Heej HenkS laat maar eens wat pics zien, want ik heb namelijk de 32M71B besteld en wil graag wel eens een M71 in actie zien.
Verwijderd
[
Hoi....
Ik vraag me af welk scherm nu eigenlijk het beste is...
De Samsung F71 of de Sony 40X2000??
Ik lees hier dat de samsung last heeft van dat overscan of scal....
Nu merk je daar zoveel van...??
Ik wil een LCD scherm voor TV te kijken en later de playstation 3 erop te gebruiken....
Ik ben wel gesteld op zuiver beeldkwaliteit...en full HD...
Nu soms lees ik dat die sony 1080 i en geen P is....en de samsung? Is die 1080 p of i?
Alvast bedankt
]fulgore schreef op donderdag 16 november 2006 @ 12:48:
[...]
Het verschil is de engin, De W heeft een Bravia engin en de X een Bravia EX engin.
De X moet wat beter presteren met SD materiaal.
PS ook voor het design van de X betaal je natuurlijk wat extra ...
[/quote]
Hoi....
Ik vraag me af welk scherm nu eigenlijk het beste is...
De Samsung F71 of de Sony 40X2000??
Ik lees hier dat de samsung last heeft van dat overscan of scal....
Nu merk je daar zoveel van...??
Ik wil een LCD scherm voor TV te kijken en later de playstation 3 erop te gebruiken....
Ik ben wel gesteld op zuiver beeldkwaliteit...en full HD...
Nu soms lees ik dat die sony 1080 i en geen P is....en de samsung? Is die 1080 p of i?
Alvast bedankt
]fulgore schreef op donderdag 16 november 2006 @ 12:48:
[...]
Het verschil is de engin, De W heeft een Bravia engin en de X een Bravia EX engin.
De X moet wat beter presteren met SD materiaal.
PS ook voor het design van de X betaal je natuurlijk wat extra ...
[/quote]
Welke verschillen zijn er tussen een Nederlands model en een Europees model? Op de taal van de handleiding na. Het betreft de 32 inch m71. Alvast bedankt voor de reacties.
[ Voor 8% gewijzigd door tomvb op 20-11-2006 19:44 ]
Verwijderd
Waarom sluit je hem dan niet via component of HDMI aan?carfreak02 schreef op woensdag 25 oktober 2006 @ 14:53:
[...]
Helaas , heb ook de 27inch maar Xbox 360 kan niet via VGA worden aangesloten. Dat ondersteunt de TV niet .
Helaas RichieB was je net voor, mocht dat niet doorgaan laat ik het je nog weten!Starks223 schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 15:41:
[...]
ik ben hier wel serieus in geintereseerd Hoonboy....
stuur me een mailtje op mijn MSN adres aub......
Verwijderd
Ik heb zowel de LE32R71B en de LE40R71B gekocht.
Wat is de goedkoopste manier op PIP actief te krijgen. Ik wilde hem analoog en digitaal aansluiten maar kom er nu pas achter dat PIP alleen werkt met HDMI. Is er een manier om dit te omzeilen of ben je dan verplicht om MS MMC te nemen?
Wat is de goedkoopste manier op PIP actief te krijgen. Ik wilde hem analoog en digitaal aansluiten maar kom er nu pas achter dat PIP alleen werkt met HDMI. Is er een manier om dit te omzeilen of ben je dan verplicht om MS MMC te nemen?
ik snap dit trouwens niet. ik heb een een LE40M71B, en een xbox360 (via component aangesloten). kun je dan geen PIP doen?Verwijderd schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 10:09:
Ik heb zowel de LE32R71B en de LE40R71B gekocht.
zou dus wel gaan als ik mijn dvd-speler via HDMI aansluit, correct?
Verwijderd
Wat ik begrijp uit het tabelletje in de handleiding kan je HDMi overal op "Pippen" als secundair beeld. Als je HDMi of VGA als primair beeld hebt kan je de overige daarop "pippen".
Dus ik moet een manier verzinnen om mijn digibox over VGA of HDMi te laten lopen. VGA kan natuurlijk via MS MMC maar dat is een vrij prijzige oplossing. Of een HDMi digibox kopen maar aangezien er nog geen echte HDTV is is dat niet echt handig. Vooral omdat ik verwacht dat de kwaliteit van de HD digiboxen stukken beter wordt wanneer HD meer wordt uitgezonden.
Dus ik moet een manier verzinnen om mijn digibox over VGA of HDMi te laten lopen. VGA kan natuurlijk via MS MMC maar dat is een vrij prijzige oplossing. Of een HDMi digibox kopen maar aangezien er nog geen echte HDTV is is dat niet echt handig. Vooral omdat ik verwacht dat de kwaliteit van de HD digiboxen stukken beter wordt wanneer HD meer wordt uitgezonden.
Heeft er iemand al iets vanuit samsung gehoord over de overscan op hdmi?
Ik iig nog niets..
Ik iig nog niets..
Yeah, finally...mijn F71 wordt eind van de week afgeleverd.
En wellicht nog goed nieuws van het overscan front als we Scott van avforums mogen geloven.
En wellicht nog goed nieuws van het overscan front als we Scott van avforums mogen geloven.
Offtopic
Alleen nou ben ik zwaar verbaasd om te lezen dat hij gewoon een tv van bijna 2000 euro koopt!
en als ik naar zijn andere topic's kijk dat hij ook nog een home cinema set van rond de 1500 euro wil kopen.
Natuurlijk gaat me het helemaal niets aan waar HenkS zijn geld allemaal aan uit geeft maar omdat ik het topic over zijn schulden nog in mijn hoofd had kon ik het haast niet geloven dat ie zich waarschijnlijk nog eens ruim 3000 euro verder in de schulde steekt.
HenkS als ik jou was zou ik maar eens wat hulp zoeken want als ik dit zo lees dan werk je jezelf alleen maar verder in de problemen en raak je straks misschien wel alles kwijt en dat kan toch niet de bedoeling zijn.
Offtopic
Hiers snap ik nou echt niets van. Ik had een tijdje terug een interessant topic gelezen van HenkS dat hij ruim 8000 euro rood staat en een manier zoekt om dit netjes af te kunnen lossen tegen een niet al te hoge rente. Hier kwam vooral uit naar voren dat hij zijn uitgaven patroon sterk moest aanpassen.HenkS schreef op maandag 20 november 2006 @ 13:31:
[...]
kun je misschien aangeven wat voor instellingen je bijvoorbeeld hebt aangepast
ik heb de LE40M71 gekocht. en xbox360 doe ik via de component kabel (echt super), maar ik heb het idee dat de rest nog allemaal wat beter kan..
dus ik ben benieuwd
Alleen nou ben ik zwaar verbaasd om te lezen dat hij gewoon een tv van bijna 2000 euro koopt!

Natuurlijk gaat me het helemaal niets aan waar HenkS zijn geld allemaal aan uit geeft maar omdat ik het topic over zijn schulden nog in mijn hoofd had kon ik het haast niet geloven dat ie zich waarschijnlijk nog eens ruim 3000 euro verder in de schulde steekt.
HenkS als ik jou was zou ik maar eens wat hulp zoeken want als ik dit zo lees dan werk je jezelf alleen maar verder in de problemen en raak je straks misschien wel alles kwijt en dat kan toch niet de bedoeling zijn.
Offtopic
Ok, op 20 oktober bij goedkoopste.nu een le40f71b besteld voor 1929,- . Twee weken later telefonisch contact gehad nadat op hun website de prijs aangepast was naar 2169,-. Hun antwoord: "Ja meneer, zodra hij weer binnen is krijgt u hem gewoon voor de prijs waarvoor u hem besteld heeft."
Vandaag een maand na mijn bestelling geplaatst te hebben krijg ik het volgende mailtje:
--------------------------
Geachte heer/mevrouw.
Helaas moeten wij u mededelen dat de Samsung LE40F71B niet voor de prijs van € 1929,- geleverd kan worden. Er is een miscommunicatie geweest tussen Samsung en onze inkooporganisatie. De TV had tot 1,5 maand geleden een andere inkoopprijs. Alle toestellen die in die tijd zijn besteld, zouden nageleverd worden voor de oudere inkoopprijs. Nu Blijkt de inkoop hogere te zijn dan de verkoopprijs die wij eerst op onze website hadden staan. Helaas kunnen wij hierdoor de LE40F71B niet voor €1929,- leveren. Wij vinden dit een zeer vervelende situatie en bieden u onze excuses aan. De LE40F71B is momenteel wel in voorraad voor een prijs van € 2149,-
Met vriendelijke groet,
Goedkoopste.nu
-----------------------------------
Dit kan toch niet? Ik heb gewoon een koopcontract met hun. Daarnaast kunnen zij zich niet beroepen op het feit dat ze een fout hebben gemaakt aangezien ze voor de prijs van 1929,- de le40f71 aan diverse klanten hebben uitgeleverd. Waaronder hier ook op het forum als ik mij niet vergis.
Dit gaat morgen een "gezellig " gesprek worden.
Misschien dat de consumentenbond waar ik lid van ben wat voor mij kan doen.
Vandaag een maand na mijn bestelling geplaatst te hebben krijg ik het volgende mailtje:
Geachte heer/mevrouw.
Helaas moeten wij u mededelen dat de Samsung LE40F71B niet voor de prijs van € 1929,- geleverd kan worden. Er is een miscommunicatie geweest tussen Samsung en onze inkooporganisatie. De TV had tot 1,5 maand geleden een andere inkoopprijs. Alle toestellen die in die tijd zijn besteld, zouden nageleverd worden voor de oudere inkoopprijs. Nu Blijkt de inkoop hogere te zijn dan de verkoopprijs die wij eerst op onze website hadden staan. Helaas kunnen wij hierdoor de LE40F71B niet voor €1929,- leveren. Wij vinden dit een zeer vervelende situatie en bieden u onze excuses aan. De LE40F71B is momenteel wel in voorraad voor een prijs van € 2149,-
Met vriendelijke groet,
Goedkoopste.nu
Dit kan toch niet? Ik heb gewoon een koopcontract met hun. Daarnaast kunnen zij zich niet beroepen op het feit dat ze een fout hebben gemaakt aangezien ze voor de prijs van 1929,- de le40f71 aan diverse klanten hebben uitgeleverd. Waaronder hier ook op het forum als ik mij niet vergis.
Dit gaat morgen een "gezellig " gesprek worden.
AMD Ryzen 9 5950X | MSI RTX 3080 Gaming X Trio 10G | 64GB G.Skill Trident Z RGB DDR4 @3600CL16 | Samsung 970 Evo Plus 1TB | Samsung 860 Evo 1TB | MSI MEG X570 Unify | Fractal ION+ 860W Platinum | be quiet! Pure Base 500DX | be quiet! Dark Rock Pro 4
Ik heb exact dezelfde mail gehad vandaag en ik zit dus ook in jouw situatie, hou me op de hoogte van de vorderingen, ik ga morgen ook even heel boos bellen met die gasten.FullThrottle schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 20:15:
Ok, op 20 oktober bij goedkoopste.nu een le40f71b besteld voor 1929,- . Twee weken later telefonisch contact gehad nadat op hun website de prijs aangepast was naar 2169,-. Hun antwoord: "Ja meneer, zodra hij weer binnen is krijgt u hem gewoon voor de prijs waarvoor u hem besteld heeft."
Geachte heer/mevrouw.
Met vriendelijke groet,
Goedkoopste.nu
Dit gaat morgen een "gezellig " gesprek worden.Misschien dat de consumentenbond waar ik lid van ben wat voor mij kan doen.
Een klassieke casus... en volgens mij mag jij er gewoon van uit gaan dat je de TV voor 1929,- kan kopen. Echter ligt het er wel aan hoe ver je wilt gaan. Wat de meeste mensen doen is "het maar accepteren", terwijl je er gewoon van uit van MOCHT en KON gaan dat de prijzen juist waren, aangezien het "maar" om een verschil van 130 euro gaat. Indien het om 1000 euro o.i.d zou gaan dan was het een heel ander verhaal geweest en mocht en kon je er van uit gaan dat het een foutje zou kunnen zijn.FullThrottle schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 20:15:
Geachte heer/mevrouw.
Met vriendelijke groet,
Goedkoopste.nu
Dit gaat morgen een "gezellig " gesprek worden.Misschien dat de consumentenbond waar ik lid van ben wat voor mij kan doen.
FullThrottle schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 20:15:
Geachte heer/mevrouw.
Met vriendelijke groet,
Goedkoopste.nu

Ik ga wel nog klagen... kijken wel! (verschil is btw €250,-)
Heb zelf vandaag uiteindelijk een Sony KDL-40W2000 gekocht...had wel RichieB mijn bestelde tv beloofd te kunnen "overnemen"
Heeft geen van jullie een rechtbijstandverzekering? Zeker als je mensen kan vinden die hem wel voor die prijs gekocht hebben sta je volgens mij ijzersterk. Wat je ook kan doen is gezamelijk een advocaat inhuren. Jammer dat ik er niet zelf een besteld had. Dit soort dingen vind ik wel leuk om uit te zoeken.HoonBoy schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 21:39:
[...]HIER HETZELFDE!!! WAT een
zaak...Had ook telefonisch contact gehad, met de belofte voor de "oude"prijs... en nu hebben ze niet eens de ballen om netjes te bellen, maar sturen ze een mailtje! BELACHELIJK!
Panasonic WH-MDC09J3E5, Atlantic Explorer V4 270C, 57x PV 23115 Wp
Verwijderd
En ben je tevreden als ik vragen mag?
Ik kan niet kiezen
Ik kan niet kiezen
HoonBoy schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 21:39:
[...]
HIER HETZELFDE!!! WAT een
zaak...Had ook telefonisch contact gehad, met de belofte voor de "oude"prijs... en nu hebben ze niet eens de ballen om netjes te bellen, maar sturen ze een mailtje! BELACHELIJK!
Heb zelf vandaag uiteindelijk een Sony KDL-40W2000 gekocht...had wel RichieB mijn bestelde tv beloofd te kunnen "overnemen"
als jij mijn topics allemaal onthoudt ben je echt super-tweakerTweak-Freak schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 19:29:
Offtopic
[...]
Hiers snap ik nou echt niets van. Ik had een tijdje terug een interessant topic gelezen van HenkS dat hij ruim 8000 euro rood staat en een manier zoekt om dit netjes af te kunnen lossen tegen een niet al te hoge rente. Hier kwam vooral uit naar voren dat hij zijn uitgaven patroon sterk moest aanpassen.
Alleen nou ben ik zwaar verbaasd om te lezen dat hij gewoon een tv van bijna 2000 euro koopt!en als ik naar zijn andere topic's kijk dat hij ook nog een home cinema set van rond de 1500 euro wil kopen.
Offtopic
maar mijn financien gaan goed, bedankt dat je je zorgen maakt
sta weer mooi op 0, overwaarde op mijn huis, weer een nieuwe baan met goed salaris, alles goed op een rij gezet enz enz.. en we zijn weer op 0, geen krediet meer, dus ik mocht mezelf wel belonen
Verwijderd
Ik heb dus exact hetzelfde, en vraag me nu serieus af wat ik moet doen. Vandaar dat ik nu dus hier postFullThrottle schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 20:15:
Geachte heer/mevrouw.
Met vriendelijke groet,
Goedkoopste.nu
Ik ben ook al een maand aan het lijntje gehouden en hebben ze de tv opeens op voorraad (gister mailtje gehad) maar wel 250 euro duurder. Dit kunnen ze toch niet zomaar maken? Als ik hem had besteld voor 99 euro ofzo dan wist ik gewoon dat die prijs niet redelijk was, maar 1929 euro lijkt me toch zeer redelijk.
Als ik de laatste reactie's lees zie ik dat er nu dus 4/5 man zijn die dit probleem hebben. Wat is het beste dat je nu kunt doen?
Tot nu toe zeer tevreden, nog geen HD materiaal getest, maar DVD van Lord of the ring voor het eerstVerwijderd schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 22:27:
En ben je tevreden als ik vragen mag?
Ik kan niet kiezen
[...]
via component en progressive optie met Sony QS DVD speler kunnen testen(helaas waren er nog geen HDMI aansluitingen toen ik hem gekocht had), maar wat een verschil! Zal in Sony bravia topic er verder over uitwijden en een review binnenkort plaatsen.
Verwijderd
Ik heb hetzelfde meegemaakt. Voor 1600 een tv besteld, voorraad was op bij de webshop, nieuwe voorraad had ineens een verkoopprijs van 1700. Volgens mij sta je niet zo sterk als consument zijnde want dit probleem komt elke maand wel een keer aan bod in dit topic. Ik had toen mijn order geannuleerd, bedrag terug laten storten, want had vooruit betaald, en bij een andere shop besteld voor 1600.Verwijderd schreef op woensdag 22 november 2006 @ 09:06:
[...]
Ik heb dus exact hetzelfde, en vraag me nu serieus af wat ik moet doen. Vandaar dat ik nu dus hier post
Ik ben ook al een maand aan het lijntje gehouden en hebben ze de tv opeens op voorraad (gister mailtje gehad) maar wel 250 euro duurder. Dit kunnen ze toch niet zomaar maken? Als ik hem had besteld voor 99 euro ofzo dan wist ik gewoon dat die prijs niet redelijk was, maar 1929 euro lijkt me toch zeer redelijk.
Als ik de laatste reactie's lees zie ik dat er nu dus 4/5 man zijn die dit probleem hebben. Wat is het beste dat je nu kunt doen?
Wat je in ieder geval kunt doen is op sites ale kieskeurig.nl en kelkoo.nl deze webshop een hele slechte review geven zodat andere mensen dat kunnen lezen en niet in zo'n situatie terecht komen.Verwijderd schreef op woensdag 22 november 2006 @ 09:06:
[...]
Ik heb dus exact hetzelfde, en vraag me nu serieus af wat ik moet doen. Vandaar dat ik nu dus hier post
Net gebeld met de rechtsbijstandverzekering en die zeiden dat we sterk stonden.
Toen de winkel gebeld en een lang gesprek gehad met die jongen die zei dat hij sterk stond omdat het om een actie ging en op de site staat dat acties binnen een bepaalde periode horen te vallen. Volgens hem was het een actie van Samsung en had die aan hun beloofd alle "actie" LE40F71B tv's na te leveren, maar dat hebben ze niet gedaan. Ze hebben nu dus alleen "gewone" LE40F71B tv's staan en die kosten 2149,- euro. (en na wat overleg zelfs 2127,- euro)
Ook vertelde hij dat er in totaal 25 gedupeerden zijn door deze actie, ik zie dat er op dit forum al 4 mensen hebben gepost dat ze ook in deze situatie zitten. Misschien kunnen we samen iets regelen dan staan we in ieder geval een stuk sterker dan alleen
Toen de winkel gebeld en een lang gesprek gehad met die jongen die zei dat hij sterk stond omdat het om een actie ging en op de site staat dat acties binnen een bepaalde periode horen te vallen. Volgens hem was het een actie van Samsung en had die aan hun beloofd alle "actie" LE40F71B tv's na te leveren, maar dat hebben ze niet gedaan. Ze hebben nu dus alleen "gewone" LE40F71B tv's staan en die kosten 2149,- euro. (en na wat overleg zelfs 2127,- euro)
Ook vertelde hij dat er in totaal 25 gedupeerden zijn door deze actie, ik zie dat er op dit forum al 4 mensen hebben gepost dat ze ook in deze situatie zitten. Misschien kunnen we samen iets regelen dan staan we in ieder geval een stuk sterker dan alleen
Verwijderd
Ah, dat klinkt in ieder geval al goed als de rechtsbijstandverzekering zegt dat we sterk staan.
Nu maar hopen dat het ook echt zo is en snel opgelost kan worden want ik heb geen zin om weer een maand te wachten...
Nu maar hopen dat het ook echt zo is en snel opgelost kan worden want ik heb geen zin om weer een maand te wachten...
Verwijderd
Dat is dan in pricipe het probleem van de Winkel met leverancier Samsung en zou derhalve niet verhaald mogen worden op de klant. Tevens heb je de TV wel in de actieperiode besteld, dus daarmee binnen de termijn van de actie..hans schreef op woensdag 22 november 2006 @ 11:17:Toen de winkel gebeld en een lang gesprek gehad met die jongen die zei dat hij sterk stond omdat het om een actie ging en op de site staat dat acties binnen een bepaalde periode horen te vallen. Volgens hem was het een actie van Samsung en had die aan hun beloofd alle "actie" LE40F71B tv's na te leveren[...]
Late levering is dan voor rekening van de Winkel (..bij de bouwmarkt bestel ik zovaak iets, wat een aktie artikel is maar ivm uitverkocht te zijn, besteld wordt. Hoewel dus later geleverd blijft de actieprijs gewoon gelden omdat ik het in de actieperiode heb besteld...)
Ik heb vandaag m'n 150 euro retour gestort gekregen
Was een NL model via een webwinkel icm een originele coupon die ik bij de lokale Scheer&Foppen had meegekregen.
http://www.avforums.com/f...read.php?t=403913&page=53THERE IS HOPE(UPDATE) AFTER ALL
HOPE UK(EU AND OTHER) GET IT AS WELL NOT JUST USA
ON THE USA SET WITH NEW FIRMWARE FROM AVS
Adding "Just scan" option means you get 1:1 pixel mapping -dot by dot - but before I said It JUST works on HDMI input.... not on Component input.
* before firmware-upgrade:
- HDTV tuner : around 3% overscan
- D-Sub(vga) : perfect pixel mapping (dot by dot)
- HDMI : around 3% overscan
- Component : around 4% overscan
* after firmware-upgrade:
- HDTV tuner : same as above
- D-Sub(vga) : same
- HDMI : perfect pixel mapping now! (ye. able to turn on/off overscan mod)
- Component : same
Hmm....misschien wordt die LE40F71 toch nog aantrekkelijk....
weet iemand een linkje waar ik kan checken hoe de overscan op component met een xbox 360 er nu werkelijk uitziet?
[ Voor 7% gewijzigd door Starks223 op 22-11-2006 16:11 ]
Vandaag gebeld, en om een lang verhaal kort te maken kreeg ik uiteindelijk de volgende aanbieding:
Le40F71b voor 2100,-
Ik mag aankopen doen voor inkoopprijs todat het bedrag wat ik er bij in schiet (170,-) via korting op andere artikelen heb teruggehad.
Ik weet dat ik gewoon recht heb op 1929,- echter heb ik geen zin om daar meer tijd in te steken. Ik neem dit aanbod van hun nog in overweging.
Le40F71b voor 2100,-
Ik mag aankopen doen voor inkoopprijs todat het bedrag wat ik er bij in schiet (170,-) via korting op andere artikelen heb teruggehad.
Ik weet dat ik gewoon recht heb op 1929,- echter heb ik geen zin om daar meer tijd in te steken. Ik neem dit aanbod van hun nog in overweging.
AMD Ryzen 9 5950X | MSI RTX 3080 Gaming X Trio 10G | 64GB G.Skill Trident Z RGB DDR4 @3600CL16 | Samsung 970 Evo Plus 1TB | Samsung 860 Evo 1TB | MSI MEG X570 Unify | Fractal ION+ 860W Platinum | be quiet! Pure Base 500DX | be quiet! Dark Rock Pro 4
Dan heb ik erg geluk gehad. Ik had hem volgens mij rond de 17e besteld en hem de 23e kunnen afhalen voor dat bedrag. Dus als het goed is ook nog net in de samsung kortingsbon periode (hoewel nog niks terug gehad van samsung). Toen die actie bekend werd verhoogde bijna alle webshops hun prijs met €150 euro.FullThrottle schreef op dinsdag 21 november 2006 @ 20:15:
*knip*
Ik hoop dat jullie de TV nog voor €1929 geleverd krijgen. Het is de verantwoordelijkheid van de winkel om dit met Samsung te regelen. Hoewel Samsung volgens mij ook een vuilspel speelt (kortingsactie voor €150 en dan prijs verhogen met €150)

I don't have a solution but I admire the problem.
Ik ben echt heel erg benieuwd of ze dit ook nu gaan fixen voor de europese F71 modellen. Als is het alleen 1:1 mapping voor HDMI en niet voor component. Fingers crossed (en nog maar een keer Samsung bellen).Starks223 schreef op woensdag 22 november 2006 @ 16:08:
[...]
http://www.avforums.com/f...read.php?t=403913&page=53
Hmm....misschien wordt die LE40F71 toch nog aantrekkelijk....
weet iemand een linkje waar ik kan checken hoe de overscan op component met een xbox 360 er nu werkelijk uitziet?
is de overscan alleen voor de f71 dan?
andere Samsung modellen hebben allemaal ook overscan problemen toch?
Als Samsung met een nieuwe firmware komt voor de overscan probleem, is dit dan alleen voor de F71 of alle modellen, ik neem aan het laatste?
andere Samsung modellen hebben allemaal ook overscan problemen toch?
Als Samsung met een nieuwe firmware komt voor de overscan probleem, is dit dan alleen voor de F71 of alle modellen, ik neem aan het laatste?
Same story here!FullThrottle schreef op woensdag 22 november 2006 @ 18:52:
Vandaag gebeld, en om een lang verhaal kort te maken kreeg ik uiteindelijk de volgende aanbieding:
Le40F71b voor 2100,-
Verwijderd
Hmm, ik heb ze vandaag ook gebeld, en duidelijk gemaakt dat ik eigenlijk ook recht heb op die 1929, maar ze wilden bij mij absoluut niet lager gaan dan 2129FullThrottle schreef op woensdag 22 november 2006 @ 18:52:
Le40F71b voor 2100,-
Ik had overigens ene ton aan de lijn, en die vertelde me dat ze bij niemand van ons de tv voor minder dan 2129 aan zullen bieden, dus ik vind het een beetje raar. Ik zei dat ik er nog over na moest denken wat ik nu deed.
Enig advies?
Lijkt mij een duidelijke zaak. Als het toestel voor die prijs op de site stond en je hebt het toestel besteld voor die prijs (en dit is bevestigd) dan moeten ze gewoon leveren. Ze kunnen er alleen onderuit als het aanemelijk is dat de gecommuniceerde prijs niet correct is. (bv het "Otto verhaal" LCD tv voor € 99) Dit is hier gezien het relatieve kleine prijsverschil niet aan de orde er zijn zelfs tv's uitgeleverd voor die prijs. Het feit dat zij een probleem hebben met Samsung is totaal niet relevant voor de cliënt.
Als je even googled vind je de bijbehorende wetsartikelen zo. Ik kan vanavond wel even zoeken in mijn wetsboek. Als je dan een email stuurd waarin je het verhaal ondersteund met wetsartikelen kunnen ze er eigenlijk niet meer omheen.
Gezien de kleine marges op de tv's zullen ze er alles aan doen om niet te leveren. Echter als consument heb je recht op dat toestel voor die prijs.
Edit: Typo
Als je even googled vind je de bijbehorende wetsartikelen zo. Ik kan vanavond wel even zoeken in mijn wetsboek. Als je dan een email stuurd waarin je het verhaal ondersteund met wetsartikelen kunnen ze er eigenlijk niet meer omheen.
Gezien de kleine marges op de tv's zullen ze er alles aan doen om niet te leveren. Echter als consument heb je recht op dat toestel voor die prijs.
Edit: Typo
Verwijderd
Ze proberen er inderdaad onderuit te komen. Ze vertelden me dat er een "communicatiefout" is opgetreden tussen de winkel en hun hoofdkantoor, waardoor de prijzen onjuist op de site stonden. Er was een actie van samsung die op een gegeven moment stop is gezet, maar de prijzen op de site zijn nog 2 weken blijven staan. Ik zei dat ik daar als klant niks mee te maken heb, en dat ik de tv voor 1929 heb besteld en dat bevestigd heb gekregen, en dat dat hun probleem is dat ze niet goed communiceren. Anders kunnen ze dit geintje op elk artikel flikken als dit zomaar kan.
Ik zal wel proberen te zoeken op google naar wetsartikelen. Ik heb er alleen weinig kaas van gegeten en zou enige hulp dan ook zeer waarderen.
Ik zal wel proberen te zoeken op google naar wetsartikelen. Ik heb er alleen weinig kaas van gegeten en zou enige hulp dan ook zeer waarderen.
Even weer wat anders dan de 'bezorg-issues'
Ik heb de LE-40M71B
Nu wil ik hem aan de muur gaan bevestigen dmv een Vogels-beugel
je hebt beugels, dan hangt de tv een stuk van de muur zoals deze:
http://www.vogels.com/det...=1&panel=1502&fsflog=true
of echt tegen de muur zoals deze:
Ik vind persoonlijk de laatste het mooist. Want ik hoef de tv toch niet te draaien.
Echter wat ik me dan afvraag> aangezien de component kabel van de xbox360 aan de achterkant zit van de lcd. Werkt dit dan wel goed? Kom je dan niet met de kabels in de weg te zitten?
Weet iemand een goede (en beetje betaalbare, want vogels is duur) beugel? (lees: onder de 150,-)
tnx
Ik heb de LE-40M71B
Nu wil ik hem aan de muur gaan bevestigen dmv een Vogels-beugel
je hebt beugels, dan hangt de tv een stuk van de muur zoals deze:
of echt tegen de muur zoals deze:
Ik vind persoonlijk de laatste het mooist. Want ik hoef de tv toch niet te draaien.
Echter wat ik me dan afvraag> aangezien de component kabel van de xbox360 aan de achterkant zit van de lcd. Werkt dit dan wel goed? Kom je dan niet met de kabels in de weg te zitten?
Weet iemand een goede (en beetje betaalbare, want vogels is duur) beugel? (lees: onder de 150,-)
tnx
Ha...vandaag hebben ze toch ook 10 euro handelingskosten afgeschreven....dacht dat dat alleen zou zijn als je die cadeau's bestelde. Niet dus. Voor geld overmaken moeten ze ook zo veel moeite doen..pff en er zijn niet eens verzendkosten zoals bij de andere cadeau's.Swoosh schreef op woensdag 22 november 2006 @ 15:48:
Ik heb vandaag m'n 150 euro retour gestort gekregenWas een NL model via een webwinkel icm een originele coupon die ik bij de lokale Scheer&Foppen had meegekregen.
Je krijgt dus eigenlijk maar 140 euro retour bij die actie

Mooie beugels!
Die laatste is inderdaad erg mooi, maar volgens mij een keuze die je niet wilt maken.
Waarom niet:
Bijna alle aansluitingen zitten aan de achterkant. Wordt dus 1x aansluiten en ophangen.
De kabels die je gebruikt voor bv een pc aansluiting zijn vrij dik en stug. De minimale afstand die je hebt (en die gebruik ik dan ook even) is volgens mij te klein om zo'n kabel goed neer te leggen.
Als ik die tv zou moeten ophangen zou ik om die 2 redenen de beugel niet gebruiken, maar de versie die verder van de muur te zwenken is.
Grtz nl1klb
Die laatste is inderdaad erg mooi, maar volgens mij een keuze die je niet wilt maken.
Waarom niet:
Bijna alle aansluitingen zitten aan de achterkant. Wordt dus 1x aansluiten en ophangen.
De kabels die je gebruikt voor bv een pc aansluiting zijn vrij dik en stug. De minimale afstand die je hebt (en die gebruik ik dan ook even) is volgens mij te klein om zo'n kabel goed neer te leggen.
Als ik die tv zou moeten ophangen zou ik om die 2 redenen de beugel niet gebruiken, maar de versie die verder van de muur te zwenken is.
Grtz nl1klb
Stats!
Disce Ut Semper Victurus, Vive Ut Cras Moriturus
tja pc sluit ik sowieso niet aan. Hoogstens aan de zijkant (s-video) maar verder niet.nl1klb schreef op donderdag 23 november 2006 @ 14:04:
Mooie beugels!
Waarom niet:
Grtz nl1klb
Achterkant hou ik dus over HDMI/Stroomkabel/Component(xbox360). wel lastig dus, want ik vind het veel strakker uitzien als het echt plat tegen de muur hangt.
is er trouwens een goede / mooie oplossing om vervolgens al die kabels mooi weg te werken? (soort van 'hippe' kabelgoot?
Verwijderd
Ik hen de LE40R71 en heb de vogels beugel 6305 geloof ik. Ik heb hem echter nog niet opgehangen omdat de beugel precies voor de scart zit. Dus ik moet er een andere scart kabel voor kopen, erg onhandig. Nu ik hem met voet op de kast heb gezet twijfel ik of ik hem nog wel wil ophangen. Denk het wel, maar dan moet ik eerst wat voorzinnen voor mijn aansluitingen.
Het liefs heb ik dat ik hem met 1 kabel aansluit en vanuit een verdeel doos in mijn kast de rest aansluit. Weet iemand of zoiets bestaat?
Het liefs heb ik dat ik hem met 1 kabel aansluit en vanuit een verdeel doos in mijn kast de rest aansluit. Weet iemand of zoiets bestaat?
zou een beetje raar zijn he, dan zou je dus scart, hdmi etc etc via 1 ingang op je tv kunnen aansluiten en dan met een verdeeldoos kunnen verdelen.
dus lijkt me niet mogelijk nee
dus lijkt me niet mogelijk nee
Verwijderd
tenzij er wel meerdere stekkers aanzitten gebonden in 1 dikke kabel
Maar ik weet dat het een longshot it. Wellicht zelf iets bouwen. Het in principe alleen een verlenging. Maar mag geen kwaliteitsverlies geven.
Maar ik weet dat het een longshot it. Wellicht zelf iets bouwen. Het in principe alleen een verlenging. Maar mag geen kwaliteitsverlies geven.
dan kun je ook alle kabels samenbinden en er een buis omheen doen :):)
Verwijderd
De LE40F71B is thans voor 1999 tekoop bij Foka volgens kieskeurig.
http://www.kieskeurig.nl/...A0503C12571DC0042C7DF.htm
Ik heb het zo gevolgd en ik zag niet dat webwinkels spontaan hun prijzen met 150 euro verhoogde alleen omdat Samsung een actie lopende heeft. Dat een webwinkel mensen weken lang aan het lijntje houd terwijl ze al hebben betaald vind ik erg vreemd. Ze hadden namelijk genoeg tijd om hun "fout" te herstellen en dat doe je niet na 4 weken.JinZa schreef op woensdag 22 november 2006 @ 21:19:
[...]
Dan heb ik erg geluk gehad. Ik had hem volgens mij rond de 17e besteld en hem de 23e kunnen afhalen voor dat bedrag. Dus als het goed is ook nog net in de samsung kortingsbon periode (hoewel nog niks terug gehad van samsung). Toen die actie bekend werd verhoogde bijna alle webshops hun prijs met €150 euro.
Ik hoop dat jullie de TV nog voor €1929 geleverd krijgen. Het is de verantwoordelijkheid van de winkel om dit met Samsung te regelen. Hoewel Samsung volgens mij ook een vuilspel speelt (kortingsactie voor €150 en dan prijs verhogen met €150)
[ Voor 4% gewijzigd door aex351 op 23-11-2006 19:25 ]
< dit stukje webruimte is te huur >
Deze link zegt iets anders:Verwijderd schreef op donderdag 23 november 2006 @ 19:00:
De LE40F71B is thans voor 1999 tekoop bij Foka volgens kieskeurig.
http://www.foka.nl/pages/...583-2-10000000001820.aspx
Namelijk € 2.799,-

Ik werk bij Krëfel (Belgische winkelketen) en ga daar ook om met vogel's beugels.HenkS schreef op donderdag 23 november 2006 @ 13:51:
Voor de kabels van de Xbox 360 zou ik niet bang zijn, die vogels steunen zorgen ervoor dat je tv net wat van de muur weg hangt zodat stekkers de wand niet raken. Het enige lastige is meestal het inpluggen ervan aangezien je niet enorm veel spatie hebt om je hand tussen te steken.
Qua kabels wegwerken heb je keuzes genoeg, via de muur, tie wraps, of een vogel's accessoire.
Deze dingen zijn echt wel leuk, kan je al je kabels in kwijt en kan je deze dingen in haken om je dvd speler ofzow op te zetten.
Vogel's is inderdaad wel een tikkeltje duur, maar de kwaliteit mag er zijn, en het design is ook best goed.
Een beetje verlies heb je altijd...
BW boek 6:art 217 Aanbod en aanvaardingVerwijderd schreef op donderdag 23 november 2006 @ 13:51:
Ze proberen er inderdaad onderuit te komen. Ze vertelden me dat er een "communicatiefout" is opgetreden tussen de winkel en hun hoofdkantoor, waardoor de prijzen onjuist op de site stonden. Er was een actie van samsung die op een gegeven moment stop is gezet, maar de prijzen op de site zijn nog 2 weken blijven staan. Ik zei dat ik daar als klant niks mee te maken heb, en dat ik de tv voor 1929 heb besteld en dat bevestigd heb gekregen, en dat dat hun probleem is dat ze niet goed communiceren. Anders kunnen ze dit geintje op elk artikel flikken als dit zomaar kan.
1 een overeenkomst komt tot stand door een aanbod en de aanvaarding daarvan.
Aanbod is de TV op de site. Jij hebt hem besteld en een bevestiging ontvangen
BW boek 7: art1 Koop
Koop is de overeenkosmt waarbij de een zich verbindt een zaak te geven en de ander om daarvoor een prijs in geld te betalen
BW boek 7 art 9 Hoofdverplichting koper
De verkoper is verplicht de verkochte zaak met toebehoren in eigendom over te dragen en af te leveren (Af te leveren = het stellen van de zaak in bezit van de koper).
BW boek 7 art 17 Conformiteit
De afgeleverde zaak moet aan de overeenkomst beantwoorden.
BW boek 7 art 26 Betaling koopprijs
De koper is verplicht de prijs te betalen
De webwinkel kan in mijn ogen geen beroep doen op de eis van Wet, gewoonte en redelijkheid en billijkheid Bw boek 6 art 248 omdat de tv eerder wel voor deze prijs is verkocht waardoor het aannemelijk is dat de gecommuniceerde prijs de correcte is.
De webwinkel kan alleen de prijs verhogen als:
BW boek 7 art 35 Verhoging koopprijs
-1 Indien de verkoper bij een consumentenkoop krachtens een bij die overeenkomst gemaakt beding de koopprijs na het sluiten van de koop verhoogt, is de koper bevoegd de koop door een schriftelijke verklaring te ontbinden, tenzij bedongen is dat de aflevering langer dan drie maanden na de koop zal plaatsvinden.
-2 Voor de toepssing van lid1 (hierboven) wordt onder koopprijs begrepen het bedrag dat bij het sluiten van de overeenkomst onder voorbehoud van prijswijziging voorlopig als koopprijs is opgegeven.
Uit het laatste artikel blijkt dus dat ze alleen kunnen verhogen als ze expliciet hebben vermeld dat de koopovereenkomst onder voorbehoud van prijswijzinging is. Misschien staat dit in de algemene voorwaarden waarmee je bij de koop akkoord bent gegaan. Mocht dit nergens zijn vermeld zijn zij dus verplicht om te leveren.
Ik ben geen jurist of advocaat, probeer alleen de mede tweakers te ondersteunen, er kunnen dus geen rechten worden ontleend aan bovenstaande tekst.
Edit:Typo
Laatste toevoeging:
In de algemene voorwaarden van goedkoopste.nu staat
7 In sommige gevallen is sprake van actieprijzen. Actieprijzen zijn slechts gedurende een bepaalde periode geldig zolang de voorraad strekt. Op deze prijzen kan voor of na de bepaalde periode geen aanspraak worden gemaakt.
Dus als het duidelijk was dat het om een actieprijs ging hebben zij het voorbehoud van prijswijziging gemaakt. Dit gaat dus alleen op als er sprake was van een actieprijs. (Stond dit op de site of op de bevestiging die jullie hebben ontvangen? Zo niet, moeten ze gewoon leveren tegen de afgesproken prijs, anders staan zij naar mijn mening in hun recht om de prijs te verhogen)
[ Voor 9% gewijzigd door jjust op 23-11-2006 22:04 ]
tnx, daar heb ik wat aan. vooral die kabelgoot! die haken vind ik niks, dan krijg je zo dat toren-idee. ik zet er liever een lage tafel onder.PeGys schreef op donderdag 23 november 2006 @ 21:40:
[...]
Ik werk bij Krëfel (Belgische winkelketen) en ga daar ook om met vogel's beugels.
Voor de kabels van de Xbox 360 zou ik niet bang zijn, die vogels steunen zorgen ervoor dat je tv net wat van de muur weg hangt zodat stekkers de wand niet raken. Het enige lastige is meestal het inpluggen ervan aangezien je niet enorm veel spatie hebt om je hand tussen te steken.
Qua kabels wegwerken heb je keuzes genoeg, via de muur, tie wraps, of een vogel's accessoire.
Deze dingen zijn echt wel leuk, kan je al je kabels in kwijt en kan je deze dingen in haken om je dvd speler ofzow op te zetten.
Vogel's is inderdaad wel een tikkeltje duur, maar de kwaliteit mag er zijn, en het design is ook best goed.
dus jij zegt dat ik met dat 2e ophang systeem (waar de lcd vrijwel tegen de muur hangt) ik toch alle kabels in krijg gestoken (ook stroomkabel etc) zonder dat de tv in de 'ophang-problemen' komt?
tnx voor je advies!
ik heb gemaild met Foka en de prijs van Kieskeurig klopt gewoon, ik heb alleen nog geen bericht terug gehad of de €1999 de prijs was met samsung korting....fonias schreef op donderdag 23 november 2006 @ 20:54:
[...]
Deze link zegt iets anders:
http://www.foka.nl/pages/...583-2-10000000001820.aspx
Namelijk € 2.799,-![]()
![]()
Ik heb vandaag mijn Le32M71 opgehaald bij de webstore en meteen een dcbH360R erbij.
Hierbij mijn eerste ervaringen en wellicht heeft iemand tips voor me:
==> Eerst analoog ingesteld: Toch niet helemaal een goed beeld: schrok ik wel even van.
==> Snel een DVD (lord of the Rings 2) in mijn Philips Home cinemaset via scart aangesloten. Op zich wel redelijk beeld, maar niet zo strak als ik gehoopt had.
Snel de DCBH360R geïnstalleerd
==> HDMI kabel erbij gekocht, maar tot mijn verbazing krijg ik "geen signaal". Uiteindelijk met component aaangesloten en dat werkt wel. Had ik niet verwacht: Ik begreep dat alleen TV's van andere merken problemen hadden met HDMI met deze kabelontvanger.
==> Even gekeken naar "Sister act", wat nogal veel afwisselende lichte en donkere scene's had. Hierbij zag je dat Dynamic Dimming zichtbaar schakelt tussen verschillende belichtings standen. Dat irriteerde erg en ik had eerder gelezen dat je dat kon uitzetten in het service menu.
De beschrijving van de toegang tot het service menu aan het begin van dit topic werkt echter niet bij deze m71: Weet iemand anders hoe dit wel uitgezet kan worden?
==> Beeld zelf: Ik vond in eerste instntie de kleuren wel erg rood. Ik denk dat met wat spelen met instellingen dit wel kan verbeteren. Heef tiemand nog tips voor goede instellingscombinaties?
==> Ik heb daarna de HDMI kabel geprobeerd op mijn homecinemaset. In eerste instantie geen beeld, echter door een beetje te wrikken met de stekker aan de kant van de Home cinema set, kreeg ik wel beeld. Helaas had iedereen ineens blauw haar en dan wordt LOR toch een beetje een komedie .Ik kreeg dat niet beter: Is nu mijn HDMI kabel zo slecht of is HDMI in het algemeen zo krakkemikkig?
==> Als ik via mijn kabeltuner kijk,dan heb ik veellast van een schokkerig beeld. Hiermee bedoel ik niet dat bewegingen schokkerig verlopen, maar eerder storingen en korte vervormingen van het beeld.
Iemand hier ervaring mee?Kan een software upgrade hier uitkomst bieden?
Al met al heb ik nu via component een goed beeld, zeker met die upscaling naar 1080 wat de kabelontvanger doet. Ikmoet echter nog wel wat selen met instellingen en kabels voordat ik alles helemaal strak heb vrees ik.
Verder gewoon een schitterende TV om te zien, maar dat is natuurlijk smaakgebonden.
Anton
Hierbij mijn eerste ervaringen en wellicht heeft iemand tips voor me:
==> Eerst analoog ingesteld: Toch niet helemaal een goed beeld: schrok ik wel even van.
==> Snel een DVD (lord of the Rings 2) in mijn Philips Home cinemaset via scart aangesloten. Op zich wel redelijk beeld, maar niet zo strak als ik gehoopt had.
Snel de DCBH360R geïnstalleerd
==> HDMI kabel erbij gekocht, maar tot mijn verbazing krijg ik "geen signaal". Uiteindelijk met component aaangesloten en dat werkt wel. Had ik niet verwacht: Ik begreep dat alleen TV's van andere merken problemen hadden met HDMI met deze kabelontvanger.
==> Even gekeken naar "Sister act", wat nogal veel afwisselende lichte en donkere scene's had. Hierbij zag je dat Dynamic Dimming zichtbaar schakelt tussen verschillende belichtings standen. Dat irriteerde erg en ik had eerder gelezen dat je dat kon uitzetten in het service menu.
De beschrijving van de toegang tot het service menu aan het begin van dit topic werkt echter niet bij deze m71: Weet iemand anders hoe dit wel uitgezet kan worden?
==> Beeld zelf: Ik vond in eerste instntie de kleuren wel erg rood. Ik denk dat met wat spelen met instellingen dit wel kan verbeteren. Heef tiemand nog tips voor goede instellingscombinaties?
==> Ik heb daarna de HDMI kabel geprobeerd op mijn homecinemaset. In eerste instantie geen beeld, echter door een beetje te wrikken met de stekker aan de kant van de Home cinema set, kreeg ik wel beeld. Helaas had iedereen ineens blauw haar en dan wordt LOR toch een beetje een komedie .Ik kreeg dat niet beter: Is nu mijn HDMI kabel zo slecht of is HDMI in het algemeen zo krakkemikkig?
==> Als ik via mijn kabeltuner kijk,dan heb ik veellast van een schokkerig beeld. Hiermee bedoel ik niet dat bewegingen schokkerig verlopen, maar eerder storingen en korte vervormingen van het beeld.
Iemand hier ervaring mee?Kan een software upgrade hier uitkomst bieden?
Al met al heb ik nu via component een goed beeld, zeker met die upscaling naar 1080 wat de kabelontvanger doet. Ikmoet echter nog wel wat selen met instellingen en kabels voordat ik alles helemaal strak heb vrees ik.
Verder gewoon een schitterende TV om te zien, maar dat is natuurlijk smaakgebonden.
Anton
Gister middag dan eindelijk mijn LE40F71 binnengekregen en ik kan voorlopig alleen maar concluderen dat ik zwaar onder de indruk ben van dit panel. Zelfs analoge tv ziet er behoorlijk goed uit (met uitzondering van een paar zenders).
Direct de 360 aangesloten via component en de display settings verandert naar 1080p. Was erg benieuwd hoe een game als GoW zich op deze setting gedraagd, maar het loopt werkelijk als een zonnetje. On-ge-loofelijk wat een details
.
Ik heb alleen een probleem met mijn HTPC (aangesloten via VGA); wannneer ik uitgangssignaal verander naar 1920x1080@60Hz geeft de TV de melding "mode not supported". Nog even de laatste forceware drivers geinstalleerd, maar dit mocht helaas niet baten. Iemand enig idee waar dat aan kan liggen?
Direct de 360 aangesloten via component en de display settings verandert naar 1080p. Was erg benieuwd hoe een game als GoW zich op deze setting gedraagd, maar het loopt werkelijk als een zonnetje. On-ge-loofelijk wat een details
Ik heb alleen een probleem met mijn HTPC (aangesloten via VGA); wannneer ik uitgangssignaal verander naar 1920x1080@60Hz geeft de TV de melding "mode not supported". Nog even de laatste forceware drivers geinstalleerd, maar dit mocht helaas niet baten. Iemand enig idee waar dat aan kan liggen?
Geef mij toch maar deze als ik later groot ben:
http://products.beamer.tv/?1185
dat vind ik ZO een mooi ding... hier op mijn stage hebben ze er 2 naast elkaar hangen... like... *kwijl*
dat vind ik ZO een mooi ding... hier op mijn stage hebben ze er 2 naast elkaar hangen... like... *kwijl*
Verwijderd
Ik heb nergens gezien dat het om een actieprijs ging, en dit staat ook niet vermeld in de bevestiging.jjust schreef op donderdag 23 november 2006 @ 21:55:
[...]
Laatste toevoeging:
In de algemene voorwaarden van goedkoopste.nu staat
7 In sommige gevallen is sprake van actieprijzen. Actieprijzen zijn slechts gedurende een bepaalde periode geldig zolang de voorraad strekt. Op deze prijzen kan voor of na de bepaalde periode geen aanspraak worden gemaakt.
Dus als het duidelijk was dat het om een actieprijs ging hebben zij het voorbehoud van prijswijziging gemaakt. Dit gaat dus alleen op als er sprake was van een actieprijs. (Stond dit op de site of op de bevestiging die jullie hebben ontvangen? Zo niet, moeten ze gewoon leveren tegen de afgesproken prijs, anders staan zij naar mijn mening in hun recht om de prijs te verhogen)
Maar ook al was het wel zo, dan vind ik het raar dat als ik bestel in de actieperiode, en zij kunnen niet leveren in de actieperiode, ik dan vervolgens ook geen recht meer heb op de actieprijs waarvoor ik hem besteld heb.
Verwijderd

HEB INDERDAAD CONTACT GEHAD MET DE CONSUMENTENBOND EN DEZE ZEGT GEWOON DAT MEN DE AFGESPROKEN PRIJS MOET NAKOMEN.
IK BEN NIET TE SPREKEN OVER DE AFHANDELING DOOR GOEDKOOPSTE.NU.
HET LIEFST ZOU IK MET LOTGENOTEN VERHAAL GAAN HALEN. INTERRESE?
JE MOET TEGENWOORDIG STEEDS VAKER JE TANDEN LATEN ZIEN.
Verwijderd
...snap dat je kwaad bent, maar het mag wel zonder allemaal hoofdletters...Verwijderd schreef op zaterdag 25 november 2006 @ 14:45:
[...bozige GROTE tekst...]
Het is niet nodig om met caps jezelf te verwoorden. Het is verder prima wanneer je kritiek wilt uiten op een webwinkel maar zorg er dan voor dat het niet het onderwerp van dit thread word. Je kan beter een topic openen in Werk en Inkomen voor het hele goedkoopste.nu probleem.
Weet je zeker dat de TV wel via de VGA interface zo'n hoge resolutie ondersteund? Ik dacht dat dat meestal alleen via HDCP/DVI het geval was, maar kan me vergissen. Heb er helaas geen staan om te testenShiverzz schreef op vrijdag 24 november 2006 @ 13:44:
(aangesloten via VGA); wannneer ik uitgangssignaal verander naar 1920x1080@60Hz geeft de TV de melding "mode not supported". Nog even de laatste forceware drivers geinstalleerd, maar dit mocht helaas niet baten. Iemand enig idee waar dat aan kan liggen?
Cooling is silver, silence is golden!
Wat je denkt is niet wat je zegt. Wat je zegt wordt anders begrepen.
Main: AMD RX 9070XT Sapphire Pure, 2e PC: Nvidia RTX3080 EVGA FTW3
Volgens de handleiding moet ie dat gewoon slikken ja, alleen krijg ik het nog niet voor elkaar.Bas van der Doorn schreef op zaterdag 25 november 2006 @ 15:00:
Weet je zeker dat de TV wel via de VGA interface zo'n hoge resolutie ondersteund? Ik dacht dat dat meestal alleen via HDCP/DVI het geval was, maar kan me vergissen. Heb er helaas geen staan om te testen
Is er een van de F71 eigenaren die zijn PC al wel op 1920x1080@60Hz via VGA werkend heeft gekregen? Enlighten me
Wat ik gisteren al zei (verloren in de crash gisteren): leuk zo'n groot ding, maar de resolutie is erg laag voor dat formaat!dartbord schreef op vrijdag 24 november 2006 @ 14:05:
Geef mij toch maar deze als ik later groot ben:
Ik heb mijn oog laten vallen op een LE27S71. Wel een leuk modelletje voor niet al te veel geld of niet? Zijn er ook nog mensen die met een stroommeter het werkelijke verbruik van een lcd tv kunnen meten?
Zo'n stroom-meet apparaat:

Y'24
Verwijderd
Hey ik heb een TV LE40R72B gekocht in Duitsland, ben hier ZEER tevreden van, analoog werkte hij slecht maar als ik dan overging naar digitaal dan was dit echt wel WOW wat een verschil
Doch ken ik niet van van al die aansluitingen en weet ik niet of ik wel alles goed aansluit en instel 
Graag had ik nog het surroundsysteem van samsung gekocht type HT-XQ100, ook met HDMI aansluiting zoals mijn tv. Maar ik heb eens ergens gelezen dat ik dan geen tv geluid kan afspelen via mijn boxen, en enkel alleen dvd's, muziek, ... maar niet rechtstreeks van tv. Ze geven dan als oplossing dat je een scartkabel moet nemen met zo een rood en wit uitgangske en dan op uw tv moet aansluiten en dan uw surroundsysteem op AUX zetten, maar dit vind ik echt wel dom en complex aangezien ge dan steeds per toepassing de instelling moet verzetten, zijn er die andere manieren kennen????
Graag had ik nog het surroundsysteem van samsung gekocht type HT-XQ100, ook met HDMI aansluiting zoals mijn tv. Maar ik heb eens ergens gelezen dat ik dan geen tv geluid kan afspelen via mijn boxen, en enkel alleen dvd's, muziek, ... maar niet rechtstreeks van tv. Ze geven dan als oplossing dat je een scartkabel moet nemen met zo een rood en wit uitgangske en dan op uw tv moet aansluiten en dan uw surroundsysteem op AUX zetten, maar dit vind ik echt wel dom en complex aangezien ge dan steeds per toepassing de instelling moet verzetten, zijn er die andere manieren kennen????
Waarom vind je dat dom en complex? Voor analoge tv is dat wel dé manier. Bij DTV kan je eventueel je digitale ontvanger op je receiver aansluiten. Maar dan nog moet je de receiver op AUX (of TV, of wat dan ook) zetten.
Na veel zoeken en searchen heb ik ook voor Samsung gekozen. Aangezien ik niet meer dan 999,- Euro uit wil geven kwam ik uit op een LE32M61B (979,33 in de pricewatch). Is dit nou aan te raden voor dit geld? er is namelijk ook een LE32M71B, maar die is gelijk weer 300,- duurder. Heb veel gelezen op GOT, maar vind het toch nog erg moeilijk met het maken van een keuze.
je kunt er ook voor kiezen om een LE32N71 te kopen. Ik zie nu dat deze LCD-tv bij kieskeurig.nl voor 1099,- euro aangeboden wordt. Het mooie hiervan is echter dat als je binnen nu en 31 december deze TV koopt, je 150 euro korting krijgt van Samsung. Dit betekent dat een topmodel als deze 32N71 je nog maar 950 euro kost, zodat je geld overhoud om nog iets van mooie kabels of een leuk tv-kastje te kopen. Bovendien heeft ook de LE32M71 deze actie + alle modellen met een grotere inch in dit type en ook nog andere types. Kijk maar 'ns op www.samsung.nl/actie en je leest er meer over. Ik zou als ik jou was hier wel gebruik van maken want 't komt niet vaak voor dat je 150 euro retour krijgtExecutor16 schreef op zondag 26 november 2006 @ 01:47:
Na veel zoeken en searchen heb ik ook voor Samsung gekozen. Aangezien ik niet meer dan 999,- Euro uit wil geven kwam ik uit op een LE32M61B (979,33 in de pricewatch). Is dit nou aan te raden voor dit geld? er is namelijk ook een LE32M71B, maar die is gelijk weer 300,- duurder. Heb veel gelezen op GOT, maar vind het toch nog erg moeilijk met het maken van een keuze.
De LE32N71 is trouwens echt een mooi schermpje, ik heb hem zelf ook en ben er zeer content mee.
suc6 met je aankoop.
edit: de LE32M61 is al een wat ouder type met verouderde technieken. Alhoewel de technologie in de Samsungschermen zich blijft ontwikkelen, zou ik, in het achterhoofd houdend je budget, toch voor een iets nieuwer model gaan dan de M61. Zeker omdat het met 1000 euro mogelijk is om beter te krijgen dan een M61. Het feit dat je op dit forum om advies vraagt zegt al genoeg en geeft aan dat je toch waar voor je geld zoekt en een afgewogen keuze wilt maken. Zoals ik al zei kun je dan 't beste in jou prijsklasse voor het beste model kiezen en dat is (in combinatie met de 150 euro retouractie van Samsung) toch de LE32M71/N71.
[ Voor 17% gewijzigd door r0g3r op 26-11-2006 03:38 ]
Op de samsung site staat maximaal 120 watt aan energieverbruik. Ik weet niet of dit meer of minder is dan een CRT tv, maar een grotere verbruikt vaak al 80 watt meer. Ik ben toevallig ook geinteresseerd in dit model, maar het is wel jammer dat de actie van 150 euro retour hier niet voor geldRvV schreef op zaterdag 25 november 2006 @ 18:21:
Ik heb mijn oog laten vallen op een LE27S71. Wel een leuk modelletje voor niet al te veel geld of niet? Zijn er ook nog mensen die met een stroommeter het werkelijke verbruik van een lcd tv kunnen meten?
[afbeelding]
5D MK II | 24-105L | 35 1.44 Art | 50 1.8 MKII | 100L | 15" RMBP
Je krijgt netto maar 140 euro want ze trekken er lekker 10 vanaf als 'handelingskosten'.r0g3r schreef op zondag 26 november 2006 @ 03:35:
[...]
........... Het mooie hiervan is echter dat als je binnen nu en 31 december deze TV koopt, je 150 euro korting krijgt van Samsung. ...................
Nee. Die van de N is beter.Verwijderd schreef op zondag 26 november 2006 @ 13:28:
Is het paneel van een 40N71 en een 40S71 hetzelfde?
Verwijderd
Ik heb vandaag een LE32S7 gekocht en ben er heeeel erg blij mee (na een 60cm Nordmende CRT uit de jaren '80..) Ik had alleen begrepen dat ie Picture in Picture had en dat ik de R en G kleuren kon instellen. Nou kan ik deze zaken wel in het menu vinden maar ik kan ze niet selecteren! Moet ik hier nog een slim trucje voor weten of is dit een ander probleem?
Tevens ben ik bezig met een oude pc om te bouwen om divx en uitzendinggemist enzo te kijken, maar daar moet nog een goedkoop videokaartje in: zijn er op dit gebied en deze resolutie nog aan of afraders?
alvast bedankt! (ik heb overigens de afgelopen 1,5 uur verschillende topics op Got gelezen maar kon dit nog niet ergens vinden, bij voorbaat excuses als ik niet goed heb gekeken..)
Tevens ben ik bezig met een oude pc om te bouwen om divx en uitzendinggemist enzo te kijken, maar daar moet nog een goedkoop videokaartje in: zijn er op dit gebied en deze resolutie nog aan of afraders?
alvast bedankt! (ik heb overigens de afgelopen 1,5 uur verschillende topics op Got gelezen maar kon dit nog niet ergens vinden, bij voorbaat excuses als ik niet goed heb gekeken..)
Ik heb dit 27" model vandaag bij iemand zien draaien en het beeld was super. Weet iemand hoe het zit met pixelgarantie als je hem online gaat bestellen? Je hoort eigenlijk niet zo vaak dat er problemen zijn met LCD tv's maar ik heb 2x een tft voor de computer besteld en 2x hadden ze defecte pixels...Huig schreef op zondag 26 november 2006 @ 14:13:
[...]
Op de samsung site staat maximaal 120 watt aan energieverbruik. Ik weet niet of dit meer of minder is dan een CRT tv, maar een grotere verbruikt vaak al 80 watt meer. Ik ben toevallig ook geinteresseerd in dit model, maar het is wel jammer dat de actie van 150 euro retour hier niet voor geld
Y'24
Verwijderd
Het schijnt dat defecte pixels steeds zeldzamer worden en dat Samsung er ook niet moeilijk over doet en thuis je TV komt omruilen.
Eh...in verschillende opzichten. De S is gewoon de budget serie, dan komt de R en dan de N. Je mag zelf even de technische specificaties gaan doornemen op de samsung website
Pip kan je doen, maar moet met de hdmi in combinatie met een andere. Ik weet het niet zeker maar volgens mij zijn er opties die in de S serie niet aan te passen zijn. Het kan best dat dat dus het geval is met de R G B kleuren instellen..Verwijderd schreef op zondag 26 november 2006 @ 21:19:
Ik heb vandaag een LE32S7 gekocht en ben er heeeel erg blij mee (na een 60cm Nordmende CRT uit de jaren '80..) Ik had alleen begrepen dat ie Picture in Picture had en dat ik de R en G kleuren kon instellen. Nou kan ik deze zaken wel in het menu vinden maar ik kan ze niet selecteren! Moet ik hier nog een slim trucje voor weten of is dit een ander probleem?
Qua videokaart zou ik kijken naar een die HDCP ondersteuning heeft. Ben je voorbereid op de toekomst.
Verwijderd
Bedankt! Dus eerst maar eens gaan sparen voor een DVD (of BR/HD DVD) met Hdmi voordat de pip het doet, jammer, had gedacht dat dit ook wel met een gewone kabel kon....
Verwijderd
Haha zo ver was ik idd gekomenSwoosh schreef op zondag 26 november 2006 @ 23:51:
[...]
Eh...in verschillende opzichten. De S is gewoon de budget serie, dan komt de R en dan de N. Je mag zelf even de technische specificaties gaan doornemen op de samsung website
Gaat me om de 40R71 en de 40N71, technisch verschil kan er wel wezen op papier maar met het oog moet het ook te zien zijn imo.
Is het verschil in beeldkwaliteit tussen 40R71 en 40N71 noemenswaardig? (tearing/ghosting/andere dingen ook etc)
En is het bijvoorbeeld verstandiger om een 32N71 te kopen ipv de 40R71? (vanwege al dan niet beter zijn van het paneel).
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2006 09:55 ]
Ik heb donderdag dan maar de LE32n71 gehaald, vanwege de € 150,- retour aktie en een zeer scherpe prijs van € 1200,- (heb bij de mediamarkt gezegt dat hij voor €1099,- op kieskeurig te koop staat.)
Ik ben er tot op heden zeer tevreden over, had hiervoor een Sony bravia 26S2020, maar kon niet wennen aan het scherm, bij donkere uitzending (tv of dvd) was het net of het beeld uitgeknipt was.
Nu ben ik een beetje aan het exprimenteren met de instelling van de kleuren. Gebruikt iedereen de fabrieks instellingen of worden ze naar wens aangepast. Ik vind eigenlijk alleen de film modus mooi, de rest vind ik te schel.
De "aangepast modus" heb ik als volgt ingesteld:
Contrast 75, Helderheid 55, Scherpte 55, Kleur 45
Kleurbeheer:
R contrast 60, G contrast 45, B contrast 45
R helderheid 55, G helderheid 55, B helderheid 45.
Moet zeggen dat ik over de instelling tot nu toe tevreden ben, maar tips of verbeteringen zijn altijd welkom
Wat ik me nog wel afvraag is of het mogelijk is om andere merken, welke niet vernoemd worden in de handleiding, toegevoegd kunnen worden aan de afstandbediening.
Ondanks de vele keuze, staat er bv niet mijn pioneer dvd/hdd-recorder er tussen en mijn NAD dvd + reciever. Als ik deze er ook nog aan toe kan voegen, ben ik helemaal blij
Ik ben er tot op heden zeer tevreden over, had hiervoor een Sony bravia 26S2020, maar kon niet wennen aan het scherm, bij donkere uitzending (tv of dvd) was het net of het beeld uitgeknipt was.
Nu ben ik een beetje aan het exprimenteren met de instelling van de kleuren. Gebruikt iedereen de fabrieks instellingen of worden ze naar wens aangepast. Ik vind eigenlijk alleen de film modus mooi, de rest vind ik te schel.
Kleurbeheer:
Moet zeggen dat ik over de instelling tot nu toe tevreden ben, maar tips of verbeteringen zijn altijd welkom
Wat ik me nog wel afvraag is of het mogelijk is om andere merken, welke niet vernoemd worden in de handleiding, toegevoegd kunnen worden aan de afstandbediening.
Ondanks de vele keuze, staat er bv niet mijn pioneer dvd/hdd-recorder er tussen en mijn NAD dvd + reciever. Als ik deze er ook nog aan toe kan voegen, ben ik helemaal blij
[ Voor 15% gewijzigd door pvdlaan op 27-11-2006 09:53 ]
Xbox One X | iPhone 12 | iPad Pro 11 | MacBook Air M1 | Sony HX50v | Sony HX400
Verwijderd
Heeft iemand al perfecte DVD kwaliteit op een LE32R71B? Ik heb er nu namelijk ook een gekocht en mijn Xbox 360 via bijgeleverde HD kabels aangesloten en de games zien er echt fantastisch uit alleen vind ik de DVD kwaliteit nog een beetje tegenvallen. Bij films kan ik nou niet echt zeggen dat het hier of daar aan ligt maar vooral bij gezichten vind ik de randen nogal vaagjes, niet helemaal scherp dus. Heb verder nog niet echt veel ingesteld maar daar kijk ik nog wel naar als ik thuis ben, vandaar mijn vraag zodat ik in ieder geval weet of het gewoon aan het scherm ligt of aan de instellingen.
Bij mij werk 1920x1080@60Hz gewoon standaard via de VGA. Gewoon zo instellen in Windows. Dit is met een Radeon 9800pro. Wat bij mij niet werkte was 1920x1080@50Hz via VGA.Shiverzz schreef op zaterdag 25 november 2006 @ 15:10:
[...]
Volgens de handleiding moet ie dat gewoon slikken ja, alleen krijg ik het nog niet voor elkaar.
Is er een van de F71 eigenaren die zijn PC al wel op 1920x1080@60Hz via VGA werkend heeft gekregen? Enlighten me.
Via HDMI werkt zowel 50Hz als 60Hz op 1920x1080 (alleen dan met overscan).
Verwijderd
Sinds vrijdagavond ook de trotse eigenaar van een f71, jippie.
Nog niet echt zitten stoeien met de settings wel nodig denk ik, momenteel op movie mode staan
Wat zijn de aan te raden settings voor met de 360? Ik heb wel even de game modus aangezet maar toen kreeg ik rare kleuren dus snel weer uitgezet (het oranje van xbox live werd paars??)
Nog niet echt zitten stoeien met de settings wel nodig denk ik, momenteel op movie mode staan
Wat zijn de aan te raden settings voor met de 360? Ik heb wel even de game modus aangezet maar toen kreeg ik rare kleuren dus snel weer uitgezet (het oranje van xbox live werd paars??)
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2006 11:24 . Reden: tjiepvaut ]
Verwijderd
Uhm ik zag gisteren in de MM de 32N71 voor 1150 hangen. Je had toch iets beter moeten onderhandelen denk ikpvdlaan schreef op maandag 27 november 2006 @ 09:50:
Ik heb donderdag dan maar de LE32n71 gehaald, vanwege de € 150,- retour aktie en een zeer scherpe prijs van € 1200,- (heb bij de mediamarkt gezegt dat hij voor €1099,- op kieskeurig te koop staat.)![]()
Kleurbeheer:
Als je je PC via de VGA heb aangesloten, kan je analoog beeld wel in PIP in beeld krijgen.Verwijderd schreef op maandag 27 november 2006 @ 09:02:
Bedankt! Dus eerst maar eens gaan sparen voor een DVD (of BR/HD DVD) met Hdmi voordat de pip het doet, jammer, had gedacht dat dit ook wel met een gewone kabel kon....
Nou ik heb ze niet beiden thuis hangen dus zo precies kan ik ze niet vergelijken. Het is meer van wat ik in de winkel zag. Dat icm de specificaties op papier. De R zag er qua beeld in ieder geval veel dichter bij de kwaliteit van de N uit dan dat de S serie dat deed. Paneel van de N kan meer kleuren weergeven (niet direct zichtbaar natuurlijk). N heeft een wat beter contrast. Op de N zitten dingen als cardreaders, usb aansluiting. Volgens mij heeft de R maar 1 hdmi tegenover 2 van de N.Verwijderd schreef op maandag 27 november 2006 @ 09:45:
[...]
Haha zo ver was ik idd gekomen
Gaat me om de 40R71 en de 40N71, technisch verschil kan er wel wezen op papier maar met het oog moet het ook te zien zijn imo.
Is het verschil in beeldkwaliteit tussen 40R71 en 40N71 noemenswaardig? (tearing/ghosting/andere dingen ook etc)
En is het bijvoorbeeld verstandiger om een 32N71 te kopen ipv de 40R71? (vanwege al dan niet beter zijn van het paneel).
Kiezen tussen 32N en 40R brengt ook met zich mee hoe ver je er vanaf gaat zitten. Kan me voorstellen dat bij gelijke afstand, de 40 er sowieso lelijker uit gaat zien bij een 'minder dan HD bron'. Verder is het je smaak welk design jou het meest aanspreekt.
Dat hangt af van welke dvd speler je gebruikt, hoe je die aansluit (component, scart?). Het gaat er vanzelfsprekend niet opeens net zo mooi uit zien als de HD beelden van je xbox360 spellen. Ook valt het bij een hoge resolutie scherm nu eenmaal meer op dat de bron (de dvd) geen superkwaliteit is. Op een oudere crt tv viel dit niet echt op.Verwijderd schreef op maandag 27 november 2006 @ 10:23:
Heeft iemand al perfecte DVD kwaliteit op een LE32R71B? Ik heb er nu namelijk ook een gekocht en mijn Xbox 360 via bijgeleverde HD kabels aangesloten en de games zien er echt fantastisch uit alleen vind ik de DVD kwaliteit nog een beetje tegenvallen. Bij films kan ik nou niet echt zeggen dat het hier of daar aan ligt maar vooral bij gezichten vind ik de randen nogal vaagjes, niet helemaal scherp dus. Heb verder nog niet echt veel ingesteld maar daar kijk ik nog wel naar als ik thuis ben, vandaar mijn vraag zodat ik in ieder geval weet of het gewoon aan het scherm ligt of aan de instellingen.
Verwijderd
Thx voor je uitgebreide reply kerel!!!Swoosh schreef op maandag 27 november 2006 @ 12:49:
[...]
Nou ik heb ze niet beiden thuis hangen dus zo precies kan ik ze niet vergelijken. Het is meer van wat ik in de winkel zag. Dat icm de specificaties op papier. De R zag er qua beeld in ieder geval veel dichter bij de kwaliteit van de N uit dan dat de S serie dat deed. Paneel van de N kan meer kleuren weergeven (niet direct zichtbaar natuurlijk). N heeft een wat beter contrast. Op de N zitten dingen als cardreaders, usb aansluiting. Volgens mij heeft de R maar 1 hdmi tegenover 2 van de N.
Kiezen tussen 32N en 40R brengt ook met zich mee hoe ver je er vanaf gaat zitten. Kan me voorstellen dat bij gelijke afstand, de 40 er sowieso lelijker uit gaat zien bij een 'minder dan HD bron'. Verder is het je smaak welk design jou het meest aanspreekt.
40N71 lijkt me een hele vette lcd, maar om de extra features wil ik niet 300 euro meer uitgeven als het beeld nagenoeg gelijk is.
Ik ga er ongeveer 2.5m vanaf zitten en ga alleen maar gebruiken voor HD en DVD materiaal, dus Xbox360 720p aangesloten en gewoon DVD'tjes afspelen... Gewoon tv kijken doe ik beneden, zo'n 3 minuten per dag haha...
Maar volgens jou is et verschil niet echt bijster groot? R71 en N71? op 40"
beeldkwaliteit is sowieso beter dan die demo samsung tv's op beurzen (HCC vorig jaar etc)? Die vond ik iig echt goed.
Is dit een beetje een goede? Ik heb er niet veel verstand van en zo heel veel geld heb ik niet dus kan geen scherm van 1000€ o.i.d. betalen 
Wil hem vooral gebruiken voor xbox 360...
ik wil graag een samsunbg lcd kopen voor mijn xbox 360 maar nu dacht ik eerst aan een 23 LE23R71B inch, maar nu zie ik een 27 inch staan die even duur is LE27S71B
wat is het addertje onder het gras? Die 27 inch heeft gewoon HDMI en en alle ingangen, die de 23 inch ook heeft. Ik ga nu even naar de stad kijken of ze er te vinden zijn
wat is het addertje onder het gras? Die 27 inch heeft gewoon HDMI en en alle ingangen, die de 23 inch ook heeft. Ik ga nu even naar de stad kijken of ze er te vinden zijn
Verwijderd
Snap ik, daarom vraag ik dus of iemand WEL dvd's in (bijna) perfecte kwaliteit kan kijken, maakt niet uit welke dvd speler hij dan gebruikt. Het komt er dus een beetje op neer of het scherm het gewoon niet aankan (Swoosh schreef op maandag 27 november 2006 @ 12:54:
[...]
Dat hangt af van welke dvd speler je gebruikt, hoe je die aansluit (component, scart?). Het gaat er vanzelfsprekend niet opeens net zo mooi uit zien als de HD beelden van je xbox360 spellen. Ook valt het bij een hoge resolutie scherm nu eenmaal meer op dat de bron (de dvd) geen superkwaliteit is. Op een oudere crt tv viel dit niet echt op.
( qwaz vind zijn eigen vragen een beetje raar, maar weet niet hoe hij het anders moet verwoorden

De 40R71 zou dan ook prima zijn denk ik. Wat ik aan HD beelden op een R zag, zag er mooi uit. Ik heb ook niks negatiefs gelezen op de verscheidene fora over die R serie. (behalve dan iemand hier volgens mij die het beeld maar niks vond, maar dat was dacht ik analoge kabel tv...en daar schrik ik ook van als ik dat zo zie bij een mediamarkt waar ze dat scherm ook met die bron aangesloten hadden).Verwijderd schreef op maandag 27 november 2006 @ 12:54:
[...]
Thx voor je uitgebreide reply kerel!!!
40N71 lijkt me een hele vette lcd, maar om de extra features wil ik niet 300 euro meer uitgeven als het beeld nagenoeg gelijk is.
Ik ga er ongeveer 2.5m vanaf zitten en ga alleen maar gebruiken voor HD en DVD materiaal, dus Xbox360 720p aangesloten en gewoon DVD'tjes afspelen... Gewoon tv kijken doe ik beneden, zo'n 3 minuten per dag haha...
Maar volgens jou is et verschil niet echt bijster groot? R71 en N71? op 40"
beeldkwaliteit is sowieso beter dan die demo samsung tv's op beurzen (HCC vorig jaar etc)? Die vond ik iig echt goed.
Als je dvd via component of hdmi kijkt dan moet her er prima uitzien. Helemaal als je speler kan upscalen. De speler is denk ik dan veel meer van invloed dan het scherm (bij R<->N).
Wat je verder qua prijsverschil rekening mee kunt houden is dat je bij de N 150 euro (netto 140 euro) terug kan krijgen en bij de R niet (=geen actie model). Maar als de extra features je toch niks doen dan kan je beter voor de R gaan en wat geld besparen.
TwyLight schreef op maandag 27 november 2006 @ 12:59:
Is dit een beetje een goede? Ik heb er niet veel verstand van en zo heel veel geld heb ik niet dus kan geen scherm van 1000€ o.i.d. betalen
De S serie is de budget serie. Ik heb de R23 niet zien hangen maar zag met de 26R71 wel duidelijk dat de R beter was. (beter paneel en/of betere software technieken). Bij HD beelden zijn die verschillen echter een stuk minder te zien. Dus voor met de xbox360 zou het best een prima scherm zijn, die 27S71, dat je een goede voldoening geeft. Zelf even kijken in de winkel helpt ook (het helpt als je er zelf mee mag spelen en dat de modellen die je vergelijkt dezelfde bron krijgen aangeleverd)ik wil graag een samsunbg lcd kopen voor mijn xbox 360 maar nu dacht ik eerst aan een 23 LE23R71B inch, maar nu zie ik een 27 inch staan die even duur is LE27S71B
ben wel benieuwd naar je ervaringen KBY......Verwijderd schreef op maandag 27 november 2006 @ 11:24:
Sinds vrijdagavond ook de trotse eigenaar van een f71, jippie.
Okay, nou ik heb geen ervaring met jou specifieke scherm, maar bij mij zien dvd's die door upscaling op 720P/1080i draaien er prima uit (op een 32N71). Meer kan ik niet verwachten van een dvd denk ik gegeven z'n bronresolutie. De dvd speler van de xbox is niet super meen ik, dus het kan zijn dat je wel verbetering zou zien bij gebruik van een andere (betere) dvd speler.Verwijderd schreef op maandag 27 november 2006 @ 13:04:
[...]
Snap ik, daarom vraag ik dus of iemand WEL dvd's in (bijna) perfecte kwaliteit kan kijken, maakt niet uit welke dvd speler hij dan gebruikt. Het komt er dus een beetje op neer of het scherm het gewoon niet aankan () of dat het gewoon aan de dvd speler van de Xbox ligt.
( qwaz vind zijn eigen vragen een beetje raar, maar weet niet hoe hij het anders moet verwoorden)
Verwijderd
Ohhhhh meen je nietSwoosh schreef op maandag 27 november 2006 @ 13:04:
[...]
De 40R71 zou dan ook prima zijn denk ik. Wat ik aan HD beelden op een R zag, zag er mooi uit. Ik heb ook niks negatiefs gelezen op de verscheidene fora over die R serie. (behalve dan iemand hier volgens mij die het beeld maar niks vond, maar dat was dacht ik analoge kabel tv...en daar schrik ik ook van als ik dat zo zie bij een mediamarkt waar ze dat scherm ook met die bron aangesloten hadden).
Als je dvd via component of hdmi kijkt dan moet her er prima uitzien. Helemaal als je speler kan upscalen. De speler is denk ik dan veel meer van invloed dan het scherm (bij R<->N).
Wat je verder qua prijsverschil rekening mee kunt houden is dat je bij de N 150 euro (netto 140 euro) terug kan krijgen en bij de R niet (=geen actie model). Maar als de extra features je toch niks doen dan kan je beter voor de R gaan en wat geld besparen.
http://www.samsung.com/nl/actie/schitterend/index.html . Je moet ook niet zomaar van dingen uitgaan.Verwijderd schreef op maandag 27 november 2006 @ 14:05:
[...]
Ohhhhh meen je nietIk was er vanuit gegaan dat de R71 ook een actiemodel was
Waar staat het dan?
Dit topic is gesloten.