Oooohhh...
Doe es een mini-review pretty please...
zit er over te denken deze aan te schaffen....
Hoe zijn de kleuren, scherpte etc?
vergelijken met andere tv's die je gezien hebt is ook leuk

Ik kan je wel snel mijn eerste indrukken geven, ik heb namelijk nog lang niet alles getest (ben nog media centre pctje in mekaar aan het flansen).
Ik zal proberen zo objectief mogelijk te zijn aangezien ik erg te spreken ben over de overstap van klein 55 cm beeldbuisje naar een lcd tv van 32".
Voordelen:
- Films/ dvd's kijken is een waar genot. De hogere resoluties van dvd's zijn echt heerlijk en komen goed uit op de tv.
- Veel ingangen.
- Kleuren zijn (naar mijn mening) erg goed en helder. Je hebt erg veel opties in het on screen menu om ze naar eigen smaak in te stellen (varierend van koud tot warm, waarin de rood of blauwtinten worden verscherpt). Zwart is ook echt zwart.
- Scherpte is goed, mits je niet 0.5 meter van je tv zit (zie nadelen)
- Veel in te stellen. Met een beetje tweaken zet je alles echt naar je eigen smaak.
- Game mode voor spelcomputers. Ik heb een PS2 en speel nog wel eens (vlotte) spellen. Ik heb geen last van ghosting oid. En pro evolution soccer op breedbeeld is vet (komt doordat ik van 4:3 naar 16:9 ben gegaan)
Nadelen:
- Als je heel dicht op de tv zit (als in 0,5 meter en dichterbij) kun je wel zien dat sommige zenders ietwat pixelig (weet niet of dit goede woord is) zijn. Maar dit wordt gewoon veroorzaakt door er te dicht op zitten.
Ditzelfde geld als je erg schuin, en te dicht op de tv zit (kijkhoek). Echter als ik gewoon lekker lui op de bank zit, dan verdwijnt dit helemaal.
Ik moet erbij zeggen ik heb (nog) een standaard tv pakket, dus geen digitaal pakket.
- Ik hoor van meer mensen dat het geluid niet bijster bijzonder is van de tv op zich. Nu moet ik eerlijk bekennen dat ik al geruime tijd werk met een surround set. Dus eigenlijk vind ik elke tv zonder surround beetje matig klinken

. IK heb even het geluid met mijn oude 55 cm bak vergeleken. En het geluid van de samsung is niet beter vind ik, zeg maar gelijk. Er zit een optie op voor SRS, een zogenaamde surround sound emulator. Dit veranderd het geluid wel. maar ik vind het niet echt "beter", maar das persoonlijk denk ik.
- Zapptijd is wel langzamer als bij mijn oude tv, echter dit is te versnellen in het service menu. Ik vind de zapptijd persoonlijk niet storend (zappen op de standaard instelling kost iets korter dan 1 seconde gok ik)
Helaas heb ik hem niet echt vergeleken met andere lcd tv's. Dus wat dat betreft kan ik je niet veel verschillen vertellen..sorry.
Mijn subjectieve mening is gewoon dat ik erg blij ben met deze lcd tv. De overstap naar een platte (grote) beeldbuis is gewoon geweldig. Voelt voor mij echt als een bioscoop als ik nu een film kijk.
Ik kan je later meer vertellen als ik ook de media centre heb aangesloten en gebruik ga maken van de hdmi e.d (nu gewoon scart). Met hdmi zal ik ook PIP kunnen gebruiken, hier heb ik dus nog geen ervaringen mee.
kan eventueel nog pics maken mocht er vraag naar zijn.
thats all for now
Enzyme