Nintendo DS (Lite) - Deel 18 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 28.643 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NetAmp
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-09 14:59

NetAmp

"for indoor use only"

b3n666 schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 13:42:
Mijn DS doet al bijna een maand niks. Eerst wou ik er niet op spelen omdat de wii bijna uitkwam en nu speel ik er niet meer op omdat de wii al mijn tijd in beslag neemt (zelda is veel vetter dan FF3) :(
Aha, ik ben benieuwd wanneer Nintendo de Wii + DS samenwerking wat 'inhoud' gaat geven. Lijkt me bijvoorbeeld leuk als je bij bepaalde games de DS als 'controller' kan gebruiken (zoiets als de GBA/GameCube koppeling, maar zonder kabel :9), of heel andere toepassingen. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

doinque schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 15:15:
Weet er iemand iets meer over de nieuwe versie van de DS lite die er zit aan te komen?
puur gerucht, gebaseerd op lucht :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Nieuwe weekaanbieding bij Play-Asia: Tomb Raider Legend voor € 15 (Europese versie).

"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voutloos schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 13:09:
Ik vind het totaal niet onduidelijk? En er vliegen geen kaarten door het scherm heen, of is dat een verschil tussen local wifi en online
ik heb hem alleen offline gespeeld, ik bedoelde te zeggen dat ik het heel druk vind. Ik heb 2 andere pokergames en die zijn veel mooier. Maarja, het is een leuk extra'tje bij dat 42 in 1 pakket, ik had hem gekocht voor patience en dergelijke en wist niet eens dat poker erop stond.

Het is volgens mij wel het enige pokerspel dat online kan. Jammer dat die andere 2 mooiere games dit niet kunnen. Ik ga vanavond ook eens online pokeren, dat had ik nog helemaal niet gedaan omdat ik mij al zo stoorde aan dat drukke scherm dat ik het weg heb gelegd. Maar als ik hier nu al 2 positieve berichten hoor word ik toch nieuwsgierig weer.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2006 19:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRitz
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12-02-2024
Mijn top vier (sorry, met 3 kwam ik er niet uit :) ):

1) Elite Beat Agents
2) Metroid Prime:Hunters
3) Advance Wars: Dual Strike
4) New Super Mario Bros

| Xbox 360 | Canon 350D | LG O2X| Gamertag : TheRitz | Oldskool NL: Not old, just Older! | Bestuurslid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1) Elite beat agents
2) Yoshi's Island DS
3) Mario & Luigi Partners in Time

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seamus21
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-02-2018
Nou zal ik dan ook maar een top 3 opsommen :)

1) CPOR
2) CDOS
3) Tetris DS

[ Voor 7% gewijzigd door seamus21 op 20-12-2006 11:01 ]

Always shoot for the moon. Even if you miss you will land among the stars...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-08 12:03

Collaborator

You! Cake or Death?

En nu even in het nederlands :?

This space is occupied

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-09 13:26

SD5k

>4&X

De twee Castlevania's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-09 15:02

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Dames en heren, zullen we nu maar stoppen met het creeeren van een opsomtopic?

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nitai schreef op dinsdag 19 december 2006 @ 10:22:
[...]

butt stomp my friend :)

Mijn top 3:
1. Yoshi's Island DS
2. Trauma Center
3. New Super Mario Bros
Mijn welgemeende excuses 8)7

1. New Super Mario Bros
2. Mario Kart DS
3. Mario Vs Dk 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is Cooking Mama ook al elders te krijgen behalve bij Dimension Plus?
offtopic:
Niet als reclame bedoeld, wil ff prijzen vergelijken.

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 20-12-2006 20:42 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 20 december 2006 @ 20:42:
Is Cooking Mama ook al elders te krijgen behalve bij Dimension Plus?
offtopic:
Niet als reclame bedoeld, wil ff prijzen vergelijken.
Die heb ik toevallig gister bij de Mediamarkt Rotterdam zien liggen. Geen idee wat de prijs was, niet op gelet... Ook zag ik daar stylussen van Hori, heeft iemand die en zo ja, bevallen ze? Ik vind eigenlijk de standaard stylus een tikje te klein voor mijn handen.

• Sander
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
Ik weet niet of je al eens met cooking mama gespeeld hebt, maar ik was er in ieder geval met 10 minuten op uitgekeken. Was een heel saai en afgezaagd spelletje.

Verwijderd

ik ben pas begonnen met phoenix wright ace attorney & trauma en beide zijn leuke "volwassenengames" :d

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

nieuwe phoenix wright fanaat in wording? Uitspelen! En geniet ervan!

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Verwijderd

Boeboe schreef op donderdag 21 december 2006 @ 13:29:
nieuwe phoenix wright fanaat in wording? Uitspelen! En geniet ervan!
Ik ben de phoenix wright liefde ook aan het verspreiden onder mijn vrienden, tot nu toe met een heel goed resultaat. Iedereen die het heeft gespeeld vond het geweldig.

• Karlok[JY-616]
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-08 22:49
Verwijderd schreef op donderdag 21 december 2006 @ 07:53:
[...]

Die heb ik toevallig gister bij de Mediamarkt Rotterdam zien liggen. Geen idee wat de prijs was, niet op gelet... Ook zag ik daar stylussen van Hori, heeft iemand die en zo ja, bevallen ze? Ik vind eigenlijk de standaard stylus een tikje te klein voor mijn handen.
Zijn ze niet hetzelfde als de originele? Ze moeten toch nogwel in de houder passen?

Vleuten 4x430wp Oost Schuin dak 25°, 5x430wp Zuid plat dak 13°

Verwijderd

Viewtiful Joe DS heb ik afgelopen week bij de makro voor 17 euro aangeschaft ... aanradertje eerlijk gezegd ;). Ben ik wel even mee bezig voor mij Wii binnen is!

DS controls maakt trouwens dit spel weer wel net ff wat interessanter dan de Cube versie, DS touch screen voegt genoeg extra interessante gameplay toe in ieder geval. Grafisch issie ook mooi vind ik.

Verwijderd

Karlok[JY-616] schreef op donderdag 21 december 2006 @ 16:50:
[...]
Zijn ze niet hetzelfde als de originele? Ze moeten toch nogwel in de houder passen?
volgens de verpakking passen ze ook in de houder maar zijn ze uitschuifbaar. De kern van de styles is blijkbaar nog verder uitschuifbaar bij deze Hori stylussen, geen idee of dit ook een beetje werkt. Vandaar mijn vraag of iemand ze heeft en zijn ervaring wil delen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een gr... errr ... rot stukje ;).

In Viewtiful Joe ... moet ik
spoiler:
een rad draaien ... met touch ... alleen ik krijg hem tot nu toe niet mer dan 4 keer in een stuk gedraaid ... net geen tijd genoeg ... het is aan het begin van een hoefdstuk, dus zoveel 'kracht' heb ik nog niet. Hoe krijg ik dit voor elkaar? Er moet een of ander blok met spikes erop omhoog ... tandwiel heb ik vrijgekregen door 2 schilderijen samen te voegen. Op zich een leuke puzzel dit, maar dat ding draait niet consequent als ik hem een slinger wil geven, dan wel, dan niet ... enige tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn poweraansluiting (miniusb) van de DS Lite zit niet helemaal lekker, net of die naar boven is verbogen. als ik aan het powercord jutters zie je soms ook dat de stroomtoevoer wordt onderbroken.

Volgens mij is de poweraansluiting op de DS Lite defect/slecht... heb ik hier garantie op bij Nintendo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Nieuwe weekaanbieding bij Play-Asia is Tales of the Tempest voor € 15,25 + € 2,00 verzendkosten. Best een scherpe prijs gezien het een vrij recent spel is.

"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

ari3 schreef op dinsdag 26 december 2006 @ 13:19:
Nieuwe weekaanbieding bij Play-Asia is Tales of the Tempest voor € 15,25 + € 2,00 verzendkosten. Best een scherpe prijs gezien het een vrij recent spel is.
Kan je toch nog beter wachten tot de (duurdere) engelstalige release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBBvB
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 24-02-2020
ik heb voor kerst een ds lite gekregen met rayman ds. nu heb ik dit gespeeld maar vind het niet leuk en wil new super mario bros gaan kopen. alleen zit ik nu met het probleem dat ik mijn savegames niet kan verwijderen. naja het kan vast wel alleen weet ik niet hoe. weet iemand hoe dit bij rayman moet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dxta
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

dxta

Moo!

Staat vast in het boekje :)

Omelette du fromage!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McBBvB
dat is dus het rare, staat er niet in :) anders had ik het hier ook niet gevraagd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024

Captain N

Back in NL. T_T

Normaalgesproken hebben games met meerdere save files altijd wel de opties om te kopieren en te deleten op het scherm waar je je file kiest. Ken de game verder niet, maar je zou daar even kunnen kijken iig. :)

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

• McBBvB
Captain N schreef op woensdag 27 december 2006 @ 14:34:
Normaalgesproken hebben games met meerdere save files altijd wel de opties om te kopieren en te deleten op het scherm waar je je file kiest. Ken de game verder niet, maar je zou daar even kunnen kijken iig. :)
heb ik gekeken maar het echt niet gevonden. heb het spel inmiddels geruild. is er nog een andere mogelijkheid dat ik bij de saves kan komen. mss met een usbkabel...

• Icelus
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Japanse Sim City verpakking
Afbeeldingslocatie: http://gonintendo.com/wp-content/photos/img10173397712.jpg

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Verwijderd

Net Castlevania: Portret of Ruin gehaald, heerlijk spelletje!
Zoveel wapens en spels en monsters, lekker zombies meppen _/-\o_
/me likes discounts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 28 december 2006 @ 23:48:
Net Castlevania: Portret of Ruin gehaald, heerlijk spelletje!
Zoveel wapens en spels en monsters, lekker zombies meppen _/-\o_
/me likes discounts
hoe ver zit je?
ik zit vast in het begin, heb een "vriendelijke geest" ontmoet, en dan? kan nergens door :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vriendelijke ghost heeft een naam hoor :)
spoiler:
Meet Wind. Wind is a mysterious, conscious spirit that will grant you quests
throughout your adventure. Your first mission, called Preparations, is quite
simple. Walk to Vincent next door and buy a Potion and Castle Map 1 from him.
Return to Wind to obtain the Lizard Tail, allowing you to slide using Down
and B. Stock up on Vincent's potions while you can.

Exit Wind's room and jump on the glowing switch to your left. Travel to the
doorway in the northwest corner to find a Warp Point, which will display
where you are on the map and allow you to warp to any other Warp Points you've
found in that area. After that, leave the room and head right. Drop down a
platform and go west to find a small gap. Press Down and B to perform a slide
to get under it. Go into the room to find your first true challenge, the City
of Haze.
van gamefaqs.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Hmm, ik wist niet dat deze überhaupt in ontwikkeling was :)
Las dat het gebaseerd is op 3000, die speel ik nog met regelmaat op een wat oudere notebook (wat te doen in bed als t meisje slaapt ;) ).
Leuk om te horen, die gaan we maar halen als het uit is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Yeah, sim city lijkt me ideaal verslavend spel voor op de ds! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

ok, ben nu klaar met contact en touch detective. Contact kreeg vrij goede persreviews terwijl touch detective veel negatieve scores kreeg.
Mijn indruk? Net het omgekeerde! Ik vond Contact ongelofelijk saaaaaai, terwijl ik toch een grote rpg junkie ben. Touch Detective vond ik daarentegen een waanzinnig amusant adventuregame met hele leuke dialogen en animaties.

Ik heb nu maar Final Fantasy 3 besteld zodat ik hopelijk volgende week een nieuwe bezigheid heb op de trein. Elite Beat Agents moet ook nog in huis komen, want de Japanse versie (Ossu! Takakae! Ouendan!) was geniaal goed :o. FF3 heb ik via een NL webshop besteld want de Belgische douane is enorm ijverig de laatste maanden (ook het "gift" truukje werkt niet meer blijkbaar). Weet er iemand nog een goede internationale shop die douanekosten kunnen vermijden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
Boeboe schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 12:08:FF3 heb ik via een NL webshop besteld want de Belgische douane is enorm ijverig de laatste maanden (ook het "gift" truukje werkt niet meer blijkbaar). Weet er iemand nog een goede internationale shop die douanekosten kunnen vermijden?
Nooit problemen met dvdboxoffice.com gehad. Wordt meestal vanuit Duitsland verzonden.

[ Voor 4% gewijzigd door Icelus op 29-12-2006 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Squatto
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14-09 13:30
Boeboe mag ik vragen bij welke webshop je dat gedaan hebt?

Ik kan de laatste tijd FF3 niet meer vinden bij webshops namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Squatto schreef op vrijdag 29 december 2006 @ 18:22:
Boeboe mag ik vragen bij welke webshop je dat gedaan hebt?

Ik kan de laatste tijd FF3 niet meer vinden bij webshops namelijk.
hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EcK0
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 25-12-2024
ben sinds vandaag ook trotse eigenaar van een ds lite. :*)

weet iemand wanneer FF 3 officieel in NL komt en ook die nieuwe zelda game. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Ik kreeg vandaag een leuk kadootje voor het nieuwe jaar in mijn brievenbus uit de Japanse sterrencatalogus. Een zachte case voor m'n DS Lite. :) Aan degenen die een Japanse code hebben gegeven, nogmaals bedankt! (En nieuwe codes zijn natuurlijk altijd welkom ;))

Afbeeldingslocatie: https://club.nintendo.jp/member/giftlimg/p055_l.jpg

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k

SD5k

>4&X

Heel gaaf ding is dat, ik ben echt jaloers op de sterrencatalogus van die Jappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EcK0
  • Laatst online: 25-12-2024
sow die is zeker vet man.

die sterrencatologus van NL is echt poep. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Max|Burn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-09 15:02

Max|Burn

-- .. ... .--- .- .-.-.-

Ik heb 2 dagen geleden Portrait of Ruin gekocht en alhoewel het volgens mij toch echt een legale versie is doet de RATE in me game raar. Ik heb al over de 400% van het spel uitgespeeld? :D

Is dit normaal ? (als in, een bekende bug?)

Edit: Nevermind ik zie net dat je 900% kan halen (1000% inclusief een extra area?) Dus ik ben grofweg halverwege..dat is ook snel dan :S

[ Voor 22% gewijzigd door Max|Burn op 03-01-2007 03:20 ]

ma ma ma ma ma macron one

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-07 21:38
Ik ben benieuwd als de DS(Lite) ook:
- een agendafunctie heeft
- een navigatiesoftware erop kan worden gezet (misschien met een soort hack). Je kan namelijk tegenwoordig voor alle mobieltjes & PDA's navigatiesoftware krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NetAmp

NetAmp

"for indoor use only"

Djerique schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 14:49:
Ik ben benieuwd als de DS(Lite) ook:
- een agendafunctie heeft
- een navigatiesoftware erop kan worden gezet (misschien met een soort hack). Je kan namelijk tegenwoordig voor alle mobieltjes & PDA's navigatiesoftware krijgen.
Nee, standaard heeft de DS(Lite) geen PDA functionaliteit - behalve een kalender en (alarm)klok op het "start-scherm" :9.
En (realtime) navigatie-software kan volgens mij alleen als er één-of-andere '3rd-party' GBA cartridge komt waarop je een GPS-ontvanger kan aansluiten en de 'maps' opslaan.

Happy New Year! wie lust er owiibollen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Ben erg beniuwd naar Phoenix Wright 2 en Elite Beat Agents, PW2 zou ergens in januari moeten uitkomen, maar over EBA heb ik nog niks gehoord, weet iemand hier wat van?

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevin
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-02-2024
NinTeNdO_FrEaK schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 19:54:
Ben erg beniuwd naar Phoenix Wright 2 en Elite Beat Agents, PW2 zou ergens in januari moeten uitkomen, maar over EBA heb ik nog niks gehoord, weet iemand hier wat van?
EBA moet 1 maart 2007 in europa uitkomen, ik kon niet wachten en heb 'm bij Playasia bestelt, geweldige game. PW2 staat voor Q1 2007, echter kan je ook de Japanse versie importeren aangezien die twee-talig is (Japans/Engels).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LWaS
  • Laatst online: 04-05-2024

LWaS

Dus.

Ik heb vandaag een DS Lite aangeschaft, tesamen met New Mario Bros. en Sudoku voor mijn meissie ;)

Maar nu wil ik Brain training aan gaan schaffen, maar die is zeg maar uitverkocht hiero. Als ik hem nou op Play.com bestel, dan is ie en op voorraad en goedkoper. Maar kan ik dan ook NL als taal kiezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
@KEVIN ja ik zat er al aan te denken om het te importeren, al1 heb geen creditcard to mijn beschikking. Zal het nog eens aan me pa vragen O-)

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
NetAmp schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 15:43:
Nee, standaard heeft de DS(Lite) geen PDA functionaliteit - behalve een kalender en (alarm)klok op het "start-scherm" :9.
En (realtime) navigatie-software kan volgens mij alleen als er één-of-andere '3rd-party' GBA cartridge komt waarop je een GPS-ontvanger kan aansluiten en de 'maps' opslaan.
Oké, standaard geen PDA functionaliteiten, maar zijn er geen homebrew agenda's of andere zakelijke programma's voor de DS? :)

Aangezien er al een internet ontvanger is, moet er vast wel eens een GPS ontvanger komen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karlok[JY-616]
Djerique schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 23:36:
[...]

Oké, standaard geen PDA functionaliteiten, maar zijn er geen homebrew agenda's of andere zakelijke programma's voor de DS? :)

Aangezien er al een internet ontvanger is, moet er vast wel eens een GPS ontvanger komen ;)
Internet op de was DS is natuurlijk makkelijk te realiseren gezien er op WiFi opzit.

wat betreft de PDA functie, volgens mij staat het standaard op een G6 flashkaart. Weet het alleen niet zeker. Maar daarvoor verwijs ik je naar GBA + Nintendo DS (lite) backup tools - Deel 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
Karlok[JY-616] schreef op woensdag 03 januari 2007 @ 23:51:
wat betreft de PDA functie, volgens mij staat het standaard op een G6 flashkaart. Weet het alleen niet zeker. Maar daarvoor verwijs ik je naar GBA + Nintendo DS (lite) backup tools - Deel 4GBA + Nintendo DS (lite) backup tools - Deel 4
Dank je Karlok[JY-616], ik zal ff op dat "backup tools topic" kijken naar PDA functies :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48

Deddiekoel

Gadget nerd

Ik zou ook erg blij worden als er een GPS ontvanger komt voor de NDS. Heb echter die hoop inmiddels al een beetje laten varen...

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
Deddiekoel schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 10:42:
Ik zou ook erg blij worden als er een GPS ontvanger komt voor de NDS. Heb echter die hoop inmiddels al een beetje laten varen...
De DS zou er wel uitermate geschikt voor zijn, met z'n 2 beeldschermen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ok, welke ds spellen komen de komende 3, 4 maanden uit die de moeite waard zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• equationunequal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:57
Verwijderd schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 12:52:
ok, welke ds spellen komen de komende 3, 4 maanden uit die de moeite waard zijn?
Castlevania: Portrait Of Ruin
Yoshi's Island DS
Phoenix Wright: Justice For All

[ equationunequal.nl - portret & model fotografie ] [ newskin.nl - socials ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
Vreemd,[url=http://nl.wikipedia.org/wiki/Yoshi's_Island_DS]volgens Wikipedia [/url]is die al op 1decemeber gelanceerd in Europa. Waarschijnlijk een foutje van Wikipedia.

Ben wel benieuwd naar dit deel, aangezien het een opvolger van het origineel is(Snes). :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hankey schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 13:11:
[...]

Castlevania: Portrait Of Ruin
Yoshi's Island DS
Phoenix Wright: Justice For All
Die Yoshi is toch al uit in Nederland. PW2 heb ik al, via Play Asia. Die Castlevania moet goed zijn ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-04 06:47

Speedy55

www.jpl-racing.nl

Djerique schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 13:20:
[...]

Vreemd,[url=http://nl.wikipedia.org/wiki/Yoshi's_Island_DS]volgens Wikipedia [/url]is die al op 1decemeber gelanceerd in Europa. Waarschijnlijk een foutje van Wikipedia.

Ben wel benieuwd naar dit deel, aangezien het een opvolger van het origineel is(Snes). :)
Ik heb deze al en ik moet zeggen (ik heb nooit een snes gehad) dat ik het allemaal erg orgineel vind en leuk om te doen, 2 schermen is ook wel handig, kan je ook nog onder je of boven je kijken.

Ik heb echt ook de neiging om elk level op 100 % te spelen, dit is niet verplicht. Dit heb ik niet bij alle spellen die ik speel.

JPL-Racing --- iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seamus21
Ik heb CPOR uitgespeeld. Als je CDOS leuk vind vind je CPOR zeker de moeite waard. Misschien af en toe een bezoek brengen aan de MM daar verkopen ze hem soms als import.

Ben trouwens nog steeds bezig om alles te halen in CPOR. Zit nu rond de 13 uur speeltijd maar dat kan ook wel sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• equationunequal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20:57
Verwijderd schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 13:25:
[...]

Die Yoshi is toch al uit in Nederland. PW2 heb ik al, via Play Asia. Die Castlevania moet goed zijn ja.
Ik dacht dat Yoshi's Island hier nog uit moest komen, mijn fout. Dit zijn iig de drie games die ik binnenkort ga halen voor m'n DS. Ondertussen kijk ik ook erg uit naar de nieuwe Zelda, baal nogal dat hij is uitgesteld...

Anyways, vorige week ff Nanostray opgepikt voor 15 euro bij de BS :). Ziet er erg goed uit en speelt best lekker, al heeft het een vrij hoge moeilijkheidsgraad...
Djerique schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 13:20:
[...]

Nope, foutje van mij :P. Ben er ook erg benieuwd naar, kan me herinneren dat het origineel erg leuk was...

[ Voor 28% gewijzigd door equationunequal op 04-01-2007 15:19 ]

[ equationunequal.nl - portret & model fotografie ] [ newskin.nl - socials ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seamus21
Castlevania Portrait of Ruin

Iemand intrested om de Salamander spell te kopen voor 160K in shopmode? Of andere items. Heb ook Winged boots, Nebula en Golden Axe in de verkoop :)

[ Voor 25% gewijzigd door seamus21 op 04-01-2007 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kerst pech met mijn DS.

Ik kwam met de kerst erachter dat mijn scharnierpunt een scheurtje heeft, had mijn acer laptop ook al last van tot 2x toe dus ben mijn ds zometeen een tijdje kwijt.

Ik kwam er vanmiddag achter dat ik mijn expansion pack kwijt ben van mijn opera browser, omdat ik pokemin pinball had gespeelt met de kerst in de trein (fav.pinbal) en nu kan ik niet meer surfen.

Probleem 1 dus opsturen ,maar waar kun je een Expansion Pack kopen voor de DS Browser ,kon al niks vinden op de opera site?? Wie o Wie _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-09 08:54

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Iemand dit gezien?
http://www.dsfanboy.com/2...-turns-ds-lite-into-ipod/

DS wordt iPod! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

ik heb gisteren trouwens FF3 binnengekregen (full FMV dualscreen intro :D) en het ziet er allemaal heel mooi uit. Wel voorzichtig zijn, want ik kreeg men eerste "game over" scherm te zien na slechts een halfuur spelen: Een cave binnengegaan waar ik nog niet moest zijn en ik kwam tegenover 2 random enemies te staan die voor 30 HP slaan (terwijl men total HP 50 is en ik voor zo'n 6 hp damage doe). Dus als je ergens komt en je merkt dat de vijanden opvallend overpowered zijn: run like hell!

[ Voor 15% gewijzigd door boe2 op 05-01-2007 14:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NetAmp

NetAmp

"for indoor use only"

Cool! 8)
Afbeeldingslocatie: http://www.planetds.de/spiele/nintendomp3/nintendomp34.jpgJammer dat beide projecten zo'n beetje 'dood' zijn, maar wie weet... Alleen een MP3-speler op DS is natuurlijk niet heel nuttig (kijk naar de Nintendo MP3-player die laatst uitkwam), maar wel een leuk speeltje :9 vooral in iPod-stijl (scherm van die Nintendo speler vind ik niet mooi |:( ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanThijs
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-08 15:54
NetAmp schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 15:01:
[...]
Cool! 8)
[afbeelding]Jammer dat beide projecten zo'n beetje 'dood' zijn, maar wie weet... Alleen een MP3-speler op DS is natuurlijk niet heel nuttig (kijk naar de Nintendo MP3-player die laatst uitkwam), maar wel een leuk speeltje :9 vooral in iPod-stijl (scherm van die Nintendo speler vind ik niet mooi |:( ).
Moonshell is een zeer deftige mp3 speler voor de DS, maar je hebt een flashcart nodig om hem te draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamphuis
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Voor de krenten onder ons ;) tictac!

Afbeeldingslocatie: http://www.imjosh.com/wp-content/uploads/2006/06/HPIM1323.jpg

[ Voor 55% gewijzigd door kamphuis op 06-01-2007 00:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karlok[JY-616]
Dat is wel handig, passen er 1 of 2 in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamphuis
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Karlok[JY-616] schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 22:51:
[...]

Dat is wel handig, passen er 1 of 2 in.
ik heb er nog een gevonden, er passen er 3 in ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Als dit uberhaupt geen grap is, zou het wel leuk zijn als die alpha/beta versie gedumpd zou kunnen worden. Heb net een R4DS flashkaartje besteld, dus kom maar door! :P

Wat zou de reden van het cancelen zijn eigenlijk?

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Laatst online: 00:27

Turfschipper

Hup NAC

seamus21 schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 15:51:
Castlevania Portrait of Ruin

Iemand intrested om de Salamander spell te kopen voor 160K in shopmode? Of andere items. Heb ook Winged boots, Nebula en Golden Axe in de verkoop :)
Hmm, wacht ff hoor. Begrijp ik het goed dat ik Golden Axe voor de DS van jou kan kopen? En hoe werkt dat dan precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook ik heb sinds kort een Nintendo DS Lite. Wat een heerlijk stukje game-hemel. Weer een verslaafde er bij. Nu wil ik (uiteraard) mijn collectie spelletjes uitbreiden. Ze zijn best kostbaar en in de States een stuk aantrekkelijker geprijst. Voor de compatibiliteit maakt het niets uit, en dus lonkt het importeren van spelletjes. Helaas zie ik daarin door de bomen het bos niet. Wie heeft er voor mij goede tips; waar op te letten, wat zijn de valkuilen, wat zijn sites waar jullie goede ervaringen mee hebben etc.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

stalscu schreef op zaterdag 06 januari 2007 @ 21:23:
Hmm, wacht ff hoor. Begrijp ik het goed dat ik Golden Axe voor de DS van jou kan kopen? En hoe werkt dat dan precies?
Ik denk dat het hij wat letterlijker bedoelt, en het om een gouden bijl gaat. ;)

@hierboven: Let erop dat je niet per ongeluk een Japanse game koopt, tenzij je Japans kunt natuurlijk. www.vgp.ca en www.dvdboxoffice.com zijn hier veel gebruikte sites.

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Laatst online: 00:27

Turfschipper

Hup NAC

Hahahaha, ik denk dat je daar wel eens gelijk in kan hebben.

Is er wel een mogelijkheid om bv Golden Axe (of andere arcade klappers) van je WII naar je DS te zetten?

Misschien met een of ander kaartje of zo? Of is dat nooit mogelijk?

[ Voor 6% gewijzigd door Turfschipper op 07-01-2007 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecco
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-08-2014
Is er hier toevallig iemand die een FFIII friend code uit wil wisselen zodat we mognet berichtjes kunnen spemmen voor een bepaalde side quest?

Mijn code is: 4081 1083 8325

It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karlok[JY-616]
Ecco schreef op zondag 07 januari 2007 @ 21:31:
Is er hier toevallig iemand die een FFIII friend code uit wil wisselen zodat we mognet berichtjes kunnen spemmen voor een bepaalde side quest?

Misschien een idee om ook FFIII op deze pagina erbij te zetten. Alleen iemand die een beetje wanhoop op een vriendje zit te wachten, heeft met wat mmm-tjes op de shoutbox de pagina ver#$#%$#%

[ Voor 5% gewijzigd door Karlok[JY-616] op 07-01-2007 22:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 06 januari 2007 @ 22:39:
Ook ik heb sinds kort een Nintendo DS Lite. Wat een heerlijk stukje game-hemel. Weer een verslaafde er bij. Nu wil ik (uiteraard) mijn collectie spelletjes uitbreiden. Ze zijn best kostbaar en in de States een stuk aantrekkelijker geprijst. Voor de compatibiliteit maakt het niets uit, en dus lonkt het importeren van spelletjes. Helaas zie ik daarin door de bomen het bos niet. Wie heeft er voor mij goede tips; waar op te letten, wat zijn de valkuilen, wat zijn sites waar jullie goede ervaringen mee hebben etc.?
Goede ervaringen met:
  • gcshop.nl Nederland. Nederlandse spellen. Prijzen exclusief verzendkosten (vanaf €2). Normaal één dag na versturen binnen.
  • nedgame.com Nederland. Nederlandse en Noord Amerikaanse spellen. Normaal één dag na versturen binnen.
  • dimensionplus.nl Nederland. Nederlandse en Noord Amerikaanse spellen. Normaal één dag na versturen binnen.
  • dvdboxoffice.com Canada. Noord-Amerikaanse spellen. Prijzen (in Canadese dollars!) zijn inclusief verzendkosten. Verschepen vanuit Europa dus geen importbelasting. Gemiddelde levertijd 6 werkdagen. Credit card nodig.
  • cdwow.nl of cdwow.com Cyprus(?). Europese en enkele Noord-Amerikaanse spellen. Prijzen in euro's (.com site in Engelse ponden) en inclusief verzendkosten. Verschepen meestal vanuit Europa. Gemiddelde levertijd 7 werkdagen.
  • play.com GB. Europese spellen. Prijzen in Engelse ponden en inclusief verzendkosten. Verschepen vanuit GB. Gemiddelde levertijd 7 werkdagen. Credit card nodig.
  • videogamesplus.ca Canada. Noord-Amerikaanse spellen. Prijzen (in Canadese dollars!) exclusief verzendkosten à CA$6,99 (≈€4,67). Gemiddelde levertijd 5 werkdagen. (Zelf weinig ervaring mee). Credit card of Pay Pal.
  • play-asia.com Hong Kong. Aziatische en Noord-Amerikaanse spellen. Prijzen in US$ en exclusief verzendkosten (begint vanaf zo'n €4). Gemiddelde levertijd 7 werkdagen (Airmail) of 2-3 werkdagen koerier. Credit card of Pay Pal.
  • dvdcrave.com Australië. Australische spellen. Prijzen in AU$ (exclusief belasting) exclusief verzendkosten à AU$4,50 (≈€2,82). Gemiddelde levertijd 7 werkdagen (Airmail) of 2-4 werkdagen koerier. Credit card.
Je kunt het beste Airmail kiezen (kleinste kans op importbelasting). Houd er rekening mee dat Nintendo NL geen garantie geeft op buitenlandse (buiten de EU) spellen en waarschijnlijk ook niet repareert. Ook multi-player spellen kunnen theoretisch een probleem vormen (hoewel ik denk dat op dit moment alle mogelijke combinaties werken; zowel lokaal als via WiFi). Zie ook openingspost voor lijst van winkels.

[ Voor 20% gewijzigd door Icelus op 09-01-2007 09:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karlok[JY-616]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

ik zal je vanavond toevoegen en mijn nummer geven. Zelf zit ik nog niet zo heel ver (heb de djinn verslagen en heb dat rotsblok doorgebroken), maar ik merk wel dat ik voortdurend vrij krap zit wat geld betreft. Het jobsysteem is goed, maar een stuk beperkter dan ik verwacht had (of je moet op een later punt nog hybride klasses kunnen maken?). Ook spijtig dat er belachelijk veel laadtijden zijn voor een DS spel.

Maar hoe werkt dat moogle mail gedoe (waar blijft de moogle search?)? Is dat gewoon berichtjes sturen en meer niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
TE vet, kan niet wachten :) Zelfde verhaal met Sim City DS... volgens mij is er alleen nog niet bekend wanneer de USA/EUR versies uitkomen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecco
Boeboe schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 13:27:
[...]

ik zal je vanavond toevoegen en mijn nummer geven. Zelf zit ik nog niet zo heel ver (heb de djinn verslagen en heb dat rotsblok doorgebroken), maar ik merk wel dat ik voortdurend vrij krap zit wat geld betreft. Het jobsysteem is goed, maar een stuk beperkter dan ik verwacht had (of je moet op een later punt nog hybride klasses kunnen maken?). Ook spijtig dat er belachelijk veel laadtijden zijn voor een DS spel.

Maar hoe werkt dat moogle mail gedoe (waar blijft de moogle search?)? Is dat gewoon berichtjes sturen en meer niet?
Sja je zit nog behoorlijk in het begin van het spel; geld krijg je later nog ten overvloede. Over de jobs: je hebt alleen de eerste set nog maar. Je krijgt een aantal keer in het spel een lading jobs er bij, en de leukere moeten echt nog komen :)
Laadtijden heb ik trouwens niets van gemerkt?

Dat moogle mail is inderdaad alleen maar berichtjes sturen; redelijk kansloos dus :P Alleen kun je een paar sidequests unlocken door 7 berichten naar anderen te versturen. Daar gaat het mij voornamelijk om :)

It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

wel, met laadtijden bedoel ik bijvoorbeeld rondlopen in een kasteel:

ga deur binnen *scherm wordt zwart*
*wacht 2 seconden*
volgende kamer, ga volgende deur binnen *scherm wordt zwart*
*wacht 2 seconden*
volgende kamer, ga trap op *scherm wordt zwart*
*wacht 2 seconden*
haal je menu boven: scherm wordt zwart en na 2 seconden komt je menu schokkerig tevoorschijn. Balen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralpy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 12-09 20:35
Ik heb eigenlijk al een hele tijd een probleem met mijn DS (geen lite)

Wanneer ik spellen van m'n supercard af speel en hem dicht klap gaat het scherm snel achter elkaar aan en uit. Hebben meer mensen hier last van? En is hier een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Nintendo bellen of ze je SuperCard kunnen maken. Of ze gewoon in de winkel kopen, zodat ze wel goed werken. ;)

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D3ft0n3
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13-09 20:27
Maple Story DS bevestigd

Ben erg benieuwd. Al sinds de aankondiging van de DS wacht ik op een aankondiging van een MMORPG :).

Ignorance Is Bliss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Nintendo is goed bezig door in Zuid-Korea te investeren. Vrijwel alle Aziatische MMORPGs komen daar vandaan, dus als die voor de Wii en DS gaan verschijnen kan dat (iig in Japan) zeker geen kwaad voor de sales! Ik zou zelf Gunbound ook wel leuk vinden overigens. Geen MMORPG, maar wel een toffe Zuid-Koreaanse online game (a la Worms).

Nog wat info over de features van Maple Story DS btw:
side-scrolling RPG style retained
specific team at Nexon working on this title, being overseen by managing director of company
jobs and skills from PC version will be retained as much as possible
unique features of the DS to be utilized
local wireless, and wifi connection play confirmed :)
player-vs-player
email capabilities
online stores
ranking service and other community aspects
single player from original Maple Story to be included, updated for DS
Maple Story DS will make it’s way to Europe, US, Japan, Australia, and possibly more :)
Korea will see DS Lite/Maple Story DS bundle, no price point announced
En nog een weinig zeggend trailertje.

Als ik dan toch bezig ben ook nog wat launch pics vanuit Korea. Volgens mij zie ik daar een DS Lite die veel centjes op Ebay gaat opleveren. :P

[ Voor 67% gewijzigd door Captain N op 10-01-2007 08:50 ]

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 09:45

Goner

What can I do you for ?

NetAmp schreef op vrijdag 05 januari 2007 @ 15:01:
Alleen een MP3-speler op DS is natuurlijk niet heel nuttig (kijk naar de Nintendo MP3-player die laatst uitkwam), maar wel een leuk speeltje ...
Heeft iemand die MP3 speler ? Wat zijn de ervaringen ??

Lijkt me toch wel leuk om een game-console, web-browser en MP3 speler in-1 te hebben ;-)

Die Opera browser werd ook afgekraakt, maar ik gebruik 'm toch regelmatig (webmail, nu.nl, forum) en vind 'm echt niet overdreven langzaam of beperkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gallus
  • Laatst online: 21:08

Gallus

Cheesy

Verwijderd schreef op donderdag 04 januari 2007 @ 22:52:
Kerst pech met mijn DS.

Ik kwam met de kerst erachter dat mijn scharnierpunt een scheurtje heeft, had mijn acer laptop ook al last van tot 2x toe dus ben mijn ds zometeen een tijdje kwijt.
Mijn DS heeft nu ook een scheur bij het scharnier, wat niet alleen lelijk is, maar ook het scherm minder stabiel maakt. Heb je jouw DS geretourneerd via de winkel waar je hem gekocht hebt, of heb je hem direct naar Nintendo gestuurd? Weet je ook al hoe lang je hem kwijt gaat zijn?

All I want is a warm bed, a kind word and unlimited power.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecco
Boeboe schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 15:35:
wel, met laadtijden bedoel ik bijvoorbeeld rondlopen in een kasteel:

ga deur binnen *scherm wordt zwart*
*wacht 2 seconden*
volgende kamer, ga volgende deur binnen *scherm wordt zwart*
*wacht 2 seconden*
volgende kamer, ga trap op *scherm wordt zwart*
*wacht 2 seconden*
haal je menu boven: scherm wordt zwart en na 2 seconden komt je menu schokkerig tevoorschijn. Balen :(
Ik heb er nooit last van gehad; het is altijd minder dan een halve seconde bij mij. En schokkerigheid heb ik ook niets van gemerkt. Misschien is er iets met je cartridge ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Captain N schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 05:50:
Nintendo is goed bezig door in Zuid-Korea te investeren. Vrijwel alle Aziatische MMORPGs komen daar vandaan, dus als die voor de Wii en DS gaan verschijnen kan dat (iig in Japan) zeker geen kwaad voor de sales! Ik zou zelf Gunbound ook wel leuk vinden overigens. Geen MMORPG, maar wel een toffe Zuid-Koreaanse online game (a la Worms).

[...]
My thoughts exaaaaaaactly. Ik denk echt dat er een gat in de markt zit door zo'n simpel opzetbaar concept op de DS uit te brengen.. hmmm misschien ga ik dat op de mobiel maken :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slownera
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07-02 15:35
Ralpy schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 18:28:

Wanneer ik spellen van m'n supercard af speel en hem dicht klap gaat het scherm snel achter elkaar aan en uit. Hebben meer mensen hier last van? En is hier een oplossing voor?
Dat kan kloppen, ze gaan ervan uit dat er een DS cartridge inzit.
Ik had het probleem ook. Ik heb gewoon een el cheapo game gekocht (Fifa06 13,- euro).
Game in de DS gedaan en nu knippert die niet meer.

[ Voor 36% gewijzigd door slownera op 10-01-2007 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:54

Ik heb zeker interesse aangezien ik nog steeds die extra features in het spel wil hebben.
Is het trouwens zo dat je beide tegelijk online moet zitten voor die mog mail?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecco
Arunia schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 14:50:
[...]

Ik heb zeker interesse aangezien ik nog steeds die extra features in het spel wil hebben.
Is het trouwens zo dat je beide tegelijk online moet zitten voor die mog mail?
Nee hoor, volgens mij werkt het net als e-mailen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:54
Ik zal vanavond eens kijken om mijn friendcode te vinden.
Volgens mij moet je ingelogd zijn met WiFi om je Friendcode uberhaupt op te vragen.

Voor mij gaat het ook vooral om de side quests.

Ik zie nu net mijn volledige code bij de WiFi instellingen.
Maar die bestaat uit 4 delen van 4 cijfers ipv 3.
Ga er eigenlijk vanuit dat de eerste 3 delen je friendcode is.

[ Voor 31% gewijzigd door Arunia op 10-01-2007 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecco
Arunia schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 16:00:
Ik zal vanavond eens kijken om mijn friendcode te vinden.
Volgens mij moet je ingelogd zijn met WiFi om je Friendcode uberhaupt op te vragen.

Voor mij gaat het ook vooral om de side quests.

Ik zie nu net mijn volledige code bij de WiFi instellingen.
Maar die bestaat uit 4 delen van 4 cijfers ipv 3.
Ga er eigenlijk vanuit dat de eerste 3 delen je friendcode is.
Nee dat is je connection ID. Op het moment dat je online gaat wordt je friend-code berekend mbv een unieke identifier die op de cartridge staat en je connection ID. Als je het spel in een andere DS stopt heb je dus een andere friend-code.

Om je eigen friend code op te vragen ga je naar je adresboek bij zo'n moogle :)

[ Voor 5% gewijzigd door Ecco op 10-01-2007 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Ralpy schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 18:28:

Firmware van je Supercard upgraden helpt altijd. Da's een .gba filetje die je gewoon vanaf die card runned...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Ecco schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 13:31:
[...]

Ik heb er nooit last van gehad; het is altijd minder dan een halve seconde bij mij. En schokkerigheid heb ik ook niets van gemerkt. Misschien is er iets met je cartridge ofzo?
bijna iedere review die ik lees klaagt nochtans over dezelfde symptomen hoor
slownera schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 14:43:
[...]
Ik had het probleem ook. Ik heb gewoon een el cheapo game gekocht (Fifa06 13,- euro).
Game in de DS gedaan en nu knippert die niet meer.
want ja...stel je voor dat je geld zou uitgeven aan een goed spel :X

[ Voor 30% gewijzigd door boe2 op 10-01-2007 18:17 ]

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.