M'n account is weer helemaal in orde

Had al vanaf 31 Oktober 2006 niet meer gespeeld zag ik trouwens. Dus zeg maar een zeven maanden uit de game geweest in totaal. Best lang eigenlijk, en ik ben eigenlijk wel blij dat ik weer kan spelen. Heb de tijd er voor, en het is naar mijn mening gewoon de beste MMORPG die ik ken. Dus, wat houd me tegen?
Vandaag een beetje gespeelt met BST om weer eventjes in te komen. En het ging op zich wel netjes eigenlijk. Ook nog eventjes wat nieuwe gear gekocht, en mijn inventory een beetje op orde gebracht. Het is natuurlijk wel weer effe wennen in het begin, maar gelukkig went het weer allemaal vrij snel.
Morgen maar eens een beetje proberen te levellen met BST. En een paar nieuwe plantjes zetten.
Trouwens, de prijzen van verschillende items zijn best ver gedaald voor zover ik even vlug kon zien. Heeft toch z'n uitwerkingen gehad, dat bannen van die vele duizenden accounts.
Ook leuk om te zien dat er nog altijd zo veel mensen online zijn in de game! Het is misschien wel niet de jongste game, met de mooiste graphics en al die poespas, maar er gaat wel nog altijd een behoorlijk actieve community achter schuil

En dat laatste vind ik eigenlijk ook wel de sterkste kant van deze game. Er heerst tenminste niet de hele tijd zo'n haterig sfeetje zoals in veel andere online games.
Voorbeeld: In meer dan 400 uur FFXI heb ik welgeteld twee keer het woord 'n00b' voorbij zien komen. En dan werd het ook nog niet eens persoonsgericht gebruikt, maar om een andere reden die me nu effe niet meer te binnen schiet.
Anyway, de sfeer is gewoon nog altijd erg relaxt!
Oja, mijn ingame naam is trouwens "Marcson", en ik ben vanaf heden weer dagelijks te vinden op de Phoenix server! Mocht je het leuk vinden dan kun je me altijd toevoegen aan de friends list.