Nintendo DS (Lite) - Deel 18 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 28.607 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Ik kom bij 42 Alltime Classics al een dag niet meer online. Iemand enig idee wat er gaande is? Volgens WFCStatus zou het moeten werken.
Daarnaast vraag ik me af hoe ik Field Tactics kan unlocken. Iemand een idee?

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87302

pven schreef op woensdag 01 november 2006 @ 14:25:
Ik kom bij 42 Alltime Classics al een dag niet meer online. Iemand enig idee wat er gaande is? Volgens WFCStatus zou het moeten werken.
Daarnaast vraag ik me af hoe ik Field Tactics kan unlocken. Iemand een idee?
hier werkt het

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Heb je een gekochte versie?

Vandaag heeft het bij mij één keer gewerkt. Zou er ergens een status-pagina zijn?

Of zou men eindelijk de niet geheel legale ROMs hebben verbannen?

[ Voor 4% gewijzigd door pven op 01-11-2006 23:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Sorry, had edit moeten doen
Erik070 schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 14:18:
Iets weirds meegemaakt gisteravond:

[lang verhaal]

Iemand anders ook dergelijke ervaringen met Mario Kart DS?
Toevallig liep ik hier tegen aan: http://www.newscore.nl/nieuws.php?id=580 ; heeft er volgens mij mee te maken.

[ Voor 5% gewijzigd door pven op 01-11-2006 23:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

zeg, dat online spelen van poker hold 'em is leuk, maar ik kan alleen tegen 1 of 2 spelers spelen. Is het jullie wel eens gelukt om tegen 7 man te spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16-06 15:02

Collaborator

You! Cake or Death?

Anoniem: 87302 schreef op donderdag 02 november 2006 @ 00:09:
zeg, dat online spelen van poker hold 'em is leuk, maar ik kan alleen tegen 1 of 2 spelers spelen. Is het jullie wel eens gelukt om tegen 7 man te spelen?
Ja dat is mij gelukt :) Ik speel liever tegen minder.. ben je sneller weer aan de beurt.

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Collaborator schreef op donderdag 02 november 2006 @ 00:20:
[...]

Ja dat is mij gelukt :) Ik speel liever tegen minder.. ben je sneller weer aan de beurt.
welke spellen zijn het leukst om online te spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024

Captain N

Back in NL. T_T

Net m'n eerste potje Winning Eleven DS met Nederland tegen Japan gewonnen met penalties. Zal ze leren! :D Zit overigens een fancy Limited Edition DS bij met een tactisch schema op de bovenkant van de DS ge-uhm-drukt? Weet ik het, ziet er mooi uit iig! :)

Heb net even een paar potjes gedaan, en ik moet bekennen dat het mijn eerste voetbalspel op een handheld ooit is. Het is dus even wennen als je gewend bent aan de console versies. Het ziet er uit als een PSX spel, en er zitten af en toe wat framedrops in, wat wel jammer is. Verder speelt het tot heden lekker weg. Zal als ik wat meer gespeeld heb kijken hoe mijn mening dan is. :)

offtopic:
Staat trouwens nog een extra exemplaar op Marktplaats, mocht iemand interesse hebben.

Afbeeldingslocatie: http://img154.imageshack.us/img154/1990/pict1629thumbfs7.jpg

[ Voor 20% gewijzigd door Captain N op 02-11-2006 12:25 ]

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevin
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-02-2024
pven schreef op woensdag 01 november 2006 @ 23:30:
Sorry, had edit moeten doen

[...]

Toevallig liep ik hier tegen aan: http://www.newscore.nl/nieuws.php?id=580 ; heeft er volgens mij mee te maken.
Dat is het inderdaad.

[ Voor 12% gewijzigd door kevin op 02-11-2006 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
pven schreef op woensdag 01 november 2006 @ 19:49:
[...]

Heb je een gekochte versie?

Vandaag heeft het bij mij één keer gewerkt. Zou er ergens een status-pagina zijn?

Of zou men eindelijk de niet geheel legale ROMs hebben verbannen?
Ik ben erachter wat de oorzaak is; een oplossing heb ik helaas nog niet. Op mijn PC draait tijdelijk een VMware-image die de boel loopt te verstieren. Als ik dat image stop, dan werkt mijn NDS weer zoals het hoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitt3nz
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08-07 12:33
NSMB bijna uitgespeeld :) Moet nog 3 sterren in totaal. Ben ik toch maar zo'n 5 maanden zoet mee geweest, al heb ik niet non-stop gespeeld ofzo. Dit spel is iig zeker het geld waard geweest.

Wat vonden jullie trouwens de lastigste ster om te halen? Ik de 3e in W6-T1.. kreeg lamme vingers van al dat ge-walljump daar aan het eind. De 3e van W8-4 was trouwens ook flink lastig, al die $@#$#@ spinnen ontwijken met mini-mario.

[ Voor 19% gewijzigd door Mitt3nz op 02-11-2006 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Ik degene in level 2-5 als ik me goed herinner. In de woestijn, onder de grond in het laatste stukje voor de vlag. Duurde even voordat ik door had hoe ik daar bij moest komen. :P

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 32279

Mitt3nz schreef op donderdag 02 november 2006 @ 14:07:
NSMB bijna uitgespeeld :) Moet nog 3 sterren in totaal. Ben ik toch maar zo'n 5 maanden zoet mee geweest, al heb ik niet non-stop gespeeld ofzo. Dit spel is iig zeker het geld waard geweest.
Volgens mij ben je net zo'n slechte gamer als ik. Ik doe er ook al tijden over, maar las op een forum een verhaal van mensen die hem in 1 dag hadden uitgespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 60967

Captain N schreef op donderdag 02 november 2006 @ 14:50:
Ik degene in level 2-5 als ik me goed herinner. In de woestijn, onder de grond in het laatste stukje voor de vlag. Duurde even voordat ik door had hoe ik daar bij moest komen. :P
ooh die vond ik zo gruwelijk irritant. Ik had ook helemaal niet bedacht dat je op het laatste OP dat beest moest gaan staan. Ik had dat beest dus al een paar keer gekilled en probeerde toen onmogelijke walljumps uit te voeren om er alsnog te komen. Redelijk kansloos dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Haha, zo ver kwam ik dan nog weer wel. Het probleem was bij mij meer hoe je uberhaupt in die kamer kwam. Zat eindeloos de grond er boven te butt-stompen en vuurballen op af te schieten en zo... 8)7

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:01

Smoonshine

Feyenoord!!

OmniNaut schreef op woensdag 01 november 2006 @ 08:58:
[...]

Gewoon een wereldstekker kopen bij anwb-shop. Dat zou het moeten doen
Mijn vader had het erover dat de DS adapter alleen maar 220 volt ondersteunde en dus geen 110~220 adapter was. Is dat verder geen probleem?

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitt3nz
Anoniem: 32279 schreef op donderdag 02 november 2006 @ 19:47:
[...]

Volgens mij ben je net zo'n slechte gamer als ik. Ik doe er ook al tijden over, maar las op een forum een verhaal van mensen die hem in 1 dag hadden uitgespeeld.
In 1 dag alle sterren (een stuk of 240) halen? Lijkt me sterk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08-07 21:03

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Anoniem: 32279 schreef op donderdag 02 november 2006 @ 19:47:
[...]

Precies wat hierboven gezegd wordt. Alle sterren halen is wat anders dan uitspelen hoor. Nou ben jij alleen de slechte gamer :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48

Deddiekoel

Gadget nerd

pven schreef op donderdag 02 november 2006 @ 12:31:
[...]
Ik ben erachter wat de oorzaak is; een oplossing heb ik helaas nog niet. Op mijn PC draait tijdelijk een VMware-image die de boel loopt te verstieren. Als ik dat image stop, dan werkt mijn NDS weer zoals het hoort.
Lijkt mij dat de VM "netwerk adapters" conflicteren met je shared internet connection. Zou niet weten hoe je dit moet oplossen. Maar wellicht dat opnieuw installeren (met die VM adapters aanwezig) helpt.

[ Voor 7% gewijzigd door Deddiekoel op 03-11-2006 11:29 ]

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RSD1982
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12-06 11:13
Wat gebeurd er of wat krijg je als je alle sterren haalt? Hoe kom ik trouwens in die afgesloten werelden die grijs zijn als je op het map gedeelte zit? Op je tocuhgedeelte weet ff nie zo welke 2 werleden t zijn dacht 4 en 6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nvidiot
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-06 16:38

Nvidiot

notepad!

In wereld 2 heb je een kanon waar je de weg naar kunt unlocken, ga naar het kanon en schiet jezelf naar wereld 4. Hetzelfde geldt om van wereld 5 naar wereld 7 te komen :)

What a caterpillar calls the end, the rest of the world calls a butterfly. (Lao-Tze)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Over hoe in die werelden te komen:

spoiler:
Of als mini-Mario het kasteel van de wereld ervoor uitspelen. Dan val je in een klein gangetje die je naar de alternatieve route brengt. :)

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitt3nz
RSD1982 schreef op vrijdag 03 november 2006 @ 17:26:
Wat gebeurd er of wat krijg je als je alle sterren haalt?
Eeuwige roem, wat dacht jij dan? ;)

[ Voor 11% gewijzigd door Mitt3nz op 03-11-2006 20:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peentje
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:43

Peentje

MAC / Windows i don't care

Zijn er hier al mensen die NFS Carbon hebben? en daar wat ervaringen over willen delen?

Ik heb de afgelopen 2 NFS games niet aangeschaft, maar ik denk dat ze bij de derde game nu toch wel doorhebben hoe je een goeie racegame voor de DS maakt?

Had wel begrepen dat de versie voor de pc zo ruk is, dat ze hier van tweakers een sort makeover van de game gaan maken. Bron

Dell Latitude E7450

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadyNetworker
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

ShadyNetworker

Cats & Whisky

Anoniem: 60967 schreef op woensdag 01 november 2006 @ 08:00:
Uiteindelijk toch een keer begonnen met Phoenix Wright en wat een geniaal spel is dat zeg. Ik vroeg me alleen 1 ding af, aan het einde van de eerste case werd me iets gevraagd, en ik denk dat ik de vraag wel goed beantwoord had maar er kwam niet iets heel bijzonders uit ofzo. Kun je met dat soort vragen dingen fout doen of is het spel erg vergevend?
Die vraag heeft verder totaal geen invloed voor zover ik heb kunnen merken.
Het is meer een soort van bonus-epiloog denk ik, je krijgt dan nog een paar extra dialogen tussen wat karakters waarin ze een heel klein beetje meer vertellen over stuff.

It's always DNS...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadyNetworker
  • Niet online

ShadyNetworker

Cats & Whisky

Captain N schreef op woensdag 01 november 2006 @ 08:24:
Over PW gesproken... ik las hier dat de Japanse versie van deel 2 Engelstalig is. Weet iemand of dat ook bij deel 1 het geval is?
Ik heb de japanse versie hier in mn handen.
De engelse vertaling is FLAWLESS.
Importeren dus, als je niet kunt wachten ^_^
Als je het spel start staat ie altijd in het japans met 2 opties(1 als je geen saves hebt):

はじめから(hajimekara, beginnen)
つづきから(tsudukikara, doorgaan)

Daaronder zit de beste knop ever:
[英語] (Eigo, engels)

Als je daarop ramt verandert het spel naar een perfecte engelse versie.
Compleet met originele "Objection!" en engelse titelscherm.

Import-vriendelijk!

It's always DNS...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93354

Ik snap sowieso niet dat er niet meer Japanse titels zijn met een engels optie. Bv games als super jump superstar worden toch veel geimporteerd, wat je als dev ook wel enigzins kan voorspellen, hoeveel moeite is het dan om een engels optie in te bouwen? de kosten zullen het probleem niet zijn denk ik zo, kost een minimum aan tijd denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93354 schreef op zaterdag 04 november 2006 @ 20:44:
Ik snap sowieso niet dat er niet meer Japanse titels zijn met een engels optie. Bv games als super jump superstar worden toch veel geimporteerd, wat je als dev ook wel enigzins kan voorspellen, hoeveel moeite is het dan om een engels optie in te bouwen? de kosten zullen het probleem niet zijn denk ik zo, kost een minimum aan tijd denk ik.
Dat snap ik ook niet. Vaak gaan ze vervolgens een 2e versie uitbrengen in het Engels. Breng dan 1 game uit en laat afhankelijk van de DS landinstelling de taal Engels of Japans zijn. Scheelt de ontwikkelaar geld en wij kunnen al die vage Japanse RPG's een keer begrijpen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadyNetworker
  • Niet online

ShadyNetworker

Cats & Whisky

Anoniem: 32279 schreef op zaterdag 04 november 2006 @ 21:25:
[...]
Dat snap ik ook niet. Vaak gaan ze vervolgens een 2e versie uitbrengen in het Engels. Breng dan 1 game uit en laat afhankelijk van de DS landinstelling de taal Engels of Japans zijn. Scheelt de ontwikkelaar geld en wij kunnen al die vage Japanse RPG's een keer begrijpen...
Ik denk dat dat de reden is.
Als je meer kunt vangen door een game in een andere regio uit te brengen(andere munteenheid/koers) waarom zou je het niet doen?
Daarnaast is een goede vertaling van een game lang niet zo makkelijk als je denkt, helemaal vanuit het japans naar het engels. Ik zou het ook erg mooi vinden om 1 versie te hebben van de game die overal draait....maar ja....wie zijn wij.

Verder moet je ook je manuals enzo vertalen naar het engels, en natuurlijk moet je veel meer units produceren.
Daarbij komt ook dat de japanse gamemarkt een hele andere is dan de westerse, en ik denk dat .jp bedrijven zich daar nog steeds behoorlijk op (willen) verkijken...

It's always DNS...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

De vertalingen worden gedaan door de divisies in Amerika en Europa. In Japan een goed Engelssprekend persoon vinden is als zoeken naar een speld in een hooiberg. Zelfs het Engels van docenten Engels laat nog te wensen over. Moet de eerste Japanner die echt goed Engels kan nog tegen komen iig.

Daarnaast... welke Japanner zou in vredesnaam een Engelstalig spel willen hebben? Dat er een paar Naruto's en Jump Superstar's worden geïmport is natuurlijk leuk, maar anders had een willekeurige Japanner ze wel gekocht. :)

@Iceman: Thanks, zal binnenkort hier eens een winkel binnen lopen. M'n Japans is nog net wel zo goed dat ik dat intro menutje kan begrijpen :P Maar hele lappen tekst heb ik toch nog liever in het Engels. :)

[ Voor 16% gewijzigd door Captain N op 05-11-2006 01:40 ]

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Captain N schreef op zondag 05 november 2006 @ 01:38:
Daarnaast... welke Japanner zou in vredesnaam een Engelstalig spel willen hebben? Dat er een paar Naruto's en Jump Superstar's worden geïmport is natuurlijk leuk, maar anders had een willekeurige Japanner ze wel gekocht. :)
Dat begrijp ik. Alleen zitten er soms wel Engelse woorden in een Japans spel (bijv. save), dan staan de Japanse tekens er ook naast nog. Waarom zitten er bij sommige Japanse games dan wel stukjes Engels (in het menu)? Je kan er als niet Japanner verder weinig mee, de hele game is verder Japans, maar er zit toch wat Engels in de menu's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Dat is een goede vraag. :P De meeste spellen hebben wel overal Japanse kana of kanji voor overigens, maar er zijn er idd wel een paar te vinden met engelse woorden erin. Misschien door eigenwijze developers erin gestopt? :P

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadyNetworker
  • Niet online

ShadyNetworker

Cats & Whisky

Japanners vinden engels tof, voor zover ik weet. Ze kunnen er alleen geen donder van(http://www.engrish.com anyone?)

Ik speel geregeld beatmania IIDX, allemaal engelse menu's, hier en daat wat kanji....go figure 8)7

It's always DNS...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 177801

offtopic:
@Captain N: Ik heb nog een code van club.nintendo.jp voor je:
ACTJ 3KX5 UKQA 7V1I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Hmmm, dat de japanse PW2 al helemaal engels is vind ik wel interessant. Maar ik moet me inhouden. De Wii gaat al veel geld kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 177801 schreef op zondag 05 november 2006 @ 17:51:
offtopic:
@Captain N: Ik heb nog een code van club.nintendo.jp voor je:
ACTJ 3KX5 UKQA 7V1I
en nog een
A2GJ 8Z8W D116 IDDD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Thanks voor de codes gasten. _/-\o_

Het Engrish gehalte is best bizar idd. Is hier ergens een invaliden parkeerplaats, genaamd "Worst Parking Place" :+ Op Mt. Hakodate, DE toeristische attractie van dit stadje, kun je een stempel zetten op een papiertje, zodat anderen kunnen zien dat je er geweest bent. Bij die stempel staat groot "It causes the breakdown, so press lightly." oid. Ook op het gemeentehuis bij de balie voor Alien Registrations (voor buitenlanders dus) spreekt men geen woord Engels. Goed geregeld. :P

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Het lijkt erop alsof mn L knopje het begint te begeven :? Ik moet hem erg hard indrukken voordat hij reageert terwijl R hier geen last van heeft. Meer mensen die dit herkennen? Of is er een methode dit te fixen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

zo, net voor 119 euro een nieuwe Nintendo DS Lite gehaald bij E-Plaza. Hebben vanavond koopavond tot 21.00 uur, 15% korting. Was 140 euro omdat ie dicht bij de Mediamarkt zit en dan 15% korting is 119. ik denk dat ze er 0,00 euro aan verdienen nu...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

phoenix wright 2 en contact zijn toegekomen (douanekosten gvd, met liksang had ik hier nooit last van), en phoenix wright 2 is een prachtige opvolger voor het eerste deel :D. Geniale personages en moeilijke cases. Een aanrader om te importeren voor de fans.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Boeboe schreef op woensdag 08 november 2006 @ 08:22:
phoenix wright 2 en contact zijn toegekomen (douanekosten gvd, met liksang had ik hier nooit last van), en phoenix wright 2 is een prachtige opvolger voor het eerste deel :D. Geniale personages en moeilijke cases. Een aanrader om te importeren voor de fans.
waar besteld? play-asia? ik ook maar geen taxes bij PW2. Maar wel lekker dat ze gewoon $30 value op de envelop plaatsen, een spel kan nog maar bij twee ben je de klos...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scipionyx
  • Niet online
Ik heb sinds eergister ook een (Black) DS Lite :)
Nou was ik op zoek naar een case waarin ik m kan vervoeren. Ik zag vanochtend een bij Bart Smit, maar vond die er nogal lomp uitzien.

Wie gebruikt er nog meer een case? En wat voor een?

[ Voor 3% gewijzigd door Scipionyx op 08-11-2006 10:26 ]

Top 4 Anti-Stress regels:
1) Doe zo weinig mogelijk of laat het anderen doen.
2) Als je plots zin hebt om te werken, ga dan zitten en wacht tot het over gaat.
3) Als je iemand ziet rusten...help hem!!
4) Doe vandaag niet wat morgen kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Ik had een Hori Hard Pouch in bestelling bij PlayAsia maar na n maand werd ie nog niet uitgeleverd en nu staat ie in backorder. Heb mn geld teruggekregen... afwachten maar weer. Heb em opzich niet erg meer nodig ook nu ik niet meer 4 u p/d in de trein zit... Beetje jammer van playasia ook :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecco
  • Laatst online: 22-08-2014
Scipionyx schreef op woensdag 08 november 2006 @ 10:26:
Ik heb sinds eergister ook een (Black) DS Lite :)
Nou was ik op zoek naar een case waarin ik m kan vervoeren. Ik zag vanochtend een bij Bart Smit, maar vond die er nogal lomp uitzien.

Wie gebruikt er nog meer een case? En wat voor een?
Ik gebruik deze: http://www.play-asia.com/paOS-01-49-en-70-1by0.html
Zoals altijd bij Hori zeer goede kwaliteit; de binnenkant is ontzettend zacht om de buitenkant van de Lite te beschermen, en de pouch als geheel is erg stoot en val bestendig. Ook genoeg ruimte om extra spellen mee te nemen :)

De DS zit dus trouwens onder die flap die vast zit met klitteband, je hoeft dus niet de rits te gebruiken om je DS te pakken; dat is voor het compartement voor je spellen enzo.

[ Voor 12% gewijzigd door Ecco op 08-11-2006 11:40 ]

It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Anoniem: 87302 schreef op dinsdag 07 november 2006 @ 19:26:
zo, net voor 119 euro een nieuwe Nintendo DS Lite gehaald bij E-Plaza. Hebben vanavond koopavond tot 21.00 uur, 15% korting. Was 140 euro omdat ie dicht bij de Mediamarkt zit en dan 15% korting is 119. ik denk dat ze er 0,00 euro aan verdienen nu...
In Japan ligt 'ie standaard voor zo'n 112.50 euro in de winkel, dus lijkt me sterk dat ze er verlies op maken ;)

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Captain N schreef op woensdag 08 november 2006 @ 12:22:
[...]
In Japan ligt 'ie standaard voor zo'n 112.50 euro in de winkel, dus lijkt me sterk dat ze er verlies op maken ;)
Ik denk dat in de hoeveelheden de DSL wordt gemaakt dat de productiekosten ondertussen wel behoorlijk laag zullen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Verlies op consoles is normaalste zaak van de wereld (alhoewel ik niet weet of dat bij de DS per se het geval is). Maar op veel consoles wordt verlies gedraaid en houdt men gewoon rekening met winst uit de software...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Dat klopt, maar volgens mij is dat meer het geval bij Sony en Microsoft, dan bij Nintendo.

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Captain N schreef op woensdag 08 november 2006 @ 12:22:
[...]

Nintendo maakt wel winst erop, maar E-Plaza niet. Normale verkoopprijs is 126 euro ex btw, inkoop is iets van 105-110 ex btw. nu verkochten ze 'em voor 100 ex btw :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Ik ben nog steeds op zoek naar een grotere stylus / pen. Tips zijn welkom!

Uiteraard heb ik zelf ook gezocht, maar ik kom niet veel verder dan een pen van Wacom en die kost een paar tientjes. :S Er moeten toch alternatieve stylussen zijn voor de NDS (of voor andere organizers)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servor
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Ik moet eerlijk zeggen dat ik na het initiele enthousiasme niet echt warm meer kan worden van het spelaanbod. NSMB was leuk, maar heb ik nu uit. Tetris is altijd leuk, maar je wilt wel eens wat anders. Mario 64 was ik snel klaar mee, en Advance Wars ach, ik had het al eens gezien zeg maar.

En nu...? Lego SW 2 krijgt een 3.5 op IGN, RPG's hou ik niet zo van en dan blijft er toch maar weinig top-notch spul over als ik het lijstje zo eens doorkijk. Misschien dat ik NFS Carbon eens probeer. Of Sonic Rush?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Kirby, Castlevania, Phoenix Wright I&II, Winning Eleven DS, Jump Super Stars, Brain Training, Nintendogs, Mario Kart, Metroid, etc. Genoeg leuks te bedenken. :)

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Contact is ook heel erg vet. Maar dat neigt wel weer naar de RPG kant toe als is het meer een actie rpg en niet echt een verzamel/level/puzzel rpg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 154823

Ik was van plan om FF3 bij play-asia te bestellen, alleen dan komen er een paar vragen bij mij op.
Komt het vaak voor dat er belasting over wordt geheven bij de douane? Zoja, hoe hoog bedraagt deze belasting, de gebruikelijke 19% of...?

Het liefst hoor ik over zoveel mogelijk ervaringen, zodat ik kan afwegen of ik het inderdaad bij play-asia bestel.

bvd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-06 18:44
heb wel 2 a 3 keer dingen bij liksang besteld (;( why did they have to goooo) maa rnog nooit extra heffing gekregen. Denk dat die kans voor 1 klein pakketje klein is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kreeg je het in een envelope, of....? Want bij lik-sang krijg je het in een envelope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

pven schreef op woensdag 08 november 2006 @ 14:05:
Ik ben nog steeds op zoek naar een grotere stylus / pen. Tips zijn welkom!

Uiteraard heb ik zelf ook gezocht, maar ik kom niet veel verder dan een pen van Wacom en die kost een paar tientjes. :S Er moeten toch alternatieve stylussen zijn voor de NDS (of voor andere organizers)?
probeer eens PDA/palmtop pennetjes. Degene bij mijn Dell Axim is precies een lekkere grootte..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

ixl85 schreef op woensdag 08 november 2006 @ 22:32:
heb wel 2 a 3 keer dingen bij liksang besteld (;( why did they have to goooo) maa rnog nooit extra heffing gekregen. Denk dat die kans voor 1 klein pakketje klein is.
bij lik-sang ook nooit heffing gehad, maar bij play-asia heb ik nu 3 producten besteld, en ik had 3 keer prijs. Bij DS games komt het neer op ongeveer 10 euro heffing per spel :|

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zo, dat is niet zo mooi... dan moet ik er maar nog even over na gaan denken. Zijn er nog andere alternatieven, bijvoorbeeld een nederlandse webshop die importeren, maar waar het spel niet gelijk 45 euro kost, want dan ben je net zo duur uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Servor schreef op woensdag 08 november 2006 @ 15:12:
Ik moet eerlijk zeggen dat ik na het initiele enthousiasme niet echt warm meer kan worden van het spelaanbod. NSMB was leuk, maar heb ik nu uit. Tetris is altijd leuk, maar je wilt wel eens wat anders. Mario 64 was ik snel klaar mee, en Advance Wars ach, ik had het al eens gezien zeg maar.

En nu...? Lego SW 2 krijgt een 3.5 op IGN, RPG's hou ik niet zo van en dan blijft er toch maar weinig top-notch spul over als ik het lijstje zo eens doorkijk. Misschien dat ik NFS Carbon eens probeer. Of Sonic Rush?
Ik snap wel wat je bedoeld. Hoewel er inderdaad genoeg goede spellen voor de DS zijn trekken ze mij ook niet echt. DS games die bij mij op mijn lijstje staan zijn FF3, PW2 & Pokemon en daar houdt het op. Ook 42 spelklassiekers lijkt me leuk maar dat zijn weer minigames. Ik moet er wel bij zeggen dat ik momenteel ook de euri in mijn zak houdt vanwege de aankomende Wii.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Er is ook nog starfox en de nieuw castlevania komt er aan. Genoeg goede games te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• equationunequal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-07 21:10
Anoniem: 93354 schreef op donderdag 09 november 2006 @ 14:45:
Er is ook nog starfox en de nieuw castlevania komt er aan. Genoeg goede games te krijgen.
...en Zelda, en Phoenix Wright 2, oftewel er komt idd genoeg leuks aan :)...

[ equationunequal.nl - portret & model fotografie ] [ newskin.nl - socials ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Yoshi's Story, Diddy Kong Racing, Kirby, Pokemon, Winning Eleven... in Europa is er nog genoegs leuks dat uit moet komen. :)

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

En natuurlijk Contact. Heb er nu een uur of 15 opzitten en het is echt een goede game vind ik :) Verdient imo meer dan die 7,5 gemiddeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135680

Even een vraagje: is iemand nog onlangs bij mediamarkt geweest en weet je ook hoeduur hij daar was?
Ik ben van plan om een Nintendo DS lite te kopen, maar als hij gewoon €150 kost. Dan kan ik net zo goed vanavond evt in mijn dorp shoppen :)
Of weet iemand een goedkope zaak?
Ik heb E-plaza gehoord maar die site is offline dus ik weet het niet.

alvast bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Yoshi's Island 2 is ook leuk :). Is alleen nog niet uit in Europa.
Nostalgie :Y).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servor
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Ja, dat bedoel ik. Is er iets leuks uit, kun je het weer niet bij de Dixons op de hoek kopen. Hier zie je echt alleen Nintendogs en dat soort meuk. Nou ben ik niet te moeilijk om een spel te bestellen, maar er wordt hier gewoon een hele markt verpest met slechte titels. Je moet het toch hebben van de verkoop via de reguliere kanalen lijkt me?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gallus
  • Laatst online: 08-07 20:20

Gallus

Cheesy

H2opoloër schreef op donderdag 09 november 2006 @ 16:38:
Even een vraagje: is iemand nog onlangs bij mediamarkt geweest en weet je ook hoeduur hij daar was?
Ik ben van plan om een Nintendo DS lite te kopen, maar als hij gewoon €150 kost. Dan kan ik net zo goed vanavond evt in mijn dorp shoppen :)

Zou het zo op het moment niet weten, maar met een telefoontje naar de MM ben je zo op de hoogte. :)

All I want is a warm bed, a kind word and unlimited power.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93354 schreef op donderdag 09 november 2006 @ 16:14:
En natuurlijk Contact. Heb er nu een uur of 15 opzitten en het is echt een goede game vind ik :) Verdient imo meer dan die 7,5 gemiddeld.
Dus toch even doorzetten in het begin? Ik vond het maar een vage game. Ik ben ermee opgehouden. Maar nu ga ik twijfelen. Is het op een gegeven moment leuker dan dat vage begin of blijft het zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• equationunequal
Servor schreef op donderdag 09 november 2006 @ 16:52:
Ja, dat bedoel ik. Is er iets leuks uit, kun je het weer niet bij de Dixons op de hoek kopen. Hier zie je echt alleen Nintendogs en dat soort meuk. Nou ben ik niet te moeilijk om een spel te bestellen, maar er wordt hier gewoon een hele markt verpest met slechte titels. Je moet het toch hebben van de verkoop via de reguliere kanalen lijkt me?
Dixons is dan ook niet bepaald een game winkel. Ze hebben er alleen de meest bekende titels en die zijn er nog erg duur ook. Loop eens een Bart Smit of een Mediamarkt binnen ofzo, daar vindt je al veel meer. Daarnaast zijn er zat gameshops (Futurzone bv.) die minder bekende en import spellen verkopen...

En dan heb je natuurlijk nog online shops als CD-Wow, die de titels vaak als eerste hebben en ook nog eens voor een lage prijs...

Voldoende keus dus :)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

apNia schreef op donderdag 09 november 2006 @ 01:28:
[...]

probeer eens PDA/palmtop pennetjes. Degene bij mijn Dell Axim is precies een lekkere grootte..
Bij de MM kun je ook Hori pennentjes kopen voor 9 euro. Deze zijn uitschuifbaar en erg relaxed en passen ook nog eens in je normale pen-slot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee
  • Laatst online: 08-07 23:18

Twee Dee

Morgen weer een ondertitel.

Time Magazine heeft een Gadget of the Year award - raad eens welke gadget genomineerd is..

Een nek-aan-nek race trouwens met een waardige tegenstander :)

Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 126470

Twee Dee schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 00:14:
Time Magazine heeft een Gadget of the Year award - raad eens welke gadget genomineerd is..

Een nek-aan-nek race trouwens met een waardige tegenstander :)
Inderdaad erg spannend, als zal 3% (verschil nu) wel een paar duizend stemmen zijn... hebben vast al veel mensen gestemd. Maar kan geen kwaad als wij allemaal ook nog ff onze stem uitbrengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Ow ja, Zelda & Winning Eleven was ik vergeten. Maar die zijn ook nog niet uit :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09:52

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Ik post het hier ook maar even:

Sterrencatalogus update!!!
  • 5000 - Age of Empires: The Age of Kings

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouki_9
  • Laatst online: 07:47
w00t, heb gisteren een ds-lite van mijn gf gekregen en natuurlijk wat games erbij. Ik dus gelijk hiero kijken en na een paar uurtjes (echt, paar uurtjes, heb niet eens alles kunnen lezen) zie ik dat er echt veel met dit ding kan.
Nu heb ik ook gezien dat je je nds ook als musicplayer enz. kan gebruiken. Maar het nieuwe apparaatje flashen gaat mij te ver. Verval garantie e.d. maar nu zag ik ook deze mooie speeltjes:
-ds-Xtreme
-Ninjapass X9TF

Iemand ooit gehoord van de Ninjapass X9TF? Beetje als de ds-Xtreme, ik twijfel tussen deze 2. Als iemand ervaringen met een van deze 2 heeft, zou ik die graag willen horen.

Van de ds-Xtreme al wat kunnen vinden, alleen de ninjapass komt niet in dit grote topic voor? Heb al wat gectrl-F gedaan, maar ook in vorige topics niets aanwezig.

De reviews die ik gevonden heb met google vertellen wel wat over de producten, maar gebruikerservaringen zijn natuurlijk altijd beter :D
Hopelijk iemand ervaringen hiermee dus.

xps15 9570 32gb|1tb|4k|i7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 32279 schreef op donderdag 09 november 2006 @ 20:16:
[...]

Dus toch even doorzetten in het begin? Ik vond het maar een vage game. Ik ben ermee opgehouden. Maar nu ga ik twijfelen. Is het op een gegeven moment leuker dan dat vage begin of blijft het zo?
Vaag begin? vond de game vanaf het begin al vet :D hele hele princiepe blijft hetzelfde, jij moet met Terry de cells opzoeken en tussendoor kan je nieuwe kleren zoeken, beetje vissen, koken etc.

Wat vind jij zo vreemd aan het spel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Surehand
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20-05 13:59

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

MetroidPrime schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 10:25:
Ik post het hier ook maar even:

Sterrencatalogus update!!!
  • 5000 - Age of Empires: The Age of Kings
Ik heb het deze keer gewoon gedaan. Hoor goede dingen over deze game en had hem bijna in de VS gekocht. Had toch ruim 13000 sterren dus vond dat het wel eens tijd werd. Nu zul je natuurlijk wel meteen zien dat er allerlei exclusieve Wii zooi komt waar je 10000+ voor nodig hebt. Maar ja, tenminste een keer iets met mijn sterren gedaan. Thanks MetroidPrime!
Ik zag ook Geist staan en heb toch even getwijfeld (was immers goedkoper).

Denk wel dat ik met de Wii aankoop (inc Zelda & Wii Play) wel weer dicht bij de 10000 zal komen.

[ Voor 14% gewijzigd door Deddiekoel op 10-11-2006 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mouki_9
  • Laatst online: 07:47
thx, die had ik nog niet eens gezien!!!! Ga daar direct kijken ;-)

xps15 9570 32gb|1tb|4k|i7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongetje
  • Laatst online: 15:17
H2opoloër schreef op donderdag 09 november 2006 @ 16:38:

Ik heb de DSLite bij MediaMarkt Den Haag centrum gekocht voor 144 euro deze week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvdb1975
  • Laatst online: 29-06 17:58

jvdb1975

tsja.........

Heeft de DS ook genoeg spellen voor kids? Mijn zoontje wordt over 2 weken 7 en ik wil hem eigenlijk de DS geven IPV een gewone gameboy....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

hmm...voor iemand van 7 zou ik toch voor een gba gaan, die krijgen ze niet zo gemakkelijk kapot :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punksmurf
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-01-2024
Uit de TS:
Kan ik ook de Nederlandse taal kiezen?
Nee, hoewel er wel spellen zijn/aankomen die volledig in het Nederlands zijn, zoals het succesvolle Braintraining: Train je Brein!. Maar meestal zit er wel een goede/duidelijke NED handleiding bij. (mits je natuurlijk een PAL spel koopt).
Het is misschien een beetje mierenneuken, maar PAL of NTSC heeft natuurlijk niets met de DS te maken - die is gewoon hetzelfde. De Europese versie dus :)

en ja, het valt me nu pas op :P, dus zo boeiend is het niet

met een hamer past alles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grozno
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 16:29

Grozno

acts without consequence!

Is er al iets bekend over wanneer Pokémon Diamond en Pearl naar Europa komen?

Advocatus ineptias | Free Speech Online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Grozno schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 15:38:
Ik kan nergens iets vinden over een releasedate eigenlijk.. Lijkt me toch wel dat deze een keertje richting de US en Europa komen??

Pas begonnen met Animal Crossing en ik heb beestjes in mijn huisje! Nu is dat opzich niet zo vervelend maar ik krijg ze niet weg, heeft er iemand een tip voor me? :) Ik kan ze wel plat stampen maar dan komen ze even hard weer terug helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Grozno schreef op zaterdag 11 november 2006 @ 15:38:
Februari 2007 ofzo dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Heb zojuist de 150 sterren in Mario 64 DS gehaald :) Vond het een heel vet spel. Blijft leuk ondanks dat ik op de gamecube ook al rond de 100 sterren had, waar er 120 te halen waren. Zijn er vergelijkbare games voor de DS, echt lekkere 3D platform dus..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15:54

SD5k

>4&X

Cartman! schreef op maandag 13 november 2006 @ 21:06:
Heb zojuist de 150 sterren in Mario 64 DS gehaald :) Vond het een heel vet spel. Blijft leuk ondanks dat ik op de gamecube ook al rond de 100 sterren had, waar er 120 te halen waren. Zijn er vergelijkbare games voor de DS, echt lekkere 3D platform dus..?
Super Mario 64 op de Gamecube? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
-Sander schreef op maandag 13 november 2006 @ 21:14:
[...]

Super Mario 64 op de Gamecube? :?
Met een emulator.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Net contact uitgespeeld :) 22 uur over gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93354 schreef op vrijdag 10 november 2006 @ 11:09:
[...]

Vaag begin? vond de game vanaf het begin al vet :D hele hele princiepe blijft hetzelfde, jij moet met Terry de cells opzoeken en tussendoor kan je nieuwe kleren zoeken, beetje vissen, koken etc.

Wat vind jij zo vreemd aan het spel?
Eigenlijk vond ik alles er vreemd aan? Maar ik had een joint gerookt en toen was ik gaan gamen, misschien heeft het daaraan gelegen? Ik vond die geluiden echt bizar en er zaten allemaal van die psychidelische schermen in, in iedergeval aan het begin (van die ronddraaiende paars/roze draaikolken enzo). Ik werd er helemaal vaag van (maar dat kan dus ook aan dat gerook liggen).

Vraagje: komt morgen Final Fantasy nu eindelijk eens uit in het Engels? Dat begreep ik van mijn broer?

En komen er nog leuke poker games uit voor de DS in de toekomst? Ik heb nu een texas hold 'em up kunnen bemachtigen, maar daar kan ik niet echt doorspoelen als ik een hand fold en dat is wel vermoeiend na een tijdje. En het is niet echt in de trein te spelen omdat je pas kan saven als je de tafel hebt gewonnen (en dat lukt nooit in 20 minuten). Dus ik zoek een echt goede pokergame voor de DS (ik ben helemaal verslingerd geraakt aan poker doordat het nu zo vaak op tv is). Iemand een goede tip?

Edit: deze heb ik dus al:
Afbeeldingslocatie: http://advanscene.com/html/Releases/dsboxart/0465-3.jpg

[ Voor 26% gewijzigd door Anoniem: 32279 op 13-11-2006 21:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F4T4L_3RR0R
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18-07-2021
Op de website van Lik Sang stond met tekst en plaatjes uitgelegd hoe de Japanse DS Browser ingesteld moest worden.

Zoals velen bekend is, is Lik Sang "out of business", daardoor is de tekst en uitleg niet meer te vinden.

Heeft iemand toevallig een mirror of de uitleg opgeslagen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dxta
  • Niet online

dxta

Moo!

Staat ie niet meer in Google cache?

Omelette du fromage!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee
  • Laatst online: 08-07 23:18

Twee Dee

Morgen weer een ondertitel.

Anoniem: 32279 schreef op maandag 13 november 2006 @ 21:42:
[...]
En komen er nog leuke poker games uit voor de DS in de toekomst? Ik heb nu een texas hold 'em up kunnen bemachtigen, maar daar kan ik niet echt doorspoelen als ik een hand fold en dat is wel vermoeiend na een tijdje. En het is niet echt in de trein te spelen omdat je pas kan saven als je de tafel hebt gewonnen (en dat lukt nooit in 20 minuten). Dus ik zoek een echt goede pokergame voor de DS (ik ben helemaal verslingerd geraakt aan poker doordat het nu zo vaak op tv is). Iemand een goede tip?
Kun je niet je DS gewoon dichtklappen voor een paar uurtjes? In de powersave modus zou het zo`n 4 dagen standby moeten kunnen staan.

Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Twee Dee schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 08:15:
Kun je niet je DS gewoon dichtklappen voor een paar uurtjes? In de powersave modus zou het zo`n 4 dagen standby moeten kunnen staan.
Dat werkt helaas niet in de praktijk omdat ik de DS deel met mijn vrouw en die wil naar haar werk altijd een half uur Sims spelen erop en dat kan niet door dat stomme niet kunnen saven in dat pokerspel. Nu speel ik maar af en toe een quick game in de trein en het tournement doe ik thuis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14:41

Richard

Kuru Kuru Kururin

Iemand die misschien weet of de Japanse "Star Fox Command" alleen Japanse beeldschermtekst + spraak is; of dat er een hoop Engels tussen zit?

Afbeeldingslocatie: http://yamada-denkiweb.r3h.net/www.yamada-denkiweb.com/item/image/item_image/L/L2802341015.jpg

Eigenlijk geef ik binnen 2 minuten al antwoord op mijn eigen vraag:

http://www.dsworld.nl/artikel.php?id=2575

[ Voor 70% gewijzigd door Richard op 14-11-2006 17:24 ]

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15:50
nu bij cd-wow:

Final Fantasy 3 € 39,99
Yoshi's Island 2 € 31,99

Ook hebben ze Final Fantasy V €31,99 voor de GBA (die kan je toch ook gewoon op je Europese GBA/DS spelen (is amerikaans spel))

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15:54

SD5k

>4&X

Vanmiddag Akumajou Dracula: Gallery of Labyrinth (oftewel de Japanse versie van Castlevania: Portrait of Ruin) getest. En moet zeggen dat ik hem geweldig vind, nog meer dan DoS. De grafische stijl, de muziek, gameplay, wifi multoplayer... alles is echt perfect uitgewerkt. Ben ook blij dat ik van die souls af ben, al zullen anderen het juist een gemis vinden vermoed ik, kwa gameplay voegt het wisselen tussen de twee karakters daar tegenover het nodige toe.
Van het verhaal snap ik uiteraard helemaal niks, maar eigenlijk vond ik de verhalen in de serie toch nooit echt geweldig.

Maak je geen zorgen moraalridders, ik heb de US versie al lang en breed ge-preorderd. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• equationunequal
-Sander schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 18:39:
Vanmiddag Akumajou Dracula: Gallery of Labyrinth (oftewel de Japanse versie van Castlevania: Portrait of Ruin) getest. En moet zeggen dat ik hem geweldig vind, nog meer dan DoS. De grafische stijl, de muziek, gameplay, wifi multoplayer... alles is echt perfect uitgewerkt. Ben ook blij dat ik van die souls af ben, al zullen anderen het juist een gemis vinden vermoed ik, kwa gameplay voegt het wisselen tussen de twee karakters daar tegenover het nodige toe.
Van het verhaal snap ik uiteraard helemaal niks, maar eigenlijk vond ik de verhalen in de serie toch nooit echt geweldig.

Maak je geen zorgen moraalridders, ik heb de US versie al lang en breed ge-preorderd. :P
* equationunequal is jaloers :P

Kan niet wachten tot ie uit is...

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.