werkt dat zoals een usb stick ?
en zit er veel verschil in kaartjes (als die er al zijn)
De schermen kunnen vrij veel hebben (ook van de oude DS, als schijnen de schermen van de DS Lite wat beter te zijn wbt. krasbestendigheid), maar als je echt zeker wilt zijn heb je voor een paar euro zgn. "screen protectors". Dit zijn plastic velletjes die dmv vacuum aan je scherm hechten en zo de levensduur aanzienlijk verlengen. Ze hebben verder geen invloed op de helderheid van het scherm en de touchscreen functionaliteit. Ik heb screenportectors van het merk Hori op m'n DS Lite zitten en die zijn erg goed, zit na vrij intensief gebruik nog geen enkel krasje op. Zijn voor 10 euro o.a. te krijgen bij cd-wow.nl...
ik weet niet of jullie bekend zijn met Replay, dat is een zaak in nieuw en 2e hands op elk gebied van computer spellen
daar heb ik dus gisteren 2 ds's gekocht
beide met mario kart , die wil een collega van mij overnemen voor de nieuwprijs.
nu moet ik dus op zoek naar een spel voor de oudste, hij heeft wel een paar spellen aangegeven die hij graag wil hebben, MAAR die heeft hij al op de PS2 (star wars1, star wars lego 1, star wars lego 2, spiderman) dus dat wordt nog een kluif vrees ik.
hori..... ja ik geloof dat ze die hebben besteld, want voor de oude "ds had hij ze niet meer op voorraad
nu maar hopen dat 'mijn mannen" er ook blij mee gaan zijn
ach en anders .......... Mam's heeft zelf al minstens 2 leuke spelletjes gevonden