Acties:
  • 0 Henk 'm!
Matttt: Ik heb de volgende run (Promyvion Vazhl mission) gepland voor donderdag de 15de. Het is nog even kijken wat de attendance is, is het aan de lage kant dan gaan we anima farmen en als er voldoende mensen inschrijven en opdagen dan doen we zowiezo de Flux NMs en eventueel als er tijd voor is ook de missie BCNM. Ik zou graag van jou willen weten of je dus op donderdag de 14de om 20:00 (gather 19:30) kunt? Hoogstwaarschijnlijk is er in het weekend nog een run aangezien ik niet verwacht dat iedereen spontaan komende donderdag kan komen. (14 mensen managen is hell :P)

--

Verder nog wat assaults gedaan en zit nu ongeveer halverwege yigit feet assault points. Ik vraag me af wat we hierna gaan doen :o Ik zal binnenkort maar eens ryosuke z'n SAM moeten gaan levelen zodat we tenminste mogelijk de SP assault missie kunnen doen voor yigit body (nin rdm/sam rdm/sam blm)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakakaizoku
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-09 02:08
donderdag moet lukken ;)

PSN: bakakaizoku - WoW: Thiccblonde (GM of Phoenix Ascension) @ Twisting-Nether

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17:16
Vrijdag zal ik na lange tijd weer inloggen op FFXI.
De vakantie begint dan en mijn vrouwtje is dan nog werken.
Misschien in de vakantie nog een hele dag FFXI spelen, maar dat zie ik dan wel weer.

De klok staat nu volledig te draaien, dus dat is wel weer grappig.
De voorkant wordt de kaart van Vanadiel met Aht Urhgan waarop de Airship/Barge routes aangegeven staan. Nu nog kijken of ik die kaart op A3 formaat (in iedergeval groter dan A4) kan laten afdrukken in kleur op mijn werk, anders hebben we te weinig ruimte om LEDs op de route te plaatsen.
De dagen van de week (8 kleuren) werken ook al, dus dat is ook wel ontzettend grappig om te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11-09 11:18
deTwisj schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 09:11:

Verder nog wat assaults gedaan en zit nu ongeveer halverwege yigit feet assault points. Ik vraag me af wat we hierna gaan doen :o Ik zal binnenkort maar eens ryosuke z'n SAM moeten gaan levelen zodat we tenminste mogelijk de SP assault missie kunnen doen voor yigit body (nin rdm/sam rdm/sam blm)
Body zou een goede zijn denk ik, dan heb je op Ryo ook echt iets nuttigs van die Assaults. Zelf heb ik op het moment meer aan Legs en Hands, maar dat komt wel een keer.

Weet alleen niet welke wapens je wilt gaan gebruiken. Voor Kat is sword 232 (niet gecapped) en Dagger iets van 150 ofzo, iets van die orde. Kan dus zijn dat we wat weapon skilling moeten gaan doen als het tegenzit.

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je dagger skill maakt niet echt uit zolang je maar genoeg skill hebt om Cyclone te kunnen gebruiken. Cyclone WS mist namelijk niet (is magical). Achteraf gezien hoef ik ryo z'n sam niet eens te levelen. Je hebt met 2 /sam al genoeg TP om in elke 10 minuten 2 kamers te kunnen doen (1 per /sam). Ik heb al eens gekeken welke route we het beste kunnen nemen om het meeste kans te hebben om snel klaar te zijn en dat is het volgende:

Er zijn 5 verschillende mogelijkheden met de route die ik in gedachte had, namelijk:

N Ryaaf 1fomor
N Bala 1fomor > C Ryaaf 2fomor
N Rhag 1fomor > W Ryaaf 1fomor
N Fomor 2fomor > S Ryaaf 3fomor
N Fomor 2fomor > S Bala 3fomor > E Ryaaf 3fomor

Simpelweg gezegd, als er aan de noord kant een fomor ipv een private staat dan gaan we in het zuiden kijken, anders kunnen we al bepalen waar Ryaaf zit dankzij de persoon die er staat (is het Bala dan zit Ryaaf in het midden, is het Rhag dan zit Ryaaf in het westen). Voordeel hier is dat we theoretisch binnen 7 minuten klaar kunnen zijn mits we 2x de verkeerde plek hebben (dan duurt het 17 minuten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Net mijn schoonvader aan de telefoon gehad.
Hij heeft geen tijd en geen zin (omdat het heel erg veel werk en onderdelen kost en het nog maar de vraag zou zijn of dat het dan ook daadwerkelijk werkbaar zou worden) om de tijden/route volgen van de Airships en barges te doen. Nahja, de klok zelf werkt voor de rest wel gewoon, was anders een leuk extraatje geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteravond verder gegaan met CoP, dit maal Chapter 5-2 aka Promyvion Vazhl. Ik moet zeggen dat we er snel doorheen gingen! Amper aggro in de dungeon part en met precies 12 mensen gingen de Memory Flux NMs zo snel neer dat ik amper de tijd had om mijn MP leeg te nuken op Rithridan (BLM). Ik denk dat we binnen een uur tijd van floor 0 naar de spire waren gekomen. Eenmaal aangekomen hebben we 2 groepen van 6 gemaakt die na elkaar het gevecht zouden gaan doen (ik zat namelijk met m'n characters in beide groepen :P) Allereerst ging de group van Matttt en Rithridan (NIN THF WAR BLM RDM BRD) en zonder anima te gebruiken ging het nog aardig, we gingen Mea boss eerst waarna je als tweede de Dem boss krijgt. Nadelig was wel omdat we geen anima gebruikte (vergeten / onduidelijk wie gebruikt, volgorde) ging die Mea boss <25% echt GEK. Impalement+Carousel (+hate op een zekere kitty blm trekken tussendoor) was bijna gelijk aan deathga. NIN+BRD en de rest <50% HP toen we de Mea boss nog neer kregen. Ik moet zeggen dat de THF+WAR het erg goed deden om de Dem boss onder controle te houden (en zelfs nog "alleen" van 90% naar 30% te krijgen. Jammergenoeg begon die boss ineens offspring te pompen en kregen we het gewoon niet voor elkaar om iedereen levend en unweakened te krijgen. WIPED! dun-dun-duuun. (geen delvls, jammer :P)

Vervolgens zou het de beurt zijn aan de volgende groep, maar toen wij eruit plopte d/cde er 1 van hun groep dus gingen we uiteindelijk maar opnieuw :P De tweede keer hadden we onszelf beter voorbereid (psycho/hystero op 30% + terro op link) en ging het echt zo gemakkelijk en zonder deaths :D 1/2

Daarna was het de beurt aan de tweede groep die nog even mochten wachten op hun d/cde DRK.Deze groep bestond veel meer uit healing en stuns dan de andere groep maar miste zeker wat extra DD (NIN DRK DRK BRD RDM WHM). Omdat ze natuurlijk hebben kunnen zien/luisteren hoe de andere groep het deed hebben ze zich beter voor kunnen bereiden en hadden ze dus wel de eerste run al een anima order :P Deze ging groep ging vrij soepel alleen was het even zweten toen we de eerste boss met moeite van 30% naar 0% kregen voordat de anima op was (we miste duidelijk dat beetje extra DD). Het was zelfs zo dat de NIN dood ging dankzij de link en we dus de tweede NM hebben mogen kiten tot de NIN weer unweakened was :P gogo MazurkaBRD XD was zeker leuk dat ik op m'n BRD heb mogen kiten :P uiteraard dankzij support dat het lukte want zonder grav/bind/stun had ik het niet lang uitgehouden. Uiteindelijk hebben we hem in 19 minuten en een beetje gewonnen :)

Nu nog 3 mensen door promy heen helpen en iedereen zit op 5-3!! (bijna door cap50 heen woei! :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
met een paar man hebben we CoP B01 gedaan, niet lastig gelukkig, maar maandag komt er een lange avond aan. iedereen die het moet gaan we er 1 voor 1 doorheen loodsen met static NIN BLM BLM BLM WHM (of RDM) en een 'leecher' dus.

We gaan 'best wel' langzaam, maar we krigen er mondjes maat wel iedereen doorheen gelukkig. Zal nog een hele tijd duren vorodat we de felbegeerde rajas ring hebben, maar goed.... komen zullen we er :)

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hehe, ik heb Ouryu nu iets van 4x gewonnen waarvan 1x met een normale party (met maar 1 BLM :p) en ik moet zeggen het gevecht met de normale party ging erg goed af, ik geloof dat de setup PLD MNK WAR BLM RDM WHM was. Je moet dan alleen wel onthouden om een stuk of 3-4 mistmelts te hebben en om 2h's te gebruiken <55% want die laatste 20% (50% en lager) zijn wreed pijnlijk :P onze PLD ging letterlijk 3 seconden voor het einde neer en hij had nog Invincible kunnen gebruiken ook. Wel heb ik gemerkt dat als je Ouryu met een normale party met NIN tank wil doen dan het een stuk moeilijker is, je kan hem namelijk niet slow/elegy krijgen en hij slaat erg snel in zijn raged mode (<50% hp), zo snel dat je niet eens de kans meer krijgt om fatsoenlijk utsusemi te casten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
nou, met wat men de ideale setup noemt: BLM BLM BLM WHM NIN RDM heb ik het dus gedaan, inclusief 3 mistmelts.

en daar was -NIETS- gemakkelijks aan... de nin ging halverwege dood, ik heb hem geraised en hij tankte weer dapper door (en is nog gelukt ook). De Freeze timing ging niet slecht, maar ketste een paar keer af...
in zijn raged mode doed aeroga II wonderen zag ik wel, dat was waar we eerder op faalden.

daarna even gefarmed in sacrarium, alwaar ik erachter kwam dat het toch tijd wordt om OF mijn swift belt te gaan halen OF een hoop orcen te gaan killen... ik loop over van de fomor hate hahaha

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als je de sacrarium missie moet doen (tegen die ghost?) raad ik echt aan om in ieder geval 1 persoon te hebben met 0 fomor hate (dus zorg ervoor dat je van te voren je keys heb gefarmed! :P) anders is het bijna onmogelijk om die prof te pullen.We hebben het een keer geprobeerd dmv sac pulling, maar met 5+ fomor op je reet overleef je het niet lang :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakakaizoku
deTwisj schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 11:17:
Als je de sacrarium missie moet doen (tegen die ghost?) raad ik echt aan om in ieder geval 1 persoon te hebben met 0 fomor hate (dus zorg ervoor dat je van te voren je keys heb gefarmed! :P) anders is het bijna onmogelijk om die prof te pullen.We hebben het een keer geprobeerd dmv sac pulling, maar met 5+ fomor op je reet overleef je het niet lang :P
Oh, was dat niet toevallig toen ik mijn hok helemaal kon opruimen tijdens het wachten bij de deur voor jullie? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mattttt schreef op vrijdag 16 februari 2007 @ 12:02:
[...]

Oh, was dat niet toevallig toen ik mijn hok helemaal kon opruimen tijdens het wachten bij de deur voor jullie? :+
yep, dat heeft toen de nodig uurtjes vereist ja :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
3 was de max die we konden hebben met 3 blm's om zo goed en kwaad als kon te sleepen. 4 lukt niet, maar we waren ook maar met 6 man :)

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat is het toch akelig stil in dit topic :P

Dit weekend weer Kirin gedaan, alweer w.legs 5/5 nu voor w.legs in de laatste 5 kirins. We hebben nu meer w.legs dan elk andere kirin drop (mischien dat we meer d.ingots hebben als w.legs, maar daar blijft het bij :P). Goh, wat is er verder nog gebeurd.....

Ohja, CoP groep is nu grotendeels voorbij 5-2. Op een stuk of 3 a 4 na zit nu iedereen op 5-3. Bijna door alle capped dungeons heen (die niet soloable zijn) alleen Tenzen path cap50 nog te gaan. Kan ik eindelijk eens die cap40/50 gear mulen :P moet alleen nog eerst een bst subligar farmen voor megamichan en mischien een thf subligar voor rith (zitten beide op dezelfde plek in cap40 area dus dat is wel handig).

Nog 1x Lebros Cavern assault voordat megamichan yigit feet heeft (en nog 3x voordat ryo en mischien rith hem heeft). Daarna gaan we waarschijnlijk de SP assault missie doen voor yigit gomlek (body).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
Ufo vier-mannen, is best grappig. Helaas dropte er geen organ.

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~bebecom/transformers/images/ff_lj_2007_02_18_06.jpg

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren CoP Chapter 5-3 Mithra BCNM gedaan voor 11 man tegelijk. 3/3 Wins wooo!~ :D

*pokes dode thread ;_;*

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mjah, erg druk dus niet heel veel gespeeld helaas.

naast dat ik aan het proberen ben mijn linkshell naar sea te krijgen (stapsgewijs), maandag gaan we sacrarium doen ben ik ook lid geworden van een 6 man party static voor sea, maar die beginnen met B01, daar gisteren voor gefarmed.

Kirin, Genbu en Byakko nog een keer omgelegd. Ilrusi staging point toch maar eens gehaald (soul flyers zijn erg vervelend)

En onze linkshell gaat aansluiten bij de enige EU dyna/sky linkshell op Cerberus server. Dus kunnen we onze leden ook wat meer afwisseling bezorgen, want die EU linkshell was dicht.
Wij gaan nu mensen op de 'gewone' goden en city dynamis voorbereiden voor het grotere werk zodat ze wat gemakklijker in kunnen stromen. Tevens kunnen de members van die grote shell terrecht bij ons voor low level jobs/events, AF's, NM camping etc. etc.

Dynamis valkurm trouwens gedaan voor de eerste keer, mega boss tot 10% gekregen en toen wipe'de we helaas. Volgende keer beter, geen enkele drop gehad, net als in buburimi.

paar WSNM's gedaan en nog wat ander reguliere NM's.

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Niet veel gedaan? Dat is toch een hele lijst die je daar hebt :P vanavond weer dynamis en deze keer met meer man als vorige week, mischien dat we deze keer weer windurst doen, als we die winnen met de new guys hebben we in ieder geval de moeilijkste voor hun al gedaan.

Daarentegen ging windurst de vorige week niet zo super goed als je weet dat we welgeteld 1 trigger NM hebben neer gekregen (de MNK) van de 3 of 4. Laat staan de boss ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hele lijst, maar zit ook 6 dagen tussen :)
meeste is gedaan in 2 avonden
(1 avond CoP en NM's WSNM's en dynamis valkurm, andere avond sky en farmen)

Windurst is inderdaad de enige lastige(re). Vandaar ook onze samenwerking met die andere shell. Die hebben zo veel ervaring met windurst, ik heb deze bijv. nog nooit verloren. (en toch al een keer of 7 meegedaan). Als je maar precies weet wat je moet doen en waar je met name 'niet' het gevecht moet opzoeken :)

succes in ieder geval, vergeet geen poison potions ^^

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dit weekend weer volop CoP en Sky. Vrijdag avond dynamis-windurst gedaan en dit maal zijn we tot de 4de trigger NM gekomen voordat de tijd op was. Op zich een hele verbetering met vorige week waar we niet verder kwamen dan de 2de trigger NM (MNK+SMN).

Zaterdag middag heb ik met een stel mensen CoP 5-2 gedaan (promyvion vazhl) en vervolgens zaterdag avond weer een keertje lopen spelen met Jormugand. Dit maal kwamen we niet verder dan 86%, dat is tenminste wel een verbetering op de 90+% die we de vorige keer haalden. Ik voelde me al niet zo lekker die dag, dus heb maar 1 char gespeeld (brd in tank party) wat me eigenlijk wel beviel :P is een keer wat anders dan de hele tijd opletten op verschillende schermen enzo.

Zondag heb ik met een iets wat groter clubje CoP 5-3 Pso'Xja cap50 gedaan. Uiteraard is er wederom minimaal 1 die er niet kon zijn en mag ik het NOG een keer gaan doen voor die specieke personen >.> yeuy.

Nog 2 mensen door Pso'Xja heen halen
Nog 3 mensen door Mithra BC heen halen
Iedereen door Snoll heen halen
Nog 8 mensen door Moblin BC heen halen

Flinke lijst, ik ben er bang voor dat ik nog lang niet klaar ben ;_;

Ook nog tussendoor ff tijdens het eten met 3 characters Limbus mogen doen. :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_T
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-08 22:59
ik heb inmiddels ook weer wat lopen spelen.. war nu op 52, af boots ff gesolood op thf
beetje lopen meritten, maar heel relaxed eindelijk CoP 3-5 gedaan :)
1/1 on diabolos zonder enig echt probleem... tank ging wel dood maar pas op het allerlaatste moment. Ben aan het nadenken over 4-2 ouryu maar de enige 2 jobs die 50 cap kunnen doen zijn war en thf :X en wat ik las moet je voor dat gevecht veel blms hebben.

Dyna sandy gedaan met een ontzettende n00b ls.... ging in totaal 9x dood maar 3/4 whms waren vrienden dus kreeg altijd R3 en was puller. Tank zonder dyna ervaring enzo nou ja ik denk dat iedereen wel kan inschatten hoe dat ging :X. We kregen boss neer in laatste 2 minuten
Nou zijn er plannen van een belg om een eu dyna shell te maken en daar komen alleen experienced players in... dus dat moet wel goed gaan lopen :)

Weet iemand trouwens wanneer de nieuwe update komt waarbij je tussen merit en exp kan switchen buiten je mh? want ik moet mijn buffer weer opbouwen :(

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
geen idee, maar ik laat het altijd gewoon op exp staan, altijd full buffer en zoniet, dan eerst exp > merits.

dyna xarca gedaan en boss tot 50% gekregen... zoals gewoonlijk zou ik bijna zeggen.
Verder niet veel gedaan, paar assaults in de laatste seconde verloren omdat we onderbezet waren (exc. duty, walls wel down, maar niet op tijd bij cradle, scheelde iedere keer 2 seconde of zo)

Bst eindelijk weer full exp, dus laat die merits maar weer komen.

Vanavond sacrarium, morgen 2x byakko, woensdag dyna valkurm, donderdag ENM, vrijdag B01 met andere static party.

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jij bent net zo vol geboekt als ik lijkt wel :P

Vanavond proberen 3 mensen door Mithra BC te halen
Morgen tafeltennissen woooo :P
Woensdag assaults met katsuoy (denk ik)
Donderdag proberen 8 mensen door Snoll Tzar te halen
Vrijdag dynamis
Zaterdag nog meer CoP (moblin fight hopelijk)
Zaterdag avond sky
Zondag wederom CoP (tenzen cap50 voor 2 personen)
Zondag avond wederom sky :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakakaizoku
Vanavond Mithras al? Heb je even? Want ik moet nog vanuit bibiki bay naar de OP lopen dan :P

Dit weekend niet bizar veel gedaan, twisj heeft 75% van mijn activiteiten al opgenoemd (2x CoP en een poging om Jormy te bereiken, ja poging want ik ging vlak bij jormy dood en na een tijdje was ik d/c).

Gisteren nog met een BLM {friend} naar Sea Serpent Grotto gegaan om Novv the Whitehearted om te leggen, wat een piece of cake was, en ik niet veel later met een nieuwe Minstrel's Coat naar huis te gaan..

Nu 62 nog halen >.>;

Acties:
  • 0 Henk 'm!
yups... en dan heb ik het nog niet over alle dingen die ik afzeg: static bcnm/ksnm parties, assault static, salvage static
en dan nog de events die ik nog niet mee kan doen mbt tot sea twee keer per week...

en eigenlijk wil ik heel graag warrior levelen, maar zou niet weten wanneer ik dat moet doen. Hij is level 32 nu, maar ik heb zo'n leuke gear op bst dat ik die heel graag wil delen met een andere job.

Dan heb ik whitemage75 voor mage, bst75 voor solo en een DD job... compleet genoeg... maar ja, wanneer... jammer dat /bst nog niet zo goed is op dat level... ; ;

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Netjes dat je Novv te pakken hebt gekregen, ik dacht dat die kapot gecamped werd door gilsellers (hij dropt namelijk ook wel eens een siren's hair). Grappig, Ryosuke is al ongeveer een jaar bard 70+ en heeft pas recentelijk gaudy harnass, is pas bezig met opo opo crown en heeft geen minstrels coat :P Ok, hij heeft ook geen bard's roundlet, choral cannions +1 of coral cuffs +1.. geen wind torque, wind earring, musical earring of astute cape... en geen yigit body, sha'ir body of kirin's osode :+ gogo errant brd XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik was laatst iemand aan het helpen met een whm testimony, normaal camp ik dan even wat eyes en daarna de 3 NM's beneden (ocean, abyss an coral).... die lagoon + coral droppen zo snel een whm testy, das de moeite van gustav niet waard waar de meeste heen gaan imo.

Toen we charby gingen checken en de waterval afliepen stond daar die Now gewoon te staan, niemand aan het campen, we hebben zels nog ff gewacht op een bst maatje om de crab adds te pakken...
charby was er helaas weer eens niet ; ;

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakakaizoku
deTwisj schreef op maandag 26 februari 2007 @ 13:27:
Netjes dat je Novv te pakken hebt gekregen, ik dacht dat die kapot gecamped werd door gilsellers (hij dropt namelijk ook wel eens een siren's hair). Grappig, Ryosuke is al ongeveer een jaar bard 70+ en heeft pas recentelijk gaudy harnass, is pas bezig met opo opo crown en heeft geen minstrels coat :P Ok, hij heeft ook geen bard's roundlet, choral cannions +1 of coral cuffs +1.. geen wind torque, wind earring, musical earring of astute cape... en geen yigit body, sha'ir body of kirin's osode :+ gogo errant brd XD
Viel wel mee, enige andere die er waren waren wat vrienden van de BLM, waarmee hij had geregeld dat ik de coat kreeg en zij de hair, we hebben vanaf z'n window tot +/- z'n spawn (1,5 uur daarna) niemand anders langs zien lopen en waren de enige 4 in die hele ruimte.

Speaking of Opo-opo crown, als je die van plan bent te halen en de wyvern skull + giant fishbones gaat farmen wil ik wel een potje komen leechen voor ook die 2 items, dat ei heb ik al :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er zijn 4 rare/ex items die je moet hebben.

Lucky Egg (heb jij al, ik nog niet)
Wyvern Skull (heb ik al, jij nog niet)
Giant Fishbones (hebben we allebei nog niet)
Ancient Salt (hebben we allebei nog niet + klote droprate)

Daarnaast moet je een aantal wat duurdere items hebben.
Ten of Coins (70k)
Sands of Silence (20k)
Wandering bulb (20k)

en nog wat zooi :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakakaizoku
deTwisj schreef op maandag 26 februari 2007 @ 14:27:

Ten of Coins (70k)
Sands of Silence (20k)
Wandering bulb (20k)

Ik zag gisteren dat een cape welke ik heb toch al weer een paar honderd K waard is, dus om die items die ik moet kopen maak ik mij niet zoveel zorgen meer. Bleek dus een andere cape te zijn ipv. de black cape :\

Dat ancient salt heb ik dan net gemist bij somepage.

Nouja, laat ik eerst maar 65 proberen te halen >.>

[ Voor 3% gewijzigd door bakakaizoku op 26-02-2007 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakakaizoku
Ja, en ik had dus de black cape.. Waarom moet die ook zoveel op de bat cape lijken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakakaizoku
twisj, als je er zin in hebt om de crown te halen voor jou/ryo en als ik mee kan, hier staat een nette walkthrough voor de questitems :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Meeste items ken ik al (heb ik wel eens gehaald voor andere mensen, go figure :P) op zich heb ik er geen probleem mee om te helpen die items voor je te halen. Ik heb nu alleen erg weinig tijd dankzij onze grote vriendelijke CoP static (ik wil mensen slaan!!! !en hard!! :Pgrrrrrrrrr CoP). Ik weet dat megamichan ook brd wil doen en al items aan het verzamelen is voor brd gear (en dus ook opo opo) is er oppertunity genoeg ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakakaizoku
deTwisj schreef op maandag 26 februari 2007 @ 16:17:
Meeste items ken ik al (heb ik wel eens gehaald voor andere mensen, go figure :P) op zich heb ik er geen probleem mee om te helpen die items voor je te halen. Ik heb nu alleen erg weinig tijd dankzij onze grote vriendelijke CoP static (ik wil mensen slaan!!! !en hard!! :Pgrrrrrrrrr CoP). Ik weet dat megamichan ook brd wil doen en al items aan het verzamelen is voor brd gear (en dus ook opo opo) is er oppertunity genoeg ;)
Mja, ik moet zelf ook nog eerst die 2 prequests doen en hopen dat ik gil overhou, dus teleport me vanavond als we klaar zijn die kant maar op :P Ik kan eventueel nog een andere BLM proberen mee te krijgen tegen de tijd dat je hier tijd voor hebt overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren Mithra BC gedaan voor de laatste 3 mensen die hem nog moesten hebben. Ik weet dat matttt er een video van heeft gemaakt (incl. bloopers?). Grappige was dat we zelfs een maal hebben verloren met "de strategie der strategieen" oftewel gooi er SMNs en BLMs tegenaan, wat kan er dan mis gaan? :P nou........ :+

Eerste keer werd in ieder geval van mijn SMN op 1 mithra de "Astral Flow flavor of the day" geresist voor 330+ dmg ipv 660+ dmg. De andere SMN zei dat hij ongeveer 600 dmg deed op de mithra's. Vervolgens begon de -ga spamming van de 2 meegebrachte BLMs alleen rende mijn target (de DRG/WHM mithra die mijn AF deed resisten) meteen op mij af en zorgde er dus voor dat al mijn -ga's op 1 target terecht kwamen. En om het nog helemaal erg te maken deed de wyvern een healing breath 3 voor ong. 400 hp op de laatst overgebleven mithra waardoor deze de laatste nuke deed overleven. :+ (ohja, we hadden niet eens de moeite genomen om reraise items te gebruiken uiteraard :P)

Tweede keer ging het zoals het moest : SMNs doen "Astral Flow flavor of the day" ditmaal Titan ipv Ifrit. Dit deed in ieder geval voor mij gemiddeld 700 dmg (geen enkele resist dit keer). En vervolgens na de -ga spams gingen ze een voor een neer, zonder deaths nog wel (en nu hadden we wel reraise :P) 1/2 Win, btw Cor 2h f t w!! :P anders hadden we 2 uur mogen wachten haha.

Daarna nog even met matttt en katsuoy naar quicksand caves gegaan om te proberen 3 ancient salts te krijgen. Wat een klote drop is dat, 4 wormen met een 16min respawn time en wij gaan met TH2 0/16 voordat we maar gingen slapen... Als ik vanavond thuis ben kill ik er nog wat voor en na het sporten, ben daar ook maar uitgelogd gebleven. Heb weinig zin om steeds terug te lopen daar naartoe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baha
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 12-09 13:58
Onze laatste Xarcabard run hebben we ineens 10 AF drops gehad, voor geen duidelijke reden. :?
SAM dropt, DRG dropt, BLM nm dropt, THF nm dropt, tweede THF heeft dan TH3 naast mijn TH4 (met geleend knife) en dan begint het een beetje gek te worden. SMN drop van NM, en dan nog een DRG, RDM, BLM en nóg eens twee SMN horns. Tot hiervoor hadden we nog nooit een horn gezien, rest ook redelijk rare, maar de SMN stak erboven uit.

Verder nog de gewone limbus stuff gedaan, dynamis cities en pop NM's. Ook nog wel Jailer of Love gedaan, enkel halberd en novio helaas, nog geen love torque. D:

WAR heb ik voorlopig op 73 laten staan, ben NIN aan eht levellen geweest, 60 en net Blade: Jin 3 dagen terug ofzo. Wat een verademing na die :Chi, die deed het toch echt wel niet meer vs de DD's in mijn static. DRK WAR COR BRD en ik, moeten pickup healer oppikken. Nu snap ik NIN frustraties met haste *stukken* beter. ;p
DRK subt NIN met dual axes voorlopig, geen scythe skill genoeg voor guillotine, laat staan great sword skill voor spinning slash. Hopelijk vinden we de tijd om te gaan skillen, maar voorlopig outparst ze onze WAR (die heel respectabel is gegeard) in zowel melee dot als WS's, en op 70 dingt ze in een ridill. :p

Success met jullie CoP static, gaat wel goed vooruit zo te zien. :)
Oh, en success met die ancient salts, zijn zowat de meest irritante drop van opo-opo crown, iedereen huilt altijd over wyvern skull, maar wyvern mobs zijn duoable op 75, en droppen 1/2 of 1/3 ofzo. Bij die ancient salts zit je met beperkte spawns, duurt veel te lang, zeker als je nog mensen helpt ook. :<

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jezus zeg, van de 2 Xarcabard runs die ik heb meegemaakt in mijn dynashell heb ik een grand total van ik geloof 2 AFs zien droppen (mischien 3). RNG MNK en mischien nog DRG ook, juist diegene die niet eens zo super goed zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakakaizoku
gister met twisj nog een poging gedaan om het zoutvaatje te halen, en na weet ik hoeveel kills hadden we er eindelijk 1, waarna niet veel later (maar toen was ik weer net in whitegate) een 2e dropte........ iig is nu iedereen van ons voorzien en wordt het aggro ridden vulkaan en everybody's grudge farm time.. :p

overigens staat onze 5-3 mithra kill hier te bezichtigen: http://youtube.com/watch?v=rTn7Nx7__xU

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maandag sacrarium gedaan. Was mijn eerste keer, die professor was behoorlijk irritant als je het mij vraagt, maar ging uiteindeiljk wel neer. Gelukkig hadden we hate gecleared zodat ik lekker ver weg tussen wat fomors kon staan en resten...

Gisteren 2xbyakko gedaan met goede drops (waaronder 2xhaidate). Eindelijk sta ik nu in de top 3 van haidate lotter.
Daarna nog een keer B01 gedaan, deze keer met een classic setup en wonder boven wonder ging dat helemaal volgens het boekje. Wel 6(!) mistmelts nodig, maar die hadden we dan ook.

Vanavond Dynamis-Valkurm, maar dat ga ik niet redden vanwege de verjaardag van mijn ega.
Volgende week 3x kirin met dubbele sky punten, dan sta ik hopelijk voorgoed in de ranglijst voor haidate

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!
yeuy, die ga ik vanavond eens kijken. nu nog die van promy vazhl! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ow shit, ik heb nog nooit die quest gedaan en de laatste keer dat ik met een groep ZM4 heb gedaan at ik (al enigste met hate) een grudge van boven de 4k dmg.... hmmmmm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
deTwisj schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 08:55:
[...]

ow shit, ik heb nog nooit die quest gedaan en de laatste keer dat ik met een groep ZM4 heb gedaan at ik (al enigste met hate) een grudge van boven de 4k dmg.... hmmmmm.
lang leve courrier carrie :p

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!
6K schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 09:00:
[...]

lang leve courrier carrie :p
Ja, ik heb ZM4 ook eens gedaan met 3 of 4 mensen die geen hate hadden gereset alleen had ik wel Ryosuke bij op SMN75. Ik liet garuda maar tanken na een predator claw van 1.4k oid. Kreeg die me toch ff klop van een 10.000+ everybody's rancor... dat was echt mega komisch! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
deTwisj schreef op maandag 26 februari 2007 @ 14:27:

Ten of Coins (70k)
Sands of Silence (20k)
Wandering bulb (20k)

Lucky Egg (heb ik niet)
Wyvern Skull (heb ik niet)
Giant Fishbones (heb ik al)
Ancient Salt (heb ik sinds gisteren)

Ten of Coins (70k - heb ik)
Sands of Silence (20k - heb ik niet)
Wandering bulb (20k - heb ik)

en nog wat zooi :P (blackened toad + meubilair heb ik, hengel ga ik een keer kapot maken op de boot ofzo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mischien dat we vandaag na limbus nog even tijd hebben om langs uggalepih en ifrits cauldron kunnen gaan, namelijk voor 1 fish bones (voor ryo) en 2 wyvern skulls (voor mega en matttt), matttt mag deze keer wel /thf sub meenemen weer, dan kan ik met rithridan als ninja gaan. Dan kan ik "iets" beter hate houden tegenover mega :P (as if!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakakaizoku
deTwisj schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 15:39:
Mischien dat we vandaag na limbus nog even tijd hebben om langs uggalepih en ifrits cauldron kunnen gaan, namelijk voor 1 fish bones (voor ryo) en 2 wyvern skulls (voor mega en matttt), matttt mag deze keer wel /thf sub meenemen weer, dan kan ik met rithridan als ninja gaan. Dan kan ik "iets" beter hate houden tegenover mega :P (as if!)
2 fishbones dan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
deTwisj schreef op woensdag 28 februari 2007 @ 15:39:
1.2k+ nukes, {can you handle it?}. lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Opo-opo spul farmen kwam er gisteren niet meer van, jammer. Limbus liep enigzins wat uit omdat er wat weinig mensen waren en we de volledige 1.5h nodig hadden (en nog net 5 minuten te kort kwamen, klote meteor :(. Daarnaast heeft Limbus een hekel aan me, die godvergete BRD item uit apollyon wil gewoon maar niet droppen. En laat BRD AF+1 nou net een van de betere items voor een BRD zijn :/. 125+ coins en er niets mee doen, lol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakakaizoku
Zul je zien dat als ik straks een keer meega in Limbus dat item dropt :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als je limbus kunt betalen :P is 50k per keer dat je het doet (je moet een key item kopen voor 50k anders kan je niet naar binnen). Ik vind het best als je mee gaat en het item daardoor dropt :P we hebben namelijk in de Limbus shell de regel dat mensen die 1/2 op items zijn voorrang krijgen op mensen die 0/2 op items zijn :P (je hebt 2 rare/ex items nodig, eentje uit temenos en eentje uit apollyon).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
deTwisj schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 09:22:
Opo-opo spul farmen kwam er gisteren niet meer van, jammer. Limbus liep enigzins wat uit omdat er wat weinig mensen waren en we de volledige 1.5h nodig hadden (en nog net 5 minuten te kort kwamen, klote meteor :(. Daarnaast heeft Limbus een hekel aan me, die godvergete BRD item uit apollyon wil gewoon maar niet droppen. En laat BRD AF+1 nou net een van de betere items voor een BRD zijn :/. 125+ coins en er niets mee doen, lol.
Was meer 1 minuut wat we te kort kwamen. En dat item gaat wel een keer droppen, ik moet wel toegeven dat als je erop aan het wachten bent het lang duurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
na het lezen van dit allemaal heb ik 'heel' even zitten denken aan een opo-opo crowm.
Lucky egg heb ik en al het andere kan ik solo-en met gemak behalve the wyvern, maar neem ik gewoon 2 bst vriendjes mee.
Geld is ook geen probleem, maar... ik heb al o-hat, wyvern skull, tiger mask en als aanvulling hierop zit ik te denken aan zo'n turban.
De tiger mask vervang ik nog met een monster gear als ie dropt. Maar ik vind 4 headpieces toch wel genoeg, daarhoeft niet nog eens een crown en dus ook panama's aan toegevoegd te worden.

Hetgeen inhoudt dat ik eerdaags mijn lucky egg maar eens mee ga nemen naar een ksnm om de drops te improven :D

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakakaizoku
6K schreef op donderdag 01 maart 2007 @ 16:05:
na het lezen van dit allemaal heb ik 'heel' even zitten denken aan een opo-opo crowm.
Lucky egg heb ik en al het andere kan ik solo-en met gemak behalve the wyvern, maar neem ik gewoon 2 bst vriendjes mee.
Geld is ook geen probleem, maar... ik heb al o-hat, wyvern skull, tiger mask en als aanvulling hierop zit ik te denken aan zo'n turban.
De tiger mask vervang ik nog met een monster gear als ie dropt. Maar ik vind 4 headpieces toch wel genoeg, daarhoeft niet nog eens een crown en dus ook panama's aan toegevoegd te worden.

Hetgeen inhoudt dat ik eerdaags mijn lucky egg maar eens mee ga nemen naar een ksnm om de drops te improven :D
Verbeterd zo'n lucky egg dan je droprate?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
tja... men 'zegt' het... het is een rumor, maar ik heb al veel mensen gesproken die zeggen dat het werkt
net als een 4-leaf mandy thingy

(moet je hem dus wel opeten en ben je hem kwijt)

[ Voor 29% gewijzigd door 6K op 01-03-2007 16:25 ]

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren Snoll Tzar gedaan voor ongeveer 8 man die de win nodig hadden. Uiteindelijk zijn we 1/2 op wins gegaan dus zijn er nog 4 man over die de win nog moeten hebben. Achteraf gezien was het wel een beetje overduidelijk dat de eerste party te weinig schade zou gaan doen. Eerste party setup was WAR/NIN (fully buffed rampage deed wel 900 dmg), SAM/RNG, THF/DRK, BLU/THF, BRD/WHM (gogo SVminuet2+3), RDM/BLM die voornamelijk moest curen. Het probleem was gewoon het feit dat het ERG moeilijk is om een fatsoenlijke SATA uit te voeren, laat staan met 2 personen en maar 1 (mini)tank. Ik merkte dat de BLU in ieder geval zijn Death Scissors (sp?) "miste" waardoor hij maar ~200 dmg deed. Ik hoop voor de volgende keer wat extra mensen erbij te hebben die kunnen helpen de THF een win te krijgen zodat ik die kan vervangen met een betere DD voor de andere party. Waarom ik tot die conclusie kom is vanwege het feit dat het "zo makkelijk" ging voor de tweede party.

De tweede party setup was WAR/NIN, SAM/WAR (had geen /RNG), RNG/SAM, MNK/SAM, BRD/WHM, RDM/BLM. Geen salts, gewoon blijven hakken tot hij neer gaat. Het enigste wat ik heb kunnen zien was mijn eigen damage (filters). Ik heb alleen tijd gehad voor Sidewinder->EES->icarus wing->Sidewinder. Goed voor 3x~700 damage, dat is toch al 2100/9000 en dan heb je nog 4 andere mensen over (omdat we een BRD hadden voor buffs), de rest hoeft dan nog maar ~1700 damage de man te doen. Dit is makkelijk haalbaar voor elk van de bovengenoemde jobs.

Zaterdag nogmaal proberen om het te halen voor de overige 4 man. Met wat extra man zal dat zeker moeten lukken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baha
deTwisj schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 09:19:
Gisteren Snoll Tzar gedaan voor ongeveer 8 man die de win nodig hadden. Uiteindelijk zijn we 1/2 op wins gegaan dus zijn er nog 4 man over die de win nog moeten hebben. Achteraf gezien was het wel een beetje overduidelijk dat de eerste party te weinig schade zou gaan doen. Eerste party setup was WAR/NIN (fully buffed rampage deed wel 900 dmg), SAM/RNG, THF/DRK, BLU/THF, BRD/WHM (gogo SVminuet2+3), RDM/BLM die voornamelijk moest curen. Het probleem was gewoon het feit dat het ERG moeilijk is om een fatsoenlijke SATA uit te voeren, laat staan met 2 personen en maar 1 (mini)tank. Ik merkte dat de BLU in ieder geval zijn Death Scissors (sp?) "miste" waardoor hij maar ~200 dmg deed. Ik hoop voor de volgende keer wat extra mensen erbij te hebben die kunnen helpen de THF een win te krijgen zodat ik die kan vervangen met een betere DD voor de andere party. Waarom ik tot die conclusie kom is vanwege het feit dat het "zo makkelijk" ging voor de tweede party.

De tweede party setup was WAR/NIN, SAM/WAR (had geen /RNG), RNG/SAM, MNK/SAM, BRD/WHM, RDM/BLM. Geen salts, gewoon blijven hakken tot hij neer gaat. Het enigste wat ik heb kunnen zien was mijn eigen damage (filters). Ik heb alleen tijd gehad voor Sidewinder->EES->icarus wing->Sidewinder. Goed voor 3x~700 damage, dat is toch al 2100/9000 en dan heb je nog 4 andere mensen over (omdat we een BRD hadden voor buffs), de rest hoeft dan nog maar ~1700 damage de man te doen. Dit is makkelijk haalbaar voor elk van de bovengenoemde jobs.

Zaterdag nogmaal proberen om het te halen voor de overige 4 man. Met wat extra man zal dat zeker moeten lukken!
BLU/THF lijkt me eerder een kopzorg dan THF/DRK (dankzij assassin), THF kan openen met SATAhidews, mob op een iemand plakken met een hoop damage, en dan normaal nog een keer TA of SA WS'en. Maar goed, in zo'n zerg fights is SATA voor eender welke job kut. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Hoi,

Ik heb ongeveer 2 jaar terug FFXI voor het laatste gespeeld ik heb het toen 2,5 jaar gespeeld en het beviel me echt heel goed. Ik ben begonnen daarna met WoW maar ik wil eigenlijk toch weer FFXI gaan spelen omdat ik WoW wel weer gezien heb.

Nou wil ik het spel eigenlijk voor me xbox360 kopen omdat dat in verhouding wat goedkoper is (moet namelijk de addons los kopen voor pc versie das net zo duur). Samen met een usb keyboard moet dit overigens prima werken. Maar heeft iemand hier ervaring mee?

2e vraagje is het mogelijk om via de 360 wel op een server te komen waar GoT'ers zitten dat lijkt me wel het leukste namelijk. Vind het niet erg om overnieuw te beginnen maar paar nederlanders is atlijd handig ook qua tijden om te spelen namelijk.

Maar goed dat was het eigenlijk wel :) I want my Dark Knight back!! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hey LordHades, lang geleden dat ik jou naam heb gezien in een FFXI thread ;) Als je nog even wilt wachten dan is het voor jou mogelijk om tijdens character creatie de locatie van je character op tegeven zonder dat je een world pass nodig hebt. Wat ik er van heb begrepen gaan ze dat woensdag implementeren (woensdag avond maintenance, dus donderdag kan je er effectief gebruik van maken :p)

Naar mijn weten is Ragnarok server nog steeds de meest Nederlandse server zelf zit ik nog steeds op Gilgamesh. Ze zijn ook van plan om een service te introduceren om hele characters/accounts van server te laten wisselen. Zou het mogelijk kunnen zijn om met mijn lv75 char van Gilgamesh te verhuizen naar een andere server. Ik denk alleen niet dat ik dat zo snel zou doen, dan zou ik alle moeite die ik momenteel in een linkshell stop weggooien. Basicly 5 maanden "werk" voor een genbu's kabuto en a.head? En dat terwijl ik naast elke avond er zijn, een handvol mensen van rank5 naar sky heb geholpen en bezig ben een stuk of 15 mensen van cop chapter 3-5 naar sea te brengen (terwijl ik mijn eigen financien erin loop te proppen alsof ik rijk ben >.> as if). Nee, ik ga daar niet weg voor ik waar voor m'n geld/effort heb.

On that note, CoP chapter 5-3 afgerond voor iedereen (op 2 mensen na, go figure :P) en er zijn nu een 6-tal die airship hebben gewonnen. Op het sky front hebben we dit weekend een haidate-loze byakko aangepakt en een dbody-droppende kirin. Blah, we hebben osode's en haidate's nodig (obviously). Daarnaast heb ik in mijn "vrije tijd" een opo-opo crown bemachtigd, en daarmee ook kat en matttt hun opo opo crown helpen te krijgen.

Nu ben ik alleen bijna broke en moet ik weer een manier zien te vinden om geld te verdienen, dat "aardig/behulpzaam zijn" kost een hoop duiten zeg ik je. Ik heb voor het eerst sinds een HELE lange tijd wat oude gear lopen verkopen voor wat centen (bijv. heavy crossbow +1 voor m'n 66rng die ik al een jaar ofzo niet meer heb aan heb geraakt behalve voor missions). Kat! Jou nin -> 40! Jij + Ik -> pcc bc!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakakaizoku
Ja dat was wel mooi, wakker worden en skull + fishbones in m'n inventory zien zitten, hulde _/-\o_

Youtube loopt weer te miereneuken over de lengte van de filmpjes die ik wou uploaden, dus je moet nog ff geduld hebben met het zien ervan :')

Tevens heb ik ook nog een zooi beastman seals te verbrassen, dus als je nog hulp nodig hebt wil ik wel komen helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Ah thanks voor de info :). Nou moet ik alleen nog even achter halen of de xbox360 variant op de zelfde servers zit als de ps2 en pc versie. Ik hoor van de 1 wel en van de ander weer niet. Denk dat ik gewoon maar een mailtje naar ze stuur om te vragen. Het lijkt me beetje dom als het niet het geval zou zijn want er zijn in verhouding stuk minder mensen op de 360 :) maar heb geen zin om het op me pc te doen wil lekker vanaf de bank met keyboardje naast me :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
PS2, PC en Xbox 360 spelen allemaal op dezelfde server.
Je kunt ook met een PC account op je 360 spelen of op je PS2 en natuurlijk andersom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Ah nou hoef ik ook niet te mailen. Ik haal hem van de week wel of als ik in me nieuwe huis zit einde van de maand dan staat me 360 weer in de woonkamer en dan ga ik WoW maar eens opzeggen en weer lekker FFXI doen :D Zorg wel dat ik op ragnaros te recht kom dat lijkt me wel handig en leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Arunia schreef op maandag 05 maart 2007 @ 10:21:
PS2, PC en Xbox 360 spelen allemaal op dezelfde server.
Je kunt ook met een PC account op je 360 spelen of op je PS2 en natuurlijk andersom.
Is dat zo? Ik had gehoord dat je met een 360 account niet op de PC versie kunt spelen omdat deze gekoppeld is aan je gamerstag. Hoe dan ook, iedereen (PC,PS2,360) spelen allemaal op dezelfde servers. De servers zijn niet platform of locatie gebonden, je speelt letterlijk met iedereen (wat soms handig is en soms een nachtmerrie).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Ik heb de laatste tijden absoluut geen mogelijkheid gehad om FFXI te spelen. Gewoon veel te druk in mijn hoofd.
Ik hoop eigenlijk einde van het jaar de HDtv beneden te hebben en een Media Center waarop ik dan FFXI ook installeer zodat ik lekker daar FFXI kan gaan spelen. Moet nog even kijken hoe ik dat allemaal aan zal pakken.

@deTwisj,
hmm... daar zeg je me wat. Ik denk dat het niet veel uit zal maken of je gamerstag aan het account hangt of niet. Geloof dat MS ook bezig is met een PC gamerstag, misschien is dat wel te gebruiken voor FFXI, maar in iedergeval kan LordHades samen spelen met PC en PS2 mensen, en dat was volgens mij het belangrijkste.

[ Voor 33% gewijzigd door Arunia op 05-03-2007 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
arunia: log je wel zo mee en dan in? anders is je account straks weg...

ik heb zaterdag besteed aan het campen van de thief's knife NM, maar daar is niets aan... shitload of RMT die allemaal geen poot uitsteken naar placeholder.
Uiteindelijk Fauron maar een keertje gepakt, niemand camped die, dus ff placeholders gepakt en 16 minuten later fauron gekilled... too weak.
Daarna naar Sozu Tarberry gegaan (hocho drop) en daar een uurtje of 8 gecamped, ook daar 2 rmt die niets deden, maar CC leeft daar wat langer, dus lekker Tonberry coat's gedesynth naar linen cloth.
Uiteindeiljk bleef ik alleen over en eindelijk popte hij. Stoneskin op en hakken met die hap... helaas, op 20% deed ie mijin gakaru voor 1500 damage op zowel CC als mijzelf. Pld vriiend kwam raisen en hij was still up... omgelegd maar geen drop, wel weer 1 van die rare/ex items gekregen voor opo-crown... misschien toch maar halen.

Oh ja en Dynamis Lord maar weer geprobeerd, weer een wipe, maar deze keer niet op 70% maar op 19%, we maken vooruitgang :D

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
@BioBakker,

no worries. Ik log wel eens in, maar voor heel kort. daarnaast betaal ik ook gewoon iedere maand (die 13 euro kan ik ook wel missen).
Dus wanneer ik tijd zou hebben kan ik gewoon meteen spelen zonder problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mattttt schreef op maandag 05 maart 2007 @ 10:10:
Ja dat was wel mooi, wakker worden en skull + fishbones in m'n inventory zien zitten, hulde _/-\o_

Youtube loopt weer te miereneuken over de lengte van de filmpjes die ik wou uploaden, dus je moet nog ff geduld hebben met het zien ervan :')

Tevens heb ik ook nog een zooi beastman seals te verbrassen, dus als je nog hulp nodig hebt wil ik wel komen helpen.
Ach, die filmpjes kan je ook over msn sturen vanavond :P Ik zal niet miereneuken over de lengte ervan :P.

Heb jij nog gear voor cap40? Ik denk dat het wel mogelijk is met nin/war war/nin rdm maar dan heb je op z'n minst gear nodig :P Natuurlijk is het meest ideale nog altijd de nin nin rdm variant, alleen heb jij die jobs niet op lvl40.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakakaizoku
deTwisj schreef op maandag 05 maart 2007 @ 11:19:
[...]

Ach, die filmpjes kan je ook over msn sturen vanavond :P Ik zal niet miereneuken over de lengte ervan :P.

Heb jij nog gear voor cap40? Ik denk dat het wel mogelijk is met nin/war war/nin rdm maar dan heb je op z'n minst gear nodig :P Natuurlijk is het meest ideale nog altijd de nin nin rdm variant, alleen heb jij die jobs niet op lvl40.
Ik heb wel gear voor thf denk ik, moet ik ff kijken, maar die zit wel op 36 omdat een bepaald aantal mensen een hele tijd geleden geen zin meer had om die 5k TNL van mij af te wachten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Ik hoorde trouwens dat het wat makkelijker is om nu te lvlen ik weet nog wel dat het paar jaar terug echt een crime was om hoog te komen me darknight was lvl 55 ongeveer maar dat heeft wel even geduurd. VInd het niet erg dat het wat langer duurt heb wel tijd savonds. Maar iets sneller zou wel mogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mattttt schreef op maandag 05 maart 2007 @ 11:22:
[...]

Ik heb wel gear voor thf denk ik, moet ik ff kijken, maar die zit wel op 36 omdat een bepaald aantal mensen een hele tijd geleden geen zin meer had om die 5k TNL van mij af te wachten ;)
Als ik mij niet vergis hebben die bepaalde aantal mensen ervoor gezorgd dat jou lazyass whm van 30ish naar 37 werd gePLed :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vraagje, moet je per character betalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_T
Verwijderd schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 13:38:
Ik heb een vraagje, moet je per character betalen?
Je betaald een vast bedrag per maand waarbij je 1 character kan maken die in totaal 18 jobs kan spelen (afwisselend maar met zelfde pop), wil je verschillende characters betaal je per extra character 1 euro extra.

Verder war 53-55 gehaald (eindelijk uit kuftal => gister 17k exp in wajaom :) ), blu 1-12 (erg leuke job, maar kan lang duren om spells te leren) en nog wat andere zut gedaan...

Die bcnm wings of fury met 3x bst verloren we trouwen 2 van de 3x :X
6x charm failure achterelkaar en alle 3 met +23 chr extra :X
Super vaag... maar er dropte wel een astral :) dus dat is 130k pp.

Verder nieuwe eu ls die ook dyna, hnm, sky doet ipv mijn oude vrijwel dode ls :( Dus ook daar actief mee en weer eens naar sky geweest

Weet iemand trouwens of je van die nm die hard shield dropt, daar heb ik een dol gizmo ofzo van gejat. Wat kan ik daarmee doen ?

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb al een paar keer op de site van FFXI gekeken en het lijkt me allemaal erg interesant. Nu heb ik wel wat MMO's gespeeld en vroeg me af of je als newbe nog goed kan mee lopen in het spel? tevens vroeg ik me af of er ook een trial is voor het spel zodat ik het zou kunnen aanvoelen en kijken hoe het speelt.

Groet,
Avy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_T
Verwijderd schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 13:56:
Ik heb al een paar keer op de site van FFXI gekeken en het lijkt me allemaal erg interesant. Nu heb ik wel wat MMO's gespeeld en vroeg me af of je als newbe nog goed kan mee lopen in het spel? tevens vroeg ik me af of er ook een trial is voor het spel zodat ik het zou kunnen aanvoelen en kijken hoe het speelt.

Groet,
Avy
je kan als newby prima meekomen als je maar aan 2 eisen voldoet:
1) beetje doorzettingsvermogen
2) je moet dingen uit willen zoeken want niet alles is altijd standaard... (ik zoek vrijwel iedere missie op en zoek welke dingen ik moet doen en wat ik waar kan vinden. Tis niet zoals World of Warcraft waar dingen soms meer voor de hand lijken te liggen)

Verder voor een trial zou je misschien op playonline.com kunnen kijken maar weet eigenlijk niet of die er is.

Verder klein tipje lees ff wat post dingen door... de groet, Avy hoeft hier niet op GoT omdat we elkaar anders altijd blijven groeten :) Succes en bij vragen kan je hier altijd wel terecht

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 13:56:

Groet,
Avy
Geen idee of er specifiek een te downloaden trail versie is. Wel weet ik dat je de eerste maand gratis kunt spelen en pas daarna maandelijks moet betalen voor je character.

Het is op zich nog goed mogelijk om het spel te spelen zelfs als je als nieuwe speler het spel in komt. Er zijn nog mogelijkheden genoeg om op een lage leven genoeg geld te verdienen om de simpele dingen in het leven aan te kunnen schaffen. Dingen zoals food, equipment zijn niet altijd even duur. Pas wanneer je gaat zoeken voor High Quality (hq) equipment e.d. word het wat moeilijker om het te verkrijgen.

Verder is het spel zo ontworpen dat er een vrij grote kans is dat je zelfs op lage levels al mensen tegenkomt die het spel al lang spelen maar met een nieuwe job beginnen (op dezelfde character, het is allemaal mogelijk in dit spel!). Dit is zowel een voordeel als een nadeel, er zijn altijd mensen bij die vriendelijk wat dingen kunnen uitleggen en je kunnen helpen het spel te begrijpen, maar er zijn ook mensen die absoluut geen geduld hebben en alleen het beste van het beste eisen (de 'elitists' zeg maar). Voor mij is het spel het duidelijk waard geweest, ik speel nu al meer dan 3 jaar en heb heel wat dingen in het spel gedaan en er zijn nog steeds dingen om in het spel te doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar kan ik hem kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Er is geen mogelijkheid tot een trial fase in het spel.
De enige mogelijkheid die je hebt is het spel kopen en dan de eerste maand gratis spelen.
Bevalt het niet, zet je het stop en betaal je dus niet meer.
Ja, het kost je de aanschaf van het spel, maar dat is het dan ook.

www.dimplus.nl is een goede webshop.
Die heeft em niet meer.
Futurezone? thegamestore.nl? (winkel zit in Spijkenisse, maar de site linked naar gameorder als het goed is, wat overigens gewoon dezelfde winkel is alleen dan het magazijn).

[ Voor 30% gewijzigd door Arunia op 06-03-2007 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
Komt binnenkort, FF-XI met alle 3 de uitbreidingen:

http://www.play.com/Games...2007_Edition/Product.html

Deze is voor de XBox:

http://www.play.com/Games...l_Fantasy_XI/Product.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arunia schreef op dinsdag 06 maart 2007 @ 14:35:
Er is geen mogelijkheid tot een trial fase in het spel.
De enige mogelijkheid die je hebt is het spel kopen en dan de eerste maand gratis spelen.
Bevalt het niet, zet je het stop en betaal je dus niet meer.
Ja, het kost je de aanschaf van het spel, maar dat is het dan ook.

www.dimplus.nl is een goede webshop.
Die heeft em niet meer.
Futurezone? thegamestore.nl? (winkel zit in Spijkenisse, maar de site linked naar gameorder als het goed is, wat overigens gewoon dezelfde winkel is alleen dan het magazijn).
Kan alleen uitbreidingen op die site vinden :P Ik hoop dat die nieuwe pack ook bij bol.com te koop is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Die Xbox360 versie die ga ik inderdaad halen. Ik heb namelijk zoals al gezegt het spel liggen met 2 addons voor pc maar als ik de addon koop ben ik zowat net zo veel kwijt. Bij gcshop.nl is die xbox360 versie 35 euro met de 3 addons er in verwerkt. Maar goed ik wacht nog even dat dat system is geintroduceerd dat je wereld kan kiezen en dan zal i khet eens gaan halen samen met een usbkeyboardje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil graag het spel kopen en daar zit een periode van 30 dagen bij. Heb ik dan nog steeds een creditcard nodig als ik alleen gebruik wil maken van die 30 dagen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_T
- The Notorious Monsters listed below now require a certain item to be traded in a certain location in order to appear.

Big Bomb/Alkyoneus/Pallas/Sozu Rogberry/Ullikummi

Iemand enig idee wat de pop items zijn? ik wil binnenkort sozu gaan campen voor Thiefs knife :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baha
Flickering Lantern voor sozu, dropt van pursuers, shijnt een HN pop item-achtige droprate te hebben, maar Knife dropt wel 100%, ga er morgen ofzo zeker eentje halen.
Blij dat ik maar iets van een 0/25 ben, heb maar een paar keer fanatiek gecampt, als ik meer had gecampt, had ik me nu best wel lullig gevoeld. ;p

Wat een update, dan toch vooruitzichten op een haidate in de nabije toekomst. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
HN pop item achtige drop? tenzij je HNM bedoeld zou ik zo snel niet weten wat je met HN wilt zeggen. En dan nog ken ik geen HNM die van alleen een drop gepopt kan worden (elke "HNM" die poppable is, wordt gepopt door een crafted item).

Ik verwacht een monopolisatie van tonberry pursuers ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_T
w00t ik denk dat ik dan vanavond eerst ff 3 gold coins aan het jatten ben :/, dan hate ga resetten om niet dood te gaan aan de grudge ofzo en dan maar tonberry persuers ga campen / killen :D
(die klote throat stab deed laats 1100 vd 1300hp dmg, dus dat moet ik wel zien te voorkomen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
throat stab verandert toch niet mee met de haat? dat is toch alleen everyone's grudge...
die doet inmiddels op mij zo'n 1200 damage.

Throat stab doet volgens mij altijd op iedereen 95% damage voor zover ik gezien heb.

ik heb sozu vorige week 16 uur non stop gecamped, geen drop...

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo'n super patch en ik zit op m'n werk ;_; man, Ik hoop echt dat ze niet de thfs knife doen ninja patchen voor ik m'n kans krijg! (100% drop lijkt me een foutje eigenlijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakakaizoku
Ze zullen wel hebben gecompenseerd door de droprate van de popitem 1/10000000 te maken ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
deTwisj schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 11:33:
Zo'n super patch en ik zit op m'n werk ;_; man, Ik hoop echt dat ze niet de thfs knife doen ninja patchen voor ik m'n kans krijg! (100% drop lijkt me een foutje eigenlijk)
Ah, ik wou al een keer voorstellen zo'n ding voor je te halen. :)

march update = WIN

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Neelon schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 12:51:
[...]

Ah, ik wou al een keer voorstellen zo'n ding voor je te halen. :)

march update = WIN
Nou, ik ga in ieder geval proberen zo'n ding te krijgen voor Limbus vanavond (als dat nog door gaat dus). Het zal wel moeilijk zijn met het claimen van een pursuer maar proberen zal ik. Het is in ieder geval beter dan het proberen claimen van Sozu prepatch :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
deTwisj schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 13:10:
[...]

Nou, ik ga in ieder geval proberen zo'n ding te krijgen voor Limbus vanavond (als dat nog door gaat dus). Het zal wel moeilijk zijn met het claimen van een pursuer maar proberen zal ik. Het is in ieder geval beter dan het proberen claimen van Sozu prepatch :P
Limbus? Het is donderdag gast. En iemand op BG had 100% drop op Thief's Knife. Kan mazzel zijn, maar ik denk dat dit leuk gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren was maintenance en op dinsdag was er niet genoeg animo om het te doen (te weinig mensen online). Vandaar dat Buga opperde het vandaag te doen, ik weet niet zeker of dit doorgaat, ik heb Buga nog niet op MSN gezien waar ik hem normaalgenomen wel op kan vinden.

Ja dat Sozu momenteel 100% drop is had ik ook gelezen, ik ben alleen als de dood voor een emergency patch die het even terug zet op het oude niveau. Heh, Quixotic van SD heeft nu al z'n thf's knife "ff" gehaald. Btw, ik heb gelezen dat zo'n beetje elke Tonberry Pursuer die pop item kan droppen, ook degene die niet in de buurt van de ??? zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
deTwisj schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 14:07:
Gisteren was maintenance en op dinsdag was er niet genoeg animo om het te doen (te weinig mensen online). Vandaar dat Buga opperde het vandaag te doen, ik weet niet zeker of dit doorgaat, ik heb Buga nog niet op MSN gezien waar ik hem normaalgenomen wel op kan vinden.

Ja dat Sozu momenteel 100% drop is had ik ook gelezen, ik ben alleen als de dood voor een emergency patch die het even terug zet op het oude niveau. Heh, Quixotic van SD heeft nu al z'n thf's knife "ff" gehaald. Btw, ik heb gelezen dat zo'n beetje elke Tonberry Pursuer die pop item kan droppen, ook degene die niet in de buurt van de ??? zitten.
Dat heb ik ook gelezen ja, gaat nog leuk worden. Alleen als ze vandaag limbus doen, kunnen ze dat niet meer in het weekend doen tenzij het voor Sky is, anders komt de normale woensdag limbus dag in het gedrang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_T
grr ben net ingelogd.... 59 campers voor pop item van sozu :X

ga ook mijn geluk maar proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey,

6 weken geleden weer eens begonnen met FFXI na een 2 jaar break. Wist niet dat er op tweakers ook nog een topic over was aangezien deze game niet zo heel bekend is in Nederland. :p

Zitten hier ook nog mensen op Ragnarok? Ben helemaal opnieuw begonnen, ook dus een nieuwe server ''Ragnarok''

Zojuist me AF1 weapon voor THF gehaald en Empress Hairpin vandaag ook gehaald 1/2 ... was dus weer 1 groot feest.... Bounding boots ook 1/6.

atm 42WAR/41THF/25NIN/19MNK/10WHM/7RNG/5BLM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baha
deTwisj schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 08:34:
HN pop item achtige drop? tenzij je HNM bedoeld zou ik zo snel niet weten wat je met HN wilt zeggen. En dan nog ken ik geen HNM die van alleen een drop gepopt kan worden (elke "HNM" die poppable is, wordt gepopt door een crafted item).

Ik verwacht een monopolisatie van tonberry pursuers ;)
Hornetneedle, weet niet of het zo is, maar die kan soms ook lastig zijn om te krijgen. Nuja ik zie wel wanneer ik een dezer dagen eens langsga. Nu nog wat te druk voor me daar. :p

Voor throat stab moet je gewoon op maximum melee range staan, en telkens je de "blahblah readies TP move" animatie ziet unlocken en wegrennen, dan loop je de stab out of range. Eens je wat vertrouwder bent kan je gewoon blijven staan bij de andere tp moves, maar in het begin ben je de timing nog niet zo gewoon meestal. Kan hij je alleen nog pakken met light of penance bind > throat stab, dan heb je wel een probleem. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Baha schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 01:19:
[...]

Hornetneedle, weet niet of het zo is, maar die kan soms ook lastig zijn om te krijgen. Nuja ik zie wel wanneer ik een dezer dagen eens langsga. Nu nog wat te druk voor me daar. :p

Voor throat stab moet je gewoon op maximum melee range staan, en telkens je de "blahblah readies TP move" animatie ziet unlocken en wegrennen, dan loop je de stab out of range. Eens je wat vertrouwder bent kan je gewoon blijven staan bij de andere tp moves, maar in het begin ben je de timing nog niet zo gewoon meestal. Kan hij je alleen nog pakken met light of penance bind > throat stab, dan heb je wel een probleem. :p
Nou ik heb menig keer een throat stab op m'n toekie gehad omdat hij het deed net na mijn WS (ik weet, moet zijn TP kunnen weten :P vooral wanneer m'n WS hem onder de 25% hp drukt).

En Baha, heb jij je knife al? Ik heb gisteren een uurtje of 2 geprobeerd te farmen, in het totaal mischien 10 pursuers kunnen claimen in Pawberry area, nadeel was alleen dat er een (schijnbaar beruchte) groep JP spelers kwam, uiteraard met thf knife ter hande, die zo'n beetje elke pursuer claimde die er popte. Eerste waren we nog ff 1/4 pursuer claims, maar toen onze NIN/WAR weg ging hadden we welgeteld 0 mensen met een ranged nonmagic claim methode. Dat in een area met veel pots en dolls is best wel onhandig. Maar ook in de area waar Pawberry z'n ??? zit en er alleen maar tonberrys spawnen was het gewoon onmogelijk om tegen hun te claimen. Menig keer had ik Dia op 70% of hoger zitten en NOG geen claim.

Uiteraard zit nu de AH vol met THk's, waarschijnlijk van die profiteurs die nu gewoon pop item gaan campen en "ff" een nieuwe knife halen. Bonze Marberry heeft zijn plezier wel gehad btw, heb gehoord dat menig mens met hem heeft lopen MPK'en voor claims.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_T
ik heb gister in 4 uur tijd, 1 claim gehad :X
Geen drop van key item natuurlijk... weet wel inmiddels 5 plaatsen voor de pop van persuers, 4 in het gedeelte van sozu, 1 a 2 in het gedeelte waar die nm doll rondloopt die hardshield dropt.

noord en zuid van sozu room, 1x op stairs rechts als je door het gangetje loopt, 1x in nm room, 1x in zo'n klein kamertje als je andere kant van nm room uitgaat. Dan aan de andere kant bij die doll nm, de trappen op en dan ergens in die gangen kwam ik er 1 tegen maar die was natuurlijk ook overcamped :(

Ga wel de volgende keer thf/war omdat je dan meer kans maakt met claims ten opzichte van mug claimen

Pagina: 1 ... 5 ... 24 Laatste