Het Grote World of Warcraft topic - Deel 90 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 6.484 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 21:40:
[...]

Hmmz ook ik heb hier last van ook tweakdsl, wel erg toevallig. Ik kreeg ook al zo'n standaart mailtje terug. Zou het dan toch bij tweakdsl liggen? Maar ook ik heb nergens last van bij normaal internetten :S
Heb ook al een mail naar tweak gestuurd.
Wel raar, want bij mij begon het na de server maintenance van 11-10-06
Daarvoor had ik nergens last van.
Niet alleen tweakers hebben er last van.
http://forum.speedxs.nl/showthread.php?p=15013

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shady15 schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 21:17:
Een vraagje

Ik zit op dit moment bij de provider Planet en ga over een half jaar naar een andere provider namelijk Speedlinq (KPN netwerk). Nu vraag ik me af of deze provider goed werkt in combinatie met WoW.

Dus wie van jullie zit bij Speedlink KPN? Want ik vind het eng klinken wat er hier boven gezegd wordt over latency. Krijg nu het gevoel dat dat per provider kan verschillen.

Wie heeft het antwoord?
Kijk eens op http://www.speedtest.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 21:51:
[...]

Heb ook al een mail naar tweak gestuurd.
Wel raar, want bij mij begon het na de server maintenance van 11-10-06
Daarvoor had ik nergens last van.
Niet alleen tweakers hebben er last van.
http://forum.speedxs.nl/showthread.php?p=15013
Ja dat heb ik nu precies ook sinds vorige week na die update/maintance is het superbagger hier. Daarvoor had ik totaal nergens last van. Ook weer terug gestuurd naar blizzard dat ze het weer proberen af te schuiven naar firewall/router hoeven ze bij mij niet aan te komen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eendje schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 21:43:
normaal internetten is ook heeel wat anders dan gamen....
hey eendje ;P
waarom ben je weg bij de grote appel? :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10-09 17:11
Afbeeldingslocatie: http://cnsdev.dk/hosted/iblis_mh.jpg
QQ

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:20

Bezulba

Formerly known as Eendje

Verwijderd schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 21:58:
[...]

hey eendje ;P
waarom ben je weg bij de grote appel? :S
htf weet jij dat? :D en ik ben weg omdat ik het wel gezien had :P

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azqi
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Azqi

Failure is not an option

Ik heb Tweak en nergens last van. Dus denk niet dat het aan tweak ligt, overigens wel via hun eigen (BBNED) netwerk en niet via Tiscali.

Jarnotjuh, leuk om je tegen te komen in AV. Is wel geinig met die Battlegroups. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-05 19:48
what the... main hand? hunter wapen vanaf nu dus :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 21:40:
[...]

Hmmz ook ik heb hier last van ook tweakdsl, wel erg toevallig. Ik kreeg ook al zo'n standaart mailtje terug. Zou het dan toch bij tweakdsl liggen? Maar ook ik heb nergens last van bij normaal internetten :S
ik heb zelf ook tweakdsl, word maar weer eens even tijd om contact op te nemen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 19:26
Een goede tip, helaas staat er geen informatie over speedlinq op het KPN netwerk. Ik hoop dat Speedlinq goed werkt, want de snelheid zal verdubbelen, van 3/512 naar 6/1 Mbit. En ik heb altijd begrepen dat een hoge upload goed is bij gamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-08-2024
Net een character gerolled op een RP server.. ik vind het wel wat hebben moet ik zeggen... er was iemand die ook net nieuw begonnen was, hij had dan al een main van 60 op de RP server en hij legde me het een en ander uit.. vooraf had ik al een verhaal in mn hoofd over mijn char, geschiedenis, en mn doel enzo.. was wel een tof gesprek....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
  • Laatst online: 10-09 17:11
addictive schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 23:09:
[...]

what the... main hand? hunter wapen vanaf nu dus :P
Ja, gaat myn dkp dan :<

/edit
pfieuw:
http://forums.wow-europe....ml?topicId=65386551&sid=1

[ Voor 17% gewijzigd door pica op 19-10-2006 01:30 ]

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

blue confirmed bug (gelukkig)

It's currently set as a main-hand weapon in the beta, and it's a bug. We're changing quite a few weapons in preparation for the shaman dual-wield ability, but some apparently got caught up in the cycle that weren't intended to.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Over de lag met SpeedXS en Cambrium (TweakDSL):
Ben even met Tweak/Blizzard aan het mailen geweest, en nu op het moment met Telia.
Het probleem zit dus bij de Telia node in Parijs.
Eind vorige week begon het in London al, maar daar hebben ze blijkbaar wat hardware vervangen.
Afwachten is nog wat Telia gaat doen hieraan, maar probeer het via deze 3 partijen een beetje in goede banen te leiden.
(Met vriendelijke en goed informatief gevulde mailtjes kom je een heel eind ;))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 03:09:
Over de lag met SpeedXS en Cambrium (TweakDSL):
Ben even met Tweak/Blizzard aan het mailen geweest, en nu op het moment met Telia.
Het probleem zit dus bij de Telia node in Parijs.
Eind vorige week begon het in London al, maar daar hebben ze blijkbaar wat hardware vervangen.
Afwachten is nog wat Telia gaat doen hieraan, maar probeer het via deze 3 partijen een beetje in goede banen te leiden.
(Met vriendelijke en goed informatief gevulde mailtjes kom je een heel eind ;))
yups dat eht aan telia lag ben ik inmiddels ook al achter
heb routes vergeleken met 2 vrienden van me die ook tweak hebben, mijn route gaat via een paar andere nodes en raad eens welke nodes bagger zijn, diegen die zij niet gebruiken, maar waar ik wel over gestuurd wordt

inmiddels ook mailtje naar bliz gestuurd, want dit is gewoon klote, inhet begin ging het nog wel maar sinds maandag is het eigenlijk onspeelbaar, heel vaak disconnects :/

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qck
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22:08

Qck

Bazinga

Verwijderd schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 18:04:
Ik ben een mage gestart. Zoals de warlock talents er nu uitzien heb ik er geen vertrouwen in dat onze dmg output in pve on par zal zijn/komen met die van bijvoorbeeld mages.

Ben m'n warlock anderhalf jaar geleden niet gestart om medium dmg te kunnen doen, uitzonderingen op bepaalde gevechten en AOE daargelaten. Ik wil beuken qua dmg.
Beetje onzin, warlocks kunnen netzoveel damage doen als mages. (behalve bij heel veel aoe en lopen, in aq40 bijv.) Bij mij in de guild staat er altijd wel een lock in de top 3 en een paar in de top 10 en dus outdps'en mages. :) En er zitten zeker wel goede mages in de guild, die echt wel weten hoe ze moeten DPS'en.

Edit: Goh wat ben ik blij dat ik nu op Grim Batol zit zeg, vrijwel geen lag, geen extra extended maintenance en nu is zelfs de queue nog maar 90. :) *klopt af* Toen ik nog op Burning Legion zat, was dat wel ff anders.

[ Voor 19% gewijzigd door Qck op 19-10-2006 08:16 ]

Music is not just a sound, it's a way of living.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
Gisteravond was de lag echt niet te doen...natuurlijk iedereen een character gerolled op de overgebleven servers... ik deed eventjes /who en zag tientallen personen, normaal zie je er 4 of 5... dus ik vragen in general: How many people have rolled a char here cuz there regular realm is down?

even wachten

Me!
Me..
Me
Me 2
I did
Me

en dat nog ff door.. ik speelde continue in een latency van 2000+... viel nog best mee, af en toe liep ie even vast of mn spells bleven hangen .... maar goed, tis niet leuk zo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bokkie schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 07:22:
[...]

yups dat eht aan telia lag ben ik inmiddels ook al achter
heb routes vergeleken met 2 vrienden van me die ook tweak hebben, mijn route gaat via een paar andere nodes en raad eens welke nodes bagger zijn, diegen die zij niet gebruiken, maar waar ik wel over gestuurd wordt

inmiddels ook mailtje naar bliz gestuurd, want dit is gewoon klote, inhet begin ging het nog wel maar sinds maandag is het eigenlijk onspeelbaar, heel vaak disconnects :/
Yep, ik heb hetzelfde probleem (Tweakdsl). Na een ping naar de laatste node van Telia een dag te hebben laten lopen is dit het resultaat:

Ping statistics for 80.91.250.34:
Packets: Sent = 89535, Received = 84685, Lost = 4850 (5% loss),
Approximate round trip times in milli-seconds:
Minimum = 23ms, Maximum = 644ms, Average = 77ms

5% loss =/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 04-08 21:37
w00t gister gloves of enforcement geloot. Heb nu alle loot pre cthun die ik wil hebben (moet alleen bloodfang belt nog fixen)

* Proqzor is happy

had niet verwacht dat ik em zou krijgen, had maar 124 dkp (10 dkp per uur systeem, heb 450 betaald voor qiraji bindings). Maar onze enhancement shaman was er niet dus ik had geluk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DrProctor schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 09:02:
gister gloves of enforcement
onze enhancement shaman was er niet dus ik had geluk :D
Haha lekkere prioriteiten stel je dan, vraag me af hoeveel DPS die shaman op Loatheb doet als je het vergelijkt met een rogue ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
we hebben open bid systeem en niemand wordt beoordeeld op hoevele healing hij of zij doet. Van shamans enz wordt wel verwacht dat ze healen en hun raidtaken voldoen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14-09 10:09
Wellicht ten overvloede:
Ik heb ook TweakDSL en niet afgelopen week, maar juist de periode een paar weken geleden leverde bij mij veel problemen op. Latency van 27-70ms (echt prima!) en ineens spontane disconnects. Dit meerdere keren per avond.
De week daarvoor was het verhaal anders: Ik speel met collega's van werk, die allemaal XS4ALL hebben. Zij hebben een standaard latency van +/- 100ms. Mijn latency was 800...1500...2000...5000...8000...er viel niet te spelen een paar dagen. Dit was eind september.
Na het controleren van de route (ik speel op Eonar in Hamburg, en ga niet via Parijs voor zover ik kan zien) merkte ik ook dat de problemen bij Telia lagen. Wel vervelend dat ik de enige was die er last van had, terwijl we met 7 man op Eonar speelde.
Sidenote: Ben wel blij dat Eonar een realm is die altijd beschikbaar is, ook direkt na de woensdag-maintenance. Nooit een queue en altijd tussen de 27-70ms, ook 's avonds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi allemaal,

Wellicht al een bekende vraag, maar kon dit niet zo snel vinden (op de Blizz site, hier of op google).

Ik wil mijn oude account weer oppakken nu de BC expanasion :9 gaat komen. Ik was het gewoon een beetje zat na een tijdje op lvl 60 te spelen. ALs ik nu mijn oude account opnieuw activeer (gewoon je creditcard opnieuw invoeren dus), krijg ik dan ook mijn lvl60 mage terug?

Voor de goede orde, mn account expired eind june 2006.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2006 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
Verwijderd schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 10:27:
Hoi allemaal,

Wellicht al een bekende vraag, maar kon dit niet zo snel vinden (op de Blizz site, hier of op google).

Ik wil mijn oude account weer oppakken nu de BC expanasion :9 gaat komen. Ik was het gewoon een beetje zat na een tijdje op lvl 60 te spelen. ALs ik nu mijn oude account opnieuw activeer (gewoon je creditcard opnieuw invoeren dus), krijg ik dan ook mijn lvl60 mage terug?
jup, je account wordt niet verwijderd. tenzij je dit zelf hebt gedaan... gewoon weer opnieuw betalen, inloggen, en je kan verder...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 10:27:
Hoi allemaal,

Voor de goede orde, mn account expired eind june 2006.
Ik geloof dat blizz al je characters verwijdert als je een half jaar niet meer betaalt.
Als je 7 maanden of langer geleden bent gestopt betwijfel ik het of je je mage nog hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-09 08:16

OkkE

CSS influencer :+

Gister besloten dat ik met mijn Tauren Warrior voor de 2H Axe ga. Dus ik op level 7 die skill gekocht, ga ik verder met questen, dropt opeens Severing Axe of the Eagle! _O_

Opzich vast niet zo'n hele goede axe, maar met een dps van 7 toch heel wat meer als de 2.9 die ik had. Eerst stond ik wel 6 of meer keer op een beest te hakken, nu is het vaak met 3 klappen al over. :D

-- edit --

QuarK; Nou zijn 't er niet veel op level 7. Maar ik koop - net als bij mijn Mage, Priest en Druid - alleen de skills (en later tallentpoints) die mij nuttig of leuk lijken. :) Ik hoef niet persé binnen 2 dagen /played op level 60 te zitten. Het zelf ontdekken van een class vind ik het leukst.

[ Voor 25% gewijzigd door OkkE op 19-10-2006 11:18 ]

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-07 13:40
Je moet gewoon alle skills kopen die je kunt krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
Verwijderd schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 10:58:
[...]

Ik geloof dat blizz al je characters verwijdert als je een half jaar niet meer betaalt.
Als je 7 maanden of langer geleden bent gestopt betwijfel ik het of je je mage nog hebt.
juli
augustus
september
oktober

hoe kom jij aan die 7 maanden :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

QuarK schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 11:06:
Dat zijn er voor een warrior op lvl7 niet zoveel. En rend doet nou ook weer niet zoveel dmg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

[...]

Lolbroek, loop die jongen niet zo op te naaien ;)

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Wat een onzin, je account en characters expiren in WoW nooit. Je kunt dus over 3 jaar de expansion installeren en je non-TBC account omzetten en gewoon met je characters door gaan, no problemo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

[...]

Weet niet waar jij die info vandaan haalt, maar in principe delete blizzard helemaal geen accounts (behalve als ze gebanned worden, maar ik denk dat ze zelfs die accounts nog wel ergens onder een laagje stof hebben liggen).

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ze deleten niets.
je kan je char deleten een nieuw aanmaken met dezelfde naam en dan vragen om de vorige terug te restoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooi, dat ziet er dan goed uit. THX voor de reply. IK ga vandaag maar eens de mage forums bekijken of er een nieuwe build is die ik kan gaan gebruiken (en of mages nog net zulke whiners zijn als vroegâh).

Zal ook wel een leuke en lange update worden die ik moet gaan uitvoeren :z . Heeft iemand nog een linkje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
Verwijderd schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 11:49:
Mooi, dat ziet er dan goed uit. THX voor de reply. IK ga vandaag maar eens de mage forums bekijken of er een nieuwe build is die ik kan gaan gebruiken (en of mages nog net zulke whiners zijn als vroegâh).

Zal ook wel een leuke en lange update worden die ik moet gaan uitvoeren :z . Heeft iemand nog een linkje?
ik geloof dat er 2 of 3 pagina's terug nog gelinkt wordt naar een mirror ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Even voor de duidelijkheid, Blizz garandeert dat ze je gelockte chars een half jaar bewaren. Dat het nu in de praktijk langer is klopt, maar ze zijn volledig gerechtigd om alle accouunts die langer dan een half jaar non-actief zijn te verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

Thrilled schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 11:53:
[...]

ik geloof dat er 2 of 3 pagina's terug nog gelinkt wordt naar een mirror ...
Je vindt die info altijd op http://www.wowwiki.com/Patch_mirrors...

Verder vind ik overigens een half jaar ruim voldoende...

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

johnnyv.nl schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 11:55:
Even voor de duidelijkheid, Blizz garandeert dat ze je gelockte chars een half jaar bewaren. Dat het nu in de praktijk langer is klopt, maar ze zijn volledig gerechtigd om alle accouunts die langer dan een half jaar non-actief zijn te verwijderen.
en daar doelde ik nu op.
Ik wist het niet meer zeker, maar ik heb ook nooit gezegd dat ze met zekerheid zijn account zouden deleten na een half jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
ik had wel na een stop van 4 maanden even een schrikreactie omdat ik weer een nieuwe realm moest uitkiezen, en in de realm list stond er nergens een getal achter de realm waar ik zat... toen ik gewoon weer mn realmnaam wist stond mn character daar gewoon weer te wachten :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
Kom op, wat meer animo in het topic please, ik verveel me dood op mn stage hier :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kkk

Update van mijn guild dan.

Ik ben nu de guildmaster (sinds 1 week), en we hebben nu 5 bosses daun in Naxx. We gaan ons nu focussen op Ouro en C'thun, hebben toch nog wat gear nodig voor Patchwerk.

Zelf ben ik nog steeds raidinactief omdat ik met mijn scriptie bezig ben, wel wat druk met wow nu daar ik wat dingen te regelen heb GM-wise. Maar ik hou het nog even beperkt, die scriptie moet wel af vóór de Burning Crusade natuurlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Laatst online: 05-09 21:41

Wiebbe

<none />

QuarK schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 11:06:
Eerste keer dat ik MC in ging (al bijna 9 maanden geleden ofzo) was ik meteen de "tactics" man. Dus ik beetje tactics uitleggen en vertelde meteen dat de Firelords fire immune waren en dat er mass blizzard gedaan moest worden als ze splitte..

Dus zo gezegd zo gedaan, veel mages deden blizzard behalve 1, die zat gewoon nog fireballs te schieten. Dus ik zo van: "Why arent you using blizzard or frostbolt?"

Antwoord: "I am a firemage, i didnt buy those" 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7 8)7

een heel erg wtf moment :P

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
Wiebbe schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 13:22:
[...]

Eerste keer dat ik MC in ging (al bijna 9 maanden geleden ofzo) was ik meteen de "tactics" man. Dus ik beetje tactics uitleggen en vertelde meteen dat de Firelords fire immune waren en dat er mass blizzard gedaan moest worden als ze splitte..

Dus zo gezegd zo gedaan, veel mages deden blizzard behalve 1, die zat gewoon nog fireballs te schieten. Dus ik zo van: "Why arent you using blizzard or frostbolt?"

omg dat is wel heel erg wtf ja :P ik koop altijd alles.. heb ik geld tekort (hedendaags is dat ook geen probleem meer, maar vroeger wel) dan ga ik even grinden, maar ik moet en zal elke spell hebben die op mijn level beschikbaar is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 11:04
eens kijken of we vanavond fatsoenlijk kunnen raiden op tijd na ee 36 hour maintanace. als het uitloopt wordt het al lastig

d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gister op mijn priest alt met greens en ZG gear naar BWL geweest :D
Nu loop ik rond met greens en tier 2 chest piece :D :'( :D

Nefarian was nog nooit zo leuk eheeheh, mijn collega hunter per ongeluk healen bij een priest call

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blistimo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-05-2021

Blistimo

Pestcontrol

Thrilled schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 13:25:
[...]

omg dat is wel heel erg wtf ja :P ik koop altijd alles.. heb ik geld tekort (hedendaags is dat ook geen probleem meer, maar vroeger wel) dan ga ik even grinden, maar ik moet en zal elke spell hebben die op mijn level beschikbaar is...
ik kan me ook geen char herinneren waar ik niet alle beschikbare spells heb gekocht om geld te sparen. Deel van de lol is juist iedere twee lvls even langs de trainer om te kijken wat voor wtfpwnknopje er nou weer bij krijgt.

Overigens heb ik wel twee maanden op lvl 60 rondgerend zonder de lvl60 spells... nou waren dat slechts upgrades van al bestaande spells, maar ik heb toch twee maanden lang lopen mortal striken met niet de volledige +dmg. En mn zomgwtfpwnRend heeft ook maanden lang voor maar liefst 2 dmg per tick minder lopen dotten :P (Over nutteloze spells gesproken :+ )

D3 char(s)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
Kevinp schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 13:41:
eens kijken of we vanavond fatsoenlijk kunnen raiden op tijd na ee 36 hour maintanace. als het uitloopt wordt het al lastig
ik mag hopen dat die 36 uur al incluis uitloop gerekend is hoor.. wat kan er nou zo lang duren? hardware update... servers uit, hardware erin, servers aan... toch? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

OkkE schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 11:03:
Gister besloten dat ik met mijn Tauren Warrior voor de 2H Axe ga. Dus ik op level 7 die skill gekocht, ga ik verder met questen, dropt opeens Severing Axe of the Eagle! _O_

Opzich vast niet zo'n hele goede axe, maar met een dps van 7 toch heel wat meer als de 2.9 die ik had. Eerst stond ik wel 6 of meer keer op een beest te hakken, nu is het vaak met 3 klappen al over. :D

-- edit --

QuarK; Nou zijn 't er niet veel op level 7. Maar ik koop - net als bij mijn Mage, Priest en Druid - alleen de skills (en later tallentpoints) die mij nuttig of leuk lijken. :) Ik hoef niet persé binnen 2 dagen /played op level 60 te zitten. Het zelf ontdekken van een class vind ik het leukst.
al je skills kopen betekend niet dat je automatisch maar snel naar level 60 moet ofzo.. maar stel je voor dat je firemage word zoals hierboven word beschreven en je gaat geen ice dingen kopen en opeens kom je mobs tegen die al je spells resisten.. wat dan? dat stuk maar niet doen? spells en skills zijn er echt niet zo heel veel.. je hebt je basissetje en die worden constant geupdate, en soms krijg je eens een extra skill erbij. ik zie niet in waarom je je zelf moedwillig gaat gimpen.

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Visgek82
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22:40
Verwijderd schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 11:10:
[...]

Dat zijn er voor een warrior op lvl7 niet zoveel. En rend doet nou ook weer niet zoveel dmg :P
Vergis je niet in rend. dit is toch een van de core skills die je op mobs gooit voor je DoT's (net zoals deep wounds etc wat je later krijgt), zeker als je fury/dual wield gaat zijn DoT bleed effecten toch erg belangrijk.

Ryzen 7 7700X , 32 GB RAM, ProArt 4080 Super, MSI B650 Tomahawk, 2x2tb NVME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ebayzo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-10-2022

Ebayzo

hij/hem

Ik ben nu ook even een tijdje inactive gegaan. (Geen idee of ik ooit nog begin) Heb mijn betaling stopgezet. Moet ik nu voor de rest nog iets doen zodat mijn account gewoon bewaard blijft ?

Default blanke hetero

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Blistimo schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 13:43:
[...]

ik kan me ook geen char herinneren waar ik niet alle beschikbare spells heb gekocht om geld te sparen. Deel van de lol is juist iedere twee lvls even langs de trainer om te kijken wat voor wtfpwnknopje er nou weer bij krijgt.

Overigens heb ik wel twee maanden op lvl 60 rondgerend zonder de lvl60 spells... nou waren dat slechts upgrades van al bestaande spells, maar ik heb toch twee maanden lang lopen mortal striken met niet de volledige +dmg. En mn zomgwtfpwnRend heeft ook maanden lang voor maar liefst 2 dmg per tick minder lopen dotten :P (Over nutteloze spells gesproken :+ )
mja dat had ik op me rogue na de rogue revamp patch :P
was vergeten dat de talents reset waren, vond me ui al zo vaag maar kon niet echt achterhalen wat het ook alweer was

dus in ZG lekker buttonbashen en er achter komen dat ik dus wat knoppen miste en dat ik me talents nog niet ingedeeld had :+

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

eendje schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 13:46:
[...]

al je skills kopen betekend niet dat je automatisch maar snel naar level 60 moet ofzo.. maar stel je voor dat je firemage word zoals hierboven word beschreven en je gaat geen ice dingen kopen en opeens kom je mobs tegen die al je spells resisten.. wat dan? dat stuk maar niet doen? spells en skills zijn er echt niet zo heel veel.. je hebt je basissetje en die worden constant geupdate, en soms krijg je eens een extra skill erbij. ik zie niet in waarom je je zelf moedwillig gaat gimpen.
Ik wilde aangeven dat het wmb niet zo zwart/wit is.

Voorbeeld 1: Als Fire Mage moet je wel wát Frost-spells kopen.
Voorbeeld 2: Als Resto Druid hoef je imo echt niet alle Feral skills te nemen.
Voorbeeld 3: Als Healing Priest moet je wél alle healing-spells hebben.

Dat was meer mijn punt. Ik koop spells en skills die mij nuttig lijken. Of die ik nog helemaal niet ken, en ook geen idee heb wat ze doen. Maar ik heb dus ook een Balance/Resto Druid, en daar heb ik dus niet alle Feral skills gekocht. Ik heb namelijk nu, na 6 dagen /played ongeveer 5% in Cat/Bear gespeeld.

-- edit --

Dit alles is overgens tijdens het levelen, en dan zeker op low-level. Eenmaal hoog level, en zeker op level 60, vind ik wel dat je alles moet hebben ja. Daar ben ik het mee eens. :)

[ Voor 7% gewijzigd door OkkE op 19-10-2006 14:05 ]

“The best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer.”
QA Engineer walks into a bar. Orders a beer. Orders 0 beers. Orders 999999999 beers. Orders a lizard. Orders -1 beers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
Wiebbe schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 13:22:
[...]

Idd. Ik heb zelfs mijn ranks van kick gekocht... Ik kan het niet uitstaan dat er skills zijn die ik nog niet heb.. Wil mijn char zo compleet mogelijk hebben.

Je zult maar een mob tegenkomen (als mage) die alleen lekker met arcane damage neerwil (zoals in die mage only quest).. en je hebt geen arcane missiles. Of je zult maar een kickass axe zien droppen en ja, natuurlijk had je die skill niet gekocht.

Doe jezelf een lol... Koop de skills gewoon. Dat is het leuke van wow, je weet niet van te voren wanneer ze nuttig (of leuk) zijn. En experimenteren met nieuwe skills is heel erg leuk.

[ Voor 21% gewijzigd door QuarK op 19-10-2006 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Laatst online: 15-09 17:26
QuarK schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 14:04:
[...]

Idd. Ik heb zelfs mijn ranks van kick gekocht... Ik kan het niet uitstaan dat er skills zijn die ik nog niet heb.. Wil mijn char zo compleet mogelijk hebben.

Je zult maar een mob tegenkomen (als mage) die alleen lekker met arcane damage neerwil (zoals in die mage only quest).. en je hebt geen arcane missiles. Of je zult maar een kickass axe zien droppen en ja, natuurlijk had je die skill niet gekocht.

Doe jezelf een lol... Koop de skills gewoon. Dat is het leuke van wow, je weet niet van te voren wanneer ze nuttig (of leuk) zijn. En experimenteren met nieuwe skills is heel erg leuk.
Kick is dan toch ook een veelgebruikte skill?

Ik koop overigens altijd alle skills. Misschien zijn de skills niet verbeterd met talents, maar dat maakt ze nog niet onbruikbaar :P

[ Voor 8% gewijzigd door Bosmonster op 19-10-2006 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
ik was met hunter begonnen gister(server down), en ik kwam steed wat silver te kort om alles te kopen. Eerst maar de dmg dingen gekocht parry zou je nl niet nodig hoeven te hebben als hunter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

Tis natuurlijk wat anders als je geen cash hebt :) dan is de keuze bij een hunter makkelijk tussen ranged skills en melee skills, maar ik heb bij m'n druid gewoon alles.. zelfs dingen als wrath wat ik NOOIT gebruik..

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
eendje schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 14:13:
Tis natuurlijk wat anders als je geen cash hebt :) dan is de keuze bij een hunter makkelijk tussen ranged skills en melee skills, maar ik heb bij m'n druid gewoon alles.. zelfs dingen als wrath wat ik NOOIT gebruik..
jij gebruikt nooit wrath?

ik ben geen! expert in druid, toen ik WoW net kocht maakte ik een druid, gekomen tot lvl 30 , toen gestopt.. eergister weer een druid gerolled, tot lvl 10 ofzo, maar wrath was toch wel mn meest gebruikte spell...

zeker feral?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

ja, maar zelfs als ik in castform ben gebruik ik geen wrath.. tis traag en doet geen dmg...

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Je doet op lvl 60 alleen wrath als je moonkin specced bent, anders is het een pure verspilling van mana.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

eendje, jij gebruikt dan alleen Moonfire? Ik gebruik toch ook nog regelmatig Wrath, naast Moonfire en ook Starfire. Maar wanneer ik in een party zit, is het eigenlijk alleen Moonfire en Healing-spells. :) Feral gebruik ik eigenlijk nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-09 17:15
Ik wist niet dat bots zich tegenwoordig ook al ophielden in lagere level areas.
Mijn mage had redelijk wat mageweave nodig en dus ging ik eventjes de ogres in Tanaris bezoeken.

Zag ik daar een hunter met een nick 'gdfdf' en een pet met een chinese naam... vrij duidelijk dus :)
Zolang ik er aan t grinden was heeft die hunter dus geen enkele mob gekilled aangezien ik hem
vrij stevig gankte >:)

Wat mij opviel is dat ie na een tijdje wel pogingen deed om mij te ganken, zij het nogal slecht...
geen traps of concussion shots of zo, ik moest alleen maar een intercept doen en de bot kon
weer gaan corpserunnen.

Voor mijn level 60 warrior is dat wannabe ganken geen probleem natuurlijk, maar iemand die daar effectief moet questen (rond de level 40-45) heeft toch wel een probleem imo 8)7

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
Kapoen schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 15:03:
Ik wist niet dat bots zich tegenwoordig ook al ophielden in lagere level areas.
Mijn mage had redelijk wat mageweave nodig en dus ging ik eventjes de ogres in Tanaris bezoeken.

Zag ik daar een hunter met een nick 'gdfdf' en een pet met een chinese naam... vrij duidelijk dus :)
Zolang ik er aan t grinden was heeft die hunter dus geen enkele mob gekilled aangezien ik hem
vrij stevig gankte >:)

Wat mij opviel is dat ie na een tijdje wel pogingen deed om mij te ganken, zij het nogal slecht...
geen traps of concussion shots of zo, ik moest alleen maar een intercept doen en de bot kon
weer gaan corpserunnen.

Voor mijn level 60 warrior is dat wannabe ganken geen probleem natuurlijk, maar iemand die daar effectief moet questen (rond de level 40-45) heeft toch wel een probleem imo 8)7
geen bot dus gewoon een of andere chinees die aan het lvl'en is om weer geld te farmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BootVluchteling
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 15-09 15:32
liep gisteren met een priest lvl 38 (ik 35 naar BB in STV) komt er een warrior lvl ?? (tauren) voorbij, hoor em dismounten.. je kent het wel..

het "oooow, kut"-gevoel.. die chargde dus de priest, dus ik wingclip em, conc, shot enzo, om em bij die priest weg te houden. voor de priest was hij ook lvl ??...

goed, 2 minuten later een dooie hunter (ik, doordat ik em teveel zat te slowen denk ik :+) en een dode warrior.. wat een kneus. je laten ownen door een +10 levels lagere priest... (wel shadow, maar dan nog..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Och, ik heb weleens een undead lvl 51 mage gemold met m'n 43 gnome mage terwijl die op full health zat. Zolang hij niet teveel hp heeft gaat ie in 4 schoten wel neer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdmeijer
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 30-04-2021
Iets dergelijks heb ik in Winterspring waar een NE hunter al ruim een week dezelfde mobs aan het slopen is. Nogal heel duidelijk een bot, maar dit lijkt een advanced versie omdat die ook healing pots gebruikt. In het begin dacht ik even dat het geen bot was, omdat zijn beweging niet zo schokkerig was als de bots van het eerste uur. Dit is duidelijk eentje die advanced software gebruikt. Als ik even Winterspring Firewater farm, resurrect hij precies op mijn Nature Swiftness cooldown. Dus dat uurtje dat ik daar rondhang sloop ik hem precies 20 keer. Dat is meestal ook meteen het moment waarop ik wat anders ga doen :)

Paling Terran & Shaman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

ik heb zojuist een trial account en een retail box aangeschaft, waarbij de eerste 14 gratis dagen zijn en de laatste een maand gratis is. Kan ik, na de trial key te hebben geregistreerd, mijn account gelijk upgraden naar de retail versie zonder dat ik de 14 trial dagen kwijt raak?

Of is het gelijk allemaal weg en heb ik alleen maar de 30 dagen van de retail dan? Iemand die dit toevallig weet?

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 19-10-2006 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proqzor
BootVluchteling schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 15:33:
liep gisteren met een priest lvl 38 (ik 35 naar BB in STV) komt er een warrior lvl ?? (tauren) voorbij, hoor em dismounten.. je kent het wel..

het "oooow, kut"-gevoel.. die chargde dus de priest, dus ik wingclip em, conc, shot enzo, om em bij die priest weg te houden. voor de priest was hij ook lvl ??...

goed, 2 minuten later een dooie hunter (ik, doordat ik em teveel zat te slowen denk ik :+) en een dode warrior.. wat een kneus. je laten ownen door een +10 levels lagere priest... (wel shadow, maar dan nog..)
ik ben een tijdje terug gecorpsecamped op mn rogue door 2 priests en een mage (allemaal lvl 40+). Moet zeggen dat die combinatie erg lastig is voor een rogue. Werd constant geslowd en de priests healde iedereen veel te hard, beetje kansloze zaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
hoe zit het trouwens met dat lvl ?? , vanaf hoeveel levels hoger wordt je lvl ?? , is dat standaard 10 of hoger?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 27-11-2024
Thrilled schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 15:58:
hoe zit het trouwens met dat lvl ?? , vanaf hoeveel levels hoger wordt je lvl ?? , is dat standaard 10 of hoger?
Dat is 9 levels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witchdoc
  • Laatst online: 02-09 15:54
OkkE schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 11:03:
Om ene class te kunnen ontdekken moet je uiteraard wel beschikking hebben over alle talents :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OkkE

OkkE

Je hebt toch echt maar 51 punten. :{ Maar daar ging het ook niet om, je snapt hoop ik wel wat ik bedoel... Ik heb btw een iets langere reply gepost, een stukje terug. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-09 17:15
Kevinp schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 15:19:
[...]

geen bot dus gewoon een of andere chinees die aan het lvl'en is om weer geld te farmen.
Een level 59 player die level 40 mobs gaat killen voor XP?

De enige reden dat die persoon/bot er was was om mageweave te farmen, want dat
dropped goed van die ogres (daarom was ik er ook :) )

[ Voor 20% gewijzigd door Kapoen op 19-10-2006 16:55 ]

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:39

Seraphin

Meep?

OkkE schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 16:44:
Je hebt toch echt maar 51 punten. :{ Maar daar ging het ook niet om, je snapt hoop ik wel wat ik bedoel... Ik heb btw een iets langere reply gepost, een stukje terug. :)
Ik denk dat Poohbeer trainable skills / spells bedoelde; dat het een beetje logisch is dat als je -zoals je aangaf- alles van een class wil leren je ook alles moet trainen, en niet alleen de skills / spells die "leuk lijken".

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na mijn 3 nieuwe Lawbringer delen en Judgement chest, ben ik eindelijk bijna full epic, en ik ben begonnen met mijn AQ40 rep, ik zit nu op 3000/36.000 Hoe lang moet dat in godsnaam wel niet duren! 3000 rep in een run tot en met Huhuran!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rashann
  • Laatst online: 02-09 17:28

Rashann

Zoek de hond...

Verwijderd schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 18:04:
Na mijn 3 nieuwe Lawbringer delen en Judgement chest, ben ik eindelijk bijna full epic, en ik ben begonnen met mijn AQ40 rep, ik zit nu op 3000/36.000 Hoe lang moet dat in godsnaam wel niet duren! 3000 rep in een run tot en met Huhuran!
Brood of Nozdormu rep duurt juist helemaal niet lang, ok, je hebt enkele weken nodig om tot friendly te komen (36000 hated / 3000 hostile / 3000 unfriendly / 3000 neutral / 3000 friendly), maar in die tijd heb je wel een hele zooi van die artifacts en die stones die de bosses droppen kunnen verzamelen. Zodra je deze inlevert als je op friendly zit (dan krijg je namelijk geen trash-rep meer), dan zit je zo op revered, en met geluk zelf op exhalted (ligt aan de hoeveelheid van die items, de artifacts geven 1000 rep, en de stones 500)

If nothing is written below, I was the last to reply...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Potame
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 05-09 09:47
Even een n00b vraagje tussendoor :)
Hoe kom ik in the deadmines als ik in ironforge ben? Ik weet dat ik in Westfall moet zoeken maar ik heb geen idee hoe ik in westfall moet komen :D

Thx

Ryzen 3700X, RX5700, 16gb ram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Potame schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 18:28:
Hoe kom ik in the deadmines als ik in ironforge ben? Ik weet dat ik in Westfall moet zoeken maar ik heb geen idee hoe ik in westfall moet komen :D

Thx
je zou natuurlijk kunnen proberen om ingame de map te openen (op de M te duwen) en dan kijken waar westfall is. :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McPoowl
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20:49
Potame schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 18:28:

Thx
Neem de Deeprun Tram naar Stormwind ( of vlieg dr heen, maar tram = gratis ) en dan naar het "zuiden lopen" ( op de map naar onder dus, dan kom je in Westfall uit :> )

En dat voor een hordie he ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Potame
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 05-09 09:47
zwAf schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 18:37:
[...]

Neem de Deeprun Tram naar Stormwind ( of vlieg dr heen, maar tram = gratis ) en dan naar het "zuiden lopen" ( op de map naar onder dus, dan kom je in Westfall uit :> )

En dat voor een hordie he ^^
Thx!! Gelijk even proberen ik daar wel thuishoor al lvl20 paladin ;)

Ryzen 3700X, RX5700, 16gb ram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luqq
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-09 11:48
Yeah! Ben vandaag lvl 40 geworden met mijn gnome lock :) meteen mount opgehaald, jeetje wat een moeilijke quest :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-05 19:48
Luqq schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 18:43:
Yeah! Ben vandaag lvl 40 geworden met mijn gnome lock :) meteen mount opgehaald, jeetje wat een moeilijke quest :P
daar kom je op lvl 60 wel op terug :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba

Bezulba

Formerly known as Eendje

OkkE schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 14:48:
eendje, jij gebruikt dan alleen Moonfire? Ik gebruik toch ook nog regelmatig Wrath, naast Moonfire en ook Starfire. Maar wanneer ik in een party zit, is het eigenlijk alleen Moonfire en Healing-spells. :) Feral gebruik ik eigenlijk nooit.
starfire, doet meer dmg en is marginaler trager. maar ik ben zelden in casterform.. cat ftw!

waarom ben je nooit in een feralform? dan gebruik je gewoon 4/5 van je class niet

[ Voor 8% gewijzigd door Bezulba op 19-10-2006 20:22 ]

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireAge
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 00:45
Bah, heb ik net de free trial gedownload, blijkt dat er verschil is tussen amerika en europa.
Achteraf wist ik dat natuurlijk ook wel :(

Ik dacht ook dat ik iemand 30 dagen gratis kon geven als hij/zij mij uitnodigde of is dat ook alleen in amerika?

EDIT: nevermind, lees net dat ik bij de dixons voor 2 euro een 14 dagen trial kan halen. Doe ik dat wel.

[ Voor 17% gewijzigd door FireAge op 19-10-2006 22:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QuarK
Zo, net even een Badge of the Swarmguard opgepikt. Nu eens kijken of dat ding een beetje nuttig is voor een rogue in pve. Pvp heeft het zeker nut, nu nog in pve zien.
Hij procs iig lekker vaak, als ik hem aanzet zit in binnen no time op 6 stacked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

QuarK schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 23:46:
Zo, net even een Badge of the Swarmguard opgepikt. Nu eens kijken of dat ding een beetje nuttig is voor een rogue in pve. Pvp heeft het zeker nut, nu nog in pve zien.
Hij procs iig lekker vaak, als ik hem aanzet zit in binnen no time op 6 stacked.
Het mooie van dat trinket is dat de mob geen debuff krijgt.
Je krijgt zelf een buff en geeft dus ook geen evt probleem met Sunder Armor =)
(en je houdt de bonus ook als je van target switched dus)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 20-10-2006 08:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Nu online

Coldcat

HODL

Ik heb al een tijdje gezocht maar kan niets vinden en ik vrees dan ook dat mijn vraag niet oplosbaar is. Ik heb een gratis offer gekregen om WoW 10 dagen kosteloos te gaan proberen. Daarvoor krijg je een code per e-mail toegestuurd waarmee je een guest account kunt aanmaken. Nou kom ik bij stap 3 of 4 aan maar daar moet je aangeven hoe je moet betalen, ik vink een optie aan aangezien je niets hoeft te betalen die dagen maar daarna moet je een CC nummer invullen. Helaas heb ik geen creditcard en ook mijn ouders/broers hebben geen card. Is het dan nog mogelijk om je guest account aan te maken of kan dat niet?

Benzinebarrel (1:15) - 0 zonnepanelen - 10 aaa batterijen opslag (2019 model)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kevinp
Coldcat schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 08:31:
Ik heb al een tijdje gezocht maar kan niets vinden en ik vrees dan ook dat mijn vraag niet oplosbaar is. Ik heb een gratis offer gekregen om WoW 10 dagen kosteloos te gaan proberen. Daarvoor krijg je een code per e-mail toegestuurd waarmee je een guest account kunt aanmaken. Nou kom ik bij stap 3 of 4 aan maar daar moet je aangeven hoe je moet betalen, ik vink een optie aan aangezien je niets hoeft te betalen die dagen maar daarna moet je een CC nummer invullen. Helaas heb ik geen creditcard en ook mijn ouders/broers hebben geen card. Is het dan nog mogelijk om je guest account aan te maken of kan dat niet?
als je nu even terug leest in het topic wordt een werkende maar niet officieel goedgekeurde manier gezegd. Dat is namelijk het invullen van een fake CC nummer. Wel als je gaat spelen met een normale key zorgen dat je ff je account freezed(zelf) zodat ze geen geld proberen af te schrijven van je CC(dan wordt namelijk alles geblocked/banned).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-02-2024
Hey,

Ik vroeg me af hoe de mensen het hier bij de guild bank doen? Heeft iemand misschien een goede mod zodat alles meteen op een site terechtkomt?

Brokh - Dota 2 - https://dotabuff.com/players/25884604

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Forn schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 09:13:
Hey,

Ik vroeg me af hoe de mensen het hier bij de guild bank doen? Heeft iemand misschien een goede mod zodat alles meteen op een site terechtkomt?
www.rpgoutfitter.com

Als Guild Master kan je een guild roster aan laten maken (uploaden met guildprofiler) en daarna kan je alts/characters als "Vault" aanmerken.

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bonzz.netninja
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-09 17:13

bonzz.netninja

Niente baffi

Kevinp schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 08:39:
[...]

als je nu even terug leest in het topic wordt een werkende maar niet officieel goedgekeurde manier gezegd. Dat is namelijk het invullen van een fake CC nummer. Wel als je gaat spelen met een normale key zorgen dat je ff je account freezed(zelf) zodat ze geen geld proberen af te schrijven van je CC(dan wordt namelijk alles geblocked/banned).
bonzz.netninja in "Het Grote World of Warcraft topic - Deel..."

en ik had de specimen code gewoon van de visa site afgetrokken, daar stond een plaatje van een visa card :)

vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve  | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.dedigitaletuin.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roeligan
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22-07 11:37

Roeligan

Feyenoord

rpgoutfitter is een externe site. Als je gebruik maakt van roster op phpnuke kan je het integreren (kijk bijv. op mijn guildsite www.edgeofreasoning.nl en heb je zowel character profiles als guildbank info)

A real man fears not mortality for it's death, he fears mortality for it's lack of life!
RatPack #814

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barfieldmv
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-08 21:37
DrProctor schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 15:48:
[...]

ik ben een tijdje terug gecorpsecamped op mn rogue door 2 priests en een mage (allemaal lvl 40+). Moet zeggen dat die combinatie erg lastig is voor een rogue. Werd constant geslowd en de priests healde iedereen veel te hard, beetje kansloze zaak.
Met zo'n level verschil gaat het vooral om geluk. Als je een paar resists achter elkaar krijgt dan ben je dood, krijg je een paar critical hits dan heb je al snel gewonnen. Zeker met een slow is het voor de priest een questie van weg blijven lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaDKiLL
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-03-2023

RaDKiLL

Revived

Het zal vast al heeeel vaak langs zijn gekomen, maar de topics en replies schieten als paddestoelen uit de grond, dus sorry voor het in herhaling vallen.

Mijn Altje is zojuist lvl40 geworden (Dwarf Hunter) en nu wil ik mijn mount gaan aanschaffen.
Nu weet ik dat ik toendertijd met mijn Gnome Mage hulp heb gekregen van iemand die lvl60 was en Exhaletd (?!) zodat het uiteindelijk goedkoper uitviel als normaal.
Is dit nog steeds mogelijk? Verder heb ik ooit eens gehoord dat als je een bepaald "level" bent dat je buiten de normale mount ook speciale mounts kunt aanschaffen. Hoe werkt dat dan? En is het mogelijk dat iemand die mount voor je aanschaft, of is het dan zo dat je deze niet kunt gebruiken omdat je zelf dat level nog niet hebt?

"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aionios
  • Laatst online: 20:23
RaDKiLL schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 10:43:
Het zal vast al heeeel vaak langs zijn gekomen, maar de topics en replies schieten als paddestoelen uit de grond, dus sorry voor het in herhaling vallen.

Mijn Altje is zojuist lvl40 geworden (Dwarf Hunter) en nu wil ik mijn mount gaan aanschaffen.
Nu weet ik dat ik toendertijd met mijn Gnome Mage hulp heb gekregen van iemand die lvl60 was en Exhaletd (?!) zodat het uiteindelijk goedkoper uitviel als normaal.
Is dit nog steeds mogelijk? Verder heb ik ooit eens gehoord dat als je een bepaald "level" bent dat je buiten de normale mount ook speciale mounts kunt aanschaffen. Hoe werkt dat dan? En is het mogelijk dat iemand die mount voor je aanschaft, of is het dan zo dat je deze niet kunt gebruiken omdat je zelf dat level nog niet hebt?
Als ik het goed heb maakt het niet echt meer uit omdat de mount zelf nog maar 10G kost en de riding skill 80G en dat kan je alleen zelf kopen. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphin
  • Laatst online: 23:39

Seraphin

Meep?

Ralfvanw schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 10:47:
[...]

Als ik het goed heb maakt het niet echt meer uit omdat de mount zelf nog maar 10G kost en de riding skill 80G en dat kan je alleen zelf kopen. :'(
Dat, en het feit dat mounts tegenwoordig Bind on Pickup zijn in tegenstelling tot het eerdere Bind on Use, maakt de truc idd niet meer mogelijk.

[edit] Ow over die "speciale" mounts; dit kan betrekking hebben op het kopen van een mount van een ander ras: als je honor hoog genoeg is kun je b.v. als orc een troll mount (raptor i.pv. wolf) kopen.

[ Voor 19% gewijzigd door Seraphin op 20-10-2006 10:54 ]

Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aionios
  • Laatst online: 20:23
Seraphin schreef op vrijdag 20 oktober 2006 @ 10:52:
[...]

Dat, en het feit dat mounts tegenwoordig Bind on Pickup zijn in tegenstelling tot het eerdere Bind on Use, maakt de truc idd niet meer mogelijk.

[edit] Ow over die "speciale" mounts; dit kan betrekking hebben op het kopen van een mount van een ander ras: als je honor hoog genoeg is kun je b.v. als orc een troll mount (raptor i.pv. wolf) kopen.
Er zijn ook nog PvP mounts, maar die waren dacht ik alleen anders in uiterlijk. Ook heb je nog mounts die droppen uit End game instances, maar dan moet je wel Veel geluk hebben. Je ziet er heel af en toe nog wel eens iemand mee rond lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:55
QuarK schreef op donderdag 19 oktober 2006 @ 23:46:
hij heeft een 100% proc :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaDKiLL
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-03-2023

RaDKiLL

Revived

Dank allen, dan zit er niets anders op hem zelf maar aan te schaffen. :)

"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwastie
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15-09 09:54

Kwastie

Awesomeness

Zoals sommige weten is er een trail versie van 2 weken op de markt, ik heb het gekocht omdat het mij leuk leek maar op de verpakkings staat: "No limts" maar er zijn wel degelijk Limieten, nou 1 dan die ik weet, je kunt niet traden:S en dat is nogal k*t :(

When I get sad i stop being sad and be awesome instead

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
wat zou mijn mount op lvl 40 kosten dan? Ik ben Honored met Stormwind... en ben nu beetje bevriend aan het raken met Ironforge (human mage)...
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Geen slow-chat!
Geen one-liners!
Geen onzinnig offtopic geblaat!