Het Grote World of Warcraft topic - Deel 90 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.478 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ImdaMned schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 16:01:
[...]

Ik weet dat je een ; ) hebt gedaan... Maar jij weet net zo goed als ik dat mensen die nog nooit in MC of hoger hebben meegelopen heel erg geilen op tier 1 items en daar veel gold voor over hebben. Ikzelf zit in een guild die net twins down heeft gekregen (zat al in de guild voordat ze met lucifron begonnen) en heb tussen de 3000 en 4000 gold. Dit is niet door goldbuying gebeurd en ook niet door farmen. Slim inkopen/verkopen op de AH is de makkelijkste manier om gold te verdienen.

Daarnaast is elemental fire / dreamfoil / elemental earth kopen en daar greater nature protection en greater fire protection pots van maken en dat op de AH gooien ook ERG fijn.
Ja en die heb je echt wel nodig dacht ik zo :*)

En epics droppen niet vaak in de wereld. Ik heb het dus niet over epics uit raids :+ heb zeggen en schrijven 1x een epic drop gehad. (Krol Blade) en die verkocht ik voor 420G.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 11:04
Bosmonster schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 15:58:
[...]

Yeah, maar zeggen dat mensen gold buyen om met betaalde MC runs mee te kunnen lopen is wel erg kortzichtig ;)

En al zou dat zo zijn, dan is dat nu juist een van de punten waar de economy en andere spelers dus 0,0 last van hebben, zelfs baat (kan de guildbank van die guild ook wat gespekt worden).
daarom doen wij het nu ook. zo'n 100g per epic :P. Sommige vrienden krijgen het goedkoper. We zijn van de zomer een guild begonnen en hadden 0g. We hadden wel de spelers die de dag nadat we MC clearde ook razor+vael neer hadden.

hmm we zijn horde=flasks voor MT op broodlord. Maar we hadden geen geld, bijkomend "probleem" was dat we in onze eerste MC run een binding kregen, in mijn geval mijn tweede :). Al met all kost het nogal wat om al die zooi te maken, nu doen we zaterdag(nu nog iig) MC met zo'n 30 guildies, wat vrienden, en wat alts, en een stuk of 5 buyers. Deze worden overigens wel geacht soms ook iets te doen hoor. 4 warriors dan moet hij maar een add van garr tanken. zelfde geld voor domo. Maar als ze geen loot krijgen was de run ook gratis(zelfs nog geld verdiend in de meeste gevallen).

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dommerick schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 15:59:
Zo genoeg gespaard voor me crusader. Maar wat is nou de kans dat een crusader proct?. Ik heb een 2.1 atk speed op mijn dreamslayer dus is het dan de moeite om er crusader op te zetten?
tuurlijk, ik heb het op mijn BL defender, proc regelmatig mssn 2x per minuut of zo (bl defender = 1.90 as). Sommige hebben het zelf op 2.70 2handers en daar proc ie regelmatig :D.
Beste is nog altijd DW te gaan en op beide wapen het doen (de off hand heeft dan wel wat minder proc rate d8 ik) maa toch als ze beide proceen is altijd lekker :D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCM
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 30-12-2022

DCM

Kupo!

Ik denk dat van onze (raid) guild ongeveer 1/3 wel eens goud koopt. En ik denk ook dat dat een redelijk gemiddelde is in raid guilds. De gold buyers zijn tenminste de mensen die altijd potions bij zich hebben en voor maximale progress gaan (een van de redenen dat ze gold kopen).
grootste onzin die ik ooit heb gehoord. Jij wilt dus zeggen dat mensen die het spel met, naar mijn mening, de juiste mentaliteit spelen niet voor max progress gaan?? bullshit

Je kunt natuurlijk ook als guild voor de potions etc. zorgen. Guildbank anyone??

I'm not completely worthless. I can be used as a bad example.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dosed
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 05-09 13:59
Even een vraagje tussendoor;

Iemand die hier op Trollbane zit in een active guild. Zoja, whisper me een keertje ingame als jullie nog members zoeken. Character name is Haga

bvd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• razoon
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-09 23:09

razoon

"Keep on keeping on"

De skill Predatory Instincts voor Druids verhoogt Critical Strike Damage Bonus met melee attacks met 3%

Kan iemand uitleggen wat ik onder CSDB precies moet verstaan en hoe het word berekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14:50

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Verwijderd schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 16:00:
[...]

Meelopen met MC 8)7 Lekker makelijk. Maar daar heb ik het spel niet voor gekocht. Ik wil zelf meedoen met raids en niet meelopen. Want als je meeloopt voor zoveel G per keer hoef je niets te doen om epics te krijgen. Over lame gesproken dan 8)
Ik denk dat dat z'n punt ook een beetje is. Maar als je inderdaad al zo lame bent om met MC mee te lopen maakt het ook niet meer uit dat je zo lame bent dat je geld koopt right? :P

Ik kan me best indenken dat er mensen zijn die geld kopen omdat ze anders niet meekomen. Ik moet zeggen dat de verleiding bij mij af en toe ook wel heel erg hoog werd om geld te kopen. Ik bedoel, ik werk, ik ga naar school, heb een vriendin, etc. Ik kan dus alleen 's avonds doordeweeks 2 of 3 keer spelen en wil ook endgame doen.
Maar hoge repaircosts voor first-tries op nieuwe bosses maken het af en toe best lastig om fatsoenlijk mee te kunnen doen. Daarnaast moet ik ook steeds meer geld uitgeven aan potions.
Echter heb ik het spel ook niet gekocht om altijd maar scholo en strath te blijven rennen... 8)7

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-09 05:34
DCM schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 16:07:
Je kunt natuurlijk ook als guild voor de potions etc. zorgen. Guildbank anyone??
Dus iedereen die gold koopt doet een gold donatie aan de guildbank zodat die pots kan uitgeven aan raidmembers :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben het compleet eens met bosmonster,

Blizzard heeft de economy zo verzonnen, blizzard stopt bosses in het spel waar je absoluut, 100%, altijd 8 flasks voor een kill moet gebruiken, en tenzij je niet werkt/studeert is het simpelweg onmogelijk/extreem moeilijk om de matts/gold zelf te farmen. Okay, als je 40-60 uur werkt zoals ik en daar naast ook nog eens raid dan zou het mogelijk zijn om in het weekend bijvoorbeeld een paar uur te gaan grinden, maar dan spendeer ik toch liever wat tijd met vriendin die ik zowieso al te weinig zie door WoW.

Van mijn part mag blizzard flasks uit de game halen, en alleen Elixers laten bestaan aangezien die nog aardig te grinden/betalen zijn. In sommige encounters moet ik bijvoorbeeld gewoon 3 shadow protection pots gebruiken(Loatheb) of 3 major mana pots (patchwerk) en dit komt dus elke week terug.

Ik heb zelf nog geen geld gekocht aangezien ik geluk heb gehad met wat drops en dergelijken, maar als mijn (nu nog maar 2k) 3k gold berg op raakt zal ik zeker gaan kopen.

Aan de andere kant zit dan weer het extreme geval van een level 10 die 5k gold gaat kopen en alle blues op AH buy-out-en, ja dat is natuurlijk absoluut niet nodig, maar het is zijn account en zijn geld, dus laat hem lekker doen waar hij zin in heeft, hij dupeert er niemand mee. (Ooo mijn quest mobs worden gegrind, mja dat is nou niet echt een kwestie van leven of dood :p)

Moraalridders hier lijken dus mensen zonder baan, studie of een actief sociaal leven. Niet dat ik daar over oordeel, maar dan moet je natuurlijk niet de mensen die deze wel hebben lopen flamen dat ze WoW niet moeten spelen als ze niet 5 uur+ per week willen grinden om de wekelijkse kosten van raiding bij te houden..

Echter is deze discussie al vrij vaak langsgekomen.. "Let's just agree to disagree" zou ik zeggen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCM

DCM

Kupo!

@ Kaap

sure..........nib.

gelukkig zijn er altijd mensen die niet serieus kunnen zijn

[ Voor 6% gewijzigd door DCM op 20-10-2006 16:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Laatst online: 17:26
[...]

grootste onzin die ik ooit heb gehoord. Jij wilt dus zeggen dat mensen die het spel met, naar mijn mening, de juiste mentaliteit spelen niet voor max progress gaan?? bullshit

Ook een guildbank heeft zo z'n grenzen, zeker na een paar avonden wipen op een nieuwe boss.

Ik vertel je simpelweg hoe ik het zie, dat jij dat onzin vind moet jij weten. Als je je daardoor beter voelt: ik vind wat jij zegt de grootste onzin ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja Gold problemen heb ik ook bijna nooit. Ik zorg er voor dat ik eigenlijk altijd boven de 200Gold zit. Nu is dit niet zo veel vergeleken met een post boven mij, iemand die 4k heeft, maar het is voldoende voor een flink aantal keren vol whipen op Naxx bazen. Verder is het inderdaad heel handig om AH in de gaten te houden. Geld máákt geld! Als je die motto aanhoudt en je weet de economie van je server een beetje te doorgronden dan kan je ook makkelijk geld verdienen. Koop een Epic voor cheap, verkoop de Epic voor het 3voudige bv. Ace of portals kopen voor 80G, de rest al hebben gekocht voor 5 per stuk, 7x5 +80 = 115 Gold. De Portals Deck verkoopt op mijn server meestal voor 250+ en soms 300 zelfs, tel uit je winst.

Je kan het ook té bont maken: Mage bij mij op de server is dé Enchanter voor dé endgame guild op de server. Die dude heeft 15k (!) gold momenteel. Hij vind het leuk om Gold te sparen :) (Toevallig is ie ook nog eens half chinees hahaha)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
Dosed schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 16:09:

Iemand die hier op Trollbane zit in een active guild. Zoja, whisper me een keertje ingame als jullie nog members zoeken. Character name is Haga

bvd
Wel handig om te vermelden welke faction je speelt ;) Als je Horde bent moet je ingame trollimmie maar whisperen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

grootste onzin die ik ooit heb gehoord. Jij wilt dus zeggen dat mensen die het spel met, naar mijn mening, de juiste mentaliteit niet voor max progress gaan?? bullshit

en als je 5 avonden minimaal per week raid, hoe snel denk jij dat de guildbank leeg is?

Die gasten van nilithium waren 7 dagen per week aan het raiden toen ze in strijd waren met kel'thuzad first kill. Wanneer hadden zij de tijd om voor potions te farmen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cleetje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 07-08-2024

Cleetje

Psycho Slave ++

Ik meng me even in de discussie, want er wordt hier niet echt gesproken over de echte problemen die goldbuying met zich mee brengen.

Het grootste probleem is eigenlijk de manier waarop gold gehaald wordt door de partijen die het verkopen: bots. Het gebruik van bots is simpelweg cheaten, hoofdzakelijk omdat een bot geen last heeft van vermoeidheid e.d. Hierdoor kan die "gezellig" grinden op alles wat los en vast zit, waardoor de echte spelers die alleen even 's avonds/in de vrije uurtjes langswippen, gewoon nauwelijks iets overhouden. Resultaat is vervolgens dat deze eerlijke spelers dus minder kunnen grinden, dus minder gold verdienen in een bepaalde tijd.

Vervolgens verkopen de eigenaren van bots al dat geld dat automagisch binnen komt. De kopers zijn vaak, juistem, de mensen die niet meer zo vaak/goed kunnen grinden omdat die irritante bots daar al bezig zijn. Echter, wat men dan vaak niet ziet, is dat juist door het kopen van dat soort gold, het botten alleen maar ergen wordt. Uiteindelijk zullen steeds meer mensen "gedwongen" worden om gold te kopen, waardoor er meer bots in worden gezet om aan de toenemende vraag te voldoen.

En juist dat vindt ik zo erg: het gold wordt verkregen door te cheaten (botten). Als er nu echte spelers bezig waren om te farmen, dan had ik er nauwelijks moeite mee gehad. Immers, die spelers hebben (hopelijk) ook een leven en last van vermoeidheid e.d. Ze kunnen niet non-stop doorgaan en dus wordt gold op een eerlijke manier verdiend. Als het daar bij bleef, dan had ik het veel minder erg gevonden, maar helaas leidt ook dit uiteindelijk tot botten (mits mogelijk), omdat het veel makkelijker is voor de verkoper.

Ter afsluiting: het goldbuyen an sich zie ik meer als het "rijke papa syndroom" :P Helaas zijn de gevolgen vaak dat er veel ge-bot wordt en dat botten verziekt het spel voor anderen juist. Daarom koop ik principieel nooit gold en zal het ook nooit gaan doen. Als dat betekend dat ik vervolgens nooit hardcore zal raiden/epics krijg, dan heb ik daar alle vrede mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
DCM schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 16:10:
@ Kaap

sure..........nib.

gelukkig zijn er altijd mensen die niet serieus kunnen zijn
En zijn er altijd mensen die een spelletje te serieus nemen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCM

DCM

Kupo!

Moraalridders bladiebladiebla
waarom direct moraalridders?? Kunnen natuurlijk ook mensen zijn die gewoon graag spelen zoals het eigenlijk bedoelt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perox
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 24-11-2024

Perox

Meestal niet

Bosmonster schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 16:01:
[...]
Ik denk dat van onze (raid) guild ongeveer 1/3 wel eens goud koopt. En ik denk ook dat dat een redelijk gemiddelde is in raid guilds. De gold buyers zijn tenminste de mensen die altijd potions bij zich hebben en voor maximale progress gaan (een van de redenen dat ze gold kopen).

Apart dat dat bij jullie precies andersom is ;)
We halen ook niet de progress die jullie hebben, waarschijnlijk (Ragnaros al tijdje op farm, Razorgore blijft een probleem). Dat is juist ook mijn punt. Je komt zover als je er tijd in steekt. Bij ons in het gilde is er altijd een soort strijd tussen de "casuals" en de "hardcore raiders". Ik behoor zelf noodgedwongen tot de casuals, want ik heb een leven met een lieve vrouw en zelfs kinderen. Misschien verklaart dat waarom ik een ietwat verbeten reageer op dat goldfarm gedoe, want van nature ben ik "hardcore".

Perox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dampie
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19-12-2022

Dampie

Generalist ohne ende

Dosed schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 16:09:

bvd
Horde of alliance? Dat is wel even belangrijk om te weten. Zit zelf in de alt guild van Disorder en is meestal wel een gezellige boel. Alleen Nederlanders, dus regelmatig slap geouwehoer. Ben vanavond online, dus kan ik wel even vragen of er iemand is die je kan inviten. Er waren voor zover ik weet geen restricties anders dan dat je nederlands spreekt :)

Btw, ik spreek dan wel over een alliance guild :*)

Time spend gaming is time spend well

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DCM schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 16:14:
[...]

waarom direct moraalridders?? Kunnen natuurlijk ook mensen zijn die gewoon graag spelen zoals het eigenlijk bedoelt is.
en wie bepaalt hoe het spel moet worden gespeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCM

DCM

Kupo!

even een applaus aan Cleetje.........gelukkig nog mensen hier die normaal willen spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GG85
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-09 15:21

GG85

.......

Kaap schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 16:12:
[...]

En zijn er altijd mensen die een spelletje te serieus nemen :+
Probleem is dat een MMORPG voor veel mensen meer is dan een spelletje, ergens wel terecht: t gaat namelijk over een heel sociaal en gezellig gebeuren en als dat door anderen ondermijnd wordt kan ik wel snappen dat mensen zich daar over kunnen opwinden.

[ Voor 27% gewijzigd door GG85 op 20-10-2006 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Cleetje schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 16:12:
Ik meng me even in de discussie, want er wordt hier niet echt gesproken over de echte problemen die goldbuying met zich mee brengen.

Het grootste probleem is eigenlijk de manier waarop gold gehaald wordt door de partijen die het verkopen: bots. Het gebruik van bots is simpelweg cheaten, hoofdzakelijk omdat een bot geen last heeft van vermoeidheid e.d. Hierdoor kan die "gezellig" grinden op alles wat los en vast zit, waardoor de echte spelers die alleen even 's avonds/in de vrije uurtjes langswippen, gewoon nauwelijks iets overhouden. Resultaat is vervolgens dat deze eerlijke spelers dus minder kunnen grinden, dus minder gold verdienen in een bepaalde tijd.

Vervolgens verkopen de eigenaren van bots al dat geld dat automagisch binnen komt. De kopers zijn vaak, juistem, de mensen die niet meer zo vaak/goed kunnen grinden omdat die irritante bots daar al bezig zijn. Echter, wat men dan vaak niet ziet, is dat juist door het kopen van dat soort gold, het botten alleen maar ergen wordt. Uiteindelijk zullen steeds meer mensen "gedwongen" worden om gold te kopen, waardoor er meer bots in worden gezet om aan de toenemende vraag te voldoen.

En juist dat vindt ik zo erg: het gold wordt verkregen door te cheaten (botten). Als er nu echte spelers bezig waren om te farmen, dan had ik er nauwelijks moeite mee gehad. Immers, die spelers hebben (hopelijk) ook een leven en last van vermoeidheid e.d. Ze kunnen niet non-stop doorgaan en dus wordt gold op een eerlijke manier verdiend. Als het daar bij bleef, dan had ik het veel minder erg gevonden, maar helaas leidt ook dit uiteindelijk tot botten (mits mogelijk), omdat het veel makkelijker is voor de verkoper.

Ter afsluiting: het goldbuyen an sich zie ik meer als het "rijke papa syndroom" :P Helaas zijn de gevolgen vaak dat er veel ge-bot wordt en dat botten verziekt het spel voor anderen juist. Daarom koop ik principieel nooit gold en zal het ook nooit gaan doen. Als dat betekend dat ik vervolgens nooit hardcore zal raiden/epics krijg, dan heb ik daar alle vrede mee.
Blizzard kan dit voorkomen, maar ze houden zich stug hierin (waarschijnlijk omdat ze een fortuin verdienen aan goldsellers door de vele accounts). Als ze zelf gold gaan verkopen (zoals Sony bijvoorbeeld al doet of gaat doen en enkele anderen ook al) zijn veel problemen verholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
DCM schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 16:14:
[...]
Dat kan en dat is ook niet erg, maar om nou iemand persoonlijk te gaan aanvallen omdat hij ook plezier wil halen uit een spelletje en daarom gold koopt zodat hij lekker ongeremd kan spelen. Je mag best je mening uitten maar om direct een grote preek te gaan houden zoals sommigen hier, lijkt een beetje als die standaard copy&pastes die je op GoT ziet "Wij op GoT verwachten dat je de search hebt gebruikt".

Het mag na 90 deeltjes duidelijk zijn dat de meningen omtrendt gold kopen verdeelt zijn. Moeten we die discussie nou echt telkens opnieuw gaan voeren? Is het echt nodig iemand telkens opnieuw af te branden als die zegt dat die gold gekocht heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCM

DCM

Kupo!

Is het echt nodig iemand telkens opnieuw af te branden als die zegt dat die gold gekocht heeft?
eerlijk?? Ja dat vind ik nodig. Vooral als je het hier even luid en duildelijk gaat lopen verkondigen.

en dat ongeremd spelen kan ook makkelijk zonder gold te kopen. Helemaal op lvl 20 waar het hier over ging

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
GG85 schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 16:18:
[...]

Probleem is dat een MMORPG voor veel mensen meer is dan een spelletje, ergens wel terecht: t gaat namelijk over een heel sociaal en gezellig gebeuren en als dat door anderen ondermijnd wordt kan ik wel snappen dat mensen zich daar over kunnen opwinden.
Ik speel al jaren MMORPG's, ik heb echter geen last van bots. Ik snap zelf dan ook niet goed in hoeverre een goldfarmer dat sociaal en gezellige gebeuren kan ondermijnen. Ja, ik zie ze lopen en farmen, maar ik wordt er niet warm of koud van. Nou ja warm wel een beetje, als ze opposing faction zijn haal ik die free HK wel even op :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• razoon
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-09 23:09

razoon

"Keep on keeping on"

razoon schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 16:09:
De skill Predatory Instincts voor Druids verhoogt Critical Strike Damage Bonus met melee attacks met 3%

Kan iemand uitleggen wat ik onder CSDB precies moet verstaan en hoe het word berekend?
Iemand een idee wat die Bonus is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:06
Verwijderd schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 16:15:
[...]

en wie bepaalt hoe het spel moet worden gespeeld?
Blizzard, door te stellen dat verkopen van items niet mag O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perox

Perox

Meestal niet

Kaap schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 16:19:
[...]

Dat kan en dat is ook niet erg, maar om nou iemand persoonlijk te gaan aanvallen omdat hij ook plezier wil halen uit een spelletje en daarom gold koopt zodat hij lekker ongeremd kan spelen. Je mag best je mening uitten maar om direct een grote preek te gaan houden zoals sommigen hier, lijkt een beetje als die standaard copy&pastes die je op GoT ziet "Wij op GoT verwachten dat je de search hebt gebruikt".

Het mag na 90 deeltjes duidelijk zijn dat de meningen omtrendt gold kopen verdeelt zijn. Moeten we die discussie nou echt telkens opnieuw gaan voeren? Is het echt nodig iemand telkens opnieuw af te branden als die zegt dat die gold gekocht heeft?
Ik reageerde vooral omdat hier iemand zelfs het lef had om advies te vragen over zijn aankoop, en hoe lang hij moet wachten. Daarmee wordt de schijn van tolerantie gewekt, en ik wil duidelijk laten weten dat er minstens sprake is van grote verdeeldheid over dit onderwerp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:06
Perox schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 16:23:
[...]

Ik reageerde vooral omdat hier iemand zelfs het lef had om advies te vragen over zijn aankoop, en hoe lang hij moet wachten. Daarmee wordt de schijn van tolerantie gewekt, en ik wil duidelijk laten weten dat er minstens sprake is van grote verdeeldheid over dit onderwerp.
Check eens dat ADs onderaan en rechts van dit topic, OMG, GOLD SELLERS !

p.s. zit op werk en daar is die zooi geblocked. weet dus niet precies waar ze staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cleetje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 07-08-2024

Cleetje

Psycho Slave ++

razoon schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 16:22:
[...]

Iemand een idee wat die Bonus is?
Jawel, het zit als volgt (mocht ik een fout maken dan hoor ik het wel :P):

Crits geven bonus dmg, in geval van melee is dat 100% bonus dmg. Als dat verhoogt wordt me 3% krijg je dus 103% ipv 100%. Oftewel, je doet ineens 100+103%=203 dmg, in plaats van 200.

EDIT: Juistem, lekker hoor dat posten op je werk :P

[ Voor 51% gewijzigd door Cleetje op 20-10-2006 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dampie
  • Laatst online: 19-12-2022

Dampie

Generalist ohne ende

Kaap schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 16:19:
[...]

En daar ben ik het helemaal mee eens, volg toch alweer een deeltje of 50 actief en de rest heb ik op mijn gemak gelezen, maar dat gold buying is nu al zo vaak langs gekomen, dat de discussie an sich al niet meer interessant is. De een koopt het, de ander spendeert een paar uur in een gebied waar het een en ander te halen is. Ieder zijn ding, laten we weer verder gaan met nuttige discussies.

Ik kan vandaag niet wachten op naar huis te gaan. Heel de week visite gehad en daardoor niet kunnen spelen. Heb er zin in en ga waarschijnlijk ff lekker op mijn gemak grinden. In de hoop dat ik nog een horde bot (hoewel er niet veel zijn) tegenkom die ik op me gemakkie kan slopen. Dat is het enige waar ik echt van baal. Bijna al die bots zijn alliance en dat maakt het niet makkelijker voor mij om mijn frustraties er uit te kunnen gooien.

Time spend gaming is time spend well

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCM

DCM

Kupo!

ImdaMned schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 16:24:
[...]

Check eens dat ADs onderaan en rechts van dit topic, OMG, GOLD SELLERS !
OMG noes!!! gelukkig zijn ze hier ook geblocked xD

[ Voor 27% gewijzigd door DCM op 20-10-2006 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
DCM schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 16:21:
[...]
eerlijk?? Ja dat vind ik nodig. Vooral als je het hier even luid en duildelijk gaat lopen verkondigen.
Je kan ook gewoon fatsoendelijk zijn en iedereen in zijn waarde laten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DCM schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 16:21:
[...]

en dat ongeremd spelen kan ook makkelijk zonder gold te kopen. Helemaal op lvl 20 waar het hier over ging
Ik denk dat je beter bij blizzard kan gaan posten. Dat heeft naar alle waarschijnlijkheid meer zin als hier telkens te posten met wat jij vind. Daar kunnen ze er iets aan doen (not :+ ) hier kan je blijven posten over dit onderwerp aleen heeft het allemaal niet zo'n zin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
MC epics verkopen? Dat word bij ons op de server door PUGs gedaan. AQ epics worden zelfs verkocht alleen daar verdien je niet genoeg op om een hele raid van te voorzien van Flasks.
Nee als je echt hard mee wil doen met de wereld top 10, dan heb je elke raid zoveel pots voor nodig, dat je of 20 uur in de week moet grinden of wel gold moet kopen.
Maar zodra je alles dan op farm hebt, dan heb je geen grote hoeveelheid pots meer nodig en kan je met 2 uur per week farmen al alle mats hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCM

DCM

Kupo!

Kaap schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 16:27:
[...]
Ben ik normaal ook en doe ik normaal ook, maar niet als het hierom gaat. Dis mijn 3e mmorpg en vind het gewoon triest dat mensen dat goldbuyen nodig vinden.

Maar goed ga het er verder niet over hebben aangezien er al teveel over is gezegd en het toch nutteloos is. Maar ben het wel ff kwijt :P

[ Voor 11% gewijzigd door DCM op 20-10-2006 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DCM schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 16:15:
even een applaus aan Cleetje.........gelukkig nog mensen hier die normaal willen spelen
Wacht even, dus "normaal" is:
  • Niet de nieuwste content zo goed/snel mogelijk doorlopen
  • Tijdens het raiden bang zijn om een mana pot te gebruiken omdat je er oh-zo lang voor moet grinden en vervolgens je raid wipen omdat je oom bent, idem voor stoneshield pots voor warriors. En je dus nooit de laatste end-game instances zult doen.
Indien de twee bovenste niet het geval zijn
  • Naast hardcore raiden (7x5=35 uur) ook nog eens tijd nemen om al de materials, repair costs te farmen (zo'n 5 uur per week). 35 + 5 = 40.
Mooie definitie van "normaal" bovendien ben jij niet in de positie om deze term te definiëren lijkt me :/.
Overigens, als je het gold-buyen echt cheaten vind, dan report je de posts waarin erover gesproken wordt toch? zullen we er wel achter komen wat de mods ervan vinden. Het is niet illegaal om gold te kopen, zoals al vele malen gezegd is. Bovendien staat in de waarschuwing die je elke keer als je post
Geen one-liners!
en als ik deze pagina alleen al even door kijk dan zie ik van jou al 5 one-liners/flames.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perox

Perox

Meestal niet

Kaap schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 16:27:
[...]
Dan kan je ook gewoon fatsoenlijk zijn en je gold-buying-gelul voor jezelf houden. Wat ik niet weet hoef ik ook niet op te reageren, wel zo prettig voor iedereen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-08-2024
Angeloonie schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 15:34:
[...]

Dus de definitie van een MMORPG is volgens jou niet vermaak, maar minstens 60 uur per week gamen tot je er bij neervalt?

@Thrilled, laat even weten of je het nog krijgt, ben wel benieuwd. 11,5 dollar is niet zo gek veel :)
Jezus wat een discussie ineens :D ik ga er niet op in hoor, anderhalve pagina lang, en er zal heus niks nieuws gezegd zijn... goud is trouwens net afgeleverd... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCM

DCM

Kupo!

Oh sorry Uber leete BarryW

Heb de laatste 2 even voor het gemak aangepast

maar ik zal maar even doen alsof ik dat niet gelezen aangezien ik het er niet meer over wilde hebben :)

[ Voor 17% gewijzigd door DCM op 20-10-2006 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha sorry als ik zo overkwam, wilde alleen even mijn punt maken.

Vanavond weer op sapphiron.. best een leuk gevecht alleen moet ik zeggen als healer toch wel erg mana intensief, denk dat ik voor maximale +regen ga, op de eerdere tries was ik soms rond de 80% al compleet OOM (Nog geen pot/mana tide gebruikt, dat wel).
Ik verwacht dat hij binnenkort wel neer zal gaan, kwestie van positie en oefening zoals vrijwel alle andere gevechten hé. Zou wel tof zijn om Kel'Thuzad deze reset nog te zien (of zelfs te killen, heb gehoord/gezien dat hij een pushover is :o)
Thijs schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 16:57:
Even iets anders tussen door... ik ben op het moment een rogue twink aan het maken maar ik zit nogal te twijfelen tussen agility en stamina. Ik kan bijvoorbeeld op boots 7 agi of 7 sta enchanten, wat is belangrijker? Zo ook kiezen van greenies... 4 str + 4 agi kiezen (dps) of 4 agi + 4 sta? Ik heb het idee dat je stamina boosten toch wel enigszins belangrijk is om zo te kunnen overleven. Maarja, vraag me af of dit niet ten koste gaat van m'n damage...
Heb zelf ook een tijdje getwinked, persoonlijk zou ik als rogue niet voor str/agi gear gaan maar inderdaad voor Agi/Stm. Je kunt zoveel damage doen als je wilt, maar zonder genoeg hp zul je toch nog gezerged worden. Mijn hunter had rond de 1.1k health en dat was zeker genoeg om de meeste zergs te overleven. Het ligt dus ook een beetje aan je current health/dmg, als je bijvoorbeeld de allerbeste wapens hebt met dual agi of crusader dan kun je overwegen wat meer op stm te richten, heb je iets mindere wapens dan op extra dmg.

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2006 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCM

DCM

Kupo!

hoop dat het lukt dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23:13
Even iets anders tussen door... ik ben op het moment een rogue twink aan het maken maar ik zit nogal te twijfelen tussen agility en stamina. Ik kan bijvoorbeeld op boots 7 agi of 7 sta enchanten, wat is belangrijker? Zo ook kiezen van greenies... 4 str + 4 agi kiezen (dps) of 4 agi + 4 sta? Ik heb het idee dat je stamina boosten toch wel enigszins belangrijk is om zo te kunnen overleven. Maarja, vraag me af of dit niet ten koste gaat van m'n damage...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 16:49:
[...]

Haha sorry als ik zo overkwam, wilde alleen even mijn punt maken.

Vanavond weer op sapphiron.. best een leuk gevecht alleen moet ik zeggen als healer toch wel erg mana intensief, denk dat ik voor maximale +regen ga, op de eerdere tries was ik soms rond de 80% al compleet OOM (Nog geen pot/mana tide gebruikt, dat wel).
Ik verwacht dat hij binnenkort wel neer zal gaan, kwestie van positie en oefening zoals vrijwel alle andere gevechten hé. Zou wel tof zijn om Kel'Thuzad deze reset nog te zien (of zelfs te killen, heb gehoord/gezien dat hij een pushover is :o)
Kel'thuzad moet goed te doen zijn in 2 dagen, alleen weer zo'n pot eater :<
Wat heal je als shaman eigenlijk bij Sapphiron? Bij ons hebben we 2 paladins voor 1 groep, rest van de groepen is gedaan door priests, druids voor MT en de rest van de paladins als hulp voor groepen/tank. En alle non-healers en non-MT in 300+ FR buffed. Healers 240+ buffed en MT geen frost res.
Bij onze eerste kill hadden alle healers een Flask of Distilled Wisdom en alle non-healers Greater Frost pots slikken zoveel mogelijk, zodat het ons mana bespaard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiS-K
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-09 03:34
Ik zag bij de reacties over het kopen van goud een paar keer voorbij komen dat goud kopen zogenaamd niet strafbaar zou zijn. Laat ik iedereen even uit de droom helpen: http://www.blizzard.com/support/wowaa/?id=aDisplay02046p

Naast de feiten op die pagina heb ik geruchten gehoord dat er accounts gesuspend worden voor het kopen van goud.

quote:

Any evidence uncovered by Support investigations that the account has been involved in the exploitation of the World of Warcraft Economy by purchasing currency, items, characters and/or accounts may result in:

* Removal of any World of Warcraft content that was purchased from anyone other than Blizzard Entertainment. Note that the sale of existing accounts, currency, items, and characters, or any aspect thereof, is not presently offered by Blizzard or its licensees, nor is the availability of such services foreseen.
* Immediate Account Closure of any account found to have been transferred from the registered user to anyone else. Blizzard Entertainment neither recognizes nor permits the transfer of accounts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Niet online
DiS-K schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 17:06:
Ik zag bij de reacties over het kopen van goud een paar keer voorbij komen dat goud kopen zogenaamd niet strafbaar zou zijn. Laat ik iedereen even uit de droom helpen: http://www.blizzard.com/support/wowaa/?id=aDisplay02046p

Naast de feiten op die pagina heb ik geruchten gehoord dat er accounts gesuspend worden voor het kopen van goud.

quote:

Any evidence uncovered by Support investigations that the account has been involved in the exploitation of the World of Warcraft Economy by purchasing currency, items, characters and/or accounts may result in:

* Removal of any World of Warcraft content that was purchased from anyone other than Blizzard Entertainment. Note that the sale of existing accounts, currency, items, and characters, or any aspect thereof, is not presently offered by Blizzard or its licensees, nor is the availability of such services foreseen.
* Immediate Account Closure of any account found to have been transferred from the registered user to anyone else. Blizzard Entertainment neither recognizes nor permits the transfer of accounts.
Dan zal ik jou even uit een droom helpen. Er is nog nooit iemand gebanned voor "casual" gold buying, alleen farm bots worden gebanned om de zoveel tijd, nadat er allang winst uit is gehaald, waarna men weer nieuwe accounts koopt en het van voor af aan begint. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vincentio schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 17:02:
[...]

Kel'thuzad moet goed te doen zijn in 2 dagen, alleen weer zo'n pot eater :<
Wat heal je als shaman eigenlijk bij Sapphiron? Bij ons hebben we 2 paladins voor 1 groep, rest van de groepen is gedaan door priests, druids voor MT en de rest van de paladins als hulp voor groepen/tank. En alle non-healers en non-MT in 300+ FR buffed. Healers 240+ buffed en MT geen frost res.
Bij onze eerste kill hadden alle healers een Flask of Distilled Wisdom en alle non-healers Greater Frost pots slikken zoveel mogelijk, zodat het ons mana bespaard.
Alle priests/druids op group healing en de shamans op MT, gebruik zelf Healing Wave R4 (147 mana) op de MT, dat zijn de kosten niet. Alleen als mn group echt burst dmg (blizz) neemt dan spam ik me een ongeluk, idem voor het geval als ik zelf aardig wat damage neem.
Gebruik op het moment 200buffed(totem) frost resistance icm 790healing en 70mana/5.. maar ik neem nog steeds standaard 300dmg van z'n aura.
Lijkt me trouwens voor priest het best om Heal/Flash heals te gebruiken op jezelf+eventuele andere healer in je group en de rest met renew levend te houden? Aangezien PoH spam niet echt werkt omdat jezelf/andere healer in je group geen maxed FrR hebben.
DiS-K schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 17:06:

quote:

Ik zal jou ook uit je droom helpen, alles draait om geld, ja ook bij blizzard. Er zijn zo ongelofelijk veel bots tegenwoordig, heb je enig idee hoeveel het voor blizzard op levert? Elke keer als blizzard 20,000 ofzo accounts banned kopen de gold farmers weer 20,000 nieuwe accounts. En ik betwijfel zeer of ze dit geld verliezen aan het aantal mensen wat stoppen met spelen door deze bots.

Overigens is je link niet de LUA, dus ook niet "rechtsgeldig" aangezien je het niet getekend hebt.
Je accepteerd de voorwaaren elke keer als er een update is geweest, echter hebben ze er nooit aan toegevoegd dat het kopen van gold illegaal is, surprise surprise.

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2006 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 16:37

Osxy

Holy crap on a cracker

Zojuist van mijn 100% nederlandse guild afgestapt. Man wat zijn hollanders irri in WoW als je er 100 hebt....

Zit nu in Kingdom Knight erg gezelige guild die net met MC zijn begonnen.

[ Voor 84% gewijzigd door Osxy op 20-10-2006 17:16 ]

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 17:11:
[...]

Alle priests/druids op group healing en de shamans op MT, gebruik zelf Healing Wave R4 (147 mana) op de MT, dat zijn de kosten niet. Alleen als mn group echt burst dmg (blizz) neemt dan spam ik me een ongeluk, idem voor het geval als ik zelf aardig wat damage neem.
Gebruik op het moment 200buffed(totem) frost resistance icm 790healing en 70mana/5.. maar ik neem nog steeds standaard 300dmg van z'n aura.
Lijkt me trouwens voor priest het best om Heal/Flash heals te gebruiken op jezelf+eventuele andere healer in je group en de rest met renew levend te houden? Aangezien PoH spam niet echt werkt omdat jezelf/andere healer in je group geen maxed FrR hebben.
Ik hou een renew op mezelf af en toe (lagere rank dat wel) en dan een PoH eens in de zoveel tijd. Unbuffed zit ik al over de 240 FrR dus :)
Wij hebben 7 priests met ons meestal, 3-4 druids en 5-6 paladins, max 16 healers in raid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DiS-K
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-09 03:34
Vincentio schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 17:11:
[...]

Er is nog nooit iemand gebanned voor "casual" gold buying
Dat zeg ik ook niet. Het kan echter wel afgepakt worden en denk maar niet dat je dan je geld nog terugkrijgt :)

[ Voor 18% gewijzigd door DiS-K op 20-10-2006 17:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23:59

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Thrilled schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 16:35:
[...]

Jezus wat een discussie ineens :D ik ga er niet op in hoor, anderhalve pagina lang, en er zal heus niks nieuws gezegd zijn... goud is trouwens net afgeleverd... ;)
Mooi :)

/maakt geld naar PayPal over >:)

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Laatst online: 16:15
DiS-K schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 17:15:
[...]

Dat zeg ik ook niet. Het kan echter wel afgepakt worden en denk maar niet dat je dan je geld nog terugkrijgt :)
Dat Blizz allerlei leuke statements opneemt in de EULA, FAQ's en andere lijstjes betekent nog niet dat ze wat ze zeggen ook waar maken. Ja ze tracken en bannen bots, ja ze proberen de accounts van goldsellers te bannen, maar heb nog nooit gehoord dat iemand gebanned was voor het kopen van goud. Dat wil niet zeggen dat je geen risico loopt, maar het wil wel zeggen dat er niet direct op kopers gejaagd wordt.

Los daarvan inderdaad weer een flinke loze discussie, de meningen zijn verdeeld maar daar waren we een draadje of 10 ook al wel achter.

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Zolang het alleen in de FAQ staat maar nergens vermeld in voorwaarden waar je als gebruiker daadwerkelijk mee instemt, hebben ze bovendien geen poot om op te staan.

Leuk dat support dat zegt, maar het heeft geen onderbouwing.

Graag een quote uit een TOU of EULA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:15
Officiële post:
Ok here it is again. I don't remember exactly which post I was responding to, so I'll just simulate that part real quick...

--------------------------------------------------------------------------------
Q u o t e:
Dear esteemed developer,

Better loot plz?
--------------------------------------------------------------------------------

There is a tier 4 set for most builds for each class.

The boss drops a "token" for a certain slot for a certain set of classes (it's not really called a "token", but I'm speaking of it mechanically here), which you then turn in for the type of set piece of your choice (ie: for a warrior, the tanking plate or the dps plate, or for a druid you choose between the healing, moonkin, or feral gear).
Eindelijk itemization voor elke spec :D

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 26-08 13:22

White Dust

PlaneScape: Torment

Bosmonster schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 18:05:
Zolang het alleen in de FAQ staat maar nergens vermeld in voorwaarden waar je als gebruiker daadwerkelijk mee instemt, hebben ze bovendien geen poot om op te staan.

Leuk dat support dat zegt, maar het heeft geen onderbouwing.

Graag een quote uit een TOU of EULA.
Om de tallozen te quoten (als het een negatieve werking is voor de gebruiker van de software)(

Een eula is in europa niet rechtsgeldig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Niet online
Kapoen schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 18:51:
Officiële post:

[...]

En de meeste klassen eindigen toch in hetzelfde hoekje als altijd en in een higher end guild word het dan niet gewaardeerd als je je PVP gear verbeterd ipv je PvE gear. Bij wijze van spreken.
Starchild schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 18:52:
[...]

Om de tallozen te quoten (als het een negatieve werking is voor de gebruiker van de software)(

Denk je dat Blizzard dat wat uitmaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 04-08 21:37
Kapoen schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 18:51:
Officiële post:

[...]

vet man zit je voor de rest van je leven vast aan 1 spec als je eenmaal je tier 4 hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
DrProctor schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 18:55:
[...]

vet man zit je voor de rest van je leven vast aan 1 spec als je eenmaal je tier 4 hebt
Repeatable quest?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 04-08 21:37
lijkt me niet dat er geen kosten aan tier 4 verbonden zitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22-08 10:49
Als je dat stukje leest niet. ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vincentio
  • Niet online
Aan Tier 3 zitten ook hoge kosten.
Je kan van tier 3 ook meerdere keer hetzelfde item krijgen als je zou willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• we_are_borg
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-09 09:28

we_are_borg

You will Comply

Topicstarter
[...]

Misschien is de eula niet rechtsgeldig maar het is wel geldig als huisregels jij maakt namelijk gebruik van iemand anders zijn dienst en daarbij ben je ook te gast op iemand anders zijn systeem. Ook is het rechtsgeldig dat je software in licentie heb en niet daadwerelijk bezit.

You need the computing power of a P1, 16 MB RAM and 1 GB Harddisk to run Win95. It took the computing power of 3 Commodore 64 to fly to the Moon. Something is wrong here, and it wasn't the Apollo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een probleem met mijn FPS in Wow,
Als ik in een Dungeon of BG inlog komt mijn FPS niet hoger dan 30, maar meestal is die rond de 15.
Mijn Latency is niet het probleem, want die is rond de 40ms.
Ik dacht eerst dat het aan mijn videokaart lag, dus ik heb een andere gekocht. (Eerst X800pro 256mb, Nu X1900XT 256 mb)
Mijn Mainbord is door deze aankoop ook veranderd, dus het mainbord is ook niet het probleem.
Heeft iemand enig idee waar dit aan kan liggen? Ik heb al ongeveer alles geprobeerd, maar ik hoop dat ik iets over het hoofd heb gezien.
Graag een reactie.

Verdere specs van mijn PC:
AMD Athlon 64 X2 4200
Asus A8N SLI SE
Sapphire X1900XT 256mb
2x 250gb SATA
2 Gb intern geheugen.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2006 23:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

Verwijderd schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 23:04:
Ik heb een probleem met mijn FPS in Wow,
Als ik in een Dungeon of BG inlog komt mijn FPS niet hoger dan 30, maar meestal is die rond de 15.
Mijn Latency is niet het probleem, want die is rond de 40ms.
Ik dacht eerst dat het aan mijn videokaart lag, dus ik heb een andere gekocht. (Eerst X800pro 256mb, Nu X1900XT 256 mb)
Mijn Mainbord is door deze aankoop ook veranderd, dus het mainbord is ook niet het probleem.
Heeft iemand enig idee waar dit aan kan liggen? Ik heb al ongeveer alles geprobeerd, maar ik hoop dat ik iets over het hoofd heb gezien.
Graag een reactie.

Verdere specs van mijn PC:
AMD Athlon 64 X2 4200
Asus A8N SLI SE
Sapphire X1900XT 256mb
2x 250gb SATA
2 Gb intern geheugen.
Gebruik je de officiele drivers of de omega drivers? heel veel mensen hebben problemen zoals die van jou met officiele en met omega hebben ze dat niet. Ik heb zelf een nvidia kaart, dus heb geen inside info :)

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ye-roon schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 23:43:
[...]

Gebruik je de officiele drivers of de omega drivers? heel veel mensen hebben problemen zoals die van jou met officiele en met omega hebben ze dat niet. Ik heb zelf een nvidia kaart, dus heb geen inside info :)
Dank je, ik ga morgen de Omega Drivers downloaden. Ik gebruik idd de officiele drivers versie 6.9.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
ik haat bwl, na 36 uur onderhoud, gister(donderdag) niet kunnen raiden vanwege lack aan priests. Vandaag natuurlijk wel BWL gecleared, maar weer geen shield nu al zo'n 40 pogingen gedaan voor het buru shield of chrom shield en nog niets gedropt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Kevinp schreef op zaterdag 21 oktober 2006 @ 00:25:
ik haat bwl, na 36 uur onderhoud, gister(donderdag) niet kunnen raiden vanwege lack aan priests. Vandaag natuurlijk wel BWL gecleared, maar weer geen shield nu al zo'n 40 pogingen gedaan voor het buru shield of chrom shield en nog niets gedropt :(
In mijn 'hardcore' periode heb ik het schild 3x weten dropped in 4 BWL runs.
Soms valt het tegen en soms mee, zelfs als een bepaald item een droprate zou hebben van 50% dan nog is er de kans dat je het nooit te zien krijgt :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
Kapoen schreef op zaterdag 21 oktober 2006 @ 08:00:
[...]

In mijn 'hardcore' periode heb ik het schild 3x weten dropped in 4 BWL runs.
Soms valt het tegen en soms mee, zelfs als een bepaald item een droprate zou hebben van 50% dan nog is er de kans dat je het nooit te zien krijgt :?
alle shield droppen te weinig imho, als warrior moet je die hebben maar ze hebben allemaal maar een droprate van 5% :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10-09 17:11
Drake fang talisman is voor ons voor het laatst in april gedropped :P . Heb de hoop maar opgegeven, ik ga nou voor kiss of the spider, aangezien die regelmatig dropped. Ook death's sting is nog NOOIT gedropped, terwijl wij niet ver achter de world 1st kill zaten van cthun, waar ik gigantisch van baal want ik wil supergraag combat daggers ipv combat swords. Niet dat ik er ooit ook maar mijn handen op kan leggen want de rogue met het meeste dkp heeft 366 DPK, en ik 94 DKP. We hoeven allebij niets meer uit deze DKP pool (behalve DFT en death's sting dus)(en we hebben 3 dkp pools: dkp1: aq40/mc/bwl dkp2: ZG/aq20 en dkp3: naxx) en hij heeft 100% attendance :P .

[ Voor 4% gewijzigd door pica op 21-10-2006 11:06 ]

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Kevinp schreef op zaterdag 21 oktober 2006 @ 10:37:
[...]

alle shield droppen te weinig imho, als warrior moet je die hebben maar ze hebben allemaal maar een droprate van 5% :s
Er zijn redelijk veel goede schilden te krijgen voor je naar BWL (en hoger) gaat:
- Drillborer Disk uit MC
- Aegis of the Bloodgod uit ZG
- Een van de Royals uit Silithus dropped een schild met een goeie lap stamina
- Buru in AQ20 zoals je zelf al aangaf

Maar natuurlijk zijn dropchances niet cumulatief en kan je bovenstaande schilden
blijven grinden zonder ze ooit te zien 8)7

En Draconian Deflector is ook nog altijd een heel goede optie (zeker met +sta of +block enchant).
Ik vrees zelfs dat als Blizz dit schild niet nerfed (zoals met de crit rating bv) dat we zelfs
nog level 70 tanks gaan zien met dit ding :) Ok, lichtelijk overdreven natuurlijk, maar
het is een goed schild, zelfs voor MC/BWL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Wij hebben zoiets met Red Dragonscale Protector, zitten ook al drie pala's op te wachten. Zometeen lopen we eerder met Wormscale Blocker dan met RDP. :x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Exitium schreef op zaterdag 21 oktober 2006 @ 13:49:
[...]

Wij hebben zoiets met Red Dragonscale Protector, zitten ook al drie pala's op te wachten. Zometeen lopen we eerder met Wormscale Blocker dan met RDP. :x
Als ik een lievelings item moet kiezen, is het dus echt wel RDP, dat schild is echt ziek goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een slap gelul allemaal hier over goldfarmers / buyers. Anyway is hier iemand die toegang tot de beta heeft en een mage heeft? Wil weten hoe die water elemental nu echt bevalt en of die nieuwe arcane spell (spell power) het echt waard is om zo diep in arcane tree te gaan. Geloof dat die talent nu bugged is in beta trouwens maar dan nog :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schalkie
  • Niet online

Schalkie

mac enzo.

Jaja net onyxia gedaan in de burning crusade beta (horde kant) de drops, Judgement helmx2 ;) verder merk je wel dat je een hoger level hebt onyxia is nog makkelijker dan ze al was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Ben erover aan het denken om terug te speccen naar Retri op m'n pala. Ga in BC toch voor een 9/11/41 build en aangezien ik ook meer loop te PvP'en de laatste tijd wil ik voor een 20/0/31 build gaan. Weet alleen niet hoeveel crit% ik nodig heb om een Retribuild goed te laten werken. (ivm Vengeance bijv) Iemand enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dekay
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 14-09 09:32
Bij de Summary van de video staat:
*My account has been closed over making this video*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Kaap schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 11:32:
[...]

NDA is lifted, waarom zou nu zijn account gesloten zijn :?
www.wowexposed.de.vu is ook een tijdje dicht geweest en heeft al zijn screenshots (ook die van T4)
verwijderd. Nu is het een site die alleen nog maar blue posts registreerd.

Op wowexposed stonden de verschillende T4 sets trouwens in verschillende kleuren afgebeeld.
Nu ik weet dat er voor elke spec een set komt is dit logisch natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 15:32

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekje
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online

Koekje

GoT-lurker

Ik zit nu al een tijdje in de guild <vita nova> helaas na het vertek van een paar van de core spelers stelt deze guild niet zoveel meer voor, veel slackers en vaak te weinig mensen online om fatsoenlijk een instance te doen. Echter er zitten wel een hoop leuke wow spelers in deze guild en ik heb nog een berg dkp liggen. Ik zie als officer deze guild echt "downhill" gaan, wat zouden jullie doen? Dit zinkende schip verlaten en een guild joinen de alles al op farm heeft of doorgaan met deze guild. Er zijn al 10-15 goede spelers vertrokken.

There are 10 types of people in this world. Those who understand binary, and another 9 who don't give a s**t.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
[...]

EULA niet rechtsgeldig? Maakt het uit wat voor naampje je eraan hangt? Je maakt gebruik van een dienst en gaat hierbij akkoord met hun voorwaarden.

Waar haal je die vreemde wijsheid vandaag dat een 'contract' (want dat zijn de voorwaarden feitelijk) niet rechtsgeldig is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Kaap schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 11:32:
[...]

NDA is lifted, waarom zou nu zijn account gesloten zijn :?
Omdat die content middels een hack verkregen is en volgens mij is dat filmpje ook al van voor het liften van de NDA (is al vrij oud iig).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermometer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14-09 15:49

Thermometer

Whoop Whoop!

BootVluchteling schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 13:29:
[...]

warlock ziet er sweet uit.. druid ziet er weer uit als een boom..

/zucht :P
wat denk jij?... Druids zijn toch ook bomen?(tree form ftw!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-08 19:48

Snappie88

Mr. Hollywood

Verwijderd schreef op zaterdag 21 oktober 2006 @ 15:49:
[...]

Als ik een lievelings item moet kiezen, is het dus echt wel RDP, dat schild is echt ziek goed
Ik zit als Elemental Shaman te wachten tot Blizzard eindelijk een schild in het spel gooit met +spelldamage in plaats van +healing :P

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Laatst online: 16:41

On_E

Housemusic

Koekje schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 13:52:
Ik zit nu al een tijdje in de guild <vita nova> helaas na het vertek van een paar van de core spelers stelt deze guild niet zoveel meer voor, veel slackers, vaak te weinig mensen online om vatsoenlijk een instance te doen. Echter er zitten wel een hoop leuke wow spelers in deze guild en ik heb nog een berg dkp liggen. Ik zie als officer deze guild echt downhill gaan, wat zouden jullie doen? Dit zinkende schip verlaten en een guild joinen de alles al op farm heeft of doorgaan met deze guild. Er zijn al 10-15 goede spelers vertrokken.
Ik ben gebleven in zo'n situatie, en dat leidde tot een Nef kill maanden later ;)

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taenadar
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19:28
heeft iemand een mirror naar de trial patch ? Deze werkt weer is niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
Koekje schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 13:52:
Ik zit nu al een tijdje in de guild <vita nova> helaas na het vertek van een paar van de core spelers stelt deze guild niet zoveel meer voor, veel slackers en vaak te weinig mensen online om fatsoenlijk een instance te doen. Echter er zitten wel een hoop leuke wow spelers in deze guild en ik heb nog een berg dkp liggen. Ik zie als officer deze guild echt "downhill" gaan, wat zouden jullie doen? Dit zinkende schip verlaten en een guild joinen de alles al op farm heeft of doorgaan met deze guild. Er zijn al 10-15 goede spelers vertrokken.
ik heb het twee keer mee gemaakt in één guild, een keer ben ik gebleven(we whipen toen op domo), paar weken later ragnaros down.
Als je GM actief blijft komt het wel goed, maar van de zomer toen we razorgore niet down kregen werd onze GM steeds minder actief, en gaf hij zelfs het GM'ship uit handen vlak voor de zomer.

Toen ben ik zelf weg gegaan, omdat ik zelf geen zin meer had om te whipen op geddon(na ragnaros kills met 2 minuten over), en full might etc.

Maar de keuze is aan jou, ik ben weg gegaan naar een startende guild die potentie had om BWL snel op farm te hebben, het doel was 2-3 maanden, maar na 3 weken hadden we nefarian al down.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bonzz.netninja
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17:13

bonzz.netninja

Niente baffi

Taenadar schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 18:21:
heeft iemand een mirror naar de trial patch ? Deze werkt weer is niet
trial patch?

vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve  | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.dedigitaletuin.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taenadar
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19:28
ja de teaser dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Judge Spaulders en Judge Chest dropte vanaaf in BWL (snelste run ooit voor ons, 2h40m), dus ben nu de trotse eigenaar van de Spaulders. Chest ging naar de enige andere pala die naast mij de legs nog moet, dus sta daar qua DKP nog boven. Nu maar hopen dat Raggy lief is dinsdag. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barfieldmv
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-08 21:37
Een handige add-on voor AV

PvP Battleground Objective Timers http://www.curse-gaming.com/en/wow/addons-4308-1-avbars.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Laatst online: 16:41

On_E

Housemusic

Yay, eindelijk de coolste headpiece geloot, Mish'undare, Circlet of the Mind Flayer.

Fuck al die onwetenden maar met hun ''dat zijn lvl 40 graphics'', grijze leren village people hat op een UD Female lock = _/-\o_

:+

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-08 19:48

Snappie88

Mr. Hollywood

Vét! Die kende ik nog niet .Daar ga ik achteraan :D

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exitium
Snappie88 schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 01:09:
[...]

Vét! Die kende ik nog niet .Daar ga ik achteraan :D
Hehe, dropt van de laatste boss in de T0.5 questline, summonable in UBRS in de kamer van the Beast. Als je iemand hebt die alleen die boss (Valthalak) nog moet of die de questline helemaal gedaan heeft, kan diegene 'm summonen. Schild heeft volgens m'n Atlasloot een 17.66% droprate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

Ben blij dat er ook een dmg/healing shield in TBC komt (als 1 van de hardcore instance turnin rewards)

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masch
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17:00
Afgelopen weekend 2 goede raids gehad met de guild. Omdat we te maken hadden met een 36 uur maintenance afgelopen vrijdag pas MC kunnen doen. Deze in een keer kunnen doen met een slechte groep (veel (ong. 8 ) coreplayers waren er niet bij), waarbij we toch Ragnaros neer kregen, zodat we verder konden met BWL.

Gisteravond dus BWL gedaan. Ging erg goed voor onze guild. Na 3 wipes op meneer Razorgore (elke keer in de 2e fase, maar geen healers over) ging hij in try 4 neer met maar 5 doden. Daarna proberen op Vael, die we nog nooit op zondag hadden neergekregen (maandag/ dinsdag hebben we altijd de beste raidgroep). We hadden erg veel moeite met de tankswitches omdat er een aantal tanks mee moesten doen die dat nog nooit hadden gedaan. De 5e try ging Veal echter erg makkelijk neer. Inmiddels was het al 10 uur geweest dus we zijn er mee gestopt.

Nu hebben we dus de maandag en dinsdag voor Broodlord. Onze beste try was 12% op hem tot nu toe, dus ik verwacht toch dat we deze meneer nu ook neerkrijgen.

(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

On_E schreef op zondag 22 oktober 2006 @ 23:57:
Yay, eindelijk de coolste headpiece geloot, Mish'undare, Circlet of the Mind Flayer.

Fuck al die onwetenden maar met hun ''dat zijn lvl 40 graphics'', grijze leren village people hat op een UD Female lock = _/-\o_

:+
QFT :]

Gz met je nieuwe hoedje :9
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Geen slow-chat!
Geen one-liners!
Geen onzinnig offtopic geblaat!