Het Grote World of Warcraft topic - Deel 90 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 6.231 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 03-05 09:46
Anoniem: 135339 schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 17:58:
Meer mensen met deze problemen in de guild?

Wij zijn een guild die 3 wings in naxx op farm hadden en op four horseman bezig waren...

Maar nu gaan mensen beseffen dat naxx gear keer niet zo goed is als TBC items op lvl 70.. dus de helft heeft er geen zin meer in om 4H te killen enz enz ... probleem is nu dat we maar 30-35 mensen in raids hebben, en dat werkt niet echt in naxx...
Dit terwijl we de laaste maanden als een trein gingen ( bwl , aq40 helemaal clearen en in 2 avonden 10-11 bosses in naxx )

Beetja jammer :( , ik wil Kel Thuzad zien :(
Meer mensen die dit probleem herkennen?
zelfde probleem hier, ik ben als een gek aan het recruiten, gelukkig hebben we meestal wel vrij volle raids, maar 37 man op twin emps is niet ideaal als je hem nog maar net op farm hebt :P (more dps plzktnx). We willen net in naxx starten maar ik ben bang dat veel mensen het liever niet meer doen, het is een pracht instance, maar kost je gewoon veel geld en als je dat later vrij makkelijk kan vervangen, tja...

Alhoewel als je er goed naar kijkt valt het allemaal best wel mee, zeker tier3 is vrijwel altijd beter dan alle blues die ik tot nu toe heb gezien. Imho zou blizz gewoon sockets moeten toevoegen op de tier sets, dan zijn ze een stuk beter mee te scalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Na een paar maanden aankloten, geen BWL raids meer kunnen vullen etc zijn wij ook maar gestopt met proberen. Raids waren al een zeldzaamheid, nu is het helemaal einde verhaal. Mensen zitten teveel te wachten op de expansion. Om maar niet te spreken over de geweldige KUT server die Genjuros is op Horde side. Welgeteld nog 5 guilds die BWL aankunnen, 1 guild "farmed" Naxx, 4HM hebben ze nog niet eens gezien. Als je op Genjuros Horde side zit, get out while you still can !!! :)

Ik ben zelf ook actief gestopt met spelen, zal af en toe nog wel eens inloggen maar TBC komt voor mij waarschijnlijk te laat. Heb mn pre-order gecancelled en zie wel of ik m ooit nog koop.

No more WoW.

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 124077

Aangezien Blizz van plan is om nu bijna elk jaar een nieuwe expansion uit te brengen, denk ik niet dat zelfs level 70 de hoogste cap zal zijn. Waarschijnlijk is dit allemaal al door Blizz gepland. Ik vond level 60 zowieso al zon raar getal voor een max level toen ik het spel kocht. Misschien gaan ze zelfs door tot 100 ofzo, wie weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 188327

redfoxert schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 09:04:
Na een paar maanden aankloten, geen BWL raids meer kunnen vullen etc zijn wij ook maar gestopt met proberen. Raids waren al een zeldzaamheid, nu is het helemaal einde verhaal. Mensen zitten teveel te wachten op de expansion. Om maar niet te spreken over de geweldige KUT server die Genjuros is op Horde side. Welgeteld nog 5 guilds die BWL aankunnen, 1 guild "farmed" Naxx, 4HM hebben ze nog niet eens gezien. Als je op Genjuros Horde side zit, get out while you still can !!! :)

Ik ben zelf ook actief gestopt met spelen, zal af en toe nog wel eens inloggen maar TBC komt voor mij waarschijnlijk te laat. Heb mn pre-order gecancelled en zie wel of ik m ooit nog koop.

No more WoW.
Hoe kan het nou te laat komen?, er zijn heus nog wel andere manieren om je te vermaken in WoW hoor dan alleen maar PvE, zoals PvP. Dit vind ikzelf ook zeer vermakelijk. Ik ben zelf weer hard aan t questen geslagen na een paar weken inactivieit ivm drukheid van school :P
Of neem even de tijd om andere spellen te proberen, ikzelf heb sinds een maandje een xbox 360 hier staat en hij heeft me nog geen seconde verveeld^^
just my 2 cents

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 03-05 12:21

chromeeh

the Gnome

Anoniem: 124077 schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 09:09:
Aangezien Blizz van plan is om nu bijna elk jaar een nieuwe expansion uit te brengen, denk ik niet dat zelfs level 70 de hoogste cap zal zijn. Waarschijnlijk is dit allemaal al door Blizz gepland. Ik vond level 60 zowieso al zon raar getal voor een max level toen ik het spel kocht. Misschien gaan ze zelfs door tot 100 ofzo, wie weet.
Dat was mijn eerste gedachte toen ik zag dat de level cap 60 was...
Weer goed voor ong 4 expansion packs: (level caps 70, 80, 90 mss 100)

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Anoniem: 188327 schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 09:13:
[...]

Hoe kan het nou te laat komen?, er zijn heus nog wel andere manieren om je te vermaken in WoW hoor dan alleen maar PvE, zoals PvP. Dit vind ikzelf ook zeer vermakelijk. Ik ben zelf weer hard aan t questen geslagen na een paar weken inactivieit ivm drukheid van school :P
Of neem even de tijd om andere spellen te proberen, ikzelf heb sinds een maandje een xbox 360 hier staat en hij heeft me nog geen seconde verveeld^^
just my 2 cents
Omdat het hele spel me niet meer aanspreekt. Schijnbaar komt TBC pas in Januari 2007, vage forum geruchten wijzen op die datum. Ik mezelf geen 4 maanden forceren en proberen mensen te motiveren om iets te doen waar niemand meer zin in heeft. Dat heb ik al 3 maanden gedaan en trust me, dat sloopt je. Quests ? Liever niet, 2 level 60 chars hebben al genoeg quests gedaan en alles wat ik nu tegenkom is of raid, of dungeon, of elite. En van dat samenspelen met de mongooltjes op Genjuros heb ik mijn buik vol van. Teveel debielen die geen woord engels spreken, grieken voeren de boventoon en de grieken die we hadden zaten in onze guild. Uit elkaar gevallen, weg getransferred... noem het maar op. Genjuros is DOOD.

Zoals gezegd, het spel staat me niet meer aan. Ik heb daarnaast een drukke baan waardoor ik tegenwoordig hooguit 2-3 uurtjes zou kunnen spelen, als ik de hele avond aan mn buro zou zitten. Dochter, vriendin, vereist ook allemaal aandacht. Vriendin speelt zelf ook wel maar ook niet meer fanatiek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirreke
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 13-12-2021

Mirreke

Winter Time

ErwienO schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 16:23:
[...]

Gathering of Dudes Alliance (Drak'thul) is opzoek naar priests en mages (Andere classes zijn ook welkom)
Welke server?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

redfoxert schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 09:19:
[...]

Omdat het hele spel me niet meer aanspreekt. Schijnbaar komt TBC pas in Januari 2007, vage forum geruchten wijzen op die datum. Ik mezelf geen 4 maanden forceren en proberen mensen te motiveren om iets te doen waar niemand meer zin in heeft. Dat heb ik al 3 maanden gedaan en trust me, dat sloopt je. Quests ? Liever niet, 2 level 60 chars hebben al genoeg quests gedaan en alles wat ik nu tegenkom is of raid, of dungeon, of elite. En van dat samenspelen met de mongooltjes op Genjuros heb ik mijn buik vol van. Teveel debielen die geen woord engels spreken, grieken voeren de boventoon en de grieken die we hadden zaten in onze guild. Uit elkaar gevallen, weg getransferred... noem het maar op. Genjuros is DOOD.

Zoals gezegd, het spel staat me niet meer aan. Ik heb daarnaast een drukke baan waardoor ik tegenwoordig hooguit 2-3 uurtjes zou kunnen spelen, als ik de hele avond aan mn buro zou zitten. Dochter, vriendin, vereist ook allemaal aandacht. Vriendin speelt zelf ook wel maar ook niet meer fanatiek.
Vrij overtuigend. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-04 12:41
Lawl, is dit een grap? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Drak' Thul?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05 11:37
Deze discussie was bij ons ook gaande, maar toch willen de meeste iig nog AQ40 clearen.

ach als wij als guild zo door gaan komt TBC mooi op tijd om een gelijke start met iedereen te maken, en dan mooi nog een/twee avonden naxx te doen voor de fun, het wordt dan steeds makkelijker, en moeten atiesh toch ooit bij elkaar hebben :)

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kevinp schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 09:32:
Deze discussie was bij ons ook gaande, maar toch willen de meeste iig nog AQ40 clearen.

ach als wij als guild zo door gaan komt TBC mooi op tijd om een gelijke start met iedereen te maken, en dan mooi nog een/twee avonden naxx te doen voor de fun, het wordt dan steeds makkelijker, en moeten atiesh toch ooit bij elkaar hebben :)
Er wordt idd vergeten dat sommige items uit de huidige dungeons nodig zijn om de nieuwe dungeons te bewandelen. Die nieuwe (Tower) dungeon met Medivh kan alleen bereikt worden met de staff bijvoorbeeld.(Ik heb er trouwens doorheen gerend, is echt een levensgrote dungeon. Wel verschikkelijk mooi vormgegeven. Ook zag ik zo'n hal met vier standbeelden, 2 aan elke kant van de gang. Denk dat deze wel eens een baas kunnen gaan vormen aangezien alleen deze nog geen textures hadden. :9 )

EDIT: Ben er trouwens met de Phoenix doorheen gevlogen. (Flying mount van de BEs). Dit was niet in de Beta maar met een soort van tweaked TBC installatie die alleen de maps en model kan hosten en verbinden met zichzelf.

[ Voor 29% gewijzigd door Anoniem: 124077 op 24-10-2006 09:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
Anoniem: 124077 schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 09:36:
[...]

Er wordt idd vergeten dat sommige items uit de huidige dungeons nodig zijn om de nieuwe dungeons te bewandelen. Die nieuwe (Tower) dungeon met Medivh kan alleen bereikt worden met de staff bijvoorbeeld.(Ik heb er trouwens doorheen gerend, is echt een levensgrote dungeon. Wel verschikkelijk mooi vormgegeven. Ook zag ik zo'n hal met vier standbeelden, 2 aan elke kant van de gang. Denk dat deze wel eens een bass kunnen gaan vormen aangezien alleen deze nog geen textures hadden. :9 )
hier heb ik niet over nagedacht maar bliz kennende zal dit ook wel meevallen, dan moeten alle guilds C'thun gaan killen en ouro(al mag dat geen grote problemen opleveren op lvl 70), puur voor die staf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-10-2024
wij gaan vrolijk door met het temmen van de "giant rotating dildo of terror" aka Ouro :D

Dat gevecht kan je gewoon niet serieus nemen. Gister avond ook ninja pulde iemand ouro omdat ie auto walk aanhad met zn mountje. Iedereen meteen weg rennen al schreeuwende op ventrilo "OMG THERES A GIANT DILDO FOLLOWING ME". "RUN FOR YOUR LIVES"

echt hilarisch hahaha :D maar goed, we hadden em gister 2 a 3 keer op 11% dus morgen ff wat flasks en max pots en de dildo wordt getemt en manhood will be safe forever! ;p

P.S. de dildo grapjes mogen dan puberaal zijn maar ze zijn zeker goed voor de stemming in de raids. Al dat gelach in ventrilo en raidchat doet me weer denken aan de oude molten core slackraids waarbij we alles aan onze laars lapten :D

Mijn mening over TBC: Ga niet lopen slacken omdat je weet dat je je equip kan vervangen als je lvl 63 bent in TBC, ga gewoon de huidige encounters verder ontdekken en ervaring opdoen met raiden en leuke nieuwe bosses zien. Je hebt hoe dan ook de ervaring nodig die je op doet in AQ40. Want de bosses in TBC zullen heus geen easy fights zijn. Blizzard heeft niet voor niets naxx en aq40 erin gedaan

Nog even heel iets anders, gaat er nog wat gebeuren met de toppic start? Nu dat er zoveel nieuwe material is van de TBC beta kan er misschien een nieuwe template gemaakt worden. Een template met een TBC theme ofzo? Zijn alleen maar ideeën, ik heb zelf geen ervaring met die internet development stuff. Maar deze template is er al sinds 1 van de eerste toppics dus misschien is het wel leuk voor wat verandering :D

[ Voor 53% gewijzigd door Proqzor op 24-10-2006 09:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

DrProctor schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 09:50:

Mijn mening over TBC: Ga niet lopen slacken omdat je weet dat je je equip kan vervangen als je lvl 63 bent in TBC, ga gewoon de huidige encounters verder ontdekken en ervaring opdoen met raiden en leuke nieuwe bosses zien. Je hebt hoe dan ook de ervaring nodig die je op doet in AQ40. Want de bosses in TBC zullen heus geen easy fights zijn. Blizzard heeft niet voor niets naxx en aq40 erin gedaan.
toch blijft het erg jammer er is maar een handje vol mensen wat naxx volledig gecleared heeft voor dat TBC uitkomt. En uiteraard alle moeite die je doet voor bepaalde items.
Ik kan me indenken als onze guild nu thunderfury/hammer of ragnaros zou vinden dat we die niet gaan maken ivm de hoge kosten waar je waarschijnlijk meer aan hebt tijdens de uitbreiding.
Dan verlies je toch een deel van de fun vind ik eigenlijk. Ik hoor nu al mensen zeggen dat ze liever op wat extra dmg items rollen dan op bv resistance gear of tank gear omdat ze ook fatsoenlijk willen levelen in TBC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

DrProctor schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 09:50:
Nog even heel iets anders, gaat er nog wat gebeuren met de toppic start? Nu dat er zoveel nieuwe material is van de TBC beta kan er misschien een nieuwe template gemaakt worden. Een template met een TBC theme ofzo? Zijn alleen maar ideeën, ik heb zelf geen ervaring met die internet development stuff. Maar deze template is er al sinds 1 van de eerste toppics dus misschien is het wel leuk voor wat verandering :D
Mee eens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 5646

Wij gaan gewoon door. Hebben gister nog Sulfuras gecraft, nog een TF in de planning.
TBC is er nog niet, speel toch lekker door. We zien wel wat er gebeurt.
Zijn nu bezig met pogingen op Twin Emps, die down en dan gaan we gewoon in Naxx kijken.
Weinig problemen met attendancy, wel 2 keer aan AQ raid moeten cannen laatste tijd, maar dat is zijn meer de 'normale' ik wil niet wipen raids. (Huhuran/Twins learning nights)
Wel zijn we al aan het kijken hoe we het met DKP gaan doen, maar dat zal wel loslopen.
Ik ga niet 4 maanden uit me neus lopen eten omdat er een expansion aankomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
Anoniem: 5646 schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 10:06:
Wij gaan gewoon door. Hebben gister nog Sulfuras gecraft, nog een TF in de planning.
Zijn nu bezig met pogingen op Twin Emps, die down en dan gaan we gewoon in Naxx kijken.
Weinig problemen met attendancy, wel 2 keer aan AQ raid moeten cannen laatste tijd, maar dat is zijn meer de 'normale' ik wil niet wipen raids. (Huhuran/Twins learning nights)
Wel zijn we al aan het kijken hoe we het met DKP gaan doen, maar dat zal wel loslopen.
je kan nog altijd gaan springen op de bank in orgri dat doe ik ook altijd als ik niks te doen heb :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk
  • Laatst online: 22:56

m0nk

16-09-2003 15.15

http://forums.wow-europe....ml?topicId=71337407&sid=1

PARIS, France -- Blizzard Entertainment® today announced that the release date for World of Warcraft®: The Burning Crusade™, the highly anticipated expansion for World of Warcraft, will be in January 2007. By adding a few extra weeks to the development cycle beyond its original target date, Blizzard will be able to extend the closed beta test and further refine the new content that will ship with the game.

“We appreciate the enthusiasm surrounding World of Warcraft: The Burning Crusade, and we’re excited about putting the finishing touches on all of the new content,” said Mike Morhaime, president and cofounder of Blizzard Entertainment. “We feel confident that the extra time spent polishing the game will result in the high-quality experience that our players expect and deserve.”

Blizzard began the closed-beta phase of testing on World of Warcraft: The Burning Crusade earlier this month. The January 2007 release window will allow extra time for current beta testers to participate in the final stages of development and continue providing valuable feedback.

Further information on specific worldwide release dates, pricing, and other details will be announced in the near future.

[ Voor 90% gewijzigd door m0nk op 24-10-2006 10:14 ]

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
Toen we deze guild een paar maanden terug hadden gemaakt hebben we hierdoor juist gekozen voor een dkp/uur systeem. Omdat dit ervoor zorgt dat je altijd evenveel dkp krijgt ook al is het een wipe raid. Als je geen zin hebt om te wipen dan loop je je epics gewoon mis omdat je dan 50 dkp achterloopt op de rest.

We belonen nu iedereen met 10 dkp per uur. En als iemand aan het slacken is wordt hij gewoon daarop aangesproken en als hij dat blijft herhalen wordt hij uit de raid gekicked en dan verliest hij/zij daarmee zn kans op paarse pixels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Dat is het net .... ik vind er geen ruk meer aan ! Net als veel anderen uit de guild. Het werkt enorm demotiverend als de ene na de andere player stopt en er gewoon GEEN recruits zijn om je progress of zelfs maar farm status kunt vast houden. Nee, dan stop ik liever gewoon zelf in plaats van geforceerd een SPEL spelen. Het moet wel leuk blijven.

Misschien dat ik TBC nog wel aanschaf maar raids heb ik voorlopig echt geen zin meer in. Recreatief spelen is leuk maar als je alles al gedaan hebt ga ik het niet nog eens 100 keer herhalen omdat het "moet".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qck
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 03-05 11:14

Qck

Bazinga

m0nk schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 10:14:

PARIS, France -- Blizzard Entertainment® today announced that the release date for World of Warcraft®: The Burning Crusade™, the highly anticipated expansion for World of Warcraft, will be in January 2007. By adding a few extra weeks to the development cycle beyond its original target date, Blizzard will be able to extend the closed beta test and further refine the new content that will ship with the game.

“We appreciate the enthusiasm surrounding World of Warcraft: The Burning Crusade, and we’re excited about putting the finishing touches on all of the new content,” said Mike Morhaime, president and cofounder of Blizzard Entertainment. “We feel confident that the extra time spent polishing the game will result in the high-quality experience that our players expect and deserve.”

Blizzard began the closed-beta phase of testing on World of Warcraft: The Burning Crusade earlier this month. The January 2007 release window will allow extra time for current beta testers to participate in the final stages of development and continue providing valuable feedback.

Further information on specific worldwide release dates, pricing, and other details will be announced in the near future.
Dit was te verwachten...
Ik vind dit behoorlijk jammer, omdat ik er al een tijdje naar uitkijken en 'normaal' WoW een beetje zat begin te worden, het is nog wel leuk maar ik heb alles zo'n beetje wel gezien. Wachten tot Januari dan maar.... :)

Music is not just a sound, it's a way of living.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 136453

m0nk schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 10:14:

PARIS, France -- Blizzard Entertainment® today announced that the release date for World of Warcraft®: The Burning Crusade™, the highly anticipated expansion for World of Warcraft, will be in January 2007.
Ah, komt mij eigenlijk wel goed uit, heb toch bijna geen tijd nu door stage, compleet gestopt met raiden met mijn priest en ben alleen heel af en toe bezig met een warrior altje levelen. Eens kijken hoe ver ik die krijg met de beperkte tijd die ik heb (gelijk ook mijn laatste alt, tanken was het enige dat ik nog nooit gedaan heb, heb al een priest, hunter en pally op 60)
In tbc maar eens kijken welk char ik ga levelen. Ergens maakt het niet eens uit dat sommige wel en sommige geen epics hebben, gezien hoe snel endgame epics verouderen in TBC. Bovendien loopt mijn priest toch alleen maar in MC/zg/ony gear, dus dat is op 62 al out of date vermoed ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masch
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 02-05 22:44
Nou, zoals ik gisteren al vermoedde, Bloodlord is down voor onze guild :D :D

In de supression room ging alles goed, we verloren onderweg maar een member (priest) die we konden summonen na een corpse run. Broodlord was eigenlijk een eitje, als iedereen op zijn aggro let. Eerste try van de avond ging hij neer met maar 2 doden. Dit was de tweede keer dat we voor hem stonden dus dat was redelijk goed. Loot was niet zo mooi :) hunter & rogue item + een bow.

Daarna erachter gekomen dat die jojo's die je moet AoE'en (labpacks heten ze volgens mij) erg veel pijn doen als je stil blijft staan als mage (wipe nr. 1), dat je die felguards moet banishen en de melee die warlocks snel neer moet leggen (wipe nr. 2). Toen we dat eenmaal doorhadden konden we beginnen met Firemaw.

Omdat niemand in onze guild enige ervaring heeft met deze draak was het vooral oefenen met positionering, dit kregen we nog niet helemaal onder de knie. De healers horen toch geen debuff te krijgen? Beste try was 57%, vanavond gaan we weer proberen.

Nog een paar vraagjes hierover;

- Moeten we nu de supression room opnieuw gaan clearen?
- Waar moeten de MT & offtank healers staan in het gevecht met Firemaw, wij plaatsen de MT & offtank in de gate?
- Waar staat jullie melee DPS?

(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirreke

Mirreke

Winter Time

LOL ja sorry t was nog vroeg he :P helemaal er over heen gelezen met me duffe kop! hehe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoOnEeN
  • Laatst online: 02-05 17:04
Ik heb trouwens iets wazigs gehad in mn mail afgelopen week, en als het klopt zou dat zeker mooi zijn.
Ik heb via PCT 2 chars getransferred van dragonmaw naar frostmane, dit werkte allemaal goed alleen lag die PCT zooi de afgelopen weken plat. Afgelopen week deed hij het eindelijk weer ff en heb ik de transfer kunnen bevestigen. Vond dit al klote omdat het zolang duurde, alleen was dit niet zon probleem verder omdat geen van deze chars mijn main char was.

Nu kreeg ik vorige week van blizzard een email waarin stond dat ze zich verontschuldigden voor de lange tijd van het transferren, en nu het mooiste, dat ze dit volledig zouden vergoeden en er een extra gratis maand bij zouden doen. Dat zou mij dan 2x20 + 13 = 53 euro schelen :). Nu moet ik het nog maar zien dat dit ook echt doorgevoerd wordt, maar mooi zou het zeker zijn :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luqq
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:05
FoOnEeN schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 10:34:
Ik heb trouwens iets wazigs gehad in mn mail afgelopen week, en als het klopt zou dat zeker mooi zijn.
Ik heb via PCT 2 chars getransferred van dragonmaw naar frostmane, dit werkte allemaal goed alleen lag die PCT zooi de afgelopen weken plat. Afgelopen week deed hij het eindelijk weer ff en heb ik de transfer kunnen bevestigen. Vond dit al klote omdat het zolang duurde, alleen was dit niet zon probleem verder omdat geen van deze chars mijn main char was.

Nu kreeg ik vorige week van blizzard een email waarin stond dat ze zich verontschuldigden voor de lange tijd van het transferren, en nu het mooiste, dat ze dit volledig zouden vergoeden en er een extra gratis maand bij zouden doen. Dat zou mij dan 2x20 + 13 = 53 euro schelen :). Nu moet ik het nog maar zien dat dit ook echt doorgevoerd wordt, maar mooi zou het zeker zijn :).
Wtf? Serieus? Lucky bastard... ;)

Edit: Of nouja niet lucky, volledig terecht natuurlijk, maar wel netjes van ze. :)

[ Voor 4% gewijzigd door Luqq op 24-10-2006 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
Luqq schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 10:37:
[...]

Wtf? Serieus? Lucky bastard... ;)

Edit: Of nouja niet lucky, volledig terecht natuurlijk, maar wel netjes van ze. :)
ik schat dat je een maand gratis krijgt ipv 2.

wij tanken broodlord trouwen in de corner naast zo'n pilaar en dps en healers op de gate.

[ Voor 13% gewijzigd door Kevinp op 24-10-2006 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 36290

Blizz announces official launch of TBC january 2007: http://blue.cardplace.com/newcache/en/71337407.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26351

Masch schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 10:31:
grats :)

- Waar moeten de MT & offtank healers staan in het gevecht met Firemaw, wij plaatsen de MT & offtank in de gate?
1 - nee
2 - bij ons staat de MT Firemaw te tanken (duh) en de OT staat om het hoekje te wachten op het juiste moment om naar binnen te rennen, wing buffet op te vangen (taunt) en daarna weer terug. OT heeft 2 healers die zorgen dat OT in hun LoS blijft, zodat de OT niet doodgaat >:)
3 - melee dps staat tegenover de gate zeg maar. Om en bij dat ronddraai ding volgens mij.

En healers horen de debuff idd niet te krijgen. Dit kan vrij gemakkelijk (weet plaatje ff niet meer te vinden). Let wel dat als Firemaw niet goed staat, dat je healers de MT in LoS houden, als ie Firemaw gaat herpositioneren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk

m0nk

16-09-2003 15.15

Lees anders ff 10 posts terug.. :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

In de supression room ging alles goed, we verloren onderweg maar een member (priest) die we konden summonen na een corpse run. Broodlord was eigenlijk een eitje, als iedereen op zijn aggro let. Eerste try van de avond ging hij neer met maar 2 doden. Dit was de tweede keer dat we voor hem stonden dus dat was redelijk goed. Loot was niet zo mooi :) hunter & rogue item + een bow.

Daarna erachter gekomen dat die jojo's die je moet AoE'en (labpacks heten ze volgens mij) erg veel pijn doen als je stil blijft staan als mage (wipe nr. 1), dat je die felguards moet banishen en de melee die warlocks snel neer moet leggen (wipe nr. 2). Toen we dat eenmaal doorhadden konden we beginnen met Firemaw.

Omdat niemand in onze guild enige ervaring heeft met deze draak was het vooral oefenen met positionering, dit kregen we nog niet helemaal onder de knie. De healers horen toch geen debuff te krijgen? Beste try was 57%, vanavond gaan we weer proberen.

Als eerste grats met je kill nu je zover bent kom je er wel de rest is niet zo heel moeilijk.
Suppression room despawnt na 12 uur geloof ik en anders kan je hem heel makkelijk clearen omdat niks meer respawnt.
De mt en ot moeten idd in de gate maar wel beide aan een andere kant en echt met de rug in de hoek staan.
De melee dps staat aan de kant van de suppresion room en rent er af en toe in om wat dmg te doen en als je rond de 4 debuffs hebben rennen ze terug. Dit gevecht mag best een minuut of 15 / 20 duren als je begint.
Zolang je mt zijn full fire gear aan heeft en dus flink veel van die fire debuffs resist zodat ze niet oneindig stacken en je ot's wisselen van ot positie zodra ze de ongeveer 10 debuffs hebben bereikt is het echt een eitje. Wij hebben dus 2 ot's die on de 10 debuffs wisselen en verder niks doen alleen maar taunten bij wingbuffet. De ot heeft bij ons een aparte healers groep 5 mensen die aan de andere kant staan (dus niet in de suppresion room).
En healers horen inderdaad niet de debuff te krijgen ze kunnen net in line of sight blijven van de mt en de othealers dus van de ot zonder de debuff te krijgen.
Test even met de positie voor de pull.

[ Voor 6% gewijzigd door MantaMania op 24-10-2006 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReMCoDijKSTRa
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:39
Gennis schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 08:18:
[...]

Ben/was je van plan naar Grim Batol te verhuizen dan?
Ik zit er al maar mijn buurjongen nog niet.. :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qck
  • Laatst online: 03-05 11:14

Qck

Bazinga

ReMCoDijKSTRa schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 11:00:
[...]
Ik zit er al maar mijn buurjongen nog niet.. :s
Oh ok, maar ik dacht dat blizzard een policy had dat je bekende op de server toe mocht laten, of verzin ik nu maar wat...:S?

Btw, wie ben jij dan? ik speel daar ook namelijk

Music is not just a sound, it's a way of living.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online

... Broodlord ...

1. Nee, supression room is nu leeg. Je kan ook alles doodmaken na Broodlord om te leggen. Eventueel handig als je UBRS Fire Resistance buff wilt halen. Dragons en Taskmasters kunnen ook epics droppen.
2. MT healers, waar Broodlord getanked werd (neem aan in de hoek). OT healers, rechts om de hoek, IN de hoek waar het eerste lab staat. Pas verhuizen na de Firemaw pull. MT staat links in de hoek, OT's komen pas in actie na de eerste Wing Buffet en builden aggro. Pas na de eerste Wing Buffet taunten en alleen bij een Wing Buffet. Geen Shadowflame want dan ben je ze kwijt.
3. Melee DPS staat 90 graden gedraaid van de MT en rennen op en neer wanneer hun debuff te hoog word voor bandaging.

TIP: Shield de tank 1s voor de Shadowflame, laat een priest en een druid bij de announce (3s) hun grootste of een na grootste heal casten op de MT zodat hij direct weer op full health zit na een Shadowflame. Lullig als je door timing er direct een Wing Buffet voor of na hebt. Dat overleeft je tank meestal niet.

Firemaw is de moeilijkste maar ook vrij simpel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
imho shielden op het goede moment is key tot the firemaw fight.

omdat je full fr staat heb je maar zo'n 6k hp. en zo'n shadowflame hit voor zo'n 4k als je pech hebt. Tenzij je hem na broodlord doet want in het begin gebruik je vaak flasks op die boss.

als de pull goed is en de taunt niet te vaak geresist wordt door broodlord dan is d'r niks aan de hand en is het een makkelijke fight.

persoonlijk haat ik flamegor, iedereen vind die echt te makkelijk, maar daar kan zoveel mis gaan. Als de tranq niet goed gaat(weinig hunters + miss). Slechte pull, al doe ik die altijd en weet wel hoe die moet.

als dat goed gaat is hij makkelijk(zoals de meeste boss fights).

dan chrom, klote boss echt makkelijk maar duurt zo lang. Eigenlijk is chrom gewoon zo'n draak met random dingen, gewoon goede pull goede positie, shielden voor breath, decuse spammen en klaar. En hunters wat sand geven zodat ze kunnen tranqen.

wat ik wel irritant vind is dat hij de laatste weken bronze affliction vernieuwd vlak voordat hij dood gaat, waardoor we 10 minuten moeten wachten met nefarian.

[ Voor 46% gewijzigd door Kevinp op 24-10-2006 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdmeijer
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 30-04-2021
Op een gegeven moment is de thrill van een bepaalde boss er wel af. Ik kan me de eerste Broodlord en Firemiauw kills nog goed herinneren, dat was een adrenaline rush, niet normaal. Tegenwoordig is het allemaal wat zakelijker geworden. BWL is ook meestal onder 3 uurtjes leeg (record 2uur10 minuten). We zetten onze MT en OTs nog steeds in een Flask, maakt het allemaal makkelijker, ook bij de wyrmguards. Omdat we Chrommie tegenwoordig altijd in 1 poging neerleggen, hebben we sand zat, dus iedereen mag zijn bronze affliction wegklikken zodat we snel door kunnen met Nef.

Verder slaat het TBC-Raiding virus ook toe in onze guild. Vorige week Twins voor het eerst neergelegd en nu geen volledige raid meer vol krijgen om het voor een 2e keer te doen (Huhuran ligt al). Erg jammer. Wat dat betreft heb ik ook wel erg zin in TBC: nieuwe zones, veel 5 mans instances en veel nieuwe quests. Van mij part mogen ze de releasedatum weer terugzetten naar november :P

Paling Terran & Shaman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

mdmeijer schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 11:26:
Op een gegeven moment is de thrill van een bepaalde boss er wel af. Ik kan me de eerste Broodlord en Firemiauw kills nog goed herinneren, dat was een adrenaline rush, niet normaal. Tegenwoordig is het allemaal wat zakelijker geworden. BWL is ook meestal onder 3 uurtjes leeg (record 2uur10 minuten). We zetten onze MT en OTs nog steeds in een Flask, maakt het allemaal makkelijker, ook bij de wyrmguards. Omdat we Chrommie tegenwoordig altijd in 1 poging neerleggen, hebben we sand zat, dus iedereen mag zijn bronze affliction wegklikken zodat we snel door kunnen met Nef.

Verder slaat het TBC-Raiding virus ook toe in onze guild. Vorige week Twins voor het eerst neergelegd en nu geen volledige raid meer vol krijgen om het voor een 2e keer te doen (Huhuran ligt al). Erg jammer. Wat dat betreft heb ik ook wel erg zin in TBC: nieuwe zones, veel 5 mans instances en veel nieuwe quests. Van mij part mogen ze de releasedatum weer terugzetten naar november :P
wat gaan de meeste guilds doen met de nieuwe instances? Als die echt allemaal 25 mans worden dan word het dus of 2 grote groepen of 1 elite groep.
Nu weet ik als we in onze guild 1 elite groep maken dat die echt ontzettend goed zal zijn maar daarmee ga je dus een hoop mensen laten vallen en teleurstellen. Om nou 2 groepen te maken heb je dus altijd het gezeur dat mensen perse bij elkaar en dan moet je dus de mensen gaan mixen en heb je 2 redelijke groepen, waarbij het altijd gezeur is wie bij wie wilt.
Heeft er iemand al echt overnagedacht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MantaMania schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 11:34:
[...]

wat gaan de meeste guilds doen met de nieuwe instances? Als die echt allemaal 25 mans worden dan word het dus of 2 grote groepen of 1 elite groep.
Nu weet ik als we in onze guild 1 elite groep maken dat die echt ontzettend goed zal zijn maar daarmee ga je dus een hoop mensen laten vallen en teleurstellen. Om nou 2 groepen te maken heb je dus altijd het gezeur dat mensen perse bij elkaar en dan moet je dus de mensen gaan mixen en heb je 2 redelijke groepen, waarbij het altijd gezeur is wie bij wie wilt.
1 guild nu = 2 guilds straks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Laatst online: 22-04 11:20
Onze guild blijft wat die is, we zien dalijk wel hoe het loopt. Misschien moeten we meer recruiten, of misschien moeten we het natuurlijke verloop even zn gang laten en juist wat inslinken.

Zien we dan wel weer.

Het gaat wel wat reorganisatie vereisen in ieder geval. Ook qua class verdeling. We krijgen al een extra class erbij en dus moeten we 9 classes in 25 man gaan proppen. Maar eens kijken hoe dat afloopt :)

[ Voor 32% gewijzigd door Bosmonster op 24-10-2006 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26351

MantaMania schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 11:34:
[...]

Ik denk dat het verschil in lvl snelheid tussen de spelers al voor een scheiding zal zorgen. De eerste 25-30 mensen waarmee een goede raid mix gemaakt kan worden, zullen de high end instances induiken en de overige 30-40, tja, een deel daarvan zal vast wel blijven hangen, maar een deel zal zeker langzamer lvlen waardoor het verschil wellicht te groot wordt, waardoor ze 2e keus worden en een andere guild oprichten/zoeken.

Als ik naar mezelf kijk, ik werk 40 uur per week, heb een vriendin en nog wat andere dingen waar ik tijd aan kwijt ben. In mn huidige guild zitten mensen die 3x zoveel kunnen spelen dan ik. Ik hou er al rekening mee dat ik op zoek kan gaan naar een andere guild, domweg omdat ik hun snelheid niet bij ga houden. Ik heb voor lvl1-60 ook ruim de tijd genomen, en dat zal ik voor 60-70 ook doen. En daarbij, druids lvlen niet zo snel over het algemeen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Laatst online: 22-04 11:20
Anoniem: 26351 schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 11:52:
[...]

Ik denk dat het verschil in lvl snelheid tussen de spelers al voor een scheiding zal zorgen. De eerste 25-30 mensen waarmee een goede raid mix gemaakt kan worden, zullen de high end instances induiken en de overige 30-40, tja, een deel daarvan zal vast wel blijven hangen, maar een deel zal zeker langzamer lvlen waardoor het verschil wellicht te groot wordt, waardoor ze 2e keus worden en een andere guild oprichten/zoeken.

Als ik naar mezelf kijk, ik werk 40 uur per week, heb een vriendin en nog wat andere dingen waar ik tijd aan kwijt ben. In mn huidige guild zitten mensen die 3x zoveel kunnen spelen dan ik. Ik hou er al rekening mee dat ik op zoek kan gaan naar een andere guild, domweg omdat ik hun snelheid niet bij ga houden. Ik heb voor lvl1-60 ook ruim de tijd genomen, en dat zal ik voor 60-70 ook doen. En daarbij, druids lvlen niet zo snel over het algemeen :)
Ik ga net als ik met WoW release heb gedaan ff vrij nemen voor TBC :P

Lekker 2 weken genieten van nieuwe content en zo snel mogelijk naar 70 :)

(en nee, in die 2 weken doe ik dan meer dan alleen maar fulltime spelen ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bosmonster schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 11:55:
Dat is evil })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania

MantaMania

Pray Hard

Bosmonster schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 11:55:
[...]

Lekker 2 weken genieten van nieuwe content en zo snel mogelijk naar 70 :)

(en nee, in die 2 weken doe ik dan meer dan alleen maar fulltime spelen ;))
om eerlijk te zijn heb ik er ook al aangedacht je wilt toch bij de elites horen en weten dat jij op je server met nog een handje vol mensen 1 van de eerste lvl 70's bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BraX
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-04 12:29
Januarie is toch een !@# maand, koud sneeuw, bevroren poten enzo..
Lekker binne zitten

Hoop dat de echte release datum goed duidelijk word, zodat je van te voren mooi alles kan regelen voor je TBC guild. En tegelijk met je guild kan lvlen en instances kan doen.

Giev TBC, kannie wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

MantaMania schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 12:11:
[...]

om eerlijk te zijn heb ik er ook al aangedacht je wilt toch bij de elites horen en weten dat jij op je server met nog een handje vol mensen 1 van de eerste lvl 70's bent.
Een aantal mensen van de beta zeggen dat ze er 3 weken over gedaan hebben om van 60 naar 70 te gaan. Bovendien werd daarbij gezegd dat de exp rate hoger stond als normaal. Denk dat het best wel eens gaat tegenvallen, dat 'Power-levellen' naar 70.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-04 09:35

Jumpiefox

Hoi ?

Neuh, atm in de beta doe je er ongeveer rond de 3 dagen over om van lvl 60 naar 67 te lvlen. (das de cap atm) Denk dat als het eenmaal live is je er niet veel langer dan 1-2 weken over doet om de 70 te halen.(als je hardcore gaat lvlen dan he)

The first casualty in war is always the truth...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Laatst online: 21:51

Seraphin

Meep?

Anoniem: 26351 schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 11:52:
[...]

En daarbij, druids lvlen niet zo snel over het algemeen :)
How true... gisteren ein-de-lijk de 54 aangetikt met mn druid.... de eindstreep komt in zicht. Zit nu gelukkig in een goede kring instance-maten, dat schiet tenminste op want als resto druid grinden is gewoon niet leuk.

van 45 naar 50 ging nog redelijk rap (was feral specced), maar nadat iemand me had overgehaald weer resto te doen (om zo beter mee te kunnen naar instances; nogal healer tekort op Kul Tiras Horde) zakte het lvl-tempo weer behoorlijk in.

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barfieldmv
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11-04 21:15
Anoniem: 124077 schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 12:13:
[...]
Een aantal mensen van de beta zeggen dat ze er 3 weken over gedaan hebben om van 60 naar 70 te gaan. Bovendien werd daarbij gezegd dat de exp rate hoger stond als normaal. Denk dat het best wel eens gaat tegenvallen, dat 'Power-levellen' naar 70.
Des te trager het gaat des te groter de lvl verschillen. Iemand die dan drie keer zoveel kan gamen is dan mischien wel 4 keer sneller klaar (door grinden, langer groupen etc). Het verschil wegwerken duurt dan ook 3 keer zo lang (ipv 3 weken wel 3 maanden).

Maar ook ik ga in TBC lekker de tijd nemen voor de nieuwe content en misschien blijf ik wel lekker een paar weken zonder tbc zitten, een beetje quests opstapelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 02-05 12:43

Bezulba

Formerly known as Eendje

Seraphin schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 12:24:
[...]

How true... gisteren ein-de-lijk de 54 aangetikt met mn druid.... de eindstreep komt in zicht. Zit nu gelukkig in een goede kring instance-maten, dat schiet tenminste op want als resto druid grinden is gewoon niet leuk.

van 45 naar 50 ging nog redelijk rap (was feral specced), maar nadat iemand me had overgehaald weer resto te doen (om zo beter mee te kunnen naar instances; nogal healer tekort op Kul Tiras Horde) zakte het lvl-tempo weer behoorlijk in.
ik ga echt pas resto speccen als ik 60 ding.. niet eerder. Ik kan prima healen met m'n healing gear terwijl ik 95% ferral ben. En ik kan tenminste nog fatsoenlijk solo'en :)

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
barfieldmv schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 12:27:
[...]

Des te trager het gaat des te groter de lvl verschillen. Iemand die dan drie keer zoveel kan gamen is dan mischien wel 4 keer sneller klaar (door grinden, langer groupen etc). Het verschil wegwerken duurt dan ook 3 keer zo lang (ipv 3 weken wel 3 maanden).

Maar ook ik ga in TBC lekker de tijd nemen voor de nieuwe content en misschien blijf ik wel lekker een paar weken zonder tbc zitten, een beetje quests opstapelen.
sommige zeggen dat dat niet gaat, maar zou leuk zijn als je in instances ook xp krijg dan moet je ff nef doen ;).

anyhow, ik zie wel hoe het loopt, ik speel gewoon net als de vorige keer, alleen dan iets sneller. De vorige keer had ik nl een vriend die met mij speelde, alleen ging hij steeds langzamer spelen, en heb ik dus ff op hem gewacht.

Ik denk dat naam veel doet in nieuwe guilds misschien nog wle meer dan gear enzo.

ik schat dat ik er zo'n maandje over doe om lvl 60 te raken. Hopelijk komt die uit vlak voordat ik een paar dagen vrij ben dan kan ik mooi lvl 62/63 zijn voodat school begint :).

en dat inhalen gaat trouwens best aardig, rested bonus is echt lekker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Laatst online: 21:51

Seraphin

Meep?

eendje schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 12:53:
[...]

ik ga echt pas resto speccen als ik 60 ding.. niet eerder. Ik kan prima healen met m'n healing gear terwijl ik 95% ferral ben. En ik kan tenminste nog fatsoenlijk solo'en :)
achteraf gezien had ik het ook liever zo gedaan; maar goed ik ga er nu van uit dat ik na een paar ST / BRD runs wel 60 ben gedinged, dus laat ik het maar zo.

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 67434

Zijn er nog mensen die mij kunnen vertellen hoe ik de max dps uit mijn holy paladin kan halen?
Ik verspil mijn talent points over het algemeen aan de holytree dus blijven leven er mana is geen probleem. alleen solo wordt het spel wel saai,
waar ik momenteel redelijke schade mee doe is de combo
seal of command, Hammer of Justice, judgemend,seal of command.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 25534

Dus ik denk even veilig door de mediamarkt de slenteren. Staat er een WoW 14-day trial voor 2 euries! Hebbuh!

Zo te lezen het volledige spel. Maar kan ik na deze 14 dagen gewoon een normale kaart halen en verder gaan met me char? Of moet ik dan de 'echte' versie hebben, welke 20 euro is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 02-05 13:35
Ik heb vorig jaar WoW gekocht en 3 maanden gespeeld. Daarna gewoon geen tijd meer gehad en sinds 1 week ben ik weer begonnen en ben met de Char die ik toen heb aangemaakt verder gegaan.
  • Realm: Dragonmaw PvP
  • Horde
  • Orc – Shaman
  • lvl 25 (op dit moment)
Wat dat betreft ben ik nog steeds een ‘n00b’ maar heb wel door dat het lvlen niet zo snel gaat als ik dacht. Iemand nog adviezen hoe ik snel in de 40+ kan lvlen?

Misschien een goeie NL guild op de server, of moet ik verhuizen???

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Laatst online: 17:27

On_E

Housemusic

MantaMania schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 12:11:
[...]

Speak for yourself….

Ik ga lekker rustig aan doen, alles bekijken, de vroege 5-mans instances vaak doen met mijn ingame maatjes, pvp-en etc.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
mja ik denk dat ik uit mn guild geschopt ga worden wanneer TBC uitkomt ;p omdat ik 6 dagen in de week werk heb ik alleen 's avonds tijd om te lvlen;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m0nk

m0nk

16-09-2003 15.15

mdmeijer schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 11:26:

Of het het TBC virus is weet ik niet, zal vast wel meespelen. Maar in onze guild is het vanaf het begin al zo dat de zogenaamde "progress" instances minder in trek zijn dan de instances die al lang op farm staan. Dit fenomeen zag je ook toen we net met BWL begonnen maaaaanden geleden. Bij AQ was het ook zo. Voor de eerste paar bosses (tm Huhu) zijn er meestal wel genoeg inschrijvingen. Nu staan alleen de Twins er nog en dan is het even niet interessant meer. Best jammer, want we hebben eigenlijk zat spelers waarmee we echt ver kunnen komen.
Maar goed, laten we positief blijven en hopelijk binnenkort snel naxx in gaan duiken.

Ik kan ook niet wachten op TBC, kijk vooral uit naar de nieuwe spells, talents, content, items etc. Gewoon ff lekker wat nieuws. Met 5 man een instance induiken etc.. te relaxed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-02 08:32

OkkE

CSS influencer :+

eendje schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 12:53:
[...]

Ik heb mij toch maar respecced naar Feral, o.a. door de 'discussie' van een aantal posts terug. :) Ik blijf casterform leuker vinden, maar moet zeggen dat Feral toch wel (vooral solo) prettig is. Vooral grinden gaat wat makkelijker;
Feral > Combat > Casterform > Heal > Feral > etc...

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirreke

Mirreke

Winter Time

Wat ik me nou nog steeds afvraag en wellicht een domme vraag maar ja ik ben nou eenmaal (donker) blond...
Kan je als TBC uitkomt gewoon toch wel lekker op je eigen servertje blijven spelen?? Met je eigen guildmaatjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Mirreke schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 14:01:
Wat ik me nou nog steeds afvraag en wellicht een domme vraag maar ja ik ben nou eenmaal (donker) blond...
Kan je als TBC uitkomt gewoon toch wel lekker op je eigen servertje blijven spelen?? Met je eigen guildmaatjes?
Ja, waarom denk je anders dat ALLE servers zijn geupgrade de laatste paar weken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• liledevil
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15-01-2024

liledevil

DELL EVIL I

Anoniem: 25534 schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 13:33:
Dus ik denk even veilig door de mediamarkt de slenteren. Staat er een WoW 14-day trial voor 2 euries! Hebbuh!

Zo te lezen het volledige spel. Maar kan ik na deze 14 dagen gewoon een normale kaart halen en verder gaan met me char? Of moet ik dan de 'echte' versie hebben, welke 20 euro is.
Dat hadden mijn g/f en ik dus ook, maar wat ik hoor is dat je daarna een retail key moet invullen bij blizzard om een volledig account te krijgen.
Ofwel, je bent nu 2 euro kwijt, dalijk 16 euro voor retail version en vanaf dan je gamecards.
Dit is wat ik dus te horen heb gekregen, het kan zijn dat ik ook verkeerd geinformeerd ben.
Wellicht dat anderen hier meer over weten, ik ben ook niet verder gaan zoeken binnen dit topic. Ik zie wel hoe of wat zodra ik official ga spelen.

if you pay peanuts, you get monkeys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Persoonlijk verwacht ik in de toekomst meer van PvP als PvE. PvP kan gewoon altijd en zal naar mijn mening nooit saai worden. Met name World PvP events zijn enorm vet. Ik hoop dan ook echt dat Blizzard zich hier meer op zal focussen.

Zelf vind ik dat skill en buttonbash nog te dicht bij elkaar liggen. Met name door nieuwe combos, items en gewoon slim spelen kan het spel zoveel leuker worden, maar er zijn op dit moment nog te weinig mogelijkheden. Engineering is hier een voorbeeld van, je kunt er gewoon veel voordeel uit halen met de Gnomish Death Ray, de Mind Control Cap, en verschillende grenades. Hier zou ik meer van willen zien. Tactical warfare ftw.

PvE is zo voorspelbaar bedoel ik dan, PvP niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
liledevil schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 14:05:
[...]

Dat hadden mijn g/f en ik dus ook, maar wat ik hoor is dat je daarna een retail key moet invullen bij blizzard om een volledig account te krijgen.
Ofwel, je bent nu 2 euro kwijt, dalijk 16 euro voor retail version en vanaf dan je gamecards.
Dit is wat ik dus te horen heb gekregen, het kan zijn dat ik ook verkeerd geinformeerd ben.
Wellicht dat anderen hier meer over weten, ik ben ook niet verder gaan zoeken binnen dit topic. Ik zie wel hoe of wat zodra ik official ga spelen.
Trial > 14 dagen spelen > game kopen voor 20-30 euro > 1 maand gratis spelen > gamecards of creditcard.

Je kan je trial account upgraden naar een full account. Als trial kan je niet chatten en niet traden met andere players. Dus voor de aanschaf prijs en 2 euro kan je anderhalve maand spelen. Toch niet verkeerd. Normaal kost 2 weken je 6-7 euro omgerekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
Anoniem: 124077 schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 14:06:
Persoonlijk verwacht ik in de toekomst meer van PvP als PvE. PvP kan gewoon altijd en zal naar mijn mening nooit saai worden. Met name World PvP events zijn enorm vet. Ik hoop dan ook echt dat Blizzard zich hier meer op zal focussen.

Zelf vind ik dat skill en buttonbash nog te dicht bij elkaar liggen. Met name door nieuwe combos, items en gewoon slim spelen kan het spel zoveel leuker worden, maar er zijn op dit moment nog te weinig mogelijkheden. Engineering is hier een voorbeeld van, je kunt er gewoon veel voordeel uit halen met de Gnomish Death Ray, de Mind Control Cap, en verschillende grenades. Hier zou ik meer van willen zien. Tactical warfare ftw.

39 anderen = niet voorspelbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
Kan iemand mij eens meer uitleggen over dat 'respecced' :)

Feral > Combat > Casterform > Heal
In hoeverre heeft dit effect op een Shaman??

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kevinp schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 14:12:
[...]

39 anderen = niet voorspelbaar
Inderdaad, en dan zou ik het leuker vinden om ook tegen een niet voorspelbaar team te spelen in plaats van een mob met 3 fases waarvan je eigenlijk weet wat er gaat gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
Anoniem: 124077 schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 14:15:
[...]

Inderdaad, en dan zou ik het leuker vinden om ook tegen een niet voorspelbaar team te spelen in plaats van een mob met 3 fases waarvan je eigenlijk weet wat er gaat gebeuren.
AV!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:56

Valkyre

Kitesurf FTW!

deze week rank 8 gehaald met pvp, ben er nu mooi klaar mee, alleen nog rep in wsg en ab, maar goed dat komt op zijn tijd wel.
maar de nieuwe arena 2vs2 pvp lijkt mij super vet. ik ben zelf een mage, en een vriend van mij is een shaman, denk dat we dan best een leuk team zijn met zijn 2en. :) +voice gtalk :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 169853

Anoniem: 124077 schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 14:15:
[...]

Dat is niet helemaal waar. Als jij het bv tegen 1 persoon opneemt in pvp en dit 100x doet dan weet jij zijn manier van spelen en wat die persoon daadwerkelijk kan. Daardoor weet jij dus hoe je die eene persoon kan verslaan.
Dit geld ook voor de bazen in instances, doe het eens door een nieuwe baas te proberen zonder tactics te weten te gaan leren. Dan moet je er ook eerst achter komen wat die baas kan en wat er gebeurt. Dit is exact hetzelfde.
Enige verschil is dat je neit 100x tegen dezelfde speel als je pvp doet en zo dus niet altijd weet wat je tegenstander doet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Pedr0 schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 14:14:
Kan iemand mij eens meer uitleggen over dat 'respecced' :)

Feral > Combat > Casterform > Heal
In hoeverre heeft dit effect op een Shaman??

Alvast bedankt!
Niets ! die talent trees waar jij het over hebt zijn van een Druid.

Respeccen is je talent points opnieuw indelen zodat jezelfde character ineens een heel ander soort poppetje word.

Van Restoration (healing) shaman naar eentje die meer damage doet dan healing. Wil niet zeggen dat ze niet meer kunnen healen ofzo, maar minder efficient.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bras
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 29-04 08:50
Anoniem: 169853 schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 14:19:
[...]
Enige verschil is dat je neit 100x tegen dezelfde speel als je pvp doet en zo dus niet altijd weet wat je tegenstander doet ;)
Het zou ook goed stom zijn van 1 tegenstander om 100x dezelfde tactiek te gebruiken. Dit is net de sterke kant van PVP, dat je tegenstander bijleert (als het goed is).

Dit is ook wat mij tegenstaat aan PVP in vergelijking met PVE: bij PVE weet ik dat ik na genoeg proberen, oefenen etc een boss zal verslaan en doorkan naar een volgende uitdaging.
Andere mensen preferen PVP, omdat ze dan net niet die zekerheid hebben van iets/iemand verslaan. Wat ik me wel heel goed kan voorstellen, maar waar mijn voorkeur duidelijk niet ligt.<- PVE wimp ;)

"When you find yourself in the company of a halfling and an ill-tempered Dragon, remember, you do not have to outrun the Dragon...you just have to outrun the halfling."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 169853 schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 14:19:
[...]

Dat is niet helemaal waar. Als jij het bv tegen 1 persoon opneemt in pvp en dit 100x doet dan weet jij zijn manier van spelen en wat die persoon daadwerkelijk kan. Daardoor weet jij dus hoe je die eene persoon kan verslaan.
Dit geld ook voor de bazen in instances, doe het eens door een nieuwe baas te proberen zonder tactics te weten te gaan leren. Dan moet je er ook eerst achter komen wat die baas kan en wat er gebeurt. Dit is exact hetzelfde.
Ja ok, hier moet ik je dan gelijk in geven. Maar dan nog zou ik graag willen zien dat Blizzard een individu meer betekenis geeft als een 40 man raid. Ik kan me best goed voorstellen iemand in een raid zich gewoon verveeld omdat je in principe nog niet eens nodig bent. Dat beetje DPS op het totaal had misschien wat minder kunnen zijn. Als je 1 tegen 1, of zelf 40 tegen 40 speelt in PvP, ben je in principe meer bezig als in PvE. Je doet je best om het zo maar te zeggen.

Je snapt toch wat ik hiermee bedoel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Daarom worden er 25 man instances geintroduceerd waarmee de nadruk op de individu veel groter word.

In Molten Core of Blackwing Lair kon je makkelijk opgaan in het geheel. In Zul'Gurub en Ruins of Ahn'Qiraj was dat al een heel stuk minder en waarschijnlijk zal je in TBC in een 25 man raid echt op je tenen moeten lopen in plaats van er van langs te slacken en eigenlijk niks doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Laatst online: 17:27

On_E

Housemusic

Anoniem: 124077 schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 14:06:
Game 1 : Pre-made tegenstander
Game 2 : Pre-made tegenstander
Game 3 : Pre-made tegenstander
Game 9278423987 : Pre-made tegenstander

Nee, (BG) PvP is inderdaad niet saai en voorspelbaar.

Cross-realm BGs leken me ooit super, maar hebben BG PvP keihard verziekt. :(

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117852

Met 25man instances verwacht ik inderdaad dat het echt "krapper" wordt maar nu is dat ook al redelijk ver in de 40man instances. Probeer Emps/C'Thun maar eens met 2 of 3 mensen die zitten te slacken, vooral op C'Thun is dit dodelijk en kom je door die ene persoon misschien n hele avond niet voorbij phase1. Ook bij Emps trouwens, wij hebben altijd 2,5 healers (2 vast en een die switched) op n locktank en als daar maar de helft lekker van meewerkt dan heb je na 2 of 3 wipes n hele pissige lock. :D

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 117852 op 24-10-2006 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
redfoxert schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 14:37:
Daarom worden er 25 man instances geintroduceerd waarmee de nadruk op de individu veel groter word.

In Molten Core of Blackwing Lair kon je makkelijk opgaan in het geheel. In Zul'Gurub en Ruins of Ahn'Qiraj was dat al een heel stuk minder en waarschijnlijk zal je in TBC in een 25 man raid echt op je tenen moeten lopen in plaats van er van langs te slacken en eigenlijk niks doet.
ow in zg voel ik me nuttig we hebben daar ooit 4 bosses gedaan met een warrior en een shamman die ging OT'en(geen druid bij).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enira
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17:02
Gennis schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 11:01:
Btw, wie ben jij dan? ik speel daar ook namelijk
Kun je eens niet tegen die gozers van het elite team bij jullie op de server zeggen dat ze iets minder selectief mogen graveyardcampen met de flag, in WSG?
Echt... De beste premade bij ons op de server heeft er niet echt last mee, maar GJ campen is wel heel zielig met 4 healertjes en een druid als FC.. Maar, verder zijn ze best goed.. :P

Over pvp gesproken, zoiets wordt je echt zat.. :/ Ik hoop echt dat ik er vandaag nog 50k+ uitpers, anders rank ik zeker niet naar 10, wat me dan nog 2 weken laat pvp'en voor 11.. :/

Twitch: Phyloni1
Path of Exile character info: Active character

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

Kevinp schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 14:46:
[...]

ow in zg voel ik me nuttig we hebben daar ooit 4 bosses gedaan met een warrior en een shamman die ging OT'en(geen druid bij).
bij thekal offtanken heb ik ook al eens gedaan, das niet zo'n ramp. Ik heb zelfs wel eens een corehound 'getanked' (es spam en rockbiter) door om aggro te vechten met de lokale DPS warrior die evne moest tanken ;)

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barfieldmv
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 11-04 21:15
jarnotjuh schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 14:50:
[...]

Over pvp gesproken, zoiets wordt je echt zat.. :/ Ik hoop echt dat ik er vandaag nog 50k+ uitpers, anders rank ik zeker niet naar 10, wat me dan nog 2 weken laat pvp'en voor 11.. :/
Dude, het is een spelletje, zoveel spelen voor een rank is toch echt niet normaal? Als ik voor rank 11 of hoger zou dan doe ik dat wel samen met een paar vrienden, dat maakt het stukken makkelijker. (omstebeurd spelen dan)

[ Voor 15% gewijzigd door barfieldmv op 24-10-2006 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 26-04 16:12
m0nk schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 13:55:
Of het het TBC virus is weet ik niet, zal vast wel meespelen. Maar in onze guild is het vanaf het begin al zo dat de zogenaamde "progress" instances minder in trek zijn dan de instances die al lang op farm staan. !
Nou, dat dus niet alleen hoor. Het klopt dat er mensen zijn die een 'voorkeur' hebben voor raids die hun dingen 'opleveren' maar die zijn bij ons sowieso snel weer vertrokken, want dat accepteren we gewoon niet.

Of nja, we, ik speel eigenlijk niet meer, maargoed. Mijn oude raidcomm dus :)

Maar, je merkt gewoon dat mensen veel minder enthousiast zijn over progress. Het is ook, hoe dan ook, meer van hetzelfde. Ik ben erg benieuwed naar TBC, en ik ga het ook zeker kopen, maar ik vraag me af hoe lang me dat nog gaat boeien. Zelf speel ik op dit moment helemaal niet meer eigenlijk, en ik denk dat ik m'n sub gewoon op ga zeggen.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
redfoxert schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 14:22:
[...]

Niets ! die talent trees waar jij het over hebt zijn van een Druid.

Respeccen is je talent points opnieuw indelen zodat jezelfde character ineens een heel ander soort poppetje word.

Van Restoration (healing) shaman naar eentje die meer damage doet dan healing. Wil niet zeggen dat ze niet meer kunnen healen ofzo, maar minder efficient.
Dus je zegt dat ik mijn talentpoint kan resetten en opnieuw kan indelen?? Hoe :)
Sorry voor de n00b vragen!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Pedr0 schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 15:42:
[...]

Dus je zegt dat ik mijn talentpoint kan resetten en opnieuw kan indelen?? Hoe :)
Sorry voor de n00b vragen!!
Naar de trainer gaan, "I wish to unlearn my talents" en dan dokken (wordt steeds duurder)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-08-2024
Ben nu lvl 26 en kheb 210 first aid, moet ik nu persee wachten tot lvl 40 tot dat ik mijn artisan first aid kan halen of is er een andere manier? :{

Oja, another thing.. in mijn quest log heb ik quests in Wetlands en in Duskwood... in verschillende levelingguides staat dat je hier een keuze in kan maken, wat is slimmer/beter, en welke kant moet ik op na deze quests? ik heb nu al een paar quests in kalimdor en ik ben het echt zat om steeds zo veel te reizen.. ik wil op mn eigen continent blijven.. (alliance..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Thrilled schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 15:46:
Ben nu lvl 26 en kheb 210 first aid, moet ik nu persee wachten tot lvl 40 tot dat ik mijn artisan first aid kan halen of is er een andere manier? :{
Level 35, niet 40 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
whipe that smile of your face.. :{ :{ :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
Thrilled schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 15:50:
[...]

gewoon MT rollen nooit meer bandage nodig, helaas duurt het vaak ff voordat je MT wordt. Alhoewel ik in elke serieuse guild eigenlijk MT ben geweest vanaf de eerste lucifron kill t/m huhuran kill(razuvious tanken = ouch, alhoewel 3x pary pary dodge dodge hit wel leuk is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Thrilled schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 15:50:
[...]

Kom op, 26->35 is een paar uurtjes gametijd :D

(en imho een van de leukere delen van je gametijd, verder komend in je talent trees)

[ Voor 17% gewijzigd door pagani op 24-10-2006 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
johnnyv.nl schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 15:55:
[...]

Kom op, 26->35 is een paar uurtjes gametijd :D

(en imho een van de leukere delen van je gametijd, verder komend in je talent trees)
tis zeker een leuke tijd, mn hoogste lvl ooit was 30.. ik had een maat van me die steeds een andere char wilde proberen.. en ik ging steeds met hem mee.. nu ben ik het zat.. ik heb wel een hoop game ervaring, alleen mn levels zijn niks.. nu blijf ik lekker bij mn fire mage... ik moet en zal mn mount krijgen, en level 60 worden met deze... dit blijft mn main..

mages ftw!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-01 14:16

pasta

Ondertitel

Mooi, heb ik iig nog genoeg tijd om te levelen naar 60, voor ik naar lvl 70 kan gaan levelen. :P

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Thrilled schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 15:46:
Oja, another thing.. in mijn quest log heb ik quests in Wetlands en in Duskwood... in verschillende levelingguides staat dat je hier een keuze in kan maken, wat is slimmer/beter, en welke kant moet ik op na deze quests? ik heb nu al een paar quests in kalimdor en ik ben het echt zat om steeds zo veel te reizen.. ik wil op mn eigen continent blijven.. (alliance..)
Gewoon in Duskwood blijven, zoveel mogelijk quests doen. Als het moest nog wat erbij grinden op die worgen of skeletons. En dan rond level 32 eens gaan kijken in Stranglethorn Vale, dat ligt ernaast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
pasta schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 16:11:
Mooi, heb ik iig nog genoeg tijd om te levelen naar 60, voor ik naar lvl 70 kan gaan levelen. :P
Oja wou ik ook nog vragen :P

is het te doen om voor de release van TBC naar level 60 te gaan? doordeweeks zit ik van 8 tot 5 op stage.. en in het weekend gebeurt meestal het meeste levelen.. savonds probeer ik ook zo vaak mogelijk te gaan.. maar ik ga soms ook wel eens fitnessen ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Thrilled schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 16:10:
[...]

tis zeker een leuke tijd, mn hoogste lvl ooit was 30.. ik had een maat van me die steeds een andere char wilde proberen.. en ik ging steeds met hem mee.. nu ben ik het zat.. ik heb wel een hoop game ervaring, alleen mn levels zijn niks.. nu blijf ik lekker bij mn fire mage... ik moet en zal mn mount krijgen, en level 60 worden met deze... dit blijft mn main..

mages ftw!
Dat heb ik nou ook! Ik blijf rerollen ffs. Ik heb me nu ook voorgenomen een BE te rollen en deze tot 70 te levellen. Ben alleen nog niet zeker over de class.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
Anoniem: 124077 schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 16:13:
[...]

Dat heb ik nou ook! Ik blijf rerollen ffs. Ik heb me nu ook voorgenomen een BE te rollen en deze tot 70 te levellen. Ben alleen nog niet zeker over de class.
Haha :P in het begin is het nog wel leuk, nieuwe skills, nieuwe starting area's... gewoon leuk, verschillende noob quests enzo... maar na een tijdje (ik heb echt elke combo gehad zowat met de chars...) ben je dat echt zat... ik stijg nu ongeveer een level per dag en dat vind ik best zo..als ik meer kan WoWen dan ga ik meer WoWen natuurlijk maar ik probeer elke dag een level omhoog te gaan in ieder geval...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
Anoniem: 124077 schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 16:13:
[...]

als je tijd over hebt paladin, die zullen er veel zijn, maar weinig lvl 70 dus dan kan je guilds uitzoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Thrilled schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 16:12:
[...]

Oja wou ik ook nog vragen :P

is het te doen om voor de release van TBC naar level 60 te gaan? doordeweeks zit ik van 8 tot 5 op stage.. en in het weekend gebeurt meestal het meeste levelen.. savonds probeer ik ook zo vaak mogelijk te gaan.. maar ik ga soms ook wel eens fitnessen ..
Aangezien TBC in januari pas komt heb je nog meer dan 60 dagen. Bij een level per dag zou het moeten lukken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:28
En wederom extended maintenance:
In addition to our scheduled realm maintenance tomorrow, Wednesday, October 25th, the realms listed below will be undergoing extended maintenance as part of our ongoing hardware upgrades.
We expect a total down time of 36 hours for the realms in the first list and 10 hours for the realms in the second list.

The maintenance on these realms will start at 05:00 on Wednesday morning and is scheduled to finish at 17:00 CEST on Thursday, October 26th:
English:
Ahn'Qiraj
Bronzebeard
Chromaggus
Dentarg
Drak'thul
Emeriss
Executus
Hakkar
Khadgar
Kul Tiras
Mazrigos
Moonglade
Scarshield Legion
Steamwheedle Cartel
Talnivarr
Trollbane
Xavius

German:
Anetheron
Arthas
Azshara
Blackmoore
Blackrock
Die Arguswacht
Die ewige Wacht
Die Todeskrallen
Durotan
Gilneas
Kargath
Khaz'goroth
Lothar
Malygos
Nazjatar
Nefarian
Rexxar
Thrall
Tichondrius
Ysera

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
Kevinp schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 16:16:
[...]

als je tijd over hebt paladin, die zullen er veel zijn, maar weinig lvl 70 dus dan kan je guilds uitzoeken.
best cliche gok ik.. als TBC (ik moet hierbij steeds aan de tering denken :P ) uitkomt zal het sterven van alle bloodelfs en draeani's... gewoon niet leuk denk ik.. mja wat doe je eraan... ik blijf lekker levelen.. als ik lvl 70 ben ga ik wel aan een blood elf beginnen... horde blijft me toch trekken....maar ik ga niet rerollen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
Kaap schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 16:19:
En wederom extended maintenance:

[...]
ik vind het wel goed dat ze het opdelen, mijn realm zit er niet bij, ik was vorige week de lul .. maar ja dan krijgen wij natuurlijk nu de lag.. als ze alles in 1 keer zouden doen.. dan maar even 2 dagen plat.. maar geen irritaties betreffende de lag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:12

Phydomir

Dennis

Gisteravond weer een leuke avond gehad in BWL. Onze guild zit een een maandje in bwl en gisteren razorgore in 4 tries neer (hier hebben we het meeste moeite mee). Daarna veal in 2 en broodlord in 1 try. Toen was helaas de raid over.

Vanavond moet firemaw toch zeker voor het eerst neer gaan. Kijk er nu al naar uit :)

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Geen slow-chat!
Geen one-liners!
Geen onzinnig offtopic geblaat!