Nintendo DS (Lite) - Deel 18 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 28.644 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alien B.O.B.
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16-08-2021

Alien B.O.B.

kaas is lekker

Idifix schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 18:11:
[...]

Ik zoek dat spel ook nog steeds maar kan hem hier nog niet vinden
ik heb hem van cd-wow.nl (ook lekker goedkoop)

en heel erg snel bezorgd ze hadden het over 7-10 dagen was er in 2 dagen :+

[ Voor 14% gewijzigd door Alien B.O.B. op 08-12-2006 22:21 ]

Peace is a lie, There is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, my chains are broken. The force shall free me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idifix
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 25-05-2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 00:27

Turfschipper

Hup NAC

Ik volg de verschillende Nederlandse DS sites. Maar ik ben ook wel eens benieuwd naar bv Amerikaanse DS sites. Of een Japanse (in het Engels).

Maar met google kan ik zulke sites niet vinden.

Weet iemand dat? Amerikaanse sites zoals DS gamer.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Heeft iemand de DS MP3 speler toevallig al? Zit de video afspeelmogelijkheid uit de Japanse versie er nog in of is het echt alleen een MP3-speler geworden?

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kronk
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Alien B.O.B. schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 22:20:
[...]
ik heb hem van cd-wow.nl (ook lekker goedkoop)

en heel erg snel bezorgd ze hadden het over 7-10 dagen was er in 2 dagen :+
Dan heb jij geluk, ik wacht al een lange tijd want ff3 is niet meer op voorraad via cd-wow, die is nu al voor de 2de keer uitgesteld. 11-12 is nu de nieuwe datum. Het is nu niet zo erg, want ben net begonnen met guitar hero 2, wat echt een geniaal spel is 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kronk schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 20:26:
[...]

Dan heb jij geluk, ik wacht al een lange tijd want ff3 is niet meer op voorraad via cd-wow, die is nu al voor de 2de keer uitgesteld. 11-12 is nu de nieuwe datum. Het is nu niet zo erg, want ben net begonnen met guitar hero 2, wat echt een geniaal spel is 8)
Ja daar wacht ik nu ook op, hoelang duurt het daarna meestal, het versturen dus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik kan aan een tweedehands NDS lite komen maar zonder kassabon.
Ook zegt hij dat er geen garantiekaart oid. bij zit.
Als er dan na een poosje iets aan gaat mankeren en wil hem opsturen naar Nintendo. Dan ik wil de garantie gebruiken kan dat dan niet?
Of heb je helemaal geen kassabon of garantiekaart nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

H2opoloër schreef op zondag 10 december 2006 @ 19:16:
ik kan aan een tweedehands NDS lite komen maar zonder kassabon.
Ook zegt hij dat er geen garantiekaart oid. bij zit.
Als er dan na een poosje iets aan gaat mankeren en wil hem opsturen naar Nintendo. Dan ik wil de garantie gebruiken kan dat dan niet?
Of heb je helemaal geen kassabon of garantiekaart nodig?
Helaas, je hebt de bon nodig.
Om gebruik te maken van de garantie moet de consument (a) Nintendo binnen 12 maanden na aankoop op de hoogte brengen van het defect en (b) het product samen met de melding van het defect of binnen 30 dagen na melding van het defect samen met het bewijs van aankoop (kassabon) naar Nintendo opsturen.
link: http://www.nintendo-europ...RPNGGQn8P02jtI_zNtt592_p9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok thnx!
dat wordt hem dus niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kronk
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 23:54:
[...]

Ja daar wacht ik nu ook op, hoelang duurt het daarna meestal, het versturen dus?
op de site: Nederland, Duitsland, Oostenrijk en Zwitserland 7 tot 10 dagen na verzending. Ik hoop zelf wat eerder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024

Captain N

Back in NL. T_T

stalscu schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 23:57:
Ik volg de verschillende Nederlandse DS sites. Maar ik ben ook wel eens benieuwd naar bv Amerikaanse DS sites. Of een Japanse (in het Engels).

Je kunt natuurlijk gewoon het DS gedeelte gebruiken van de massale Amerikaanse sites zoals IGN, Gamespot, etc. Dan krijg je ook alleen DS reviews, nieuws, etc.

Wat betreft Japanse sites... Ik heb het hier ook aan verscheidene Japanners gevraagd, maar afgezien van wat kleinere blogjes gebruiken ze niet heel erg van dit soort sites geloof ik die specifiek voor een bepaalde console zijn. Games tijdschriften zijn hier echt nog HEEL erg populair. D'r liggen hier aardig wat verschillende tijdschriften in de winkel, die ook tig keer zo dik zijn als zo'n N-gamer blaadje. Famitsu is daarvan waarschijnlijk de bekendste en heeft ook een (wat beperktere) online versie. Ook is er voor vrijwel ieder spel wel een guide te vinden (op papier dus). Misschien ken je die PrimaGame guides oid wel? Zoiets dus. Complete walkthroughs met veel screenshots, kaarten met alle nuttige items gemarkeerd, cheats codes, etc etc. Een willekeurige boekwinkel heeft echt hon-der-den verschillende guides staan.

De bekendste en hier meest gebruikte Japanse game sites:
Famitsu
+D Games
Impress Watch Games

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik volg dit topic nu een tijdje en ben maar tot aanschaf van een DS Lite overgaan :) Voornamelijk omdat mijn voorkeur uit gaat naar 2d games. Zonder software is er natuurlijk niks aan dus gelijk maar: FFIII, Elite Beat Agent, Yoshi Island II, Brain Age, Castlevania DoS, Mario Kart en Tetris aangeschaft :P Allemaal vet :*)

Aangenaam verrast door een FMV filmpje bij FFIII. Er komt trouwens ook best goed geluid, mits je koptelefoon gebruikt, uit de DS. Het was beetje een gok (vanwege tegenvallende reviews) dit spel, maar tot nu toe echt geweldig!!

Tetris zit ik elke keer naar het bovenste scherm te kijken, maar dan vergeet ik de blokjes te plaatsen :P

Yoshi / Castevania: _/-\o_

EBA: multiplayer :9~

MK/BA: nog niet aan toegekomen..

i.i.g geweldige aankoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 11 december 2006 @ 12:21:
[...]

Aangenaam verrast door een FMV filmpje bij FFIII. Er komt trouwens ook best goed geluid, mits je koptelefoon gebruikt, uit de DS. Het was beetje een gok (vanwege tegenvallende reviews) dit spel, maar tot nu toe echt geweldig!!
[...]
Tegenvallende reviews?
Ik ben enthousiast iig, heb er nu iets van 20 uur in zitten _/-\o_ en het heeft nog niet 1x verveeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IGN/Gamespot waren toch gematigd enthousiast, met termen van alleen voor de hardcore final fantasy / rpg fan. Dat ben ik niet, maar toch vind ik het een erg leuk spel. Ik ben nog helemaal niet ver overigens, net de mogelijkheid om verschillende jobs aan de karakters te koppelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubbel Fristie
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21:16
Ik word echt gek van Nintendo :(

3weken geleden me DS lite ter RMA aangeboden. Hebben ze me verzekerd dat het 1,5 week zou duren.
Vandaag gebeld en te horen gekregen dat ik er nog een week je aan mag vast plakken :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 11 december 2006 @ 12:54:
[...]

Tegenvallende reviews?
Ik ben enthousiast iig, heb er nu iets van 20 uur in zitten _/-\o_ en het heeft nog niet 1x verveeld
Hier ligt ie nog op de stapel, maar lijkt me wel erg leuk om mee te beginnen. Eerst nog yoshi's island, die tot mijn grote verassing echt huge is. De velden zijn echt enorm groot en er zitten een hele hoop secrets in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-09 08:54

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Zelda naar oktober 2007 geschoven... woop dee doo
http://www.gamer.nl/doc/36313

[ Voor 24% gewijzigd door apNia op 12-12-2006 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idifix
apNia schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 10:17:
Zelda naar oktober 2007 geschoven... woop dee doo
http://www.gamer.nl/doc/36313
Waarom had ik wel verwacht dat deze game miss nog wel een jaartje duurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toch blijft het raar... hoelang is de DS nu al uit?
En Zelda is toch 1 vd paradepaardjes van Nintendo...
Kijk naar de Wii, als eerste komt Zelda uit, waarom dan niet bij de DS?
Misschien te maken met het feit dat ze al hun tijd in de Wii versie hebben gestopt?
raarrrrrrrrrrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Op de Wii na is er volgens mij nog nooit een Zelda bij de release van een console verschenen. En aangezien de Twilight Princess oorspronkelijk een Cube game was stond dat aanvankelijk ook niet in de planning voor de Wii. Het hebben van paradepaardjes hoeft niet per se te betekenen dat je ze allemaal tegelijk bij de launch de winkel in moet sturen. Moet tussendoor ook nog wat leuks overblijven natuurlijk. ;)

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raziel
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 01-09 12:57
Verwijderd schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 13:13:
Toch blijft het raar... hoelang is de DS nu al uit?
En Zelda is toch 1 vd paradepaardjes van Nintendo...
Kijk naar de Wii, als eerste komt Zelda uit, waarom dan niet bij de DS?
Misschien te maken met het feit dat ze al hun tijd in de Wii versie hebben gestopt?
raarrrrrrrrrrr
Zelda voor de GB en voor de GBA advance kwamen toch ook niet als launchtitel? Kwamen ook betrekkelijk laat op de markt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idifix
Captain N schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 13:22:
Op de Wii na is er volgens mij nog nooit een Zelda bij de release van een console verschenen. En aangezien de Twilight Princess oorspronkelijk een Cube game was stond dat aanvankelijk ook niet in de planning voor de Wii. Het hebben van paradepaardjes hoeft niet per se te betekenen dat je ze allemaal tegelijk bij de launch de winkel in moet sturen. Moet tussendoor ook nog wat leuks overblijven natuurlijk. ;)
Ja ok maar kom op de DS is al een paar jaar uit en nu pas met een Zelda game bezig beetje raar als je het mij vraagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Idifix schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 13:27:
[...]

Ja ok maar kom op de DS is al een paar jaar uit en nu pas met een Zelda game bezig beetje raar als je het mij vraagt.
het is gewoon knudde. Ik wil al een jaar lang deze nieuwe zelda en nu weer een jaar wachten. Het is net als het spel Stalker op de pc, dat wil ik al 2 jaar , maar is nog steeds niet uit.

Ze moeten gewoon niets aan de pers tonen als het nog zo lang gaat duren, krijg je alleen maar teleurgestelde mensen als het zo lang blijft duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Ik zou het eerder raar vinden als je niet lang zou moeten wachten op Zelda. Het is juist een typisch kenmerk van Zelda games dat ze altijd eindeloos uitgesteld worden. Dat dat maakt het enthousiasme en de drang hem te mogen spelen (bij mij) ook alleen maar groter. :)

Overigens erg goed nieuws voor de DS! Dragon Quest IX komt namelijk naar de DS! Misschien zegt het mensen in Europa niet zoveel, maar hier in Japan is DQ immens populair, vergelijkbaar met de Final Fantasy serie. Dit is dus deeltje 9 in de reeks. Deel 8 verscheen op de PS2, en dit is dus een "echte" DQ game, geen side story of spin-off of iets dergelijks. Gegarandeerd weer hele bergen DS Lites die voor deze game over de toonbank zullen rollen!

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-09 11:04

Ace

Happy Happy Joy Joy

stalscu schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 23:57:

www.dsfanboy.com
www.dsreviews.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Captain N schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 14:29:
Misschien zegt het mensen in Europa niet zoveel, maar hier in Japan is DQ immens populair, vergelijkbaar met de Final Fantasy serie. Dit is dus deeltje 9 in de reeks.
sinds de komst van de ps2 is de final fantasy reeks nog maar een schim van wat het vroeger was, de final fantasy reeks is tegenwoordig nog maar een zeer matige reeks (ik snap absoluut de hype niet rond de nieuwe FF games). Dragon Quest echter....een MEESTERWERK, het schoolvoorbeeld hoe een rpg in elkaar moet zitten. Na DQ8 gespeeld te hebben op de ps2 ging ik direct op zoek naar DQ7 op de psx. Heb er veel voor neergelegd (ebay) maar het was de moeite waard.

Ja, ik been een grote DQ fan, en ik kijk meer uit naar deze titel dan eender welk ander DS spel :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

MetroidPrime schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 18:45:
Heeft iemand de DS MP3 speler toevallig al? Zit de video afspeelmogelijkheid uit de Japanse versie er nog in of is het echt alleen een MP3-speler geworden?
Niemand die het antwoord weet?

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idifix
MetroidPrime schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 15:26:
[...]

Ik wist niet eens dat er een MP3 speler voor op de DS was 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MetroidPrime schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 15:26:
[...]

Het is alleen een MP3-speler, zal 'm binnenkort wel ff testen op m'n werk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cd-wow heeft de verzenddatum van final fantasy alweer een week verschoven, pffff, duurt wle erg lang op deze manier.
Maarja er is wel een nieuwe dragon quest aangekondigd op de ds, dat is natuurlijk wel erg tof:D!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kronk
  • Niet online
tja, ik las het ook net. dit wordt echt zwaar irritant. ze hadden dit beter aan het begin van de bestelling kunnen zeggen, dan had ik het wel lekker laten zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oei, hebbe hebbe hebbe! :P

Hoe zit het eigenlijk met Ys in Japan? Ys Strategy bedoel ik dan, de Europa versie is net uit voor de DS en ik had hem al een tijdje terug op de Playstation 2 (maarja, niet echt speelbaar omdat hij Japans was). Ik speel deze reeks al vanaf deel 1 (MSX tijdperk). Zijn ze daar in Japan ook zo gek op?

Ik ben zo blij dat de Europese versie vandaag is uitgekomen, nu hopen dat het snel kerstvakantie is zodat ik ook tijd heb om te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 16:07:
Cd-wow heeft de verzenddatum van final fantasy alweer een week verschoven, pffff, duurt wle erg lang op deze manier.
Maarja er is wel een nieuwe dragon quest aangekondigd op de ds, dat is natuurlijk wel erg tof:D!
Wij hadden FFIII op voorraad en krijgen 'm ook wel weer binnen.
Er zijn vast en zeker ook andere gameshops die US importeren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idifix
Verwijderd schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 18:23:
[...]

Wij hadden FFIII op voorraad en krijgen 'm ook wel weer binnen.
Er zijn vast en zeker ook andere gameshops die US importeren...
Damn hier hebben ze hem nog nie
Bij game shop twente niet en nedgame is hier op mysterieuze wijze verdwenen.
Het schijnt dat intertoys ook import games te hebben van mijn broer heeft daar children of mana gekocht. Van de week maar ffkes kijken dan. En Icec_cold koopt die winkel waar jij werkt ook 2e hands in want ik heb nog een exemplaar van Tenchu: Dark Secret (voor €15,-) liggen die ik heb uitgespeeld en weg mag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Verwijderd schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 18:16:
Hoe zit het eigenlijk met Ys in Japan? Ys Strategy bedoel ik dan, de Europa versie is net uit voor de DS en ik had hem al een tijdje terug op de Playstation 2 (maarja, niet echt speelbaar omdat hij Japans was). Ik speel deze reeks al vanaf deel 1 (MSX tijdperk). Zijn ze daar in Japan ook zo gek op?
Ben zelf niet echt bekend met deze serie, maar ben hem iig wel erg vaak tegen gekomen toen ik door de hier beschikbare Super Famicom aan het neuzen was. :) Geen idee of 'ie hier ook al op de DS verkrijgbaar is eigenlijk. Zal er binnenkort eens naar kijken (en gelijk even kijken wat voor soort spel het is. :+)

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Idifix schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 18:39:
[...]
En Icec_cold koopt die winkel waar jij werkt ook 2e hands in want ik heb nog een exemplaar van Tenchu: Dark Secret (voor €15,-) liggen die ik heb uitgespeeld en weg mag
Jep, alles behalve PC-games

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idifix
Ah cool hebben jullie belang bij deze game dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen id, DS games zijn schaars tweede hands... 't Probleem is dat je voor dit soort dingen ff langs moet komen in de winkel en wij vestigingen hebben in Doetinchem en Groningen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idifix
Verwijderd schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 21:05:
Geen id, DS games zijn schaars tweede hands... 't Probleem is dat je voor dit soort dingen ff langs moet komen in de winkel en wij vestigingen hebben in Doetinchem en Groningen.
Waarom nou niet in enschede dan :P
Ik slijt hem wel aan de laatselijke games boer of zet hem wel op marktplaats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Isec Cold, ja ik heb ook aan dimenson plus gedacht, maar 50 euries voor een ds spel vind ik toch net even wat te veel ;) . Bestel ik liever mn ds-spellen voor 32 euro bij cd-wow, en deze keer dan een uitzondering: 40 euro voor final fantasy3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Idifix: Ik zit met smart op de post te wachten... :9

@ thabomb: Ja, dat is idd wel een stukje voordeliger...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik koop volgende week (opnieuw) een DS - een DS Lite. Ik had vroeger een PhatDS (bij de launch) maar na een paar weken weer verkocht (geen leuke spellen toen beschikbaar) en de lichtopbrengst van het schermpje viel me erg tegen.

Nou moet ik naast een paar vette games voor mezelf (Metroid, Castlevania, Advance Wars e.d.) ook een paar leuke spelletjes hebben voor m'n vriendin. Ik neem aan dat een aantal Tweakers met DS ook een vriendinnetje hebben: Wat vindt zij leuk om er op te spelen? (leeftijd midden twintig)

Ik zat te denken aan Animal Crossing en wat nog meer? (het moet ook weer niet te kiddy zijn zoals Kirby of te 'snelle play' vereisen)

Edit: Project Rub ofzo?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2006 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idifix
Verwijderd schreef op woensdag 13 december 2006 @ 11:56:
@Idifix: Ik zit met smart op de post te wachten... :9

@ thabomb: Ja, dat is idd wel een stukje voordeliger...
Nu maar hopen dat ie goed en heel aankomt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idifix
Verwijderd schreef op woensdag 13 december 2006 @ 12:03:
Ik koop volgende week (opnieuw) een DS - een DS Lite. Ik had vroeger een PhatDS (bij de launch) maar na een paar weken weer verkocht (geen leuke spellen toen beschikbaar) en de lichtopbrengst van het schermpje viel me erg tegen.

Nou moet ik naast een paar vette games voor mezelf (Metroid, Castlevania, Advance Wars e.d.) ook een paar leuke spelletjes hebben voor m'n vriendin. Ik neem aan dat een aantal Tweakers met DS ook een vriendinnetje hebben: Wat vindt zij leuk om er op te spelen? (leeftijd midden twintig)

Ik aan Animal Crossing en wat nog meer? (het moet ook weer niet te kiddy zijn zoals Kirby of te 'snelle play' vereisen)

Mijn vriendin vindt de Mario games het leukst ( mario kart DS, New mrio bros, Mario 64 DS etc) en natuurlijk de mini games van 42 klassiekers vallen bij haar in de smaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Ik aan Animal Crossing en wat nog meer? (het moet ook weer niet te kiddy zijn zoals Kirby of te 'snelle play' vereisen)

Ligt er ook aan wat haar smaak is natuurlijk. Niet alle meisjes vinden dezelfde games leuk. :) De mijn vindt bijvoorbeeld Kirby juist weer geweldig. Roze, schattig, niet al te moeilijk. Vooral Canvas Curse is ze helemaal fan van.

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idifix
Captain N schreef op woensdag 13 december 2006 @ 12:19:
[...]

Ligt er ook aan wat haar smaak is natuurlijk. Niet alle meisjes vinden dezelfde games leuk. :) De mijn vindt bijvoorbeeld Kirby juist weer geweldig. Roze, schattig, niet al te moeilijk. Vooral Canvas Curse is ze helemaal fan van.
Captain N wat ik mij afvraag he ben jij nu een Nederlander die naar Japan is gegaan of een Japanner die in Nederland is geboren en terug is gegaan. En waarom woon je daar?
Sorry voor de brutaliteit maar ik vraag me dat gewoon af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zat te denken aan Animal Crossing en wat nog meer? (het moet ook weer niet te kiddy zijn zoals Kirby of te 'snelle play' vereisen)

offtopic:
Toch fijn om te zien dat je ook niet kan trollen ;)

Mijn vriendin is helemaal verliefd op Animal Crossing, verder vallen Mario en z'n vrienden ook wel in de smaak.
Een echt vrouwen spelletje, alhoewel ie mij ook wel lache lijkt, is natuurlijk Cooking Mama, maar die is nog nie uit hierzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Idifix schreef op woensdag 13 december 2006 @ 12:06:
[...]

Nu maar hopen dat ie goed en heel aankomt :+
En ontvangen, dankjewel _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idifix
Ok veel plezier ermee :D :D :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik neem aan dat een aantal Tweakers met DS ook een vriendinnetje hebben: Wat vindt zij leuk om er op te spelen? (leeftijd midden twintig)
Mijn vrouw speelt de sims 2 en sims 2 met die beesten erin, daarnaast brain training en brain academy en ze speelt mario spellen en spyro. Dat is het eigenlijk wel uit mijn hoofd. Ze vond de spyro's op de GBA trouwens leuker. Ze heeft ook een tijd dat spel gespeeld dat je mensen moest opereren (ben de naam kwijt), dat vond ze ook leuk, maar ze zat op een gegeven moment vast en is ermee gestopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuxie
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 23:08

Tuxie

En WeL nU!

Dragonquest screens hier (2 ingame maar liefst ;) )

Maarreh is dit nu een turnbased spel of niet? Het ziet er wel vet uit!

Wat betreft die 'vrouwenspelletjes', idd Kirby, Spyro, alle mario's en niet te vergeten Tetris DS en 42 in 1. Keus genoeg lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:54
Verwijderd schreef op woensdag 13 december 2006 @ 13:27:
[...]

Mijn vrouw speelt de sims 2 en sims 2 met die beesten erin, daarnaast brain training en brain academy en ze speelt mario spellen en spyro. Dat is het eigenlijk wel uit mijn hoofd. Ze vond de spyro's op de GBA trouwens leuker. Ze heeft ook een tijd dat spel gespeeld dat je mensen moest opereren (ben de naam kwijt), dat vond ze ook leuk, maar ze zat op een gegeven moment vast en is ermee gestopt.
Dat spel heet Trauma Centre - Under The Knife.
Het spel heb ik ook, maar moet er ook mee verder (zit ook lichtelijk vast).

Ben nu al een tijdje bezig met Final Fantasy III, maar vind het dan wel weer jammer dat je perse online berichten moet versturen om zo de speciale dingen te krijgen.
Al gekeken of ik deze via de "backup tools" even kon doen, maar is net iets meer als 1GB.
Ik heb niet echt vrienden met een DS. Laat staan met FFIII.
Vind er hopelijk nog wel wat op.

Over de dames spelletjes.
Nintendogs al genoemd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Tuxie schreef op woensdag 13 december 2006 @ 16:09:
Maarreh is dit nu een turnbased spel of niet? Het ziet er wel vet uit!
Als ik het goed heb wordt dit de eerste main DQ game zonder turn-based battles (maar real-time dus). Die twee screenshots zien er leuk uit trouwens. Vind deze stijl er goed uit zien. :)

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad, real-time, naar mijn mening ziet het er supergoed uit!

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2006 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cougar
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-03 18:56
kan iemand mij helpen Ik zit in Joshi's Island vast.

Wereld 3..level 4.. dat kasteel. Heb alles doorzocht, maar kan maar 1 sleutel vinden (helemaal aan de linker bij dat beeld). Daar open ik de deur mee, en dan kom ik in een gang, met een trap naar beneden, met 4 spookjes.. Maar dan kom ik bij nóg een deur.. en daar heb ik ook een sleutel voor nodig. Ik ben al TE lang bezig met dit level.. maar kan die 2e sleutel maar niet vinden!!

Hoop dat iemand hier de oplossing weet! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cougar
  • Laatst online: 23-03 18:56
whahaha, heel erg bedankt!!!! Ik kan weer verder 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is de DS Lite gekocht in Nederland (Bart Smit) zonder problemen te gebruiken in Engeland (door Engelsen)? Dit omdat bij de beschrijving wel wordt aangegeven "Nederlandse versie"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idifix
Verwijderd schreef op woensdag 13 december 2006 @ 18:01:
Is de DS Lite gekocht in Nederland (Bart Smit) zonder problemen te gebruiken in Engeland (door Engelsen)? Dit omdat bij de beschrijving wel wordt aangegeven "Nederlandse versie"
Jup de DS Lite is ook regiovrij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bianca
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 13 december 2006 @ 18:01:
Dan heb je wel zo'n converter voor de oplader nodig toch? In Engeland hebben ze andere stopcontacten dacht ik.

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Jups, zo'n verloopje heb je nodig zodat je je adapter daar in het stopcontact kan pluggen. Of een Engelse adapter, dat kan natuurlijk ook. Of een USB adapter. :P

Mijn foto's op Flickr.

Verwijderd

Nog een aanrader voor vrouwen: de nieuwe dieren games van Ubisoft. Zelf hebben wij Catz en het is echt een regelrechte kloon van Nintendogs. Het ziet er aardig uit, maar of het leuk blijft? Ik moet nog even uitzoeken of je katten bij andere katten op bezoek kunnen gaan, ik krijg wel de hele tijd verzoeken hiertoe, maar heb nog niet ontdekt hoe dit te doen.

Naast katten heb je ook veel andere huisdieren (uit mijn hoofd ook hamsters en paarden)

Plaatje:Afbeeldingslocatie: http://img.idealo.de/folder/Product/566/2/566200/produktbild_gross.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Voor degenen met een Japanse DS Lite: er zit een productiefoutje in sommige opladers, waardoor deze in brand kan vliegen. Het gaat om de opladers waar het JRC merkje op te vinden is. Nintendo Japan neemt deze exemplaren in en ruilt ze om voor een goede. Waarschijnlijk ben je de sjaak als je hem geimport hebt, maar dan weet je iig dat je even een andere adapter moet regelen.

Afbeeldingslocatie: http://www.watch.impress.co.jp/game/docs/20061215/ninten01.jpg

[ Voor 27% gewijzigd door Captain N op 15-12-2006 15:46 ]

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cd-wow heeft de verzenddatum voor final fantays3 wéér verschoven, nu maarliefst naar eind january! Weet iemand een andere winkel waar ik het spel voor rond de 40(of goedkoper natuurlijk) kan importeren, en waar ze het wél in stock hebben?
bvd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laat maar...

[ Voor 88% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2006 18:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karlok[JY-616]
  • Laatst online: 21-08 22:49
Verwijderd schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 16:47:
Cd-wow heeft de verzenddatum voor final fantays3 wéér verschoven, nu maarliefst naar eind january! Weet iemand een andere winkel waar ik het spel voor rond de 40(of goedkoper natuurlijk) kan importeren, en waar ze het wél in stock hebben?
bvd
Yesasia.com misschien? Volgens de site in stock, voor 50 USD. Gratis verzendkosten.
Wel een japanse versie.

Vleuten 4x430wp Oost Schuin dak 25°, 5x430wp Zuid plat dak 13°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Nieuwe Dragon Quest IX: Protectors of the Star Sky trailer (klik op Large of Small).

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schnumi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

schnumi

Discothéque! Boom cha!

Captain N schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 15:44:
Voor degenen met een Japanse DS Lite: er zit een productiefoutje in sommige opladers, waardoor deze in brand kan vliegen. Het gaat om de opladers waar het JRC merkje op te vinden is. Nintendo Japan neemt deze exemplaren in en ruilt ze om voor een goede. Waarschijnlijk ben je de sjaak als je hem geimport hebt, maar dan weet je iig dat je even een andere adapter moet regelen.

[afbeelding]
Hehe weer mazzel hier heb de middelste oplader. :P

"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Karlok[JY-616] schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 19:17:
[...]

Yesasia.com misschien? Volgens de site in stock, voor 50 USD. Gratis verzendkosten.
Wel een japanse versie.
Hartstikke bedankt voor het attenderen, maar ik wil toch echt de Us-versie.

Die nieuwe dragon quest ziet er echt werkelijk top uit, geweldige gameplay, mooe muziek en prachtige graphics voor ds-begrippen. Kan niet wachten om dat spel te spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat is jullie top3 games?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit zijn de top3 games die ik momenteel speel:

1) texas hold 'm poker
2) mario bros
3) mario vs donkey kong 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mijn top3: (ik heb nog maar 4 spellen):
1 advance wars dual strike
2 contact
3 mario64 ds

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karlok[JY-616]
Nou ik heb maar 3 spellen, dus ik het wel makkelijk.

1. Mario 64 DS
2. Point Blank
3. Brain Training

Ik wil New super mario bros en Mario Kart erbij halen, en wacht nog steeds op Zelda :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idifix
Children of Mana
Mario kart DS
42 Spel Klassiekers

Ik zoek nu nog FF3 en ik wacht ook nog op Zelda maar die komt pas in oktober 2007

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• equationunequal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:57
1 - Castlevania Dawn of Sorrow
2 - Phoenix Wright Ace Attorney
3 - New Super Mario Bros (al zal de nieuwe Castlevania of Phoenix Wright die plaats binnenkort wel weer overnemen denk ik)

:)

[ equationunequal.nl - portret & model fotografie ] [ newskin.nl - socials ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1.) Tetris DS (Online play _/-\o_ )
2.) Phoenix Wright: Ace Attorney
3.) New Super Mario Bros.

Binnenkort maar eens de nieuwe Phoenix Wright en FF3 bestellen ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karlok[JY-616]
Idifix schreef op zondag 17 december 2006 @ 14:36:
[...]

Children of Mana
Mario kart DS
42 Spel Klassiekers

Ik zoek nu nog FF3 en ik wacht ook nog op Zelda maar die komt pas in oktober 2007
Oktober 2007? Is het dan niet ondertussen tijd voor een nieuwe handheld console? Vind ik wel erg lang duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1. Final Fantasy III
  2. Metroid Prime: Hunters
  3. Animal Crossing: Wide World

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
1. Super Mario 64 DS (uitgespeeld)
2. New Super Mario Bros.
3. Tetris DS

Verder ben ik erg benieuwd naar :
- Settlers DS
- Theme Park DS
- Sim City DS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karlok[JY-616]
Cartman! schreef op zondag 17 december 2006 @ 17:39:
[...]

1. Super Mario 64 DS (uitgespeeld)
Ik vind zelf, de versie op de DS makkelijker dan de "orginele" op de N64.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cartman! schreef op zondag 17 december 2006 @ 17:39:
Verder ben ik erg benieuwd naar :
- Settlers DS
- Theme Park DS
- Sim City DS
Je bent niet de enige... iemand al release data voor deze topgames?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yoshi Island DS
Castlevania DoS
FF III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

top 3?

1) Phoenix Wright 1 en 2 _/-\o_
2) Ossu! Tatakae! Ouendan!
3) Touch detective (heeft heel magere reviews gekregen, maar ik vond het ENORM leuk)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 09:45

Goner

What can I do you for ?

Verwijderd schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 15:36:
[...]

Het is alleen een MP3-speler, zal 'm binnenkort wel ff testen op m'n werk...
En ? Al iemand ervaringen met die MP3 speler ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Boeboe schreef op maandag 18 december 2006 @ 14:10:
3) Touch detective (heeft heel magere reviews gekregen, maar ik vond het ENORM leuk)
Die heb ik nu ook, ga er vandaag mee aan de slag. Goed te horen dat hij enorm leuk is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ikzelf zit even vast in castlvania portrait of ruin in het eerste level :?
ik ben juist een "geest" tegengekomen waarvoor ik een klusje zou moeten doen, maar ik weet niet wat(heb al alle potions gekocht) en ik zit vast de rest vh level, iemand een tip?

en in Super Mario 64 DS , moet ik als yoshi een soort reuze baksteen als eindbaas verslaan (2de kamer of zo), maar hoe /? hij laat zich telkens vallen en ik spring erop, maar geen resultaat |:(

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2006 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

buttkick toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karlok[JY-616]
Verwijderd schreef op maandag 18 december 2006 @ 16:08:
ik ben juist een "geest" tegengekomen waarvoor ik een klusje zou moeten doen, maar ik weet niet wat(heb al alle potions gekocht) en ik zit vast de rest vh level, iemand een tip?

en in Super Mario 64 DS , moet ik als yoshi een soort reuze baksteen als eindbaas verslaan (2de kamer of zo), maar hoe /? hij laat zich telkens vallen en ik spring erop, maar geen resultaat |:(
Hmm... misschien is yoshi niet sterk genoeg en moet het met mario.
Of je springt erniet goed op, erop spingen en dan stampen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dommerick
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09-09 06:07

dommerick

is domm

Top 3:

Meteos
Children of mana
Metroid prime hunters(multiplayer)

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 18 december 2006 @ 16:08:

Je moet zo'n butkick doen of weet ik hoe t heet :D Dus erboven springen en dan op een toets om met je kont naar beneden te beuken. (kan t even niet opzoeken voor je, heb mn DS uitgeleend).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Top 3:

- New Super Mario Bros
- Viewtiful Joe
- Mario & Luigi 2

(ik speel geen multiplayer op dat ding, dus ik heb alleen SP games hier staan ... ik ben o.a. een erge Metroid 'fan', maar deze vond ik niet in die stijl ... niet in de klassieke stijl en niet in de Prime stijl, dit is gewoon een shooter, en ik mis dus die echte Metroid feel ;).

Ik wacht heeeeel erg op die Zelda, maar dat gaat ff duren ... in de tussentijd dan maar wachten op Mario & Kong 2, lijkt me wel een fantastisch spel!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 17:54

Nitai

Live the life you love.

butt stomp my friend :)

Mijn top 3:
1. Yoshi's Island DS
2. Trauma Center
3. New Super Mario Bros

[ Voor 20% gewijzigd door Nitai op 19-12-2006 10:23 ]

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-09 08:54

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Top 3 (in random order)
* Final Fantasy III
* Tetris DS (online plaaaaaaaay ;))
* Die 41 games in 1 game ofzo.. online pokeren is de bom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is alleen zo kut uitgevoerd, dat pokeren met dat 42 spellen in 1 game. Dat is zo jammer. Het is gewoon erg onduidelijk en de hele tijd vliegen kaarten door het scherm heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Ik vind het totaal niet onduidelijk? En er vliegen geen kaarten door het scherm heen, of is dat een verschil tussen local wifi en online, want ik heb alleen nog maar local gedaan. Wat wel stom is, is dat de kaarten niet goed zichtbaar zijn bij de showdown, omdat er vaak tekst door de kaarten heen staat.

Overigens is local spelen vrij suf, want dan kan je beter een echt pak kaarten en chips erbij pakken. :+

[ Voor 15% gewijzigd door Voutloos op 19-12-2006 13:13 ]

{signature}

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tuxie
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 23:08

Tuxie

En WeL nU!

Top3:

1) FFIII (met stip)
2) Tetris DS (online)
3) Mario Hoops 3 on 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn DS doet al bijna een maand niks. Eerst wou ik er niet op spelen omdat de wii bijna uitkwam en nu speel ik er niet meer op omdat de wii al mijn tijd in beslag neemt (zelda is veel vetter dan FF3) :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squatto
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14-09 13:30
Argh! Weet iemand nog een winkel die FF3 verkoopt? Ik kan en gewoon nergens vinden.
Nedgame heeft niet, Foregames niet en Dimension Plus heeft hem niet eens meer op de website staan!

Damnit ik wil FF3 spelen ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Idifix
Squatto schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 14:12:
Argh! Weet iemand nog een winkel die FF3 verkoopt? Ik kan en gewoon nergens vinden.
Nedgame heeft niet, Foregames niet en Dimension Plus heeft hem niet eens meer op de website staan!

Damnit ik wil FF3 spelen ;(
Zelfde hiero ik ga maar is op markplaats/ebay kijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doinque
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 15-12-2023
Weet er iemand iets meer over de nieuwe versie van de DS lite die er zit aan te komen?
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.