Nintendo DS (Lite) - Deel 18 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 28.639 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Y's tactics.
Zelfs als je een Y's fan bent: NIET kopen, tenzij het is om uit te stallen in je Y's collectie. Echt wel men slechtste aankoop in jaren :X

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaLeX
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

CaLeX

Maar NC'walst'liever

Boeboe schreef op woensdag 24 januari 2007 @ 20:26:
Heb mijn DS geskinned!

Een winkeltje bij ons in Sint-Niklaas had een hoop skins van decalgirl.com ingekocht (ze verkopen wel vaker uniek spul bij ons in die winkel :)) waardoor ik ze eens van dichtbij kon beoordelen. Voor zo'n 10 euro eentje naar huis genomen en meteen aangepast :)

[afbeelding]
[afbeelding]

Past perfect, en gaat er zonder kleefrestanten ook weer netjes af. Een aanrader.
Terwijl ik dan toch met de camera bezigwas heb ik meteen even een foto genomen van mijn DS gamescollectie (waar ik stiekem toch wel trots op ben).
De foto is te bekijken op http://www.boe2.be/pictures/ds03.jpg
Vind de uitkomst erg lelijk, linksboven aan de binnenkant krult het al helemaal :/

offtopic:
[DPC]Noizy Cows Join ons op RC5-72,OGR-25,TSC,DPAD of R@H. JOIN de grootste van DPC 4 more FUN, STATS and FLUSHING

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

krullen? Er krult helemaal niets, alles zit perfect! De DS Lite maakt een buiging aan de binnenkant aan de uiteinden (met een uitsparinkje voor de bumpertjes), misschien vandaar de verwarring? Ook de lichtinval doet het reliëf aan de linkerkant er beter uitkomen dan aan de rechterkant.

*edit* zou trouwens een vreemd verschijnsel zijn. De bekleding is een soort dunne rubber die je er zo kan afpellen als je erin slaagt er een vinger onder te krijgen (luchtvrij, zowat als de screenprotectors). Het zijn GEEN klassieke stickers

[ Voor 60% gewijzigd door boe2 op 30-01-2007 13:18 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4ourty2
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Weet iemand een importwinkel in de buurt van zwolle die ff3 verkoopt? of anders de europese release datum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaLeX
  • Niet online

CaLeX

Maar NC'walst'liever

Boeboe schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 13:14:
krullen? Er krult helemaal niets, alles zit perfect! De DS Lite maakt een buiging aan de binnenkant aan de uiteinden (met een uitsparinkje voor de bumpertjes), misschien vandaar de verwarring? Ook de lichtinval doet het reliëf aan de linkerkant er beter uitkomen dan aan de rechterkant.
Ok, dan geven we de lichtval de schuld :p

offtopic:
[DPC]Noizy Cows Join ons op RC5-72,OGR-25,TSC,DPAD of R@H. JOIN de grootste van DPC 4 more FUN, STATS and FLUSHING

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ari3
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Play-Asia heeft deze week SNK vs. Capcom Card Fighters in de aanbieding voor €15. Dit was een van de beste spellen op de NeoGeo Pocket. Waarschijnlijk verkoopt deze snel uit, dus wacht niet te lang.

Ook zag ik dit spel voor €15, Magic Taizen. Kent iemand dat? het is een titel van Nintendo zelf maar ik had er nog nooit van gehoord. Heeft iemand dit al eens gespeeld?

"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

omg wat is hotel dusk: room 215, een awesome game, zwartwit geanimeerde personages op een 3d achtergrond zonder enige pixelatie _/-\o_ _/-\o_ Afbeeldingslocatie: http://nintenblog.free.fr/images/2006/ds/hotel_dusk_room_215_e3_20060511.jpg

en ik hou van noir detectives _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

je hebt hem al? mooi, ik had hem ook al willen bestellen, maar wil eerst nog rhythm tengoku uitspelen.
Naar het schijnt is het zoals Another Code, maar dan met meer diepgang, klopt dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 13:33:
omg wat is hotel dusk: room 215, een awesome game, zwartwit geanimeerde personages op een 3d achtergrond zonder enige pixelatie _/-\o_ _/-\o_ [afbeelding]

en ik hou van noir detectives _/-\o_
Lijkt mij ook eeen geweldig spel! Waarschijnlkijk krijg ik hem morgen te spelen, ben zeer benieuwd!

edit: Nou, dat is toevallig, 5 minuten later wordt het pakje bezorgd, ben benieuwd!:D.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 31-01-2007 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024

Captain N

Back in NL. T_T

Boeboe schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 13:14:

*edit* zou trouwens een vreemd verschijnsel zijn. De bekleding is een soort dunne rubber die je er zo kan afpellen als je erin slaagt er een vinger onder te krijgen (luchtvrij, zowat als de screenprotectors). Het zijn GEEN klassieke stickers
No offence uiteraard, maar ik snap niet dat je (of wie dan ook) zo'n skin op wat voor manier dan ook mooi kan vinden. Hoe je het ook went of keert, het blijft een plakplaatje op een mooi apparaat. Een plaatje dat overduidelijk een plaatje geplakt op iets moois eronder is. En het plaatje is nog lelijk ook imo. Het lijkt op een Ferrari kopen, en er dan Suzuki Alto wieldoppen op zetten (nu heb ik geen drol verstand van auto's, maar voor een leek als ik klinkt dat redelijk als hetzelfde idee). Wat stelt je skin uberhaupt voor eigenlijk? Een basketbal of zo? En nogmaals, no offence uiteraard, maar ik vind het getuigen van een (hele) grote wansmaak. :P ;)

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na een paar uurtjes hotel dusk gespeeld te hebben moet ik zeggen dat het echt een heel leuk spel is. Leuk gedaan grafisch, leuk verhaal, daarnaast speelt het ook heel lekker( niet geheel onbelangrijk natuurlijk :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ecco
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-08-2014
Verwijderd schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 17:55:
Na een paar uurtjes hotel dusk gespeeld te hebben moet ik zeggen dat het echt een heel leuk spel is. Leuk gedaan grafisch, leuk verhaal, daarnaast speelt het ook heel lekker( niet geheel onbelangrijk natuurlijk :P )
Waar ik benieuwd naar ben is hoe lang het spel is. Another Code was ik namelijk binnen 5 uur doorheen en dat was imho dus eerder een demo dan een spel te noemen.

It's over between me and words. I'd love to stick around and exploit them each, but it's all becoming quite predictable. Eventually, they will all be used and I'd have to come up with fake words and that would be way too cnoofy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

*knikt* echt wel spijtig, want another code had enkele HEEL originele puzzels die de DS gebruikte op manieren die ik nog steeds nergens anders ben tegengekomen (die pers...verdorie dat duurde lang eer ik die uitgevist had) en ook de art was zeer aardig. Dit lijkt eerder wat op een kruising tussen phoenix wright en another code, wat voor mij zeer dicht in de buurt van de perfecte adventure komt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phoenix
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06-01 11:21
Zojuist Hotel Dusk uitgespeeld. Het is wat kort (ik was met 13-15 uurtjes klaar, kon nog sneller), maar het verhaal is best leuk. Ik zie het als een interactief boek/film welke de moeite waard is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 30 januari 2007 @ 08:56:
[...]

Met sinterklaas was de DS bij diverse zaken 99 euro.....
Dat was de phat versie, de lite is afaik nooit goedkoper geweest dan 139, alleen met kerst had je wat bundel-packs bij sommige zaken.

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En het plaatje is nog lelijk ook imo. Het lijkt op een Ferrari kopen, en er dan Suzuki Alto wieldoppen op zetten (nu heb ik geen drol verstand van auto's, maar voor een leek als ik klinkt dat redelijk als hetzelfde idee)
Gaat niet lukken want de remschijven van Ferrari's zijn groter dan de wielen onder een alto ;)

Zijn er de laaste tijd nog goede DS games uitgekomen? heb al een tijdje niks met mijn DS gedaan wegens tijdgebrek. Tot FF3 heb ik het bijgehouden, is er daarna nog iets leuks uitgekomen (in de vs is goed genoeg, hoeft niet in de eu)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Ben nu bezig met Elite Beat Agents echt en supertof spel, zit nu bij de derde moeilijkheidsgraad, erg lastig en verslavend, had eigenlijk gedacht dat het niks voor mij was, maar is echt supertof om te doen :). Heb ook Phoenix Wright, Justice for All, ook weer supertof, al was de muziek uit deel 1 beter en had er wel wat meer vernieuwing in gemogen, maar toch weer een aanrader.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karlok[JY-616]
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-08 22:49
Magic schreef op woensdag 31 januari 2007 @ 21:33:
[...]

Dat was de phat versie, de lite is afaik nooit goedkoper geweest dan 139, alleen met kerst had je wat bundel-packs bij sommige zaken.
Onee?? Afbeeldingslocatie: http://home.wxs.nl/~klwong/1.jpg :+

Vleuten 4x430wp Oost Schuin dak 25°, 5x430wp Zuid plat dak 13°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sur_G
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Sur_G

Like u Don't Know me?

Iemand die Starfox Command ergens in de shappen heeft zien staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Was alleen in Den Haag of Rijswijk toch ?? Vond dat zoo nep :/

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Zeer binnenkort komt FF6 uit voor de gba in de US. Deze hoop ik zo snel mogelijk te kunnen importeren, zal veel goedmaken voor de matige FF3 :). Nog mensen die hier naar uitkijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:54
Boeboe schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 12:42:
Zeer binnenkort komt FF6 uit voor de gba in de US. Deze hoop ik zo snel mogelijk te kunnen importeren, zal veel goedmaken voor de matige FF3 :). Nog mensen die hier naar uitkijken?
WTF? FF3 matig? Ik vind hem super! Maar ja, ieder zijn eigen mening natuurlijk.
Ik hoop nog steeds dat SE slim wordt en alle oudere FF's in het huidige nieuwe jasje gaat stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Staip
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 13-09 01:25
Boeboe schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 12:42:
Jazeker, dan is de collectie compleet GBA I-II, DS III, GBA IV, GBA V en dan GBA VI en dan de rest vd collectie op de ps1/ps2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Arunia schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 12:48:
[...]

WTF? FF3 matig? Ik vind hem super! Maar ja, ieder zijn eigen mening natuurlijk.
Ik hoop nog steeds dat SE slim wordt en alle oudere FF's in het huidige nieuwe jasje gaat stoppen.
ja matig :P. Graphics waren aardig, maar bij iedere overgang een anderhalve seconde moeten laden vind ik onaanvaardbaar op een handheld (zelfs om de victorypose te tonen op het einde van een gevecht ging het scherm iedere keer even zwart, werkt niet echt motiverend). Een verhaallijn ontbrak compleet. Ze hebben geprobeerd om extra verhaalelementen toe te voegen, maar het resultaat is gewoon om te huilen. Ik heb geen gevoel dat ik een held ben die een episch verhaal doormaakt. Nee, ik wandel gewoon van locatie naar locatie om daar wat enemies neer te meppen. Qua extra's en bonusgames is het ook al niet echt boeiend. Je hebt de moogle toestanden, maar daarmee heb je het wel gezien. Het jobsysteem is degelijk, maar is toch stukken beter uitgewerkt in de daaropvolgende FF games. Moraal: retro betekent niet automatisch dat het goed is. Ik had een hekel aan NES rpg's en hiermee werd ik eraan herinnerd waarom dit zo is :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-09 08:54

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Vind ik ook uitermate irritant..

Ik haat random encounters al, maar wou dat vergeten voor een klassieker van dit formaat. Maar voor mij heeft 't echt het spel doodgeslagen.. constant die fucking wisseling, laaaange animaties die ik niet kan quiten... vind dat echt een tekort aan testen geweest...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Ah ok, daar kan ik wel wat in vinden.
Grafisch vond ik het er best mooi uit zien voor de DS en zo'n groot spel.
Daarbij vallen die "lange" zwarte beelden tussendoor me eigenlijk niet op.
De animaties ben ik gewend van andere RPG's, aangezien het daar ook regelmatig is. De Victory pose is dan eigenlijk wel vervelend, maar daar heb ik zelf eigenlijk niet zo heel erg veel last van.
Het verhaal vind ik bij lange na niet zo goed als FFVII (maar dat is dan ook mijn favoriete spel aller tijden) en het job systeem vind ik eigenlijk wel grappig alhoewel het misschien een beetje overdone is met de hoeveelheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 21:57

S2S

Ik kom op het moment niet op nintendowifi met mijn DS, iemand anders hier ook last van?
Error op nintendo.com geeft aan dat het waarschijnelijk een netwerk probleem is bij Nintendo en mss bij mij thuis, maar dat laatste lijkt sterk, want normaal werkt het wel

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Ik had er gisterenavond laat geen problemen mee.
Maar: "het heeft gewerkt" zegt natuurlijk absoluut niets. Er kan altijd een probleem ontstaan, dus als het nog niet werkt, zou ik toch even bij jou thuis kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

woot nog meer goed nieuws

http://www.destructoid.com/spore-ds-confirmed--29574.phtml

Spore is coming to the DS _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
Zie ook: FFVI site

Ziet ernaar uit dat het script en naamgeving aangepast is!

Edgar wordt nu als ‘Machinist’ aangeduid, dit was in de niet-Japanse versie een leeg veld. De Moogles hebben ‘Moog’ voorzetsels ipv ‘Ku’. ;)
Afbeeldingslocatie: http://www.siliconera.com/news/0702/ff6a2.jpg

Doomgaze heeft z'n oorspronkelijke naam Deatgaze terug.
Afbeeldingslocatie: http://www.siliconera.com/news/0701/ff6aloc.jpg

[ Voor 81% gewijzigd door Icelus op 02-02-2007 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Gaaf! Daar ben ik heel erg blij mee! Misschien dat ik deze toch voor de PC ga halen, maar het is altijd leuk om de DS als optie te hebben. Dit soort dingen zijn leuk om onderweg te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaLeX
  • Niet online

CaLeX

Maar NC'walst'liever

nero355 schreef op donderdag 01 februari 2007 @ 12:24:
[...]

Was alleen in Den Haag of Rijswijk toch ?? Vond dat zoo nep :/
Jup MM is francise

offtopic:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand ook een lijst van wat de afgelopen 3 maanden in de VS én EU is uitgekomen, bij voorbaat dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb onlangs een DS Lite gehaald (nou ja ok met Kerst dan) en ben nu redelijk snel bezig met games te verzamelen en ze ook te importeren. (Free worldwide shipping is fijn :) )

Anyways ik ben nu een beetje aan het spelen met FF III en ik wil graag wat van de extra's unlocken zoals de Onion Knight. Maar om dat te doen zal je zowieso met een andere player emails via Mognet moeten uitwisselen. Als er andere spelers zijn met FFIII of iemand mij aan kan geven waar ik Friend codes van NL FF III spelers kan vinden dan zou dat erg fijn zijn.

Ook zowieso op zoek naar andere spelerscodes omdat er nog veel meer games zijn die ik graag multiplayer wil spelen zoals Elite Beat Agent. 8)

Bij voorbaat dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4of9
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-12-2024
in dit topic staan een paar friendcodes voor FF3 o.a die van mij ook.

Aspirant Got Pappa Lid | De toekomst is niet meer wat het geweest is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

4of9 schreef op zaterdag 03 februari 2007 @ 13:17:
in dit topic staan een paar friendcodes voor FF3 o.a die van mij ook.
Ik heb die van Arunia en van jou inderdaad kunnen vinden. Deze ingevoerd maar ze zijn bij mij nog grijs. Mijn eigen FF3 friend code = 2964 4398 2244

Begreep ik het goed dat jullie mijn code eerst in moeten voeren om te kunnen mailen of is het een kwestie van allebei online zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karlok[JY-616]
  • Laatst online: 21-08 22:49
in de TS staat een link naar een friendcode database, misschien dat FFIII ook erbij kan.

Vleuten 4x430wp Oost Schuin dak 25°, 5x430wp Zuid plat dak 13°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In de database staan inderdaad geen links voor FF III wat wel een beetje jammer is. Ik zie dat ik voor de special class ook moet trainen tot ongeveer level 90. Dus ik heb nog wel even te gaan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4of9
  • Laatst online: 13-12-2024
Verwijderd schreef op zaterdag 03 februari 2007 @ 18:56:
[...]

Ik heb die van Arunia en van jou inderdaad kunnen vinden. Deze ingevoerd maar ze zijn bij mij nog grijs. Mijn eigen FF3 friend code = 2964 4398 2244

Begreep ik het goed dat jullie mijn code eerst in moeten voeren om te kunnen mailen of is het een kwestie van allebei online zijn?
Ik moet jou ook eerst toevoegen en dan wordt ie wit als het goed is.
Ik heb al een tijd niet meer gespeeld, eens kijken of ik van de week weer eens ga spelen.

Aspirant Got Pappa Lid | De toekomst is niet meer wat het geweest is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jelbo
  • Laatst online: 25-08 11:16

jelbo

Hij doet het niet!

Uiteindelijk een DS Lite gekocht bij de MediaMarkt in Middelburg voor €138,- Geen dode pixels, wel een scheef gemonteerde touchscreen. Zit wel een millimeter gekanteld. M'n broertje ziet het niet en vind het prima dus dan laten we het maar zo :)

AMD Phenom II X4 955BE 960~3720MHz @ 1,4V | Scythe Mugen 2 Rev. B | Gigabyte GA-770TA-UD3 R1.0 F2 | GeIL DDR3 Black Dragon DC 8GB GB34GB1600C8DC @ 1,6V 1600MHz 8-8-8-28 2T tRC34 | Asus nVidia GeForce GTX670 DC2OG | Intel X-25M 80GB | Corsair TX650W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deltaquad
  • Laatst online: 12:09
jelbo schreef op zondag 04 februari 2007 @ 17:04:
Uiteindelijk een DS Lite gekocht bij de MediaMarkt in Middelburg voor €138,- Geen dode pixels, wel een scheef gemonteerde touchscreen. Zit wel een millimeter gekanteld. M'n broertje ziet het niet en vind het prima dus dan laten we het maar zo :)
Ik heb er gisteren ook een gekocht bij de MM Amsterdam voor 133 euro, en die is ook gekanteld :-( Ik ga er wel mee terug denk ik, maar hopen dat ze 'm willen inruilen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Verwijderd schreef op zaterdag 03 februari 2007 @ 18:56:
[...]

Zodra ik weer de mogelijkheid heb om in te loggen (lees: tijd), zal ik je ook even toevoegen.
Ik moet nog een paar npc chats en dan heb ik ook de laatste quests.

Overigens wat ik voor zover uitgevonden heb is dat je alleen maar hoeft te sturen naar een echt persoon om verder te kunnen met mailen. Dus je bent dan niet afhankelijk van een ander die wellicht niets terug stuurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Gungho is nu ook bezig met een DS game. Dit bedrijf verzorgd hier in Japan de MMORPG Ragnarok Online, wat de populairste RPG is in Azie. Het spel hebben ze echter niet zelf ontwikkeld, maar ze verzorgen het online gebeuren in Japan voor Gravity (de developer van RO). Ik ben er toevallig in December op bezoek geweest, en toen lieten ze me Grandia Online zien, dat ze wel zelf aan het ontwikkelen zijn. Wellicht dat hier ook een DS versie van komt? Goed te zien dat er weer een (in Japan) populaire game company in het toch al lange lijstje bij is gekomen. Ragnarok Online op je DS zou in elk geval hier wel weer een hele berg DS'en verkopen. :)

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Captain N schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 16:04:
Gungho is nu ook bezig met een DS game. Dit bedrijf verzorgd hier in Japan de MMORPG Ragnarok Online, wat de populairste RPG is in Azie. Het spel hebben ze echter niet zelf ontwikkeld, maar ze verzorgen het online gebeuren in Japan voor Gravity (de developer van RO). Ik ben er toevallig in December op bezoek geweest, en toen lieten ze me Grandia Online zien, dat ze wel zelf aan het ontwikkelen zijn. Wellicht dat hier ook een DS versie van komt? Goed te zien dat er weer een (in Japan) populaire game company in het toch al lange lijstje bij is gekomen. Ragnarok Online op je DS zou in elk geval hier wel weer een hele berg DS'en verkopen. :)
Dat zou echt heel goed nieuws zijn, RO op de DS. Maar eerst maar eens wachten op een officiele bevestiging en een datum voordat ik heel enthousiast ga worden =) Ondertussen ook nog te druk bezig met FFIII. Vandeweek hard uit een dungeon gemept door medusa, erg fijn dat ik nu heel die dungeon weer opnieuw moet gaan doen, vooral omdat het gaat om iets van 7 etages ofzo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Die MMORPGs zijn altijd wel leuk op een handheld.
Ben benieuwd naar dingen als Ragnarok, Gunbound en Maple Story.
Lijkt me best stoer om die spellen online te kunnen spelen. Alhoewel heel veel van die games vaak geupdate worden, dus moet je beschrijfbare media hebben (NDS slot 1 en 2 uitbreiding oid).

Ikzelf ben nu lekker aan het levellen in FF3. Echt grappig om met een team van 4 Dragoons de mobs te killen. Wilde namelijk wat meer HP binnen krijgen, anders redt ik de 9999HP niet met mijn mages.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Staip
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 13-09 01:25
En nummer V is via import reeds verkrijgbaar en nummer VI sinds 5 februari :9~

[ Voor 6% gewijzigd door Staip op 07-02-2007 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Servor
  • Registratie: November 1999
  • Niet online
Na Sonic Rush is de DS weer (helaas helaas) in de kast beland.
Ik mis toch de juiste games om mij aan het DS-en te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dxta
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

dxta

Moo!

Star Fox Command al geprobeerd? _O_

Omelette du fromage!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TukkerTweaker
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-09 11:35
deltaquad_1979 schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 10:50:
[...]

Ik heb er gisteren ook een gekocht bij de MM Amsterdam voor 133 euro, en die is ook gekanteld :-( Ik ga er wel mee terug denk ik, maar hopen dat ze 'm willen inruilen!
MM ruilt altijd, omdat ze geen eigen voorraad hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Verwijderd schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 08:15:
Dat zou echt heel goed nieuws zijn, RO op de DS. Maar eerst maar eens wachten op een officiele bevestiging en een datum voordat ik heel enthousiast ga worden =)
Nu ik mijn post nog eens lees zie ik dat ik het een beetje verkeerd geformuleerd heb. Wat dus officieel door Gungho is bevestigd is dat ze bezig zijn met een DS game, waar ook een online PC game van is. Welke dat is is nog niet bekend. Maar RO of Grandia Online lijken me waarschijnlijke kanshebbers. :)

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Als het een online spel voor de DS wordt, hoop ik eigenlijk dat ze het mogelijk maken om je characters van de pc mee te nemen (als je inlogt met je pc account op je DS moet het mogelijk zijn om die characters daar op te krijgen) portable op je DS (natuurlijk wel via het internet gekoppeld, dus ook daadwerkelijk online).
Maar ja, dat is wishfull thinking van mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Captain N schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 13:34:
[...]

Nu ik mijn post nog eens lees zie ik dat ik het een beetje verkeerd geformuleerd heb. Wat dus officieel door Gungho is bevestigd is dat ze bezig zijn met een DS game, waar ook een online PC game van is. Welke dat is is nog niet bekend. Maar RO of Grandia Online lijken me waarschijnlijke kanshebbers. :)
En nu ik mijn post lees snap ik ook de verwarring wel :) Ik snapte jouw post heel goed verder, maar ik ging gewoon in op de situatie dat als er een RO zou komen dat erg goed nieuws is. Wat zijn de komende leuke releases eigenlijk? Op IGN stond laatst een lijst voor afgelopen herfst, maar zoiets voor het begin van 2007 heb ik nog niet kunnen vinden.

ps. nederland zit in de sneeuw, japan zeker niet? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dxta schreef op woensdag 07 februari 2007 @ 12:16:
Star Fox Command al geprobeerd? _O_
ik vond dat zo kut om de besturing via de stylus te doen 8)7 waarom niet met de knopjes???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12-09 19:39
eindelijk de melding gekregen dat Pro Evolution Soccer 6 is verstuurd! Heb hem reeds op 6 oktober vorig jaar besteld, maar hij werd dus continu uitgesteld. Ben benieuwd!

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Laatst online: 22-04 14:48

Deddiekoel

Gadget nerd

Sluuz schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 15:14:
eindelijk de melding gekregen dat Pro Evolution Soccer 6 is verstuurd! Heb hem reeds op 6 oktober vorig jaar besteld, maar hij werd dus continu uitgesteld. Ben benieuwd!
Ik ben ook wel benieuwd naar PES6 op de DS. Kijk het meeste uit naar een Wii versie van PES maar ik denk dat een DS versie wel eens een goede indicatie kan worden van hoe ze alternatieve controls kunnen verwerken...

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
nou daar kan ik kort over zijn, er wordt amper gebruik gemaakt van het touch screen. Het enige wat je kan doen is de taktiek veranderen en wat info bekijken. De rest (besturing) gaat gewoon via de knoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Sluuz schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 17:06:
nou daar kan ik kort over zijn, er wordt amper gebruik gemaakt van het touch screen. Het enige wat je kan doen is de taktiek veranderen en wat info bekijken. De rest (besturing) gaat gewoon via de knoppen.
Maar speelt het fijn en ziet het er goed uit? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Arunia schreef op dinsdag 06 februari 2007 @ 10:57:
[...]

Zodra ik weer de mogelijkheid heb om in te loggen (lees: tijd), zal ik je ook even toevoegen.
Ik moet nog een paar npc chats en dan heb ik ook de laatste quests.

Overigens wat ik voor zover uitgevonden heb is dat je alleen maar hoeft te sturen naar een echt persoon om verder te kunnen met mailen. Dus je bent dan niet afhankelijk van een ander die wellicht niets terug stuurt.
Yay. Ik zie dat je me toegevoegd hebt. Zolang nog geen andere slachtoff... er.. friends me toevoegen ben jij nu het target van alle Mogmails. O-)

Iemand die trouwens Children of Mana heeft? Ben benieuwd hoe goed/slecht ie is. Ik vond de Mana serie wel leuk maar alle reviews die ik lees zijn redelijk bagger. Dus iemand met een hands on conclusie? 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
Helsie schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 20:18:
[...]

Als ik hem binnenheb zal ik het hier melden...waarschijnlijk morgen...

Of het er goed uit ziet...volgens mij kan ik daar al "nee" op antwoorden :P Maar ja, wat verwacht je ook van de DS qua graphics he

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Laatst online: 20:08
wat zijn nog meer leuke spellen om te spelen op de DS.
op dit moment ben ik een beetje uitgespeeld op MK: DS en de meeste spellen in de TS heb ik al uitgespeeld / vond ik niet helemaal leuk.

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
Veschillen FFVI ‘origineel’ en advance versie (SPOILERS!)

Jammer genoeg weer een vorm van censuur ivm de Japanse versie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

damn, gore spoiler inderdaad volledig op het einde :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Niet online
Boeboe schreef op vrijdag 09 februari 2007 @ 12:11:
damn, gore spoiler inderdaad volledig op het einde :|
Stuk zit vol met spoilers.
Ze gaan ervan uit dat de lezer het spel heeft uitgespeeld...

[ Voor 17% gewijzigd door Icelus op 09-02-2007 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

[...]

Helaas ziet het er slechter uit dan Fifa07 :( (ik heb ze allebei dus ik kan ze goed vergelijken).
Het speelt trager dan Fifa07, wat jammer is. Maar misschien is dat meer gewenning ;).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
Heb net ff snel 2 potjes PES6 gespeeld en ben er nog niet helemaal uit wat ik ervan moet vinden. Wat goed is, is dat het erg goed aanvoelt, precies zoals de andere versies. Wat dan weer minder is, is dat het er echt als stront uitziet. Ik weet, het is een DS, maar toch. Als je andere 3d spellen bekijkt (Mario Kart, Animal Crossing enz) dan is dit toch echt wel een beetje om van te huilen. Pixelbrei de gekste.

Maar! Het speelt wel lekker! In ieder geval een stuk beter dan Fifa! Dit lijkt een heel stuk meer op voetbal! Ook al ff online gespeeld en dat ging gewoon prima. Wel jammer dat je niet de naam van je tegenstander ziet (het blijft een raadsel wie het was). Dit is trouwens alleen als je niet tegen een vriend speelt...

Kortom: ik ben nog niet overtuigd, maar heb al gemerkt dat er toch wel een hoop geinige dingen inzitten (lobje over de keeper is nice)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 09:51

Willybubba

Nut up or shut up.

Net ff Castlevania: Portrait of Ruin bij Playasia besteld... Slechts 30 euri voor de opvolger van mijn persoonlijke #1 DS game. Geen geld.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Willybubba schreef op zaterdag 10 februari 2007 @ 14:57:
Net ff Castlevania: Portrait of Ruin bij Playasia besteld... Slechts 30 euri voor de opvolger van mijn persoonlijke #1 DS game. Geen geld.
Ben zelf wel fan van DVD Boxoffice. Free worldwide shipping en ook meeste games wel rond de 30 euro. :)
Haal al aardig wat jaren mijn anime dvd's daar. En sinds kort ook mijn DS games.

Kan niet wachten tot ik FF XII en de opvolger van FF Tactics voor de DS kan pre-orderen. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N

Captain N

Back in NL. T_T

Verwijderd schreef op donderdag 08 februari 2007 @ 08:29:
En nu ik mijn post lees snap ik ook de verwarring wel :) Ik snapte jouw post heel goed verder, maar ik ging gewoon in op de situatie dat als er een RO zou komen dat erg goed nieuws is. Wat zijn de komende leuke releases eigenlijk? Op IGN stond laatst een lijst voor afgelopen herfst, maar zoiets voor het begin van 2007 heb ik nog niet kunnen vinden.

ps. nederland zit in de sneeuw, japan zeker niet? :)
Ik kom net van het Sapporo Snow Festival vandaan. Flink wat sneeuw dus. ;) Normaalgesproken ligt hier van November t/m Maart oid sneeuw. Dit jaar is het echter wat minder, maar nog sneeuw genoeg iig. ;)
[...]

Zoals Sluuz ook zegt, het ziet er echt niet uit, en het gaat vrij langzaam. Maar het speelt verder wel lekker. Jammer alleen af en toe van de flinke framedrops. Dit is wel in Winning Eleven, weet niet of ze in PES hier nog wat aan verbeterd hebben. Aangezien die maanden na WE is uitgekomen nu eindelijk zou je zeggen van wel. :P

Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
Ik kan je melden dat bij een drukbevolkt strafschop gebied, de framerate er wel last van heeft. Het is niet echt helemaal inkakken, maar je merkt het wel...

nog iets: keepers zijn abominabel! Als je in het strafschop gebied schiet, welke hoek dan ook, heb je 75% kans dat hij erin gaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Labman
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01-04-2024
Ik zag vandaag in Emmen, in de gameshop play-it, dat ze de DS lite daar verkopen voor 119,- dus als je nog zoekt en in de buurt van Emmen woont/bent :)

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Engineer Stewie
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 21:35
Achja, ik zal mijn eerste game, Super Mario 64 DS maar eens uit gaan spelen (heb nu 110 van de 150 sterren :p). Level 1-11 uit gespeeld, + 2 sterren van level 12 + 20 secret sterren.

Welke zijn de betere games als je van actie houdt?
Welja, vind om eerlijk te zijn Super mario 64 DS ook niet slecht.
En spellekes voor meiskes, want mijn vriendin (voor wie de DS bedoeld WAS) wil er ook wel eens mee spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

volgens mij heb ik net via marktplaats cooking mama verkocht voor een nette prijs.

In het begin vond ik het niks. Daarna had ik wel zoiets van mmwoah wel grappig. Toen had ik zoiets van ik wil alles unlocken!. Maar na meerdere goude medailles gehaald te hebben en wat skills gecleared te hebben kwam er niks meer bij. Plus zo een tof spel was het ook niet.

Binnenkort age of empires binnen. Ben benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-07 21:38
Hier 2 vragen:

1) In welke specs verschilt de DS Lite tegenover de DS?
2) Het lijkt wel of de DS een soort mini-usb ingang heeft om hem op te laden, maar het is niet helemaal een usb aansluiting. Wat is het wel? en is er een aangepast verloopstukje verkrijgbaar naar een normale mini-usb-ingang?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 09:54

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Djerique schreef op maandag 12 februari 2007 @ 16:03:
Hier 2 vragen:

1) In welke specs verschilt de DS Lite tegenover de DS?
Helemaal niets. De Lite is alleen kleiner, lichter en heeft een betere backlight.
2) Het lijkt wel of de DS een soort mini-usb ingang heeft om hem op te laden, maar het is niet helemaal een usb aansluiting. Wat is het wel? en is er een aangepast verloopstukje verkrijgbaar naar een normale mini-usb-ingang?
Het is een door Nintendo zelf ontworpen aansluiting, maar er zijn wel USB-oplaadkabels voor de DS en de DS Lite beschikbaar.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand enig idee waarom ik geen spelers meer online kan vinden voor het spel 42 spel klassiekers?

Ik kan wel gewoon connecten met het wifi netwerk, maar hij kan geen spelers vinden. En ik wil graag online pokeren... Ik probeer het meestal rond 23:00, maar dan vind ik nooit iemand?

Hoe los ik dit op zodat ik online kan pokeren?

Andere games kan ik wel online spelen, bijv. levels downloaden

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 13-02-2007 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaLeX
  • Niet online

CaLeX

Maar NC'walst'liever

MetroidPrime schreef op maandag 12 februari 2007 @ 16:08:
[...]

Helemaal niets. De Lite is alleen kleiner, lichter en heeft een betere backlight.
Accu doet 2 keer zo lang mee en de schermpjes zijn kwalitetief beter (ziet er dus ff iets beter uit)

offtopic:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 13:04:
Iemand enig idee waarom ik geen spelers meer online kan vinden voor het spel 42 spel klassiekers?

Ik kan wel gewoon connecten met het wifi netwerk, maar hij kan geen spelers vinden. En ik wil graag online pokeren... Ik probeer het meestal rond 23:00, maar dan vind ik nooit iemand?

Hoe los ik dit op zodat ik online kan pokeren?

Andere games kan ik wel online spelen, bijv. levels downloaden
Op de PC kan je natuurlijk ook pokerrooms downloaden waar je No Limit hold'em kan spelen en niet Limit zoals bij 42 spel klassiekers, ikzelf vind ook altijd na 3 mins pas 1 iemand bij 42 spel klassiekers heb geen idee waar het aan ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb age of empires binnen.
Wel leuk op zich, maar het speelt wel errrg traag.
typisch een zit in de trein en moet een uur opvullen spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 13 februari 2007 @ 13:04:

Heb ik geen last van. Gisteravond heb ik rond dezelfde tijd nog bowlen, darten en pokeren online gespeeld. :?

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
Alweer bijna 37 pagina's :o en de TS dateert ergens begin october.

Misschien tijd voor een nieuw deel? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanW
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:49
Nieuw deel komt pas rond de 1000 posts dus doe maar rustig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Djerique schreef op maandag 19 februari 2007 @ 14:49:
Alweer bijna 37 pagina's :o en de TS dateert ergens begin october.

Misschien tijd voor een nieuw deel? :)
Maak jij em? wat ga je er allemaal aan veranderen? of roepte je maar wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://quake.drunkencoders.com/

quake nu ook te spelen op de ds

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 17 februari 2007 @ 17:22:
[...]

Op de PC kan je natuurlijk ook pokerrooms downloaden waar je No Limit hold'em kan spelen en niet Limit zoals bij 42 spel klassiekers, ikzelf vind ook altijd na 3 mins pas 1 iemand bij 42 spel klassiekers heb geen idee waar het aan ligt.
Ik speel het inderdaad op de pc, maar ik heb geen laptop en ik vind het wel heerlijk om in bed met een half oog op de tv wat te pokeren. Ik heb nu een nieuw pokerspel voor de ds waar je ook zonder limiet kan spelen, maar die is helaas niet online te spelen. Dus ik dacht, dan pak ik de 42 in 1 klassiekers.
pven schreef op maandag 19 februari 2007 @ 11:58:
[...]

Heb ik geen last van. Gisteravond heb ik rond dezelfde tijd nog bowlen, darten en pokeren online gespeeld. :?
Mmm, toch maar weer eens de router nakijken, heb net een nieuwe en ik kon wel connecten, dacht dat alles dus goed stond.

Ik ben nu verslingerd aan hotel dusk room 215. Ik had touch detective net uitgespeeld (niet echt een aanrader) en ben gek op point en click adventures en hotel dusk is echt 100% wat ik leuk vind. Heel goede controls, het speelt heerlijk weg. Alleen de save knop zit wat verstopt en je kan alleen saven als je niet met iemand aan het praten bent, dat is een heel klein minpuntje (de gesprekken duren nogal lang). Mijn nachtrust gaat er wel aan, gisteren tot 02:00 gespeeld :o

Ik meen dat broken sword ook zou uitkomen voor de DS? Iemand die die al heeft of meer info heeft?

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 19-02-2007 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

hotel dusk moet hier ook nog asap komen, maar ik zit heel krap qua geld deze maand (net een 360 gekocht enzo), dus het zal moeten wachten tot volgende maand, maar volgende maand komt ook FF6 uit :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 17:54

Nitai

Live the life you love.

Boeboe schreef op maandag 19 februari 2007 @ 15:27:
hotel dusk moet hier ook nog asap komen, maar ik zit heel krap qua geld deze maand (net een 360 gekocht enzo), dus het zal moeten wachten tot volgende maand, maar volgende maand komt ook FF6 uit :X
Arme jij :P Hotel Dusk is inderdaad een aanrader. De manier waarop dat spel ook haar verhaallijn doorloopt is echt uniek. Prachtig en creatief, erg verfrissend!

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
Verwijderd schreef op maandag 19 februari 2007 @ 14:56:
Maak jij em? wat ga je er allemaal aan veranderen? of roepte je maar wat?
Ik heb samen met Jelbo meegeholpen aan de TS van Nintendo DS Lite backup tools Deel5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
Meer mensen die hier elite beat agents hebben? Vind het egt een leuk en verslavend spel, ik zit alleen vast op moeilijkheidsgraad sweatin bij het nummer lets dance, iemand tips voor dit nummer :( ik ga elke x af ookal mis ik niks.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

heb de japanse versie ervan (ossu! tatakae! ouendan!) sinds de launch, en op de hoogste moeilijkheidsgraad was er maar 1 boodschap: oefenen, oefenen, oefenen, tot je het volledig vanbuiten kent :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twee Dee
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 21:14

Twee Dee

Morgen weer een ondertitel.

Ik heb er al tig sessies aan moeten klikken om op het eenvoudigste niveau het laatste nummer te halen - verheug me nu al op het 2 ** einde en wil dus nog niet eens denken aan niveau "sweatin" :X

Luister nou gewoon naar me, dat voorkomt dat ik later "zie je wel" moet zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
:) nu tog gehaald na 100 x proberen :) nu de eindlevels van de 3e moeiijksheidsgraad :O die worden pas echt moeilijk denk ik. Maar idd bij dit spel geldt, oefenen baart kunst :) daarom is het ook zon tof spel.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vorige week woensdagavond zag ik de DS staan bij de pricewatch voor 99 euro op www.gsm24.nl Ik zag wel dat ze utiverkocht waren. Ik vroeg per e-mail of ze nog binnen zouden komen voor dezelfde prijs. Kreeg binnen enkele minuten een mailtje terug dat de voorraad de dag erop weer zou worden aangevuld en dat als ik direct het geld over zou maken, men hem meteen zou opsturen.

Ik dus geld overgemaakt maar verder niks gezien of gehoord. En waar ze eerst direct op een mailtje beantwoorde, krijg ik nu niks terug. Ook de telefoon wordt niet opgepakt. En op de site is de DS inmiddels uit de voorraad gehaald.

Zijn er hier meer die bij www.gsm24.nl de DS voor € 99 hebben besteld ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Nee, maar het zijn iig geen scammers zo te zien: http://tweakers.net/shopsurvey/6981

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart Meerdink
  • Laatst online: 13-03 09:08
Verwijderd schreef op dinsdag 20 februari 2007 @ 16:15:
Vorige week woensdagavond zag ik de DS staan bij de pricewatch voor 99 euro op www.gsm24.nl Ik zag wel dat ze utiverkocht waren. Ik vroeg per e-mail of ze nog binnen zouden komen voor dezelfde prijs. Kreeg binnen enkele minuten een mailtje terug dat de voorraad de dag erop weer zou worden aangevuld en dat als ik direct het geld over zou maken, men hem meteen zou opsturen.

Ik dus geld overgemaakt maar verder niks gezien of gehoord. En waar ze eerst direct op een mailtje beantwoorde, krijg ik nu niks terug. Ook de telefoon wordt niet opgepakt. En op de site is de DS inmiddels uit de voorraad gehaald.

Zijn er hier meer die bij www.gsm24.nl de DS voor € 99 hebben besteld ?
Ik heb vandaag een roze expemplaar bezorgd gekregen (zondag besteld en betaald). Lijkt perfect in orde te zijn, al heb ik er nog geen spelletje voor gekocht.
/edit: maar ze staan nu niet meer op hun site aangeboden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Is het een DS of een DS Lite?

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart Meerdink
  • Laatst online: 13-03 09:08
Een DS lite, alles erbij (maar niet met een spel natuurlijk). Je kunt in de gaten houden of ze hem nog weer een keer aanbieden. Op marktplaats.nl is er ook veel aanbod trouwens, maar 99 euro komt aardig in de buurt van wat ze 2e hands vragen dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuke advertentie:

Afbeeldingslocatie: http://img19.imageshack.us/img19/8953/ebgamesflyerfunnylq5sr7yc5.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 09:45

Goner

What can I do you for ?

Domme vraag misschien, maar zijn 'Brain Age: Train Your Brain in Minutes a Day' en 'Brain Training: How Old Is Your Brain?' nou precies hetzelfde spel of is er een subtiel verschil ??
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.