het speelt er in deze 3d contest niet om wie het beste eindresultaat heeft. Het gaat er eigenlijk ook niet over wie de winst in eigen zak neemt.
maar het gaat in deze contest er vooral om, om wat te leren, zodat je dat kan toepassen op volgende contests.
daarom zie je ook grote verschillen tussen moddelers die voor de eerste keer mee doen, of al een hele tijd mee doen. omdat je gewoon heel veel leert in zo'n wedstrijd.
het speelt natuurlijk wel mee om zo'n mooi mogelijke render in te leveren, zodat het stimuleerd om iets speciaals te maken, wat net iets moeilijker is, zodat je daar ook aandacht aan besteed, en dus ook iets nieuws leert.
en als je voor deze 3d contest prefabs, of al eerder gemaakte designs gebruikt leer je er niks/niet veel van. daarom zijn deze regels ook tot leven gebracht, omdat de voornaamste reden van deze contest is dat je er iets van leert.
ik heb de afgelopen contesten al veel geschreeuwd naar onderwerpen en die zijn ondertussen ook al geweest dus heb niet zozeer iedeen voor de volgende.
maar ik zie het iedee dood wel zitten, want ik heb al een hele mooie scene in mijn hooft zitten
dood is ook een zeer ruim onderwerp:
begravenis
hel
hemel
vage vuur
god
engelen
duivel
eeuwige velden
dus ik ben wel voor dood, zit voor ieder wat wils in
[
Voor 7% gewijzigd door