Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_T
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-08 22:59
lol inmiddels paar leuke dingen gedaan:
1) na ongeveer een maand campen in de weekends, en 1x claim gehad te hebben met pld/dnc, sam/war, thf/nin, rdm65/whm ----> WIPE en nog maals claim op charyb eindelijk joytoy!!! pld/dnc en sam zijn niet nuttig :X
2) RDM 69-73 gehaald!
3) hadden dyna beau -> 3x 100 en 4 AF2 ofzo... 100's worden door ls verkocht en geld gesplit onder money mainers dus kreeg er 140k van :)

Verder niet mega bijzonder hier maar ben wel blij met rdm op 73 en joytoy!
Nu nog die vervelende trotter boots enzo... die moet ik echt op thf zien te krijgen...

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
veel gedaan, niets noemenswaardig (enm/bcnm/ksnm etc.)
nog wat extra merits in blm

en zojuis genbu verslagen RDM BLM BLM SCH, duurde zo'n 40~45 minuten
leuk gevecht had het nog niet eerder low man gedaan.

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xiliath
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 30-10-2022
PLD met charybdis: flash en cure.
SAM: TP van ja en ws.
THF tanken, niemand anders DDen. RDM slow/para/blind en thf hasten + curen. That's it.
Met die setup echt serieus simpel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11-09 11:18
mattttt schreef op maandag 29 december 2008 @ 15:18:
[...]

Al weer een jaar geleden ;(

En in de tussentijd heb ik mijn leven min of meer weer verpest met WoW :')
Server/class/faction?

Mijn FF accounts leven nog steeds en worden druk misbruikt (en hier en daar voorzien van een gear upgrade) als het goed is. Zelf weer volop bezig met WoW en heb echt dikke lol nu met de nieuwe uitbreiding.

Horde FTW. >:)

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakakaizoku
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-09 16:59
Neelon schreef op woensdag 31 december 2008 @ 12:36:
[...]

Server/class/faction?

Mijn FF accounts leven nog steeds en worden druk misbruikt (en hier en daar voorzien van een gear upgrade) als het goed is. Zelf weer volop bezig met WoW en heb echt dikke lol nu met de nieuwe uitbreiding.

Horde FTW. >:)
Dunemaul/Mage/Horde
Bloodfeather/Hunter/Alliance
Bloodfeather/DK/Alliance

:P

PSN: bakakaizoku - WoW: Thiccblonde (GM of Phoenix Ascension) @ Twisting-Nether

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09:26
ksst kssssstttt... enge wow'rs :D

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Goh, meer dan de helft van de Nederlandse Gilgamesh die NIET MEER SPEELT zijn hier nog actief op tweakers :P Zelf de laatste weekjes genoten van de holidays en naast een regelrechte koekiemonster te zijn heb ik ook nog wat ffxi tussendoor gespeeld.

Zelf ook wat Charybdis gecamped, ik ging er eigenlijk half van uit dat zo'n beetje iedereen op de server al wel een joytoy zou hebben en dat het meer een kwestie zou zijn van poppen in window en soloen die hap. Oef, wat had ik het verkeerd zeg. Eerste keer dat ik er kwam was het uiteraard buiten window (al wist ik dat dus niet) en uiteindelijk na een uur of 4 PH afmaken en steeds meer mensen zien te komen was het "ik" (x3) tegen ongeveer 20 andere spelers. Ik heb niet eens meer geprobeerd te claimen. 4 ToDs later was er eindelijk eens een moment dat window open was en ik met alleen maar 2x solo nin/dnc competitie. Ik maar hopen dat hij snel zou poppen in het geval dat al die groepen die de dagen hiervoor er steeds waren weer terug zouden komen. Uiteraard popped ie pas 4.5 uur na window open was en nog moest ik letterlijk 3x m'n voke macro gebruiken voordat hij pas afvuurde (claim delay? ik snap er geen snars van). Charyb zelf valt eigenlijk best mee, al had ik wel wat 'overkill' meegenomen (NIN BRD RDM) maar toch heb ik graag elegy/slow2 :P geeft mij wat meer ruimte om foutjes te maken.

Gisteren wat ZNM gedaan voor de verandering. Armed Gears en Lil' Apkallu, ik moet zeggen dat ze makkelijker waren dan ik had verwacht. Met name Armed Gears had ik verwacht dat hij veel sterker zou zijn maar met 3 BLM 1 BRD 1 RDM (en een THF voor th :p) is hij goed te doen. Gewoon nuken en rennen zoals ik eigenlijk met zo'n beetje alle ZNMs doe XD. Bij Lil' Apkallu krijg je zelfs een aantal keer wat tijd om te rusten tussendoor :P ook erg leuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
langzaamaan begonnen met SCH, ben nu level 26 en begin er de lol van in te zien, vraag me af of ik op 37 stop of doorga :p

BLM merits nog wat uitgebouwd: 5/5 thunder potency 3/5 ice potency 3/8 elemental en 1/8 enfeeble. Burst II en Freeze II beide stage 1. Nog veel te gaan dus. Heb nu zo'n 100 merits (ja ja, ik ben d'r laat aan begonnen en moet nog hééééél veel meriten)

Verder nu gesaved op floor 65 van nyzul (paar keer serket tegen gekomen en 60 was cerberus, too weak askar hands).

Eindelijk, na god weet hoe lang, heb ik m'n swift belt. 3/7 deze run, dus we zullen nog een keer terug moeten.
Wel gewoon elvaan, galka, hume en mithra gedaan. Niet gekeken naar welke moeilijk was of niet lol

Verder niet veel spannends gedaan, de nieuwe WotG missions (dat gevecht met die boom, valt best tegen eerlijk gezegd, niet solo in ieder geval, misschien duo, maar met 4 was het nog -stevig- knokken).

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oh jah, die boom heb ik vorige week ook gedaan. Ik vond hem persoonlijk niet zo moeilijk om te tanken ondanks dat ik wel dood ging. We waren met 2 spelers als NIN/WAR SAM/NIN BRD/WHM RDM/DRK. Zoals altijd is slow2/elegy2 zo fijn, de enigste reden dat ik uberhaupt dood ging was omdat de persoon die SAM/NIN en RDM/DRK speelde (de enigste) stonega3 niet had gestunned.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wederom geen Nyzul run gedaan deze week...zal er andere mensen voor moeten gaan zoeken denk ik. Maar goed...BRD 30->40 geleveled, WHM wat gemerit...nu moet ik weer even exp verzamelen want ik kom aardig bij de 75 ondergrens in de buurt :X Paar keer Besieged gedaan om Enfeebling Magic te cappen...zit nu op 212.

Dynamis-Windurst gedaan maar geen kans op succes met de helft van de shell op vakantie. Toch wel leuk, met 19 man waaronder slechts 1 BRD, 1 BLM en 1 RDM...dus drie 'sleepers'...volslagen kansloos zou je zeggen maar we hebben toch de eerste en bijna de tweede time extension voor elkaar gekregen. Qua teamwork wellicht de beste Dyna tot nu toe...we gingen alleen maar om wat te farmen eigenlijk, toch nog drie AF drops.

Ook eerste Einherjar run gedaan, wederom weinig mensen (17) door vakanties, plus voor velen (waaronder ikzelf) was het de eerste keer. Beetje zelfde verhaal als Dynamis-Windurst...je bent eigenlijk kansloos maar door goed werk kom je nog een heel eind. We hadden de room kunnen clearen als we niet halverwege verrast werden door de NM...toch wel geslaagd en smaakt zeker naar meer :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo, net maar even Wings of the Goddess voor de 360 aangeschaft.
Ik heb hem al een tijd voor de pc (had het beter andersom aan kunnen schaffen, maar ok), maar nu kan ik ook eens beneden aan de tv gaan zitten. Moet zeggen dat dat MSN toetsenbord niet heel erg handig is omdat de "/" niet goed gebruikt kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_T
heb RDM nu op 75!!! YAY

Dus nu 4 75 jobs: THF, WAR, BLU, RDM
Heb gelijk maar een buffer van 12k gehaald en enfeebling en elemental gecapped.Enhancing is op 200 ofzo en moet nog naar 256 ofzo... schiet niet op... en geen zin om barspells te spammen.

Verder nyzul 30-45 gedaan (hadden 4 tags maar 1x met 3 van de 5 floors hadden we poroggo's te killen... en die duren te lang :( )

Tijd om blm te gaan lvlen voor sub... 17 momenteel moet naar 37 :(

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wtf? Ik steek de Wings of the Goddess disc in de 360 en hij start meteen POL op.
Geen installatie, helemaal niets.
Daarna wel de gebruikelijke updates.
Straks eens kijken of ik wel in delen kan komen waar je de expansion voor geinstalleerd moet hebben.
Zo ja, dan kan gaat deze gewoon weer naar de winkel terug.
Ik heb de uitbreiding al van de pc, dus eigenlijk is het voor de content op de 360, maar als het niet nodig is, dan is het zonde.

Na het updaten kreeg ik de melding dat ik niet alle onderdelen zou kunnen bekijken, dus de schijf is niet nutteloos gekocht.

[ Voor 12% gewijzigd door Arunia op 05-01-2009 23:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren Einherjar en Salvage.
Einherjar met 34 man, dus very easy win/clear van de room (was een tier I (Rossweis))

Salvage was een Arrapago renmants met 6 man. Was eigenlijk een farm run, maar we hadden not 18 minuten toen we op die floor kwamen waar we alle gears moesten omleggen, dus maar gelijk in 10 minuten tijd die omgelegd, vol gas naar de boss en all out, maar we kwamen 'net' paar minuutjes te kort :(

Daarna nog even WotG missies gedaan, moet nu het laatste gevecht doen voor Jeunoan flag, maar moet nog op wat mensen wachten die wat achter liggen.

Vanavond Sea en Znm.

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmpf...gisteren bij een Assault, was heeeel krap aan of we het op tijd zouden redden...heeeeeel krap aan. En dan krijg je in dezelfde seconde te zien: Mission Failed, én Mission Completed. Nee das lekker. Terug naar Whitegate om te rapporteren: failed :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren de eerste limbus van het jaar gedaan en tjonge wat was het weer rampzalig. Ik denk voor de verandering dat ik de (meeste) mensen hun zin geef en niet zo irritant zou zijn over party setups. Maar een aantal mensen heb ik een job gegeven die ze niet zo super graag spelen (dingen als BRD ipv melee, je kent het wel).

Temenos N : MNK SAM DRK DRG BRD RDM, een setup die makkelijk moet kunnen winnen. Niet dus, slome sleeps door de RDM resulteerde in een dode BRD en later nog meer dode. "Lag" (yeah right) zorgde ervoor dat de SAM ons min of meer heeft gempked door niet te disengagen van een 2hred MNK NM, praktisch gewiped zorgde voor veel te veel vertraging. Time out net voordat we de derde chest konden poppen (zelfs met mobs over te slaan).

Temenos W : NIN DRK PUP(zucht) BRD COR WHM, te weinig time chests maar waarschijnlijk ook (te) slome kills. Ik dacht dat deze party ook makkelijk de area zou moeten kunnen winnen.

Temenos E : NIN THF RDM BLM BLM SCH, het zijn elementals dus met zo veel stun kan het toch niet mis gaan? Geen idee maar ik geloof dat er bijna geen enkele -ga3 was gestunned. We zaten met elke party in een grote alliance en ik zag van deze party de hp geregeld met bakken in het oranje/rood komen met zelfs enkele keer een slachtoffer die dood ging.

Vind het ook prachtig dat de SAM waar ik na de run toch een paar dingen kwijt moest op een gegeven moment de RL/niet-nerd kaart pakte als reden dat hij niet zo goed/snel is in zijn job (aka, je bent /war dan heb je provoke... gebruik dat dan ook als de halve party dood is en er snel iemand moet tanken!). Altijd leuk om te weten dat terwijl jij je best doet om alles zo goed mogelijk te laten verlopen er mensen zijn die absoluut niet geinterreseerd zijn om er uberhaupt moeite voor te doen en verwachten dat het toegeworpen word terwijl zij een beetje mee slenteren met de rest van de groep. Juist ja, dit soort momenten vraag je je soms echt af waar je het nog voor doet.. Ik heb mijn shit al uit sea en limbus en de helft van m'n vrienden waar ik andere dingen mee doe hebben het ook al en komen ook de helft van de tijd niet meer naar limbus etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja wel herkenbaar, niet zo zeer dit Limbus verhaal, maar meer de algemene 'niet serieus nemen' boodschap die er achter zit. Het is ook lastig, voor sommigen is het spelen van FFXI ook niet leuk meer als het allemaal te serieus wordt, en die halen geen bevrediging uit het goed beheersen van een job cq skillset. Oftewel, ander soort mensen dan ik :+ wat die dan in een Limbus shell moeten weet ik ook niet.

Ik merk het ook wel in Dynamis (afgelopen week Bastok met 18 man, Windurst met 19 man) en Einherjar (19/34 present)...maar het hartverwarmende is dan wel weer dat de mensen die er wel zijn, er ook vol voor gaan (zie eerdere beschrijvingen in dit topic). Ik ben zelf niet echt een serieuze speler, en daarmee bedoel ik dat ik inderdaad veel RL dingen doe, weinig speeltijd heb, en ik dus nu (na vier jaar spelen) pas met dingen als Assault, Einherjar, CoP, Dynamis, Salvage, Skillups etc bezig ben.

Niettemin neem ik hetgeen DAT ik doe wel heel serieus...ik ben een WHM, dan wil ik daar ook zo goed mogelijk in zijn. Ik wist dat alleen niet zo van mezelf :+ totdat we laatst een discussie op m'n social shell hadden...ik zat te klagen dat ik mijn BRD macro's kwijt was en ze allemaal opnieuw moest maken. Zei iemand anders op de shell: "Is toch niet zoveel werk, ik heb misschien drie rijen macros voor alle jobs."...daar sloeg ik echt van achterover...voor mijn WHM heb ik 5 blokken (10 regels) aan macro's. Basic healing, enfeebling, gearchanges, BLM sub, RDM sub, teleports...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr
Onze sky/sea/whatever groep heeft nog vakantie (3de week nu, volgende week weer aan de slag). Wel lekker zo.. kan ik tenminste rustig wat skillen op war en beetje met pld rondhupsen (en veeel campaign doen haha )

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
[b][message=31297234,noline]

...

terecht rant verhaal

...
Dit klinkt veel te herkenbaar, ik ben het genoeg tegengekomen toen ik FF-XI nog speelde, en ook in WoW (ja, die andere mmorpg ja) kom ik het tegen, en veel te vaak. Helaas is het zo dat de meeste mensen lui zijn en alleen maar ergens doorheen gegimped willen worden, zodat ze lekkere gear krijgen zonder er ook maar iets voor te doen, en dat is iets waar ik zelf, en ook jij niet tegen kan. Ik weet niet hoe serieus de SA regels zijn tegenwoordig (bij ons in de guild naar mijn mening niet serieus genoeg, maar we zijn casual, dus sja...) maar ik zou haast zeggen, 3 strikes and you're out...

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kayleigh
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12-03-2023
deTwisj schreef op dinsdag 06 januari 2009 @ 10:19:

Temenos W : NIN DRK PUP(zucht) BRD COR WHM,
Is er iets met pup ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PUP is net als DNC (imo) die wel leuk alles kan maar nergens in uitblinkt, als je melee DD wil pak dan MNK (of iets dergelijks) als je wilt healen pak dan WHM (oid) als je magic damage wil doen pak dan BLM. Als je solo bezig bent en je moet al deze dingen kunnen doen pak dan is PUP nuttig ja, maar als je een specifieke rol moet vervullen en je hebt een job die beter geschikt is voor die rol dan is het toch ook niet echt logisch om een 'matige' job te pakken om deze rol te vervullen. Je neemt immers ook geen RDM om melee DD te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hehehe.... tegen het zere been kay?
(en nog gratz op je PUP75)

Persoonlijk heb ik al best vaak met PUP's samengewerkt en ik moet zeggen, het hangt heel erg van de speler af (naast het event/level etc.)
Maar ik ben toch al een paar verbazingwekkend goede PUP's tegengekomen. Juist in area's als Limbus kan een PUP een goede aanvulling zijn imo.

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NaWA
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06:12

NaWA

Hai, I Copy desu!

ff lang verhaaltje:

toevallig vorige week een vriend die al enkele jaren niet meer gespeelt heeft teruggekomen naar ffxi.
Ik hem geholpen met whitegate acces etc, en hij wilde persee BLU gaan lvl'en dus die quest ook voor hem gedaan.

Besluiten dus samen wat vanaf lvl 1 te duo'en (zaten ook op een lanparty dus konden goed met elkaar communiceren ^^), dus ik blader door mijn lijst met lvl 1 jobs en denk.. pup.. weet ik niets vanaf.. let's go.

We staan buiten naast de tiny mandragora's en ik summon mijn puppet en we mollen de eerste mob en de eerste reactie van die vriend is zoiets van "Dude, die puppet.. dat wil ik ook!".

ok, dus weer terug naar whitegate, puppetmaster quest ff finishen, tussendoor werdt het ook nog nieuwjaar dus nog ff de straat op vuurwerk bekijken en de nodige mensen de beste wensen geven. Maar goed, we staan weer in het noobgebed en beginnen maar te mollen. En ik realiseerde me dat dit eigenlijk best een leuke job is.

Tijdens het lvl'en maar eens snel gekeken wat de mogelijkheden allemaal waren voor pup en dat was redelijk uitgebreid allemaal. lijst van attachments ff bekeken, want op dat moment had ik er nog geen en moesten we ook steeds healen om mp van de puppet te refreshen, en dan gaat opeens een hele wereld open ^^

maar goed, in no time waren we zo lvl 12 ofzo en ik las net dat je dan een nieuw frame kon halen. Vriend pakte de valoredge warrior achtige gast en ik de stormwalker mage maar besteld. en toen maar gaan maffen want het was inmiddels al vroeg.. erg vroeg op nieuwjaarsdag ^^

naja, ondertussen al lvl 25+ en ook de rangerframe maar geget. en ook de nodige attachments maar ingeslagen. zodat voor parties de ranger puppet de vloer aanveegt met de andere DD (attuner, coiler, target marker, turbo charger etc), tevens toevallig nog een herder's subligar gevonden in een chest.

Je kunt wel merken dat ik wat psyched ben over de job, het is in mijn ogen best cool. Ik realiseer me wel dat de puppetmaster waarschijnlijk in alle gebieden die het bied nooit zal uitblinken, alhoewel ik verhalen gelezen heb over blizzards IV die AMII overtroeven met de goede setup, maar al in al lijkt me dit toch een leuke job, zeker met de hoeveelheid aan mogelijkheden met betrekking tot je puppet.

enigste nadeel op dit moment is wel dat als je partied je skills nogal achter komen te liggen omdat de mentaliteit is dat je tot lvl 50 gewoon in qufim lvl't met lvl sync :/

sorry voor het lange verhaal, had zin om wat te schrijven ^^

FFXIV: NA: Flandre Scarlet' @Sargatanas - FFXIV Collect & EU: Brynhildr Herja @Lich - FFXIV Collect

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Eerste dynamis run van het nieuwe jaar en we kunnen we een paar nog niet eerder geziene relic drops van de lijst schrappen. De enigste relics die we nog niet gezien hebben zijn nu DRG SCH DNC, gisteren kregen we zowel BLU als RDM van dezelfde mob. 1 RDM down nog 3 RDMs te gaan, waaronder ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
deTwisj schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 08:47:
Eerste dynamis run van het nieuwe jaar en we kunnen we een paar nog niet eerder geziene relic drops van de lijst schrappen. De enigste relics die we nog niet gezien hebben zijn nu DRG SCH DNC, gisteren kregen we zowel BLU als RDM van dezelfde mob. 1 RDM down nog 3 RDMs te gaan, waaronder ik :P
Woei voor de Pimp Hat, grats. Dat je de jouwe snel in ontvangst mag nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr
hoe sla je je macro's ook weer op op de servers van SE? was toch zo'n command die moest typen op dat stuk waar je kiest welke char je speelt?

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_T
afgelopen weekend mijn buffer op RDM even naar 24k gezet, blm van 17-27 gehaald (ja die is gimp en moet asap naar 37), Blm is wel aardig als je niet te veel resists hebt... ik kon zelfs op elvaan blm de gemiddelde rdm en whm qua mp overtreffen en dus beetje nuken :).
Verder weinig bijzonders... komende woensdag xarc waar ik eerste sta voor RDM hat of BLU hat.... en ga denk ik voor RDM hat omdat er minder blu's zijn dan rdms en ik anders eindeloos daarop moet wachten... Afgelopen woensdag ook dyna xarc gedaan en toen hadden we rdm, blu, war, drk drops...

Heb war set nu compleet en gestored lol.... dus 5/5 thf, 5/5 war, 1/5 blu, 0/5 rdm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klote weekend :( Dynamis FAIL omdat NM killen geen extra 20 minuten opleverde wat het wel hoort te doen (schijnt wel vaker te gebeuren dat de tijdsextensie wordt 'gemist' als ik de LS leader moet geloven). Verder ook niet echt bijzondere drops...1 of 2 AF pieces...dus dat was meuk. Dan gisteren Einherjar FAIL wat wel viel te verwachten met maar 2 healers op de hele alliance en Skeletjes als tegenstander die massive party damage doen...als de boss dan popt en als eerste 1 van de 2 WHM's 'suckt' en killed is het snel afgelopen...bah

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lord_T schreef op maandag 12 januari 2009 @ 12:25:
Afgelopen woensdag ook dyna xarc gedaan en toen hadden we rdm, blu, war, drk drops...
Wat toevallig, wij hebben ook afgelopen woensdag dyna xarc gedaan en kregen bijna dezelfde drops (war, rdm, blu, brd). Enigste xarca relics die we nog niet gezien hebben zijn nu sch, dnc en drg. De rest hebben we allemaal minstens 1x zijn droppen.
Verwijderd schreef op maandag 12 januari 2009 @ 12:33:
Klote weekend :( Dynamis FAIL omdat NM killen geen extra 20 minuten opleverde wat het wel hoort te doen (schijnt wel vaker te gebeuren dat de tijdsextensie wordt 'gemist' als ik de LS leader moet geloven). Verder ook niet echt bijzondere drops...1 of 2 AF pieces...dus dat was meuk. Dan gisteren Einherjar FAIL wat wel viel te verwachten met maar 2 healers op de hele alliance en Skeletjes als tegenstander die massive party damage doen...als de boss dan popt en als eerste 1 van de 2 WHM's 'suckt' en killed is het snel afgelopen...bah
Das minder, met hoeveel doen jullie eigenlijk Einherjar. Ik heb namelijk een aantal mensen die wel geinteresseerd zijn, alleen denk ik niet dat we meer dan 10-15 man kunnen krijgen (20 tops).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dancer dropte voor ons gister in xarca. was een win/farm run, dus na Lord om te leggen nog even gefarmed, stuk of 8 drops gezien waaronder RDM BLM MNK DNC PLD en nog wat andere

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

deTwisj schreef op maandag 12 januari 2009 @ 12:50:
Das minder, met hoeveel doen jullie eigenlijk Einherjar. Ik heb namelijk een aantal mensen die wel geinteresseerd zijn, alleen denk ik niet dat we meer dan 10-15 man kunnen krijgen (20 tops).
We hadden gisteren 1 full alliance, en dat is eigenlijk al te weinig. In principe is Einherjar vergelijkbaar met Dynamis, alleen makkelijker. Aantal mensen, belangrijke jobs, party setup...das bijna allemaal net zoals Dyna. Dus je hebt een Tank party, 1 of 2 DD parties (liefst 2) en een Nuke/sleep party. Sleep is erg belangrijk dus BRD/BLM zijn belangrijk. Als je echt snel door wil raggen zou ik het liefst 5 parties hebben, 2 tanks, 2 DD en een BLM party. Healer per party, elke DD party een BRD, Tank en BLM party een refresher erbij.

Dus qua aantal mensen is het vergelijkbaar met Dyna...dat het makkelijker is, is met name omdat Einherjar veel overzichtelijker is. Eerste keer dat ik met WHM Dyna ging doen wist ik niet wat ik meemaakte...total chaos! Einherjar is wat dat betreft makkelijker...vaste arena, statische party lokaties. minder chaos.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 12-01-2009 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
um.... maar je hebt het hier wel over Tier I, naarmate einherjar vordert kom je echt niet meer toe met 1 alliance.

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan alleen over mijn eigen ervaring vertellen :) Dus ja, Tier 1...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr
Gister weer na 3 weken "ls holiday" /sea gedaan met AkatsukiCrew.. 1 groep naar JoF, andere groepje grah'm's farmen.. zat gelukkig bij de farmers :3 merit punt erbij, berg lumi's en 10 m'chips.
Was weer een leuk avondje rondhuppelen, vanavond waarschijnlijk sky.

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hier niet veel spannends, BahaV2, Sea (Ix'DRG) en nog wat losse dingetjes..

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ook niet veel spannends dit weekend...beetje lopen meriten op WHM, Dynamis-Windurst run was niet bijzonder. Heb wel m'n WHM Relic Maul nu, maar geen 100 miljoen gil om hem te upgraden ;) Tussendoor nog even een ZNM gedaan voor Insect Ring. Gisteren Einherjar gedaan, beste run tot nu toe (hele jonge shell) en net een minuut of 2 te weinig tijd om de room te clearen. Boss was <40% toen de tijd om was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Ik wil ook weer beginnen met FFXI. Heb het heel lang geleden gespeeld en toen heel lang gestopt maar ben weer beetje aangestoken door vriend van me. Ik zoek in dit geval alleen wel de 360 versie en dan de 2008 editie. Ik ben al tig winkels langs gegaan enzo maar kan hem nergens vinden ook online is echt een gedoe om er 1 te vinden. Iemand nog een idee? Heeft iemand hem bijvoorbeeld bij MM zien liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_T
ik heb toevallig gister de pc versie in de mediamarkt gehaald gister... ik had hem al op de xbox, maar nu nieuwe pc, en kan hem daar dus ook op draaien... vond dat ik het spel zoveel speelde dat ik het ook wel kon kopen ipv een torrent gaan zoeken dan zoveel dagen wachten en hopen dat die torrent werkt... Zou dus in ieder geval de MM proberen en anders gewoon bol.com ofzo...

Ingame: BLM 29-37 gehaald in 1 weekend :) Eindelijk klaar met blm!
Verder niets mega boeiends, ben met nieuwe pc aan het spelen geweest... ga denk ik nu vooral merits halen en drk lvlen tot 37 in ieder geval zodat ik in sky rdm/drk kan zijn voor chainspell stun.
Mijn drk is nu lvl 7 lol... Wil eigenlijk ook nin naar 75 halen maar dat moet daar maar even op wachten. Verder nyzul nu tot floor 65 stored, en hard onderweg om dat op 100 te krijgen!
Omega was een wipe en dus een loss :X omdat er niemand meer reraise had die dat niet al gebruikt had... een pod was te lang up en total chaos... beetje jammer dus.

edit:

No even 2 serieuze vragen:
1) ik wil een craft gaan oppakken, heb momenteel 61ww, 21 smithing, 20 clothcraft en wil een craft als stabiele bron van inkomsten gaan hebben. Ik kan op ongeveer even money proberen ww van 61 naar 69 te halen... maar daarna... en dan stel dat je woodworking richting de 100 haalt... waar verdien je dan je gil mee? Met het hqén van bolts ofzo? Schiet nooit mega hard op aangezien je 99 synths moet doen voor 1 stack boltheads... Heb over bonecraft nagedacht.. maar schijn daar als je beetje farmed ervoor voornamelijk leather bij te moeten nemen... omdat als je sheeptooth bijvoorbeeld doet, je skins krijgt... Voordeel is wel dat als je bonecraft doet, je de arrowheads etc zelf kan gebruiken voor de arrows....
Iemand enige suggestie? Wil er best een mil gil insteken als het er ook weer uit te halen is zeg maar...
2) merits...
http://www.ffxiah.com/player.php?id=205133&sid=13 <--- dat ben ik lol...
Heb inmiddels iets van 120 merits en kan er weer bijna 3 besteden...
Heb 75 thf (ben ik meeste op ivm ls events, heeft meeste merits), 75 war (vrijwel geen merits), 75 blu (sommige merits, capped blu magic bijv), 75 RDM (geen enkele merit) en dan nu de grote gewetensvraag.... welke job eerst meritten en welke dingen dan precies... thf feint zit ik over na te denken, 2 lvl in enfeebling kan, 2 lvls in convert down, 1 lvl in group2 merits op rdm?

[ Voor 41% gewijzigd door Lord_T op 20-01-2009 08:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SCH41, Fishing88 en een stuk of 5 merits erbij
Daarnaast nu gesaved op floor 90 van Nyzul, geen degelijke drops gehad.
Salvage: Usukane 35 en 15 head drop eindelijk gekregen
Omega: easy win + nieuwe pop set van de pops
Dynamis: Bastok royale win met veel money
Nog maar een Baha V2 tussendoor
5xJoF gepopped (en gewonnen, slechts 1 faith torque)
8 Sky gods neergemept

Dat is het denk ik wel zo'n beetje sinds vrijdag.

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Grats met het meeste werk van Usu head, 35s zijn altijd klote en vooral als ze uit SSR komen (zo'n bagger droprate is niet leuk meer..)
Lord_T schreef op maandag 19 januari 2009 @ 18:04:
No even 2 serieuze vragen:
1) ik wil een craft gaan oppakken, heb momenteel 61ww, 21 smithing, 20 clothcraft en wil een craft als stabiele bron van inkomsten gaan hebben. Ik kan op ongeveer even money proberen ww van 61 naar 69 te halen... maar daarna... en dan stel dat je woodworking richting de 100 haalt... waar verdien je dan je gil mee? Met het hqén van bolts ofzo? Schiet nooit mega hard op aangezien je 99 synths moet doen voor 1 stack boltheads... Heb over bonecraft nagedacht.. maar schijn daar als je beetje farmed ervoor voornamelijk leather bij te moeten nemen... omdat als je sheeptooth bijvoorbeeld doet, je skins krijgt... Voordeel is wel dat als je bonecraft doet, je de arrowheads etc zelf kan gebruiken voor de arrows....
Iemand enige suggestie? Wil er best een mil gil insteken als het er ook weer uit te halen is zeg maar...
2) merits...
http://www.ffxiah.com/player.php?id=205133&sid=13 <--- dat ben ik lol...
Heb inmiddels iets van 120 merits en kan er weer bijna 3 besteden...
Heb 75 thf (ben ik meeste op ivm ls events, heeft meeste merits), 75 war (vrijwel geen merits), 75 blu (sommige merits, capped blu magic bijv), 75 RDM (geen enkele merit) en dan nu de grote gewetensvraag.... welke job eerst meritten en welke dingen dan precies... thf feint zit ik over na te denken, 2 lvl in enfeebling kan, 2 lvls in convert down, 1 lvl in group2 merits op rdm?
1) Een hoge level craft is niet garant voor veel gil, hoe dan ook zal je veel tijd en moeite moeten steken om de markt in te spelen. Vooral sinds er tegenwoordig zo verrekte veel crafters zijn is het erg moeilijk om je eigen niche lang te hebben. Mensen pakken snel op als iets weinig verkoopt of als het altijd dezelfde persoon is die het verkoopt voor een redelijk grote marge. Er is geld te verdienen met zo'n beetje elke craft als je weet hoe je het moet aanpakken. Jammergenoeg kan ik je daar niet in helpen ben zelf ook 'maar' een ww60 alc60.

2) Ligt aan je doel, als je THF veel gebruikt voor LS events zorg dan dat je in ieder geval Feint heb en het liefst zelfs Feint Lv5. Ik speel zelf ook erg veel THF voor events en sla mezelf nog steeds op m'n hoofd dat ik ~40 merits heb geinvesteerd in SAM merits die ik amper ooit gebruik (zelfs niet meer voor merits sinds ik nu COR75 heb). Voor RDM zijn de merits erg wisselend per persoon. Sommige mensen doen liever de debuffs versterken (Slow2 5/5 Para2 5/5) andere doen graag solo en kiezen voor Bio3 en er zijn ook 'support RDMs' zoals ik die Phalanx2 5/5 hebben. Dat is allemaal tier2, voor tier1 zou ik in ieder geval Convert 5/5 zetten dat is zo fijn want je kan altijd nuken als je teveel MP hebt :P BLU/WAR geen ervaring mee maar het lijkt me meer een fun job (BLU) of een merit job (WAR). WAR mischien wel handig om in ieder geval te kijken naar de tier1 merits (berserk,aggressor,DA). Die geven het meeste verschil als je veel merits doet op WAR.
[edit]
Net even gekeken op je ffxiah pagina en het enigste wat je echt mist is Feint, voor de rest ziet het er degelijk uit imho. Niets om over te schamen :P

Hier zijn trouwens mijn ffxiah char pagina's:
Rithridan (mijn eigen character)
Ryosuke (voorheen van m'n broer maar nu speel ik er mee)

[ Voor 6% gewijzigd door deTwisj op 20-01-2009 09:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren jammer genoeg geen dynaxarc omdat de persoon die de hourglass koopt niet kon komen (hij speelt tevens ook main RDM en pulled met de sacWHM). Daarentegen heb ik met 2 andere en 2 mules(d/c) een SSR run gedaan voor hammerblow (usu head 35) en citadel chelonian (usu body 35). Mocht de head droppen zou die voor mij zijn en als de body dropped dan was die voor de mnk. Ik was THF+BRD, kom ik ineens halverwege de eerste vloer erachter dat ik de verkeerde subjob heb op m'n BRD :S gogo BRD/BLM, oftewel geen stoneskin/blink/reraise maar nog belangrijker geen heals/erase/-na's :( De RDM kreeg het in ieder geval een stuk drukker nu die ook m'n BRD moest onderhouden en geen support heals/erases kon krijgen in tijden van nood :P

De run zelf ging redelijk goed, eerste 2 vloeren zonder problemen (geen usu head 35 drop). Op de 3de vloer toch even een kleine link van zo'n beetje de halve kamer (ik haat weather en gears!) die gelukkig alleen mij doodmaakte en ervoor zorgde dat we makkelijk 1 voor 1 de gears op de terugweg konden pakken :P Uiteindelijk besloten om G3G maar niet aan te pakken en hem steeds weg te pullen terwijl we de correcte rampart doodmaken. Op de 4de vloer ging het ook redelijk goed/makkelijk ondanks dat ik tot 2x toe ben verrast door de gear train :P uiteindelijk weggelopen met een splinter nieuwe hara-ate (usu body 35) voor de mnk. Het is de eerste keer dat we die drop hebben gekregen en het was niet eens in een officiele run maar meer een on-the-fly run omdat dyna niet door ging. Nu nog de usu body 15 halen voor die mnk en hij is de eerste persoon in onze groep die een volledig (5/5) set heeft af kunnen maken die helemaal gehaald is in onze groep. We hebben ook een andere persoon 5/5 gemaakt maar die was al 4/5 (14/15 stukken) toen hij bij onze groep kwam dus dat telt niet echt :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_T
Ik heb gister na dyna sandy (geen drops voor mij :'( ) geprobeerd woodworking te levelen van 61 hoger met een 69 synth :X

Dat ging eigenlijk wonderbaarlijk goed... had uit iets van 90 synths, 18 quivers kunnen halen maar kreeg in totaal maar 1.6 punt skill erbij , en zit dus nu op 62.6 woodworking. Nu moeten toch nog wel wat dingen gaan verkopen wil ik weer wat gaan investeren. Zit namelijk straks met 250k in AH die ik ook geinvesteerd heb ofzo... en ik zou op even money synthen als het verkoopt :D
Dat betekent dat als je higher successrate hebt op die demon arrows je in ieder geval daar geld aan kan verdienen. (50k arrow heads + fletchings, 5k lumber, 8k crystals = 63k en stack of quivers verkoopt voor 50k) ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren een flinke ban sweep over al die mensen die hun mond hielden en de instanced zones (sandworm/ashu talif/nyzul/salvage/assault) dupe truuk deden exploiteren. Eigen schuld, dikke bult :P hoewel ik een perma ban toch redelijk hard vind. Ik had liever gezien dat ze die mensen hun upgraded salvage gear etc gewoon af zou nemen en mischien een 72h ban zou geven. Nu is het spel wel een heleboel "ontdekkers" kwijt. Mensen die net dat beetje meer moeite doen om dingen uit te zoeken (bijv: Kaeko met zijn Enmity tests). Het is nog maar eens te zien hoeveel van die mensen een perma hebben gekregen en hoeveel een 72h.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jah, beetje overdreven harde sancties allemaal, maar ja...

'ns denken, ow ja: SCH47 nu, Fishing 89, Dyna Xarca win (rdm blm dnc dnc mnk whm brd drk drk), VuloptiousVivian(or w/e) (geen drop), Floor 100 nyzul eindelijk gehaald -> SAM unlocked (rana) en nog 95 ws's verwijderd van dagger, daarna klassiek WSNM voor polearm maar eens starten.

Verder paar assaults gedaan omdat ik te hard door m'n punten heen ga, vahzl ENM, paar campaigns om exp op te halen

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
deTwisj schreef op vrijdag 23 januari 2009 @ 08:27:
Gisteren een flinke ban sweep over al die mensen die hun mond hielden en de instanced zones (sandworm/ashu talif/nyzul/salvage/assault) dupe truuk deden exploiteren. Eigen schuld, dikke bult :P hoewel ik een perma ban toch redelijk hard vind. Ik had liever gezien dat ze die mensen hun upgraded salvage gear etc gewoon af zou nemen en mischien een 72h ban zou geven. Nu is het spel wel een heleboel "ontdekkers" kwijt. Mensen die net dat beetje meer moeite doen om dingen uit te zoeken (bijv: Kaeko met zijn Enmity tests). Het is nog maar eens te zien hoeveel van die mensen een perma hebben gekregen en hoeveel een 72h.
Minidragon (Ares/Marduk/Usukane/Skadi/D.Ring/Amano/Kikoku/Aegis/Apocalypse/Ghorn/Mandau/Mars's Ring/Ninurta Sash) - permabanned... "bingo" iemand?

Statistics:

Total=476/950
Most contributing Server=Asura(113) :o
Total Known Relics Removed=100 :D
2 Mythics Removed (die ken ik niet, wat zijn dit? )
Total LS Leaderless=15 8)7
Most likely to take own life because of this=Minidragon(Bismark) :+

En ja hoor, niks bekend over Gilgamesh helaas... Gooi eens wat namen neer van vermoedens, altijd leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr
Bij Ragnarok staan ook maar weinig namen...

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Minidragon heeft een afscheidspost op zijn forum van NineInchNinjas geschreven...
Mythics zijn de nieuwe ws's uit nyzul (waar de 30k alex voor nodig was)
LS's leaderless zegt ook wel iets :D

Bij ons is ook zo'n mini-minidragon gebanned: shadowkiller, had ook te veel (inclusief full salvage + multi-relics) om waar te zijn :D

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Idd, Mythics zijn de zeg maar de Relic weapons uit ToAU. Het verschil is alleen dat je niet met 'alleen' veel centen er één kunt upgraden. Je moet naast 30.000 Alexandrites (á 2-4k de stuk) ook opnieuw alle assault clearen, 150.000 punten in Nyzul halen en 100.000 punten in Einherjar. Ook moet je een hele zooi titles behalen waaronder alle Salvage bosses, alle ToAU Beastman HNMs en Odin clear.

Het enigste wat ik jammer van de ban golf vind is dat enkele pioneers uit het spel zijn gehaald (Kaeko). Zonder die mensen zouden we allemaal nog een stuk "dommer" zijn mbt game mechanics. Daarnaast zijn er ook mensen niet gebanned die ook de exploit ontzettend veel hebben misbruikt. Beetje kromme houding van SE. Maarja, het is nog even afwachten wat er gaat gebeuren als de 'media' erbij word betrokken. Dit is al eens eerder gebeurd met het 18u durende gevecht van BtL (Rukenshin's LS) vs Pandamonium Warden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakakaizoku
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-09 16:59
deTwisj schreef op maandag 26 januari 2009 @ 16:43:
Dit is al eens eerder gebeurd met het 18u durende gevecht van BtL (Rukenshin's LS) vs Pandamonium Warden.
Blijkbaar duurt AV ook zo lang? Mooi dat ik op tijd gestopt ben voor ik "You find a {Water Crystal} on Absolute Virtue" in beeld zou zien en flippen.

PSN: bakakaizoku - WoW: Thiccblonde (GM of Phoenix Ascension) @ Twisting-Nether

Acties:
  • 0 Henk 'm!
nieuwe title: Einherjar Elite gehaald gisteren :)
Odin neergemept en nog 'ruim' tijd over, 7 á 8 minuten.

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_T
lol vind het wel mooi die ban sweep... beetje gerechtigheid richting de 'gewone' speler...

Ik kan helemaal het gejank op de forums enzo wel waarderen :P Geeft toch altijd een smile :)

Verder niet veel gespeeld... wel THF AF1+1 hands nu!! (moet ze nog ophalen) ---> ben benieuwd hoeveel dmg het nou werkelijk gaat schelen... maar het is mijn eerste ever AF1 upgrade ( heb helft RDM en helft BLU AF1 upgrade pieces maar moet de temenos delen nog, moet wel zeggen dat 20 coins (=150k) + 20k voor sheep chammy toch redelijk aan de prijs is voor zo'n upgrade trouwens)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo, onze zeer jonge {Einherjar} shell heeft zijn eerste win sinds zondag. Leuk om te zien hoe zo'n shell elke week uitbouwt en beter wordt. Begonnen we met nauwelijks 1 alliance, zondag zaten we op 32 man. Enkele veteranen die nog wat extra abjurations willen hebben zich aangesloten, wat tactische veel scheelt. Zo ging de BRD Swap over drie DD parties nu supervloeiend, terwijl dat vorige run nog een ramp was.

Ik heb de afscheidspost van Minidragon ook nog eens gelezen trouwens...denk dat ie er heel reeël in is, en sommige dingen die hij heeft gedaan vind ik ook niet kunnen dus ik snap de ban ook wel weer. Mooi om te lezen dat zoals voor alle (ex)FFXI spelers die ik ken, dat de herinneringen het dierbaarst zijn, ook bij hem...dat zie je ook in veel youtube filmpjes terug die mensen posten...erg mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gratz met Einherjar, Odin gisteren was ook erg chique om neer te zien gaan (10e keer van de linkshell, maar eerste keer dat ik het zelf zag).

meh, als men werkelijk denkt(dacht) dat minidragon op eigen kracht alles had gehaald wat ie had, dan zou het commentaar op FFXIAH terrecht zijn geweest.
Daar stonden zaken als -geen leven- -multiple person- etc.

Natuurlijk gebruikte die gast exploits en bots, dat kan gewoon niet anders. TOCH klinkt hij als een schappelijke gast waar goed mee te spelen viel en als het waar is wat hij zelf zegt heeft hij ook zijn shell altijd eerlijk en trouw geleidt zonder zelf als eerste het voordeel eruit te halen.

Overigens, afhankelijk van de exploit/bot/hack kan ik best met sommige dingen leven, denk aan:
- spellcast
- TParty
- Recast
- Appradar (twijfelachtig)
- Latent checker (belachelijk dat SE die zelf niet erin heeft gestopt)

Kijk, claim bots en andere zaken waar mensen aanzienlijk voordeel uit halen kunnen echt niet, maar windower met de officiele plugins vind ik meer dan prima. Ik zou ze ERG missen iig.
Bijv. infobar, je hebt hem 90% van de tijd niet nodig, maar soms is het wel handig als je twijfelt, ipv te moeten surfen en wachten/resten, kun je gewoon gelijk zien of iets agro'd en waarop... what's the problem vind ik dan persoonlijk.

En... je hebt gelijk, mooie afscheidspost van minidragon.

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De enige die ik zelf gebruik is TParty en ik zou ook zonder kunnen...als ik DD speel is het wel eens handig om te zien hoever de andere DD zijn met hun TP, maar dat gebeurt nou ook weer niet zo vaak. Latent Checker kan ik me ook wel wat bij voorstellen trouwens, maar ik gebruik nauwelijks tot nooit latent gear...

Maar goed, bots, gil kopen etc...dat vind ik niet kunnen want daar maak je het spel echt mee stuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
de latent checker (die ik heb?) is om te kijken hoeveel WS's je gedaan hebt op je latent weapons (trial weapons, nyzul weapons etc.) ik heb me er in het verleden behoorlijk aan gestoord om niet te weten hoe ver ik was.

Onlangs side winder (tachi: Rana) unlocked, nu bezig met thf (165/250) en gisteren BST drop gekregen (0/250) en daarna moet ik nog de polearm wsnm doen (0/300). Erg fijn om te weten hoe ver je bent imo.

gil kopen, hoe vreemd het ook klinkt, heb ik niet zo'n moeite mee. Hoewel ik het zelf nooit gedaan heb of zal doen, ik heb er echter wel moeite mee hoe de verkopende partij aan al die gilz komt! dat zijn juist de RMT's die alles botten en verzieken.

Gisteren Nyzul 20, 20 en 40 gedaan, geen enkele drop :(

Daarna even iemand snel geholpen met Tenzen gevecht (na airship CoP). SAM SAM SAM MNK SCH... te grappig....1:50min. (inclusief buff, reraise etc.) en het was gedaan :D
dat ik daar ooit moeite mee heb gehad hahaha

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr
Gister sinds lange tijd weer eens als war meegedaan aan event (dyna badsok).. aangezien onze pt (mnk, sam en ik) geen healing hadden maar war/dnc gegaan. Ging nog verassend goed.. tot ik iets te enthousiast werd en een 300tp buffed ws deed.. op een kusa.. met -fire ammo.. *au*
Raise.. van afstandje met een boemerang wat smijten (skillups :3 ) ... en ja hoor.. weer een aoe en weer dood haha. Run ging wel erg vlot, ben wel om 12 uur gestopt aangezien ik er ook weer vroeg uitmoest.
Nu we een nieuwe brd hebben in de shell hopelijk vaker als war mee.. maar dan wel war/sam hehe

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_T
ik heb gister ook weer eens dyna bastok gedaan!
Was erg smooth... ik stierf wel veel maar kreeg iedere keer R3 dus viel wel mee...

Hadden lekkere drops: blm, brd, smn, 2x sam, mnk, blu, 9x wootz, 100 en de blu broek was voor mij!
Dus nu 5/5 thf, 5/5 war, 2/5 blu, 0/5 rdm......

Lijkt me ten opzichte van prince slops wel een aardige verbetering voor mijn blu lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nieuwe woensdag, nieuwe kansen. We hebben nog miljoenen RDM/BLM relics nodig (ongeveer :p) maar het mocht niet baten vandaag. De dag begon al lekker, eerst een BST en iets later een MNK en nog een BST (woei~). Na een uurtje of 2 kregen we nog een WAR (de 5de of 6de alweer...) en als laatste kregen we een COR en tenminste nog een gewilde relic, SCH. Dit brengt ons eveneens op 19/20 jobs (we missen alleen nog een relic DRG drop). Volgende keer beter, we hebben nu nog nodig 4 RDM, 6 BLM, 2 DRG, 2 PLD, 2 THF, 1 SCH, de rest van de spullen zijn free rot (we hebben ik weet niet hoeveel NIN's WAR's BST's MNK's SMN's als drops gehad).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xiliath
Poeks. Deed die Kusa Mijin Gakure?
Dan zal ik je een geheimpje verklappen:
Mijin Gakure is NIET fire based. min of plus fire resistance helpt geen drol.
Wat wel helpt is shell ;)

En nu die banrommel eens lezen. Lachen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dat is correct, mijin Gakure is niet elemental :)

gisteren Dark Ixion weer eens omgelegd, blijft een leuk gevecht, de halve HNM wereld was aanwezig om te stelen, maar het leukste was nog wel dat zij meer stierven dan wij en de bonus was dat iemand dood van z'n chocobo werd geworpen :D

azoth en tail drop

Vanavond weer einherjar en dynamis beau, hopelijk onderhand eens die BLM coat :D

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr
Die suicide move was wat m'n laatste restje hp wegkreeg, daarvoor wel iets met fire op m'n dak (maar stond een beetje tussen de mobs in te hakken dus best kans dat een andere mob zat te klooien).

Gisteren einherjar.. ging ansich redelijk maar begonnen wat te traag dus geen clear :/ Daarna op naar /sky en diorite farmen en ulli's meppen. Beetje competitie wel maar toen we zo'n beetje alle statues in bezit hadden dropen ze maar af..

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dit weekeind weer salvage zoals vanouds. 2x Zhayolm om even aan de salvage patch te wennen. Voor ons was er namelijk wel wat veranderd omdat we altijd de logout truuk gebruikten om 1F Poroggo Madame te poppen. Dit werkt alleen niet meer dus moeten we nu ipv 1F Madame maar 3FS Madame dood maken (om aan de conditie van 6F Madame te voldoen). Verder moet je voort Jakko niet alleen poppen maar ook doodmaken om te laten tellen voor de conditie van 6F Madame, wat ook weer wat tijd kost.

Zaterdag met 7 mensen gegaan en 2F, Jakko, 3FS, 5FN en 6F kunnen doen met een kleine 10min over na 6F dood was. Zondag met 6 mensen gegaan en 2F, Jakko, 3FS, 5FN, 6F en boss kunnen doen met een kleine 3min over na boss dood was. Gek hé? :P

Uiteindelijk toch nog weggelopen met een Hikazu Gote, Ea's Crackows en Njord's Jerkin. Vind het wel best klote dat we in onze groep nog steeds een persoon hebben die al >90 runs heeft gedaan maar nog geen enkele compleet stuk equipment. Hij is RDM/BRD/BLM dus kan alleen maar Marduk of Morrigan's aan. Maar het zijn juist die dingen die maar niet willen droppen wanneer hij er is. Ook hebben we sinds kort de 200 runs doorbroken :D Na 200 runs hebben we nu 5/5 persoon (Usukane) en een aantal 4/5ers (1 Marduk, 1 Usukane, 1 Morrigan).

Vanavond onze eerste Einherjar alleen ik ben bang dat we niet eens de 18 man gaan redden, ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afgelopen weekend Dynamis gemist door een verjaardag, dus niks nieuws te melden. Gisteren overdag m'n BRD nog wat verder geleveled (40->43) in een level sync party. Daarna Einherjar run gedaan...het doet me goed om te zien dat de shell die we een maand geleden begonnen zijn inmiddels 32 vaste members heeft. Dus die praktisch elke run aanwezig zijn...de aanmeldingen gaan al over de 40 dus we kunnen kiezen...ik zou graag wat ruimer in de DD willen zitten. Tier 1 hebben we nu wel aardig door, gisteren 2de kamer gedaan van Tier 1 en we hadden nog 10 minuten over voor alleen de boss, tot nu toe een snelheidsrecord. Boss was een eitje, met BRD swap + 2 hour hadden alle DD's 6 songs, en met RDM/DRK lekker chainspell stun...hij zat onder de 50% voordat stun ophield :D

Ik begin nu de lol van endgame activities toch wel in te zien, dus ik ga maar eens wat meer in die richting doen...even CoP verder spelen voor Sea/sky enzo, en wat meer HNM, ENM, ZNM doen. Nyzul/Salvage is wat lastiger momenteel qua timing...

[edit]
deTwisj: als je wat tipc nodig hebt bij het opstarten van een Einherjar shell, let me know :) Je kan ook eens door fanaticstower.proboards.com bladeren, das ons forum...

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 02-02-2009 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die strategie plaatjes zijn grandioos :P Het is hetzelfde wat ik voor ogen had qua positionering (2 á 3 melee parties spaced aan de voorkant met een mage party erachter). Ik moet wel zeggen dat ik bijna hoofdpijn krijg van het forum, (donker)blauw op (heel donker)blauw/zwart, ew.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Euh...blauw is zo ongeveer de rustigste kleur voor je ogen hoor :P ik heb ze zelf nog hierop aangepast, de eerste versie van groen/paars...dat was pas evil. Mja, upon entry alle DD parties naar links, mage party naar rechts...dat voorkomt overlappende AoE en werkt goed. Zeker bij 1 main assist. Gisteren hebben we 2 mobs tegelijk gedaan, de 'andere' DD party gaat dan rechts van de mages staan...werkte prima al hadden de Bugards belachelijk veel HP. De snelheidswinst kwam voornamelijk door het killen van de 'special mob' waardoor de damage die we deden opeens verdubbeld werd :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De eerste Einherjar was een groot success :D Uiteindelijk toch nog een kleine 27 man waarvan 3 mules voor keyitems, dus zeg 24 spelers. We kregen 12x Ghosts en 1x Malboro NM waarbij we de ghosts in ~3 pulls voor onze smoel kregen. Eerst 1 Ghost, toen 3 Ghosts toen 8 Ghosts. De laatste pull hadden we toch best wel moeite mee vanwege meerdere sleepgas en weinig mensen die er aan hadden gedacht om poison pots te gebruiken. De boss ging erg goed, SV songs x6 op melee en 1 RDM/DRK die CS stun doet.Hij heeft uiteindelijk tegen het einde toen CS stun klaar was 1x Bad Breath kunnen doen op ongeveer de helft van de melee. We hebben gewonnen met nog ~5min over iets wat we hopelijk nog gaan verbeteren omdat ik denk dat we wat geluk hebben gehad met de waves.

Ben benieuwd hoe het donderdag zal gaan, op dit tempo word het Odin in 4 weken tijd! :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Einherjar Tier II weer gedaan. Over twee weken dus weer Odin, maar ik niet, heb Tier I gemist :(
Verder Dynamis Beaux2, Dark Ixion x2, Sandworm (tweede keer opgegeven na 6 uur scannen met xx man)
Salvage (geen noemenswaardige drops) en begonnen met ZNM, Tier I alle 3 de paths nu klaar, op naar Tier II, maar eerst photo's maken weer hehehe

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gefeliciteerd deTwisj! Goed om te horen dat de opkomst behoorlijk goed was...en ja Poison Pots...ik neem altijd een stack of 3 mee om uit te delen aangezien er altijd mensen zijn die ze niet hebben haha. Morbol Emperor is verder inderdaad niet zo moeilijk als je RDM/DRK hebt. Oh, en reken niet te hard op Odin in 4 weken :D Met name Tier 3 is zwaar meuk, in principe moeilijker dan Odin zelf.

En 6K: juist om die reden behandelen wij onze midweekse runs los van de weekend runs. Op zondag gaan we naar Tier 2, maar op woensdag hebben we nog geen Tier 1 win, dus blijven we woensdag op Tier 1...iedereen die dus nog geen Tier 1 feather heeft kan dat dan alsnog doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Zo, ik ben ook weer beginnen na het 4 jaar niet gedaan te hebben. Ben gestopt omdat wow kwam en nu weer gestopt met wow om weer ffxi te doen. Ik heb nu de xbox versie maar wel een keyboard dus dat scheelt al aardig wat. Ik zit op de server Kujata omdat een vriend van me daar ook zit we zo makkelijk :D. Der is redelijk veeel veranderd sinds ik gestopt ben dat is wel duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lolwow :D

Welkom terug LordHades! En ja, er is behoorlijk veel veranderd...heel veel dingen zijn wat makkelijker geworden, nieuwe jobs, nieuwe expansions...heb je nu ToAU en WotG ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Ja heb nu alles heb de 2008 editie van de 360 versie dus dat is met de 4 addons, maar dat was er allemaal niet toen ik speelde. Toen ik het speelde was je eigenlijk wel genoodzaakt het echt snachts te spelen omdat er geen mensen uit europa waren zowat. Op server waar ik zat waren het er toen misschien 10 ofzo haha echt heel weinig :) maar ben nu gewoon rustig aan het levelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 03 februari 2009 @ 11:18:
...
En 6K: juist om die reden behandelen wij onze midweekse runs los van de weekend runs. Op zondag gaan we naar Tier 2, maar op woensdag hebben we nog geen Tier 1 win, dus blijven we woensdag op Tier 1...iedereen die dus nog geen Tier 1 feather heeft kan dat dan alsnog doen.
Ja klopt, maar goed, Wij hebben iets te veel mensen voor einherjar, dus het is erbij zijn of pech hebben. In feite had ik zelfs geluk dat ik met de Tier II mee kon doen. Als je erbij ons een mist voor Odin moet je 2 á 3 weken wachten om weer opnieuw mee te doen, maar we hebben zo veel events dat dat op zich niet erg is. Ook Tier 3 en Odin leveren geen problemen op, dus we missen d'r toch nooit 1 (althans, heb ik nog niet meegemaakt).

Gisteren JoP en JoL gedaan (daarvoor nog uncapped Oyruo en wat ander sea spul, maar toen was ik d'r nog niet) en eindelijk weer een paar assaults die ik nog niet had, heb maar besloten om een keer door te gaan stoten naar Captain, 14 te gaan :D maar heb d'r alle vertrouwen in.
Blitzkrieg o.a. gisteren gedaan, die was erg leuk, lost en found daarentegen was beroerd uiteindelijk laatste minuut met heel veel geluk gehaald...

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Woensdag Dyna-Xarca gedaan en onze allereerste NM drop gehad. We doen eigenlijk altijd de RDM NM en sinds kort doen we ook een route waarbij we langs de BLM NM komen. De laatstgenoemde was zo aardig om een petasos te laten vallen voor ons. Die werd maar al te graag op gegrabbeld door onze BLM tarus :p In diezelfde run hebben we nog meer goodies gekregen waaronder PLD, BLU, WHM, 2x BST, en nog een extra BLM (dus 2x BLM in het totaal). Daarnaast hebben we nog ~1.2mil gil gemaakt met currency verdeeld onder de mensen die meedoen kwam dat neer op ~110k per persoon. Ik was jammergenoeg niet een van de gelukkige BLMs maar er zijn nu "nog maar" 5 BLMs in de ls waarvan ik er 3 ben dus de kans word groter :P

Donderdag eerst Einherjar gedaan waarbij we wederom een tier1 gewonnen hebben, nog 1 te gaan en we kunnen tier2 gaan doen! Dit keer kregen we 12x Hounds (undead wolven) die alleen maar kunnen slapen door lullaby en spammen een TP die Paralyga doet of één die Virusga doet. Het was dus wat rommelig maar er is niemand doodgegaan, dat vind ik wel een pre. De vorige keer gingen er namelijk een paar BRDs dood tijdens een flinke pull. Wel was ik niet tevreden met het begin, het duurde best lang voor iedereen binnen was en voor we de song rotation konden beginnen. Maar toen we eenmaal bezig waren ging het als een trein! :D

Na Einherjar hebben we nog een Proto-Omega gedaan (#32). 2 chips van gunpod dus hebben we weer een persoon die 3/4 in chips is en uiteindelijk head/body/hands als drops waar we best tevreden mee kunnen zijn. We zijn nu 5/32 voor Homam Corazza's, wat niet bijster hoog is :(!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

deTwisj schreef op vrijdag 06 februari 2009 @ 09:39:
Donderdag eerst Einherjar gedaan waarbij we wederom een tier1 gewonnen hebben, nog 1 te gaan en we kunnen tier2 gaan doen! Dit keer kregen we 12x Hounds (undead wolven) die alleen maar kunnen slapen door lullaby en spammen een TP die Paralyga doet of één die Virusga doet. Het was dus wat rommelig maar er is niemand doodgegaan, dat vind ik wel een pre. De vorige keer gingen er namelijk een paar BRDs dood tijdens een flinke pull. Wel was ik niet tevreden met het begin, het duurde best lang voor iedereen binnen was en voor we de song rotation konden beginnen. Maar toen we eenmaal bezig waren ging het als een trein! :D
Dat is een probleem dat wij ook vaak hebben, de tijd begint te lopen op het moment dat de kamer wordt gereserveerd en daarna moeten alle lampen nog uitgedeeld worden. Soms kan dat erg lang duren wat zonde van de tijd is. Hebben jullie de Marid/Chigoes boss al eens gehad in Tier 1 trouwens?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nog niet, tot nu toe hebben we 1x Malboro NM en 1x Orobon NM gehad. Maar alles is nog mogelijk! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hm... dat hebben we gelukkig wel goed onder controle, het binnengaan. Gisteren Tier III gedaan, dus a.s. maandag wederom Odin. Dan donderdag eindelijk weer een Tier I zodat ik de volgende keer ook weer mee kan (over ca. 1½ week)

Die Marid boss heb ik ook al wel eens gezien, die is ook niet 'zo' spannend, het meest vervelende blijf ik imps vinden... het is erg irritant als o.a. SAM om je ja's te missen...

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh, nou ja, ben benieuwd hoe jullie het tegen die boss zouden doen. Onze woensdag run (die ik zelf heb gemist) was zodanig dat alle regular mobs dood waren met nog een kwartier te gaan maar dat die stomme Marid boss toch won. Die Chigoes zijn zo fokking irritant :D Als je iets van 4-5 BLM's hebt die goed kunnen nuken moet het te doen zijn, maar hij is best pittig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Onze setup momenteel is iets in de trend van:

beste DD x3 (zij doen immers het meeste tank werk)
BRD (rotate)
RDM
SCH

DD x4
BRD (rotate)
RDM

DD x4
BRD (rotate)
RDM

BLM x2~3
RDM/DRK
overige { PLD | BLU | RDM/BLM }

De overige zijn meestal extra sleepers, mensen die hate op adds maken of pullers. We hebben minimaal 1 DRG en 1 THF voor Angon en Feint, meestal ook een aantal WARs alleen weet ik inet welke hiervan Tomahawk hebben gemerit (iig 1, die tevens een van onze beste DDs is en als main assist speelt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou dat is wel vergelijkbaar...ik maak altijd de DD alliance, en dat zijn dus drie parties met:
4 x DD
1 x WHM
1 x BRD (rotate voor boss fight)

Tweede alliance heeft een mage party:
3-4 BLM
1 x RDM (liefst /DRK uiteraard)
1 x COR

"Tank party"
1 x Main Assist (meestal PLD)
1 x Puller
1 x WHM
1 x RDM/DRK
1 x BLU
1 x BRD (rotate)

Alles wat overblijft gaat in de zesde party, meestal zijn dat in elk geval 2 x WAR met Tomahawk en een DRG...de tweede alliance heeft meestal 1 BRD die non stop over alle drie de parties in die alliance roteert.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 06-02-2009 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_T
Heb eigenlijk weinig bijzonders gedaan:

- woodworking 60-69 nu :) Eindelijk van die demon quivers af. Wel profit opgemaakt!
- Dyna jeuno en RDM legs gewonnen tov 3 andere :P nu 1/5 op rdm af2...
- wat merits
- kirin (duurde 3 uur ofzo omdat we wat strategies gingen proberen wat niet werktte) dropte shura togi body piece en osode
- sea met 4 andere in temenos north was kansloos de 6e was onze enige rdm/blm en die was dronken en kon pad omhoog niet vinden :X en dc'de daarna...

Ga nu kijken of ik woodworking betaalbaar naar 80+ kan halen... heb daar alleen petrified logs voor nodig tot 72 en dan ebony lumber tot 79 ofzo... verder aan het kijken wat het kost om +1 item van woodworking te krijgen maar 70k guildpoints is toch wel duur :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een recap van het weekend :) weinig tijd gehad om te spelen maar toch nog wel wat dingetjes bereikt:
• Zaterdag Dynamis-San d'Oria, weinig mensen op komen dagen (22) maar toch een win...ik weet zo niet meer precies wat de AF drops waren maar iets in de trend van WAR x 3, SMN x 2, DRG x 1, SAM x 1 en een paar relic guns. Heb er zelf niets aan overgehouden behalve wat stuff om te verkopen
• Tussendoor even alle vijf de NMs gekilled for ZM5, morgen/woensdag ZM6 doen
• Zondag weer Einherjar (Rossweise's Chamber Tier 1)...Bugards + Nihhus (Wivre Boss). 25 mensen in de alliance en waarschijnlijk de meest comfortabele win tot nu toe. Special mob gekilled en voor de Boss hadden we nog iets van 12 minuten over...wellicht door het killen van de special mob was die wel erg simpel. Binnen 5 minuten lag ie plat, geen enkele AoE spell gebruikt en < 25% Chainspell Stun om de Paralyga te voorkomen...appeltje eitje. We hebben nu alle Tier 1 chambers gewonnen, maar zullen woensdag toch nog een keer Tier 1 doen aangezien er 7 members zijn zonder Feather key item. Zondag dan tier 2.
• als opvulling nog wat Campaign gedaan, WHM Merit +1, weer een aardige exp buffer opgebouwd en weer een nieuwe medaille (2de Wing).

Dat was het wel een beetje...geen tijd gehad om BRD verder te levelen of de Valentione's Event te doen maar dat komt wel weer :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Volgens mij is op Phoenix de Little-Gamers linkshell niet meer actief.
Misschien dat ik wel over ga stappen naar een andere server, maar voorlopig speel ik nog te weinig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Einherjar Tier1 is klaar nu :D We kregen gisteren weer 12x Ghosts en een Orobon NM. Dit keer was het wel een erg messy run omdat na een ghost of 5 ineens de Orobon mensen begon te draw-in omdat deze was geaggroed/linked? tijdens het pullen. Gelukkig waren er een paar mensen die hier goed snel op inspeelden en de boss goed begonnen te kiten. Uiteindelijk ging de boss ook met moeite neer, de BRD rotation ging niet helemaal goed (de ene leader ging linksom en de ander rechtsom zeg maar) en de boss was maar ~50% toen CS stun was uitgewerkt, de vorige keer was de boss namelijk <10% toen CS stun klaar was dus waren er maar een paar extra stuns nodig. Deze keer kreeg hij een aantal Seismic Tails af waardoor er redelijk wat melee dood gingen. Met nog iets van 5 minuten op de klok kregen we hem toch nog dood. Komende donderdag beginnen met Tier2, ik ben benieuwd :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hm... ben al weer vergeten wat ik allemaal gedaan heb.... dat kan ook niet goed zijn. Eens denken:

Salvage: usukane 25 feet, alleen de 15 nog, misschien donderdag ff oppikken
Dynamis Xarcabard: weer boss win en royaal gefarmed, erg veel AF drops, helaas niets voor mij
Scholar: 49->54 toch een grappige job. AF is wel een beetje annoying om te halen, maar goed.
En een stuk of 6 merits erbij. Elemental magic nu eindelijk 8/8. Met de komst van Usukane feet ga ik wellicht toch wat meer focussen op SAM merits nu.

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr
Gister dyna-xarca.. en voor de verandering eens niet als brd maar als war/sam (suicide-kitten >:) ) ..
Ging redelijk goed maar bijna geen drops, 2x rdm en smn. Wel heerlijk vaak dood gegaan.. poeks slingert buffs aan .. direct hate hehe :P Het timen van fully buffed 300tp ws's liep ook niet helemaal soepel.. wel een goede whm in pt die nu een grondige hekel heeft aan dd'rs :P

[ Voor 22% gewijzigd door Poekie McPurrr op 11-02-2009 09:56 ]

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Al zou ik alleen die 2 RDMs in een xarca lootpool zien dan zou ik al gelukkig zijn! Beter dat dan de zoveelste BST, WAR, DRK, SMN, MNK, SAM, WHM, NIN die we al hebben gezien. GIEF BLM, RDM, PLD, THF :( ,,, oh en een DRGtje omdat we die nog niet gezien hebben en onze lokale DRG emo begint te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PLD kregen we 3 achter elkaar laatste run waarvan er 2 in de lotpool direct na elkaar stonden 0.o

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr
2x rdm is inderdaad mooi.. maar die hoef ik niet haha
Bij de 1ste drop de meesten half in shock.. mob erna dropte er ook 1 dus wel humor. AF drops begonnen ook pas in laatste kwartier.. Onze smn nog een hartaanval bezorgd door ipv te passen per ongeluk op lotten te rammen en een lot van 950 te zetten (wel direct gepasst erna).

Drg is freelot bij ons, kan me ook niet herinneren dat er vaak iemand als drg op komt draven..

Le Meow

Verwijderd

Ben in de tussentijd nog met een ambitieus "hoog-faalgehalte" projectje bezig:
http://www.eventshells.com/

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 12-02-2009 13:34 ]

• Xiliath
Verwijderd schreef op donderdag 12 februari 2009 @ 00:21:
Ben in de tussentijd nog met een ambitieus "hoog-faalgehalte" projectje bezig:
http://www.engine-software.nl/es
Nice, wat is de bedoeling ervan?
je bent wat layout betrefd iig een stuk beter als ik :p
Heb zelf voor SnR op Ragnarok een systeempje gebouwd.
Werkt erg goed, maar ziet er niet uit :p
http://forum.swordsandroses.be/test.php
Je kan er niet op inloggen (is gekoppeld aan forum inlog van SnR), maar je kan op t sack gedeelte na (events aanmaken en punten uitdelen) wel goed zien wat t doen. (check vooral de endgame tab :D )

Verwijderd

In principe is het de bedoeling dat EventShells een centrale hub word voor ...euh.... event shells. Het irriteert me namelijk mateloos dat:
1) je via Google nooit een bepaalde shell op een bepaalde server kan vinden, ALS je al shells vind
2) de meeste shell sites (nofi) erg lelijk zijn
3) allemaal gratis hosting gebruiken dus barsten van de pop-ups en adds

Ik ben nu het prototype aan het bouwen voor mijn Einherjar shell en de Dynamis shell van een vriend, even kijken hoe dat gaat lopen...het grootste probleem is dat ik technisch niets kan (wel qua graphics, bedankt voor de complimenten :)), dus geen PHP of ASP...en het probleem is natuurlijk dat ik het liefst ook de forums zou willen integreren, maar de data migration daarvan is een struikelblok lijkt me...lijkt me onuitvoerbaar. Dus ik denk dat het voornamelijk blijft bij een event+eventshell informatie en look-up site...

Mijn eerste prototype plaatjes voordat ik de HTML versie maakte:
http://www.engine-software.nl/ffxi/prototype02.jpg
http://www.engine-software.nl/ffxi/prototype02SR.jpg
Ik moet zeggen het ziet er erg goed uit. Is het meer een soort van verzamelplek voor eventshells om zichzelf te presenteren voor met name recruitment?

Zelf ben ik begonnen aan een nieuwe webpagina voor mijn LS omdat we sinds kort ook Einherjar doen en de huidige website hier niet aan kan voldoen (slecht ontwerp, moeilijk uitbreidbaar). Tevens is de administratie op de site niet erg handig, ik moet namelijk handmatig middels SQL een update uitvoeren om mensen punten toe te delen.

Ik zit er naar te neigen om toch voor een e107 oplossing te kiezen waarbij ik alleen nog maar de contentpagina's hoef te maken en niet zo veel tijd hoef te steken in het maken van de presentatie (menus, plugins/featues, css). Ik ben nooit een kei geweest in webdevelopment dus m'n html en php/aspx kunsten zijn maar matig.

Verwijderd

Nou, de Sky is de limit...dus ook agenda's, nieuws, screenshot galleries, member profiles en weet ik wat allemaal kan hier onder vallen, het is maar een beetje waar interesse voor is. Voor mezelf wilde ik gewoon een mooie site waar ik als ik straks Sea/Sky wil doen een linkshell kan vinden op mijn server met runtimes die uitkomen...

Als ik verder de hele reutemeteut aan shell administratie en community er ook op kan krijgen: des te beter (een centraal punt is voor iedereen handiger)...alleen zoals ik zal zeg, naast HTML kan ik qua webdev ook niks (en ik gebruik nu zelfs dreamweaver omdat ik te lui ben geworden om alles in notepad te 'coden' wat ik vroeger wel deed)...

De interesse op Fairy is er in elk geval wel voor...zeker aangezien heel veel Dyna shells op Fairy nu al een 'joined schedule' gebruiken. Maar goed, ik heb de URL geregistreerd, kan makkelijk de grafische elementen bouwen (15 jaar pixelpruts & photoshop ervaring) en heb een eigen internet server dus geen hostingkosten... (hoewel dat kan veranderen als ik zometeen 100+ shells heb en gigantische traffic :D)

[edit]
Nog een plaatje vergeten....member profile opzet:
http://www.engine-software.com/ffxi/prototype_member.jpg

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 12-02-2009 09:00 ]

• Xiliath
MrRudi
Zoals je op de site ziet die ik heb gepost is het bij mij dus andersom. Kan wel coden, maar grafisch is t huilen :p
Ik kan je wel helpen met de logica (php+mysql) kant, maar moet je wel waarschuwen dat ik geen zeeén van tijd heb :p

Verwijderd

Wie wel? :D Ik heb ook niet zoveel eisen hoor :+

Oh wacht, eigenlijk heb ik heel veel ideeën :D

Nou ja, ik ben nog veel aan het uitwerken, ik zou zeggen hou www.eventshells.com even in de gaten. De Devlog houdt nu ook bij waar ik mee bezig ben...voordat die op "logica" komt te staan spreken we elkaar nog wel even ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
In een vaag verleden ben ik daar ook eens mee bezig geweest, gelukkig heeft er iemand in de linkshell de tijd genomen om eigen aanvullingen aan phpbb te doen en hebben we nu een perfecte aanvulling voor events/signups/points gekoppeld aan phpbb. Dat scheelt een hoop extra werk :)

Gisteren eindelijk usu 15 feet gekregen, dus vandaag na JP midnight heb ik de Usukane Sun-ate :D

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thorval
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 19-04 11:37

Thorval

Thorval#2567

Hoi,

Ik ben nog helemaal NooB in Final Fantasy XI Online. Heb sinds jaren weer een windows PC en kan dus nu eindelijk deze MMORPG gaan draaien. Zijn er nog leuke groepen uit Nederland die spelen en die nog lowbie's meenemen?

Graag hoor ik het. Ik moet me dus nog wel een char aanmaken, dus alle tips zijn welkom :)

WoW: Kishar, Thorval, Råndan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr
Op Ragnarok hebben we een redelijk grote NL/BE groep.
Website: forum.swordsandroses.be :3

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thorval
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 19-04 11:37

Thorval

Thorval#2567

ok thanks, nog tips over welke race en jobs er nodig zijn of is alles wel goed op het moment?

WoW: Kishar, Thorval, Råndan

Acties:
  • 0 Henk 'm!
als je al weet welke jobs je wil gaan doen is daar wel iets over te zeggen, maar over het algemeen zijn alle races ok voor alle jobs, met natuurlijk uitschieters :)

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Pagina: 1 ... 17 ... 24 Laatste