja hij draait op PS2 emulatro maar dit is ook laatste versie van PES die op PS2 is gebaseerd. Maar meeste mensen vinden graphic minder belangrijker als gameplay. Want imho gameplay maakt hele PES serie zo leuk. Verder ik speel Camera Wide angle dus ik let toch niet op kleine details. Verder als je Logitech Rumble pad gebruikt dan herkent PES het automatisch en alle settingen zijn automatisch goed. Met PES5 moest je nog zelf gaan instellen.

Lucky Goldstar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Laatst online: 11:11

On_E

Housemusic

kazuka schreef op woensdag 08 november 2006 @ 08:56:
Bij de 360 erger ik er me er aan dat de computer zelf te snel een andere en vaak verkeerde speler selecteert. Enig idee of dit uberhaupt is aan te passen? Kon het zo snel niet terugvinden.
Ja bij options, en dan cursor.

Zet m op manual en jij bepaalt wanneer je een andere speler selecteert.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Semi-automatic werkt perfect hoor :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander H
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-09 18:16
Hier niet, gebeurd vaak genoeg dat ik met een bepaalde speler een bepaalde verdedigende actie wou doen, en net als ik op de knop drukte switchte die naar een andere speler (die verder naar achter staat) waardoor er ineens een gat in de verdediging ontstaat.
Heb hem nu op manual staan, en het speelt veeel beter :) . 2 wedstrijdjes op topplayer: barca - real betis 3-0 gewonnen en arsenal - feyenoord 5-3 gewonnen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu
  • Laatst online: 14-08 19:28

amahusu

taking over the world!

Verwijderd schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 21:24:
wat ik jammer vind is dat we nog steeds niet tegen ps2 gebruikers kunnen spelen, en dat is wel beloofd.

en we kunnen niet de match results bekijken,das ook jammer.(alleen van groep wedstrijden)

ik hoop dat er een oplossing komt voor deze 2 problemen.

de servers werken prima, nu nu dit nog heren van konami:)
dat kan wel, maar volgens mij alleen in de common/friendly rooms en die potjes tellen dan ook niet mee voor je ranking

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helpt het niet als je multi-platform inschakelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met PES6 op de PC (met toetsenbord) heb ik telkens het idee dat als ik schiet (met pijltjes en schietknop), ik recht op de keeper afschiet. Alleen als ik vanaf de zijkant afkomt schiet hij hem diagonaal in, maar volgens mij gaat de bal dan nogsteeds door het midden. Hoe krijg ik de schoten meer richting de hoeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Koop een gamepad.. Met toetsenbord spelen is hetzelfde als voetballen terwijl je op je handen staat.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaViDoViTsCh
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-04 20:11

DaViDoViTsCh

Frans-Nederlandse Duitser

jonamolenaar schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 23:36:
Ik speel PES5 met de Logitech Dual Action op de pc, werkt perfect, maar ik vond de XBOX-controller op de console altijd wel fijner. Een vriend van me heeft de XBOX-controller voor de PC en deze heb ik eens geleend voor PES5, maar kreeg deze niet eens werkend voor PES5. Hij startte het spel niet eens op en gaf een 'verzenden-niet verzenden' foutmelding (en dat terwijl ik de goeie nieuwe drivers had gevonden en deze wel werkten voor NFSU2 & NFS:MW)
Nu wil ik opzich PES6 halen, maar vraag mij dus ook af hoe het speelt met de XBOX-controller en of deze normaal compatible is zonder gekloot...

Ici kann uw Werbung staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M@cer schreef op woensdag 08 november 2006 @ 15:07:
Koop een gamepad.. Met toetsenbord spelen is hetzelfde als voetballen terwijl je op je handen staat.
Ik heb een gamepad, hiermee ook gespeeld. Alleen heb ik het idee dat je met een toetsenbord directer speelt, en een snellere reactie kan geven. Een vriend van mij heeft ook die ervaring. Die heeft PES5 op zn PC, op de PS2 en de XBOX gespeeld, en die blijft het toetsenbord het lekkerst vinden spelen. Maar ik neem aan dat er toch wel meer toetsenbord spelers zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lochtejans
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 20:44
De xbox360-controller werkt hier perfect op de PC. Alleen het gebruik van de triggers is in het begin wat lastig, maar het went snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaViDoViTsCh schreef op woensdag 08 november 2006 @ 15:11:
[...]
Nu wil ik opzich PES6 halen, maar vraag mij dus ook af hoe het speelt met de XBOX-controller en of deze normaal compatible is zonder gekloot...
Er is een gekraakte versie in omloop dus ik zou zeggen, als je het risico niet wilt lopen geld onnodig uit te geven, test het even..

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2006 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XBOX Controller werkt ook hier zonder problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Verwijderd schreef op woensdag 08 november 2006 @ 15:16:
[...]

Ik heb een gamepad, hiermee ook gespeeld. Alleen heb ik het idee dat je met een toetsenbord directer speelt, en een snellere reactie kan geven. Een vriend van mij heeft ook die ervaring. Die heeft PES5 op zn PC, op de PS2 en de XBOX gespeeld, en die blijft het toetsenbord het lekkerst vinden spelen. Maar ik neem aan dat er toch wel meer toetsenbord spelers zijn?
Het enige dat ik jammer vind van het toetsenbord is dat je geen (lees: weinig) trucjes uit kan halen. Want je mist in feite de rechter joystick die je wel op de consoles hebt. Het had handiger geweest als Konami een knop zoals shift had gebruikt waardoor je trucjes bijvoorbeel met: links+shift, etc. kan doen.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaViDoViTsCh

DaViDoViTsCh

Verwijderd schreef op woensdag 08 november 2006 @ 15:19:
[...]
Er is een gekraakte versie in omloop dus ik zou zeggen, als je het risico niet wilt lopen geld onnodig uit te geven, test het even..
Ik wou het nog net niet zeggen, maar dat is soieso al de bedoeling. Het gaat me eigenlijk meer om de controller, of ik die zal aanschaffen of niet...Ik zei het ook verkeerd in me vorige post.

Edit:
Ik heb het spel en speel em nu op de Logitech Dual Action gamepad. Eigenlijk wel net zo fijn nog steeds, alleen wel vervelend dat ze de schiet- een passknop omgedraaid hebben en die hele L1, L2, R1, R2 zooi ook omgehutst hebben |:( Ik vond dat juist zo fijn in PES5. L1 truckendoos & speler wisselen, R1 rennen. Rennen is nu R2 en speler wisselen & truckendoos is R1! 8)7 Hoe irri...

[ Voor 30% gewijzigd door DaViDoViTsCh op 09-11-2006 08:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• K-Jay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 23:40

K-Jay

Klaas Jan

DaViDoViTsCh schreef op woensdag 08 november 2006 @ 16:40:
[...]
Edit:
Ik heb het spel en speel em nu op de Logitech Dual Action gamepad. Eigenlijk wel net zo fijn nog steeds, alleen wel vervelend dat ze de schiet- een passknop omgedraaid hebben en die hele L1, L2, R1, R2 zooi ook omgehutst hebben |:( Ik vond dat juist zo fijn in PES5. L1 truckendoos & speler wisselen, R1 rennen. Rennen is nu R2 en speler wisselen & truckendoos is R1! 8)7 Hoe irri...
Dat kun je allemaal wijzigen hoor. Ik zie het probleem niet.

Beter remmen=sneller racen: loadcellmod

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
kan iemand eens uitleggen hoe dat schieten precies gaat? Gaat soms 10x achter elkaar goed en dan scoor je ook, maar soms gaat het gewoon wedstrijden achter elkaar alleen maar hoog over...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DAMAGE
  • Laatst online: 04-09 16:49

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

Rev! schreef op donderdag 09 november 2006 @ 11:00:
kan iemand eens uitleggen hoe dat schieten precies gaat? Gaat soms 10x achter elkaar goed en dan scoor je ook, maar soms gaat het gewoon wedstrijden achter elkaar alleen maar hoog over...
Haha je bent niet de enige die er last van heeft..

op de PS2 dan schiet ik gewoon dan met de zelfde gevoeligheid, waarmee ik anders scoor, maar dan in eens schiet ie hoog over.. dat ligt denk ik aan de speler dan ofzo of aan een aantal andere factoren.. je moet gewoon als je richting doel rent niet te hard schieten

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpaceAce
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 06:14
Rev! schreef op donderdag 09 november 2006 @ 11:00:
Het gaat er niet alleen om hoe lang je de knop indrukt. Een aantal dingen die van belang zijn:
--> De analog knop bepaald het een en ander
--> Ligt de bal voor de sterke of zwakke voet van de aanvaller
--> Hoeveel ruimte heeft de aanvaller. Als er een verdediger hem hindert zal dit het schot beinvloeden
--> Tijdens het sprinten schieten is minder precies
--> Volgens mij is het moment van op de knop drukken ook van belang, maar dat weet ik niet zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Niet online
ik speel met het toetsenbord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel ook mte een toetsenbord, heb ook het idee dat de speler veel makkelijker schiet als hij al even in de richting loopt waarheen hij ook schiet (meestal is dat bij mij als ik diagonaal op het doel af kom lopen. Dan even stilhouden en dan schieten. Maakt trouwens die button nogwat uit? (dat balkje bij player settings) Soms zet ik die op 3 streepjes, maar dan staat die soms de volgende keer weer helemaal vol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaViDoViTsCh

DaViDoViTsCh

K-Jay schreef op donderdag 09 november 2006 @ 09:11:
[...]

Dat kun je allemaal wijzigen hoor. Ik zie het probleem niet.
Het probleem is dan dat L1 niet meer L1 is als je erop drukt, bijvoorbeeld met de conditie bekijken van je spelers als je moet wisselen en dat soort gein...

Edit: Never mind, ingame kun je het ook veranderen, ik zat in de settings te kloten die je in windows kan openen. Maar zoals het er nu uitziet, lijkt alles goed te gaan...

Wat ik me ook afvraag is of er misschien bij PES6 ook een soort van patch/dinges is als LODmixer voor PES5, texturekwaliteit die je kunt veranderen enzo...?

[ Voor 33% gewijzigd door DaViDoViTsCh op 09-11-2006 17:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gelukkie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 23:09
Online is weer best irritant, heb alleen maar last van lag gehad terwijl de ping van de tegenspeler goed was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZieMaar!

ZieMaar!

Moderator General Chat
http://www.savefile.com/projects/217617

Hier vind je lodmixer, kitserver inclusief vele kits (3e etcetera), ook nieuwe minikits + de mogelijkheid om keeperstenue te kiezen. Tevens alle logo's (voor zover die er nog niet in zaten btw).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Konami is op dit moment druk bezig met het afronden voor een patch die de connectie problemen oplost voor mensen met een Xbox360

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaViDoViTsCh

DaViDoViTsCh

ZieMaar! schreef op donderdag 09 november 2006 @ 17:27:
http://www.savefile.com/projects/217617

Hier vind je lodmixer, kitserver inclusief vele kits (3e etcetera), ook nieuwe minikits + de mogelijkheid om keeperstenue te kiezen. Tevens alle logo's (voor zover die er nog niet in zaten btw).
Krijg dat ding maar niet aan de praat die lodmixer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regeneration
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
WouterHelm schreef op donderdag 09 november 2006 @ 12:04:
[...]

Het gaat er niet alleen om hoe lang je de knop indrukt. Een aantal dingen die van belang zijn:
--> De analog knop bepaald het een en ander
--> Ligt de bal voor de sterke of zwakke voet van de aanvaller
--> Hoeveel ruimte heeft de aanvaller. Als er een verdediger hem hindert zal dit het schot beinvloeden
--> Tijdens het sprinten schieten is minder precies
--> Volgens mij is het moment van op de knop drukken ook van belang, maar dat weet ik niet zeker.
Ik heb ook al een tijdje de PC demo en al een aantal wedstrijden gespeeld. Ik heb wel een PS2-lookalike controler voor de PC. Dus ik speel PES met die controler. Ik heb ook het gevoel dat je het schot nadat je het shiet-knopje hebt gedrukt enigszins kan beïnvloeden. Jij zegt met de analoge stick. Bedoel je de rechter of linker analoge stick? Als ik met een speler 'loop' doe ik dat met de vierpuntsdruktoets en volgens mij kan het ook met die: het shot beïnvloeden. Of heb ik het nu fout?

Als anderen me (ook) kunnen helpen, graag. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat PES6 een van de weinige games is waar ik slechter in wordt naarmate ik het vaker speel.
Wat een frustratie, hoe vaak ik wel niet alleen voor het doel sta en overschiet of een speler die te lang de tijd nodig heeft om uit te halen. Alle 2de ballen zijn voor mijn tegenstander en hij hoeft maar tegen me aan te lopen of ik ben em kwijt. Terwijl ik toch echt R2 gebruik. Het lijkt wel of ik nooit ruimte krijg.

Maar goed zal wel weer beter worden. Eerste 15 potjes allemaal gewonnen en nu al 10 achter elkaar gelijk of verloren waarin ik vaak achter de feiten aan loop :X AARGH!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaViDoViTsCh

DaViDoViTsCh

Ofzoiets schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 19:51:
[...]

Ik heb ook al een tijdje de PC demo en al een aantal wedstrijden gespeeld. Ik heb wel een PS2-lookalike controler voor de PC. Dus ik speel PES met die controler. Ik heb ook het gevoel dat je het schot nadat je het shiet-knopje hebt gedrukt enigszins kan beïnvloeden. Jij zegt met de analoge stick. Bedoel je de rechter of linker analoge stick? Als ik met een speler 'loop' doe ik dat met de vierpuntsdruktoets en volgens mij kan het ook met die: het shot beïnvloeden. Of heb ik het nu fout?

Als anderen me (ook) kunnen helpen, graag. :)
Nope je hebt het niet fout. Ik gebruik zelf ook de 4.sdruktoets en je kan de bal beïnvloeden bij je schot...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZieMaar!

ZieMaar!

Moderator General Chat
DaViDoViTsCh schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 18:41:
[...]

Krijg dat ding maar niet aan de praat die lodmixer :(
Gewoon dat bestandje lodcfg.exe...Bij mij geen probleem.

Gister bij een vriend van me gespeeld, alles op zijn hoogst op 1600x1200. Dan ziet het er dus alsnog behoorlijk goed uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaViDoViTsCh

DaViDoViTsCh

ZieMaar! schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 10:44:
[...]

Gewoon dat bestandje lodcfg.exe...Bij mij geen probleem.

Gister bij een vriend van me gespeeld, alles op zijn hoogst op 1600x1200. Dan ziet het er dus alsnog behoorlijk goed uit.
Jah ik ben af en toe ook gewoon een kneus wat betreft die dingen. Die serverkit-map moet ik gewoon in mijn PES6-map zetten en dan werkt het! ;) En dat doet het nu ook...alleen met mijn specs ben ik even een beeje aan het kijken voor me meeste relaxte instellingen. Bij PES5 had ik in de ML als een match gespeeld had en weer terugkom in me menuutje en je dan die announcements kreeg, een schokkend en vertraagd beeld. Dat bij een resolutie van 800x600 (ik sluit de laptop namelijk aan op een (breedbeeld)TV, hogere resolutie is toch niet echt nodig dan)) Nu heb ik dat bij PES6 niet merk ik, een goed teken, maar ik wil wel alles zo hoog mogelijk kunnen spelen, en zoals ik het nu ervaar kan dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WTF! ik win net 5 potjes achter elkaar en ze worden er niet eens bij geteld!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ

DenniZ

Warrior - Warlock

Nou eigenlijk wilde ik wachten tot er een superpatch uit was maar ben nu zelf maar aan de gang gegaan om zoveel mogelijk patches te verzamelen en installeren.

Ik heb nu alle shirts, minikits, 88 extra gezichten, nieuwe velden, clublogo's, supportergezang, supportersvlaggen allemaal geupdate :)

Wat ook heel koel is, er is nu een patch waarmee Feyenoord PSV en ajaks ook echt supportersgezang hebben. Superbruut om tijdens een wedstrijd met Feyenoord het Hand in Hand Kameraden te horen!! _/-\o_

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hamvraag blijft, kun je wel prijzen pakken met veynooit?! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-08 15:08
DenniZ schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 13:08:
Nou eigenlijk wilde ik wachten tot er een superpatch uit was maar ben nu zelf maar aan de gang gegaan om zoveel mogelijk patches te verzamelen en installeren.

Ik heb nu alle shirts, minikits, 88 extra gezichten, nieuwe velden, clublogo's, supportergezang, supportersvlaggen allemaal geupdate :)

Wat ook heel koel is, er is nu een patch waarmee Feyenoord PSV en ajaks ook echt supportersgezang hebben. Superbruut om tijdens een wedstrijd met Feyenoord het Hand in Hand Kameraden te horen!! _/-\o_
Het lijkt me verstandig om bij deze kreten ook wat links te geven voor mensen die dit wellicht ook willen hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gratis_vodka
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 13:32

gratis_vodka

If you love it - shoot it!

en, gaan ze er ook beter van voetballen? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Lol ik speel het nu op de beamer, echt gaaf. Ik moet nu nog 2 van die controler dingen kopen doe het met een keyboard nu..

De makkelijkste manier om te schoren is door de verdediging heen te sprinten zodat je 1 op 1 met de keeper bent dan de schiet knop in drukken en dan X. Daardoor denkt de keeper dat je gaat schieten duikt alvast, maar je kapt de bal af. Keeper op de grond en tadaa open goal. Zonder keeper schiet jum er altijd wel in.

Wat ook een leuke manier is om met een een flank speler van de buitenkant naar de het 5 meter gebied te sprinten en dan een strakke bal voorgeven, meestal staat de speler voor de goal helemaal vrij :).

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJkim
  • Laatst online: 02-03-2024

DJkim

Tweak met mate!!! :)

Gisteren 3 uren lang 2vs2 gespeeld. Ik vind jammer met cursor speeld ivm 2vs2. Die verandert constant als je aan het verdedigen bent. Kun je niet wat meer op manual zetten? Zodat je zelf een speler met L1 kan kiezen?

Lucky Goldstar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

Zit nog steeds te wachten op de psp versie....
Maar als dat nog lang gaat duren ga ik maar eens kijken of ik de ps2 versie kan huren.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaViDoViTsCh

DaViDoViTsCh

DenniZ schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 13:08:

Waar heb je die allemaal vandaan? (links?) Opzich ook wel behoefte aan... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
MeNTaL_TO schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 16:14:
Zit nog steeds te wachten op de psp versie....
Maar als dat nog lang gaat duren ga ik maar eens kijken of ik de ps2 versie kan huren.
De PSP versie komt 1 december uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZieMaar!

ZieMaar!

Moderator General Chat
Veel patches: www.soccergaming.tv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ

DenniZ

Warrior - Warlock

Ik overweeg een torrent te maken van mijn option file en heel mijn gamedirectory zodat iedereen in 1 keer alle patches heeft. Let op de .exe is geen NOCD dus als je geen legale hebt heeft het geen zin deze te downloaden.

Is daar interesse voor? Anders maak ik hem niet namelijk :)
Moet ik ook meteen ff uitdokteren hoe dat zit als je zelf voor tracker speelt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

M@cer schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 19:09:
[...]

De PSP versie komt 1 december uit
Als ie dan niet weer uitgesteld word tenminste.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaViDoViTsCh

DaViDoViTsCh

DenniZ schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 20:14:
Ik overweeg een torrent te maken van mijn option file en heel mijn gamedirectory zodat iedereen in 1 keer alle patches heeft. Let op de .exe is geen NOCD dus als je geen legale hebt heeft het zin deze te downloaden.

Is daar interesse voor? Anders maak ik hem niet namelijk :)
Moet ik ook meteen ff uitdokteren hoe dat zit als je zelf voor tracker speelt :)
Ik heb een niet-legale versie, dus dats wat je wil? Ik heb wel interesse dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ

DenniZ

Warrior - Warlock

Sorry typo. als je geen legale hebt kan je dus niet mijn .exe gebruiken en mis je dus alleen de supportersgeluiden voor de NL clubs.

Ik zal straks eens kijken met een nocd of ik dat aan de praat krijg, maar ik denk het niet. Even een public tracker zoeken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaViDoViTsCh

DaViDoViTsCh

OK, ik vond het namelijk al een redelijk rare zin... >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mas-
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09-07-2024

Mas-

Alsof het niets kost!

Weet iemand toevallig welke competities je precies moet winnen met welke teams om de classic teams te unlocken? Het gaat hier uiteraard om de PS2 versie, anders had ik al lang een options file gedownload.

Eagles may soar high, but weasels don't get sucked into jet engines. Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZieMaar!

ZieMaar!

Moderator General Chat
Ik heb op dit moment zelf ook de kitserver draaien, met alle shirts, en ik weet niet hoeveel ballen. Tevens mijn eigen muziekpatch gemaakt, dus inclusief muziek na een doelpunt, andere muziek bij de opkomst van de spelers, etcetera.

Maakt het wel weer wat leuker :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mas- schreef op zondag 12 november 2006 @ 16:12:
Weet iemand toevallig welke competities je precies moet winnen met welke teams om de classic teams te unlocken? Het gaat hier uiteraard om de PS2 versie, anders had ik al lang een options file gedownload.
Classic teams kun je kopen / unlocken in de PES-Shop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mas-
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09-07-2024

Mas-

Alsof het niets kost!

Verwijderd schreef op zondag 12 november 2006 @ 17:43:
[...]

Classic teams kun je kopen / unlocken in de PES-Shop.
Potjandorie, dat ik dat niet gezien had. De namen kloppen echter niet - weet iemand ergens een lijstje online te staan met de correcte namen van de classic teams? Ik zal aan het editen moeten slaan, ben ik bang.

Eagles may soar high, but weasels don't get sucked into jet engines. Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punaisebal
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 06-10-2024
Komt deze niet ook uit voor de gewone xbox? als dit op de ps2 draait moet dat toch ook wel op de xbox lukken?

It's Evolution Baby!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwnc
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18:56
Waar (in hemelsnaam) zit de PES shop in de xbox360 versie?

Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12-09 19:39
In de 360 versie zit geen PES shop, daar heb je alleen die archievements.

Je kan met een MaxDrive (rond de 15 eu op ebay) option files voor de ps2 overzetten van je pc (downloaden) naar je ps2. Werkt perfect. Heb nu de volledige bundesliga op mijn ps2 :)

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm, die online statistieken registratie vertoont wel kuren.
Net paar wedstrijden gewonnen achter elkaar en dan telt ie de */* (zoveel wedstrijden op rij winst) niet op.

Bij verlenging wordt het alsnog een "draw", dat was bij PES5 niet. En een wedstrijd met meer dan 2 personen telt ie bij mij helemaal niet mee in mn stats...

Dit spel is trouwen echt ongelovelijk kut met scoren zeg..maakt niet uit wat je doet of hoe je schiet. De CPU bepaald wel of je scoort of niet. Zo vaak ook al gehaakt wat vervolgens gewoon door mag terwijl ik net wilde uithalen.. Zie steeds minder verbeteringen met PES 4 en 5 :X

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2006 22:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 12 november 2006 @ 21:55:
En een wedstrijd met meer dan 2 personen telt ie bij mij helemaal niet mee in mn stats...
Vind ik niet zo raar, het gaat om jouw kwaliteiten, niet om die van jou en je vrienden samen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 12 november 2006 @ 21:55:
Hmm, die online statistieken registratie vertoont wel kuren.
Net paar wedstrijden gewonnen achter elkaar en dan telt ie de */* (zoveel wedstrijden op rij winst) niet op.

Bij verlenging wordt het alsnog een "draw", dat was bij PES5 niet. En een wedstrijd met meer dan 2 personen telt ie bij mij helemaal niet mee in mn stats...

Dit spel is trouwen echt ongelovelijk kut met scoren zeg..maakt niet uit wat je doet of hoe je schiet. De CPU bepaald wel of je scoort of niet. Zo vaak ook al gehaakt wat vervolgens gewoon door mag terwijl ik net wilde uithalen.. Zie steeds minder verbeteringen met PES 4 en 5 :X
Er kolpt inderdaad niks van die stats, bij mij wordt ook vaak de winst gewoon niet geteld als winst. En trouwens bij PES 5 werden de punten van 2v2's wel gewoon geteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-12-2024

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

Maak een Group aan voor je 2on2 matches, dan tellen alle matches (group vs group) daar voor mee :)

[ Voor 9% gewijzigd door GandalfTheGrey op 13-11-2006 08:06 ]

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superpolm
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 01-09 15:48
hoe moet je laag op doel schieten? ik schiet elke x hoog over..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaViDoViTsCh

DaViDoViTsCh

snel je schietknop loslaten... hoe korter ingedrukt, hoe lager ie schiet. maar druk je em te kort in, schiet ie te zacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dag mensen,

speel nu een aantal weken het spel en er zijn toch een paar dingen die me mateloos irriteren!! Bijv. het schieten, net ook weer een paar potjes gespeeld; de ballen gaan allemaal huizehoog over. Ook als ik zeker weet dat ik er goed voor sta en de schietknop echt SCHAMP vliegt de bal toch dik over! Fucking annoying!
Iemand ook een idee hoe je fysiek sterker wordt? Het valt me op dat ik bij alle sprintduels gewoon fysiek steeds verlies. M'n poppetje wordt weggeduwd etc en komt er totaal niet aan te pas!
Verder speelt het zoo traag dat als ik mij omdraai de tegenstander al dik en breed in de buurt is en de bal van me voet loopt! ( zeker in vergelijking met de ps2 versie )

Frustratie frustratie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 13 november 2006 @ 21:26:
Dag mensen,

speel nu een aantal weken het spel en er zijn toch een paar dingen die me mateloos irriteren!! Bijv. het schieten, net ook weer een paar potjes gespeeld; de ballen gaan allemaal huizehoog over. Ook als ik zeker weet dat ik er goed voor sta en de schietknop echt SCHAMP vliegt de bal toch dik over! Fucking annoying!
Iemand ook een idee hoe je fysiek sterker wordt? Het valt me op dat ik bij alle sprintduels gewoon fysiek steeds verlies. M'n poppetje wordt weggeduwd etc en komt er totaal niet aan te pas!
Verder speelt het zoo traag dat als ik mij omdraai de tegenstander al dik en breed in de buurt is en de bal van me voet loopt! ( zeker in vergelijking met de ps2 versie )

Frustratie frustratie!
Sja dit zijn toch echt dingen die je jezelf aan moet leren, is moeilijk uit te leggen. Al die punten die jij noemt heeft echt met je eigen skills te maken;).
  1. [i]Bijv. het schieten, net ook weer een paar potjes gespeeld; de ballen gaan allemaal huizehoog over.[/i]
Zorg ervoor dat je de tijd neemt met schieten, speel jezelf zo vrij mogelijk. Een tegenstander die in de baan van je schot zit, of op je hielen zit beinvloed je schot. Oefen wat in training, probeer af te wisselen met R2, dat zorgt voor een geplaatst schot.
  1. [i]Iemand ook een idee hoe je fysiek sterker wordt? Het valt me op dat ik bij alle sprintduels gewoon fysiek steeds verlies. M'n poppetje wordt weggeduwd etc en komt er totaal niet aan te pas[/i]
Houd rekening met de statistieken van de speler waarmee je een duel aangaat, een speler als Ronaldinho moet je gebruiken voor acties, kap spelers eruit en ga er op snelheid langs. Adriano daarentegen is niet zo snel maar is erg moeilijk van de bal af te krijgen door zijn balance, hetzelfde geldt voor Ibrahimovic. Deze spelers komen vaak met 'geluk' door de verdediging van de tegenstander (doordat ze via via via op 1 of andere manier altijd de bal in de voeten teruk krijgen en houden). Verwacht dus niet dat je een duel wint met bijvoorbeeld een Ramzi (tenzij je de skills hebt om spelers het bos in te sturen).
  1. [i]Verder speelt het zoo traag dat als ik mij omdraai de tegenstander al dik en breed in de buurt is en de bal van me voet loopt! ( zeker in vergelijking met de ps2 versie )[/i]
Ook hier zijn de stats van je spelers belangrijk een Ronaldinho neemt de bal veel makkelijker aan en draait veel sneller weg dan Deco. Maar je kan de ballen ook op verschillende manieren aan nemen, bijvoorbeeld door R1 ingedrukt te houden neem je de bal in de loop mee. Ook dit moet je gewoon leren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Klimaks-
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08:15
-Klimaks- schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 08:22:
Ben nu bezig met mijn 2de ML-seizoen met Anderlecht. Eerste jaar beker gewonnen, maar kansloos 6de geworden in de league. Het leek wel of mijn spelers juist iets meer konden in de cup.
Tijdens het tussenseizoen alle moeite van de wereld gedaan om Gambino te halen, maar hij wou niet komen :(. Kompany dan al maar terug gehaald :) en Mathieu op mijn LB gezet (is een echte must-have speler).
Tweede seizoen begon een beetje kwakkelend, maar tijdens de transferperiode een zekere Ben-ennogiets gehaald. Een erg jonge maar erg goede AM, die daar de honneurs mag waarnemen tot Rooney in mijn mogelijkheden ligt :).
En dan merk je imho toch wat voor geweldig spel PES is, het toevoegen van een betere speler heeft echt een supertoegevoegde waarde aan mijn team. Heel het aanvallend compartiment zit nu veel beter in elkaar, ik heb echt de indruk dat de ploeg beter is gaan spelen met hem :).
Ook Orellano nog transfervrij gehaald, echt een spits voor de toekomst.

Sta nu gedeeld 2de en hoop dat te promoveren dit jaar zodat ik van die superverdedigende snertploegen af ben. Tegen FC Sochaux ed speel ik 0 - 0 of 0 -1 terwijl ik in de oefenmatchen tegen Chelsea, Barca en het Wereldteam telkens 3 à 4 goals maakte (kan niet wachten om ze te bekampen met mijn nieuwe AM)
Seizoen afgelopen, 2de geëindig, laatste match tegen mijn rechtstreekse concurrent voor die plaats. Was best intense match :) Tijdens het tussenseizoen op zoek naar wat flankspelers aangezien Gambino nog altijd niet wou komen, maar wat op andere spelers geboden. Op links speelt nu Schweinsteiger en op rechts C. Ronaldo :D Who the fuck is Gambino >:) Nu nog een goede rechtsback vinden.
Huidige opstelling
                                      Proto
             Deman             Kompany           Mathieu
                       Vandenborre
                                               Biglia
  Schweinsteiger                                              C.Ronaldo
                                   Ben Hatira
                        Orellano             Frutos

Schweinsteiger en Ronaldo duiken altijd het hoekje in, waardoor mijn backs lekker mee oprukken en wat naar binnen knijpen. Biglia en Vandenborre rukken ook mee op om de afvallende bal te pakken. Ploegen die iets of wat verdedigend spelen krijgen een ware muur rond hun strafschopgebied met 60 à 70 min zwaar pressingvoetbal. Kompany komt dan wel eens in 1on1, 1on2 of zelfs 1on3 situaties, maar met een goed meevoetballende keeper en de onvermoeibare vandenborre is dat meestal wel op te lossen.

In those days spirits were brave, the stakes were high, men were REAL men, women were REAL women, and small furry creatures from Alpha Centauri were REAL small furry creatures from Alpha Centauri.
Zaphod in The Hitchhikers Guide To The Galaxy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien leuk om jullie winnende formaties hier neer te zetten. Niet zo zeer qua spelers maar meer qua tactiek. Ik merk dat het naast je skills (die schijnbaar niet te vergelijken zijn met PES5...) ook nog veel belangrijker is in welke formatie je speelt. Met een goede formatie heb je altijd de 2de bal.
Ik speel nu redelijk aanvallend ingestelde 4-4-2. Met van Persie of Ljungberg vlak achter de spitsen Henry of Ljungberg/v. Persie en de rechter en linkermiddenvelder die de flanken overbruggen.
Daarachter een defensief ingestelde middenvelder en een 4-mans verdediging met backs die om en om mee op komen.

Win er niet vaak mee, maar dat komt meer door het afronden. Af en toe meesterlijke goals maar nog veel vaker grote afzwaaiers. Frustrerend dat je in PES5 van hele goede huize moest komen om te winnen van mij (klinkt wat kapsones..) maar met PES6 wordt ik door elke halve gare weggespeeld haha. Klote zo'n fulltime baan, ik moet PES-en!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3style
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 01-09 10:15

3style

...

-Klimaks- schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 08:35:
[...]

Seizoen afgelopen, 2de geëindig, laatste match tegen mijn rechtstreekse concurrent voor die plaats. Was best intense match :) Tijdens het tussenseizoen op zoek naar wat flankspelers aangezien Gambino nog altijd niet wou komen, maar wat op andere spelers geboden. Op links speelt nu Schweinsteiger en op rechts C. Ronaldo :D Who the fuck is Gambino >:) Nu nog een goede rechtsback vinden.
Huidige opstelling
                                      Proto
             Deman             Kompany           Mathieu
                       Vandenborre
                                               Biglia
  Schweinsteiger                                              C.Ronaldo
                                   Ben Hatira
                        Orellano             Frutos

Schweinsteiger en Ronaldo duiken altijd het hoekje in, waardoor mijn backs lekker mee oprukken en wat naar binnen knijpen. Biglia en Vandenborre rukken ook mee op om de afvallende bal te pakken. Ploegen die iets of wat verdedigend spelen krijgen een ware muur rond hun strafschopgebied met 60 à 70 min zwaar pressingvoetbal. Kompany komt dan wel eens in 1on1, 1on2 of zelfs 1on3 situaties, maar met een goed meevoetballende keeper en de onvermoeibare vandenborre is dat meestal wel op te lossen.
Op welk niveau speel je trouwens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Herkenbaar Snappie :) Speel zelf ook 4-4-2 met 3 AM's op een rij en 1 DM. Ook mijn backs komen zo nu en dan mee op maar niet te vaak. Ook het verschil in uit en thuis is groot, mer ik.

Thuis speel ik constant met pressie op de bal, uit wat meer op de counter. Werkt uitstekend! Hoewel ik soms nog wel eens tegen een zeperd aanloop (1-4) win ik het merendeel en sta nu 4e in de ML in het 2e seizoen. Speel op 4 sterren met NAC maar heb alleen nog Diba en Leonardo over van de originele selectie en die zijn bovendien bankzitters :P

Heb verder alleen maar talentjes erin staan. Voorin eene rg fijne striker genaamd Aguero. Ook Kaiser als AM is super, heeft een hele goeie corner en freekick. Ook Nasri is een goeie AM. Als DM heb ik Bradley. Is verdedigend al behoorlijk goed maar aanvallend nog wat minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rev!
  • Niet online
hoe doe je eigenlijk trucjes met je toetsenbord? het is mij nog niet gelukt jammer genoeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil graag de Duitse Bundesliga in mijn spel toevoegen ipv de Others C. Ik heb het geprobeert met een Duitse bundesliga patch van www.pescorner.de en dan via DKZ Studio toegevoegd maar toen was mijn hele menu ook duits.
Misschien heeft iemand een Duitse Bundesliga patch met een engels menu?

Ik wil het ook wel proberen met een edit programma maar ik weet niet welke ik moet hebben en downloaden, hoe zon programma dan werkt is al helemaal een raadsel voor mij maar met een goede manuel moet het lukken :D

Verder vroeg ik mij af hoe ik stadions, kits, ballen en shoes in mijn spel kan krijgen. en hoe krijg je in godsnaam emblems en logo's in je spel zonder ze zelf te creeren.

Sorry voor de hoeveelheid vragen :P
alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Ik weet weer waarom ik zo'n haat-liefde relatie heb met dit spel. De afgelopen 2 dagen lukt echt werkelijk niks meer. Dit was is PES5 precies hetzelfde...

Van de 30 wedstrijden die ik online heb gespeeld heb ik het meerendeel verloren en misschien 6 og 7 wedstrijden gewonnen. Ik krijg die bal echt met geen mogelijkheid meer in het doel van de tegenstander terwijl de meest onmogelijke ballen wel bij mij in het doel vliegen. Ik ben al een paar keer in staat geweest om mijn controller door de LCD te gooien.

Toch blijf je maar proberen en hoop je op een ommekeer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Klimaks-
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 08:15
3style schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 09:48:
[...]

Op welk niveau speel je trouwens?
Professional geloof ik, 4 sterren is dat zeker

In those days spirits were brave, the stakes were high, men were REAL men, women were REAL women, and small furry creatures from Alpha Centauri were REAL small furry creatures from Alpha Centauri.
Zaphod in The Hitchhikers Guide To The Galaxy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M@cer schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 10:34:
Ik weet weer waarom ik zo'n haat-liefde relatie heb met dit spel. De afgelopen 2 dagen lukt echt werkelijk niks meer. Dit was is PES5 precies hetzelfde...

Van de 30 wedstrijden die ik online heb gespeeld heb ik het meerendeel verloren en misschien 6 og 7 wedstrijden gewonnen. Ik krijg die bal echt met geen mogelijkheid meer in het doel van de tegenstander terwijl de meest onmogelijke ballen wel bij mij in het doel vliegen. Ik ben al een paar keer in staat geweest om mijn controller door de LCD te gooien.

Toch blijf je maar proberen en hoop je op een ommekeer..
whehehe, wat is dat herkenbaar zeg. Dat zei ik een paar posts hiervoor al: het lijkt wel of de computer bepaald wie er wint.
En juist op het moment dat je denkt ik speel dit kl*te spel nooit meer maak je me toch een goal...

Toch vreemd, iedereen zeurt over dat het scoren zo moeilijk is maar toch verlies ik de helft van mn wedstrijden :? |:(

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2006 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M@cer
Dat is het grote probleem.. Elke keer wil je stoppen en het spel het liefst bij het afval gooien, maar toch pak je elke keer weer de controller om te kijken of het toch weer beter gaat.

Voor mijn dagelijkse humeur zijn de afgelopen wedstrijden niet echt goed geweest trouwens, was gisteren echt niet te harden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3style

3style

...

M@cer schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 12:47:
Dat is het grote probleem.. Elke keer wil je stoppen en het spel het liefst bij het afval gooien, maar toch pak je elke keer weer de controller om te kijken of het toch weer beter gaat.

Voor mijn dagelijkse humeur zijn de afgelopen wedstrijden niet echt goed geweest trouwens, was gisteren echt niet te harden.
Ik herken de haat-liefde verhouding met het spel ook. Ik begon met Ajax, eerst ging het lekker en na 10 wedstrijden kreeg ik geen bal meer op doel en alleen maar dikke pressie van de tegenstander en ik alle spelers achter de bal tegen clubs als Ado en Heracles. Ik ben nu de ML begonnen met Barca, lekker een goed team met top spelers. :P. Nu kick ik ze (nog) allemaal.

Wat mij toch wel het meest opvalt zijn de hoge ballen die een topspeler te vaak over doel knalt. Dit was in deeltje 5 toch minder aanwezig. Maar deel 5 was over het geheel minder dus ik ben met 6 toch wel heel tevreden. O.a. de rushes van de vleugelspelers zijn in dit deeltje heel goed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Ik vermoed sterk dat de tegenstander zich aanpast aan jouw tactiek na een tijdje (FM, anyone? ;) )
Speelde de eerste 10 wedstrijden 4-3-3, daarna was elke 2e bal opeens voor de tegenstander. Ik verander mijn tactiek naar 4-4-2 en speel meer pressing, ik win weer bijna alles :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

3style schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 14:08:
[...]
. O.a. de rushes van de vleugelspelers zijn in dit deeltje heel goed...
Ben ik het niet mee eens. Een schijnbeweging is veel minder snel gemaakt, daarbij hebben een hele hoop spelers veel te lang de tijd nodig om te draaien. Samenvattend: de balbehandeling is een stuk minder snel geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3style

3style

...

Verwijderd schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 14:26:
[...]

Ben ik het niet mee eens. Een schijnbeweging is veel minder snel gemaakt, daarbij hebben een hele hoop spelers veel te lang de tijd nodig om te draaien. Samenvattend: de balbehandeling is een stuk minder snel geworden.
De schijnbeweging is idd minder. Maar met een vleugelspeler kom ik er wel weer sneller langs door eerst zonder R1 te lopen en dan net voor de tegenstander met een 45 graden draai en R1 ingedrukt er langs te vliegen. Mits de speler de juiste skills heeft uiteraard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik speel 4-1-3-2

opkomende backs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M@cer schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 12:47:

Ik herken deze problemen totaal niet met de PS2 versie, maar goed daar zit waarschijnlijk ook een wereld van verschil tussen.
Is anders Fifa een alternatief? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

3 - 5 -2 is toch beter dan 4-4-2 als je wilt gaan domineren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gewoon 4-4-2 met een DM dus ;)
Verwijderd schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 15:28:
[...]
Is anders Fifa een alternatief? ;)
Neeeeeeeeeeeeeeeeeee! 8)7

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2006 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lol ALs je wilt gaan domineren en elke bal die kwijtraakt en word opgepakt door de VM kun je toch het best 3-5-2 spelen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaYwaLkUr
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19:57
Als ik over het LAN wil spelen, moet ik dan GVD 2 exemplaren kopen? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 15:51:
[...]
gewoon 4-4-2 met een DM dus ;)

[...]

Neeeeeeeeeeeeeeeeeee! 8)7
Ik dacht dat ik nog wel zo duidelijk was met die knipoog...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 16:29:
[...]
Ik dacht dat ik nog wel zo duidelijk was met die knipoog...
Mijn reactie was ook niet echt serieus...

Kun je uberhaupt direct over LAN spelen?

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2006 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masch
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13:37
code:
1
2
3
4
5
6
                 GK
LB       CB       CB       RB
              DM
LMF                       RMF
             AMF
      CF         CF

Dit is mijn opstelling. Gaat prima tot nu toe. Ik speel met FC Twente en sta op het moment 1e in de ML, vorige seizoenen ben ik 2e (2e divisie), 6e en 5e geworden. Nu dus erg goed begonnen en met 8 wedstrijden op de eerste plaats, maar wel met een aantal teams nog dichtbij.

(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chi3F
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10-06-2023

Chi3F

Hax

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
                 GK
        CB       CB       
 RB                       LB 
              DM
         CMF                       
                AMF
    SS                SS
               CF

Dat is min of meer mijn opstelling. De twee zijspitsen spelen te ver naar binnen om echt links en rechts buiten genoemd te worden, maar zo functioneren ze wel vaak. In het middenveld kan ik heel snel overtikken omdat ze alle 3 dicht bij elkaar staan, en dan naar 1 van beide schaduwspitsen die vervolgens naar buiten rent, en hoog voorgeeft of terugkapt en naar binnen loopt. Of naar 1 van de snelle opkomende backs natuurlijk.

Werkt ideaal en is goed om mee te domineren. Speel nu met Olympique Lyon, echt een leuk team, aanrader! Wel een beetje sterk, maar bleef met mindere teams telkens hangen in de D2 en dat zuigt. :P
1e jaar 2e in ML D2 en cup gewonnen, nu na 9 wedstrijden bovenaan met 26 punten op 3 sterren. Ajax op 4 punten achterstand, net van gewonnen met 3-2, stond tot de 80e minuut met 1-2 achter :D

M''n opstelling bestaat uit: Coupet op doel, Cris en Squillaci centraal achterin, Lahm (aangekocht in zomer) rechtsback en Abidal linksback.
Defensieve middenvelder Toulalan of Diarra (van vorm en tegenstander afhankelijk), centraal op middenveld Kallstrom of Tiago (zelfde verhaal) en aanvallende MF is natuurlijk Juninho.
Aanval van links naar rechts: Utaka (geruild voor Malouda, betere stats en kreeg nog geld toe ook), Fred en Govou. Carew is bijna vaste invaller, sterk in de duels.

PSN: Arienix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZieMaar!

ZieMaar!

Moderator General Chat
Chi3F schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 21:02:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
                 GK
        CB       CB       
 RB                       LB 
              DM
         CMF                       
                AMF
    SS                SS
               CF

Dat is min of meer mijn opstelling. De twee zijspitsen spelen te ver naar binnen om echt links en rechts buiten genoemd te worden, maar zo functioneren ze wel vaak. In het middenveld kan ik heel snel overtikken omdat ze alle 3 dicht bij elkaar staan, en dan naar 1 van beide schaduwspitsen die vervolgens naar buiten rent, en hoog voorgeeft of terugkapt en naar binnen loopt. Of naar 1 van de snelle opkomende backs natuurlijk.

Werkt ideaal en is goed om mee te domineren. Speel nu met Olympique Lyon, echt een leuk team, aanrader! Wel een beetje sterk, maar bleef met mindere teams telkens hangen in de D2 en dat zuigt. :P
1e jaar 2e in ML D2 en cup gewonnen, nu na 9 wedstrijden bovenaan met 26 punten op 3 sterren. Ajax op 4 punten achterstand, net van gewonnen met 3-2, stond tot de 80e minuut met 1-2 achter :D

M''n opstelling bestaat uit: Coupet op doel, Cris en Squillaci centraal achterin, Lahm (aangekocht in zomer) rechtsback en Abidal linksback.
Defensieve middenvelder Toulalan of Diarra (van vorm en tegenstander afhankelijk), centraal op middenveld Kallstrom of Tiago (zelfde verhaal) en aanvallende MF is natuurlijk Juninho.
Aanval van links naar rechts: Utaka (geruild voor Malouda, betere stats en kreeg nog geld toe ook), Fred en Govou. Carew is bijna vaste invaller, sterk in de duels.
Vet, ik speel ook met Olympique Lyon, maar dan gewoon een League, op Top Player. Ik hanteer ook gewoon die basisopstelling, bevalt erg goed. Ik laat trouwens de pc altijd de opstelling maken, en wissel in de rust indien nodig, en dan kijk ik wel naar dingen als koppen, snel etcetera. Hangt toch van de tegenstander en stand af wat je nodig hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 16:46:
[...]
Mijn reactie was ook niet echt serieus...

Kun je uberhaupt direct over LAN spelen?
Ik heb nog geen ervaring met het online gebeuren.... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren maar even het online gebeuren afgesloten en ML gestart met een formatie waarmee ik wil gaan spelen online..

Rare is dat het scoren hartstikke goed gaat nu. Terwijl ik op niveau 4 speel op het moment.
PES6 is zo druk..en de ruimtes zijn zoooo klein..
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.