Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_T
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-08 22:59
hey... ik ken het gevoel en ben mede daarom mijn eigen plan aan het trekken:
1) ik doe eigenlijk alleen nog dyna als ik er zin in heb... heb 5/5 thf AF2, 4/5 WAR AF2 en blu heeft geen AF2.... Dus eigenlijk wel klaar tenzij we nieuwe uitdagingen gaan doen zoals andere gebieden / ftw in Xarca etc...
2) ik doe geen sky / limbus maar wil deze wel doen voor de armor. Mijn ls is momenteel alleen te zwak om veel te kunnen en sea hebben maar een klein handje vol mensen...
3) Ik doe ZNMs, maar vooral via shouts een oude ls waar ik uitgestapt ben en naar eigen friendlists...
Afgelopen weekend DEA met een shout gedaan en gewoon alle drops behalve subligar en seal waren free lot. Had 7 helpers en naast de subligar en de seal dropte alleen de grips... Ik heb nu dus de meest GAY uitziende pants voor mijn thf.... echt zien er niet uit.. maar goed stats zijn wel ok!
4) Ik level rdm momenteel omdat ik zoiets heb dat ik endgame dingen niet kan doen omdat ik geen enkele job heb die nuttig is in mage only dingen... RDM nu 21 ;) dus duurt nog wel even maar is eigenlijk wel een mega sterke job aangezien ik zelfs op lvl 21 als elvaan (dus weinig mp) EM+ kan soloen met bind, dot en nuke... Heb dat ook wel nodig om mijn magic skills te cappen... maar wat een hell om die gecapped te houden ieder level...

verder doe ik niet echt veel maar heb nu als doel om rdm zo snel mogelijk omhoog te halen en skills bij te houden.

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xiliath
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 30-10-2022
Voor de mensen die een beetje uitgeblust beginnen te raken wil ik toch nog heel even adverteren hier.
Op Ragnarok is een zeer grote en gezellige social NL/BE shell genaamd Swords and Roses.
Het sociale aspect is het belangrijkste kenmerk van onze shell. We houden dan ook minimaal 1 keer per jaar een RL BBQ van zaterdag op zondag waar meestal wel 30+ mensen op af komen en er wordt met enge regelmaat door mensen onderling nog wel eens afgesproken om iets leuks RL te doen)

Ook doen we sinds een half jaar Sky en hebben alles behalve Kirin weten te verslaan.
(we houden ook een stats en points (dynamisch) lijst online bij, ook deze kan je via bovenstaande link vinden). Momenteel ligt Sky stil vanwege de vakantieperiode.
Veel members beginnen nu ook Sea access te krijgen en misschien gaan we dat ook wel in de toekomst doen. Motto blijft echter, have fun, en als je geen zin hebt dan ga je lekker wat anders doen.

Er is een groep bezig de Nyzul floors te doen en men is bezig om na de vakantie een Salvage team op te zetten. Ook helpen we regelmatig nieuwe (en oude) leden met wat oudere content zoals nation missions en genkais.

En bovenal wordt er veel geouwehoerd in de linkshell... in het nederlands. Erg gezellig dus.
Enige voorwaarde om te joinen: Je moet nederlands kunnen. ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Xiliath op 16-07-2008 19:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Xil altijd de eeuwige recruiter :P Opzich erg jammer dat ik op een andere server zit want ik kan gewoon niet serverswitchen. Ik heb het persoonlijk al eens meegemaakt dat iemand waar je vaak samen mee speelt ineens opstapt naar een andere server en das niet cool. Vooral omdat jij dan het gat (in mijn geval salvage static WHM) ineens moet opvullen met een andere persoon en dat speelt toch altijd net dat beetje anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Major Carnage
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23-08 11:15

Major Carnage

waki miko Reimu

Wohooo na bijna een jaar 2 maal weeks een Limbus injectie is het dan zo ver!

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/bRUdyuPzJKoUstmZxBtjseGn/thumb.jpg

Ondertussen ook uitgegroeid tot een van de leaders van de shell, nadat er veel mensen van server veranderd zijn. Onze eerste Omega onder nieuw management en meteen een body drop :D

Verder zijn we deze week opgeklommen naar Chief Sergeant rank met assaults. Nog even en dan is dat ook klaar en kan ik verder met Nyzul. Verder weinig te melden eigenlijk, die twee dingen log ik voor in en soms wat andere random dingen doen, maar tegenwoordig lang niet meer dagelijks ingame.

mss binnenkort maar weer verder met sam levellen, staat alweer een tijdje stil.

Specs | FFXIV: Maki Kato@Alpha

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heel netjes, je lijkt bijna op mijn mithra :P ik heb alleen geen DRG en heb de veel voorkomende witte haren.

Sings gisteren is mn hume Ryosuke trotse bezitter geworden van een stel nashira seraweels :D Ultima ging voor de verandering heel gesmeerd en heeft in het totaal maar 2 kills kunnen maken (mn taru blm en een rdm/drk die CS+stun aan het doen was). 2x Nashira Seraweels = 2 happy RDMs.

Voor de lurkende SnR's, ik was Hakketak :P Weet nog steeds niet wat ik ga doen, maar ik weet wel dat mijn broer (account houder van Ryosuke maar speelt op een mule ervan) liever niet zo willen switchen dus dat zal wel wat invloed hebben op wat ik zal doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
vakantie gehad, dus niets opgeschoten :D

plan voor de komende tijd:
assault rank captain halen
WotG story line bastok doen (sandy en windy klaar)
BLM naar 75 zetten (67 nu)
Dynamis/ZNM/Sea gods en limbus 2x per week organiseren
veel geld verdienen :D

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 14-09 11:26
Afgelopen zondag voor een ls-genooot zo'n tier3 znm gedaan.. eerst in mount slalom een draak meppen en vervolgens in wajoam nog een mob.. waren met genoeg man dus dachten "moet zo gebeurt zijn"...

Ik denk dat we bij beide mobs het record traag-killen wel gezet hebben ^^;;
mob #1: de draak. wij er lekker op meppen, blijkt ie te kunnen charmen (sta je daar als war met GA een beetje bruut in te hakken op je arme mages ^^;; ) en als toetje popte er net na de start van de fight ook nog eens een dark escuire (behorende bij dark rider die er ook ineens stond :o ) en een phasma... na wat gestoei zijn we maar verder gaan meppen bij de zoneline en hebben de draak toch plat weten te krijgen.

Vervolgens dus naar wajaom en wel die spot bij dat kerkje helemaal linksboven op de map. mob poppen (ik was toen inmiddels Bst) en rondjes rond de kerk kiten wat verassend goed ging. veel doden weer maar mob bleef popped dus niet zo'n probleem (en genoeg man om over te pakken).
aangezien de mob sneller regen-de als dat wij 'm pijn deden toch maar naar een zone getrokken (bij die mammoeten, leeches en birdies) en weer het spelletje van dmg doen, zonen, dmg doen gaan spelen. werkt echt demotiverend dat als je eindelijk dmg doet.. en mob doet benediction >.<
Ik als bst heb me gewoon bezig gehouden met een constante stroom van pets erop gooien (leeches leven een fractie langer als spiders en birdies btw, waarbij birdies wel weer als voordeel hebben dat ze reflect doen ^^ )
Begon onderhand al erg laat te worden en hadden zo het idee dat het niet meer ging lukken maar ja..is ook zo zonde dan dus maar doormeppen. Uiteindelijk ook plat gekregen...en ja hoor... geen drop >.>

Al met al toch een erg leuke ls-event met een hoop slap gezever. Gister weer eens nyzul gedaan (als War) en niet eens dood gedaan bij het meppen van de hnm (om de een of andere reden ga ik altijd dood bij het meppen van de hnm...)

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Van wat wij aan ZNM gedaan hebben moet ik zeggen dat ze lastiger zijn dan ik verwachtte (of op wiki las). Wil je een beetje productief zijn met ZNM moet je daar toch 2 a 3 dagen per week aan spenderen, ik weet niet of ik dat op kan brengen :)

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_T
Hey heb afgelopen tijd ook wat rustiger aan gedaan... en eigenlijk niet mega noemenswaardige dingen gedaan...

RDM nu bijna 31, merits ergens rond de 106, wel gefarmed maar 1/9 pallas en 0/4 alky. NPC 67 eindelijk.. en verder alle 3 mijn 75 jobs weer op normale buffer (24k thf, 28k blu, 20k war). Dyna xarca en beau voor het eerst alleen helemaal gepulled (deed meestal 50-50) en was niet al te moeilijk, geen fuckups dus wel relaxed... geen drops voor mij natuurlijk maar what else is new...

Over ZNM's: die zijn zeker wel leuk te doen als je RDM bent ofzo (1 van de redenen waarom ik nu RDM lvl) omdat je mobs met gemak kan sleepen, veel kan soloen, en bij de nm's zelf makkelijk nuttig kan zijn aangezien heel veel met dot+kite werkt. BLMs zijn ook daar erg nuttig. Probeer ze zelf altijd op blu te sleepen en dan fotootjes te maken maar dat werkt minder goed dan met rdm denk ik. (sophorific werkt erg goed, alleen is soms nog niet back up, dus dan sheep song of yawn de enige optie.)

ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr
leuke spoof van 300:

FFxi meet 300

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr
oudje alwel maar mss iets voor in de startpost:

FFxi movie

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!
haha coole spoof!!!

vissen op main 34->36
vissen op mule 90->91

gil + 1mln (fish oil broth van bluetails, black sole, gigant squid en wat Nm gehunt)

:)

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IEF
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22:47

IEF

Why so serious?

wappie1980 schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 19:16:
Voor de mensen die een beetje uitgeblust beginnen te raken wil ik toch nog heel even adverteren hier.
Op Ragnarok is een zeer grote en gezellige social NL/BE shell genaamd Swords and Roses.
Het sociale aspect is het belangrijkste kenmerk van onze shell. We houden dan ook minimaal 1 keer per jaar een RL BBQ van zaterdag op zondag waar meestal wel 30+ mensen op af komen en er wordt met enge regelmaat door mensen onderling nog wel eens afgesproken om iets leuks RL te doen)

Ook doen we sinds een half jaar Sky en hebben alles behalve Kirin weten te verslaan.
(we houden ook een stats en points (dynamisch) lijst online bij, ook deze kan je via bovenstaande link vinden). Momenteel ligt Sky stil vanwege de vakantieperiode.
Veel members beginnen nu ook Sea access te krijgen en misschien gaan we dat ook wel in de toekomst doen. Motto blijft echter, have fun, en als je geen zin hebt dan ga je lekker wat anders doen.

Er is een groep bezig de Nyzul floors te doen en men is bezig om na de vakantie een Salvage team op te zetten. Ook helpen we regelmatig nieuwe (en oude) leden met wat oudere content zoals nation missions en genkais.

En bovenal wordt er veel geouwehoerd in de linkshell... in het nederlands. Erg gezellig dus.
Enige voorwaarde om te joinen: Je moet nederlands kunnen. ;)
Xil, jij ad-freak _/-\o_

Link dan ook meteen naar het forum..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xiliath
IEFtm schreef op zondag 03 augustus 2008 @ 16:33:
[...]

Xil, jij ad-freak _/-\o_

Link dan ook meteen naar het forum..
Er staat een link naar het forum op de frontpage waarvan ik de link gepost heb ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Goed nieuws voor alle BLU COR PUPs onder ons, het is zo ver! SE gaat in Dynamis en Limbus de RelicAF en AF+1s introduceren van de bovengenoemde jobs. Daarnaast gaan ze ook nog eens de kosten (eindelijk) verlagen van 1.000.000 naar 500.000 voor Dynamis en van 30.000 naar 15.000 voor Limbus! Daarbij heb ik nog niets gelezen over eventuele instancing van Dynamis en Limbus dus als ze dat niet gaan doen dan verwacht ik een scheduling oorlog voor Xarc en Beau areas. Vooral Xarc zal nogal abused worden aangezien daar al strategies voor zijn om zelf tot zo laag als 8-10 man de NMs te kunnen farmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
en niet te vergeten, de droprates van AF in dyna gaan omhoog...
Dus tegen 500k en met een mannetje of 6~12 farmen wordt nu wel heel interessant. Zeker aangezien de money drops wel wat zullen dalen, maar niet naar 'de helft' zoals de entry fee. Dus... dynamis gaat zichzelf weer betalen als je wat goede runs hebt.

Limbus idem ditto :)

waar zo'n lage economy al niet goed voor is :D

fishing mule: 91->92
fishing main: 36->38 rankup :)

gil + 150k van deze levels. en niets uitgegeven.

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lord_T
de relic gear voor blue ziet er in ieder geval leuk uit! Hopelijk zijn de stats ook relaxed!

Gister maintenance dus niet gespeeld.... verder 6x under observation gedaan en er dropte echt helemaal niets :X

Ik moet nog steeds de pcc... en doe dus wat runs YOYD style... maar heb alleen maar npc junk gekregen :(

Deed ze als blu/nin en kreeg in laatste 3 runs, mijn mob sneller neer dan een nin/rdm... alleen ik moest mp resten na mijn en helft van zijn mob, waardoor hij sneller naar main nm kon. Maar met alle respect sommige mensen zijn wel dom... gaan eyes melee'en en dan gek opkijken als ze petrified raken of para ... en smn als kiter waarbij zowel smn als carby gepetrified worden meerdere keren in 1 gevecht is echt slecht |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PC stuk :'(

Kan dus even niet spelen...en ik was net zo goed bezig...grrrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr
Erg prettig dat verlagen van de dynamis-entryfee... hopelijk resulteert het alleen niet in een chaos doordat ls'n zich niet aan de kalender ervoor houden :/

afgelopen week eigenlijk alleen wat campaigns en nyzuls gedaan, ben nu wel lvl 68 brd door die campaigns :3
zou vanaaf eigenlijk dyna hebben maar vrees dat ik die (weer) ga missen.
war/dnc doet het trouwens wel erg leuk in campaign, kan een mob redelijk solo'n als ik maar niet vergeet om steeds op die dnc-cure2 te blijven rossen en retaliation active te laten ^^

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr
hmm.. begin toch weer te denken aan het joinen van een hnm-ls.. mis die grote battles wel

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lang niet meer op dit forum geweest lol
Was password kwijt. |:(

Zijn er nog NL mensen op Shiva bij gekomen?
Zijn er niet veel meer over... voor zover ik nu weet spelen er nog 3 actief en 2 zo af en toe. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xiliath
Poekie McPurrr schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 00:34:
hmm.. begin toch weer te denken aan het joinen van een hnm-ls.. mis die grote battles wel
Zomer is bijna voorbij en dan gaan we met SnR weer leuke dingen doen.
Op de BBQ gaan we het er nog ff met z'n allen over hebben. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xiliath
Verwijderd schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 11:23:
Lang niet meer op dit forum geweest lol
Was password kwijt. |:(

Zijn er nog NL mensen op Shiva bij gekomen?
Zijn er niet veel meer over... voor zover ik nu weet spelen er nog 3 actief en 2 zo af en toe. :/
Ik zou zeggen, trek die gasten aan de arm en verhuis lekker met z'n allen naar Ragnarok, thuishaven van de grootste en gezelligste en leukste en mooiste en beste nederlandstalige linkshell genaamd SwordsandRoses. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zidane007nl
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10-09 23:46
Ik ben misschien van plan om weer Final Fantasy XI te gaan spelen, maar ik wordt niet wijzer van ePassporte. Ik heb het vroeger gebruikt en toen ging het meestal goed, maar nou kan ik niet vinden waar ik geld naar moet overmaken. :?

Ik snap niet waarom Square Enix niet meer opties heeft om te betalen zoals WoW heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zidane007nl schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 23:31:
Ik ben misschien van plan om weer Final Fantasy XI te gaan spelen, maar ik wordt niet wijzer van ePassporte. Ik heb het vroeger gebruikt en toen ging het meestal goed, maar nou kan ik niet vinden waar ik geld naar moet overmaken. :?

Ik snap niet waarom Square Enix niet meer opties heeft om te betalen zoals WoW heeft.
Ik gebruikte Epassporte ook, hun hebben dat gedoe stop gezet ruim 1 jaar geleden.
Een ingame maat van me nam toen mn account over met betaling en ik stuurde elke maand geld naar de UK.

Twee maanden geleden kwam ik tot de leuke ontdekking dat er ook een nederlandse service beschikbaar is voor dit en geaccepteerd word door POL. Dus ik mijn account weer in zn geheel over om zelf de betalingen te kunnen doen.

De transfers gaan 10x sneller dan Epassporte, het is goedkoper omdat de oorsprongkelijke bank waar je geld heen stuurt in Duitsland gevestigd is en je hoeft niet elke maand opnieuw je gegevens opnieuw in te voeren bij POL, alles is Nederlands inplaats van Engels.
Registreer je hier maar.
Ik geef gelijk het adres op waar je je bankbetalingen heen moet sturen want dat is moeilijk te vinden op de WireCard website zelf, deze info had ik van een forum afgeplukt, uitgeprobeerd en het werkte.
Ik gebruik het nu 2 maanden.
Je hebt geen creditcard nodig, alleen maar een normaal bank account.

https://www.wirecard.com/wirecard/ShoppingPage.html

Betaling info van een forum:

Naam bank: WIRECARD BANK AG
BIC Adres van de bank: WIREDEM1
Adres bank: BRETONISCHER RING 4
Plaats bank: 85630 GRASBRUNN
Land bank: Duitsland
Ik weet niet of je al een creditcard heb van wirecard anders
moet je natuurlijk wel je nummer vermelden
IBAN b.v: DE38*****************9
Dat nummer staat bij je card gegevens op de site.

------------------------------------------------------------------------------------
wappie1980 schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 15:37:
[...]

Ik zou zeggen, trek die gasten aan de arm en verhuis lekker met z'n allen naar Ragnarok, thuishaven van de grootste en gezelligste en leukste en mooiste en beste nederlandstalige linkshell genaamd SwordsandRoses. ;)
lol, als ik dat 6 maanden eerder geweten had...
Had mezelf met wat andere getransfered naar Asura maar ik ben teruggekeerd naar Shiva net een maand geleden.
Denk ook niet dat ze mee zouden komen...
Kujatsu runt een behoorlijk grote endgame shell hier genaamd Fate voor al een langere tijd, Metalpan heeft een soort van relatie met een Engels iemand ingame, Verohawke is amper online, ditzelfde geld voor Mauster.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 07-08-2008 00:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De laatste tijd erg veel geluk in Sea gehad. Uit de laatste 8 Jailer of Justice hebben we 4 Justice Torques kunnen slepen. Jammergenoeg houd het daarbij op met de torque luck aangezien elke andere Jailers ze allemaal goed verborgen hebben! Ow nee, Jailer of Love heeft perongeluk ook nog een torque laten vallen toen we eindelijk een keer genoeg mensen hadden om hem aan te pakken (20 man).

Vanavond maar weer eens een Omega doen, wie weet krijgen we van hem nog eens wat nuttige drops. We zitten nog steeds met een hele hoop drops die we van hem nodig hebben dus dat zit wel snor (alleen 2x head is iets waar we niet op zitten te wachten). Member niveau zit weer een beetje to fluctueren al blijft de core nog steeds rondhangen, gelukkig.

Ook bij Salvage hebben we de nodige member problemen. De een heeft een zomerbaantje met variable werktijden, de ander wil wat meer en switched servers, nog een heeft chronisch last van een vriendin. Oftewel elke week weer nieuwe verassingen waar je mee om mag proberen te gaan. Moraal had een dieptepunt bereikt toen we voor de zoveelste keer weer niet dezelfde prestaties konden neerzetten als voorheen. Met name bij Zhayolm Remnants was dit het geval, voorheen lukte het ons aardig om 5FN, 6F en boss te doen maar de laatste tijd kwamen we niet veel verder dan 5FN, 6F en timeout bij boss (als we het uberhaupt probeerde). Telkens zo'n 9 a 10 members op een run wat net niet genoeg is voor een split run en net te veel voor op 1 run. Nu met een paar extra members erbij zitten we redelijk comfortabel op split runs te doen waarvan 1 run met boss en 1 zonder. Moraal is hierdoor een beetje beter aangezien we sindsdien een Morrigan's Slops compleet hebben en ook wat geluk hebben gehad bij Bhaflau Remnants 35 farming door 2x Macha's Cuffs te krijgen. Laten we hopen dat de stijgende lijn blijft aanhouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xiliath
Wat een gedoe allemaal. Neem en creditcard en je bent klaar.
Is toch niet zo moeilijk? :?

En ik adverteer in deze topic toch al geruime tijd voor SnR op Ragnarok, dus als jem gelezen had, dan had jem wel gevonden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wappie1980 schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 16:03:

En ik adverteer in deze topic toch al geruime tijd voor SnR op Ragnarok, dus als jem gelezen had, dan had jem wel gevonden ;)
Tja sommige mensen (zoals ikzelf) zijn helaas op andere manieren aangewezen wegens BKR Registratie....

Eenmaal geregistreerd kom je niet meer aan een creditcard.
Tenminste, niet totdat je je boetes af betaald hebt + dacht 7 jaar zonder één enkele schuld gezeten hebt of aanmaaling gehad hebt.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 07-08-2008 22:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr
Zo'n beetje iedereen met een doorlopend krediet en/of lening van 500+ euro en/of een gsm-abbo is wel geregistreerd bij het BKR. Of je wel of geen cc kan vragen (of hypotheek etc) ligt aan de score die je hebt bij het BKR. En ook bij een zeer negatieve score kan een bank nog besluiten je een cc te verstrekken (al dan niet met een erg lage limiet) door te kijken naar je inkomen. Naar mijn weten kan je zolang je maar een fixed inkomen hebt en een niet al te grote schuld gewoon een cc aanvragen bij je bank (ken er in elk geval legio met schuld die gewoon een cc konden krijgen). Gewoon eens bij je bank binnenhuppelen.

Campaign... heerlijk ^^ Meri-mountains is altijd wel een meatgrinder en veel exp ^^

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Poekie McPurrr schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 23:14:
Zo'n beetje iedereen met een doorlopend krediet en/of lening van 500+ euro en/of een gsm-abbo is wel geregistreerd bij het BKR. Of je wel of geen cc kan vragen (of hypotheek etc) ligt aan de score die je hebt bij het BKR. En ook bij een zeer negatieve score kan een bank nog besluiten je een cc te verstrekken (al dan niet met een erg lage limiet) door te kijken naar je inkomen. Naar mijn weten kan je zolang je maar een fixed inkomen hebt en een niet al te grote schuld gewoon een cc aanvragen bij je bank (ken er in elk geval legio met schuld die gewoon een cc konden krijgen). Gewoon eens bij je bank binnenhuppelen.

Campaign... heerlijk ^^ Meri-mountains is altijd wel een meatgrinder en veel exp ^^
Tis een grote schuld, hele grote schuld, dan praten we niet over "maar" 1k ofzo...
Anyways, Wirecard is een goede optie voor men die geen Creditcard heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
twisj, die problemen hebben wij ook gehad met salvage. We hebben nu static 7 mensen en vullen aan daar waar nodig. Het bleek geen doen om event wise te werken omdat wij ook continue tegen 10 man aan liepen.
Erg vreemd dat zo weinig mensen (relatief) zin hebben in salvage. Ik vind het 1 van de leukere events.

Gisteren voor het eerst een salvage gedaan als BRD met storm fife. Ook een RDM in de club, dus refresh was absurd lekker :D

en maar weer een paar assaults gedaan, onze static heeft diverse ranks in zich, van Lance Corperal tot captain (ik ben Chief Sergeant). We zijn nu van onder naar boven aan het zorgen dat iedereen alle assaults haalt. Vorige week begonnen, nu hebben we er al 10/50 die iedereen gedaan heeft (inclusief die annoying Lebros Supplies) en die we dus niet meer hoeven te doen.

Fishing 38-->41

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baha
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 12-09 13:58
Moest je voor je assault static geen overzicht hebben, heb een spreadsheetje gemaakt om clears bij te houden. http://www.savefile.com/files/1711493
Misschien is het nuttig. :3

Een van mijn ingame vrienden is gestopt, dus is mijn levellen helemaal stilgevallen, RDM en DRG steken allebei vast rond de 60, en heb weinig zin om ze verder te zetten. Beetje een emoperiode, hou me nu meer bezig met WoW voor de fun, en dan FFXI om events te gaan doen.

Einherjar, ZNM en assault zijn de voornaamste dingen waar ik me mee bezighoud nog.
Met einherjar zitten we wat vast in tier 3, na de revamp van het systeem, en wat members die afvielen en erbij kwamen, moeten we één tier 3 win krijgen voor we Odin kunnen gaan doen. Probleem is dat we al in 5 runs niet meer gewonnen hebben in Tier 3, steeds nipte timeouts of DC's of idiote mobs. Vrij irritant. :p
ZNM had ik aanvankelijk weinig zin in omdat het foto gedeelte zo'n gedoe was (ga naar isp NPC, pak coins, ga naar arena, pak camera en plates, ga naar andere uithoek van whitegate, kijk welke mobs hij wil, reis heinde en verre voor die mobs, repeat) en zo'n aanslag op je inventory. Maar nu voor het eerst maar eens serieus aangezet, en op enkele uurtjes half AFK toch genoeg zeni gehaald om tot aan de tier 3 te raken die ik wil. Hopelijk volgende week die NM doen (Achamoth), heb wel zin in die lelijke Aurum Sabatons en een Organicsje. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr
Die stormfive, hoe krijg je die ook alweer? (en wat doet het ook alweer?)
zit nu op werk en kan het helaas niet opzoeken : /

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Storm fife is een Ballad+1 (during assault/salvage) die je voor ik geloof 15.000 Assault Points van een van de 5 areas kunt krijgen. Ik weet het niet helemaal uit mijn hoofd maar ik geloof dat het of Periqia of Ilrusi is. Het is een heerlijke instrument voor tijdens salvage aangezien je dan ipv 3mp/tick er 5mp/tick uit pompt en tijdnes SV zelfs 10mp/tick ipv 6mp/tick.

Nu 5/5 Homam op Rithridan nadat ik gisteren Homam hands heb gewonnen. Eindelijk geen dusk gloves meer op THF :D word soms zo ziek van die -mov speed. Nu tijd voor een X's knife, zou leuk staan naast de Y's Scythe die ik al heb nu xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!
die excel sheet had ik idd ook gemaakt, wel in OpenOffice omdat die betere html genereerd om op het forum te posten :)

Storm Fife is inderdaad 15000 punten in illrusi.
Waren heel wat frustrerende Lamia No13, Golden Salvage en Searat Salvations. Deze laatste is erg simpel als je hem door hebt.

Ik snap idd hoe het voelt baha, mijn ingame maatje heeft een stuk minder tijd en wij duo-en heel veel, dus mijn progressie op exp ligt ook stil. Gisteren nog hoorde ik een heleboel mensen klagen dat er geen gewone parties meer zijn (of iig heel erg weinig), mensen exp-en niet meer classic style.

ZNM heb ik hetzelfde probleem BAHA, heb echt een probleem met die foto's. Ik hoorde dat het wel raadzaam is om een pet te trainen in de arena, scheelt je erg veel IS blijkbaar.

Einherjar, wat je eens zou kunnen proberen is met -minder- mensen naar binnen gaan. Einherjar mobs zijn aangepast op het aantal mensen dat naar binnen gaat. Zo heeft bij ons een team van 6 man betere resultaten geboekt dan een full alliance.

Ik moet nog zo veel doen op sommige gebieden. Maar vooral dat event wat nu is (ik heb een hekel aan al die festivals), maar die HQ belonging met telport-purogonogwat is wel erg interesasnt voor clamming, shen en een quest links of rechts.

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Major Carnage
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23-08 11:15

Major Carnage

waki miko Reimu

Ik gebruik gewoon de wiki voor m'n quests en assault progress, werkt bijzonder makkelijk en je hoeft dus niet de excel file mee te nemen ofzo :)
Assaults
Quests

Erg makkelijk te maken en bij te houden met de templates die hiervoor gemaakt zijn.

Specs | FFXIV: Maki Kato@Alpha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baha
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 12-09 13:58
6K schreef op vrijdag 08 augustus 2008 @ 11:32:
die excel sheet had ik idd ook gemaakt, wel in OpenOffice omdat die betere html genereerd om op het forum te posten :)
Yeah, had enkel die office nodig door stageplaats, spiksplinternieuwe office op oude computers yaaaay..
Ik snap idd hoe het voelt baha, mijn ingame maatje heeft een stuk minder tijd en wij duo-en heel veel, dus mijn progressie op exp ligt ook stil. Gisteren nog hoorde ik een heleboel mensen klagen dat er geen gewone parties meer zijn (of iig heel erg weinig), mensen exp-en niet meer classic style.
Het grappige is, dit is al mijn derde of vierde partner in crime die ermee kapt. Een teken aan de wand? :p
ZNM heb ik hetzelfde probleem BAHA, heb echt een probleem met die foto's. Ik hoorde dat het wel raadzaam is om een pet te trainen in de arena, scheelt je erg veel IS blijkbaar.
Foto's gaat nog redelijk goed, dacht dat het altijd van die zeldzame mobs zouden zijn, maar met die water elemental en leech dag heb ik toch wel wat bijeengeraapt. Probleem vind ik wel dat je nooit echt zeker weet wanneer zijn wens verandert, redelijk irri.
Einherjar, wat je eens zou kunnen proberen is met -minder- mensen naar binnen gaan. Einherjar mobs zijn aangepast op het aantal mensen dat naar binnen gaat. Zo heeft bij ons een team van 6 man betere resultaten geboekt dan een full alliance.
Zitten aan tier 3, en hebben een LS van ergens in de 40 mensen, dus zowiezo, beste dat we het in een team doen. Nu is het misschien nog een optie, omdat slechts een half dozijn mensen die tier 3 nodig heeft, maar na de volgende Odin hebben alle 30+ de clear nodig. :)
Maar vooral dat event wat nu is (ik heb een hekel aan al die festivals), maar die HQ belonging met telport-purogonogwat is wel erg interesasnt voor clamming, shen en een quest links of rechts.
Fucking hoofdpijn-inducerend vuurwerk ARGL. Moet het ook eens doen, towngear go~
Major Carnage schreef op vrijdag 08 augustus 2008 @ 18:07:
Ik gebruik gewoon de wiki voor m'n quests en assault progress, werkt bijzonder makkelijk en je hoeft dus niet de excel file mee te nemen ofzo :)
Ow, wist niet dat wiki dat had. Kan van pas komen, bedankt. Ze zouden wel beter eerst een keer hun searchengine optimaliseren, maar he. :p
De spreadsheet was voornamelijk om een overzicht te hebben wat iedereen nog nodig had. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zidane007nl
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 10-09 23:46
wappie1980 schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 16:03:
Ik neem geen creditcard, omdat je dan een lening afsluit en rente betaalt over de bedragen en nog andere kosten met zich meebrengen.
En ik heb niks met het BKR te maken om ff duidelijk te maken.

[ Voor 5% gewijzigd door Zidane007nl op 08-08-2008 23:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zidane007nl schreef op vrijdag 08 augustus 2008 @ 23:33:
[...]

Ik neem geen creditcard, omdat je dan een lening afsluit en rente betaalt over de bedragen en nog andere kosten met zich meebrengen.
En ik heb niks met het BKR te maken om ff duidelijk te maken.
Ja die 0,02 cent rente die gerekend wordt over die 10 euro als ik de bedragen niet gewoon maandelijks laat aflossen houdt me echt tegen :X

Ik heb al 10 jaar een creditcard en zou echt niet meer zonder kunnen...en ik heb geen schuld, ik laat elke nieuwe maand netjes de afschrijvingen aflossen. Rente is compleet verwaarloosbaar, of je moet maar 10 cent per dag verdienen natuurlijk. Aan de andere kant, ik reis enorm veel dus dan is het sowieso handig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr
Mijn CC schrijft op het end van de maand direct de bedragen af van m'n rekening. Zorg ook altijd wel dat er op die rekening genoeg geld staat.
En cc is gewoon handig als je vaker online dingen koopt via het buitenland (of ff op reis gaat).
en ja, je moet je natuurlijk wel in kunnen houden met aankopen :)

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bakakaizoku
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:59
Wat je kan doen, is naar neteller.com gaan (of klik hier als je lief bent en mij aan een referral wilt helpen), daar een account aanmaken en een debit kaart aanvragen. Dan krijg je een mastercard die je zelf telkens op moet laden, dus geen gezeur met BKR registraties en een verleidelijke CC met <infinite monies>

Of het met FFXI werkt weet ik niet, aangezien het vooral voor online poker is, maar ik kon hem ook gebruiken om mijn WoW character te transferren. Het kost overigens niks, zowel het aanmelden als het aanvragen.

PSN: bakakaizoku - WoW: Thiccblonde (GM of Phoenix Ascension) @ Twisting-Nether

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr
Vanavond Kirin meppen..ben benieuwd hoeveel keer ik moet rennen om in de juiste ruimte te geraken ^^

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hahaha gotta love sky :D

fishing 41->47 ben het helemaal beu dat vissen lol, nog 1 level en al mijn crafts zijn at least journeyman :D

mule 92->93

maar ja, verdien d'r wel een leuke cent mee zo.
BLM trouwens 67->68, had een leuke buffer totdat we iemand in Nyzul gingen helpen met een ZNM, beetje veel doodgegaan, dus nog maar net 68 nu.
We doen dat duo, en ik moet zeggen, schiet niet echt meer op, die qiqirn rangers in nyzul zijn wel ok, maar linken als de pest met de qiqirn thf's daar en ze zitten erg ver uit elkaar. Ik zou willen dat we een betere target konden vinden :(

Verder niet heel veel spannends gedaan. Wat meer salvage en limbus.

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr
het viel mee... na 3x bij Kirin ^^;

edit: kirin down (lekker erachteraan huppelen als war ^^ ) en nu byakko nog ff :3
edit2: 2 byakko's gedaan nog, haidates, die cusrsed zooi een aantal en geen axe ><

moet ook weer eens gaan vissen... en dan met 2de char voedsel gaan maken

[ Voor 44% gewijzigd door Poekie McPurrr op 13-08-2008 12:17 ]

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gratz on Kirin en Byakko :)

Food vind ik minder interessant, veel te veel ingredients (ik vis en kook op hetzelfde char)
Ik ben nu level 49, en met al die bluetail die ik val is het leuk verdienen. Ik HQ het fish oil broth zeer goed, dus mijn 10 stacks bluetail worden ongeveer 13~15 stacks fish oil broth. Alleen een crystal nodig en op dezelfde char... dat gaat wel lekker zo :)

Maar moet nu eerst een monke-onke gaan vissen om journeyman te worden

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:54
Ook weer net terug van vakantie in Frankrijk. Kwam in een boekenwinkel daar pocketcomics tegen van Final Fantasy XI. Voor zover ik weet ging dit over summoners. Eens kijken of er in Nederland ook aan te komen is aangezien deze daar natuurlijk Franstalig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ik heb er in ieder geval al heel wat in het engels voorbij zien komen online, in de winkels heb ik ze nog niet gezien.

Fishing: 52 main, 94 mule.
BLM: 69

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr
Na een leuke meeting met de snr-shell afgelopen zaterdag zijn we zondag maar weer massaal sky ingedoken :3 Paar triggers gehaald dus binnenkort weer gods ^^
Gisteren met andere shell aan het roamen geweest in dat paleis in /sea.. na een tijdje vroeg ik me wel waarom we nog probeerden die pots te ontwijken..had er toch altijd wel 1 aggro hehe.
Toch nog een paar nm's gemept maar geen torques ; ;
Vanaaf weer /sky in, eerst wat farmen en dan een god of wat gok ik.

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!
In sea is het heerlijk om iets van movement+12% te hebben (mazurka werkt niet). Je hoeft dan niet eens de moeite te doen om iets te sleepen of ontwijken op mischien een enkele Zdei (pot) na. Het voordeel is dat elke Ghrah (bal/vogel/spin) op je zal proberen te casten en dan kan je al voorbij hem zijn. Wel is het zo dat als je geen movement+12% hebt dat je nog door een -ga3 geraakt kunt worden, maar zo sterk is die niet tenzij je taru bent :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xiliath
Alle triggers hebben we gehaald Poeks. Inc. Despot aan t eind :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 11-09 11:18
deTwisj schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 11:41:
In sea is het heerlijk om iets van movement+12% te hebben (mazurka werkt niet). Je hoeft dan niet eens de moeite te doen om iets te sleepen of ontwijken op mischien een enkele Zdei (pot) na. Het voordeel is dat elke Ghrah (bal/vogel/spin) op je zal proberen te casten en dan kan je al voorbij hem zijn. Wel is het zo dat als je geen movement+12% hebt dat je nog door een -ga3 geraakt kunt worden, maar zo sterk is die niet tenzij je taru bent :P
>.<

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr
wappie1980 schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 12:38:
Alle triggers hebben we gehaald Poeks. Inc. Despot aan t eind :D
Mooikes, zo tegen 2200h had ik het echt gehad en wilde ik maffen ^^;;

In /sea hadden we genoeg mepperij om die beestjes snel te doden dus zo'n prob was het niet. was alleen lollig om sommigen met veel precisie die pots te zien omzeilen waarna een klein legioen er direct op ging meppen ^^

ook mooi, tijdens gatheren voor het paleis was er een verveeld en besloot een ufo te pullen ^^;; heerlijke chaos toen hehe (helft afk, rest geen idee wat er ineens aan kwam fladderen ^^;; )

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je kan het tegen gaan, je hoeft alleen maar weder te keren in de wonderful world.... of ffxi :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Poekie McPurrr schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 14:02:
[...]

Mooikes, zo tegen 2200h had ik het echt gehad en wilde ik maffen ^^;;

In /sea hadden we genoeg mepperij om die beestjes snel te doden dus zo'n prob was het niet. was alleen lollig om sommigen met veel precisie die pots te zien omzeilen waarna een klein legioen er direct op ging meppen ^^

ook mooi, tijdens gatheren voor het paleis was er een verveeld en besloot een ufo te pullen ^^;; heerlijke chaos toen hehe (helft afk, rest geen idee wat er ineens aan kwam fladderen ^^;; )
Yovra's! :D Moet je eens voor de gein een MNK of DRK hebben die even gaat 'zerg'en, 9 uit de 10 keer lijkt het gewoon of die Yovra's dat voelen aankomen! *drukt 2H* -> Yovra readies charmga _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr
deTwisj schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 14:14:
[...]

Yovra's! :D Moet je eens voor de gein een MNK of DRK hebben die even gaat 'zerg'en, 9 uit de 10 keer lijkt het gewoon of die Yovra's dat voelen aankomen! *drukt 2H* -> Yovra readies charmga _/-\o_
herkenbaar ^^;; toen wij gecharmed werden (idd de melee's (en ja we zaten te kloten)) doken we met z'n allen op een arme taru-blm ^^;;taru dood -> charmga afgelopen >.<

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neelon
Poekie McPurrr schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 14:41:
[...]

herkenbaar ^^;; toen wij gecharmed werden (idd de melee's (en ja we zaten te kloten)) doken we met z'n allen op een arme taru-blm ^^;;taru dood -> charmga afgelopen >.<
Ik zweer het je, alles en iedereen heeft iets tegen Taru Black Mages...

En om terug te komen? Ik loop er bij tijd en wijlen over te denken, alleen ben ik bang dat ik er dan weer vol induik en het me weer al m'n vrije tijd gaat kosten...

"We here at the Torgue Corporation sincerely think that this is F*CKING AWESOME!!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob Krauts
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 13-09 18:26
Heeft iemand hier ervaring met Debit Cards? Zoja, laat mij dan weten welke jij gebruikt. Ik wil Final Fantasy XI wel weer spelen maar heb geen CC en mijn ePassporte is 2 jaar geleden ermee gestopt.
Alvast bedankt!

Verwijderd

Na 3 jaar afwezigheid ga ik volgende maand toch weer beginnen met FFXI.
Helaas ben ik m'n lvl 75 BLM (en een paar miljoen gil) kwijt, maar so be it.
Nu wil ik graag op Ragnarok komen, omdat daar redelijk veel Nederlanders zitten, maar moet dat nog steeds dmv world passes, of kan je tegenwoordig kiezen op welke server je komt?
Alvast bedankt!

• Xiliath
Verwijderd schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 10:19:
Na 3 jaar afwezigheid ga ik volgende maand toch weer beginnen met FFXI.
Helaas ben ik m'n lvl 75 BLM (en een paar miljoen gil) kwijt, maar so be it.
Nu wil ik graag op Ragnarok komen, omdat daar redelijk veel Nederlanders zitten, maar moet dat nog steeds dmv world passes, of kan je tegenwoordig kiezen op welke server je komt?
Alvast bedankt!
World passes zijn overbodig nu. Je kan gewoon kiezen op welke server je wilt spelen.
Welkom alvast en schrijf je ff in op http://forum.swordsandroses.be ^^
Neelon schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 16:07:
[...]
En om terug te komen? Ik loop er bij tijd en wijlen over te denken, alleen ben ik bang dat ik er dan weer vol induik en het me weer al m'n vrije tijd gaat kosten...
Een dutch social shell op Ragnarok mss iets?
Geen hardcore gamen, maar meer voor de fun?
Linkje staat hierboven in de post ;)

En over die debit cards, daar heb ik geen ervaring mee, maar er schijnen wel wat mogelijkheden te zijn. o.a. geld storten aan een kerel in België, van hem krijg je dan een CC nummer. Kost je 1 euro fee per maand. Gegevens van hem en zo heb ik niet, maar die kan je vast wel krijgen via ons forum. (zie hierboven ;))
wappie1980 schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 11:58:
[...]

Een dutch social shell op Ragnarok mss iets?
Geen hardcore gamen, maar meer voor de fun?
Linkje staat hierboven in de post ;)
Blijf van mijn mithra WHM en taru BLM af! :P

• Neelon
deTwisj schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 12:28:
[...]

Blijf van mijn geleende mithra WHM en taru BLM af! :P
fixed.

Afbeeldingslocatie: http://icanhascheezburger.files.wordpress.com/2008/08/funny-pictures-cat-proofreads-your-essays.jpg

Verwijderd

Arrg waarom moet square me dit toch zo lastig maken..
was het makkelijker om te spelen :\

[ Voor 147% gewijzigd door Verwijderd op 21-08-2008 19:00 ]

Verwijderd

wappie1980 schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 11:58:
[...]

World passes zijn overbodig nu. Je kan gewoon kiezen op welke server je wilt spelen.
Welkom alvast en schrijf je ff in op http://forum.swordsandroses.be ^^
Thanks!
Heb toch maar besloten om nu vast een beetje te beginnen ;)
Wie kan ik straks lastigvallen voor een pearl?

edit: 4 uur aan fuckin' updates. wordt wellicht toch morgen pas...

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 21-08-2008 19:09 ]

• Xiliath
Verwijderd schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 18:30:
Arrg waarom moet square me dit toch zo lastig maken..
was het makkelijker om te spelen :\
volgens mij mist er wat achtergrondinformatie...

Verwijderd

sja er stond eerst een heel lulverhaal over hoe ik uberhaubt aan een account kwam..
ik hou zielsveel van FF games maar als ik niet eens een buddy acc kan krijgen oid, en ik bijna geforceerd word met een CC te werken word ik wel een beetje moe van square :\

dan maar warhammer of aion

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 21-08-2008 19:29 ]

• Xiliath
er zijn meer manieren om ffxi te spelen dan alleen met een CC.
anyway, ffxi is nogal hardcore. als je zo snel opgeeft is WO inderdaad misschien beter ;)

Verwijderd

hardcore heb ik geen probleem mee imo :P
het gaat er mij om dat de drempel wel erg hoog ligt voor nieuwere spelers.. mensen die dus nog geen account bezitten etc :\

tis meer een letdown

Verwijderd

kan iemand misschien vertellen wat er mis is
als mijn pc elke keer vast loopt als ik een character probeer aan te maken

Verwijderd

Ok, heb nu alles werkende, en heb een mannetje aangemaakt op Ragnarok (Taru, WHM).
Het enige wat ik nog niet goed heb is de configuratie.
De tekst in de command menu's is bijna niet te lezen. Met welke instelling kan dat te maken hebben?

• Xiliath
Verwijderd schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 21:36:
Ok, heb nu alles werkende, en heb een mannetje aangemaakt op Ragnarok (Taru, WHM).
Het enige wat ik nog niet goed heb is de configuratie.
De tekst in de command menu's is bijna niet te lezen. Met welke instelling kan dat te maken hebben?
er zijn wat trucjes om je resolutie op te krikken waardoor het er allemaal behoorlijk strak uit ziet.
hiervoor moet je wat registerwaardes aanpassen.
volgens mij staat het in dit draadje wel genoemd, en anders kan je er op googlen of op t forum van swordsandroses kijken :D
Op dat forum kan je je ook even voorstellen en zorgt iemand ervoor dat je een pearl krijgt.

• Xiliath
Verwijderd schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 20:42:
hardcore heb ik geen probleem mee imo :P
het gaat er mij om dat de drempel wel erg hoog ligt voor nieuwere spelers.. mensen die dus nog geen account bezitten etc :\

tis meer een letdown
wat voor drempel bedoel je? dat je een CC nodig hebt? Dat geld voor erg veel MMO's, en zoals ik al zei zijn er ondertussen wel meer mogelijkheden.

Verwijderd

wappie1980 schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 22:01:
[...]

er zijn wat trucjes om je resolutie op te krikken waardoor het er allemaal behoorlijk strak uit ziet.
hiervoor moet je wat registerwaardes aanpassen.
volgens mij staat het in dit draadje wel genoemd, en anders kan je er op googlen of op t forum van swordsandroses kijken :D
Op dat forum kan je je ook even voorstellen en zorgt iemand ervoor dat je een pearl krijgt.
Het bleek aan m'n videokaart te liggen (8800 GTX), moest even m'n drivers updaten.

Het eerste wat ik morgen weer ga doen is mijn oude PS2 controller op de PC aansluiten, want dit is zo'n beetje de enige game op de PC die lekkerder werkt met een controller dan met muis/keyboard ;)

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:03

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

wappie1980 schreef op donderdag 21 augustus 2008 @ 22:03:
[...]

wat voor drempel bedoel je? dat je een CC nodig hebt? Dat geld voor erg veel MMO's, en zoals ik al zei zijn er ondertussen wel meer mogelijkheden.
Voor mij is het het missen van een free trial. Bij o.a. WoW is het trial downloaden, 30 dagen gratis spelen om te kijken of het wat is en dan pas hoef je te betalen. Voor FF XI moet je betalen. Het ontbreken van een gratis trail heeft mij er tot nu toe nog steeds van weerhouden om FF XI te spelen (heb al teveel games en tijd te kort :P ). Met een free trial had ik zeker geprobeerd en zeer waarschijnlijk zelfs blijf ik het dan nog spelen ook (de kiddies en n00b gillers in wow raak je ook wel beu....)

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

• Poekie McPurrr
Reggen van een account kost iets van 5 minuten ofzo. En ja, het is wel spijtig ja dat er geen trial-dl is.

en hardcore..och, het is zo hardcore als je het zelf maakt, wil je goede items -> meer tijd erin. Ben je tevreden met standaard equip dan kom je als casual ook een heel eind.
Tis alleen niet zo dat je met elke stap een sloot aan exp erbij krijgt zoals bij sommige mmo's ^^

http://wiki.ffxiclopedia....ics#Background_Resolution => tips voor verbeteren graphics (pc-onry)

Afbeeldingslocatie: http://i35.tinypic.com/2w74pk6.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door Poekie McPurrr op 21-08-2008 23:16 ]

Le Meow

• Xiliath
ffxi speel je zonder muis ;)
als je er 1 keer aan gewend bent dan speelt het heerlijk en supersnel.

wat een trial betreft: als je het spel koopt zijn de eerste 30 dagen gratis ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is dat een Runic Chopper Poeks? Zo ja, is dat een beetje lekker of is het net zo makkelijk om Perdu/Martial/Byakko te gebruiken? Lijkt me namelijk een beetje rottig om als WAR te vragen om refresh voor die Runic Chopper :P alsof RDMs nog niet genoeg te hasten/refresh/curen hebben XD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ff een vraagje over FFXI.... wat ik zo lees lijkt het me een heel erg leuke MMORPG, maar is het spel nog levend? M.a.w. kan een nieuwe speler nog makkelijk levelen naar lvl 75 / groepen vinden e.d.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr
is een toporok (bij gebrek aan beter (aka byakko, perdu, martial)) ^^

rune kan wel als je bv /dnc gaat en aspirdrain aanslingert

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xiliath
Verwijderd schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 09:00:
ff een vraagje over FFXI.... wat ik zo lees lijkt het me een heel erg leuke MMORPG, maar is het spel nog levend? M.a.w. kan een nieuwe speler nog makkelijk levelen naar lvl 75 / groepen vinden e.d.?
lvl1-37 lukt altijd wel aangezien dat subjob levels zijn. Daarboven wordt het echter wel iets minder.
Voordeel is wel dat in onze linkshell behoorlijk veel mensen zitten op allerlei levels waar je samen mee kan partyen.
linkje naar ons forum nog maar een keer :p
http://forum.swordsandroses.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!
zelfs 1 tot 37 vind ik ook niet grappig meer, ik powerlevel dat meestal gewoon op bst pets.

Diverse mensen die na een pauze van een jaartje of zo teruggekomen zijn hebben het al weer opgegeven omdat ze 3 dagen lfp zitten en als dat zo'n party eindelijk wat doet, begint de eerste meestal na 20 minuten al: "Sorry, gotta go, linkshell needs me..."

Ik doe daarom ook eigenlijk alles solo, duo of static. Niet leuk om toe te geven, maar zo ziet vana'diel er tegenwoordig uit (oftewel, dat is mijn beleving)...

Vissen main: 55
Vissen mule: 95

en waarom is dat amulet op playonline alleen in NA te koop :(

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren uit noodzaak (aka members niet blij) toch maar eens voor salvage de "pro's" bij elkaar en de "noob's" bij elkaar gezet om te kijken of dat het wat beter zou gaan. En jawel hoor, voor het eerst sinds tijden hebben we gewoon bijna een full clear gedaan van Zhayolm Remnants. Ik zeg bijna want we hadden de keuze gemaakt om op de laatste frog (6F) toch maar de portal te gebruiken naar de boss met nog ~18 minuten te gaan op de klok omdat we eigenlijk heel graag drops wilden hebben en niet de zoveelste no drop frogs + timeout @ boss. Achteraf gezien hadden we de laatste frog die we op 19% te gaan en beide tanks wederom charmed toch maar links laten liggen gewoon kunnen doen. We hadden de boss namelijk binnen 10 minuten liggen met MNK MNK THF BRD RDM RDM. Oh well, we hebben in ieder geval voor onze main MNK nu Usukane Somen af en is hij nu 13/15 (mist Hizaku Hara-Ate 35 en Hoshikazu Gi 15). Grappig genoeg heeft de andere groep, naast ontzettend veel pech te hebben op incus drops in arrapaggo wel een Deimos Cuirass 35 voor een van onze nieuwste members.

Verder nog wat gemerit op m'n SAM en ben er best tevreden mee. Zit nu op 4/5 STP merits en 4/5 Overwhelm, nog een keer Overwhelm doen en dan tijd om Meditate te maxen. Mischien als het zo door gaat dat ik ook GKTN ga meritten al haal ik momenteel in 2x BRD merit parties ook gewoon capped acc dus zo hard is dat nog niet nodig. Verder geen nieuwe speeltjes erbij, ik ben nog steeds bezig om Marduk Jubbah fund op te bouwen. Ik zit daarmee op ~6/10+ mil gil en een aantal khroma ready :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Salvage doen we nog steeds 2 a 3 keer per week. Soms met 5+ drops en some met niets. Foutere droprate kan haast niet.
Wel gelukkig 35 skadi boots part en 35 skadi head part inmiddels.

Lastigste vind ik nog wel het structureel blijven aanvullen van m'n assault points.

Oh, trouwens ook nog maar een keer subligar hunt gedaan, heb nu eindelijk rapparee harness voor m'n thf, leuke aanwinst vind ik zelf.

Wat doe je precies voor gil? buiten wat fishing en cooking doe ik niet heel veel, geen zin in te farmen de laatste tijd....
Ik zit al dagen te hopen dat de pirates een keer enteren, maar na zo'n 40 boat trips heb ik ze nog altijd niet gezien, wel met grote regelmaat sea horror gesoloed zonder drop :(

ach ja, we vissen maar stug door.... maar zou wel superfijn zijn als ik die sandcharm krijg, dan kan ik mijn vangsten ook open laten snijden voor possible nice items (merc. kris)

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik doe de ENM Antlion in sheeps clothing. Ik doe deze ENM nu 3x in de week met verschillende mensen / jobs en het is min of meer een lotterij voor Hagun / Forager's / Evokers of Crap +1. Deze week heb ik 1x Hagun gehad op mijn eigen run en 2x crap op mijn run met andere. Ik heb 1x zelfs gehad dat we in dezelfde week een duo Hagun drop en een single Hagun drop kregen (3 Haguns in 1 week tijd, das flinke centen).

Daarnaast haal ik wat geld uit het verkopen van Ancient Beastcoins uit Limbus en laatst ook wat bezig geweest met het farmen van bepaalde mushrooms (Aco_nogiets) in Grauberg[S] en het maken van Rabbit Pies. Die gaan ook per stuk voor 20k over de toonbank terwijl ik iets van ~1k kwijt ben aan NPC spul, ~2k aan AH spul en gemiddeld 30 minuten aan farmen voor items voor 40k aan Rabbit Pies (1 synth = 2 Rabbit Pies (NQ) of 4 Rabbit Pies (HQ)). De synth zelf is lv92 en het is mogelijk om tier 1 te worden maar daar mis ik nog 1 level voor. Mijn .... ok Neelon's geleechte Cooking "Mule" is lv99+3 en zou lvl100+3 moeten zijn dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xiliath
Die discussie hierboven over lege lowbie zones en moeilijk levelen?
Check dit:
http://www.playonline.com...s/detail/3599/detail.html
Lvl sync modus en equipment scale down naar lvl!!!

Epic update!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
W000t nou dat is precies wat we nodig hebben!!!!!!!!!!!!!

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben persoonlijk erg blij met die aanpassing. Ik zit (zat?) namelijk met het probleem dat mijn broer zijn DNC 'mule' wil levelen en dat het erg moeilijk is om dat in traditionele parties te doen omdat hij niet zo veel online is (4-6 uur in een week). Nu probeer ik een static voor hem op te zetten en wil dit natuurlijk zo optimaal mogelijk maken. Probeer tegenwoordig maar iemand te vinden die BRD wil spelen die hem niet al op 75 heeft, dat is bijna niet te doen. Met deze Level Sync toevoeging aan het spel kan ik Megamichan die al lv75 BRD is gewoon levelcappen en laten meritten terwijl wij een zo optimaal mogelijke setup zouden kunnen creeeren.

DNC BRD(Sync) COR SCH DD#1 DD#2 WHM(PL/Haste). Nu heb ik dan weer het probleem van 'handen tekort'. Ik zou namelijk zelf de BRD en COR moeten spelen en eventueel ook nog eens de WHM PL erbij. Nou ja, het is nog niet zo ver en mischien kan ik nog wel wat andere mensen vinden die geinteresseerd zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slurpie Blauw
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-09 10:14
wappie1980 schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 14:02:
Die discussie hierboven over lege lowbie zones en moeilijk levelen?
Check dit:
http://www.playonline.com...s/detail/3599/detail.html
Lvl sync modus en equipment scale down naar lvl!!!

Epic update!
Waarom denk je dat ze dit gedaan hebben. Ze houden geen leden meer over, aangezien je de meeste tijd kwijt bent aan het creeren van pt's. Dat word je als speler toch wel een keer zat.

Ik stond al op het punt om te stoppen na bijna 6 maanden spelen(wat niet lang is voor een MMORPG), maar ik wacht even af hoe dit uitpakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat valt vies tegen hoor, in ieder geval op de server waar ik zit (Gilgamesh) kan je op moment van de dag rond de 2000-3000 spelers vinden in /sea all met pieken van 4000. Er zijn zelfs high traffic servers als Odin waar je gemiddeld 4000 spelers vind en zelfs daar zegt men dan het moeilijk is om parties te maken tussen 37-55. Punt is heel veel mensen halen hun exp tegenwoordig op andere manieren dan parties. Ik denk dat de meest populaire manier Campaign is geworden, met name /BRD "botting". Oftewel JOB/BRD zingt ~8 buffs en levert tag in voor ~300-600 exp (ligt aan rank en joblevel) elke paar minuten waardoor ze vaak nog tussen de 3k/h en 6k/h kunnen halen in hun eentje. Een ander vrij populaire manier van levelen zonder parties is het soloen of duoen van pets. Pets hebben heel weinig hp in vergelijking met andere monsters en zijn daardoor makkelijker dood te maken.

Punt is, veel mensen (waaronder ik) hebben het gehad met het zoeken van parties waar de helft van de members geen enkele moeite doet of neemt in het onderhouden van hun job (gear/subs/etc) en vaak ook de kantjes er vanaf loopt bij het spelen ervan (ik noem dat meer leechen dan spelen). Mij zal je bijvoorbeeld niet zien meritten buiten LS merit parties om en zelfs dan ben ik nog redelijk kritisch (niet zonder dedicated puller aka BRD). Ik heb nu een aantal jobs van 37->75 geholpen puur op pickup parties (met af en toe eens een kleine static of wat pet/solo) en het is zo'n veel voorkomend fenomeen dat ik het niet meer doe afspelen als pech.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hahaha het eerste waar ik aan dacht was samen met m'n duo maatje gaan duo-en op pets waarbij 1 van ons blm blijft (en dus in level teruggezet wordt) en de ander een job naar keuze.

Oftewel, dit systeem is niet alleen goed voor parties :D

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slurpie Blauw
1531 spelers op dit moment op de Lakshmi server met /sea all

Anyway,

ik probeer alle populaire pt spots een beetje op een rijtje te zetten t-m level 40.

Level10-19 Valkurm Dunes
level 15-20 Koroloka tunnel(Zilart)
level 19-25 Qufim
level 25-28 Yuchtung Jungle(Zilart)
level 28-31 Yhaotor Jungle(Zilart)
level 30-33 East Altepa Desert(Zilart)
level 32-36 Garlaige Citadel
level 35-39 Crawler´s Nest

Vanaf level 40 hoor ik graag wat de populaire spots zijn.
http://campsitarus.blogspot.com/

Populaire camp spots, minder populaire camp spots. Sommige met uitleg en sommige zonder, maar het zou je een goed idee kunnen geven van wat je kunt vinden. Maar anyway zo uit mijn hoofd:

37-40 Crawler's Nest op Nest Beetle
40-42 Crawler's Nest op Soldier Crawler / Dragonfly
41-44 Western Altepa Deset op Desert Beetle
44-47 Crawler's Nest op Rumble Crawler
45-48 Quicksand Caves op Helm Beetle / Antican (ik haat spiders..)
48-51 Quicksand Caves op Helm Beetle / Antican (andere plek, hogere levels)
51-54 Kuftal Tunnel op Robber Crab
54-58 Wajaoam Woodlands op Lesser Colibri
55-60 Ceadavre Mire op Marsh Murre
56-60 Bhaflau Thickets op Lesser Colibri
59-62 Wajaoam Woodlands op Puk
59-63 Aydeewa Subterrane op Defoliator (persoonlijk nooit gedaan, schijnt beter te zijn dan Puk)
61-65 Bhaflau Thickets op Colibri / Date Eruca
62-69 Mount Zhayolm op Magmatic Eruca
67-72 Caedavre Mire op Heraldic Imp / Jnun
72-75 Bhaflau Thickets op Sea Puk / Mamool Ja / Skoffins (75)
GTFO:P Bhaflau Thickets op Greater Colibri

Dat is de route die ik heb genomen / zou nemen.
Beetle : Aspirable, geen lelijke debuffs (eva down, str down), neem Dispel mee voor eva up buff.
Crawler : Niet aspirable, geen lelijke debuffs (haste > crawler slow), neem Dispel mee voor def up buff.
Crab : Aspirable, geen lelijke debuffs (str down), neem Dispel mee voor def up buff.
Lesser Colibri: Aspirable, redelijk irritant (eet food, redelijke pijnlijke multi hit tp move), ERG SQUISHY! :D
Colibri: Zie Lesser Colibri + reflects magic, dus hij zal je terug aspiren :P NOG STEEDS ERG SQUISHY! :D
Eruca: Niet aspirable, breath attack soms pijnlijk, neem Dispel mee voor def up buff
Puk: Irritant maar squishy (flashga, aoe damage, absorbs wind damage + SCs)
Imp: Irritant maar squishy (amnesiaga, silencega)

• Slurpie Blauw
Wow, bedankt voor de info. :)

Op de link staan een paar opvallende spots die ik nog nooit iemand heb zien gebruiken. Bijvoorbeeld diving beetles (18-21)op Sauromugue Champaign.

Laatst paar dagen erg weinig users die pt's zoeken boven 37+. Zelfs met een /sea all (bijv 38-40) kom ik op amper 20 users uit die online zijn op EU prime time.

• Poekie McPurrr
Goudstof schreef op donderdag 28 augustus 2008 @ 17:48:
Wow, bedankt voor de info. :)

Op de link staan een paar opvallende spots die ik nog nooit iemand heb zien gebruiken. Bijvoorbeeld diving beetles (18-21)op Sauromugue Champaign.

Laatst paar dagen erg weinig users die pt's zoeken boven 37+. Zelfs met een /sea all (bijv 38-40) kom ik op amper 20 users uit die online zijn op EU prime time.
mss zit je op een server die mainly door US en JP bevolkt is ?

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wij hebben behoorlijk wat EU spelers, maar ik loop toch wel tegen hetzelfde probleem aan (of ja, liep, want ik probeer het niet eens meer)...

Fishing: 58 ^^ (inclusief 2 pirate's charts now, 1ste geen m.kris, tweede nog te gaan)
En nog 1 deel van de quest dan ben ik eindelijk First Luitenant, we hebben nu zowat de eerste 4 a 5 assaults gedaan in iedere area voor iedereen, dus nu gaat de fun beginnen)...

Ow ja poekkie, jij viste toch ook behoorlijk veel of niet? vissen in SSG als BST is dat een beetje te doen? ik heb er niet zo'n trek in als whm te gaan stamina vissen of om tegen een level 68 mob aan te wandelen die ik opvis...
Charm jij pet en ga je vissen? of charm je die pas als je agro hebt? (meen me te herinneren dat jij het altijd over 'die dikke crab op de brug' had)

[ Voor 31% gewijzigd door 6K op 29-08-2008 11:49 ]

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr
In SSG op die brug loopt een sterke crab rond (de enige op de brug) en die kun je vanaf de grond charmen (waarna die via een omweg naar je toe komt). Op 75 is die crab ep ofzo dus charm blijft wel ff sticken. Als je een mob opvist rost die crab 'm in notime dood.
Heb al een tijdje niet meer gevist, maar als ik vis sta ik meestal op die klif net buiten jeuno in battalia (black sole).

Gister in /sky seiryu kote gekregen, weer wat ra-acc erbij, wel handig op nm's waar je beter niet met een bijl op kunt gaan rossen hehe. Van de week ook Fortitude axe gekregen, nu nog een virtue stone ritselen. Mormel dropte ook die torque met ga skill ++ maar.. poeks te weinig puntjes :/ (daarbij gebruik ik liever m'n pcc ipv nog wat skill erbij).
Nu nog een haidate...

[ Voor 49% gewijzigd door Poekie McPurrr op 29-08-2008 12:59 ]

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!
goed bezig poekie :)

maareh, als die dikke crab m omlegt, kunnen die eyes en/of zelfs een CC dat ook :)
ik heb zwaar overschot aan CC, dus dan hou ik die wel bij de hand lol

vissen als BST rocked (thf op de boot trouwens ook, maar silver- en blackbeard is tomuch, moest ff panic warpen)...

ik ga naar SSG omdat ik daar de beste skillups kan krijgen denk ik (zonder iedere 15 min. 5 minuten te moetne wachten op die ferry)

٩(͡๏̯͡๏)۶ ٩(●̮̮̃•̃)۶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr
SSG is idd goed voor skillups, en ja, CC rost ze ook makkelijk dood. Plus je kan die millioneye elk kwartier meppen voor iets van extra inkomsten.

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr
Haidate = got!

Bedankt SnR! \^..^/

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Grats poekster. Al zag je er veel beter uit met die broek in de screenshot met jou + 2 osode sams :P

Dit weekend eindelijk Phobos Cuirass voor een LS maat kunnen halen (2/20ish van LBC, 2/40 als je telt dat je eigenlijk 2x kans hebt door 100% 2 drops :P). Nu moet hij nog het geld bij elkaar zien te sprokkelen voor 12 imp. wootz ingots. Dat hakt er nogal in (12x830k in de huidige economie). Voor mijn eigen body fund zit op ~4mil gil + 4 imp. wootz ingots en 4 khroma ores + 2 wootz ores (dus in feite 6 imp. wootz ingots). Ik heb de laatste 2x geluk gehad met ENM en een hagun gekregen dus dan gaat het wel even wat harder (2x 2.2mil).

Ben voor de grap eens begonnen met pankration om wat makkelijker Jetton te verzamelen (voor het verzamelen van Zeni). Ik heb nu een Chigoe met innate Plantoid Killer en Resist slow en heb er daarnaast nog Instant Stoneskin / Blink en Evasion Bonus op gedaan. Na een keer of 10 tegen de kampioen te hebben gevochten en natuurlijk te verliezen (en hard) is mijn pet nu wel lv10 en heb ik 1000 Jetton om te gebruiken voor soultrappers en soulplates :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr
Perv :P

War/thf bevalt me steeds beter, k, het kost wat meer in oils etc en je gaat wat vaker dood als normaal maar het is wel humor.
Fuidama 300tp Steel blijft humor, en imo nog meer humor als die missed en je ineens alle hate hebt ^^

Moet me ook eens gaan verdiepen in die znm zooi... voel me nog steeds het meest thuis in "oldskool" ffxi, original + zilart dus. Duurt meestal een lange tijd voor ik wen aan expansions (hoewel ik campaign geweldig vind)

Le Meow

Pagina: 1 ... 13 ... 24 Laatste