Acties:
  • 0 Henk 'm!
tank pt
PLD/RDM (als hij /RDM heeft iig)
RDM/NIN
BRD/WHM
RDM/
WHM/SMN
SMN/WHM of BLU/

blm pt
BLM/
BLM/
BLM/
BLM/
BRD/WHM

melee pt
THF/ of RNG/
SAM/ of RNG/
SAM/ of THF/
SMN/WHM (mogelijk RDM/ of WHM/)
free spot voor BRD/WHM switch

add pt (hold)
PLD/NIN
NIN/DRK (of /WAR of /RDM)
RDM/WHM
free spot voor BRD/WHM switch

Zo gaat onze alliance er hopelijk ongeveer uit zien, het is helemaal afhankelijk van hoeveel mensen er komen, het feit dat we zo veel jailers low man doen is niet omdat we het willen ;) maar omdat mensen gewoon niet of nauwelijks komen opdagen. RL w/e... Hoe dan ook er zijn maar weinig mensen echt betrouwbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zoals verwacht, niet dus.... Niet genoeg / niet de juist mensen op komen dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_T
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-08 22:59
met huidige update moet ik toch eens gaan nadenken hoe ik mijn war moet ombouwen...

Momenteel:
war/nin met volgende gear:
weapon: Maneater + woodville
ranged: fire bomblet
ear: suppa + fowling
body: Hauberk
head: turban / ohat
hands: dusk / alky
rings: +4 str rings
back: amemet+1
belt: warwolf / swift
legs: warriors cuisses / barone cosciales
feet: AF1 feet

Stel dat ik nu naar GA war over wil... wat voor GA moet ik dan makkelijk proberen te krijgen? Ik denk aan rampager ivm 6% crit tot ik byakkos axe kan krijgen

Welke strap kan war dan het beste gebruiken? (axe strap voor str? / sword strap voor -delay / crit strap? )

Verder naar str / dex gear over gaan?
Food = meat mithkabobs of zelfs squid sushi ?

Verder heb ik geen sam sub (sam lvl 10) wat voor sub kan ik dan het beste nemen?
Thf75 / War75/ Blu53 / Nin40 / rest veel lager...
Dus of nin houden of /thf proberen ?

Verder is er een weapon voor thief op 75 voor 2hander? Want de dual wielding jobs zijn nu echt gimped

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo..tijdje geleden dat ik tijd had om te spelen, maar ik heb de laatste tijd toch wel weer aardig wat voor elkaar gekregen..in het kort het volgende:

Leveling:
WHM van 58 naar 63
BLM van 28 naar 33
BRD van 1 naar 20
MNK van 43 naar 48
BST van 1 naar 10
RDM van 1 naar 10

Quests:
Genkai 3 afgerond
Genkai 4 afgerond
Alle Gobbie Bag quests afgerond

Missions:
Sandy 5-1 rank mission afgerond
CoP 2-1, 2-2, 2-3 en 2-4 afgerond

Vooral CoP 2-3 was leuk...de Minotaur fight. Samen met een linkshell member heb ik die geduo'd, hij als NIN en ik als WHM. Hij heeft het hele gevecht met zijn rug naar de Minotaur getankt om Doom te voorkomen, en ik heb zelf gebufft en gehealed waar nodig (was niet vaak) en de Minotaur aangepakt met Dia II, Paralyze en Slow. Uiteindelijk had ik met twee Yag Drinks en een Hi-Ether voldoende om het hele gevecht uit te zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 00:18
Sinds gisteren de eigenaar van een Xbox 360 exemplaar van FFXI voor 10 euro (Makro).
Dit aangezien ik geen tijd en/of geen puf had om achter de pc te hangen.
Dus voorlopig maar spelen met mijn account op de 360 totdat de Media Center gekocht en aangesloten is.

Nu rest mij nog wel een vraag, wanneer je je account van de pc koppelt op de 360 aan je Live account, is het dan nog wel mogelijk om weer op de pc te spelen?
Er is echt bagger weinig hierover te vinden.
Als het niet mogelijk is om ook nog met dit account dan op de PC te spelen, dan gaat FFXI voor de 360 weer de deur uit. PC wil ik toch als hoofd gebruiken wat dat betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_T
Arunia schreef op woensdag 29 augustus 2007 @ 08:28:
Sinds gisteren de eigenaar van een Xbox 360 exemplaar van FFXI voor 10 euro (Makro).
Dit aangezien ik geen tijd en/of geen puf had om achter de pc te hangen.
Dus voorlopig maar spelen met mijn account op de 360 totdat de Media Center gekocht en aangesloten is.

Nu rest mij nog wel een vraag, wanneer je je account van de pc koppelt op de 360 aan je Live account, is het dan nog wel mogelijk om weer op de pc te spelen?
Er is echt bagger weinig hierover te vinden.
Als het niet mogelijk is om ook nog met dit account dan op de PC te spelen, dan gaat FFXI voor de 360 weer de deur uit. PC wil ik toch als hoofd gebruiken wat dat betreft.
Ik heb het zowel op de pc als op de 360 en log met dezelfde account in.
Daardoor betaal je 1x die 14 euro ofzo per maand en toen de xbox opgestuurd was kon ik gewoon doorspelen... Zolang je dus je pol gegevens maar overeenkomstig hebt werkt het!

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Ok, ik schrok gisteren namelijk eigenlijk van het zinnetje dat je POL account (huidig pc natuurlijk) gekoppeld zou worden aan je Live account. Kon eigenlijk niet vinden of dit een vaste lock was waardoor dat account niet meer op de pc te gebruiken was, maar volgens jou is dat dus niet zo.
Kan dus met een gerust hart met FFXI aan de slag. Nu nog even een USB tobo van de computerkamer halen en we kunnen aan de slag.

Thanks voor dit antwoord! Was al bang dat het niets zou worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baha
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 12-09 13:58
Lord_T schreef op dinsdag 28 augustus 2007 @ 13:45:
Stel dat ik nu naar GA war over wil... wat voor GA moet ik dan makkelijk proberen te krijgen? Ik denk aan rampager ivm 6% crit tot ik byakkos axe kan krijgen
Bhuj, Toporok, Berserker's Axe, Rune chopper icm sanction refresh zijn goeikope gaxes. Martial Bhuj is nog steeds goed denk ik, wel wat duurder, en vooral voor steel cyclone, Perdu Voulge (isp) is de beste momenteel. Zou geen moeite doen om Rampager te unlocken persoonlijk.
Welke strap kan war dan het beste gebruiken? (axe strap voor str? / sword strap voor -delay / crit strap? )
Crit, double attack of delay lijken me de beste 3, maar zijn natuurlijk ook de duursten. Moet je op zich zelf maar kiezen.
Verder naar str / dex gear over gaan?
Food = meat mithkabobs of zelfs squid sushi ?
Geen sushi meer nodig (en snap niet wat je bedoelt met *zelfs* squid sushi, geeft evenveel DEX als sole hoor), dus gewoon meat eten (maar geen kabobs, die zijn voor colibri's) yellow curry, bison steak, coeurl subs/sautee, dragon steak, etc.
Verder heb ik geen sam sub (sam lvl 10) wat voor sub kan ik dan het beste nemen?
Thf75 / War75/ Blu53 / Nin40 / rest veel lager...
Dus of nin houden of /thf proberen ?
Nin houden, THF ga je enkel maar mee op je muil krijgen in merits. Voor HNM waarop je kan SATA'en is /THF wel ok natuurlijk.
Verder is er een weapon voor thief op 75 voor 2hander? Want de dual wielding jobs zijn nu echt gimped
-O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Normaal gesproken zijn wij niet zo van de ground (H)NM's om te campen, het is saai, het is lastig (veel RMT nog altijd en daarnaast sowieso veel competitie), maar goed, ik wilde toch graag die trotter boots hebben (Movement+12%, Agi+2, Level 20 THF RNG)... dus gistermiddag half 4 was het zover...

Simurgh popped 1 1/2 uur na zijn window.open, ca. 3 minuten later dropped ie damascus ingot, vile elixer, reraiser en TROTTER BOOTS yiehaaaa.... mine! :D

verder niet veel niews, RNG van 10 naar 16(moet nu wel) en bard van 16 naar 21. Geen THF gedaan en weer paar merits op BST en WHM gehaald.

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_T
heb inmiddels GA van 178 -> 253 gehaald, steel cyclone geunlocked
Heb bij ODS 2 grips (-delay en +crit) gehaald :D in 2 runs :D

Afgelopen weekend 8 merits op mijn war gehaald :D (chain 140 met 27k exp helpt :P )

Thf heeft nu aan merits:
assassin's charge lvl 1
aura steal lvl 1
crit lvl 3
triple attack lvl 2
dagger lvl 2
eva lvl 2

War heeft nu aan merits
double att lvl 2
Axe skill lvl 4

geloof dat dat ze zijn... moet er nog mega veel dus :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje, jaren geleden (nou ja 3 jaar ofzow :') )dit spel gekocht en gespeeld voor een lange tijd. Om dan elke keer een nieuw character aan te maken, waardoor ik nooit bover lvl 32 uit ben gekomen. :D

Anyways, is het nog de moeite om een keer opnieuw te beginnen, en veel belangrijker, van wat ik begreep toendertijd, kon je FFXI niet opnieuw installeren op een andere/nieuwe PC, had iets te maken met het registratie nummer ofzow? Als je dit wilde moest je het spel opnieuw kopen, klopt dit nog steeds?

En als ik het opnieuw wil spelen, moet ik dan alle expension packs erbij kopen? Of kan ik de eerste tijd doorkomen zonder die packs?

Als ik dit allemaal lees en zie wil ik eigenlijk wel weer eens een poging wagen...om nu gewoon een black mage te pakken en dan wel een keer lvl 33 te halen. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!
1) ja het is de moeite, als je het toen leuk vond, vind je dat nu ook

2) Je kunt gewoon op een andere pc installeren, je kunt alleen niet op 2 pc's tegelijk spelen met 1 account

3) Je zult vrij snel de eerste 2 expansions nodig hebben vrees ik

Maar mocht ik het bij het foute einde hebben heren, verbeter me gerust ^^

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_T
lvl 1-50 kan wel zonder aht urgan expansie... maar ik heb gewoon een versie gekocht voor xbox360 toen met alle expansies erbij... dus misschien eens kijken of jij die ook niet hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jah inderdaad, ik doelde ook op Zilart and Promatia met de eerste 2.

Linkshell keuze gemaakt: iedereen naar ten minste missie 17 ToAU, 2 weken assaults zo veel mogelijk en daarna massaal salvage ^^
ben benieuwd wat er gaat gebeuren.

Gisteravond in ieder geval 3 keer jazzaraat en dat schip gedaan, dus nu weer 8 mensen extra, de main alliance is nu compleet, nu nog wat buffer mensen :)

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13-09 10:18
als je zowel op xbox als op pc speelt heb je toch beide versies (full) nodig?
hoewel je wss als je regged op xbox je gewoon bij iemand de pc versie kan downloaden en verderspelen.

ben nu met war bezi, lvl 61 :3

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baha
6K schreef op woensdag 05 september 2007 @ 09:31:
jah inderdaad, ik doelde ook op Zilart and Promatia met de eerste 2.

Linkshell keuze gemaakt: iedereen naar ten minste missie 17 ToAU, 2 weken assaults zo veel mogelijk en daarna massaal salvage ^^
ben benieuwd wat er gaat gebeuren.

Gisteravond in ieder geval 3 keer jazzaraat en dat schip gedaan, dus nu weer 8 mensen extra, de main alliance is nu compleet, nu nog wat buffer mensen :)
Salvage gaat best met een man of 10, ivm met de droprate van cells. Je gaat zoiezo veel mensen mensen hebben die salvage quasi nutteloos doormoeten door gebrek aan cells.
Hebben onze salvage plannen redelijk snel opgeborgen, nu hebben we een 10-man static, en een die al wel samengesteld, maar nog niet begonnen is. Ook nog wat mensen die met andere ls's gaan.

Vind zelf salvage nog steeds meh, het spreekt me niet aan om lange tijden nutteloos te zijn (en al die abilities waarvoor ik gelevelled heb kwijt te zijn). Nog erger voor mages, totdat ze magic cell krijgen, en jobs als SMN zijn helemaal gefuckt, hebben meer cells nodig dan andere jobs, dus zijn niet zo nuttig in salvage. Maar ach, je moet iets he.
Verwijderd schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 14:57:
Vraagje, jaren geleden (nou ja 3 jaar ofzow :') )dit spel gekocht en gespeeld voor een lange tijd. [sub]Om dan elke keer een nieuw character aan te maken, waardoor ik nooit bover lvl 32 uit ben gekomen. :D
Je kan best wel tot 50 zonder aht urghan, en de collector's edition is nogal goedkoop nu (origineel + Rise of the Zilart & Chains of Promathia, wel geen Treasures of Aht Urghan).
BLM is trouwens niet meer wat het geweest is, als het je enkel om snel levellen te doen is, zou ik iets anders kiezen. :p

Verwijderd

Baha schreef op woensdag 05 september 2007 @ 13:55:
Je kan best wel tot 50 zonder aht urghan, en de collector's edition is nogal goedkoop nu (origineel + Rise of the Zilart & Chains of Promathia, wel geen Treasures of Aht Urghan).
BLM is trouwens niet meer wat het geweest is, als het je enkel om snel levellen te doen is, zou ik iets anders kiezen. :p
Ik heb zelf tot 56 gespeeld zonder ToAU...daarna wil iedere party zo ongeveer naar Wajoam Woodlands dus heb ik de 3de expansion gehaald. Je kan prima in andere gebieden levelen hoor, maar zo rond dat level wordt Whitegate wel de main hub, in plaats van Jeuno. Das ook de enige reden eigenlijk...de drie nieuwe jobs boeien me echt totaal niet...COR nog een beetje, maar de andere twee helemaal niet.

Verwijderd

6K schreef op dinsdag 04 september 2007 @ 16:17:
1) ja het is de moeite, als je het toen leuk vond, vind je dat nu ook

2) Je kunt gewoon op een andere pc installeren, je kunt alleen niet op 2 pc's tegelijk spelen met 1 account

3) Je zult vrij snel de eerste 2 expansions nodig hebben vrees ik

Maar mocht ik het bij het foute einde hebben heren, verbeter me gerust ^^
Zow, ook weer installeerd en geactiveerd. :D (Duurde gisteravond/nacht toch zeker wel 7 uur tot dat alle updates binnen waren. :') Ook meteen even het tweede expension pack erbij gekocht...eerste zal al bij mijn originele FFXI aankoop. :)

Dusss nu maar weer van voor af aan beginnen....en snel een hengeltje kopen...want vissen is best grappig met dit spel. :D
:) welkom terug. Op welke server zit je?

Vissen is wel wat veranderd sinds je gespeeld hebt (ivm met bots), maar het idee is inderdaad niet veel anders. Je kunt iets minder vissen op een dag (ze bijten gewoon niet meer op den duur). En vissen in het water is op bepaalde level-locatie combinaties redelijk gevaarlijk (goblin's zijn toegevoegd aan de waterkant om bot vissers tegen te gaan).

Veel plezier in ieder geval

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Verwijderd

6K schreef op donderdag 06 september 2007 @ 09:01:
:) welkom terug. Op welke server zit je?

Vissen is wel wat veranderd sinds je gespeeld hebt (ivm met bots), maar het idee is inderdaad niet veel anders. Je kunt iets minder vissen op een dag (ze bijten gewoon niet meer op den duur). En vissen in het water is op bepaalde level-locatie combinaties redelijk gevaarlijk (goblin's zijn toegevoegd aan de waterkant om bot vissers tegen te gaan).

Veel plezier in ieder geval
Zit nog niet op een server, de download en installaties van alle updates was pas ergens in de nacht/vroege ochtend klaar, dus vanavond maar even een charactertje aanmaken en server kiezen. :)

Nog tips welke servers een beetje leuk om te spelen zijn trouwens? Zeker met oog op het zoeken van groepjes enz (wat toch al snel het geval zal zijn)

En ach van dat vissen zie ik wel hoe zal zijn nu....en kan ik niet de hele dag vissen, dan kan ik me mooi op een andere skill concentreren. (Moet ik met die cristals aan de slag....lekker frusty is dat in het begins zo herinner ik me nog. :') )

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 06 september 2007 @ 09:50:
[...]

Zit nog niet op een server, de download en installaties van alle updates was pas ergens in de nacht/vroege ochtend klaar, dus vanavond maar even een charactertje aanmaken en server kiezen. :)

Nog tips welke servers een beetje leuk om te spelen zijn trouwens? Zeker met oog op het zoeken van groepjes enz (wat toch al snel het geval zal zijn)

En ach van dat vissen zie ik wel hoe zal zijn nu....en kan ik niet de hele dag vissen, dan kan ik me mooi op een andere skill concentreren. (Moet ik met die cristals aan de slag....lekker frusty is dat in het begins zo herinner ik me nog. :') )
Je hebt volgens mij bij aanmelding geen keus qua server...of is dat veranderd? Maar mocht je op mijn server willen spelen (Fairy) dan kan ik wel een worldpass voor je regelen denk ik. Moet je zelf weten, ik speel niet specifiek met Nederlanders dus als je dat liever hebt kun je beter iemand anders vragen. Ik kan je er wel meteen een linkshell bijdoen met wat veteranen die graag anderen helpen...dan zou moeten schelen als je snel weer een beetje wil bijtrekken met missie's en quests enzo.

En Crystal Synthesis blijft altijd frustrerend wat mij betreft :D maar wel leuk als je eenmaal heel wat kan maken. Cooking en Alchemy zijn wel aan te raden voor de beginnners.

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 06 september 2007 @ 11:35:
[...]

Je hebt volgens mij bij aanmelding geen keus qua server...of is dat veranderd? Maar mocht je op mijn server willen spelen (Fairy) dan kan ik wel een worldpass voor je regelen denk ik. Moet je zelf weten, ik speel niet specifiek met Nederlanders dus als je dat liever hebt kun je beter iemand anders vragen. Ik kan je er wel meteen een linkshell bijdoen met wat veteranen die graag anderen helpen...dan zou moeten schelen als je snel weer een beetje wil bijtrekken met missie's en quests enzo.
Zo van wat ik begreep is dat idd veranderd, maar goed dat zie ik vanavond wel. Ik zal Fairy dan wel even onthouden, verder maakt me nationaliteit niet veel uit. vind het altijd een beetje vreemd van mensen die mmorph's spelen en dan enkel nederlanders zoeken. :')
En Crystal Synthesis blijft altijd frustrerend wat mij betreft :D maar wel leuk als je eenmaal heel wat kan maken. Cooking en Alchemy zijn wel aan te raden voor de beginnners.
Wat ik dan wel weer grappig vond, zijn van die meestal Aziaten, die dan uren lang met die crystals bezig waren en de ene item na de andere aan het maken waren....dat kan ik dus niet he...veeels te eentonig voor mij. :D
Als je geen nederlanders zoekt is Cerberus ook wel ok :)

synthen is niet alleen saai, kost ook veel ruimte en geld en geduld (zowel het skillen als vaak ook het verkopen) en je hebt bergen mules nodig als je er ECHT flink mee aan de slag wil. Aan de andere kant, als je je tijd neemt en rustig aan want skilled en verkoopt, kun je relatief goedkoop levelen naar de 60, met zowat elke craft.. maar dan moet je wel farmen/craften/minen/gardening etc. etc.

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1 vraagje over de expansion pack The Treasures of Aht Urhgan. Daarin zitten 2 nieuwe jobs, zijn dit allen jobs die je pas kan krijgen als je lvl 30 bent? Of kan je bijvoorbeeld blue mage ook als "standaard" job krijgen.

Heb er al op gegoogled, maar echt duidelijk wordt het me niet.

Een beetje logisch zou zijn dat die Corsair en Puppetmaster lvl 30 (of hoger) jobs zijn. Puppetmaster lijkt me persoonlijk wel erg koel. 8) Dat terwijl ik nooit iets met poppen had vroeger. :')

De Blue mage zou wel een standaard job kunnen zijn, zo ja, dan denk ik dat ik de expansion pack ga halen...lijkt me namelijk wel wat voor mij. :D

Anyways ik zit nu op de fairy server servers zijn te kiezen, heb een Mithra Red Mage. omdat ik een zwak heb voor poezige vrouwen met staart en retrackable claws. :D Nickje is Extorris.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakakaizoku
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-09 02:08
Nope, alle additionele jobs zijn alleen te unlocken vanaf level 30, dus ook Blue Mage.

PSN: bakakaizoku - WoW: Thiccblonde (GM of Phoenix Ascension) @ Twisting-Nether

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 07 september 2007 @ 09:23:
Anyways ik zit nu op de fairy server servers zijn te kiezen, heb een Mithra Red Mage. omdat ik een zwak heb voor poezige vrouwen met staart en retrackable claws. :D Nickje is Extorris.
Welkom :+ als ik je online zie zal ik je even een LS pearl bezorgen...we hebben ook een forum op rbb.roguenet.com, ik ben "Byrne" op dat forum aangezien dat mijn in-game naam ook is. Nou ja, ik heb twee karakters waar ik mee speel...Byrne en Bryenne...met de laatste speel ik meestal. Zie ook mijn FFXI log in m'n sig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iemand al iets gedaan met Pankration (The Pit)? Klinkt best wel grappig als ik zo de eerste indruk hoor van mensen. Ik heb op BG nog een screenshot gezien van een chigeo tegen een shadow dragon type monster :P komisch gezicht zo'n vlooi die een grote draak verslaat :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baha
Wivre's zijn naar het schijnt erg goed, sterke defense. Ben zelf alleen maar een keertje gaan kijken, zag er leuker uit dan ik dacht, vrienden van me zijn er al wat mee bezig geweest, en het is nog redelijk indepth volgens hen. Ik ga denk ik gewoon een zwarte mandragora uit boyadha plukken en die opleiden. Maakt me niet uit dat het misschien niet de beste zijn voor pankration, ding ziet er gewoon cool uit, en zal grappig zijn om een mandy tegen een adamantoise te zien. ;p

Post-update fafnir dropte N head en Ridill :o
Afbeeldingslocatie: http://i7.photobucket.com/albums/y270/BahaFFXI/ridillz.jpg
Had het echt niet verwacht, zeker ook niet al de felicitaties achteraf. Q_Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_T
omfg feli :)

ik heb inmiddels:
Blu 55, War GA skill 261,pech met nm's
hoop binnenkort aan de byakko's haidate te gaan maar ongeveer 3-4 mensen voor me qua punten.

CoP gaat nog steeds niet :( nog steeds op 3-paths mithra fight...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vrijdag eindelijk Jailer of Love kunnen proberen en na 2.5 uur verslagen! We waren begonnen met 24 (of 25) personen en uiteindelijk met 21 personen overgebleven. Jammergenoeg geen torque of novio maar wel een novia dus tenminste geen pole only drop. Onze taktiek was relatief simpel, na de eerste 9 waves aan summons hebben we 2 Ru'Phuabo laten tanken door een 2nin,1brd,1rdm,1whm party en de overige Ru'Phuabo laten nuken door de blms (blm/nin kan een Ru'Phaubo soloen als die niet een enfeeble-ga eet tijdens het pullen) verder JoL eerst laten tanken door 2 rdm/nins en een pld/whm maar later een van de rdm/nins laten switchen naar een blm voor mee damage. Na de eerste 30 minuten aan summons zijn we pas begonnen met JoL te damagen waar we een uur bezig waren met de eerst 40% en een uur met de overige 60%, overduidelijk sneller in de tweede helft. Aan damage hadden we in het totaal 3 (later 4) blms, 2 sams, 2 rngs, 1 thf (later 0) en 1 drk (later 0). Tussendoor 2 mnk/drks gehad die even 100fist+souleater deden tijdens feint voor wat extra damage (niet slecht ~50-70 dmg per hit op Katsuoy z'n mnk). Hopelijk gaat het de volgende keer wat sneller, de nins die de 2 Ru'Phuabos deden tanken hebben zo rond de 680 shihei de man gebruikt.

Verder nog de laatste missie gedaan van ToAU voor de nieuwe ringen. Nadeel dat als je 2 characters speelt en even niet in de gate hebt dat je de reward voor de mage character aan het kiezen bent en dan de melee ring kiest. Uiteraard dat SE niet de mogelijkheid heeft geimplementeerd om dit opnieuw te kunnen doen en GMs kunnen nooit helpen (of ze doen het gewoon niet). Geen +4 macc voor Ryosuke z'n brd dan maar, tot in ieder geval SE hetzelfde doet als bij CoP rings, Apocalypse Nigh earrings en Divine Might earrings.

Als laatste gister avond nog 2x Kirin gedaan voor een D- en N.body welke ik allebei als eerste in de prioriteiten lijst voor stond. Tijd om eens nieuwe macros te gaan schrijven voor m'n nin en thf :D

• Georg
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 06-11-2024
Ben sinds juli weer begonnen met ffxi en eindelijk mijn whitemage naar level 75 gekregen ;)

Vind het nog steeds een tof spel, zoveel mogelijkheden (alhoewel ik nu klaar ben met mijn stadmissies en ZM), er blijft altijd wel iets te doen.
Wat me wel begint te irriteren is het grote gebrek aan EU spelers op Titan. Ik zit nu uit narigheid in een Amerikaanse linkshell, goede gozers dat wel, maar van events die pas om 1 uur 's nachts beginnen begin ik zo langzamerhand de pest in te krijgen.

-Georgi

Mmo addict.

Verwijderd

hallo luitjes, was benieuwd of iemand al weet waar je Wings of Goddess kunt reserver en / of dat hij via POL te koop is. Wij hebben namelijk de EU versie en gezien je voortaan via pol de serial kunt kopen dacht ik, op de dag van de release koop ik hem meteen maar hoe gaat dit in zijn werken iemand hierover al enig info kunnen vinden?

verder anyone met een GMT+1 dynamis linkshell misschien? zoek al enige tijd maar nog niks
gevonden. Helaas is mijn enigste job (nieuw account) level 75 thief, wel met relatief goede gear en of course utsusemi ni (doh? ^^)
@ Georg : Probleem had ik ook, wel hier en daar een US linkshelletje maar altijd net te laat of net te vroeg voor mijn tijd haha, maar gelukkig is er in nood de mogelijkheid tot het veranderen van je server maar kost je wel 30-40 euro meen ik helaas. Duur grapje ;)

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 20-09-2007 14:52 ]

• bakakaizoku
Het is wel handig om te weten welke server je opzit avancleef..

• Georg
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 06-11-2024
Op titan zit ik in een dynamis shell die op 1 keer per week om een ' normale' tijd begint, meestal rond een uur of 9 / 10 op zaterdag.

Ik hoop trouwens dat de nieuwe uitbreiding meteen via pol gekocht kan worden, play.com duurde bij AU 3 weken voordat deze bezorgd was (\o/ selektvracht).

[ Voor 40% gewijzigd door Georg op 20-09-2007 22:35 ]

Mmo addict.

• JJJ
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:32

JJJ

Ik speelde vroeger ook op Titan, nu niet meer. Wat is je ingame nick Georg? Ik ben wel benieuwd of ik hem eerder heb gezien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baha
deTwisj schreef op woensdag 12 september 2007 @ 11:22:
gefeliciteerd baha, je hebt het spel verslagen/uitgespeelt :P
Hehe, bedankt. ;p
deTwisj schreef op maandag 17 september 2007 @ 12:09:
Vrijdag eindelijk Jailer of Love kunnen proberen en na 2.5 uur verslagen! We waren begonnen met 24 (of 25) personen en uiteindelijk met 21 personen overgebleven. Jammergenoeg geen torque of novio maar wel een novia dus tenminste geen pole only drop. Onze taktiek was relatief simpel, na de eerste 9 waves aan summons hebben we 2 Ru'Phuabo laten tanken door een 2nin,1brd,1rdm,1whm party en de overige Ru'Phuabo laten nuken door de blms (blm/nin kan een Ru'Phaubo soloen als die niet een enfeeble-ga eet tijdens het pullen)
Nice, originele oplossing, ben blij om te horen dat het zo goed is gegaan. :)
Verder nog de laatste missie gedaan van ToAU voor de nieuwe ringen. Nadeel dat als je 2 characters speelt en even niet in de gate hebt dat je de reward voor de mage character aan het kiezen bent en dan de melee ring kiest. Uiteraard dat SE niet de mogelijkheid heeft geimplementeerd om dit opnieuw te kunnen doen en GMs kunnen nooit helpen (of ze doen het gewoon niet). Geen +4 macc voor Ryosuke z'n brd dan maar, tot in ieder geval SE hetzelfde doet als bij CoP rings, Apocalypse Nigh earrings en Divine Might earrings.
Vreesde al dat er zoiets was. :/ Ga zelf denk ik voorlopig maar voor de mage ring, liever 4macc op mijn BRD dan een veredelde Jaeger ring voor melee jobs, blijf wel bij Sniper/Rajas combo. :p
Vind het nogal loze ringen, die assault/salvage latent is nu al "meh", gaat ie zeker zijn als bij de volgende expansie geen hond nog assault of salvage doet. Missies schijnen nu wel niet al te moeilijk zijn, maar de ringen vind ik echt maar meh. :x
[/quote]
Als laatste gister avond nog 2x Kirin gedaan voor een D- en N.body welke ik allebei als eerste in de prioriteiten lijst voor stond. Tijd om eens nieuwe macros te gaan schrijven voor m'n nin en thf :D
Ah nice, eindelijk die N body. :)
Verwijderd schreef op donderdag 20 september 2007 @ 14:51:
verder anyone met een GMT+1 dynamis linkshell misschien? zoek al enige tijd maar nog niks
gevonden. Helaas is mijn enigste job (nieuw account) level 75 thief, wel met relatief goede gear en of course utsusemi ni (doh? ^^)
Op Phoenix ken ik er wel eentje, misschien twee. Maar welke server zit je?

Hebben enkele slopende dagen achter de rug op FFXI, tiamat in het begin van de week, kirin meleeburn die met 2hours enorm makkelijk was, maar dan zonder geprobeerd, wat iets minder makkelijk was, uiteindelijk nog net kunnen halen. Paar keer KV gedaan, geen helm, ons geluk is niet meer wat het geweest is. :(
ToAU-gewijs nog een khimaira (no dorp) en een cerb (algol en standaardspul) meegepikt. Attestation run in Beaucedine voor een SAM die gkatana bijna afheeft, en voor onze tweede LSrelic. Gkatana dropte echter niet, maar van de andere NM wel horn attestation (een vd grote kanshebbers voor relic 2).
Vandaag echter de kers op de spreekwoordelijke taart, 2x Bahamut 2, eerste Bahamut's mask gedropt voor pimpdaddy, onze Aegis PLD. Tweede keer echter pech gehad, turnde onverwacht bij 20%, SC tipte hem over 20% voordat BLM's konden bursten, gigaflare op iedereen en wipe. Jammer. :|

Gebruikt er hier iemand trouwens nog een G11 of G15 keyboard? ik zou mijn knoppen een keer moeten instellen, maar heb geen echt goede ideeën voorlopig. Zou wel wat inspiratie kunnen gebruiken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja sorry mijn fout haha ik zit op de Remora server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Proto-Omega #8
head/feet, geen body :( 0/7 body streak nu, sta al sinds ~april vooraan voor body en gewoon geen meer zien droppen.

Wel waren er gisteren 31 mensen gekomen voor limbus, een week geleden was dat nog maar nauwelijks 18~20. Als dat zo door gaat en we een balans kunnen vinden tussen tanks/healers/dd's kunnen we makkelijk 3~4 kleine groepen maken voor chip hunting. Zo'n beetje elke Apollyon is te doen met 4~6 personen (time chests), voor Temenos heb je er iets meer nodig al weet ik dat de 1ste elemental gedaan kan worden met een groep van 6 personen.

Als er net zo veel vandaag komen dan gaat onze tweede JoL hopelijk lekker snel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_T
Alkyoneus 0/4 op drops... (solo)
Pallas 1/11 op drops... (solo+duo met nin)
Dune Widow 1/18 op drops (laatste 17 x niet) (solo)

NPC lvl 61 nu :) -> langleve het farmen in upper delkfut met npc erbij

Blue mage van 53-58 gehaald... wat zalig is auto-refresh :) + refresh van sanction
Moet alleen voor blue mage wat gil farmen om zo'n leech scimitar te kunnen betalen

Assault: Tier 3 -> Tier 4 gehaald... moet alleen nu een makkelijke assault vinden voor potent belt... 4700/10k op punten daar... :(

Kortom wel bezig geweest maar ben redelijk broke en heb echt eens geluk met drops nodig :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

geluk met drops? je hebt die bracelets ;)
heb 32 KCNM30 gedaan met vrienden en het beste
was 20k drop... heb één keer van alle 32 runs 300k gehad...
das pech haha. Was een soort van cloth.

Ga nu mijn beastmanseals opbrazzen, Royal Jellies lol ^_^
Me broertje heeft een utsusemi: Ni nodig, 450k wel
veel geld voor een scrolletje dus misschien hebben we geluk
en dropt hij wel maar we rekenen er niet op met onze pech.

Vandaag ZM1 tot en met 13 gedaan, peanuts lol had het
veel moeilijker verwacht om eerlijk te zijn.

CoP heb ik enkel Promyvion-Holla klaar, de rest moet ik nog
maar heb geen zin om met amateurs te gaan lol.

Heb het 6 x geprobeerd maar het gaat telkens verkeerd lol ^^

Verder gaan we na de update kirin een bezoekje brengen,
hopelijk verloopt alles daar goed.

Eindelij kde release van WotG... iemand al iets gelezen over
de jobs?... Dancer wordt een van de nieuwe *zucht*...
FFXI-2 rip dus lijkt me niks maar wie weet.

Jullie nog dingen gehoord over nieuwe jobs of iets anders?
de makers van FFXI zijden dat in het filmpje een verborgen tip zat,
filmpje enkele malen bekeken maar niks kunnen vinden om eerlijk
te zijn... jullie?

• bakakaizoku
Heb wel een paar updates te vermelden sinds mijn vorige

Ben ondertussen *eindelijk* 73 op BRD, dankzij een paar super merit parties met een van de duitsers in onze linkshell. Zie onderstaande SS waarom ik hem super vind, andere party zat op 25k/hr. Elke keer met een BRD BRD RDM NIN SAM XXX setup welke zeer goed zijn bevallen.

Afbeeldingslocatie: http://matttt.nl/mathijs/samenvatting.gif

Zoals u ook kunt zien, met behulp van m'n LS mijn bloedje eigen joytoy weten te bemachtigen, heerlijk speeltje is het, jammer alleen dat hij niet met double attack van /war stacked. Toen ik de ToD wou campen was ik de enige in zijn spawn area, dus ik was eigenlijk al bang dat hij net omgelegd was aangezien er anders minimaal 2 a 3 mensen zijn. Na een half uur was er een WHM/PLD (que?) gekomen die zijn placeholders om zeep hielp. Na een paar van haar kills was daar ineens Charybdis. Flink de LS gespammed natuurlijk dat ze "omg get the hell here" moesten komen. WHM had blijkbaar ook mensen onderweg, en die waren echter *net* iets eerder dan de mensen uit mijn LS. Leedzaam toe moeten kijken hoe een thf/nin hem tot 70% bracht samen met de rest van de vriendjes van de WHM/PLD (was uiteindelijk een thf/nin whm/pld cor/??? rdm/blm setup) maar die wipeden op een gegeven moment. Gelukkig had blijkbaar niemand van hun reraise (behalve de thf) en was mijn hulp al gekomen in de vorm van thf/nin thf/nin rdm/blm whm/blm, welke de eerste keer wipede omdat een thf en ik geen zin hadden om claim te verliezen van de nog levende thf, whm was nog onderweg met de rdm en had zijn focus dus niet op ons staan. Vlug geRR'd, gerest en gelollerpwnd, met boven en onderstaand resultaat:

56k alert :P
Afbeeldingslocatie: http://i126.photobucket.com/albums/p96/Minagichan/matttt.png

Al met al een mooie weg naar 75 te gaan nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo. Na jaren van afwezigheid wil ik weer beginnen met FFXI.
Ik heb alleen geen zin om weer helemaal overnieuw te beginnen.
Nu las ik dat SE weer start met een Welcome Back Campaign, en vroeg me af of ik daar nog voor in aanmerking kan komen. Weet iemand of je nog met een char kan spelen dat jaren geleden is gecancelled?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Volgens mij kan je met die welcome back campaign met je al verwijderde character terugkomen _en_ je krijgt een aantal gratis spullen die je anders niet zou kunnen krijgen (anniversary ring, etc.). Ik weet alleen niet hoe je het kan aanvragen, probeer anders eens op de playonline site te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shin_Alu
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 12-09 17:55

Shin_Alu

Ranger/Ninja

Verwijderd schreef op vrijdag 21 september 2007 @ 20:17:
Eindelij kde release van WotG... iemand al iets gelezen over
de jobs?... Dancer wordt een van de nieuwe *zucht*...
FFXI-2 rip dus lijkt me niks maar wie weet.
Dancer is niet een FFX-2 rip.
Dancer zat al in Tactics en geloof ook in 5.
In Tactics was het een soort offensieve Bard, dus zou wel interessant zijn, zeker als het agi of dex als main stat gebruikt :D

Taru tossing moet een olympische sport worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goedemiddag,

Even een klein vraagje tussendoor.

Stel..ik ga een Windower gebruiken, zodat ik FFXI kan verkleinen tijdens het spelen....komt wel eens handig uit, als ik ff iets anders moet doen. (Of bij heb opzoeken van recepten) Zou het dan ook mogelijk zijn om mijn huidige char te gebruiken, als "mule" (of hoe men dat ook noemt) om een ander char te "assisteren" bij het lvl-en. (Met name healen en buffs) onder het zelfde account zeg maar. Of moet ik dan een tweede account aanmaken en daaronder een character beginnen?

Ik kan me namelijk voorstellen dat er niet met twee characters onder het zelfde account aangelogt kan worden. Als men begrijpt wat ik bedoel.

Uiteraard gebruik ik op dit moment natuurlijk geen windower....ik zou niet durfen. Ik vroeg het me gewoon even af. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het is niet mogelijk om 2 verschillende characters van dezelfde account in te hebben gelogged. Sterker nog, het is niet mogelijk om 2x in te loggen op dezelfde POL account. Als je een eigen PL wil hebben of een bazaar open wil hebben staan terwijl jij zelf aan het spelen bent zul je 2 verschillende accounts nodig hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

deTwisj schreef op dinsdag 25 september 2007 @ 13:58:
Het is niet mogelijk om 2 verschillende characters van dezelfde account in te hebben gelogged. Sterker nog, het is niet mogelijk om 2x in te loggen op dezelfde POL account. Als je een eigen PL wil hebben of een bazaar open wil hebben staan terwijl jij zelf aan het spelen bent zul je 2 verschillende accounts nodig hebben.
Ok duidelijk...bedankt. :)
assault random at start:

Afbeeldingslocatie: http://www.itinmotion.nl/6k/screenshotdirs/random/random999.jpg

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

grappig solo plekje gevonden
Caederva Mire, bij de karakul sheep. De oil slick op een sheep zetten en lekker als bst op een afstandje gaan zitten kijken. Iedere WS spawned the sheep een chigoe.

Deze sterven in 2 klappen (scythe - bst/whm) en geven 40 exp. Ongeveer 5 per gevecht en dan nog eens de exp van het schaap als die sterft. De chigoes komen recht naar jou, dus je oil slick heeft het gemakkelijk en jij ook. Geen agro in de buurt en zo'n 250~300 exp per gevecht.
En ze droppen ook nog eens karakul skins van 5k (7k als je de leather maakt) en een goede droprate op de beastman and kindred seals.

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Verwijderd

iemand binnenkort op remora een DM (Divine Might) run?
zoek al enig tijd mensen maar niemand helaas... heb 2x pop item iig
zou graag met iemand mee gaan of proberen dit van de grond te krijgen dus
als iemand een lieve LS heeft en het nodig heeft, /tell me please ;)

Verwijderd

Zow...ook maar even Treasure of Aht Urhgan gekocht....nu nog ff lvl 30 worden...en dan de Master Of Puppets worden...uuuh bedoel Puppetmaster.

Master of puppets Im pulling your strings
Twisting your mind and smashing your dreams
Blinded by me, you cant see a thing
Just call my name, `cause Ill hear you scream
Master
Master :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Vanavond waarschijnlijk eindelijk de tijd om FFXI weer te gaan spelen. Vrouwtje gaat huiswerk maken, dus kan ik lekker op de bank achter de 360 gaan hangen. Nu nog even een USB tobo aansluiten en misschien dat een muis werkt en dan gaan met die banaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_T
iemand die me gister probeerde te mpk'en terwijl ik pallas aan het soloen was.... een thf die misschien wel 8 jonunns aggrood, met bats en daarna bij mij komt staan en /hide doet...

Domme gast hield hate door de bats... maar wel redelijk risky want ik kan niet /hide doen als ik pallas + bat aan het killen ben solo :(

Eind resultaat: hij dood, ik kill pallas en krijg drop... yay voor 85k...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sommige mensen .....
als jij pallas naar de trap trekt depoppen die jonunns toch?

ik heb niet heel veel gedaan. Wel mijn whm eindelijk maar eens full capped exp gegeven (nog nooit gehad), paar assaults en paar merits gehaald (6 weer).

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_T
afgelopen weekend weer echt mega veel pech...
4x alky geen drop
4x pallas geen drop

npc nu wel 62 :P
verder begonnen met nyzul isle assault... floor 6-10 en iedere keer tot en met 9 komen met pech...
of full wipe :( moesten 5 soulflayers killen en echt kansloos... waren pal op elkaar en thundaga 4 ofzo doet pijn....

Verder tenzen en mithra + snoll gedaan van CoP, Tenzen had ik al maar sommige anderen nog niet... hoop binnenkort louverance te doen en dan eindelijk 5-3 af

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baha
Grats met je stuff matttt, gaat lekker zie ik zo. :p

Heb mijn DRK richting 63 geknald de afgelopen dagen, kan er echt van genieten nu. :)
Het seeken suckt wel, dus moet ik nog maar een keer pt's maken. :p
Afbeeldingslocatie: http://i7.photobucket.com/albums/y270/BahaFFXI/drk_tp.jpg
62 nog wel, ben ondertussen 63, BRD COR RDM NIN DRG DRK pt, ging mooi. :p

Afbeeldingslocatie: http://i7.photobucket.com/albums/y270/BahaFFXI/drk_ws.jpg
wsgear, zonder al die buffs

Afbeeldingslocatie: http://i7.photobucket.com/albums/y270/BahaFFXI/guillo3.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i7.photobucket.com/albums/y270/BahaFFXI/guillo2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i7.photobucket.com/albums/y270/BahaFFXI/guillo1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://s7.photobucket.com/albums/y270/BahaFFXI/th_nyzulsoulflayer.jpg
Nyzul kan echt kut zijn, random floors, random bosses en geen 100% drops, maar ik vind het erg leuk. :) Zit ondertussen op floor 80 met vrienden, had in al die tijd zelf nog niks gehad (wel 3-4 keer goliard feet gepasst/zien passeren, en een paar andere stukken). Twee weken terug ofzo denali body gehaald (ziet er heel leuk uit op mithra, erg slecht op galka ;p) en gisteren met een pickup pt denali feet gekregen. *O* Nu nog enkel die NIN op 75 krijgen... ;p

Afbeeldingslocatie: http://i7.photobucket.com/albums/y270/BahaFFXI/denalibody.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i7.photobucket.com/albums/y270/BahaFFXI/denalifeet.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

Dit ziet er toch nog leuk uit. Heb FFXI gespeeld na de US release op US servers dus ook. Ben gestopt wegens tijd gebrek....

Nu wil ik weer eens beginnen op een EU server, zijn er nog ergens trials te vinden of misschien een buddy pas? Ben namelijk bang dat als ik de game koop hij me weer verveeld na een week of 2. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er zijn geen gescheiden EU of US servers. als je over FF praat en 2 weken, is het de moeite van installatie niet eens waard als je het mij vraagt, maar dat is maar een mening ;)

volgens mij zijn er geen trial versies of iets dergelijks.

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!
je hoeft ook geen world pass meer te halen (buddy pass), servers zijn nu voort vrij te kiezen bij het aanmaken van je character. ter info, de server gilgamesh is 45% jp 45% us 10% eu. het meeste aan europeese spelers is frans, er is verder (naar mijn weten) welgeteld 1 engelstalige europese ls die wat aan endgame doet. end-game is in ons geval alleen sky+sea, geen dynamis als je voor dynamis wat zoekt op gilgamesh kom je vrij bedrogen uit. de meeste (goede) dynamis shells doen het om 10u savonds (gedurende 3 uur dynamis te doen) en er is er een waar ik van heb gehoord die het om 3u smiddags doet, op een woensdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakakaizoku
Je vergeet Umesho, bijna elke ochtend om 5 uur, maar wel free entry :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
die bedoelde ik, heeft geloof ik 3 runs in de week waarvan 1tje op woensdag in de middag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaWA
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-08 05:08

NaWA

Hai, I Copy desu!

Hier ook maar eens wat pics van mij ofzo:

Afbeeldingslocatie: http://gof-lan.mine.nu/ffxi/nin1.jpg
Yay de drop ^^

Afbeeldingslocatie: http://gof-lan.mine.nu/ffxi/nin2.jpg
Ik ben heel rijk :/

Afbeeldingslocatie: http://gof-lan.mine.nu/ffxi/nin3.jpg
wings

stats etc..

[ Voor 30% gewijzigd door NaWA op 02-10-2007 09:36 ]

FFXIV: NA: Flandre Scarlet' @Sargatanas - FFXIV Collect & EU: Brynhildr Herja @Lich - FFXIV Collect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baha
Nice gear Nawa. :)
Best grappig, denk dat ik mijn NIN stuff aan het posten was toen jij je DRK stuff aan het posten was, en nu is het omgekeerd. ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22:32

Zeror

Ik Henk 'm!

Ik was net op een forum van een ander spel aan het lezen, kom ik een verhaal tegen van een GM in Final Fantasy XI volgens mij, die een speler op een erg leuke manier zijn botgedrag straft.

Geen idee of jullie het verhaal al kennen ofniet, maar het is wel een erg vermakelijk verhaal :D

Link:
http://bannable-offenses....6/05/excuses-excuses.html

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakakaizoku
[GM]Dave

Ja die blijft leuk, jammer dat hij zo weinig update :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakakaizoku
w00t!

Afbeeldingslocatie: http://i218.photobucket.com/albums/cc72/matttt81/img_0143.png

en nu slapen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
update je siggy :P nogmaals grats dat je het "vandaag" nog voor elkaar hebt gekregen ;)

kleine job update aan mijn kant: megamichans brd is ook 75 nu (eindelijk loq.ear + rostrums voor kleine fastcast boost tijdens de buffs) en rithridans sam is 74.1 :P als die eindelijk 75 is kan ik tenminste wat van die sam gear mulen/storagen aangezien m'n nin veel beter is qua merits.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand een idee waar je een EU versie kunt bestellen van wings of goddess?
wou hem via POL viewer bestellen maar nog niks gehord hiervan of dit mogelijk is en zo ja vanaf wanneer.

Iemand die een webwinkel weet voor een EU versie van Wings of the Goddess?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
nog niets gezien, maar ook nog niet intensief gezocht.

hier niet veel spanneds, wat craften (nog altijd aan het pogen crafts naar 60 te brengen) aangezien ik niet 'rijk' ben gaat dit heel mondjes maat...
fishing30, smithing52, gold53, leather53, wood59, cloth60, bone60, cook60, alch62

ranger 31 (trotter boots zijn zooo leuk om te pullen.. echt lang geleden dat ik zo'n plezier heb gehad in jungles/altepa parties)

Assaults en Salvage modderen door, begint ergens op te lijken langzaam aan.

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_T
ik heb vorige week eindelijk COP voorbij 5-3 gekregen... moet nu U/O gaan doen binnenkort en daarna zou het makkelijker moeten worden... aangezien ik blu58 heb ga ik die wel even 60 maken voor u/o en hopen dat dat helpt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lord_T schreef op maandag 08 oktober 2007 @ 10:08:
ik heb vorige week eindelijk COP voorbij 5-3 gekregen... moet nu U/O gaan doen binnenkort en daarna zou het makkelijker moeten worden... aangezien ik blu58 heb ga ik die wel even 60 maken voor u/o en hopen dat dat helpt :)
Mijn ervaring met blu voor U/O is dat ze erg goed zijn, vergeet alleen niet te letten op je hate en MP ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of er een andere manier is om te betalen dan credit card?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Kijk op de website van Playonline. Volgens mij linksonderaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xiliath
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 30-10-2022
Al weer heeeel lang geleden dat ik dit draadje met grote regelmaat las (/blush)
Ik zie dat er nog steeds mensen via dit topic beginnen met ffxi..

even klein beetje reclamepraat dan: ;)
Op Ragnarok zit de grootste nederlandstalige linkshell in FFXI genaamd SwordsandRoses.
Iedereen die nederlands spreekt is van harte welkom.
Het forum kan je vinden op:
http://forum.swordsandroses.be/

We zijn sinds kort begonnen met Sky en hebben Genbu al regelmatig het leven zuur gemaakt.
Suzaku en daarna Seiryu staan op de agenda.
Ook doen we met onze eigen shell Limbus runs 2 maal in de week.

Denk dat we nu op ongeveer 30-40 actieve leden zitten.
Over heel Ragnarok zitten echter nog veeeeel meer Nederlanders.

Ook voor ons Europeanen zijn er een aantal HNM-shells actief.

Ook de doorgewinterde veteranen zijn van harte welkom aangezien world-transfer tegenwoordig mogelijk is ^^ (zijn er al een paar geswitched naar Ragnarok btw)

Laatste update van mezelf:
Goldsmithing85 en achteraf doodzonde geweest om te lvlen.
Bead market is ingestort, onkosten voor 85-100 zijn belachelijk hoog en op 100 aangekomen blijft t behelpen.

Moneymaker voor mij atm:
Gold orcmasks desynthen welke ik farm in Davoi met m'n MNK/THF.
Kost alleen wel bakken met tijd...
Maar na 2-3 avondjes heb je wel alleen al aan kills 100-150k aan gil binnen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kijk das goed nieuws, ik moet nog steeds een keuze maken voor een craft... en goldsmithing is en blijft m'n grote twijfel. (hoewel je volgens mij toch wel wat centjes moet kunnen verdienen maar goed)

RNG is nu 37, smithing een leveltje omhoog(53), dus nu alle crafts minimaal 53 :)

verder rustig aan, maar vanavond weer salvage :)

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baha
Afbeeldingslocatie: http://i7.photobucket.com/albums/y270/BahaFFXI/th_ohnowedidnt.jpg
Greatkatana fragment win op eerste try, ging erg vlot. Heeft geleid tot :

Afbeeldingslocatie: http://i7.photobucket.com/albums/y270/BahaFFXI/bomexkaiten.jpg
Self funded, wij hebben enkel zijn attestation en fragments gehaald, en de laatste 3k voorgeschoten. Tweede relic in Finale. :)
Op zijn attestation run even voor deze fragment run dropte ook dit nog
Afbeeldingslocatie: http://i7.photobucket.com/albums/y270/BahaFFXI/attest.jpg
Steekt in storage, ik hou jullie wel op de hoogte. ;)

Afbeeldingslocatie: http://s7.photobucket.com/albums/y270/BahaFFXI/th_khimdrop.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i7.photobucket.com/albums/y270/BahaFFXI/hautepd.jpg
Eindelijk, onze eerste hauteclaire, nog 2 nodig in principe, kutding, die droprate is echt niet leuk meer. :x Die Khimaira zitten spelen met dubbel light met bomex's kaiten, was leuk, ging snel neer ook.

Tiamat een keer of drie vier gedaan nog, wel maar 1 paar gaiters op die vier. :/
Een van de horns kon echter wel gehq'd worden door onze bonecrafter, en daar loop ik dan nu mee rond.
Afbeeldingslocatie: http://i7.photobucket.com/albums/y270/BahaFFXI/dhplusone.jpg

Mijn KS99 orb was ok, maar niet super, op unsho na is alles al verkocht :)
Afbeeldingslocatie: http://i7.photobucket.com/albums/y270/BahaFFXI/ks99dorps.jpg
Note: Bomex haalde 's morgens zijn greatkatana op, kreeg die namiddag met de KS99 een speed belt, en had 's avonds de killshot op die khimaira voor hauteclaire. Wat een lucker die dag. ;p

Ik vrees ervoor dat als ik Heca subligar HQ wil, dat ik dan toch echt wel zelf voor HQ ga moeten laten synthen, crafters proberen het haast niet, omdat je zo moeilijk van NQ's afraakt. Nidhogg 1/week ongeveer, 30% dropkans ofzo, en dan moet de winnaar het zelf nog niet willen laten synthen om voor HQ te proberen.. Achja, hoop dat het HQ't voordat mijn inventory vol zit met NQ's, en mijn portefeuille vol met motten. :X

DRK is 4k van 65, erg leuk nog steeds, wel jammer dat ik vaak vroeg weg moet voor events, als ik dan uiteindelijk al eens een pt krijg. :>
Afbeeldingslocatie: http://i7.photobucket.com/albums/y270/BahaFFXI/sigtest2copy.jpg
Sigje gemaakt tijdens een van de vele seekenede uren. :p

[ Voor 4% gewijzigd door Baha op 16-10-2007 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gaat goed Baha, hierzo is het nog steeds hetzelfde verhaal. Sea/Sky; torques zijn een myth. Serieus in de 36 ofzo jailers die we onderhand gedaan hebben, hebben we welgeteld 3 torques. Van die 3 torques is er al 1 gestopt met spelen (de eerste torque).

0/8 Faith
1/7 Temperance
1/7 Fortitude
0/5 Hope
1/6 Justice
0/2 Prudence
0/1 Love (1/1 novia, 0/1 novio)

Daarnaast zijn we nu onderhand 1/9 op omega's heart en eindelijk na een half jaar onze eerste full omega set op een van onze thfs. Ook we hebben 1 persoon die 4/5 is met Nashira en de eerstvolgende hands gaat krijgen.

Sky breek ik me bek niet van open, ik heb niet eens zin meer om daar nog te helpen. Elke sessie (zat en zon avond) is er gezeik, whine dit; niet eerlijk dat; ik ben de weg kwijt zus; ik kan niet stunnen zo. Op zaterdag blijf ik niet eens meer thuis voor sky, ik ga gewoon met m'n laptop naar m'n broer en doe een beetje op faust letten terwijl ik op z'n ps2 of ps3 speel. Ben al een paar maanden bezig om de LS bank beschikbaar te krijgen voor de hele LS en heb al gruwelijk veel suggesties gegeven wat we er mee kunnen doen. We zijn geen grote LS en ik zie ons niet iets aan kunnen pakken als kings/wyrms, zo'n beetje de meeste goede spelers zijn al vertrokken naar de echte hnmls op onze server (jammergenoeg zijn die NA). Ik hoop dat ik de ls leider kan overtuigen die bank te verdelen over de ls, dan kan ik eindelijk een beetje fatsoenlijk opzouten want zo als het nu gaat houd ik het daar niet lang meer uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_T
ik heb ook wel weer wat gedaan:
- blu 58-61
- 9x pallas + 4x alky = 0 drops
- npc lvl 63, bijna 64
- GA capped op warrior
- ToAU missie 35 - 3x wipe... :(
- CoP 6/4 - U/O fight... - 2x wipe :(

Kortom nog niet een al te groot succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baha
deTwisj schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 14:18:
0/8 Faith 1/20+ ofzo
1/7 Temperance 1/10+
1/7 Fortitude 3/20+
0/5 Hope 2/10+
1/6 Justice 2/10+
0/2 Prudence 1/10+
0/1 Love (1/1 novia, 0/1 novio) 3/6-7 (3 novia, 2 novio)
Vooral die inside droprate is ongelofelijk kut. Ik hoop (lolz) ooit nog een hope torque te kunnen krigjen, voor de AGI mainly, maar dat lijkt nog niet voor morgen te zijn
Daarnaast zijn we nu onderhand 1/9 op omega's heart en eindelijk na een half jaar onze eerste full omega set op een van onze thfs. Ook we hebben 1 persoon die 4/5 is met Nashira en de eerstvolgende hands gaat krijgen.
Nice, bij ons zijn het vnl. de legs nog die we nodig hebben, hebben iets van een 5 bodies totaal, met een gequitte. Ik ga proberen om na Ultima te gaan voor 1 omega/week, anders blijf je echt bezig. :/
Sky breek ik me bek niet van open,
Ik hoop dat ik de ls leider kan overtuigen die bank te verdelen over de ls, dan kan ik eindelijk een beetje fatsoenlijk opzouten want zo als het nu gaat houd ik het daar niet lang meer uit.
Sky is kut daarin ja, als je het een tijdje doet word je het erg snel heel erg beu, maar van zodra je nieuwe mensen krijgt, ga je toch in sky moeten gaan klooien voor wat basic gear. En doe me niet beginnen over mensen die de weg niet weten. :X

Veel succes ermee allesinds, hooop dat er wat veranderign komt. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Niet alles is zo slecht aan het gaan hoor :P Gisteren nog 'ff snel een baha v1 run geregeld ('sochtends forum post, 'savonds run). Het ging erg goed en was vrij komisch :P onze main tank ging zoals gewoonlijk weer een keer dood wat zoals altijd voor veel lolz zorgde :P. Op ~66% d/c matttt ineens, we gingen gewoon rustig door. Toen we op <10% kwamen en matttt nog steeds niet terug was moesten we wel gaan rushen om gigaflare te omzeilen. Komt matttt letterlijk op 3% te gaan weer terug het spel in :P we hadden niet eens de tijd om hem in de alliance te inviten. Gelukkig kreeg hij wel de win dus hoefden we het niet nog een keer te doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xiliath
6K schreef op dinsdag 16 oktober 2007 @ 08:36:
kijk das goed nieuws, ik moet nog steeds een keuze maken voor een craft... en goldsmithing is en blijft m'n grote twijfel. (hoewel je volgens mij toch wel wat centjes moet kunnen verdienen maar goed)
Check ffxi AH maar.
Enige waar nog wat gil in zit is het HQen van de lvl55 en lvl75 ringen en een paar tier1 HQ's (die 10maal zoveel waard zijn als de mats nodig voor de synth :s )
Zelfs de lvl102 ringen (flame enzo) zijn nu loss.

Ik raad je aan heel goed te kijken/vergelijken hoeveel elke craft ongeveer kost naar 100 te krijgen (incl tijd om langzame rommel te sellen) en hoeveel synths je uiteindelijk leuk op kan verdienen.

Voor mij voldoet Gold er iig (op dit moment) niet meer aan.
(tenzij je een woodworkerslvl100+6 hebt, een aparte goldchar leverd je dan immens veel op)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baha
deTwisj schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 11:24:
Niet alles is zo slecht aan het gaan hoor :P Gisteren nog 'ff snel een baha v1 run geregeld ('sochtends forum post, 'savonds run). Het ging erg goed en was vrij komisch :P onze main tank ging zoals gewoonlijk weer een keer dood wat zoals altijd voor veel lolz zorgde :P. Op ~66% d/c matttt ineens, we gingen gewoon rustig door. Toen we op <10% kwamen en matttt nog steeds niet terug was moesten we wel gaan rushen om gigaflare te omzeilen. Komt matttt letterlijk op 3% te gaan weer terug het spel in :P we hadden niet eens de tijd om hem in de alliance te inviten. Gelukkig kreeg hij wel de win dus hoefden we het niet nog een keer te doen :P
Moeten we ook nog eens doen, hebben paar servertransfers erbij die dat gevecht nog moeten doen. Suckt wel als ik Bv2 moet organiseren, hebben we zo 2 BLM's en een BRD die niet meekunnen. Zodra we nog es twee masks hebben gaan we wel meleeburnen hoor. :x
wappie1980 schreef op donderdag 18 oktober 2007 @ 19:28:
[...]
Ik raad je aan heel goed te kijken/vergelijken hoeveel elke craft ongeveer kost naar 100 te krijgen (incl tijd om langzame rommel te sellen) en hoeveel synths je uiteindelijk leuk op kan verdienen.

Voor mij voldoet Gold er iig (op dit moment) niet meer aan.
(tenzij je een woodworkerslvl100+6 hebt, een aparte goldchar leverd je dan immens veel op)
Hangt echt af van server tot server, soms zijn er ongelofelijk veel bonecrafters, op een andere weer veel clothcrafters, etc. ffxiah is een goeie eerste stap. :)

En nu een mooie copy-paste van LS forum. :)

Finally got started on keeping Mandau progress diary. :)
After getting the "coveted" Relic Dagger Thursday in Dynamis-Windurst, I could finally start visiting the Zvahl-Goblin.

Stage 0 => 1
Afbeeldingslocatie: http://i7.photobucket.com/albums/y270/BahaFFXI/stage1_1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i7.photobucket.com/albums/y270/BahaFFXI/stage1_2.jpg
Had to wait till JP midnight, which was a couple hours later.

Stage 1 => 2
Afbeeldingslocatie: http://i7.photobucket.com/albums/y270/BahaFFXI/stage2_1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i7.photobucket.com/albums/y270/BahaFFXI/stage2_2.jpg

Had to get the Poison Knife and Brass Dagger synthed, which caused much chagrin. Breaks, unwanted HQ's etc. ;p Handed in the stuff Friday evening, wait time is one earth-week.
Stay tuned. ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_T
damn netjes :)

ik ben eigenlijk afgelopen weekend bezig geweest met farmen en beetje blu spells halen

Nu 3x pallas bracelets als drop( uit 3 pops), 0 alky (uit 3 pops)!
Verder blu spells: frenetic rip (irritante imps), hydro shot (lol) en frypan (lol) gehaald

En gessho weer 3x geprobeerd en weer 3x wipe :X
In totaal nu 0/9 op gessho fight... echt niet normaal hoe slecht dat gevecht te winnen is :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ik ben bezig geweest FFXI op Vista32 ultimate aan de praat aan het krijgen. :(

maar goed, op wat lag na werkt het nu... dus maar weer verder... denk dati k maar eens wat geld moet gaan verdienen...

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A-J
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12-08 22:25

A-J

Hallo allemaal, tijdje geleden dat ik dit topic gechecked heb. Leuk om te zien hoe iedereen progressie maakt hier ^^
Even een vraagje, zijn er toevellig servers waar veel tweakers / nederlanders / europese mensen zitten? Ik zit nu namelijk al 2,5jaar op Shiva en heb opzich een hele leuke EU End-Game LS (http://fate.ffxii.net/ ik ben Kajutsa), maar het begint nu een beetje op zijn eind te raken in onze LS door omstandigheden. Mocht het helemaal fataal aflopen dan ben ik geneigd om te serverswitchen naar een een plek waar een grote EU community is, met het liefst een grote EU LS :) Any ideas? Linkjes naar de betreffende LS'en zijn welkom

WP: PUHZ-SHW112YAA + EHSC-VM2D en PV: 8355 Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakakaizoku
Op gilgamesh heb je mij, deTwisj en soms ook Neelon als hij weer eens genoeg heeft van WoW :P

Zitten in een redelijk grote EU LS, welke eigenlijk gefixeerd is op {Sky} Gods en een zuster LS heeft welke {Sea} doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A-J
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 12-08 22:25

A-J

Ik ben een beetje uitgekeken op Sky-only en doe graag Sea(limbus), HNM en dynamis. Ik vind een LS die alles doet, dus ook sky, niet erg tho...
Anyway, heb je een linkje? ^^

WP: PUHZ-SHW112YAA + EHSC-VM2D en PV: 8355 Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakakaizoku
Helaas is Dyna een beetje doodgebloed in onze LS. We willen het wel weer oppakken maar dat gaat erg moeizaam, zowat de enige opportunity die je kan vinden op Gilgamesh voor Dyna tijdens "onze" tijden zijn franse linkshells waar het praktisch onmogelijk is om als niet frans sprekende in te komen zonder insiders te kennen. We doen (vooralsnog) ook niet aan HNM, maar daar zijn ook genoeg linkshells voor te vinden welke de window in de EST ochtend/middag proberen te houden.

De sky/social linkshell waar ik en deTwisj in zitten is PeacefulMemories, te vinden op http://pmls.proboards50.com
De sea linkshell kun je vinden op http://sharkattack-ls.com
Mijn dyna ls kun je vinden op http://thestorm.celeonet.fr/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xiliath
A-J schreef op woensdag 24 oktober 2007 @ 14:57:
Hallo allemaal, tijdje geleden dat ik dit topic gechecked heb. Leuk om te zien hoe iedereen progressie maakt hier ^^
Even een vraagje, zijn er toevellig servers waar veel tweakers / nederlanders / europese mensen zitten? Ik zit nu namelijk al 2,5jaar op Shiva en heb opzich een hele leuke EU End-Game LS (http://fate.ffxii.net/ ik ben Kajutsa), maar het begint nu een beetje op zijn eind te raken in onze LS door omstandigheden. Mocht het helemaal fataal aflopen dan ben ik geneigd om te serverswitchen naar een een plek waar een grote EU community is, met het liefst een grote EU LS :) Any ideas? Linkjes naar de betreffende LS'en zijn welkom
even klein beetje reclamepraat dan: ;)
Op Ragnarok zit de grootste nederlandstalige linkshell in FFXI genaamd SwordsandRoses.
Iedereen die nederlands spreekt is van harte welkom.
Het forum kan je vinden op:
http://forum.swordsandroses.be/

We zijn sinds kort begonnen met Sky en hebben Genbu al regelmatig het leven zuur gemaakt.
Suzaku en daarna Seiryu staan op de agenda.
Ook doen we met onze eigen shell Limbus runs 2 maal in de week.

Denk dat we nu op ongeveer 30-40 actieve leden zitten.
Over heel Ragnarok zitten echter nog veeeeel meer Nederlanders.

Ook voor ons Europeanen zijn er een aantal HNM-shells actief.

Ook de doorgewinterde veteranen zijn van harte welkom aangezien world-transfer tegenwoordig mogelijk is ^^ (zijn er al een paar geswitched naar Ragnarok btw)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baha
Afbeeldingslocatie: http://i7.photobucket.com/albums/y270/BahaFFXI/stage3_1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i7.photobucket.com/albums/y270/BahaFFXI/stage3_2.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i7.photobucket.com/albums/y270/BahaFFXI/stage3_3.jpg

Bijna klaar. ;o

/random
Afbeeldingslocatie: http://i7.photobucket.com/albums/y270/BahaFFXI/img_20071022_234049.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i7.photobucket.com/albums/y270/BahaFFXI/img_20071020_232736.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i7.photobucket.com/albums/y270/BahaFFXI/img_20071020_231039.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Nog steeds geen tijd gehad om FFXI te spelen. Zelfs nu ik deze op de 360 heb.
In december ga ik trouwen, dus denk dat ik mijn account eventjes stil zet.
Bij het inloggen staat dat ze niets hebben afgeschreven, dus hij staat voor zover uit.
Volgend jaar ga ik wel de uitbreiding aanschaffen en hoop ik weer tijd te hebben voor FFXI.
Ik wil in iedergeval weer verder gaan, maar op het moment lukt het me gewoon niet om er tijd voor te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
OSE 0/11 ik wor gek van die mob.
Bard naar 40 gezet, smtihing weer een leveltje omhoog getilt (54). Weer 2x salvage gedaan, 2 keer NM op 3de verdieping gepakt met de 2x2 handschoenen die dropten (viel niet tegen). Beginnen nu langzaam wat feeling te krijgen daarmee. We gaan maar met 12 man, zodat we een vaste groep hebben. Als dat lekker loopt nemen we 6 andere random mee.

Besloten om ook maar Limbus farming te gaan doen 1 keer per week, ben benieuwd. We hebben zo'n 20 man met sea access en een nieuwe groep is bijna klaar met airship fight (deze week), dus dan hebben we zo'n 28 man. Moet toch wat kunnen gaan gebeuren zo langzaam aan.

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nice Baha, heb je alle currency/items al klaar liggen en is het self-funded of LS-funded? Nog een X-Knife erbij en je kunt ook 3k+ Mercy Strokes op JoL doen :P

Limbus : Ultima gedaan en wederom legs en body met dit keer een hands erbij welke we niet vaak zien. Waarom kan omega nou die bodies niet droppen? /emo

Sea : fun, uiteraard weer niet genoeg voor JoL (dat is al 5+ weken zo). Vorige week nog een wipe of JoJ waar we vervolgens konden recoveren nadat ik ~10k exp op rith+ryo heb mogen gebruiken met rr1 sacs. Deze week weer een Ix'DRG verloren aan DoT... Altijd als ik die zooi aan het soloen ben willen mensen mee komen exp leechen. Vervolgens wanneer ik zeg dat ik Ix'DRG eindelijk heb gepopt komt de hele LS (die nog geen reet aan het doen was) naar Ix'DRG om te helpen >_> sure, tegen de tijd dat ze er zijn heb ik hem al onder 30% HP zitten en heb ik de hele LS zo'n beetje aan het kijken. Hierdoor ga ik mezelf weer haasten en invite ik een andere BLM voor duo-nuke de laatste 9%. Ik ben te langzaam om m'n tweede char te inviten en te laten nuken waardoor Ix'DRG nog 2% HP over had en na m'n drain nog 1% en alle drie de blm's gaan dood. Unclaim en dood door DoT.. Had ik het gewoon alleen kunnen doen in alle rust had ik het 100% onder controle en gewacht tot ik hem <5% had voor een duo nuke terwijl ik hem DoT'ed zou houden met m'n rdm. Maarja, de hele linkshell doet liever helpen *ahum* kijken ipv nuttige shit te doen.

Sky : Kirin's Aery voor de 4de of 5de week achtereen alweer packed met 3 LS waardoor we weer mogen onderhandelen of we uberhaupt een Kirin mogen doen. Uiteraard moet elke LS het op hetzelfde tijdstip doen. Daarentegen wel grappig als 2+ LS op CFH minis loopt te hakken, ze krijgen amper de tijd voor 2H :P Vorige week 2x N.Body, deze week Osode + D.Body. Nu nog wachten tot de volgende W.Legs dropt aangezien ik daar nu al een maand++ vooraan op sta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

6K schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 09:15:
OSE 0/11 ik wor gek van die mob.
0/11 o.O

Ik ben zelf 0/3 op OSE, ik dacht dat die droprate wel meeviel

Heb zelf weer wat leveltijd gehad, dus nu MNK naar 45 en WHM naar 66. Eindelijk maar eens begonnen met Zilart Missions. Verder weinig nieuws...ik heb alleen een nieuwe hobby in de tijd dat ik lfp ben ofzo, fijn op de AH random 1k op alles bieden...heb ik in zeg anderhalf uur toch gear gekocht voor 5-6k wat ruim 150k waard is...ook een manier om aan je geld te komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baha
6K schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 09:15:
We gaan maar met 12 man, zodat we een vaste groep hebben. Als dat lekker loopt nemen we 6 andere random mee.
Zou het gewoon bij 12 man houden min of meer, dat lijkt me ogneveer het goeie aantal te zijn voor salvage. Mijn Salvage LS tot twee keer toe zonder tijd gevallen op Armored Chariot. Wil echt die Skadi legs. :/
Besloten om ook maar Limbus farming te gaan doen 1 keer per week, ben benieuwd. We hebben zo'n 20 man met sea access en een nieuwe groep is bijna klaar met airship fight (deze week), dus dan hebben we zo'n 28 man. Moet toch wat kunnen gaan gebeuren zo langzaam aan.
Met 20-28 man is limbus een eitje, veel plezier, Limbus vind ik echt een van de leukere events in FFXI. Niet zo lang als dynamis, kan uitdagend zin als je in groepen splitst, het reward iedereen (coins, AF+1 en homam en nashira) en de rewards zijn goed. :p
deTwisj schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 09:26:
Nice Baha, heb je alle currency/items al klaar liggen en is het self-funded of LS-funded? Nog een X-Knife erbij en je kunt ook 3k+ Mercy Strokes op JoL doen :P
LS-funded, ik was populair tijdens de stemming, steekt je toch alweer een hart onder de riem. :)
Alle currency ligt klaar, moet alleen fragment nog (Gisteren is dat ding op 14% gewarpt :/).
Afbeeldingslocatie: http://i7.photobucket.com/albums/y270/BahaFFXI/th_img_20071028_222555.jpg
Sea : fun, uiteraard weer niet genoeg voor JoL (dat is al 5+ weken zo). Vorige week nog een wipe of JoJ waar we vervolgens konden recoveren nadat ik ~10k exp op rith+ryo heb mogen gebruiken met rr1 sacs.
Jammer dat het wat tegenzit in Sea. :x Bij ons gaat het zijn trage gangetje, als het vanavond wat ok gaat zouden we een vijftal popsets voor elk van de drie tier 2 jailers moeten hebben. hopelijk zijn ze deze keer niet zo vrekkig met torques. We zouden misschien JoL popsets wat willen bijhouden tot de expansion uit is, met misschien wat AV info? Waarschijnlijk niet, maar ach. :)
Sky : Kirin's Aery. Nu nog wachten tot de volgende W.Legs dropt aangezien ik daar nu al een maand++ vooraan op sta.
Zaterdag nog een keer 3 kirins afgewerkt, eerste dropte echt goed:
Afbeeldingslocatie: http://i7.photobucket.com/albums/y270/BahaFFXI/kirindorps.jpg
volgende twee levereden 2 D bodies, nog een osode en wat crap op. Doen die andere LS's het tenminste een beetje met tempo? Zou het niet kunnen aanzien als een LS nog tegen de twee uur over een pop doet. :x
Verwijderd schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 10:53:
Ik ben zelf 0/3 op OSE, ik dacht dat die droprate wel meeviel
Ben zelf uh, 5/9 of iets dergelijks. veel succes ermee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren alle 4 de Apollyon areas tegelijk gedaan (een omega set in 1 dag) en alle 4 gewonnen! Ik geloof dat we in het totaal 22 man hadden, normaal genomen zouden we dan 2 groepen van 11 maken voor 2 areas maar ik zat wat te pushen voor low-man en 4 areas tegelijk.

Ik stuurde 2 BLMs naar NW waarvan er eentje die area al eens gesoloed heeft (inoiown) dus die hadden een relatieve easy win (ondanks wat slechte geluk met porters). Ik nam zelf een groep van 6 mee naar NE en won met nog 15+ minuten over. De groep was NIN(ik) WAR BLU BRD(ik) RDM BLM en we hadden mischien een full clear kunnen doen (hebben wel alle item chests gepakt en floor 2+3+5 full clear). De SW groep was ook 6 man groot en ik geloof dat het een NIN NIN DRK SAM BRD RDM setup was, ze hebben alleen wel floor 2 (jidra) zo goed als overgeslagen. De overige mensen gingen in de SE groep en grappig genoeg hadden die ook de meeste moeite om hun area te winnen.

Enfin, vanavond maar weer assaults; morgen voor het eerst salvage proberen; donderdag proto-omega en vrijdag weer jailers :P *booked*

Acties:
  • 0 Henk 'm!
0/13 ose, gisteren voor de gein met 4xbst gecamped. erg leuk... wipen daar heel die area no-time :)
maar goed, vanavond nog maar weer proberen een keer of 2 claim te krijgen :(

salvage gaat inderdaad prima met 12 man. Misschen gewoon twee groepen van 12 man maken en eventueel wat bij 'shouten'... hoewel ik daar niet zo van hou.

Limbus... heeeeel veel zin in. Wordt ook tijd dat ik eens aan die rajas ga werken.

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baha
deTwisj schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 09:02:
Gisteren alle 4 de Apollyon areas tegelijk gedaan (een omega set in 1 dag) en alle 4 gewonnen! Ik geloof dat we in het totaal 22 man hadden, normaal genomen zouden we dan 2 groepen van 11 maken voor 2 areas maar ik zat wat te pushen voor low-man en 4 areas tegelijk.
Vet :o Moet ik ook maar eens voor gaan pushen, dinsdag Temenos en zaterdag 4 chips halen/omega doen afwisselend zou cool zijn.
Enfin, vanavond maar weer assaults; morgen voor het eerst salvage proberen; donderdag proto-omega en vrijdag weer jailers :P *booked*
Vanavond : Einherjar, Nyzul Isle static (3 runs), en om 2h een salvage run. :p
6K schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 10:32:
0/13 ose, gisteren voor de gein met 4xbst gecamped. erg leuk... wipen daar heel die area no-time :)
maar goed, vanavond nog maar weer proberen een keer of 2 claim te krijgen :(
Hoe is de droprate op HQ hides? Maat van me is LC aan het levellen, en heeft er tonnen nodig voor de laatste levels. Ik wil wel aanbieden om die te gaan farmen, maar ben benieuwd naar de droprate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 13-09 10:18
Kleine update: gisteren eindelijk CoP afgerond, Rajas ring in de pocket en een mooi filmpje op het end :3

En nog een ander mooi filmpje: DOA vs FF -> Dead Fantasy I

Le Meow

Pagina: 1 ... 9 ... 24 Laatste