Verwijderd schreef op zaterdag 17 februari 2007 @ 17:22:
[...]
Op de PC kan je natuurlijk ook pokerrooms downloaden waar je No Limit hold'em kan spelen en niet Limit zoals bij 42 spel klassiekers, ikzelf vind ook altijd na 3 mins pas 1 iemand bij 42 spel klassiekers heb geen idee waar het aan ligt.
Ik speel het inderdaad op de pc, maar ik heb geen laptop en ik vind het wel heerlijk om in bed met een half oog op de tv wat te pokeren. Ik heb nu een nieuw pokerspel voor de ds waar je ook zonder limiet kan spelen, maar die is helaas niet online te spelen. Dus ik dacht, dan pak ik de 42 in 1 klassiekers.
Mmm, toch maar weer eens de router nakijken, heb net een nieuwe en ik kon wel connecten, dacht dat alles dus goed stond.
Ik ben nu verslingerd aan hotel dusk room 215. Ik had touch detective net uitgespeeld (niet echt een aanrader) en ben gek op point en click adventures en hotel dusk is echt 100% wat ik leuk vind. Heel goede controls, het speelt heerlijk weg. Alleen de save knop zit wat verstopt en je kan alleen saven als je niet met iemand aan het praten bent, dat is een heel klein minpuntje (de gesprekken duren nogal lang). Mijn nachtrust gaat er wel aan, gisteren tot 02:00 gespeeld
Ik meen dat broken sword ook zou uitkomen voor de DS? Iemand die die al heeft of meer info heeft?
[
Voor 31% gewijzigd door
Verwijderd op 19-02-2007 15:15
]