Nintendo DS (Lite) - Deel 18 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 28.603 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-07 14:47

disjfa

be

-Sander schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 11:03:
[...]
Hij is ook voor ons vooruit geschoven naar Q1 2007.
Ik zat daar laatst ook naar te zoeken. Maar echte informatie is er niet over te vinden. Ik zou het leuk vinden als hij hier over 3 maanden komt idd. Maar of dat bevestigd is is nergens te vinden zover ik kan vinden.

En nintendo kennende staat europa wel weer 5 maanden later op de releaselijst. Ik importeer wel dus mij maakt het niet uit, maar ik zou liever wel echte info over de release van dat spel willen vinden :)

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 06-07 08:48

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

disjfa schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 11:06:
En nintendo kennende staat europa wel weer 5 maanden later op de releaselijst. Ik importeer wel dus mij maakt het niet uit, maar ik zou liever wel echte info over de release van dat spel willen vinden :)
En Minish Cap dan? ;)

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93354

Boeboe schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 10:09:
[...]

morgen de release van phoenix wright 2 in japan! Preorder staat voor mij al een tijd vast :)
Contact wil ik ook nog proberen en children of mana ziet er ZO goed uit (iemand die japanse special daarover gezien? die was hilarisch)
Denk het niet aangezien de meeste hier geen Japans kunnen ;) naar CoM is toch al uit? dacht dat die niet zulke goede cijfers kreeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa

disjfa

be

Anoniem: 93354 schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 11:23:
[...]
Denk het niet aangezien de meeste hier geen Japans kunnen ;) naar CoM is toch al uit? dacht dat die niet zulke goede cijfers kreeg.
In amerika is hij al uit ja. Hier niet. En ja ze zeggen dat het een saaie dungeon crawler is.

disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik070
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-07 19:19
Iets weirds meegemaakt gisteravond:

Gisteravond was ik aan het connecten om online te karten. Tot mijn grote verbazing had 1 van de 3 spelers 100.000 wins en 9999 loses (precies), vond dit nogal vreemd maar had zoiets van "lets race".

Ik kies een baan en direct word er door een andere speler in plaats van een baan keuze het woord "cancel" in beeld gezet.
Weer een andere speler kiest "Tic Tock clock" wat normaal gesproken helemaal niet kan over Wifi (wel als je met andere spelers in de directe omgeving een group vormt en over wifi speelt).

En jawel hoor we gaan "Tic Tock Clock" spelen, best cool om dit online te doen. 2 spelers waarvan 1 dus met die 100.000 wins zijn echt ongelooflijk snel en niet bij te houden (vermoed dat de andere speler degene is die "cancel" koos) en ze winnen de race.

Ik weer een baan kiezen en direct wordt er (door dezelfde speler die "cancel" koos) "no" gekozen. Dit keer spelen we een normale baan (weet niet meer precies welke) maar die 2 gasten winnen weer met een groot verschil.

Weer een baan kiezen en dit keer kiest de "cancel guy" "Retro grandprix", hier had ik nog nooit van gehoort. Deze wordt niet gekozen (normale baan wordt gekozen) maar daarna ging me scherm op zwart (DS stond nog wel aan)en na een halve minuut heb ik hem maar uitgezet.

Geen idee wat me hier overkomen is. Vond het allemaal best weird.

Ben benieuwd hoe dergelijke dingen gekozen kunnen worden (dingen zoals "Tic Tock clock" of 1 of ander woord zoals "no" of "cancel").

Iemand anders ook dergelijke ervaringen met Mario Kart DS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

die mario kart toestanden gebeuren met een gehackte rom en zijn een ernstige vorm van cheaten. Zij kunnen eender wie dwingen om een andere track dan henzelf te spelen, waardoor hun rondes er veel sneller doorgaan. Wanneer je dit ziet gebeuren gewoon het spel verlaten. Gun hen het plezier niet om te spelen.

[ Voor 18% gewijzigd door boe2 op 23-10-2006 14:31 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik070
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 06-07 19:19
wow das wel kinderachtig zeg.

Ze rijden dus zelf bijvoorbeeld snes mario circuit 1 terwijl jij Rainbowroad rijdt :( .

Jammer dat dit soort mensen bestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Erik070 schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 14:48:
wow das wel kinderachtig zeg.

Ze rijden dus zelf bijvoorbeeld snes mario circuit 1 terwijl jij Rainbowroad rijdt :( .

Jammer dat dit soort mensen bestaan.
Misschien is het handig om de tijd te noteren dat je gespeeld hebt en dit aan Nintendo te melden? Dit soort trieste figuren verpesten het voor de rest.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dxta
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

dxta

Moo!

Ik las op de site van Nintendo iets over de GBA NES Classics.
Leek me wel lachen (inclusief Zelda I en Zelda II :'))
Iemand een idee waar die nog te krijgen is?

Omelette du fromage!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

Dxta schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 18:41:
Leek me wel lachen (inclusief Zelda I en Zelda II :'))
Volgens mij zijn die (bijna) niet meer te krijgen. Alle winkels die ze hadden bij mij in de buurt hebben ze een half jaar geleden in de uitverkoop gegooid voor minder dan €10,-.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa

disjfa

be

In de winkel?

zelda @ nedgame
bol

En nog wel meer. Gewoon ff kijken.

disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-07 18:13

Twhomp

Stayin' Alive

http://www.classicnesseries.com/ ?

Weet van alles een beetje en van een beetje alles!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48

Deddiekoel

Gadget nerd

Ik hoop nog steeds dat je via de Wii Virtual Console ook games voor DS kunt gaan downen en dan helemaal GB klassiekers.

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Is er geen GB emu voor de DS dan? dat zou een optie zijn al komt nintendo met niks (wat ik eigelijk wel verwacht).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Momenteel staat phoenix wright 2 wel al op preorder, maar ik kon toch niet aan de verleiding weerstaan: Contact en Touch detective meteen ook maar geordered. Wanneer ik al deze sweetness moet spelen is een zorg voor later :X

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Iemand nog tips wat een goede stylus is voor de DS? Die kleine pennetjes beginnen er voor te zorgen dat mijn vingers verkeerd groeien. :P

Het liefst heb ik iets ter grote van een gewone balpoint, maar iets dergelijks kan ik niet vinden. Ik weet dat het moet bestaan, maar op de mij bekende sites is het dus niet te vinden.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
ik gebruik als ik thuis ben vaak de pen van mn Wacom. Die zijn los te koop maar 35e is best n hoop knaken als stylus vervanger... T speelt wel n stuk prettiger imo :)

linkje : www.wacomshop.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 32279

Gisteravond een uurtje met Contact bezig geweest. Ik moet er bij zeggen dat ik een joint gerookt had en niet helemaal helder was, maar het was een heftige trip! Volgens mij is dat spel helemaal niet nuchter te spelen?!

De game tot zover is compleet bizar. Mooie muziek wordt soms compleet verstoord door geluidjes uit het commodore 64 tjidperk, af en toe stukken met psychidelische effecten en het vechtsysteem voelt vreemd aan.

Het spel lijkt op een rpg (voor zover ik dat heb kunnen beoordelen), maar het vechten gaat heel vreemd. Je moet je poppetje in vechtmodus zetten en dan maar gewoon tegen de vijand aanlopen. Dat werkt niet helemaal goed en ik moet nog maar even nuchter er naar kijken, ik kwam niet echt ver en ging dood. Maar toen ik doodging ging het spel opeens verder in een compleet ander level? Ik begreep er werkelijk niks meer van. Maar het trekt heel erg, je wilt doorgaan.

Ik kan het spel heel moeilijk uitleggen, maar het is erg bizar. Als speler wordt je soms aangesproken door de professor! Dat is bizar. Je hebt dus de hoofdperson, de professor en jezelf! De professor zegt soms dat je de hoofdpersoon die je bestuurt dingen moet laten doen, maar die persoon ben je in normale games al. Ach, nu begrijpt niemand het meer, maar ik ben nu nuchter en kan het niet beter uitleggen :+

Dus een waarschuwing: speel Contact alleen na het drinken van alcoholische versnaperingen of het nuttigen van de nodige nederwiet, anders ga je het proberen te begrijpen en dat gaat je niet lukken :o

[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 32279 op 24-10-2006 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

je hebt het spel al?! Jij woont ergens in de US? Indien nee: waar order jij je games? Bij mij wordt Contact vandaag pas verzonden :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:39

SD5k

>4&X

Boeboe schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 14:21:
je hebt het spel al?! Jij woont ergens in de US? Indien nee: waar order jij je games? Bij mij wordt Contact vandaag pas verzonden :|
Hij heeft hoogstwaarschijnlijk een flashcard.

Ik ook overgens, heb Contact getest maar kon er niet helemaal lekker inkomen. Children of Mana beviel me stukken beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Boeboe schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 14:21:
Rom misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

illegaal als de pest. Het verbaast me dat je doodleuk toegeeft de rom geprobeerd te hebben...(en is dit niet in strijd met de GoT policy?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Boeboe schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 14:38:
illegaal als de pest. Het verbaast me dat je doodleuk toegeeft de rom geprobeerd te hebben...(en is dit niet in strijd met de GoT policy?)
Lol, en het backuptopic is zeker ook in strijd met de policy O-) En dan nog, het downloaden van een ROM is niet illegaal (of iig strafbaar).

[ Voor 10% gewijzigd door pagani op 24-10-2006 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Ja, dat is erg raar op GoT. Je mag t wel hebben over "backup tools" (let hier al op de quotes) voor een GBA/DS maar voor een GameCube bijv. mag dit niet. Ookal is t geen modchip. Raar verhaal.

In ieder geval is het toch al leuk dat mensen zo voor de store date hier hun bevindingen kunnen posten zodat jij een keuze kunt maken het al dan wel of niet te kopen. Of te downloaden dus, dat is ieders eigen keuze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 04-07 19:15

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Boeboe schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 14:38:
Boeboe boehoehoe ik merkte gelijk al aan je 1e post dat je dat wou ontlokken. Eens met de post 2 hierboven. Doe ff niet zo heilig man...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

euh, ik keur wares af, en ik krijg hiervoor zoveel tegenwind op zo een ongelofelijk kinderachtige manier dan nog wel (ik ontlok wares door mijn gedrag? wtf)? Het copieren van roms is ILLEGAAL, hoe graag je ook anders wil geloven. Het niveau van de DS community zakt griezelig snel weg met slechts enkele posts...wat wil je nu in godsnaam dat ik hierop reply?

[ Voor 52% gewijzigd door boe2 op 24-10-2006 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Toch is het handig, zo weet ik nu dat ik Contact niet ga kopen. En wanneer ik geen flashcard zou hebben had ik de gok ook niet gewaagd nee.

Children of Mana en Phoenix Wright 2 bijvoorbeeld staan al in bestelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Volgens mij is het nogal een grijs gebied hoor. Het irriteert me hoe verbaasd je doet dat iemand zegt een gedownloadde software te gebruiken. Alsof je bijna verbaasd bent dat het bestaat en je je irritatie uit dat jij al die tijd betaald hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

ik weet dat piraterij een reel probleem is, daar verbaas ik me niet over (heb vroeger nog in het circruit gezeten, tot ik een vroeg bezoekje van de politie kreeg, doet je wel nadenken).
Waar ik me over verbaas is dat dit zo luchtig toegegeven wordt dat er roms gebruikt worden op een openbaar forum. Besef je dan niet wat voor gevolgen dit kan hebben?
Wat doet je trouwens denken dat ik dit zou uitlokken? Irritatie omdat ik voor mijn games moet betalen?! Ik werk fulltime! Volgens mij probeer jij gewoonweg het slechtste uit een mens te halen.

[ Voor 6% gewijzigd door boe2 op 24-10-2006 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Boeboe schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 15:07:
euh, ik keur wares af, en ik krijg hiervoor zoveel tegenwind op zo een ongelofelijk kinderachtige manier dan nog wel (ik ontlok wares door mijn gedrag? wtf)? Het copieren van roms is ILLEGAAL, hoe graag je ook anders wil geloven. Het niveau van de DS community zakt griezelig snel weg met slechts enkele posts...wat wil je nu in godsnaam dat ik hierop reply?
Dank voor de melding; nu graag weer ontopic of open een nieuw topic ...

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 07-07 11:09
Ongelofelijk hoe Boeboe meteen neergesabeld wordt...
johnnyv.nl schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 14:53:
[...]

Lol, en het backuptopic is zeker ook in strijd met de policy O-) En dan nog, het downloaden van een ROM is niet illegaal (of iig strafbaar).
Een ROM (spel) is software en het is daarom wel degelijk strafbaar om te downloaden i.t.t. boeken en muziek die je alleen niet mag uploaden.
apNia schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 15:24:
Volgens mij is het nogal een grijs gebied hoor. Het irriteert me hoe verbaasd je doet dat iemand zegt een gedownloadde software te gebruiken. Alsof je bijna verbaasd bent dat het bestaat en je je irritatie uit dat jij al die tijd betaald hebt.
Er is niets grijs aan, het is gewoon strafbaar om software te downloaden/gebruiken zonder het gekocht te hebben.

Het backup topic wordt alleen gedoogd, omdat er ook legaal gebruik mogelijk is, zoals het draaien van homebrew software en maken van, jawel, backups.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Ah, software valt onder Europese regelgeving :(

Anyways, de moraalridder uithangen hoeft nou ook weer niet. Sinds 2001 heb ik in vrijwel elk gametopic mensen voorbij zien komen die de illegale versie hadden. Ik zie het probleem niet zo.

[ Voor 200% gewijzigd door pagani op 24-10-2006 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 32279

Cartman! schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 14:58:
In ieder geval is het toch al leuk dat mensen zo voor de store date hier hun bevindingen kunnen posten zodat jij een keuze kunt maken het al dan wel of niet te kopen. Of te downloaden dus, dat is ieders eigen keuze.
Zo heb ik het ook bedoeld. Ik koop nooit gelijk een game, maar wil hem eerst even testen. Ik heb veel games origineel, maar koop niet zomaar iets afgaande op reviews (die komen vaak niet overeen met mijn smaak). Ik heb hier ook bewust niet neergezet hoe ik eraan gekomen ben omdat ik weet dat veel mensen niet van flashkaartjes e.d. houden. Ik hoop echter niet dat er nu weer een hele discussie komt over het downloaden van roms e.d. Dat heb ik al een keer eerder gehad toen ik hier iets postte over een game die nog niet uit was in Nederland en dan laat ik mijn posts in dit topic wel achterwege en deel mijn bevindingen wel ergens anders. Ik post hier omdat ik het leuk vind en ik wil mensen niet ergeren met mijn posts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

*edit* gequote tekst was editted, niet meer relevant :p

[ Voor 89% gewijzigd door boe2 op 24-10-2006 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-07 09:56

Ace

Happy Happy Joy Joy

Anoniem: 93354 schreef op maandag 23 oktober 2006 @ 11:23:
[...]

Dat is het moooie van PW2, de JAP versie bevat gewoon alle engelse tekst :) Geen enkele reden om te wachten op de EUR release dus.

Zeker niet nu NoE bijna alles naar 2007 heeft verschoven, gewoon importeren die zooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Boeboe schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 15:44:
[...]

voor "wat wares downloaden" heb je idd geen huiszoeking aan je broek, maar de beweringen die jij maakt (hé, het is niet illegaal) kloppen langs geen kanten. Als je alles wat ik zeg in twijfel wil trekken maak dan op zen minst eerst je huiswerk over dit soort zaken.
Lees m'n edit. Maar ik vind het ronduit merkwaardig dat je op een openbaar forum gaat melden dat je lid bent geweest van een criminele organisatie en daarvoor de politie op bezoek hebt gehad :+

Anyways, terug naar de DS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
johnnyv.nl schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 15:32:
Ah, software valt onder Europese regelgeving :(

Anyways, de moraalridder uithangen hoeft nou ook weer niet. Sinds 2001 heb ik in vrijwel elk gametopic mensen voorbij zien komen die de illegale versie hadden. Ik zie het probleem niet zo.
Je edit is wel een beetje laat. Eerst mij niet geloven en dan snel editten. Toch zit je nog steeds fout. Het is namelijk al opgenomen in de Nederlandse wet voor de Europese regelgeving kwam, maar het gaat om het recht op thuiskopie en dat geldt dus expliciet niet voor software, daar mag je ook een kopie van maken, maar daar zijn de voorwaarden veel strenger...

Btw. om terug te komen op je reactie voor je edit, hoe vaak heb jij een wetboek dan ingekeken?

[ Voor 3% gewijzigd door Hoedje op 24-10-2006 15:50 ]

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

johnnyv.nl schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 15:45:
[...]

Lees m'n edit. Maar ik vind het ronduit merkwaardig dat je op een openbaar forum gaat melden dat je lid bent geweest van een criminele organisatie en daarvoor de politie op bezoek hebt gehad :+

Anyways, terug naar de DS.
was al aangepast, jij bent gewoon veel te snel met posten :p.
Anyway, ik ging er eerlijk gezegd echt van uit dat de contact bezitter in de us woonde ofzo (was me er niet van bewust dat 'backups' al zover doorgedrongen waren in ds wereld)

Bon. Zonder verdere vragen dan: iemand touch detective al geprobeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Konami heeft een arcade collectie voor de DS aangekondigd. In ieder geval staan de volgende spellen er op:
  • Green Beret
  • Time Pilot
  • Yie Ar Kung-Fu
  • Roc'n Rope
  • Track & Field
  • Circus Charlie
  • Contra
  • Gradius
Naast de spellen is er ook extra content: artwork, music player, high scores, draadloze meerspeler optie, replays, etc. Ook wordt tate mode ondersteund voor Time Pilot en Contra! Eerste keer dat ik zie dat men op de DS aandacht heeft voor de correcte beeldverhouding. Stiekem hoop ik dat ze Parodius, Ajax, Shao-Lin's Road en Salamander er ook bij zetten...

[ Voor 9% gewijzigd door ari3 op 24-10-2006 16:06 ]

"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

ik ken maar zeer weinig van de konami 'oldschool' klassiekers, maar gradius spreekt me zeker en vast aan. Stiekem hoop ik dat we ze kunnen spelen met de ds op zen kant :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3ft0n3
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 03-07 23:11

Ignorance Is Bliss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marrruuuk
  • Laatst online: 07-07 15:25

Marrruuuk

Xbox Tag: xDarkPrince

Boeboe schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 16:08:
ik ken maar zeer weinig van de konami 'oldschool' klassiekers, maar gradius spreekt me zeker en vast aan.
Mij ook, heb gba versie veel gespeeld, weet jij misschien nog meer van dit soort spellen? Voor snes/gba/ds?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

johnnyv.nl schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 14:53:
[...]

Het downloaden van software is wel degelijk illegaal. Je bent in de war met het downloaden van films en muziek, wat weer wel legaal is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NetAmp
  • Laatst online: 07-07 14:40

NetAmp

"for indoor use only"

"Lik-Sang.com Out of Business due to Multiple Sony Lawsuits"
:'( :( |:( }:O :/ :X ;(

WTF?! Ben ik even blij dat ik geen PSP heb, of andere Sony producten (op 1 oude minidisc-speler na dan). Sony gaat nu echt te ver. Eerst die rootkits, en nu dit.

Oproep voor alle tweakers: boycot Sony!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024

Captain N

Back in NL. T_T

Ik kan me ook nog vaag herinneren dat Nintendo retailers hier verbood import games en zo te verkopen, maar ik kan niet meer terug vinden hoe het nu precies zat. Iemand een linkje? :)

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 03:29

Turfschipper

Hup NAC

Ach ja. Tegen de tijd dat de ps3 op de markt komt schieten de internetbedrijfjes in China als paddestoelen uit de grond. Hier kan je dan weer je sonyshit importeren.

Bij bedrijfjes zoals bv. hik-sang, lik-bang of zik-zang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87302

NetAmp schreef op dinsdag 24 oktober 2006 @ 22:21:
[...]

"Lik-Sang.com Out of Business due to Multiple Sony Lawsuits"
:'( :( |:( }:O :/ :X ;(

WTF?! Ben ik even blij dat ik geen PSP heb, of andere Sony producten (op 1 oude minidisc-speler na dan). Sony gaat nu echt te ver. Eerst die rootkits, en nu dit.

Oproep voor alle tweakers: boycot Sony!
dan heb ik nog eentje voor je...
Oproep voor alle tweakers: boycot Nintendo!
het is nl. Nintendo die lik-sang op naar de afgrond heeft gebracht. Sony heeft alleen het laatste duwtje gegeven,waardoor ze gesprongen zijn.
Nintendo heeft ze via een rechtzaak nl. verboden om LEGALE backup apparatuur te verkopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Anoniem: 87302 schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 09:35:
[...]

dan heb ik nog eentje voor je...
Oproep voor alle tweakers: boycot Nintendo!
het is nl. Nintendo die lik-sang op naar de afgrond heeft gebracht. Sony heeft alleen het laatste duwtje gegeven,waardoor ze gesprongen zijn.
Nintendo heeft ze via een rechtzaak nl. verboden om LEGALE backup apparatuur te verkopen...
de verkoop van twijfelachtige hardware die piraterij kan uitlokken verbieden is iets heel anders dan de wetgeving over de vrije markteconomie op een heel eigen manier interpreteren en je eigen wil doordrukken door doorheen heel Europa rechtzaken aan te spannen waartegen liksang zich onmogelijk kan verdedigen, dit alles met een zeer zwak excuus over de bescherming vd consument.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07-07 15:34

Smoonshine

Feyenoord!!

Anoniem: 87302 schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 09:35:
[...]
Als dat legaal was, dan had Nintendo toch geen poot gehad om op te staan?

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Boeboe schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 09:53:
de verkoop van twijfelachtige hardware die piraterij kan uitlokken verbieden is iets heel anders dan de wetgeving over de vrije markteconomie op een heel eigen manier interpreteren en je eigen wil doordrukken door doorheen heel Europa rechtzaken aan te spannen waartegen liksang zich onmogelijk kan verdedigen, dit alles met een zeer zwak excuus over de bescherming vd consument.
Op een geheel eigen manier interpreteren? Eigen wil doordrukken? Wat Lik-Sang deed mocht gewoon niet en dat heeft heel weinig met interpretatie te maken, en het is ook nog altijd aan de rechter om te interpreteren. Parallelimport van buiten de EU naar de EU kan gewoon heel simpel door de merkhouder tegengehouden worden, omdat de wetgeving nu eenmaal zo is. Ik zou het graag anders zien, maar dan moet je klagen bij de politici en niet bij een Sony of Nintendo die gewoon gebruik maken van hun rechten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa

disjfa

be

Oscar Mopperkont schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 09:58:
[...]
Ik zou het graag anders zien, maar dan moet je klagen bij de politici en niet bij een Sony of Nintendo die gewoon gebruik maken van hun rechten.
Ik zie liever dat sony, nintendo en de consument vecht voor volledig consiumentenrecht ipv dat sony snel gemakkelijk achter de politici gaat staan. Ik wil best op vakantie naar die landen het het spul zelf wel ophalen maar soms is het gemakkelijker andere dat voor je te laten doen.

Maargoed. Dat is maar een mening van een simpele consument :P

disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Smoonshine schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 09:54:
[...]

Als dat legaal was, dan had Nintendo toch geen poot gehad om op te staan?
die dingen zijn volkomen legaal in australie, dus daar kan het wel. Het hangt niet af van de wetten die er gelden (er staat in geen enkel wetboek dat je geen ProFighter DX mag maken) maar om de interpretatie van de wet. En daar heb je goeie advocaten voor nodig om een rechter op het verkeerde been te zetten. Nintendo's advocaten waren iets beter dan die van Liksang.
Overigens is er in de jaren 90 in de Senaat(!) in amerika gediscussieerd over het vuile spel dat Nintendo speelde met hun hoge prijzen voor de cartridges. Het is goed dat Nintendo een toontje lager zingt in de industrie en het wordt goed dat Sony een toontje lager gaat zingen. Of microsoft dan die plek moet overnemen, mwa, ben niet overtuigd. Ik had het Sega wel gegund, de Dreamcast blijft een geweldige console.

Ontopic: zijn alle teksten 1000% engels in Phoenix Wright 2 of krijg je toch japanse tekens bij het saven / opstartscherm etc. ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

disjfa schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 10:10:
Ik zie liever dat sony, nintendo en de consument vecht voor volledig consiumentenrecht ipv dat sony snel gemakkelijk achter de politici gaat staan. Ik wil best op vakantie naar die landen het het spul zelf wel ophalen maar soms is het gemakkelijker andere dat voor je te laten doen.

Maargoed. Dat is maar een mening van een simpele consument :P
Tja, landen zijn nu eenmaal protectionistisch en dan krijg je handelsbelemmerende wetgeving. Anders gaan mensen weer zeuren dat ze hun baan verliezen etc... het is gewoon nooit goed. Maar het komt er op neer dat als Sony een product buiten Europa op de markt brengt ze het mogen verhinderen dat iemand dat in Europa gaat verkopen, als ze daar merkhouder zijn. Het is hun merk en zij bepalen wat ze er mee doen. Een achterliggende gedachte daarachter is dacht ik ook dat Sony de poroducten buiten Europa niet voor die markt heeft bedoeld en mensen daar dus niet mee wil confronteren. Het kan bijvoorbeeld zijn dat ze in andere landen een andere kwaliteit producten leveren of dat ze gewoon niet willen dat een Japans product hier verkocht wordt omdat het hier niet goed werkt. Denk bv aan een NTSC tv die niet om kan gaan met PAL en dat zou de reputatie van Sony kunnen schaden, want de consument krijgt een product van Sony dat niet werkt. Het is dus aan Sony om te bepalen wat er wel en niet in Europa verkocht wordt met de naam Sony er op en niet aan de handelaren, hoe flauw dat soms ook kan uitpakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Anoniem: 87302 schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 11:37:
[...]
Ontopic: zijn alle teksten 1000% engels in Phoenix Wright 2 of krijg je toch japanse tekens bij het saven / opstartscherm etc. ?
alle teksten worden volledig engelstalig
zie: http://www.youtube.com/watch?v=tO7jDklIIkM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Oscar Mopperkont schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 09:58:
[...]

Op een geheel eigen manier interpreteren? Eigen wil doordrukken? Wat Lik-Sang deed mocht gewoon niet en dat heeft heel weinig met interpretatie te maken, en het is ook nog altijd aan de rechter om te interpreteren. Parallelimport van buiten de EU naar de EU kan gewoon heel simpel door de merkhouder tegengehouden worden, omdat de wetgeving nu eenmaal zo is. Ik zou het graag anders zien, maar dan moet je klagen bij de politici en niet bij een Sony of Nintendo die gewoon gebruik maken van hun rechten.
Dat is toch niet helemaal waar. Lik-Sang heeft inderdaad één rechtzaak in Engeland verloren. Echter hebben ze zichzelf helemaal niet verdedigd. Daarna, heeft Sony een zelfde soort zaak aanhangig gemaakt in 15 landen. Daar kan een relatief klein bedrijf als Lik Sang natuurlijk nooit tegenop, dus de dreiging alleen al was genoeg, helaas heeft de rechter er verder niets meer over kunnen zeggen ;( . Dus het is maar de vraag of wat Lik-Sang deed niet mag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Hoedje schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 14:22:
Dus het is maar de vraag of wat Lik-Sang deed niet mag...
Als Sony geen toestemming geeft voor de verkoop in Europa, dan mag Lik-Sang het niet van buiten Europa aanbieden in Europa. Wat Lik-Sang deed mag in dat geval niet. Lijkt mij een vrij eenvoudige zaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Oscar Mopperkont schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 14:24:
[...]

Als Sony geen toestemming geeft voor de verkoop in Europa, dan mag Lik-Sang het niet van buiten Europa aanbieden in Europa. Wat Lik-Sang deed mag in dat geval niet. Lijkt mij een vrij eenvoudige zaak.
Maar als ik een Sony controller als strap-on wil gebruiken net zoals die ADO doelman en dat op Youtube wil plaatsen en Sony verbiedt dat is dat dan meteen de wet van Sony?

Sony bepaalt niet de wet, dat doet de politiek. De rechter toetst dan of activiteiten van mensen en ondernemingen binnen de wettelijke kaders vallen. Sony gaat hier buiten haar boekje en misbruikt haar macht....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Anoniem: 87302 schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 14:55:
Maar als ik een Sony controller als strap-on wil gebruiken net zoals die ADO doelman en dat op Youtube wil plaatsen en Sony verbiedt dat is dat dan meteen de wet van Sony?
Als het merk Sony gebruikt wordt dan kunnen ze dat verbieden.
Sony bepaalt niet de wet, dat doet de politiek. De rechter toetst dan of activiteiten van mensen en ondernemingen binnen de wettelijke kaders vallen. Sony gaat hier buiten haar boekje en misbruikt haar macht....
Sony bepaalt de wet ook niet, ze hebben Lik-Sang er alleen op aangesproken dat die de wet overtraden. Ik vind het ook jammer dat Lik-Sang ter ziele is gegaan (of jammer, ik snap dat mensen er van balen), en ook ik vind het flauw van Sony, aangezien het nu niet echt om grote aantallen gaat, maar Sony staat gewoon in zijn recht. Sony gaat zijn boekje niet te buiten en ze misbruiken hun macht ook niet. Ze gebruiken gewoon de rechten die hun toekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik heb Gyakuten Saiban 2 (Best Price) / Phoenix Wright: Ace Attorney Justice for All besteld, dat is toch wel Phoenix Deel 2? Voor maar 26 euros! Engelse teksten!
Netjes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Yeah baby! Vandaag zouden er een stuk of 30/35 DS Lites binnen komen bij de plaatselijk Toys 'R Us in Hakodate (Japan), waarvan 4 (!!) Enamel Navy's. Deze wilde m'n vriendin erg graag, dus op hoop van zegen was ik er om 9 uur aangekomen (ging om 10 uur open). Ik was nummer 7 in het rijtje dat er al stond, en tegen de tijd dat de winkel open ging waren er al genoeg mensen om alle nieuwe DS Lites mee te nemen. Kwartier voordat de winkel open ging kwam er een gast iedereen tellen, en vijf minuten later kwamen ze langs met een mandje met de kleuren DS'en erin. Je moest aanwijzen welke kleur je wilde, en indien die er nog was kreeg je een ticket waarmee je naar de kassa en het magazijn kon om je DS af te halen. Goed geregeld, en gelukkig namen de lui voor me ook een paar andere kleuren, zodat ik die Enamel Navy heb kunnen bemachtigen! 8)

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 181786

Captain N schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 10:41:
Yeah baby! Vandaag zouden er een stuk of 30/35 DS Lites binnen komen bij de plaatselijk Toys 'R Us in Hakodate (Japan), waarvan 4 (!!) Enamel Navy's. Deze wilde m'n vriendin erg graag, dus op hoop van zeggen was ik er om 9 uur aangekomen (ging om 10 uur open). Ik was nummer 7 in het rijtje dat er al stond, en tegen de tijd dat de winkel open ging waren er al genoeg mensen om alle nieuwe DS Lites mee te nemen. Kwartier voordat de winkel open ging kwam er een gast iedereen tellen, en vijf minuten later kwamen ze langs met een mandje met de kleuren DS'en erin. Je moest aanwijzen welke kleur je wilde, en indien die er nog was kreeg je een ticket waarmee je naar de kassa en het magazijn kon om je DS af te halen. Goed geregeld, en gelukkig namen de lui voor me ook een paar andere kleuren, zodat ik die Enamel Navy heb kunnen bemachtigen! 8)
Van harte, je vriendin zal er vast erg blij mee zijn :).
Ik wist niet dat de DS zo gewild was in Japan dat Nintendo de bevoorading van winkels niet meer aankan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Captain N schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 10:41:
Yeah baby! Vandaag zouden er een stuk of 30/35 DS Lites binnen komen bij de plaatselijk Toys 'R Us in Hakodate (Japan), waarvan 4 (!!) Enamel Navy's. Deze wilde m'n vriendin erg graag, dus op hoop van zeggen was ik er om 9 uur aangekomen (ging om 10 uur open). Ik was nummer 7 in het rijtje dat er al stond, en tegen de tijd dat de winkel open ging waren er al genoeg mensen om alle nieuwe DS Lites mee te nemen. Kwartier voordat de winkel open ging kwam er een gast iedereen tellen, en vijf minuten later kwamen ze langs met een mandje met de kleuren DS'en erin. Je moest aanwijzen welke kleur je wilde, en indien die er nog was kreeg je een ticket waarmee je naar de kassa en het magazijn kon om je DS af te halen. Goed geregeld, en gelukkig namen de lui voor me ook een paar andere kleuren, zodat ik die Enamel Navy heb kunnen bemachtigen! 8)
Niiiiiiice gefeliciteerd =)

Kan je paar foto's machen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Van die Navi DS bedoel je? Het is gewoon zo'n standaard kleur (in Japan althans). Ik had bij de winkel mijn fototoestel helaas niet bij me, dus daar kan ik je geen foto's van geven.

De DS is hier echt HEEL populair. Op de uni waar ik zit (computer/media opleidingen) heeft zo'n beetje iedereen een DS Lite. Ook niet heel gek, gezien inmiddels zo'n 1 op 12 mensen in Japan een DS heeft. En dat is dus inclusief babies en mensen van 100 of zo. :P Overal hier is 'ie uitverkocht, echt overal. Toys 'R Us kreeg vorige week een stuk of 50 nieuwe DS Lites binnen, maar toen ik rond 's middags langs kwam waren die allemaal al weer verdwenen. Dit keer dus een stuk voor sluitingstijd naar de winkel gegaan, en gelukkig met succes. Zal alvast een slaapzak inslaan voor de Wii launch... :P

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 138823

Anoniem: 32279 schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 09:39:
[...]

Er zijn inderdaad geheugenkaartjes te koop. Kan je door andere mensen gemaakte programma's mee afspelen (homebrew genaamd) en kopieen van games (niet legaal). Hier is een goed topic met alle info die je maar kan wensen:
Het GBA+NDS "backup tools" topic deel 3
late reactie misschien, maar bedankt, ik zal dat topic eens door gaan worstelen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

TheRitz schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 10:31:
. Maar de spelletjes bedien je anders, met een pennetje en een aanslaggevoelig scherm. Daarnaast is het allemaal wat blijer, ik weet niet of je de spellen vd Mario Brothers kent 'van vroeger'?

Het andere is dat je wireless tegen elkaar kan spelen met een DS. En daar heb je (doorgaans!, check de doosjes) maar één spel voor nodig.

Het argument dat de DS minder stoer is lijkt me een beetje flauwekul gezien de leeftijd van je kinderen. Je wilt neem ik aan niet dat de bloedspetters over het scherm vliegen maar dat ze zich gewoon lekker vermaken en dan is de DS een goeie.

Een Gameboy Advanced zou ik links laten liggen, da's een gepasseerd station qua grafische capaciteiten maar vooral de gameplay.

Leuke spellen dan meteen maar eens opnoemen?
New Super Mario Brothers
Mario Kart
Metroid Prime Hunters (da's wel een stoere game! :) )
Harry Potter & de Vuurbeker
Etc.

Op www.ign.com vind je aardige game informatie (bovenaan eerst op DS of anders PSP klikken en daarna links op Reviews/Previews). Ook www.ds-gamer.nl is ook een aardige, met name http://www.ds-gamer.nl/artikelen/1.html en de Previews (bovenaan menu).
Ook jij bedankt voor je reactie !
de heren zijn nu net zo handig met een joypad als met de muis, een pennetje zullen ze ook wel zo onder de knie hebben denk ik ( ze zijn nog jong genoeg he :) )

dat wireless klinkt goed, maar dat betekend dus dat er een soort van bluetooth iets in zit , of moet dat los aangeschaft worden ?

neuh bloedspetters hou ik niet van, ik heb 1 spel van james bond op de ps2 en dat mogen ze maar mondjesmaat spelen, daarna is het meest "gewelddadige spel"wat ze hebben Star wars battlefront (of zoeist dan toch)
ze weten dat ik niets van agressieve spellen moet hebben en vragen dus inderdaad meer om andere spellen

mario ken ik inderdaad !, hoewel ik zelf altijd voor sonic ging ( de sega staat boven nog altijd aangesloten :D )
Maar mario kart lijkt me voor de jongste geweldig, en die is in een pack te koop zag ik, das alvast lekker handig :9

de sites heb ik even in de favorieten gezet, daar verdiep ik me later nog even in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sperion schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 10:54:
[...]

Het leukste voor hun is denk ik 2x een ds met een 2xG6 icm een passcard3 erbij. Maar waarschijnlijk word dit een dure oplossing dus zou ik voor 1x een ds gaan met een g6+passcard3 (g6 is een een herschrijfbaar schijfje voor je ds en passcard haalt de beveiliging van je ds af)
vind je het heel erg als ik totaal geen idee heb waar je het over hebt :o

1x een ds lijkt me zowiezo GEEN optie, het is nu al vaak ruzie om de ps2/pc dus het word of beide of niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 32279 schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 12:32:
[...]

Tja, vader kan ook tweakers.net vinden, dus het zal wel goed zitten met zijn computervaardigheden ;)
:w mag het ook een mama zijn ??? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Crital schreef op woensdag 18 oktober 2006 @ 13:08:
[...]

Het is stiekem een moeder en geen vader, of jij moet meer weten :]

of hij/zij meer weet, weet ik weer niet, maar hij/zij heeft wel gelijk :D
Ik zou stemmen voor een DS boven een GBA, een GBA is zo goedkoop nog niet (afaik) en de goedkope GBA games (zijn er genoeg) kan je uiteraard simpel op de DS spelen, zou niemand meer een GBA aanraden. Of ze moet mijn oude willen kopen ;p
ik ben gisteren langs Replay geweest en heb daar mijn licht eens opgestoken, ook daar word een ds aangeraden, omdat de gameboy er toch "uitgaat" (als ik lieg doe ik dat in opdracht!'¨

Hmm... bedenk me net dat ik nu niks anders heb om te spelen, now what :/
ik heb nog een sega staan met sonic :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• equationunequal
  • Laatst online: 21:10
Anoniem: 138823 schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 18:20:
[...]

vind je het heel erg als ik totaal geen idee heb waar je het over hebt :o
Hij heeft het over een flash kaartje voor de DS waarmee je ROMS (dus illegale spellen) en homebrew software (zelfgemaakte spellen en software (niet illegaal)) kan afspelen. Dit zou ik echter niet aanraden voor je kinderen, aangezien het nogal lastig werkt en de eenvoud in het gebruik nou juist een van de plus punten van de DS is. Daarnaast zijn er genoeg spellen voor budgetprijzen te vinden en heb je zelfs de nieuwste games al voor drie tientjes bij zaken als cd-wow.nl...

[ equationunequal.nl - portret & model fotografie ] [ newskin.nl - socials ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hankey schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 18:52:
[...]

Hij heeft het over een flash kaartje voor de DS waarmee je ROMS (dus illegale spellen) en homebrew software (zelfgemaakte spellen en software (niet illegaal)) kan afspelen. Dit zou ik echter niet aanraden voor je kinderen, aangezien het nogal lastig werkt en de eenvoud in het gebruik nou juist een van de plus punten van de DS is. Daarnaast zijn er genoeg spellen voor budgetprijzen te vinden en heb je zelfs de nieuwste games al voor drie tientjes bij zaken als cd-wow.nl...
kan je met dat kaartje ook mp3 op de ds zetten ?
want dat lijkt me dan weer wel leuk , ze hebben namelijk geen mp3 speler en met name bij autoritten lijkt me dat erg handig :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa

disjfa

be

Binnenkort komt een mp3 speler van nintendo zelf voor de ds. Dat is weer wat gemakkelijker :)

disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

disjfa schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 18:56:
Binnenkort komt een mp3 speler van nintendo zelf voor de ds. Dat is weer wat gemakkelijker :)
grmbl
elke keer denk ik het te snappen/weten en dan komen jullie weer met andere dingen op de proppen :'(

nee gekheid natuurlijk, ik ben al overtuigd over de ds
vooral ook omdat een collega van mij mariokart over wil nemen/ruilen zodat ik 2x een pack kan kopen en dus ook 2 verschillende spelletjes.
dat is dan wel met de "oude" ds maar ach ik geloof niet dat ze daar moeite mee zullen hebben.

wat ik daar nog wel van wil weten (van die oude ds) hoe zit het nu met die bescherming van de beeldschermpjes ? zijn dat echt verschillende van de nieuwe en de oude ?
want ik kan in de winkels geen "oude" vinden namelijk, en ik denk dat het met kinderen best wel belangrijk is dat de schermen beschermd worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ixl85
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-06 18:44
disjfa schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 18:56:
Maar die speelt geen filmpjes of wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 67853

Ok, even een noobvraag hier.

Ik heb nu twee wifi spellen maar kan helaas nog niet online. Ik ben niet in het bezit van een wireless router en heb nog niet zo'n USB stick. Nu vroeg ik mij af wat beter was en wat het prijsverschil is tussen beide. Ik heb totaal geen idee wat een wireless router met toch wel een beetje bereik moet kosten. Daarbij heb ik nu kabel internet (niet draadloos). Moet ik veel aanpassen mocht ik kiezen voor een wireless router?

Alvast bedankt.

De 2 spellen zijn trouwens mario kart en 42 classic spellen die me online heel erg tof lijkt. Effe lekker online pokeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Als je er verder niet veel van wet en wil weten dan zou lekker zo'n usb stick kopen. Volgens mij werkt dat heel makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cc12
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22-06 22:06
Ik zag de gameboy micro bij dixons staan voor 49,90.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• equationunequal
Anoniem: 138823 schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 18:55:
[...]

kan je met dat kaartje ook mp3 op de ds zetten ?
want dat lijkt me dan weer wel leuk , ze hebben namelijk geen mp3 speler en met name bij autoritten lijkt me dat erg handig :D
Ja, dat kan :). Je kan er ook filmpjes op kijken...
Anoniem: 138823 schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 19:02:
wat ik daar nog wel van wil weten (van die oude ds) hoe zit het nu met die bescherming van de beeldschermpjes ? zijn dat echt verschillende van de nieuwe en de oude ?
want ik kan in de winkels geen "oude" vinden namelijk, en ik denk dat het met kinderen best wel belangrijk is dat de schermen beschermd worden
De schermen kunnen vrij veel hebben (ook van de oude DS, als schijnen de schermen van de DS Lite wat beter te zijn wbt. krasbestendigheid), maar als je echt zeker wilt zijn heb je voor een paar euro zgn. "screen protectors". Dit zijn plastic velletjes die dmv vacuum aan je scherm hechten en zo de levensduur aanzienlijk verlengen. Ze hebben verder geen invloed op de helderheid van het scherm en de touchscreen functionaliteit. Ik heb screenportectors van het merk Hori op m'n DS Lite zitten en die zijn erg goed, zit na vrij intensief gebruik nog geen enkel krasje op. Zijn voor 10 euro o.a. te krijgen bij cd-wow.nl...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanThijs
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 13-01 15:53
Hankey schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 22:02:
[...]
Ik heb screenportectors van het merk Hori op m'n DS Lite zitten en die zijn erg goed, zit na vrij intensief gebruik nog geen enkel krasje op. Zijn voor 10 euro o.a. te krijgen bij cd-wow.nl...
Ik heb er in de MM gehaald van BigBen, voor een euro of 7(Bovenste en onderste scherm), zitten ook perfect, en nog niet te veel krasjes op na 3 maanden intensief gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 162715

ik zou dolgraag zo'n turqoise of donkerblauwe ds lite aanschaffen, is dit nu mogelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• equationunequal
Anoniem: 162715 schreef op vrijdag 27 oktober 2006 @ 23:11:
ik zou dolgraag zo'n turqoise of donkerblauwe ds lite aanschaffen, is dit nu mogelijk?
Via import, bv. bij play-asia.com...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Nu mijn vriendin, en zo'n beetje iedere Japanner om mij heen, met een DS Lite loopt te pronken, begint de drang om te updaten vanaf m'n normale DS toch wel een beetje te komen. Nu komt er hier 2 November als het goed is ook nog eens een speciale Winning Eleven editie uit... hmm... :9~ Dat wordt weer voor de winkel staan voor openingstijd ben ik bang. :P

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hankey schreef op donderdag 26 oktober 2006 @ 22:02:
Ja, dat kan :). Je kan er ook filmpjes op kijken...
werkt dat zoals een usb stick ?
en zit er veel verschil in kaartjes (als die er al zijn)
De schermen kunnen vrij veel hebben (ook van de oude DS, als schijnen de schermen van de DS Lite wat beter te zijn wbt. krasbestendigheid), maar als je echt zeker wilt zijn heb je voor een paar euro zgn. "screen protectors". Dit zijn plastic velletjes die dmv vacuum aan je scherm hechten en zo de levensduur aanzienlijk verlengen. Ze hebben verder geen invloed op de helderheid van het scherm en de touchscreen functionaliteit. Ik heb screenportectors van het merk Hori op m'n DS Lite zitten en die zijn erg goed, zit na vrij intensief gebruik nog geen enkel krasje op. Zijn voor 10 euro o.a. te krijgen bij cd-wow.nl...
ik weet niet of jullie bekend zijn met Replay, dat is een zaak in nieuw en 2e hands op elk gebied van computer spellen
daar heb ik dus gisteren 2 ds's gekocht
beide met mario kart , die wil een collega van mij overnemen voor de nieuwprijs.
nu moet ik dus op zoek naar een spel voor de oudste, hij heeft wel een paar spellen aangegeven die hij graag wil hebben, MAAR die heeft hij al op de PS2 (star wars1, star wars lego 1, star wars lego 2, spiderman) dus dat wordt nog een kluif vrees ik.
hori..... ja ik geloof dat ze die hebben besteld, want voor de oude "ds had hij ze niet meer op voorraad
nu maar hopen dat 'mijn mannen" er ook blij mee gaan zijn :D

ach en anders .......... Mam's heeft zelf al minstens 2 leuke spelletjes gevonden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heb nu bij elkaar iets van 3,5 uur Contact gespeeld (staat 2,5 op de teller, maar ben nogal eens dood gegaan) en moet zeggen dat het een leuke game is tot nu toe. Grafisch ziet het er mooi uit, lijkt een beetje op golden sun vind ik. Verhaal en besturing zijn ook in orde, al is de besturing niet perfect want soms reageert je ventje gewoon niet of blijf je hangen in vijanden omdat de weg te smal is. Dat is wel jammer want dat zorgt ervoor, zeker bij eindbazen, dat je doodgaat omdat je ventje gewoon niet optijd wil reageren. Wat mij trouwens op irritantie punt 2 brengt, bazen lijken weer compleet random damage uit te delen.Ik zit nu bij baas 1, die heeft de geweldig unieke aanval van vechten met zijn vuisten die jij moet ontwijken. Alleen het debiele is dat het compleet willekeurig lijkt van hoever die damage kan doen. Soms krijg je nog damage als je zo'n beetje aan de andere kant van het scherm staat, en soms krijg je zelfs van een korte afstand geen damage terwijl de aanval toch precies hetzelfde is. Of je gaat in een hoekje staan, krijg je geen damage, en dan opeens krijg je wel damage. Dit soort dingen verzieken voor mij echt een game aangezien het niet meer aan jouw ligt of je wint, maar aan de computer of je toevallig mazzel hebt dat de aanvallen jouw niet raken :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Captain N schreef op zaterdag 28 oktober 2006 @ 03:41:
Nu mijn vriendin, en zo'n beetje iedere Japanner om mij heen, met een DS Lite loopt te pronken, begint de drang om te updaten vanaf m'n normale DS toch wel een beetje te komen. Nu komt er hier 2 November als het goed is ook nog eens een speciale Winning Eleven editie uit... hmm... :9~ Dat wordt weer voor de winkel staan voor openingstijd ben ik bang. :P
Jouw vriendin in NL? jouw vriendin in Japan? of jouw Japanse vriendin? welke van de 3? :P mjah opzich ook niet gek, de lite is gewoon een stuk handiger en het is ook niet zo dat die dingen een fortuin kosten (hoorde vorig jaar van iemand die vaak in Japan komt dat een DS daar maar 80 euro kostte).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

heb 42 in one game gekocht.
Welke spellen zijn de moeite waard hiervan? Heb geen zin/tijd door 42 spellen heen te worstelen.
Wat is de top 8?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Anoniem: 93354 schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 10:30:
Jouw vriendin in NL? jouw vriendin in Japan? of jouw Japanse vriendin? welke van de 3? :P mjah opzich ook niet gek, de lite is gewoon een stuk handiger en het is ook niet zo dat die dingen een fortuin kosten (hoorde vorig jaar van iemand die vaak in Japan komt dat een DS daar maar 80 euro kostte).
Ik zit samen met mijn Nederlandse vriendin in Japan. :) De DS is hier overigens 16.800 yen, wat ongeveer 112.50 is of iets dergelijks. Stuk goedkoper dus, MAAR je moet er wel eentje kunnen vinden. Tweedehands levert een DS meer dan 200.000 yen op overigens, vanwege de grote tekorten in de winkel. Laat staan de special editions zoals die FF3 en Pokémon editions...

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idifix
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 25-05-2024
Anoniem: 87302 schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 10:55:
heb 42 in one game gekocht.
Welke spellen zijn de moeite waard hiervan? Heb geen zin/tijd door 42 spellen heen te worstelen.
Wat is de top 8?
ik persoonlijk vind :

Bowlen
biljarten
Balance
Texas hold'em
Five card draw

heel leuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Captain N schreef op zondag 29 oktober 2006 @ 13:41:
[...]

Ik zit samen met mijn Nederlandse vriendin in Japan. :) De DS is hier overigens 16.800 yen, wat ongeveer 112.50 is of iets dergelijks. Stuk goedkoper dus, MAAR je moet er wel eentje kunnen vinden. Tweedehands levert een DS meer dan 200.000 yen op overigens, vanwege de grote tekorten in de winkel. Laat staan de special editions zoals die FF3 en Pokémon editions...
Hehe zelfs 2e hands DS'en zijn dus nog goedkoper dan een nieuwe DS hierzo :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 60967

Uiteindelijk toch een keer begonnen met Phoenix Wright en wat een geniaal spel is dat zeg. Ik vroeg me alleen 1 ding af, aan het einde van de eerste case werd me iets gevraagd, en ik denk dat ik de vraag wel goed beantwoord had maar er kwam niet iets heel bijzonders uit ofzo. Kun je met dat soort vragen dingen fout doen of is het spel erg vergevend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Anoniem: 60967 schreef op woensdag 01 november 2006 @ 08:00:
Uiteindelijk toch een keer begonnen met Phoenix Wright en wat een geniaal spel is dat zeg. Ik vroeg me alleen 1 ding af, aan het einde van de eerste case werd me iets gevraagd, en ik denk dat ik de vraag wel goed beantwoord had maar er kwam niet iets heel bijzonders uit ofzo. Kun je met dat soort vragen dingen fout doen of is het spel erg vergevend?
Zolang je verder komt heb je niks fout gedaan en beinvloed het je spelverloop niet. Het spel is erg rechtlijning, je moet je pas gaan afvragen wat je fout hebt gedaan zodra je game-over bent, en dan moet je ook niet verder terugdenken dan de laatste scene.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Over PW gesproken... ik las hier dat de Japanse versie van deel 2 Engelstalig is. Weet iemand of dat ook bij deel 1 het geval is?

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07-07 15:34

Smoonshine

Feyenoord!!

Ik ga komende december naar de Dominicaanse Republiek. Nu blijkt dus dat de DSlite adapter niet geschikt is om daar te gebruiken. Iemand enig idee of er ergens een import winkel is die USA adapters verkoopt? Ebay zie ik zelf niet zo zitten en verder kan ik eigenlijk vrij weinig vinden.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hmm geen idee, maar ik kan het wel even voor je uitzoeken. Ik meen me wel iets te herinneren over een slechte vertaling en dat de vertaling in PW2 veel beter is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OmniNaut
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-01-2024
Smoonshine schreef op woensdag 01 november 2006 @ 08:33:
Ik ga komende december naar de Dominicaanse Republiek. Nu blijkt dus dat de DSlite adapter niet geschikt is om daar te gebruiken. Iemand enig idee of er ergens een import winkel is die USA adapters verkoopt? Ebay zie ik zelf niet zo zitten en verder kan ik eigenlijk vrij weinig vinden.
Gewoon een wereldstekker kopen bij anwb-shop. Dat zou het moeten doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Captain N schreef op woensdag 01 november 2006 @ 08:24:
Over PW gesproken... ik las hier dat de Japanse versie van deel 2 Engelstalig is. Weet iemand of dat ook bij deel 1 het geval is?
van gamefaqs:
This guide consists of a walkthrough of all five cases in the Nintendo
DS game Gyakuten Saiban: Yomigaeru Gyakuten, which is also known as
Phoenix Wright: Ace Attorney in the US. The US version of the game
hasn't been released at the time of writing, but the Japanese version
of the game has a full English version bundled in. This document is
written based on the translated game on the Japanese cartridge itself.
It's expected that the US version of the game will be similar to this
translated game.
have fun! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ejorne
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17-08-2024

Ejorne

Twisted Pairs

Mijn vriendin heeft de pink DS-lite gekocht, met Nintendogs en Super Mario 3.

Maar nu is de DS met Mario al twee keer vast gelopen. De eerste keer bij het starten van het spel, tijdens het intro filmje. En de tweede keer tijdens het spelen zelf...

Hoe kan ik nu achterhalen wie de boosdoener is? Is het de mario cardridge of is het de console?
Ik heb me gisteravond helemaal rot ge-marioot, maar geen vastlopers gekregen...

Heeft iemand tips?

Twist each pair of letters and you'll know at least something of me...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 95016

Ik ben op zoek naar een Nederlandse winkel (evt is webshop ook goed) waar ik een silicone skin voor een Nintendo DS lite kan kopen. Ik heb via google gezocht naar webwinkels, maar de Nederlandse winkels die ik vond hadden geen silicone skins. Ik wil liever niet importeren, en via marktplaats/ebay/etc bestellen doe ik ook liever niet.
Ik ben op zoek naar zoiets: klik
het is een soort iSkin maar dan voor de NDS.

Weet iemand waar ik zo'n silicone skin in Nederland kan kopen? BVD!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Ejorne schreef op woensdag 01 november 2006 @ 09:24:
Mijn vriendin heeft de pink DS-lite gekocht, met Nintendogs en Super Mario 3.

Maar nu is de DS met Mario al twee keer vast gelopen. De eerste keer bij het starten van het spel, tijdens het intro filmje. En de tweede keer tijdens het spelen zelf...

Hoe kan ik nu achterhalen wie de boosdoener is? Is het de mario cardridge of is het de console?
Ik heb me gisteravond helemaal rot ge-marioot, maar geen vastlopers gekregen...

Heeft iemand tips?
stom ding misschien, maar vroeger blies ik altijd in m'n Gameboy en Gameboy Advance. Vaak zat er stof tussen wat dat soort dingen veroorzaakte. Als het alleen met Mario hangers zijn zou ik de Mario cartridge verdenken.. probeer wat te blazen in zowel de DS als op de cartridge en desnoods de cartridge even met een droge doek EEN VEEG GEVEN ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Smoonshine schreef op woensdag 01 november 2006 @ 08:33:
ik heb op ebay daarom een USB oplaad kabel voor 5 euro gekocht. Dus ik kan hem overal opladen waar een laptop of een pc in de buurt is. En als je geen laptop/pc in de buurt heb op vakantie kun je ook een US oplaad apparaat kopen voor 10 euro.
Of je kunt een vakantiestekker kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ejorne
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 17-08-2024

Ejorne

Twisted Pairs

apNia schreef op woensdag 01 november 2006 @ 10:00:
[...]
stom ding misschien, maar vroeger blies ik altijd in m'n Gameboy en Gameboy Advance. Vaak zat er stof tussen wat dat soort dingen veroorzaakte. Als het alleen met Mario hangers zijn zou ik de Mario cartridge verdenken.. probeer wat te blazen in zowel de DS als op de cartridge en desnoods de cartridge even met een droge doek EEN VEEG GEVEN ;)
Misschien dat een stofje inderdaad de oorzaak is geweest... Het verklaart iig dat ik helemaal geen vastlopers heb gehad na een hele poos spelen. Mijn vriendin heeft na de vastlopers haar hondje weer wat verder proberen op te voeden... Dus de cardridges zijn na de vastlopers weer verwisseld geweest, wat misschien het stofje heeft doen verwijderen... We zullen eens kijken of de vaslopers nu uitblijven...
thx...

Twist each pair of letters and you'll know at least something of me...

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.