Toon posts:

Het Grote World of Warcraft topic - Deel 90 Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste
Acties:
  • 4.489 views sinds 30-01-2008

• crashoverride
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 06-12 15:13

crashoverride

Koffie-Override

Zaterdag een poging gedaan op Lethon (World Dragon) met een PuG :+
Het ging in het begin best lekker... Alleen op 70% gingen er een paar healers down :/
Gevolg: Raid wipe door de sleep cast ;(

Het was absoluut leuk om te doen en wil het zeer nog een keer weer proberen :*)

Hardware choice: "Important stuff like the colour of the front panel, how many lights there are, if it's got a cool name like INTERCEPTOR or something similar. That sort of thing..."
"Life's not fair," I reply. "But the root password helps."

• sabriel
  • Registratie: augustus 2006
  • Laatst online: 13-01 14:49
Dan zou ik eerder gaan voor de vendetta bossmods.
Alle raidinstances met de verschillende timers + BG-timers (ook voor AB, flag-timers)

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

• SystemZ
  • Registratie: januari 2004
  • Laatst online: 08-11-2006
sabriel schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 09:18:
[...]

Dan zou ik eerder gaan voor de vendetta bossmods.
Alle raidinstances met de verschillende timers + BG-timers (ook voor AB, flag-timers)
Inderdaad. Deze mod is echt ideaal ^^^ gebruik hem nu ook en helpt erg goed met timers etc.

• CyPh
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 16:40
Yes,

Gisteren eindelijk na 10 ZF runs beide 1H swords geloot om Sul'thraze the Lasher te verkrijgen. Voor de die hard raiders hier misschien niet zo speciaal, maar aangezien mijn pally pas 47 is en dit mijn eerste epic is waar we (mijn guild) hard voor hebben gewerkt ben ik erg tevreden hiermee. Nu nog 3 levels wachten tot ik hem kan gebruiken :p

Ben trots op mijn guild. Is een pas begonnen (nog erg kleine) guild met alleen vrienden erin, ik en mijn vriendin (hunter ook lvl 47) zijn de enigste die geen main hebben die 60 is. En ZF was de eerste instance waar onze guild serieus runs deed. Binnenkort op naar Maraudon

Uw advertentie hier?

• TiMMieJ
  • Registratie: juli 2001
  • Laatst online: 16:46

TiMMieJ

PSN: Orixez

Wij hebben gister voor het eerst Vael gedownd.
Na enkele tries op 2% en 3% wipen is het dan eindelijk gelukt.
Echt een gevecht wat staat en/of valt bij het healen van de tanks.
Wel een goed gevoel nu na 2 weken vast gezeten te hebben op Vael.

Guild eXperience op Khadgar.

• SystemZ
TiMMieJ schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 09:51:
Wij hebben gister voor het eerst Vael gedownd.
Na enkele tries op 2% en 3% wipen is het dan eindelijk gelukt.
Echt een gevecht wat staat en/of valt bij het healen van de tanks.
Wel een goed gevoel nu na 2 weken vast gezeten te hebben op Vael.

Guild eXperience op Khadgar.
Vael is vaak geluk hebben. Als 1/3 priests uitvallen dan is een wipe bijna gegarandeerd :9
Hij blijft voor iedere guild moeilijk.

Gratz 8)

• Masch
  • Registratie: augustus 2002
  • Laatst online: 20:38
SystemZ schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 09:56:
[...]

Vael is vaak geluk hebben. Als 1/3 priests uitvallen dan is een wipe bijna gegarandeerd :9
Hij blijft voor iedere guild moeilijk.

Gratz 8)
Bij ons hebben we dat 'opgelost' door de priests op de DPS groeps te zetten. MT's (4) worden bij ons gehealed door druids (4), pala's (3) en 1 priest (shield bij de switch). De overige priests (meestal 5) zitten in de DPS groups en spammen meestal prayer of healing. Maar dan nog, als we bijvoorbeeld 4 healers in het begin kwijtraken is het meestal gedaan. Veal is gewoon een heel stuk geluk en een aantal tanks die weten hoe ze aggro op moeten bouwen.

(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

• Seraphin
  • Registratie: december 2000
  • Laatst online: 07-12 15:28
CyPh schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 09:47:
Yes,

Gisteren eindelijk na 10 ZF runs beide 1H swords geloot om Sul'thraze the Lasher te verkrijgen. Voor de die hard raiders hier misschien niet zo speciaal, maar aangezien mijn pally pas 47 is en dit mijn eerste epic is waar we (mijn guild) hard voor hebben gewerkt ben ik erg tevreden hiermee. Nu nog 3 levels wachten tot ik hem kan gebruiken :p

Ben trots op mijn guild. Is een pas begonnen (nog erg kleine) guild met alleen vrienden erin, ik en mijn vriendin (hunter ook lvl 47) zijn de enigste die geen main hebben die 60 is. En ZF was de eerste instance waar onze guild serieus runs deed. Binnenkort op naar Maraudon
Gz met de guildprogress. Ik vind Mara echt een hele leuke instance trouwens; ga je denk ik wel lol beleven. :)

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

• SystemZ
Masch schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 10:02:
[...]

Bij ons hebben we dat 'opgelost' door de priests op de DPS groeps te zetten. MT's (4) worden bij ons gehealed door druids (4), pala's (3) en 1 priest (shield bij de switch). De overige priests (meestal 5) zitten in de DPS groups en spammen meestal prayer of healing. Maar dan nog, als we bijvoorbeeld 4 healers in het begin kwijtraken is het meestal gedaan. Veal is gewoon een heel stuk geluk en een aantal tanks die weten hoe ze aggro op moeten bouwen.
Dat zeg ik ^^^ :D

Blijft altijd een uitdaging. ;)

• Foxtreme
  • Registratie: september 2004
  • Laatst online: 21-06-2007
Bedacht me zonet dat de instances zoals MC, ZG en BWL in de expansion minder speciaal zullen zijn als nu. Misschien zelf overgeslagen. Wie gaat er nou T2 halen als je betere lvl 62 blues kunt krijgen?

Jullie mening hierover...?

Murlocs are going to take over the world, no doubt.

• Kevinp
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 01-11 07:07
Foxtreme schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 10:35:
Bedacht me zonet dat de instances zoals MC, ZG en BWL in de expansion minder speciaal zullen zijn als nu. Misschien zelf overgeslagen. Wie gaat er nou T2 halen als je betere lvl 62 blues kunt krijgen?

ik heb heel wat gelezen op het beta forum. En de meeste gebruiken daar T2 tot/m lvl 65 ongeveer, zeker omdat je misschien wel wat items vervangt, maar je gaat niet op lvl 62 eindeloos een instance in om betere gear te krijgen.

verder zal niet iedereen de expension kopen (ik heb hem overigens al gepreordered), en die willen dus nog wel bwl in.

Ik denk dat dat soort runs ook veel guilds geld op gaan leveren, een BWL run lvl 70 met mensen van lvl 60 zonder expension om toch t2 te verkopen, of misschien zelfs naxx.
SystemZ schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 10:32:
[...]

Dat zeg ik ^^^ :D

Blijft altijd een uitdaging. ;)
het is gewoon geluk, soms hebben we wel eens dat alleen maar healers burnen, tja euh dan kan je niks meer op een gegeven moment.

[Voor 15% gewijzigd door Kevinp op 23-10-2006 10:42]

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

• Masch
  • Laatst online: 20:38

Hier een quote van ons forum van een van de beste druids van onze guild. Geeft volgens mij precies aan wat jij hier bedoeld.
So you didnt get the Cabal shoulders after 3 wipes in BWL??

Maybe these from a lvl 62 quest will be useful.

Cabal shoulders:
http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=19370

Rewarded shoulders:
http://thottbot.com/beta?i=559

Seriously, with these new items, I wonder what use it is going to raids.
Ofcourse you learn to raid, which is important, but without the carrot at the end motivation may be lacking Smile

I'm seriously inclined to go lvl up my alts instead.

So far I have a 60 rogue, 60 druid and soon lvl 60 paladin.
I also have a 60 enchancement shaman on Sunstrider, half-epic, and now shamans get dual-wield.. !
Ik denk dat de fun en ervaring die je nu krijgt door te raiden nog wel de moeite waard is. Hij heeft hier wel een goed punt en ik denk dan ook dat indien de expansion er bijna is, je weinig mensen zult zien die nog actief door gaan raiden.

(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

• Dampie
  • Registratie: maart 2006
  • Laatst online: 29-05 12:14

Dampie

Generalist ohne ende

Ik durf het bijna niet te vragen, maar ben met mijn warrior bezig met een questline in arathi highlands en heb grote moeite om een groep te vinden om het laatste deel af te maken. Ik schijn een princess te moeten summonen en deze daarna op een oor neer te leggen. Maar quest is dieprood in mijn questlog en dat ga ik dan waarschijnlijk niet in mijn uppie voor elkaar krijgen. Maar het is niet echt druk bevolkt daarzo en een groep vinden is echt lastig. Dus wellicht dat iemand van hier die quest ook nog moet doen en dat we dan gezamelijk ten strijde kunnen trekken. Is op de Trollbane server, alliance kant.

En toch ook weer een level omhoog met mijn warrior, speelt toch ook echt wel leuk in vergelijking met mijn lock.

Time spend gaming is time spend well

• Flapmo
  • Registratie: april 2000
  • Laatst online: 23:34

Flapmo

and back is gigi!

trollbane check, alliance shame on you! Kan je dus niet helpen :p.

"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming

• Kevinp
friends/guildies?

• Dampie

Dampie

Generalist ohne ende

Ja, dat is ook nog een mogelijkheid, maar zit in een alt guild en daar zitten ondertussen toch ook al aardig wat lvl 60's tussen. Die krijg ik niet zo snel mee omdat ze naar MC en andere dingen moeten. Beste maatje waar ik mee speel is de laatste tijd weinig online en wellicht dat ik op deze manier weer wat mensen leer kennen die rond het zelfde level hangen. Ook handig voor de instances die eraan zitten te komen. Het is echt niet dat ik ontzettend omhoog zit hiermee, want ik heb nog meer quests te doen, dus kan best nog ff wachten, maar rood in de questlog betekent wel een berg xp en daar heb ik altijd wel oren naar, maar wil het liever niet doen met een lvl 60 naast me, dat haalt toch een beetje de kick weg (als de princess neergaat dan tenminste).

• Helox-in-a-box
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 19:14
Kevinp schreef op zaterdag 21 oktober 2006 @ 00:25:
ik haat bwl, na 36 uur onderhoud, gister(donderdag) niet kunnen raiden vanwege lack aan priests. Vandaag natuurlijk wel BWL gecleared, maar weer geen shield nu al zo'n 40 pogingen gedaan voor het buru shield of chrom shield en nog niets gedropt :(
ha en wij hadden gisteravond 11 priests lol, 3x priest call bij nef XD

• Kevinp
Helox-in-a-box schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 11:03:
[...]

ha en wij hadden gisteravond 11 priests lol, 3x priest call bij nef XD
11 priests dat is luxe, maar met 4/5 shamans and druids moet je een tankwel levend kunnen houden. Priest kunnen immers bij de shadowflame nog steeds shielden. En zelfs renew op een tank doen.

• Aionios
  • Registratie: september 2006
  • Laatst online: 23:27
even een extra onderwerp toevoegen.
Ik wil gaan grinden voor Gold met mn lvl 60 Hunter. Weten mensen hier een aantal plekken daarvoor. Ook zoek ik een goede plek om Silk Cloth te grinden alleen heb ik geen zin om weer is SM te soloen ik zoek dit namelijk voor mn mage (36) zij begint ook Mageweave nodig te gaan hebben met Tailoring waar kan ik dit het beste vinden ik heb gehoord dat dat goed kan in Tanaris, is dat ook zo?

• MantaMania
  • Registratie: november 2004
  • Laatst online: 13-11 19:27

MantaMania

Pray Hard

Kevinp schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 10:40:
[...]

verder zal niet iedereen de expension kopen (ik heb hem overigens al gepreordered), en die willen dus nog wel bwl in.

Ik denk dat dat soort runs ook veel guilds geld op gaan leveren, een BWL run lvl 70 met mensen van lvl 60 zonder expension om toch t2 te verkopen, of misschien zelfs naxx.

.
denk je echt dat er veel mensen zullen zijn die nog serieus spelen zonder expansion?

• Wiebbe
  • Registratie: februari 2001
  • Laatst online: 01-12 15:47

Wiebbe

<none />

En vergeet niet, Naxx/BWL zijn toch echt wel learning instances, als jij denkt met je blue level 70's ff een 25 mans instance te runnen, vergeet het maar. Je hebt de skill en ervaring dan niet en zal net zo hard whipen hoor :P

Naxx en AQ zijn de perfecte Retard-filters :P

De fights zijn sowieso heel erg anders in TBC, veel strategischer en veel minder TANK/HEAL/DPS

Oh noes.. No more TreinTijden :(

• Speedy55
  • Registratie: april 2001
  • Laatst online: 07-12 14:06

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Ralfvanw schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 11:14:
Ik wil gaan grinden voor Gold met mn lvl 60 Hunter. Weten mensen hier een aantal plekken daarvoor. Ook zoek ik een goede plek om Silk Cloth te grinden alleen heb ik geen zin om weer is SM te soloen ik zoek dit namelijk voor mn mage (36) zij begint ook Mageweave nodig te gaan hebben met Tailoring waar kan ik dit het beste vinden ik heb gehoord dat dat goed kan in Tanaris, is dat ook zo?
Volgens mij is scarlet monestary een goede plek om te grinden voor silk, mageweave ben ik ff vergeten waar je dat zo snel kan vinden.

JPL-Racing --- iRacing Profiel

• mdmeijer
  • Registratie: januari 2005
  • Laatst online: 30-04 11:55
Ik denk zelf dat de aanwezigheid van hogere levels (60-70) in de hoofdsteden en BGs de twijfelaars voor het aankopen van TBC wel over de streep zullen trekken. Het feit dat het nivo van de uitrusting enorm stijgt, er socketed items komen met enkel TBC gear en een complete nieuwe profession helpt daar enorm bij. Laat staan dat als je als speler in level 60 BWL of AQ40 dps gear compleet in elkaar wordt gerost door een level 70 speler in blue items. Dat zet mensen wel aan het denken. Ik kan in elk geval al niet wachten op de uitbreiding. Met weemoed denk ik nog wel eens terug aan de eerste paar maanden van WoW waarin het uitvinden van nieuwe dingen en zones troef was, ipv het eindeloos raiden wat we nu doen (ook leuk, maar anders).
Speedy55 schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 11:21:
[...]

Volgens mij is scarlet monestary een goede plek om te grinden voor silk, mageweave ben ik ff vergeten waar je dat zo snel kan vinden.
De elite trollen in Tanaris voor de ingang van ZF droppen een redelijke verhouding silk en mageweave. Die zijn erg goed te doen voor lvel 60 hunters gezien de grote hoeveelheid bots die daar rondliepen.

[Voor 23% gewijzigd door mdmeijer op 23-10-2006 11:24]

Paling Terran & Shaman

• Yokidrink
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 07-12 10:59
Speedy55 schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 11:21:
[...]

felwood voor mageweave. die furbolgs droppen tonnen van dat spul. ga je vervolgens naar boven (jadefire run en furbolg kamp bij de tunnel dan krijg je weer meer runecloth)

• Qck
  • Registratie: juli 2003
  • Laatst online: 22:24

Qck

Bazinga

Wiebbe schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 11:19:
[...]
De fights zijn sowieso heel erg anders in TBC, veel strategischer en veel minder TANK/HEAL/DPS
Ik hoop dat in de nieuwe gevechten warlocks ook een grotere roll krijgen, tot nu toe is het voornamelijk curses dan dps en uitkijken dat je niet teveel agro hebt. In MC moet je dan nog het een en ander banishen, maar dat is niet een erg grote rol.

Music is not just a sound, it's a way of living.

• Aionios
  • Laatst online: 23:27
mdmeijer schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 11:23:
[...]

De elite trollen in Tanaris voor de ingang van ZF droppen een redelijke verhouding silk en mageweave. Die zijn erg goed te doen voor lvel 60 hunters gezien de grote hoeveelheid bots die daar rondliepen.
Yokidrink schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 11:27:
[...]

felwood voor mageweave. die furbolgs droppen tonnen van dat spul. ga je vervolgens naar boven (jadefire run en furbolg kamp bij de tunnel dan krijg je weer meer runecloth)
ok ik ga die plaatsen is proberen, nu zou ik alleen nog willen weten hoe ik het best Gold kan grinden ik heb fishing met mn hunter dus ik kan ook gaan vissen, alleen is dit niet mijn favoriete bezigheid :) het is namelijk zo saai als je er geen zin in heb.... maar waar kan ik dan het best heen gaan om dus gold te farmen???

• KeeZ
  • Laatst online: 06-09 15:52

KeeZ

Deze plek is te koop.

Gennis schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 11:36:
[...]

Ik hoop dat in de nieuwe gevechten warlocks ook een grotere roll krijgen, tot nu toe is het voornamelijk curses dan dps en uitkijken dat je niet teveel agro hebt. In MC moet je dan nog het een en ander banishen, maar dat is niet een erg grote rol.
Hoeveel groter wil je je rol hebben dan DPS ? Dan zou je een andere class moeten rollen...

Ik kan me voorstellen dat je misschien eens een add zou kunnen tanken met je voidy maar meer dan dat kan ik me niet bedenken...

sterker nog, volgens mij is DPS gewoon de shit om te doen, als je je daar op focussed heb je imo genoeg te doen

Deze plek is te koop.

• Helox-in-a-box
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 19:14
Kevinp schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 11:06:
[...]

11 priests dat is luxe, maar met 4/5 shamans and druids moet je een tankwel levend kunnen houden. Priest kunnen immers bij de shadowflame nog steeds shielden. En zelfs renew op een tank doen.
class call bedoel je :) ja de priests hielden de tanks en raid levend terwijl de shammies en druids regennen, bij een priest call moesten zij ff flink healen en toen namen de priests het weer over.

• Qck

Qck

Bazinga

KeeZ schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 11:47:
[...]
Hoeveel groter wil je je rol hebben dan DPS ? Dan zou je een andere class moeten rollen...

Ik kan me voorstellen dat je misschien eens een add zou kunnen tanken met je voidy maar meer dan dat kan ik me niet bedenken...

sterker nog, volgens mij is DPS gewoon de shit om te doen, als je je daar op focussed heb je imo genoeg te doen
Warlocks hebben hele leuk pets, die zelden tot nooit gebruikt worden (in pve). Dit vind ik een beetje zonde.
En ik doelde er meer op dat er 'een' gevecht tussen zit waar de warlocks een grote rol in hebben, net als bijvoorbeeld Instructor Razuvious (spelling?) in Naxx daar hebben priests een mooie rol of mages bij Major Domo, etc.. Nu kan een warlock wel twin emps tanken, maar wij doen dat met een warrior en dat is toch makkelijker.

En ja bij DPS heb je ook genoeg te doen, maar... zie punt hierboven :)

• Kevinp
Gennis schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 11:55:
[...]

Warlocks hebben hele leuk pets, die zelden tot nooit gebruikt worden (in pve). Dit vind ik een beetje zonde.
En ik doelde er meer op dat er 'een' gevecht tussen zit waar de warlocks een grote rol in hebben, net als bijvoorbeeld Instructor Razuvious (spelling?) in Naxx daar hebben priests een mooie rol of mages bij Major Domo, etc.. Nu kan een warlock wel twin emps tanken, maar wij doen dat met een warrior en dat is toch makkelijker.

euh pets worden altijd gebruikt in PVE, imp ?

• JeroenNietDoen
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 06-12 15:48

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

Gennis schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 11:36:
[...]

Curse of Elements
Curse of Shadows
Summon bot
Healthstone vendor
Imp bot
Banish

:+

"Oooh Jeroen!"

• Proqzor
  • Registratie: juni 2004
  • Laatst online: 02-12 08:40
tja das natuurlijk onzin he. Warlocks hebben echt vet veel te doen in raids. Zo leveren ze healthstones voor raidmembers zorgen ze met hun pets voor group buffs en decrusing (met die felhunter). Daarnaast zorgen ze met hun debuffs voor een grote increase in raiddps en zijn ze bij sommige bosses zelfs onmisbaar.

En als dat nog niet genoeg is, vergelijk je class dan maar eens met andere classes. Kijk bijvoorbeeld eens naar een rogue. Waarvoor zitten die in een raid? DPS. Thats all, ok ze moeten supression devices aanklikken maar dat is dan ook alles.

• Viggen
  • Registratie: december 2003
  • Niet online
Kevinp schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 11:57:
[...]

mja, is ook maar een passive skill... als we een soort van blood pact aura op lock zelf hadden hoefden we helemaal geen pet meer te gebruiken
Gennis schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 11:55:
[...]

idd... we hebben niet voor nix de skill "enslave demons"... :P

de enige keer dat ik die echt in een instance heb gebruikt was met epic mount quest van m'n lock...

en wat betreft dps komen we op 't moment denk ik net wat tekort op de andere dps'ers... vind ik opzich niet erg maar zorg dan dat locks iig een toegevoegde waarde hebben (en niet alleen voor de health- / soulstones, summons en curse of elements ;) :P)

maar in The Burning Crusade zal 't vast wel weer anders zijn (hoop ik :P)

• Kevinp
het voordeel is wel dat er altijd maar 3-5 locks in een raid zitten of nog minder, op nefarian zijn locks gewoon onhandig :).

daardoor krijg je snel gear.

• Foxtreme
Noord van Freewind post, naast Shimmering flats. Low armor mobs (centaurs). Droppen veel silk en wool en af en toe mageweave. Grotere kans in de grot die daar ook ligt (iets hoger level).

• Proqzor
Foxtreme schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 12:08:
[...]

Noord van Freewind post, naast Shimmering flats. Low armor mobs (centaurs). Droppen veel silk en wool en af en toe mageweave. Grotere kans in de grot die daar ook ligt (iets hoger level).
kan je niet het beste met je hunter sm gaan grinden voor silk cloth? misschien vind je nog wat leuk twink gear terwijl je daar silk cloth zit te grinden. Had laatste the butcher daar gevonden en voor 60g verkocht op mn mage altje :D

• Viggen
  • Niet online
Kevinp schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 12:08:
het voordeel is wel dat er altijd maar 3-5 locks in een raid zitten of nog minder, op nefarian zijn locks gewoon onhandig :).

ja fijn... niemand wil me hebben, klinkt echt als een voordeel :P

• khetti
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 27-08-2007

khetti

I am paranoid...

Kevinp schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 12:08:

Que?

Je bedoelt met de class call?

khetti - 60 ud warlock of restyle - http://ctprofiles.net/402464

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Viggen schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 12:05:

idd... we hebben niet voor nix de skill "enslave demons"... :P

de enige keer dat ik die echt in een instance heb gebruikt was met epic mount quest van m'n lock...
bij de goblin packs in bwl als de warlocks een demon summonen? of in zg bij die kleintjes.

• ImdaMned
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 01:00
DrProctor schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 12:03:

En als dat nog niet genoeg is, vergelijk je class dan maar eens met andere classes. Kijk bijvoorbeeld eens naar een rogue. Waarvoor zitten die in een raid? DPS. Thats all, ok ze moeten supression devices aanklikken maar dat is dan ook alles.
Sartura (adds) stunnen : P

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

ImdaMned schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 12:24:
[...]

Sartura (adds) stunnen : P
interupten van meerdere bosses / adds

• Viggen
  • Niet online
MantaMania schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 12:18:
[...]

bij de goblin packs in bwl als de warlocks een demon summonen? of in zg bij die kleintjes.
had 't ook over bossfights :P maar iig die demons in bwl zijn toch binnen notime neergezerged door ons, dus dat is niet echt de moeite :P

maar wij 't mij om ging is dat we nu een soort van (2e rangs) mages zijn in instances ;) :P

wil gewoon weer dmg kunnen doen met corruption, coa etc... ipv maar shadowbolts te moeten spammen... tijdens 't lvl'en gebruikte ik zelden echt shadowbolts en was ik veel meer bezig met m'n dot's enzo

daarom hoop ik ook dat in TBC de fights idd wat tactischer worden en dat ik wat meer gebruik kan maken van de vele skills die een lock kan gebruiken :)

• Valkyre
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 22:44

Valkyre

Kitesurf FTW!

Viggen schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 12:33:
[...]

had 't ook over bossfights :P maar iig die demons in bwl zijn toch binnen notime neergezerged door ons, dus dat is niet echt de moeite :P

maar wij 't mij om ging is dat we nu een soort van (2e rangs) mages zijn in instances ;) :P

wil gewoon weer dmg kunnen doen met corruption, coa etc... ipv maar shadowbolts te moeten spammen... tijdens 't lvl'en gebruikte ik zelden echt shadowbolts en was ik veel meer bezig met m'n dot's enzo

daarom hoop ik ook dat in TBC de fights idd wat tactischer worden en dat ik wat meer gebruik kan maken van de vele skills die een lock kan gebruiken :)
sowieso wordt het aantal debuff slots verhoogd, naar volgens mij 40. dus je dots zouden het weer moeten doen :)

(heb een lvl 35 orc lock, en het viel mij gister ook op, ben meer aan het dotten dan shadowbolts aan het spammen, ik ben nu destruction, met 5 punten in imp corruption, maar wat is nu eigenlijk een goede lvling build?, ik vind felhunter een coole pet, maar merk toch dat ik meer aan mijn void walker hebt,die kan veel beter aggro houden)

iRacing Profiel

• Dampie

Dampie

Generalist ohne ende

Ik ben ook destruction met mijn lock. Zitten 33 punten in die tree, gewoon helemaal zelf opgebouwd zonder te kijken naar hoe anderen het gedaan hebben. Ben er tot nu toe heel tevreden mee en doe aardige damage (moet nog wel een aantal spullen upgraden). Op deze manier ben ik tot aan de 60 gekomen en waarschijnlijk gaat het zo nog blijven tot de 70. Probleem bij solo is toch wel aggro controle. Een shadowbolt en ik trek de aggro van mijn voidwalker af (die heb ik ook het meeste naast me lopen). En zodra ik aggro heb is het gewoon chain fearen, want veel klappen kan ik nog steeds niet hebben.

En met spullen zoals deze http://www.thottbot.com/?i=37300 komt die damage vanzelf wel. Was echt happy dat ik deze kon looten. Dikke belt voor een lock 8)

[Voor 11% gewijzigd door Dampie op 23-10-2006 12:56. Reden: nog wat vergeten]

• Rj-
  • Laatst online: 06-12 16:35
Heren,

Ik zit met een brandende vraag.
tot op gister avond had ik de claw of the black drake in me main en dragon fang blade in me offhand maar!
Op het moment heb ik ineens 1 nieuw wapen erbij in me bag die ik gister kreeg die nu de plek van me dragonfang ineemt
Maargoed

Hier wat gegevens.!

Daggers
http://www.thotbott.com/?i=49010
http://www.thotbott.com/?i=53656

Fist
http://www.thotbott.com/?i=44756

De vraag luid welke combinatie geeft de beste damage tijden raids..
Op het moment heb ik de fist in me main en de doom dagger in me offhand.
Ga uit van pve spec builds btw
Zou ik dps winst maken door 2 daggers te gebruiken? dus
dragonfang blade mainhand en doom in de offhand of zou ik het zo laten!?

• Qck

Qck

Bazinga

Kevinp schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 11:57:
[...]
Euh ja, dat is er 1 die passief wordt gebruikt. En vaak is dat niet mijn imp omdat ik geen Improved Imp heb en andere warlock(s) van mijn guild wel.
Dus dan hebben we nog 5 andere pets te gaan.... :)
Kaap schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 11:57:
[...]
Curse of Elements
Curse of Shadows
Summon bot
Healthstone vendor
Imp bot
Banish
:+
You...!!! }:O
Viggen schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 12:33:
[...]

2e rangs mages wil ik niet zeggen, maar over het algemeen doen warlocks wel minder damage dan mages. (Ik zeg over het algemeen omdat er zeker wel warlocks bestaan die mages outDPS-en)
En qua spammen met Shadowbolts... tja dat valt wel mee, ik ben nu SM/Ruin specced, dus ik wil mijn DoTs er wel altijd ophebben (al is het alleen maar voor Nightfall)

Maargoed inderdaad, meer de skills van een warlock gebruiken is zeer gewenst. ^_^
Rj- schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 13:02:
Heren,

tot op gister avond had ik de claw of the black drake in me main en dragon fang blade in me offhand maar!
Op het moment heb ik ineens 1 nieuw wapen erbij in me bag die ik gister kreeg die nu de plek van me dragonfang ineemt
Maargoed

Hier wat gegevens.!

Daggers
http://www.thotbott.com/?i=49010
http://www.thotbott.com/?i=53656

Fist
http://www.thotbott.com/?i=44756

Voor raids zou ik fist in main hand, en dagger in offhand. Ik weet alleen niet of jij daarvoor gespecced ben.

[Voor 21% gewijzigd door Qck op 23-10-2006 13:08]

• Cyberia100
  • Laatst online: 11-06-2007

Cyberia100

.Mace.<F4F>

als ik op mn lock full-out ga, outDPS ik een T2 equiped mage.
en mn lock is een alt, dus meer dan MC,ZG,AQ20 spul heb ik niet ;-)
Probleem is dan meestal wel aggro :p

http://wow.allakhazam.com/profile.html?353263 (normale gear, +452 dmg)

WoW: Måce - Officer of The Garrison @ Dunemaul EU

• Rj-
  • Laatst online: 06-12 16:35
http://www.wowhead.com/?talent=fhgcoxZMLVbbVzVfo

deze build heb ik op het moment

• RaseriaN
  • Registratie: mei 2005
  • Laatst online: 07-12 13:59

RaseriaN

So much choices..

Combat Daggers speccen en Harbinger zolang op MH doen (tot je Maexna's, Kingsfall, Deathssting hebt). DFB op OH.

Fist is te lage damagerange tbh.

• bras
  • Registratie: oktober 2000
  • Laatst online: 17:11
probeer opportunity, imp backstab en daggers in je spec te krijgen, in raids is m'n ervaring dat de bosses vaak redelijk stil staan, dus erachter kruipen en backstabben maar.

e.g. http://www.wowhead.com/?talent=whg0oxZMeV0bEz0bZV

[Voor 7% gewijzigd door bras op 23-10-2006 14:05]

"When you find yourself in the company of a halfling and an ill-tempered Dragon, remember, you do not have to outrun the Dragon...you just have to outrun the halfling."

• Capiyol
  • Registratie: mei 2006
  • Laatst online: 07-12 10:14
Rj- schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 13:02:
Heren,

Maargoed

Hier wat gegevens.!

...

Ervan uitgaande dat je combat spec bent en blijft zal je white damage altijd ongever 50% van je totale damage zijn en zal de combinatie HoD + DFB dus meer dps opleveren.

Als je dan combat daggers gaat moet je de HoD in je mainhand stoppen vanwege de hogere gemiddelde damage.

wegspeccen van combat om daggers te nemen is een no go als het je puur om damage gaat. combat > all voor PvE raid damage.

• Foxtreme
Ben inmiddels zeker dat ik een BE ga rollen in TBC. Ik weet alleen nog niet wat. Het word of een hunter, of een rogue, of een paladin. Op het moment dat ik begin heb ik 3x een 14 slot bag tot mijn beschikking en 65g. Iemand een suggestie?

• Bezulba
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 16:51

Bezulba

Formerly known as Eendje

eh een suggestie terwijl de expantion nog niet uit is? lijkt me weinig nuttig...

blup

• JeroenNietDoen
  • Laatst online: 06-12 15:48

JeroenNietDoen

"Doe nou niet!"

Foxtreme schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 13:57:
Ben inmiddels zeker dat ik een BE ga rollen in TBC. Ik weet alleen nog niet wat. Het word of een hunter, of een rogue, of een paladin. Op het moment dat ik begin heb ik 3x een 14 slot bag tot mijn beschikking en 65g. Iemand een suggestie?
Ik denk dat een goede belf class hunter of warlock zal zijn.

"Oooh Jeroen!"

• richards3
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 20:46
Cyberia100 schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 13:13:
als ik op mn lock full-out ga, outDPS ik een T2 equiped mage.
en mn lock is een alt, dus meer dan MC,ZG,AQ20 spul heb ik niet ;-)
Probleem is dan meestal wel aggro :p

http://wow.allakhazam.com/profile.html?353263 (normale gear, +452 dmg)
Dat zegt meer over skills van die mages dan over jouw lock ^^

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Foxtreme schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 13:57:
kijk waar veel vraag naar is dan weet je zeker dat je meer kans heb om in raids te komen.
Als je extreem snel gaat levelen moet je zeker een paladin maken daar zullen er dan nog weinig van zijn en heb je lekker de keuze voor guilds.
Rogue of hunter is qua guilds toch wel een no go omdat er daar vaak meer dan genoeg te vinden zijn.

• Mirreke
  • Laatst online: 01-12 10:54

Mirreke

Summer Time

MantaMania schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 14:30:
[...]

kijk waar veel vraag naar is dan weet je zeker dat je meer kans heb om in raids te komen.
Als je extreem snel gaat levelen moet je zeker een paladin maken daar zullen er dan nog weinig van zijn en heb je lekker de keuze voor guilds.
Rogue of hunter is qua guilds toch wel een no go omdat er daar vaak meer dan genoeg te vinden zijn.
Ik heb besloten het hele circus van nieuwe rassen/classes (hoewel niet echt nieuwe classes natuurlijk maar wel combi's er van) strax eens op mijn gemakje te bekijken en dan een nieuwe char te rollen op het moment dat een beetje te bepalen is wat nog nodig is in een guild en wat niet.
Tuurlijk zal ik wel voor de gein een dranei (ik vergeet de spelling er van steeds) en misschien ook nog wel een bloodelfje maken om te zien hoe het speelt maar met serieus lvlen wacht ik wel ff, ik ga eerst mijn priest en lock eens naar 70 brengen (daar zullen we als je de berichten moet geloven ook een aardig tijdje zoet mee zijn).

• Proqzor
RaseriaN schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 13:16:
[...]

Combat Daggers speccen en Harbinger zolang op MH doen (tot je Maexna's, Kingsfall, Deathssting hebt). DFB op OH.

Fist is te lage damagerange tbh.
hij had toch dragonfang blade en harbringer? dan zou ik als ik hem was dragonfang on mh en harbringer in offhand doen. ook al scheelt et maar 4 max dmg hij zal altijd nog meer dmg doen met die dragonfang dan met harbringer wat betreft backstabs.

EDIT

ok ik zie et al die harbringer heeft dus een hogere min dmg, scheelt aardig wat met dragonfang blade. Ik zal wat dat betreft ook voor de harbringer in mainhand gaan maar dan moet je wel een nieuwe offhand zoeken. Maar hoe zit het dan met poisons e.d. Die dragonfang blade is een stuk trager dan die harbringer, is het voor de poison dmg niet beter om die harbringer toch in offhand te doen omdat ie een hogere procrate (en dan bedoel ik het aantal procs / gevecht) heeft vanwege zn speed?

IIG zou ik naar deze build veranderen als je voor daggers gaat en je wilt goeie dps output
http://www.wowhead.com/?talent=f0gcoLZGcVb0Ez0roV

[Voor 38% gewijzigd door Proqzor op 23-10-2006 14:47]

• Proqzor
Mirreke schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 14:39:
[...]

Ik heb besloten het hele circus van nieuwe rassen/classes (hoewel niet echt nieuwe classes natuurlijk maar wel combi's er van) strax eens op mijn gemakje te bekijken en dan een nieuwe char te rollen op het moment dat een beetje te bepalen is wat nog nodig is in een guild en wat niet.
Tuurlijk zal ik wel voor de gein een dranei (ik vergeet de spelling er van steeds) en misschien ook nog wel een bloodelfje maken om te zien hoe het speelt maar met serieus lvlen wacht ik wel ff, ik ga eerst mijn priest en lock eens naar 70 brengen (daar zullen we als je de berichten moet geloven ook een aardig tijdje zoet mee zijn).
als je horde bent pally powerlvlen en als je alliance bent shaman pwrlvlen.
Reken maar dat je een guild vind als je een beetje snel lvl 60 bent

• Cyberia100

Cyberia100

.Mace.<F4F>

gnauw schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 14:25:
[...]

Dat zegt meer over skills van die mages dan over jouw lock ^^
dacht het niet, die mage(s) staan meestal bovenaan de dmg charts.
(ik zei ook full-out he ;-) potted en /cuddle bij een PI priest :p)

• Snuffel
  • Registratie: juni 1999
  • Laatst online: 18:25

Snuffel

Vroem!

Stond gisteren met mijn Shadow Priest anders mooi bovenaan in de lijst (met flinke voorsprong!) qua damage dealen :D (SM Cath/Arms/Lib)

Was niet iedereen het mee eens geloof ik, maar goed... :P

You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...

• Foxtreme
MantaMania schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 14:30:
[...]

Ik laat het raiden voorlopig zitten. Ook ga ik op mijn gemak levellen en probeer ik me te focussen op PvP. Bovendien vind ik een class snel saai worden dus ik twijfel nogal over de Paly, deze schijnt nogal saai te zijn met levellen. Ben verder wel bekend met elke class maar het minste met de hunter denk ik dan nog. Rogue heb ik op level 57 op een RP server, maar ik ga dus voor PvP. Hunter is op dit moment nog het meest aantrekkelijk vind ik dan. Maar ben nog steeds niet zeker. Iemand wat tips vanuit PvP aspect met betrekking tot de Hunter of Paly?

• Proqzor
Snuffel schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 14:47:
Stond gisteren met mijn Shadow Priest anders mooi bovenaan in de lijst (met flinke voorsprong!) qua damage dealen :D (SM Cath/Arms/Lib)

Was niet iedereen het mee eens geloof ik, maar goed... :P
dat komt wss omdat je geen synced dpsmeters gebruikt ;p dan neemt hij bijvoorbeeld niet goed de melee dps mee in die meters. In 40 man instances gebruiken de meeste raiders allemaal dezelfde dpsmeters en wordt er een zogenoemd syncchannel aangemaakt. Net zoals met CTRAID zeg maar. Over dat syncchannel wordt alle dps data heen gebroadcast die vervolgens naar iedereen zn dpsmeter gaat. Hierdoor krijgt iedereen alle dps door en krijg je een nauwkeurige meting van iedereen zn dmg :)

Onze guild voelt verder weinig voor shadowpriests. Omdat we toch al weinig priess hebben en ze eigenlijk alleen goed tot hun recht komen in warlock groups, die er nooit zijn. Onze locks worden altijd verspreid over de raid om de groups te voorzien van blood pact dus wat dat betreft zijn de priests een beetje nutteloos.

• Snuffel

Snuffel

Vroem!

En dat is gelijk het probleem van de meeste guilds: het onderschatten van het nut van een Shadow Priest.
Terwijl ze ongelooflijk goed kunnen meekomen in de top qua damage dealen, ligt de druk van een guild meestal op het holy gedeelte ipv het shadow gedeelte.

Jammer en in mijn ogen een gemis in de meeste guilds...
Maar goed, ik ben en blijf lekker Shadow gespecced. Lekker eigenwijs, en ik vind mijn draai wel :)

You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...

• Cyberia100

Cyberia100

.Mace.<F4F>

Die +shadow dmg debuff geld niet voor alleen de party hoor, dat is Vampiric Embrace (of hoe je het ook schrijft) die alleen de party waarin de shadowpriest zit healt voor ongeveer 60 per tick.
+dmg debuff is (net als de imp sb debuff) voor iedereen in de raid.

• Proqzor
Cyberia100 schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 14:56:
Die +shadow dmg debuff geld niet voor alleen de party hoor, dat is Vampiric Embrace (of hoe je het ook schrijft) die alleen de party waarin de shadowpriest zit healt voor ongeveer 60 per tick.
+dmg debuff is (net als de imp sb debuff) voor iedereen in de raid.
jep dat snap ik. en als je dan een shadow priest in een warlock groep stopt dan raken die warlocks nooit OOM, maar dat kan je niet over de priest zeggen natuurlijk ;p

het enige nadeel is (denk ik) dat priests beter tot hun recht komen wat betref healing dan wat betreft dps. Omdat er al veel te veel classes zijn die dps doen is het een beetje overkill om ook nog een priest tot dps te assignen. Ik weet wel dat onze HW shadow priest nooit in de buurt kwam van de échte dpsers.

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Snuffel schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 14:54:
En dat is gelijk het probleem van de meeste guilds: het onderschatten van het nut van een Shadow Priest.
Terwijl ze ongelooflijk goed kunnen meekomen in de top qua damage dealen, ligt de druk van een guild meestal op het holy gedeelte ipv het shadow gedeelte.

Jammer en in mijn ogen een gemis in de meeste guilds...
Maar goed, ik ben en blijf lekker Shadow gespecced. Lekker eigenwijs, en ik vind mijn draai wel :)
imo onzin een shadowpriest kan alleen als ie veel beter gegeared is mee komen als het gelijke gear is kom je echt niet mee met de andere dmg dealers.
En het enige wat nuttig is is die shadowweaving voor de rest valt het flink tegen.

[Voor 5% gewijzigd door MantaMania op 23-10-2006 15:04]

• SystemZ
Veel guilds komen Holy priests tekort. Dus niet gek dat ze vragen om respec. Het gaat om het totale plaatje. Priests zal je altijd nodig hebben. En een shadow priest zal zeker wel leuke damage doen. Raids hebben Holy's nodig.

• KeeZ
  • Laatst online: 06-09 15:52

KeeZ

Deze plek is te koop.

holy en disc..

tbh heb ik op dit moment een hekel aan shadowpriests, tenzij ze dat altijd zijn geweest binnen je guild en je hen de gear hebt gegeven die bij die specc hoort.

Verder is een priest de beste healer class die er is, daar kan je geen doekjes om winden. Met TBC zal dat nog veel meer blijken. Echter is er daar -misschien- ook wat meer ruimte voor een shadow priest mocht die damage een beetje lekker scalen naar 70. Mijn guild zal in ieder geval niemand tegenhouden zijn eigen spec te kiezen, maar er zal in raids gewoon maar 1 plek zijn voor een schaduwnicht.

Deze plek is te koop.

• Snuffel

Snuffel

Vroem!

Alsof je zoveel minder 'heal power' hebt als je niet holy gespecced bent.

Toegegeven: het scheelt, maar echt niet zo bijzonder veel.
Een Shadow Priest is nog steeds een uitstekende healer.

• Kevinp
Snuffel schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 15:35:
Alsof je zoveel minder 'heal power' hebt als je niet holy gespecced bent.

Toegegeven: het scheelt, maar echt niet zo bijzonder veel.
Een Shadow Priest is nog steeds een uitstekende healer.
ja klopt. Maar, zolang hij goede gear heeft om te healen gaat het goed, en goede gear hoort bij hoe ver je bent.

Als je nieuwe heal intensive encounters hebt dan wordt het belangrijker om naast de goede gear de goede spec te hebben.

op huhuran (zodra die <30% komt) moet je gewoon nog kunnen spam healen. En hoe meer je healt hoe beter.

zolang je gear hebt en bosses op farm maakt het niet zo veel uit, maar voor nieuwe bosses kan het wel het verschil maken.

• ErwienO
  • Laatst online: 16-11 20:51
Gathering of Dudes Alliance (Drak'thul) is opzoek naar priests en mages (Andere classes zijn ook welkom)

We zijn een nederlandse guild die over 2 weken MC in gaan we zijn met een aantal mensen bijna of vol tier 1 en 2 (Stuk of 15 mensen).

We zijn atm ook de enigste puur nederlandse guild op de server.

We zijn deze guild begonnen omdat we minder hardcore willen gaan gamen en mensen die nu lvl 60 worden geen kans krijgen om een High end guild te joinen omdat ze betere gear nodig hebben.

Als het allemaal goed gaat kunnen we vrij rap MC clearen omdat we al veel ervaring hebben met High end instances BWL clear AQ40 tot aan C'thun clear en een paar bosses in Naxx neer gehaald.

Lijkt het je leuk om met alleen maar nederlanders High en Instances te gaan doen contact mij even in game ErwienO of de andere Officers: Morazeus, Martindûde, Nêds, Jaxuj, Largie of Jordyb.

ook is het binnen kort mogelijk via onze site te reageren ik ben alleen nog niet helemaal klaar met de site maar dat gaat niet lang meer duren iig http://www.gatheringofdudes.nl/ (alles word iig zelf gemaakt)

[Voor 11% gewijzigd door ErwienO op 23-10-2006 17:03]

ErwienO <Gathering of Dudes> - 80 Dwarf Warrior - Ragnaros (EU)

• Kevinp
ErwienO schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 16:10:
Gathering of Dudes Alliance (Drak'thul) is opzoek naar priests en mages (Andere classes zijn ook welkom)

We zijn een nederlandse guild die over 2 weken MC in gaan we zijn met een aantal mensen bijna of vol tier 1 en 2 (Stuk of 15 mensen).

We zijn atm ook de enigste puur nederlandse guild op de server.

We zijn deze guild begonnen omdat we minder hardcore willen gaan gamen en mensen die nu lvl 60 worden geen kans krijgen om een High end guild te joinen omdat ze betere gear nodig hebben.

Als het allemaal goed gaat kunnen we vrij rap MC clearen omdat we al veel ervaring hebben met High end instances BWL clear AQ40 tot aan C'thun clear en een paar bosses in Naxx neer gehaald.

Lijkt het je leuk om met alleen maar nederlanders High en Instances te gaan doen contact mij even in game ErwienO of de andere Officers: Morazeus, Martindûde, Nêds, Jaxuj, Largie of Jordyb.
horde of alliance?

• ErwienO

• Exitium
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 19-11 14:49
Ik kreeg gisteren bij Nef Power Infusion op m'n pala, en vorige week bij Huhuran al een Innervate. :D

I <3 my dr00ds/priests! :D

SWTOR: Vidale (Jedi Sage, Oasis, Hydian Way)

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Exitium schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 16:29:
[...]

Ik kreeg gisteren bij Nef Power Infusion op m'n pala, en vorige week bij Huhuran al een Innervate. :D

I <3 my dr00ds/priests! :D
als ik het me nog goed herinner was jij dan niet die ontzettend aardige paladin die mij (warrior) divine intervention gaf voor een wipe?

• addictive
  • Registratie: maart 2003
  • Laatst online: 01-12 19:28
ErwienO schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 16:23:
[...]

ken een Horde guild genaamd 'The Beautiful Alliance' ;)

MickBenjamins.com | Twitter

• ErwienO
addictive schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 16:58:
[...]

ken een Horde guild genaamd 'The Beautiful Alliance' ;)
Hehehe das wel een mooie naam jah voor een horde guild :)

• Kapoen
  • Registratie: mei 2002
  • Laatst online: 21:32
Silk is inderdaad het beste te vinden in SM
Voor mageweave ga ik naar de Tanaris ogres, of de woodpaws in feralas

Clowns to the left of me, Jokers to the right

• Wiebbe
  • Laatst online: 01-12 15:47

Wiebbe

<none />

MantaMania schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 16:47:
[...]

als ik het me nog goed herinner was jij dan niet die ontzettend aardige paladin die mij (warrior) divine intervention gaf voor een wipe?
pfff, doet die gewoon voor zijn eigen gold :P

als je DI'ed dan verlies je geen durablity ;)

Oh noes.. No more TreinTijden :(

• porn*
  • Laatst online: 00:54
DrProctor schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 14:41:
[...]

hij had toch dragonfang blade en harbringer? dan zou ik als ik hem was dragonfang on mh en harbringer in offhand doen. ook al scheelt et maar 4 max dmg hij zal altijd nog meer dmg doen met die dragonfang dan met harbringer wat betreft backstabs.

EDIT

ok ik zie et al die harbringer heeft dus een hogere min dmg, scheelt aardig wat met dragonfang blade. Ik zal wat dat betreft ook voor de harbringer in mainhand gaan maar dan moet je wel een nieuwe offhand zoeken. Maar hoe zit het dan met poisons e.d. Die dragonfang blade is een stuk trager dan die harbringer, is het voor de poison dmg niet beter om die harbringer toch in offhand te doen omdat ie een hogere procrate (en dan bedoel ik het aantal procs / gevecht) heeft vanwege zn speed?

IIG zou ik naar deze build veranderen als je voor daggers gaat en je wilt goeie dps output
http://www.wowhead.com/?talent=f0gcoLZGcVb0Ez0roV
Noway, HoD MH all the way. Offhand misschien een CHT als ie die heeft, anders is DFB ook een prima optie. Zou niks nieuws rollen en gewoon wachten tot je evt. Maexxna's Fang kunt looten.

Bnet pindle#2913

• Nealz22
  • Laatst online: 28-03-2007
Meer mensen met deze problemen in de guild?

Wij zijn een guild die 3 wings in naxx op farm hadden en op four horseman bezig waren...

Maar nu gaan mensen beseffen dat naxx gear keer niet zo goed is als TBC items op lvl 70.. dus de helft heeft er geen zin meer in om 4H te killen enz enz ... probleem is nu dat we maar 30-35 mensen in raids hebben, en dat werkt niet echt in naxx...
Dit terwijl we de laaste maanden als een trein gingen ( bwl , aq40 helemaal clearen en in 2 avonden 10-11 bosses in naxx )

Beetja jammer :( , ik wil Kel Thuzad zien :(
Meer mensen die dit probleem herkennen?

• porn*
  • Laatst online: 00:54
Jup Nealz, zie het in onze guild ook, en in veel guilds om me heen. Mensen lezen dat al hun zuurverdiende epics vrijwel nutteloos worden, en hebben vanzelfsprekend een stuk minder zin om te raiden. Is inderdaad jammer maar vrij weinig aan te doen, tot nu toe ging het in onze guild nog vrij aardig maar vooral de laatste week merk ik dat er steeds minder mensen online zijn, en de mensen die online zijn willen steeds vaker iets anders doen dan raiden.

Of het helemaal terecht is weet ik niet, heb wisselende verhalen gehoord. Ja je zult je T2 set waarschijnlijk vrij snel updaten als je lvl 63/64/65 wordt, maar ik heb zo het idee dat een T3 set t/m lvl 70 echt nog wel aardig zal presteren. Magoed we weten het pas zeker als ie uit is.

Bnet pindle#2913

• Hidde
  • Registratie: november 2002
  • Laatst online: 06-12 22:01
Sja je zal altijd baas boven baas hebben, ook qua items. Mensen stopten toch ook niet met BWL toen ze hoorden dat tier3 kwam?

• PROT
  • Registratie: februari 2004
  • Laatst online: 04-02-2016
Is het nu al een beetje bekend hoe het met racial abillities zit on TBC, wat wordt een hele goede Draenei of BE class? Zoals bij priests, weet je dat dwarf beste keus is, en i kvraag me dan ook af hoe het zit met de nieuwe rassen.
Ik denk na het lezen op de site dat iig draeneis (als ik eht goed spel....) meer int. krijgen.

Iemand al een idee/vermoeden?
En wat gaan de meeste hier doen, huige char als main houden of re-rollen?

• Omega Supreme
  • Laatst online: 23:09

Omega Supreme

The God of Death

Hakkar Flays no more. Ongeveer een maand nadat we voor het eerste Zul'Gurub binnen gingen is Hakkar plat. Het feit dat we op de eerste avond maar 9 man online hadden in voornamelijk blues, enig groen en een verdwaald purple en daarme venoxis plat legden gaf hoop, die uitkwam.

Volgende project Lucifron met 25 man :) Meer krijgen we echt niet online tegelijk, maar dat mag ons niet stoppen :)

It's hard to light a candle, easy to curse the dark instead. This moment the dawn of humanity, last ride of the day"

• Nealz22
Maar toch, wel jammer.. we zijn zo hard bezig geweest met 4 horseman de laatste paar werken, en nu komen we geeneens voorbij Thaddius , terwijl we die 2 weken geleden nog in 1x zelfs hadden :)

Ach mijn priestertje gaat wel even mee tot lvl 70 gok ik zo.. :P
http://ctprofiles.net/3456595

Nu alleen een beetje dmg zien te krijgen zodat ik op shadow een beetje lekker kan grinden als tbc uitkomt

• Marcel34
  • Registratie: juli 2004
  • Laatst online: 18-03-2016
@Nealz22: dat "probleem" hebben wij ook maar dan 1 instance lager. ;) Twinz hadden we een paar weken geleden first try neer en C'Thun ging steeds beter, langzaam dat wel, maar toch. Laatste tijd krijgen we raids gewoon heel lastig vol en gaan zelfs Twinz met grote problemen. Bij de "core group" in de guild geeft dit natuurlijk frustratie want we willen verder :( maar met ca. 30 in de raid gaat dat nogal lastig. |:(

iRacing Profiel | Diablo 3

• Nealz22
Yup, en goeie mensen recruiten op dit moment is ook lastig aangezien aangezien mensen al een goeie guild hebben, en het niet meer waard vinden om van realm te veranderen voor tbc... tis even behelpen helaas maar weinig aan te doen

• ImdaMned
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 01:00
Verschil tussen BWL-naxx en naxx-TBC is natuurlijk wel dat je bwl (aq40) gear nodig hebt om in naxx te geraken. Met green gear kan je vast leuk lvlen in TBC, geen 40 mans instance gear voor nodig.

En over niet meegaan naar een nieuwe encounter... tjah, sommigen gaan voor de paarse kleurtje en sommige gaan voor de nieuwe encounter en dat ze een boss down willen krijgen. Daar heb je ook paarse kleurtjes voor nodige maar je benaderd het toch heel anders.

• Exitium
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 19-11 14:49
Wiebbe schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 17:27:
[...]

pfff, doet die gewoon voor zijn eigen gold :P

als je DI'ed dan verlies je geen durablity ;)
Hehe, gisteren nog gedaan. :D Ging Strat in met een 7/8 Wrath tank, 60 mage, 59 rogue en 58 rogue, pickup. Ging af en toe nog wel 'ns wat fout met pulls enzo, dus liep niet al te soepel. Bij Nerub'enkan liepen ik en de warrior dat geval binnen en de mage en een rogue trokken aggro, drie groepen in totaal binnen konden we niet aan. Ik DI warrior, ren terug en kom net op tijd om die ene groep binnen met twee man om te leggen. :P

SWTOR: Vidale (Jedi Sage, Oasis, Hydian Way)

• ReMCoDijKSTRa
  • Laatst online: 20:26
leuk nu is de PCT weer up en kun je naar naar Grim batol de enige waar je niet heen kan zucht

• Thermometer
  • Registratie: juli 2005
  • Laatst online: 06-12 13:09

Thermometer

Whoop Whoop!

ReMCoDijKSTRa schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 19:47:
leuk nu is de PCT weer up en kun je naar naar Grim batol de enige waar je niet heen kan zucht
sorry hoor.. maar wat is PCT?

• Osxy
  • Laatst online: 20:07

Osxy

Holy crap on a cracker

Payed Character Transfer,

Ieder geval vandaag mijn priester 49 gedingt, me eerste 2 volledige ST runs achter de rug (voordeel van holy priest lekker vroeg instances in dus veel XP) en leuke gear er vandaan.

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

• Snappie88
  • Registratie: december 2002
  • Laatst online: 03-12 22:21

Snappie88

Mr. Hollywood

http://www.ctrlaltdel-online.com/comics/20061023.jpg

GE-WEL-DIG :D:D:D

Surfin' paradise!

• Qck

Qck

Bazinga

ReMCoDijKSTRa schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 19:47:
Ben/was je van plan naar Grim Batol te verhuizen dan?
Haha :D

[Voor 29% gewijzigd door Qck op 24-10-2006 08:19]

• M617573
  • Registratie: augustus 2004
  • Laatst online: 20:53
Weet iemand waar je een char van een account naar een ander account ( beide waarvan ik de eigenaar ben) kan transferren ? Blizzard roept dat het kan :

Can I transfer characters from one account to another?
Yes, you can transfer characters not just between realms but also between accounts. However, you may only request character transfers from one account where you are the owner to another account where you are the owner. Any attempt to transfer a character from an account where you are not the owner could be considered a violation of the World of Warcraft Terms of Use and could lead to Blizzard taking disciplinary action against your account, including, but not limited to warnings, temporary account suspension, or permanent account suspension, as determined by Blizzard.

To initiate a transfer between two of your accounts, you will need to specify the account name associated with the account you wish to transfer your character to, and answer the secret question for the destination account Please contact our billing department directly if there are any problems with your transfer.

Maar ik kan het nergens vinden :S

• Foxtreme
Qoriox schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 08:42:
Weet iemand waar je een char van een account naar een ander account ( beide waarvan ik de eigenaar ben) kan transferren ? Blizzard roept dat het kan :

Can I transfer characters from one account to another?
Yes, you can transfer characters not just between realms but also between accounts. However, you may only request character transfers from one account where you are the owner to another account where you are the owner. Any attempt to transfer a character from an account where you are not the owner could be considered a violation of the World of Warcraft Terms of Use and could lead to Blizzard taking disciplinary action against your account, including, but not limited to warnings, temporary account suspension, or permanent account suspension, as determined by Blizzard.

To initiate a transfer between two of your accounts, you will need to specify the account name associated with the account you wish to transfer your character to, and answer the secret question for the destination account Please contact our billing department directly if there are any problems with your transfer.

Maar ik kan het nergens vinden :S
Ik zou om het allemaal zeker te weten een mailtje sturen of bellen. En dan meteen vragen hoelang het gaat duren enzow.

• M617573
  • Registratie: augustus 2004
  • Laatst online: 20:53
Heb het inmiddels gevonden. Je moet net doen alsof je van Realm wil verhuizen, je destination realm je huidige laten, en dan verderop in de procedure krijg je de optie om van account te wisselen.

• Foxtreme
Iemand een idee hoe ik talentcalculators kan gebruiken of bereiken als alles behalve dit forum is geblokkeerd?

EDIT: Misschien een programma dat ik kan downloaden op een computer die niet geblokked is even snel.

[Voor 32% gewijzigd door Foxtreme op 24-10-2006 08:59]

Pagina: 1 ... 9 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Geen slow-chat!
Geen one-liners!
Geen onzinnig offtopic geblaat!

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee