Het Grote World of Warcraft topic - Deel 90 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.482 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:45
Wat is er met AV gebeurd? Laatst was Stormrage plat en dacht "ach, dan maar een beetje PvP-en met mijn mage op Kazzak". Dus ik AV in (nog geen minuut wachten voor een nieuwe match). Rushen we als idioten naar het Stormpike gebeuren. Onderweg pakken we wat towers en GY's mee. Terwijl iedereen naar Stormpike gaat rent de alliance tegenovergestelde richting naar Forstwolf. Binnen 25 minuten hebben we zo goed als alles te pakken in het noorden terwijl alliance dat in het zuiden doet. Killen die alliance dude (sorry, ben slecht in namen :P) , battle gewonnen.
Volgende battle idem :?

Wat ben ik blij dat ik allang exalted ben bij frostwolf. AV is geen zak meer aan tegenwoordig. "Vroegah" moest je nog wat moeite doen om in het Stormpike kamp te komen, GY's te veroveren en uiteindelijk te winnen. Alle NPC's zijn zo goed als pleite nu en je rushed zo van de een naar de andere kant. Alliance en Horde laten elkaar zo goed als met rust om alleen maar zo snel mogelijk naar de andere kant te komen en de battle te winnen.
Kwastie schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 11:20:
Zoals sommige weten is er een trail versie van 2 weken op de markt, ik heb het gekocht omdat het mij leuk leek maar op de verpakkings staat: "No limts" maar er zijn wel degelijk Limieten, nou 1 dan die ik weet, je kunt niet traden:S en dat is nogal k*t :(
Er zijn nog meer limieten. Volgens mij kan je geen geld/items mailen, spullen op AH zetten en niet boven de level 20 uitkomen.
Thrilled schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 11:21:
wat zou mijn mount op lvl 40 kosten dan? Ik ben Honored met Stormwind... en ben nu beetje bevriend aan het raken met Ironforge (human mage)...
Gewoon het normale bedrag -10% omdat je honored bent in SW. Je kan er nog 10% vanaf krijgen als je rank 3 of hoger bent in PvP.

[ Voor 30% gewijzigd door Bulligan op 20-10-2006 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:06
AV sucked nu. Vroegâh was het veel leuker. Air marshalls bevrijden. Ice lord oproepen. Mats voor Frost Wolf cavalerie achter enemy lines bij elkaar sprokkelen. Graveyards ninja-en etc. et.

Nu is het alleen leuk voor de rep : /

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15-09 13:07
Hooli-gan schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 11:22:
Wat is er met AV gebeurd? Laatst was Stormrage plat en dacht "ach, dan maar een beetje PvP-en met mijn mage op Kazzak". Dus ik AV in (nog geen minuut wachten voor een nieuwe match). Rushen we als idioten naar het Stormpike gebeuren. Onderweg pakken we wat towers en GY's mee. Terwijl iedereen naar Stormpike gaat rent de alliance tegenovergestelde richting naar Forstwolf. Binnen 25 minuten hebben we zo goed als alles te pakken in het noorden terwijl alliance dat in het zuiden doet. Killen die alliance dude (sorry, ben slecht in namen :P) , battle gewonnen.
Volgende battle idem :?

Wat ben ik blij dat ik allang exalted ben bij frostwolf. AV is geen zak meer aan tegenwoordig. "Vroegah" moest je nog wat moeite doen om in het Stormpike kamp te komen, GY's te veroveren en uiteindelijk te winnen. Alle NPC's zijn zo goed als pleite nu en je rushed zo van de een naar de andere kant. Alliance en Horde laten elkaar zo goed als met rust om alleen maar zo snel mogelijk naar de andere kant te komen en de battle te winnen.
Ben met mn warrior exalted geworden in de oldschool AV's -->8+ uur
Maar ben nu blij dat we rushen, ben met mn druid zo exalted nu + veel honor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Routed
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-05 09:31
Thrilled schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 11:21:
wat zou mijn mount op lvl 40 kosten dan? Ik ben Honored met Stormwind... en ben nu beetje bevriend aan het raken met Ironforge (human mage)...
http://www.wowwiki.com/Mounts

Slash Care
Mementô

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jammer, vond AV altijd wel leuk, 5 tot 10 guildies verzamelen en dan met tactics de boel winnen. Lt's kiten, domweg rammen op elkaar met 40 vs 40 op Strife (Southshore-style), was wel leuk eigenlijk.

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2006 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-09 05:34
AV in orginele vorm was vet! Maar goed, het duurde soms te lang. Nu is de rep grind simpel maar de fun is eruit.

Maar goed, Blizzard heeft nou eenmaal geen kaas gegeten van PVP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:26
Ik ben blij dat ik in 3 weekjes exalted met AV kon worden, zodat ik tenminste leuke BG's kan doen (AB bijvoorbeeld).

De kleinere BG's zijn imho veel persoonlijker, ook tegenover je vijand :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NiTiN schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 16:40:
Ik heb zojuist de Collectors Edition gepre-ordered bij Informatique, jammer genoeg wat laat anders had ik het bij Dynabyte georderd...

Zou ik nog op tijd zijn om er eentje te ontvangen? Informatique was een van de weinige (enige die ik gevonden heb) waar de C.E. nog uberhaupt op de site te vinden was en bestelbaar was. Dybnabyte, Bol, Dixons, allemaal niet meer te vinden...

Dan maar fingers crossed :P
Een vriend van me heeft net contact gehad met Informatique om te vragen of ze genoeg CE binnen krijgen. Blijkt dat ze de eerste dag al te veel bestellingen hebben gekregen. Dus de kans dat wij een CE van Informatique is zeeer klein... :( (of te wel: helemaal niet) Flauw dat ze de CE niet van hun site afhalen, dit is gewoon om extra gegevens te krijgen van mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-08-2024
Uhm even een gevoelig onderwerp aansnijden :P

Heeft er iemand wel eens bij BroGame goud gekocht? Ze hebben zogenaamd een levertijd van 45 minuten, maar ik heb het vannochtend om half 10 besteld, en nog steeds geen goud..

Eerst stuurde ze een bevestiging mail, hierna moest ik mijn telefoonnummer sturen voor verificatie.. 5 minuten later werd ik gebeld, engelstalig gesprek en hij stelde me wat vragen, was allemaal goed, en nu staat bij Track Order: "MJ_Processing" ... ze reageren niet meer op mn mailtjes en de live chat ligt er daar ook ineens uit...

Ik wil niet gaan discussieren of goud kopen slecht is.. het is het in mijn geval "maar" 300 goud... niet veel geld irl ook, maar ik vind het toch niet leuk als ze me nu hebben gescammed... ik kon nergens slechte reviews vinden van deze site dus heb de gok maar gewaagd. Ik besef wel dat ik geen poot heb om op te staan mochten ze me scammen maar goed.. dat risico heb ik genomen. Meer mensen met positieve/negatieve ervaringen of anders een site die wel betrouwbaar is?

Nogmaals, laat die discussie nou niet weer opbloeien over wel/niet goud kopen en of het moreel gezien goed/slecht is.. die hebben we een aantal pagina's terug al gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:20

Bezulba

Formerly known as Eendje

Verwijderd schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 12:36:
[...]

Een vriend van me heeft net contact gehad met Informatique om te vragen of ze genoeg CE binnen krijgen. Blijkt dat ze de eerste dag al te veel bestellingen hebben gekregen. Dus de kans dat wij een CE van Informatique is zeeer klein... :( (of te wel: helemaal niet) Flauw dat ze de CE niet van hun site afhalen, dit is gewoon om extra gegevens te krijgen van mensen.
rofl wat kan je er weer lekker iets achter zoeken wat er helemaaal nixs mee te maken heeft. gegevens van mensen? jongen ze willen gewoon veel verkopen.. en dat 80% dan een week ofzo moet wachten hebben zij lak aan... die verkopen zijn gedaan en dat levert geld op.. veel meer dan het gegeven dat pietje uit de ikbeneenzeikertstraat 1 een CE heeft gekocht

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Thrilled schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 13:22:
maar ik vind het toch niet leuk als ze me nu hebben gescammed...
Ik wel >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
haha ja tis opzich wel humor :D maar goed, khad het wel kunnen verwachten ergens.. ik ga er niet boos over worden ofzo...maar goed.. life goes on ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

eendje schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 20:08:
[...]

starfire, doet meer dmg en is marginaler trager. maar ik ben zelden in casterform.. cat ftw!

waarom ben je nooit in een feralform? dan gebruik je gewoon 4/5 van je class niet
Ik heb al mijn talentpoints in Resto/Balance, dus alles is gericht op casterform. Naast dat ik het met mijn Druid leuker vind om casterform te zijn, doe ik dus ook niet zo gek veel extra dmg met feral.

Ik ben wel regelmatig Travelform en soms ook Aquaform, maar Cat en Bear ben ik zelden. Meestal speel ik in een party met een Warrior en Hunter, dusja, dan is het duidelijk wie de tank is; niet ik. :)

Doe het trouwens wel af en toe hoor, en zeker bij de iets lagere mobs is het erg handig dat je geen mana gebruikt. Misschien dat mijn schatting ook wat overdreven was, maar ik ben zeker 70% in casterform.

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen

Heeft er iemand wel eens bij BroGame goud gekocht? Ze hebben zogenaamd een levertijd van 45 minuten, maar ik heb het vannochtend om half 10 besteld, en nog steeds geen goud..

Eerst stuurde ze een bevestiging mail, hierna moest ik mijn telefoonnummer sturen voor verificatie.. 5 minuten later werd ik gebeld, engelstalig gesprek en hij stelde me wat vragen, was allemaal goed, en nu staat bij Track Order: "MJ_Processing" ... ze reageren niet meer op mn mailtjes en de live chat ligt er daar ook ineens uit...

Ik wil niet gaan discussieren of goud kopen slecht is.. het is het in mijn geval "maar" 300 goud... niet veel geld irl ook, maar ik vind het toch niet leuk als ze me nu hebben gescammed... ik kon nergens slechte reviews vinden van deze site dus heb de gok maar gewaagd. Ik besef wel dat ik geen poot heb om op te staan mochten ze me scammen maar goed.. dat risico heb ik genomen. Meer mensen met positieve/negatieve ervaringen of anders een site die wel betrouwbaar is?

Nogmaals, laat die discussie nou niet weer opbloeien over wel/niet goud kopen en of het moreel gezien goed/slecht is.. die hebben we een aantal pagina's terug al gehad
Trek alvast je fire resistance gear maar aan.

* JeroenNietDoen casts flameshield on Thrilled 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
Kaap schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 13:32:
[...]
Trek alvast je fire resistance gear maar aan.

* Thrilled casts flameshield on Thrilled 8)
/pvp off

* Thrilled schuilt in de bosjes voor 5 minuten

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

Thrilled schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 13:31:
[...]

haha ja tis opzich wel humor :D maar goed, khad het wel kunnen verwachten ergens.. ik ga er niet boos over worden ofzo...maar goed.. life goes on ...
tuurlijk kan je gescammed zijn. maar welke scammed neemt nou de moeite om je op te bellen? die schrijven gewoon het geld van je cc af en verdwijnen. nee ik denk dat je nog even zult moeten wachten :P

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
eendje schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 13:37:
[...]

tuurlijk kan je gescammed zijn. maar welke scammed neemt nou de moeite om je op te bellen? die schrijven gewoon het geld van je cc af en verdwijnen. nee ik denk dat je nog even zult moeten wachten :P
zodat je niet gelijk argwaan krijgt en nog even goede hoop blijft houden? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

ipv 2 uur, 3 uur? lijkt me zeer sterk :P

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eendje schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 13:25:
[...]

rofl wat kan je er weer lekker iets achter zoeken wat er helemaaal nixs mee te maken heeft. gegevens van mensen? jongen ze willen gewoon veel verkopen.. en dat 80% dan een week ofzo moet wachten hebben zij lak aan... die verkopen zijn gedaan en dat levert geld op.. veel meer dan het gegeven dat pietje uit de ikbeneenzeikertstraat 1 een CE heeft gekocht
Eeeuh dit is niet wat ik er achter zoek, dit is wat hun zelf hebben verteld. De CE is al helemaal uitverkocht. Ze willen extra email adressen verzamelen omdat binnenkort een nieuwsbrief de deur uit gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Thrilled schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 13:38:
[...]

zodat je niet gelijk argwaan krijgt en nog even goede hoop blijft houden? :P
uhuh nu is een of andere gast op de US tegenhanger van jouw realm met jouw naam verrast met een mailtje met 300 gold :P

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
Bokkie schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 13:48:
[...]

uhuh nu is een of andere gast op de US tegenhanger van jouw realm met jouw naam verrast met een mailtje met 300 gold :P
ik acht de kans vrij klein dat iemand op mijn realm in de us met een naam van een nederlandsche snack rond loopt though :D

besides that, er is nog geen mailtje gestuurd dat het afgeleverd is, het gaat de hele ochtend al zo op de site:
Status History & Comments
10/20/2006 processing IP Address: **mijn ip dan..**
10/20/2006 processing PayPal status: Completed @ 00:23:13 Oct 20, 2006 PDT
10/20/2006 Auditing Please leave us your tel num to complete the call verification.
10/20/2006 processing called by chris
10/20/2006 MJ_Processing Your order is being processed

[ Voor 45% gewijzigd door Thrilled op 20-10-2006 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thrilled schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 13:51:
[...]

ik acht de kans vrij klein dat iemand op mijn realm in de us met een naam van een nederlandsche snack rond loopt though :D
Ach. simpel toch. nu zitten zo'n 10/20 bots te farmen voor 300G voor jou :+ en zijn ze waarschijnlijk tegen een paar gm's aangelopen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Ik ken de site niet, maar neem aan dat je kon betalen met PayPal? Anders had ik er sowieso nooit besteld.

Van dat telefoontje vind ik ook wel vaag trouwens :) Wat zou dat nou voor nut hebben.

Overigens moet je die 45 min met een korrel zout nemen.. als ze het niet op voorraad hebben moet je wachten, zo simpel is het.

[ Voor 4% gewijzigd door Bosmonster op 20-10-2006 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 13:54:
[...]

Ik ken de site niet, maar neem aan dat je kon betalen met PayPal? Anders had ik er sowieso nooit besteld.

Van dat telefoontje vind ik ook wel vaag trouwens :) Wat zou dat nou voor nut hebben.
Een paar gm's die zijn jas hebben aangetrokken en even op bezoek gaan bij betreffende persoon om die even te ganken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
Bosmonster schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 13:54:
[...]

Overigens moet je die 45 min met een korrel zout nemen.. als ze het niet op voorraad hebben moet je wachten, zo simpel is het.
Jup heb het betaald via Paypal...telefoontje was omdat ik de eerste keer bij hun bestelde en:
Dear customer,
This is Brogame. Since it's the first trade between us, would you like to tell us your correct and full telephone number, and set a time to finish the call verification? We will call you soon to assure there is nothing wrong with the information you have offered.
If you are ready for the call verification or have any questions, please contact us by email or live chat. After the call verification, we will send your order to you as soon as possible.
Thanks for your patience!
Sincerely
www.brogame.com
ik zit nog tot 17:00 op mn stage dus spelen kan ik toch niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thrilled schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 13:56:
[...]

Jup heb het betaald via Paypal...telefoontje was omdat ik de eerste keer bij hun bestelde en:

[...]

ik zit nog tot 17:00 op mn stage dus spelen kan ik toch niet..
Hoe kan je dan controlleren of het erop staat of niet :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey mensen,
Ik wou weer wow gaan spelen, ik dus mijn account activeren. (met creditcard)
En ik druk op finish, maar hij ging niet verder, dus ik nog een keer op finish drukken.

En daarna kreeg ik een melding dat ik te vaak geprobeerd heb een credicard toe te voegen, en dat ik geen CC meer mag toevoegen voor de komende 72 uren.
Er stond ook dat mijn account Frozen was.
Ik dus naar intertorys toe, een timecard halen.

En ik wil net de timecard toevoegen, en tot mijn grote verzbazing staat er ACCOUNT ACTIVE.

Nu heb ik een timecard 60 dagen te koop. (zonet gekocht bij intertorys voor 26,99)

ik kan hem niet meer ruilen omdat ik de code al had opengekrast.

Iemand interesse? geld kan gewoon overgemaakt worden en dan mail ik de code wel

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2006 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
Verwijderd schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 13:58:
[...]

Hoe kan je dan controlleren of het erop staat of niet :O
Mijn vriendin (van een paar pagina's terug) heeft toegang tot mijn account en ik sms haar af en toe of ze even wilt kijken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:55
kan je toch later nog toevoegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, ik gebruik mijn creditcard nu wel. (elke maand gaat er automatish 12,99 af)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thrilled schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 13:59:
[...]

Mijn vriendin (van een paar pagina's terug) heeft toegang tot mijn account en ik sms haar af en toe of ze even wilt kijken ;)
Hoezo verslaafd <---- _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
Verwijderd schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 13:58:
Hey mensen,
Ik wou weer wow gaan spelen, ik dus mijn account activeren. (met creditcard)
En ik druk op finish, maar hij ging niet verder, dus ik nog een keer op finish drukken.

En daarna kreeg ik een melding dat ik te vaak geprobeerd heb een credicard toe te voegen, en dat ik geen CC meer mag toevoegen voor de komende 72 uren.
Er stond ook dat mijn account Frozen was.
Ik dus naar intertorys toe, een timecard halen.

En ik wil net de timecard toevoegen, en tot mijn grote verzbazing staat er ACCOUNT ACTIVE.

Nu heb ik een timecard 60 dagen te koop. (zonet gekocht bij intertorys voor 26,99)

ik kan hem niet meer ruilen omdat ik de code al had opengekrast.

Iemand interesse? geld kan gewoon overgemaakt worden en dan mail ik de code wel
so? je account betaling vast zetten met je creditcard / incasso, volgende maand met je gamecard betalen, na die 2 maanden weer automatische incasso :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
haha :P nja op mn stage kan ik op het moment niet veel doen dus had dat goud gekocht, mijn vriendin heeft herfstvakantie nu en zit te wowen overdag dus kan ze wel even inloggen op mijn account toch :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thrilled schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 14:00:
[...]

so? je account betaling vast zetten met je creditcard / incasso, volgende maand met je gamecard betalen, na die 2 maanden weer automatische incasso :?
Ik laat hem nu lekker op creditcard staan ;)
Dus als iemand nog een timecard nogid heeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
[...]

Volgens mij kun je die gamecard er zelfs gewoon tussendoor raggen? Komt er 60 dagen bij en als die opzijn wordt je pas weer gebilld.. (weet ik niet zeker).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
Verwijderd schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 14:04:
[...]

Ik laat hem nu lekker op creditcard staan ;)
Dus als iemand nog een timecard nogid heeft
je beseft dat dat echt een onbetrouwbare manier is? een opengekraste code verkopen en pas sturen nadat er betaald is?

Die creditcard van je, is die vals of heb je een eigen CC? Als je hem erop laat staan wordt ie geblokt wanneer er geld afgehaald moet worden he ;) hou gewoon je GC en voeg die toe aan het einde van je maand.. kleine kans dat iemand je kaart koopt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

je kan idd je gamecard toevoegen voordat je tijd op is, het word gewoon toegevoegd aan het einde

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is mijn eigen creditcard :)
Ik heb hem wel eens eerder gebruikt met wow...

En onbetrouwbaar ben ik niet.
Ik ga niet eerst de code geven en dan pas het geld overmaken ;)

-edit-

ok

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2006 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
[...]

haha :P nja op mn stage kan ik op het moment niet veel doen dus had dat goud gekocht, mijn vriendin heeft herfstvakantie nu en zit te wowen overdag dus kan ze wel even inloggen op mijn account toch :P
Zie dat je met paypal hebt betaald, mocht je na 24 uur niks ontvangen of gehoord hebben, het geld terug laten claimen via Paypal onder het mom van dat je niks gekregen hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
Kaap schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 14:14:
[...]

Zie dat je met paypal hebt betaald, mocht je na 24 uur niks ontvangen of gehoord hebben, het geld terug laten claimen via Paypal onder het mom van dat je niks gekregen hebt.
sw€€t, thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cleetje
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 07-08-2024

Cleetje

Psycho Slave ++

Ik hoop dat ze de BC talents van Warriors eens flink onder handen gaan nemen, vooral de protection tree. Het is gewoon rampzalig om te zien hoe Protection steeds zwakke talents krijgt alsof ze niet weten wat er mee te doen. Persoonlijk zou ik wel wat voelen voor het volgende:

Shield Specialisation (jaja, wijziging van de oude):
(5/5)
Increases chance to block with your shield by 1/2/3/4/5% and slams your shield into the target whenever you block. Damage done is equal to your shield's block value, modified by your strength.

Juggernaut:
(1/1)
Requires Defensive Stance

30 rage (2 minute cooldown)
Unleashes the built-up rage all at once, increasing strength and bodysize by 50% and decreasing damage taken by 15%. Costs 1 rage per second, for a maximum duration of 30 seconds. Halts rage generation for the duration of the effect.

Het idee erachter is dat Protection eindelijk eens wat offensiever wordt, zonder het hele tank-idee overboord te gooien. Dit zou shields wat interessanter moeten maken. Die Juggernaut buff zie ik ook meer als een 31-point talent, dus op het niveau van een Shield Slam, misschien zelfs ipv Devastate. Die skill is op zich niet verkeerd (Protection kan zeker wat meer offensieve tank-skills gebruiken), maar ook niet echt je-van-het voor een 41-point talent. Hoe vet zou het immers niet zijn om als Protection warrior daadwerkelijk eens een leuke self-buff te hebben die je transformeert in een "onverwoestbaar" monster?

EDIT: vergeten te vermelden dat er ook een vaste rage cost en cooldown is bij Juggernaut in mn kop ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Cleetje op 20-10-2006 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
Oeh LiveHelp is weer online, ik ga weer even lastig doen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
[...]

Een beetje vriendin zou gold voor je gaan farmen... Ik zou d'r uit je party zetten !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
Nou ze geven het gebrek aan goud de schuld... zou kunnen maar ik vind het nogal als een slap excuus klinken :P ik zou het goud binnen 2 - 12 uur moeten krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
maw hun bots zijn gebanned en ze moeten eerst nieuwe levellen _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
Bokkie schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 14:41:
maw hun bots zijn gebanned en ze moeten eerst nieuwe levellen _O-
binnen 2-12 uur? :P
ImdaMned schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 14:36:
[...]

Een beetje vriendin zou gold voor je gaan farmen... Ik zou d'r uit je party zetten !
nah die leveled haar eigen char al :P

[ Voor 38% gewijzigd door Thrilled op 20-10-2006 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perox
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 24-11-2024

Perox

Meestal niet

Het kan me niet schelen wat jij vindt dat ik niet mag zeggen, maar gold buying is lame. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Perox schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 14:51:
Het kan me niet schelen wat jij vindt dat ik niet mag zeggen, maar gold buying is lame. :(
/agree

En zo moeilijk is 300g niet te farmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
Verwijderd schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 14:52:
[...]

/agree

En zo moeilijk is 300g niet te farmen.
voor een lvl 20 wel :P zo kan ik wel mooi mn primary en secondary professions upgraden en heb ik al vast wat voor mn mount.. te weinig bags zijn nu ook geen probleem meer en als je wat leuks ziet op AH kan je het gewoon kopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Niet online
mja idd 300g is zo verdient, als je dan toch gold koopt doe het dan goed en koop meteen 10k ofzo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
Bokkie schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 14:58:
mja idd 300g is zo verdient, als je dan toch gold koopt doe het dan goed en koop meteen 10k ofzo :P
nee, ik wil niet gelijk onafhankelijk zijn van mn inkomsten, die 300 goud zijn gewoon net dat steuntje in de rug, met 10k hoef ik me nergens meer zorgen over te maken.. die 300 goud zullen niet lang bestaan en zorgt ervoor dat ik moet blijven farmen , maar zonder die druk van: ik kom goud te kort dus ik móet door gaan....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cleetje schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 14:29:
Ik hoop dat ze de BC talents van Warriors eens flink onder handen gaan nemen, vooral de protection tree. Het is gewoon rampzalig om te zien hoe Protection steeds zwakke talents krijgt alsof ze niet weten wat er mee te doen.

[
ehm... Ik ben het echt niet met je eens hoor. De protection tree is imo 1 van de beste trees in TBC. Die krijgt echt een enorme buff.

bovendien is het geen pvp/dps tree. Het is echt een pure tank tree. Ik hoef er quasi dps achtige dingen in te hebben. Geef mij maar talents die mij langer in leven houden en die mij meer aggro hebben. Als ik weer wil pvp-en, respec ik wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cleetje schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 14:29:
Ik hoop dat ze de BC talents van Warriors eens flink onder handen gaan nemen, vooral de protection tree. Het is gewoon rampzalig om te zien hoe Protection steeds zwakke talents krijgt alsof ze niet weten wat er mee te doen. Persoonlijk zou ik wel wat voelen voor het volgende:

Shield Specialisation (jaja, wijziging van de oude):
(5/5)
Increases chance to block with your shield by 1/2/3/4/5% and slams your shield into the target whenever you block. Damage done is equal to your shield's block value, modified by your strength.

Juggernaut:
(1/1)
Requires Defensive Stance

30 rage (2 minute cooldown)
Unleashes the built-up rage all at once, increasing strength and bodysize by 50% and decreasing damage taken by 15%. Costs 1 rage per second, for a maximum duration of 30 seconds. Halts rage generation for the duration of the effect.

Het idee erachter is dat Protection eindelijk eens wat offensiever wordt, zonder het hele tank-idee overboord te gooien. Dit zou shields wat interessanter moeten maken. Die Juggernaut buff zie ik ook meer als een 31-point talent, dus op het niveau van een Shield Slam, misschien zelfs ipv Devastate. Die skill is op zich niet verkeerd (Protection kan zeker wat meer offensieve tank-skills gebruiken), maar ook niet echt je-van-het voor een 41-point talent. Hoe vet zou het immers niet zijn om als Protection warrior daadwerkelijk eens een leuke self-buff te hebben die je transformeert in een "onverwoestbaar" monster?

EDIT: vergeten te vermelden dat er ook een vaste rage cost en cooldown is bij Juggernaut in mn kop ;)
de protection tree is juist Major gerevamped naar het goede toe. We hebben nu 2 instant attacks (shield slam kan ik 1k mee critten, straks met een slow hitting weapon lukt het critten met devesate ook wel), dus 2 instant waarvan 1 met een cd en die andere kan je gewoon blijven spammen als er rage is.... 50% weapon damage lijkt niks maar vergeet niet dat het gewoon een extra attack is, neem een slow hard hitting weapon waarme je zo goeie damage gaat doen. Dus al tank ga je ook nog es alle melee pwnen + dat je ook nog es kan reflecten en je veel health krijgt. Protection is met 350% vooruit gegaan, eerst konden we niks maken maar nu deze revamp er is kunnen prot warrior's met een beetje gear geowon juist in pve dps doen en in pvp.

Edit: Btw vergeet niet dat devestate na 5 sunder de sunder gaat vervangen, nu doet sunder geen damage maar als ik al die sunder;'s nu omreken in pakweg 200 damage per sunder kom ik aardig op weg met mij dps gezien ik nu nog een fast hitting weapon heb en geen slow hard hittin :D.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2006 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perox

Perox

Meestal niet

Thrilled schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 15:00:
[...]

nee, ik wil niet gelijk onafhankelijk zijn van mn inkomsten, die 300 goud zijn gewoon net dat steuntje in de rug, met 10k hoef ik me nergens meer zorgen over te maken.. die 300 goud zullen niet lang bestaan en zorgt ervoor dat ik moet blijven farmen , maar zonder die druk van: ik kom goud te kort dus ik móet door gaan....
Hou jij die cirkel van farming/botting/haxxoring maar in stand. Luiehond.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

ik heb werkelijk nog nooit last gehad van farmende botjes.... :)

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
Best een leuke site :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 04-08 21:37
trek je d'r maar niks van aan thrilled ;p als je es wist hoeveel mensen er wel niet geld kochten per dag, daar zou je versteld van staan. Zeker mensen van de top guilds. Hoe wil je al die flasks of titans voor de komplete raid voor KT trys financieren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Perox schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 14:51:
Je dwarf Gimmli noemen of je mage Gandallff noemen is ook lame, maar dat doen ook duizenden mensen. :P

Ik word die discussies een beetje moe. 300G farmen is idd best makkelijk, als je de tijd hebt.

Dus als studentje met 80 uur per week vrije tijd is dat wel heel makkelijk gezegd ;) Probeer nu het perspectief van iemand die 60 uur per week werkt en daarnaast nog wat wil spelen/raiden zonder 'geldzorgen' (want het is wel een spelletje, geen RL simulatie ofzo).

[ Voor 38% gewijzigd door Bosmonster op 20-10-2006 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCM
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 30-12-2022

DCM

Kupo!

voor een lvl 20 wel :P zo kan ik wel mooi mn primary en secondary professions upgraden en heb ik al vast wat voor mn mount.. te weinig bags zijn nu ook geen probleem meer en als je wat leuks ziet op AH kan je het gewoon kopen...
ehhh gold buying is lame..........maar dit vind ik nog slechter. Voor een lvl 20 al gold gaan kopen. Ga lekker het spel spelen en gebruik gear die je tegenkomt. Meer heb je niet nodig. En die professions komen wel. Mocht je toch mats nodig hebben daarvoor ga dan grinden.

Hoop dat ze erachter komen. Sorry

I'm not completely worthless. I can be used as a bad example.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
DCM schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 15:32:
[...]

Hoop dat ze erachter komen. Sorry
Boeit het of ze erachter komen? Niet echt aangezien gold kopen niet verboden is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCM

DCM

Kupo!

Dus als studentje met 80 uur per week vrije tijd is dat wel heel makkelijk gezegd ;) Probeer nu het perspectief van iemand die 60 uur per week werkt en daarnaast nog wat wil spelen/raiden zonder 'geldzorgen'
Dan moet je geen MMORPG gaan spelen. Simple as that

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCM

DCM

Kupo!

Boeit het of ze erachter komen? Niet echt aangezien gold kopen niet verboden is
True. Laat ik het anders zeggen.

Hoop dat ze die Goldsellers pakken en dat je kunt fluiten naar je geld. Sorry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23:59

Angeloonie

Cheeseburger Addict

DCM schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 15:33:
[...]

Dus de definitie van een MMORPG is volgens jou niet vermaak, maar minstens 60 uur per week gamen tot je er bij neervalt?

@Thrilled, laat even weten of je het nog krijgt, ben wel benieuwd. 11,5 dollar is niet zo gek veel :)

[ Voor 15% gewijzigd door Angeloonie op 20-10-2006 15:35 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
[...]

Ow dan heb ik altijd de doelgroep verkeerd begrepen. Das dan kansloze studenten en werklozen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Server economien etc kunnen me wat dat betreft niet boeien. Enige wat ik wel irritant vind is dat je je eigen mats niet meer kan farmen en op sommige plekken dat je quest mobs al gedood zijn. Dat verneukt het spelletje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

zo'n grote onzin heb ik in tijden niet gelezen :D

dank je voor deze puberwijsheid :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCM

DCM

Kupo!

Yup het is vermaak. Zeker.

Maar je weet van te voren dat je veel tijd kwijt bent met een MMORPG. Als je dat niet hebt ga dan Oblivion spelen ofzo. Kun je mooi spelen zonder dat je de economie kapot maakt bij een willekeurige, hier wow, MMORPG.

Want ik blijf erbij. Zonder goldbuyers geen goldsellers

zonder goldsellers geen bots.

blije mensen op servers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:39

Seraphin

Meep?

Bosmonster schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 15:29:
[...]

Je dwarf Gimmli noemen of je mage Gandallff noemen is ook lame, maar dat doen ook duizenden mensen. :P

Ik word die discussies een beetje moe. 300G farmen is idd best makkelijk, als je de tijd hebt.

Dus als studentje met 80 uur per week vrije tijd is dat wel heel makkelijk gezegd ;) Probeer nu het perspectief van iemand die 60 uur per week werkt en daarnaast nog wat wil spelen/raiden zonder 'geldzorgen' (want het is wel een spelletje, geen RL simulatie ofzo).
Punt is natuurlijk wel weer dat we het over een student hebben... :P (stage poeh hard werken hoor...) Op lvl 20 al 300g nodig hebben "om spullen van AH te kopen en professions te kunnen levelen", sorry, maar de sneer "l2play" blijft een beetje in mn hoofd rondzingen.

Ow, en dat goldbuying is toegestaan, daar zal ik vanaaf ff een blauwe post over opzoeken, dit is namelijk niet waar. (jajaja er staat nergens expliciet in de EULA dat buying van items de doodstraf tot gevolg heeft terwijl dat bij selling wel zo is, en als echte "het-staat-nergens-dat-het-niet-mag-dus-doe-ik-wat-ik-wil-nederlanders" die we zijn zien we dat als vrijbrief; feit is dat het tegen de "game-spirit" in gaat, en zoals gezegd zal ik daar later vandaag bijbehorende Blizzard uitlatingen bij presenteren).

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perox

Perox

Meestal niet

Bosmonster schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 15:29:
[...]

Je kunt prima spelen zonder die 300g en zonder epic mount en zonder enige vorm van goud kopen. Wat een komplete onzin.

Lame is inderdaad wat zwak uitgedrukt, het is niet lame, maar gewoon laag. Als je in het spel iets wilt bereiken moet je er iets voor over hebben. Zo zit het spelletje nou eenmaal in elkaar. Heb je er geen zin in, speel je gewoon lekker een ander spelletje, maar ga niet lopen cheaten, want dat is gewoon wat gold buying is. En kom nou niet aan met de EULA, cheaten is cheaten ook al staat het niet expliciet in de EULA vermeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17-08 22:48

Amafi

Amafi

[...]
Dus alleen mensen zonder leven mogen MMORPG's spelen?
Geld sellen en buying vind ik ook lame omdat ze mensen die 100% eerlijk spelen sommige dingen dan gewoon niet kunnen betalen. Maar stellen dat als je <60u per weer gametijd geen MMORPG moet spelen??
Het is alleen verstandig als je het niet doet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
DCM schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 15:37:

Maar je weet van te voren dat je veel tijd kwijt bent met een MMORPG. Als je dat niet hebt ga dan Oblivion spelen ofzo. Kun je mooi spelen zonder dat je de economie kapot maakt bij een willekeurige, hier wow, MMORPG.

blije mensen op servers
Zonder een fucked up economy geen noodzaak tot goldselling/buying. Bedank Blizzard ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCM

DCM

Kupo!

zo'n grote onzin heb ik in tijden niet gelezen :D

dank je voor deze puberwijsheid
Het was misschien wat cru gezegd maar het is wel een feit.

Waarom zou je gaan spelen als je weet dat je er de tijd niet voor hebt?? Kan natuurlijk wel gewoon maar dan gaat het gewoon op een ander tempo dan anderen wat helemaal niet verkeerd is.

en wat betreft kansloze studenten en werklozen. Dat is natuurlijk ook gewoon onzin. Ook als je 40 uur per week werkt kun je gewoon spelen zonder gold te kopen

[ Voor 12% gewijzigd door DCM op 20-10-2006 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DCM schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 15:37:

blije mensen op servers
Ik speel wow vanwege het feit dat ik met meerdere mensen een instance kan doen. en 3 avonden per week is prima te doen voor een mmorpg.

Als blizzard er nou een minder 'grindfestijn' van had gemaakt, waren er ook veel minder goldbuyers.

Ik heb niks tegen goldbuyers: het is een spel en zij hebben geld nodig om zich lekkerder te voelen. Nou, dan is het hun goed recht om gold te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
DrProctor schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 15:25:
trek je d'r maar niks van aan thrilled ;p als je es wist hoeveel mensen er wel niet geld kochten per dag, daar zou je versteld van staan. Zeker mensen van de top guilds. Hoe wil je al die flasks of titans voor de komplete raid voor KT trys financieren?
Verwijderd schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 15:41:Ik heb niks tegen goldbuyers: het is een spel en zij hebben geld nodig om zich lekkerder te voelen. Nou, dan is het hun goed recht om gold te kopen.
Beide QFT

Je hoort/leest dagelijks van lui die gold hebben gekocht. Serieus, wat zal mij het rotten als iemand 500G koopt. Heb ik geen last van, het zijn mijn centen niet en als hij daar blij van wordt en zodoende plezier heeft aan het spel, dan moet ie dat vooral doen. Als je je over dit soort dingen druk moet gaan maken is het anno 2006 wellicht beter om jezelf van kant te maken.

Maar goed, je hebt altijd van die kleuters, vooral op GoT, die de moraalridder moeten uithangen.

[ Voor 20% gewijzigd door JeroenNietDoen op 20-10-2006 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Perox schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 15:39:
[...]

Je kunt prima spelen zonder die 300g en zonder epic mount en zonder enige vorm van goud kopen. Wat een komplete onzin.

Lame is inderdaad wat zwak uitgedrukt, het is niet lame, maar gewoon laag. Als je in het spel iets wilt bereiken moet je er iets voor over hebben. Zo zit het spelletje nou eenmaal in elkaar. Heb je er geen zin in, speel je gewoon lekker een ander spelletje, maar ga niet lopen cheaten, want dat is gewoon wat gold buying is. En kom nou niet aan met de EULA, cheaten is cheaten ook al staat het niet expliciet in de EULA vermeld.
Ik kan niet raiden als ik mn repaircosts en potions niet kan betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 15:39:
[...]

Zonder een fucked up economy geen noodzaak tot goldselling/buying. Bedank Blizzard ;)
bullshit, ik speel al geruime tijd en als ik net ff te weinig geld heb ga ik gewoon grinden, krijg je meestal wel genoeg mee, die buyers verneuken juist het spel door zo in epics te lopen die z niet verdienen en de boel verzieken voor mensen die het wel met moeite op de goede manier doen!

de markt word juist om zeep geholpen omdat de mensen (net als voorheen in RoseOnline) ineens veel meer geld gaan vragen voor items en de rest die principieel net als ik niet aan goldbuying doen, het gewoon niet meer kunnen opbrengen want bijna iedereen is op de een of andere manier wel afhankelijk van AH voor bepaalde items!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
  • Laatst online: 17-08 22:48

Amafi

Amafi

DCM schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 15:40:
[...]
Het was misschien wat cru gezegd maar het is wel een feit.

Waarom zou je gaan spelen als je weet dat je er de tijd niet voor hebt??

en wat betreft kansloze studenten en werklozen. Dat is natuurlijk ook gewoon onzin. Ook als je 40 uur per week werkt kun je gewoon spelen zonder gold te kopen
Probleem is echter dat de mensen die 40u werken per week ook nog eens een flink aantal andere verplichtingen hebben. En dus flink wat tijd minder.
Als je dan eindelijk tijd hebt om ingame te zijn in een MMORPG wil je genieten met online vrienden en niet mindless gaan farmen.
Verwijderd schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 15:43:
de markt word juist om zeep geholpen omdat de mensen (net als voorheen in RoseOnline) ineens veel meer geld gaan vragen voor items en de rest die principieel net als ik niet aan goldbuying doen, het gewoon niet meer kunnen opbrengen want bijna iedereen is op de een of andere manier wel afhankelijk van AH voor bepaalde items!
Als er dergelijke hoeveelheden geld ingame zijn (net als voorheen in RoseOnline miss ken je me daar nog van) dan valt er door te handelen zelf een flinke hoeveelheid geld te verdienen. Maar alle rijke personen die ik in MMORPGs ken zijn niet rijk geworden door goldbuying, dat weet ik wel zeker.

[ Voor 34% gewijzigd door Amafi op 20-10-2006 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCM

DCM

Kupo!

Je hoort/leest dagelijks van lui die gold hebben gekocht. Serieus, wat zal mij het rotten als iemand 500G koopt. Heb ik geen last van, het zijn mijn centen niet en als hij daar blij van wordt en zodoende plezier heeft aan het spel, dan moet ie dat vooral doen.
ze mogen van mij best hun geld daaraan uitgeven. Vind het gewoon lame en erger me dood aan die bots die zo nodig gold bij elkaar moeten sprokkelen voor die mensen die er zelf geen tijd voor hebben/te lui voor zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Verwijderd schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 15:43:
[...]

bullshit, ik speel al geruime tijd en als ik net ff te weinig geld heb ga ik gewoon grinden, krijg je meestal wel genoeg mee, die buyers verneuken juist het spel door zo in epics te lopen die z niet verdienen en de boel verzieken voor mensen die het wel met moeite op de goede manier doen!

1. De meeste goldbuyers zijn raiders die geen tijd hebben om te grinden en farmen. En niet om de AH leeg te kopen (want daar staat toch alleen maar crap op qua items).
2. Het resultaat van goldfarmers is eerder dat spullen goedkoper worden, er wordt per slot van rekening meer materiaal de economy in gestuurd (zij moeten ook verkopen om aan het geld te komen).

[ Voor 4% gewijzigd door Bosmonster op 20-10-2006 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perox

Perox

Meestal niet

GIEF EPIX PLX! KKTHXBYE 111!!!oneeleven1!!
Dat is wat ik hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCM

DCM

Kupo!

Probleem is echter dat de mensen die 40u werken per week ook nog eens een flink aantal andere verplichtingen hebben. En dus flink wat tijd minder.
Is dat zo? Ik werk 40 uur per week heb een huisje wat ik moet onderhouden en ik doe gewoon dingen met m'n vriendin. Dan maar iets minder hardcore hoor maar kan gewoon lekker spelen. Hoef ik geen gold voor te kopen.

Ligt er maar net aan hoe hoog je de lat legt voor jezelf in wat je wilt bereiken in het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perox

Perox

Meestal niet

Amafi schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 15:43:
[...]

Als je dan eindelijk tijd hebt om ingame te zijn in een MMORPG wil je genieten met online vrienden en niet mindless gaan farmen.
Dan doe je toch lekker Scholo met je vrienden ipv Naxx?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DCM schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 15:45:
[...]

ze mogen van mij best hun geld daaraan uitgeven. Vind het gewoon lame en erger me dood aan die bots die zo nodig gold bij elkaar moeten sprokkelen voor die mensen die er zelf geen tijd voor hebben/te lui voor zijn.
dat niet alleen! het klinkt misschien stom maar: inflatie! hoe meer geld in het spel bij lager lvl players hoe meer je gemm. zal moeten betalen voor items.... zo word het alleen maar vervelender voor andere eerlijk spelende mensen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
En je weet wel waar 99% van de epics vandaan komen toch? Niet van de AH iig...

M.a.w. je hebt volgens mij geen idee waar je het over hebt..

[ Voor 12% gewijzigd door Bosmonster op 20-10-2006 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
DCM schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 15:45:
[...]

Je speelt WoW voor je plezier. Als er iets is in het spel waar je je dagelijks aan erger, waarom speel je het dan :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ach dat geld gedoe.... ik report toch iedereen die me zit te whisperen.... en ook die website www.29games.com ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perox

Perox

Meestal niet

Bosmonster schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 15:48:
[...]

En je weet wel waar 99% van de epics vandaan komen toch? Niet van de AH iig...

M.a.w. je hebt volgens mij geen idee waar je het over hebt..
Komtie met jeweetnietwaarjehetoverhebtnoob. Natuurlijk weet ik waar ik het over heb is mijn antwoord.

Ooit gehoord van meelopen met MC tegen betaling? Welke server leef jij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Verwijderd schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 15:47:
[...]

dat niet alleen! het klinkt misschien stom maar: inflatie! hoe meer geld in het spel bij lager lvl players hoe meer je gemm. zal moeten betalen voor items.... zo word het alleen maar vervelender voor andere eerlijk spelende mensen
We hebben het hier over een manke economie, niet Wallstreet ;)

Er komt meer geld in de economie, maar ook meer items. Meer aanbod is lagere prijzen. Het gekochte gold verdwijnt voor 90% in money sinks (repairs, potions, mounts etc).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCM

DCM

Kupo!

Je speelt WoW voor je plezier. Als er iets is in het spel waar je je dagelijks aan erger, waarom speel je het dan :?
zucht.........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Perox schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 15:51:
[...]

Komtie met jeweetnietwaarjehetoverhebtnoob. Natuurlijk weet ik waar ik het over heb is mijn antwoord.

Jouw raid ervaring bestaat uit het tegen betaling meelopen met MC? Of bedoel je dat niet? :D

Maaruh joepie, MC epics.. dan heb je wel het beste in het spel ja ;)

[ Voor 9% gewijzigd door Bosmonster op 20-10-2006 15:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCM

DCM

Kupo!

komt er gewoon op neer dat goldbuyen lame is.....

en als ik van iemand weet dat ie het doet ben ik gewoon geneigd screenies te maken van waar ie het bewijst en dit voor te leggen aan blizzard zodat ze misschien degenen waar ie gold van krijgt kunnen bannen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Laatst online: 12-09 11:04
Bosmonster schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 15:53:
[...]

Jouw raid ervaring bestaat uit het tegen betaling meelopen met MC? Of bedoel je dat niet? :D

euh, zo'n 6 maanden geleden(en op sommige servers nog steeds) wordt er tegen tier 1 op gekeken. Ik zelf zit nu op full tier 2. En kijk eigenlijk nergens echt meer van op :). Maar er zijn maar zo'n 5 horde guilds die BWL clearen, en lang niet allemaal voor een lange tijd nu.

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perox

Perox

Meestal niet

[...]

Het gaat hier om de mentaliteit. Ik zou iemand met zo'n mentaliteit niet in mijn guild willen hebben. lootwhores ftl.

We hebben ooit 1 persoon in het gilde gehad die wel goud kocht. Is vertrokken... vanwege loot issues....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

sssst noob, je zet jezelf maar voor paal 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Kevinp schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 15:55:
[...]

euh, zo'n 6 maanden geleden(en op sommige servers nog steeds) wordt er tegen tier 1 op gekeken. Ik zelf zit nu op full tier 2. En kijk eigenlijk nergens echt meer van op :). Maar er zijn maar zo'n 5 horde guilds die BWL clearen, en lang niet allemaal voor een lange tijd nu.
Yeah, maar zeggen dat mensen gold buyen om met betaalde MC runs mee te kunnen lopen is wel erg kortzichtig ;)

En al zou dat zo zijn, dan is dat nu juist een van de punten waar de economy en andere spelers dus 0,0 last van hebben, zelfs baat (kan de guildbank van die guild ook wat gespekt worden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick
  • Laatst online: 09-09 06:07

dommerick

is domm

Zo genoeg gespaard voor me crusader. Maar wat is nou de kans dat een crusader proct?. Ik heb een 2.1 atk speed op mijn dreamslayer dus is het dan de moeite om er crusader op te zetten?

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Meelopen met MC 8)7 Lekker makelijk. Maar daar heb ik het spel niet voor gekocht. Ik wil zelf meedoen met raids en niet meelopen. Want als je meeloopt voor zoveel G per keer hoef je niets te doen om epics te krijgen. Over lame gesproken dan 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Perox schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 15:56:
[...]

Het gaat hier om de mentaliteit. Ik zou iemand met zo'n mentaliteit niet in mijn guild willen hebben. lootwhores ftl.

We hebben ooit 1 persoon in het gilde gehad die wel goud kocht. Is vertrokken... vanwege loot issues....
Ik denk dat van onze (raid) guild ongeveer 1/3 wel eens goud koopt. En ik denk ook dat dat een redelijk gemiddelde is in raid guilds. De gold buyers zijn tenminste de mensen die altijd potions bij zich hebben en voor maximale progress gaan (een van de redenen dat ze gold kopen).

Apart dat dat bij jullie precies andersom is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
[...]

Ik weet dat je een ; ) hebt gedaan... Maar jij weet net zo goed als ik dat mensen die nog nooit in MC of hoger hebben meegelopen heel erg geilen op tier 1 items en daar veel gold voor over hebben. Ikzelf zit in een guild die net twins down heeft gekregen (zat al in de guild voordat ze met lucifron begonnen) en heb tussen de 3000 en 4000 gold. Dit is niet door goldbuying gebeurd en ook niet door farmen. Slim inkopen/verkopen op de AH is de makkelijkste manier om gold te verdienen.

Daarnaast is elemental fire / dreamfoil / elemental earth kopen en daar greater nature protection en greater fire protection pots van maken en dat op de AH gooien ook ERG fijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bosmonster schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 15:42:
[...]

Ik kan niet raiden als ik mn repaircosts en potions niet kan betalen.
Doe je toch iets fout:/ ik besteed niet zo gek veel aan raiden, 3 avonden per week van 7 - 11:30, daarnaast af en toe als ik tijd over heb, doe daar maar 5 uur bij dan per week wat ik gewoon aan fun besteeds of aan het gold grinden waar nodig is. Ik ben al vanaf ZG/MC MT in een guild geweest en heb nou nooit gehad van ik heb geen g (we zijn nu bij twin emperor's, meer en meer whipe's op een avond +/- 30g repairs op een avondje raiden). Ik zal nooit een epic mount krijgen waarscheinlijk daar heb ik me bij neergeled, mssn ook wel, maar ik hoef zelf me pots meestal neit te grinden daar zorgt de gehele guild voor, iedereen herb iedere andere reagent die gefarmed word geven ze aan de bank, daardoor krijg iedereen het uiteindelijk toch weer terug.

Btw tip om gold te farmen, ik als MT ga met een feral druid naar winterspring die demon's farmen, dan heb je per persoon so een 120g per 2 uur.
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Geen slow-chat!
Geen one-liners!
Geen onzinnig offtopic geblaat!