Het Grote World of Warcraft topic - Deel 90 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 6.232 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 07-05 15:59
barfieldmv schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 15:16:
[...]

Dude, het is een spelletje, zoveel spelen voor een rank is toch echt niet normaal? Als ik voor rank 11 of hoger zou dan doe ik dat wel samen met een paar vrienden, dat maakt het stukken makkelijker. (omstebeurd spelen dan)
En dan speel ik ook nog maar 5 uur per dag ongv.. Waarvan 3 uur pvp(meer krijg ik er niet uit..) Het punt is dat het veel tijd kost. Een premade scheelt je de helft van je tijd omdat je bijna dubbel zo veel honor farmed.
Rank 11 is opzich best te doen, maar hoger dan dat en het is :w social life... Het is alleen vervelend als je als PUGs tegen premades moet. /afk wil je niet omdat je dan 15 min minder kan pvp'en :P

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReMCoDijKSTRa
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07-05 11:26
Gennis schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 11:01:
[...]

Oh ok, maar ik dacht dat blizzard een policy had dat je bekende op de server toe mocht laten, of verzin ik nu maar wat...:S?

Btw, wie ben jij dan? ik speel daar ook namelijk
Horde Priestje,Remco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07-05 18:04
Thrilled schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 16:34:
[...]

ik vind het wel goed dat ze het opdelen, mijn realm zit er niet bij, ik was vorige week de lul .. maar ja dan krijgen wij natuurlijk nu de lag.. als ze alles in 1 keer zouden doen.. dan maar even 2 dagen plat.. maar geen irritaties betreffende de lag...
ach wij zitten er nu voor de 2e keer bij >.> (trollbane)

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McPoowl
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-05 09:40
Idd, 2e, volgens mij de 3e trouwens al, maarja je doet er niks aan, ( laatste keer dat ze hardware upgrades gingen doorvoeren kreeg ik ms van 10k :L )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 23522

M1lamb3r schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 18:59:
[...]

ach wij zitten er nu voor de 2e keer bij >.> (trollbane)
Wij zijn er al 2x geweest (DarkSorrow). Elke server moet uiteindelijk 2x worden geupgrade geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:47
Twins trouwens 2 dagen terug gedowned 8) Nu even bij c'thun kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• we_are_borg
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05-05 13:12

we_are_borg

You will Comply

Topicstarter

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Geen slow-chat!
Geen one-liners!
Geen onzinnig offtopic geblaat!