Acties:
  • 0 Henk 'm!
!@$%^@%#$!V!#$!4c Donderdag maintenance.... Maandag maintenance.... Als ze het helemaal bont willen maken doen ze komende donderdag er ook meteen een maintenance overheen dan hebben ze in feite een volledige feather run tussen odins in beslag genomen. NICE. Verder niks boeiends gedaan, we zijn nu 3 ssr drops uit 24 ssr NMs, leuk maar nog steeds geen f5@#$king Dekka drop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Token nog altijd niet binnen, ben bang dat ik moet gaan bellen :(

SSR: 1 a 2 runs per week al maanden achter elkaar.... nog altijd geen Morrigan hands. Ik ben bang dat ik dit eerdaags moet gaan laten vallen, aangezien niemand niets meer nodig heeft uit SSR en het is niet echt eerlijk om ze dit op te blijven leggen bah...

afgelopen week iedere dag Sand Worm en Dark Ixion, doet het ook altijd goed. Linkshell break is bijna over, dus binnenkort weer veel events.

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem ook nog niet binnen :(

Verder dit weekend vooral lopen meriten op m'n WHM, zaterdag Dynamis-Valkurm clear + Cleric's Duckbills drop voor mezelf. Zondag Einherjar Tier II...slechtste run in tijden, niet eens alle minor mobs weggehakt (1320 amps). We hadden Slimes + Ghosts en de Dahak boss, maar die Ghosts waren echt belachelijk sterk. Het enige positieve is eigenlijk dat de puller bij de 2de Ghost pull alle mobs met zich meenam maar dat er niemand in paniek raakte...toch mooi om te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ik heb tegenwoordig zo'n hekel aan meritten en exp-en.
Ik ben SCH66 (was 67, maar solo poging ging 3 keer op een rij mis) en ik kan het maar niet voor elkaar krijgen om te exp-en.
En ik wil hem echt graag 75 zodat ik wat gear kan verkopen voor ruimte en m'n ixion cloak/cape kan benutten.
Maar dat ellelange exp :(

vanavond maintenance, eens kijken hoe het met m'n http://mybrute.com gaat :D
ik heb een man of 15 van m'n linkshell gerecruit :D moeten jullie ook doen, altijd leuk tijdens lfp of maintenance :D

[ Voor 0% gewijzigd door PromoX op 04-05-2009 15:36 ]

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xiliath
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 30-10-2022
Dit heeft hier dus niets te zoeken en dat weet je zelf ook best :/ (en dat geldt ook voor 6K hierboven). Zie de HK en My Brute.

[ Voor 118% gewijzigd door PromoX op 04-05-2009 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
oh net effe SE gebeld voor die token.

Ik had de 7e april besteld, maar ze zijn daar (US) pas de 11de de deur uit gegaan. Voor EU moet je dan 14 werkdagen erbij tellen. Dus rond koninginnedag moeten ze hier zijn.

(blijkbaar komen de EU bestellingen ook gewoon uit de US)

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah das mooi om te weten, dan wacht ik nog rustig ff af. Moet ook even mijn account aanpassen want ik heb een EU account aangemaakt, maar speel met een US Playonline account...en dat werkt dus niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slurpie Blauw
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-09 10:14
deTwisj schreef op maandag 27 april 2009 @ 08:19:
!@$%^@%#$!V!#$!4c Donderdag maintenance.... Maandag maintenance.... Als ze het helemaal bont willen maken doen ze komende donderdag er ook meteen een maintenance overheen dan hebben ze in feite een volledige feather run tussen odins in beslag genomen. NICE. Verder niks boeiends gedaan, we zijn nu 3 ssr drops uit 24 ssr NMs, leuk maar nog steeds geen f5@#$king Dekka drop.
Ja, en nog een 5 uur durende maintenance ook, he. Das in principe een hele game dag.

Zouden ze dat bij WOW ook doen, al hun 10 miljoen junkies in de kou laten staan zolang. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xiliath
ja, dat gebeurd ook in WoW.
Wees blij DAT er maint is om issues op te lossen.
Ga wat leuks doen vanavond, ik doe altijd nyzul/assaults op maandag/donderdag. kan nu lekker een keer wat anders doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zal nog wel maintenace achteraan komen. Besieged was broken...stond al een uur op Undead Level 8 "Attacking" maar er gebeurde niets. Geen idee of dat cross-server zo was. Dus heb ik maar even een Jade Sepelchur run gedaan...Khroma ore drop op de mijne, dus kassa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11-09 11:18
wappie1980 schreef op maandag 27 april 2009 @ 21:58:
ja, dat gebeurd ook in WoW.
Wees blij DAT er maint is om issues op te lossen.
Ga wat leuks doen vanavond, ik doe altijd nyzul/assaults op maandag/donderdag. kan nu lekker een keer wat anders doen.
Verschil is dat in FF11 de maintainance dus voor Europa (zo ongeveer) altijd in de avond uren is, vanaf een uur of 7-8 ofzo. In WoW is dat dus vanaf 3-5 uur midden in de nacht. Dat is het verschil.

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11:26
mja, die servers van wow zullen dan wel euro-based zijn.
die van ffxi staan in japan.. en onze avonduren zijn schijnbaar ideaal voor de japannertjes om dan maint te doen. ik zit er verder niet zo mee, speel het lang genoeg om te weten dat er na een uitbreiding of patch er naschokken komen haha.

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xiliath
Linkshellmember uit België heeft zojuist z'n token ontvangen.
Nu wachten tot de postbode in agro range is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bij ons heeft heel Finland m gehad :(

ik wil um ooookkkk

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr
Zijn er al berichten over niet in kunnen loggen en andere bugs mbt die token? :+

En die extra inv met token..werkt die ook op mules?

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!
de mules weet ik niet maar, een linkshell maatje van me in België heeft zojuist met SE gepraat over de token. Ze hebben zijn token suspended en, na een tijdje wachten, kan hij nu weer op de klassieke manier inloggen zonder token of satchel.

Blijkbaar zijn er problemen met het connecten van de token aan SE ID.

Advies is om de token nu niet te activeren volgens SE ze zijn met maintenance bezig, ook aan de website.

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteravond in Whitegate een Nyzul 96-100 pickup party gedaan (2 runs). Eerste run denali head free lot, maar die had ik niet nodig. Tweede run goliard head free lot en ik lot gewoon 994, lucky~. Daarvoor nog SpamSpam Remnants gedaan maar 'alweer' geen enkele drop. Volgens mij komt SSR bij m'n groep de neus nu best wel uit. Desondanks heb ik nog een persoonlijke vendetta met Dekka, 0/24... En daarnaast hebben we nog miljoenen Macha's Slops nodig (dat is een ander pad in SSR), yeuy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren Dyna-Jeuno gedaan...makkelijke win, maar door gebrek aan BLM niet meer gefarmed na de mega-boss. 13 AF drops, beetje weinig voor Jeuno eigenlijk, en niks voor mij helaas. Ik had deze win nog wel nodig, dus nu alle city clears, toegang tot Dyna-Beaucedine. Die nog even winnen voor Xarcabard en Qufim voor Tavnazia en dan hebben we dat ook weer gehad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hey, je lijn is kapot :P

Gisteren geen Odin gedaan, we hadden maar een kleine 17 man voor Odin. Daarbij was er één van de twee kiters die we vorige keer hebben gebruikt niet aanwezig dus wilde ik het risico ook maar niet nemen. Hopelijk is iedereen er volgende week wel. Wel nog een Proto-Omega gedaan en voor de verandering een keer geen heads als drop gekregen. 2x feet waren de drops, ik hoop echt dat we wat legs binnenkort krijgen want de lijst voor legs word wel heel erg groot. We kregen wel nog de laatste chip die we nodig hadden voor de volgende Proto-Omega set en we kregen een COR AF+1 item, die laatste zorgde ervoor dat ik nu mijn eerste COR AF+1 kan laten upgraden (ik ben voor AF+1 hat gegaan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
nou de break is over, dus we gaan weer vol gas.
Gisteren scnm gedaan in beadeaux[s], leuk gevecht.

Morigan body 25 en 35 heb ik nu, dus bijna ;)

xarcabard, ZNM tier 3, limbus en 3 sea events staan al weer klaar voor maandag en dinsdag.
Gedurende de break leuk gefarmed op DI en SW, 42mln (verdeeld over participanten gebasseerd op aanwezigheid, ik krijg iets meer als een mln en ik heb de cape en cloak van ix gekregen) ^^

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Odin #2 gedaan met 23 man in het totaal. Ik moet zeggen dat het best wel zweten is als je het met zo weinig mensen doet. Het begin ging erg soepel, we kregen de 1ste set aan Fomor al op 89% toen we nog allemaal vers waren en we die makkelijk weg konden pushen (ze blijven maar 10% van Odin's HP). We kregen pas problemen in de laatste 25%. In de laatste 10k needles move die Odin doet op 24% HP gingen 2 uit de 3 melee DD dood. Het probleem werd alleen groter vanaf 20%, toen kwam namelijk de 2de set aan Fomor. We wisten dus al dat we 20% lang aan Fomors vast zaten en tussendoor gingen we ook nog Zantetsuken krijgen. In alle chaos door was Odin al vrij snel op 10% HP, OSHI snel /linkshell roepen dat iedereen behalve de tank met aggro GTFO voor 2hr. Shit, te laat, daar gaan onze 2 tanks en de melee DDs. Gelukkig waren de meeste mages al buiten bereik van Zantetsuken en hadden we een backup tank die hier een daar wat meehielp met curen. Snel de backup tank op Odin gezet en geprobeerd de laatste 10% te doen met 2 COR/RNGs en 2 SMNs als DD. Op de koop toe ging de backup tank ook nog eens dood op ~2% te gaan. Zeer spannend einde waarbij we nog net nipt hebben kunnen winnen. Geen spectaculaire drops (p.body, m.body, h.legs, w.head)

Daarna nog even een Proto-Omega waarbij we wonder boven wonder een keer een body drop kregen. Goede afsluiting van de dag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
heh :) gisteren ook odin gedaan, nagenoeg zelfde verhaal, met dat verschil dat wij slechts 1 tank verloren bij zijn 2-hour waardoor we never in de problemen kwamen.
(26 man)
en nagenoeg zelfde drops: )

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren onze wekelijkste nyzul climb gedaan (voor mij alweer de derde char die ik klim, hehe). We zaten op 76 en hadden 4 tags om te spenderen. Eerst een boss floor gedaan die vrij gemakkelijk neer ging (geen drop) en daarna begon de fun.

81-85 #1: @82 Kill All +Capricious Cassie, FUN! Wel dood gekregen (zonder veel problemen eigenlijk). @85, Poroggo NM, -ga3 -> Water Bomb = 2 taru nin's dood, time out. Nouja, pech met de floor randomizer de volgende run zal vast niet zo erg zijn.

81-85 #2: @83 een HUGE Kill All floor met redelijk wat mobs. Zegt één van onze tarus voor de grap dat de laatste mob die over is Capricous Cassie zal zijn. Wat blijkt, hij had gelijk :( Bij de laatste mob op die floor zien we weer de gruwelijk grote marlboro met een erg lange naam. Dit keer duurde hij langer vanwege Sweet Breath zonder poison pots (dus vaak maar 1 persoon wakker) en op het einde ga ik ook nog dood door poison van Impale. @84 nog een Chariot NM floor waarbij 2 uit de 4 DD dood waren, dus die duurde ook best lang. Hebben we nog ~2 minuten voor floor 85 (Kill All.. again). Met veel rushen krijgen we alles dood en met 10 seconden te gaan zouden we nog gaan winnen? Oops! ipv exit doet onze BRD per ongeluk naar de volgende vloer gaan. Alsnog verloren, lol. Maar het was wel screenshot waardig :P

81-85 #3: Eindelijk een keer geen Kill All + Capricious Cassie en zodoende gehaald met nog 10 minuten over, lol.

Verder die dag nog wat ZNMs gedaan voor de verandering, 2x Dextrose met een klein leger aan BLMs, lekker nukes/dispels/stuns spammen. Daarna nog 1x Achamoth gedaan zonder veel problemen, alleen de pull naar de zone was wat rottig. Een rond middernacht nog even meegeholpen met een Nosferatu, die was ook makkelijker als ik dacht met nuke/zonen (3x BLM 1x RDM). Het duurde alleen wat lang omdat de RDM niet zo goed was in het layeren van dots. Nu nog 1 tier3 ZNM te gaan en we kunnen eens Sarameya proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik moet toch zeggen dat ik er altijd wel van genoten heb van die climbs :)

Gisteren VRTRA omgelegd, helaas erg weinig tijd voor events gehad, maar Odin weer om, paar salvages met goede drops (alleen niet voor mij)
Verder weer wat obi's en een gorget gefarmed, SCNM's gedaan (LaVaule en Beadeaux [s]) wat exp gehaald op BLM (buffer gaat hard naar beneden met die 8 NM's in beaudeaux).

Fish guild points nu zon 44k, dus nog 50k erbij en ik kan aan ebisu beginnen :D

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weinig nieuws te melden. Dinsdag weer Dynamis-Jeuno gedaan (met Cleric's Pantaloons voor mij), zaterdag Dynamis-Windurst. Beide wins+farming maar ik had deze wins al. Morgen Dynamis-Beaucedine, dus volgende keer kan ik ook Xarcabard gaan doen (ja ik ga er standaard van uit dat we winnen, aangezien ik nog nooit een Dyna heb verloren met deze shell :P) Verder BRD van 50 naar 55, nog wat gemerit op WHM, Morgana's Choker nu als neckpiece.

Einherjar gisteren (Tier II-Chamber III) nét niet gewonnen. Maar dan ook echt NET niet. We hadden Imps+Red Bats in de eerste wave, Leeches+Golem Boss in de 2de wave. Dat is echt een $#^#$^& boss om te doen, maar het ging eigenlijk heel erg goed. Wat we met die boss doen is dat we met de hele groep 1 van de 2 golems zergen terwijl onze uber-PLD de andere Golem solo tanked. Daarmee voorkomen we overlapping AoE. Als de ene Golem dan op <10% is switched de hele group naar de tweede Golem, zodat we ze tegelijkertijd kunnen killen. De time-out was met Golem #1 op 1%, en Golem #2 op 8%!! De "OH NO!" en "FUCKING HELL!" op ventrilo waren niet te tellen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
oh wel leuk trouwens voor de whm's onder ons.
Wanneer je plaats hebt (ja ja, mijn token is binnen :p ) en wat ander jobs hebt die hiervan kunnen profiteren (of /whm) is de Light Obi.
Ik was toch aan het farmen en die Light Obi is simpel (alle obi's eigenlijk wel, alleen de gorgets zijn rot omdat je yovra organs moet hebben).
Spellcast effe zo ingesteld bij alle jobs dat je bij een spell van het 'light' element de obi gebruikt indien van toepassing.
Ik deed als BLM/WHM een cure III voor 235HP (toen was ik vol, weet niet wat de max is) op lightsday.

Op zich... tja. hoe vaak is het nou lights day etc.: klopt, maar je BRD kan er heftig van profiteren en ook je whm dus, maar nu komt het: maak je setup zo dat er een SCH in je BRD en WHM (en liefst PLD) party zit bij events en zorg dat je light weather altijd op je hebt, das dus permanente win voor deze jobs.
Is het dan toevallig ook nog lights day en al standaard light weather (zoals bijv. ToAU44) dan kun je dus haast niet fout gaan :D

ik geef toe, erg situational allemaal, maar wel een extra leuke add als je de ruimte hebt.

Vanavond hopelijk eindelijk m'n Tomoe. We gaan die ZNM T3 gears in het Tinnin path een aantal keer doen waardoor mijn eigen pop set. Hopelijk droppen d'r een paar :D

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tip voor wie het nog niet kent: GearCollector approved plugin voor windower

Ik heb het altijd afgehouden omdat de initiele setup te veel werk was, maar nu zou ik willen dat ik dit eerder had gedaan (nou ja, niet eigenlijk, want het werkt pas sinds kort met de diverse opslaglocaties gespecificeerd).

Ik kan nu elke job kiezen en meteen de bijbehorende gear/items laden die ik wil en de overige automatisch storen.

Van BLM/RDM naar BST/NIN bijv. in 2 minuut 40 (terwijl ik dus wat drinken haal)
alles netjes gestored en NIN tools en Jug's etc. netjes in m'n inventory terwijl mijn BLM food etc. opgeruimd is in m'n satchel/storage/locker/(Safe)

eg lekkur!

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slurpie Blauw
Kan er al iemand inloggen na de maintenance?

Ik krijg een POL 0011 error namelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_T
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-08 22:59
Jep geen problemen hier,

Gister nog even mijn woodworking opgehaald van 84,7 naar 85,5
Ging best ok met maar 18 synths... wel kloterig dat de materialen 50% zijn gestegen sinds ik de laatste keer woodworking probeerde te levelen. Ancient lumber van 40k/stack naar 60k/stack :X

Moet toch proberen om daar mee naar 87 ofzo te komen voor ik de 91 synth ga doen. Wil de 9 drawer gaan proberen te synthen omdat die gill kan opleveren tijdens het synthen (10k per synth, met 7 sells per dag ofzo). Hopelijk kan ik dan de fails compenseren met de profit van de gelukte synths.

Moet dan alleen nog wel cloth van 24 - 45 halen en das nog wel wat werk en zoeken vrees ik.

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Laatste paar dagen druk bezig om m'n oude anniversary rings op te maken. Ik had een kleine 20 charges verspreid over 4 anni rings. Nu heb ik er nog 9 charges over die op moeten voor de event klaar is. Verder op bonanza frenzy gegaan. Ik heb een kleine 170 nummers gekocht op gilgamesh en om één of andere vage reden ook 10 nummers op een mule op ragnarok :P. Achteraf gezien toch alweer 360k gil erin gestopt, hopelijk win ik op z'n minst een rank 4 prijs om het gil er weer uit te halen.

Wat hebben jullie vorig jaar trouwens gewonnen? Ik heb toen 1x rank 4 gewonnen en een shitload rank 5s :P Ik had toen ook iets van 100 nummers, hehe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wist niet eens dat die Bonanza al weer actief was...ook nog even wat kopen dan :D

Verder deze periode weinig tijd gehad om te spelen, eigenlijk alleen mijn standaard events gedaan. Dyna-Sandy zaterdag, einherjar gisteren. We wilden zaterdag kijken of we een Jormungand run konden doen maar we kregen niet genoeg mensen bij elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ook niet super veel tijd gehad (en vorig jaar een paar rank 5 prijzen)

nog geen marbles gekocht, weet ook nog niet of... meh... koop ze waarschijnlijk wel ja :D

THF AF2 hands eindelijk :) TH4 ftw :D

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Weinig bijzonders gebeurd de laatste tijd. Einherjar Tier3 doet weer eens irritant en de opkomst is altijd maar matig wat voor enige frustraties zorgt. In dynamis missen we nog steeds "de laatste" rdm hat, dat is zo'n beetje het doel geworden voor onze group om die laatste RDM nog even een duelist's chapeau te laten krijgen. Wel heb ik ondertussen een BLM hat erbij op m'n dedicated taru BLM :P

Ik heb gelukkig nog alle 4 mijn anniversary rings op kunnen maken voor het einde van de adventurers appreciation event. Ik kan dus weer even vooruit met de nieuwe batch. Mischien dit keer iets eerder op maken dan hoef ik niet meer zo veel te doen in de laatste week xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm bij ons valt de Einherjar opkomst ook tegen. We hebben even een tijd gehad dat we altijd rond de 30 mensen hadden, en dat heb je echt nodig voor Tier 3, maar nu zijn we blij als we 25 mensen hebben en meestal komen we BRDs en/of RDM/DRK te kort. Laatste paar runs zijn echt farm runs geweest voor amps...en zondag hadden we dan ook nog worms+golem boss in 1 kamer...dat is echt ultiem meuk.

Verder nog wat gemerit op WHM, za/zo even Rank7 Sandy -> Rank10 Sandy geduod met een vriend uit Japan, en gisteren een paar uur in Phomunia doorgebracht om wat subs te farmen. Nu es kijken of ik BRD naar 65 kan krijgen.

[edit]
Oh bijna vergeten: we hebben zaterdag eens een poging gedaan op Jormungand. Gewoon voor de heck of it. Maar na een uurtje geen damage doen hadden we er al wel genoeg van. We konden Jorm prima tanken en pijn doen, maar te weinig om nou echt z'n auto-regen te ontregelen. Dus komende zaterdag nog maar een poging doen met meer BLM en SMN.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 26-05-2009 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Met hoeveel man hebben jullie dat toen gedaan? Ik heb net voor de gobby bag upgrade eens voor de grap een Jormungand geprobeerd met alleen mages wat nog verbazingwekkend goed ging! Onze setup was :

RDM/NIN RDM/NIN BRD/WHM RDM/WHM COR/WHM BLM/RDM
BLM/RDM BLM/RDM BLM/RDM BLM/RDM

We kregen Jorm toen in een uur of 2 naar 75% omdat eigenlijk niemand van ons echt ervaren was met het gevecht en we erg voorzichtig deden. Verder zijn onze BLMs wel redelijk maar nog niet iedereen had geoptimalizeerde HNM resist sets (~320+/120+). Toen hadden we er wel genoeg van want het was laat zat en we gingen zooo langzaam :P Volgende keer als we het proberen laten we de RDM tanks meteen chainspell doen zodat we ook meteen kunnen beginnen met nuken zonder bang te hoeven zijn hate te plukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na 2 uur op 75%? Na 2 uur moet dat kreng dood zijn of ik begin er niet meer aan ;) We waren met een mannetje of negen met maar 2 BLM en 1 SMN, dus dan kun je wel zien dat we niet veel damage deden. We hebben hem een keer op 96% gekregen :P

Voor de volgende run wil ik kijken of ik naast de tank en wat healers/buffers minimaal 4 BLM en 4 SMN kan krijgen. Dan moet ie in anderhalf uur te doen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zoals ik al zei, we waren erg voorzichtig en uiteraard ook niet echt ervaren. De meeste tijd waren we kwijt aan het nuken van adds die af en toe deden aggroen. Daarbij hadden we ook wat snelheids winst kunnen maken als we aan BRD en/of COR swaps deden. Er zijn mensen die hem dood hebben gekregen met maar 4 of 5 man (PLD, BRD, RDM, BLM++) maar die zijn iets beter ervaren op dat gebied en hebben iets betere gear :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja en die doen er 10 uur over. Wij hadden hem ook wel doodgekregen als we tot zondagavond door waren gegaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xiliath
voor jormy: SMN SMN SMN en nog meer SMN ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Valt op zich wel mee, de meeste tijden die ik heb gehoord liggen tussen de 3 en 4 uur met zo weinig mensen. Over het algemeen praat je dan wel over relic brds etc. waardoor er meer kan worden genuked zonder te hoeven resten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr
FF14-online is aangekondigt.. op pol-eu leuk promo filmpje :)

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biobakker
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Poekie McPurrr schreef op woensdag 03 juni 2009 @ 09:33:
FF14-online is aangekondigt.. op pol-eu leuk promo filmpje :)
Doe dan even embedden :P

Fijn dat FFXI eindelijk eens een update krijgt, de engine werd onderhand toch echt wel te oud.

Het zal wel moeilijk zijn voor sommige mensen om over te stappen. Zal niet prettig zijn om al je gear achter te laten, maar misschien komt er een overgangsregeling oid.

Edit: Ik doe nog even wat artwork erin gooien :P keihard gejat van neogaf

Afbeeldingslocatie: http://i39.tinypic.com/256a93p.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i41.tinypic.com/eupizq.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i41.tinypic.com/23lzii9.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i40.tinypic.com/2r26fs6.jpg

Edit 2: Website: http://.finalfantasyxiv.com/

[ Voor 24% gewijzigd door Biobakker op 03-06-2009 09:38 ]

Dat zeg ik....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr
zit op werk, kan hier maar verdomt weinig aan.. meeste zit dichtgetimmerd haha

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr
Dit is dan weer prettig nieuws:
Overigens moet de release van het veertiende deel wereldwijd gaan plaatsvinden en zal er ook een versie voor Windows verschijnen, zo meldt een persbericht van Square Enix; de geclaimde exclusiviteit voor de PS3 lijkt dus alleen voor de consolemarkt te gaan gelden.

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Opvallend dat het zo veel lijkt op de setting die gecreëerd is in FFXI. Bij het eerste gedeelte van die teaser trailer leek de omgeving best wel wat op Riverne, vooral het struikgewas. Persoonlijk denk ik niet dat ik het ga proberen wanneer het zo ver is. De ervaring die ik met het beleid heb dat SE heeft tov FFXI geeft mij niet veel hoop dat ze het de volgende keer beter doen.

Om mijn mening wat kracht bij te zetten. Een LS maat van me heeft die security token aangeschaft voor de satchel die erbij kwam (zoals veel mensen). Toen hij eenmaal de token had ontkoppeld van zijn square account kon hij niet meer inloggen. Uiteindelijk heeft hij de hele square account verwijderd in de hoop dat hij dan weer kon inloggen. Integendeel, omdat de square account gekoppeld is met zijn pol account is deze ook verwijderd en tevens dus ook de content IDs. Ondanks dat hij contact opneemt met SE word zijn probleem niet opgelost, ik vind dat gewoon belachelijke customer service (vooral omdat hij meer dan 30 minuten in de wacht werd gezet op een lange afstands telefoongesprek). En dat is nog maar de tip van de ijsberg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom had ie de token ontkoppeld dan? Ik heb echt nog nooit reden gehad om de customer service van SE te bellen dus ik kan er niet over meepraten. Maar goed, ik heb ook wel de verhalen gehoord, en dit soort zaken krijg je als je als gamedeveloper opeens ook allemaal support moet gaan leveren. Daar heeft SE geen kaas van gegeten, maar ik denk wel dat ze ontzettend veel geleerd hebben van FFXI, dus het kan allicht beter. Het zou al wat zijn als de Windows versie ook écht een Windows versie is, en niet een geporte PS2 versie.

Anyway, de trailer ziet er goed uit, ik zie ook dezelfde rassen als FFXI (Hume, Mithra, Elvaan, Galka) dus ik ben erg benieuwd hoe het precies gaat worden. Spelen zal ik het toch wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hij had de token ontkoppeld om ervoor te zorgen dat hij niet telkens die one-time password hoefde te genereren. Het is dan ook niet mogelijk om anderen op jou account te laten spelen, zoals goede (RL) vrienden of als jou account een LS bank bevat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ik heb mijn token -nog- niet ontkoppeld en na het lezen van deze ervaring doe ik dat ook nog even niet.
Als ze geen merge met FFXI gaan doen weet ik zo net nog niet of ik het ga doen. Ik heb zo veel tijd en effort in FFXI zitten, dat ik er niet aan moet denken om nog een keer die hele toestand door te moeten maken eerlijk gezegd. Daar heb ik gewoon de tijd/fut niet meer voor.

Gisteren 12.5mln gil uitgegeven aan morrigan's body, erg cool, maar toen heb ik van een maatje even de novio geleend.... waanzinnig, daar ga ik ook maar eens achteraan, die wil ik ook! verwacht heb over ca. 2 maanden te hebben.

Binnenkort (enkele weken) weer 1 a 2 pogingen versus PW, ben benieuwd.

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xiliath
linkshellmaatje van me had m wel ontkoppeld, hij kon een paar uur later weer inloggen.
Was m'n wachtwoord eens kwijt, (dont ask me how), POL gebeld en binnen 5min kon ik weer inloggen.

Niet alle ervaringen zijn slecht. ik hoor juist hele goeie dingen erover en heb die dus ook zelf meegemaakt.
En het boeit me nit dat t SE is en dat ze "slechte service" zouden leveren, zelfs als dat zo is... het is final fantasy!!! dus ik ben hooked :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kayleigh
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12-03-2023
Een stukje van de SE pers conferentie van gister betreffende FFXI en FFXIV (14??), ben niet zo goed in romijnse cijfers

[11:56] Through a translator, he says that some folks interpreted that it was an exclusive, the announcement would be coming to the PS3 and PC.

[11:56] "We are considering all options at this time, including Microsoft hardware." (Emphasis added.)

[11:56] The QA session is about to get started. Mics are being passed around.

[11:57] A question is being asked about old races: "What are the ties to FFXI?"

11:58] Tanaka says, "These are different races, a different world than FFXI, the name of the world is Eorzea."

[11:58] "The reason we made them similar in FFXI was so that the players who have been playing XI and liked the character can choose a similar type of race," he says.

[11:59] "An example of why we did this," he says, "is like we have one actor in many movies--in one movie he's an assassin robot, in another it's a spy, but it's the same guy. We want you to think of it the same way."

[11:59] The next question: "What happens to FFXI now?"

[12:00] Tanaka says that the development for FFXIV started appearing four to five years ago.

[12:01] "We started going into full gear the past few years. This has been going along at the same time as FFXI."

[12:01] "We still plan on continuing developing for FFXI," he says.

[12:01] "We have a year planned for FFXI still in the works."

[12:01] He confirms that there are no plans in the near future to stop development.

[12:02] Next question: "What kind of influences from other MMOGs like World of Warcraft have there been on FFXIV?"

[12:02] Komoto responds, "As with WOW, they're aimed at the casual user. We're aiming for more casual users. However, we don't want to make a copy of WOW. We want to be unique."

[12:03] "Is the action going to be action or turn based?" asks a new questioner.

[12:03] "We can't answer that yet" is the succinct response.

[12:03] Next question: "FFXI has evolved a lot over the years, with the ability to play solo like WOW. Will you be carrying over the ability of being able to play solo?"

[12:04] "Yes, all of the knowledge and experience we got, we plan on using in the development of FFXIV."

[12:04] "FFXI was originally designed based on party battles. With FFXIV, we'd like to have content for solo players, as well as extremely large battles for players to play together."

[12:05] Next question: "Are there plans for worldwide launch of the game, simultaneous worldwide release?"

[12:06] Tanaka says, "Yes, we will launch worldwide, in all regions, in the same four languages as we already announced."

[12:07] Tanaka also confirms that the servers will be worldwide, and there will also be cross-platform servers.

[12:08] Next question: "Will Square respond to players' feedback like they did in FFXI to make their lives in the game easier?"

[12:09] Komoto: "We believe that the user's voice is very important. We want to keep getting advice. We are currently still getting advice from FFXI users, we hope to get their feedback from FFXIV."

[12:11] "We hope to have users play XI and then another day play XIV. Communities will be independent, but if they want to communicate they can," Square Enix noted.

[12:11] Question: "Are there any plans to translate the game into Spanish?"

[12:12] "Currently we don't have a Spanish development, but if there are enough users that want it, we'll certainly consider it."

[12:12] "To get good translators in Japan, it's very difficult, but if users want it, then we'll definitely consider it."

[12:12] Another questioner queries: "Are there any special elements in the MMO genre that you will improve with this game?"

[12:13] Komoto says, "Our plan from the beginning was to make the best Final Fantasy game available with FFXIV. That was our vision."

[12:13] "We thought, 'How can we make the best FF game?' We decided on the MMO genre."

[12:14] However, we are trying to implement a lot of new systems that other MMOs have not used in the past," he continued. "So in that sense, it may be revolutionary."

[12:14] Next questioner, please. "When did you decide to make this installment an MMO rather than a traditional RPG? It's unusual to have another MMO as FFXIV."

[12:18] Tanaka says, "We've been asked that question by a lot of people. It comes down to, originally FFXI was designed for the PS2, and it moved to Windows and then the 360. A lot of people have asked about making a port of that to the current machine. But unfortunately with an MMO of this size, you have to be maintaining and developing new content."

[12:18] "Was yesterday's trailer the same quality that we'll actually see in the game?" is the next question.

[12:20] Komoto says, "Yes, there were parts that were prerendered, but parts were running on the in-game engine."

[12:20] "Is that then the actual quality that you are aiming for?" the questioner asks as a follow-up.

[12:21] "Are the fights many vs. many rather than one vs. one, and will there be changes in the battle system?"

[12:21] "Good question, but I don't know how much I can answer. But we will have battles against many vs. one or many vs. many."

[12:22] And the next question is: "What's different from FFXI, and what would they like to do in this game?"

[12:23] "We will have the same type of storytelling and expand on in-game systems. The player will be able to grow and develop in a natural way. It shouldn't put a lot of weight on the player itself, and through this, we'll develop the job system into something quite different."

[12:24] Tanaka follows up with: "FFXI has gotten better. For FFXIV we want to make it so that if you want to play in a party, you can, if you want to play solo you can, or if you want to play all day, you can. We will have game systems and content there for all types of people."

[12:24] "Have you given any thoughts to your beta testing? Will you let FFXI users into the program?"

[12:25] Tanaka says, "As with the actual release, we don't have a concrete beta schedule yet. All we can say is that we will have a beta. When we do have a schedule we will give that to you."

[12:25] "Is there any possibility of porting FFXI characters to FFXIV?"

[12:27] Tanaka says, "The game is completely different. There won't be any way to take your character from XI and take it to XIV."

[12:27] He continues, "Since the character design is very similar, you can create a new character that will be like what you played in FFXI."

[12:28] "Also, FFXIV will not be using the PlayOnline system. However, the friends list will be transferred over to the FFXIV system."

[12:28] Last question, "If I'm new to the MMO genre I have many options to choose from. Why would I choose FFXIV over these games?"

[12:28] Komoto says, "We believe that players will fall in love with the world we've created and the story we have to offer. That's probably our biggest thing."

[12:29] And that's it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wellicht een idee om hier een nieuw topic over te maken. Ik zal wel eens over een opzetje nadenken, en aangezien in augustus de GamesCom in Keulen is en ik al een lunchdate heb staan met wat mensen van het FFXI team ga ik eens even doorvragen denk ik :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Biobakker
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 04 juni 2009 @ 10:54:
Wellicht een idee om hier een nieuw topic over te maken. Ik zal wel eens over een opzetje nadenken, en aangezien in augustus de GamesCom in Keulen is en ik al een lunchdate heb staan met wat mensen van het FFXI team ga ik eens even doorvragen denk ik :+
Vraag gelijk even of ze de achtergrond van http://eu.finalfantasyxiv.com/ ergens op high res willen uploaden ;) Die zou ik wel op groot formaat willen afdrukken denk ik.

EDIT Deze dus. :P

[ Voor 9% gewijzigd door Biobakker op 04-06-2009 15:28 ]

Dat zeg ik....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Odin #3 gedaan gisteren, dit keer met 19 man (het word steed minder :(). We zitten momenteel op 1 odin per maand inclusief al die stomme maintenances die onze runs verpesten. Ik moet wel zeggen dat we echt op het randje hebben gewonnen. Ergens rond de 23% hadden we 2 uit de 3 melee (SAMs) en 1 uit de 3 mages (SMNs) dood of weakened met nog een kleine 8-9 minuten te gaan. Toen we uiteindelijk bij Zantetsuken uitkwamen (@9%) hadden we minder dan 5 minuten over dus konden we geen enkele fouten meer permiteren. Gelukkig ging het goed en ging alleen 1 SAM en 1 SCH dood (PLD overleefde het door /heal) en hebben we de zerg kunnen inzetten. Ik geloof dat we met 2% te gaan de 1 minuut warning kregen, vervolgens 2 hele lange procenten later hebben we met ~20sec over Odin nog op tijd neer gekregen.

We kregen A.Body, H.Legs, M.Feet, W.Body en Valk Body. Best wel goede drops imo, vooral A.Body hebben we een grote wachtrij voor (en E.Body uiteraard). Hopelijk de volgende keer weer wat meer mensen zodat we niet zo hoeven te zweten op het einde :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Netjes deTwisj...ik zou willen dat onze Einherjar shell zo opschoot, we hebben echt periodes gehad dat we heel veel nieuwe members kregen, die 3 runs later niet meer op komen dagen enzo. We blijven tegen Tier III aanhikken dus...aan de andere kant winnen we onze runs steeds makkelijk, de kern wordt steeds beter. Afgelopen woensdag hadden we een volle DD alliance met een onervaren BRD en 2 nieuwe RDMs, en verder 2 PLD, 2 BLM en een WHM voor de PLDs, en dat was het. Toch redelijk eenvoudig een Tier II gewonnen met Leeches, Ghosts, Bats en Soulflayer boss.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren eens mijn SAM uit het stof gehaald om er meteen Sarameya mee te gaan tanken. Niet de meeste simpele NM, vooral niet omdat eigenlijk maar 1 persoon uit onze 8(+1 random JP)-man grote alliance het gevecht al eens eerder had gedaan. Wat een gevecht! Nu ben ik speel ik normaal genomen nooit een tank en al helemaal niet op SAM maar zelfs onze reguliere tank had er moeite mee en ging zelfs een keer dood (ik ook 1x). Voor degene die Sarameya niet kennen, het is de tier 4 ZNM van Cerberus met leuke truukjes als firaga3 en flare2 en dan elke 20% een Chainspell fase waarbij hij niet alleen instant magic doet casten maar ook instant TP moves en <25% zit daar ook Gates of Hades tussen. Tevens heeft hij elke [x] minuten een howl fase waarbij hij na de laatste (2de) howl ineens iedereen van zijn hate lijst af haalt (maar hij doet geen hate reset geloof ik). Tevens heeft hij een rage timer van 60 minuten, en die hebben we nodig gehad!

Onze setup was SAM/WAR x2, BRD, RDM, WHM, SCH en een THF, RDM, (+SAM/THF, random JP die kwam kijken). De bedoeling was dus dat de 2 SAM/WARs zowel DD als tank zouden zijn. Ze hebben allebei een fire resist set en -dmg set voor de momenten dat ze spells of melee hits krijgen. Met alle resist buffs opgeteld kwam ik op 299 fire resist en m'n tank maat op 289 wat meer dan genoeg was om de spells en TP moves het merendeel van de tijd <100 dmg te laten doen (en soms zelfs <10 dmg). De eerste 15 minuten waren erg slordig maar dat is logisch aangezien we allemaal nog moesten wennen aan de NM. Er ging niemand dood maar damage ging erg langzaam. Plots ging mijn co-tank dood naar een paar flinke klappen te hebben gekregen en een TP move niet te resisten en stond ik er alleen voor. Gelukkig hield ik het 5 minuten als solo tank uit en kon hij weer unweakened terugkomen. Ongeveer halverwege ging ik dood en stond mijn co-tank er alleen voor en ook hij hield het uit tot ik weer terug kon komen. Tegen het eind aan kwamen we wel erg dicht bij de 60 minuten limiet en we moesten de laatste 10% nog waarbij hij nog een chainspell fase krijgt maar dit maal inclusief gates of hades als TP move. Gelukkig hadden we onze 2hrs nog dus na een 8-tal Gekko's was hij dood :D Jammergenoeg geen super drops maar toch ~1.25mil in drops (~140k p.p) en een oracles robe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
wow nice!
wij hebben deze vorige week een keertje of 10 gezergd (2 keer sam pants, een fiks aantal oracle caps en bodies) maar vooral 2 key items voor PW, waar het ons om te doen is.
We hebben dus weer een setje of 2 compleet voor PW en eerdaags komt er een nieuwe poging aan :)

maareh, supernetjes zo low man :)

Wij vanavond Odin #15. Gisteren Dynamis Qufim en een 4-tal Ouryu's.
Mijn SCH is inmiddels 73 en ik heb AF2 body en hat. Nu de rest nog verzamelen.

Ach ja, we spelen maar lekker door he ;)

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja ja we spelen lekker door...iig tot FFXIV uitkomt...hoewel mijn vriendin daar ook wel iets leuks over zei gisteren: "Ja, ik zal de nieuwe zeker gaan bekijken, en waarschijnlijk speel ik ze dan allebei tot ik heb beslist welke ik het leukst vind....waarna ik ze allebei blijf spelen." :P

Qua Einherjar weer een klein stapje gezet, onze eerste Tier III run gedaan. Dat is voor 90% van onze shell de eerste keer dus we waren erg benieuwd hoe het zou gaan. Ik moet zeggen dat de meesten zich goed hebben gehouden, maar uiteindelijk heeft de boss ons gewiped. Dat is dan met name omdat we deze bosses nog niet eerder zijn tegengekomen en de "ik ben zelf onkwetsbaar en neem 12 demons mee" boss is dermate anders dat het even duurde voordat we uitgelegd hadden wat de bedoeling was :P Volgende keer beter, niet slecht voor een eerste poging.

Verder Windy Rank1-6 gedaan, en wat low level jobs gedaan...RNG1-10, COR1-10 en NIN unlocked op m'n alt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hey 6k, ik had gelezen dat je LS dit weekeind PW weer heeft aangepakt. details! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
heh, afgelopen vrijdag 7 uur PW poging 2

De eerste 9 vormen redelijk probleemloos, veel RNG erop gezet (PW zelf) en een BLM alliance met 2xPLD om lampen te pullen. In dit deel van het gevecht is de BLM alliance 1 keer gewiped, maar wel de lampen neer gekregen. Dus chariot even vastgehouden tot BLM alliance klaar was en weer verder.

Het ging heel lekker, Na het plat nuken van de één na laatste lamps zijn alle BLM's gewarped en van job gechanged naar DD om de laatste vorm lamps aan te pakken (dat gaat niet met blm's). Ieder had alle gear al bij zich dus warp -> job change -> olduum ring -> choco (en binnen sprinter shoes) en weer terug met geweld. Dat ging lekker vlot:)
Maar toen die laatse ronde lampen. Heel veel moeite en pijn om de eerste ronde lampen van PW om te krijgen. Op 75% met astral flow erbij en nieuwe lampen zijn we blijven steken, hebben hem uiteindelijk op 60% gekregen toen de 2 uur voorbij waren (die time extension is dus lariekoek, na 2 uur is ie weg :( )

Al met al een spannende 2 uur en we hebben nog meer pop sets klaar, maar we moeten die laatste form eerst maar eens goed analyseren, we hebben al veel ideeen, maar ook nog een aantal onzekerheden. (zo'n set wil je niet verprutsen om wat uit te proberen).

Waar had je het gelezen trouwens?

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik had het gelezen op bluegartrls forum. Daar staat ook een torrent naar een 2u durende filmpje *uncut". Ik torrent alleen eigenlijk nooit dus heb hem niet bekeken. Hadden jullie door die astral flow een full wipe of hadden jullie al daar op geanticipeerd door mensen te laten uitloggen of andere truukjes uit te proberen?

In mijn LS hebben we niet de motivatie of de mankracht (en skills, lol) om PW of iets dergelijks aan te pakken. Wel hebben we dit weekeind in 2 avonden tijd even 2/3 van een sarameya pop set gehaald (van de grond af aan). We hadden zelfs 3/3 kunnen doen alleen ik had maar 3200 zeni om Nosferatu pop te halen en hij was spiked naar 3600 zeni. Dat hele znm verhaal begin ik wel onder de knei te krijgen en met een man of 4-6 is het goed te doen om een sarameya setje te halen. 3x Brass Borer en 3x Anantaboga met een rdm en 2 blms heb je in een kleine 2 a 3 uur wel gefixed. Troll (Khromasoul nogiets) hebben we gedaan met een rdm, een sch, een thf (voor th4) en 3 blms simpelweg dot/nuke/zonen en veel deaths eten door overthrow oneshots :P Achamoth hebben we met 1 mnk 1 thf 2 brds 2 rdms 1 sch gedaan maar het had ook met 1 brd gekunnen. Nu nosferatu nog met dot/nuke/zonen (ik denk 1 thf 1 rdm 3 blms weer) en we kunnen weer een sarameya pop doen.

Verder op zondag nog (eindelijk) een lucky salvage run. 2x marduk legs 35 en 1x morrigans hands 35 van gate widow nms. Meteen 2 marduk legs mee afgemaakt en een lolblm (ikke :p) is 2/3 voor morrigan hands waarbij de de 15 mis. Het was op zich wel grappig want ik was meegegaan als SAM/DNC die alleen in een party zichzelf wel in leven zou houden. De eerste gate widow dropte alleen een purse dus de tweede gate widow druk ik op m'n (belachelijke) KOKI macro. Je raad het wel, meteen een dubbele drop (machas+enlils). Daarop nog een gate widow waarop ik KOKI (niet 300% TP) zonder drop, dus voor de grap zeg ik dat hij alleen werkt op 300% TP. De gate widow daarop (laatste) nog eens geKOKI'd met 300% TP en krijgen we meteen nog een enlil's :P pure luck natuurlijk maar wel grappig :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
heh cool, ik moet ook de 15 hands nog hebben, maar heb net de body afgerond, moet effe wat gil sparen eerst :p

We hadden geen full wipe, we zijn inderdaad op 2 man na uitgelogd.

Zoals je kunt zien hadden we ook een stuk of 20+ toeschouwers lol, leuk om te zien dat je dit verborgen houdt en er toch altijd mensen zijn, liefst rivaliserende (die hebben we niet echt) linkshells.

Ik ben er van overtuigd dat we die een keer neer gaan krijgen, PW is echt een heel leuk gevecht, misschien wel het leukste in het spel op dit moment. Exp verlies was ook drastisch minder dan de eerste keer dat we dit deden.

Wij doen voornamelijk ZNM Tier I en II zelf (onderling of solo) en dan III en IV als LS event.
Omdat wij met een puntensysteem werken en dit behoorlijk wat punten oplevert moeten we some erg veel pops doen, waardoor we liever zergen dan wat anders. Al die strategien zijn wel leuker, maar kosten ook beduidend meer tijd (als in, HEEL veel meer tijd). Wij zergen ze neer in 5 minuten en doen er dan 10 in 2 avonden) Dat moet ook wel als je PW pop sets wil hebben, want die trophy dropped maar zelden...

salvage:
Het is leuk te zien dat de ramparts of heel veel droppen of heel weinig lol
Zo hebben wij ook eens 4 keer een 35 drop gehad daaro...

Ik word zelf helemaal gek van de 35 drop-rate, vooral in SSR, die is misschien aangepast, maar dan van 0.001 naar 0.002% of zo, want het is nog steeds belachelijk :(

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi,

Ik ben totaal nieuw met FFXI en het eerste probleem waar ik tegen aanloop is het beeldschermresolutie. Hoe kan ik het veranderen naar 1680 x 1050? Ik ben wel totaal noob op computer gebied, dus als iemand me dit kan uitleggen heel graag maar dan wel zo dat het voor iemand met boerenverstand, zoals ik, het begrijpt :)

Alvast heel erg bedankt!

Groeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Aangezien de PC versie van FFXI een port is van het PS2 spel is het niet al te simpel om aan de huidige standaarden te komen. Ik geloof dat er een tool is die bij FFXI zit (config-nogiets?) waarbij je kunt instellen wat je schermresolutie is, alleen is dit gelimiteerd tot een [x] aantal resoluties (wat mij even ontschiet). Als je wat computersavy bent en wat meer info wilt weten kun je kijken op http://wiki.ffxiclopedia.org/wiki/Graphics. Hier staan meteen de registry keys waarmee je het handmatig kunt doen.

*snippet*
The configuration for FFXI is stored in the following registry key:
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\PlayOnlinexx\SquareEnix\FinalFantasyXI

If you are running a 64 bit operating system, the configuration is located here:
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Wow6432Node\PlayOnlinexx\SquareEnix\FinalFantasyXI

"xx" denotes the regional version. PlayOnline for JP clients, PlayOnlineUS for US clients and PlayOnlineEU for EU clients.

The following is a quick reference for the values found in the above registry key:

Value Description
0000 MIP mapping
0001 Screen resolution width (in pixels)
0002 Screen resolution height (in pixels)
0003 Background resolution width (in pixels)
0004 Background resolution height (in pixels)
0007 Music and Sound effects (0=Off, 1=On)
0011 Environmental Animation (0=Off, 1=Normal, 2=Smooth)
0017 Bump Mapping (0=Off, 1=On)
0018 Texture Compression (0=High, 1=Low, 2=Uncompressed)
0019 On-Screen Maps (0=Compressed, 1=Uncompressed)

*/snippet*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt, zal eens gaan kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakakaizoku
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:59
Het begint me eigenlijk weer een klein beetje te kriebelen om FFXI te installeren/reactiveren, maar dan eerst wat vragen;

- Ik ben gestopt kort na de release van Wings Of The Goddess, heb de expansion nooit geinstalleerd, is het daarna nog leuk gebleven?

- Aangezien ik niet echt blij meer was met het party systeem, is het nu aantrekkelijker/beter/mogelijk geworden om bijvoorbeeld zo veel mogelijk te soloen met welke job dan ook?

- Is er eindelijk eens de mogelijkheid om als niet duitser een bankrekening te gebruiken?

- Voor deTwisj: is er een mogelijkheid dat er een handje kan worden geholpen met het levelen en questen van mijn eventuele nieuwe char? Ik weet namelijk 100% zeker dat Hirono ondertussen Matttt helemaal heeft leegverkocht/gedelete.

- Voor deTwisj nog een keer: Zijn er nog spelers actief uit mijn tijd, en dan vooral van dezelfde LS's waar we in zaten?

PSN: bakakaizoku - WoW: Thiccblonde (GM of Phoenix Ascension) @ Twisting-Nether

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mattttt schreef op dinsdag 16 juni 2009 @ 23:30:
Het begint me eigenlijk weer een klein beetje te kriebelen om FFXI te installeren/reactiveren, maar dan eerst wat vragen;

- Ik ben gestopt kort na de release van Wings Of The Goddess, heb de expansion nooit geinstalleerd, is het daarna nog leuk gebleven?
Het is wat mij betreft alleen maar leuker geworden. WotG heeft toch wel wat voordelen, naast de exp die je op kan doen in campaign als je even geen zin hebt om te partyen. Zo kun je drie ledges quests doen die je in het heden de mogelijkheid geven om drie plekken snel te bereiken waar je normaal 2-3 zones voor om moest lopen. Toegang tot alle maws (teleports naar het verleden) is verdomde handig...zo is een Gate Breach of het campen van Rok een eitje geworden. Ook de ANNMs zitten leuke tussen. De nieuwe jobs voegen wezenlijk wat toe, SCH is tof als main job EN subjob (voor bijv WHM), DNC is zeer geschikt om te soloen.
- Aangezien ik niet echt blij meer was met het party systeem, is het nu aantrekkelijker/beter/mogelijk geworden om bijvoorbeeld zo veel mogelijk te soloen met welke job dan ook?
Sowieso kun je via campaign makkelijker solo exp halen. Ik heb mijn WHM praktisch solo van 68 naar 75 gekregen via campaign. /DNC schijnt erg goed te werken om meer solo te doen...er zijn genoeg mogelijkheden om solo dingen te doen, maar vaak moet je er wel even in investeren.
- Is er eindelijk eens de mogelijkheid om als niet duitser een bankrekening te gebruiken?
Geen idee, ik heb 3 creditcards :P

[edit]
Iemand nog wat gewonnen met de Bonanza? Ik heb 1 rank5 prijs :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Schiet~
Er zijn weer een hele buts aan nieuwe missies, alleen hebben ze het verhaal nog niet af. Ze gaan in de volgende update Beaucidine[s] en Xarcabard[s] opleveren.
Ze hebben nu een nieuwe feature genaamd LevelSync. Hiermee kan je de hele party laten syncen naar 1 persoon, je synced uiteraard alleen omlaag. In levelcapped areas kan je nu je gear aanhouden en deze word dan automatisch aan die level aangepast. Dingen zoals acc, att en stats worden naar beneden gebracht en dingen als haste worden helemaal geschrapt onder levelsync of in levelcapped areas. CoP is nu wel makkelijker gemaakt omdat je niet persé 20.000 verschillende capped sets moet mulen.
Geen idee, ik gebruik nog steeds een credit card. Ik zal het eens in de LS vragen.
- Voor deTwisj: is er een mogelijkheid dat er een handje kan worden geholpen met het levelen en questen van mijn eventuele nieuwe char? Ik weet namelijk 100% zeker dat Hirono ondertussen Matttt helemaal heeft leegverkocht/gedelete.
Ik speel meestal op de zaterdagavond samen met mn broer op zijn character (asano) en dan doen we vanalles, waaronder levelsynced parties en missies enzovoort. De rest van de tijd heb ik het meestal vrij druk met events van SharkAttack (limbus/sea/einherjar) en m'n salvage groep.
- Voor deTwisj nog een keer: Zijn er nog spelers actief uit mijn tijd, en dan vooral van dezelfde LS's waar we in zaten?
Ik kom nog wel eens iemand tegen die in PhoenixOrder zat (Xiaoshen, Anonda, Silaqua) en de meeste mensen van PeacefulMemories zitten in SharkAttack nu (Helooper, Daimx, Hyperion, Inoiown, Gekot, Arkanor, Montakim, Zabusa, Diabloss) en sommige zitten in HNMls Osiris (Peterr, Langy).

[edit] 160 marbles op Gilgamesh = 18 rank5, 1 rank4... 10 marbles op Ragnarok = 1 rank5, 1 rank4 (zuuucht). Dus in feite heb ik 2 rank4 gewonnen maar 1tje kan ik niet bij.

[ Voor 3% gewijzigd door deTwisj op 17-06-2009 08:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakakaizoku
Nouja ik hoorde van Hirono dat m'n account gehacked was (of het zijn pc was of die van een ander is nog de vraag), wat bizar is want zoveel duur spul heb ik niet, en ik weet nog dat ik in zijn ffxiah history van ruim een jaar terug nog dingen verkocht zag staan die ik in m'n inventory had, ik moet zelf even kijken wat ik kwijt ben en dan zou dat hopelijk nog te restoren moeten zijn via support. Ik kon nog wel inloggen op de POL website, dus wellicht dat ik gewoon m'n oude toon kan oppakken, al heb ik plannen om van scratch te beginnen.

[ Voor 21% gewijzigd door bakakaizoku op 17-06-2009 09:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Eindelijk de sandy line van WotG afgerond...
Volgende week Odin #16 alweer ^^

En m'n 'Serpent Rumors' key-item opgepikt, ik kan nu theoretisch aan ebisu beginnen, maar heb de puf nog niet.

Nog 22k exp halen op sch, dan ben ik daar me klaar, denk dat ik dat eerst maar eens ga doen :)

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren weer op idiote wijze tier 3 verloren. Zowiezo waren de pulls mega traag en koste het ons een goede 15 minuten voor 1 wave (12 flayers + 12 demons) omdat we steeds moesten wachten op pulls van onze pld. Op een gegeven moment ben ik ook maar gaan pullen omdat hij veel te traag was en we meer op onze gat zaten te wachten tot hij met 2-3 mobs kwam dan dat het kost om ze te killen. Vervolgens met nog een goede 10-12m te gaan kregen we Motsognir (dvergr NM) wave met z'n 12 kornuiten. Leg ik nog uit tegen dezelfde PLD dat ik als THF naar binnen ren en aggro en hij de NM van mij moet pakken. Zo gezegd zo gedaan, ik ren naar binnen en doe Perfect Dodge om vervolgens proberen de NM te splitsen van de demons. Wat doet die PLD? Begint die de demons die op mij zaten te claimen en laat de NM gewoon op me zitten. Het duurde niet lang voor ik dood was en hij volgde niet veel later omdat de NM steeds alles wakker maakt (daarom kite je ook weg...) Alsnog een vet simpele tier3 weten te verliezen, zeer knap. Soms vraag ik me echt af of de mensen in mijn LS uberhaupt de moeite nemen om voorbereid ergens aan te beginnen (zelfs wanneer je de strats op je ls site hebt staan). Het feit dat die PLD niet eens het verschil weet tussen de NM en z'n demons heeft ons simpel weg gewoon de hele run gekost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LOL @ deTwisj...serieus, als jij denkt dat mensen die in je shell runnen zelf strategieën gaan lezen dan leef je in een illusiewereld. 90% van de FFXI spelers zijn schapen...die willen voorgekauwd krijgen wat ze moeten doen, en als je GOEDE spelers hebt snappen ze je en doen ze precies wat ze moeten doen. Wij hebben een uur uitgetrokken tijdens onze tweede Tier III run om alle bosses uit te leggen...en dan nog zorgen we dat 'key personnel' op Ventrilo zit...dus ALLE party leaders, de puller, de kiter, en bij voorkeur een paar sleepers. Geen ventrilo = geen party lead.

Ter referentie: wij hadden onze eerste Tier III run als eerste wave Chigoes, daarna Ghosts en toen Dvergr en die hebben we ook verloren. Terwijl je praktisch geen makkelijkere Tier III kan krijgen dan dat. Wij hebben ook strategie posts op ons forum, maar na het sollicitatie proces en aangegeven te hebben welke drop mensen willen, kijkt niemand ooit nog op de website. Met ventrilo is alles nog wel redelijk te managen, zonder was ik allang opgehouden met runs organiseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wij gebruiken geen ventrilo, de meeste mensen zijn niet zo goed in gesproken engels wat ik er van heb begrepen. Verder speelt niet iedereen op de PC versie en heeft dus geen toegang voor een ventrilo. Daarbij is het beter dat ze mij niet kunnen horen tijdens dat soort momenten zoals gisteren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Das dan het voordeel dat ik voornamelijk met Amerikanen speel :) mensen die geen Engels kunnen horen sowieso uit te sterven ;) Maar ik meen dat wel serieus, zonder vent zou ik geen Einherjar runnen...moet je alle 'dringende' zaken opeens in LS chat gaan lopen typen...dat vertraagd alles aanzienlijk...

[edit]
Daarbij is het natuurlijk niet vereist dat alle 36 man in vent zitten...gaat met name om de party leaders en key mensen, puller, assists...die kunnen het dan wel weer naar de mensen communiceren die daar verantwoordelijk voor zijn...

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 19-06-2009 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slurpie Blauw
Nope, gewoon de CC. Geen verandering in gekomen, zal ook niet gebeuren meer ook.

Wellicht gaan ze dat wel doen met FFIV
Verwijderd schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 16:12:
Das dan het voordeel dat ik voornamelijk met Amerikanen speel :)
Zo, dan blij jij zeker tot diep in de nacht op.

[ Voor 26% gewijzigd door Slurpie Blauw op 21-06-2009 19:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Definieer diep...ik ga nooit voor 2 uur naar bed, als je dat diep vind :) Alleen Dynamis op dinsdag is eigenlijk te laat...tot 4 uur ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SCH75 eindelijk, beetje sky farmen (diorite) en 15k exp erbij en daarna campaign voor de laatste 10k
Heca hands voor m'n thf daarna meteen bij byakko, altijd leuk.
Dynamis bubu win, sandworm (antaress harness en white sash), 4 x ouryu(uncapped).

Nu nog ff m'n drk naar 37 zetten (20 nu) en ik denk dat ik daarna RDM maar eens op ga pakken.

Over bovenstaande, ik ben blij dat ik met EU mensen speel. Hoewel ze bij ons regelmatig events om 18:00 uur starten, net effe te vroeg voor mij, maar meestal kan ik een uurtje later wel inhaken.
Einherjar is overigens altijd 20:00 uur, dus dat hoef ik nooit te missen.

edit:

tot slot, nu hoor net ik dat in de july update 4 nieuwe HNM's komen en voor THF een TH5 item....

[ Voor 8% gewijzigd door 6K op 22-06-2009 09:26 ]

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!
6K schreef op maandag 22 juni 2009 @ 09:25:
edit:

tot slot, nu hoor net ik dat in de july update 4 nieuwe HNM's komen en voor THF een TH5 item....
Ik denk dat je dat met een korrel zout mag nemen. Klinkt niet echt als de SE die we kennen, (en ik heb nog niets op bg zien staan :p)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hah op BG stond geloof ik ook een leuke hoax is het niet?

Door de aankondiging van FFIV had men besloten alle spelers uit FFXI die langer dan 2 jaar speelden een gratis relic naar keuze te geven....

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb eigenlijk niets gezien op bg. Mischien dat het al was verwijderd voor ik er heb gekeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben het hele weekend weggeweest dus geen lange-termijn dingen kunnen doen. Vrijdag verveelde ik me even en ging ik eens op de AH kijken of er nog leuke gear te koop was...kwam ik een Mirror Tiara tegen die ik niet kende...mph+3 voor een head gear, leuk. Kosten 400k...geen zin om dat te betalen. Waar komt dat ding vandaan? NM in {La Vaule [S]}...prima, daar maar eens gaan kijken. Ah, de NM is er...even wat troepen regelen, uurtje later 6 man, NM gekilled...Tiara gedropped! :) Altijd leuk als zulke spontane acties goed uitpakken.

Gisteren Einherjar Tier III...we kregen Wivres, Frogs + Flans, Manticores en Behemoth als boss...alle lesser mobs weggehakt, zerg run op Behemoth, ik sta klaar om curaga spam te beginnen, *boem* meteor :/ beetje heel vroeg in het gevecht...daarna redelijk kansloos dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
imo is behemoth het de ergste die je kunt krijgen.

Wij hadden, manti's, slime's, demons met uiteindelijk hydra boss voor onze tier III gister, ging erg netjes. Daarna wat ZNM gespammed (chigre, stuk of 8 in no time) en tot slot weer een late night scan + kill op sandworm, wederom antaress harness en white sash.

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wij hadden gisteren een demons + triple red bats > puddings + khim boss tier3. Daar komen we erg goed mee weg moet ik zeggen. Over het algemeen hebben we wel makkelijke tier3s, zelfs nog geen behemoth tegen gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren Rostrum Pumps run gedaan met m'n Dyna shell...mannetje of 7 de R.Pumps bezorgd. Wel heel vaag...in principe kite we de feeler antlion en hadden we twee groepen die de executioners van de kiters afhaalden als die werden gespawned. Als de NM dan spawnede werd die gekite, en de feeler zo snel mogelijk doodgemaakt. Tijdens 1 van de runs wist de Feeler nog net een Executioner op te roepen, dus de ene groep is die aan het hakken, de andere groep de NM. Aangezien de groep die de Executioner aan het hakken is de hulp wil inroepen van mensen buiten de alliance roepen ze help...en de NM werd oranje! :'( dat hoort toch niet te kunnen!

Anyway, allemaal uitgelogd en weer ingelogd en alsnog de drop gekregen...maar dat was wel even paniek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jawel, als je call for help doet dan worden ALLE mobs die door jou alliance geclaimed zijn oranje (CFH).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik dacht dat CFH hate based was per mob, niet alliance hate...hmmmz, das wel iets om even in de gaten te houden

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zal je inderdaad niet in dank af worden genomen als je probeerd CFH op een add te doen terwijl je in de alliance zit die de NM aan het bevechten is. Tijdens de tweede JoL die ik met mijn shell deed dacht iemand ook dat je gewooon CFH kon doen op een add die je claimt terwijl je in de main alliance zit. Dat was een interresante JoL kan ik je vertellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakakaizoku
deTwisj schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 15:19:
Zal je inderdaad niet in dank af worden genomen als je probeerd CFH op een add te doen terwijl je in de alliance zit die de NM aan het bevechten is. Tijdens de tweede JoL die ik met mijn shell deed dacht iemand ook dat je gewooon CFH kon doen op een add die je claimt terwijl je in de main alliance zit. Dat was een interresante JoL kan ik je vertellen.
Was dat niet JoF ?

Ik heb net een GM gesproken over het restoren van m'n gear etc, helaas hadden ze geen data meer van voor juni 2008, dus is het niet gelukt :(

Nouja, dan maar opnieuw, opnieuw CoP, opnieuw RoZ, ach, we kijken wel hoe lang ik het dit keer volhou ;)

[ Voor 20% gewijzigd door bakakaizoku op 23-06-2009 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Das wel balen, toch ben ik nog steeds niet zeker dat je char gehacked was (waarom zou een GS je ra/ex droppen?). Van die CFH dat was toen met Onslaught als SMN op onze 2de JoL, dat vergeet ik nooit meer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ze kunnen dus maximaal 1 jaar terug met je char data? Jammer, anders had ik overwogen om weer eens
FFXI te gaan spelen.

Kraken Club, Speed Belt, Strider Boots, 300miljoen gil, dalmatica... maar helaas een 75BRD als main job.. (Wel THF63 waarmee ik stopte met levellen aangezien er geen parties waren)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik geloof dat characters die al ouder zijn dan 1 jaar ook wel terug gehaald kunnen worden. Het punt waar matttt mee zit is dat zijn character helemaal stripped is (mogelijk gehacked) en de items die hij dus kwijt is kunnen niet meer teruggehaald worden. Ze zijn een beetje anaal op het gebied van rollbacks. Ze hebben wel bepaalde acties voor het terug halen van characters. Ik weet even niet meer hoe dat heet (iets van adventurer appreciation nogiets?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 11:08:
Ze kunnen dus maximaal 1 jaar terug met je char data? Jammer, anders had ik overwogen om weer eens
FFXI te gaan spelen.

Kraken Club, Speed Belt, Strider Boots, 300miljoen gil, dalmatica... maar helaas een 75BRD als main job.. (Wel THF63 waarmee ik stopte met levellen aangezien er geen parties waren)
0.o

das wel erg veel 8)7

Einherjar -> Odin
Direct na engagen d/c onze main tank, de andere kon er niet in omdat ie geen T2 win had terwijl hij dacht van wel.... gelukkig iemand als NIN aanwezig en dat ging behoorlijk goed, had wel 2x SAM/THF nodig om hate te houden, maar dat ging echt aardig, met 2 minute te gaan toch nog gewonnen.
E.Body en A.Body.... niet slecht al zeg ik het zelf :)

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm mogelijk waard om het eens te proberen, heb ik weer wat tijdverdrijf tot de nieuwe FF14 komt :-)

Hoe kan je dit regelen? POL installen en GM contacten of ?

Waarschijnlijk kan het allemaal niet hoor, maar worth a try :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
6K schreef op donderdag 25 juni 2009 @ 22:17:
[...]

0.o

das wel erg veel 8)7

Einherjar -> Odin
Direct na engagen d/c onze main tank, de andere kon er niet in omdat ie geen T2 win had terwijl hij dacht van wel.... gelukkig iemand als NIN aanwezig en dat ging behoorlijk goed, had wel 2x SAM/THF nodig om hate te houden, maar dat ging echt aardig, met 2 minute te gaan toch nog gewonnen.
E.Body en A.Body.... niet slecht al zeg ik het zelf :)
E+A? nice! Wij werden D.Feeted (en M.Body/H.Head/Hofud). Ging ons redelijk makkelijk af dit keer alleen op 10% was men te laat met wegrennen dus gingen er 2 SAMs 3 PLDs 1 BRDs neer door zantetsuken met niet lang daarna 1 SMNs nog 1 BRD en ik geloof 1 DRG ook wegens de pops die niet snel genoeg geclaimed werden. Met veel reraise en zombien hebben we hem nog neergekregen voordat alle kiters door de pops werden doodgemaakt. Gelukkig dat de adds allemaal op m'n thief afkwamen toen de rdm kiter dood was. Ik kon nog net op tijd 2hr doen en weg fleeën. Anders had het wel eens verkeerd af kunnen lopen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heh dat hebben wij ook een paar keer gehad ja, dat mensen niet op tijd weg waren.
Zombieen is altijd zo'n mess daarna, maar wel leuk om dan toch nog te winnen met het geluk van alle kanten. :)

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja, één van de gelukjes toen was dat na de add kiters dood waren dat de adds alledrie op mijn THF afkwamen. Ik kon daardoor nog op tijd Perfect Dodge doen en weg fleeën. Dit heeft ons nog net genoeg tijd kunnen geven om Odin te zergen want als de adds gewoon vrolijk iedereen neer kon maaien hadden we het waarschijnlijk niet gered.

Gisteren nog een Sarameya gedaan, de 3de alweer. SAM SAM BRD BRD RDM WHM + THF SCH = ~18min kill van start naar finish. Daar bovenop kregen we ook nog eens Hachiryu Haidate voor onze main SAM (nu gaat hij nog verder uitlopen op de parses verdorie! :P). Onze volgende 'project' word een lowman Tinnin. Eens kijken of we die ook onder de knie kunnen krijgen met hetzelfde groepje.

Dit weekeind eens een goede SSR run (drop-wise). Ik heb nu 3/3 skadi hands en onze main sam heeft nu 3/3 ares legs voor z'n drk die hij nooit gebruikt :P mja alleen hij en ik hadden een job die het kon gebruiken en we gebruiken allebei onze drk nooit xD. Ik ben nu op Rithridan 14/15 Skadi (mis 35 body) en 13/15 Usukane (mis 15+35 body). Op Ryosuke ben ik 14/15 Marduk (mis 35 feet) en 11/15 Morrigan (mis 15+35 body en 25+35 legs). Ohja en ik mis een kleine 50mil gil om het allemaal te upgraden :/ Ik had die bonanza rank 1 moeten winnen! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robertreyez
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 09-09 15:22
Nou ik heb FFXI denk ik al.. 4 jaar (gok ik hoor) niet meer gespeeld.. en zelfs toen niet heel veel.. maar wel goede herinneringen aan overgehouden :) Want heb best veel tijd omhanden en wil weer gaan spelen..

Anyway ik vroeg me nu af of er misschien iemand hier is die een uurtje (of 2) aan mij wil spenderen om me een beetje op gang te helpen en wegwijs te maken :)

Als je tijd/zin hebt stuur me een priveberichtje dan a.u.b. :)

Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaWA
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-08 05:08

NaWA

Hai, I Copy desu!

Dumdiedum...

leuk om op ninja wat met mesjes te poken: vid

FFXIV: NA: Flandre Scarlet' @Sargatanas - FFXIV Collect & EU: Brynhildr Herja @Lich - FFXIV Collect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16:30
Gisteren weer eindelijk lekker 2 uur aan FFXI gezeten.
Ben bezig geweest met de Chocobo quest (Chocobo's on the Loose!) en ook meteen met de Dancer flag quest.
Overigens een Galka dancer is not done! Dat is een mental picture die ik nooit meer kwijt raak.
Beide quests overigens gehaald zonder problemen. White mage Invis/sneak FTW!

Het nadeel is dat ik nu op Phoenix zonder guild zit. Heel veel mensen die ik kenden zijn pleite enzovoorts.

[ Voor 14% gewijzigd door Arunia op 11-07-2009 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het tegenwoordig nog steeds mogelijk om een NA client te kopen en met een EU cc te betalen? ben van plan om weer te gaan beginnen met nieuw account enzo, maar er zitten echt gigantisch prijsverschillen in, de aanschaf van vana'diel 2008 version kost 38 euro of 15 dollar, en per maand is het ook nogal een verschil 14 euro of 14 dollar. Als iemand ervaring heeft met nieuwe kopen zou dat fijn zijn, dan koop ik meteen de NA versie :)
Pagina: 1 ... 20 ... 24 Laatste