eendje schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 13:46:
[...]
al je skills kopen betekend niet dat je automatisch maar snel naar level 60 moet ofzo.. maar stel je voor dat je firemage word zoals hierboven word beschreven en je gaat geen ice dingen kopen en opeens kom je mobs tegen die al je spells resisten.. wat dan? dat stuk maar niet doen? spells en skills zijn er echt niet zo heel veel.. je hebt je basissetje en die worden constant geupdate, en soms krijg je eens een extra skill erbij. ik zie niet in waarom je je zelf moedwillig gaat gimpen.
Ik wilde aangeven dat het wmb niet zo zwart/wit is.
Voorbeeld 1: Als Fire Mage moet je wel wát Frost-spells kopen.
Voorbeeld 2: Als Resto Druid hoef je imo echt niet alle Feral skills te nemen.
Voorbeeld 3: Als Healing Priest moet je wél alle healing-spells hebben.
Dat was meer mijn punt. Ik koop spells en skills die mij nuttig lijken. Of die ik nog helemaal niet ken, en ook geen idee heb wat ze doen. Maar ik heb dus ook een Balance/Resto Druid, en daar heb ik dus niet alle Feral skills gekocht. Ik heb namelijk nu, na 6 dagen /played ongeveer 5% in Cat/Bear gespeeld.
-- edit --
Dit alles is overgens tijdens het levelen, en dan zeker op low-level. Eenmaal hoog level, en zeker op level 60, vind ik wel dat je alles moet hebben ja. Daar ben ik het mee eens.
[
Voor 7% gewijzigd door
OkkE op 19-10-2006 14:05
]
“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.