3D Contest v48: Music Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste
Acties:
  • 1.981 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20:01
misterw schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 20:04:
[...]

heb ik ook al aan gedacht... maar om overal tekst bij te plaatsen wordt een erg priegelwerkje en zelfs met tekst weet geen hond wat al die knopjes doen....

over de schaduwen: ik die dit mengpaneel alleen met standaard licht. mijn pc is simpelweg te traag om die spots goed neer te kunnen zetten....het duurt echt 5 min om een spot 1 cm te bewegen...

heeft iemand een idee hoe ik die randen rond kan krijgen?
ik denk dat er iets nogal mis is met je scene als het plaatsen van een spot 5 minuten kost... Dat kán gewoon niet :X

Mixed Reality dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 170764

Even weer een update van mijn huidige scene (bedankt voor het verlengen van de contest!). Het idee zal nog steeds onduidelijk zijn maar in ieder geval staat er nu een muziekinstrument bij. Voor de mensen die het zich afvragen; Het is een B.C. Rich Signature van Kerry King (Slayer). Er was veel referentie voor het model aangezien ik de gitaar zelf bezit.

Afbeeldingslocatie: http://img296.imageshack.us/img296/9499/wip03thumbfv5.jpg

Kritiek is zoals gewoonlijk altijd welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ddtommie
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 27-04 22:03
Schuey schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 11:42:
[...]
daarom zeg ik, maak lower res versie van die stukjes, en maak gewoon die vormen echt aan elkaar met de weld tool (hoe verassend). Dan kun je wel heel die edgeloop pakken en er een selectie van maken :)
Thanks, dat welden ;) werkte stukken beter. Maar toch besloten om het niet te modelleren. Beetje klaar mee, nu maar een weekje renderen :)

Afbeeldingslocatie: http://www.ontwerpkracht.nl/11.jpg
Dit is een random hdri in de environment slot + mental ray. Nog een vraagje, hoe gebruik ik environment maps in een mental ray shader? Als ik dat nu doe (wel op spherical env. gezet) krijg ik reflecties alsof ie op screen projection staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• misterw
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 04-03 20:59
Menesis schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 23:42:
[...]
ik denk dat er iets nogal mis is met je scene als het plaatsen van een spot 5 minuten kost... Dat kán gewoon niet :X
wat zou er mis moeten zijn dan???

volgens mij is mijn pc gewoon traag

"There will be very difficult days but you deal with it - that's what makes the experience richer"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 00:25
Menesis schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 23:42:
[...]
als ie bij elke knopje 20 segmenten heeft gepakt, en elke schuifje 100 polygonen is, dan sta ik niet raar te kijken als een wat oudere pc daar moeite mee heeft :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
misterw schreef op woensdag 08 november 2006 @ 09:34:
[...]

wat zou er mis moeten zijn dan???

volgens mij is mijn pc gewoon traag
post anders eens plaatje van je wire frame. En wel zo groot dat de wires goed zochtbaar zijn :)

Mixed Reality dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• misterw
screenie

lijkt mij niet echt heel erg veel.
wat ik wel heb is dat alle lijntjes ed een apart object zijn als ik bij select name kijk heb ik iets van 500 objecten staan.. misschien dat het daaraan ligt?

"There will be very difficult days but you deal with it - that's what makes the experience richer"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreezingPixels
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 00:31
misterw schreef op woensdag 08 november 2006 @ 15:33:
screenie

lijkt mij niet echt heel erg veel.
wat ik wel heb is dat alle lijntjes ed een apart object zijn als ik bij select name kijk heb ik iets van 500 objecten staan.. misschien dat het daaraan ligt?
Delete even dat zwarte ding daarzo :P Denk dat dat alles oplost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
volgens mij is 3/4 van je polygonen nutteloos :)
heb je nu op die draaiknopjes ook verticale segmenten zitten? Die kan je allemaal weghalen aangezien die knopjes naar mijn weten gewoon taps lopen zonder poespas. De grote draaiknop ziet er behoorlijk gesmooth uit, best dat eens op 0 iterations te zetten, en em de iterations alleen laten uitvoeren bij het renderen. Dan moet je al een heel eind komen.

verschil:
Afbeeldingslocatie: http://img356.imageshack.us/img356/7651/blals4.jpg
omfg die jpg compressie
en doe dat keer 96 :P (scheelt 17.472 tri's in totaal)

[ Voor 16% gewijzigd door Schuey op 08-11-2006 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 163535

Topicstarter
Anoniem: 170764 schreef op woensdag 08 november 2006 @ 00:23:
Even weer een update van mijn huidige scene (bedankt voor het verlengen van de contest!). Het idee zal nog steeds onduidelijk zijn maar in ieder geval staat er nu een muziekinstrument bij. Voor de mensen die het zich afvragen; Het is een B.C. Rich Signature van Kerry King (Slayer). Er was veel referentie voor het model aangezien ik de gitaar zelf bezit.

[afbeelding]

Kritiek is zoals gewoonlijk altijd welkom.
sorry, maar ik vind de spiegel en de gitaar niet bij elkaar passen, net of je 2 stylen bij elkaar stop in een render, namelijk een zeer gedetaileerde versie: de gitaar, en een laag gedetaileerde die een beetje richting cartoony uit gaat: de spiegel. en de kast zit er dan weer een beetje tussen aan detail

@ ddtommie
nette texture, alleen oppassen dat de felle kleurtjes zoals die rood en groen er niet teveel uitkomen. ook al denk ik dat je dat zeker nog aanpast, zodra je een scene hebt :)

@ schuey
tri's bestaan toch uit 3 points, in de 2de wire zie ik geen tri's, ik denk dat je poly's bedoelt. (sorry als ik het mis heb, maar dan heb ik gewoon niet genoeg kennis van 3d termen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
ik zie in elke wire tri's ;)
maar heb stiekem tri's genomen hier om de getallen wat groter te maken zodat duidelijk wordt dat wanneer je op polycount/tricount kan besparen, je dat gewoon moet doen. Is het niet voor een game dan is het wel voor de performence in je 3d programma. Zowieso als je gaat unwrappen is het ook wel fijn als je niet teveel overbodige zooi in je models hebt zitten.

[ Voor 86% gewijzigd door Schuey op 08-11-2006 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• misterw
robin222 schreef op woensdag 08 november 2006 @ 15:39:
[...]

Delete even dat zwarte ding daarzo :P Denk dat dat alles oplost
hahaha klik er net op stonden de sides op 200 :P dat was niet helemaal de bedoeling...hij staat nu op 20 en het verschil is al enigsinds merkbaar.
Schuey schreef op woensdag 08 november 2006 @ 15:41:
volgens mij is 3/4 van je polygonen nutteloos :)
heb je nu op die draaiknopjes ook verticale segmenten zitten? Die kan je allemaal weghalen aangezien die knopjes naar mijn weten gewoon taps lopen zonder poespas. De grote draaiknop ziet er behoorlijk gesmooth uit, best dat eens op 0 iterations te zetten, en em de iterations alleen laten uitvoeren bij het renderen. Dan moet je al een heel eind komen.

verschil:
afbeelding
omfg die jpg compressie
en doe dat keer 96 :P (scheelt 17.472 tri's in totaal)
het klinkt allemaal heel logisch maar ik heb echt geen idee hoe ik dat moet uitvoeren....

verder heb ik ook geen idee wat tri' s uberhaupt zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
misterw schreef op woensdag 08 november 2006 @ 16:06:
[...]

hahaha klik er niet op stonden de segments op 200 :P dat was niet helemaal de bedoeling...hij staat nu op 20 en het verschil is al merkbaar.
:D ja 200 is 'vrij veel' te noemen :P
het klinkt allemaal heel logisch maar ik heb echt geen idee hoe ik dat moet uitvoeren....:P

verder heb ik ook geen idee wat tri' s uberhaupt zijn :P
gezien dat je nu blijkbaar nog in staat was die 200 te veranderen naar 20, is het makkelijk, vul gewoon bij height segments 1 in. Zet cap uit, en klaar ben je eigelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• misterw
dat heb ik net gedaan...

maar hoe kan ik de segments aanpassen als het al een editable poly is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilled
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 24-08-2024
edit/ refresh enzo... :P

[ Voor 95% gewijzigd door Thrilled op 08-11-2006 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
misterw schreef op woensdag 08 november 2006 @ 16:13:
dat heb ik net gedaan...

maar hoe kan ik de segments aanpassen als het al een editable poly is?
niet, dan verneuk je vrij hard je mesh :P
om die hoogte segmenten weg te halen moet je in editable poly even de edges selecteren waar de loops uit bestaan, dan op Loop drukken (bovenaan in venster). Dan druk je in je editable poly venster op remove (NIET DELETE op je toetsenbord). Et voila, ze zijn em gepeerd :) Dit alles aangenomen dat ik niet verkeerd begrijp wat je bedoeld :P

@ hieronder, bedankt, die wist ik nog niet :)

[ Voor 15% gewijzigd door Schuey op 08-11-2006 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 02-05 16:12

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

(jarig!)
Schuey schreef op woensdag 08 november 2006 @ 16:17:
Dan druk je in je editable poly venster op remove (NIET DELETE op je toetsenbord).
Niet delete idd, maar wel backspace

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• misterw
w00t... het is gelukt...bedankt voor de tip...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
overigens vergat ik net iets :P
je moet nadat je die edges geremoved hebt, even die overgebleven vertexen ook nog verwijderen.

ben maya gewend O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• misterw
o.k ik merk alweer dat dit duidelijk nachtwerk gaat worden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
korte uitleg over TRI's, QUAD's en polygonen

Afbeeldingslocatie: http://www.foxmountain.nl/KaBRamm/polygons.jpg
eventjes snel gephotoshopt

maar dit is nu wel een erg goed bezocht forum :D

ben zelf stevig aan het nadenken in wat voor scene ik mijn gitaar zal plaatsen, ik dacht zelf aan een kleedkamer, maar dan zou ik niet voor de orginaliteit gaan :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
die uitleg is correct ja, puntje is alleen dat de eerste 2 vormen ook polygonen zijn :)

een tri is een polygoon
een polygoon is niet altijd een tri

laatste vorm wordt vaker aangeduid als n-gon
misterw schreef op woensdag 08 november 2006 @ 16:27:
o.k ik merk alweer dat dit duidelijk nachtwerk gaat worden....
als je gewoon 1 knopje goed gemaakt, en als je hem gaat kopieren, instance aanvinkt, hoef je maar op 1 knopje je aanwijzigingen te maken, en dan voert max automagisch die wijzigingen op de overige 95 knopjes door :)

[ Voor 63% gewijzigd door Schuey op 08-11-2006 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
eventjes mijn photoshop creatie aangepast, Kon niet op de naam van: N-gon komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• misterw
Schuey schreef op woensdag 08 november 2006 @ 16:33:
die uitleg is correct ja, puntje is alleen dat de eerste 2 vormen ook polygonen zijn :)

een tri is een polygoon
een polygoon is niet altijd een tri

laatste vorm wordt vaker aangeduid als n-gon

[...]

als je gewoon 1 knopje goed gemaakt, en als je hem gaat kopieren, instance aanvinkt, hoef je maar op 1 knopje je aanwijzigingen te maken, en dan voert max automagisch die wijzigingen op de overige 95 knopjes door :)
ik wilde dat ook gewoon doen maar eer ik al die randjes heb verwijderd ben ik nog wel ff wat verder...al die kleine randjes :')

zie screenie

--edit @ hieronder (anders blijf ik posten :P ) hahaha dat is echt het nadeel vaan n00b zijn.. ik kom echt kennis tekort...thnx

[ Voor 8% gewijzigd door misterw op 08-11-2006 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
druk eens op LOOP :)
en als dat niet lukt omdat sommige hoeken te scherp zijn. Dan roteer je heel dat ding weer ff rechts, en dan drag-select je alles binnen notime, alles verwijderen, mesh weer terugdraaien en klaar. Dat is 1 minuut werk, geen nachtwerk :P

edit:
kennis komt vanzelf, en je hebt er geen kloten aan als je die kennis niet kunt toepassen, dus dat is niet heilig hoor ;)

[ Voor 105% gewijzigd door Schuey op 08-11-2006 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ddtommie
Iemand ideeën voor een scene? Ben een beetje inspiratieloos.
Hier een wipje met een muziekstandaard. Het lijkt alsof dat ene stukje standaard te kort is maar dat is volgensmij reflectie, beetje raar wel.
Afbeeldingslocatie: http://www.ontwerpkracht.nl/14.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
mooie materialen :D
denk alleen dat je de glossiness wat naar beneden moet schroeven, die verpest de spiegelgladde look een beetje van het materiaal :) Rubberpootjes aan de lessenaar mogen wel wat zwarter denk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bozozo
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20-02 16:10

Bozozo

Your ad here?

Ik denk eerder glossiness omhóóg. En de specular ook nog iets hoger voor de zekerheid :P

TabCinema : NiftySplit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ddtommie
Hier wat oudere testjes met:
Lichte glossy reflection:
Afbeeldingslocatie: http://www.ontwerpkracht.nl/12gloss.jpg
Zonder glossy refl.:
Afbeeldingslocatie: http://www.ontwerpkracht.nl/12nogloss.jpg
Ik vind met mooier, en als ik hier een fel lampje aan zet is het in het echt ook een beetje blurry. terwijl de reflecties van de omgeving zo scherp zijn alsof het een spiegel is.
Edit: Rubberpootjes zwarter idd.

Edit2: http://www.ontwerpkracht.nl/15.jpg extra omni erbij

[ Voor 12% gewijzigd door ddtommie op 08-11-2006 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holgster
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-04 15:51
Dav0s schreef op maandag 06 november 2006 @ 16:23:
Holgster, mocht je tijd hebben om een 1280x800 versie van je render te maken, dan zou je daar een zeker iemand heel blij mee maken :)
as requested, een 1280x800 versie
Afbeeldingslocatie: http://i87.photobucket.com/albums/k123/holgster/microfoon1280klein.jpg

Rendertijd was nog maar 2uur, 't was een goede oefening om wat render settings te tweaken in Vue5!

[ Voor 11% gewijzigd door Holgster op 24-03-2007 17:04 ]

Br(36) Ba(56)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bozozo
  • Laatst online: 20-02 16:10

Bozozo

Your ad here?

Het valt me ineens op dat die spot veel te klein is... als daar een mens in gaat staan kun je net één been belichten :P

TabCinema : NiftySplit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirrorshade
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 29-08-2024

Mirrorshade

Chain of life

ddtommie schreef op woensdag 08 november 2006 @ 18:42:
[afbeelding]
Zonder glossy refl.:
[afbeelding]
Ik vind met mooier, en als ik hier een fel lampje aan zet is het in het echt ook een beetje blurry. terwijl de reflecties van de omgeving zo scherp zijn alsof het een spiegel is.

met 2 lampjes is ie wel een beetje overbelicht naar mijn idee, misschien de lampen wat dimmen
Verder zijn 2 lampjes wel beter vind ik zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreezingPixels
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 00:31
ddtommie schreef op woensdag 08 november 2006 @ 18:42:
[afbeelding]
Zonder glossy refl.:
[afbeelding]

Ik denk ook dat je je achtergrond beter wat donkerder kan maken. Nu is het grijs op grijs zeg maar. Te weinig contrast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ddtommie
Problem solved, mental ray crasht helaas bij een resolutie >= 2000x3333

Final, klik voor iets higher res
Afbeeldingslocatie: http://www.ontwerpkracht.nl/final.jpg
Zoek de fout.

[ Voor 86% gewijzigd door ddtommie op 09-11-2006 01:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holgster
Bozozo schreef op woensdag 08 november 2006 @ 21:26:
Het valt me ineens op dat die spot veel te klein is... als daar een mens in gaat staan kun je net één been belichten :P
Volgens mij klopt het wel! :)
Afbeeldingslocatie: http://www.pichotel.com/pic/5209zjd2B/87956.jpg

Br(36) Ba(56)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• misterw
hier dan de final beta.. ik hoop nog op suggesties en tips anders wordt dit de final....

over de randjes die scherp zijn: ben ik het mee eens maar ivm tijdtekort lukt het mij niet op het zo te krijgen...

klikkerdeklik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jird
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-01 07:04
@ddtommie.. je mist een steun naar je pootjes, en de ander zweeft in de lucht O-) verder erg goed werk :D _/-\o_

als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dav0s
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 02-05 17:57

Dav0s

Hr?

Holgster schreef op woensdag 08 november 2006 @ 19:24:
[...]

as requested, een 1280x800 versie
[afbeelding]

Rendertijd was nog maar 2uur, 't was een goede oefening om wat render settings te tweaken in Vue5!
* Dav0s heeft nieuwe wallpaper

Duizendmaal dank :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 170764

Anoniem: 163535 schreef op woensdag 08 november 2006 @ 16:02:
[...]

sorry, maar ik vind de spiegel en de gitaar niet bij elkaar passen, net of je 2 stylen bij elkaar stop in een render, namelijk een zeer gedetaileerde versie: de gitaar, en een laag gedetaileerde die een beetje richting cartoony uit gaat: de spiegel. en de kast zit er dan weer een beetje tussen aan detail
Bedankt, dit is precies de kritiek die ik nodig had. Ik zal de deurknoppen van de kast "versimpelen" en ook de gitaar zal ik minder gedetailleerd maken. De kleinere dingen op de gitaar zal ik dan zelfs helemaal weghalen, aangezien het inderdaad 2 stijlen zijn.

Ik wil verder gaan met de cartoony look, aangezien het helemaal niet slecht staat bij de rest van mijn idee. Nogmaals dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holgster
@misterw
Ziet er strak uit. Twee opmerkingen om het geheel nog net wat beter te maken.
-Misschien kun je nog iets doen met die grote zwarte knop, die valt nu een beetje uit de toon, is heel vlak.
-Het object staat er nu net niet helemaal op (aan zijkanten en onderkant valt wat weg), iets uitzoomen zou beter zijn denk ik. Ook de plaat waarop het geheel staat iets groter maken aan de bovenzijde zodat je niet de rand daarvan ziet maar alleen een grijs vlak en een lichter vlak waar het licht valt.

@ddtommie
erg mooi, strak materiaal en details. Het lijkt alleen aan de linkeronderzijde van de tuba(?) wat te zweven, misschien wat meer verloop in de achtergrond.

Br(36) Ba(56)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• misterw
Holgster schreef op donderdag 09 november 2006 @ 12:58:
@misterw
Ziet er strak uit. Twee opmerkingen om het geheel nog net wat beter te maken.
-Misschien kun je nog iets doen met die grote zwarte knop, die valt nu een beetje uit de toon, is heel vlak.
-Het object staat er nu net niet helemaal op (aan zijkanten en onderkant valt wat weg), iets uitzoomen zou beter zijn denk ik. Ook de plaat waarop het geheel staat iets groter maken aan de bovenzijde zodat je niet de rand daarvan ziet maar alleen een grijs vlak en een lichter vlak waar het licht valt.

@ddtommie
erg mooi, strak materiaal en details. Het lijkt alleen aan de linkeronderzijde van de tuba(?) wat te zweven, misschien wat meer verloop in de achtergrond.
bedankt voor je reactie....ik ga ermee aan het werk...die grote zwarte knop is eigenlijk meer ruimtevulling...zou ook verder niet weten wat ik daar zou moeten plaatsen, daar ga ik nog even over nadenken.. de rest ga ik gelijk mee aan de slag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
@ misterw
het ziet er al aardig uit, maar heb toch nog een aantal tipjes:
- gebruik inplaats van een plane als grond een floor, of een grotere plane, zodat hij niet opeens ophoud.
- de schaduw mag van mij wel iets minder strak, probeer eens een softe schaduw
- soms snap ik de schaduw/weerspiegeling niet zoals: bij de grote ronde knop, hij lijkt scheef te staan, omdat hij aan de voorkant kleiner is als aan de achterkant, maar dat kan niet volgens de schaduw, (ofterwel het lijkt nu alsof de knop door de oppervlakte heengaat, en dat die dan doorzichtig is of zoiets)
dus ik zou gewoon even de schaduw aanpassen, of iets anders doen met de reflection

@ ddtommy
denk dat je het papier wat overtuigender moet maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• misterw
Anoniem: 163535 schreef op donderdag 09 november 2006 @ 18:02:
@ misterw
het ziet er al aardig uit, maar heb toch nog een aantal tipjes:
- gebruik inplaats van een plane als grond een floor, of een grotere plane, zodat hij niet opeens ophoud.
- de schaduw mag van mij wel iets minder strak, probeer eens een softe schaduw
- soms snap ik de schaduw/weerspiegeling niet zoals: bij de grote ronde knop, hij lijkt scheef te staan, omdat hij aan de voorkant kleiner is als aan de achterkant, maar dat kan niet volgens de schaduw, (ofterwel het lijkt nu alsof de knop door de oppervlakte heengaat, en dat die dan doorzichtig is of zoiets)
dus ik zou gewoon even de schaduw aanpassen, of iets anders doen met de reflection

@ ddtommy
denk dat je het papier wat overtuigender moet maken
yep die grote ronde knop moet gewoon helemaal weg... ik moet ff bedenken wat ik ervoor in de plaats doe....verder ga ik eraan werken...bedankt voor je tips

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dntje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13-05-2015
Ik heb nu dit:
Afbeeldingslocatie: http://img308.imageshack.us/img308/4272/wip2ed1.jpg

Ik kan niet echt meer wat detail erbij verzinnen. En die letters ga ik denk ik ook maar weghalen :P

Zo... nu eerst een Bavaria

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• misterw
zo....de plane is groter, reflectie op het paneel zelf flink teruggeschroefd evenals de schaduwen, de grote knop is weg en heeft plaats gemaakt voor 4 kleinere draaiknoppen die er (in mijn inzicht) veel beter inpassen en hij staat er helemaal op. (ook vanuit een wat mooiere hoek vind ik :) )

Afbeeldingslocatie: http://i89.photobucket.com/albums/k208/rebootmrw/finalbetalightsmall.png

graag tips of suggesties ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
@ dntje
ik vind de letters wel goed staan, maar ik zal je render iets meer van voren maken zodat je meer van het control paneeltje ziet, wat mij veel interesanter lijkt, dan de zijkant van de radio

@ misterw
zie er al een stuk beter uit, maar ik denk dat je het schermpje met 15 nog wel aan moet passen, het lijkt nu meer op een stikker dan een schermpje, dus ik stel voor om hem er een beetje in te laten zinken, of juist iets er boven laat hangen.
en de plug gaatjes mogen ook wel meer richting de knopen toe, er is wel een erg grote ruimte tussen die twee, en de pluggaatjes zitten toch ook wel dicht aan de rand lijkt mij.

om toch een detail er bij te voegen is het mischien leuk om je apparaat een productie naam te geven, en die dan ergens op plaatst in de vorm van een stikker of iets dergelijks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjeemp
  • Laatst online: 03-01-2015

Tjeemp

BEER N TEA

misterw schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 17:17:
zo....de plane is groter, reflectie op het paneel zelf flink teruggeschroefd evenals de schaduwen, de grote knop is weg en heeft plaats gemaakt voor 4 kleinere draaiknoppen die er (in mijn inzicht) veel beter inpassen en hij staat er helemaal op. (ook vanuit een wat mooiere hoek vind ik :) )

[afbeelding]

graag tips of suggesties ;)
toch heb ik het idee dat bepaalde dingen boven het paneel zelf zweven... komt dit door de schaduwen of is dit ook echt zo ?

www.timovanderzanden.nl | Beer 'n' Tea

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23:47

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

Ik heb ook weer even tijd gehad om verder te werken... maar k mag wel opschieten :X

Hier nog twee wips:

Afbeeldingslocatie: http://www.roelveldhuyzen.nl/pages/image.asp?p=1&type=got&id=48

Afbeeldingslocatie: http://www.roelveldhuyzen.nl/pages/image.asp?p=1&type=got&id=50

C&C is nog welkom uiteraard :)

Ben alleen nog niet helemaal zeker over de rest van de scene :/ Misschien een podium in het donker, met een spot op de vleugel ofzo...

Uiteraard moet het binnenwerk van de vleugel nog, de pedalen, en een mooie material :)

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duesenberg J
  • Laatst online: 03-05 00:32
Spike_wolf schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 11:33:
Ik heb ook weer even tijd gehad om verder te werken... maar k mag wel opschieten :X

[wips]

C&C is nog welkom uiteraard :)

Ben alleen nog niet helemaal zeker over de rest van de scene :/ Misschien een podium in het donker, met een spot op de vleugel ofzo...

Uiteraard moet het binnenwerk van de vleugel nog, de pedalen, en een mooie material :)
Hoewel ik begrijp dat je erg weinig tijd hebt, wil ik toch de volgende opmerking maken:

Hoe de zwarte toetsen (die nu blauw zijn) op het klavier zitten ziet er erg raar uit. De toetsen komen nu van onder de openstaande klep (die ook afwijkt van het traditionele ontwerp), terwijl normaal de toetsen pas beginnen nadat ze onder de klep door gekomen zijn. (stukje om de hamers de bewegen gaat onder de klep door, daarna begint de toets) Vaak zit er om het 'gat' wat dan ontstaat op te vullen nog een strook rood vilt achter de toetsen.

En misschien ben je het niet vergeten, maar noemen kan nooit kwaad: waar gaat de pianist zitten?
vergeet het bankje niet. (bankje ja, kruk klinkt zo denigrerend :P )

edit:
om je werk te besparen kun je de klep van de vleugel (die grote) ook gewoon dicht doen en de vleugel in een stoffige zolder plaatsen ofzo. (niet te ingewikkeld, anders kost het meer tijd dan dat je bespaart)

[ Voor 8% gewijzigd door Duesenberg J op 11-11-2006 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
Afbeeldingslocatie: http://www.jelmerverhoog.nl/forum/piano1.jpg
Ik heb eindelijk iets bedacht wat me leuk leek om uit te werken. De bedoeling is dat het ene kale kamer wordt met alleen een piano en een zooi aan bladmuziek op de grond, dus alsof iemand een lichtelijke obsessie voor pianospelen heeft. (Ik denk niet dat ik tijd heb om die iemand ook uit te werken :X )

Mixed Reality dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duesenberg J
Nog zomaar terloops een idee voor een omgeving van een vleugel:

kent iemand hier het boek "de pianostemmer" of "the piano tuner" van Daniel Mason? (goed boek! d:)b )

Zoja: misschien is een impressie van de pianokamer in het kamp een idee.
Maar dat zal wel weer veel te veel werk zijn om nog op tijd behoorlijk af te krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Duesenberg J, ik ben is wat meer foto's gaan zoeken en je hebt helemaal gelijk...
De referentie foto's die ik hier al had liggen zijn op die gebeiden nogal onduidelijk, en hier heb ik verder niet echt mee stil gestaan.. maar na een hoop Googlen een paar andere foto's gevonden (niet veel goeie though) en ik ga eens zien wat ik hier allemaal aan kan doen :)

[Edit]

Hier nog een wip:

Afbeeldingslocatie: http://www.roelveldhuyzen.nl/pages/image.asp?p=1&type=got&id=53

Bijde kleppen aangepast.. en ja.. de bladmuziek zweeft in de lucht ja :P

[ Voor 27% gewijzigd door Spike_wolf op 11-11-2006 16:28 ]

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63431

WIP

Afbeeldingslocatie: http://www.cyberheaven.nl/got/6.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borgoth
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 30-04-2023

Borgoth

De botte lul.

Menesis schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 15:10:
[afbeelding]
Ik heb eindelijk iets bedacht wat me leuk leek om uit te werken. De bedoeling is dat het ene kale kamer wordt met alleen een piano en een zooi aan bladmuziek op de grond, dus alsof iemand een lichtelijke obsessie voor pianospelen heeft. (Ik denk niet dat ik tijd heb om die iemand ook uit te werken :X )
leuk :D

aleen 2 dingen:

1: je mist pedalen ;)
2: het lijkt if je piano elk moment om kan kantelen. ik krijg het gevoel van, oh vasthouden anders kantelt hij :X

Edit: oja, er zwemt een of ander blauw geval langs je raam ;)

keep up the good work :D

[ Voor 4% gewijzigd door Borgoth op 11-11-2006 19:18 ]

Make something idiot proof, and someone will make a better idiot.
Verstand op nul en nadenken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
Laatste wip voor vandaag:
Afbeeldingslocatie: http://www.jelmerverhoog.nl/forum/piano2.jpg
Het ziet er dus naar uit dat het gaat lukken om een chracter er in te verwerken. Ik heb ook echt alleen de achterkant gemodeleerd; voorkant ziet er totaal niet uit :D
Todo: haar; misschien nog een stukje gezicht, mooiere belichting, nog wat kleine dingetjes zoals een kopje koffie/een kat ofzo, uitzicht beter uitwerken.

en nu ga ik aan het bier want ik heb mn P gehaald zie ik net *O*

edit:
todo; pianotoetsen!!! :D

[ Voor 13% gewijzigd door Menesis op 11-11-2006 20:02 ]

Mixed Reality dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Nice Menesis..

Benen zouden haar ook niet misstaan ;)

en gefeli met je P

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
wat is een P :?

ziet er aardig uit, maar dat rode licht vind ik niet erg overtuigend staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_I
  • Laatst online: 00:22

Just_I

What did you just say?

\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o

Ten Thousand fists in the air! \o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
Anoniem: 163535 schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 21:29:
wat is een P :?

ziet er aardig uit, maar dat rode licht vind ik niet erg overtuigend staan.
rode licht? Jij hebt een sterke fantasie! :D
Maar ik snap (denk ik) wat je bedoelt: dat komt doordat de piano enigszins reflectereerd en omdast indirect illumination aanstaat. Het rode licht komt dan ook van de rode jurk af die belicht wordt door de zon :)
Misschien moet de piano maar helemaal niet reflecteren.

edit: ach ja benen.. Misschien als ik in een goede bui ben zondag (vandaag :+ )

[ Voor 6% gewijzigd door Menesis op 12-11-2006 03:16 ]

Mixed Reality dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirrorshade

Mirrorshade

Chain of life

Bruine piano's reflecteren minder dan zwarte piano's volgens mij of ze moeten wel erg hoogglans zijn :)

Maar ziet er al wel leuk uit die compositie!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Ik ben vanochtend ook weer ff lekker bezig geweest :)
Hier het resultaat tot nu toe:

Afbeeldingslocatie: http://www.roelveldhuyzen.nl/pages/image.asp?p=1&type=got&id=55

De gaten die je ziet zijn een stuk dieper, maar dat valt niet op zonder belichting :+

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Begonnen met de master sectie en verbetering van de meterburg, al zitten hier een paar kleine mis lasjes in bij de LCR meters boven de master sectie.
Video post Glow toe gepast en skylight met shadow calc op 10 en wil deze verhogen naar 15 a 20.

Nog te doen:

Monitor platfroms
Master sectie en meterbrug verbeteren.
Materialen maken en opdruk voor de kanaalbroodjes.
Pootjes en omgeving

Commentaar gewenst voor enig verbetering :)

Afbeeldingslocatie: http://www.cyberheaven.nl/got/stage1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duesenberg J
Spike_wolf schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 15:29:
Duesenberg J, ik ben is wat meer foto's gaan zoeken en je hebt helemaal gelijk...
De referentie foto's die ik hier al had liggen zijn op die gebeiden nogal onduidelijk, en hier heb ik verder niet echt mee stil gestaan.. maar na een hoop Googlen een paar andere foto's gevonden
graag gedaan. Maar aangezien ik zelf piano speel moest ik er wel wat over zeggen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aloys
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
@RCA :

ik wil niet heel vervelend zijn, maar wel een beetje :+

Je moet alle draaiknopjes omdraaien, want dat streepje hoort aan de bovenkant te zitten.

[ Voor 3% gewijzigd door Aloys op 12-11-2006 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 73881

Aloys schreef op zondag 12 november 2006 @ 14:09:
@RCA :

ik wil niet heel vervelend zijn, maar wel een beetje :+

Je moet alle draaiknopjes omdraaien, want dat streepje hoort aan de bovenkant te zitten.
Niet als hij alle geluid uit heeft gezet door ze allemaal helemaal naar links te draaien. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aloys
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Anoniem: 73881 schreef op zondag 12 november 2006 @ 14:16:
[...]

Niet als hij alle geluid uit heeft gezet door ze allemaal helemaal naar links te draaien. :P
Maar dan zouden ze nog steeds niet recht naar beneden staan, want dan zou je niet kunnen zien of het versterkt of 'verzwakt' word. :P (Het geluid dan hè ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Aloys schreef op zondag 12 november 2006 @ 14:17:
[...]

Maar dan zouden ze nog steeds niet recht naar beneden staan, want dan zou je niet kunnen zien of het versterkt of 'verzwakt' word. :P (Het geluid dan hè ;) )
Dan staan ze allemaal op stand 11. :+

Nou, ik zal ook eens even wat werk van mij laten zien. :)

Ik was bezig mijn gitaar na te maken, maar nu de inzendingen zie, is een instrument helemaal niet zo origineel meer, en een gitaar al helemaal niet. Dus heb ik er wat aan zitten tweaken, met dit als resultaat:
Dames en heren, ik presenteer u het nieuwste Federation flagship:
Afbeeldingslocatie: http://www.keepmyfile.com/thumb/1163334141ca2acd.gif
USS Statocaster, NCC 74-666
(Al lijkt het meer op een Klingon Bird of Prey :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Zo.. ik vind m'n binnenwerk inmiddels wel af zo :)
de hamers zitten er nog niet in.. maar ik zorg in de compositie wel dat dat niet opvalt :+
Die hamers heb ik nu ff geen zin meer in.

Afbeeldingslocatie: http://www.roelveldhuyzen.nl/pages/image.asp?p=1&type=got&id=57

Nu de pedalen, bladmuziek standaard en de omgeving nog.
En de materials uiteraard..

[ Voor 22% gewijzigd door Spike_wolf op 12-11-2006 15:32 . Reden: Moet ik wel de pic posten natuurlijk :X ]

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirrorshade

Mirrorshade

Chain of life

Ik weet niet of die blad muziek al op de goede plaats staat?

Maar op de wip staat deze wel erg hoog. Of je moet staand achter de vleugel spelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

De bladmuziek zweeft idd nog in de lucht :P
K wilde een staand gaan modelen.. maar teon raakte ik verzeild in het binnenwerk en heb ik de staand vergeten :P
Maar die komt nog :+

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
zijn er al finals ingelevert?
kijkend naar de datum, merk ik op dat er nog één dag te gaan is.

voor als je je scene niet af hebt, maakt niet uit, post je laatste wip dan maar als final, denk dat maar weinig tweakers hun scene deze contest afkrijgen, en om er toch genoeg finals te laten zijn moet iedereen toch wel iets in kunnen leveren.

verder zien de wips er tot nu toe ook al goed uit, en de orginaliteit vliegt er bij sommige van alle kanten af :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Holgster
zie pagina 6

Br(36) Ba(56)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
Mijn final kun je iig morgen rond middernacht verwachten :)
En voeten zijn moeilijker te maken dan ik dacht <+:)

Mixed Reality dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

sjips , dan mag ik wel voort maken :P

Maar hoe dan ook, inderdaad mogen de knopjes wel in de goede stand gedraaid worden
ander krijg ik min punten , en dan enkel omdat stand 11 niet bestaat
Maar goed ik probeer nog wel wat te veranderen voor morgen middernacht

in iedergeval dank voor de opmerkingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128983

hey leuk dit, kwam hier toevallig langs..

Ben een intro aan 't maken voor m'n portfolio, maar het past hier ook wel tussen lijkt me. Later zal hij geanimeerd zijn, nu nog wat stills.

Er moet nog gewerkt worden aan de belichting, textures, en de speakers komen in 1000-tal om de draaitafel.. ik zal de WIP's hier posten, maar voor nu alvast wat screens...

Gemaakt in Cinema4d, m'n eerste ding in dit programma!

Afbeeldingslocatie: http://www.jortdevries.nl/1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.jortdevries.nl/2.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.jortdevries.nl/3.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
Pfff; daar zijn de benen dan...
Ik geloof dat ze iets te klein zijn...
Afbeeldingslocatie: http://www.jelmerverhoog.nl/forum/piano5s.jpg
en nog gare rendering, omdat ie een oude photonmap gebruikt:
Afbeeldingslocatie: http://www.jelmerverhoog.nl/forum/piano4.jpg

Mixed Reality dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• link0007
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22:58
Nu de handen nog :p
Wel mooi iedereen!

IF IF = THEN THEN THEN = ELSE ELSE ELSE = IF;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19894

Anoniem: 63431 schreef op zondag 12 november 2006 @ 14:03:
...

Commentaar gewenst voor enig verbetering :)

[afbeelding]
Gleuven voor de faders zijn ook wel gewenst, tenzij het floating faders zijn :+
Oh en stand 11 bestaat wel, zie de film Spinal Tap ;)

Ziet er goed uit ouwe O-)

/lurker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Zo.. weer een Wipje..

Ik denk dat de vleugel nu wel af is :) Tenzij jullie nog heel goed advies hebben..

Afbeeldingslocatie: http://www.roelveldhuyzen.nl/pages/image.asp?p=1&type=got&id=59

Nu een kleine omgeving... de materials.. en de belichting.. pff.. hoop dat ik dat nog af krijg vandaag.. k moet straks ook nog naar school enzo :/

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 185926

volgende maand misschien wat meer tijd, is er al enig zicht op het onderwerp van de volgende contest? Kerstmis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michel551813
  • Laatst online: 20-03 06:04
@ Jortdevries: leuk concept, alleen zul je die kap nooit kunnen sluiten. De pickup zit namelijk aan de bovenkant van de klep vast.

Duct tape is like the force. It has a light side, a dark side, and it holds the universe together.... - Carl Zwanzig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masser120
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 29-04 23:48
Ik zou zo mijn drumstel namaken als ik een 3D programma had...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

masser120 schreef op maandag 13 november 2006 @ 14:08:
Ik zou zo mijn drumstel namaken als ik een 3D programma had...
Alsjeblieft. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• misterw
Final

Afbeeldingslocatie: http://i89.photobucket.com/albums/k208/rebootmrw/finalsmall.png

groot met werkende lampjes :9

waarschijnlijk geen winning material :P maar ik ben er trots op (zeker voor mijn eerste project).

[ Voor 48% gewijzigd door misterw op 14-11-2006 09:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 128983

Michel551813 schreef op maandag 13 november 2006 @ 14:07:
@ Jortdevries: leuk concept, alleen zul je die kap nooit kunnen sluiten. De pickup zit namelijk aan de bovenkant van de klep vast.
De kap is inderdaad nog niet echt mooi zo, heb al wel een nieuwe betere variant... Maar wat bedoel je met de pickup zit aan de bovenkant van de klep vast?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
zo heb helemaal niks meer gedaan aan mijn gitaar, dus mijn laatste wip word mijn final:

Afbeeldingslocatie: http://www.foxmountain.nl/KaBRamm/Music/wip7small.jpg

mischien had ik mijn 3d programma er maar niet per ongeluk af moeten gooien :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

:X
Hoe gooi je je 3D progsel er PER ONGELUK ad? :? :X

Wat zeggen we dan?... idd. Prutz0r :D _O-

Neej serieus.. hoe doe je dat? :P

Er komt zometeen een van mijn laatste final's aan.
K ben een redelijk eind opgeschoten al weer :)

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Hier de beloofde WIP:

Afbeeldingslocatie: http://www.roelveldhuyzen.nl/pages/image.asp?p=1&type=got&id=63

Het binnenwerk van de piano krijgt nog een andere kleur.
Eens zien of ik de piano iets meer kan laten reflecteren.
Schaduwen aanzetten :Y)
En spotjes maken onder de rand achter de piano... en kijken of ik daar een andere material op kan plakken.. alleen geen idee wat :/

[Edit]
Dubbelpost :X
Sry...

[ Voor 3% gewijzigd door Spike_wolf op 13-11-2006 19:52 ]

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dntje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13-05-2015
Ik doe mijn laatste wip wel als final. Deze dus:
Afbeeldingslocatie: http://img308.imageshack.us/img308/4272/wip2ed1.jpg

Zo... nu eerst een Bavaria

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ghehe, doet me denken aan iets wat ik een jaar of 4 geleden gemaakt heb (alleen nooit afgemaakt)
:)

Afbeeldingslocatie: http://www.xander.nl.eu.org/images/piano.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

De schoonheids foutjes zitten er dan nog wel in maar hierbij mijn Final van een
Audio Workstation, wel jammer dat de conusjes van de speakers niet duidelijk meer te herkennen zijn :D
Afbeeldingslocatie: http://www.cyberheaven.nl/got/stage3_wire.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.cyberheaven.nl/got/stage3.jpg

[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 63431 op 13-11-2006 20:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 63431 schreef op maandag 13 november 2006 @ 20:51:
De schoonheids foutjes zitten er dan nog wel in maar hierbij mijn Final van een
Audio Workstation
..

[afbeelding]
:X das wel een ultrawide screen monitor.. Cinemascope soms :? :+
Jammer van het lege stuk bij de jog/shuttle knop, maar verder puik werk hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bigger Better Best toch, ach het is maar een plaatje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mirrorshade

Mirrorshade

Chain of life

Bij deze doe ik ook mijn laatste WIP als Final.

Ik zit nu midden in de eerste werk weken van mijn nieuwe job dus hbe 's aonvds niet echt meer de zin en de tijd gevonden om het verder af te maken. Maar plus punt: ik ben al verder gekomen dan de andere contest waar ik mee heb gedaan :D

Final:

http://img526.imageshack.us/img526/4485/render8bwipar3.jpg

moet ik natuurlijk wel mijn laatste wip als final posten :+
final:
Afbeeldingslocatie: http://img509.imageshack.us/img509/8154/render8dwipmq3.jpg

Leuk te zien trouwens dat er dit keer veel mensen mee doen :D

[ Voor 27% gewijzigd door Mirrorshade op 13-11-2006 21:47 . Reden: plaatje aangepast ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Hmmm.. help is.. k heb nog een titel nodig voor m'n plaat :/

Al m'n contest entries hebben een titel.. kan voor deze alleen niks bedenken :/

[Edit]
Woeps.. ik ga nog ff verder modelen... zie net dat k de 'kruk' vergeten ben 8)7

[ Voor 24% gewijzigd door Spike_wolf op 13-11-2006 21:24 ]

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Zo.. nu ben ik toch echt klaar...

"Pre" Final:

Afbeeldingslocatie: http://www.roelveldhuyzen.nl/pages/image.asp?p=1&type=got&id=65

Ik ben er zelf best tevreden over :)

[edit]
Damn.. wéér een dubbel post :X

[ Voor 10% gewijzigd door Spike_wolf op 13-11-2006 23:44 ]

Humankind… be both.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Spike_wolf schreef op maandag 13 november 2006 @ 21:57:
Zo.. nu ben ik toch echt klaar...

Final:

[afbeelding]

Ik ben er zelf best tevreden over :)
Kijk, dat ziet er een stuk beter uit, ben alleen niet tevreden over je material binnen in je piano, dat moet mooier kunnen :)

Afbeeldingslocatie: http://www.xander.nl.eu.org/images/grand_piano.jpg
Mocht je nog tijd/zin hebben.. Hier een voorbeeld.

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 19894 op 13-11-2006 22:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duesenberg J
Ziet er allemaal goed uit! Ik vind de kwaliteit van de finals van deze contest stukken beter dan die van de vorige. Jammer dat ik niet mee kon doen. Maar als de volgende me wat lijkt ben ik weer van de partij. (tenzij mijn computer weer roet in het eten gooit natuurlijk)
Spike_wolf schreef op maandag 13 november 2006 @ 21:22:
zie net dat k de 'kruk' vergeten ben
BANK! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menesis
Anoniem: 19894 schreef op maandag 13 november 2006 @ 22:14:
[...]

Kijk, dat ziet er een stuk beter uit, ben alleen niet tevreden over je material binnen in je piano, dat moet mooier kunnen :)

[afbeelding]
Mocht je nog tijd/zin hebben.. Hier een voorbeeld.
Als ik naar die toetsen kijk dan weet ik niet of de rest van het plaatje nog wel moet geloven :D
.. zucht waarom duurt renderen toch zo lang! :'(

Mixed Reality dev

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf

Spike_wolf

Okay.. okay... bank :P

Ik heb hem toch een klein beetje aangepast aan de binnenkant.. hier dan mijn nieuwe final.

Final:

Afbeeldingslocatie: http://www.roelveldhuyzen.nl/pages/image.asp?p=1&type=got&id=68

Een klein beetje met de kleur van de binnenkant gespeeld... nog niet helemaal tevreden over.. maar ik ben nu echt gaar :P
Ook heb ik de snaren een beetje van kleur veranderd.

Humankind… be both.

Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste