Acties:
  • 0 Henk 'm!
jah, ik merk ook dat het wat lastiger aan het worden is. Tot 25 gaat het allemaal wel, na 60 ook wel weer, maar daar tussenin is het, zeker als thf, een drama

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biobakker
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Wtf O_o ik ben lvl 51 dus ik denk ik ga maar eens kijken wat ik moet doen voor een dark staff. Altijd veel verhalen gehoord over hoe duur die zijn en dat je er lang voor moet farmen. Ik weet de vorige keer dat ik keek (half jaar terug ofzo) dat ze 600k waren ofzo.

Ik naar de AH zijn ze 5k >_>

Dat zeg ik....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Biobakker schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 11:33:
Wtf O_o ik ben lvl 51 dus ik denk ik ga maar eens kijken wat ik moet doen voor een dark staff. Altijd veel verhalen gehoord over hoe duur die zijn en dat je er lang voor moet farmen. Ik weet de vorige keer dat ik keek (half jaar terug ofzo) dat ze 600k waren ofzo.

Ik naar de AH zijn ze 5k >_>
LOL! Als je nu een Pluto's Staff wilde hebben ok...maar een Dark Staff kost niks meer...toen ik de mijne kocht was ie nog 60K ofzo maar dat is ook al lang geleden. Zelfde met Monster Signa's, toen ik die 1 'per ongeluk' farmde ving ik er nog 800K voor...nu gaan ze voor 100K of minder weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
en zo zul je nog veel dingen tegen komen.

Ik weet niet of je farmde/crafte voorheen, maar voordat je daar blind voor gaat zou ik ook ff opp ffxiah kijken of het zich wel gaat lonen ;)

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 10:18
Voor zover ik gezien heb zijn de prijzen voor verse vis nog redelijk goed.
Alleen de moat-markt is ingestort, voorheen kon ik ze wegzetten voor 4-7k/stack, en nu amper 2k.
Zal wel komen omdat een hoop visbotters nu hun lowlvl botjes in steden moeten zetten om niet steeds dood gemept te worden door gobbies.

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DarkJack schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 07:24:
[...]

er bestaan geen gamecards zoals bij WoW, alleen creditcard wordt aanvaard (voor Belgie en Nederland toch). Account maken is vooral "volg de instructies op het scherm". Je maakt in feite geen FFXI account, maar een PlayOnline account, gezien je eerst moet inloggen op POL vooraleer je FFXI kan starten. Daarna registreer je de keys van je expansion, start je FFXI, laat je hem updaten (eerste update duurt een goed uur of meer) en begin je met een nieuw character te maken. Race, Face, Size, dan kun je sinds recentelijk ook direct de world kiezen waarop je begint.

beetje buiten deze reply : /wave hallo, ben ook FFXI speler :P Elvaan RDM75 op Fenrir
K heel erg bedankt dan de laatste vraag (a) met welk creditcard kan je betalen alleen master ofzo.. ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 06 juni 2007 @ 16:01:
[...]

K heel erg bedankt dan de laatste vraag (a) met welk creditcard kan je betalen alleen master ofzo.. ?
http://www.playonline.com/ff11us/envi/charge.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Me ouders hebben alleen euro card.. =/ ofzo dus word zker nix =[

Payment Methods[Credit Card]
VISA or MasterCard are accepted

Acties:
  • 0 Henk 'm!
en? iemand al iets nieuws gedaan?
ik wel :p
een chocobo in altepa gehuurd, gewoon, omdat het kan hahahaha

maar goed, gister weer trio gedaan nin/blu/thf, het begint moeizamer te worden, maar toch level 50 gehaald :) Darkspark, here i come! (again)

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!
6K schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 09:04:

maar goed, gister weer trio gedaan nin/blu/thf, het begint moeizamer te worden, maar toch level 50 gehaald :) Darkspark, here i come! (again)
Nope, in eerste instantie wilde we Einherjar doen maar er waren niet echt veel mensen online dus maar gewoon the usual gedaan (sea).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ik geloof dat een deel van onze shell wel einherjar gedaan heeft, maar zwaar gepwnd werden...

[ Voor 76% gewijzigd door 6K op 07-06-2007 09:47 ]

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biobakker
  • Niet online
6K schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 09:04:

Ja ik was op weg naar een party in cape terrigan, staat er op eens een elvaan met chocobo verhuur naast dat crystal. Ik was zo verbaasd dat ik eigenlijk uit automatisme richting rabao liep :/

Dat zeg ik....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_T
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-08 22:59
die einherjar armor is wel om te kwijlen voor een war :)
ik wil echt wel die body!!!
Gister nog 16k exp gehaald in 1 party op war... dus nu 10k tnl tot 71..
We hadden gister eigenlijk dyna windy geplanned, maar sommige wilden einherjar doen, anderen durfden niet, te weinig blms... kortom we eindigden met niets doen en dus maar expen op war..
Hoe makkelijk is het trouwens om die maneater / woodville te halen? De ene is 200k in ah, dus die koop ik wel maar die andere is 750k :X Dat is wel even flink :(

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hm... die maneater: het gevecht is niet moeiljik, maar de droprate is slecht.

althans, als je die ENM met die eft doet. Die heb ik al vaak gedaan, maar nog nooit is die axe gedropped.

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_T
6K schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 11:07:
hm... die maneater: het gevecht is niet moeiljik, maar de droprate is slecht.

althans, als je die ENM met die eft doet. Die heb ik al vaak gedaan, maar nog nooit is die axe gedropped.
is er een axe die vergelijkbaar presteerd? Ben van sandy dus zit op 71 aan die sandy axe te denken...

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dat is zeker geen slechte axe, maar jugger is IMO wel veel beter.

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_T
6K schreef op donderdag 07 juni 2007 @ 14:25:
dat is zeker geen slechte axe, maar jugger is IMO wel veel beter.
jugger is alleen 4,5 mil duurder :X en hem als drop krijgen zal ook wel kansloos zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baha
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 12-09 13:58
Als je axe/axe gaat is de goedkoopste combo woods/maneater. Maneater/jugg waarschijnlijk de beste axe/axe combo. axe/joy wil ook wel werken (is wat ik gebruik), maar dan wil je zeker een maneater, accuracy bonus voor offhand is erg leuk. :)

Nieuwe abjurations lijkt de mage set me niet zo super, de PLD dmg- set is intrigerend, en de war/drk DD set lijkt me erg matig, body is nog ok, maar de rest zijn gewoon sidegrades voor earthen stuff en andere atk/acc dingen. Geen competitie voor turban/ebody/dusk gloves/haidate/unicorn feet WAR, lijkt me. :x

Heb paar weken niet kunnen spelen, eindwerk, examens en router die de geest heeft gegeven. Dus een update van wat enkele weken gelden gebeurt is. :p

Afbeeldingslocatie: http://i7.photobucket.com/albums/y270/BahaFFXI/kote.jpg
Hele godganse dag in castle oztroja gezeten, 1/7, NIN is dus goed genoeg gegeard nu. :)

Afbeeldingslocatie: http://i7.photobucket.com/albums/y270/BahaFFXI/newstuff.jpg
Love Torque kunnen krijgen, en meteen een thunder ring erbij gekocht om DEX set quasi af te maken (N legs pls :().

Niet erg veel gespeeld voor de rest, ben blij dat ik terug kan spelen nu. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
een hoop interessante gear wat je daar hebt baha.
Gister geprobeerd een Coffer key te halen in Monastic Cavern. Ik dacht dat dat met BST handiger zou zijn dan als thf gaan proberen die locks te picken... maar helaas vanalles gedropped maar geen key ; ;

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Grats met je Love Torque Baha, Ik had het al gelezen op finale site.

Gisteren eindelijk Proto-Omega weer gedaan (was al 2 of 3 weken uitgesteld wegens lack of mensen die opdagen) en dit keer ipv met 2 nin/drk tanks en een pld/nin voor pods hadden we 2 pld/nin tanks met een nin/drk voor pods. Ging niet geheel vlekkeloos, tijdens floodlight/stun cannon mode bleven de pld/nin tanks gewoon straight tanken en gingen er heel wat floodlight/stun cannons af waardoor er geregeld iemand dood ging. Uiteraard nam een van de tanks geen echo drops mee. Uiteindelijk ging 1 van de 2 tanks neer rond de 50% en gingen ze eindelijk kiten. Merendeel van het kiten werd door blm's gedaan en op een willekeurig tijdstip deed 1 van onze rdm/drks spontaan CS-Stun. Die ging dus dood binnen no-time wegens maxed hate op hem. Toen de twee tanks weer unweakened waren ging het weer net als voorheen (constant straight tanken). na 20 minuten vechten zaten we op 25% te gaan en besloten maar all-out te gaan en geen pods te farmen. In het totaal 3 pods dood gemaakt (met de nodige casualties erbij heh) en uiteindelijk met het volgende naar buiten gekomen:

- 4 dode taru blm's (altijd goed)
- 16 Anc. Beastcoins
- 1 Darksteel sheet (yeuy)
en als extra schop tussen de benen:
- 2 Omega's Eye >.>

Nu hebben we in het totaal 4 runs gedaan en 4x head, 2x legs, 2x feet, 1x body, 0x hands. Zal wel eeuwen duren voor er nog een body dropt en het is nog maar de vraag of ik met de nieuwe lotting rules nog 1ste voor body sta. We hebben namelijk wel attendence bij gehouden maar het nog niet in de lotting gebruikt. Dit mede omdat de shell al een langere tijd bestond voor we de mogelijkheid hadden om Omega/Ultima te proberen en er dus een aantal mensen waren die al heel wat chips hadden gefarmed tot de nieuwe mensen erbij kwamen. Nu is het alleen zo dat, omdat ik haast altijd 2 character speel, ik vaak "moet" kiezen tussen 1 van mijn characters om verscheidene redenen. Soms omdat men coins wilt kunnen delen met minder mensen (dus meer coins/char) en soms omdat ik gewoon het geld wilde besparen (ipv 100k, 50k betalen). Nu zit ik dus met allebei m'n characters rond de 6-8 runs terwijl de max aantal runs 13 is. Desondanks heb ik maar 1 run gemist. Het zal me benieuwen waar ik in de nieuwe priority tabel terecht kom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baha
deTwisj schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 09:33:
Grats met je Love Torque Baha, Ik had het al gelezen op finale site.
6K schreef op vrijdag 08 juni 2007 @ 08:24:
een hoop interessante gear wat je daar hebt baha.
Thanks, ik moet trowuens een dezer dagen ook naar monastic cavern voor mijn DRK AF, hoop dat ik wat meer geluk heb. :x
Gisteren eindelijk Proto-Omega weer gedaan (was al 2 of 3 weken uitgesteld wegens lack of mensen die opdagen) en dit keer ipv met 2 nin/drk tanks en een pld/nin voor pods hadden we 2 pld/nin tanks met een nin/drk voor pods. Ging niet geheel vlekkeloos, tijdens floodlight/stun cannon mode bleven de pld/nin tanks gewoon straight tanken en gingen er heel wat floodlight/stun cannons af waardoor er geregeld iemand dood ging. Uiteraard nam een van de tanks geen echo drops mee.
Dat ding verandert uberduidelijk van mdoe, 2 legs-4legs, en dan nog gewoon blijven staan.. :x Hopelijk leren ze het nog wel, hun xp i guess. :p
In het totaal 3 pods dood gemaakt (met de nodige casualties erbij heh) en uiteindelijk met het volgende naar buiten gekomen:

- 4 dode taru blm's (altijd goed)
- 16 Anc. Beastcoins
- 1 Darksteel sheet (yeuy)
en als extra schop tussen de benen:
- 2 Omega's Eye >.>
Om pods te farmen had ik iets gelezen van één BLM die /NIN subt, en als een pod spawnt er meteen een tier III op gooit, en dan maakt de volgende BLM (of de /NIN) het zaakje dan rustig af met een tier IV. Kan misschien handig zijn?
Nu hebben we in het totaal 4 runs gedaan en 4x head, 2x legs, 2x feet, 1x body, 0x hands. Zal wel eeuwen duren voor er nog een body dropt en het is nog maar de vraag of ik met de nieuwe lotting rules nog 1ste voor body sta. We hebben namelijk wel attendence bij gehouden maar het nog niet in de lotting gebruikt. Dit mede omdat de shell al een langere tijd bestond voor we de mogelijkheid hadden om Omega/Ultima te proberen en er dus een aantal mensen waren die al heel wat chips hadden gefarmed tot de nieuwe mensen erbij kwamen. Nu is het alleen zo dat, omdat ik haast altijd 2 character speel, ik vaak "moet" kiezen tussen 1 van mijn characters om verscheidene redenen. Soms omdat men coins wilt kunnen delen met minder mensen (dus meer coins/char) en soms omdat ik gewoon het geld wilde besparen (ipv 100k, 50k betalen). Nu zit ik dus met allebei m'n characters rond de 6-8 runs terwijl de max aantal runs 13 is. Desondanks heb ik maar 1 run gemist. Het zal me benieuwen waar ik in de nieuwe priority tabel terecht kom.
Lijkt me een erg probleem, hoe je dat behandelt als één iemand twee chars heeft. Als je een BRD constant dualboxt is dat best handig, maar waar sta je dan met je tweede char als het over haidates en osodes gaat? Lijkt me lastig om er een sluitende en faire oplossing voor te vidnen, succes ermee., hoop dat het wat in jouw voordeel beslecht kan worden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Goh, dit topic is ook wel een beetje dood gegaan lijkt me ;) tijd voor een nieuwe post dan maar.

De nieuwste update is zeer interessant voor mijn ninja met de introductie van Perdu Blade. Momenteel zijn Katsuoy en ik net Chief Sergeant geworden, nu moeten we nog 5x een nieuwe assault zien te winnen om Second Leuitenant(sp?). Nu hebben wij al vrij veel simpele assaults achter de rug dus is het iets moeilijker om de assaults zo maar "ff" te winnen. De assaults die we al gewonnen hebben zijn:

Leujaoam Sanctum PSC, SM
Mamool Ja PSC, PFC, SP
Lebros Cavern PSC, SP
Periqia SP
Ilrusi Atoll PSC, PFC, SP

Gisteren Periqia PFC (Reqiuem) geprobeerd met NIN75,MNK73,BRD73,RDM75 alleen we haalden het niet binnen de tijd om alle draugar af te maken (timed out met nog 1 te gaan en nog naar de runic seal te lopen).

Zoals je kunt zien is er vrij weinig vooruit geboekt met de exp static. Dit komt dankzij de gruwelijk irritante tijden dat we kunnen expen. Door de week is het amper tot niet mogelijk om te expen dankzij events en in het weekend wanneer we wel tijd hebben om te expen is het niet te doen dankzij JP prime. Oftewel je gaat eerst 600 IS uitgeven om een free camp te zoeken om (als je er een kan vinden) vervolgens een andere party te krijgen die gewoon op je gaat lopen campen of een paar meter van je af en vrolijk 3+ mobs geclaimed/gesleept te houden. Dat doet me zo irriteren dat ik echt geen zin meer heb om in het weekend te proberen te expen. Oftewel geen exp zonder jezelf op te lopen eten aan frustraties en ergernissen.

Vorige week Proto-Ultima weer eens gedaan en nipt gewonnen. Head en Legs drop dus het had erger kunnen wezen. Heb weer een leuke Manafont+ES+Burst2 op een Mana Screen gegooid, altijd leuk. :P Deze week hopelijk weer Proto-Omega, ik sta gelukkig nog nr1 voor Body en ben iets terug gezet op hands (nr4 ipv nr2) maar daar kan ik mee leven. Ik heb tenslotte Dusk Gloves en als ik voor een acc build wil gaan koop ik gewoon War Gloves +1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hier niet veel nieuws, ben aan het proberen wat geld te verdienen en ondertussen slowly but steady thf aan het levelen.
Thf54 nu, maar o o o wat is die AF Hat een drama quest, blij dat ik die achter de rug heb, heb 6 keer terug gemoeten naar de eerste goblin.

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook niet veel nieuws...ben eindelijk m'n WHM AF gear maar eens bij elkaar aan het sprokkelen (AF1 he)...heb nu de Hammer, de Boots en de Pantaloons...in de tussentijd verdergegaan met Bard levelen (nu op 19) en in alle steden de Lure of the Wildcat quests doen...instant tele naar Whitegate heerst :D :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr
Om enkel de clear te pakken bij dynamis, kan je dan nadat de boss verslagen is (Bastok in dit geval) met een char naar binnen en dan die ??? spot aantikken? Of ga je dan hard dood door eventuele respawns?

[ Voor 70% gewijzigd door Poekie McPurrr op 20-06-2007 15:08 ]

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biobakker
  • Niet online
Bleh ik moet een coffer hebben voor pal AF2 (hands) in eldieme necropolis >_>

A moet ik daar de hele tijd sneak hebben op de lower levels
B moet ik een doorbitch hebben die op de levers kan rammen als ik ergens door moet
C is er 1 spawnpoint dat alleen bereikbaar is vanaf de glacier >_>

En dan maak je een rondje met een whm erbij en dan staat hij nergens >_< zeik coffers ook.

Dat zeg ik....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
yups, net oztroja af, moet nu vahzl coffer. Ik weet dat je als thf kunt lockpicken, maar om de een af andere reden trek ik liever mijn BST van stal om gewoon een key te jagen. Op de juiste plek droppen die genoeg. Zo waren we gisteren in CN knight crawlers aan het hack 'n slashen (daar waar oggie spawnt) en er dropten gewoon zo'n 15 keys in 90 minuten.

en daar dus level 55 thf geworden, triple attack valt me behoorlijk tegen, die komt niet zo vaak. Dus de lat maar omhoog gelegd naar 56(AF3), 57(SH), 58(AF4), 60(AF5 en sharkbite), 61( ammemet+1)

oftewel, ik kan weer voorruit voorlopig, want niet meevalt als thf. Eldiemme viel me overigens niet tegen meen ik me te herinneren, maar ja, ook daar wandelde ik als bst rond met een whm-hexa met gemeritte club skill, dat scheelt ook wel wat denk ik.

enne dynamis na de boss verslagen te hebben is geloof ik niet haalbaar, in ieder geval niet overal (jeuno), maar ik kan het mis hebben.

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr
zolang boss niet dood is dan kan je rustig door dyna huppelen schijnt. maar draaide er gisteren op uit dat ik toch maar met beide chars ben gaan spelen en dat ging redelijk goed. wel hier en daar de mist in omdat checken op 2 schermen wat lastig is maar ze hebben beide de clear nu.

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jah precies, zolang de boss niet dood is kom je een heel eind (twijfel nog steeds over jeuno), maar als ie dood is kun je het volgens mij vergeten.

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr
Boss dood = respawn, dan nog gaan rennen is insta-death hehe.

Denk dat je bij jeuno het probleem zal hebben dat die mobs daar allemaal zo dicht op elkaar staan, aangezien het toch een vrij kleine dyna is qua oppervlak.

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ja precies en volgens mij respawned er daar al een heleboel als je die NM bij Maat gehad hebt

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakakaizoku
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-09 02:08
6K schreef op donderdag 21 juni 2007 @ 12:07:
ja precies en volgens mij respawned er daar al een heleboel als je die NM bij Maat gehad hebt
Yup, en nog een keer als de boss plat is

PSN: bakakaizoku - WoW: Thiccblonde (GM of Phoenix Ascension) @ Twisting-Nether

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vorige week Second Lieutenant behaald en nu loopt mijn Ninja met een leuk nieuw speeltje rond. Perdu Blade is een heerlijke offhand katana voor mijn Senjuirikio. Ik heb nog maar 1x gemerit ermee maar ik moet zeggen dat mijn Ninja toch zeker z'n mannetje kan staan (en dat met een Mithra hehe :P). Ik mis nog wel een paar +acc items voor ik echt fatsoenlijk met meat kan gaan expen, maar in Mire kan ik voort met meat expen en ~85% acc behouden zonder madrigal en zonder o.hat.

Verder nog een Omega gedaan die head+legs dropte, niet zo heel slecht maar kan beter (BODY!! :P) en een super Temenos W gedaan die 4x SAM AF+1 dropte en 0x BRD AF+1 >_>

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hier meer van hetzelfde (weer). Onze hnm heeft een maand rust (doen we 3 keer per jaar). Dus maar weer beetje THF geleveled (58 nu). Heb ik eindelijk die scorpion harness, gaan we tegen lesser colibri's vechten (en dus geen food, dus veel mis). Het verschil in dex tussen elvaan en mithra wordt nu pijnlijk duidelijk...
Gisteren Vahzl Coffer key gefarmed (BST75/NIN37, was toch weer eens leuk hoor) en daarna SSG-key voor ninja maatje. Daar ook gelijk de coffer gevonden, dus nu alleen de mijne nog. Daarna nog een aantal gevechten voor de NIN, BLU en de mijne, waarbij ik de mijne het minst prettig vind om te doen (exploding bom in garlaige, lastig te poppen en als ie self-destruct is het over).
Daarna maar eens naar 60 en uitvogelen wat assasin nu eigenlijk doet.

En ja... *schaam* gisteren die mog-locker uitgevonden (!)
man, wat een uitvinding! ik dacht altijd dat ik die niet nodig had, maar meteen geupgrade naar 40 spaces en ik ben echt zielsgelukkig.... denk dat ik binnenkort maar weer eens ga craften :D

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

6K schreef op dinsdag 26 juni 2007 @ 09:06:
En ja... *schaam* gisteren die mog-locker uitgevonden (!)
man, wat een uitvinding! ik dacht altijd dat ik die niet nodig had, maar meteen geupgrade naar 40 spaces en ik ben echt zielsgelukkig.... denk dat ik binnenkort maar weer eens ga craften :D
Hehe ja..ik kwam er ook pas laat achter...en ik moet hem nog steeds upgraden :D

Gisteren juist een BLU maatje geholpen wat spells te krijgen, waaronder Mandular Bite, Magnetite Cloud en Self-Destruct...bij die bommetjes in Garlaige...dat is de enige die niet lukte in de tijd die we hadden. Stuk of drie, vier keer een self-destruct gehad maar niet {learned} :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mjuh daar zitten wij ook tegenaan, hij is ook 58 en hij moet nog wat spells in B01 hebben en self destruct. Dan heeft ie alles tot en met 61 paraat

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr
Afbeeldingslocatie: http://usera.imagecave.com/Sputnik/finalfantasy/icth_ouch.jpg.jpg
altijd leuk zo'n Dynamis Windurst.. :D

[ Voor 30% gewijzigd door Poekie McPurrr op 28-06-2007 00:04 ]

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hehehe nice ;)

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Eindelijk THF60, wat inhoudt dat mijn maatje NIN60 is en dus gaan we vanavond maar eens een airship battle doen.

Verder ben ik aan m'n 3de chocobo begonnen. Mijn eerste was een ramp (ik had geen idee wat te doen), mijn tweede was retesnel, maar zag me niet meer staan (en dus leerde geen abbilities meer), mijn nieuwe is nu 8 dagen en is helemaal gek op me, heeft een rustig karakter en is nog niet ziek geweest (in tegenstelling tot de andere 2).
Deze is een kruising tussen mijn snelle en een lieve blauwe dametjes choco. ben benieuwd.

Volgende plan, terwijl we rustig doorgaan met THF en NIN duo, gaan we even zijn SMN en mijn WAR naar 37 zetten (32 nu) en opnieuw beginnen met een job. Ik BRD en hij DRK. Dat kan later nog veranderen omdat we onderweg vele andere jobs tegenkomen, maar eigenlijk wil ik heel graag BRD naar 75 hebben ivm merit pties.

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Grats, veel plezier met Airship battle :)

Echt veel bijzonders heb ik niet gedaan de laatste week. Limbus chipfarmen (uiteraard geen temenos brd drops etcetc.), Dynamis skipped alweer (3de week achter elkaar), Sky farmen op zaterdag en Gods op zondag. Wij hebben echt een ongelovelijke luck met Byakko. Ik geloof dat we ongeveer uit de laatste 10 Byakko's zo'n 5 a 6 Haidates hebben gehaald. Al een maand+ geleden dat we Kirin hebben gedaan, wat hopelijk gaat veranderen al missen we gewoon de RNGs voor Suzaku te shadowbinden. Dat word waarschijnlijk RDM/DRK dan maar.. In sea nog steeds niet verder gegaan dan Tier1 Jailers en Ix'Aerns waar we nog genoeg moeite mee hebben. Al hebben we vorige week een map run gedaan om er hopelijk voor te zorgen dat iedereen een beetje de weg leert kennen.

Nog steeds geen Azure Experiments drop, ik geloof dat we nu ongeveer 0/10 boots en 0/5 ring zijn.

Verder word ik steeds meer betrokken en aangesproken op de leiderschap van de Sky linkshell (en ook enigzins de Sea Linkshell). Aan de ene kant wel leuk maar aan de andere kant kunnen mensen soms zulk onzettende whiners zijn. Daarmee zit ik dat ik ook niet 100% de leider ben en ondanks dat ik de prioriteit lijsten heb gemaakt ben ik niet degene die daar uiteindelijk het laatste woord over heb. Verder heb ik niet eens "officiele" prioriteit calculaties om me aan vast te houden en aangezien we geen point systeem hebben en geen attendency bijhouden is het bijna onmogelijk om een eerlijke lijst te maken en onderhouden. Ik zit nu dus zo'n beetje de rotzooi van de huidige leider onder z'n voeten schoon te maken... Aan de sea kant is het iets beter geregeld maar ook daar hebben we nog steeds geen thread/post met precieze uitleg over hoe de priority lijst word berekend. In ieder geval houden we daar wel attendency bij (al gebruiken we geen points systeem).

/rant off >_>

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ai.. gelukkig hebben wij in onze linkshell dat goed geregeld. Wij hebben 1 leider en een paar sackholders.
Die leider regelt alles(!) en maakt als ie aanwezig is overal screenshots van. Weet precies hoe lang en wanneer iedereen geweest is en er zijn duidelijke regels. Zeer zelden zijn mensen het er niet mee eens, maar ja, ze zijn altijd vrij om te gaan :D (wat ze vervolgens niet doen)

Onze shell doet momenteel alles (sky/sea/dynamis/salvage/assault/eihnar(?)/KSNM99) alleen geen ground NM's omdat er een paar shells zijn waar het echt niet meer grappig is tegen te campen.

De Dynamis zijn altijd zonder uitzondering een success tot en met Xarcabard. De extra Dynamis's 80% win (bubu, qufim and valkurm). Maar aangezien ik die niet gewonnen heb weet ik zo niet hoe het zit met tavnazia.

Ook Sky zijn we behoorlijk goed de baas. Voor zover ik weet nog nooit verloren. Byakko is inderdaad niet flauw met z'n drop (mijn BST draagt de broek met trots). Kirin doen we eens per ca. 2 maanden en dan gelijk 3 op een avond (met dubbele punten).

Sea kan ik niets over zeggen, Jailer of Love hebben ze al herhaaldelijk verslagen, maar dat zegt mij niets, misschien is dat gewoon...weet het niet, die andere die daar achteraan (kan?) spawnen maakte ze geen schijn van kans tegen... weet zo niet hoe die heet (Absolute Virtue?)

Voor wat betreft AU doe ik eigenlijk nooit mee, geen tijd voor. En de KSNM heb ik helaas moeten missen tot nog toe (zijn we een maand geleden mee begonnen), maar die gaan behoorlijk goed (ook 100% so far) met redelijke drops. Ook hier is een systeem voor waar iedereen tevreden over is :)

Maarja, al met al kost het bergen tijd om hier aan mee te doen en ik krijg het maar niet voor elkaar:
- maandag salvage en sea
- dinsdag sky
- woensdag dynamis and eihnar (of hoe het ook heet)
- donderdag sea
- vrijdag assaults en salvage
- zaterdag KSNM's en overige ENM's (ook CoP en Zilart)
- Zondag dynamis
Oftewel, we doen niets anders meer >.<
Overigens doen we dit vaak in 2 groepen, dus vrolijk 2 dynamis's tegelijk of verschillende gods tegelijk, aangezien we met teveel man zijn.

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren voor de verandering eens wat voor elkaar gekregen in Sea ;)

Eerst begonnen met een vrij simpele Jailer of Fortitude. Altijd leuk om te kunnen free-nuken op de Qn'Ghrah zonder hate te krijgen. Vervolgens wanneer die dood zijn de PLDs te frustreren door constant 1k+ Thunder4 en 1.4k+ Burst2's te casten en zelf te gaan kiten :P

Daarna een *epic* Ix'DRG gedaan. Onze ervaring met in Sea is nog niet echt super veel en we hebben redelijk veel moeite met de Ix'Aerns voornamelijk dankzij links etc. Zo weer vandaag bij Ix'DRG, geprobeerd iemand buiten de alliance te zetten en de wynavs te claimen om vervolgens te zonen/saccen terwijl de main alliance Ix'DRG claimed. Zo gezegd zo gedaan, RDM dropt party, claimed Ix'DRG (en unclaimed hem door iets anders te claimen) en de PLD claimed Ix'DRG. De RDM gaat vrij vroeg dood en de wynavs huppelen vrolijk naar de main ally. Ons vermoeden toen: te snel dood, wynavs linken. Geprobeerd alsnog te winnen door bijna iedereen de wynavs te kiten en de 2 PLDs 2 WHMs en een SAM op Ix'DRG te zetten. Net verloren op 30% te gaan. Iedereen wilde opgeven maar ik had daar geen zin in en dropte party om steeds Bio2/Poison2 te casten en te zonen. Dat werkte perfect (ok, eerlijk gezegd vergat ik pt te droppen en MPKde ik iedereen minimaal 2x :P) en heb ik Ix'DRG gesoloed to 80% toen iedereen weer unweakened was. Dus voor de 2de poging cast ik poisonga op de wynavs, PLD claimed Ix'DRG en ik wacht duidelijk tot de PLD ver weg is (de ramp al op) voor ik teleport. Maar toch kwamen die wynavs weer op de main ally af, waardoor al onze RDMs SMNs en BRDs hebben laten kiten terwijl de BLMs en de rest Ix'DRG gingen aanpakken. Dit keer ging het kiten best goed en zo nu en dan deed een BLM een Thunder3 casten op een wynav van de SMN (predaclaw+thunder3=dode wynav) alleen doet Ix'DRG vrij snel opnieuw Call Wynav :P. Kregen een deed, dat is onze 2de. Voor zover hebben we alleen nog maar deeds gekregen en in het totaal 2 torques (1x fort, 1x temp) terwijl we zo ongeveer 10 tot 15 jailer kills en 5 tot 10 ix'aern kills hebben gemaakt. Lekkere droprate ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr
http://kitkitispicard.ytmnd.com/

oudje maar blijft leuk :3

(voor de niet wetenden, wat kitkit zegt is de delay van fafnir bot ;P )

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_T
inmiddels war 72 en ben aan het proberen die naar 75 te krijgen maar had gister weer een typisch bagger party...

2x pld, 1x war (ik), 1x mnk, 1x smn (leader), 1x thf ->
de thf gebruikte dagger of trials omdat hij latent wilde braken en weigerde een normale dagger te equipen, de smn kon er niets van en deed dingen waar het nut kant nog wal van raakte... de 2 plds konden geen hate sharen en lieten zelfs de monk dood gaan toen die een asuran fists deed... totale exp gain 2k in ongeveer 1 uur en toen had ik het zo gehad dat ik gewarped ben en op nieuw ben gaan zoeken...

Verder eindelijk de maneater gekocht voor 600k :)
Dune Widow 1/11 nu laatste 10x geen drop :X kortom klote nm en dat als thf75/rng13 met th3

Verder moet ik echt nodig een vaste CoP party gaan vormen om CoP een keer te doen en af te maken... zit nog steeds op 5-1 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren voor de verandering eens een gemerit op mijn ninja. Normaal is merit niet zo bijzonder, maar dit keer was ik voor het eerst in lange tijd zonder dat ik met meerdere chars aan het spelen was. Nou is dat ook niet helemaal waar, ik had namelijk m'n private brd mee genomen in het geval dat een van de 2 brds in de party d/c (hij had connectie problemen, vandaar).

Camp: Lower Nyzul Colibri
Setup: NIN/WAR, WAR/NIN, DRK/SAM, BRD/NIN, BRD/WHM, RDM/WHM

Ik ben zelf dus NIN/WAR en mag niet ontevreden zijn op mijn character (8/8 katana, 4/4 crit+, senji/perdu nq gear:haub,o.hat,brutal,suppa,etc.). De WAR/NIN was ongeveer vergelijkbaar qua gear met mischien geen sea gear, en was een dual axe WAR. De DRK kom ik zo op terug ;)

Parse~~ (ongeveer, doe het uit het blote koppie)
Rithridan(NIN/WAR) :: ~30%
Jarreth(WAR/NIN) :: ~26%
Xno(DRK/SAM) :: ~44%, Ja serieus.. Deze DRK outparsed me met ruwweg 14%. Laat het dan ook zo'n beetje de meest pimped out DRK van onze server zijn (Apocalypse,Adaberk,Ace's Helm,Homam) ik geloof dat hij alleen nog maar Dusk Gloves +1 en mischien Armada gear maar voor de rest heeft hij zo'n beetje alles wel. Daarnaast at hij nog stacks aan Coeurl Subs op (die hij prompt niet lang daarop weer kwijt was) voor nog meer attack dan dat hij al had. Ik geloof dat we in een klein uur zo'n 20k aan exp hebben gehaald. Was zeer leuk om eens een keer te doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Deze thread is ook best wel weer dood lijkt meer op een personal blog nu :P

Gisteren na 2-3 maanden geen Kirin's meer te hebben kunnen doen heb ik toch eindelijk maar weer een op de gok geprobeerd. We hebben een heleboel nieuwe mensen erbij die nog geen eerdere ervaring hadden met Kirin maar wel nu met de andere gods, de laatste maanden hadden we maar niet meer dan 18-20 mensen op een willekeurige zaterdag/zondag avond. Gek genoeg nadat ik in de /lsmes had gezet dat we Kirin zouden gaan doen als we 24+ mensen met de juiste jobs hebben kwamen er grandioos veel mensen opzetten. Dat terwijl ik aan een paar oldtimers had gevraagd of ze nog een keer wilden helpen (wat ze allemaal deden <3). Zo gezegd, zo gedaan. Eerst alles uitgelegd aan die nieuwe mensen hoe wij Kirin doen, wij doen het nog op de oude kite manier waar we eerst elke summon/god afmaken en dan Kirin. Aan het eind nog even de lot order besproken zodat iedereen weet hoe het zit VOOR we beginnen (iets wat ik vroeger had gemist toen ik de boel nog niet aan het leiden was).

Osode: (2x andere persoon die er niet waren) > Rithridan(ik) > andere personen
D.Body: Rithridan(ik) > andere personen
N.Body: 1x andere persoon > Rithridan(ik) > andere personen
W.Legs: 3x andere persoon > Ryosuke(ik) + andere persoon > andere personen

Nou, de kans dat ik iets zou krijgen van Kirin is dus best wel groot :P (we deden 2x Kirin, dus de kans was zeg maar ~62.5%? Ik ben niet zo goed in kans berekening).
Eerste Kirin drops: Pole + W.Legs (een hele blije RDM :p)
Tweede Kirin drops: N.Body (een hele blije THF :p)
Toen was het al best laat en wilden mensen naar bed :( /sigh, zoveel kans... volgende keer hopelijk meer geluk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is dit spel nog de moeite waard als je ook al een (niet actief) WoW account hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het spel is zeker de moeite waard. Het is bijna een tegenpool van WoW; waar WoW kleurrijk en cartoonish is, is FFXI meer realistischer geschapen. De FFXI community is nog best groot, de gemiddelde server (er zijn er ongeveer 20?) heeft zo'n 3000 spelers op piektijden. Alle soorten talen zitten doorelkaar maar het is onder te verdelen in JP, US en EU. Er zijn nu 3 expansions uit waardoor het spel erg groot en uitgebreid is geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_T
heb gister eindelijk dyna windy gewonnen... heb nu all 4 de basis steden als puller gedaan en afgezien van redelijk wat deaths voor mij als puller toch een win :)

Na het hp'en omdat ik de tree trigger had gesac pulled richting de hut (kon geen andere kant op omdat ls klaar stond naar zuiden toe) kreeg ik ook alle mobs bij die hut op me af...
Hp'en en terug teleporten naar windy, op tijd terug zijn terwijl de ls de mega boss deed, en dan key item krijgen. Verder ook nog als cadeautje aan het einde dropte er thf af en whm af2 en ik kreeg de thf af :)

Drops daar zijn verder erg slecht maar ben wel blij dat we volgende week nu eindelijk dyna beaucedine gaan doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18:08
Ik heb nog steeds niet veel gespeelt.
Het lukt me niet om mijn aandacht vast te houden voor lange tijd achter de pc te zitten.
Nu zit ik er overigens wel aan te denken om mijn pc eventjes naar beneden te schuiven om te kijken of deze op de FullHD tv zijn werk ook goed kan doen. Lijkt me wel ontzettend leuk om FFXI op 40inch te zien. ^_^

Ik zei dat gedeelte van het weinig aandacht hebben om lang achter de pc te zitten tegen mijn vriendin. Ze wilde al haast de Xbox360 versie aanschaffen, maar ja. Als we toch een Media Center krijgen beneden, dan hoef ik de Xbox 360 versie echt niet aan te schaffen. Dus nog even sparen en gaan voor een luxe Media Center met een leuke grafische kaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb gisteren het voor elkaar gekregen om Ix'DRG in m'n uppie te killen (ik kan het niet echt solo noemen, was namelijk met 3 characters :P) Het duurde nog niet eens zo lang, ongeveer een klein half uurtje. Bij de laatste 15% kwam er nog een RDM uit de LS om te helpen maar ik had ook zonder gekunnen. De leukste verassing was toch wel dat we nu de eerste sea cape in de LS hebben, namelijk Astute Cape op mijn BRD Ryosuke :D (Astute cape = +5 summoning/singing/ninjutsu skill en +25 MP). Nu nog gaan oefenen om die andere 2 in m'n uppie te kunnen killen :P die zijn iets wat moeilijker aangezien je niet zomaar kan zone-nuken zonder dat andere mensen die toevallig langslopen dat zullen zijn. Die zal ik dus moeten kiten terwijl ik nuke (en je kunt ze niet enfeeblen :( geen grav/bind/sleep en zelfs stun werkt niet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_T
vrijdag eindelijk war75 gehaald :)
Moet wel nog redelijk wat op war doen, zoals weapon skill cappen, alle merits die je redelijkerwijs zou moeten op war en nou ja iets aan de dmg / gear doen

Verder smithing op 18 gezet en goldsmithing op 3, kan daarbij dan beetje minen in gusgen en hopen op iron ore. Al lijkt het dat in gusgen meer op hopen op gold ore of op darksteel want iron kom ik niet super veel tegen....

Iemand trouwens nog een goede guide voor dyna beaucedine, want die gaan we woensdag doen voor het eerst... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 22:19
Bestaat er een mogelijkheid om het spel via trial te testen? Heb wat rondgezocht, maar niets gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_T
Hurtebise schreef op maandag 23 juli 2007 @ 17:34:
Bestaat er een mogelijkheid om het spel via trial te testen? Heb wat rondgezocht, maar niets gevonden.
nee als je het spel koopt zit er wel een maand gratis bij

Acties:
  • 0 Henk 'm!
niets spannends hier, beetje vakantie, cursus etc. gehad. Dus behalve wat toevalligerwijs farmen niets gedaan (inloggen, paar elder goobbue's killen, uitloggen)
3 stacks tree cuttings, 1 stack wisteria lumber en ca. 4 stacks moss: 220k
kon ik wel gebruiken, daarnaast 2 merits en exp weer gecapped tijdens dit farmen als bst/thf

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrianV
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10-09 20:34
Lord_T schreef op maandag 23 juli 2007 @ 19:23:
[...]

nee als je het spel koopt zit er wel een maand gratis bij
een maat zoekt dit spel voor de pc..
waar kan je de pc versie koopen?
ik heb al gekeeken op bol.com &playonlione

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_T
6K schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 10:31:
niets spannends hier, beetje vakantie, cursus etc. gehad. Dus behalve wat toevalligerwijs farmen niets gedaan (inloggen, paar elder goobbue's killen, uitloggen)
3 stacks tree cuttings, 1 stack wisteria lumber en ca. 4 stacks moss: 220k
kon ik wel gebruiken, daarnaast 2 merits en exp weer gecapped tijdens dit farmen als bst/thf
Gister even een 3xwar, nin, brd en whm pty gedaan en 31k exp in 2 uur :)
Kon daar dus mijn buffer op war mee verhogen en de eerste 2 merits!!

Geld is bij mij ook een probleem aangezien ik ook nog smithing en goldsmithing beetje probeer te lvlen...

zit nu op 300k ofzo dus geen directe paniek maar wil dusk gloves @ 1 mil dus ja moet wel iets gaan verzinnen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-05-2021
BlackAss schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 10:44:
[...]

een maat zoekt dit spel voor de pc..
waar kan je de pc versie koopen?
ik heb al gekeeken op bol.com &playonlione
heb hem net gekocht op play.com :)

Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakakaizoku
na 3 jaar 24 pogingen, heb ik hem dan eindelijk

Afbeeldingslocatie: http://matttt.nl/mathijs/hairpin.jpg

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_T
feli!!

ik heb gister dyna beaucedine voor het eerst gedaan... ging redelijk goed tot boss pull
ik (thf75) deed:
1) poison pot
2) pd
3) flee
4) pull mega
5) run

Idee was na flee verdwenen was powder boots te gebruiken en dan door te flee-en maar dat werkte niet, moest stil staan om die powder boots te activeren voor 10 seconden wat redelijk kansloos was. Kortom ging dood, ally wipe, en reraise van sommigen was opnieuw wipe....
Ik heb tot nu het idee de volgorde te veranderen naar: 1, 4, 2, 3 ,5 en dan te beginnen met powder boots... Zal dat goed genoeg werken?

Drops: 2x war,sam,drk, nin en 3x 100 dus erg goed :)
Ik kreeg 1 van de war pants :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lord_T schreef op woensdag 25 juli 2007 @ 13:29:
[...]

Gister even een 3xwar, nin, brd en whm pty gedaan en 31k exp in 2 uur :)
Kon daar dus mijn buffer op war mee verhogen en de eerste 2 merits!!

Geld is bij mij ook een probleem aangezien ik ook nog smithing en goldsmithing beetje probeer te lvlen...

zit nu op 300k ofzo dus geen directe paniek maar wil dusk gloves @ 1 mil dus ja moet wel iets gaan verzinnen....
nice one :)
ik zit nu op zo'n 500k inmiddels (nog maar een avondje gefarmed lol). Als bst zijn de maneater en woodies ook niet zo super spannend, dus ik heb 2 x rune axe gekocht, zalig voor dit farmen(!), dus die andere axes en tatami shield gaan eruit, das ook weer 1.5mln als het goed is. DD doe ik wel met scythe en warrior level ik voorlopig nog niet, dus gas erop :)

maar goed, ik heb ook nog wat dure spullen nodig voor m'n thf (nog altijd 62) en ook mijn crafts moeten nog wat hoger... met name smithing(48) en gold(53).
Ach ja... vermaak me verlopig wel :)

matttt gratz met die pin ^^

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Netjes matttt, nu nog 75 worden :P

Ik heb gisteren met m'n Sea LS onze eerste Tier2 Jailer gedaan (Jailer of Hope). Zonder problemen verslagen met maar liefst 9 characters (gespeelt door 7 personen). Ik moet zeggen dat de mensen die er waren wel zo'n beetje de beste spelers zijn die we hebben en ik ben best trots op onze prestatie. Vooral omdat als we het mogen vergelijken met de franse linkshell die met 30+ in Sea alles lopen te zergen terwijl wij het met 9-18 speler het net zo goed kunnen doen. Nu nog die andere 2 Tier2 Jailers zien te verslaan en we hebben gewoon een pop set voor Jailer of Love.

Jammergenoeg hebben we uit 3 JoH's geen enkele torque gekregen, dat is iets waar we nog steeds geen geluk bij hebben (torque droprate zuigt). Wel heb ik op Ryosuke nu een nieuw speeltje in de vorm van Hope Staff :). Leuk om staff me te skillen lijkt me en het is nu nog een soort van pronk stuk :).

Onze setup voor JoH was als volgt (ik speel degene met een *):
pld/nin (zabusa)
nin/drk (helooper)
rdm/blm (bugabugabuga)
whm/smn (eeden)
brd/whm (ryosuke*)

blm/nin (inoiown)
blm/nin (ilument)
blm/rdm (megamichan*)
blm/rdm (rithridan*)
thf/nin (ryudowt) <--- alleen voor de laatste kill en daarbij alleen voor de killshot.
brd/whm (ryosuke*) <--- steeds wisselen van party voor buffs.

<3 ideale party setups, haast geen TP gain en omdat slow+elegy werkt is het tanken ook erg makkelijk. JoH heeft trouwens in 3 gevechten maar 1x Plasma Charge gebruikt waardoor we eventjes kennis mochten maken met instacast Thundaga III, maar dat viel op zich nog best wel mee ondanks dat onze tanks nog geen -magic dmg% gear setup hebben.

We gebruiken nu voort een klein truukje om een PLD extra veel hate te geven. Wij hebben 1 BLM die een Sorc.Ring macro heeft om z'n HP in het geel te sturen. De PLD gebruikt dat om daar steeds cures op te gooien voor extra hate. In onze setups krijgen de tanks namelijk altijd refresh+ballad2 voor een 5mp/tick refresh (7mp/tick bij pld dankzij autorefresh en parade gorget)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BrianV
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10-09 20:34
Na informatie hebben gekregen van play.com
probeerde ik de PC versie daar tebestellen maar echter kan het alleen met een creditcard.
iemand anders nog een site waar je die niet nodig heb?
en als die er niet is ..
is der dan iemand zo aardig om hem tebestellen en op testuren( dan maak ik eerst het geld over op je bankrekening ! )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_T
BlackAss schreef op maandag 30 juli 2007 @ 08:28:
Na informatie hebben gekregen van play.com
probeerde ik de PC versie daar tebestellen maar echter kan het alleen met een creditcard.
iemand anders nog een site waar je die niet nodig heb?
en als die er niet is ..
is der dan iemand zo aardig om hem tebestellen en op testuren( dan maak ik eerst het geld over op je bankrekening ! )
Kan je niet gewoon bij een free record shop / Fame / media markt ofzo hem halen / bestellen?
Ik heb geen idee waar je woont maar lijkt me dat er wel een dergelijke winkel in de buurt is.

Gister ongeveer 6 uur in upper delkfut gefarmed, 6x pallas en 2x alky gedaan en alky dropte!!!
Heb ze in de AH gezet in de hoop dusk gloves daarna terug kan kopen. Degene die me heeft geholpen met de kills (niet met farmen) heb ik 120k gegeven ofzo en hij was er ook blij mee.

Verder in eerste week dat mijn warrior 75 is nu al bijna 9 merit points gehaald :D
Heb ze tot nu toe allemaal in axe gestopt, en moet er nog aardig wat vrees ik.

[ Voor 26% gewijzigd door Lord_T op 30-07-2007 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakakaizoku
Rith, gefeliciteerd, het is welverdiend als zelfs iemand met hogere ranking op de lotlist jou laat lotten :D

Afbeeldingslocatie: http://matttt.nl/mathijs/img_0055.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb daarmee inderdaad erg veel geluk gehad. Hij had al het recht om die osode te houden aangezien hij nog gewoon op de eerste plek stond (ondanks dat hij recently pas terug was gekomen van een break). Nu nog een aantal items zien te kopen/campen en dan heb ik een fatsoenlijke -magic dmg% gear set. Iets wat nog niemand in onze ls heeft eigenlijk, wat wel erg handig is voor dingen als een -ga3 die niet gestunned word (of gestunned kan worden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baha
Lord_T schreef op donderdag 26 juli 2007 @ 11:20:
feli!!

ik heb gister dyna beaucedine voor het eerst gedaan... ging redelijk goed tot boss pull
ik (thf75) deed:
1) poison pot
2) pd
3) flee
4) pull mega
5) run

Idee was na flee verdwenen was powder boots te gebruiken en dan door te flee-en maar dat werkte niet, moest stil staan om die powder boots te activeren voor 10 seconden wat redelijk kansloos was. Kortom ging dood, ally wipe, en reraise van sommigen was opnieuw wipe....
Ik heb tot nu het idee de volgorde te veranderen naar: 1, 4, 2, 3 ,5 en dan te beginnen met powder boots... Zal dat goed genoeg werken?

Drops: 2x war,sam,drk, nin en 3x 100 dus erg goed :)
Ik kreeg 1 van de war pants :)
Het is me al ff geleden, maar volgens mij kan je gewoon :
1) Flee (met shadows up en AF boots)
2) hard rennen tot je aan de bocht komt waar ze je inhalen
3) Perfect dodge indien nodig, totdat flee weer op is
4) Flee tot entrance

Normaal moet de boss tegen 3 al bijna dood zijn, zelfs met 20ish mensen.
Als je Powder boots gebruikt ipv eerste flee kan je niet falen, maar wacht dan alsnog tot die bocht waar ze je inhalen om je opgespaarde flee te gebruiken.

(Nu ik er bij nadenk, zijn die poison pots niet eens zo'n slecht idee, die Poison draak heeft een enorme poison DoT, en dat gekoppeld aan die curse van die andere kan je wel zwaar te pakken krijgen.)

Finale momenteel 2 weken sky van plan, op de eerste 3 dagen 6 byakko's (4 haidates), en één of twee van de drie anderen (die die geen haidate droppen :p). Verbaast me dat mensen zo gemotiveerd komen opdagen voor zo'n hardcore Sky grinden. Hopelijk kunnen we na deze twee weken wegblijven uit sky, op Kirin na uiteraard. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 22:19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr
die starterpack kun je ook kopen bij mediamarkt etc.
via de website van SE kun je dan online de codes kopen om de expansies te activeren.

Zijn nu met met SnR op Ragnarok al een weekje charyb aan het campen voor joyeuses, tot nog toe ieder window benut en gekregen ^^
Gelukkig word het beestje niet al te zwaar gecampt en de pt's die 'm claimden ipv ons wipeten toch iedere keer hehe. Nog twee windows en dan zou iedereen die er een wil hebben voorzien moeten zijn, heb er zelf ook een voor m'n brd en mogelijk toekomstige andere jobs.
En campen is wel leuk op deze manier, met wat goede vrienden vroeg in de ochtend er al staan, beetje meppen en dan volgende window er weer staan.
Andere campers worden wel wat geïrriteerd onderhand denk ik..

verder nog minstrels coat gekregen en nu bezig opo opo crown te halen...maar die stomme ten of coins weigerd z'n card te geven en er zijn er geen op ah te koop :(

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand enig idee of ik met mijn account van de amerikaanse versie ook gewoon kan inloggen bij de europese versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baha
Afbeeldingslocatie: http://i7.photobucket.com/albums/y270/BahaFFXI/haidatebrd.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i7.photobucket.com/albums/y270/BahaFFXI/haidatewar.jpg

5/7 Byakko's, eindelijk :) (RG collar zat ff op mule, had geen zin die voor SS te halen, was al 2h snachts ofzo :p

En yeh, normaal kan dat, heb al paar keer bij vriend met EU versie mijn AH gecheckt denk ik (heb NA account)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11-09 11:18
Uhm, grats Baha. Ik dacht dat je die al lang had joh? Had je niet ook een Ninja op 75 rondhangen?

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baha
Nah, mijn static ervoor is wat vertraagd geweest, een van de members was 2 maand MIA ofzo, ninja is dus nog steeds 70. Zou er normaal wel mee moeten gedaan hebben deze maand.

En mja, je kent het he, enorme wachtrij voor haidate, en dan schuiven er wat nieuwe mensen voor je omdat het voor hun main job is, en voor mij maar twee secundaire jobs. Maar ach, het is opgelost nu, ik hoop dat we zo de hele lijst mogen afwerken. Dan nog enkel W legs voor allen, heh, je geraakt echt nooit uit sky. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomas
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-11-2024
Je kunt met je NA account inloggen op welke versie dan ook (NA/EU/JP/PS2/PC/Xbox), maar je kunt niet bijvoorbeeld een EU expansion registreren bij een NA account. Als je dus een NA account hebt en straks de nieuwe expansion wil spelen op die NA account zul je hier de NA versie van moeten bestellen en installeren op een NA FFXI install. Als deze eenmaal gelinkt is aan je POL ID kun je wel echter gewoon op een EU versie (met de EU expansion geinstalleerd) spelen. Wellicht iets om rekening mee te houden mocht je van plan zijn een andere FFXI versie/expansion te kopen. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tomas schreef op zaterdag 04 augustus 2007 @ 10:43:
Je kunt met je NA account inloggen op welke versie dan ook (NA/EU/JP/PS2/PC/Xbox), maar je kunt niet bijvoorbeeld een EU expansion registreren bij een NA account. Als je dus een NA account hebt en straks de nieuwe expansion wil spelen op die NA account zul je hier de NA versie van moeten bestellen en installeren op een NA FFXI install. Als deze eenmaal gelinkt is aan je POL ID kun je wel echter gewoon op een EU versie (met de EU expansion geinstalleerd) spelen. Wellicht iets om rekening mee te houden mocht je van plan zijn een andere FFXI versie/expansion te kopen. :/
Ok bedankt, dat is behoorlijk kut.
Dan wacht ik maar tot de nieuwe expansion pack uitkomt voordat ik Aht Urhgan importeer, dan koop ik gewoon het hele zooitje in 1 keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nah ja, hier maar weer een minimale update: thf is 64 nu, maar deze keer wel van a-z gepimped dankzij al het farmen. Boven op de spullen die ik al had zoals ammemet+1, chivalrous chain etc. nu ook wat goede TP build gear, WS gear en nieuwe ringen etc. twv zo'n 1.6mln aangeschaft.
Begint nu echt langzaam aan leuk te worden.

Skillups op dagger maak ik me niet zo'n zorgen om, want ik doe dit momenteel met BST aangezien we niet dagelijks levelen. Dus die WSNM heb ik al om voordat ik uberhaubt met THF op dat level ben. Wel moet ik ook nog de Scythe WSNM doen, heb de 300 ws's er gelukkig opzitten, duurde oneindig lang als bst.

Club aan het maxen (250 nu, max is 256) en ga proberen een Kclub te scoren, maar zal wel niet lukken lol

Linkshell is weer aan het boosten gelukkig, dus er zit weer n stijgende lijn in eindelijk. Was allemaal wat minder tijdens de vakantie.

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_T
klinkt alsof je nog werkelijk goed kan verdienen met farmen o.0

afgelopen weekend wel 200k verdient met iemand helpen (100k voor shadowlord, en 100k omdat ik megalo met iemand campte die de tusk nodig had) maar verder schiet het allemaal niet op....

vanavond weer dyna- beaucedine, morgen 5-3 mithra + snoll fight, vrijdag sky - gods dus ja redelijk druk met standaard crap... En dan wil ik nog mega veel merits op war en blu lvlen

gister heeft een pld in halvung even wat clusters gesolood zodat ik refueling kon leren. Enige wat ik kon doen dat zin had was wild carrot lol :D, leerde het wel de eerste keer dat de cluster het deed! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan iemand me verstellen hoe ik deze game kan betalen?
creditcard heb ik niet (meer) dus is er nog een andere mogelijkheid of betekend dit nu dat ik
8 level 68+ characters kwijt ben omdat Squaresoft te lui is om betalingsmogelijkheden te intergreren zoals paypal of directbank (zoals ideal) want op hun site zelf kan ik het niet vinden helaas.

Speel al vanaf het begin dus zou jammer vinden als alles weg gaat hierom.

Hopelijk kan iemand me meer vertellen! Groetjes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lord_T schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 12:38:
klinkt alsof je nog werkelijk goed kan verdienen met farmen o.0

...

vanavond weer dyna- beaucedine, morgen 5-3 mithra + snoll fight, vrijdag sky - gods dus ja redelijk druk met standaard crap... En dan wil ik nog mega veel merits op war en blu lvlen
...
Dat Farmen werkt als een trein, maar ik heb er niet bijgezegd hoelang ik erover gedaan heb :D
serieus: als bst/thf farmen in the tree (goobbues) werkt best goed. De cuttings gaan voor 40+k pers stack, de moss voor 8k per stack en de Wisteria lumber voor 6750 per stuk aan NPC.
Meestal haal ik op 1 avond (2 uurtjes, daarna ga ik wat anders doen) 1~2 stacks clusters (~60k), 2 stacks moss (16k) en 1/2~1 stack of lumber (~50k), dus zo'n 130k in 2 uurtjes (vroeger zou dit een enorm veelvoud hiervan zijn).
Maar goed, doe dit 2 weken en en je hebt je gil :) (en een gare kop :+ )

De dyna/sky/sea zaken ben ik effe klaar mee... geen zin/tijd meer in, lekker thf levelen en binnenkort maar eens met brd beginnen.

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_T
Verwijderd schreef op woensdag 08 augustus 2007 @ 16:24:
kan iemand me verstellen hoe ik deze game kan betalen?
creditcard heb ik niet (meer) dus is er nog een andere mogelijkheid of betekend dit nu dat ik
8 level 68+ characters kwijt ben omdat Squaresoft te lui is om betalingsmogelijkheden te intergreren zoals paypal of directbank (zoals ideal) want op hun site zelf kan ik het niet vinden helaas.

Speel al vanaf het begin dus zou jammer vinden als alles weg gaat hierom.

Hopelijk kan iemand me meer vertellen! Groetjes!
Kan je niet gewoon met SE contact opnemen / op POL pagina zoeken / inloggen op POL en naar payment methods gaan? ik weet niet direct wat de mogelijkheden zijn maar via die 3 opties moet je wel het nodige kunnen vinden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakakaizoku
Met een duitse rekening kun je nu via de bank betalen, niet dat je daar veel aan hebt maar als er meerdere mensen lang genoeg zeiken bij SE, dan moet het voor nederlanders ook vast wel mogelijk zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakakaizoku
Eindelijk dan na 1e keer onvoorbereid 63%, 2e keer 23% (iets te weinig potions), 3e keer timeout (tp sleep) dan bij 4e keer Maat gespanked :)

Hier de log in png formaat ;)

Ik heb eigenlijk alle DD gear geleend die ik kon krijgen, wat denk ik wel flink geholpen heeft. Zoals u kan zien, Amemet Mantle +1, SH, Chivalrous Chain, Empress hairpin, Palas bracelets, Potent Belt, Snipers en mijn geliefde Rajas. Sword was nog flink gimped, en ben met een niet boeiend zwaardje naar binnen gerend (parry +3).

Op naar de 75 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baha
Grats matttt, gogo 75 ;p

Onze sky frenzy zit erop, twee weken enkel en alleen sky, vanaf je inlogt tot je gaat slapen pretty much. (enm en assault statics enzo uitgezonderd)

* Byakko: 29 kills which resulted in 13 Byakko Haidates and 7 Shura Haidates!
* Seiryu: 11 kills which resulted in 5 Shura Kabutos and also 5 Crimson(or Blood) Finger Gauntlets!
* Suzaku: 12 kills which resulted in 5 Hecatomb Leggins!
* Genbu: 7 kills which resulted in 1 pair of Zenith Mitts, and 4 Genbu's Shields.

Niet moeilijk te zien waar de focus lag he? ;)

Eergisteren een succesvole xarc DL run, vandaag 2 JoL's (2x torque en 2x novia, geen novio :(). Die twee weken sky hebben wat verfrissing gebracht in de grind (ironisch genoeg), mensen lijken weer gemotiveerd te zijn. Deze week doen we nog een stel ouryu's en Bv2's, hopelijk kunnen ook die succesvol afgesloten worden.

DRK ook wat verdergekrabbeld, 57 nu, heb echt geen zin om die scythe te levellen, maar zou het wel moeten doen, voor guillotine op zn minst. :x

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Meer Byakkos in 2 weken dan mijn shell in 6 maanden 8)7 zeer netjes, was dat trouwens ook inclusief pop items farmen? Best wel knap om 29 despots in 2 weken te killen. Als je er vanuit gaat dat er 10 despots op een dag spawnen dan heb je alsnog 29/140 despots geclaimed (20.7%) :P die percentage word nog hoger als je er niet vanuit gaat dat jullie letterlijk 24/7 in sky zaten en bij elke despot window aan het campen waren.

Aan deze kant is het diep triest, de laatste Kirin die er gedaan was met notebene ~30+ mensen aanwezig was een wipe waarbij een wachtende LS heeft geholpen om alsnog de pop te redden. Uiteindelijk met veel pijn en moeite (en verloren exp+delvls :P) nog een osode+w.legs eruit weten te persen waarbij de wachtende LS die had geholpen de osode won en wij de w.legs. Sindsdien flink wat discussies in de ls en heel wat ontevredenheid met de gang van zaken. Vorige Zondag nog notebene een member die een andere LS MPKde bij Zipacna vanwege het feit dat een van hun de naam 'fuhrer' had en die member is een duitse en dat lag niet lekker bij hem.

In mijn sea LS gaat het een stuk beter, we hebben 3 weken geleden voor het eerst een tier2 jailer gedaan. Jailer of Hope was dat en die kregen we gemakkelijk neer met maar 9 man (niet verkeerd voor een eerste keer). Vervolgens hebben we die week daarop Jailer of Prudence geprobeerd met ~14 man alleen kwamen we daar achter een aantal details waardoor we telkens verloren. Die twee Prudences hebben tijdens Perfect Dodge een flee effect. Deze flee effect heeft hij (soms?) ook tijdens de pop, dit zorgde ervoor dat onze rdm/nin hem telkens niet zo ver kreeg tot de 'kite boom' en telkens dood ging. Pas vorige week vrijdag hebben we hem opnieuw geprobeerd en dit keer ging het perfect, de pop was beter georganizeerd (dit keer met een thf) en we konden ze goed splitten waardoor we gemakkelijk een voor een de prudences konden killen. Veel BLM dood dat wel maar we hebben hem neer en het zal de volgende keer alleen makkelijker gaan tenzij we voor verassingen komen te staan. Tevens hebben we nog 2x Faith en 1x Temperance kunnen doen dus ik moet zeggen dat het best goed gaat, hopelijk deze week genoeg mensen online om Jailer of Justice te proberen, dan hebben we een JoL pop set :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakakaizoku
deTwisj schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 09:21:
Vorige Zondag nog notebene een member die een andere LS MPKde bij Zipacna vanwege het feit dat een van hun de naam 'fuhrer' had en die member is een duitse en dat lag niet lekker bij hem.
Dat heb ik zeker dan gemist, maar aangezien je het over een hem hebt, en er maar 1 duitser was zondag heb ik wel een idee wie het is, gaat niet echt lekker met zijn temperament lately :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er waren meerdere duitsers aanwezig toen maar ik heb het over Ana. Ik geloof dat jij al weg was toen de LS naar Zipacna ging aangezien het rond 11u / 11u30 was. Ik heb het zelf ook niet gezien aangezien ik met Ino(rdm), Helo(nin) en Nuble(thf) (en ik(nin) en ik(brd) en ik(blm) :P) diorites aan het farmen was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_T
gister even mithra bcnm geprobeerd met 3x blu, blm sam en rng en was een wipe binnen 30 seconde :(

verder blu 44 - 48 gehaald en alle spells behalve frightful roar tot en met 52 gedaan. Binnenkort in sacrarium dus maar codex farmen met blu ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baha
deTwisj schreef op dinsdag 14 augustus 2007 @ 09:21:
Meer Byakkos in 2 weken dan mijn shell in 6 maanden 8)7 zeer netjes, was dat trouwens ook inclusief pop items farmen? Best wel knap om 29 despots in 2 weken te killen. Als je er vanuit gaat dat er 10 despots op een dag spawnen dan heb je alsnog 29/140 despots geclaimed (20.7%) :P die percentage word nog hoger als je er niet vanuit gaat dat jullie letterlijk 24/7 in sky zaten en bij elke despot window aan het campen waren.
Yep, op sommige dagen hadden we 5-6 despot kills, meestal 1-3 ofzo though. Zat een groepje van een man of tien hardcore vanaf de middag tot 's avonds, en van 8 tot 1 uur kwamen er een hoop mensen bij. Viel wel op dat de attendance (bij het farmen) de tweede week nogal tegenviel.

Kan ook echt geen golems meer zien, veel te veel diorites moeten farmen. :p
Aan deze kant is het diep triest, de laatste Kirin die er gedaan was met notebene ~30+ mensen aanwezig was een wipe waarbij een wachtende LS heeft geholpen om alsnog de pop te redden. Uiteindelijk met veel pijn en moeite (en verloren exp+delvls :P) nog een osode+w.legs eruit weten te persen waarbij de wachtende LS die had geholpen de osode won en wij de w.legs. Sindsdien flink wat discussies in de ls en heel wat ontevredenheid met de gang van zaken.
Hopelijk kan er alleen maar beterschap van komen. :x
In mijn sea LS gaat het een stuk beter, we hebben 3 weken geleden voor het eerst een tier2 jailer gedaan. Jailer of Hope was dat en die kregen we gemakkelijk neer met maar 9 man (niet verkeerd voor een eerste keer). Vervolgens hebben we die week daarop Jailer of Prudence geprobeerd met ~14 man alleen kwamen we daar achter een aantal details waardoor we telkens verloren. Die twee Prudences hebben tijdens Perfect Dodge een flee effect. Deze flee effect heeft hij (soms?) ook tijdens de pop, dit zorgde ervoor dat onze rdm/nin hem telkens niet zo ver kreeg tot de 'kite boom' en telkens dood ging. Pas vorige week vrijdag hebben we hem opnieuw geprobeerd en dit keer ging het perfect, de pop was beter georganizeerd (dit keer met een thf) en we konden ze goed splitten waardoor we gemakkelijk een voor een de prudences konden killen. Veel BLM dood dat wel maar we hebben hem neer en het zal de volgende keer alleen makkelijker gaan tenzij we voor verassingen komen te staan. Tevens hebben we nog 2x Faith en 1x Temperance kunnen doen dus ik moet zeggen dat het best goed gaat, hopelijk deze week genoeg mensen online om Jailer of Justice te proberen, dan hebben we een JoL pop set :D
Justice is redelijk irritant met zijn pets, maar met jullie BLM aantal zou het geen probleem mogen zijn. Love is gewoon saaaaaaaaaaaaaaai. PLD/RDM is zo goed als onmogelijk dood te krijgen, en houd ongelofelijke hate erop, keek nog niet eens van ze op na een kraken DRK ronde (na twee wel ;p). Hebben het deze keer gedaan met de normale tank - BLM - BLM party setup, met mezelf als BRD leader van een van de BLM pt's. Elke 5~ minuten alle BLM's kicken, 2xTHF, 3xDRK (kraken, ridill die ik dualboxte en een 70DRK met ridill) marches erop, feint 1, SE, nog een feint voor de laatste 30 seconden, snoept toch wat procenten eraf. :)

Hopelijk kunnen we Bv2 deze week ook meleeburnen, hou een beetje mijn hart vast.
Het heeft wat voeten in aarde gehad... maar eindelijk dan toch:

Afbeeldingslocatie: http://www.itinmotion.nl/6k/screenshotdirs/CoP/ultimakill.jpg

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Feli, die BC was niet veranderd met die CoP mission update of wel? Hoe dan ook, die missie blijft altijd een pittige :P en dan nog killshot maken met een (unresisted?) banishga2 :P netjes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

die banishga was inderdaad unresisted, gemiddeld gingen de -aga II's van de blm en mijn banishga tussen de 150+, waarbij banishga II maximaal voor 280 ging (zover ik kon zien)
En inderdaad hij is niet gewijzigd, het enige is dat die polymer pumps op de AH staan.

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gaat best lekker hier nu, alle drie de tier2 Jailers neer (Prudence, Justice en Hope) en we hebben nu onze eerste Love set :D nadeel is wel dat we meestal niet meer dan 15 mensen tegelijk hebben. JLo wordt dus best wel moeilijk als we dat met 15 onervaren mensen mogen proberen :P Heb nu trouwens ook een BQ ringetje voor Rithy whee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er nog mensen die mods gebruiken? Ik gebruik zelf de font & icon mod van Brandson, die korrelige icoontjes deden mij echt :r

Zitten er hier trouwens nog mensen op Bahamut?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik gebruik (nog) geen andere UI mods, alleen windower omdat ik regelmatig 2 instances op 1 PC heb draaien en TParty/distance is wel makkelijk :P. Zit er aan te denken om een keer mijn FFXI te customizen, ffassist of yarnball en mischien Brandson's font.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 21 augustus 2007 @ 21:18:
Zitten er hier trouwens nog mensen op Bahamut?
Jahoor, ik zit op Bahamut. Character name: Ywong
Tarutaru power!

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 22-08-2007 09:38 ]

• Baha
Brandsons iconen en fonts zijn imho een must, gewoon al weten welke songs je op je hebt zonder te moeten checken is al enorm nuttig. Verder nog standaard windower recast/tp/distance, gebruik heel erg graag ffassist, maar ik word dat klooien met JP downloadsites en al dat vaag gedoe bij elke update wel wat beu. Wou dat mapmon nog werkte, was mooi standalone. :(

Verder wat datmods (galliard trosuers o.a. ;p), menu muziek gedelete, calls verandert naar een rustigere, niks speciaals dus. :)

Meleezerg Bv2 is niet gelukt, jammer, dan maar de standaardmanier, spijtig van de orb maarja. :x

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat is balen Baha, ik dacht dat meleeburn Bahamut.v2 simpeler was dan de traditionele methode?

Vanavond heel heel heeeeeeeeel mischien Jailer of Love proberen. Ik betwijfel het alleen omdat we met moeite 18 mensen bij elkaar kunnen schrapen, laat staan dat er iemand tussen zit met enige ervaring met JoL (JLo, hoe je hem noemen wilt). Tot zo ver hebben we de meeste Jailers met een vrij laag aantal mensen neer kunnen krijgen:

Ix'MNK: 2 (of 1, ik weet niet of Inoiown hem doet solo'en of duo'en)
Ix'DRK: 2
Ix'DRG: 3 (of 1, als je mij als 1 persoon telt :P)
Fortitude: ~8
Faith: ~8
Temperance: 4
Hope: 9
Justice: 12
Prudence: 13

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mijn oude HNM shell doet JoL in zo'n 4 uurtjes, weet verder helemaal niet of dat goed of slecht is.

Sea is mine eindelijk, volgende keer maar eens gaan kijken :)

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baha
deTwisj schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 09:25:
Dat is balen Baha, ik dacht dat meleeburn Bahamut.v2 simpeler was dan de traditionele methode?
Nou dat dacht ik ook. :p Misschien zat er iets fout in onze setup, maar niet veel zin om nog orbs weg te gooien om dat uit te vissen. Misschien als we onze drie masks en een paar staves hebben (we hebben maar 1 "main"job SMN).
Vanavond heel heel heeeeeeeeel mischien Jailer of Love proberen. Ik betwijfel het alleen omdat we met moeite 18 mensen bij elkaar kunnen schrapen, laat staan dat er iemand tussen zit met enige ervaring met JoL (JLo, hoe je hem noemen wilt).
Ik denk dat het op zich wel kan, gaat alleen teringlang duren.
Tank pt : 2-3 x PLD/RDM (denk dat /DRK of /WHM ook werken, maar rdm is het beste) WHM, BRD, RDM zou moeten voldoen, extra BRD of COR of WHM als je er teveel hebt.
DD : 5x BLM met een COR erbij, BRD werkt uiteraard ook.

Wij werken met een melee alliance voor de summons, 12-18 man, en twee van die BLM DD pt's op love. Elke keer wanneer het kan melee erin voor SAWS, elke keer feint en SE kan DRK's erop met multihit.
Aangezien je die aantallen niet hebt, zal het waarschijnlijk wel lukken om een BLM pt de adds te laten afmaken, gaat alleen wat trager gaan om JoL neer te leggen.
6K schreef op vrijdag 24 augustus 2007 @ 10:19:
Mijn oude HNM shell doet JoL in zo'n 4 uurtjes, weet verder helemaal niet of dat goed of slecht is.
Nogal traag, maar hangt ook van het aantal af, als je 18 hebt ofzo is het te verwachten, maar als dat met twee DD pt's op JoL is, is het nogal aan de trage kant.

Ik vind het persoonlijk een dik shitgevecht, het is na vijf minuten al voorspelbaar en absoluut niet boeiend meer, maar dat ding heeft gewoon zoveel HP dat je er minimum nog bijna twee uur over doet. En dan moet je nog geluk hebben met drops, we hebben vooral novio's nodig, krijg je natuurlijk novia's. :p
Pagina: 1 ... 8 ... 24 Laatste