Wat is er met AV gebeurd? Laatst was Stormrage plat en dacht "ach, dan maar een beetje PvP-en met mijn mage op Kazzak". Dus ik AV in (nog geen minuut wachten voor een nieuwe match). Rushen we als idioten naar het Stormpike gebeuren. Onderweg pakken we wat towers en GY's mee. Terwijl iedereen naar Stormpike gaat rent de alliance tegenovergestelde richting naar Forstwolf. Binnen 25 minuten hebben we zo goed als alles te pakken in het noorden terwijl alliance dat in het zuiden doet. Killen die alliance dude (sorry, ben slecht in namen
) , battle gewonnen.
Volgende battle idem
Wat ben ik blij dat ik allang exalted ben bij frostwolf. AV is geen zak meer aan tegenwoordig. "Vroegah" moest je nog wat moeite doen om in het Stormpike kamp te komen, GY's te veroveren en uiteindelijk te winnen. Alle NPC's zijn zo goed als pleite nu en je rushed zo van de een naar de andere kant. Alliance en Horde laten elkaar zo goed als met rust om alleen maar zo snel mogelijk naar de andere kant te komen en de battle te winnen.
Volgende battle idem
Wat ben ik blij dat ik allang exalted ben bij frostwolf. AV is geen zak meer aan tegenwoordig. "Vroegah" moest je nog wat moeite doen om in het Stormpike kamp te komen, GY's te veroveren en uiteindelijk te winnen. Alle NPC's zijn zo goed als pleite nu en je rushed zo van de een naar de andere kant. Alliance en Horde laten elkaar zo goed als met rust om alleen maar zo snel mogelijk naar de andere kant te komen en de battle te winnen.
Er zijn nog meer limieten. Volgens mij kan je geen geld/items mailen, spullen op AH zetten en niet boven de level 20 uitkomen.Kwastie schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 11:20:
Zoals sommige weten is er een trail versie van 2 weken op de markt, ik heb het gekocht omdat het mij leuk leek maar op de verpakkings staat: "No limts" maar er zijn wel degelijk Limieten, nou 1 dan die ik weet, je kunt niet traden:S en dat is nogal k*t
Gewoon het normale bedrag -10% omdat je honored bent in SW. Je kan er nog 10% vanaf krijgen als je rank 3 of hoger bent in PvP.Thrilled schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 11:21:
wat zou mijn mount op lvl 40 kosten dan? Ik ben Honored met Stormwind... en ben nu beetje bevriend aan het raken met Ironforge (human mage)...
[ Voor 30% gewijzigd door Bulligan op 20-10-2006 11:28 ]