Ach, sci-fi kan ook dood en verderf veroorzaken
Reddy, Trekkie EN Gothic?
.. hoe krijg je dat voor elkaar met zo'n hoofd?
.... Of is je icon niet je pasfoto? 
Maargoed.. Sci Fi dus
Tja.. k had wel een gaaf idee.. alleen is de orginaliteit daarin ver te zoeken denk ik
Dus nog maar ff verder brain stromen en tekenen, opzoek naar wat orginelers
Maargoed.. Sci Fi dus
Tja.. k had wel een gaaf idee.. alleen is de orginaliteit daarin ver te zoeken denk ik
Dus nog maar ff verder brain stromen en tekenen, opzoek naar wat orginelers
Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
Een fake sighting foto lijkt me ook wel leuk. Het monster van Loch Ness oid
science fiction,
dus als je dat letterlijk neemt: dingen uit de wetenschap die (nog) niet bestaan. Time machine, etc kan dus ook...?
dus als je dat letterlijk neemt: dingen uit de wetenschap die (nog) niet bestaan. Time machine, etc kan dus ook...?
Anoniem: 63431
Auw een hoop nuillen maar goed.................
heb nog best gescoord voor minder dan 4 uurtjes rotzooien in Max.
In ieder geval felicitaties vanuit hier en succes iedereen bij de volgende contest
heb nog best gescoord voor minder dan 4 uurtjes rotzooien in Max.
In ieder geval felicitaties vanuit hier en succes iedereen bij de volgende contest
is een kubus ook sci-fi, ik garandeer je dat de mijne de enige is met hoeken van precies 90 graden 
maar sci-fi is idd ook een leuk onderwerp
maar sci-fi is idd ook een leuk onderwerp
IF IF = THEN THEN THEN = ELSE ELSE ELSE = IF;
Anoniem: 73881
Ik beschouw mijzelf niet als trekkie en gothic, dat doet mijn naaste omgeving.Spike_wolf schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 19:35:
Reddy, Trekkie EN Gothic?.. hoe krijg je dat voor elkaar met zo'n hoofd?
.... Of is je icon niet je pasfoto?
En mijn avatar is idd mijn pasfoto van een hele tijd terug.
Nu lijkt het meer hier op:
Nu je het zegt kan ik het inderdaad misschien beter veranderen in

als het inderdaad sci-fi wordt moeten er wel duidelijk grenzen worden getrokken of juist niet: science fiction is zo'n groot onderwerp dat het kan van: ruimteschip. tijdmachine, superkleine computers, vliegende auto's/huizen/skateboards
maar ik reserveer vast de auto uit back to the future
, kijken of ik er iets leuks van kan maken
maar ik reserveer vast de auto uit back to the future
Hoewel ik zelf voor dood was en idd dacht dat er niet zoveel animo was voor sci-fi, respecteer ik het oordeel van de winnaar (gefeliciteerd!), en de uitkomst van de poll. (hoewel ik betwijfel of er werkelijk 18 mensen mee gaan doen)
Dan schuiven we dood toch lekker door naar v51? v50 moet iets speciaals worden. Mijn idee was: kies zelf een onderwerp uit de vorige contests. Maargoed, meer daarover na de volgende contest. Sci-fi nu dus. Dan moet ik wel ff nadenken wat ik nu precies wil gaan maken. Ik wil niet zoiets afgezaagds doen, maar dat is erg moeilijk bij sci-fi.
En een definitie van sci-fi is wat mij betreft niet nodig. Anders zou dood-en-alles-wat-erbij-hoort-dus-niet-alleen-verlaten-kerkhofjes-met-skeletten ook veel te breed zijn.
Dan schuiven we dood toch lekker door naar v51? v50 moet iets speciaals worden. Mijn idee was: kies zelf een onderwerp uit de vorige contests. Maargoed, meer daarover na de volgende contest. Sci-fi nu dus. Dan moet ik wel ff nadenken wat ik nu precies wil gaan maken. Ik wil niet zoiets afgezaagds doen, maar dat is erg moeilijk bij sci-fi.
En een definitie van sci-fi is wat mij betreft niet nodig. Anders zou dood-en-alles-wat-erbij-hoort-dus-niet-alleen-verlaten-kerkhofjes-met-skeletten ook veel te breed zijn.
Anoniem: 73881
Ik denk dat het juist goed is dat de onderwerpen zo breed zijn, dan is er veel ruimte voor variatie en originaliteit.Duesenberg J schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 22:43:
Hoewel ik zelf voor dood was en idd dacht dat er niet zoveel animo was voor sci-fi, respecteer ik het oordeel van de winnaar (gefeliciteerd!), en de uitkomst van de poll. (hoewel ik betwijfel of er werkelijk 18 mensen mee gaan doen)
Voorbeeldje: als je dertig mensen de opdracht geeft om een vrouw te tekenen die uit een huis komt, dan krijg je dertig verschillende tekeningen.
Is de opdracht echter "een oude, magere, iets kromlopende, grijsharige, kleine vrouw die een rood hoofddoekje, een blauwe bloemetjesjurk, witte sokken en gele klompen draagt, die uit een vervallen, verrot, oud, weggezakt, verlaten, vies, klein huisje komt gelopen", dan zul je weinig verschillen aantreffen in de dertig tekeningen.
Daarom ben ik dus vóór een breed onderwerp als Sci-fi of dood.
Anoniem: 19894
Het leuke van een thema is dat je verder gewoon totaal vrij bent in je doen en laten, en is ook leuker voor de kijkbuiskindertjes
die niet meedoen.. De verschijnenheid aan ontwerpen wat men maakt is gewoon altijd een leuke verrassing.
^^^^^ Wat Reddy dus zegt
^^^^^ Wat Reddy dus zegt
[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 19894 op 17-11-2006 22:52 ]
lezen! 
Duesenberg J schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 22:43:
Hoe kun je dat nou zeggen?! Het is toch maar net hoe JIJ denkt dat de toekomst eruit zal zien? Als je ideeen dan afgezaagd zijn.. tja, dan moet je creatiever denkenDuesenberg J schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 22:43:
Mixed Reality dev
Als het sci-fi is, dan claim ik bij deze de alien van 'Alien'
"There is no good, only less evil."
3D Contest v49: Sci-FiDemoniCEVL schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 20:26:
Als het sci-fi is, dan claim ik bij deze de alien van 'Alien'
Welke van de twee piano's doel je op?
De mijne is gemaakt met 3D Studio Max 8... en als ik me niet vergis werkt Menesis ook met Max
De mijne is gemaakt met 3D Studio Max 8... en als ik me niet vergis werkt Menesis ook met Max
Humankind… be both.
Anoniem: 198133
die van jou is echt mooiSpike_wolf schreef op woensdag 22 november 2006 @ 20:06:
Welke van de twee piano's doel je op?
en ja, die bedoelde ik ook
Nou bedankt voor het compliment 
En hij is dus compleet gemodeld in 3D Studio Max 8
En hij is dus compleet gemodeld in 3D Studio Max 8
Humankind… be both.
3dstudio max 30 day trial
[ Voor 3% gewijzigd door Schuey op 22-11-2006 21:30 ]
Even offtopic;
Ik ben ook wat aan het experimenteren met 3dsmax maar als ik wil renderen dan duurt dat volgens mij uren
Hij is constant bezig maar er komt bijna geen vooruitgang terwijl het gewoon wat text is. De render settings staan op default, wat valt hieraan te doen?
Ik ben ook wat aan het experimenteren met 3dsmax maar als ik wil renderen dan duurt dat volgens mij uren

The best argument against democracy is a five-minute conversation with the average voter.
Post even in 'post je 3d stuff part 10000' want dit topic hoort al lang dicht te zijn
Mixed Reality dev