Sarcasm is my superpower! What's yours?
Nadat ik die van mij had opgestuurd heb ik (volgens belcompany) ook een nieuwe Se k800I gekregen, volgens mij kijlen ze die dingen gewoon weg zonder te checkenStinger_ schreef op donderdag 07 december 2006 @ 22:42:
Jeuj !!
13 Werkdagen verder en ik heb een nieuwe K800i gekregen
GSM module was aan stront...
Verwijderd
Verwijderd
Belcompany stuurt ze waarschijnlijk ook op naar Dynafix die verreweg het grootste aandeel heeft mbt reparaties...direct "wegkijlen" doen ze heus niet. Ze worden heus wel gecheckt want mijn K800i ging niet meer aan, bleef op wit beeld staan. Toen heb ik 'm opgestuurd naar Dynafix waarna er een onderdeel is vervangen. Heb gewoon m'n eigen telefoon terug gekregen...D467 schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 14:30:
[...]
Nadat ik die van mij had opgestuurd heb ik (volgens belcompany) ook een nieuwe Se k800I gekregen, volgens mij kijlen ze die dingen gewoon weg zonder te checken
Ik was benieuwd of je al terug was geweest? Die van mij doet het ook lang niet altijd naar links en naar onder.Verwijderd schreef op zaterdag 02 december 2006 @ 18:22:
[...]
Ik heb precies hetzelfde probleem.Ook links en onder .Op esato nog meer mensen ik ga zo snel mogelijk naar primafoon
©2004
Verwijderd

Hoe zat het met de bescherming van jullie telefoon van dynafix? kregen jullie hem in een doos met berscherming of in een plastic zakje(wat bij mij het geval was,met nog meer krassen

Is joues ondertussen wel weer gemaakt?Verwijderd schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 17:53:
natuurlijk worden ze eerst nagekeken zou toch veel te duur worden om steeds een nieuwe telefoon te geven.
Hoe zat het met de bescherming van jullie telefoon van dynafix? kregen jullie hem in een doos met berscherming of in een plastic zakje(wat bij mij het geval was,met nog meer krassen![]()
)
©2004
Verwijderd
Ik heb hem opgestuurd in de originele doos en in het postkantoor nog laten inpakken in een speciaal postpakketje. Alleen de telefoon en de accu opgestuurd. Kreeg hem in (m'n eigen) originele doos weer terug, echter niet in het postpakket waar ik hem in verstuurd had, de doos zat in een soort plastic zak. Prima verpakt en met het plastic filmpje nog over de display.Verwijderd schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 17:53:
natuurlijk worden ze eerst nagekeken zou toch veel te duur worden om steeds een nieuwe telefoon te geven.
Hoe zat het met de bescherming van jullie telefoon van dynafix? kregen jullie hem in een doos met berscherming of in een plastic zakje(wat bij mij het geval was,met nog meer krassen![]()
)
Verwijderd
nee.Het probleem is dat ik mijn vorige telefoon,met heel veel meer beschadigingen terug kreeg als eerst.Ook was de cover kapot en ging dus steeds los na mijn display ( mijn vorige telefoon dus)
daarom ben ik wat terughoudend om hem meteen op te sturen.Ook weet k niet of ze wat aan mijn te los camera klepje kunnen doen.en het probleem met de joystick heb k een paar keer per week .Daarom wat terughoudend
Bedankt ramonio,Ik denk ook dat ik hem gewoon het beste kan opsturen.Offtopic.Maar dit kost toch wel geld bij het postkantoor? en ook nog zo''n extra grotere doos.Hoe veel kost dit ongeveer.
Of naar primafoon brengen?
[ Voor 75% gewijzigd door Verwijderd op 08-12-2006 21:08 ]
HAHAD467 schreef op donderdag 07 december 2006 @ 19:04:
Hier is alweer de opvolger =P
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
vanpeltje
Belcompany stuurt ze inderdaad naar Dynafix.Verwijderd schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 15:43:
stinger:waar heb jij hem aan geboden ter reperatie ? en naar wie is hij opgestuurt. Mijn joystick werkt soms niet.(hangt dan vast)
Ik heb een KPN toestel en de primafoon heeft 'm voor mij (kosteloos) opgestuurd. Waar heen, geen idee..
Verwijderd
Wanneer zou je hem het snelste terug hebbbe? aangetekend verzenden of via primafoon?
Verwijderd
weet je een KPN business center in de buurt? Daar kan je je telefoon laten nakijken. Als ze het niet kunnen repareren, dan wordt het toestel opgestuurd.Verwijderd schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 10:54:
ik denk dat ik hem gewoon bij primafoon langsbreng(al zeiden zij dat ik hem daar niet kon langsbrengen want ik had hem gekocht op hi.nl)
Wanneer zou je hem het snelste terug hebbbe? aangetekend verzenden of via primafoon?
Verwijderd
Ja in nuth ligt er een.En daar ligt ook dynafix.Is wel eventjes rijden maar het valt mee.
Het probleem is,dat de joystick soms vast hangt en niet elke keer.dus het heeft geen zin om hem daar te testen want dan zeggen ze: " de joystick werkt gewoon,meneer'' of niet?
©2004
Ziet er best stof-dicht uit..Verwijderd schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 11:09:
dit is btw het joystick meganisme:
URL=http://imageshack.us][afbeelding][/URL]
Ik weet dus helemaal niet waarbij je zulk soort telefoons krijgt. Móeten zij die geven als je t-mobile hebt en wil verlengen/nieuw t-mobile abbo wil?
Samsung Galaxy Note 3
Maar het is zo dat het erg lang duurt voordat hij na bestandsoverdracht weer soepel loopt. Dan gaat alles heel traag. Klopt dat of ben ik de enige die dat heeft.
Is het trouwens geen probleem om met de orange branded de firmware de updaten? Ik neem aan dat dan de orange zooi er dan allemaal af is? Of is het gewoon niet te doen?
Verder staat er bij de schijven op de PC ook een G:\ schijf, maar die kan niet gevonden worden, aangezien er geen memorystickje inzit (KPN is traag met het versturen daarvan!).
Maar ze wil er dus mp3's op zetten. Hoe kan ze dat nu het beste doen? Zowel File Manager en Disc2Phone in de PC Suite als een evt. externe harde schijf werkt niet.
Verwijderd
De kans is groot als je bij T-Mobile een branded toestel meekrijgt. Belcompany kan je proberen.Sterretje6 schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 20:00:
Ik heb nu T-mobile. En er zit hier een T-mobile winkel. Als ik daar nou naar binnen stap -als ik kan verlengen- en ik zeg dat ik graag de K800i wil hebben. Hoe groot is de kans dan dat ik een branded toestel krijg? (Wat ik echt absoluut NIET(!) wil.)
Ik weet dus helemaal niet waarbij je zulk soort telefoons krijgt. Móeten zij die geven als je t-mobile hebt en wil verlengen/nieuw t-mobile abbo wil?
Zal het zo zijn dat in de toekomst gewoon alle telefoons branded worden uitgebracht?? (Lijkt me behoorlijk k*t.)Verwijderd schreef op zondag 10 december 2006 @ 10:27:
[...]
De kans is groot als je bij T-Mobile een branded toestel meekrijgt. Belcompany kan je proberen.
Mss koop ik er wel gewoon 1 hoor. Dan verkoop ik mijn w800i voor zoveel mogelijk (niet veel dus
Maar ik wacht sowieso nog ff voordat ik m koop/verleng. Al die kinderziektes die er nu nog inzitten (zo noem je dat toch?).
EDIT:
Is het ook zo dat als je een branded toestel krijgt, dat ie óók een simlock heeft?
(Ja, ik ben een leek wat dit soort dingen betreft.)
[ Voor 16% gewijzigd door Sterretje6 op 14-12-2006 16:12 ]
Samsung Galaxy Note 3
Ik heb er een van Orange maar deze leek niet Orange branded en was ook simlock vrij. Ik moest alles zelf nog downloaden van de SE site voordat ie ingesteld was voor MMS en stuff. Update ging dan ook probleemloos.psychonikeo schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 20:51:
hmm.. Heb gezocht maar kon het niet vinden. Ik heb sinds gister ook een k800i best een prettig ding.
Maar het is zo dat het erg lang duurt voordat hij na bestandsoverdracht weer soepel loopt. Dan gaat alles heel traag. Klopt dat of ben ik de enige die dat heeft.
Is het trouwens geen probleem om met de orange branded de firmware de updaten? Ik neem aan dat dan de orange zooi er dan allemaal af is? Of is het gewoon niet te doen?
Dus wat is nu het verschil tussen telefoonmodus en bestandsoverdracht?

Heb de foto's maar via ''afdrukken'' op de pc gezet (krijg je zoon scan wizzard)....
ik wou zo'n blog beginnen met me mobiel, internet werkt gewoon. dus ik agree die terms. en upload een foto. dan vraagt ie of ik nu naar de blog wil. dat zeg ik ok en dan krijg ik een error in de browser. ik heb me ook nog nergens aangemeld dus volgens mij gaat er al heel vroeg wat mis. hoe werkt dit? ik heb t-mobile
iemand?
Voor alle mij bekende moderne besturingssystemen heb je geen drivers nodig (MacOS X, diverse *nix distro's). Wat me wel opviel is dat als je het apparaat aan een oude compu hangt met USB 1.1 is dat de telefoon niet laadt via de USB kabel, maar dat kan natuurlijk makkelijkD467 schreef op zondag 10 december 2006 @ 12:35:
Ze zeggen dat je voor de bestandsoverdracht geen drivers nodig hebt op Windows XP, ik dus op een anderen pc getest, en nee hoor Windows Xp vond geen drivers kon het niet gebruiken als externe hdd, hij gaf enkel de fout aan dat er een probleem is met het usb apparaat.
Dus wat is nu het verschil tussen telefoonmodus en bestandsoverdracht?![]()
Heb de foto's maar via ''afdrukken'' op de pc gezet (krijg je zoon scan wizzard)....
Het is wel zo dat als ik hem aan WinXP hang om te gebruiken als datamodem via UMTS (wat erg prima werkt, WoW gespeeld in de auto, ging prima
Schreef Cryptovaluta voor dummies, 3de druk in print | eBook-versie
Verwijderd
Ja, dat kost wel geld. Je moet hem aangetekend versturen, het liefst nog in een apart doosje. Kostte mij €8.60 dacht ik. Je krijgt hem dan ook aangetekend terug.Verwijderd schreef op vrijdag 08 december 2006 @ 20:00:
[...]
Bedankt ramonio,Ik denk ook dat ik hem gewoon het beste kan opsturen.Offtopic.Maar dit kost toch wel geld bij het postkantoor? en ook nog zo''n extra grotere doos.Hoe veel kost dit ongeveer.
Of naar primafoon brengen?
Let wel, als je hem direct naar Dynafix wilt sturen moet je ff een kopietje van de factuur maken en voeg gelijk een klachtenbrief bij. In deze brief beschrijf je kort wat het probleem is en zet in deze brief ook je adres, telefoonnummer en mailadres.
hehe, ik dacht dat dit probleem alleen voorkwam bij Orange World.. dit was bij mij te verhelpen door de andere instellingen te gebruiken van Orange (Internet Access).Borix schreef op zondag 10 december 2006 @ 13:23:
hey,
ik wou zo'n blog beginnen met me mobiel, internet werkt gewoon. dus ik agree die terms. en upload een foto. dan vraagt ie of ik nu naar de blog wil. dat zeg ik ok en dan krijg ik een error in de browser. ik heb me ook nog nergens aangemeld dus volgens mij gaat er al heel vroeg wat mis. hoe werkt dit? ik heb t-mobile
iemand?
Normaal gesproken na het toevoegen van je foto op je weblog ontvang je een sms met daarom het adres van je weblog en een wachtwoord. Daar kan je vervolgens je weblog aanpassen.
vanpeltje
Verwijderd
Ik denk gewoon dat ik hem door primafoon laat opsturen.K denk dat dat het beste is.Zouden ze dat camera klepje waar veel speling in zit ook laten maken?Verwijderd schreef op zondag 10 december 2006 @ 14:34:
[...]
Ja, dat kost wel geld. Je moet hem aangetekend versturen, het liefst nog in een apart doosje. Kostte mij €8.60 dacht ik. Je krijgt hem dan ook aangetekend terug.
Let wel, als je hem direct naar Dynafix wilt sturen moet je ff een kopietje van de factuur maken en voeg gelijk een klachtenbrief bij. In deze brief beschrijf je kort wat het probleem is en zet in deze brief ook je adres, telefoonnummer en mailadres.
KPN business center mag geen SE toestellen repareren (mag niet van SE).Verwijderd schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 12:04:
weet je een KPN business center in de buurt? Daar kan je je telefoon laten nakijken. Als ze het niet kunnen repareren, dan wordt het toestel opgestuurd.
Ze zullen je daar vertellen dat je 'm moet opsturen.
Lijkt mij dat je 2 dingen kunt doen:
- bij primafoon slijmen en proberen om 'm door hun te laten opsturen.
- site van dynafix bekijken, instructies opzoeken over hoe zelf te versturen.
Niemand anders hier last van?D467 schreef op donderdag 07 december 2006 @ 21:05:
Het is me wat telkens met die games/applicaties, vanmiddag wat spelen erop gezet, bij enkele kreeg ik een error. waarna ik hem nogmaals moest installeren om hem werkend te krijgen....
Hierna werkte alles, wil ik eind van de middag effe spelletje spelen > is de helft opeens verdwenen?En ja de geheugen stick zit er goed in?
Laatst ook mijn wekker ging midden in de nacht af, omdat de klok/datum was gereset?
En heb geen zin om hem voor de 2de keer op te sturen voor reparatie....
Als ik verbonden ben geweest met mijn TT Go 910 (Bluetooth / carkit functie), dan heb ik 50% van de keren na het verbreken nog het HEADSET icoontje staan op mijn K800i. Dit dus in plaats van het Bluetooth teken.
Als ik dan gebeld word of wil bellen, hoor ik de ander wel, maar die hoort mij niet. Dit komt waarschijnlijk omdat de telefoon nog "denkt" dat er een externe speaker/microfoon actief is.
Als ik dan in het menu ga en kies voor "speaker aan" kan ik wel handsfree bellen (microfoon werkt weer), maar als ik dan weer zeg "speaker uit" dan werkt de microfoon weer niet.
Als ik vervolgens Bluetooth uitzet, blijft het headset icoontje staan. Probleem blijft ook.
Als ik vervolgens mijn profiel weer inlees (werk, vergadering etc maakt niet uit) blijft het probleem ook.
Enige oplossing is; telefoon helemaal uit- en aanzetten. Dan is het weer normaal.
Iemand ook zoiets sinds de update, b.v. met een gewone bluetooth headset?
Dit is erg irritant.
Verwijderd
Oh ok, ze hebben het toestel opgestuurd en via kpn e-repair kan ik de status van mijn behandeling bekijken. Zelf hadden ze voorgesteld om eerst de software te updaten, maar dat ging via de SE Update Service (Dat had ik thuis al zelf geprobeerd). Toestel is al vijf werkdagen wegStinger_ schreef op zondag 10 december 2006 @ 15:26:
[...]
KPN business center mag geen SE toestellen repareren (mag niet van SE).
Ze zullen je daar vertellen dat je 'm moet opsturen.
Lijkt mij dat je 2 dingen kunt doen:
- bij primafoon slijmen en proberen om 'm door hun te laten opsturen.
- site van dynafix bekijken, instructies opzoeken over hoe zelf te versturen.
Ka-tjing
Weet iemand dit?Harem.nl schreef op zaterdag 09 december 2006 @ 16:06:
Mijn joystick reageert alleen als je hard een kant op druk. Laten ze die maken of zeggen ze dan ook gewoon 'hij doet t nog'?
©2004
maar ik heb nu een ander 'probleem' :
Ik heb een 1 gb kaart en ik probeer via de datakabel een film (mp4) op mn telefoon te zetten.
Een film is rond de 400~500 mb en moet dus op de kaart passen. Alleen als hij gaat kopieren dan klapt hij eruit rond de 200 mb met de melding 'sector kan niet gevonden worden'.
Ik heb Windows XP x64 m.a.w. er zijn geen SE drivers voor.
Als ik mijn telefoon aansluit dan start ik 'bestandsoverdracht-modus' en krijg ik netjes een schijfletter toegekend en kan dan mijn bestanden er naar toe kopieren. Dit werkt (tot ~200mb).
Weet iemand of er een limiet op de bestandsgrootte zit en/of weet iemand toevallig waar dit aan zou kunnen liggen? en heeft hier iemand een oplossing voor?
PS mijn BT-stick werkt niet op Windows XP x64 (als ik hem aansluit op mn USB poort krijg ik geen netwerkverbinding meer

AMD Athlon X2 6000+ AM2, MSI K9N SLI Platunim, XFX GTX 260 xXx 896mb, 4 GB DDR2 800, 2 TB HDD
Verwijderd
en heb je geprobeerd via een USB card reader?
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2006 23:40 ]
Ja probleem zit hem in het stickje, het is als fat geformateerd. Formateer het stickje opnieuw naar NTFS en het probleem moet verholpen zijnDennisch schreef op maandag 11 december 2006 @ 23:23:
Ik heb nu een tijdje de k800i en bij mij gaat de joystick ook al minder werken,
maar ik heb nu een ander 'probleem' :
Ik heb een 1 gb kaart en ik probeer via de datakabel een film (mp4) op mn telefoon te zetten.
Een film is rond de 400~500 mb en moet dus op de kaart passen. Alleen als hij gaat kopieren dan klapt hij eruit rond de 200 mb met de melding 'sector kan niet gevonden worden'.
Ik heb Windows XP x64 m.a.w. er zijn geen SE drivers voor.
Als ik mijn telefoon aansluit dan start ik 'bestandsoverdracht-modus' en krijg ik netjes een schijfletter toegekend en kan dan mijn bestanden er naar toe kopieren. Dit werkt (tot ~200mb).
Weet iemand of er een limiet op de bestandsgrootte zit en/of weet iemand toevallig waar dit aan zou kunnen liggen? en heeft hier iemand een oplossing voor?
PS mijn BT-stick werkt niet op Windows XP x64 (als ik hem aansluit op mn USB poort krijg ik geen netwerkverbinding meer. Met als gevolg dat ik een image moet terugzetten om het werkend te maken
)
Verwijderd
Ik heb exact hetzelfde probleem: ik ontving een sms (was overigens geen game aan het spelen of wat dan ook, de mobiel lag gewoon naast me) - wilde de sms openen en ineens was mn scherm (fel) wit. De telefoon deed niets meer. ook de uitknop werkte niet. Ik heb een paar keer de batterij verwijderd en opnieuw geplaatst, maar het scherm blijft witGAIAjohan schreef op donderdag 07 december 2006 @ 20:16:
Ook raar, zat een java game te spelen, krijg ik een sms > ik wil de sms openen > wit scherm en de gsm valt uit?
Ik geloof niet dat iemand hier al een oplossing voor heeft he? (behalve dan om 'm weg te brengen en op te laten sturen)
[ Voor 63% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2006 14:07 ]
Wat voor 1gb memorystick bevalt trouwens het beste? Die van sony of die van sandisk?
Verwijderd
[ Voor 90% gewijzigd door Verwijderd op 12-12-2006 15:16 . Reden: Handleiding niet goed gelezen ]
Verwijderd
Even een schopje .... Ik krijg de updater nog steeds niet werkende .. De oplossing om flash axtivex te updaten in iexplorer7 werkt bij mij ook niet ... Heb ook SE al gemaild .. maar kreeg daar een standaard antwoord van virusscanner/firewall uitschakelen en register schoonmaken ...Verwijderd schreef op woensdag 06 december 2006 @ 14:11:
Ik heb de Update installer van de SE site gehaald, ik krijg echter het programma niet werkende !! Hij blijft maar zeggen dat ik niet de juiste macromedia versie heb .. Ik heb zowel voor firefox als voor internetexplorer 7 de nieuwste flashplayer geinstalleerd van de adobesite. Zijn er meer mensen met dit probleem of nog beter: die een oplossing hier voor hebben ??
Iemand een idee/oplossing ??
D467 schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 12:54:
[...]
Ja probleem zit hem in het stickje, het is als fat geformateerd. Formateer het stickje opnieuw naar NTFS en het probleem moet verholpen zijn
Ntfs kan, maar als je de phone zelf de stick laat formatteren doet ie dat in FAT..
'k Heb er voor gekozem om het in FAT te houden.
- edit -
Maar ik gooi er dan ook geen grote bestanden op..
[ Voor 9% gewijzigd door Chris.nl op 12-12-2006 16:44 ]
Ik had dat probleem ook, was omdat ik windowblinds gebruikte.Verwijderd schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 15:22:
[...]
Even een schopje .... Ik krijg de updater nog steeds niet werkende .. De oplossing om flash axtivex te updaten in iexplorer7 werkt bij mij ook niet ... Heb ook SE al gemaild .. maar kreeg daar een standaard antwoord van virusscanner/firewall uitschakelen en register schoonmaken ...
Iemand een idee/oplossing ??
Misschien lukt het in veilige modus met netwerkmogelijkheden?
Verwijderd
ik heb al maanden niet gekeken of er een nieuwe firmware is. En ik zie nu dat er in oktober een nieuwe was. Ik wil hem nu gaan updaten maar hij wilt niet updaten
Had ff gekeken welke erop stond. En er staat de 1ste firmware op
Kan mijn foon hem dan nog wel uitlezen als ik hem als NTFS formateer ?D467 schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 12:54:
[...]
Ja probleem zit hem in het stickje, het is als fat geformateerd. Formateer het stickje opnieuw naar NTFS en het probleem moet verholpen zijn
AMD Athlon X2 6000+ AM2, MSI K9N SLI Platunim, XFX GTX 260 xXx 896mb, 4 GB DDR2 800, 2 TB HDD
Hoezo hij wilt niet updaten? Wat voor melding geeft hij? Iets meer informatie als hij wilt niet updaten graag.dragonzzzz schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 17:35:
Hoi,
ik heb al maanden niet gekeken of er een nieuwe firmware is. En ik zie nu dat er in oktober een nieuwe was. Ik wil hem nu gaan updaten maar hij wilt niet updaten.
Had ff gekeken welke erop stond. En er staat de 1ste firmware ophoe kan dat...
Ik heb mijn K800i weer terug. Vandaag kreeg ik netjes een sms van de Phoneshop in Den Haag dat hij terug was. Het heeft dus niet echt lang geduurt (5 dagen)
Daar kan ik je helaas geen antwoord opgeven aangezien die van mij nog in fat staat...Dennisch schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 18:03:
[...]
Kan mijn foon hem dan nog wel uitlezen als ik hem als NTFS formateer ?
En ik dat denk ik ook zo laat aangezien ik geen grote bestanden erop zet.
Bij mij zit er ook echt een sticker van orange op de voorkant onder mijn display. Duidelijk branded dus. Ook staat een van de slotjes dicht als ik dit check met die code.aapelite schreef op zondag 10 december 2006 @ 12:30:
[...]
Ik heb er een van Orange maar deze leek niet Orange branded en was ook simlock vrij. Ik moest alles zelf nog downloaden van de SE site voordat ie ingesteld was voor MMS en stuff. Update ging dan ook probleemloos.
Maar dit zou dus inderdaad betekenen dat ik niet de firmware kan updaten? Ook dat heb ik gechecked en er staat nog de oude firmware op. Maar als ik de updater draai dan geeft hij aan dat er geen nieuwe update gevonden kan worden
[ Voor 6% gewijzigd door Nikooos op 12-12-2006 22:49 ]
psychonikeo schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 22:45:
[...]
Bij mij zit er ook echt een sticker van orange op de voorkant onder mijn display. Duidelijk branded dus. Ook staat een van de slotjes dicht als ik dit check met die code.
Maar dit zou dus inderdaad betekenen dat ik niet de firmware kan updaten? Ook dat heb ik gechecked en er staat nog de oude firmware op. Maar als ik de updater draai dan geeft hij aan dat er geen nieuwe update gevonden kan worden

Dat betekent het inderdaad. Of Orange moet een nieuwe branded firmware uitbrengen. Ik heb bij de aankoop van mijn K800i hier extra opgelet want ik had deze ervaring al gehad met mijn K700i. Ondanks dat ik mijn K700i wel unbranded heb gekregen, heb ik deze nooit kunnen updaten met de updater.
Branded is gewoon klote.
Graham schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 23:24:
[...]
Hey Nico
Dat betekent het inderdaad. Of Orange moet een nieuwe branded firmware uitbrengen. Ik heb bij de aankoop van mijn K800i hier extra opgelet want ik had deze ervaring al gehad met mijn K700i. Ondanks dat ik mijn K700i wel unbranded heb gekregen, heb ik deze nooit kunnen updaten met de updater.
Branded is gewoon klote.

Das klote dus..

Voordat ik UMTS had was er niks aan het handje...
Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef
Verwijderd

wat een fantastisch ontwerp he

It ain't stupid if it works!
Verder was ik zeer verrast van de radio-functie.. Hij schakelt netjes over naar een andere frequentie (soms iets te snel), en hij zoekt snel alle zenders bij elkaar. Maarja, enige referentie die ik heb hierin was mijn oude K700i, dus ik weet niet hoe dit in de K750i was.
Peerke in action >:)
Modjes in action !!
"Met drank maak je weer lief wat kapot is"
-- © 2
Verwijderd
4gbmemphis schreef op dinsdag 12 december 2006 @ 22:32:
FAT heeft een bestandslimiet van 2Gb dus kan ik mij niet voorstellen dat dat het probleem is....
Ik was nogal verbaasd, zonder wat voor instellingsdingen dan ook, geen drivers, niets en werken. Nou ja, dat wilde ik toch even delen hier
Mn broertje heeft m al een paar dagen...BvK P4 schreef op donderdag 14 december 2006 @ 16:37:
Binnenkort de K800i James Bond editionKrijg er trouwens 2, mocht iemand ook een James Bond edition willen.. Als TNT ze geleverd heeft, post ik een paar foto's. Of heeft iemand anders dat al gedaan?:-)
Geloof vanaf dinsdag, toen was ie vrij en ging ie zn simkaartje ophalen...
[ Voor 9% gewijzigd door Sterretje6 op 14-12-2006 17:38 ]
Samsung Galaxy Note 3
Sterretje6 schreef op donderdag 14 december 2006 @ 17:34:
Mn broertje heeft m al een paar dagen...
Geloof vanaf dinsdag, toen was ie vrij en ging ie zn simkaartje ophalen...
Goh, de informatie dichtheid in dit topic stijgt maar en stijgt maarHoi Graham
Das klote dus..
En wat is dit in het Nederlands?? Positief of negatief bedoeld???JdeBruijn schreef op donderdag 14 december 2006 @ 18:47:
[...]
[...]
Goh, de informatie dichtheid in dit topic stijgt maar en stijgt maar

[ Voor 21% gewijzigd door Sterretje6 op 14-12-2006 21:14 . Reden: Snap dr ff helemaal niks van :p ]
Samsung Galaxy Note 3
Nee jouw post is lekker zinnig..JdeBruijn schreef op donderdag 14 december 2006 @ 18:47:
[...]
[...]
Goh, de informatie dichtheid in dit topic stijgt maar en stijgt maar
Met wat software van Kpn, een microfoon en een webcam kan je pc een beeld-gesprek aannemen
Als je nog niemand weet om te beeldbellen op z'n mobiel dan is dit een aardig alternatief en het is nu net zo duur/goedkoop als gewoon bellen
Ze hebben nog (een beetje) humor ook bij Kpn, kijk bij de K800 demo maar bij geluids opties

P.S. De 'K700' webcam software werkt nu ook met de K800

[ Voor 12% gewijzigd door Speedy-Andre op 14-12-2006 22:26 ]
PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW
Draai hier wel Vista btw, maar andere java apps doen het daar wel gewoon...
Macbook Pro, 640 WD extern
Ik heb het 1 x gehad (heb ook een UMTS simkaart van Orange). Echter heb ik het spontaan herstarten al eerder gehad met mijn oude simkaart. Dus lijkt me niet simkaart gerelateerd.JdeBruijn schreef op woensdag 13 december 2006 @ 17:13:
Sinds ik mijn UMTS enabled sim kaart heb gekregen van Orange loopt mijn telefoon ineens regelmatig vast. Net nog toen ik iemand probeerde te bellen terwijl ik de headset op had met radio aan (hij ging toen ik het contact selecteerde uit de gesprekslijst) en toen vlak daarna toen hij mij terug probeerde te bellen weer met headset en radio aan.
Voordat ik UMTS had was er niks aan het handje...
Verwijderd
Klopt, ik had hem maandagmiddag naar het postkantoor gebracht en had hem zaterdag ochten (zelfde week) weer in huis. Camera vervangen en software update. Koste me niets. Aangetekend verstuurt, kreeg ik via Orange.Mocht dit niet baten, dan vrees ik dat hij een retourtje Dynafix moet maken...als je hem aangetekend verstuurt heb je hem met een week terug
Netjes
Verwijderd
Dat convert programma werkt echt ideaal. Te dope! btw dat googlemaps (nl) heb je die voor mij? of ergens een linkje? Lijkt me wel handig. Is het gewoon een programmatje met NL erop? of moet je ervoor op internet?letatcest schreef op maandag 04 december 2006 @ 20:37:
[...]
Misschien is het leuk om eens te bekijken wat mensen nou eigenlijk draaien op hun K800I. Momenteel:
- Opera Mini als browser
- Google Maps (nl versie) om de weg niet kwijt te raken op de fiets etc.
- Gmail-applicatie (schijnt niet bij iedereen te werken, men krijgt dan mededeling dat men niet in de US of Canada woont.. nouja, onzin natuurlijk)
- SPmark (3dmark voor je mobiel, ook bij futuremark.com)
Nou ja en wat games.
Let me know!
ltr bas
PS: Ik heb namelijk al geprobeerd via www.google.nl/gmm op je mobiel. Dit is namelijk wat men zegt op internet maar dan krijg ik een fout melding of iets dergelijks. Vandaar, misschien dat jij hem gewoon als bestandje ergens hebt. Als ik naar die link ga en klik op downloaden dan krijg ik het volgende bericht: HTTP status 406 wtf ik zit bij Orange btw..
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 15-12-2006 09:21 ]
Ook Orange hier en precies hetzelfde probleem dus het zou wel fijn zijn als we het zo kunnen downloaden.Verwijderd schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 07:49:
PS: Ik heb namelijk al geprobeerd via www.google.nl/gmm op je mobiel. Dit is namelijk wat men zegt op internet maar dan krijg ik een fout melding of iets dergelijks. Vandaar, misschien dat jij hem gewoon als bestandje ergens hebt. Als ik naar die link ga en klik op downloaden dan krijg ik het volgende bericht: HTTP status 406 wtf ik zit bij Orange btw..
Ok, ga naar instellingen --> verbindingen --> internetinstellingen --> internetprofielenGraham schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 13:16:
[...]
Ook Orange hier en precies hetzelfde probleem dus het zou wel fijn zijn als we het zo kunnen downloaden.
Selecteer het profiel "internet acces" en doe hetzelfde bij java-instellingen (ook te vinden onder internetinstellingen).
Download die google maps app en sla hem op.
Vergeet niet al je internetinstellingen weer terug op Orange world te zetten, want alles wat je via internet acces doet gaat van die 25 mb/maand af. Google maps werkt wel via orange world profiel als je het eenmaal geinstalleerd hebt.
[ Voor 6% gewijzigd door MrAngry op 15-12-2006 14:10 . Reden: extra info ]
Internet acces heb ik niet als profiel erbij staan.JdeBruijn schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 14:09:
[...]
Ok, ga naar instellingen --> verbindingen --> internetinstellingen --> internetprofielen
Selecteer het profiel "internet acces" en doe hetzelfde bij java-instellingen (ook te vinden onder internetinstellingen).
Download die google maps app en sla hem op.
Vergeet niet al je internetinstellingen weer terug op Orange world te zetten, want alles wat je via internet acces doet gaat van die 25 mb/maand af. Google maps werkt wel via orange world profiel als je het eenmaal geinstalleerd hebt.
Bel de KS en zeg dat ze je even opnieuw de instellingen sturen.Graham schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 16:25:
[...]
Internet acces heb ik niet als profiel erbij staan.
Ja, ervaring met beeldbellen ja. Het werkt best aardig eigenlijk. Ik ben er nog niet achter of het nou alleen via de UMTS-data loopt (en dus van je MB-bundel af gaat) of van je belbundel... (omdat de toestellen aan de andere zijde die mij belden, toestellen waren waarmee je alleen kunt beeldbellen en niet gewoon..., daarom vraag ik het me af).Speedy-Andre schreef op donderdag 14 december 2006 @ 21:21:
Wie heeft ervaring met beeldbellen van Kpn![]()
Met wat software van Kpn, een microfoon en een webcam kan je pc een beeld-gesprek aannemen![]()
Als je nog niemand weet om te beeldbellen op z'n mobiel dan is dit een aardig alternatief en het is nu net zo duur/goedkoop als gewoon bellen![]()
Ze hebben nog (een beetje) humor ook bij Kpn, kijk bij de K800 demo maar bij geluids opties![]()
[afbeelding]
Je kunt van alles, switchen tussen de cam aan de telefoon kant en de fotocam. Duidelijk dat die laatste het beste beeld geeft. Het wisselt nogal waar je zit, hoe je UMTS signaal is en dus hoe veel fps je hebt.
Je kunt ook ondertussen foto's en filmfragmenten doorzenden en 'live' uitzenden, wel grappig! Maar het is het nog net niet he
Dit getest met aan de andere zijde een Nokia N73. Nou.. onze cameraatjes zijn toch wel een heel stuk beter
@Bas-FR: dat is idd. een instellingsding van je provider, inderdaad klantenservice bellen om extra instellingen te sturen. Wat voor convert programma bedoel je eigenlijk?
Is het mogelijk om tijdens het filmen met mijn K800i het lampje aan te zetten? De gemaakte filpjes zijn nu zo donker
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit.
Je zou het orange focuslampje (mbv van het progje) aankunnen zetten voordat je een foto gaat maken, maar dat geeft waarschijnlijk nu niet echt zulke mooie filmpjes.TiMmS schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 18:12:
Deze vraag is ongetwijfeld al eens langs gekomen, toch heb ik de vorige delen snel doorgescrolled en nog niet gevonden.
Is het mogelijk om tijdens het filmen met mijn K800i het lampje aan te zetten? De gemaakte filpjes zijn nu zo donker
Verwijderd
Na 9 werkdagen heb ik een nieuw toestel gekregen (net imei nummers gecontroleerd) . Wat er mis was, dat konden ze niet echt vertellen. Waarschijnlijk was er een softwarefout wat ze niet konden repareren. Maar goed, ik heb een nieuw toestel, hopen dat dit toestel betrouwbaarder is. Moest twee weken rondlopen met een Nokia 8250 (die het nog steeds perfect doet na 6 jaar trouwe dienstVerwijderd schreef op donderdag 07 december 2006 @ 23:56:
Mijn K800i kon niet meer SMS'en (verzenden en ontvangen werkte niet meer)
Dat werkt niet, de camera gaat dan niet aan.bartbh schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 18:45:
[...]
Je zou het orange focuslampje (mbv van het progje) aankunnen zetten voordat je een foto gaat maken, maar dat geeft waarschijnlijk nu niet echt zulke mooie filmpjes.
heel lang geleden heb ik dit verwijdert met een tweak tool, maar ik ken de naam van dat programma niet meer.
tips anyone?
The older I get, the better I was. -=]No Fear[=-
Zijn er nog andere mogelijkheden?JdeBruijn schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 20:17:
[...]
Dat werkt niet, de camera gaat dan niet aan.
Je kunt de helderheid wat hoger zetten maar daar zal het niet veel mooier door worden..
Zie ik verschillende gasten met zo'n brakke Samsung die dat wel kunnen, kom ik daar aan met mijn ultra-koele-K800i, kan ik dat niet
Verwijderd
Volgens mij is dat niet mogelijk vanwege die Xenon flits. In die Samsung's zitten toch LED's?TiMmS schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 21:38:
M.a.w. niemand is het dus gelukt om te filmen met de flitser aan?
Zie ik verschillende gasten met zo'n brakke Samsung die dat wel kunnen, kom ik daar aan met mijn ultra-koele-K800i, kan ik dat niet
Bij mij wil die software maar niet werken, hij heeft wel verbinding met de telefoon maar kan de foto niet ophalen??? Al zegt hij wel dat hij er mee bezig is... en dan telt hij weer af...Speedy-Andre schreef op donderdag 14 december 2006 @ 21:21:
Wie heeft ervaring met beeldbellen van Kpn![]()
Met wat software van Kpn, een microfoon en een webcam kan je pc een beeld-gesprek aannemen![]()
Als je nog niemand weet om te beeldbellen op z'n mobiel dan is dit een aardig alternatief en het is nu net zo duur/goedkoop als gewoon bellen![]()
Ze hebben nog (een beetje) humor ook bij Kpn, kijk bij de K800 demo maar bij geluids opties![]()
[afbeelding]
Dit krijg ik als error code:
Moet ik niet iets van een java-applicatie installeren?16-12-2006 11:49:03 AM[OBEX] Not found
Errorcode: 196
16-12-2006 11:49:03 AMAn error arose while changing the directory!
Errorcode: 3003
16-12-2006 11:49:04 AM[OBEX] Not found
Errorcode: 196
16-12-2006 11:49:04 AMAn error arose while reading the directory contents!
Errorcode: 3008
[ Voor 17% gewijzigd door D467 op 16-12-2006 11:54 ]
Verwijderd
Beeldbellen gaat perfect (via UMTS dus), maar het internetten gaat alleen maar via GPRS! Heb ik iets verkeerd ingesteld op mijn mobiel? Of ligt dit aan mijn abbonement?
Ik ben er nog steeds niet uit hoe je kan zien of je nou via UMTS of via GRPS een verbinding hebt... Of is het zo wanneer je UMTS-ontvangst hebt, dat je dan automatisch via UMTS data-diensten doet?Verwijderd schreef op zaterdag 16 december 2006 @ 13:52:
Beeldbellen gaat perfect (via UMTS dus), maar het internetten gaat alleen maar via GPRS! Heb ik iets verkeerd ingesteld op mijn mobiel? Of ligt dit aan mijn abbonement?
Verder nog iets vreemds op mijn KPN-rekening: ik verbruik imode! Dus in mijn abonnementsvorm (webbundel) geldt dus dat dataverkeer gewoon wel binnen een evt. imode-bundel valt?
Peerke in action >:)
Modjes in action !!
"Met drank maak je weer lief wat kapot is"
-- © 2
Hallo met Tim
Wilde het eerst via www.orange.nl doen maar helaas werkt het versturen van instellingen op dit moment niet maar goed dus gebelt naar KS. Na instellingen ontvangen te hebben werkte het vlekkeloos.JdeBruijn schreef op vrijdag 15 december 2006 @ 16:42:
[...]
Bel de KS en zeg dat ze je even opnieuw de instellingen sturen.
Erg mooi programma.
Thx.
no offence, maar volgens mij staat het topic vol met berichten over het veranderen en aanpassen van je internet/data/java/whatever verkeersdiensten via je instellingen menu.. (en als dat niet werkt, bel met je provider voor het sms-en van juiste instellingen, die installeren dan automatisch nadat je op 'ok' geklikt hebt).Verwijderd schreef op zaterdag 16 december 2006 @ 13:52:
Hallo allemaal.. ik heb een K800 met een UMTS sim-kaart (abbonement).
Je merkt wel wanneer je via UMTS verbinding hebtPeerke schreef op zaterdag 16 december 2006 @ 16:02:
[...]
Ik ben er nog steeds niet uit hoe je kan zien of je nou via UMTS of via GRPS een verbinding hebt... Of is het zo wanneer je UMTS-ontvangst hebt, dat je dan automatisch via UMTS data-diensten doet?
Verder nog iets vreemds op mijn KPN-rekening: ik verbruik imode! Dus in mijn abonnementsvorm (webbundel) geldt dus dat dataverkeer gewoon wel binnen een evt. imode-bundel valt?
Dat I-mode verbruik je wanneer je via de kpn/hi whateverinternetinstellingen internet (. Dit werkt dan weer niet met Intetnet Everywhere of PS 6 of weet ik het wat. Het is allemaal nogal tricky dat hele datagedoe.. erg ondoorzichtig en je wordt gen**id waar je bij staat. Qua dataabbo's is de kpn/hi echt HEEL erg SLECHT (zeker qua prijzen, dekking UMTS wel weer aardig)
Ik heb op n site een rode K610i besteld,had eerst vooraf geinformeerd of het wel nederlands menu had,dat had het maar er zat wel een duitse handleiding bij.
Nu kreeg ik hem vandaag en blijkt er geen nederlands op te zitten!! according to sim kan ik selecteren,maar blijft engels,nederlands staat er niet eens bij.
Als ik nu zelf de nieuwste software erop zet,zou ik dan wel nederlands krijgen??
Ik baal zó.en dat is nog zacht uitgedrukt.
Ja ik snap daar niks van,ik zie daar niets waar ik wat aan heb,ik weet dat er een nieuwere versie is voor mijn K610i,van n site.MarcoC schreef op zaterdag 16 december 2006 @ 20:23:
Google naar wotanserver.
Ik weet bij god niet wat of waar ik naar moet zoeken.help me aub.
De vraag is áls ik de nieuwste erop zet of nederlands er dan bij zit? ik update hem dan via de foon zelf ipv kabel want dat heb ik nog nooit gedaan.
[ Voor 18% gewijzigd door rooie60 op 16-12-2006 20:57 ]
Heb je het pad waar de foto's staan bij connection options ingevuld?D467 schreef op zaterdag 16 december 2006 @ 11:44:
[...]
Bij mij wil die software maar niet werken, hij heeft wel verbinding met de telefoon maar kan de foto niet ophalen??? Al zegt hij wel dat hij er mee bezig is... en dan telt hij weer af...
Dit krijg ik als error code:
Moet ik niet iets van een java-applicatie installeren?
Bij mij is dat \Telefoongeheugen\Camera-album\100MSDCF\
PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW
Internetten via umts werkt wel goed, als het icoontje er staat dan gebruikt ie umts.letatcest schreef op zaterdag 16 december 2006 @ 17:31:
[...]
Dat I-mode verbruik je wanneer je via de kpn/hi whateverinternetinstellingen internet (. Dit werkt dan weer niet met Intetnet Everywhere of PS 6 of weet ik het wat. Het is allemaal nogal tricky dat hele datagedoe.. erg ondoorzichtig en je wordt gen**id waar je bij staat. Qua dataabbo's is de kpn/hi echt HEEL erg SLECHT (zeker qua prijzen, dekking UMTS wel weer aardig)
Je kan met de K800i beter geen Kpn i-mode bundel nemen omdat het toestel i-mode officieel niet ondersteunt (de klantenservice weet het ook niet als je door vraagt

In de Kpn mobiel bundels zit je data verbruik ingebakken, hoe meer je verbruikt hoe goedkoper het is.
Op mijn rekening zie ik zowel i-mode verbruik als internet, dagelijks browsen en email checken kost me gemiddeld €6,- per maand en dat betaal ik uit de bundel.
Ik wordt afgescheept met wotanserver en voor de rest mag ik het zelf uitzoeken,1000 duizend x word deze site bezocht en niemand die me ff verder helpt,thnx jongens,want ik denk dat ik de enige vrouw ben hier.
Ik ben nokia gewend en heb die ook zelf geupdate via NSU,maar SE updaten heb ik nog nooit gedaan laat staan dat ik weet of er bij een nieuwe SW versie de nederlandse taal bij staat.
Als ik je bericht terug lees:rooie60 schreef op zondag 17 december 2006 @ 02:43:
Schijnbaar denken jullie,laat die muts het zelf maar uitzoeken als ze nog niet eens weet wat wotan is,maar niet iedereen is zo bij de tijd als jullie,er zijn ook mensen die die ervaring niet hebben.
Lijkt het erop dat je niet een Nederlands toestel hebt gekocht gezien de duitse handleiding.....rooie60 schreef op zaterdag 16 december 2006 @ 20:17:
Ik heb op n site een rode K610i besteld,had eerst vooraf geinformeerd of het wel nederlands menu had,dat had het maar er zat wel een duitse handleiding bij.
Nu kreeg ik hem vandaag en blijkt er geen nederlands op te zitten!! according to sim kan ik selecteren,maar blijft engels,nederlands staat er niet eens bij.
Als ik nu zelf de nieuwste software erop zet,zou ik dan wel nederlands krijgen??
Ik baal zó.en dat is nog zacht uitgedrukt.
Ik denk dat je de verkoper daarop moet aanspreken.
Dit topic is gesloten.