Van ver (2+ m) vind ik hem mooiSwoosh schreef op woensdag 29 november 2006 @ 19:09:
Ik snap best dat je de voordelen en nadelen van verschillende modellen tegenover elkaar moet zetten en dan de naar jouw idee beste kiezen. Maar zoiets als een tv, waar je de hele tijd tegenaan kijkt moet je toch niet lelijk vinden lijkt me. Okay je kijkt meer naar het beeld zelf dan de omlijsting, maar persoonlijk zou ik me op den duur eraan gaan irriteren als ik hem lelijk vind want hij staat toch mooi duidelijk in je huiskamer. Heeft die Sony zulke andere slechte eigenschappen vergeleken met de Samsung...anders neem je die toch meteen..of is het de prijs
Verwijderd
Ik heb vandaag een Samsung LE32S71 aangeschaft. `t Beeld is erg goed,zeker op de pc met een hdtv-trailer. Alleen in de hoeken licht de tv wat op. Met name bij een zwart scherm is dit erg goed te zien. Is dit normaal?
Verwijderd
Is het flikkeren al opgelost in de 37R72 panelen?
En kan dat scherm 1:1 scaling?
Hoe zit het met pixel garantie van samsung? heb gelezen bij 1 bright dot ofzo, maar kan iemand dit beamen?
Waar hebben de meeste mensen hier hun samsung gekocht? gewoon op i-net of bij MM oidddd?
(2 uur lang surfen heeft dit vragenlijstje opgebracht 8-| )
Hoe zit het met pixel garantie van samsung? heb gelezen bij 1 bright dot ofzo, maar kan iemand dit beamen?
Waar hebben de meeste mensen hier hun samsung gekocht? gewoon op i-net of bij MM oidddd?
Deze thread is geen dump plek voor vragen. Vragen over pixel garantie is meerdere malen beantwoord en als je naar de Samsung site had gesurfed dan had je kunnen zien dat ook op dit punt voldoende informatie aanwezig is op de site.Verwijderd schreef op woensdag 29 november 2006 @ 23:39:
Is het flikkeren al opgelost in de 37R72 panelen?
Op je vraag waar de meeste mensen hun tv kopen : online of offline . Valt niet te beantwoorden. De één koopt zijn tv via het internet omdat de prijs enkele honderden euros lager is dan in een winkel. En de ander vertrouwd het internet totaal niet en wilt wat meer zekerheid. Persoonlijk geef ik de voorkeur aan het internet en gebruik winkels (offline) om het product te bekijken.
< dit stukje webruimte is te huur >
Ik was vandaag bij Mediamarkt Almere om te kijken naar een nieuwe televisie.
Dat het een LCD zou worden zou al vast staan, en ik had mijn oog op de LE27S71B.
In mijn achterhoofd zat de LE27R71B, maar die vond ik eigenlijk te duur. (ben maar een student met een schamele bijbaan, en een 32"+ vind ik te groot op mijn kamer en ook te duur.)
Maar om heel eerlijk te zijn vond ik die S serie écht bagger. De R stond er naast en gaf een veel beter beeld. Ik vond het beeld van de S wat fletser overkomen in vergelijking met de R serie. Ik ben nu weer heel erg aan het twijfelen of ik toch niet doorspaar voor die R71, of dat ik een LG 26LC2R koop, welke ook een heel mooi design heeft en qua specs er tussenin zit. Ik wou eigenlijk niet meer dan 600 euro uitgeven, en die LG past precies in mijn straatje dan, of is de 27R71B een betere keus?
Overigens deze stond er ook:

Ik vond hem wel pimp, maar ik vind het een beetje apple kopieëren met dat wit.
Dat het een LCD zou worden zou al vast staan, en ik had mijn oog op de LE27S71B.
In mijn achterhoofd zat de LE27R71B, maar die vond ik eigenlijk te duur. (ben maar een student met een schamele bijbaan, en een 32"+ vind ik te groot op mijn kamer en ook te duur.)
Maar om heel eerlijk te zijn vond ik die S serie écht bagger. De R stond er naast en gaf een veel beter beeld. Ik vond het beeld van de S wat fletser overkomen in vergelijking met de R serie. Ik ben nu weer heel erg aan het twijfelen of ik toch niet doorspaar voor die R71, of dat ik een LG 26LC2R koop, welke ook een heel mooi design heeft en qua specs er tussenin zit. Ik wou eigenlijk niet meer dan 600 euro uitgeven, en die LG past precies in mijn straatje dan, of is de 27R71B een betere keus?

5D MK II | 24-105L | 35 1.44 Art | 50 1.8 MKII | 100L | 15" RMBP
Verwijderd
Daar had ik het idd over... Die 0 bright dot garantie staat me wel aan...
Maar hoe zit het dan met flikkeren en 1:1 scaling? Want daar heb ik niets op kunnen vinden.
(en voor die meneer daarboven, vragen kan ik hier gewoon stellen, hoor waar is het topic anders voor bedoeld? Als je het tweede stuk niet had gepost zou je denken dat je aan het soliciteren was).
Verwijderd
Ikzelf heb de LE40R72B, ben er heel tevreden van, maar vind wel bij sommige programma's is mijn beeld van achteraan nogal wazig soms en troebel en zijn de pixelblokjes zichtbaar!! Komt dit omdat wij gewoon digitale tv hebben hier in Belgie en geen HD uitzendingen? Of zou dit een fout in het scherm zelf zijn, maarja dit kan bijna niet omdat sommige beelden wel goed zijn.
BV bij een voetbalmatch zit er bij de spelers precies een wit wazig randje wanneer ze lopen! (gezien met afstandscamera).
Wat denken jullie hiervan???
BV bij een voetbalmatch zit er bij de spelers precies een wit wazig randje wanneer ze lopen! (gezien met afstandscamera).
Dat witte wazige randje rondom de spelers bij voetbal, hebben wij hier ook. Nu geef ik toch niet om voetbal :-) maar het moet toch goed zijn voor dat geld.
Misschien ligt het ook aan de kwaliteit van de opnamen?
Misschien ligt het ook aan de kwaliteit van de opnamen?
Ik denk inderdaad dat dit puur aan je digitale signaal ligt. Teveel compressie resulteert in grote blokken, vooral bij de achtergrond is dat goed zichtbaar idd. Dit omdat de kleuren dan zo weinig verschillen dat er 1 blok van gemaakt wordt. Voetbal heeft dan ook nog eens snel bewegend beeld, wat in combinatie met agressieve compressie kan zorgen voor die 'wazige randjes'.Verwijderd schreef op donderdag 30 november 2006 @ 11:48:
Ikzelf heb de LE40R72B, ben er heel tevreden van, maar vind wel bij sommige programma's is mijn beeld van achteraan nogal wazig soms en troebel en zijn de pixelblokjes zichtbaar!! Komt dit omdat wij gewoon digitale tv hebben hier in Belgie en geen HD uitzendingen? Of zou dit een fout in het scherm zelf zijn, maarja dit kan bijna niet omdat sommige beelden wel goed zijn.
Het lijkt mij iig stug dat dat aan de tv ligt. Je kunt het natuurlijk ook even zelf testen door een DVD af te spelen, dan zou je het niet moeten hebben
Ligt aan de digitale televisie. Sommige beelden zijn ook gewoon mooier dan andere, niet alle zenders hebben een even hoge bitrate. Hopelijk starten ze bij ons ook snel met HD.Verwijderd schreef op donderdag 30 november 2006 @ 11:48:
Verwijderd
Hoe zit het met de 2 jaar aan huis garantie bij toestellen van 26inch? Of is dit alleen voor 32inch en groter?
Volgens mij 26"ook gewoon aan huis hoor. Meen een keer gelezen te hebben dat LG wel zo'n onderscheid maakt maar Samsung als het goed is niet.Verwijderd schreef op donderdag 30 november 2006 @ 15:10:
Hoe zit het met de 2 jaar aan huis garantie bij toestellen van 26inch? Of is dit alleen voor 32inch en groter?
De R71 is wel beter dan die LG die je noemt. Ik heb ze vergeleken. Of je het de meerprijs waard vind moet je zelf bepalen. Die witte is misschien wel grappig, maar een zwarte lijst om je tv helpt wel beter met een gevoel van diepte creeren in het beeld, een soort van contrast.Huig schreef op donderdag 30 november 2006 @ 00:53:
Ik was vandaag bij Mediamarkt Almere om te kijken naar een nieuwe televisie.
[afbeelding]
Verwijderd
Dít is pas een webshop...
www.mokio.nl
uberservice, als ik duidelijkheid krijg welk model ik neem gaat ie daar in bestelling!!!!
32V2000 vs 37R72 met 37s70 van jvc op de achtergrond
www.mokio.nl
uberservice, als ik duidelijkheid krijg welk model ik neem gaat ie daar in bestelling!!!!
Misschien interessant voor sommigen, ook op de S71 kan Dynamic Dimming uitgeschakeld worden.Shiverzz schreef op vrijdag 17 november 2006 @ 09:09:
[...]
Op de F71 kan Dynamic Dimming ook gewoon uitgeschakeld worden in het service menu. Klik.
Ziet er goed uit de shop.. Ook makkelijk dat je kunt afhalen. Servicepoint zit vlakbij hierVerwijderd schreef op donderdag 30 november 2006 @ 22:13:
Dít is pas een webshop...
www.mokio.nl
Hoe zit het eigenlijk met ontevredenheidsgarantie daar? Stel dat er een dooie pixel inzit of je vind het scherm niks, kun je hem dan gewoon terugbrengen?
Ook is het mij nog niet duidelijk of Sony ook bij je thuis komt als er wat is met je scherm. Want Samsung doet dat namelijk wel.
Verwijderd
Hier was ik dus op zoek naar... zo'n webshop, gewoon tevredenheidsgarantie+ STANDAARD pixelgarantie inbegrepen in prijs! Ze zijn dan wel niet de goedkoopste, maar who gives a shit? Je hebt 7 dagen niet goed geld terug garantie en 14 dagen omruilgarantie + pixelgarantie!Executor16 schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 08:18:
[...]
Ziet er goed uit de shop.. Ook makkelijk dat je kunt afhalen. Servicepoint zit vlakbij hier![]()
Hoe zit het eigenlijk met ontevredenheidsgarantie daar? Stel dat er een dooie pixel inzit of je vind het scherm niks, kun je hem dan gewoon terugbrengen?
Ook is het mij nog niet duidelijk of Sony ook bij je thuis komt als er wat is met je scherm. Want Samsung doet dat namelijk wel.
Ze komen hem gewoon GRATIS bij je thuis ophalen!
En van Sony aan huis komt weet ik niet ouwe, moet je misschien in het sony topic vragen of Sony ff bellen.
Dat heeft iedere webwinkel hoor, is bij wet geregeld in Nederland. Je moet alleen wel zorgen dat het apparaat onbeschadigd, met alle stickers etc in de originele doos retour gaat. Dus, de eerste 7 dagen flinkt testen, en onderzoeken op dode pixels. Zijn die er? Inpakken en retour dat ding.Verwijderd schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 08:25:
[...]
Je hebt 7 dagen niet goed geld terug garantie.
Panasonic WH-MDC09J3E5, Atlantic Explorer V4 270C, 57x PV 23115 Wp
Verwijderd
Jongens, waarom bestellen jullie niet in Duitsland, de prijzen liggen daar NOG lager dan bij jullie!! Zeker als je met meerdere toestellen tegelijk koopt!! Ik heb mijn tv en andere aparaten besteld bij bobs elektro. Ken wel de web niet vanbuiten en heb hem gevonden op www.idealo.de = de duitse prijsvergelijk site!! Deze heeft een zalig snelle levering, binnen de week had ik al mijn huishoudtoestellen van kookplaat tot wasmachien en droogkast. De tv die ik gekocht heb is niet te verkrijgen in die winkel normaal, doch heeft hij die ergens anders goedkoop kunnen bestellen en meeleveren, dit was echt super vond ik, sindsdien koop ik alles daar
Tis toch eens het nadenken waard hé omdak zie dat jullie bijna alles kopen van kieskeurig.nl enzo en die is net wat duurder
Voor Samsung tv's scheelt het niet zo veel. Je krijgt de 140 euro ook niet terug van de actie op dit moment. En ik weet niet of Samsung Nederland wel garantie service verleent op niet Nederlandse modellen.Verwijderd schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 17:03:
Jongens, waarom bestellen jullie niet in Duitsland, de prijzen liggen daar NOG lager dan bij jullie!! Zeker als je met meerdere toestellen tegelijk koopt!! Ik heb mijn tv en andere aparaten besteld bij bobs elektro. Ken wel de web niet vanbuiten en heb hem gevonden op www.idealo.de = de duitse prijsvergelijk site!! Deze heeft een zalig snelle levering, binnen de week had ik al mijn huishoudtoestellen van kookplaat tot wasmachien en droogkast. De tv die ik gekocht heb is niet te verkrijgen in die winkel normaal, doch heeft hij die ergens anders goedkoop kunnen bestellen en meeleveren, dit was echt super vond ik, sindsdien koop ik alles daarTis toch eens het nadenken waard hé omdak zie dat jullie bijna alles kopen van kieskeurig.nl enzo en die is net wat duurder
Verwijderd
Probeer dat maar eens... Ze willen verdomme VERZEGELDE dozen terug, hoe the fuck kun je dan testen?RichieB schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 14:04:
[...]
Dat heeft iedere webwinkel hoor, is bij wet geregeld in Nederland. Je moet alleen wel zorgen dat het apparaat onbeschadigd, met alle stickers etc in de originele doos retour gaat. Dus, de eerste 7 dagen flinkt testen, en onderzoeken op dode pixels. Zijn die er? Inpakken en retour dat ding.
Ik heb vandaag een LE 32M71B gekocht en ik ben nu bezig met het aansluiten op mijn pc. Hierbij ondervind ik wat problemen. Ik wil de televisie voornamelijk gaan gebruiken om DVD’s te kijken via mijn computer. Ik heb een Geforce 6800GT videokaart en gebruik WinDVD voor het afspelen van DVD’s. Mijn TFT monitor heb ik aangesloten op de DVI uitgang en de TV heb ik aangesloten op de VGA uitgang.
Ik ben aan de slag gegaan met Nview. In eerste instantie koos ik voor de optie dualview, omdat ik beide schermen een andere resolutie mee wil geven. Mijn TFT scherm is in dit geval de primary display en mijn TV secundary display. In deze opstelling geeft mijn TV alleen mijn bureaublad achtergrond weer, als ik een DVD afspeel zie ik deze alleen op mijn TFT scherm. Als ik mijn TV nu verander primary display krijg ik wel het gewenste beeld op mijn TV. Alleen als ik de instellingen weer terugzet staan alle desktop icoontjes op mijn TFT scherm door de war. Dit vind ik uitermate vervelend.
Vervolgens koos ik voor de optie Clone. Alleen dan hebben beide schermen dezelfde resolutie, wat dus niet de bedoeling is.
Heeft iemand een oplossing of tips? Alvast bedankt.
Ik ben aan de slag gegaan met Nview. In eerste instantie koos ik voor de optie dualview, omdat ik beide schermen een andere resolutie mee wil geven. Mijn TFT scherm is in dit geval de primary display en mijn TV secundary display. In deze opstelling geeft mijn TV alleen mijn bureaublad achtergrond weer, als ik een DVD afspeel zie ik deze alleen op mijn TFT scherm. Als ik mijn TV nu verander primary display krijg ik wel het gewenste beeld op mijn TV. Alleen als ik de instellingen weer terugzet staan alle desktop icoontjes op mijn TFT scherm door de war. Dit vind ik uitermate vervelend.
Vervolgens koos ik voor de optie Clone. Alleen dan hebben beide schermen dezelfde resolutie, wat dus niet de bedoeling is.
Heeft iemand een oplossing of tips? Alvast bedankt.
Helaas is deze alleen (in NL) verkrijgbaar in de 32 inch en 23 inch versies!Huig schreef op donderdag 30 november 2006 @ 00:53:
[afbeelding]
op 26R71W gaat Google-en zie je dat dit formaat wel verkrijgbaar is maar alleen in Tjechië

Staat dat zo in de voorwaarden? Slecht zeg, ik vraag me af of ze dat mogen eisen. Uit de voorwaarden van Progress:Verwijderd schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 17:49:
[...]
Probeer dat maar eens... Ze willen verdomme VERZEGELDE dozen terug, hoe the fuck kun je dan testen?
Ja u heeft als particulier het recht om binnen 7 dagen na ontvangst van uw bestelling deze aan ons te retourneren. Hieraan zijn echter wel een aantal voorwaarden verbonden: 1. Het product is in absolute nieuwstaat en vrij van gebruiks of slijtage sporen ,e.e.a. ter beoordeling van Progress 2. Het product wordt compleet in de onbeschadigde, orginele verpakking retour gestuurd.
Panasonic WH-MDC09J3E5, Atlantic Explorer V4 270C, 57x PV 23115 Wp
Je kan een product binnen 7 dagen zonder opgaaf van reden retouren. Dit is bij wet zo geregeld zoals iemand anders al aangaf. En welke webwinkel je bedoeld met "ze" mag Joost weten.Verwijderd schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 17:49:
[...]
Probeer dat maar eens... Ze willen verdomme VERZEGELDE dozen terug, hoe the fuck kun je dan testen?
Het klopt wel dat sommige webwinkels hun eigen regels erop na houden.
[ Voor 8% gewijzigd door aex351 op 02-12-2006 00:52 ]
Nee dat is niet zo. Je mag het 7 dagen op zicht hebben. Dat betekent dat je het mag bekijken net zoals je het produkt in een echte winkel in de doos zou bekijken. Misschien hooguit bekijken uit de doos, maar echt niet gebruiken, testen hoe die is en dan alsnog opsturen als het niet bevalt. Dat is in een gewone winkel ook niet normaal dus via een webwinkel ook niet.aex351 schreef op zaterdag 02 december 2006 @ 00:45:
[...]
Je kan een product binnen 7 dagen zonder opgaaf van reden retouren. Dit is bij wet zo geregeld zoals iemand anders al aangaf. En welke webwinkel je bedoeld met "ze" mag Joost weten.
Deel 4 :
aex351 in "[LCD TV] Samsung LCD TV's ( alle series ..."
aex351 in "[LCD TV] Samsung LCD TV's ( alle series ..."
[ Voor 3% gewijzigd door aex351 op 02-12-2006 00:57 ]
^^ Daar verder.
Only Irish coffee provides in a single glass all four essential food groups: alcohol, caffeine, sugar, and fat. - Alex Levine
Dit topic is gesloten.