Oh een nieuwe PC scheelt bij FFXI echt wel...ik was "vroeger" al best tevreden, behalve bij dingen als Besieged en Campaign waar je gewoon én de enemies én de andere spelers niet zag
Nu met QC processor en 4 GB intern + redelijke ATI card (naam even kwijt, de opvolger van de saphire)...alles op high-detail, 1024*1024 overlays etc, geen centje pijn meer.
Aantal dingetjes gefixed dit weekend:
• In Pso'xja gefarmed voor een chip...dropte bij de eerste Diremite

en toen ik weer naar buiten liep kwam ik Nue tegen...Nue fang dropt, dus nu ook een Brown Belt erbij (Dodo skin en Molbolger vine had ik al)
• CoP3-5 Darkness Named (Diabolos fight) even gehaald...stelde niet veel voor, in 7 minuten waren we klaar
• Dynamis-Buburimu, win in 18 minuten

(draken + 1 turtleback aangepakt en daarna meteen de megaboss, 0 deaths!!) vervolgens nog anderhalf uur lopen farmen. Geardrops waren waardeloos, ik had geen lotting rights (vorige run al gear gekregen) maar er dropte ook bijna niets. In de laatste secondes nog wel een BRD cape
• Einherjar Tier II, time-out op de boss...we hadden Triple Red Bats + Imps + Frog boss alles in 1 keer. We deden te lang over de Triple Red Bats, uiteindelijk nog iets van 3 minuten voor de boss en dat was te weinig. We hebben gewoon te weinig damage output met 30 man...

• Campaign ops - Intel Gathering even afgewikkeld, Deep Cover 1 t/m 3 en Prying Eyes...de rest had ik al.