Ik heb begin deze week de nieuwste firmware erop gezet, 1.70 alleen dit heeft geen effect.apNia schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 16:29:
[...]
Firmware van je Supercard upgraden helpt altijd. Da's een .gba filetje die je gewoon vanaf die card runned...
Mijn Friendcode is:Ecco schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 16:29:
[...]
Nee dat is je connection ID. Op het moment dat je online gaat wordt je friend-code berekend mbv een unieke identifier die op de cartridge staat en je connection ID. Als je het spel in een andere DS stopt heb je dus een andere friend-code.
Om je eigen friend code op te vragen ga je naar je adresboek bij zo'n moogle
4038 1611 8536
Ben nu aan het kijken of ik een bericht kan sturen.
Kan dus niet, je moet online zijn aangezien je code nu op donkergrijs staat.
Geen idee of het anders zou werken.
Gevonden, je moet mijn code ingevoerd hebben, anders is het voor mij niet mogelijk om een bericht te sturen (invoeren is accepteren). Volgens mij kunnen we daarna gewoon een bericht sturen zonder dat de andere is ingelogd.
[ Voor 29% gewijzigd door Arunia op 11-01-2007 10:33 ]
Heb je wel een cartridge in Slot-1 zitten?Ralpy schreef op dinsdag 09 januari 2007 @ 18:28:
Ik heb eigenlijk al een hele tijd een probleem met mijn DS (geen lite)
Wanneer ik spellen van m'n supercard af speel en hem dicht klap gaat het scherm snel achter elkaar aan en uit. Hebben meer mensen hier last van? En is hier een oplossing voor?
Tip : GBA + Nintendo DS (lite) backup tools - Deel 4
Vleuten 4x430wp Oost Schuin dak 25°, 5x430wp Zuid plat dak 13°
Verwijderd
Ik heb zowel de browser als de MP3 speler en hij is wel goed, maar alleen als je bijv al geen MP3 speler had, zoals ik.Goner schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 12:33:
[...]
Heeft iemand die MP3 speler ? Wat zijn de ervaringen ??
Lijkt me toch wel leuk om een game-console, web-browser en MP3 speler in-1 te hebben ;-)
Die Opera browser werd ook afgekraakt, maar ik gebruik 'm toch regelmatig (webmail, nu.nl, forum) en vind 'm echt niet overdreven langzaam of beperkt.
Volgens de handleiding van de MP3 speler ondersteund ie maar tot 512MB SD kaarten, maar ik heb al 4GB kaarten geprobeerd en die werken gewoon.
Voor op een DS(Lite) kan het nogal onhandig zijn, omdat ie in dichtgeklapte toestand moeilijk te bedienen is natuurlijk, maar keep in mind dat de MP3 speler oorspronkelijk voor de GBA was ontwikkeld en een GBA Micro is dan ook zeer geschikt ervoor, al kun je met een DS tot 20 uur van je muziek genieten.
Ik ben zeer tevreden met mijn MP3 player.
Hoop dat deze info je heeft geholpen.
Ook je ROMs geconvert met de nieuwste versie van de SC software? Ik heb er al geen eeuwen last meer van..Ralpy schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 18:34:
[...]
Ik heb begin deze week de nieuwste firmware erop gezet, 1.70 alleen dit heeft geen effect.
Klopt. Ik ben even de laatste eindbaas aan het doen, daarna ga ik zo'n beest opzoekenArunia schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 21:36:
[...]
Mijn Friendcode is:
4038 1611 8536
Gevonden, je moet mijn code ingevoerd hebben, anders is het voor mij niet mogelijk om een bericht te sturen (invoeren is accepteren). Volgens mij kunnen we daarna gewoon een bericht sturen zonder dat de andere is ingelogd.
edit:
Hmm, jou code is ook grijs
Hmm, jou code is ook grijs
[ Voor 3% gewijzigd door Ecco op 11-01-2007 13:23 ]
It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.
Ik ben voorlopig nog niet thuis, maar wanneer ik thuis kom vandaag, dan zal ik meteen eens opstarten om te kijken of ik je een bericht terug kan sturen en of die andere uberhaupt aangekomen is.
Nu weet ik niet of je voor de verschillende quests ook allemaal 7x moet sturen of dat het in totaal 7x is.
Nu weet ik niet of je voor de verschillende quests ook allemaal 7x moet sturen of dat het in totaal 7x is.
Verwijderd
dead & furious, leuk spel, soort house of the dead met de stylus
ff vermelden
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2007 22:47 ]
Iemand bekend met Aztec Challenge? Het is een homebrew game, maar is erg leuk!
Download hem hier gratis en voor niks!
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Captain N. Ik zag op die pagina ook deze staan:
http://www.dev-scene.com/NDS/7_Errors
is dat eeen ''find it'' spelleke?
kan jij hem eens uit proberen? en een reviewtje maken.
(ik heb zelf nog geen backupkaartenshit)
EDIT
weet iemand of The 7th guest ook op de DS gespeeld kan worden?
(ik heb zelf nog geen backupkaartenshit)
EDIT
weet iemand of The 7th guest ook op de DS gespeeld kan worden?
[ Voor 14% gewijzigd door Turfschipper op 12-01-2007 15:30 ]
Verwijderd
Icelus en CaptainN, bedankt voor de tips! Ik heb dinsdagavond 2 spellen (Dr. Kawashima's Brain Training en Yoshi's Island 2) besteld bij cd-wow en had ze vanmorgen al in huis.
Yep, bedankt ! Heb 'm vanochtend gekocht bij Dixon's met een 512Mb kaart erbij.Verwijderd schreef op donderdag 11 januari 2007 @ 00:24:
Ik ben zeer tevreden met mijn MP3 player.
Hoop dat deze info je heeft geholpen.
Ik had een MP3 speler van 3 jaar oud met alleen een tracknummer display, zodat ik moest onthouden hoe de muziek genummerd was
Dit is ideaal ; vooral omdat je muziek in folders en subfolders kan zetten en de titels kan zien. Handig voor onderweg omdat m'n 2 dochters ook een DS hebben en hun muziek er op kunnen zetten.
Batterij gaat ook vast langer mee dan de gemiddelde MP3 speler ...
Jammer alleen dat ze niet een speciale DS (Lite) versie gemaakt hebben.
[ Voor 4% gewijzigd door Goner op 13-01-2007 15:00 ]
Ik heb ook wel interesse want ik wil natuurlijk de sidequest ook!Arunia schreef op woensdag 10 januari 2007 @ 21:36:
[...]
Mijn Friendcode is:
4038 1611 8536
mijn friendcode is 5111 9002 3483
Voel je vrij om me toe te voegen
(doe ik bij jullie ook
Ik heb jullie codes ingevoerd maar kan idd nog niets sturen.
[ Voor 4% gewijzigd door 4of9 op 13-01-2007 15:58 ]
Aspirant Got Pappa Lid | De toekomst is niet meer wat het geweest is...
Ik ga hem nu toevoegen, maar heb nog geen tijd om iets naar je te sturen.
Ik heb onderhand al 4 berichten naar Ecco gestuurd, maar nog niets terug gekregen.
Overigens kon ik zelf wel al verder met mijn quests. Dus alleen versturen zou het al moeten doen.
Ik heb onderhand al 4 berichten naar Ecco gestuurd, maar nog niets terug gekregen.
Overigens kon ik zelf wel al verder met mijn quests. Dus alleen versturen zou het al moeten doen.
Ja ben ff met huiswerk bezig geweestArunia schreef op zaterdag 13 januari 2007 @ 20:47:
Ik ga hem nu toevoegen, maar heb nog geen tijd om iets naar je te sturen.
offtopic:
4of9, was jij vroeger niet een ICQ contact van me?
It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.
Verwijderd
Ìk heb vandaag een DS Lite gekocht. Tijdens pictochat etc heb ik nergens last van, echter wanneer ik een spelletje ga doen dan krijg ik ineens bij een zwart scherm of bij bepaalde kleurcombinaties een rode pixel te zien.
Nu lijkt het mij dat ik hier op garantie heb, echter zag ik op een ander forum dat deze rode pixel na een week weg zou moeten zijn.
Wie heeft er ervaring met een rode pixel? En wat heb je gedaan?
Nu lijkt het mij dat ik hier op garantie heb, echter zag ik op een ander forum dat deze rode pixel na een week weg zou moeten zijn.
bij mij zie je soms ook een rode pixel, maar het meerendeel van de tijd niet. het lijkt elke keer bij dezelfde circuits bij mario kart voor te komen.Verwijderd schreef op zaterdag 13 januari 2007 @ 21:10:
Ìk heb vandaag een DS Lite gekocht. Tijdens pictochat etc heb ik nergens last van, echter wanneer ik een spelletje ga doen dan krijg ik ineens bij een zwart scherm of bij bepaalde kleurcombinaties een rode pixel te zien.
ICQ dat is lang geledenEcco schreef op zaterdag 13 januari 2007 @ 20:59:
[...]
Ja ben ff met huiswerk bezig geweestHeb je er nu een terug gestuurd. Ik voeg 4of9 ook toe.
offtopic:
Je zou kunnen kijken of ik bij je contacten sta 30743663 geloof ik (ik weet het nog uit mijn hoofd
hihi ik zie het nu ook staan onder mijn avatar...
[ Voor 5% gewijzigd door 4of9 op 13-01-2007 22:22 ]
Verwijderd
ik heb nu meerdere games geprobeerd en telkens valt die op. Valt dit onder garantie?LaborGardens schreef op zaterdag 13 januari 2007 @ 21:58:
[...]
bij mij zie je soms ook een rode pixel, maar het meerendeel van de tijd niet. het lijkt elke keer bij dezelfde circuits bij mario kart voor te komen.
Sja ik gebruik het ook al vele jaren niet meer, dus ik kan het niet checken. Maar volgens mij had je zelfs een keer een ceedeetje naar me gestuurd. Al weet ik niet meer waarvan, en of jij het wel was. In ieder geval wel iemand met jouw nick4of9 schreef op zaterdag 13 januari 2007 @ 22:21:
[...]
ICQ dat is lang geledenik zou het echt niet weten.
Je zou kunnen kijken of ik bij je contacten sta 30743663 geloof ik (ik weet het nog uit mijn hoofd)
hihi ik zie het nu ook staan onder mijn avatar...
Jups, het is "find it", maar het is nog verre van af zo te zien. Op het bovenste scherm staat nog wat variabelen uitgepoept (X en Y coordinaten en zo), en wanneer je de 7 verschillen op de Banjo plaatje hebt gevonden gebeurt er nog niks.stalscu schreef op vrijdag 12 januari 2007 @ 15:26:
Captain N. Ik zag op die pagina ook deze staan:
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Ik heb nu bijna alle quests, maar moet nog reizen om uberhaupt te kunnen starten.
Zal zolang het nodig is blijven sturen alhoewel je zelf alleen maar naar anderen hoeft te sturen om je quests te kunnen beginnen.
Zag gisteren avond dat 4of9 ook actief was, dus gisteren maar even een bericht gestuurd.
Ik wil nu eigenlijk terug, maar kan nu eventjes niet bij m'n schip komen.
Zal zolang het nodig is blijven sturen alhoewel je zelf alleen maar naar anderen hoeft te sturen om je quests te kunnen beginnen.
Zag gisteren avond dat 4of9 ook actief was, dus gisteren maar even een bericht gestuurd.
[ Voor 11% gewijzigd door Arunia op 15-01-2007 09:10 ]
in de startpost staat het volgende
Maar dat scheurtje zat er bij mij al vanaf juni in. Maar vorige week is hij doorgescheurd. Dit valt toch gewoon onder de garantie.HELP! Mijn DS heeft een scheurtje in het scharnier!!
Dit is slechts een cosmetisch probleem. Het daadwerkelijke scharnier is door het scheurtje niet kapot.
Ik kon gisteren nog steeds niet mailen, vreemd.Arunia schreef op maandag 15 januari 2007 @ 09:10:
Ik heb nu bijna alle quests, maar moet nog reizen om uberhaupt te kunnen starten.
Hoe kun je zien dat iemand actief is? en kun je alleen mailen als iemand actief is?
Niet met een rode, wel met een groene. Die zat midden in mijn bovenste schermpje, best irritant in games omdat je hem goed zag. Meteen teruggegaan naar waar ik hem gekocht had en heb hem zonder problemen kunnen ruilen tegen een nieuwe. Was bij de Bart Smit in Rosmalen.Verwijderd schreef op zaterdag 13 januari 2007 @ 21:10:
I pitty the fools who took my game-station.....
Als de naam van iemand wit is, dan heeft deze jou geaccepteert (lees, jouw friendcode ingevoerd en geconnect met NintendoWifi).4of9 schreef op maandag 15 januari 2007 @ 10:12:
[...]
Ik kon gisteren nog steeds niet mailen, vreemd.
Hoe kun je zien dat iemand actief is? en kun je alleen mailen als iemand actief is?
Wat ik meestal doe is eerst laten zoeken naar nieuwe berichten (moghouse geloof ik) en dan kijken of iemand al actief is. Je hoeft voor zover ik weet niet online te zijn.
Daarnaast is het voor jouw alleen belangrijk om berichten te sturen. Ontvangen van anderen heeft geen nut om verder te komen met je eigen quests.
ik wil yoshi island 2 gaan kopen maar er zijn nogal veel verschillende prijzen in omloop. vooral tussen de ntsc en de pal versie heb je wel verschillende prijzen maar verschillen deze ook van elkaar qua spel?
McBBvB:
Toevallig keek ik net op budgetgaming voor deze game, en bij CD-wow is ie voor 31,99 euro. Het goedkoopst. Echter das wel met een creditcard, en die heb ik dus niet.
Misschien wel wat voor jou.
Toevallig keek ik net op budgetgaming voor deze game, en bij CD-wow is ie voor 31,99 euro. Het goedkoopst. Echter das wel met een creditcard, en die heb ik dus niet.
[ Voor 3% gewijzigd door Turfschipper op 15-01-2007 13:27 ]
je kan daar ook betalen via ideal, automatische incasso en overboeking. moet je maar even kijken bij nuttige info (links onder) en dan betaalwijzen. maar ik vraag me af of deze game dus pal is of ntsc. en of er verschil tussen deze twee spellen is...stalscu schreef op maandag 15 januari 2007 @ 13:26:
McBBvB:
Da's vlot. Heb je via cdwow.nl of .com besteld?Verwijderd schreef op zaterdag 13 januari 2007 @ 14:30:
Icelus en CaptainN, bedankt voor de tips! Ik heb dinsdagavond 2 spellen (Dr. Kawashima's Brain Training en Yoshi's Island 2) besteld bij cd-wow en had ze vanmorgen al in huis.
PAL en NTSC zijn niet van toepassing bij handhelds aangezien dit TV standaarden zijn. Voor DS spellen verstuurt cd-wow normaal gesproken de Europese versies. Enige verschil tussen de Europese en Noord-Amerikaanse versie is dat de Europese versie een taalkeuze optie heeft.McBBvB schreef op maandag 15 januari 2007 @ 14:01:
[...]
je kan daar ook betalen via ideal, automatische incasso en overboeking. moet je maar even kijken bij nuttige info (links onder) en dan betaalwijzen. maar ik vraag me af of deze game dus pal is of ntsc. en of er verschil tussen deze twee spellen is...
[ Voor 21% gewijzigd door Icelus op 15-01-2007 14:34 ]
Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment
Mijn moeder kreeg wel een Amerikaanse Super Princess Peach van cd-wow. Ook zitten er nog wel eens kleine verschillen in games hoor. Volgens mij is er hier in Japan bijvoorbeeld een hondje in Nintendogs beschikbaar die in de Europese versies niet zit. Maar de US Yoshi's Island 2 is voor zover ik weet hetzelfde als de Europese.
Mijn foto's op Flickr.
Heb dit alleen meegemaakt wanneer een spel nog niet in Europa uit is, anders altijd de Europese gehad.Captain N schreef op maandag 15 januari 2007 @ 15:05:
Mijn moeder kreeg wel een Amerikaanse Super Princess Peach van cd-wow.
Gebruikt hier nog iemand de friendcodes database van D³? Iemand verpest de pagina de hele tijd met het posten van nutteloze mm-tjes
Vleuten 4x430wp Oost Schuin dak 25°, 5x430wp Zuid plat dak 13°
Zijn email adres staat er bij, waarom klaag je niet even bij hem?Karlok[JY-616] schreef op maandag 15 januari 2007 @ 16:49:
Gebruikt hier nog iemand de friendcodes database van D³? Iemand verpest de pagina de hele tijd met het posten van nutteloze mm-tjes
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Ok, bedankt voor de moeite.Captain N schreef op zondag 14 januari 2007 @ 04:43:
[...]
Jups, het is "find it", maar het is nog verre van af zo te zien. Op het bovenste scherm staat nog wat variabelen uitgepoept (X en Y coordinaten en zo), en wanneer je de 7 verschillen op de Banjo plaatje hebt gevonden gebeurt er nog niks.
Nou dan ist dus nog wachten op een echt goede ''find it''.
Zou helemaal fantastisch zijn als er een soort van emulator komt van de Photoplay kast.
Ik heb de US versie van New Super Mario Bros gekocht bij CD-Wow, terwijl die toen al wel uit was in Europa...Icelus schreef op maandag 15 januari 2007 @ 15:20:
[...]
Heb dit alleen meegemaakt wanneer een spel nog niet in Europa uit is, anders altijd de Europese gehad.
[ equationunequal.nl - portret & model fotografie ] [ newskin.nl - socials ]
Verwijderd
Bij .nlIcelus schreef op maandag 15 januari 2007 @ 14:26:
[...]
Da's vlot. Heb je via cdwow.nl of .com besteld?
De BrainTrain was inderdaad een Europese versie (NL), de Yoshi was echter een Noord-Amerikaanse versie. Verschil heb ik tot nu toe niet gemerkt, maar dat wordt ook lastig als je de europese versie niet kent.[...]
PAL en NTSC zijn niet van toepassing bij handhelds aangezien dit TV standaarden zijn. Voor DS spellen verstuurt cd-wow normaal gesproken de Europese versies. Enige verschil tussen de Europese en Noord-Amerikaanse versie is dat de Europese versie een taalkeuze optie heeft.
Verwijderd
heb mijn DS terug gebracht naar de winkel, ze krijgen vrijdag een nieuwe binnen....ben benieuwd
even over een gba game (leek me onzinnig om terug een gba topic te gaan opgraven
)
Iemand die rhythm tengoku heeft? Ik heb het onlangs via emu kunnen spelen en heb het meteen besteld over ebay, hopelijk deze week nog binnen via de post
Rhythm tengoku is een ritmespel van de makers van Wario Ware. De levels die ik gespeeld heb zijn te zien in dit youtube filmpje. Het spel is in het Japans, dus je hebt een minime hoeveelheid kennis Japans nodig om het te kunnen spelen (links (hidari) van rechts (migi) kunnen onderscheiden helpt al veel). Als liefhebber van ritmegames vind ik het er waanzinnig leuk uitzien.
Iemand die rhythm tengoku heeft? Ik heb het onlangs via emu kunnen spelen en heb het meteen besteld over ebay, hopelijk deze week nog binnen via de post
Rhythm tengoku is een ritmespel van de makers van Wario Ware. De levels die ik gespeeld heb zijn te zien in dit youtube filmpje. Het spel is in het Japans, dus je hebt een minime hoeveelheid kennis Japans nodig om het te kunnen spelen (links (hidari) van rechts (migi) kunnen onderscheiden helpt al veel). Als liefhebber van ritmegames vind ik het er waanzinnig leuk uitzien.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
ik weet het, het is nutteloos om te posten maar ben nogal blij:
ik heb new super mario bros uitgespeeld!!! (niet dat die heel moeilijk was maar toch
)
ik heb new super mario bros uitgespeeld!!! (niet dat die heel moeilijk was maar toch
feli!McBBvB schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 13:32:
ik weet het, het is nutteloos om te posten maar ben nogal blij:
ik heb new super mario bros uitgespeeld!!! (niet dat die heel moeilijk was maar toch)
ik ben t laatste level nog niet door... had even geen geduld meer alle mogelijkheden uit te testen in t 2e deel van t level zegmaar...
Het spel zelf had ik vrij snel uitgespeeld, maar de sterren deed ik toch weer ietsjes langer over.
Ik kan me nu niet herinneren of ik ze nou allemaal had of dat ik er nog 1 moet.
Ik ben ook bezig met die sterren. Maar waar kan je nu zien hoeveel je er al hebt?
account aanmaken en je sterren hier reggen:stalscu schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 11:42:
Ik ben ook bezig met die sterren. Maar waar kan je nu zien hoeveel je er al hebt?
http://www.nintendo-europe.com/NOE/language_select.jsp
Gaat volgens mij over de sterren in NSMBfreekweb schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 11:47:
[...]
account aanmaken en je sterren hier reggen:
http://www.nintendo-europe.com/NOE/language_select.jsp
het spel zelf is idd snel uitgespeeld maar alle alternatieve uitgangen en alle coins zijn toch soms nog best lastig.Arunia schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 08:49:
Het spel zelf had ik vrij snel uitgespeeld, maar de sterren deed ik toch weer ietsjes langer over.
als je alle sterren (coins) hebt van een wereld staat er in het onderste scherm coins complete...stalscu schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 11:42:
[ Voor 41% gewijzigd door McBBvB op 17-01-2007 12:12 ]
Op het moment dat je de Mario-game kiest die je wilt spelen staat er achter hoeveel sterren je in die game al hebt.stalscu schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 11:42:
Ik zag 'm staan in de lijst van beste games van vorig jaar bij eurogamer volgens mij, dus ben wel heel benieuwd. Misschien toch maar de gok wagen (hou normaal wel van bemani spellen)Boeboe schreef op dinsdag 16 januari 2007 @ 11:11:
even over een gba game (leek me onzinnig om terug een gba topic te gaan opgraven)
Verwijderd
Mag ik alle DS bezitters ook naar dit topic verwijzen: er zijn nu kaartjes te koop voor maar 51 euro waarmee je 30 (!) DS spellen op een backup kan zetten. Dan kun je je dure DS spellen veilig opbergen en deze backups spelen. Het is uiteraard verboden ( helaas wel mogelijk) om de spellen van het internet te downloaden en die op het kaartje te zetten. Dat is nl. piraterij! --> klik hier
Verwijderd
En toen, na 15 uur spelen was opeens mijn Mario and Luigi save foetsie. Wat een schrik is dat als je het spel opstart en je ziet opeens 2 lege save vakjes. Ik snap ook echt niet wat er mis gegaan kan zijn, ik had de dag ervoor nog een heel eind zitten spelen.. De neiging om opnieuw te beginnen is ook niet heel erg groot, dan maar phoenix wright 2..
kerel, ga weg
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.
Verwijderd
Nee, waarom?Verwijderd schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 16:24:
Mag ik alle DS bezitters ook naar dit topic verwijzen?
Dit is sowieso verboden om backups te spelen, ook al heb je de originelen. Ook het "even uitproberen" zoals Boeboe en ik met respectievelijk een emulator en zo'n kaartje doen is in principe niet helemaal legaal, maar wel erg handig (vooral voor vreemde Japanse games waarvan je niet weet wat te verwachten). Verlaagt het risico op een dure miskoop aanzienlijk.Verwijderd schreef op woensdag 17 januari 2007 @ 16:24:
Mag ik alle DS bezitters ook naar dit topic verwijzen: er zijn nu kaartjes te koop voor maar 51 euro waarmee je 30 (!) DS spellen op een backup kan zetten. Dan kun je je dure DS spellen veilig opbergen en deze backups spelen. Het is uiteraard verboden ( helaas wel mogelijk) om de spellen van het internet te downloaden en die op het kaartje te zetten. Dat is nl. piraterij! --> klik hier
Mijn foto's op Flickr.
Overigens de laatste zin ben ik het wel geheel mee eens.Captain N schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 02:54:
[...]
Dit is sowieso verboden om backups te spelen, ook al heb je de originelen. Ook het "even uitproberen" zoals Boeboe en ik met respectievelijk een emulator en zo'n kaartje doen is in principe niet helemaal helemaal niet legaal, maar wel erg handig (vooral voor vreemde Japanse games waarvan je niet weet wat te verwachten). Verlaagt het risico op een dure miskoop aanzienlijk.
Er wordt de laatste tijd globaal over alle consoles en pc veel te veel rotzooi gemaakt.
Ikzelf gebruik het ook om te testen aangezien ik heb gemerkt dat de "demo's" om uit te proberen vaak niet laten zien wat je er nou eigenlijk van moet verwachten.
Ik koop op deze manier veel meer games dan dat ik normaal zou doen. Dus wat dat betreft is het zo slecht nog niet.
Daarnaast wil ik het nog weleens gebruiken om iets samen met mijn vrouwtje te spelen zonder dat ik het spel 2x moet aanschaffen (helemaal netjes is het niet, maar mijn vriendin wil vaak het spel niet hebben omdat ze het anders toch te weinig speelt).
Rechtvaardigen kun je het natuurlijk nooit en iedereen neemt het woord home-brew snel in z'n mond, maar we weten allemaal dat maar een klein deel van de eigenaren van deze apparaatjes echt home-brew zal gaan gebruiken.
wel, een kaartje heb ik niet maar als je een vaag Japans gba spel als rhythm tengoku tegenkomt moet ik toegeven dat een emulator wel nuttig was om over de aankoop te beslissen
Verwijderd
Ik koop al mijn spellen origineel voor de DS: heb er 15. Maar zo een 'backup' kaartje is handig.
1. Je raakt je originele carts niet kwijt als je met vakantie gaat en
2. het is handig om een spel te proberen. Ik moet dat ene Japanse cheerleader spel nog proberen samen met de USA versie en daarna ga ik kijken welke ik origineel ga kopen.
2. het is handig om een spel te proberen. Ik moet dat ene Japanse cheerleader spel nog proberen samen met de USA versie en daarna ga ik kijken welke ik origineel ga kopen.
(psst, beide! Heerlijk goed spel en compleet andere muziek en storyline per spelVerwijderd schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 11:13:Ik moet dat ene Japanse cheerleader spel nog proberen samen met de USA versie en daarna ga ik kijken welke ik origineel ga kopen.
Ik stop ze in mijn tas waar ik ze opberg. Ik raak mijn spellen ook niet kwijt. VreemdVerwijderd schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 11:13:
Who cares. Ik loop even naar de winkel en kijk het winkelpersoneel lief aan en ik test ook een spel. Verder kan ik reviews lezen en weet ik wat ik leuk vind. Ik heb mischien soms een miskoop maar lekker boeiend.2. het is handig om een spel te proberen. Ik moet dat ene Japanse cheerleader spel nog proberen samen met de USA versie en daarna ga ik kijken welke ik origineel ga kopen.
Nee, om dan zonodig lompe excuses te gaan zoeken om spellen te kunnen downloaden vind ik behoorlijk lomp.
disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl
Ik vind homebrew anders wel lachen 
Niet dat ik al een flashcard heb oid, maar ik kan me voorstellen dat het tof is om je eigen programmaatjes te kunnen draaien.
Niet dat ik al een flashcard heb oid, maar ik kan me voorstellen dat het tof is om je eigen programmaatjes te kunnen draaien.
Omelette du fromage!
Homebrew is ook wel leuk. Wat er niet leuk aan is is dat mensen homebrew voor het merendeel als excuus gebruiken om illegaal spellen te spelen.
disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl
Verwijderd
Ik zit vaak in het vliegtuig en heb die lossen carts in me broekzak zitten. Heb er vaak naar lopen zoekendisjfa schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 11:26:
[...]
Ik stop ze in mijn tas waar ik ze opberg. Ik raak mijn spellen ook niet kwijt. Vreemd
[...]
Who cares. Ik loop even naar de winkel en kijk het winkelpersoneel lief aan en ik test ook een spel. Verder kan ik reviews lezen en weet ik wat ik leuk vind. Ik heb mischien soms een miskoop maar lekker boeiend.
Nee, om dan zonodig lompe excuses te gaan zoeken om spellen te kunnen downloaden vind ik behoorlijk lomp.
Ik bestel al mijn spellen als import uit het buitenland en kan moeilijk ff bij play-asia testen.
Zo een cartridge voor 50 euro is gewoon handig en wat andere mensen ermee doen prima, maar zoals gezegd ik speel alleen mijn spellen erop die ik ook bezit.
Als je de officiële DS carrying case van een tientje koopt, heb je dat probleem niet.Verwijderd schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 12:05:
[...]
Ik zit vaak in het vliegtuig en heb die lossen carts in me broekzak zitten. Heb er vaak naar lopen zoeken
Nou we geloven je helemaal hoor.Zo een cartridge voor 50 euro is gewoon handig en wat andere mensen ermee doen prima, maar zoals gezegd ik speel alleen mijn spellen erop die ik ook bezit.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Verwijderd
Ik wil niet met een grote bak continu lopen. Portability gaat het om. Zo een 30 in 1 cassette is daar gewoon prima geschikt voor, lekker handig. Ik heb een hekel aan w4r3z!MetroidPrime schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 13:05:
[...]
Als je de officiële DS carrying case van een tientje koopt, heb je dat probleem niet.
[...]
Nou we geloven je helemaal hoor.
Ik kan je ergernis voorstellen, want ik erger mezelf ook aan mensen die het overduidelijk gebruiken om voor die 50 euro nooit meer een spel in de winkel te hoeven kopen. Er zijn echter weldegelijk mensen die zo'n kaartje hebben gekocht voor die "excuses".disjfa schreef op vrijdag 19 januari 2007 @ 11:26:
Ikzelf heb zo'n kaartje aangeschaft voor de volgende redenen:
1. Homebrew. Ik vind het zelf leuk om te kijken hoe dit werkt, en test mijn code dus ook op mijn DS. Er zijn ook veel applicaties en games vrij beschikbaar die zeker de moeite waard zijn. Denk bijvoorbeeld aan ScummVM en Moonshell.
2. Het testen van games. Hoewel ik het niet helemaal met je eens ben dat je overal zonder gedoe zomaar even een game kunt testen (hier in Japan kan dat sowieso nooit), heb je gelijk dat er dingen bestaan als reviews. Echter, dit blijven meningen van mensen, en die moeten overeenkomen met je eigen mening. Neem bijvoorbeeld Red Steel op de Wii, daar valt echt niks te breien van die reviews. Een ander voorbeeld is mijn moeder, die een DS heeft, maar niet heel goed is in spelletjes. Ze vindt platformspelletjes leuk en qua stijl zou Kirby Canvas Curse uitstekend bij haar smaak passen. Ik weet echter niet of het wel geschikt is voor haar, aangezien je met de stylus aan de slag moet ipv met de knoppen. Deze game voor haar kopen zou een grote gok zijn, omdat het dus wellicht te moeilijk voor haar is. Nu heb ik met Engelstalige games over het algemeen niet echt miskopen gedaan en voldoen de beschikbare reviews meestal wel. Japanse games is echter een heel ander verhaal, en dus ook een van de voornaamste redenen dat ik het kaartje heb aangeschaft. Probeer jij er maar eens achter te komen of een of andere obscure Japanse game speelbaar is met jou hoeveelheid kennis van de taal, als je er uberhaupt al een review van kunt vinden.
Overigens wil ik hier nog aan toevoegen dat ik ook een copybox/bootloader heb voor de SNES, N64, en Gamecube. Toch heb ik hiervoor bij elkaar een stuk of 400 originele games, meer dan het aantal roms dat ik op diskettes of mini-DVD's heb staan. Ook voor deze systemen gebruik ik het voornamelijk om Japanse games te proberen, zodat ik weet welke de moeite waard zijn. Probeer bijvoorbeeld maar eens goeie reviews te vinden van Super Famicom spellen (en dan niet alleen de bekende games zoals Chrono Trigger of Mario RPG oid). Probeer bijvoorbeeld maar eens een review te vinden van het erg leuke "Dolucky's A League Soccer". Veel zal je er waarschijnlijk niet tegenkomen. Ik heb deze game gespeeld op mijn copybox en daardoor besloten hem op te sporen (wat inmiddels gelukt is
Voor de DS is dit niet anders. Ik heb die flash cart nu iets van een week, en heb inmiddels al vier games gekocht die ik anders nooit gekocht zou hebben.
Mijn foto's op Flickr.
Verwijderd
Ik dacht dat ik laatst ergens iets gelezen had dat er dit jaar een nieuwe DS uit zou komen. Is daar iets over bekend?"
Ik kan er alleen nergens waar ik altijd kom iets over vinden, heb ik het anders misschien gedroomd of zo
Ik kan er alleen nergens waar ik altijd kom iets over vinden, heb ik het anders misschien gedroomd of zo
Vraagje:
Ik heb hier een DS van een klant liggen maar de DS vraagt om een password zodra ik de DS browser start. Kan dit ge-reset worden? Klant is de code kwijt namelijk.
Ik hoor het wel,
thnx alvast
Ik heb hier een DS van een klant liggen maar de DS vraagt om een password zodra ik de DS browser start. Kan dit ge-reset worden? Klant is de code kwijt namelijk.
Ik hoor het wel,
thnx alvast
R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X
Voorzover ik weet moet de browser cartridge terug naar Nintendo om gereset te worden.OMD schreef op maandag 22 januari 2007 @ 16:32:
Vraagje:
Ik hoor het wel,
thnx alvast
Hij viel uit de boot, het duurde maar even. Nu is hij dood, de rest van zijn leven.
Volgens het operaforum niet:Wobcat schreef op maandag 22 januari 2007 @ 17:35:
[...]
Voorzover ik weet moet de browser cartridge terug naar Nintendo om gereset te worden.
Dit werkt echter alleen voor de JPN versie.You can reset your password and settings by holding a+b and both shoulder buttons L+R while the browser is starting up.
edit:
De Europese versie MOET dus terug worden gestuurd. De geheugencartridge MOET ook meegezonden worden!
De Europese versie MOET dus terug worden gestuurd. De geheugencartridge MOET ook meegezonden worden!
[ Voor 12% gewijzigd door vanThijs op 22-01-2007 17:52 ]
Ik vroeg me af wat de gemiddelde Tweaker allemaal vor accesoires bij zijn of haar DS heeft, zoals pouches, tasjes, screen protectors, gekke stylussen etc.
En wie weet waar een thumb strap te bestellen is (niet via Nintendo, 15 euro vindt ik een belachelijke prijs).
En wie weet waar een thumb strap te bestellen is (niet via Nintendo, 15 euro vindt ik een belachelijke prijs).
Verwijderd
In Duitsland heb ik een tasje gekocht, mooi ding voor iets van 12,50 euro (bij de Saturn, een warenhuis). Ik heb hier op tweakers van een andere user een thumb strap gekocht, nog niet echt gebruikt verder (omdat ik momenteel mario 64 niet speel), maar het werkt voor dit spel (en metroid prime) wel goed.Schweino schreef op maandag 22 januari 2007 @ 17:50:
Ik vroeg me af wat de gemiddelde Tweaker allemaal vor accesoires bij zijn of haar DS heeft, zoals pouches, tasjes, screen protectors, gekke stylussen etc.
Ik ga nu een grotere styllus kopen zodra ik er 1 in de winkels zie liggen.
Ik heb niks. Ik gooi ook al die doosjes weg. Ik game alleen.
Gevonden na 20 seconde googlen: http://my.opera.com/community/forums/topic.dml?id=172923OMD schreef op maandag 22 januari 2007 @ 16:32:
Vraagje:
Ik hoor het wel,
thnx alvast
How to reset your password (European Version)
Things needed:
Action Replay Max Duo GBA/DS
Windows XP(If you want to transfer my save;Mac users will have to use Virtual PC)
GBA Game
Opera DS Browser(Of course)
1. Install Action Replay Software.
2. Plug Action Replay Max into GBA Slot in your DS.
3. Place any GBA game into the GBA slot of your Action Replay Max(so you can boot it on your DS. NOTE: This can not be the Memory Expansion)
4. Place Nintendo DS Browser cartridge into the DS slot in the Action Replay
5. Open the Action Replay software.
6. Go to Max Drive DS and go to manage and swap saves, then click on 'Online community server'
7. It will connect, scroll down until you see "Opera DS Browser" and click on the + sign
8. You will find something that says "Opera DS Broswer Password Reset"
"Restore to your Opera DS Browser. It will reset ALL settings."
(I think the R is cut off)
9. Click on Opera DS Browser Password Reset and click on the arrow thats going < way. (left) and it will transfer.
10. Once it is done transfering, connect your console. A screen may come up saying "Found new hardware." Just follow the instructions.
11. Now press back 2 times. Click on "Restore my game cart save" and click on "My PC database" Click on the Opera game save, and press next. It should restore.
12. Take out the Opera browser game cart. And put it in the DS slot, and put the memory expansion in the GBA slot.
Start it up, and there ya go, no password.
Tutorial made by metroid.
Thanks to Jeremysr for the idea.
Foute post. knip dus.
[ Voor 70% gewijzigd door Turfschipper op 23-01-2007 01:41 ]
Verwijderd
Ik heb laatst een aantal stylussen van Hori gekocht die in een DS Lite passen. Ze zijn uitschuifbaar en daardoor een stuk langer dan de standaard stylussen, voor mij perfect in ieder geval. Ze zijn te koop bij de MM..Verwijderd schreef op maandag 22 januari 2007 @ 20:38:
[...]
In Duitsland heb ik een tasje gekocht, mooi ding voor iets van 12,50 euro (bij de Saturn, een warenhuis). Ik heb hier op tweakers van een andere user een thumb strap gekocht, nog niet echt gebruikt verder (omdat ik momenteel mario 64 niet speel), maar het werkt voor dit spel (en metroid prime) wel goed.
Ik ga nu een grotere styllus kopen zodra ik er 1 in de winkels zie liggen.
Verwijderd
Aangezien ik het in de openingspost niet kan vinden dan maar de (wellicht al meerdere malen gestelde, maar ja) vraag;
Wat is het wezenlijke verschil tussen de DS en de DS Lite, buiten de uiterlijke kenmerken uiteraard?
-edit-
Ik heb al wat artikellen gevonden.
Ik vond wel ergens wat opmerkingen dat de pijltjestoetsen in vergelijking met de DS Phat dusdanig geslonken zijn dat het niet altijd even fijn is, zeker schuin lopen wil nog wel eens een probleem opleveren.
Iemand die dit probleem herkent of kan ontkrachten?
Wat is het wezenlijke verschil tussen de DS en de DS Lite, buiten de uiterlijke kenmerken uiteraard?
-edit-
Ik heb al wat artikellen gevonden.
Ik vond wel ergens wat opmerkingen dat de pijltjestoetsen in vergelijking met de DS Phat dusdanig geslonken zijn dat het niet altijd even fijn is, zeker schuin lopen wil nog wel eens een probleem opleveren.
Iemand die dit probleem herkent of kan ontkrachten?
[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 23-01-2007 21:33 ]
Ik heb met de Lite gewoon Mario 64 uitgespeeld, zonder thumbstrap overigens want dat lijkt me echt niks, en heb nergens last van gehad dat de D-pad te klein was. Integendeel, vond het erg prettig gamen
Heb mijn DS geskinned!
Een winkeltje bij ons in Sint-Niklaas had een hoop skins van decalgirl.com ingekocht (ze verkopen wel vaker uniek spul bij ons in die winkel
) waardoor ik ze eens van dichtbij kon beoordelen. Voor zo'n 10 euro eentje naar huis genomen en meteen aangepast 

Past perfect, en gaat er zonder kleefrestanten ook weer netjes af. Een aanrader.
Terwijl ik dan toch met de camera bezigwas heb ik meteen even een foto genomen van mijn DS gamescollectie (waar ik stiekem toch wel trots op ben).
De foto is te bekijken op http://www.boe2.be/pictures/ds03.jpg
Een winkeltje bij ons in Sint-Niklaas had een hoop skins van decalgirl.com ingekocht (ze verkopen wel vaker uniek spul bij ons in die winkel

Past perfect, en gaat er zonder kleefrestanten ook weer netjes af. Een aanrader.
Terwijl ik dan toch met de camera bezigwas heb ik meteen even een foto genomen van mijn DS gamescollectie (waar ik stiekem toch wel trots op ben).
Sorry maar ik vind het zonde van de DS... zou niet snel gaan skinnen zelf.
Zit verder echt met smart te wachten op Theme Park DS & Sim City DS....die japanners hebben em al bijna volgens mij..
Zit verder echt met smart te wachten op Theme Park DS & Sim City DS....die japanners hebben em al bijna volgens mij..
God allejezus. Ik had altijd al een klik in de hoek van m'n zwarte Lite, maar wou me niet tot support wenden. Maar vanmorgen open ik m'n DS en breekt gewoon dat rotatiepunt af vanaf het lichtje. Ik heb support gemailed, hoop dat ze dit dekken en ik weet dat 't volgens mij common problemen waren. M'n 1e DS had ik zelf opgefuckt, en daardoor ben ik deze altijd in een case gaan vervoeren. Valt ie alsnog uit elkaar... Evengoed toch ook slecht? 
Boven willen ze zeker niet dat ik een werkzame DS heb
[ Voor 29% gewijzigd door apNia op 26-01-2007 12:23 ]
Hory clap man.. geen gekke dingen mee gebeurd verder ? (laten vallen ofzo)
Fijne collectie die je daar hebt Boeboe. Die skin is echter niet geheel naar mijn smaak hehe.
Dan heb ik liever zo'n hardcase met een leuk kleurtje erop. (vast al gepost hier)
Fijne collectie die je daar hebt Boeboe. Die skin is echter niet geheel naar mijn smaak hehe.
Dan heb ik liever zo'n hardcase met een leuk kleurtje erop. (vast al gepost hier)
Verwijderd
Daar zal support toch echt wel goed mee omgaan, de "cracked hinge" is iets wat wel vaker voorkomt. Succes met je DSLite, gelukkig issie het waard om er moeite in te steken.. =)apNia schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 12:22:
God allejezus. Ik had altijd al een klik in de hoek van m'n zwarte Lite, maar wou me niet tot support wenden. Maar vanmorgen open ik m'n DS en breekt gewoon dat rotatiepunt af vanaf het lichtje. Ik heb support gemailed, hoop dat ze dit dekken en ik weet dat 't volgens mij common problemen waren. M'n 1e DS had ik zelf opgefuckt, en daardoor ben ik deze altijd in een case gaan vervoeren. Valt ie alsnog uit elkaar... Evengoed toch ook slecht?
Ik zag vandaag Magicla Starchild liggen in de winkel, heeft iemand ervaringen met dit spel?
Jammer dat ze bij Phoenix Wright 2 het melodietje (als je op het goed spoor zit in Phoenix Wright 1) veranderd hebben. Dat was echt zo'n vet deuntje als dat er in kwam.
Gelukkig breekt het het spel niet
.
Gelukkig breekt het het spel niet
[ Voor 13% gewijzigd door Jerry op 27-01-2007 19:02 ]
Ik heb net vanmiddag een zwarte DS lite gekocht, direct aan de lader gehangen en net voor het eerst aangezet.
Wat blijkt... ik heb 1 pixel in het bovenste scherm die continu groen blijft
Moet ik nu contact opnemen met Nintendo om hem om te ruilen, of gaat dat omruilen via de winkel waar ik hem heb gekocht ? (Intertoys in dit geval)
Wat blijkt... ik heb 1 pixel in het bovenste scherm die continu groen blijft
Moet ik nu contact opnemen met Nintendo om hem om te ruilen, of gaat dat omruilen via de winkel waar ik hem heb gekocht ? (Intertoys in dit geval)
Vaak doen ze in eerste instantie moeilijk over dat scheurtje. Het hangt er vlgens mij ook een beetje vanaf wie jou op dat moment helptapNia schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 12:22:
Ik vond het zelf de moeite niet waard om de DSlite op te sturen voor zo`n scheurtje (ze deden bij mij moeilijk), dus ben ik heel creatief geweest met secondelijm...en nu scheurt ie niet. Met een nieuwe kan dit dus ook weer gebeuren, omdat ze de behuizing van de DSlite nog steeds niet aangepast hebben.

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A
Volgens mij heeft hij het niet over een scheurtje, maar over een afgebroken scharnier ?
Dat lijkt mij niet echt fijn gamen en het lijkt me ook niet dat ze daar moeilijk over zullen doen.
"Eh.. nee hoor meneer.. dat eh.. hoort.. uhm.. zo..? Valt niet onder de garantie"
Dat lijkt mij niet echt fijn gamen en het lijkt me ook niet dat ze daar moeilijk over zullen doen.
"Eh.. nee hoor meneer.. dat eh.. hoort.. uhm.. zo..? Valt niet onder de garantie"
Verwijderd
Als het goed is kan je daar gewoon mee terug naar de winkelSupershiva schreef op zaterdag 27 januari 2007 @ 20:43:
Ik heb net vanmiddag een zwarte DS lite gekocht, direct aan de lader gehangen en net voor het eerst aangezet.
Wat blijkt... ik heb 1 pixel in het bovenste scherm die continu groen blijft![]()
toe gaan, als ze moeilijk gaan doen: gewoon doorzettten!
149 139 euro is de laagste prijs waarvoor ik een DS Lite heb kunnen vinden, bij de MediaMarkt. Zijn er plaatsen met lagere prijzen? Ik heb m'n broertje overgehaald er één te kopen
AMD Phenom II X4 955BE 960~3720MHz @ 1,4V | Scythe Mugen 2 Rev. B | Gigabyte GA-770TA-UD3 R1.0 F2 | GeIL DDR3 Black Dragon DC 8GB GB34GB1600C8DC @ 1,6V 1600MHz 8-8-8-28 2T tRC34 | Asus nVidia GeForce GTX670 DC2OG | Intel X-25M 80GB | Corsair TX650W
Zie je DM.
Mijn foto's op Flickr.
nee ik bewaar 'm altijd heel netjes in een case...KeN. schreef op vrijdag 26 januari 2007 @ 22:11:
Hory clap man.. geen gekke dingen mee gebeurd verder ? (laten vallen ofzo)
ik heb tech gemailed van nintendo, hopelijk springen ze er goed mee om...
Je kan hem overal voor 149 euro krijgen, zag hem juist gisteren bij de MM in Amsterdam voor 139 eurojelbo schreef op zondag 28 januari 2007 @ 14:15:
149 euro is de laagste prijs waarvoor ik een DS Lite heb kunnen vinden, bij de MediaMarkt. Zijn er plaatsen met lagere prijzen? Ik heb m'n broertje overgehaald er één te kopen
"For although dreams are in all of us, few hands may grasp their moth-wings without tearing them"
~ H.P. Lovecraft
Yup, was even mis. Ik bedoel €139.S913 schreef op zondag 28 januari 2007 @ 15:34:
[...]
Je kan hem overal voor 149 euro krijgen, zag hem juist gisteren bij de MM in Amsterdam voor 139 euro
AMD Phenom II X4 955BE 960~3720MHz @ 1,4V | Scythe Mugen 2 Rev. B | Gigabyte GA-770TA-UD3 R1.0 F2 | GeIL DDR3 Black Dragon DC 8GB GB34GB1600C8DC @ 1,6V 1600MHz 8-8-8-28 2T tRC34 | Asus nVidia GeForce GTX670 DC2OG | Intel X-25M 80GB | Corsair TX650W
Er komt een Mortal Kombat game naar de DS. Hopelijk wordt dat een 2D Mortal Kombat, en niet een 3D versies. Al die 3D versies vind ik maar niks, en op de DS lijkt me het graphic technisch gezien ook niet handigste optie.
Mijn foto's op Flickr.
Waarom moet dat over een DM (direct message neem ik aan?). Mag de rest niet weten waar DS lite goedkoper te krijgen is?
Omdat ik er zelf eentje voor de verkoop heb, maar het niet de bedoeling is dat je op het forum met je spullen gaat leuren.
Maar omdat je er naar vraagt, ik heb deze nieuwe limited edition DS Lite en spel in de verkoop:

Voor prijzen of wat dan ook met betrekking tot de verkoop van dit mooie apparaatje verwijs ik dus opnieuw naar de DM functie (of e-mail).

Voor prijzen of wat dan ook met betrekking tot de verkoop van dit mooie apparaatje verwijs ik dus opnieuw naar de DM functie (of e-mail).
Mijn foto's op Flickr.
^^^ met hemtweak_dude schreef op zondag 28 januari 2007 @ 16:35:
[...]
Waarom moet dat over een DM (direct message neem ik aan?). Mag de rest niet weten waar DS lite goedkoper te krijgen is?
* pven zoekt er ook nog een
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Verwijderd
Ik heb voor de kerst ontdekt dat ik een scheurtje heb bij mijn DS en toen Nintendo gebeld en die zeiden dat ik na oud en nieuw moest terug bellen ,omdat men met de kerst niet veel doen.
Nu hebben ze helaas de DS lite white covers niet op voorraad en moet ik later bellen. Het probleem met het scharnierpunt is gewoon sevice, want ik ken dit probleem ook met mijn laptop (3x acer).
Dus voor een ieder met het zelfde probleem kun je Nintendo bellen, Service is goed.
Nu was ik met de kerst ook mijn DS browser geheugen pack kwijt en heb dat gemeld bij Nintendo en men bood mij een compatible kaart aan die hiervoor geschikt was. Nu had ik in het verleden ook wel eens shit met mijn Gba en daarbij hielpen ze ook perfect. Moet zeggen Nintendo heeft een super goede service en dat wilde ik even melden.
Nintendo service al meer dan 20 jaar gewoon Super, it Rulez.
Nu hebben ze helaas de DS lite white covers niet op voorraad en moet ik later bellen. Het probleem met het scharnierpunt is gewoon sevice, want ik ken dit probleem ook met mijn laptop (3x acer).
Dus voor een ieder met het zelfde probleem kun je Nintendo bellen, Service is goed.
Nu was ik met de kerst ook mijn DS browser geheugen pack kwijt en heb dat gemeld bij Nintendo en men bood mij een compatible kaart aan die hiervoor geschikt was. Nu had ik in het verleden ook wel eens shit met mijn Gba en daarbij hielpen ze ook perfect. Moet zeggen Nintendo heeft een super goede service en dat wilde ik even melden.
Nintendo service al meer dan 20 jaar gewoon Super, it Rulez.
Verwijderd
Ik mis electro plankton in je collectieBoeboe schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 20:26:
Heb mijn DS geskinned!
Een winkeltje bij ons in Sint-Niklaas had een hoop skins van decalgirl.com ingekocht (ze verkopen wel vaker uniek spul bij ons in die winkel) waardoor ik ze eens van dichtbij kon beoordelen. Voor zo'n 10 euro eentje naar huis genomen en meteen aangepast
[afbeelding]
[afbeelding]
bwa, puur eigen mening natuurlijk, maar ik vond electroplankton er altijd al ongelofelijk crappy uitzien
Verwijderd
Met sinterklaas was de DS bij diverse zaken 99 euro.....S913 schreef op zondag 28 januari 2007 @ 15:34:
[...]
Je kan hem overal voor 149 euro krijgen, zag hem juist gisteren bij de MM in Amsterdam voor 139 euro
Mag ik vragen welk spel die links van mario kart is???Boeboe schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 20:26:
En ik wil ook final fantasy 3
Dit topic is gesloten.