Lord_T schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 13:28:Misschien dat ik zelf maar eens een dynamis ls moet maken maar ik heb geen idee hoe wat en waar omdat ik nog nooit dynamis gedaan heb. Ik weet dat je ongeveer 2 mil aan kosten hebt om het te starten, maar ja en dan...
Geen idee hoe de setup enzo zou moeten zijn dus tja...
Minimum is ongeveer:
BLM pt : 4~BLM's + BRD + RDM: BRD
en RDM is niet 100% noodzakelijk, maar ze moeten zeker refresh hebben. Weinig RDM's hebben het uithoudingsvermogen om feilloos 2-3 uur lang 6 man te refreshen, BRD is handiger. Ideaal gezien moeten de BLM's niet veel sleepga'en, RDM's kunnen dit beter en zouden dan ook de main sleepers moeten zijn. (een tweetal goede is genoeg, en ze kunnen dit perfect combineren met hun andere taken)
Tank pt : 2 tanks, 1-2 WHM's, BRD en/of RDM, 2-3 filler DD (ik zit meestal in deze pt als ik pull, beste WHM's zitten hier in en die zijn alert om mij te curen als ik na pulls in het rood gemept word.
Verder kan je gewoon standaard DD pt's toevoegen, of meer BLM pt's, of als je twee volle alliances benadert, werken met een main assist voor beide alliances zodat je je melees meer spreid. Verder zijn 2-4 THF's erg aan te raden, verspreid over de alliance(s)
Onze LS werkt met één assist, zijn meestal tussen de 20 en de 36ish members online voor dynamisruns, ondertussen zijn dat een 80tal runs in totaal.
6K schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 15:37:Persoonlijk zou ik beginnen met sandy of jeuno en maak je leden duidelijk dat het dry runs zijn. Runs om te kijken hoe het gaat. Schaam je niet om (herhaaldelijk) te sterven... das vrij normaal in dynamis, zeker in beginnende shells.
Zorg dat je een caller aanwijst en laat iedereen /assist gebruiken, als iedereen op een pull naar eigen inzicht gaat reageren wordt je niet oud.
Idd, je zal in het begin zeker veel sterven voordat je de base cities goed doorhebt. Het is voornamelijk oefening, en weten waar je naar maps moet zoeken.
Wiki
Dynamisbums Phoenix multinationale dynamis shell, hebben de meeste "gekende" strategiën en routes in Dynamis gepionierd sinds release van Dynamis. Hele goeie strategy pages als je wat hands-on ervaring wilt, in plaats van de redelijk vage Wiki info.
Lord_T schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 13:28:Verder zie ik bij jou baha dat jij bepaalde body and gloves hebt.. welke zijn dat? En is die ziska beter dan de armbrust? Ik heb nu de armbrust... (ziska wel 400k goedkoper

)
Wat voor build heb jij uberhaupt? Zie de neck voor +acc en in je stats niet echt +str of +dex
Verder zie ik iets van woodsman of venerer rings en een +haste belt?
Ziska's gekocht omdat tja, de enige stat op Armbrust/Ziska's die me boeit de r.acc is (Ziska's 8 vs Armbrust 3), r.att en hogere DMG op armbrust zijn niet zo belangrijk, ik schiet om te enfeeblen, niet voor damage. Dat Ziska's sneller en goedkoper is zijn twee leuke bonuspunten.
Die gear op blau dolch screenshot was maar haastig aangedaan, meestal tp ik in deze setup:

Blau Dolch/Sirocco Kukri als daggers
Bomb Core/Combat's Caster's Boomerang +2/Ziska's met acids
Walahra Turban normaal,
Homam Zucchetto of Ohat bij acc problemen
Spectacles
Suppa/Brutal
Homam Corazza
Homam Manopolas
Sniper/Rajas, Sniper/Sniper als het echt nodig is
Amemet+1,
Swift Belt
Homam Cosciales
Homam Gambieras
Haste/acc setup, heb 8/8 dagger merits dus eet er 99% van de tijd meat mee (bison steak, hedgehog pie, sis kebabi, red curry en consorten). STR en DEX is practisch weg uit mijn tp setup, haste, accuracy en attack zijn belangrijker bij het tp'en vind ik, enkel de rajas blijft omdat ik de store tp appreciër, maar bij sommige camps moet hij er ook aan geloven voor een sniper. :3
STR/DEX/AGI gear zit zo ongeveer nog enkel in mijn SA, TA en WS macro's, maar die zijn hier al eerder voorbijgekomen denk ik. :x
[
Voor 3% gewijzigd door
Baha op 13-12-2006 04:03
]