Nintendo DS (Lite) - Deel 18 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 28.606 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 06-07 08:48

MetroidPrime

Turn it up loud, captain!

Goner schreef op woensdag 21 februari 2007 @ 21:43:
Domme vraag misschien, maar zijn 'Brain Age: Train Your Brain in Minutes a Day' en 'Brain Training: How Old Is Your Brain?' nou precies hetzelfde spel of is er een subtiel verschil ??
Het is exact hetzelfde spel, maar dan met een andere naam.

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

• BigSurf
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12:15
Vanwege de opening van een nieuw filiaal te Cruquius van de Mediamarkt is de DS lite daar deze week voor 111 euro! In de folder staat het oud type DS in het roze afgebeeld maar eronder staat lite. Zie http://www.mediamarkt.nl en dan lokale aanbiedingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 03:29

Turfschipper

Hup NAC

Weet iemand waar je metroid prime pinball voor de ds kan kopen?

online vind ik hem nergens en in de winkels hier ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 04-07 23:07
Volgens http://play.com/Games/DS/...roid_Pinball/Product.html is 'ie nog niet uit in Europa.

Je kan natuurlijk wel een USA/Canadese webshop proberen, daar verkopen ze em wel (bijvoorbeeld http://www.videogamesplus...info.php?products_id=9336).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

ok, dankjewel. Ik heb hem maar meteen besteld bij die shop in Canada.

Wel vreemd dat deze game niet in Europa uit komt. Lijkt me echt een hele leuke game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karlok[JY-616]
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08:51
stalscu schreef op zaterdag 24 februari 2007 @ 11:55:
ok, dankjewel. Ik heb hem maar meteen besteld bij die shop in Canada.

Wel vreemd dat deze game niet in Europa uit komt. Lijkt me echt een hele leuke game.
Zal wel komen, alleen kan soms even duren.
Net als Mario Slam Basketbal die is ook net pas uit.

Vleuten 4x430wp Oost Schuin dak 25°, 5x430wp Zuid plat dak 13°

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 01-07 14:52

Ken.

\m/.([oO]).\m/

stalscu schreef op zaterdag 24 februari 2007 @ 11:55:
Lijkt me echt een hele leuke game.
Is het ook :)
Zéker met die rumblepack ! Mijn vriendin en ik hebben echt weken om beurten elkaars records lopen verbreken. Geweldig competitief spel.
Ga 'm zo weer 's spelen, tijd geleden :p
Bedankt voor de reminder ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dav1d
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
GSM24.nl verkoopt de witte DS Lite weer voor €99,95 (+ €7,95 verzendkosten). Is nog altijd €25 goedkoper dan de Media Markt prijzen van €133. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 07-07 21:26

Nitai

Live the life you love.

Ik heb van het weekend Lunar Knights van DVDBoxoffice binnen gehad. Het is echt een heel leuk RPG a la Zelda :) Leuke elementen zitten erin verwerkt en het speelt lekker weg.

Wat mij betreft een dikke aanrader! _/-\o_

[ Voor 60% gewijzigd door Nitai op 25-02-2007 10:52 ]

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Steel Horizon

de eerste rts, of in ieder geval rts elementen erin?

Steel Horizon delivers both turn-based and real-time strategy gameplay, offering players complete control of a naval armada outfitted with battleships, submarines, fighter planes and artillery. As the American captain of one of three super-secret navy vessels, the player fights the Axis powers and a sinister organization operating in the shadows of the great powers in 20 compelling missions, in both the Atlantic and Pacific theatres.

Build and command a powerful WW2 naval fleet, comprised of battleships, submarines, aircraft carriers and many other types of ships

Each weapon has its own effects, from the mighty 18” main batteries of a battleship to a submarine’s torpedos

Dynamic camera angles, damage states and impressive effects highlight the action

Fight the Axis powers and a sinister organization operating in the shadows of the great powers in 20 compelling missions, in both the Atlantic and Pacific theatres

kent iemand deze game? Is het wat?

EDIT
oh shit, lees net dat die pas in maart uit komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-06 22:48

Goner

What can I do you for ?

Vreemd probleem met 1 van onze DSLites ; in Pictochat (en vermoedelijk dus ook in andere apps) is er een smalle verticale strook uiterst rechts op het touchscreen die niet meer reageert ?! Als je dus iets tekent in het schermpje verschijnt er niets in die strook ... houdt gewoon op, zo'n 5 mm uit de kant.

Is dat een bekend probleem ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karlok[JY-616]
Goner schreef op zondag 25 februari 2007 @ 15:32:
Vreemd probleem met 1 van onze DSLites ; in Pictochat (en vermoedelijk dus ook in andere apps) is er een smalle verticale strook uiterst rechts op het touchscreen die niet meer reageert ?! Als je dus iets tekent in het schermpje verschijnt er niets in die strook ... houdt gewoon op, zo'n 5 mm uit de kant.

Is dat een bekend probleem ?
Scherm calibreren? Dat al gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Laatst online: 12-06 22:48

Goner

What can I do you for ?

Ja, al diverse keren ... daar zie je ook al dat er iets mis is ; op een gezonde DSLite wordt het patroontje dat je moet aanklikken (linksboven, rechtsonder, midden) maar 1 keer afgedraaid, maar op de probleem DS herhaalt het zich zo'n 10 keer !? En daarna moet je voor de controle rechtsboven iets meer naar rechts 'touchen' om de knop te laten knipperen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 207380

Heb met FF III een aantal Master items unlocked (voor 8 van de classes) voor zover ik begrijp uit de faq kan ik de signatures als attachments meesturen met mails in FF III. :D

De ontvanger kan dan als het goed is deze items ophalen bij de Legendary Smith zonder speciaal job level 99 te hebben. Ben al begonnen om te mailen naar mensen die mijn friend code geadd hebben. Dus ben benieuwd of dit inderdaad zo werkt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12:48
Ik heb je gisterenavond nog een mailtje terug gestuurd. Volgens mij kun je zo mensen al die items opsturen zonder dat ze level 99 hebben gehaald met die jobs.
Ben een tijd bezig geweest om DRG te levellen, maar ben nu 2 characters als Whm en Thf aan het levellen om weer verder te gaan met het spel (Zit nog bij Doga's Mansion).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het is wel cool. Heb de master weapons voor:
Knight, Black Mage, White Mage, Monk, Ninja, Devout, Summoner, Black Belt.

Laar maar weten als je die 99 Thief haalt. Ik wil dat item wel. :)
Ben aan het levellen om Onion Knight te nemen. Maar het gaat TRAAG. Ben nu op level 67 en het beste exp krijg ik van draken maar dat zijn 'rare' random encounters. Die level 90+ gaat nog wel effe duren geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Arunia schreef op maandag 26 februari 2007 @ 08:44:
Ik heb je gisterenavond nog een mailtje terug gestuurd. Volgens mij kun je zo mensen al die items opsturen zonder dat ze level 99 hebben gehaald met die jobs.
Ben een tijd bezig geweest om DRG te levellen, maar ben nu 2 characters als Whm en Thf aan het levellen om weer verder te gaan met het spel (Zit nog bij Doga's Mansion).
De Legendary Knight zit volgens mij in het begin in NW Saronia. Daarna moet je eerst de tower unlocken. Zal je WM item sturen. Vergeten of ik dat al gedaan had. Wel een coole wand. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Die legendary smith ben ik wel al tegengekomen, maar moet nog even wat verder spelen voordat ik weer kan mailen met Cid.
spoiler:
Was eigenlijk aan het levellen om bij Odin nog te kunnen stelen
(ben nu op het moment 2x Drg, Whm en Thf). Eigenlijk vanaf het moment van die Drg toren heb ik even Drg vast gehouden. Zijn nu zo rond de level 26 ongeveer (job level).
Dus voordat ik verder ga met de missie, zal ik eerst Thf rond dat level gaan halen en dan in één ruk door.
spoiler:
Even vergeten wat je van Odin ook alweer kon stelen.

Thanks alvast voor het Whm item, zal zometeen eens opstarten als ik tijd heb.
Ben in Final Fantasy XI als main job ook Whm. ^_^

[ Voor 10% gewijzigd door Arunia op 26-02-2007 21:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

spoiler: Jatten?
Van Odin kan je Gungir jatten. Die superspeer. Zelf niet gedaan omdat ik te lui was om een dief te trainen.

Ach wacht maar tot je de Devout krijgt. De WM++ . Ninjas zijn wel cool aangezien ze me het sterkste wapen in het spel kunnnen smijten. Ze zij alleen niet zo resistent tegen rode draken als ik had gehoopt. ;)
(Nou ja de draak is het probleem niet. Meer de confusion waarmee mijn team zichzelf in een klap aan puin hakt)

Ik wil gewoon Onion Knights hebben voor ik het spel af maak. Nog 23 levels te gaan voor ze gaan boeien. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Ah ok, dus toch maar even levellen om Thf hoger te krijgen. Is nu ongeveer level 9 met alle characters levels op 40.

Thanks voor je berichtje en het verzenden van het item. Ben alleen bang dat ik nog eventjes moet wachten voordat ik deze op kan halen. De MasterSmith is op het moment niet meer in Saronia (was al te ver met de quest, dus zal nu verder moeten met het spel om haar weer te vinden).

Ik ga in iedergeval binnenkort een lijstje maken met welke characters welke equipment het beste kunnen hebben. Dan kan ik dit in iedergeval in mijn inventory zetten om zo makkelijk jobs en equipment te wisselen. En dat dan allemaal 4 keer net zoals de spells. Is denk ik toch wel grappig om met bijvoorbeeld een full Whm party >_< monsters af te slachten.
Dit was ik tot voor kort met Drg aan het doen, Gil en Exp ging lekker in iedergeval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vind het een beetje jammer dat het niet terug te vinden is welke items ik aan welke mensen gestuurd hebt. Maar ik gooi ze er allemaal wel even doorheen want

spoiler: spoiler
je kan de smit nu pas vinden nadat je het earth crystal hebt gedaan

en dan heb je tenminste de Devout al wel. Blijf het toch vreemd vinden dat ik tot nu to nog steeds maar 3 mensen kan mailen per mogmail. (Waarvan 2 uit een thread op een ander forum :X ) Ach ja is jammer voor andere FFIII spelers zonder ultimate weapons. O-)

Blijf hopen dat je met FFXII meer kan doen via wireless dan alleen emails uitwisselen. Equipment traden en wifi quests come to mind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Thanks, ik zie ze allemaal graag tegemoet. _/-\o_
Ik hoop deze week een goed level gehaald te hebben qua jobs om zo Odin te verslaan.
Daarna zal het wel redelijk snel weer doorgaan. Ben ook benieuwd naar de andere jobs alhoewel die eigenlijk een geupgrade versie van de huidige zijn voor wat betreft Black en White Mage.
Summoner (devout geloof ik?) wil ik ook best graag hebben.

Van FFXII hoop ik ook dat ze hier veel meer met de internet verbinding gaan doen. Berichten sturen is grappig, maar uiteindelijk niet boeiend genoeg. Wel moet ik zeggen dat het bericht typen ontzettend vervelend is aangezien interpunctie zoals . en , en daarnaast ook de spatie onder symbolen staat. Zeer vervelend om na elk woord weer naar het ander gedeelte te gaan om uberhaupt een spatie te zetten. Ook is het niet mogelijk om bijvoorbeeld later nog spaties toe te voegen, anders kon je alles aan elkaar zetten en dan op het eind de punt, comma's en spaties toevoegen.

FFXII staat in iedergeval ook op het lijstje van spellen die ik nog wil hebben (voor de PS2 heb ik hem al).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024

Captain N

Back in NL. T_T

Voor degene die een tijdje terug op zoek was naar een Find It achtig spel: http://gonintendo.com/?p=13939.

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Hey,

ja dat was ik captain. maar er komt ook een spel ''quickspot'' genaamd uit. dat is ook find it.

alleen nog niet de versie waar ik op zit te wachen. En dat is een versie met echte foto's. En helemaal mooi als je zelf nog nieuwe foto's kan toevogen met memorycard of zo.

als quickspot een beetje aanslaat, zal dat er wel van komen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
BigSurf schreef op donderdag 22 februari 2007 @ 09:37:
Vanwege de opening van een nieuw filiaal te Cruquius van de Mediamarkt is de DS lite daar deze week voor 111 euro! In de folder staat het oud type DS in het roze afgebeeld maar eronder staat lite. Zie http://www.mediamarkt.nl en dan lokale aanbiedingen.
Nou ben ik vast ontzettend scheel want ik kan het dus niet vinden...? Heb je daar een screenie van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BigSurf
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12:15
Cartman! schreef op vrijdag 02 maart 2007 @ 08:47:
[...]
Nou ben ik vast ontzettend scheel want ik kan het dus niet vinden...? Heb je daar een screenie van?
Was vorige week, de nieuwe folder op de website is van 26-02-2007 tot en met 04-03-2007..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Balen.. dus de DSL is nergens anders goedkoop te krijgen. Jammer maar helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 84479

Hoi...

Op de NDS lite met M3 Simply kan film worden gedraaid.
Werkt prima!
Maar we missen de titles en tot nu toe heeft niemand op ander forums voor ons de oplossing.
Dan maar uiteindelijk naar de bron .. Tweakers.

Wat mij opvalt is dat deze vraag op het hele NET in vele forums gesteld wordt.
Maar helaas heeft niemand tot nu toe het duidelijk kunnen maken en vooral begrijpenlijk.

GBAvideokaart is er.... maar ook ook hier geen titles..

We zijn al een paar weken bezig maar komen er niet uit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Uhm...ik snap echt totaal niet wat je bedoeld... GBAvideokaart? titles?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alien B.O.B.
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16-08-2021

Alien B.O.B.

kaas is lekker

Anoniem: 84479 schreef op zaterdag 03 maart 2007 @ 18:42:
Hoi...

Op de NDS lite met M3 Simply kan film worden gedraaid.
Werkt prima!
Maar we missen de titles en tot nu toe heeft niemand op ander forums voor ons de oplossing.
Dan maar uiteindelijk naar de bron .. Tweakers.

Wat mij opvalt is dat deze vraag op het hele NET in vele forums gesteld wordt.
Maar helaas heeft niemand tot nu toe het duidelijk kunnen maken en vooral begrijpenlijk.

GBAvideokaart is er.... maar ook ook hier geen titles..

We zijn al een paar weken bezig maar komen er niet uit..
je stelt je vraag in het verkeerde topic :
je moet in het GBA & DS (Lite) Backup Tools - Deel 5 zijn.
en ik snap je vraag ook trouwens niet

Peace is a lie, There is only passion. Through passion, I gain strength. Through strength, I gain power. Through power, my chains are broken. The force shall free me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

uh.. ik ben misschien niet duidelijk...

Stel ik heb een film met ondertitling.. (japans kan ik helaas niet verstaan)
Van de film maak ik een AVI en plaats hem in een map samen met de title..

Ik wil de title in de film hebben zodat ik deze ook kan lezen op mijn M3 Simply.

Maar dat lukt mij niet.. en weet niet hoe..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NetAmp
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10:55

NetAmp

"for indoor use only"

Misschien vind je hier een oplossing: :)
DVD/MPG to DPG (Nintendo DS)
Extract subtitles
(even Google'n op "M3 Simply subtitles")

[ Voor 9% gewijzigd door NetAmp op 05-03-2007 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb (met z'n tweeen) een week gegoogeld maar helaas... (newbie)

Ik volg direct uw link..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bertalizer
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13:20
Ik was gisteren bij men vader, zag ik tot mijn grote verbazing dat mijn halfzusjes een DS hebben gekregen (met super mario kart erbij). Ze zijn 5, 6 en 7jaar oud.
Kunnen jullie me wat spelletjes aanraden voor deze leeftijdscategorie?
Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Nintendogs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 04-07 19:15

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

idd, of mario kart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Pokemon of Animal Crossing is ook altijd wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaLeX
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

CaLeX

Maar NC'walst'liever

Arunia schreef op maandag 05 maart 2007 @ 12:43:
Pokemon of Animal Crossing is ook altijd wel goed.
Alleen zijn ze op die leeftijd nooit zo goed in engels (AC:WW betreffende dan he)

Mijn nichtje van 9 speelt graag NSMB, Mario Kart en AC:WW (ook al snapt ze er niets van :p )

offtopic:
[DPC]Noizy Cows Join ons op RC5-72,OGR-25,TSC,DPAD of R@H. JOIN de grootste van DPC 4 more FUN, STATS and FLUSHING

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
En toch zo'n er veel kinderen die bijvoorbeeld pokemon volledig in het Engels ook volledig uit spelen terwijl ze de tekst niet snappen. Bij AC: WW kun je ze de basis technieken nog uitleggen en zonder problemen kunnen ze aan de gang. Je staat er versteld van wat kleine kinderen allemaal niet kunnen snappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 118527

Ik had een vraagje over het Wifi gebeuren rond de DS.

Kan je ook met een Wifi USB stick die NIET van Nintendo is "online" spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zolang ie verbinding maakt met de DS is het prima. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Het is alweer een tijd geleden dat in naar LANparties ging. Echter als ik meetings zie als Penny Arcade Expo waar een hoop DS bezitters tegen elkaar gamen begint het toch te jeuken.

Weet iemand of er in Nederland of Duitsland toevallig LANparties zijn die ook veel DS gamers aantrekt? Ik wil met mijn vriendin graag een keer tegen andere spelers spelen. Ik voel er tegenwoordig weinig meer voor om hele PC mee te gaan slepen dus zou puur komen voor DS fun.

Beetje gezocht online maar alleen PC lan parties kunnen lokaliseren. Dus alle feedback is welkom. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 04-07 23:07
offtopic:
Wel eens van de Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/edit.gif knop gehoord?

[ Voor 45% gewijzigd door Schweino op 09-03-2007 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Anoniem: 207380 schreef op donderdag 08 maart 2007 @ 21:54:
Het is alweer een tijd geleden dat in naar LANparties ging. Echter als ik meetings zie als Penny Arcade Expo waar een hoop DS bezitters tegen elkaar gamen begint het toch te jeuken.

Weet iemand of er in Nederland of Duitsland toevallig LANparties zijn die ook veel DS gamers aantrekt? Ik wil met mijn vriendin graag een keer tegen andere spelers spelen. Ik voel er tegenwoordig weinig meer voor om hele PC mee te gaan slepen dus zou puur komen voor DS fun.

Beetje gezocht online maar alleen PC lan parties kunnen lokaliseren. Dus alle feedback is welkom. :)
laatste keer dat ik nog massaal gemultiplayered heb is weeral van in november geleden op een game-expo in Gent. De comfy psp corner (heerlijk zachte zetels hadden ze daar) zat vol met DS gamers, en geen enkele psp in de buurt te zien >:)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

*glimlach*
een van mijn favoriete DS games krijgt een vervolg :) Ossu! Tatakae! Ouendan! 2 is aangekondigd :) plaatje

Ondertussen wachten we ook nog steeds op de EU release van Elite Beat Agents :|

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 162096

Heeft iemand nog tips waar de DS Lite goedkoop te krijgen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanThijs
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 13-01 15:53
Zijn er nog mensen die geen sterren meer krijgen bij een bezoek aan de nintendo site?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

vanThijs schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 09:08:
Zijn er nog mensen die geen sterren meer krijgen bij een bezoek aan de nintendo site?
Ja, in het Wii&GC topic is er al een paar keer over geklaagd. Nintendo schijnt last te hebben van een "technische storing".

"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Heb Nintendo er over gemaild en ik kreeg snel terug dat t n storing betrof. Op de vraag waarom ik in 3 weken tijd geen Wii Play kon krijgen werd geen antwoord gegeven :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 155599

Boeboe schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 15:13:
*glimlach*
een van mijn favoriete DS games krijgt een vervolg :) Ossu! Tatakae! Ouendan! 2 is aangekondigd :) plaatje

ik zit die nu te spelen. elite beat agents. Wat een tof spel.

Ossu! Tatakae! Ouendan! is die ook leuk? enig idee waar ik die kan halen?

trouwens wat is de muziek kwaliteit. klinkt een beetje als 96kb mp3tjes :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ollSNAKEllo
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16-06 23:47
Ik heb vanmiddag de DS Lite bij de Makro gekocht, ook meteen Metroid Prime Hunters erbij gekocht.

Maar nu wil ik online, maar ik krijg de verbinding met mij router niet tot stand.

Ik heb deze router/adsl-modem van sweex.

Als eerst detecteerd mijn ds mijn router met wep (rood slotje) prima, ook de wep key invullen gaat goed, maar zodra hij de verbinding gaat testen krijg ik steeds foutmelding 51300, hierbij gaat het dus om een fout met de WEP-key.

Ik heb alles geprobeerd, van de wep-key veranderen tot aan de wep-key uitzetten maar hij blijft mauwen met foutcode 51300.

Wat kan ik doen?

Liever wil ik niks manual instellen aangezien we thuis meerdere computers wireless gebruiken, want dan moet ik die ook allemaal weer appart gaan instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gewoon een keer de WEP key tijdelijk van je router slopen en kijken of het dan wel lukt. Heb je ook al gekeken of de router je DS ueberhaupt ziet? Kan je meestal vinden in de logs van de router. Ik had namelijk een router waar dat niet het geval was.

Als het zonder key nog niet lukt / de router je DS niet erkent; dan lijkt het erop dat je een update van je router nodig hebt. Indien er niet is dan is ie niet compatibel. Succes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Boeboe schreef op vrijdag 09 maart 2007 @ 15:13:
*glimlach*

Ah cool :). Ouendan 1 vind ik toch stukken beter dan Elite Beat Agents. Liedjes zijn minder bekend, maar daarom wel leuker :).

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RisingSun
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-07 17:20
IK heb gisteren een mooie DS-Lite White gekocht.
Geen problemen,geen dode pixels enz..enz..

Alleen een vraag, met wat kan ik de vingerafdrukken van het touch-scren verwijderen zonder dat ik het aantast? moet er iets speciaals voor gebruikt worden ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Gewoon een brillendoekje gebruiken om het schoon te vegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbenwouter
  • Laatst online: 06-07 11:58

ikbenwouter

! w t R

Brillendoekje aka je katoenen t-shirt.

........................................................................................................................................................

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wrcveen
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 06:44
Ik ben net de trotse eigenaar van een Lite. Waar kan ik goedkoop en legaal games bestellen? Mag helemaal in Japan hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icelus
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
wrcveen schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 17:29:
Ik ben net de trotse eigenaar van een Lite. Waar kan ik goedkoop en legaal games bestellen? Mag helemaal in Japan hoor...
Icelus in "Nintendo DS (Lite) - Deel 18"

Developer Accused Of Unreadable Code Refuses To Comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
woutor schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 12:42:
natuurlijk wel even zand en andere harde materialen wegblazen, stof en vingerafdrukken maken door de regel geen krassen, maar zand wel ;)

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wrcveen
Iemand het spel Konami arcade Classics al? Ik wil de Japanse versie importeren. iemand bekend of de game helemaal in het Japans is of ook nog in het Engels?

http://www.play-asia.com/...9g-49-en-70-1rkx-4-6.html

Afbeeldingslocatie: http://image1.play-asia.com/640/PA.82401.001.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famoso
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Famoso

Delay no more.

wrcveen schreef op zaterdag 17 maart 2007 @ 12:47:
Iemand het spel Konami arcade Classics al? Ik wil de Japanse versie importeren. iemand bekend of de game helemaal in het Japans is of ook nog in het Engels?

http://www.play-asia.com/...9g-49-en-70-1rkx-4-6.html

[afbeelding]
Spel is gewoon in het Engels.

Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Nut
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 19-04 03:32
ollSNAKEllo schreef op dinsdag 13 maart 2007 @ 21:48:
Ik heb vanmiddag de DS Lite bij de Makro gekocht, ook meteen Metroid Prime Hunters erbij gekocht.

Maar nu wil ik online, maar ik krijg de verbinding met mij router niet tot stand.

Ik heb deze router/adsl-modem van sweex.

Als eerst detecteerd mijn ds mijn router met wep (rood slotje) prima, ook de wep key invullen gaat goed, maar zodra hij de verbinding gaat testen krijg ik steeds foutmelding 51300, hierbij gaat het dus om een fout met de WEP-key.

Ik heb alles geprobeerd, van de wep-key veranderen tot aan de wep-key uitzetten maar hij blijft mauwen met foutcode 51300.

Wat kan ik doen?

Liever wil ik niks manual instellen aangezien we thuis meerdere computers wireless gebruiken, want dan moet ik die ook allemaal weer appart gaan instellen.
Ik had hetzelfde probleem met mijn SMC router... ik heb de firmware ge-updated en voilla hij deed het :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Nut
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 19-04 03:32
woutor schreef op vrijdag 16 maart 2007 @ 12:42:
katoenen t-shirt zitten (hout) vezels in en geven krassen op je scherm... tis verstandig om een brilledoekje te gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RisingSun
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-07 17:20
Wat is nou eigenlijk op dit moment een echte topgame voor de DS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 198824

RisingSun schreef op zondag 18 maart 2007 @ 17:03:
Wat is nou eigenlijk op dit moment een echte topgame voor de DS?
Mario Slam Basketball, echt waanzinnige graphics en special effects, maar je moet er van houden 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbenwouter
  • Laatst online: 06-07 11:58

ikbenwouter

! w t R

P-Nut schreef op zaterdag 17 maart 2007 @ 13:03:
[...]

katoenen t-shirt zitten (hout) vezels in en geven krassen op je scherm... tis verstandig om een brilledoekje te gebruiken
Ik doe het altijd met een t-shirt, nog geen krassen. Bij de Hans Anders vertelden ze me ook dat je voor een bril beter een katoenen doek kan gebruiken omdat sommige brillendoekjes krassen geven (als voorbeeld gaf ze die van de Kruidvat).

........................................................................................................................................................

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwelgh
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12:38

zwelgh

-**-

Ik wil een paar spellen bestellen op Amazon.com (o.a. Metroid Pinball voor 20 dollar / 14 euro excl. verzenden), maar verstuurt Amazon geen spellen meer naar Europa? Halverwege de bestelling krijg ik een melding dat het product niet naar de door mij aangegeven regio kan worden verstuurd? Terwijl ik daar in het verleden wel heb besteld.. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wrcveen
Wat ik een groot gemis vindt is dat de DS geen WPA beveiliging aankan. Nu moet ik mijn WiFi router minder goed beveiligen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 04-07 19:15

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

yeh... vind ik ook echt belachelijk... blijf het het enige punt van irritatie vinden... m'n hele netwerk moet in WEP omdat de DS geen WPA aankan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dialMforMike
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01-07 11:22
Had een tijdje terug Fifa06 voor de GameCube gekocht in een soort van opwelling, maar ik kwam er thuis al snel achter dat het een nogal love/hate spel voor me was, met iets teveel "hate", dus dag erna maar terug gegaan om te ruilen. Helaas was er niks anders voor de GC dat de moeite waard was, dus maar iets uitgezocht in de DS sectie, aanbod was uiteraard weer niet veel soeps (geen PhoenixWright of TraumaCentre) en dus ben ik uiteindelijk maar op goed geluk gegaan voor Children of Mana.

Gok heeft helaas niet echt goed uitgepakt. Denk dat dit spel het beste vergeleken kan worden met FinalFantasy:CrystalChronicles voor de GC, behalve dat dat ook al zo'n lite edition (van FF) was, hebben ze qua speltype ook heel veel gemeen. De dungeons kunnen soms wel leuk zijn om te spelen, zeker op een handheld, maar het verhaal schiet niet op en diversiteit van de verschillende opdracht laat ook te wensen over. Ik had ook wel van diverse sites gehoord dat de game niet echt briljant was, maar ik had er toch iets meer van verwacht.

Dus als er nog iemand op zoek is Children of Mana voor een leuk prijsje, come and get it ¬_¬;

You look like I need a drink.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

zwelgh schreef op zondag 18 maart 2007 @ 22:09:
Ik wil een paar spellen bestellen op Amazon.com (o.a. Metroid Pinball voor 20 dollar / 14 euro excl. verzenden), maar verstuurt Amazon geen spellen meer naar Europa? Halverwege de bestelling krijg ik een melding dat het product niet naar de door mij aangegeven regio kan worden verstuurd? Terwijl ik daar in het verleden wel heb besteld.. :?
Klopt. Vroegah kon het wel eens maar tegenwoordig shipped dus Amazon.com niets meer naar Europa ivm licensing redenen. Zelfde geld voor dvd's.

Ik haal zelf vaak van www.dvdboxoffice.com. Zit in Canada. Shippen worldwide zonder verzendkosten. :) Helaas moet ik wel constateren dat ze em daar niet hebben voor de low low price van 20 dollar. Maar scheelt meestal toch nog wel met de winkelprijzen voor import in NL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anguilla
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 04-06 16:18
zwelgh schreef op zondag 18 maart 2007 @ 22:09:
Bij CdUniverse staat deze ook voor 20 dollar excl verzendkosten. Ook Wario Ware twisted voor 18 dollar is een koopje. . :) :) en CdUniverse stuurt wel naar Europa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Phoenix Wright fans, rejoice! *O*
Volgens de nintendo newsletter is Phoenix Wright: justice for all nu beschikbaar linkje
Heb wel al de Japanse versie liggen, maar deze ga ik me ook aanschaffen, puur voor de collectie :)
Fans van het eerste deel spurten nu ongetwijfeld naar de winkel. Zij die het eerste deel niet gekocht hebben moeten dringend Phoenix Wright: Ace attourney spelen d:)b

[ Voor 15% gewijzigd door boe2 op 21-03-2007 18:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48

Deddiekoel

Gadget nerd

Ik hoor dat Traumacenter voor 20 euro bij de intertoys ligt (sorry als dit al gepost was, heb niet terug gelezen)

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nioz
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-05 15:34
Crital schreef op maandag 19 maart 2007 @ 18:20:
Had een tijdje terug Fifa06 voor de GameCube gekocht in een soort van opwelling, maar ik kwam er thuis al snel achter dat het een nogal love/hate spel voor me was, met iets teveel "hate", dus dag erna maar terug gegaan om te ruilen. Helaas was er niks anders voor de GC dat de moeite waard was, dus maar iets uitgezocht in de DS sectie, aanbod was uiteraard weer niet veel soeps (geen PhoenixWright of TraumaCentre) en dus ben ik uiteindelijk maar op goed geluk gegaan voor Children of Mana.

Gok heeft helaas niet echt goed uitgepakt. Denk dat dit spel het beste vergeleken kan worden met FinalFantasy:CrystalChronicles voor de GC, behalve dat dat ook al zo'n lite edition (van FF) was, hebben ze qua speltype ook heel veel gemeen. De dungeons kunnen soms wel leuk zijn om te spelen, zeker op een handheld, maar het verhaal schiet niet op en diversiteit van de verschillende opdracht laat ook te wensen over. Ik had ook wel van diverse sites gehoord dat de game niet echt briljant was, maar ik had er toch iets meer van verwacht.

Dus als er nog iemand op zoek is Children of Mana voor een leuk prijsje, come and get it ¬_¬;
Ben het wel eens met je dat CoM alles behalve geweldig is, maar die vergelijking met FF: CC snap ik niet helemaal. Mijn vrienden en ik hebben het nog met regelmaat over onze fantastische FF: CC sessies (en 4swords). CoM is naar mijn mening echt een stuk sfeerlozer en eentoniger. Daarnaast voegt multiplayer CoM weinig toe imho (maar even gedaan, dus misschien heb ik iets gemist?) terwijl FF: CC eigenlijk gewoon in multiplayer gespeelt moet worden (spell combo's etc).
Achja, bottomline: CoM sucked, maar dat bleek ook al uit alle reviews ^_^
Als je nog een leuk RPG'tje zoekt dan zou je magical starsign kunnen proberen, mij bevalt het in ieder geval wel; goed gebruikt van beide schermen en fijne touchscreen besturing waar overna is gedacht en het ziet er allemaal nog smooth uit ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ollSNAKEllo
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 16-06 23:47
Ik krijg mijn DS maar niet online met mijn Sweex router, zelfs na een firmware update, maar dit terzijde.

Maar onder tussen heb ik dit gevonden (ik weet niet of het al eerder gemeld is):

http://forum.gbadev.org/viewtopic.php?t=7912

Deze post legt uit hoe de nintendo drivers voor de nintendo dongle zodanig zijn aan te passen dat bepaalde type dongle's van andere merken ook kunnen fungeren als een nintendo dongle.

Een van de dongle's die hiervoor geschikt zijn heb ik en heb ik niet in gebruik.

Edit: Ik zie net dat wanneer je een dongle hebt die ondersteund wordt je geeneens de drivers hoeft aan te passen, die zijn al direct te downloaden. Scheelt me weer €30,- voor een Nintendo dongle ;)

Edit 2: Werkt prima, alleen moet ik telkens mijn zonealarm firewall uitezetten anders krijg ik een connectio error. Net ff een potje Metroid gedaan online, maar dat viel nog niet mee :D

[ Voor 30% gewijzigd door ollSNAKEllo op 21-03-2007 23:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
Bij zonealarm moet je dan waarschijnlijk de juiste poorten forewarden zodat hij niet gaat miepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Laatst online: 13:34
Ik had bij CD-WOW de hori screen protectors besteld voor de ds lite. Ziet er leuk uit, maar er staat (behalve "peel me") geen enkel woord engels op de verpakking en mijn japans is niet zo goed...

Klopt het dat de kleine voor de touch pad is en de grotere voor het bovenste scherm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MetroidPrime

MetroidPrime

IntToStr schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 11:24:
Ik had bij CD-WOW de hori screen protectors besteld voor de ds lite. Ziet er leuk uit, maar er staat (behalve "peel me") geen enkel woord engels op de verpakking en mijn japans is niet zo goed...

Klopt het dat de kleine voor de touch pad is en de grotere voor het bovenste scherm?
Ja, dat klopt. Het is de bedoeling om de beschermende onderkant eerst te verwijderen, de filters op de schermen te plakken en de luchtbubbels te verwijderen en daarna de beschermende bovenkant er af te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Er zit gewoon een handleiding bij die screen protectors hoor :? Heb 2 DS-en voorzien van die dingen en het is vrij duidelijk allemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IntToStr
  • Laatst online: 13:34
Cartman! schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 13:56:
Er zit gewoon een handleiding bij die screen protectors hoor :? Heb 2 DS-en voorzien van die dingen en het is vrij duidelijk allemaal.
Misschien dat even lezen helpt. Ik had dus een Japanse versie ontvangen. Die handleiding was dus ook in het Japans...
Waar ik over twijfelde was welke van de 2 waar moest. Hoe ik zo'n ding erop plak lijkt me vrij duidelijk.

Dit ook meteen voor andere mensen die deze protectors bestellen en ook de Japanse versie krijgen zodat ze niet eerst lang op zoek moeten gaan naar een uitleg. Het heeft mij namelijk behoorlijk wat moeite gekost om 1 site te vinden waar een uitleg op stond. Ter bevestiging heb ik het hier nog even nagevraagd.

De screen protectors zitten er nu op en heb meteen m'n record voor rekenen x20 bij Brain training verbeterd :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Ow, excuus daarvoor inderdaad, niet goed gelezen. Het zijn fijne dingen die protectors en heb er 0 last van dat ze erop zitten. Opzich vraag ik me wel s af wat t nut is want alle DS-en van mn collega's zijn ook nog puntgaaf. Ik vond t alleen zonde om t voor 9e niet te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Karlok[JY-616]
Cartman! schreef op donderdag 22 maart 2007 @ 14:11:
Ow, excuus daarvoor inderdaad, niet goed gelezen. Het zijn fijne dingen die protectors en heb er 0 last van dat ze erop zitten. Opzich vraag ik me wel s af wat t nut is want alle DS-en van mn collega's zijn ook nog puntgaaf. Ik vond t alleen zonde om t voor 9e niet te doen.
Mijn DS touchscreen was na 1 week al niet meer puntgaaf. Voor in het midden zaten er duidelijk strepen op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Nu online

Smoonshine

Feyenoord!!

Gisteravond Theme Park aangeschaft. Maar wat een leuk spel zeg. Ik heb het vroeger al helemaal grijs gespeeld en het gevoel is weer helemaal terug. Praktisch alles van het origineel zit er weer in. De graphics zien er ook strak en helder uit. Voor mij eindelijk weer een DS spel waarbij ik er naar uitkijk om het weer te spelen :)

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deltaquad
  • Laatst online: 03-07 11:47
Ik heb hem gisteren toevallig bij iemand geprobeerd maar vind hem wel tegenvallen. Het scherm voor de ds is er net wat te klein voor. Bij zulke spellen heb je overzicht nodig en met 3 kwart attractie op een scherm werkt het dus niet lekker, dan pak ik dus liever de pc-versie weer uit de kast!
Smoonshine schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 08:30:
Gisteravond Theme Park aangeschaft. Maar wat een leuk spel zeg. Ik heb het vroeger al helemaal grijs gespeeld en het gevoel is weer helemaal terug. Praktisch alles van het origineel zit er weer in. De graphics zien er ook strak en helder uit. Voor mij eindelijk weer een DS spel waarbij ik er naar uitkijk om het weer te spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Nu online

Smoonshine

Feyenoord!!

deltaquad_1979 schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 11:40:
Ik heb hem gisteren toevallig bij iemand geprobeerd maar vind hem wel tegenvallen. Het scherm voor de ds is er net wat te klein voor. Bij zulke spellen heb je overzicht nodig en met 3 kwart attractie op een scherm werkt het dus niet lekker, dan pak ik dus liever de pc-versie weer uit de kast!
[...]
Ik vind dat zelf eigenlijk nog wel meevallen. Nu is mijn park nog niet zo erg groot, maar tot nu toe werkt het prima. Heb ook nergens het idee dat ik de controle of het overzicht kwijt ben. De PC versie zal ik zelf niet snel meer tevoorschijn pakken. Daar heb ik inmiddels wel mooiere spellen voor, maar voor de DS vind ik het erg leuk tijdverdrijf.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deltaquad
  • Laatst online: 03-07 11:47
Smoonshine schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 12:16:
[...]

Ik vind dat zelf eigenlijk nog wel meevallen. Nu is mijn park nog niet zo erg groot, maar tot nu toe werkt het prima. Heb ook nergens het idee dat ik de controle of het overzicht kwijt ben. De PC versie zal ik zelf niet snel meer tevoorschijn pakken. Daar heb ik inmiddels wel mooiere spellen voor, maar voor de DS vind ik het erg leuk tijdverdrijf.
En daarnaast heb je voor de pc nog rollercoaster tycoon die ik nog wel beter vind dan theme park.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

maar je pc met rollercoaster tycoon steek je niet zomaar even in je binnenzak. Ik denk dat je het hele opzet van de DS een beetje mist :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kees89
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 08:32
ik heb hem vanmiddag ook gehaald, maar het principe is eigenlijk hetzelfde als met rollercoaster tycoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiepa
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 02-06 03:54

Wiepa

Notoriously ...

Ik heb zins kord ook een Nintendo DS, en ga morgen ff een draadloos netwerkje aanleggen met de modem, maar ik had ook nog een anderre vraag, ik weet niet of ik goed zit in dit topic. Maar goed, komt ie:

Weet iemand de EU release's van Pokemon Diamond / Pearl?

7800 X3D | Phanteks Glacier One 360D30 | Corsair Vengeance RGB 32GB DDR5 6000Mhz | RX 7800 XT Phantom Gaming | Samsung 990 Pro 2TB | ASUS ROG Strix B650E-F GAMING WIFI | be quiet! Pure Power 12M 1000W | Phanteks NV5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 184202

Ik ben de data ff kwijt, maar mijn game-winkel-mannetje-iemand-dinges zei laatst dat ie 'em vast apart ging laten leggen dat ik nog maar een paar nachtjes hoefde te slapen :D Dat was maandag^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 155599

Xouxic schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 23:11:
Ik heb zins kord ook een Nintendo DS, en ga morgen ff een draadloos netwerkje aanleggen met de modem, maar ik had ook nog een anderre vraag, ik weet niet of ik goed zit in dit topic. Maar goed, komt ie:

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiepa

Wiepa

Notoriously ...

LoL, weet je die of niet?? Een post met alleen puntjes = spam xD

Edit: Sorry voor posting,, kheb um al gevonden:

Category: RPG, System: Nintendo DS, ESRB: E, Release Date Apr 22, 2007

[ Voor 23% gewijzigd door Wiepa op 24-03-2007 11:55 ]

7800 X3D | Phanteks Glacier One 360D30 | Corsair Vengeance RGB 32GB DDR5 6000Mhz | RX 7800 XT Phantom Gaming | Samsung 990 Pro 2TB | ASUS ROG Strix B650E-F GAMING WIFI | be quiet! Pure Power 12M 1000W | Phanteks NV5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Nu online

Smoonshine

Feyenoord!!

Xouxic schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 10:55:
[...]

LoL, weet je die of niet?? Een post met alleen puntjes = spam xD
Als je goed kijkt zie je dat hij een gigantische spelfout dikgedrukt heeft...

offtopic:
Kan iemand me eens uitleggen wat dat xD nu weer betekent?

[ Voor 13% gewijzigd door Smoonshine op 24-03-2007 14:01 ]

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dialMforMike
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01-07 11:22
nioz schreef op woensdag 21 maart 2007 @ 21:53:
[...]

Ben het wel eens met je dat CoM alles behalve geweldig is, maar die vergelijking met FF: CC snap ik niet helemaal. Mijn vrienden en ik hebben het nog met regelmaat over onze fantastische FF: CC sessies (en 4swords). CoM is naar mijn mening echt een stuk sfeerlozer en eentoniger. Daarnaast voegt multiplayer CoM weinig toe imho (maar even gedaan, dus misschien heb ik iets gemist?) terwijl FF: CC eigenlijk gewoon in multiplayer gespeelt moet worden (spell combo's etc).
Achja, bottomline: CoM sucked, maar dat bleek ook al uit alle reviews ^_^
Als je nog een leuk RPG'tje zoekt dan zou je magical starsign kunnen proberen, mij bevalt het in ieder geval wel; goed gebruikt van beide schermen en fijne touchscreen besturing waar overna is gedacht en het ziet er allemaal nog smooth uit ook.
Ik heb ook heel veel plezier beleefd met FF:CC in multiplayer (nooit sp gespeeld) en de diverse werelden en magic-use zijn inderdaad beter uitgewerkt, maar qua opzet (verhaal, gameplay, mogelijkheden) vind ik CoM eigenlijk de DS versie van FF:CC, zelfde idee van simpele dungeons doorlopen en alle baddies neerhakken tot er geen meer is, niets meer niets minder. Mijn vergelijking was misschien nog wel meer gericht op het feit dat wat FF:CC was vergeleken met de echt FF delen (een hele licht spin-off, met nauwelijks meer dan de naam in "common") dat dat voor mijn gevoel ook zo is met CoM.

We zijn het erover eens dat CoM niet "je van het" is, toch vind ik het soms best leuk om een dungeon door te lopen en gewoon alles kort en klein te slaan, het is alleen jammer dat er na dat gevoel weinig meer is om je vast te houden aan het spel. Voor korte bursts vind ik het wel een OK spel, alleen niet voor die €44.

Maar als iemand het spel toch wil voor een betere prijs... !!! ^_^ (pleeeaaaaseee!!)

Ik was in de winkel destijds nog aan het twijfelen tussen Magical Starsign en CoM, maar ik ben geen liefhebber van random-encounters en ook niet helemaal van turn-based actie. Hoe "hardcore RPG" is MagicalStarsign, misschien enigzins te vergelijken met Mario&Luigi:PiT?

You look like I need a drink.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiepa

Wiepa

Notoriously ...

Smoonshine schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 13:55:
[...]

Als je goed kijkt zie je dat hij een gigantische spelfout dikgedrukt heeft...

offtopic:
Kan iemand me eens uitleggen wat dat xD nu weer betekent?
xD = een smiley :)

Maar ik snap je niet helemaal? xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grozno
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 13:19

Grozno

acts without consequence!

Xouxic schreef op vrijdag 23 maart 2007 @ 23:11:
[...]
To The Game

Nee dus :)

Advocatus ineptias | Free Speech Online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiepa

Wiepa

Notoriously ...

Ok, nog 1 offtopic vraagje: Wat betekent TBA?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-05 19:48
Xouxic schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 22:31:
[...]

Ok, nog 1 offtopic vraagje: Wat betekent TBA?
To Be Announced, oftewel: "nog bekend te maken" :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiepa

Wiepa

Notoriously ...

addictive schreef op zaterdag 24 maart 2007 @ 22:32:
[...]

To Be Announced, oftewel: "nog bekend te maken" :)
Aah duurt dus nog wel even, iemand nog aanraders met welk spel ik me tot zolang kan vervelen?

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.