"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand
Verwijderd
Ik zag hem inderdaad voorbijkomen. Je kan met 2 man tegelijk in dat spel spelen toch (co-op mode)?-Sander schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 18:39:
Vanmiddag Akumajou Dracula: Gallery of Labyrinth (oftewel de Japanse versie van Castlevania: Portrait of Ruin) getest. En moet zeggen dat ik hem geweldig vind, nog meer dan DoS. De grafische stijl, de muziek, gameplay, wifi multoplayer... alles is echt perfect uitgewerkt.
Ik zit zelf meer te wachten op Rubik’s Cube voor de DS. Ik ben verzot op puzzelgames en deze lijkt me erg leuk. Ik durf hem alleen nog niet te pre orderen omdat er maar 1 screenshot van bekend is en ik geen idee heb of hij wel speelbaar is zonder kennis van de Japanse taal.
Konductra ga ik wel zeker kopen, die game is zoooo goed, nog beter dan Tetris. Echt bizar gewoon, de game voor mij is dat! Een echte aanrader. Hopen dat hij ook snel in Nederland uitkomt, dat wordt een grote hit. Ik ga die play asia site eens bezoeken, kende hem niet en de games zijn daar wel heel goedkoop?
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2006 21:45 ]
Hier staat 8 december 2006.Staip schreef op woensdag 15 november 2006 @ 14:57:
Heeft iemand nog meer gehoord van de Nintendo MP3 Speler en met name het uitkomen ervan in europa? Op nintendo.nl/.com valt er niets meer over terug te vinden. Via google alleen nog kunnen vinden dat deze mogelijk 2 dagen na introductie van de DS browser zou verschijnen en dat is alweer een tijdje geleden.
Daar ben ik er dus 1 van-Sander schreef op dinsdag 14 november 2006 @ 18:39:
Vanmiddag Akumajou Dracula: Gallery of Labyrinth (oftewel de Japanse versie van Castlevania: Portrait of Ruin) getest. En moet zeggen dat ik hem geweldig vind, nog meer dan DoS. De grafische stijl, de muziek, gameplay, wifi multoplayer... alles is echt perfect uitgewerkt. Ben ook blij dat ik van die souls af ben, al zullen anderen het juist een gemis vinden vermoed ik, kwa gameplay voegt het wisselen tussen de twee karakters daar tegenover het nodige toe.
Van het verhaal snap ik uiteraard helemaal niks, maar eigenlijk vond ik de verhalen in de serie toch nooit echt geweldig.
Maak je geen zorgen moraalridders, ik heb de US versie al lang en breed ge-preorderd.
Ik vond het echt leuk om al die souls te verzamelen. Daardoor ben ik toch een tijd langer geboeid gebleven. Heb je nu nog veel dingen die je kan verzamelen trouwens? Zoals wapens/spells/items ? Of zijn het enkel de standaard items die je op je pad vind?
Weet iemand trouwens de US release date? Bij nedgame stond ie op 15 november en nu op 15 december, dus volgens mij gokken ze maar zo wat daar.
Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.
Verwijderd
Verwijderd
Thanks! wel grappig sinds die post is het zelfs overgenomen op ds-gamer.nl toeval of is dit forum tegenwoordig ook een nieuwsbron
Er is kwa wapens en items niet veel meer te verzamelen dan in DoS volgens mij. Het enige dat je extra kan krijgen zijn de aanvallen die je twee karakters samen doen.Vanitas schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 20:04:
Daar ben ik er dus 1 van
Ik vond het echt leuk om al die souls te verzamelen. Daardoor ben ik toch een tijd langer geboeid gebleven. Heb je nu nog veel dingen die je kan verzamelen trouwens? Zoals wapens/spells/items ? Of zijn het enkel de standaard items die je op je pad vind?
Weet iemand trouwens de US release date? Bij nedgame stond ie op 15 november en nu op 15 december, dus volgens mij gokken ze maar zo wat daar.
Hij komt trouwens 5dec uit in de US.
Als je steeds met beide karakters rondloopt af en toe wel ja. Maar je kan gewoon wisselen met wie je speelt, en af en toe als je een puzzel of baas moet doen met beide karakters tegelijk.Verwijderd schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 23:07:
Is het niet zo dat je je ergert aan het feit dat het karakter wat je niet 'controleert' steeds geraakt wordt?
Street Fighter of Killer Instinct online lijkt me echt de bom
Helaas staat er echt helemaal niets op de Nintendo site

Omelette du fromage!
zit alleen vast op Arcterra, ik heb alle wapens behalve de imperialist (die ene met zoom function) en die heb je nodig om in dat icelabyrinth deuren te openen. Er staat ook nog een forcefield up bij een magmaul deur in sic transit mischien dat daarachter de imperialist zit?
Enige nadeel is dat de game Japans is. Door het menu is makkelijk heen te navigeren omdat de knop die je selecteert in het engrish word opgenoemd. Online kan ook, alleen het nadeel is dat het tegen japanners nogal laggy is.
Edit: niet dus

[ Voor 20% gewijzigd door dxta op 19-11-2006 15:36 ]
Omelette du fromage!
Moet hem wel snel uitspelen trouwens, want ik heb net Yoshi's Island DS besteld. Lees er veel goede verhalen over, en de slechte verhalen die ik hoor gaan erover dat het meer van hetzelfde is ivm Yoshi's Island op de SNES. Ik vind dat echter juist prima, dus de game lijkt me fantastisch!
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Verwijderd
Verwijderd
En ja ik kan er niet tegen als ik niet veder kan. Ik kots op dom ontworpen games waarbij je helderziend moet zijn
Verwijderd schreef op zondag 19 november 2006 @ 17:38:
Ik zit klem in dat pauper FF3, kan iemand helpen?
spoiler:*bla*
[ Voor 38% gewijzigd door SD5k op 19-11-2006 18:23 ]
Verwijderd
edit: nee het werkt dus niet
[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2006 21:14 ]
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Duken.nl meer dan downloaden | Leeralles.nl - Een waffeltastische plek
aarrrggg!! Vanavond gelijk proberen. Moet ik weer die intro doorlopen.... zo vervelend dat je die eindes van de gevechten niet kan skippen. Elke keer weer "name upgraded 2 Xp's" - "name blabla" etc... achja... nog 1x proberen dan-Sander schreef op maandag 20 november 2006 @ 14:02:
Als je op de overworld loopt staat er onderaan in het menu een save optie. Je kan dus niet echt saven in dorpjes, dungeons, enz. Alleen quicksave werkt in dat geval.
Duken.nl meer dan downloaden | Leeralles.nl - Een waffeltastische plek
Ja, jammer dat ze daar niet gewoon een lijstje van hebben gemaakt dat op één schermpje past, maar ach zo komt het het old school gevoel wel ten goede.DukeN schreef op maandag 20 november 2006 @ 15:49:
[...]
aarrrggg!! Vanavond gelijk proberen. Moet ik weer die intro doorlopen.... zo vervelend dat je die eindes van de gevechten niet kan skippen. Elke keer weer "name upgraded 2 Xp's" - "name blabla" etc... achja... nog 1x proberen dan
Topspel! Wat sommige reviews er ook van zeggen.
Nu maar hopen dat ik de savegame van mn flashcard over kan zetten naar de originele cartridge, ik kon me weer niet inhouden.

Ik zou niet weten hoe.. of er moet een WiFi transfer-optie zijn...-Sander schreef op maandag 20 november 2006 @ 15:57:
[...]
Nu maar hopen dat ik de savegame van mn flashcard over kan zetten naar de originele cartridge, ik kon me weer niet inhouden.
Enfin, Tetrisblokje aangemaakt en in dat grote schilderij gezet (kan 'm nu al niet meer terugvinden
Dat ik wat kon winnen was wel leuk; maar niet bij stil gestaan omdat de voorwaarden van deze wedstrijd niet echt voor mij van toepassing waren:
Krijg ik vandaag dit supervette shirt thuisgestuurd:1. Teilnahmeberechtigt sind ausschließlich Personen, die zum Zeitpunkt ihrer Teilnahme mindestens 12 Jahre alt sind und ihren ständigen Wohnsitz in der Bundesrepublik Deutschland haben.

Beetje jammer van de duitse tekst
20*350ZO45°
Heb NSMB nu wel uit, moet alleen nog op 1 of andere manier die 2 werelden vrij krijgen.
Q1 2007 geloof ik, er was nog geen officiele release datum bekend...Jan Willems schreef op maandag 20 november 2006 @ 21:39:
Wanneer komt The Legend Of Zelda: Phantom Hourglass uit? 23 November heb ik gelezen op IGN.com.
Heb NSMB nu wel uit, moet alleen nog op 1 of andere manier die 2 werelden vrij krijgen.
[ equationunequal.nl - portret & model fotografie ] [ newskin.nl - socials ]
Gokje: omdat dat al in de handleiding staat?Verwijderd schreef op maandag 20 november 2006 @ 23:11:
waarom staat in de op niet dat de batterij maar 500 beurten meegaat?
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Nu las ik in de reviews over pacandroll dat het een behoorlijk boutspel is. En zou de originele arcadeversie er ook in zitten.
Een reden voor mij om hem te kopen.
Echter, lees ik in alle reviews dat de besturing van deze arcademode met de stylus is. Kan iemand mij vertellen of dat je ook de kruistoets als besturing kan instellen?
Of is de ECHTE arcade pacman misschien ook verkrijgbaar als game? (misschien een importje met Japanse naam of zo)
Pffff en dat terwijl ik actief lid was van de homebrew-sceneRTBravo schreef op maandag 20 november 2006 @ 16:50:
En daar komt de homebrew scene dus weer om de hoek kijkenSimpel met een geflashde GBA Movieplayer in het GBA socket kun je de save-gegevens vanaf het DS spel opslaan op de flashkaart van de Movieplayer en andersom de opgeslagen save-gegevens terugzetten! Hulde aan de homebrew
Hoe heet die tool?
Pac-Man Collection voor de GBA werkt ook prima op de DS. Deze cassette bevat Pac-Man, Pac-Mania, Pac-Attack en Pac-Man Arrangement. Het spel wordt gewoon met de vierpuntsdruktoets bestuurd.stalscu schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 03:53:
Ik ben op zoek naar de originele pacman, 2d, arcade style.
Of is de ECHTE arcade pacman misschien ook verkrijgbaar als game? (misschien een importje met Japanse naam of zo)
[ Voor 6% gewijzigd door ari3 op 21-11-2006 12:39 ]
"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand
Als iemand met een creditcard deze gaat bestellen. Zou ik er graag ook 1 willen hebben. Dan maak ik 20 pleuries over naar diegene.ari3 schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 12:48:
De nieuwe weekaanbieding bij Play-Asia is Winning Eleven DS (=Pro Evolution Soccer DS) voor € 15,60.
Bedankt, ik was al op zoek naar de aanbiedingen. Ik hoop op meer acties rond Sinterklaas/kerst.Dav1d schreef op maandag 20 november 2006 @ 19:54:
[afbeelding]
Alphen aan den Rijn / Den Haag / Rijswijk
En damn weer net zo vet als het eerste deel zeg! Phoenix Wright rocks!
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
Verwijderd
wow, dat is goedkoop! Hoe lang duurt die aanbieding?Dav1d schreef op maandag 20 november 2006 @ 19:54:
[afbeelding]
Alphen aan den Rijn / Den Haag / Rijswijk
Verwijderd
[ Voor 21% gewijzigd door Collaborator op 22-11-2006 00:30 ]
This space is occupied
Ik ben er namelijk niet echt positief over

Toen ik wou bellen om een RMA-nummer aan te vragen voor mijn witte DS lite die last heeft van een scheurtje in het scharnier
Toen bij het postkantoor moest ook nog eens zelfs verzendkosten betalen

Toen ik voor mijn PSP RMA ging aanvragen werd er duidelijk aan de telefoon verteld wat er mee moest, gratis verzend kosten en er werd een individueel RMA-nummer aangemaakt
[ Voor 8% gewijzigd door Dubbel Fristie op 22-11-2006 01:45 ]
De productprijs moet ergens gerechtvaardigd wordenDubbel Fristie schreef op woensdag 22 november 2006 @ 01:43:
Hebben jullie ervaring met de RMA diensten van Nintendo ?
Ik ben er namelijk niet echt positief over![]()
Toen ik wou bellen om een RMA-nummer aan te vragen voor mijn witte DS lite die last heeft van een scheurtje in het scharnierkreeg ik alleen een vrolijk bandje waarbij verteld werd waar de DS lite heen moest
![]()
Toen ik voor mijn PSP RMA ging aanvragen werd er duidelijk aan de telefoon verteld wat er mee moest, gratis verzend kosten en er werd een individueel RMA-nummer aangemaakt
Verwijderd
Tja zo vreemd is het niet dat je zelf verzendkosten moet betalen. Alles wat ik ooit RMA heb gestuurd moest ik opdraaien voor de kosten.Dubbel Fristie schreef op woensdag 22 november 2006 @ 01:43:
Hebben jullie ervaring met de RMA diensten van Nintendo ?
Ik ben er namelijk niet echt positief over![]()
Toen ik wou bellen om een RMA-nummer aan te vragen voor mijn witte DS lite die last heeft van een scheurtje in het scharnierkreeg ik alleen een vrolijk bandje waarbij verteld werd waar de DS lite heen moest
![]()
Dat is toch niet echt gebruikelijk, meestal wordt alles dat binnen de garantie valt gewoon op kosten van de fabrikant/leverancier opgehaald.Verwijderd schreef op woensdag 22 november 2006 @ 09:33:
[...]
Tja zo vreemd is het niet dat je zelf verzendkosten moet betalen. Alles wat ik ooit RMA heb gestuurd moest ik opdraaien voor de kosten.
Wat ik trouwens niet snap: Waarom dingen RMA sturen direct naar Nintendo? Gewoon naar de winkel gaan waar je hem gekocht hebt. Vaak krijg je dan direct een nieuwe... Of sturen zij hem voor je op waardoor je die verzendkosten niet hoeft te betalen.
Vergeet niet: Als koper sluit je een overeenkomst met de WINKEL, niet met de fabrikant. De winkel is dus ook verantwoordelijk voor het afhandelen van garantie issue's.
Bij E-plaza gingen ze al meteen moeilijk doen toen ik binnen kwamsander- schreef op woensdag 22 november 2006 @ 11:09:
[...]
Dat is toch niet echt gebruikelijk, meestal wordt alles dat binnen de garantie valt gewoon op kosten van de fabrikant/leverancier opgehaald.
Wat ik trouwens niet snap: Waarom dingen RMA sturen direct naar Nintendo? Gewoon naar de winkel gaan waar je hem gekocht hebt. Vaak krijg je dan direct een nieuwe... Of sturen zij hem voor je op waardoor je die verzendkosten niet hoeft te betalen.
Vergeet niet: Als koper sluit je een overeenkomst met de WINKEL, niet met de fabrikant. De winkel is dus ook verantwoordelijk voor het afhandelen van garantie issue's.
Ik ben zelf niet iemand die in een winkel stennis gaat schoppen (laat staan indruk maken met me 16 jaar
Me paps had er wel zin in (het lukt hem ook na 1,5 jaar garantie bij Apple bij elkaar te schreeuwen
Daarom heb ik maar eieren voor me geld gekozen en hem zelf verzonden.
Verwijderd
Probeer dat maar eens voor elkaar te krijgen met een webshop. Cpu, mobo, gpu voor alle 3 mocht ik 8,50 verzendkosten naar hun betalen.Dat is toch niet echt gebruikelijk, meestal wordt alles dat binnen de garantie valt gewoon op kosten van de fabrikant/leverancier opgehaald.
[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2006 12:58 ]
Sinds wanneer is nintendo bezig met een: stuur ons een ds lite en krijg een wii actie?Verwijderd schreef op woensdag 22 november 2006 @ 12:55:
TOt het weekend wachten was te lang maar je denkt wel dat je van nintendo voor het weekend een nieuwe wii krijgt
[...]
Probeer dat maar eens voor elkaar te krijgen met een webshop. Cpu, mobo, gpu voor alle 3 mocht ik 8,50 verzendkosten naar hun betalen.
If it ain't broken it doesn't have enough features
[ Voor 20% gewijzigd door Deddiekoel op 22-11-2006 14:33 ]
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
Heeft geen signature.
http://www4.cd-wow.nl/det...ct_code=386833&subcat=ndsdommerick schreef op woensdag 22 november 2006 @ 16:46:
wanneer komt final fantasy 3 nou eigenlijk uit. Want ik heb een ds in mijn bezit maar wacht eigenlijk op een rpg om lekker in de auto te kunnen spelen. Ben dus ook niet meer zo fanatiek bezig met alles bijhouden enz. Maar ik lees hier al stukjes over final fantasy 3 en op ign hadden ze al een review. Maar bij de e-plaza hadden ze hem nog niet
[ equationunequal.nl - portret & model fotografie ] [ newskin.nl - socials ]
Ik vind het niet meer dan normaal dat als ik een defect product koop, dat hun de verzendkosten betalen.Verwijderd schreef op woensdag 22 november 2006 @ 12:55:
TOt het weekend wachten was te lang maar je denkt wel dat je van nintendo voor het weekend een nieuwe wii krijgt
[...]
Probeer dat maar eens voor elkaar te krijgen met een webshop. Cpu, mobo, gpu voor alle 3 mocht ik 8,50 verzendkosten naar hun betalen.
Kan ik er wat aan doen dat ze die kindertjes in China niet hard genoeg slaan om een goeie behuizing te maken

Ik denk zelf dat het ook nog sneller gaat ipv dat E-plaza het doet, die zullen er echt geen haast mee hebben
Volgens Nintendo duurt het ongeveer 1,5 week
Als je naar E-Plaza gaat, dan loop je de winkel in met een kapotte DS en loop je de winkel uit met een nieuwe DS.Dubbel Fristie schreef op woensdag 22 november 2006 @ 16:50:
Ik denk zelf dat het ook nog sneller gaat ipv dat E-plaza het doet, die zullen er echt geen haast mee hebben![]()
Volgens Nintendo duurt het ongeveer 1,5 week
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Verwijderd
Games zonder einde, en rete moeilijk natuurlijk. Aanradertje voor pacman en galaxian junkies.
[ Voor 5% gewijzigd door Turfschipper op 22-11-2006 18:10 ]
Als ze me in eerste instantie afpoeieren met de reden dat ik zelf naar Nintendo moet gaan, zullen ze bij een partijtje schreeuwen hoogstens de DS zelf opsturen dunkt mij zoMetroidPrime schreef op woensdag 22 november 2006 @ 17:26:
[...]
Als je naar E-Plaza gaat, dan loop je de winkel in met een kapotte DS en loop je de winkel uit met een nieuwe DS.
Bij apple is mij idd hetzelfde gelukt, die proberen het gewoon net als E-Plaza in jouw geval. En je hoeft helemaal geen stennis te schoppen, je kunt gewoon zeggen wat je rechten zijn en dan zullen ze hoogstwaarschijnlijk je al helpen. Doen ze het dan nog niet, dan even dreigen met consumentenbond consumentenrecht etc etcDubbel Fristie schreef op woensdag 22 november 2006 @ 12:38:
[...]
Bij E-plaza gingen ze al meteen moeilijk doen toen ik binnen kwam![]()
Ik ben zelf niet iemand die in een winkel stennis gaat schoppen (laat staan indruk maken met me 16 jaar)
Me paps had er wel zin in (het lukt hem ook na 1,5 jaar garantie bij Apple bij elkaar te schreeuwen) maar die kon pas van het weekend, dat duurt me allemaal gewoon te lang.
Daarom heb ik maar eieren voor me geld gekozen en hem zelf verzonden.
Verwijderd
en ik heb er weer een voor Captain NVerwijderd schreef op zondag 05 november 2006 @ 17:51:
offtopic:
@Captain N: Ik heb nog een code van club.nintendo.jp voor je:
ACTJ 3KX5 UKQA 7V1I
WA01 C4MW AJRS K0RC
het is voor een jap ds dus meer punten waard, succes!
Verwijderd
Ik had helaas al een Japanse DS ingevoerd, maar toch bedankt!Verwijderd schreef op woensdag 22 november 2006 @ 18:49:
en ik heb er weer een voor Captain N
WA01 C4MW AJRS K0RC
het is voor een jap ds dus meer punten waard, succes!
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
ASCJ 3NZ6 VGBI 7C3D Sonic Rush
ACVJ 6NIE PU10 8FDJ Castlevania DoS
AN4J 17IF 3PXC 3ISI Naruto 4 最強忍者 大結隻
Heb Castlevania:DoS inmiddels uitgespeeld btw, maar ben nog een beetje de boel aan het verkennen. Heb nog niet alle souls, items, en zelfs nog wat gebieden waar ik niet geweest ben. Kwam zelfs ineens nog een baas tegen!

Ik vind dat soul systeem ook wel een goeie eigenlijk. In normale RPG's vind ik dat altijd verschrikkelijk, dat gelevel door eindeloos dezelfde slappe beestjes af te maken. Maar hier heb je EN het explore element waardoor je toch iedere er langs komt (dan kun je ze net zo goed even killen), EN die souls zijn een goede drijfveer om die monsters te doden totdat je die souls krijgt. Zit nu op level 50.
Mijn foto's op Flickr.
Gefelicteerd dan met het uitspelen van Castlevania DoS, maar echt uitgespeeld ben je nog niet eer je alle souls bezit
En dan heb je ook nog Julius Mode maar daar had ik toen ik het spel net uitgespeeld had en die mode unlocked had even geen zin meer in.
Verder wel jammer dat ik het verhaallijn niet zo heel goed kon volgen aangezien ik de japanse versie heb maar gelukkig heb ik alle conversaties van het spel wel in engels online kunnen vinden
[ Voor 6% gewijzigd door Captain N op 24-11-2006 02:19 ]
Mijn foto's op Flickr.
PWW1 62EE TKAE QDC7
AGRJ 0JZY CU3F FXY5
eentje moet van mn witte DS zijn, en de ander... geen flauw idee
Hoop dat je er nog iets aan hebt
[ Voor 19% gewijzigd door Captain N op 24-11-2006 07:13 ]
Mijn foto's op Flickr.
Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver
Geweldig! Ga er meteen 1 halen zo ... tnx!darkphoenix schreef op vrijdag 24 november 2006 @ 07:30:
ik weet niet of iemand het al gepost heeft maar de media markt den haag heeft de witte DS voor 99.- dus alleen de witte! geen geld als je het mij vraagt
Trouwens in Rijswijk en Alphen aan den Rijn is hij ook 99.
[ Voor 161% gewijzigd door S1W op 24-11-2006 10:43 ]
Verwijderd
je mag toch meer dan een DS invoeren?Captain N schreef op donderdag 23 november 2006 @ 15:39:
[...]
Ik had helaas al een Japanse DS ingevoerd, maar toch bedankt!
edit: D'oh, ik las even verkeerd. Het probleem is dat de code blijkbaar al eens is ingevoerd. Was het een tweede hands DS? Of niet toevallig al eerder aan mij gestuurd?
[ Voor 23% gewijzigd door Captain N op 24-11-2006 13:19 ]
Mijn foto's op Flickr.
En bij de Dynabyte en Bartsmit naast de Media Markt Rijswijk verkopen ze hem ook voor 100 euro, en dat geldt niet alleen voor de witte.S1W schreef op vrijdag 24 november 2006 @ 10:42:
[...]
Geweldig! Ga er meteen 1 halen zo ... tnx!
Trouwens in Rijswijk en Alphen aan den Rijn is hij ook 99.
Sorry voor de slechte kwaliteit foto's.
Ik kom Media Markt binnen.

3 minuten later.

Genoeg voorraad dus.
Vleuten 4x430wp Oost Schuin dak 25°, 5x430wp Zuid plat dak 13°
Ja dus:darkphoenix schreef op vrijdag 24 november 2006 @ 07:30:
ik weet niet of iemand het al gepost
nou mooi dan is het dubbel zo duidelijk!
Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver
Verwijderd
me pa gister naar grun en gevraagt of hij hem ook voor €100 mocht mee nemen, maar wilden ze niet doen
ze zeiden wel dat volgende week er een actie komt, maar dat scheelt waarschijnlijk €10 ofzo, dus dan kost hij €130
Mijn foto's op Flickr.
Dat is het "nadeel" van de MM. De filiaalhouders bepalen zelf de prijzen. Dit is dus gewoon een actie van de filiaalhouder(s) in Zuid-Holland. In Groningen is er minder concurrentie en hoeven ze niet bizar laag te gaan zitten. De DS is al nergens goedkoper te krijgen dan bij de MM. Desalniettemin dat ze het niet gebruiken als stunt om mensen te lokken.H2opoloër schreef op zaterdag 25 november 2006 @ 12:42:
idd
me pa gister naar grun en gevraagt of hij hem ook voor €100 mocht mee nemen, maar wilden ze niet doen
ze zeiden wel dat volgende week er een actie komt, maar dat scheelt waarschijnlijk €10 ofzo, dus dan kost hij €130
thnx ik heb namelijk net een ds (geen lite dus want heb um overgekocht van een vriend) gekochtCaptain N schreef op zaterdag 25 november 2006 @ 13:29:
Vandaag Yoshi's Island DS ontvangen. Heb er nu een uurtje op zitten en:Die laatste paar souls in Castlevania moeten maar weer eventjes geduld hebben
Als je Yoshi's Island op de SNES leuk vond kan je imo niet mis slaan met de DS versie. Nieuwe levels, wat nieuwe features (Baby Peach en DK), maar verder geheel in de Yoshi's Island stijl. Blije kleurtjes, piepende en kreunende Yoshi's, stuiterende eitjes... dit doet je echt verlangen naar meer gave 2D platformers als Yoshi's Island, SMW, de DKC serie, etc!
en ik heb al wat games, en ik had filmpje hiervan gezien en leek me erg vet mr nu het nog is bevestigd wordt ^^ ben ik van plan als ik hem hier zie te kopen
Peace is a lie, There is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, my chains are broken. The force shall free me
Hij komt trouwens op 1 December uit in Nederland, en ik kan hem tot heden zeker aanraden.
[ Voor 8% gewijzigd door Captain N op 25-11-2006 17:48 ]
Mijn foto's op Flickr.
Mediamarkt was de laagste in prijs, maar ik kreeg 'm niet voor €99.
Volgens een verkoper zouden er zo tegen de kerst wel een paar bundles komen, ds+game voor rond de €140, welke games kon hij niet precies vertellen maar in ieder geval een mario pakket. Wacht dus nog maar even een week of 2~3, of hij moet hier binnenkort ook voor €99 in de winkel liggen.
Hij viel uit de boot, het duurde maar even. Nu is hij dood, de rest van zijn leven.
Ik vind SM64DS toch wel anders spelen dan de oude versie eigenlijk. Ik moest best wel wennen aan de besturing. En Mario Kart DS via WiFi werkt een stuk beter dan ik gedacht had (moet alleen nog zien te fixen dat ik niet elke keer mijn Livebox in association-mode hoef te zetten als ik wil spelen...). Verder bijzonder tevreden met mijn (te snelle) aankoop
Ik vind SM64DS ook anders spelen dan de originele versie, of t beter is kom ik niet echt over uit... Inmiddels al n paar weekjes uitgespeeld (alle 150 sterren), wel met n beetje hulp van de IGN guide. Sommige secret stars bedenk je gewoon niet zelf heb ik t idee...
Dat is een (oude) phat DS, geen Lite dus. Nintendo gaat echt geen Mario Kart pakket meer uitbrengen meer dan een jaar na de release.Cartman! schreef op zondag 26 november 2006 @ 12:02:
Ik zag net op hopebuy.com een ds lite 'hot rod' (rood dus)/mario kart ds pack voor 189 dollar. Die zal hier ook wel komen.
Ze is echt een meisje wat betreft games dus wat raden jullie mij aan?
- nintendogs lijkt me echt een vrouwenspel?
- animal crossing, is dat wat?
- Eragon, ze is helemaal into dat boek, maar is het qua spel ook wat? Ik had een keer morrowind voor haar gekocht voor de pc, dat vond ze wel leuk maar het werd al snel te moeilijk en ingewikkeld voor haar.
en zon brain tease spelletje, welke daarvan is het leukste?
alvast bedankt!
[ Voor 24% gewijzigd door MuSeLive op 26-11-2006 16:54 ]
- Animal Crossing is een twijfelgeval. Het is wel redelijk simpel allemaal en vrolijk en vredig, maar als je (net als mijn vriendin) er niet van houdt om constant met mannetjes te praten, wordt het al snel saai.
- Eragon weet ik niet
- Dr. Kawashima's Brain Training is de beste. Big Brain Academy is het leukst aangekleed.
PSN: Sluuz
Ja, idd... echt n gevalletje van met mn neus kijken-Sander schreef op zondag 26 november 2006 @ 16:28:
[...]
Dat is een (oude) phat DS, geen Lite dus. Nintendo gaat echt geen Mario Kart pakket meer uitbrengen meer dan een jaar na de release.
Idem hier, verder houdt mijn vriendin ook nog erg van Point Blank DS (vooral in MultiPlayer) en natuutlijk Brain Training.sander- schreef op zondag 26 november 2006 @ 18:24:
Tetris DS doet het hier heel goed bij de Dames. Daarnaast Trauma Center Under the knife ook
Dit topic is gesloten.