Toon posts:

Het Grote SonyEricsson K800 topic - Deel 5

Pagina: 1 ... 9 ... 13 Laatste
Acties:
  • 23.579 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SileX
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Eerste post hier..

D467 Bedankt voor je antwoord -

Toch wil ik het nog even zeker weten:

Op mijn huidige W800 zit er aan de zijkant een knop om de MP3 speler te starten. Op de K800 zit er ook zo'n knop.. Maar kan die knop ook de MP3 speler starten of alleen de radio ?

Op dit moment zit ik nog in dubio, de K800 of de W850.
Of gewoon de K800 nemen en een losse MP3 speler aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joshua
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 05-10 19:56
SileX schreef op woensdag 29 november 2006 @ 13:39:
Eerste post hier..

Op mijn huidige W800 zit er aan de zijkant een knop om de MP3 speler te starten. Op de K800 zit er ook zo'n knop.. Maar kan die knop ook de MP3 speler starten of alleen de radio ?

Als je de mp³ speler als laatste gebruikt hebt, zet je de mp³ speler ermee aan, als je als laatste de radio hebt gebruikt, zet je de radio ermee aan (tenzei je een headset hebt aangesloten, als je dit niet gedaan hebt vraagt hij of je verder wilt afspelen via de speaker).

Verder zitten er nog 2 knoppen op waarmee je het volume kan regelen (en bij iets lang indrukken naar het vorige/volgende nummer kan gaan) (werkt ook als je toetsenlbokkering aan hebt staan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• letatcest
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-10 11:10

letatcest

Freelanceredacteur

Kidult

Zo, einde verhaal is dat ik weer een versche K800I heb en nu maar kijken hoe lang deze het vol weet te houden ;)

Schreef Cryptovaluta voor dummies, 3de druk in print | eBook-versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

edit: laat maar!

[ Voor 81% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2006 18:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 571Pro
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 04-10 22:27
nieuwe updates al beschikbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 02-10 17:28
D467 schreef op zondag 26 november 2006 @ 20:53:
Is het ook mogelijk nummers te blokkeren?
Dat je door die personen niet gebeld kan worden?
Ik weet dat zo iets bestaat. ik ben al wezen zoeken in de telefoon en kwam alleen tegen dat je alleen gebeld kan worden door de contacten in je telefoon, maar dat bedoel ik dus niet.

Alvast bedankt
Denk dat het alleen mogelijk is via je provider, niet met je gsm.

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• memphis
  • Laatst online: 23:52

memphis

48k was toen meer dan genoeg.

SileX schreef op woensdag 29 november 2006 @ 13:39:
Eerste post hier..

Joystick omhoog opent de MP3 player en je kunt "snelkoppelingen" maken onder de nummerieke toetsen

Er zijn mensen die mij een GOD vinden

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 29 november 2006 @ 11:49:
[...]

Ik heb het zelfde probleem gehad en het is inmiddels verholpen. Eerste maal telefoon ter reparatie verstuurd terug gekomen met een software update, maar probleem was hier niet mee verholpen.
Voor de tweede maal telefoon opgestuurd en nu is het complete binnen werk vervangen en tot op heden geen problemen meer gehad. Telefoon is alles bij elkaar een maand weg geweest. Ik heb zelf het idee dat het aan de beeldchip van de camera ligt.
Thnx, ik ga vanmiddag ff langs bij een servicecentre, kijken wat zij kunnen betekenen voor mij. PS weet iemand hoe je (dmv een bepaalde code ofsjow) de huidige softwareversie kunt zien op je telefoon?

Ltr Bas

• letatcest

letatcest

Freelanceredacteur

Kidult

Menu --> instellingen (#) --> eerste tabblad --> software update (4) --> software versie (2)

Kwam het gisteren toevallig tegen nadat ik dus mijn tel. weer in nieuwere vorm terug heb (het aan/uit knopje is iets anders en de software versie is anders).

Waar heb ik mijn favoriete theme gelaten.. dat vraag je je dan af he ;)

Verwijderd

letatcest schreef op donderdag 30 november 2006 @ 09:09:
Menu --> instellingen (#) --> eerste tabblad --> software update (4) --> software versie (2)
Bedoel je met eerste tabblad "Algemeen" of de 1e na die namelijk "Geluiden & signalen". Want ik zie helemaal geen kopje met software update :?

Help me hehe

• letatcest

letatcest

Freelanceredacteur

Kidult

^^ ja, algemeen, ... maar ik heb een kale, niet gesimlockte, niet aangepaste versie van de telefoon... msschien dat het weer anders als het een specifiek vodafone toestel is of zo, zag bij collega's met vodafone dingen dat wat bij mij de knopjes op het toetsenbord 'snelkoppelingen' en 'internet' anders zijn, namelijk het groene 'opneemtoetsje' en het rode 'ophangtoetsje' dus beetje raar...

• hjw-001
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 16-09 19:48
Hallo,

Waar kan ik terecht voor het sharen van zelf gemaakte Bluetooth HID Profielen voor oa K800i?

HJW

• Mischa_NL
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 01-02-2023
ik heb er last van dat ik onbereikbaar ben.
iemand die mij belt krijgt gelijk de voicemail.
zelf kan ik wel bellen. ik heb een abbo van vodafone.

iemand een idee? want dit is kut²

• hjw-001
Mischa_NL schreef op donderdag 30 november 2006 @ 14:46:

misschien valt er wat te prutsen in instellingen menu bij voorkeurs netwerken. maarja jij hangt aan het vodafone netwerk :9

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 07-10 15:50

heb ik ook gehad. Ben je misschien overgestapt van een andere provider?
Ik had eerst Orange, en ben toen overgestapt naar KPN met nummerbehoud. Wanneer mensen mij daarna wilden bellen met een vast nummer of Orangenummer, kregen ze gelijk mijn Orangevoicemail. Orange had dus niet goed die nummerportering doorgevoerd. Een belletje richting Orange verhielp het probleem...

PSN: Sluuz

• D467
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 30-03 13:50

D467

[M]

hjw-001 schreef op donderdag 30 november 2006 @ 14:22:
Hallo,

Waar kan ik terecht voor het sharen van zelf gemaakte Bluetooth HID Profielen voor oa K800i?

HJW
Je bedoeld te hosten zodat je het met ons kan delen? Stuur me eem PM of een E-mail met je zelf gemaaktde hid profiel, en ik upload het op mijn server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:23
Weet iemand ook waar de KPN repair 'service' de K800's heen stuurt?

Op hun e-repair site staat al een tijdje dat m'n k800 bij de reparateur ligt, maar schijnbaar weet niemand bij de klantenservice / business centre wie deze reparateur is.. :s
Ik ging er van uit dat dit DynaFix was, maar die weten ook van niks (IMEI check)

Ook mooi antwoord van zo'n callcenter miep toen ik vroeg hoe ze intern de reparatie status controleerden; "We controleren de status van de reparatie via onze website, waar U het ook kunt volgen"
Oh, dus jullie houden zelf de status bij en controleren 'm daar ook? "Uhm, ja.. zoiets..."

Sarcasm is my superpower! What's yours?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stinger_ schreef op vrijdag 01 december 2006 @ 11:19:
Weet iemand ook waar de KPN repair 'service' de K800's heen stuurt?

Op hun e-repair site staat al een tijdje dat m'n k800 bij de reparateur ligt, maar schijnbaar weet niemand bij de klantenservice / business centre wie deze reparateur is.. :s
Ik ging er van uit dat dit DynaFix was, maar die weten ook van niks (IMEI check)

Ook mooi antwoord van zo'n callcenter miep toen ik vroeg hoe ze intern de reparatie status controleerden; "We controleren de status van de reparatie via onze website, waar U het ook kunt volgen"
Oh, dus jullie houden zelf de status bij en controleren 'm daar ook? "Uhm, ja.. zoiets..."
ja dat wil ik ook wel eens weten want mijn joystick is nu echt kapot.Hij hangt steeds vast.Hoe en waar staat dat je een toetsel dat je gekocht hebt van hi ook naar een primafoon winkel kan brengen ik zag dat op hi.nl staat bij vragen maar zie het niet meer staan :? .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
Gewoon naar de primafoon gaan met je k800, aankoop bon wel meenemen en dan laten opsturen..Alleen waarheen, dat schijnen ze zelf ook niet te weten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 07-10 15:50
ik heb mijn k800 in Den Haag gekocht (woon in Zoetermeer) en hij is sinds een aantal weken gaar. De gebruikelijke foutmeldingen krijg ik ("bewerking mislukt" bij het openen van games) en ook bij het synchroniseren loopt mijn tel vast. Gaat dus weer helemaal nergens over. Wat het blauwe scherm voor Windows is, is het witte scherm voor SE.

Ik dus terug naar die winkel (KPN, heb HI abo), probleem uitgelegd, krijg ik eerst te horen dat ze deze telefoon (k800) het minst vaak terugzien en dat er amper problemen mee zijn. Fijn allemaal, maar ik heb dus wél een probleem. Dan vertellen ze dat ze hem kunnen opsturen, maar dat dat minimaal 2 weken duurt (bij Orange duurde dat max 1 week). Dan vertellen ze even grappig dat ik eigenlijk beter zelf naar het reparatiecentrum kan gaan omdat ze niet weten wat er mee gebeurt als ze het opsturen. Lekkere service dus, en ook fijn dat die mensen die daar werken weten waar ze het over hebben.

Dat reparatiecentrum (of onderzoekscentrum ofzo) zit dus in Rijswijk, nabij de Hoornbrug. Ik ga dus maar binnenkort daarheen, maar ik vind dit dus wel slechte service.

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

primafoon zei dat ik helemaal niet mnijn gsm terug kon komen :/ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D467

D467

[M]

Sluuz schreef op zaterdag 02 december 2006 @ 00:25:
ik heb mijn k800 in Den Haag gekocht (woon in Zoetermeer) en hij is sinds een aantal weken gaar. De gebruikelijke foutmeldingen krijg ik ("bewerking mislukt" bij het openen van games) en ook bij het synchroniseren loopt mijn tel vast. Gaat dus weer helemaal nergens over. Wat het blauwe scherm voor Windows is, is het witte scherm voor SE.

Ik dus terug naar die winkel (KPN, heb HI abo), probleem uitgelegd, krijg ik eerst te horen dat ze deze telefoon (k800) het minst vaak terugzien en dat er amper problemen mee zijn. Fijn allemaal, maar ik heb dus wél een probleem. Dan vertellen ze dat ze hem kunnen opsturen, maar dat dat minimaal 2 weken duurt (bij Orange duurde dat max 1 week). Dan vertellen ze even grappig dat ik eigenlijk beter zelf naar het reparatiecentrum kan gaan omdat ze niet weten wat er mee gebeurt als ze het opsturen. Lekkere service dus, en ook fijn dat die mensen die daar werken weten waar ze het over hebben.

Dat reparatiecentrum (of onderzoekscentrum ofzo) zit dus in Rijswijk, nabij de Hoornbrug. Ik ga dus maar binnenkort daarheen, maar ik vind dit dus wel slechte service.
Ik had het zelfde probleem, zoals je eerder in het topic kunt lezen heb ik hem opgestuurd en ben ik er alleen maar op vooruit gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 07-10 13:28
allemaal problemen hier, heb nooit wat met dat ding gehad.. heb hem al sinds augustus..weet niet wat jullie er mee uitspoken hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mischa_NL
  • Laatst online: 01-02-2023

en ineens doet de zooi het weer...

lag dus aan vodafone ofzeuw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik spook er helemaal niks mee uit.Sommige k8ooi hebbe dit probleem gewoon.Hoe zou je dit probleem met die joystick zelf kunnen veroorzaken.? Dat gaat bijna niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 00:34
Mijn joystick reageert soms niet, hij wil dan niet naar onderen of naar links.\Verder noge geen problemen, heb hem sinds begin augustus. Ik ben hier echter niet bblij mee en ga dus zsm naar Hi toe

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GAIAjohan schreef op zaterdag 02 december 2006 @ 17:47:
Mijn joystick reageert soms niet, hij wil dan niet naar onderen of naar links.\Verder noge geen problemen, heb hem sinds begin augustus. Ik ben hier echter niet bblij mee en ga dus zsm naar Hi toe
Ik heb precies hetzelfde probleem. ;) Ook links en onder .Op esato nog meer mensen ik ga zo snel mogelijk naar primafoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand waar ik ergens de wallpapers, ringtones theme etc. van die k800i james bond edition kan downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nee heb toennet gekeken er was nog niks online bij seus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D467

D467

[M]

Net wil ik effe mijn smsjes checken, krijg ik zoon wit scherm van SE opeens.... alles werkte ik ga naar het menu dan naar > Berichten > Postvak in > en ja toen een wit scherm...

Uitzetten ging niet meer, dus moest wel de accu eruit halen en er weer instoppen.... nu werkt alles gelukkig weer perfect. Zou die soms overbelast zijn? Te lang aan laten staan? Ik heb hem namelijk 24/7 aan (Accu + oplader)

Vind het wel erg vreemd....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-10 08:19
Ook ik dacht inmiddels slachtoffer geworden te zijn van het volgende:

GSM ineens uit ('s ochtends nadat hij 's avonds aanstond).
Aan-knop indrukken resulteert in rood knipperend lampje (6x) in het IR venstertje.
Verder niks...

Lijkt wel een soort SW virus?
De batterij was gisteren nog helemaal niet leeg (60%), dus dat was het niet.

Ik begon al flink te balen, maar ik heb hem toch maar aan de lader geprikt. Wonderwel ging hij opladen van 0 (!!) en kon in hem meteen ook weer aanzetten. Batterij was volledig ontladen.
Geen idee hoe dit gebeurd is, maar hij doet het weer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjw-001
D467 schreef op donderdag 30 november 2006 @ 16:53:
[...]

Je bedoeld te hosten zodat je het met ons kan delen? Stuur me eem PM of een E-mail met je zelf gemaaktde hid profiel, en ik upload het op mijn server.
WMP 11 HID Profile v2 :)
Afbeeldingslocatie: http://img170.imageshack.us/img170/4183/wmp11bq8.png

NeroShowtime HID Profile ;)
Afbeeldingslocatie: http://img79.imageshack.us/img79/8757/showtimehidzd7.gif

Download links tijdelijk beschikbaar.....

Veel plezier ermee !

gr
HJW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Registratie: Maart 2002

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Ik heb nog nooit een wit scherm gehad, maar ik zet hem dan ook dagelijks uit :)
Waarschijnlijk gaat het een keer fout (met intern geheugen o.i.d.) als hij permanent aan staat :/
Doet me denken aan windows 95, die kon je niet eeuwig door laten gaan vanwege het brakke memory beheer :z

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• letatcest

letatcest

Freelanceredacteur

Kidult

Soeski schreef op zondag 03 december 2006 @ 14:05:

Aan-knop indrukken resulteert in rood knipperend lampje (6x) in het IR venstertje.
Verder niks...

Ik begon al flink te balen, maar ik heb hem toch maar aan de lader geprikt. Wonderwel ging hij opladen van 0 (!!) en kon in hem meteen ook weer aanzetten. Batterij was volledig ontladen.
typisch... bij mij gebeurde er helemaal NIETS meer, zelfs de shutter van de lens was dicht... (die had ik nog nooit dicht gezien, die is ook niet dicht als de batterij eruit is). De batterij was vrijwel vol toen het gebeurde en nadat ik de nieuwe gekregen had, bleek de batterij nog steeds vrijwel vol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doctor Yes
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 06-09 18:56
Voor degenen met een K800i i.c.m. een Orange abonnement. Nu Orange eindelijk is gestart met UMTS kun je ook TV kijken op je K800i o.a. ned.1, 2, 3 en Cartoon Network. Ziet er heel goed uit :) :) surfen gaat ook lekker snel. Zowel tv als surfen gaat via de Orange proxy :9 O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dunn0w
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 04-10 09:03
hjw-001 schreef op zondag 03 december 2006 @ 14:12:
[...]

WMP 11 HID Profile v2 :)
[afbeelding]

NeroShowtime HID Profile ;)
[afbeelding]

Download links tijdelijk beschikbaar.....

Veel plezier ermee !

gr
HJW
Hoe werkt dit?

ik hoor het wel grtz dunn0w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sluuz schreef op zaterdag 02 december 2006 @ 00:25:

Bij Orange vertelde ze mij dat het +/- 20 werkdagen zou duren (het opsturen van mijn K800i) dus 1 week is wel erg optimistisch..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17:43
Omdat ik afgelopen weekend de nieuwe scrubs graag in de trein wilde kijken op de k800i, ben ik op zoek gegaan naar de ideale instellingen voor het converteren van video bestanden naar een op de telefoon werkend formaat.
Ik had nog wat tooltjes staan (xilisoft 3gp encoder bijvoorbeeld), maar ik vond dat het eindresultaat niet naar m'n zin was. Het was of te slecht qua kwaliteit of te goed waardoor geluid en beeld out of sync liepen als je het afspeelde (en het bestand te groot was).
Een zoektoch naar de ideale instellingen qua fps/bitrate/geluid e.d. leidde me via howardsforums naar deze site:
http://www.vapulus.com/w900i/
Daar staat ondermeer een vrij bewerkelijke tutorial om high quality video op je w900 te krijgen (w900 en k800 zijn vergelijkbaar qua video mogelijkheden). Ik kwam er later achter dat degene (Mysh) die de website gemaakt heeft met een tooltje bezig is dat heet M3-Movies and Music for you Mobile.
Ik vind het echt een geniaal programma, het converteert video naar hoge kwaliteit voor een hoop sony ericsson telefoons. Het heeft ingebouwde profielen voor die telefoons zodat de instellingen automatisch optimaal staan voor jouw mobiel.

De laatste versie staat hier:
http://www.vapulus.com/w900i/M3-0.8.9.1-Installer.exe
en bevat een auto update functie als ik het goed heb.
Je hebt er wel de Microsoft .Net 2 framework voor nodig:
http://www.microsoft.com/...B15C5E04F5&displaylang=en

Probeer het eens uit! Mijn Scrubs aflevering ging naar 60 mb voor 20 minuten zeer goed kijkbare video (320*240 = fullscreen in de breedte op de K800) met heldere audio.
Mysh ondersteund de boel hier:
http://www.howardforums.c...php?t=815408&page=1&pp=15
Of via het mailadres dat in het progje te vinden is.

Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
Doctor Yes schreef op zondag 03 december 2006 @ 20:47:
Voor degenen met een K800i i.c.m. een Orange abonnement. Nu Orange eindelijk is gestart met UMTS kun je ook TV kijken op je K800i o.a. ned.1, 2, 3 en Cartoon Network. Ziet er heel goed uit :) :) surfen gaat ook lekker snel. Zowel tv als surfen gaat via de Orange proxy :9 O-)
Waar woon je? Ik heb hier in Groningen nog niks gemerkt van UMTS..

edit: heb nu orange aan de lijn, ligt aan m'n verouderde sim kaart.
edit2: ligt en aan m'n simkaart en aan orange, ze hebben in mijn deel van Groningen alleen nog buitendekking voor UMTS, maar ze gaan een mast bouwen ongeveer naast mijn huis, dus dan krijg ik ook UMTS *O*

[ Voor 23% gewijzigd door MrAngry op 04-12-2006 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D467

D467

[M]

JdeBruijn schreef op maandag 04 december 2006 @ 13:46:
Omdat ik afgelopen weekend de nieuwe scrubs graag in de trein wilde kijken op de k800i, ben ik op zoek gegaan naar de ideale instellingen voor het converteren van video bestanden naar een op de telefoon werkend formaat.
Ik had nog wat tooltjes staan (xilisoft 3gp encoder bijvoorbeeld), maar ik vond dat het eindresultaat niet naar m'n zin was. Het was of te slecht qua kwaliteit of te goed waardoor geluid en beeld out of sync liepen als je het afspeelde (en het bestand te groot was).
Een zoektoch naar de ideale instellingen qua fps/bitrate/geluid e.d. leidde me via howardsforums naar deze site:
http://www.vapulus.com/w900i/
Daar staat ondermeer een vrij bewerkelijke tutorial om high quality video op je w900 te krijgen (w900 en k800 zijn vergelijkbaar qua video mogelijkheden). Ik kwam er later achter dat degene (Mysh) die de website gemaakt heeft met een tooltje bezig is dat heet M3-Movies and Music for you Mobile.
Ik vind het echt een geniaal programma, het converteert video naar hoge kwaliteit voor een hoop sony ericsson telefoons. Het heeft ingebouwde profielen voor die telefoons zodat de instellingen automatisch optimaal staan voor jouw mobiel.

De laatste versie staat hier:
http://www.vapulus.com/w900i/M3-0.8.9.1-Installer.exe
en bevat een auto update functie als ik het goed heb.
Je hebt er wel de Microsoft .Net 2 framework voor nodig:
http://www.microsoft.com/...B15C5E04F5&displaylang=en

Probeer het eens uit! Mijn Scrubs aflevering ging naar 60 mb voor 20 minuten zeer goed kijkbare video (320*240 = fullscreen in de breedte op de K800) met heldere audio.
Verrry nice! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-10 11:38

amahusu

taking over the world!

heb em nu ook gratis gekregen bij een verlenging van een jaar bij T-Mobile :)

ben er zeer content mee alleen ik kan nergens vinden hoe ik het lampje/flitser aan kan doen tijdens het filmen. Iemand die me kan helpen of is dit uberhaupt niet mogelijk?

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eeey mensen
werkt die video verkleiner egt? ook voor K800I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doctor Yes
JdeBruijn schreef op maandag 04 december 2006 @ 13:47:
[...]

Waar woon je? Ik heb hier in Groningen nog niks gemerkt van UMTS..

edit: heb nu orange aan de lijn, ligt aan m'n verouderde sim kaart.
edit2: ligt en aan m'n simkaart en aan orange, ze hebben in mijn deel van Groningen alleen nog buitendekking voor UMTS, maar ze gaan een mast bouwen ongeveer naast mijn huis, dus dan krijg ik ook UMTS *O*
Ik woon in Apeldoorn. En daar is ook nog lang niet overal dekking. Je hebt inderdaad een andere simkaart nodig, een zogenaamde u-sim. Als je die via de ks van Orange aanvraagd heb je hem binnen een week in huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
amahusu schreef op maandag 04 december 2006 @ 17:52:
ben er zeer content mee alleen ik kan nergens vinden hoe ik het lampje/flitser aan kan doen tijdens het filmen. Iemand die me kan helpen of is dit uberhaupt niet mogelijk?
Dat is uberhaupt niet mogelijk volgens mij. Je kan hem bij het maken van een video wel op nachtmodus zetten. De flitser is echt een flits(niet zoals bij eerdere modellen 2 hele felle ledjes) en kan niet langer blijven branden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
Doctor Yes schreef op zondag 03 december 2006 @ 20:47:
Je hebt er wel een UMTS simkaart voor nodig. Maar die kan je gratis aanvragen via de klantenservice.

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• memphis

memphis

Was vanmiddag even naar wat nieuwsberichten aan het wappen......

Was bezig met een installatie en toen die kraar was even een paar keer op de backbutton geklikt om op het normale scherm te komen. Helaas bleef die bij de startpagina van Vodafone hangen en deed niets meer, moest hem uit en aan zetten.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Licko
  • Laatst online: 16:22

Licko

ZVDK

heeft iemand een manier bedacht om bij SE telefoons het operator logo uit te schakelen/verwijderen?
ik hoor het graag.

Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu

amahusu

taking over the world!

in de startpost las ik wat over de "Download Update Service Installer" maar helaas is de link naar dit tooltje dood. Via google of de SE site kan ik em ook niet vinden dus als iemand nog een werkend linkje voor me heeft zou dat heel lief zijn :>

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D467

D467

[M]

amahusu schreef op maandag 04 december 2006 @ 17:52:
heb em nu ook gratis gekregen bij een verlenging van een jaar bij T-Mobile :)

Download de java applicatie uit mijn post, zie onderschrift. Start die Java applicatie op, de rode lamp gaat dan branden, klik dan op het rechter knopje van de telefoon (2 venstertjes). Klik op bluetooth, klik 2 keer op back, en schuif de lens cover open, en selecteer video opnamen. En ja je hebt licht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
amahusu schreef op maandag 04 december 2006 @ 20:16:
in de startpost las ik wat over de "Download Update Service Installer" maar helaas is de link naar dit tooltje dood. Via google of de SE site kan ik em ook niet vinden dus als iemand nog een werkend linkje voor me heeft zou dat heel lief zijn :>
Staat gewoon op de SE site, heel duidelijk aangegeven...
http://www.sonyericsson.c...=ps&fid=21839&numItems=18

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• letatcest

letatcest

Freelanceredacteur

Kidult

JdeBruijn schreef op maandag 04 december 2006 @ 13:46:
(...)
Oioioi! even een afleveringetje Heroes van HD overgezet naar telefoonformaat... Mán! dat ziet er vet uit! ik wordt hier blij van :) Ja, TV kijken op zo'n klein schermpje is ZEKER mogelijk. Alleen jammer dat je niet op pauze kunt zetten en dat je niet kunt fast forwarden (of back)
Ho kan wel, spelen via de Videoplayer in Entertainment

Misschien is het leuk om eens te bekijken wat mensen nou eigenlijk draaien op hun K800I. Momenteel:
- Opera Mini als browser
- Google Maps (nl versie) om de weg niet kwijt te raken op de fiets etc.
- Gmail-applicatie (schijnt niet bij iedereen te werken, men krijgt dan mededeling dat men niet in de US of Canada woont.. nouja, onzin natuurlijk ;) )
- SPmark (3dmark voor je mobiel, ook bij futuremark.com)

Nou ja en wat games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunri5e
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 06-10 22:37
Heeft iemand de James Bond Theme al gevonden op internet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doctor Yes
Moreno schreef op maandag 04 december 2006 @ 21:01:
Heeft iemand de James Bond Theme al gevonden op internet?
Kun je gratis downloaden via de SE site :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
  • Laatst online: 20:34
Voor mensen die hiervoor een W800i hadden. Is de kwaliteit van het joystickje nog het zelfde? Ik had er verder geen problemen mee, ging er dan ook heel zuinig mee om. En komt er nog stof achter het glas dat vond ik wel een nadeel van de w800i die moest je dus eigenlijk zo nu en dan open maken.

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu

amahusu

taking over the world!

hmm maf, via de search op de .com site kwam ik er niet :? naja, tnx iig voor de goede link :)

en D467, tnx voor de tools!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
Verschilt de K800i erg met de W850i qua geluid in de mediaplayer en de radio als je wel gewoon de Headset SonyEricsson HPM-70 gebruik? En werkt de mediaplayer het zelfde?

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Soeski schreef op zondag 03 december 2006 @ 14:05:

Verder niks...

Ik heb hetzelfde probleem. Ineens deed de telefoon helemaal niets meer. Alleen het rode knipperen van het infrarood lampje... De batterij was helemaal vol.

Opladen via de oplader lukte niet meer, geen enkele reactie. Firmware flashen via mn laptop lukte ook niet meer...

Ondertussen is hij terug gestuurd naar de fabriek voor reparatie... :-(

[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2006 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le0032
  • Laatst online: 05-02-2023
Ik wil dit toestel ws aanschaffen ter vervanging van mijn S700i, hoeveel smsjes kan je op het toestel opslaan?

[ Voor 43% gewijzigd door Le0032 op 05-12-2006 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-10 08:19
Le0032 schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 12:20:
Ik wil dit toestel ws aanschaffen ter vervanging van mijn S700i, hoeveel smsjes kan je op het toestel opslaan?
Zoveel als je er aan geheugen instopt. :)

Afgezien daarvan begrijp ik nooit dat mensen 100'en smsjes bewaren. Als het zo belangrijk is, sla ze dan op je PC op ofzo. Anders telefoon weg/stuk --> smsjes weg...
Gebruik hiervoor dus FMA of MyPhoneExplorer.

Ik leeg bijna dagelijks, er staan er nooit meer dan 10 in ofzo.

Maar, dat moet iedereen zelf weten natuurlijk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• memphis

memphis

Le0032 schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 12:20:
Ik snap het ook niet dat men zoveel SMS'jes wilt opslaan, alsof die zo belangrijk zijn....

Maar hier kan je een truukje lezen om de limiet te omzijlen:
http://www.se-info.nl/tweaking/?page=smsbox&lang=nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu

amahusu

taking over the world!

D467 schreef op maandag 04 december 2006 @ 20:27:
[...]

Download de java applicatie uit mijn post, zie onderschrift. Start die Java applicatie op, de rode lamp gaat dan branden, klik dan op het rechter knopje van de telefoon (2 venstertjes). Klik op bluetooth, klik 2 keer op back, en schuif de lens cover open, en selecteer video opnamen. En ja je hebt licht!
ik heb het tooltje geinstalleerd en krijg het rode lampje van m'n flitser aan en druk dan op het "2 venstertjes" knopje maar dan zie ik geen bluetooth?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vr6-only
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 23:09

vr6-only

Blub Blub

memphis schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 17:31:
[...]

Ik snap het ook niet dat men zoveel SMS'jes wilt opslaan, alsof die zo belangrijk zijn....
Als het kan, waarom niet? ik krijg zelf zo'n 50 smsjes per dag en soms staat er wat tussen die ik even wil opschrijven maar er niet aan kom. Dan is het wel handig dat ik wat langer dan 3 a 4 dagen me smsjes kan bewaren. ik ben nou eenmaal te lui om ze 1 voor 1 te verwijderen zodat ik wat ruimte heb. Ik verwijder ze gewoon allemaal na een aantal dagen

[ Voor 68% gewijzigd door vr6-only op 05-12-2006 22:07 ]

It ain't stupid if it works!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le0032
  • Laatst online: 05-02-2023
memphis schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 17:31:
[...]

Maar hier kan je een truukje lezen om de limiet te omzijlen:
http://www.se-info.nl/tweaking/?page=smsbox&lang=nl
Nou, het is echt heel handig om veel smsje te bewaren als je belangrijke afspraken maakt via sms. Kan je iemand erover aanspreken en evt. als bewijs. Bedankt nog voor je goede tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy-Andre
  • Registratie: Maart 2002

Speedy-Andre

Sony ZL, XA, Nokia XR20

Le0032 schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 22:55:
[...]

Nou, het is echt heel handig om veel smsje te bewaren als je belangrijke afspraken maakt via sms. Kan je iemand erover aanspreken en evt. als bewijs. Bedankt nog voor je goede tip!
Zo goed is die tip niet want dit werkt niet met de K800 :+

PVoutput 2x Toshiba Daiseikai 8 3,5kW, SWW Atlantic Explorer V3 200l. Gasloos aug 2016, 8620Wp, Monoblock Panasonic J 7kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Le0032 schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 22:55:
[...]

Ik heb atm zo'n 1000 smsjes opgeslagen denk ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D467 schreef op maandag 04 december 2006 @ 20:27:
[...]

Bij mij werkt dit niet... zegt ie dat er al een andere applicatie actief is en dat ik die eerst moet afsluiten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rob1985
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 05-10 16:23
K*T, m'n telefoon is gejat :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de Update installer van de SE site gehaald, ik krijg echter het programma niet werkende !! Hij blijft maar zeggen dat ik niet de juiste macromedia versie heb .. Ik heb zowel voor firefox als voor internetexplorer 7 de nieuwste flashplayer geinstalleerd van de adobesite. Zijn er meer mensen met dit probleem of nog beter: die een oplossing hier voor hebben ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gelukkig vandaag m'n telefoon weer terug gekregen nadat hij bij Dynafix was voor reparatie. Was absoluut geen leven meer in te krijgen, maar een week na verzending is hij alweer terug. Topservice van Dynafix!

Nu vraag ik me alleen af wat de laatste softwareversie ook alweer was. Hij is namelijk geupdate aldaar en heb nu R1ED met cameraversie 2.5...is dat de nieuwste of was deze er al, dat weet ik nl. niet meer :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 996
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:53

996

Verwijderd schreef op woensdag 06 december 2006 @ 14:11:
Ik heb de Update installer van de SE site gehaald, ik krijg echter het programma niet werkende !! Hij blijft maar zeggen dat ik niet de juiste macromedia versie heb .. Ik heb zowel voor firefox als voor internetexplorer 7 de nieuwste flashplayer geinstalleerd van de adobesite. Zijn er meer mensen met dit probleem of nog beter: die een oplossing hier voor hebben ??
Ik heb het opgelost als volgt:
In Internet Explorer naar: extra - internet opties - programmas - invoegtoepassingen en dan zorgen dat Shockwave ActiveX wordt bijgewerkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
Vandaag nieuwe simkaart gehad van Orange ivm UMTS maar mijn K800i ging er door dood. Heb gelezen dat het een bekent probleem is (alleen irda ledje knippert zodra je op de aanknop druk en verder niets) en dus moet ik langs een servicepunt. Probleem is echter dan ik in Rotterdam woon en daar zijn er zelf geen zover ik gevonden heb hier. Vrijdag maar naar Den Haag om het op te lossen. Of iemand moet er een weten in Rotterdam? :D

Voor nu over op mijn oude K700i :/ :(

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
Graham schreef op woensdag 06 december 2006 @ 16:14:
Vandaag nieuwe simkaart gehad van Orange ivm UMTS maar mijn K800i ging er door dood. Heb gelezen dat het een bekent probleem is (alleen irda ledje knippert zodra je op de aanknop druk en verder niets) en dus moet ik langs een servicepunt. Probleem is echter dan ik in Rotterdam woon en daar zijn er zelf geen zover ik gevonden heb hier. Vrijdag maar naar Den Haag om het op te lossen. Of iemand moet er een weten in Rotterdam? :D

Voor nu over op mijn oude K700i :/ :(
Ik krijg hem over een paar dagen, je maakt me bang :(
Succes ermee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hk12nl
Mij ook een beetje maar ze hebben het gelukkig lang niet allemaal ;)

©2004

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D467

D467

[M]

Verwijderd schreef op dinsdag 05 december 2006 @ 23:45:
[...]

Bij mij werkt dit niet... zegt ie dat er al een andere applicatie actief is en dat ik die eerst moet afsluiten
Jahwel > ga dan naar snelkoppelingen > selecteer blue tooth > dan 2 keer de back knop, en ja selecteer nu de camera via het menu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
D467 schreef op woensdag 06 december 2006 @ 18:00:
[...]

Jahwel > ga dan naar snelkoppelingen > selecteer blue tooth > dan 2 keer de back knop, en ja selecteer nu de camera via het menu.
Niet bij alle K800i's ziet dat home scherm (want die selecteer je toch?) er hetzelfde uit. Bij mij (orange branded) zit er bijvoorbeeld geen BT onder snelkoppelingen. Nou heb ik die toevallig wel gemaakt, maar als ik die aanzet dan springt ie gelijk terug naar het basisscherm. Je kan dan dus niet 2 keer op back drukken. Als je dan de camera aanzet dan geeft ie inderdaad de foutmelding dat er al een applicatie loopt. Als ik een andere app opstart, bijv. de afstandsbediening dan lukt het ook niet. Als je op back drukt kom je weer in het basisscherm en de camera geeft een foutmelding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Ook update gedaan, maar vind t niet handig dat ik niet met joystick uit standbystand kan komen nu :(

Verder zijn de foto's een tikje beter.

Joystick heeft ineens geen rare kuren meer. *klopt af*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borix
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 29-08 14:47
kan je via seus dan al je t-mobile branded phone updaten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat wil ik ook wel eens weten ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Borix, nog steeds geen update voor t-mobile :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand ervaring met de zwarte crystal case die HIER staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
JdeBruijn schreef op woensdag 06 december 2006 @ 16:35:
[...]

Ik krijg hem over een paar dagen, je maakt me bang :(
Succes ermee.
Thx. Ik ga morgen naar Den Haag om het te laten repareren. Hoop dat het lukt. :)

Je raakt zo snel gehecht aan iets goeds zonder dat je het merkt maar als je dan je K700i terug moet gebruiken ga je erg snel de K800i missen ;)

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandrake466
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 28-07 09:44
Op http://www.telecomtelecom...hp?p=200&q=cst-75&x=0&y=7 kan je kiezen uit blister of bulk verzending.

Wat is nou precies het verschil behalve dat je voor blister bijna 10euro lichter bent? Ik neem aan dat bulk ook in een plastic verpakking zit? :?

[ Voor 11% gewijzigd door Mandrake466 op 07-12-2006 06:46 ]

Windows 11 Pro, I7-12700K, MSI MPG Z690 EDGE WIFI DDR4, MSI RTX 3090 TI Suprim X 24G, Noctua NH-D15 chromax black, Corsair Vengeance LPX 3200C16 128GB, Seasonic Prime TX-850, Samsung 980 Pro 2TB, Fractal Design Torrent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 02 december 2006 @ 19:31:
Weet iemand waar ik ergens de wallpapers, ringtones theme etc. van die k800i james bond edition kan downloaden?
Ik heb nog steeds geen reacties gehad. Is er ergens een plek waar ik dit thema kan downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisO
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 07-10 14:50
Verwijderd schreef op donderdag 07 december 2006 @ 10:50:
[...]

Ik heb nog steeds geen reacties gehad. Is er ergens een plek waar ik dit thema kan downloaden?
Om kort te zijn...op de vorige pagina, 3e post van boven:
Doctor Yes schreef op maandag 04 december 2006 @ 22:05:
[...]

Kun je gratis downloaden via de SE site :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TangLeFuzZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-05-2024
Mijn K800i wil niet meer opladen :(

Hij deed de hele week al raar, opladen ging heel soms goed maar de helft van de tijd niet, sinds gisterenavond doet hij echter totaal niks meer wat opladen betreft...

De pc-connectie kabel (usb) werkt ook niet meer, dus ik denk niet dat het aan de oplader ligt.

k, u, t... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Contactjes zijn niet vies? Oftewel even schoonmaken met contactspray?

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, ligt inderdaad niet aan je oplader. Heb aan het begin ook wat problemen gehad met de connector maar dat is nu over. Misschien moet je eens proberen om de contacten wat schoon te maken. Heb je wellicht al wel geprobeerd...

Mocht dit niet baten, dan vrees ik dat hij een retourtje Dynafix moet maken...als je hem aangetekend verstuurt heb je hem met een week terug ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Graham
Nou helaas konden ze hem niet repareren in Den Haag dus wordt hij opgestuurd. Ben hem dus een paar weken kwijt maar ik hoop mijn gsm terug te krijgen voor kerst.

grahamofthewheels.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D467

D467

[M]

JdeBruijn schreef op woensdag 06 december 2006 @ 18:13:
[...]

Niet bij alle K800i's ziet dat home scherm (want die selecteer je toch?) er hetzelfde uit. Bij mij (orange branded) zit er bijvoorbeeld geen BT onder snelkoppelingen. Nou heb ik die toevallig wel gemaakt, maar als ik die aanzet dan springt ie gelijk terug naar het basisscherm. Je kan dan dus niet 2 keer op back drukken. Als je dan de camera aanzet dan geeft ie inderdaad de foutmelding dat er al een applicatie loopt. Als ik een andere app opstart, bijv. de afstandsbediening dan lukt het ook niet. Als je op back drukt kom je weer in het basisscherm en de camera geeft een foutmelding.
Heel raar bij mij werkt het ook niet meer, komt waarschijnlijk door de nieuwe fimwire?

+ Iemand nog handige applicaties gevonden?
+ Iemand nog een goed thema gevonden? Ik gebruik nu het thema stones
+ Iemand nog games gevonden in landscape mode? (Heb nu trearure towers, V-Rally 3D)

>

Ook raar, zat een java game te spelen, krijg ik een sms > ik wil de sms openen > wit scherm en de gsm valt uit?

Overbelast?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D467

D467

[M]

Hier is alweer de opvolger =P

Afbeeldingslocatie: http://file01.uploaddump.nl/~file01/uploads/kkdppkcqqkkk-essai5avectouchewd2sf4_2006_11_29.jpg

Afbeeldingslocatie: http://file01.uploaddump.nl/~file01/uploads/kkdppkcqqeoee-slideupouvert2ko2xq2_2006_11_29.jpg

Afbeeldingslocatie: http://file01.uploaddump.nl/~file01/uploads/kkdppkcqqqeqe-3kk9io6_2006_11_29.jpg

[ Voor 69% gewijzigd door D467 op 07-12-2006 19:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eeeuh..

Nee!

Ziet er vet uit, maar is een PS van een persoon.

Aankondiging van K800i opvolger zal waars rond 3GSM Congress in Barcelona aangekondigd worden.
Nog even wachten dus.. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23:07
Superfake. SE geeft nooit renders vrij, daarnaast past het design totaal niet bij SE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
D467 schreef op donderdag 07 december 2006 @ 18:43:
[...]

Ook raar, zat een java game te spelen, krijg ik een sms > ik wil de sms openen > wit scherm en de gsm valt uit?

Overbelast?
Nog nooit last van gehad,
Ik luister weleens muziek+ gamen + smsje openen, zonder probs..
MarcoC schreef op donderdag 07 december 2006 @ 20:06:
[...]

Superfake. SE geeft nooit renders vrij, daarnaast past het design totaal niet bij SE.
Letters kloppen ook niet, kijk eens naar de y van Sony-Ericsson, en vergelijk met je k800i :')
Zo ook de y bij Cybershot enz
Totally fake

[ Voor 34% gewijzigd door GAIAjohan op 07-12-2006 20:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

996 schreef op woensdag 06 december 2006 @ 15:17:
[...]

Ik heb het opgelost als volgt:
In Internet Explorer naar: extra - internet opties - programmas - invoegtoepassingen en dan zorgen dat Shockwave ActiveX wordt bijgewerkt
Ook met deze oplossing krijg ik het niet voorelkaar de updater te starten.. Ik blijf de melding krijgen dat ik de verkeerde macromediaversie heb .. Iemand nog een adere oplossing ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borix
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 29-08 14:47
hey,

ik wou zo'n blog beginnen met me mobiel, internet werkt gewoon. dus ik agree die terms. en upload een foto. dan vraagt ie of ik nu naar de blog wil. dat zeg ik ok en dan krijg ik een error in de browser. ik heb me ook nog nergens aangemeld dus volgens mij gaat er al heel vroeg wat mis. hoe werkt dit? ik heb t-mobile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D467

D467

[M]

Het is me wat telkens met die games/applicaties, vanmiddag wat spellen erop gezet, bij enkele kreeg ik een error. waarna ik hem nogmaals moest installeren om hem werkend te krijgen....

Hierna werkte alles, wil ik eind van de middag effe spelletje spelen > is de helft opeens verdwenen? :X En ja de geheugen stick zit er goed in?

Laatst ook mijn wekker ging midden in de nacht af, omdat de klok/datum was gereset?

En heb geen zin om hem voor de 2de keer op te sturen voor reparatie....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D467

D467

[M]

MarcoC schreef op donderdag 07 december 2006 @ 20:06:
[...]

Waarom denk je dat ik ''=P'' erachter zet? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D467 schreef op donderdag 07 december 2006 @ 21:07:
[...]

Je kunt zeggen wat je wilt maar ik vind 'm prachtig...was 'ie maar echt... :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nnoitra
Jeuj !!
13 Werkdagen verder en ik heb een nieuwe K800i gekregen :D
GSM module was aan stront...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D467 schreef op donderdag 07 december 2006 @ 21:07:
[...]

toestel is wel lekker plat! Alleen die knoppen passen totaal niet bij het geheel :)

Trouwens, vandaag heb ik eindelijk mijn 512MB kaartje binnen. Alleen het toestel is bij KPN voor reparatie :'(
Stinger_ schreef op donderdag 07 december 2006 @ 22:42:
Jeuj !!
13 Werkdagen verder en ik heb een nieuwe K800i gekregen :D
GSM module was aan stront...
Kon je niet meer bellen ofzo? Mijn K800i kon niet meer SMS'en (verzenden en ontvangen werkte niet meer)

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 07-12-2006 23:58 ]

Pagina: 1 ... 9 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.