Nintendo DS (Lite) - Deel 18 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 28.642 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idifix
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 25-05-2024
wanneer komt final fantasy3 nou uit in nederland?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MuSeLive
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Ik denk dat ik in eerste instantie voor nintendogs en elite beat agents ga, die laatste is ook een beetje voor mij :p
van de platformgames zoals yoshi en mario welke is daarvan het leukste? Ik ben gamespot aan het doorspitten maar die games krijgen allemaal ongeveer dezelfde score
Ik twijfel tussen new super mario bros en yoshi island ds.

[ Voor 9% gewijzigd door MuSeLive op 26-11-2006 19:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

MuSeLive schreef op zondag 26 november 2006 @ 19:48:
Ik denk dat ik in eerste instantie voor nintendogs en elite beat agents ga, die laatste is ook een beetje voor mij :p
van de platformgames zoals yoshi en mario welke is daarvan het leukste? Ik ben gamespot aan het doorspitten maar die games krijgen allemaal ongeveer dezelfde score
Ik twijfel tussen new super mario bros en yoshi island ds.
Ik vind ze allebei even leuk :). Dus in principe maakt het niet uit welke je haalt ;).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024

Captain N

Back in NL. T_T

Idifix schreef op zondag 26 november 2006 @ 19:44:
wanneer komt final fantasy3 nou uit in nederland?
Wanneer komt Google nou uit in Nederland? Oh! Hij is al uit! ;)

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Captain N schreef op maandag 27 november 2006 @ 01:19:
[...]

Wanneer komt Google nou uit in Nederland? Oh! Hij is al uit! ;)
geen gekke vraag aangezien FF3 nooit eerder uberhaupt in het Engels is uitgebracht.

Op onze FF3 DS versie zullen we tot na nieuwjaar moeten wachten.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvdb1975
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 06-09 20:35

jvdb1975

tsja.........

Mijn zoontje (net 7 geworden) heeft net zijn DS met Mario Kart. Hebben jullie nog tips voor een nieuw spel voor het niveau van een 7 jarige? Nintendogs en sims is niet echt interessant. Hij vind actie en een beetje uitdaging leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karlok[JY-616]
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-08 22:49
jvdb1975 schreef op maandag 27 november 2006 @ 08:48:
Mijn zoontje (net 7 geworden) heeft net zijn DS met Mario Kart. Hebben jullie nog tips voor een nieuw spel voor het niveau van een 7 jarige? Nintendogs en sims is niet echt interessant. Hij vind actie en een beetje uitdaging leuk.
Vind Mario 64 DS erg leuk, vooral de minigames. Die je dan nog moet "unlocken". 150 sterren om te verzamelen, dus ben je wel eventjes zoet mee als 7 jarige.

Vleuten 4x430wp Oost Schuin dak 25°, 5x430wp Zuid plat dak 13°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Denk dat new super mario bros leuker is dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nvidiot
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 03-06 16:38

Nvidiot

notepad!

Met ^^, en vergeet ook Yoshi's Island DS niet

What a caterpillar calls the end, the rest of the world calls a butterfly. (Lao-Tze)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 27 november 2006 @ 08:57:
Denk dat new super mario bros leuker is dan.
Ik vond New Super Mario Bros ook vele malen leuker dan Mario64.. Dat 3d aspect viel mij toch een beetje tegen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Boeboe schreef op maandag 27 november 2006 @ 08:41:
geen gekke vraag aangezien FF3 nooit eerder uberhaupt in het Engels is uitgebracht.

Op onze FF3 DS versie zullen we tot na nieuwjaar moeten wachten.
Wat heeft het feit dat het nooit eerder in het Engels uitgekomen is te maken met het feit dat het 2 seconden Googlen is? :P Ik neem aan dat het merendeel hier het ook niet uit hun hoofd weten en er dus ook even naar moeten Googlen. Kan 'ie het net zo goed even zelf doen natuurlijk. Maar vooruit, nog maar een keertje dan: het antwoord is dat het nog niet bekend is. De Amerikaanse versie is al wel uit, en verkrijgbaar bij de gebruikelijke Amerikaanse/import shops. ;)

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper_4111
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13-09 16:29
Misschien een vraag die al gesteld was, maar ik kon niks vinden in de start topic. Als ik online speel met m'n DS dan zie ik dat sommige mensen een speciaal logo hebben staan bij hun naam. Mijn vraag (je voelt em al aankomen) hoe doe ik dit? Ik heb als online spellen Mario Kart en Metroid Hunters. Een linkje van het een of ander zou genoeg zijn dan kom ik zelf wel uit.

Geen informatie beschikbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nvidiot

Nvidiot

notepad!

In mario kart: options, edit, emblem. :)

What a caterpillar calls the end, the rest of the world calls a butterfly. (Lao-Tze)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper_4111
  • Laatst online: 13-09 16:29
Nvidiot schreef op maandag 27 november 2006 @ 11:20:
In mario kart: options, edit, emblem. :)
het kan allemaal zo makkelijk, en het ergste is ik zat gisteren nog te zoeken in dat menu :) thnx

Geen informatie beschikbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuxie
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 23:08

Tuxie

En WeL nU!

Ik ben nu sinds een dag helemaal verslaafd aan FFIII :D Wat een spel, wat een graphics! _/-\o_ Het aloude FFVII gevoel is weer helemaal terug toen ik nog een PS1 in mijn bezit had. O+

Toptitel van dit jaar :9 (heb zelda nog niet gespeeld / gezien)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NetAmp
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-09 14:59

NetAmp

"for indoor use only"

Heeft iemand "Tomb Raider Legend DS"? Dat lijkt me wel een leuk spel, ondanks dat de graphics wat minder zijn op de DS (gezien op screenshots). Ben benieuwd of 'ie de 40,- waard is. Maar ik heb nog geen goede reviews gevonden. Vraag me af wat jullie meningen/ervaringen zijn betreffende deze DS-game? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Laatst online: 12-09 08:54

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Tuxie schreef op maandag 27 november 2006 @ 16:05:

Toptitel van dit jaar :9 (heb zelda nog niet gespeeld / gezien)
die redt 't dit jaar niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Bij welke MediaMarkt filialen is de DS nou precies 99 euro? Ik kan het op de MediaMarkt site niet echt terugvinden namelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1W
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 25-08 18:13

S1W

Cartman! schreef op maandag 27 november 2006 @ 19:59:
Bij welke MediaMarkt filialen is de DS nou precies 99 euro? Ik kan het op de MediaMarkt site niet echt terugvinden namelijk...
Was maar een actie van een paar dagen, is al voorbij ben ik bang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

idd, hij is nu afgelopen en er is een nieuwe actie, te koop voor maarliefst 140 euro!!!! ^^

het was dacht ik bij MM Rijswijk, Den Haag en Alphen a/d Rijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alien B.O.B.
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16-08-2021

Alien B.O.B.

kaas is lekker

hey Captain N heb jij trouwens al pokémon diamond/pearl aangezien jij in japan zit enzo..?

Peace is a lie, There is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, my chains are broken. The force shall free me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Bummer... mn vriendin wilde er net een gaan kopen namelijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Alien B.O.B. schreef op maandag 27 november 2006 @ 20:32:
hey Captain N heb jij trouwens al pokémon diamond/pearl aangezien jij in japan zit enzo..?
Hij is hier al een paar maanden uit (vanaf September geloof ik). Heb hem al wel een paar keer gespeeld, een vriend op de uni heeft 'm. Wacht zelfs echter nog even liever op de Japanse versie. RPG's in het Japans is op het moment nog net even teveel van het goede. ;)

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjk
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 13-09 07:35

Bjk

Ik heb de topicstart even doorgelezen en mijn vraag werd daar niet beantwoord. Dus misschien kunnen jullie mij uit ervaring helpen. Ik zit eraan te denken om dus een Nintendo DS te kopen, enige voorwaarde hieraan is dat ik goed in het donker kan spelen. Kortom licht het scherm voldoende op, dit is een vereiste voor tijdens nachtdiensten ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oscar Mopperkont
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-08-2024

Oscar Mopperkont

Hoepel op!

Bjk schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 10:35:
Kortom licht het scherm voldoende op, dit is een vereiste voor tijdens nachtdiensten ;).
Meer licht is vooral handig in het licht. In het donker heb je maar heel weinig licht nodig om een scherm goed te kunnen zien. Maar het antwoord is dus ja, dat geldt voor zowel de Lite als Phat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bjk schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 10:35:
Ik heb de topicstart even doorgelezen en mijn vraag werd daar niet beantwoord. Dus misschien kunnen jullie mij uit ervaring helpen. Ik zit eraan te denken om dus een Nintendo DS te kopen, enige voorwaarde hieraan is dat ik goed in het donker kan spelen. Kortom licht het scherm voldoende op, dit is een vereiste voor tijdens nachtdiensten ;).
De DS Lite is op stand vier echt te licht! Het verschil is te zien als je de DSL vergelijkt met de oude DS.

Mijn DSL staat meestal op stand 1 of 2 als ik speel (in het donker)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Ik heb nu Phoenix Wright 2 uitgespeeld, en ik moet zeggen: het is een meesterwerk geworden dat het eerste deel moeiteloos overtreft :). Jammer dat we op PW4 moeten wachten voor we een deel krijgen dat 100% gebruikt maakt van de DS (zoals chapter 5 van PW1)

Voor degenen die deze flashanimaties nog niet hadden gezien:
Phoenix Wrong 1
Phoenix Wrong 2
Phoenix Wrong 3
Phoenix Wrong 4

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dxta
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

dxta

Moo!

Stiekem toch maar ff Mario Advance 3 (Yoshi's Island 1) besteld.
Wil hem uitgespeeld hebben voor vrijdag ;)

Omelette du fromage!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Dxta schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 15:07:
Wil hem uitgespeeld hebben voor vrijdag ;)
we horen het wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Boeboe schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 13:57:
Ik heb nu Phoenix Wright 2 uitgespeeld, en ik moet zeggen: het is een meesterwerk geworden dat het eerste deel moeiteloos overtreft :). Jammer dat we op PW4 moeten wachten voor we een deel krijgen dat 100% gebruikt maakt van de DS (zoals chapter 5 van PW1)

Voor degenen die deze flashanimaties nog niet hadden gezien:
Phoenix Wrong 1
Phoenix Wrong 2
Phoenix Wrong 3
Phoenix Wrong 4
mijn god wat is die eerste flash al meteen fout! hahaha, nooit gedacht dat het nummer van Electric Six nog een keer zo van pas zou kunnen komen, thanks for the laugh =) Ik moet deel 2 nog spelen, ik ben erg benieuwd. Momenteel eerst nog bezig met trauma center en NSMB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanmiddag FFIII gehaald voor € 36,- :*)
Ik ben verkocht, childhood memories en alles, echt heerlijk! Speelt ook verrassend lekker met de stylus, deze mag je echt nie missen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alien B.O.B.

Alien B.O.B.

kaas is lekker

Verwijderd schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 19:24:
Vanmiddag FFIII gehaald voor € 36,- :*)
Ik ben verkocht, childhood memories en alles, echt heerlijk! Speelt ook verrassend lekker met de stylus, deze mag je echt nie missen.
hehe ik krijg hem binnenkort voor 30€ >:) >:) (binnen een week ofzo)

lijkt me echt zwaar vet spel :*)

Peace is a lie, There is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, my chains are broken. The force shall free me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alien B.O.B. schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 19:53:
[...]

hehe ik krijg hem binnenkort voor 30€ >:) >:) (binnen een week ofzo)

lijkt me echt zwaar vet spel :*)
Zo, dat is een nette prijs, bij welke winkel koop je het dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alien B.O.B.

Alien B.O.B.

kaas is lekker

Verwijderd schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 20:36:
[...]

Zo, dat is een nette prijs, bij welke winkel koop je het dan?
ik weet nier meer precies (was online ) maar ik zal morgen nog wel even kijken welke winkel dat was :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaborGardens
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:59
Hebben jullie ook zo veel last van cheaters bij het online spelen van Mario Kart DS? Schiet je een rood koopa-schild op ze af, blijven ze gewoon doorrijden... ze gaan veel sneleer over een circuit heen dan jij... ik word er een beetje ziek van eigenlijk :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Totally Spies (USA) is uit voor de NDS! _O_

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seal64
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14-09 09:50
LaborGardens schreef op dinsdag 28 november 2006 @ 22:49:
Hebben jullie ook zo veel last van cheaters bij het online spelen van Mario Kart DS? Schiet je een rood koopa-schild op ze af, blijven ze gewoon doorrijden... ze gaan veel sneleer over een circuit heen dan jij... ik word er een beetje ziek van eigenlijk :r
Da's geen cheaten, hoor. Schildjes (behalve die blauwe stekelkrengen) kun je blokken door iets achter je kart te slepen (een banaan of zo) en dat sneller rijden dan jij wordt "snaken" genoemd. En dat is nogal een heikel onderwerp. Ze doen technisch gezien niks verkeerds, ze gebruiken gewoon de corner boost, maar dan constant. Als je goed kijkt, zul je zien dat ze over de baan heen slingeren, en bij elke slinger krijgen ze weer een nieuwe corner boost. En dus gaan ze veel harder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Voor de mensen die nog niet overtuigd zijn dat screenprotectors een must-have zijn :+

http://www.dsfanboy.com/2...ses-massive-damage-to-ds/

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil niet weten hoe zijn ''vriendin'' eruit ziet ;) je moet wel erg lomp zijn om dat voor elkaar te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-07 14:47

disjfa

be

Dan moet je maar wat afwisselender zijn kwa games hoor. Speel een keer rub rabits en dan zijn die horizontale lijnen ook weer weg :P

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Mijn vriendin is ook gek op zookeeper, maar niet zo erg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaborGardens
  • Laatst online: 21:59
Seal64 schreef op woensdag 29 november 2006 @ 00:10:
[...]
(behalve die blauwe stekelkrengen)
ook als ze daardoor geraakt zouden moeten worden blijven ze naar mijn idee gewoon doorrijden... 't is gewoon rete-irritant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nvidiot

Nvidiot

notepad!

De blauwe is te vermijden als je precies op 't juiste moment een groene/rode shell naar achteren schiet. :)

• dommerick
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09-09 06:07

dommerick

is domm

Iemand hier die Children of Mana al gespeeld heeft?

Lijkt mij wel een leuke game. Heb alleen nog niet kunnen vinden of het scmp of mcmp is. Denk het laatste. Maar ziet er wel leuk uit. Games die ik binnenkort toch maar even ga halen voor mijn ds zijn final fantasy 3 en Children of Mana waarschijnlijk :)

Heeft geen signature.

• D3ft0n3
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13-09 20:27
Ik meld het hier ook maar even, sterrencatalogus update. N-gamer abo is weer beschikbaar :)

Ignorance Is Bliss

• equationunequal
  • Laatst online: 20:57
D3ft0n3 schreef op donderdag 30 november 2006 @ 13:14:
Ik meld het hier ook maar even, sterrencatalogus update. N-gamer abo is weer beschikbaar :)
Thnx voor de tip, gelijk ff "gekocht" met m'n sterren, heb ik het komende jaar weer wat te lezen :P...

[ equationunequal.nl - portret & model fotografie ] [ newskin.nl - socials ]

Verwijderd

dommerick schreef op donderdag 30 november 2006 @ 11:55:
Iemand hier die Children of Mana al gespeeld heeft?

Lijkt mij wel een leuke game. Heb alleen nog niet kunnen vinden of het scmp of mcmp is. Denk het laatste. Maar ziet er wel leuk uit. Games die ik binnenkort toch maar even ga halen voor mijn ds zijn final fantasy 3 en Children of Mana waarschijnlijk :)
Ik raad je wel aan om 2 keer na te denken voordat je children of mana gaat halen. Het is namelijk vooral een dungeon crawler, met weinig afwisselende gameplay.

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 00:27

Turfschipper

Hup NAC

D3ft0n3 schreef op donderdag 30 november 2006 @ 13:14:
Hmmm, die zou ik ook wel willen. Snel doorklikken en............. net 490 sterren te weinig.

Hahaha, ik vind 2000 wel veel hoor. Ik heb nu voor ongeveer 400 euro aan ds spullen. Dan moet een abbootje er toch wel af kunnen?

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

stalscu schreef op donderdag 30 november 2006 @ 14:29:
[...]

Hmmm, die zou ik ook wel willen. Snel doorklikken en.............490 sterren te weinig.

Hahaha, ik vind 2000 wel veel hoor. Ik heb nu voor ongeveer 400 euro aan ds spullen. Dan moet een abbootje er toch wel af kunnen?
Bezoek je wel trouw iedere dag de Nintendo website? ;)

Iedere dag dat je inlogd op de Nintendo website levert je 5 sterren op. Het lijkt heel weinig, maar als je het iedere dag volhoudt heb je toch al meer dan anderhalf duizend sterren per jaar extra.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Verwijderd

Hmmm, die zou ik ook wel willen. Snel doorklikken en............. net 490 sterren te weinig.
Ik heb er 80 te weinig :X

Maar ik neem wel een abonnement in het nieuwe jaar, krijg je toch een game gratis en ik neem aan dat er wii games verstrekt gaan worden bij een abonnement?

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2006 15:34 ]

• Canis Lupus
  • Laatst online: 11-09 13:56

Canis Lupus

Vosbot

25 te weinig.... Nog 5 dagen wachten dus :P

CD's&LP's - Last.fm - About me - PSN&Xbox: CanisLupusNL

Verwijderd

Weet iemand of je StarFox Command in Regio Rotterdam kunt vinden ?? Mijn laatste hoop is nog FutureZone, kijken of zij de US Import hebben. Iemand nog andere plekken gezien die ze misschien zouden hebben ? Anders moet ik maar importen/bestellen.

Verwijderd

Is bestellen bij cdwow niet makkelijker en goedkoper?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 30 november 2006 @ 20:08:
Weet iemand of je StarFox Command in Regio Rotterdam kunt vinden ?? Mijn laatste hoop is nog FutureZone, kijken of zij de US Import hebben. Iemand nog andere plekken gezien die ze misschien zouden hebben ? Anders moet ik maar importen/bestellen.
Ik denk dat je zoals hierboven ook al aangegeven wordt beter meteen kunt bestellen, is vaak nog goedkoper dan een winkel ook.

Yoshi's Island DS is trouwens wel rete verslavend en het valt me ook op hoe lang de velden wel niet zijn allemaal. Het wordt echt nog een klus om alles op 100% te halen. Ben daar wel mee bezig in de eerste wereld maar al een paar keer gehad dat ik vlak voor het einde toch door iets geraakt wordt en daardoor niet op de 100 uitkom. Beetje frustrerend maar =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Zag net Starfox en MP: Hunters in de aanbieding liggen, dus maar even meegenomen. Zijn beiden voor de lange termijn though, aangezien ik Yoshi's Island DS nog niet uitgespeeld heb en morgen hier de Wii uitkomt. :P Ook nog Starfi 4 even opgepikt voor m'n vriendin. :)

@ MegamanXZero: als je interesse hebt in de Japanse versie voor 30 euro incl. Air Mail kosten (vanuit Japan) moet je maar even een berichtje sturen. Hij was maar beperkte tijd in de aanbieding though, dus mocht je interesse hebben moet je wel snel zijn. :)

[ Voor 11% gewijzigd door Captain N op 01-12-2006 11:23 ]

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-09 15:02

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

[...]

1500 punten staat ongeveer gelijk aan 15 euro, een beetje weinig voor een abbo niet?
Ik heb zelf 12525 punten (en heb al een half jaar niks bijgespaard), het kan dus wel ;)

[ Voor 9% gewijzigd door Max|Burn op 01-12-2006 11:28 ]

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRitz
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12-02-2024
Ik heb gisteren Elite Beat Agents binnengekregen (via http://www.playasia.com) en dat is me toch een vrolijk spelletje zeg! Ziet er super uit (grafisch), speelt heerlijk weg (muzikaal ook) en gebruikt de stylus erg goed. Daarnaast is de hele presentatie heerlijk (anime). Topper!

Helaas kwam het pakketje natuurlijk de douane tegen...26,50 er bovenop (ik had er 3 ineens besteld). Maar dan nog: absolute aanrader!

| Xbox 360 | Canon 350D | LG O2X| Gamertag : TheRitz | Oldskool NL: Not old, just Older! | Bestuurslid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Captain N schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 11:20:
Zag net Starfox en MP: Hunters in de aanbieding liggen, dus maar even meegenomen. Zijn beiden voor de lange termijn though, aangezien ik Yoshi's Island DS nog niet uitgespeeld heb en morgen hier de Wii uitkomt. :P Ook nog Starfi 4 even opgepikt voor m'n vriendin. :)

@ MegamanXZero: als je interesse hebt in de Japanse versie voor 30 euro incl. Air Mail kosten (vanuit Japan) moet je maar even een berichtje sturen. Hij was maar beperkte tijd in de aanbieding though, dus mocht je interesse hebben moet je wel snel zijn. :)
Hartelijk bedankt voor the offer, maar ik wil toch liever een US Version. :) Ik bestel hem wel, nogmaals bedankt voor de notice. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNSaNe-oNe
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:48

iNSaNe-oNe

Ja, ik ben pluizig en blauw!

Sterrenregistratievraagje: zijn er meer mensen die hun Yoshi Island DS-VIPcode niet geregistreerd krijgen op de site van Ninty? Ondanks dat vandaag de releasedag is van dit leuke spel (en het niet de eerste keer is dat dit gebeurt dat codes niet geslikt worden vanaf launchday van een spel) vraag ik het maar even voor de zekerheid... :)

... en oranje! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 13:26

SD5k

>4&X

Even geduld hebben, het is wel vaker voorgekomen dat Nintendo die codes niet optijd had geactiveerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

www.nintendo.nl werkt niet meer? Vaag... ik krijg een 404 error van nintendo-europe momenteel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alien B.O.B.

Alien B.O.B.

kaas is lekker

hij werkt gelukkig nu weer wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3ft0n3
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13-09 20:27
Afbeeldingslocatie: http://www.ngcfrance.com/images/news/ds/theme_park/scan_01.jpg

Theme park! *O*

Ignorance Is Bliss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Staip
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 13-09 01:25
Iemand enig idee wat het formaat van de Nintendo DS MP3 Player wordt?
is het zeg maar het standaard GBA cartridge formaat of verkleind zodat ie niet uitsteekt in je DS Lite GBA slot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor zover ik weet gewoon gba formaat, want hij moest ook te gebruiken zijn in een gewone gameboy advance, micro , whatever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

verkeerd topic oeps

[ Voor 85% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2006 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Verwijderd schreef op maandag 04 december 2006 @ 11:59:
Waarom duurt het nou zo lang tot de nieuwe g6 update, kan nog steeds geen tony hawk of yoshi spelen :(
In China is ie al 1,5week uit, schiet echt niet op met die engelse vertaling. Overgens gaat TH:DJ ook niet werken met die nieuwe update en Yoshi werkt bij mij gewoon prima.

Ik vind het vooral mooi dat hij met die update weer een stukje sneller wordt en dat je nu eindelijk de ROMs op naam kan sorteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuxie

Tuxie

En WeL nU!

Weet iemand of er ook een cure-all in FF3 zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Tuxie schreef op maandag 04 december 2006 @ 15:30:
Weet iemand of er ook een cure-all in FF3 zit?
Gewoon je spell casten op alle karakters tegelijk (onderste optie), maar dit kan alleen buiten battles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecco
  • Laatst online: 22-08-2014
-Sander schreef op maandag 04 december 2006 @ 15:35:
[...]

Gewoon je spell casten op alle karakters tegelijk (onderste optie), maar dit kan alleen buiten battles.
Tijdens battles gewoon naar rechts drukken als je een karakter selecteert; dan pakt hij ze allemaal :)

It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09-09 06:07

dommerick

is domm

children of mana besteld bij cd-wow.

Final fantasy 3 hebben ze daar niet meer spijtig genoeg :)

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuxie

Tuxie

En WeL nU!

Ecco schreef op maandag 04 december 2006 @ 17:24:
[...]

Tijdens battles gewoon naar rechts drukken als je een karakter selecteert; dan pakt hij ze allemaal :)
Kiek, dat wou ik weten _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ze hebben geen StarFox Command bij CD Wow :|
Maar dan ook geen enkele StarFox game !!
Iemand nog andere sites behalve Play-Asia (omdat het verzenden meestal langer dan een week duurt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 01-09 14:12

Richard

Kuru Kuru Kururin

Verwijderd schreef op maandag 04 december 2006 @ 20:38:
Iemand nog andere sites behalve Play-Asia (omdat het verzenden meestal langer dan een week duurt)
Gewoon die goedkoopste (JAP) versie op Play-Asia bestellen voor E15 incl. verzend dan iets van E17-E18 en met deze link kom je er echt uit; het is het prijsverschil meer dan waard. Online speelt zeer vet; en rumble-pack is ook heel cool.

20*350ZO45°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-09 15:02

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

LaborGardens schreef op woensdag 29 november 2006 @ 11:43:
[...]
ook als ze daardoor geraakt zouden moeten worden blijven ze naar mijn idee gewoon doorrijden... 't is gewoon rete-irritant
Geloof me, cheaten kan in principe niet met MKDS. Er zijn wel mogelijkheden maar dan moet je echt met flashroms etc gaan werken en dat doet 98% van de spelers niet. Er zijn gewoon meerdere manieren om dingen te blokkeren en daarnaast ook meerdere technieken (waaronder snaken het belangrijkst) om sneller te gaan dan normaal.

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb starfox zien liggen bij de futurezone (?) Die winkel bij de V&D in Rotterdam, lagen er zelfs nog een paar..

[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2006 07:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karlok[JY-616]
Heb zo'n thumbstrap besteld bij nintendo, maar je krijgt er 3 tegelijk. Heb er maar 1 nodig, dus als iemand nog goedkoop 1tje wilt hebben. DM maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Karlok[JY-616] schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 10:39:
Heb zo'n thumbstrap besteld bij nintendo, maar je krijgt er 3 tegelijk. Heb er maar 1 nodig, dus als iemand nog goedkoop 1tje wilt hebben. DM maar.
Joey,
Ik heb er nog geen, en ben zeker geinteresseerd!
verhoefm apestaartje gmail punt com
Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superseb
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:17
Ik hoop dat er rond kerst nog wat aanbiedingen komen met de DS Lite anders had ik toch echt die aanbieding van 99,- bij MM moeten nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 07:06:
[...]

ik heb starfox zien liggen bij de futurezone (?) Die winkel bij de V&D in Rotterdam, lagen er zelfs nog een paar..
Oh echt waar ?? Goed dat je het even zegt want ik was vorige week zaterdag van plan om naar FutureZone te gaan alleen had ik het niet meer gedaan (weet niet meer waarom). Kga er vandaag even langs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• equationunequal
Toch wel: http://www11.cd-wow.nl/de...ct_code=386832&subcat=nds

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuxie

Tuxie

En WeL nU!

Ik word helemaal gek van dat WiFi gedoe. sinds ik de firmware van mijn Zyxel 2602-HW geflasht heb kan ik niet meer online gamen. Heb alles al geprobeerd, firewall helemaal uit, SSID open etc. Ik krijg steeds foutcode 52100: kan wel naar router connecten maar niet naar de nintendo servers. DS heeft vast ip met vaste nummers en al het verkeer van en naar dat ip moet gewoon geforward worden, aldus mijn firewall....

Het gekke is als ik dslinux installeer op mijn flashcard kan ik wel gewoon met lynx naar buiten surfen met dezelfde settings. Het zal vast wel weer ergens aan dat gekke NiFi protocol liggen, maar ik heb nu ff geen idee meer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuxie

Tuxie

En WeL nU!

Tuxie schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 23:12:
Ik word helemaal gek van dat WiFi gedoe. sinds ik de firmware van mijn Zyxel 2602-HW geflasht heb kan ik niet meer online gamen. Heb alles al geprobeerd, firewall helemaal uit, SSID open etc. Ik krijg steeds foutcode 52100: kan wel naar router connecten maar niet naar de nintendo servers. DS heeft vast ip met vaste nummers en al het verkeer van en naar dat ip moet gewoon geforward worden, aldus mijn firewall....

Het gekke is als ik dslinux installeer op mijn flashcard kan ik wel gewoon met lynx naar buiten surfen met dezelfde settings. Het zal vast wel weer ergens aan dat gekke NiFi protocol liggen, maar ik heb nu ff geen idee meer!
Whaha nu zelf opgelost. Was een nieuwe optie ergens aan de router toegevoegd met 'block non-authorized incoming identification services'. Werkt nu wel naar behoren maar toch vreemd, Ninty gebruikt dus geen standaard ICMP om te kijken of de ds 'up' is....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

je zit in het verkeerde topic :)

[ Voor 62% gewijzigd door boe2 op 06-12-2006 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dav1d
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Superseb schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 14:11:
Ik hoop dat er rond kerst nog wat aanbiedingen komen met de DS Lite anders had ik toch echt die aanbieding van 99,- bij MM moeten nemen.
DVDStars.com heeft ze voor 169,99 Canadese dollars inclusief verzekerde verzending, ofwel ~ 110 euro!
Let niet op hun valuta converter, die valt namelijk te optimistisch uit.
Dan hopen dat de Douane het pakketje niet belast, anders is je voordeel weg. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oh wat maf, ik had gezocht met de keywords: "StarFox" & "Star Fox". En ook nog eens gekeken naar alle games voor de DS. Maarja, kheb hem nu al bij FutureZone gehaald duz dat probleem is ook opgelost :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 06 december 2006 @ 20:34:
[...]

Oh wat maf, ik had gezocht met de keywords: "StarFox" & "Star Fox". En ook nog eens gekeken naar alle games voor de DS. Maarja, kheb hem nu al bij FutureZone gehaald duz dat probleem is ook opgelost :P
Mooi, veel speelplezier dan =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb ook interesse, rolandsnoek [at] hotmail.com

Castlevania - Portrait of Ruin is uit in het Engels volgens mij _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idifix
Is het trouwens toe gestaan om via dit forum spelletjes te verkopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• equationunequal
Idifix schreef op donderdag 07 december 2006 @ 12:27:
Is het trouwens toe gestaan om via dit forum spelletjes te verkopen?
Nope, daar is tweakers.net vraag & aanbod voor (zie frontpage)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karlok[JY-616]
Zit er alleen bij spellen die uitgegeven zijn door Nintendo een code bij voor je sterren?
Heb vandaag Point Blank DS gekregen en daar zat namelijk geen code bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• equationunequal
Karlok[JY-616] schreef op donderdag 07 december 2006 @ 16:34:
Zit er alleen bij spellen die uitgegeven zijn door Nintendo een code bij voor je sterren?
Heb vandaag Point Blank DS gekregen en daar zat namelijk geen code bij.
Yep. Op Nintendo-europe.com kan je de hele lijst van spellen waar sterren bij zitten vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 07 december 2006 @ 08:57:
[...]

Mooi, veel speelplezier dan =)
Dank u zeer :D Ik ben er al een dagje mee bezig en kheb er totaal geen spijt van!! Wat een leuke game die deels herinneringen oproept van StarFox 64!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb u dr nog 1?
Ik kan er namelijk wel eentje gebruiken. Zit te aasen op Metroid Prime, maar zonder thumb-strap speelt die niet zo fijn...

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2006 22:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idifix
Verwijderd schreef op donderdag 07 december 2006 @ 21:39:
[...]

Heb u dr nog 1?
Ik kan er namelijk wel eentje gebruiken. Zit te aasen op Metroid Prime, maar zonder thumb-strap speelt die niet zo fijn...
Heb je metroid prime al gekocht? Ik heb er namelijk nog 1 in de aanbieding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stuur maar een mail of zet 'm in de Vraag & Aanbod

inmiddels ben ik al 13:15:01 bezig met FFIII, veel te leuk!
Echt een must als je 'm nog nie hebt, logisch :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idifix
Verwijderd schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 17:19:
Stuur maar een mail of zet 'm in de Vraag & Aanbod

inmiddels ben ik al 13:15:01 bezig met FFIII, veel te leuk!
Echt een must als je 'm nog nie hebt, logisch :+
Ik zoek dat spel ook nog steeds maar kan hem hier nog niet vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar is hier?
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.